Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    34.085

Nou pentru 2016: SCHUBERTH SR2 - remarcabil pe circuit, perfect pe drum

Autentifica-te  
United Motors

34 vizualizări

sr2 large

Cu aerodinamica și aeroacustică optimă, precum și funcționalitate de top si siguranta maxima, noua casca supersport SCHUBERTH SR2 este echipamentul ideal atat pentru utilizarea de zi cu zi, cât și pentru circuit.


În dezvoltarea sa, noua cască SCHUBERTH SR2 a beneficiat de vasta experiență adunată în tunelul de vânt și pe circuit de singura companie care produce căști în Germania. Cinci ani de experiență cu casca supersport SR1 la curse și pe drum și trei decenii de cercetări ample în tunelul de vânt au adus informații valoroase și experiență, care au fost acum încorporate în dezvoltarea căștii Schuberth SR2.


În nenumărate teste în laboratorul de Aer & Acustică SCHUBERTH din Mgdeburg, noul SR2 a fost optimizat pentru performanță maximă pe circuit. Forma ideala a căștii cu partea frontala relativ largă iar cea din spate mai îngustă nu are numai rolul de a minimiza rezistența la frecare cu aerul (și cu ea, încordarea musculaturii gâtului), dar a fost de asemenea aerodinamic stabilizată cu ajutorul a două spoilere laterale și al celor două spoilere dezvoltate de D- Force 2 pe partea din spate a căștii. Astfel, SR2 este stabil în vânt, fără lift sau orice tendință de ondulare.

În plus, la fel ca toate celelalte căști SCHUBERTH , noul SR2 este printre cele mai silențioase căști de pe piata, datorita cercetari intensive în tunelul de vânt. Un deflector de vant inclus la livrare are rolul de a reduce de asemenea curentul de aer precum și zgomotul produs de vant. SR2 are dezvoltate două noi aerisiri de cap reglabile, precum și o aerisire la bărbie și viziera separate pentru o distribuire optima a aerului catre gura pilotului, asigurând o sursă de oxigen adecvată. Prin intermediul unui sistem complex de aerisire. Special dezvoltat pentru SR2, acest sistem realizează o alimentare cu aer proaspăt până la unsprezece litri pe secundă.

Noua cască SCHUBERTH SR2 este oferită în sase dimensiuni de la 53 (XS) la 63 (XXL). În plus, trei carcase de dimensiuni diferite sunt folosite în funcție de mărimea capului pentru o potrivire perfecta. Carcasa este realizată dintr-o matrice de fibră de sticlă ranforsată. Acest lucru înseamnă că SR2 cantareste numai 1295 grame (marimea M), făcând-o una dintre cele mai usoare căști din clasa sa.

Învelișul interior este facut din EPS în diferite grade de duritate pentru a asigura cea mai bună potrivire posibilă, confort superior și absorbție maximă la impact. SR2 are o închidere dublu-D-Ring bine dovedită în curse pentru a asigura ajustarea curelei de la bărbie într-un mod simplu și precis

Pernele noi din interiorul noului SR2 se disting prin design ergonomic și forma remarcabilă și sunt căptușite cu pielea Coolmax® care îndepărtează umezeala. Interiorul căștii SR2 este complet detașabil, lavabil și se usucă pe repede. Fiind acoperit cu un strat anti-alergenic și anti-bacterian, asigură un confort și o experiență plăcută la purtare. Pernele reflectorizante din spatele gatului fac casca ușor de reperat, mai ales în întuneric.

SCHUBERTH SR2 va fi prezentată publicului pentru prima dată la târgul EICMA din Milano, Italia în perioada 19-22 noiembrie 2015. Aceasta va deveni disponibilă din primăvara lui 2016 la preturi incepand de la 669 Euro într-o singură culoare. În plus, acesta va fi oferită în șapte combinații de culori atractive diferite.

Căștile de curse SCHUBERTH cu care piloții din MotoGP vor participa la Cupa Red Bull Rookies sunt bazate pe noua cască supersport SR2.


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      În ultima vreme au apărut multe modele ușoare de tije de șa reglabile, dar JBG2 DPS, un model cu totul nou, folosește carbonul pentru a obține cea mai mică greutate de pe piață! Designul tijei e invers decât cel normal, partea inferioară intrând în cea superioară, ceea ce permite o construcție mai ușoară. Tija are o lungime de 400 mm și o cursă de 60 mm, fiind disponibilă în diametrele de 27.2, 30.9 și 31.6 mm, având o limită de greutate a ciclistului de 95 kg. Cablul de comandă intră printr-o mufă aflată la 90 de grade față de tijă. Pe cântar fără cablu, cămașă și manetă, tija are doar 220 g, dar prețul e pe măsură: 1049 Euro. Momentan modelul nu e disponibil pentru cumpărare online dar doritorii pot contacta producătorul prin email pentru achiziție.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Donează puțin pentru un rezultat mare!
      În iunie anul acesta, mai precis sâmbătă 9, va avea loc o nouă ediție a avenimentului Bikeathon. Bikeathon Ţara Făgăraşului este o platformă de strângere de fonduri implementată de Fundaţia Comunitară Ţara Făgăraşului și dezvoltata în jurul unui concurs de biciclete. Fiecare participant înscris își alege un proiect comunitar, educațional sau ecologic, al cărui ambasador dorește să devină, proiect pe care vrea să-l susțină și pentru care se angajează să strângă donații.
      sursa foto bunaziuafagaras.infoColegul nostru de redacție, Dan Mazilu, s-a înscris la Bikeathon. El va concura pentru proiectul Pedalez pentru Padure. Pe scurt, proiectul este inițiat de Fundația Conservation Carpathia care efectiv cumpără pădurea pentru a o proteja de defrișările abuzive. În plus, Fundația inclusiv replantează pădure în zonele distruse de defrișări. Din 2012 și până azi Conservation Carpathia a plantat 1.350.000 de puieți de brad, fag, paltin, anin, scoruș, ulm și molid în regunea Făgăraș, Iezer-Păpușa și Leaota pe care o are în administrare.
      Dan s-a înscris la traseul cel mai lung, de 70 km. Însă alături de el va concura întreaga familie. Juniorul este înscris la categoria sa și va avea de parcurs două tururi în jurul cetății din Făgăraș, iar soția este înscrisă la Cursa populară de 10 km.
      Alătură-te și tu campaniei cu o donație oricât de mică. Vei contribui direct nu doar la conservarea pădurilor pentru tine, dar și pentru generațiile viitoare.
      Dacă dorești să-l susții pe Dan, doneaza aici Dacă dorești doar să susții proiectul “Pedalaeza pentru Padure”, clic aici Dacă dorești să donezi pentru orice alt proiect de la Bikeathon, clic aici Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Azi a avut loc cea de-a zecea ediție a concursului de mtb cu cei mai mulți participanți din România și din sud-estul Europei, Prima Evadare. Ediția aniversară a fost câștigată de Alex Stancu de la Dinamo-Bikexpert, la competiție fiind înscriși 2500 de rideri din toată țara. Spre deosebire de edițiile trecute traseul de anul acesta a fost perfect uscat, implicit timpii de parcurgere mai rapizi, ultimul concurent ajungând la finiș în jurul orei 17:30.
      La fete a câștigat Suzi Hilbert de la Nomad Merida CST, în timp ce în clasamentul general al amatorilor primul a ajuns Ionuț Alexandru Roman, coleg de echipă cu Suzi. La ciclocros primul sosit a fost Stefan Morcov, un veteran al acestei cursei el venind în primii 10 în clasamentul general absolut, chiar dacă spre deosebire de ceilalți concurenți din top 10, Stefan a pedalat pe o bicicletă de ciclocros.
      La concurs au fost prezenți si trei participanți care au luat startul la toate cele 10 ediții ale Primei Evadari, o statistică interesantă având în vedere numărul mare de participanți pe care competiția îi strânge anual la start. Atmosfera de la finiș a fost un foarte plăcută, cu multe activități alternative atât pentru rideri, cât și pentru familiile acestora. Per total evenimentul a fost unul reușit, toți cei implicați plecând acasă cu o experiență plăcută și cu amintiri frumoase de la ediția de anul acesta a Primei Evadări.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Prima ediție a acestei curse de cățărare de tip King of the Mountain a fost în 2017. La fel ca anul trecut, traseul va trece prin Valea Sebeşului împreună cu celebra căţărare Dobra – Jina. Pe această căţărare spectaculoasă de 5 km va avea loc un concurs unde va fi desemnat KOM şi QOM. Cei doi castogatori vor primii trofee speciale realizate de DacianaArt.

      Organizatorul invită participanții duminică, 27 mai de la ora 11, să ia startul la această cursă cu plecare din Miearcurea Sibiului, în piaţa de lângă Primărie, la o tură mai specială doar pe asfalt, de 70 km. Se poate participa cu orice tip de bicicletă.
      Detalii suplimentare găsiți pe evenimentul Facebook.
      Cățărarea are 5,1 km și 600 m diferență de nivel cu rampă medie de 8 %. O puteți vizualiza pe Strava aici.
      Tura de 70 km pleacă din Miercurea Sibiului Piaţa Centrală, trece prin satele Gârbova şi Câlnic cu biserici fortificate, apoi prin Valea Sebeşului, prin satele tradiţionale Săsciori şi Şugag pentru a ajune la celebra căţărare Dobra Jina.

      După ce participanții concurează pe acest segment pentru trofeul QOM şi KOM, se vor vizita satele păstoreşti din Mărginimea Sibiului Jina şi Poiana Sibiului. După care urmează o coborâre cu un peisaj uimitor prin Dobârca până la Miercurea Sibiului.

      Traseul circuitului poate fi studiat mai jos.
      Evenimentul este legat de conceptul pe care îl aplică asociația Tură în Natură, după modelul celor realizate în Spania sau Franţa în care un grup de priteni participă la o tură cicloturistică, concursul desfășurându-se doar pe cea mai importantă căţărare, în cazul evenimentului de față Dobra-Jina.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Racing Ray și Racing Ralph sunt noii frați XC de la Schwalbe!
      Cele două anvelope complet noi lucrează împreună pentru a face față condițiilor de pe traseele moderne de XC. Cu Racing Ray montat în față și noua versiune de Racing Ralph în spate, Schwalbe ridică standardul anvelopelor pentru competiții XC! Traseele moderne includ sărituri, schimbări rapide de direcție, rampe și rădăcini – toate într-o succesiune rapidă. Cursele devin mai complexe iar viteza e din ce în ce mai mare.
      ”Anvelopele pentru aceste trasee noi trebuie să ruleze extrem de ușor dar să rămână de încredere și durabile. Profilul trebuie să se comporte perfect pe o mare varietate de suprafețe și în orice condiții meteo. Viraje, accelerări, aderență, rezistență mică la rulare și frânare eficientă – toate trebuie să fie într-un echilibru perfect.” spune Markus Hachmeyer, Senior Product Manager pentru anvelopele MTB. ”Soluția perfectă se putea atinge doar cu anvelope diferite la cele două roți.”
      Noile anvelope dau maximul de performanță împreună: Racing Ray este perfect în față, cu calități extraordinare în viraje în timp ce Racing Ralph oferă în spate viteză și tracțiune. Noii frați XC au profile foarte diferite, dar ambele folosesc noile crampoane rotunjite care au făcut deja celebru modelul Fat Albert. Profilul poate să primească forțe din toate direcțiile, având un comportament foarte predictibil. Anvelopele iartă greșelile și își revin foarte rapid după un obstacol sau un derapaj.
      Racing Ray oferă în față un răspuns precis al direcției, încredere în viraje și aderență perfectă până la limită. În același timp, permite frânare excelentă și controlată în orice condiții. Crampoanele laterale stabile și greu deformabile permit un rulaj agresiv în virajele puternice. În ciuda profilului agresiv, anvelopa rulează fin, rapid și silențios pe micile crampoane apropiate de pe mijlocul căii de rulare. Multele puncte de aderență oferă echilibrul perfect între frecare redusă și siguranță. Sunt foarte importante și crampoanele de trecere spre margine, care oferă aderență continuă în lateral. Profilul în general deschis nu reține noroiul. Racing Ray este disponibil doar cu compusul Addix Speedgrip – pentru aderența optimă, viteza și durabilitatea necesară unei anvelope de față.
      Racing Ralph este mai puternic decât concurența dar și mai ușor. Crampoanele mari de pe mijloc și cele tari de pe margine și de pe zona de tranziție oferă multe fețe de aderență pentru tracțiune și propulsie. Acestea, împreună cu spațiile libere, oferă aderență mai bună pe rădăcini și în viraje, în același timp având proprietăți excelente de autocurățire. Ciclistul poate să simtă direct cum puterea absorbită în anvelope e transformată în mișcare, chiar și pe pantele abrupte și ude, la viteze mici. În același timp anvelopa rulează silențios pe suprafețele fine. Deoarece roata spate are nevoie de viteză, e folosit compusul Addix Speed. Chiar dacă Racing Ralph e proiectat pentru a fi folosit în față, el poate fi montat și în față dar numai în condiții uscate.
      Ambele anvelope folosesc tehnologiile Tubeless Easy și SnakeSkin și vor fi disponibile în magazine din luna iulie. Prețul anunțat e de 57.90 Euro.
      Sursa: Freerider
×