Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    36.537

Nou pentru 2016: SCHUBERTH SR2 - remarcabil pe circuit, perfect pe drum

Autentifica-te  
United Motors

51 vizualizări

sr2 large

Cu aerodinamica și aeroacustică optimă, precum și funcționalitate de top si siguranta maxima, noua casca supersport SCHUBERTH SR2 este echipamentul ideal atat pentru utilizarea de zi cu zi, cât și pentru circuit.


În dezvoltarea sa, noua cască SCHUBERTH SR2 a beneficiat de vasta experiență adunată în tunelul de vânt și pe circuit de singura companie care produce căști în Germania. Cinci ani de experiență cu casca supersport SR1 la curse și pe drum și trei decenii de cercetări ample în tunelul de vânt au adus informații valoroase și experiență, care au fost acum încorporate în dezvoltarea căștii Schuberth SR2.


În nenumărate teste în laboratorul de Aer & Acustică SCHUBERTH din Mgdeburg, noul SR2 a fost optimizat pentru performanță maximă pe circuit. Forma ideala a căștii cu partea frontala relativ largă iar cea din spate mai îngustă nu are numai rolul de a minimiza rezistența la frecare cu aerul (și cu ea, încordarea musculaturii gâtului), dar a fost de asemenea aerodinamic stabilizată cu ajutorul a două spoilere laterale și al celor două spoilere dezvoltate de D- Force 2 pe partea din spate a căștii. Astfel, SR2 este stabil în vânt, fără lift sau orice tendință de ondulare.

În plus, la fel ca toate celelalte căști SCHUBERTH , noul SR2 este printre cele mai silențioase căști de pe piata, datorita cercetari intensive în tunelul de vânt. Un deflector de vant inclus la livrare are rolul de a reduce de asemenea curentul de aer precum și zgomotul produs de vant. SR2 are dezvoltate două noi aerisiri de cap reglabile, precum și o aerisire la bărbie și viziera separate pentru o distribuire optima a aerului catre gura pilotului, asigurând o sursă de oxigen adecvată. Prin intermediul unui sistem complex de aerisire. Special dezvoltat pentru SR2, acest sistem realizează o alimentare cu aer proaspăt până la unsprezece litri pe secundă.

Noua cască SCHUBERTH SR2 este oferită în sase dimensiuni de la 53 (XS) la 63 (XXL). În plus, trei carcase de dimensiuni diferite sunt folosite în funcție de mărimea capului pentru o potrivire perfecta. Carcasa este realizată dintr-o matrice de fibră de sticlă ranforsată. Acest lucru înseamnă că SR2 cantareste numai 1295 grame (marimea M), făcând-o una dintre cele mai usoare căști din clasa sa.

Învelișul interior este facut din EPS în diferite grade de duritate pentru a asigura cea mai bună potrivire posibilă, confort superior și absorbție maximă la impact. SR2 are o închidere dublu-D-Ring bine dovedită în curse pentru a asigura ajustarea curelei de la bărbie într-un mod simplu și precis

Pernele noi din interiorul noului SR2 se disting prin design ergonomic și forma remarcabilă și sunt căptușite cu pielea Coolmax® care îndepărtează umezeala. Interiorul căștii SR2 este complet detașabil, lavabil și se usucă pe repede. Fiind acoperit cu un strat anti-alergenic și anti-bacterian, asigură un confort și o experiență plăcută la purtare. Pernele reflectorizante din spatele gatului fac casca ușor de reperat, mai ales în întuneric.

SCHUBERTH SR2 va fi prezentată publicului pentru prima dată la târgul EICMA din Milano, Italia în perioada 19-22 noiembrie 2015. Aceasta va deveni disponibilă din primăvara lui 2016 la preturi incepand de la 669 Euro într-o singură culoare. În plus, acesta va fi oferită în șapte combinații de culori atractive diferite.

Căștile de curse SCHUBERTH cu care piloții din MotoGP vor participa la Cupa Red Bull Rookies sunt bazate pe noua cască supersport SR2.


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      BikeXpert Racing Team a publicat datele concursurilor pe care le va organiza în 2019. Devenite deja tradiționale, cursele anunțate de club sunt cele organizate la Urlați, Pucioasa și București.
      Maratonul Vinului – are loc pe 11 mai 2019, cu start și sosire în Urlați. Este un concurs de mtb maraton, destul de ușor și accesibil majorității cicliștilor, cu trei variante de traseu: de 18 km, 36 și 54 km. Suplimentar, se organizează și concursul pentru copii pe un traseu de 4 km.
      BikeXpert Alpine Challenge – are loc pe 7 septembrie 2019, cu start și sosire în Pucioasa. Este un concurs de mtb maraton, destul de greu și accesibil în special cicliștilor cu antrenament mai bun. Se oferă două trasee, de 72 km și cel mai ușor, de 39 km, accesibil și celor cu antrenament mai redus. Și aici organizatorul oferă concursul copiilor, pe un traseu de 16 km.
      Bucharest MTB Race – are loc pe 26 octombrie 2019 în București. Este un concurs de mtb cross country, de final de sezon, localizat în Delta Văcărești. În fiecare an organizatorii amenajzează un traseu cu o lungime de 6 km ce va fi parcurs de mai multe ori. Traseul dispune de zone naturale, care traversează delta, dar include și obstacole artificiale care condimentează evenimentul.

      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      CFR Călători anunță că începând cu luna noiembrie 2018, va sista transportul bicicletelor în trenuri. Trenurile în care mai este permis transportul bicicletelor normale (nepliabile) sunt IR-1623 și IR-1646 pe ruta București – Brașov și retur și IR-1665 și IR-1660 pe ruta București – Iași și retur, care au în alcătuire vagoane seria 8496. Pentru aceste trenuri se emit bilete speciale pentru bicicletă. Pentru restul trenurilor CFR Călători din România este permis transportul doar al bicicletelor pliabile.
      Foto sbb.chDecizia vine în urma amenzii ANPC prin care unii călători au reclamat faptul că au fost incomodați de biciclete în unele trenuri. ANPC a precizat că se vor emite și alte amenzi dacă CFR Călători va continua să emită bilete de bicicletă pentru trenuri ce nu au rastel omologat.
      Într-o postare pe Facebook, Asociația Adevărații Veloprieteni vine cu precizări privind acest subiect. Se mai spune că toate vagoanele care acum se află la reparații sau vor fi achiziționate în viitor, vor avea din construcție locuri pentru biciclete normale (nepliabile).
      Este clarificat și care va fi statutul bicicletelor „demontabile” respectiv „pliabile”. Este precizat că în maxim o săptămână de la publicarea deciziei de sistare, CFR Călători va modifica regulamentul, introducând termenii „demontată” și/sau „pliată”. Cu alte cuvinte, cu bicicleta demontată va fi voie în tren și la fel cu bicicleta pliată.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Colecția de MTB 2019 de la Radon are ca vedetă principală modelul din carbon Slide Trail de all0mountain ce primește geometrie ajustabilă și trece la roți de 29. Dar Radon are și alte bunătăți pregătite, cum ar fi modelul Swoop 170 care trece și el la roți de 29, alături de modelul Cragger hardtail. Modelul enduro Jab primește cursă mai mare iar cel de dirtjump Slush vine într-o variantă nouă.
      Cu o cursă de 140 mm în spate și roți mai mari, noul Slide Trail dă o viață nouă modelului clasic de enduro de la Radon. Făcând ca linia dintre enduro și all-mountain să fie tot mai difuză, cadrul din carbon are geometrie modificabilă dintr-un chip, noul Slide Trail 29 inspirându-se de la modelul Jab din anul anterior.
      Noul Slide Trail are o cursă a suspensiei cu 20 mm mai mică decât fratele său Slide Trail cu roți mici ce a debutat în 2014, dar geometria modernă și roțile mai mari fac ca bicicleta să fie mult mai versatilă. La fel ca la modelul Jab de 160 mm de anul trecut, noul Slide Trail combină o geometrie modernă lungă, joasă și cu unghi mici al furcii cu un triunghi principal din carbon și o suspensie foarte moale de tip horst-link cu 4 brațe.
      La fel ca Jab, Slide Trail are un Flip Chip în partea de sus a seatstay-urilor ce permite utilizatorilor să aleagă două versiuni de unghi al furcii și de înălțime a monoblocului pentru a-și adapta bicicleta la condițiile proprii de pe traseu.
      Pentru trasee ce inlcud mai multe urcări se poate alege un unghi al furcii de 66.6 grade, al tijei de șa de 76.5 grade și o cursă verticală de 11 mm a monoblocului, în timp ce pentru coborâri unghiurile pot să scadă cu 1 grad iar cursa monoblocului să crească la 14 mm.
      Modelul Slide Trail cu roți de 29 are o suspensie spate de 140 mm cu amortizor Trunnion și furcă cu gât conic cu cursa de 150 mm.
      Bascula spate este cu butuc Boost și rămâne din aluminiu, spre deosebire de triunghiul principal din carbon. Slide Trail are rutare internă a cablurilor prin triunghiul principal, inclusiv pentru tijă dropper pe toate modelele.
      Noul Slide Trail 29 e disponibil în trei echipări complete. Modelul de top Slide Trail 10.0 29 costă 3800 Euro și are furcă Fox 36 și amortizor DPX2 în variantele Factory, cu o transmisie SRAM X01 Eagle și frâne Guide RSC.
      Modelul Slide Trail 9.0 29 păstrează aceiași suspensie dar transmisia e GX Eagle iar frânele sunt Magura MT5, prețul scăzând la 3200 Euro. Nu în ultimul rând există Slide Trail 8.0 29 cu furcă RockShox Revelation RC, amortizor Deluxe RT3, frâne MT5 și transmisie Shimano XT 1x la un preț mai accesibil de 2500 Euro. Toate modelele 2019 vor fi disponibile din Ianuarie 2019.
      Jab primește și ea în al doilea an de EWS variante cu furci cu cursă mai lungă, de 170 mm pentru teren mai abrupt iar prețul scade. Acum Jab 9.0 cu furcă Pike RCT3 de 160 mm și transmisie XT e mai ieftină cu 20%, la 3000 Euro, modelele Jab 10.0 și Jab 10.0 HD primind furci cu cursă mai lungă, transmisii X01 Eagle și prețuri micșorate la 3700, respectiv 4500 Euro.
      Modelul cu cursa și mai lungă Swoop de 170 mm primește și el o versiune cu roți de 29.
      Slide 170 29 poate fi o bicicletă de enduro sau de freeride tot cu ajutorul unui Flip Chip montat la prinderea inferioară a amortizorului, geometria putând fi modificată pentru trail sau pentru bikepark.
      Slide 170 29 vine în trei mărimi (M-XL, varianta S existând doar cu roți de 27.5). Modelul 29 are geometria identică cu cel d27.5 dar cu chainstay-uri și wheelbase mărite și cu un headtube cu câțiva cm mai ridicat pentru a face loc roților mai mari.
      Noul 29-er e oferit în trei versiuni de echipare. Swoop 8.0 29 are prețul de 2500 Euro, vine cu furcă RockShox Lyrik și amortizor Monarch Plus, transmisia fiind XT 1x. La 3000 Euro Swoop 9.0 29 trece la suspensii Fox 36 și DPX2 Performance și transmisie GX Eagle. La 3700 Euro Swoop 10.0 29 primește suspensii Fox Factory și transmisie X01 Eagle. Există și niște versiuni Swoop Hybrid 29 cu cursa de 165 mm și motor Bosch CX pentru amatorii de astfel de biciclete.
      Modelul hardtail agresiv de trail Cragger a debutat sezonul trecut, dar Radon se pare că îi aduce deja îmbunătățiri. Modelul cu cadru solid din aluminiu 7071 păstrează furcile cu cursa de 130 mm dar primește opțiunea roților de 29.
      O mică modificare la prinderea chainstay-urilor de seat tube a adăugat ceva mai mult spațiu pentru anvelope, dar a oferit și posibilitatea de a adapta puțin geometria la roțile de 29.
      Chiar dacă lungimea chainstay-urilor a rămas neschimbată, Cragger a primit un reach mai mic și un wheelbase mai scurt pentru a deveni mai agilă. Sunt disponibile două echipări cu roți de 29 – la 1300 Euro e Cragger 7.0 cu furcă RockShox Revelation RC și transmisie XT 1x iar la 2000 Euro e Cragger 8.0 cu furcă Pike RC și transmisie GX Eagle.
      După un debut în sezonul trecut doar sub formă de cadru, modelul de dirtjump Radon Slush vine anul viitor în echipare completă. La 1000 Euro ea are o transmisie single speed perfectă în aer, o furcă Manitou Circus Sport de 100 mm, roți Sixpack Kamikaze de 26 (Boost pe față și cu ax de 135 mm bolt-on în spate), frână spate SRAM Level, angrenaj Descendant și cockpit solid Sixpack.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Pentru 2019 Scott au pregătit mai multe modele feminine de performanță, modele premium mai numeroase și un aspect cu logo-uri mai puțin stridente, cu note de culoare pământii, anvelope cu margine maro și șei asortate. Printre acestea se regăsesc versiuni Contessa și Gravel ale modelului Addict dar și un nou model Foil Disc.
      Aspectul clasic e cel urmărit de Scott pentru anul ce urmează. Ei spun că renunțarea la culorile vii și contrastante face ca modelele lor de top din carbon HMX să se remarce mai bine. Ei recunosc că bicicletele premium sunt cumpărate de persoane cu un stil de viață luxos și sunt de acord cu acest lucru.
      Culori închise, metalice, în nuanțe pământii pot face ca performanțele bicicletelor să se remarce primele. Iar anvelopele cu margini maro împerecheate cu șei de piele oferă un aspect clasic pe bicicletele altfel foarte moderne, satisfăcând noile curente estetice.
      [embedded content]
      Addict este cursiera de bază de la Scott și este prima care primește tratamentul Premium clasic.
      La 9500 Euro Addict RC Premium Disc are și un preț pe măsură, dar e bazată pe un cadru premium și o furcă foarte ușoare din carbon HMX, grup complet Dura-Ace Di2 și componente de top de la Syncros.
      Modele cu un aspect mai clasic și anvelope cu margine maro sunt disponibile în varianta mai ieftină Addict RC 15 Disc care are prețul de 4400 Euro, are un cadru mai ieftin din carbon HMX dar tot o transmisie electronică, Ultegra Di2.
      Există și modelele mai ieftine orientate pe confort Addict care nu sunt din categoria RC cum ar fi Addict SE Disc la 3800 Euro și Addict 20 Disc la 2000 Euro care au același aspect al cadrului HMF dar cu geometrie de anduranță.
      Pentru cei ce vor culori tradiționale mai stridente și logo-uri mai contrastante, Scott oferă în continuare așa ceva la toată gama 2019 de Addict cu frâne pe jantă dar și la trei versiuni Addict RC Disc.
      Contessa Addict RC Disc este un model nou pentru 2019 ce aduce performanțele înalte în format feminin, cu cadru ușor din carbon HMF în mărimi mici, cu șei specifice, componente dimensionate corespunzător dar cu geometrie pură de competiție.
      Nu este totuși chiar modelul de top care e rezervat pentru modelele Addict Premium RC Disc și Addict RC Pro Disc în versiune masculină. Dar aceste biciclete sunt totuși cu aceiași geometrie și cu mărimi ce merg în jos până la XXS de 47 cm, ceea ce le face perfecte pentru orice femeie care e gata să dea aproape 10.000 Euro pe o cursieră.
      Modelul Contessa Addict RC Disc este totuși foarte ușor, din carbon HMF, cu o greutate declarată a cadrului de 790 g și are o echipare serioasă cu Ultegra Di2 și componente Syncros, prețul fiind de 4400 Euro.
      Există și modele non-RC Contessa, cu cadru tot din carbon HMF hi-modulus dar fără tehnologia IMP, fiind oferite echipări serioase dar cu o geometrie mai relaxată pentru anduranță și cu prețuri de la 2000 Euru în versiunea maro până chiar și la 1400 Euro cu un aspect standard și componente mai ieftine.
      [embedded content]
      Addict Gravel primește un aspect mai simplu în două tonuri de culoare, fiind disponibil în trei echipări.
      Modelul de top Addict Gravel 10 Disc costă 5800 Euro, are un cadru foarte ușor din carbon HMX, transmisie SRAM Force 1, componente Syncros și roți din carbon.
      Există și două echipări mia ieftine cu cadru din carbon HMF și transmisii Shimano compacte ce aduc prețul la 3000 Euro pentru cel mai ieftin model, Addict Gravel 30 Disc, în diverse variații de grafică clasică.
      [embedded content]
      Nu în ultimul rând, modelul aero Foil e și el în haine noi în 2019, acesta bifând și cea mai scumpă versiune de cursieră Scott Premium. Bicicleta are deja la activ victorii într-o cursă Pro pe etape și într-o clasică de primăvară, fiind un model foarte versatil, ceea ce înseamnă că primești mult pentru banii cheltuiți.
      Prețul pentru Scott Foil Premium Disc model 2019 este de 12.000 Euro… În banii aceștia intră cadrul aero de top din carbon HMF, ghidonul integrat Syncros, roțile Zipp 303 NSW Disc tubeless și echiparea completă Dura-Ace Di2.
      Există și versiuni Foil din carbon HMF mai ieftine cum ar fi Foil 10 Disc la 5300 Euro și Foil 20 Disc cu echipări Ultegra Di2 sau mecanice.
      Foil RC Disc la 7000 Euro are un cadru din carbon HMX și un aspect mai convențional, european, la fel ca opțiunea galben/negru pentru modelul Foil 20 Disc din carbon HMF.
      Foil este de asemenea singurul model din 2019 cu frâne pe jantă care primește aspectul clasic. Este vorba de modelul Scott Foil 10 la un preț de 4400 Euro. Este o opțiune ce ar trebui să atragă clienții care consideră că frânele pe disc nu au ce căuta pe o bicicletă cu aspect clasic.
      Toată gama de cursiere Scott pentru 2019 e deja trimisă că tre distribuitori așa că acestea vor fi disponibile cât de curând dacă nu sunt deja. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Chiar dacă piața e inundată de o grămadă de sisteme de iluminat pentru bicicletă, există și antreprenori care încă caută lumina perfectă. Pentru inventatorul G-Light, Wayne Kendall, asta înseamnă să creeze ceea ce el crede că e un mare pas înainte pentru siguranța pe bicicletă și pe skateboard.
      [embedded content]
      Cu siguranță nu e prima lumină ce se aprinde la frânare sau cu semnale de schimbare a direcției, dar G-Light le combină pe ambele într-un pachet inteligent. La acest moment ideea de lumină de frână acționată de un accelerometru ce detectează oprirea și mărește intensitatea nu e nouă, e prezentă în oferta multor companii cum ar fi Cateye și este o adăugare binevenită la orice lumină de spate pentru că mărește vizibilitatea și crește autonomia.
      Luminile de semnalizare au fost folosite și înainte, însă funcția de oprire automată la finalizarea virajului e relativ unică. Există pe piață multe lumini de direcție ce necesită atât pornirea cât și oprirea lor manuală, dar G-Light folosește o busolă internă pentru a detecta când s-a terminat virajul și pentru a opri luminile. Telecomanda e plasată pe ghidon și necesită doar apăsarea butonului din direcția corespunzătoare.
      Chiar dacă în trafic lumina roșie este cea recomandată, sistemul are posbilitatea de a schimba culoarea și are programate mai mult de 100 de moduri de funcționare.
      Sistemul are o iluminare declarată de 120-350 lumeni în funcție de modul de funcționare și are o autonomie de până la 40 de ore cu ajutorul bateriei incluse de 1000 mAh. Reîncărcarea se face pe un port microUSB. Pe lângă biciclete, G-Light se poate monta și pe skateboard-uri cu ajutorul unei prinderi speciale, telecomanda fiind în acest caz ținută în mână.
      G-Light a fost inițial lansată pe Kickstarter dar campania a fost anulată și mutată pe Indiegogo. Prețul începe de la 39 Euro pentru primele bucăți precomandate în timp ce prețul final va fi de 69 Euro. Livrările ar trebui să înceapă în aprilie 2019.
      Mai multe informații găsiți pe pagina campaniei Indiegogo.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
×