Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    35.920

Design perfect, functionalitate impecabila, sistem de comunicatie nou - Schubert continua povestea castii Flip-up cu C4

Autentifica-te  
United Motors

163 vizualizări

Schuberth continuă povestea castii Flip-up cu C4

c4 largeInventatorul căștii flip-up a facut-o din nou. SCHUBERTH a îmbunatățit ceea ce părea perfect. La INTERMOT in Cologne, SCHUBERTH C4 își celebrează premiara cu un design nou, culori multiple și inovații numeroase


Cine s-ar fi gândit că o cască flip-up poate să arate atât de puțin ca o cască flip up când este inchisă? Atât design-ul inovator cât și variantele moderne de stilizare ale căștii SCHUBERTH C4 au fost create de studiourile Kisca. SCHUBERTH C4 setează noi standarde și în ceea ce privește comunicația prin Bluetooth respectiv recepția radio. Nu are doar antenă radio integrată standard, vine și cu două difuzoare, un microfon și spațiu special pentru a acomoda sistemul de comunicație SC1 care a fost dezvoltat în colaborare cu SENA - pur și simplu "plug and play'.

SCHUBERTH C4 nu doar arată fabulos, a fost de asemenea dezvoltat in șaboratorul SCHUBERTH de acustică și aer. În consecință, nu oferă doar tot ce a făcut din căștile SCHUBERTH populare în rândul motocicliștilor pasionați de ture lungi. Aerodinamica sa perfectă face casca mai mult decat potrivită pentru viteze mari și astfel pentru motocicliștii sportivi. Din acest motiv viziera anti-aburire este realizată în așa manieră încât marginea de sus să nu afecteze vizibilitatea motociclistului chiar dacă acesta are o poziție sportivă de mers.

În ciuda greutății reduse și formei compacte a căștii SCHUBERTH C4, carcasa exterioară este fabricată din fibră de sticlă și bureții din interior din spumă EPS specială pentru a oferi o absorbție maximă la impact. Sinstemul proprietar Anti-Roll-Off completează sistemul de sigurantă exemplar. SCHUBERTH C4 va fi disponibilă din primăvara anului 2017 în 6 culori solide la prețul de 649 euro precum și în două stiluri decorative PULSE și LEGACY în combinații de 3 culori la 749 euro cu mărimi între XS (53) și XXXL (65).


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Pentru finalul de sezon competițional, au fost anunțate cele patru etape de ciclocros pentru 2018. Vor fi în număr de patru, desfășurate în patru județe din România: Arad, Sibiu, Hunedoara și Timiș.
      Etape ciclocros 2018 Etapa 1 – Arad CX Cup; 27 octombrie 2018 > înscrieri aici Etapa 2 – November Cross – Micăsasa, Sibiu; 11 noiembrie 2018 > înscrieri aici Etapa 3 – Deva CX Cup; 25 noiembrie 2018 Etapa 4 – Lunca Timișului CX – Urseni, Timiș; 15 decembrie 2018 > înscrieri aici Pentru etapele 1, 2 și 4 înscrierile sunt deschise. Cyclocross Nation League nu este afiliată Federației Române de Ciclism.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Construită original pentru probele de contratimp ale echipei Team Sky, modelul 2019 Pinarellor Bolide TR+ își extinde gama de utilizare adăugând spații de depozitare și alte câteva modificări. Cadrul rămâne aproape identic, însă trece la frâne pe disc și primește cutii de depozitare în partea de jos și de sus a cadrului, aerodinamica totală fiind îmbunătățită iar bicicleta mai eficientă.
      [embedded content]
      În filmul de mai sus e prezentat modelul iar mai jos triatletul Cameron Wurf prezintă noua sa bicicletă și explică care sunt beneficiile.
      [embedded content]
      Datorită regulilor mai puțin exigente din triatlon, Pinarello au putut să includă în cadru spații de depozitare care nu doar aduc hrana și alte obiecte la îndemână dar ajută și aerul să curgă mai eficient peste cadrul. Tuburile păstrează forma Flatback iar tija de șa include un sistem de prindere în spate pentru a putea transpota mai multe bidoane.
      Frânele pe disc simplifică zona frontală, deși modelul cu frâne pe jantă integra foarte bine cleștii de frână în interiorul cadrului. Există acum spațiu suficient pentru anvelope 800×28. Bicicleta vine cu ax thru și discuri de 160 mm la ambele roți și folosește furcă cu gât conic pentru o rigiditate superioară.
      Tot cadrul folosește forma asimetrică specifică Pinarello. Există două versiuni de cadru: modelul superior Bolide TR+ cu fibre de carbon Torayca T1100 G UD ce conțin și tehnologia NanoAlloy și modelul standard Bolide TR cu fibre Torayca T700.
      Bicicletele complete vor fi disponibile spre finalul anului, în combinații de negru și roșu și cu echipare Shimano Dura-Ace sau SRAM Red, majoritatea cu roți cu profil mare SwissSide.
      Mai multe informații sunt disponibile pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro

      Cum toate bicicletele de triatlon de top au primit frâne pe disc în ultima vreme datorită avantajelor aerodinamice, Dimond nu puteau să nu se încadreze în tendințe. Astfel, au lansat și ei pe insula Hawaii cu ocazia Kona Ironman modelul lor extravagant Marquise în versiune nouă cu frâne pe disc!

      Pornind de la același cadru ca modelul Marquise cu frâne pe jantă, Marquise Disc primește prinderi de etrier flat mount la ambele roți pentru frânare mai eficientă. Pentru ca roțile să rămână perfect aliniate la frânare sunt folosite axuri thru la ambele roți. Detaliile sunt încă puține dar imaginile lansate în presă dezvăluie spațiu pentru anvelope mai mari, în mare parte datorită lipsei cleștilor de frână. Cadrul include spațiile de depozitare Lunchbox și TOTES pentru a transporta toate cele necesare în lunga cursă IronMan.
      Primele exemplare sunt deja la Kona și sunt disponibile pentru test, modelele de serie fiind disponibile la precomandă cu livrare în Ianuarie 2019. Prețul unui set cadru+furcă este de 7.499 $ și include vopseaua personalizată. Pe pagina Dimond vor fi disponibile și biciclete complete standard sau cu componente personalizate
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Fiind săptămâna Kona Ironman World Championship, e și săptămâna noutăților în lumea bicicletelor de triatlon. Felt nu avea cum să lipsească și se alătură tendinței de a adăuga frâne pe disc la modelul lor de top. Felt spun însă că adăugarea frânelor pe disc la noul IA disc a fost mult mai complicată. Ei au dorit ca bicicleta să fie mai rapidă decât versiunea cu frâne pe jantă și au mai adăugat și alte detalii interesante.
      Munca la IA Disc s-a reluat de unde a fost lăsată și a implicat simulări CFD, imprimare 3D și testări în tunelul aerodinamic pentru crearea prototipurilor. Imprimarea 3D a ajutat Felt să creeze profilele ce nu doar că au încorporat frânele pe disc în design dar au făcut și bicicleta să fie mai rapidă.
      Noua bicicletă nu doar frânează mai bine dar poate utiliza anvelope mai late. Noua furcă integrează protecția aero inferioară de pe vechiul IA dar elimină punctul de montaj al frânei și face loc pentru anvelope mai mari. Cu triunghiul spate optimizat, noul cadru acceptă anvelope de 28 mm pe majoritatea jantelor. Există posibilitatea de a monta chiar și anvelope mai late, dar Felt spun că fiecare face asta pe propriul risc.
      Both front and rear hubs are held in place with thru axles (12 x 100mm and 12 x 142mm), and the axles have been designed for a flush fit for improved aerodynamics.
      Pentru a face cadrul cât mai ușor, rezistent și confortabil posibil, modelele de top folosesc fibra de carbon TeXtreme Spread Tow. Aceasta permite Felt să folosească mai puține straturi deoarece două tipuri de fibre cu direcții diferite sunt integrate în același strat, rezultatul fiind o greutate mai mică și o calitate mai bună a rulării.
      Alte detalii ale cadrului sunt prinderile flat mount pentru etrieri, rutare internă mecanică sau electronică și un monobloc BB30, greutatea completă a bicicletei putând ajunge la 8.9 kg!
      Soluțiile de depozitare integrate includ CALpac 2.0 pe top tube și BTSpac în spatele seat tube-ului. Cutia demontabilă BTSpac din spate e perfectă pentru un kit de reparație a penelor în timp ce CALPac 2.0 poate păstra batoane și geluri.
      Felt spun că IA Disc folosește aceiași geometrie ca IA, ceea ce e bine pentru fanii modelului actual. Felt spun că de când IA a fost folosit în competiții, este neînvins la categoria Pro Women la Kona de 5 ediții încoace.
      Vor exista trei modele diferite, începând cu modelul de top IAFRD Disc la 15.749 $. Ce ce vor să economisească din bani pot alege IA2 Disc de la 7.899 $ sau chiar IA3 Disc de la 5.799 $. Toate vor fi disponibile în 5 mărimi iar cadrul IAFRD Disc va fi disponibil și separat la 7.349 $ – o alegere bună pentru cine are și un set de roți pe disc. Va fi disponibil și cadrul IA1 Disc la 5.249 $
      IAFRD Disc vine echipat cu transmisie Dura-Ace Di2 și roți Zipp 454/858 NSW din carbon, IA2 Disc vine cu SRAM Red eTAP și roți Zipp 30 Course iar IA3 Disc cu manete Dura-Ace Di2, schimbătoare Ultegra Di2 și roți DT Swiss P1800 Spline DB.
      Primii clienți care vor cumpăra un IA2 sau IA3 vor primi pachetul limitat ”Early Edition” ce include un costum Felt cu tricou, pantaloni, rucsac, bască, ciorapi, tricou de oraș și bidon în valoare de 450 $.
      Mai multe informații sunt disponibile pe pagina producătorului și în curând pe pagina importatorului în România.
      Informații și imagini de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Noile frâne din carbon pentru cursiere Ciamillo Lekki8 marchează un nou record de greutate pentru cel mai ușor set complet de frâne de șosea dar și un nou început pentru producătorul lor, Ted. Greutatea setului este de 144 g pentru ambele frâne complete cu saboți, o valoare aproape incredibilă. Fără saboți, setul cântărește doar 129 g, frâna față având 68 g iar cea spate 61 g.
      Noutatea constă în trecerea la un corp al frânei din carbon. Dacă modelele anterioare aveau o greutate de 155 g cu corpul din aluminiu prelucrat, acestea noi folosesc plăci de carbon pe ambele părți ale unei came din aluminiu, totul fiind conectat cu un mix de piese din titan, aluminiu și inox.
      Numele are o proveniență interesantă. Ted, după ce s-a străduit să ofere produsul în SUA dar nu a putut face față comenzilor, a închis atelierul și a vândut echipamentele. Dar apoi s-a căsătorit și s-a mutat în Polonia unde a reușit să redeschidă afacerea datorită costurilor mai mici. Lekki este denumirea în poloneză pentru ”ușor” iar acestea sunt a 8-a generație de frâne proiectate de el.
      Funcționarea e identică cu cea a modelelor GSL și Zero G produse de acesta în trecut, dar cu câteva îmbunătățiri. În primul rând acum există un quick release ce face schimbarea roților mai rapidă. Șurubul de reglaj e acum pe pun pivot astfel că e mereu aliniat cu cămașa și cablul atunci când se acționează frâna. Acest lucru reduce frecarea de pe cablu și frânele sunt mai fine. Cama e prinsă de șurubul central care face totul mai rigid. Arcul e reproiectat și e cu 30% mai puternic, așa că vor reveni mai repede la zero.
      Frânele sunt disponibile în varianta standard și long reach, ultima folosind avantajele acestui nou design modular. Brațele pot fi demontate și înlocuite pentru a mai câștiga 5 mm de lungime și 2 g de greutate. Deci dacă saboții de frână ajung prea aproape de roată, acum există o opțiune. Ambele modele acceptă jante cu lățimea între 19-28 mm și anvelope până la 32 mm.
      Versiunea curentă folosește componente de titan aproape peste tot, axul central fiind tot din titan dar într-un bolț din aluminiu. Șuruburile mai mici care țin împreună plăcile din carbon sunt acum de oțel dar Ted spune că le va înlocui cu unele din titan în versiunea următoare, scăzând greutatea cu încă 4 g.
      Distributia în Europa e asigurată chiar de producător. Momentan sunt în stoc aproximativ 120 de seturi, prețul pentru un set fiind de 539$, existănd opțiunea saboților tip Shimano sau Campagnolo. Modelul long reach e un pic mai scump, la 559 $ setul.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
×