Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    36.543

Pura si versatila, SCHUBERTH a reinventat casca full-face prin R2

Autentifica-te  
United Motors

173 vizualizări

Pura si versatila, SCHUBERTH a reinventat casca full-face prin R2

r2 large
Motocicliștii au cerut-o, SCHUBERTH o livrează: o cască full-face pentru majoritatea motocicliștilor. La INTERMOT, în COLOGNE, noua cască R2 își celebrează premiera mondială cu un design modern și un sistem de comunicație inovativ.


În piața moto, există un trend "Înapoi la universale". Mulți motocicliști aleg motociclete naked, sport touring-uri și stradale care sunt pure și versatile și în același timp contemporane și accesibile. Acestea sunt exact și specificațiile noii căști SCHUBERTH R2: o cască clasică, full-face cu un design modern și caracteristici imbatabile. O cască care complementează orice motocicletă și orice stil de condus, ușoară și confortabilă pe care abia o simți când ești pe motocicletă. Un alt lucru pe care nu îl vei simți dar e bine de știut: R2 este pregătită cu pentru comunicare prin bluetooh și recepție radio ca standard. Vine integrată cu antenă radio, două difuzoare, un microfon și spațiu ce permite montarea sistemului opțional de comunicare SC1 care a fost dezvoltat în colaborare cu SENA - pur si simplu "plug and play".

Kiska a realizat design-ul și stilul decorativ al căștii SCHUBERTH R2. Dar casca full-face nu doar arată bine, a fost dezvoltată de asemenea în laboratorul SCHUBERTH de acustică și aer. Aceasta o face potrivită și pentru motocicletele puternice și naked-uri, unde aerodinamica perfectă joacă un rol și mai important decât la alte motociclete. Un alt aspect important, în particular pentru motocicliștii sportivi este viziera mare anti-aburire a căștii SCHUBERTH R2. Chiar și când motociclistul adoptă o poziție de mers sportivă, vizibilitatea este sporită.

În ciuda greutății reduse și dimensiunilor compacte, SCHUBERTH R2 oferă maximul de absorbție la impact. Sistemul de prindere cu două cleme și bureții din interior de la obraji ce pot fi îndepărtați din exterior în cazul unei urgențe conturează și mai bine siguranța generală. R2 va fi disponibilă din primăvara anului 2017 în dimensiuni ce variază de la XS (53) la XXL (63) - în culorile clasice negru, alb si antracit la prețul de 419 euro cu unul din decorațiile atractive NEMESIS, ENFORCER și RENEGATE la 499 euro.


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Una dintre facilitățile interesante introduse de Garmin pe ultimele modele de ceasuri multisport, Garmin Pay, a fost în sfârșit lansată și în România. Începând de acum, Banca Transilvania oferă clienților săi, posesori ai unui ceas Garmin compatibil, posibilitatea de a plăti contactless la cumpărături cu acesta.
      Funcția e activă pe mai multe modele, cele mai importante fiind seria Fenix 5 Plus (5s Plus, 5 Plus și 5X Plus), modelul 5 Plus fiind testat și de noi amănunțit. Fenix 5 este o serie de ceasuri multisport extrem de complexe și potrivite pentru ciclism, alergare, înot și alte sporturi la cel mai înalt nivel, incluzând funcții avansate de antrenament și conectivitate cu senzori specializați.
      Pe lângă acest model, funcția Garmin Pay e implementată pe modelul multisport pentru amatori Vivoactive 3 și varianta sa Vivoactive 3 Music, dar și pe ceasul de alergare Forerunner 645 și varianta 645 Music. De asemenea, o regăsim și pe modelele de aviație  D2 (S, Delta, PX).
      Practic putem memora pe ceas cardurile și putem folosi ceasul contactless pentru plăți. Lucrul e extrem de util celor ce le place să se antreneze cu cât mai puține lucruri la ei. Astfel, computerul Garmin este suficient acum nu doar pentru a ne monitoriza și ghida antrenamentul ci și pentru a prelua din funcțiile smartphone-ului (acum putem asculta muzică direct de pe ceas, inclusiv playlist-uri de pe site-uri de streaming cum e Spotify) și mai nou putem plăti cu el un snack, o apă sau un latte fără să mai avem grija banilor sau a cardului luat cu noi la antrenament.
      Serviciul Garmin Pay e disponibil momentan doar pentru cei ce au un card Visa (sau deschid unul) la Banca Transilvania iar ceasurile Garmin le găsiți la toți distribuitorii autorizați.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      CFR Călători anunță că începând cu luna noiembrie 2018, va sista transportul bicicletelor în trenuri. Trenurile în care mai este permis transportul bicicletelor normale (nepliabile) sunt IR-1623 și IR-1646 pe ruta București – Brașov și retur și IR-1665 și IR-1660 pe ruta București – Iași și retur, care au în alcătuire vagoane seria 8496. Pentru aceste trenuri se emit bilete speciale pentru bicicletă. Pentru restul trenurilor CFR Călători din România este permis transportul doar al bicicletelor pliabile.
      Foto sbb.chDecizia vine în urma amenzii ANPC prin care unii călători au reclamat faptul că au fost incomodați de biciclete în unele trenuri. ANPC a precizat că se vor emite și alte amenzi dacă CFR Călători va continua să emită bilete de bicicletă pentru trenuri ce nu au rastel omologat.
      Într-o postare pe Facebook, Asociația Adevărații Veloprieteni vine cu precizări privind acest subiect. Se mai spune că toate vagoanele care acum se află la reparații sau vor fi achiziționate în viitor, vor avea din construcție locuri pentru biciclete normale (nepliabile).
      Este clarificat și care va fi statutul bicicletelor „demontabile” respectiv „pliabile”. Este precizat că în maxim o săptămână de la publicarea deciziei de sistare, CFR Călători va modifica regulamentul, introducând termenii „demontată” și/sau „pliată”. Cu alte cuvinte, cu bicicleta demontată va fi voie în tren și la fel cu bicicleta pliată.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      BikeXpert Racing Team a publicat datele concursurilor pe care le va organiza în 2019. Devenite deja tradiționale, cursele anunțate de club sunt cele organizate la Urlați, Pucioasa și București.
      Maratonul Vinului – are loc pe 11 mai 2019, cu start și sosire în Urlați. Este un concurs de mtb maraton, destul de ușor și accesibil majorității cicliștilor, cu trei variante de traseu: de 18 km, 36 și 54 km. Suplimentar, se organizează și concursul pentru copii pe un traseu de 4 km.
      BikeXpert Alpine Challenge – are loc pe 7 septembrie 2019, cu start și sosire în Pucioasa. Este un concurs de mtb maraton, destul de greu și accesibil în special cicliștilor cu antrenament mai bun. Se oferă două trasee, de 72 km și cel mai ușor, de 39 km, accesibil și celor cu antrenament mai redus. Și aici organizatorul oferă concursul copiilor, pe un traseu de 16 km.
      Bucharest MTB Race – are loc pe 26 octombrie 2019 în București. Este un concurs de mtb cross country, de final de sezon, localizat în Delta Văcărești. În fiecare an organizatorii amenajzează un traseu cu o lungime de 6 km ce va fi parcurs de mai multe ori. Traseul dispune de zone naturale, care traversează delta, dar include și obstacole artificiale care condimentează evenimentul.

      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Colecția de MTB 2019 de la Radon are ca vedetă principală modelul din carbon Slide Trail de all0mountain ce primește geometrie ajustabilă și trece la roți de 29. Dar Radon are și alte bunătăți pregătite, cum ar fi modelul Swoop 170 care trece și el la roți de 29, alături de modelul Cragger hardtail. Modelul enduro Jab primește cursă mai mare iar cel de dirtjump Slush vine într-o variantă nouă.
      Cu o cursă de 140 mm în spate și roți mai mari, noul Slide Trail dă o viață nouă modelului clasic de enduro de la Radon. Făcând ca linia dintre enduro și all-mountain să fie tot mai difuză, cadrul din carbon are geometrie modificabilă dintr-un chip, noul Slide Trail 29 inspirându-se de la modelul Jab din anul anterior.
      Noul Slide Trail are o cursă a suspensiei cu 20 mm mai mică decât fratele său Slide Trail cu roți mici ce a debutat în 2014, dar geometria modernă și roțile mai mari fac ca bicicleta să fie mult mai versatilă. La fel ca la modelul Jab de 160 mm de anul trecut, noul Slide Trail combină o geometrie modernă lungă, joasă și cu unghi mici al furcii cu un triunghi principal din carbon și o suspensie foarte moale de tip horst-link cu 4 brațe.
      La fel ca Jab, Slide Trail are un Flip Chip în partea de sus a seatstay-urilor ce permite utilizatorilor să aleagă două versiuni de unghi al furcii și de înălțime a monoblocului pentru a-și adapta bicicleta la condițiile proprii de pe traseu.
      Pentru trasee ce inlcud mai multe urcări se poate alege un unghi al furcii de 66.6 grade, al tijei de șa de 76.5 grade și o cursă verticală de 11 mm a monoblocului, în timp ce pentru coborâri unghiurile pot să scadă cu 1 grad iar cursa monoblocului să crească la 14 mm.
      Modelul Slide Trail cu roți de 29 are o suspensie spate de 140 mm cu amortizor Trunnion și furcă cu gât conic cu cursa de 150 mm.
      Bascula spate este cu butuc Boost și rămâne din aluminiu, spre deosebire de triunghiul principal din carbon. Slide Trail are rutare internă a cablurilor prin triunghiul principal, inclusiv pentru tijă dropper pe toate modelele.
      Noul Slide Trail 29 e disponibil în trei echipări complete. Modelul de top Slide Trail 10.0 29 costă 3800 Euro și are furcă Fox 36 și amortizor DPX2 în variantele Factory, cu o transmisie SRAM X01 Eagle și frâne Guide RSC.
      Modelul Slide Trail 9.0 29 păstrează aceiași suspensie dar transmisia e GX Eagle iar frânele sunt Magura MT5, prețul scăzând la 3200 Euro. Nu în ultimul rând există Slide Trail 8.0 29 cu furcă RockShox Revelation RC, amortizor Deluxe RT3, frâne MT5 și transmisie Shimano XT 1x la un preț mai accesibil de 2500 Euro. Toate modelele 2019 vor fi disponibile din Ianuarie 2019.
      Jab primește și ea în al doilea an de EWS variante cu furci cu cursă mai lungă, de 170 mm pentru teren mai abrupt iar prețul scade. Acum Jab 9.0 cu furcă Pike RCT3 de 160 mm și transmisie XT e mai ieftină cu 20%, la 3000 Euro, modelele Jab 10.0 și Jab 10.0 HD primind furci cu cursă mai lungă, transmisii X01 Eagle și prețuri micșorate la 3700, respectiv 4500 Euro.
      Modelul cu cursa și mai lungă Swoop de 170 mm primește și el o versiune cu roți de 29.
      Slide 170 29 poate fi o bicicletă de enduro sau de freeride tot cu ajutorul unui Flip Chip montat la prinderea inferioară a amortizorului, geometria putând fi modificată pentru trail sau pentru bikepark.
      Slide 170 29 vine în trei mărimi (M-XL, varianta S existând doar cu roți de 27.5). Modelul 29 are geometria identică cu cel d27.5 dar cu chainstay-uri și wheelbase mărite și cu un headtube cu câțiva cm mai ridicat pentru a face loc roților mai mari.
      Noul 29-er e oferit în trei versiuni de echipare. Swoop 8.0 29 are prețul de 2500 Euro, vine cu furcă RockShox Lyrik și amortizor Monarch Plus, transmisia fiind XT 1x. La 3000 Euro Swoop 9.0 29 trece la suspensii Fox 36 și DPX2 Performance și transmisie GX Eagle. La 3700 Euro Swoop 10.0 29 primește suspensii Fox Factory și transmisie X01 Eagle. Există și niște versiuni Swoop Hybrid 29 cu cursa de 165 mm și motor Bosch CX pentru amatorii de astfel de biciclete.
      Modelul hardtail agresiv de trail Cragger a debutat sezonul trecut, dar Radon se pare că îi aduce deja îmbunătățiri. Modelul cu cadru solid din aluminiu 7071 păstrează furcile cu cursa de 130 mm dar primește opțiunea roților de 29.
      O mică modificare la prinderea chainstay-urilor de seat tube a adăugat ceva mai mult spațiu pentru anvelope, dar a oferit și posibilitatea de a adapta puțin geometria la roțile de 29.
      Chiar dacă lungimea chainstay-urilor a rămas neschimbată, Cragger a primit un reach mai mic și un wheelbase mai scurt pentru a deveni mai agilă. Sunt disponibile două echipări cu roți de 29 – la 1300 Euro e Cragger 7.0 cu furcă RockShox Revelation RC și transmisie XT 1x iar la 2000 Euro e Cragger 8.0 cu furcă Pike RC și transmisie GX Eagle.
      După un debut în sezonul trecut doar sub formă de cadru, modelul de dirtjump Radon Slush vine anul viitor în echipare completă. La 1000 Euro ea are o transmisie single speed perfectă în aer, o furcă Manitou Circus Sport de 100 mm, roți Sixpack Kamikaze de 26 (Boost pe față și cu ax de 135 mm bolt-on în spate), frână spate SRAM Level, angrenaj Descendant și cockpit solid Sixpack.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Pentru 2019 Scott au pregătit mai multe modele feminine de performanță, modele premium mai numeroase și un aspect cu logo-uri mai puțin stridente, cu note de culoare pământii, anvelope cu margine maro și șei asortate. Printre acestea se regăsesc versiuni Contessa și Gravel ale modelului Addict dar și un nou model Foil Disc.
      Aspectul clasic e cel urmărit de Scott pentru anul ce urmează. Ei spun că renunțarea la culorile vii și contrastante face ca modelele lor de top din carbon HMX să se remarce mai bine. Ei recunosc că bicicletele premium sunt cumpărate de persoane cu un stil de viață luxos și sunt de acord cu acest lucru.
      Culori închise, metalice, în nuanțe pământii pot face ca performanțele bicicletelor să se remarce primele. Iar anvelopele cu margini maro împerecheate cu șei de piele oferă un aspect clasic pe bicicletele altfel foarte moderne, satisfăcând noile curente estetice.
      [embedded content]
      Addict este cursiera de bază de la Scott și este prima care primește tratamentul Premium clasic.
      La 9500 Euro Addict RC Premium Disc are și un preț pe măsură, dar e bazată pe un cadru premium și o furcă foarte ușoare din carbon HMX, grup complet Dura-Ace Di2 și componente de top de la Syncros.
      Modele cu un aspect mai clasic și anvelope cu margine maro sunt disponibile în varianta mai ieftină Addict RC 15 Disc care are prețul de 4400 Euro, are un cadru mai ieftin din carbon HMX dar tot o transmisie electronică, Ultegra Di2.
      Există și modelele mai ieftine orientate pe confort Addict care nu sunt din categoria RC cum ar fi Addict SE Disc la 3800 Euro și Addict 20 Disc la 2000 Euro care au același aspect al cadrului HMF dar cu geometrie de anduranță.
      Pentru cei ce vor culori tradiționale mai stridente și logo-uri mai contrastante, Scott oferă în continuare așa ceva la toată gama 2019 de Addict cu frâne pe jantă dar și la trei versiuni Addict RC Disc.
      Contessa Addict RC Disc este un model nou pentru 2019 ce aduce performanțele înalte în format feminin, cu cadru ușor din carbon HMF în mărimi mici, cu șei specifice, componente dimensionate corespunzător dar cu geometrie pură de competiție.
      Nu este totuși chiar modelul de top care e rezervat pentru modelele Addict Premium RC Disc și Addict RC Pro Disc în versiune masculină. Dar aceste biciclete sunt totuși cu aceiași geometrie și cu mărimi ce merg în jos până la XXS de 47 cm, ceea ce le face perfecte pentru orice femeie care e gata să dea aproape 10.000 Euro pe o cursieră.
      Modelul Contessa Addict RC Disc este totuși foarte ușor, din carbon HMF, cu o greutate declarată a cadrului de 790 g și are o echipare serioasă cu Ultegra Di2 și componente Syncros, prețul fiind de 4400 Euro.
      Există și modele non-RC Contessa, cu cadru tot din carbon HMF hi-modulus dar fără tehnologia IMP, fiind oferite echipări serioase dar cu o geometrie mai relaxată pentru anduranță și cu prețuri de la 2000 Euru în versiunea maro până chiar și la 1400 Euro cu un aspect standard și componente mai ieftine.
      [embedded content]
      Addict Gravel primește un aspect mai simplu în două tonuri de culoare, fiind disponibil în trei echipări.
      Modelul de top Addict Gravel 10 Disc costă 5800 Euro, are un cadru foarte ușor din carbon HMX, transmisie SRAM Force 1, componente Syncros și roți din carbon.
      Există și două echipări mia ieftine cu cadru din carbon HMF și transmisii Shimano compacte ce aduc prețul la 3000 Euro pentru cel mai ieftin model, Addict Gravel 30 Disc, în diverse variații de grafică clasică.
      [embedded content]
      Nu în ultimul rând, modelul aero Foil e și el în haine noi în 2019, acesta bifând și cea mai scumpă versiune de cursieră Scott Premium. Bicicleta are deja la activ victorii într-o cursă Pro pe etape și într-o clasică de primăvară, fiind un model foarte versatil, ceea ce înseamnă că primești mult pentru banii cheltuiți.
      Prețul pentru Scott Foil Premium Disc model 2019 este de 12.000 Euro… În banii aceștia intră cadrul aero de top din carbon HMF, ghidonul integrat Syncros, roțile Zipp 303 NSW Disc tubeless și echiparea completă Dura-Ace Di2.
      Există și versiuni Foil din carbon HMF mai ieftine cum ar fi Foil 10 Disc la 5300 Euro și Foil 20 Disc cu echipări Ultegra Di2 sau mecanice.
      Foil RC Disc la 7000 Euro are un cadru din carbon HMX și un aspect mai convențional, european, la fel ca opțiunea galben/negru pentru modelul Foil 20 Disc din carbon HMF.
      Foil este de asemenea singurul model din 2019 cu frâne pe jantă care primește aspectul clasic. Este vorba de modelul Scott Foil 10 la un preț de 4400 Euro. Este o opțiune ce ar trebui să atragă clienții care consideră că frânele pe disc nu au ce căuta pe o bicicletă cu aspect clasic.
      Toată gama de cursiere Scott pentru 2019 e deja trimisă că tre distribuitori așa că acestea vor fi disponibile cât de curând dacă nu sunt deja. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
×