Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    37.581

Design perfect, functionalitate impecabila, sistem de comunicatie nou - Schubert continua povestea castii Flip-up cu C4

Autentifica-te  
United Motors

206 vizualizări

Schuberth continuă povestea castii Flip-up cu C4

c4 largeInventatorul căștii flip-up a facut-o din nou. SCHUBERTH a îmbunatățit ceea ce părea perfect. La INTERMOT in Cologne, SCHUBERTH C4 își celebrează premiara cu un design nou, culori multiple și inovații numeroase


Cine s-ar fi gândit că o cască flip-up poate să arate atât de puțin ca o cască flip up când este inchisă? Atât design-ul inovator cât și variantele moderne de stilizare ale căștii SCHUBERTH C4 au fost create de studiourile Kisca. SCHUBERTH C4 setează noi standarde și în ceea ce privește comunicația prin Bluetooth respectiv recepția radio. Nu are doar antenă radio integrată standard, vine și cu două difuzoare, un microfon și spațiu special pentru a acomoda sistemul de comunicație SC1 care a fost dezvoltat în colaborare cu SENA - pur și simplu "plug and play'.

SCHUBERTH C4 nu doar arată fabulos, a fost de asemenea dezvoltat in șaboratorul SCHUBERTH de acustică și aer. În consecință, nu oferă doar tot ce a făcut din căștile SCHUBERTH populare în rândul motocicliștilor pasionați de ture lungi. Aerodinamica sa perfectă face casca mai mult decat potrivită pentru viteze mari și astfel pentru motocicliștii sportivi. Din acest motiv viziera anti-aburire este realizată în așa manieră încât marginea de sus să nu afecteze vizibilitatea motociclistului chiar dacă acesta are o poziție sportivă de mers.

În ciuda greutății reduse și formei compacte a căștii SCHUBERTH C4, carcasa exterioară este fabricată din fibră de sticlă și bureții din interior din spumă EPS specială pentru a oferi o absorbție maximă la impact. Sinstemul proprietar Anti-Roll-Off completează sistemul de sigurantă exemplar. SCHUBERTH C4 va fi disponibilă din primăvara anului 2017 în 6 culori solide la prețul de 649 euro precum și în două stiluri decorative PULSE și LEGACY în combinații de 3 culori la 749 euro cu mărimi între XS (53) și XXXL (65).


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      A fost anunțat primul concurs al anului, MTB Winter 4Cross, devenit deja o tradiție la început de an și dedicat celor pricepuți și curajos. O competiție faină care atrage sportivi din diverse ramuri și care este organizat în format eliminatoriu: primii 16 sau 32 de participanți intră în probe și se pleacă câte 4, apoi primii 2 se califică mai departe până în finală.
      Foto: Adrian SîrbuGazdă pentru concurs va fi Arena Platoș care deja ne-a obișnuit cu concursuri specutaculoase. MTB Winter 4x va avea loc duminică 27 ianuarie, iar de la organizatori citire, aflăm și restul de detalii:
      Vârsta minimă de participare este de 16 ani.
      Calificările presupun parcurgerea traseului de concurs într-o singură manșă.
      În funcție de rezultatele obținute în manșa de calificare, se vor froma grupe de câte 4 concurenți pentru manșele din finale.(prima grupă: 1 cu 4 cu 13 cu 16, pentru varianta cu 16 concurenți în finală).
      Un număr de 16 sau 32 de concurenți se vor califica pentru manșele eliminatorii.
      O poartă a fost trecută în mod corect atunci când atât concurentul, bicicleta și ambele picioare au trecut peste linia de poartă.
      Antrenamentul oficial constă în două manse pe traseul de concurs.
      Doar concurenții calificați în Finală intră în manșele de antrenament.
      Primii doi concurenți se califică în manșa următoare (doi din patru).
      Clasamentul în fiecare manșă este determinat de prima parte a corpului care trece linia de sosire.
      Linia de sosire este dotată cu o camera de filmat care va functiona pe parcursul întregului concurs.
      În cazul in care în finală niciunul dintre concurenți nu ajunge la linia de sosire, clasamentul va fi dat de poziția lor pe traseu.
      În urma manșei de calificare, celui mai bun rezultat ii se va acorda tricoul/numărul rosu si va avea dreptul sa aleaga primul poarta de start, în urmă ceilalți 3 vor face același lucru în urma rezultatului obținut în manșa de calificare.
      Prezența la start este responsabilitatea fiecarui concurent, în caz ca nu se prezintă la start va fi descalificat.
      Intervalul de start între manșe se va stabili la sedința tehnică.
      Dacă vreun concurent își pierde casca printr-o căzătură, acesta nu mai are dreptul să continue traseul (motive de siguranță).

      Echipamentul de protecție:
      Cască de protectie omologata full-face de Downhill, protecție de coloana omologată.
      Fără aceste două elemente de protecție concurentul nu va avea voie să ia startul în competiție.
      Este interzisă purtarea căștii peste caciulă sau alt obiect care să împiedice protecția deplină a acesteia.
      Este interzisă purtatrea protecției de colană peste geacă sau altă formă de îmbrăcăminte.
      Se recomandă folosirea apărătorilor pentru coate și genunchi.
      Programul competiției:
      08:15 – 09:30 ÎNSCRIERI @ Apres-Ski BAR
      09:45 ȘEDINȚĂ TEHNICĂ, la START
      10:00 MANȘE ANTRENAMENT
      10:30 MANȘĂ CALIFICĂRI
      12:00 MANȘE FINALE
      14:00 CEREMONIA DE PREMIERE
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Modelul inovator de all-mountain și enduro Strive de la Canyon, cu sistemul de ajustare a geometriei și cursei suspensiei din mers Shapeshifting, revine în versiunea 2.0 în 2019. Strive a fost cel mai de succes model al producătorului german, iar acum a fost reproiectat complet, din carbon și cu roți de 29, gata de cele mai dure etape de enduro. Mai capabil ca niciodată cu roțile mari, cu o geometrie adecvată pentru EWS și un Shapeshifter reproiectat și fabricat de Fox, noul Strive promite din nou un sentiment de XC pe urcări și de DH pe coborâri.
      La fel ca modelul original Canyon Strive cu al său Shapeshifter în 2014, noul Strive 2.0 folosește o a doua manetă pentru Shapeshifter cu ajutorul căreia se modifică poziția prinderii superioare a amortizorului, afectând în mod radical atât geometria cât și cursa bicicletei. La o simplă apăsare de buton Strive se transformă dintr-o bicicletă de XC cu cursa de 135 mm și unghiuri mari într-una cu unghiuri mici și cursa de 150 mm, pentru enduro, totul fără a fi nevoie de modificări la amortizorul pe standard metric.
      Acționarea manetei întărește de asemenea suspensia, mărind stabilitatea la pedalat dar lăsând în același timp amortizorul să funcționeze pe toată cursa, totul fără a fi nevoie de o reglare a amortizorului sau de un sistem tip platformă.
      Trecerea de la un mod la altul e acum mai simplă ca niciodată. Nu mai e nevoie să se mute greutatea față/spate pentru a trece de la modul de XC la cel de DH. Acum se apasă doar maneta și data viitoare când se schimbă poziția corpului, bicicleta va trece în modul urcare sau coborâre.
      Geometria e însă punctul principal de atracție la Strive datorită schimbării de caracter asigurată de Shapeshifter. În afară de schimbarea cursei și întărirea curbei de amortizare, Strive trece de la un unghi al furcii de 66 de grade la unul de 67.5 grade, cu o modificare tot de 1.5 grade la unghiul tijei de șa și o modificare de 20 mm la înălțimea monoblocului. Chiar dacă unghiurile nu sunt mult schimbate față de vechiul model cu roți de 27.5, noul model 29 mută rider-ul ceva mai în față folosind furci cu un offset ceva mai mic (44 mm pentru Fox și 42 mm pentru RockShox) pentru o cursă mărită și pentru a încuraja mai mult încărcarea cu greutate a roții din față pentru un control îmbunătățit.
      Împreună cu cursa de 150 mm a suspensiei spate, noul Strive folosește furci cu brațele de 36 mm și cu cursa de 170 mm pe modelele de top CFR și cu 160 mm pe modelele CF. Noul Strive 29 este disponibil în cinci mărimi, între S și XL, pentru ambele versiuni de cadru.
      Noua suspensie cu Shapeshifter are aceiași structură cu patru brațe ca pe restul modelelor Canyon din ultima vreme. În orice mod, Strive beneficiază e mișcarea suspensiei în trei faze, dezvoltată inițial pe bicicleta de DH, cu scopul de a mări sensibilitatea la obstacole mici și de a avea o cursă progresivă la final.
      Roțile de 29 reprezintă o mare schimbare la Strive, modelul fiind folosit de echipa Pro EWS al cărei căpitan și fondator e fostul Campion Mondial de DH Fabien Marel. Canyon au rafinat caracterul bicicletei pentru un rulaj mai bun. Mare parte din geometria de bază a rămas neschimbată la roțile mari, iar cursa de 150 mm se păstrează la ambele mărimi de roți, spre deosebire de alte modele de Enduro la care cursa suspensiei e scăzută dacă se folosesc roți de 29.
      Greutatea cadrului fără amortizor e cu 100 g mai mică decât la vechiul model, fiind în cazul versiunii complete din carbon CFR de 2400 g pentru mărimea M. Modelul CF mai accesibil are o greutate de 2700 g care o face să coste cât vechiul cadru neechipat, rigiditatea fiind însă mai mică datorită folosirii unor materiale mai puțin performante.
      Rezervorul cu aer Shapeshifter original a avut ceva probleme de fiabilitate pe termen lung, unii luând chiar decizia să îl înlocuiască cu o piesă metalică cu două poziții, așa că cei de la Canyon au colaborat cu experții în suspensii de la Fox pentru a reproiecta un Shapeshifter nou, cu mult îmbunătățit. Acum arcul pe gaz produs de Fox primește garnituri performante la pistoane pentru o frecare redusă și o rezistență mare, plus noi rulmenți pentru acționare ușoară fără contaminare cu pământ.
      De când a fost lansat modelul vechi Strive, iubitorii de MTB au renunțat la schimbătorul din față, ceea ce a eliberat loc în partea stângă a cadrului pentru a monta o manetă mai bună Shapeshifter în locul shimbătorului vechi. În același timp a apărut și tija dropper, așa că maneta Shapeshifter include și controlul tijei dropper.
      În afară de noul Shapeshifter și de roțile mai mari, noul Strive primește butuci boost ce folosesc propriul ax thru cu levier ascuns Quixle, un headtube conic cu locașuri de rulmenți din carbon, rutare internă a cablurilor pentru transmisii 1x și tijă dropper. Include e asemenea spațiu pentru un bidon în triunghiul principal, prindere ISCG și protecții integrate de downtube și chainstay.
      Vor fi oferite șase modele echipate complet, cu două tipuri de cadru din carbon, prețul variind între 3000-7000 Euro. Va fi disponibil și un cadru din carbon separat la prețul de 3000 Euro. Strive 29 este deja disponibil pe pagina producătorului, cu mai multe opțiuni de culoare pentru modelele CFR și CF.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Fox intră în cercul producătorilor de tije dropper cu cursă lungă cu o versiune a modelului lor popular Transfer cu o cursă de 175 mm. Disponibilă în două variante, atât cu rutare internă cât și cu rutere externă pentru cadrele mai vechi, noua Transfer 175 ar putea să fie o opțiune foarte interesantă pentru cei înalți și cu spațiu suficient în cadru.
      Fox a adăugat practic o a patra opțiune de cursă, mai lungă, modelului lor popular de tijă dropper Transfer. Cu o cursă de 175 mm reglabilă în poziții infinite, cicliștii cu cadre mari și cu cursă lungă pot să aibă o tijă cu extindere mai mare pentru o poziție foarte bună pentru urcare și una foarte joasă pe coborâre. Noul Transfer 175 se alătură celorlalte modele Fox atât în varianta Factory la 344 $ cu braț tratat cu Kashima cât și în varianta mai ieftină Performance la 294 $.
      Disponibilă acum cu cursă de 100, 125, 150 sau 175 mm, există practic câte o tijă Fox transfer pentru fiecare dimensiune de cadru și de rider. În plus fiecare variant ă e disponibilă atât cu rutare internă a cablului cât și cu rutare externă. Practic se poate monta o tijă Fox Transfer pe orice MTB cu tijă de diametrul 30.9 sau 31.6 mm.
      Fox Transfer se vinde fără manetă de comandă, ceea ce dă cumpărătorilor posibilitatea de a alege una din cele trei modele disponibile. Două modele sub marca Fox sunt disponibile la prețul de 65 $ bucata în variantă cu montare pe stânga pentru bicicletele cu transmisie 1x sau cu montare deasupra ghidonului pentru modelele cu transmisii cu mai multe foi. A treia variantă este maneta RaceFace Turbine R 1x ce costă 70$ și înlocuiește de asemenea maneta stângă de schimbător, însă are articulația pe rulment și e compatibilă MatchMaker.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Asociația Sportivă Suceava pe Bicicletă anunță organizarea unui nou concurs de mtb – Bucovina MTB 2019. Cursa va avea loc pe data de 15 iunie 2019. Detalii suplimentare privind traseele, diferența de nivel, taxa de participare sau categoriile de concurs urmează a fi stabilite.
      De la organizator:
      Suntem asociația sportivă Suceava pe bicicletă! Ne-am început activitatea timid, mai întâi ca bicicliști de ocazie, necunoscând tainele acestui sport, care s-a dovedit a fi unul cu totul și cu totul deosebit, tocmai pentru că, în a pedala am găsit oportunitatea de a petrece timp de calitate, hoinărind prin ținuturile care fac Bucovina să fie atât de cunoscută și apreciată. Pedalând și azi și mâine și adăugând, totodată, km cu fiecare ieșire, ne-am dat seama că sentimentele de libertate,  relaxare și bucurie pe care le aveam când pedalam existau doar când porneam într-o nouă aventură pe două roți. Acest lucru ne-a motivat „să creștem”, puțin câte puțin, până când am avut curajul să facem ceva și pentru ceilalți, nu doar pentru noi. Așa s-a născut pagina de pe facebook Suceava pe bicicletă și, mai apoi, grupul de pe facebook cu același nume, unde am început să adăugăm prieteni, rude, amici și să postăm imagini de la ieșirile noastre.
      foto @SuceavapebicicletaMai mult decât atât, am început să invităm și alți oameni la ieșirile pe două roți; bicicliști de ocazie, amatori sau profesioniști, toate aceste etichete nu mai contau atunci când ne adunam, pentru că, împreună, aveam același scop, iar acest scop ne-a determinat să vrem și mai mult. Dovadă stă faptul că Suceava pe bicicletă a devenit oficial, asociația sportivă Suceava pe bicicletă. Astfel, am căutat sponsori care s-au alăturat scopului nostru; cu sprijinul lor am reușit să ne creăm propriile echipamente sportive și să organizăm evenimente și ieșiri ce păreau nerealizabile până atunci.
      Ne-am obișnuit să vrem mai mult, motiv pentru care, în anul 2019 avem planuri mărețe, cel mai important dintre ele fiind organizarea concursului Bucovina MTB. Suntem încrezători în forțele proprii și în ajutorul oamenilor care s-au alăturat asociației sportive Suceava pe bicicletă, implicit, și în organizarea concursului ce se apropie cu pași repezi, spunem noi…așadar, vă încurajăm să participați la acest concurs, pentru că situațiile ce apar în astfel de competiții ne fac să descoperim în noi înșine surse nebănuite de forță și motivație, ce garantează reușita unor astfel de evenimente, dincolo de caracterul competitiv al acestora.
      15 iunie 2019 e ziua în care motivația ocupă primul loc!
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Clubul sportiv Next Sports, anunță data cursei Marathon MTB Movilele Blajelului 2019. Evenimentul va avea loc sâmbătă, 29 iunie 2019. Locația este satul Blajel din județul Sibiu.
      foto CS Next Sports – condormedia.roEvenimentul oferă concurenților trei distanțe principale de concurs: traseul scurt – 12 km, mediu – 30 km și lung 52 km, dar în total sunt cinci probe, cele mai scurte, de 200 și 600 m, fiind destinate copiiilor cu vârste între 4 și 13 ani.
      Sursa: Freerider
×