Mergi la conţinut

ROSBK

Autentifica-te  
  • postări
    75
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    5.499

Interviu - Victor Mihailescu

Autentifica-te  
rosbk

140 vizualizări

Planuri de viitor?

Ca si pilot am mers mereu pe latura safe a pilotajului, chiar daca nu este cea mai spectaculoasa sau cea mai rapida. Insa constanta si faptul ca nu am avut accidentari sau abandonuri tehnice m-au facut sa acumulez puncte si sa am clasari la final de sezon destul de bune. Deocamdata imi doresc sa termin in fata unor piloti romani cu care m-am duelat sezoanele trecute. Ca si echipa, Team33Cluj isi doreste sa ramana una dintre echipele de top din RoSBK si sa isi confirme valoarea in sezoanele ce vor urma.

Daca te-ai intoarce in timp ai schimba ceva?

Daca m-as intoarce in timp nu m-as mai da pe strada cu o motocicleta de viteza nici 10 minute. Mersul pe strada este atat de periculos si lipsit de adevaratele satisfactii pe care ti le ofera un motor de viteza, incat nu merita. Pe circuit, as fi inceput direct cu clasa SSP 600 in loc de SBK 1000 si poate ca m-as descurca mai bine acuma.

Planuri de a schimba motocicleta?

Nu am momentan, cu atat mai mult cu cat am investit destul de mult in Kawasaki ZX-6R 2014 pe care concurez in prezent. Motocicleta am cumparat-o noua si am echipat-o de la zero. Nici nu as avea o alta varianta mai buna pentru clasa SSP, deocamdata.

10302413_774181352614301_385608178138874

Ce parere ai de pilotii romani comparativ cu cei din Europa?

Pilotii romani sunt foarte competitivi si se ridica la nivelul celor din vest. Din pacate, proximitatea unor circuite de viteza si avantajul financiar au condus la o pregatire mult mai buna a pilotilor straini. Insa nu ne facem de ras… ;)

Ce ai recomanda unui tanar pilot care vrea sa vina pentru prima data la RoSBK?

Sa investeasca in cauciucuri adecvate, noi si specifice curselor. Cred ca e cel mai important element de siguranta in prima faza. Apoi, sa apeleze la o scoala de pilotaj pentru a deprinde chestiunile de baza in pilotajul pe circuit. Si evident, sa nu se creada cei mai tari din prima zi.

Cum ți se pare circuitul nostru de la Adâncata?

Circuitul este foarte frumos desenat. Virajele sunt foarte tehnice si e si extrem de solicitant. Din pacate, chiar daca s-au facut investitii majore in anexele circuitului si infrastructura lui, pista este compromisa dpdv al calitatii executiei. Nu cred ca o vor putea remedia perfect, ceea ce inseamna ca va fi mereu denivelata si acest lucru scade gradul de placere si de siguranta.

12087132_920276618025494_329740409046025

De ce te-ar alege un sponsor pe tine pentru a concura în RoSBK?

Acesta este un subiect foarte complicat. Nu cred ca in Romania exista sponsori care sa aleaga pe criterii de performanta. Sau cel putin nu in motorsport. Noi incercam ca si echipa sa oferim sponosrilor nostri facilitati de expunere in public si organizarea de evenimente la care sa le oferim suportul nostru prin prezenta. In rest, trebuie sa ai relatii cat mai multe si mai bune pentru a te sustine cineva. Majoritatea o fac din pasiunea lor pentru motociclism si pentru ca acest sport este inca unul exotic la noi in tara.

Cum te antrenezi fizic si tehnic?

Fizic ma antreneze practicand aproape zilnic crossfit-ul. Este un sport pe care l-am descoperit de curand si ma atrage foarte mult. Din pacate este indoor, asa ca il completez cu bicicleta de sosea sau MTB si alergare.

12068852_920276261358863_361189869720444

 

 


Vezi sursa

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De pemotoare.ro
      Suzuki a prezentat, cu prilejul testelor de la Sepang, noul GSX-RR, motocicleta cu care va concura în sezonul MotoGP 2017.  Echipa Suzuki Ecstar îi are în componență pe Andrea Iannone și Alex Rins. 


      Sursa
    • De pemotoare.ro
      Prima cursă din 2017 va fi, ca de obicei, în Qatar, pe nocturnă. Data: 26 martie. Sezonul se închide pe 12 noiembrie, la Valencia. 
      Mai jos, calendarul MotoGP 2017


      Sursa
    • De pemotoare.ro
      Pe 21-23 Aprilie 2017 într-un nou format, Campionatul Național Individual de Viteză al României și Campionatul European de Viteză BMU continuă cu etapele 03-04 pe Circuitul Motorpark România – Adâncata, etape organizate de Motorsport Race Management sub patronajul Federației Române de Motociclism.
      Sunt așteptați piloți din România, Bulgaria, Grecia, FYROM, Serbia, Turcia.

      Participă clasele Juniori 1, 85cc, 125cc, Debutanți 600, Debutanți 1000, SuperSport 600 și Superbike 1000
      Printre cei care și-au anunțat prezența pe grilă se numără Robert Muresan, Haris Paraskevopoulos, Martin Choy, Pascota Ionel, Dimitris Karakostas, Boyan Bonchev, Plamen Petrov, Cătălin Cazacu, Adrian Petrovici.
      Programul va începe Vineri 21 Aprilie la 10:30 cu antrenamente, Sâmbătă Calificări și prima cursă contând pentru etapa 03, Duminică urmând a se disputa calificările și cursele contând pentru etapa 04
      Starea Meteo: După un început de săptămână cu ploaie, week-end-ul se anunță propice pentru curse cu cursă uscată.
      Credit Foto: Andrei Gemes / Luminita Gemes

      Sursa
    • De pemotoare.ro
      După ce Maverick Viñales a început sezonul fulminant, rivalii săi vor încerca să se revanșeze în aprilie, cu ocazia următoarelor două etape ale campionatului MotoGP, cele din Argentina și SUA.
      Proaspăt venit la Yamaha de la Suzuki, spaniolul de 22 de ani a reușit să câștige Marele Premiu al Qatarului de pe 26 martie pornind în cursă din pole position, după ce în testele premergătoare sezonului a fost de asemenea cel mai rapid pilot pe pe circuitul de la Losail.

      În Qatar, Andrea Dovizioso a ocupat poziția secundă pentru Ducati, iar Valentino Rossi a complatat podiumul – un prim weekend foarte bun pentru Yamaha. Campionul mondial en-titre, Marc Márquez, a încheiat abia pe locul patru pe prima motocicletă Honda, în timp ce Jorge Lorenzo a dezamăgit după trecerea la Ducati din iarnă, nereușind să intre în top 10.
      Viñales a preluat astfel fotoliul de lider al clasamentului general și se anunță a fi o nucă tare grea de spart atât pentru cei de la Honda, cât și pentru celebrul său coechipier, veteranul Rossi, pe parcursul anului. Autodromul Termas de Río Hondo din Argentina va fi gazda următoarei curse a sezonului, pe 9 aprilie. Márquez și Rossi s-au impus în precedentele trei ediții desfășurate acolo și vor încerca să-i taie din avânt tânărului Viñales. Judecând însă după forma de moment, acesta va fi extrem de greu de învins și își poate consolida poziția de lider a campionatului.
      După Argentina, următoarea confruntare din sezon va avea loc pe Circuit of the Americas din Austin, pe 23 aprilie. Va fi una din cursele pe care Márquez le așteaptă cu entuziasm, dat fiind că s-a impus în fiecare din cele patru Mari Premii desfășurate în SUA din 2013 încoace. La rândul său, Viñales își poate aduce aminte cu plăcere de succesul său de la Austin din 2014, când a câștigat cursa Moto2 în singurul său sezon petrecut la clasa intermediară.
      Etapa din SUA va fi ultima înainte ca MotoGP să se mute în Europa, unde se vor desfășura următoarele unsprezece weekenduri de cursă. Sezonul este lung și se află abia la început, dar miza este deja mare. Va reuși cineva să-l oprească pe Viñales?
      Antrenamentele, calificările și cursele vor fi transmise în direct pe Eurosport. Întrecerile finale vor avea loc duminică, începând cu ora 19.00 – ora României. Cursa MotoGP începe la ora 21.45.

      Sursa
    • De pemotoare.ro
      Primele două curse de la toate cele trei clase au produs același învingător în Campionatul de Motociclism Viteză. În cadrul MotoGP, întrebarea care stă pe buzele tuturor este dacă poate cineva să îl oprească pe Maverick Viñales. Spaniolul de la Yamaha a câștigat în Qatar și Argentina și este printre favoriți și în Statele Unite ale Americii. 
      Acesta este însă locul în care campionul mondial en-titre, Marc Márquez de la Honda, și-a adjudecat toate edițiile Marelui Premiu – din 2013 câștigând de patru ori consecutiv. Viñales a urcat la rândul său de două ori pe podium la Austin, terminând victorios cursa din 2014 de la clasa Moto2 și al doilea în 2013 în drum spre titlul său mondial din Moto3.

      Ambii piloți vor sosi în Texas încrezători și dornici să încheie victorioși în cursa de duminică. Circuitul american cuprinde două părți virajate mai tehnice, în timp ce porțiunea mediană conține și cea mai lungă linie dreaptă a pistei.
      Yamaha a început mult mai bine decât rivala Honda anul. Cu două – aproape nesperate înaintea sezonului – podiumuri, Valentino Rossi se află pe poziția a doua a clasamentului piloților, în timp ce Márquez și coechipierul său, Dani Pedrosa, au abandonat în Argentina și nu au reușit să urce pe podium în Qatar.
      Într-o situație nefavorabilă se află și pilotul plecat de la Yamaha și înlocuit de Viñales, Jorge Lorenzo. Cu un loc 11 în Qatar și un abandon înregistrat în Argentina, spaniolul de la Ducati încă nu s-a acomodat la noua sa echipă și va spera să obțină un rezultat mai bun în Texas.
      În ce privește clasele inferioare, rămâne de văzut dacă Franco Morbidelli și Joan Mir se vor impune și de această dată. Italianul Morbidelli a obținut două victorii cu adevărat impresionante în acest debut de sezon, devenind primul pilot italian de la regretatul Marco Simoncelli care câștigă două curse la rând la clasa Moto2, în timp ce Mir caută al treilea succes la rând în Moto3.
      Program transmisiuni (Eurosport 1):
      Vineri:
      17:00-19:45 Antrenamente 1
      21:00-23:55 Antrenamente 2
      Sâmbătă:
      17:00-19:45 Antrenamente 3
      20:30-23:55 Calificări
      Duminică:
      19:00 Cursă Moto3
      20:15 Cursă Moto2
      21:45 Cursă MotoGP
      Sursa
×