Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    41.360

Pura si versatila, SCHUBERTH a reinventat casca full-face prin R2

Autentifica-te  
United Motors

351 vizualizări

Pura si versatila, SCHUBERTH a reinventat casca full-face prin R2

r2 large
Motocicliștii au cerut-o, SCHUBERTH o livrează: o cască full-face pentru majoritatea motocicliștilor. La INTERMOT, în COLOGNE, noua cască R2 își celebrează premiera mondială cu un design modern și un sistem de comunicație inovativ.


În piața moto, există un trend "Înapoi la universale". Mulți motocicliști aleg motociclete naked, sport touring-uri și stradale care sunt pure și versatile și în același timp contemporane și accesibile. Acestea sunt exact și specificațiile noii căști SCHUBERTH R2: o cască clasică, full-face cu un design modern și caracteristici imbatabile. O cască care complementează orice motocicletă și orice stil de condus, ușoară și confortabilă pe care abia o simți când ești pe motocicletă. Un alt lucru pe care nu îl vei simți dar e bine de știut: R2 este pregătită cu pentru comunicare prin bluetooh și recepție radio ca standard. Vine integrată cu antenă radio, două difuzoare, un microfon și spațiu ce permite montarea sistemului opțional de comunicare SC1 care a fost dezvoltat în colaborare cu SENA - pur si simplu "plug and play".

Kiska a realizat design-ul și stilul decorativ al căștii SCHUBERTH R2. Dar casca full-face nu doar arată bine, a fost dezvoltată de asemenea în laboratorul SCHUBERTH de acustică și aer. Aceasta o face potrivită și pentru motocicletele puternice și naked-uri, unde aerodinamica perfectă joacă un rol și mai important decât la alte motociclete. Un alt aspect important, în particular pentru motocicliștii sportivi este viziera mare anti-aburire a căștii SCHUBERTH R2. Chiar și când motociclistul adoptă o poziție de mers sportivă, vizibilitatea este sporită.

În ciuda greutății reduse și dimensiunilor compacte, SCHUBERTH R2 oferă maximul de absorbție la impact. Sistemul de prindere cu două cleme și bureții din interior de la obraji ce pot fi îndepărtați din exterior în cazul unei urgențe conturează și mai bine siguranța generală. R2 va fi disponibilă din primăvara anului 2017 în dimensiuni ce variază de la XS (53) la XXL (63) - în culorile clasice negru, alb si antracit la prețul de 419 euro cu unul din decorațiile atractive NEMESIS, ENFORCER și RENEGATE la 499 euro.


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Turul Masivului Ceahlău se află anul acesta la a 3a ediție și va avea loc sâmbătă pe 28 septembrie. Concurenții pot participa pe unul din cele 3 trasee puse la dispoziție de organizatori: Family – 10 km; Scurt – 50 km și 1500 m diferență de nivel; Lung – 66 km și 2010 m diferență de nivel. Înscrierile sunt deschise, iar taxa de participare variază în funcție de perioada în care o faci.
      De la organizator:
      “Ideea concursului este aceea de a parcurge un traseu care înconjoară Masivul Ceahlău, cu punct de plecare/sosire în Stațiunea Durău, o localitate cu o așezare geografică deosebită. În același timp dorim să aducem iubitorii ciclismului montan în zona plină de poveste a Ceahlăului, muntele emblematic din Carpații Orientali.
      foto @hpm.pro.mountain.sportsUn astfel de traseu nu are prea multe opțiuni, fiind o singură zonă care putea fi folosită pentru a trece peste munte, însă una foarte frumoasă și sălbatică, cuprinsă între Poiana Stănile  și Drumul Axial din Izvorul Muntelui. Această parte a traseului trece prin Poiana Stănile, parcurge pădurea pe un single trail sinuos, ajunge in Poiana Văratec cu vedere către Turnul lui Budu și Ana, după care te bucură cu priveliștea din Poiana Maicilor cu vedere către peretele terasat al Ocolașului Mic.
      Mountain bike printre legende și povești!
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Acum o lună Scott a lansat noul lor model Gambler Tuned. Modelul de DH din carbon este cu adevărat reglabil, acceptând atât roți de 27.5 cât și de 29 și beneficiind de multe reglări la headset, poziția amortizorului și cea a axului. Acum Scott a anunțat două noi modele în gama Gambler, versiunile Hybrid și Alloy. Ambele includ multe dintre caracteristicile și posibilitățile de personalizare ale modelului din carbon, dar la un preț mult mai accesibil.
      Începând cu Gambler Alloy, Scott spun că modelul de aluminiu oferă rigiditate și flex aproape identice cu modelul Tuned Carbon.
      O parte din rigiditate și rezistență vine de la noua formă a triunghiului față (sus) care are mai puține tuburi și suduri decât modelul anterior (jos). Asta înseamnă de asemenea că s-a eliminat 26.4% din material și s-a optimizat ce a rămas, scăderea de greutate fiind de peste 600 g!
      Toate cele trei modele Gambler includ aceleași posibilități de ajustare. Bicicleta oferă posibilitatea de a folosi roți de 27.5 sau 29 fără a schimba nicio componentă (toate cele patru modele complete vin standard cu roți de 29), oferă două lungimi de chainstay, patru poziții diferite ale monoblocului și reglarea cuvetelor cu +/- 1 grad. Chipul de poziționare a monoblocului reglează de asemenea cinematica pentru a folosi amortizor pe aer sau pe arc sau pentru a ajusta suspensia după preferințele utilizatorului.
      Toate cadrele folosesc în spate ax de 12 x 157 mm și o combinație de rutare internă și externă a cablurilor, monobloc PF107 și spațiu pentru anvelope de 27.5×2.6 sau 29×2.5.
      Greutatea anunțată:
      Gambler Tuned: 15.5 Kg Gambler 910 Hybrid: 16.7 Kg Gambler 920 Alloy: 17.1 Kg Gambler 930 Alloy: 16.9 Kg Alte detalii ce se păstrează includ chainguide-ul/bashguard ce este extrem de bine gândit. În loc să construiască bicicleta în jurul prinderilor ISCG05, Scott a încercat să îmbunătățească design-ul specific pentru această bicicletă. Rezultatul e un chainguide ce se montează fără filet în cadru și care elimină complet placa din aluminiu pentru o prindere mai solidă și lată în zona inferioară. Astfel se reduce dingreutate dar se și separă bashguard-ul de partea superioară a chain guide-ului astfel încât loviturile în bash guard nu modifică poziția chain guide-ului. De asemenea există acum spațiu pentru un pivot principal mai lat și pentru chainstay-uri cu o formă optimizată. După specificații, soluția aleasă e mai bună în toate aspectele față de cea clasică cu prindere ISCG05 cu excepția faptului că e un produs proprietar Scott.
      Toate cele trei cadre au aceiași geometrie, cu 4 mărimi disponibile.
      Modelului Gambler Tuned i se alătură trei noi modele, începând cu Gambler 910 Hybrid. Denumirea hybrid vine de la faptul că triunghiul principal e din carbon, identic cu cel folosit la modelul Tuned, dar cu basculă din aluminiu. Modelul 910 folosește suspensie Fox Performance, transmisie SRAM GX DH 7, anvelope Maxxis Assegai DH de 29×2.5 și componente Syncros.
      Gambler 920 folosește un cadru complet din aluminiu dar echiparea e aproape identică, cu suspensii Fox Performance, transmisie SRAM GX DH 1×7, anvelope Maxxis Assegai DH de 29×2.5 însă cu frâne Shimano BR-MT520 cu 4 pistoane în locul celor SRAM Code R de pe 910.
      Modelul cel mai ieftin Gambler 930 folosește același cadru din aluminiu însă cu o furcă RockShox Boxxer Select și amortizor X-Fusion Vector R Coil, transmisie SRAM 1×8 cu manetă X4 și deraior X5 și anvelope Maxxis Assegai DH de 29×2.5.
      Prețurile nu sunt încă disponibile dar toate trei modelele din aluminiu și hibride vor fi disponibile până în decembrie 2019.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Pentru prima data in Romania, 2019 Campionatul National MTB Enduro (CN) este organizat ca etapa distincta si nu face parte din seria Cupei Nationale Enduro.
      Foto: Tibi HilăCAMPIONATUL NATIONAL este organizat de Federatia Romana de Ciclism in parteneriat cu un club sportiv afiliat. Nu exista o legatura directa intre CN si etapele de Cupa Nationala Enduro (CNE). Totusi, se aplica regulamentul specific CNE, iar sistemul de punctaj din CNE este folosit ca baza pentru a stabili oridinea valorica a sportivilor.
      Inscrierile pentru Campionatul National Straja Enduro sunt deschise:
      http://cnenduro.ro/inscriere/
      Concursul va avea loc în perioada 24-25 august 2019 și se va desfășura într-un format tip raliu care cuprinde 4 probe speciale, cronometrate. Pe lângă traseele Lupilor și Baloo, deja consacrate, se vor adăuga două noi poteci, în zona superioară a stațiunii cu Startul de pe vârful Mutu. În general, potecile pe care se va desfășura concursul sunt de coborâre, dar au și segmente de urcuș. Sâmbătă, 24 august, va fi o zi dedicată recunoașterii traseelor, iar în dimineața zilei de 25 august se va derula competiția propriu-zisă.
      Mai multe detalii despre eveniment găsiți consultând pagina competiției Straja MTB Enduro: https://cnenduro.ro/straja-enduro/
      Startul general al concursului va fi in zona Terasei Montana din stațiunea Straja, unde va avea loc și premierea după concurs.
      Numărul maxim de participanți la start este de 150 de persoane. Concurenții vor fi împărțiți pe categoriile:
      Hobby (nu necesită licență FRC),
      Feminin, Juniori:15 – 18 ani, Masculin: 19-29 ani, Masculin: 30 – 39 ani și Masculin 40+ (toate aceste categorii necesită licență).
      Participanții cu vârsta sub 18 ani beneficiază de înscriere GRATUITĂ la acest concurs.
      Termenul limită pentru înscriere este joi 22 august ora 20.
      Cursa reprezintă o provocare lansată tuturor pasionaților de ciclism montan și este organizată de Fundația Noi Orizonturi Lupeni, în parteneriat cu Asociația Bike Attack Reșița, Federația Română de Ciclism și Asociația pentru Dezvoltarea Mountain Biking-ului din România.
      Evenimentul este susținut și se datorează partenerilor: E-Distribuție Banat și Primăria Municipiului Lupeni.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Noul model 2020 Kona Process 134 e o bicicletă foarte versatilă de trail ce a fost proiectată să combine calitățile principale ale modelului Process 111 și a modelului cu cursă mai lungă 153. Noul model are cursa spate de 134 mm și furcă de 140 mm iar roțile pot fi de 29 sau 27.5, cadrul are o geometrie modernă iar suspensia reglată foarte fin face ca platforma oferită să fie foarte stabilă dar și energică pe aproape orice tip de trail.
      Modelul 2020 Process 134 va fi disponibil cu cadru din carbon doar în varianta cu roți de 29, în timp ce versiunea de aluminiu va fi disponibilă atât cu roți de 29 cât și de 27.5. Cadrele din carbon sunt disponibile în mărimile S/M/L/XL iar cele din aluminiu mai au în plus și o versiune XS cu roți de 27.5.
      Pe lângă redesenarea completă a cadrului ce e acum mai subțire, cea mai mare noutate este că noul Process 134 este complet din carbon. Modelele anterioare foloseau chainstay din aluminiu, dar Kona a decis să treacă la construcția full carbon. Rezultatul este o reducere importantă de greutate, cu prețul unei mici reduceri a rigidității în zona posterioară.
      O privire rapidă dezvăluie eforturile de a subția cadrul modelului Process 134. Noul toptube este cu mult mai subțire pe toată lungimea iar Kona a micșorat puțin curburile cadrului pentru a nu sacrifica din rezistență și rigiditate (cu excepția chainstay-urilor moi din carbon). Pentru a mări spațiul pentru călcâi, seatstay-urile noului 134 sunt ceva mai subțiri ca înainte.
      În comparație cu modelul extrem Process 153, modelul mai ușor și mai versatil 134 are stay-uri mai subțiri și folosește rulmenți mai mici la pivoți. Stack-ul e cu 5 mm mai mic decât la Process 153 ceea ce permite folosirea bicicletei la XC agresiv sau la trail.
      Cu toate că seat tube-ul e curbat în spate, pot fi montate tije dropper destul de lungi. Bicicleta vine standard cu tije cu cursă de 125/150/170/200 mm în funcție de mărimea S/M/L/XL. Kona a scăzut totuși curbura seat tube-ului pentru ca lungimea efectivă a acestuia să rămână consistentă indiferent de cât de sus sau jos e poziționată șaua.
      Noul Process 134 din carbon are rutare complet internă cu tuburi în afară de furtunul de frână din partea stângă, prin chainstay, iar pentru cei ce folosesc comenzile inversate Kona vine cu două porturi de intrare, pe fiecare parte a headtube-ului câte unul.
      Inginerii Kona au făcut eforturi pentru ca să evite frecarea cablurilor și a lanțului de cadru. Datorită unei cleme rotative pentru cablu la pivotul interior, cablul schimbătorului nu se mișcă în și din chainstay la compresia suspensiei.
      Brațul dintre chainstay-uri a fost reproiectat pentru a se îndepărta de monobloc reducând posibilitatea contactului cu lanțul ce se balansează. A fost adăugată de asemenea o nouă protecție de lanț cu numărul 134 inscripțonat iar o mică placă metalică previne afectarea carbonului chainstay-ului în caz de chainsuck.
      Modelul Process din aluminiu păstrează rutarea externă, dar cablul schimbătorului spate merge prin chainstay iar în seat tube e un port pentru rutarea internă a cablului tijei dropper.
      Kona a reproiectat urechea de schimbător pentru 134, aceasta fiind acum din două piese. Urechea este atașată în interiorul chainstay-ului cu un șurub ce intră prin partea opusă, apoi axul se înfiletează în aceasta. Filetele opuse asigură faptul că urechea nu se desface niciodată.
      Modelul Process 2020 folosește amortizor spate 185x55mm, axul spate e de tipul Boost 148 mm iar monoblocul e de tipul PF92 cu prinderi integrate ISCG05. În spate modelul de carbon acceptă roți de până la 2.5 în timp ce modelul din aluminiu de 27.5 acceptă roți de până la 2.6. Prinderile de etrier de tip post-mount permit montarea discurilor de 140 mm pentru cei ce nu au nevoie de discuri mai mari și vor să mai scadă din greutate.
      Kona a proiectat suspensia de pe Process 134 să fie mai progresivă decât cea de pe 153, ceea ce ajută la maximizarea cursei spate fără a atinge capătul acesteia. Platforma cu un singur pivot oferă un suport excelent la mijlocul cursei ceea ce ajută la urcare și oferă o senzație de oscilație pe coborârile ce ondulează. Tensiunea în lanț e afectată foarte puțin iar eficiența la pedalare e bună în orice punct al cursei, ceea ce face simplă accelerarea la ieșire din viraje.
      La alegerea componentelor, Kona a încercat să ofere amortizoare spate pe care lumea să nu simtă nevoia să le schimbe. Cei ce iubesc amortizoarele cu arc le pot folosi cu succes. În față, modelele ieftine au furci ce pot fi ușor înlocuite cu modele mai performante.
      Geometria pentru modelele de 29 din aluminiu și carbon e identică, în timp ce la modelul din aluminiu de 27.5 e diferită. Valorile pot fi studiate în tabelele de mai jos.
      Iată în continuare modelele Process 134 disponibile:
      Process 134 CD/DL – 5999$
      Process 134 CR 29- $4,999
      Process 134 DL 29- $3,699
      Process 134 29- $2,399
      Process 134 DL 27.5”- $3,699
      Process 134 27.5” – $2,399
      Process 134 29 va fi disponibil și sub formă de cadru cu amortizor și ax spate, atât din carbon cât și din aluminiu. Cadrul 134 CR DL 29 cu amortizor RockShox Super Deluxe Ultimate are prețul de 3299$ iar cel din aluminiu 134 DL 29 cu amortizor Deluxe Ultimate are prețul de 1699$.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații și imagini de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      La fel ca majoritatea produselor de excepție, bicicletele Hope sunt construite din dorința inginerilor de a produce o bicicletă pe care ei și-ar dori să se dea. Fondatorii companiei Ian Weatherill și Simon Sharp și-au dorit de ani de zile să poată să se dea pe bicicletele produse de ei, în propria lor fabrică. Hope glumește despre faptul că dacă s-ar fi luat în calcul costurile cercetării, bicicleta nu ar fi apărut – acestea au fost astronomice. Dar Hope nu a vrut niciodată să facă o treabă ușoară. Pentru ei lucrurile trebuie făcute în propria casă și la cele mai înalte standarde. Așa a fost în ultimii 30 de ani și nu doresc să schimbe asta.
      După ani de zile în care proiectele nu au trecut de masa inginerului de desigh Guillaume Leon, acum 5 ani au început să se miște lucrurile. După ce s-a format o mică echipă de experți în carbon, primul HB.160 a ieșit din matrițe în 2016. Acesta a fost lansat în 2017, însă deja un nou proiect era pe masa lui Guillaume.
      Pe vremea lui HB.160, tehnologia în MTB se schimba repede și exista riscul ca bicicleta să fie repede depășită moral, așa că acest lucru a fost o învățătură bună. Mulțumiți de design-ul suspensiei, Hope a încercat să construiască un 29 cu cursă scurtă și geometrie îmbunătățită, ceva ce să fie o bicicletă polivalentă perfectă. Rezultatul e noul HB.130, un 29er cu cursa de 130 mm proiectat să folosească o furcă de 140 mm.
      Geometria s-a schimbat de trei ori în timpul procesului de dezvoltare, dar asta e ceva ușor de făcut dacă ai propriile matrițe. Majoritatea matrițelor pentru carbon sunt fabricate din oțel deoarece aluminiul costă prea mult și e mai puțin rezistent în timp. Dar dacă acestea pot fi produse în casă, costul e mai acceptabil și posibilitatea de a schimba mici detalii repede e neprețuită.
      Modificările geometriei au dus la o bicicletă cu un unghi mai mic al furcii, un unghi mai abrupt al tijei de șa și un reach mai mare, după tendințele industriei. A fost adăugat de asemenea un flip chip ce schimbă unghiul furcii de la 66.5 la 66 de grade și coboară monoblocul cu 6 mm. În comparație, geometria modelului HB.160 e mai conservatoare. Hope spune că acest lucru nu a oprit vânzările modelului, mai mult, sunt pe cale să vândă cea de-a 300-a bicicletă. Asta nu sună poate prea mult, dar este un cadru făcut de mână cu o manoperă de o zi întreagă pentru fiecare exemplar.
      Toate straturile de carbon sunt aranjate meticulos manual. Hope a oferit posibilitatea de a fi fotografiat modul în care fiecare strat e așezat cu atenție, lucru pe care nu mulți producători îl prezintă. Este o muncă mult mai intensivă decât pare, piesele sunt lipicioase și trebuie poziționate perfect. Este făcută într-un mod în care rezultatul e o finisare perfectă direct din matriță.
      E normal să existe puțin material ce trebuie eliminat la joncțiunea matrițelor iar locul unde vin rulmenții trebuie prelucrat mecanic, dar finisajul cadrului direct din matriță e uimitor.
      După ce cadrele sunt scoase din matriță, ele sunt șlefuite manual după care tot manual se aplică lacul final.
      Prin folosirea a mai multor bucăți de fibră de carbon T700 Hope a redus greutatea triunghiului față a modelului HB.130 cu aproximativ 100 g, dar este în continuare construit să reziste o veșnicie. Greutatea cadrului nu e încă disponibilă.
      Brațul suspensiei din aluminiu prelucrat și lipit se păstrează la HB.130 de la HB.160. Aparent Hope a considerat că adăugarea unui spate din carbon e suficientă momentan, componentele din aluminiu permițând bicicletelor să fie gata mai repede și să fie rezistente, chiar foarte rezistente. Hope spune că inginerilor lor nu prea le place lipiciul, dar au ajuns să aibă încredere în el. Încredere ce provine de la faptul că în toate testele de stress componentele lipite au rezistat mai bine decât cele sudate, acestea din urmă fiind mereu punctele slabe. Prin lipire nu mai e nevoie de tratament termic iar componentele sunt perfect aliniate când sunt atașate. Se pare că tuburile extrudate din aluminiu ale stay-urilor sunt singurele componente ce nu sunt produse în fabrica Hope.
      Stay-urile din aluminiu ascund unul dintre cele mai interesante elemente de design de la HB.130 – un butuc spate de 130 mm cu ax de 17 mm. La producerea cadrului, butucului, axului și chiar și rulmenților nu există standarde ce să fie urmate. În loc să treacă pe ceva mai lat cum e SuperBoost, Hope a vrut să producă un cadru mai puternic și mai rigid dar cu un spate îngust. Cel mai important lucru e că și-au dorit o roată spate cu dish zero. Pentru asta, partea cu transmisia a butucului este practic poziționată în același loc în care ar fi și pe un butuc Boost, dar partea opusă transmisiei e inversată.
      În acest caz cadrul este practic construit în jurul butucului spate. Acest lucru pune deraiorul spate în același loc unde ar fi la o bicicletă cu Boost 148, dar discul de frână e mult mai în interior, ceea ce face ca spatele bicicletei să fie mai îngust și mai ușor de manevrat pe poteci înguste. Butucul este fixat cu un ax de 17 mm. De ce 17? Pentru că e mărimea maximă ce au putut să o obțină păstrând rulmenți rezistenți în butuc. Datorită axului gros și chainstay-urilor solide, spatele bicicletei e extrem de rigid iar Hope spune că design-ul ajută chiar la prelungirea vieții rulmenților din butuc.
      Un lucru de observat e că datorită modului în care e proiectat butucul, când se dă jos roata caseta de pinioane se simte desfăcută, ceea ce e complet normal. Odată ce se strânge axul dispare jocul casetei. Există de asemenea un clips ce împiedică freehub-ul să cadă dacă roata e scoasă. Design-ul butucului și a cadrului fac ca butucul să fie specific pentru acest cadru. De aceea cadrele vin împreună cu un set de butuci pe care se pot construi roți cu jantele preferate ale clientului.
      HB.160 a introdus frâna spate montată radial deoarece din nou Hope a construit totul pentru a avea un sistem mai bun. Dar la noul model, pentru a oferi cumpărătorilor mai multe variante de frâne, s-a trecut înapoi la sistemul de montare post mount standard.
      Trebuie menționat că există spațiu suficient pentru anvelope 29×2.3 în spate, dar nu mult mai mult de atât. Bicicletele vin cu anvelope Maxxis Minion DHF 29×2.5 WT în față și Minion DHR 2.3 în spate.
      Dacă tot e vorba de componente specifice, HB.130 are un monobloc special ce necesită rulmenți Hope, însă poate fi folosit orice ax de 30 mm cu foi cu spațiere Boost. Monoblocul filetat folosește un filet M46 ce pare foarte asemănător cu cel T47 însă diferențele sunt suficiente încât să fie nevoie de rulmenți speciali. Nu există nicio opțiune pentru a folosi ax de 24 mm direct, fără distanțiere aftermarket. Poate asta se va schimba dacă Shimano dă voie celor de la Hope să producă roți cu butuc MicroSpline.
      Alte componente specifice sunt de asemenea interesante cum ar fi chainguide-ul integrat și protecția de chainstay care are și rol de ghid pentru cabluri. Aceste piese proiectate inteligent demonstrează atenția la detalii ce a fost acordată acestui cadru. Nu numai că e chainguide-ul ajustabil și demontabil, dar prinderile superioare au și rol de ghidaj pentru cablul schimbătorului spate. Apoi cablurile trec pe sub protecția de chainstay ce are două cleme ce trag protecția în jos și simultan fixează cablurile.
      Oarecum similar e rutat și furtunul frânei spate cu cleme mici prinse cu șurub pe chainstay.
      Rutarea cablurilor prin triunghiul din față e internă, acestea intrând prin porturile din head tube și ieșind fix sub suportul de bidon. HB.130 are suport de bidon! Pentru acest lucru a fost mutată prinderea superioară a amortizorului pe toptube de pe downtube.
      Cablurile nu sunt fixate în interiorul cadrului, dar Hope le învelește în spumă pentru a reduce zgomotele. Pentru rutarea de cabluri și cămăși noi, este mai bine să se lucreze din spate în față, orificiile din headtube fiind destul de mari.
      Hope au fost mulțumiți de suspensia proiectată original pentru HB.130. Guillaume spune că toate tipurile de suspensie au avantaje și dezavantaje și că nu există o formulă magică. Acestea fiind spuse, au trecut totuși la amortizoare metrice după ce au început cu cele imperiale, lucru ce a necesitat o modificare a matriței pentru a o adapta la lungimea amortizorului de 210 mm. După ce au experimentat cu cursă de 50 și 55 mm, au rămas pe cea de 50 mm ce produce curba suspensiei de mai sus, cu o progresie de aproximatv 18% în modul High și de 20-22% în Low.
      Trădând adevărata natură a bicicletei, Hope a echipat toate modelele HB.130 cu furci Fox 36 Factory de 140 mm cu offset de 44 mm. Este o furcă mare pentru o bicicletă cu cursa de 130/140 mm dar se potrivește cu scopul acesteia. Este o bicicletă pe care cei de la Hope vor să o folosească într-o zi pe trail iar în ziua următoare în bikepark.
      În acest moment Hope are gata de producție cadre M, L și XL iar modele S nu se vor produce decât dacă va fi cerere.
      Cu atâtea detalii despre cadru se trece ușor cu vederea că bicicletele conțin și multe alte piese Hope. Configurația standard costă 8400$ și include frânele Hope Tech 3 E4, roți Hope Pro 4 Boost sau Fortus 26, ghidon din carbon Hope, pipă Hope SL AM, grip-uri Hope SL și cuvetele, monoblocul și distanțierele potrivite tot de la Hope. Majoritatea acestor piese pot fi comandate colorate, existând șapte culori disponibile: roșu, portocaliu, albastru, mov, argintiun, negru și verde).
      Se poate alege și culoarea cadrului. Se pot asorta piesele cu cadrul se poate face totul negru sau în toate culorile, alegerea e a clientului.
      Transmisia HB.130 este grupul complet SRAM Eagle X01 cu angrenaj SRAM din carbon. Angrenajul a fost impus de SRAM pentru ca Hope să poată cumpăra grupuri complete pentru bicicletele lor. Hope consideră totuși că angrenajul lor Evo e mai bun așa că au pus și un preț de upgrade la Evo, o sumă foarte asemănătoare cu cea cu care se poate vinde angrenajul SRAM original.
      Există de asemenea pachete de upgrade la transmisie wireless și tijă dropper SRAM AXS, stickere asortate, jante Santa Cruz Reserve și suspensii Ohlins. Suspensiile Ohlins sunt oferite gratis și includ furca RXF 36 Evo pe aer sau pe arc de 140 mm și amortizorul TTX Air reglat special pentru HB.130.
      Pachetul cu cadrul include un cadru în culoarea dorită, un amortizor Fox DPX2 sau Ohlins TTX22, monoblocul și cuvetele potrivite, o pereche de butuci HB Pro 4 în culoarea dorită și o clemă de tijă de șa, la prețul de 4950$.
      Fiecare bicicletă e produsă la comandă cu un termen de livrare de 3-4 săptămâni în funcție de comenzi. Prețul include livrarea și taxele iar cadrul are garanție pe viață pentru cumpărătorul original și înlocuire gratuită a rulmenților pe viață prin Hope USA.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații și imagini de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
×