Mergi la conţinut
  • ×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

      Only 75 emoticons maximum are allowed.

    ×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Conținut Similar

    • De motoroute.ro
      De ceva vreme cei de la Kawasaki ne au tot ademenit cu o serie de teaseruri referitoare la noul lor naked superchaged Z H2. În sfârșit a fost prezentat lumii oficial și avem și datele tehnice.
      Piesa centrala, motorul de 998cc 4 cilindri in linie cu turbo dezvolta 200cp @11.000 rpm și are un cuplu maxim de 137Nm. In schimb modul în care livrează puterea este mai apropiat de de tourerul H2SX decât de sportivă H2, totuși există un plus de cuplu la turații joase și medii, cum îi stă bine oricărui naked.
      Suspensia față este la fel ca la H2, Showa Separate Function Big Piston Forks.
      Frânele, cum probabil vă așteptați, vârful de gamă de la Brembo, pe față avem etrieri Brembo M4.32 Monobloc care mușcă din discuri de 290mm.
      Sistemul de frânare este controlat de către KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System), care împreună cu IMU asigura o aderență cât mai bună în timpul frânării chiar și în viraje.
      La nivel de dotări se înscrie în linia
      clasica a supratehnologizari, se disting totuși modurile de putere care limitează cai livrați în funcție de nevoie/experiență.
      Riding modes – Sport, Road, Rain, Rider
      Power modes – Full 197bhp – Middle 147bhp – Low 98bhp
      IMU – Bosch
      KIBS (ABS)
      KLCM – Kawasaki Launch Control
      KTRC – Kawasaki traction Control
      KQS – Kawasaki Quick Shifter
      Cruise control
      LED lighting
      TFT dash
      Smartphone connectivity
      Continue Reading
      Articol preluat de pe motoroute.ro
    • De motoroute.ro
      Acum o săptămână am fost la Brăila pentru cea de-a 3-a etapă a cupei MACEC. Cum a fost, vedeți în clipul de mai jos:
      [embedded content]
      Între timp, ieri, la Pardubice în Cehia, a avut loc cea de-a 4 etapă a cupei MACEC. La această etapă, am avut un singur reprezentat român,Andrei Popa, care a reușit să strângă 3 puncte. Rezultatele complete:
      1. Matthew Bartkowiak – Poland: 3, 3, 3, 3, 3: 15
      2. David Pacalaj – Slovakia: 3, 2, 2, 3, 3: 13
      3. Marko Levishyn – Ukraine: 1, 3, 3, 2, 3: 12
      4. Mateusz Swidnicki – Poland: 2, 3, 1, 2, 3: 11
      5. Hynek Štichauer – Czech Republic: 3, 2, 1, 3, 2: 11
      6. Stanislav Melnychuk – Ukraine: 2, 3, 3, 1, 1: 10
      7. Jaroslav Petrák – Czech Republic: 2, 2, 0, 2, 1: 7
      8. Fazekas Dennis Hungary: 3, 2, 1, 0, R: 6
      9. Jakub Valkovic – Slovakia: R, 0, 3, 1, 2: 6
      10. Vitalii Lysak – Ukraine: 1, 1, 2, 2, 0: 6
      11. Roland Kovács – Hungary: 1, 1, 2, 1, 1: 6
      12. Patrik Mikel – Czech Republic: 2, 0, 0, 3, 0: 5
      13. Mateusz Tudźiez – Poland: 0, 1, 2 R, 2: 5
      14. Andrei Popa – Romania: 0, 1, 0, 1, 1: 3
      15. Jan Macek – Czech Republic: R, R, 0, R, 2: 2
      16. Ján Mihálik – Slovakia: 1, 0, 1, 0, 0: 2
      Continue Reading
      Articol preluat de pe motoroute.ro
    • De motoroute.ro
      Vechiul R1200RS era deja una dintre cele mai complete și capabile motociclete sport-touring, reușind să îmbine într-un mod foarte plăcut confortul cu sportivitatea. Cu toate astea, am observat la evenimentele BMW Motorrad de la noi din țară că de multe ori rămânea printre ultima să fie aleasă pentru un test-ride. Așa am ajuns să merg pentru prima oară pe una în 2015, când toată lumea s-a îmbulzit la S1000XR și gama GS. Atunci am fost plăcut surprins de modul în care BMW a reușit să împacheteze motorul boxer pentru cei dornici de ture lungi, dar pe asfalt. Între timp, anii au trecut și a venit momentul pentru o nouă generație RS, datorată în mare parte dezvoltării noului motor boxer de 1254cc cu tehnologia ShiftCam. Faza pe hârtie  Noua motorizare cu cei 84cc suplimentari aduce un plus de putere de 11cp și 18Nm, acum motorul generând 136cp@7.750rpm   și un cuplu maxim de 143Nm@6.250rpm, iar tehnologia ShiftCam, interpretarea bavareză a VVT-ului, fac motorul să funcționeze mai fin. Standard motocicleta vine cu două moduri de mers Rain și Road și beneficiază de Automatic Stability Control (ASC) și Hill Start Control(HSC). Tot în pachetul standard intră și ecranul TFT de 6’5″ cu funcții de conectivitate pentru smartphone, prezent pe întreaga gamă R. Există o serie de pachete opționale care dezvăluie întreg potențialul acestei motociclete, prin intermediul modurilor de mers Pro (Dynamic și Dynamic Pro), Dynamic Traction Control (DTC), ABS Pro (cornering ABS), Dynamic Brake Control (DBC) și“Next Generation” Dynamic ESA (suspensie electronică). În ceea ce privește designul, partea frontală a fost modificată, renunțându-se la farurile asimetice, acum având faruri full LED și cu opțiune de DRL(daytime running lights). Au mai fost modificate deflectoare de vânt pe lateral, de asemenea a fost conceput un nou scut metalic pentru motor(*care este optional), iar parbrizul este reglabil pe două poziții. La nivel stilistic există 4 pachete, pe lângă versiunea de baza Black Storm Metallic, mai avem Style Sport, Style Exclusive și ,preferată mea, Option 719 Stardust metallic.
      Black Mettalic Storm Sport Style Excluise Style 719 Option La capitolul frânare, avem un sistem Brembo , pe față etrieri radiali cu 4 pistonașe pe două discuri flotante de 320 mm , iar pe spate etrier cu două pistonașe pe un disc de 276 mm. Greutatea motocicletei cu rezervorul de 18L plin este de 243Kg. Singurul lucru care s-ar putea să nu-ți placă la această motocicletă este prețul, toată tehnologia regăsindu-se în nota de plata. Prețul de pornire pentru versiunea standard este 14.100Eur. Faza pe stradă Am luat motocicleta de la BMW Motorrad România într-o dup-amiază de marți, urmând să o scoatem la plimbare într-o tură de aproximativ 600Km care a inclus și Transfăgărășanul. Am fost destul de privilegiați să primim o motocicletă de test cam cu tot ce poate pune pe ea, cu cele trei pachete Dynamic, Confort și Touring, ceea ce însemna că avea inclusiv quick-shifter. Prețul motocicletei testate de noi este de aprox. 18.000Eur. Cum mi s-a părut motocicleta vedeți în clipul de mai jos sau dacă sunteți pe fugă, dedesubt sunt câteva impresii pe scurt. [embedded content]
      Ce mi-a plăcut Motorul, care deși inițial mi s-a părut mai potolit decât la R1250GS sau R1250R datorită etajării diferite a cutiei de la RS, m-a impresionat extrem de plăcut când am descoperit modurile Pro (Dynamic/Dynamic Pro) Confortul la drum lung este excelent, fiind genul de motocicletă cu care poți face mulți kilometrii într-o zi atât pe drumuri virajate cât și pe autostradă la viteze susținute. Ciclistica ei este deosebită, în sensul de diferită față de alte motociclete, datorită ampatamentului mărit(1,530 mm), are o senzație plăcută de eleganță în mișcări pe drumuri virajate, de multe ori am avut impresia că mă mișc în slowmotion dar păstrând aceeași precizie a sportivelor de la BMW. Frânele foarte bune, considerând  că este totuși o motocicletă grea de aproape 250Kg. Ce nu mi-a plăcut Trebuie să cauți destul de adânc să găsești ceva ce ar fi putut fi făcut altfel sau îmbunătățit, însă dacă trebuie să mă iau de ceva, în primul rând m-aș lua de quick-shifter. E ciudat pentru că până acum la toate motocicletele cu care am mers de la BMW, quick-shifterul a mers fără probleme, la R1250RS mi s-a întâmplat de mai multe ori să “cadă pe gânduri” între viteze.
      Continue Reading
      Articol preluat de pe motoroute.ro
    • De motoroute.ro
      Pentru mulți dintre noi , iarna înseamnă automat tragerea pe dreapta a motocicletelor, urmată de o lungă perioadă de așteptare în care privim pierduți la fotografiile și clipurile cu motociclete din sezonul trecut. Cei mai curajoși și mai rezistenți la frig se mai aventurează să facă câte o tură pe ici pe colo, însă să fim serioși, nu e o mare plăcere să mergi la 5 grade, chiar dacă este soare afară și asfaltul este uscat.
      Însă nu trebuie să fie așa. Adam Dąbkowski,de la Love for Ride, un prieten despre care v-am povestit mai demult (gășiți aici povestea lui Adam), vine cu un concept foarte interesant de vacanță combinată cu test-ride-uri moto.
      Pe scurt Adam împreună cu echipa lui te așteaptă în sudul Spaniei, la Salobrena (aproximativ jumătatea distanței dintre Malaga și Almeria), să te relaxezi o săptămâna într-o vila superbă pe coasta andaluziei și să testezi câte o motocicletă pe zi dintre: BMW S1000XR , BMW R1250GS, KTM 1290S, Ducati Multistrada 1260S și Moto Guzzi V85TT.
      Dacă cumva te saturi de două roți pe drumurile virajate din zona, există și un van de 9 locuri disponibil pentru a explora și vizita zona, poti chiar să mergi și la schi în Sierra Nevada, cel mai înalt munte al Spaniei continentale. Vă imaginați deja cum ar fi să începi ziua pe malul marii, apoi să dai o tură pe Costa Tropical la temperaturi în jur de 20 de grade, după care o repriză scurtă de schi sau snowboarding , ca pe înserate să admirați apusul din piscina vilei…

      Pe mine m-a convins, așa că săptămâna viitoare o să dau o fugă până acolo să văd cu ochii mei care este treaba. Dacă vă surâde și vouă ideea, Adam vă așteaptă cu motocicletele până la sfârșitul lui Martie. Detalii suplimentare găsiți pe site-ul lui www.loveforride.com/andalucia
      Motociclete Motociclete Continue Reading
      Articol preluat de pe motoroute.ro
    • De motoroute.ro
      Dirt-track-ul este un sport destul de puțin cunoscut în zilele noastre in Romania, dar care pe vremuri reușea să umple stadioane. Pentru cei ce acum aud pentru prima oară, foarte pe scurt, dirt-track-ul este un sport în care 3,4 sau 6 rideri, în funcție de cât de lată este pista, aleargă pe un oval de zgura cu niște motociclete speciale, fără frâne și fără cutie de viteză. Astfel, pentru a lua virajul, piloții sunt obligați să derapeze, acest lucru făcându-l să fie un sport pe cât de spectaculos, pe atât de periculos. Dar mai multe detalii pentru cei nefamiliarizati cu acest sport gășiți în rubrica noastră “Minutul de dirt-track“.
      Revenind la Cupa Macec, e bine de știut de unde vine numele acestei competiții. Nu este numele unei persoane cum ar putea crede unii 🙂 , numele reprezintă de fapt inițialele de la Motorcycle Association of Central European Countries și este o cupă ce reunește la start sportivi din țările membre ale acestei asociații adică din : ACCR (Cehia), BFMS (Belarus), LMSF (Lituania), FMU (Ucraina), FRM (România), PZM (Polonia) și SMF (Slovacia). Este o competiție care se desfășoară de obicei pe durata a 4 sau 5 etape ce au loc în Polonia, Cehia, România, Ucraina și Ungaria. Anul acesta Cupa Macec a debutat în Ungaria la Nagyhalasz pe 20.07.2019, unde s-a impus Dennis Fazekas urmat de Norbert Magosi și Patryk Wojdyło, apoi a urmat etapă din Polonia de la Rawicz din 10.08.2019 unde a triumfat Szymon Szlauderbach, urmat de Marko Lewiszyn și Mateusz Tudzież, iar acum vom avea la Brăila pe 12.10.2019 cea de-a treia etapă, urmând ca cea de-a patra să aibă loc în Cehia la Pardubice pe 19.10.2019.
      Podium etapa de la Rawicz ,PoloniaLa etapă de la Brăila vor fi prezenți 18 concurenți din 6 țări, România va fi reprezentată de 6 sportivi, pe grilă principală de start prin Adrian Gheorghe, campionul național en-titre, Andrei Popa, Marian Gheorghe și Ștefan Popa alături de cele două rezerve Popa Fănel și Florin Barabasu. Din păcate sunt câteva absente notabile, mai mulți sportivi din fruntea clasamentului nu vor fi prezenți, printre ei și câștigătorul de anul trecut și liderul în clasament, ucrainianul Marko Lewiszyn va lipsi de la această ediție,cel mai bine clasat pilot participant fiind Mateusz Tudzież.
      Adrian Gheorghe, foto:motospeed.roDe asemenea o prezență inedită pe grila de start va fi poloneza Wiktoria Garbowska, născută în 2001. Wiktoria vine din lumea motocross-ului , unde a reușit să se claseze pe locul 2 în campionatul Polonez din 2015 la clasa 125cc, și primul loc la clasa MX Femei în 2017, însă din 2018 a trecut la dirt-track, devenid pilot licențiat în toamna anului trecut. Andreas Jonsson, fostul pilot suedez, multiplu campion mondial pe echipe, a văzut potențialul pe vremea când Wiktoria concura în motocross, și a îndrumat-o și a antrenat-o pentru a deveni pilot de dirt-track. Cu siguranță va fi o experiență inedită pentru ceilalți rideri care nu au mai avut ocazia până acum să concureze împotriva unei fete.
      Wiktoria GarbowskaLista completă a participanților:
      1. Adrian Gheorghe – FRM
      1. Adrian Gheorghe – FRM
      2. Jaroslav Petrák – ACCR
      3. Roman Marek – ACCR (instead of SMF)
      4. Wiktoria Garbowska – PZM
      5. Andrei Popa – FRM
      6. Mateusz Tudziez – PZM
      7. Milan Dobiáš – ACCR
      8. Nazar Fedorchuk – FMU
      9. Pavlo Bondarchuk – FMU
      10. Mateusz Swidnicki – PZM
      11. Petro Fedyk – FMU (instead of BMF)
      12. Milen Manev – MAMS
      13. Maksym Luschyk – FMU (instead of SMF)
      14. Stefan Popa – FRM (instead of MAMS)
      15. Marian Gheorghe – FRM
      16. Jan Macek – ACCR
      17. Fanel Popa – FRM
      18. Florin Barabasu – FRM
      Așadar, pe 12 Octombrie, ora 14:00 la stadionul Municipal din Brăila se va da startul celei de-a 3-a etape a cupei Macec ediția 2019.Ca să vă faceți o idee despre ce înseamnă o etapă de Cupa Macec, mai jos aveți un scurt clip al etapei de anul trecut.
      [embedded content]
      Continue Reading
      Articol preluat de pe motoroute.ro
×