Mergi la conţinut

Freerider

Autentifica-te  
  • postări
    3.015
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    39.075

Şi noul BMC Timemachine e gata pentru Kona Ironman

Autentifica-te  
freeriderro

37 vizualizări

2017-BMC-Timemachine-01-triathlon-tt-bike06Şi BMC intră în cursa înarmărilor pentru Kona Ironman de sâmbăta aceasta! Bicicleta lor însă poate fi modificată să respecte normele UCI, dar este proiectată totuşi pentru confort. Nu s-a făcut însă rabat pe partea aerodinamică, unde au fost ajutaţi de firma Sauber Engineering impicată în Formula 1 cu care au parteneriat de 3 ani. După doi ani de cercetări şi teste împreună a rezultat noul BMC Timemachine 01!

2017-BMC-Timemachine-01-triathlon-tt-bike05Sunt oferite două modele. Timemachine 01 este modelul de top care primeşte integrare completă a ghidonului şi frânelor. După cum se vede în imaginile de mai sus, profilul frontal e foarte redus dar există spaţiu suficient în jurul roţilor pentru a reduce turbulenţele produse între spiţe şi braţele furcii. Tuburile cadrului au o formă cu un raport 3:1, ceea ce permite încadrarea în normele UCI după mici modificări ale zonei ghidonului. Bicicleta este însă proiectată pentru o poziţie mai agresivă de triatlon.

2017-BMC-Timemachine-01-triathlon-tt-bike04O mare parte din noutăţi sunt în partea frontală, unde furca oferă un profil foarte îngust. La modelul 01 frâna faţă e integrată în furcă şi are un sistem rapid de schimbare a saboţilor, pentru a putea trece repede de la roţile de cursă la cele de antrenament. Există şi un sistem care măreşte lungimea de cablu trasă pentru a depărta mai mult saboţii de roţi în curbele luate foarte strâns.

2017-BMC-Timemachine-01-triathlon-tt-bike02Zona ghidonului în formă de V a fost optimizată pentru poziţionarea mai sus. Pentru cei mai înalţi sau care preferă o poziţie mai ridicată, ghidonul tradiţional nu reuşeşte să blocheze foarte bine aerul în drumul său spre picioare, rezultatul fiind turbulenţe suplimentare. Noua formă în V îmbunătăţeşte aerodinamica ciclistului pe bicicletă, oferind de asemenea şi o poziţie mai comodă. Aceste modificări apar pe modelul 01.

2017-BMC-Timemachine-01-triathlon-tt-bike07Pentru doritori există separat şi un ghidon complet plat şi aprobat UCI, cu două poziţii, prin inversarea unei piese poziţia pe verticală putând fi modificată cu 80 mm.

În spate cadrul are dropout-uri orizontale care permit introducerea roţii în zona curbată a seat-tube-ului indiferent de dimensiunea anvelopei – mărimea maximă acceptată este de 27 mm pe jantă de 28 mm. Frâna spate foloseşte acelaşi sistem simplu de schimbare a saboţilor ca cea din faţă.

2017-BMC-Timemachine-01-triathlon-tt-bike08Tija de şa dedicată oferă posibilitatea de ajustare a poziţiei faţă/spate cu 62 mm, ea putând fi montată şi în spatele poziţiei standard aprobată de UCI. În total tija poate fi mutată cu 120 mm, unghiul tijei variind astfel între 71.5 şi 80.8 grade.

 

 

 

 

2017-BMC-Timemachine-02-triathlon-tt-bike10BMC Timemachine 02 nu mai are frânele integrate, ghidonul în formă V şi compatibilitatea cu ghidon plat, restul bicicletei fiind similar.

 

2017-BMC-Timemachine-02-triathlon-tt-bike09Modelul are un profil foarte subţire, are două poziţii de montare a suportului de bidon pe downtube şi unul pe seat-tube, precum şi cutie Bento Box montată pe top tube. Este folosită tot tija de şa cu două poziţii de montaj.

 

2017-BMC-Timemachine-02-triathlon-tt-bike08Cutia din spatele şeii oferă mult spaţiu, inclusiv pentru banane şi îmbunătăţeşte aerodinamica totală a bicicletei.

2017-bmc-timemachine-tt-triathlon-bike-geometry-specModelul de top echipat cu Shimano Dura-Ace Di2 include şi noul angrenaj cu powermetru, preţul nefiind încă anunţat. Restul modelelor sunt disponibile, preţurile sunt următoarele:

  • Timemachine 01 SRAM eTap – $10,999
  • Timemachine 01 Ultegra Di2 – $8,499
  • Timemachine 01 frameset – $6,999
  • Timemachine 02 Ultegra Di2 – $5,999
  • Timemachine 02 105 – $2,799
  • Timemachine 02 frameset – $2,299

Mai multe informaţii puteţi afla pe pagina producătorului.

Informaţii şi imagini preluate de pe bikerumor.cm

 


Sursa: Freerider

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

×