Mergi la conţinut

Freerider

  • postări
    4.279
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    301.341

Kross a pregătit pentru Maja Włoszczowska la Rio un nou Level B+

Autentifica-te  
freeriderro

80 vizualizări

Kross_Level-B_carbon-XC-race-hardtail_Maja-Wloszczowska-Rio_completeMaja Włoszczowska, fostă campioană mondială la MTB și membră a echipei Kross Racing Team, va reprezenta Polonia la Jocurile Olimpice de la Rio dar nu oricum ci cu noua bicicletă Level B+ pe care cei de la Kross au pregătit-o pentru ea.

Kross_Level-B_carbon-XC-race-hardtail_Maja-Wloszczowska_NMnM-rocksCu un cadru de doar 970 g, modelul nou al cadrului de carbon economisește ceva greutate față de versiunea anterioară. Pentru a obține acest lucru s-au folosit straturi din două tipuri de carbon care permit obținerea unui balans mai precis între rigiditate și amortizare, dar și zona tijei de șa a fost simplificată și ușurată.

Kross_Level-B_carbon-XC-race-hardtail_Maja-Wloszczowska_NMnM-frontKross_Level-B_carbon-XC-race-hardtail_Maja-Wloszczowska_NMnM-seattubeBicicleta folosește un top tube curbat care permite păstrarea rigidității dar în același timp și a unui headtube scurt pe placul sportivilor de performanță. De asemenea, cadrul este mai lung, după tendințele moderne.

Tot în tendințele moderne este și instalarea unei tije dropper, astfel că există rutare internă pentru aceasta, bicicleta fiind astfel pregătită să facă față traseelor de XC din ce în ce mai tehnice.

Cadrul nu mai are dropout-uri separate din carbon ci încorporează axul thru în direct în chainstay-uri. Seatstay-urile sunt subțiate iar împreună cu mutarea prinderii seatpost-ului ceva mai jos ar trebui să ofere un confort îmbunătățit. Seat-tube-ul este îngroșat lateral în zona monoblocului PressFit pentru rigiditate dar este subțiat în față și în spate pentru confort. Chainstay-urile sunt acum drepte până la ax, pentru o eficiență sporită a transmisiei.

Kross_Level-B_carbon-XC-race-hardtail_Maja-Wloszczowska-Rio_rearBicicletele lui Maja au fost mereu adaptate pentru o greutate foarte mică, iar pentru Rio tija dropper a fost înlocuită cu o tijă și o șa de la Tune, greutatea finală a bicicletei fiind de 7.9 kg!

Kross_Level-B_carbon-XC-race-hardtail_Maja-Wloszczowska-Rio_rear-endKross_Level-B_carbon-XC-race-hardtail_Maja-Wloszczowska-Rio_BBTransmisia completă SRAM Eagle XX1 este și ea ușoară, dar și ghidonul de carbon și pipa de la Tune, roțile din carbon DT Swiss XRC320, anvelopele Schwalbe ultraușoare și furca Blackbox SID ajută la greutatea aceasta senzațională.

Detaliile oficiale sunt puține, dar se pare că bicicleta păstrează axul clasic de 12×142 mm în spate și rutarea externă a cablurilor și conductelor. Rutarea este tot sub downtube, dar primește un nou tip de cleme, cămașa deraiorului spate fiind completă. Cadrul nu are prindere pentru deraiorul față, dar acest lucru s-ar putea să fie doar la acest exemplar de competiție.

Kross_Level-B_carbon-XC-race-hardtail_Maja-Wloszczowska-Rio_toptubeKross_Level-B_carbon-XC-race-hardtail_Maja-Wloszczowska-Rio_headtubePentru Rio, toptube-ul primește o grafică interesantă și colorată a chipului lui Maja și culori în tema carnavalului. Deși mai există cu siguranță modificări ale formei cadrului, cea mai evidentă dintre ele este prezența portului din dreapta pentru cablul de la tija dropper.

Kross_Level-B_carbon-XC-race-hardtail_Maja-Wloszczowska_NMnM-trailMaja a obținut locul 4 la Nove Mestro la Cupa Mondială pe noua ei bicicletă, dar speră la un podium la cursa olimpică peste două săptămâni. Mai multe detalii despre varianta ce va fi disponibilă pe piață vor fi cu siguranță prezentate la Eurobike.

Informații și imagini preluate de pe bikerumor.com


Sursa: Freerider

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

×