Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    37.004


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Nicolai sunt recunoscuți că întind limitele geometriei și ajustabilității bicicletelor lor, dar cu G1 ei duc totul la alt nivel. Ultimul lor model de enduro permite alegerea între roți de 27.5 sau 29, dar permite și alegerea lungimii chainstay-urilor, înălțimii monoblocului și a unghiului furcii cu câțiva ”mutators”. Bineînțeles că se poate schimba și cursa suspensiei.
      Majoritatea posibilităților de conversie provin de la elemenții numiți ”mutators” care se regăsesc la legătura dintre chainstay și seatstay dar și la prinderea basculei suspensiei de seatstay. La chainstay-uri, Mutator-ul permite modificarea lungimii putând fi folosite 3 lungimi diferite de Mutator (33, 41 și 47 mm). Astfel se poate modifica lungimea chainstay-ului pentru cei cu un cadru mai mic, dar permite și celor cu cadru mare să folosească stay-uri mai lungi de la început.
      Un concept similar e folosit la prinderea basculei suspensiei, cu un Compression-Strut-Mutator în lungime de 3.5, 6.5, 10, 12 sau 15 mm. Acesta deschide o grămadă de posibilități pentru dimensiuni diferite de roți și de amortizoare, acesta fiind motivul pentru care Nicolai recomandă ca modificările să fie făcute doar de un specialist. Folosirea unor combinații greșite poate provoca daune serioase.
      Toate acestea fac parte din conceptul Nicolai Geometron care se bazează pe pipe scurte, reach mare, unghiuri abrupte ale seat-tube-ului și wheelbase mare.
      Pe bascula propriuzisă există două puncte de montaj ce permit o cursă de 162 sau 175 mm a suspensiei spate. Toate componentele sunt prelucrate CNC iar cadrul e fabricat din aluminiu 7020-T6 extrem de rezistent, în Germania.
      Cadrul include un amortizor cu arc special pentru G1 de la EXT. Acesta e pe sistem metric și are o lungime de 230×65, oferind răspuns excelent la denivelări mici și o calitate foarte bună a rulajului.
      G1 va fi disponibil în echipări cu roți de 27.5 sau 29. Prețul pentru un cadru simplu, fără amortizor, începe de la 2699 Euro iar amortizorul EXT mai adaugă 950 Euro, existând și opțiunea unui amortizor Fox la 799 Euro. Prețul bicicletelor complete începe de la 5.999 Euro.
      Mai multe informații se găsesc pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      ROSE Bikes au prezentat două seturi de roți de cursieră din carbon marca proprie, RC Forty și RC Fifty, care devin un etalon al roților de performanță. Aerodinamice, super ușoare și extrem de robuste, noile RC Forty și RC Fifty au fost lansate pe 13 decembrie. Cu o greutate ce începe de la 1350 g, roțile sunt cu 100 g mai ușoare decât produsele comparabile de pe piață și promit și proprietăți aerodinamice superioare. Modelele sunt disponibile pentru frâne pe jantă sau pe disc și cu două înălțimi ale jantei, fiind astfel potrivite pentru orice disciplină.
      Cei de la ROSE Bikes au lucrat la noile roți un an și jumătate. Jantele au profilul de 37 și 47 mm, de unde vine și numele RC Forty și RC Fifty. Rezultatul sunt patru modele: o versiune pentru frâne pe jantă și trei combinații posibile pentru frâne pe disc. Cum modelul pentru frâne pe disc vine în două dimensiuni ale profilului, roțile pot fi combinate fără restricții și folosite la multe discipline. Modelul RC Fifty în versiune pentru disc sau frâne clasice vin ca un complement perfect pentru modelul de cursieră X-LITE. Combinația de 37 mm pe față și 47 mm pe spate e perfectă pentru bicicletele de maraton. Pentru grave, alegerea potrivită e un set re RC Forty.
      O altă caracteristică importantă a roților ROSE este forma lor optimizată aerodinamic. cu profilul rotunjit, jantele produc o rezistență aerodinamică foarte redusă și reduc forțele destabilizatoare la vânt lateral. Cicliștii se bucură de controlabilitate superioară pe cursiere și salvează energie prețioasă pe circuit. Împreună cu greutatea mică și rigiditatea de top, cicliștii se bucură de accelerație maximă.
      Butucii sunt fabricați în Germania de Newmen și oferă performanțe fără compromis la o greutate de top. Jantele au o lățime internă de 19 mm, sunt tubeless ready și sunt compatibile cu anvelopele moderne mai late. Mai mult, toate versiunile de roți folosesc doar spițe rezistente Sapim și sunt montate manual în fabrica din Bocholt. Roțile cu frânare pe disc folosec spițe CX Sprint iar cele cu frânare pe jantă folosesc spițe ușoare CX Ray pe față și CX Sprint pe spate. Niplurile sunt ascunse în jantă și sunt așezate pe capse speciale. Astfel distribuția forțelor e egală iar ruperea spițelor e aproape imposibilă.
      Prețul e de asemenea imbatabil: modelul pe disc e disponibilla prețul de 1399 Euro iar modelul RC Fifty pe jantă are prețul de 1499 Euro pentru un set. ROSE Bikes oferă o garanție de 2 ani. În plus, clienții a căror roți sunt distruse într-un accident în primii 6 ani primesc un discount de 50% la un set nou de roți.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului și pe cea din România.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      DHS ne anunță că în perioada 10-31 decembrie se va derula o campanie de reduceri de prețuri în magazinul Cicletărie din București, cât și în magazinele DHS din Sibiu, Deva și Cluj. În principal, ofertele vor consta în reduceri de 20% pentru toate biciclete de copii și juniori Devron și DHS, 20% reducere la toate echipamentele și accesoriile de ciclism și 15% reducere la produsele Fitness și Baby.

      Pentru clientii care vin in magazin, exista optiunea de plata in 6-8 rate fixe lunare fara dobanda prin Card de cumparaturi Raiffeisen Multishop (6 rate) sau Star BT (8 rate).
      Oferta este valabila in magazinele specificate. Se poate comanda si telefonic la magazin, iar livrarea se face prin curier oriunde in tara.

      Ofertele nu se cumuleaza cu alte campanii si sunt valabile in limita stocurilor existente.
      Detalii despre produse si contact magazine pe www.dhsbikeparts.ro sau pe www.facebook.com/DevronBike/ sau www.facebook.com/DHSBikeParts/.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Cluburile sportive JoyBike și Nh Bike anunță formarea unui parteneriat pe o durată de 5 ani. Scopul acestuia este promovarea comună a proiectelor de Bike Park realizate de fiecare club în Masivul Postăvarul, sub forma unui singur proiect unitar și coerent.
      De la promotori:
      Credem că prin unirea forțelor noastre Brașovul are o șansă mai bună să realizeze un Bike Park la standarde internaționale în Masivul Postăvarul, lucru dorit de ani buni de comunitatea locală de mountainbikeri, care ar propulsa Brașovul la nivelul unor importante orașe montane din Europa și de pe întreg mapamondul.
      Astăzi, fondatorii ambelor cluburi, respectiv Ciprian Burtan și Micu Bogdan, au depus fiecare, sub formă de donație, proiectele tehnice și toată documentația aferentă acestora către Primăria Municipiului Brașov.

      Primăria Municipiului Brașov și-a manifestat interesul față de proiectele de Bike Park și s-a angajat să definitiveze cele câteva studii încă necesare acestora și să realizeze investiția fizică. Primăria va decide daca va face direct această investiție sau indirect, prin intermediul Regiei Publice Locale a Pădurilor ”Kronstadt”.

      Credem că avem șanse reale ca în anul 2019 să fie realizate primele trasee de mountain biking în Masivul Postăvarul.

      Cluburile vor folosi în continuare toate resursele pe care le au la dispoziție pentru a promova acest proiect comun de interes major pentru orașul Brașov și pentru comunitatea de mountainbiking locală dar și pentru cea națională.
      Suntem bucuroși că am făcut un pas important și decisiv în beneficiul Brașovului!
      Cluburile sportive JoyBike și Nh Bike
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Convercycle este un proiect de bicicletă cargo pliabilă ce combină capacitatea de transport a unei biciclete cargo lungi cu manevrabilitatea unei biciclete de oraș convențională. Ideea e relativ simplă – roata spate se extinde pentru a mări lungimea bicicletei și capacitatea de transport. Extinderea se face printr-o soluție ingenioasă ce păstrează o manevrabilitatea bună în ambele situații și deschide posibilitatea montării unui motor pentru asistență. Acum se lansează printr-o campanie Kickstart.
      Bicicleta Convercycle e în mod sigur unică, indiferent dacă e privită ca o bicicletă cargo sau una de oraș. Design-ul pliabil 2 în 1 oferă ce e mai bun din ambele lumi, capacitate de încărcare mare, volum mic pentru depozitare și manevrabilitatea unei biciclete normale când nu se transportă bagaje mari. Iar trecerea de la un mod de utilizare la celălalt ar trebui să dureze doar câteva secunde.
      Bicicleta are un ax care pivotează în fața roții din spate, pe chainstay, în modul extins cargo. Practic bicicleta are un triunghi spate dintr-o bucată (cam ca la bicicletele full suspension cu un singur pivot) ce se rotește în sus și în jos în coșul de bagaje integrat în cadru.
      Prin deblocarea unei piedici ce fixează triunghiul spate, bicicleta trebuie doar ridicată iar roata se duce în față și își găsește locul în tăietura din partea de jos al coșului de bagaje. Acolo, roata este blocată în poziția scurtă. În imagini sunt prezentate mai multe concepte, dar varianta finală a Convercycle rămâne să fie văzută ulterior. Probabil cercetările finale se bazează pe banii din campania de lansare.
      Transmisia e un alt exemplu de element în lucru. Primele prototipuri aveau o transmisie pe partea stână ce permitea transferul puterii din dreapta în stânga prin mijlocul axului pivotant.
      Modelele mai noi au un sistem mai rafinat ce folosește o transmisie convențională pe partea dreaptă, care face mai simplă integrarea butucilor cu viteze interne dar și a unui motor integrat în monobloc.
      Detaliile finale despre Convercycle sunt deci destul de puține, dar pânăî acum se știe că e vorba de un cadru din oțel cu un portbagaj integrat ce poate transporta până la 60 kg. Bicicleta are în acest moment o greutate de 18 kg dar se lucrează la o versiune mai ușoară din aluminiu pentru varianta finală.
      Bicicleta pliabilă va fi disponibilă cu două opțiuni de transmisie: una cu butuc Nexus cu 5 viteze interne și una cu asistență electrică oferită de un motor de 250 W. Bicicleta va avea frâne pe disc, roți 700c și o cursă suficientă de reglaj a tijei de șa și o poziție verticală ce va putea acomoda o gamă largă de dimensiuni de utilizatori.
      Portbagajul are o lățime de doar 43 cm, fiind mai îngust decât ghidonul, ceea ce face bicicleta mai ușor de manevrat în zone înguste și dă posibilitatea parcării acesteia într-un suport standard. Este însă sufucient de lat pentru a face loc câtorva plase de cumpărături sau a unei lăzi Euro de bere. Va exista chiar și o variantă închisă.
      Fiind dezvoltată în Germania, versiunea finală a Convercycle va fi conformă cu standardele locale rutiere, adică va include iluminat față și spate și aripi complete, aripa spate fiind evident detașabilă pentru a putea fi folosită în ambele moduri de funcționare.
      Convercycle e departe încă de producția finală, dar acesta e și motivul pentru care echipa de dezvoltare a lansat o campanie Kickstarter pentru fonduri. După doar o săptămână au reușit să strângă mai mult de jumătate din fondurile necesare.
      Oferta specială este de 1000 Euro pentru o Convercycle cu 5 viteze și un model a bicicletei printat 3D special de Crăciun care va ajunge la timp pentru sărbători. Cu încă 200 Euro se poate comanda modelul cu asistență electrică. După terminarea ofertei, prețul va rămâne același dar nu va include cadoul de Crăciun. Convercycle ar trebui să fie gata de livrare în august 2019, dar acesta este primul proiect al dezvoltatorilor.
      Puteți deci să vă comandați și să ajutați la dezvoltarea unei biciclete cargo unice, care poate fi pliată să încapă în lift! Mai multe informații găsiți pe pagina campaniei Kickstarter.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
×