Mergi la conţinut

ROSBK

Autentifica-te  
  • postări
    75
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    5.498

Interviu - Iuliu Mihai

Autentifica-te  
rosbk

167 vizualizări

De astăzi începem publicarea unei serii de interviuri luate piloților RoSBK.

Primul este Iuliu Mihai, pilot RoSBK la clasa Superbike, echipa Pro-Bike, număr de concurs 22, motocicletă Kawasaki ZX10R.

 

Planuri de viitor?

In sezonul 2016 mi-am propus sa particip in cele doua campionate nationale, organizate de FRM si RoSBK si daca am timp si este posibil in Alpe Adria la cateva etape, pentru a ma acomoda si cu acest campionat.Voi incerca sa merg la toate etapele RoSBK, datorita faptului, ca fiecare etapa este organizata pe alt circuit si astfel ai ocazia sa capeti experienta si in acest fel sa devii mai rapid.Acest campionat (denumit de unii “privat”) iti ofera sansa sa mergi pe circuite unde sunt organizate etape de MotoGP, dar si de Formula 1. Din punctul meu de vedere este un lucru extraordinar sa ai sansa sa mergi pe aceste circuite (Brno,Misano-anul trecut,Hungaroring, Panonia, etc), care au un asfalt de o calitate superioara si zone de degajare care iti ofera un anumit grad de siguranta.

Daca te-ai intoarce in timp ai schimba ceva?

Da, cred ca fiecare dintre noi ar vrea sa schimbe cate ceva din trecutul lui. In ceea ce priveste acest sport daca ar fi posibil sa dau timpul inapoi, clar as fi inceput sa merg pe circuit intr-un cadru organizat, mult mai devreme decat am facut-o eu in urma unui eveniment neplacut care a avut loc pe strada si m-a tinut departe de acest sport o perioada.

Planuri de a schimba motocicleta?

La inceputul acestui sezon competitional am schimbat motocicleta marca Honda 1000RR cu care am participat in sezonul trecut, cu un Kawasaki Ninja ZX10R si din acest motiv in acest moment incerc sa ma acomodez cu ea, pentru ca necesita un alt stil de pilotaj. Am facut cu greu aceasta schimbare, pentru ca eu sunt fan Honda, dar sper ca am luat o decizie corecta si sa am castig de cauza la sfarsitul sezonului.

Ce parere ai de pilotii romani comparativ cu cei din Europa?

Din pacate aceasta ramura a sportului nu este destul de dezvoltata si nu sunt investitori, iar acesta este principalul motiv pentru care noi nu avem performante la nivel european sau mondial. Imi pare rau sa aduc in discutie acest subiect pentru ca sportivi talentati ca Robert Muresan, Ionel Pascota, Ionut Mistode, Catalin Cazacu, etc... nu au avut nici o sansa, sa-si lase amprenta in acest sport la un nivel ridicat.

Ce ai recomanda unui tanar pilot care vrea sa vina pentru prima data la RoSBK?

Cu toata sinceritatea i-as recomanda sa contacteze pe cineva cu experienta pe circuit, care poate sa-i dea mai multe detalii tehnice si practice in ceea ce priveste acest sport. Acel sportiv care are experienta ii poate da sfaturi utile in ceea ce priveste pregatirea motocilcletei de circuit (anvelopele adecvate in functie de temperatura si textura circuitului,suspensie,o casca omologata, echipamentul pilotului de buna calitate, pentru a avea o protectie marita), dar ii poate explica ce inseamna un apex si cum sa-l abordeze.

Cum ți se pare circuitul nostru de la Adâncata?

Motorpark este norocul care acest sport l-a avut in conditiile in care este un proiect privat. Cu toate ca pe acest circuit am avut cele mai multe podiumuri este pacat ca s-a facut o investitie atat de mare, dar nu au avut grija la turnarea stratului de asfalt si nu s-au amenajat spatii de degajare. In alta ordine de idei ii felicit pe cei care au investit in acest sport si le multumesc ca datorita lor avem unde sa ne antrenam si sa spunem cu mandrie ca avem in calendarul competitional si o etapa de casa.

De ce te-ar alege un sponsor pe tine pentru a concura în RoSBK?

In principal un sponsor te alege doar daca ai rezultate si in acelasi timp daca ii oferi o vizibilitate maxima atat pe motocicleta, cat si pe spoturile publicitare pe care trebuie sa le pui la dispozitie.

Cum te antrenezi fizic, psihic si tehnic?

Deoarece practic acest sport din placere si pentru mine este un hobby, nu sunt un sportiv precum Ionut Mistode si nu am timp sa aloc si antrenamentelor in afara pistei, dar nu duc grija de acest aspect pentru ca acasa, ma asteapta in fiecare seara doi copii superbi, care au grija sa ma mentina intr-o forma fizica de invidiat prin activitatile pe care le desfasuram impreuna.Din punct de vedere psihic ma consider un individ echilibrat, deci nu am nevoie de antrenament suplimentar.Datorita faptului ca nu am timp disponibil sa ma antrenez la fel de constant, cum o fac alti sportivi care practica acest sport, pot spune ca incerc sa compensez prin talentul cu care am fost inzestrat.

11892222_876563985712147_7331703057312081299.jpg11705480_1639378902971240_51795852395174

 


Vezi sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De pemotoare.ro
      Prima cursă din 2017 va fi, ca de obicei, în Qatar, pe nocturnă. Data: 26 martie. Sezonul se închide pe 12 noiembrie, la Valencia. 
      Mai jos, calendarul MotoGP 2017


      Sursa
    • De pemotoare.ro
      Suzuki a prezentat, cu prilejul testelor de la Sepang, noul GSX-RR, motocicleta cu care va concura în sezonul MotoGP 2017.  Echipa Suzuki Ecstar îi are în componență pe Andrea Iannone și Alex Rins. 


      Sursa
    • De pemotoare.ro
      Pe 21-23 Aprilie 2017 într-un nou format, Campionatul Național Individual de Viteză al României și Campionatul European de Viteză BMU continuă cu etapele 03-04 pe Circuitul Motorpark România – Adâncata, etape organizate de Motorsport Race Management sub patronajul Federației Române de Motociclism.
      Sunt așteptați piloți din România, Bulgaria, Grecia, FYROM, Serbia, Turcia.

      Participă clasele Juniori 1, 85cc, 125cc, Debutanți 600, Debutanți 1000, SuperSport 600 și Superbike 1000
      Printre cei care și-au anunțat prezența pe grilă se numără Robert Muresan, Haris Paraskevopoulos, Martin Choy, Pascota Ionel, Dimitris Karakostas, Boyan Bonchev, Plamen Petrov, Cătălin Cazacu, Adrian Petrovici.
      Programul va începe Vineri 21 Aprilie la 10:30 cu antrenamente, Sâmbătă Calificări și prima cursă contând pentru etapa 03, Duminică urmând a se disputa calificările și cursele contând pentru etapa 04
      Starea Meteo: După un început de săptămână cu ploaie, week-end-ul se anunță propice pentru curse cu cursă uscată.
      Credit Foto: Andrei Gemes / Luminita Gemes

      Sursa
    • De pemotoare.ro
      După ce Maverick Viñales a început sezonul fulminant, rivalii săi vor încerca să se revanșeze în aprilie, cu ocazia următoarelor două etape ale campionatului MotoGP, cele din Argentina și SUA.
      Proaspăt venit la Yamaha de la Suzuki, spaniolul de 22 de ani a reușit să câștige Marele Premiu al Qatarului de pe 26 martie pornind în cursă din pole position, după ce în testele premergătoare sezonului a fost de asemenea cel mai rapid pilot pe pe circuitul de la Losail.

      În Qatar, Andrea Dovizioso a ocupat poziția secundă pentru Ducati, iar Valentino Rossi a complatat podiumul – un prim weekend foarte bun pentru Yamaha. Campionul mondial en-titre, Marc Márquez, a încheiat abia pe locul patru pe prima motocicletă Honda, în timp ce Jorge Lorenzo a dezamăgit după trecerea la Ducati din iarnă, nereușind să intre în top 10.
      Viñales a preluat astfel fotoliul de lider al clasamentului general și se anunță a fi o nucă tare grea de spart atât pentru cei de la Honda, cât și pentru celebrul său coechipier, veteranul Rossi, pe parcursul anului. Autodromul Termas de Río Hondo din Argentina va fi gazda următoarei curse a sezonului, pe 9 aprilie. Márquez și Rossi s-au impus în precedentele trei ediții desfășurate acolo și vor încerca să-i taie din avânt tânărului Viñales. Judecând însă după forma de moment, acesta va fi extrem de greu de învins și își poate consolida poziția de lider a campionatului.
      După Argentina, următoarea confruntare din sezon va avea loc pe Circuit of the Americas din Austin, pe 23 aprilie. Va fi una din cursele pe care Márquez le așteaptă cu entuziasm, dat fiind că s-a impus în fiecare din cele patru Mari Premii desfășurate în SUA din 2013 încoace. La rândul său, Viñales își poate aduce aminte cu plăcere de succesul său de la Austin din 2014, când a câștigat cursa Moto2 în singurul său sezon petrecut la clasa intermediară.
      Etapa din SUA va fi ultima înainte ca MotoGP să se mute în Europa, unde se vor desfășura următoarele unsprezece weekenduri de cursă. Sezonul este lung și se află abia la început, dar miza este deja mare. Va reuși cineva să-l oprească pe Viñales?
      Antrenamentele, calificările și cursele vor fi transmise în direct pe Eurosport. Întrecerile finale vor avea loc duminică, începând cu ora 19.00 – ora României. Cursa MotoGP începe la ora 21.45.

      Sursa
    • De pemotoare.ro
      Primele două curse de la toate cele trei clase au produs același învingător în Campionatul de Motociclism Viteză. În cadrul MotoGP, întrebarea care stă pe buzele tuturor este dacă poate cineva să îl oprească pe Maverick Viñales. Spaniolul de la Yamaha a câștigat în Qatar și Argentina și este printre favoriți și în Statele Unite ale Americii. 
      Acesta este însă locul în care campionul mondial en-titre, Marc Márquez de la Honda, și-a adjudecat toate edițiile Marelui Premiu – din 2013 câștigând de patru ori consecutiv. Viñales a urcat la rândul său de două ori pe podium la Austin, terminând victorios cursa din 2014 de la clasa Moto2 și al doilea în 2013 în drum spre titlul său mondial din Moto3.

      Ambii piloți vor sosi în Texas încrezători și dornici să încheie victorioși în cursa de duminică. Circuitul american cuprinde două părți virajate mai tehnice, în timp ce porțiunea mediană conține și cea mai lungă linie dreaptă a pistei.
      Yamaha a început mult mai bine decât rivala Honda anul. Cu două – aproape nesperate înaintea sezonului – podiumuri, Valentino Rossi se află pe poziția a doua a clasamentului piloților, în timp ce Márquez și coechipierul său, Dani Pedrosa, au abandonat în Argentina și nu au reușit să urce pe podium în Qatar.
      Într-o situație nefavorabilă se află și pilotul plecat de la Yamaha și înlocuit de Viñales, Jorge Lorenzo. Cu un loc 11 în Qatar și un abandon înregistrat în Argentina, spaniolul de la Ducati încă nu s-a acomodat la noua sa echipă și va spera să obțină un rezultat mai bun în Texas.
      În ce privește clasele inferioare, rămâne de văzut dacă Franco Morbidelli și Joan Mir se vor impune și de această dată. Italianul Morbidelli a obținut două victorii cu adevărat impresionante în acest debut de sezon, devenind primul pilot italian de la regretatul Marco Simoncelli care câștigă două curse la rând la clasa Moto2, în timp ce Mir caută al treilea succes la rând în Moto3.
      Program transmisiuni (Eurosport 1):
      Vineri:
      17:00-19:45 Antrenamente 1
      21:00-23:55 Antrenamente 2
      Sâmbătă:
      17:00-19:45 Antrenamente 3
      20:30-23:55 Calificări
      Duminică:
      19:00 Cursă Moto3
      20:15 Cursă Moto2
      21:45 Cursă MotoGP
      Sursa
×