Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    45.484

Parteneriat strategic intre Schuberth si SENA pentru tehnologia comunicatiilor din viitor

Autentifica-te  
United Motors

333 vizualizări

Parteneriat strategic intre Schuberth si SENA pentru tehnologia comunicatiilor din viitor

featured

Pentru a facilita si mai mult comunicarea, telefonia, navigarea si ascultarea unui playlist de muzica pe motocicleta, SCHUBERTH colaboreaza cu leader-ul în comunicații Bluetooth. Primele sisteme SCHUBERTH dezvoltate în colaborare cu SENA urmează să fie prezentate la INTERMOT în Cologne.


Ca în multe aspecte ce țin de siguranța și confortul căștilor moto, SCHUBERTH a setat standardul mai mulți ani la rând și în ceea ce privește integrarea comunicației wireless. Pionierul german de căști din Magdeburg este unul din primii producători care oferă un sistem de comunicație care poate fi integrat complet în cască ca opțiune oferind în același timp caștile dotate standard cu antena. Mai mult, SCHUBERTH M1 este prima și în prezent singura cască de pe piață echipată standard cu microfon și difuzoare la care se poate adăuga sistemul de comunicație doar prin conectarea unui cablu.

Pentru a păstra și a extinde capabilitățile tehnologice, SCHUBERTH a intrat recent într-un parteneriat cu SENA, o companie care se bucură de o reputație ca fiind inovativa și prima din piața în acest domeniu.

"Într-un timp foarte scurt, SENA a dezvoltat un sistem de comunicație împreună cu noi care va seta standarde noi în industrie. Vom prezenta sistemul publicului alături de două căști SCHUBERTH noi la INTERMOT din COLOGNE în Octombrie" spune Jan-Christian Becker, CEO al SCHUBERTH Group. Tae Kim, CEO al SENA, este de asemenea încântat de colaburare: "SCHUBERTH și SENA sunt similare în multe aspecte. Amandoua sunt inovative, primele în domeniul tehnologiei și pun accent pe satisfacția clienților"


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Noile roți Zipp 303 Firecrest 2021 sunt cu adevărat construite pentru viteză maximă. Folosind același concept cu jante late hookless de pe recent lansatele roți 303 S, noile Firecrest devin chiar mai late.
      Schimbările sunt însă mai multe, de la o adâncime mai mică a jantei până la o construcție mai ușoară din carbon și butuci cu totul noi. Rezultatul e un set de roti foarte ușor ce nu face rabat de la nimic, merge pe șosea și pe gravel și e mai ieftin decât modelul anterior.
      Cel mai important subiect sunt jantele, în comparație cu modelul 303 S și cu modelele anterioare, dar o mare parte din îmbunătățiri vin și de la noii butuci ZR1 DB.
      Butucii sunt proiectați în Germania și au o etanșare mai bună și mai precisă, pentru o durabilitate îmbunătățită. În interior sunt rulmenți încapsulați cu bile din inox. O mare schimbare e angajarea rapidă datorată noului sistem cu 6 clicheți. Aceștia se cuplează în set de câte 3 într-un inel dințat cu 33 de dinți, oferind practic 66 puncte de contact. Acest lucru se traduce într-un unghi de angajare de 5.5 grade, perfect pentru urcările dificile pe gravel.
      Butucii sunt exclusiv Centerlock și vin cu ax thru de 12 mm. Există și o versiune cu frâne pe jantă.
      În afară de faptul că sunt mai late și hookless, atât jantele 303 S cât și Firecrest sunt tubeless ready și necesită anvelope Tubeless sau Tubeless Ready. Aceste anvelope au o margine mai puternică și mai rigidă ce nu se întinde și sunt necesare pentru jantele cu pereți drepți. Ambele roți pot fi folosite cu camere, dar nu și cu anvelope non-tubeless. Ambele modele sunt pentru frâne pe disc, cu prindere de tip Centerlock. În afară de asta, nu mai sunt multe lucruri comune între cele două versiuni ale roții cu profil mediu de la Zipp.
      Jantele Firecrest sunt mai late și mai puțin adânci, dar și mult mai ușoare. Acestea au primit și micile adâncituri rotunde ce îmbunătățesc aerodinamica, producția acestora fiind destul de complicată. Janta chiar are o formă cu totul diferită și e produsă în atelierele proprii din Indianapolis, față de modelul 303 S produs în Taiwan.
      Iată diferențele esențiale între 303 S și 303 Firecrest:
      303 S 303 Firecrest Greutate (F)* 717g (măsurată) 632g (măsurată) Greutate (S)* 828g (măsurată) 760g (măsurată) Greutate (Pereche) 1,540g (oficială) 1,355g (oficială) Greutate jantă 410g (oficială) 355g (oficială) Lățime (int) 23mm 25mm Lățime (ext) 27mm xxxx Profil 45mm 40mm Preț €1,100 €1,800 Butuci 76/176 ZR1 DB Spițe 24 CX-Sprint 24 CX-Sprint Nipluri Oțel Alloy Clicheți/dinți 3 / 36 6 perechi asimetrice / 33 Angajare 10º 5.5º Limită de greutate ciclist 115kg 115kg Lățimea interioară e de 25 mm și cea exterioară un pic peste 30 mm, iar profilul e un pic peste 40 mm. La fel ca 303 S, și Firecrest sunt disponibile doar în mărimea 700c, nu și 650b.
      Reducerea seminificativă de greutate a jantelor vine de la noul profil hookless cu margini drepte. Nu în totalitate, dar în mare parte. Modelarea marginilor clasice hooked din carbon este complicată și necesită o matriță din silicon, care se poate compresa pentru a fi eliminată la final.
      Cu modelele hookless, se poate folosi o matriță rigidă, ceea ce înseamnă că procesul de producție e mai bine controlat. Există variații mai mici ale rezultatului final, pot fi folosite presiuni mai mari, rășină și carbon în cantități mai mici și practic rezultă un produs superior. Din aceste motive s-a reușit obținerea unui produs mai ușor dar la fel de rezistent ca cel anterior.
      De asemenea, producția e mult mai ieftină, economii care se regăsesc în prețul produsului, noul set de roți 303 Firecrest fiind cu 300$ mai ieftin decât cel anterior, dar cu 300 g mai ușor!
      Roțile sunt și mai confortabile și mai rapide, în mare parte datorită marginii hookless. Aceasta ajută așezarea bună a anvelopelor tubeless/tubeless ready și oferă o tranziție mai liniară între jantă și anvelopă.
      În loc să folosească tunelul aerodinamic, Zipp a ieșit cu roțile pe diferite tipuri de șosea pentru a măsura nu doar frânarea aerodinamică ci și eficiența la rulaj și reducerea vibrațiilor.
      Iată cum stă treaba. Indiferent ce presiune era folosită la vechile roți 303 cu lățimea internă de 21 mm, aceasta trebuie scăzută cu 10 psi pentru a obține toate beneficiile pe noile jante mai late. Se pot experimenta diverse presiuni de acolo în jos. Asta dacă s-au folosit anvelope tubeless. Dacă se trece de la anvelope cu cameră de pe roțile vechi pe tubeless pe cele noi, presiunea trebuie scăzută cu 20 psi. Presiunea maximă acceptată la noile roți indiferent de anvelopă e de 72.5 psi (5 bar).
      Zipp a ales să nu folosească date din tunelul aerodinamic deoarece viteza în realitate e dată de mai mulți factori, nu doar de vânt și de rezistența aerodinamică. Iar noile roți moderne sunt foarte bune din punct de vedere aerodinamic și chiar Zipp recunoaște că diferențele între ele sunt minore.
      Noile Zipp 303 Firecrest 2021 sunt cu 5 W mai rapide decăt noile 303 S și cu 15 W mai rapide decât modelul anterior 303 Firecrest.
      303 a fost mereu roata Zipp pentru pavatele clasice. Este un amestec între o jantă suficient de subțire pe verticală pentru a fi ușoară și confortabilă dar suficient de profilată pentru a oferi beneficii aerodinamice reale. Nimic nu s-a schimbat iar noile roți sunt proiectate să funcționeze cu orice anvelope între 28 și 55 mm.
      Rotile pot fi deci folosite la orice de la șosea la ciclocros și gravel. A se remarca limita minimă de siguranță de 700x28c și faptul că jantele sunt incompatibile cu anvelope non-tubeless.
      O să existe și un model nou 303 Firecrest pentru frâne pe jantă. Acesta are forma exterioară anterioară, dar interiorul a fost modificat pentru a fi complet tubeless ready. Roțile primesc și noii butuci, doar că în versiune pentru frâne pe jantă și cu ax QR. Prețul e identic cu cel anterior, fiind mai scumpe decât cele pe disc, din cauză că nu au jantele hookless. Modelul acesta va fi disponibil și în varianta pentru baieu.
      Toate roțile Zipp cu frână pe jantă sunt acum tubeless ready, dar cu margini hooked tradiționale, cu lățimi între 18-21 mm, limitate ca lățime de cleștii de frână.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații și imagini de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Modelul original de gravel bike Cannondale Topstone Carbon, testat și de Freerider.ro, a introdus suspensia spate KingPin în 2019. Acum bicicleta a primit noua furcă Lefty Oliver Gen2 și a trecut la roți de 650b pentru majoritatea modelelor. În acest moment, Topstone e o bicicletă gravel full suspension.
      Practic până acum, Topstone Carbon folosea chainstay-uri aplatizate din carbon proiectate să flexeze.
      Seatstay-urile sunt subțiri și se conectează la seat tube prin intermediul unui pivot cu rulmenți, ce permite o flexare mai bună a întregului triunghi spate fără să fie aplicat stres mecanic în material.
      Și seat tube-ul e aplatizat, în special în zona de jos. În combinație, cele trei tuburi din spate flexează oferind aproximativ 15 mm de cursă la nivelul șeii. E greu de observat dar funcționează. Sistemul e păstrat neschimbat la modelele 2020/2021. Ce e nou e introducerea suspensiei față.
      Lefty Oliver Gen2 e construită pe șasiul Lefty Ocho, dar reglată și dimensionată pentru bicicletele gravel. E folosit un nou reglaj All-Over și un nou arc pe aer ISO High-Ride ce poate fi reglat fără distanțiere.
      Furca folosește sistemul Delta Cage Needle Bearing de la Ocho, care are o frecare mult redusă față de brațele de furcă tradiționale. Cursa e de doar 30 mm, dar poate fi extinsă la 40 mm prin schimbarea poziției inelului de blocaj al pistonului.
      Amortizorul a fost reglat pentru a oferi mai bun control oscilațiilor la pedalat, lucru posibil datorită amortizării foarte bune la viteză mică de compresie.
      Circuitul de revenire e izolat de cel de compresie și se numește Bleed Tack, ceea ce înseamnă că reglajul compresiei și revenirii sunt complet independente. Reglajul revenirii are o plajă cu 60% mai mare.
      Furca a primit un nou sistem de montaj a etrierului ce se demontează prin rotirea unui levier. Pentru a da jos roata, se deblochează levierul din fața furcii și se trage afară etrierul, după care axul se demontează normal, cu cheie pentru a trage afară roata.
      Procesul invers e de asemena super simplu și rapid, iar prinderea e foarte rigidă.
      Specificațiile Lefty Oliver V2:
      1340g versiunea din carbon 1610g versiunea din aluminiu gât conic standard manetă de blocaj cu valvă de suprapresiune butuc Lefty 50 similar cu cel de pe Slate etrier spate flat mount 10 mm roți 650Bx47 sau 700x45mm preț: $1,500 (carbon), disponibilă pentru oricare din mărimile de roți, compatibilă cu orice grave bike cu gât standard conic Spațiul generos de 700×45 mm este mai mare decât cel oferit de cadru pentru roata din spate. Pentru cei ce vor să folosească roți 700c trebuie schimbată poziția pistonului, deoarece furca e limitată la 30 mm, dar aceasta trebuie să stea într-o poziție mai înălțată pentru a evita lovirea coroanei furcii cu roata.
      Distanțele ax – coroană sunt:
      650B 30mm – 405mm 650B 40mm – 415mm 700c 30mm – 419mm (necesită un kit de modificare a pistonului) Modelul original folosea anvelope 700×37 montate pe jante Cannondale ce făceau ca lățimea reală să treacă de 40 mm, ceea ce făcea ca spațiul pentru anvelope să fie ocupat în întregime de anvelopele de gravel semi-slick. Orice model mai cramponat avea șansele să frece în cadru.
      Acest lucru se datorează faptului că a fost nevoie de chainstay-uri late și aplatizate pentru a obține flexarea dorită. Iar angrenajul nu poate fi deplasat fără a afecta factorul Q, așa că spațiu pentru anvelope nu e dintre cele mai mari.
      Noile roți 650b oferă însă mai mult spațiu până la cadru. Topstone Carbon va fi în continuare disponibil cu furcă rigidă și roți 700c, dar limita maximă a anvelopelor e de 37 mm.
      Rezultatul teoretic este o bicicletă gravel mai echilibrată. Unul dintre neajunsurile modelului original a fost că fața se simțea mult mai rigidă decât spatele, lucru ce făcea ca bicicleta să fie un pic dezechilibrată.
      Anvelopele 700x40c erau un pic la limită. Dar cu noile modificări, au fost rezolvate două probleme, a rigidității furcii și a spațiului pentru anvelope. Cu Lefty, bicicleta se simte așa cum trebuie să fie.
      Topstone Carbon Lefty 1 – PDToate modelele vin compatibile cu tijă dropper și transmisii 2x, dar toate echipările standard sunt cu grupuri 1x. Modelul de top folosește o casetă SRAM Eagle și schimbătoare wireless eTap, restul folosesc o casetă mai mică 11-42 Shimano SLX cu 11 pinioane și transmisie mecanică GRX.
      Topstone Carbon Lefty 1 are prețul anunțat de 7500$
      Topstone Carbon Lefty 3 – PDTopstone Carbon Lefty 1 – PDTopstone Carbon Lefty 3 are prețul anunțat de 3750$
      Women’s Topstone Carbon Lefty 3 – PDExistă și un model Womens Topstone Carbon Lefty 3, cu aceiași echipare ca modelul standard dar cu brațe de angrenaj mai scurte și altă șa.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului și în curând pe cea a importatorului în România.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Chiar dacă cicliștii de XC împing bicicletele tot mai mult spre limită, greutatea va fi mereu o prioritate pentru cei ce vor să câștige. Roțile Roval Control SL Team Issue 2020 vin cu o greutate uimitoare, dar nu sunt un model doar pentru competiție. Noile jante sunt mai rezistente ca cele din versiunea actuală și folosesc margini groase pentru a evita tăierea anvelopelor.
      Un împătimit al XC-ului ar putea fi cucerit doar de greutate. La 1240 g, roțile Control SL Team Issue sunt cea mai ușoară pereche făcută vreodată de Roval, incluzând aici și modelele de șosea! Și da, sunt roți de 29, singura mărime în care sunt disponibile! Toată roata față e mai ușoară decât bidonul de apă!
      Roval a proiectat roțile Control SL Team Issue ca un sistem complet, nu ca și componente separate: jantă, butuc și spițe. Această abordare a avut ca rezultat detalii fine ca găurile din jantă și butuc efectuate la unghiul exact pentu a reduce stress-ul și proiectarea butucului pentru a folosi spițe ușoare cu tragere directă.
      Roțile Control SL Team Issue sunt proiectate să fie rigide lateral, dar să ofere amortizare pe verticală. Noile roți sunt cu 50% mai bune ca amortizare decât modelul Control SL anterior, dar oferă cu 29% mai multă rezistență la lovituri. Există însă și o limită de greutate pentru roțile Team Issue, una destul de generoasă: 120 kg!
      Roval spune că pierderile cele mai mari de timp în cursele de XC sunt datorate penelor, iar cursele sunt tot mai dure din acest punct de vedere, așa că au dorit să rezolve acest aspect. Marginile jantelor Control SL au o lățime de 4 mm pentru a nu tăia cauciucul. Roval a experimentat 16 forme diferite ale contactului cu anvelopa înainte să se decidă la aceasta, noul model având nevoie de o forță cu 22% mai mare pentru a tăia anvelopa față de modelul actual. Marginile mai groase vor rezista mai bine și crăpăturilor când sunt abuzate.
      Asta înseamnă că ciclistul poate să folosească anvelope mai subțiri, reducând mult greutatea ce se rotește. Cicliștii pot folosi de asemenea presiuni mai scăzute fără teamă de pene și bucurându-se de suport excelent pentru anvelope oferit de jantele cu lățime internă de 29 mm.
      Noile jante Control SL au fost total reproiectate, cu o formă mai joasă și asimetrică pentru 2020, având greutatea de 358 g bucata. Forma asimetrică a permis Roval să folosească aceiași lungime de spiță la ambele roți, păstrând tensiunea în spițe egală de pe o parte pe cealaltă. Asimetria spițelor a permis și mărirea unghiului dintre spițe și butuc/jantă, optimizând rezistența și rigiditatea laterală.
      Pentru pasionații de greutate, Roval include dopuri pentru spițe ce pot fi folosite în loc de banda tubeless, salvând încă niște grame. Jantele Control SL au șanțuri speciale pentru aceste dopuri. Dopurile pot fi scoase ușor pentru a înlocui o spiță, în timp ce banda ar trebui înlocuită cu totul pentru asta. Conceptul a mai fost folosit de Velocity cu sistemul Veloplug, dar Roval se pare că a adăugat garnituri dopurilor pentru a asigura o etanșare completă fără bandă.
      Butucii Control SL Team Issue sunt produși de Roval, cu componente interne de la DT Swiss. Roțile Team Issue folosesc un butuc spate Roval/DT Swiss EXP cu ratchet de 54t, ce produce un sunet foarte elegant. Pentru a păstra greutatea redusă, noul butuc nu are ax. Tot butucul are acum o greutate mai mică decât carcasa goală a butucului anterior. Roval nu a anunțat exact cum funcționează acest sistem, preferând să păstreze discuția la nivel de greutate. Roțile Team Issue sunt disponibile doar cu ax Boost.
      Roțile Control SL Team Issue sunt exact modelul pe care atleții sponsorizați de Roval îl folosesc în curse. Roata vine cu autocolante albastre și vor fi disponibile doar 600 de seturi, în ediție limitată. Prețul setului Team Issue e de 2650$ iar acestea sunt deja disponibile. Roval vrea să extindă în viitor gama Control SL cu mai multe modele, produse în cantități normale.
      Toate roțile Roval sunt construite manual de echipa de ansamblare. În plus pe lângă garanția pe viață pentru defecte de fabricație, Roval oferă garanția la distrugere ”it happens” însă doar pentru SUA.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Noul MTB din oțel Cotic BFe MAX e gata cât de curând să atace trailurile cele mai epice. Pronunțat Beefy, modelul BFe MAX este rezultatul unei combinații între modelul Cotic SolarisMAX 29 și 27.5 BFe. Construit pentru o furcă de 140 mm dar suficient de rigid pentru una de 160 mm, cadrul BFe MAX e un model extrem de rezistent din oțel gata de orice provocare.
      La fel ca modelul 27.5 BFe și BFe26 care a revenit în ofertă în 2016, modelul Cotic BFe MAX e fabricat dintr-un downtube Raynolds 853 custom împreună cu restul tuburilor produse special chiar de Cotic din oțel cromat călit.
      Toptube-ul e proiectat de Cotic cu o formă ovală, pentru a oferi un pic de amortizare pe verticală, dar păstrând caracterul agil al unui MTB din oțel. Spatele e din oțel cromat călit. Cotic spune că acest cadru se mulează perfect pe potecă din care extrage aderența și senzația maximă chiar și de acolo de unde nu se așteaptă nimeni.
      Noul BFe a primit tratamentul MAX. Acest lucru se referă la roțile de 29. Proiectat pentru roți mari, BFe MAX are un spate mai lung, distanța dintre roți mai mare și e mai înalt în zona posterioară. Aceste dimensiuni se potrivesc mai bine cicliștilor înalți, deoarece aceștia au mâinile și picioarele suficient de lungi pentru a se învârti în jurul bicicletei cu ușurință.
      Oricum, indiferent de înălțime, roțile mari sunt alegerea perfectă pentru cine vrea viteză maximă, cel puțin în linie dreaptă.
      Cotic BFe MAX 29 este proiectat pentru o furcă de 140 mm, dar Cotic spune că se poate folosi și un model de 160 mm fără probleme.
      BFe MAX e ceva mai radical decât Solaris MAX, celălalt 29-er hardtail din colecția Cotic. Cu o furcă de 140 mm pusă la un sag de 25%, acesta are un unghi al furcii de 65 de grade și al tijei de șa de 74.5 grade. Chainstay-ul are 444 mm, egal pe toate mărimile între S-XL. Gama de mărimi se potrivește oricărui ciclist între 165 și 195 cm înălțime. Reach-ul este între 438 mm la mărimea S și 510 mm la XL. Căderea BB este de 60 mm la toate mărimile.
      Pentru cei ce se dau pe poteci foarte abrupte sau sunt doritori să se țină după prietenii cu full suspension, există opțiunea unei furci mai mari.
      Cu o cursă de 160 mm îm față, geometria Cotic se modifică la un unghi al furcii de 64 de grade și al tijei de șa tot de 74.5 grade.
      Prețul cadrului este de 630 Euro. Prețul include transportul.
      Sunt disponibile și biciclete complete începând de la 2125 Euro pentru modelul Silver cu echipare SLX. Modelul Gold Eagle GX are un preț de 3110 Euro. Cel Gold XT e ceva mai scump, la 3160 Euro.
      Modelul de top BFeMAX este o bicicletă de vis cu angrenaj eeWings și transmisie X01 în echiparea Platinum. Prețul crește însă la 6099 Euro.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Pirelli au completat gama lor de anvelope de MTB lansate anul trecut cu un nou model, Scorpion XC RC, dezvoltat 100% pentru competițiile de XC. Proiectat pentru teren dur și mix, noul model Scorpion XC RC se focalizează doar pe câștigarea Cupelor Mondiale de XCO. Asta înseamnă că anvelopa trebuie să facă față la un teren variat, cu obstacole naturale dar și artificiale. În final însă viteza aduce podiumul.
      Proiectată pentru a optimiza greutatea și viteza, noua anvelopă a fost dezvoltată împreună cu echipa Trek-Pirelli de MTB. Iar dacă cursele nu ar fi fost amânate până la toamnă, cu siguranță noua anvelopă ar fi concurat pentru podiumurile la XCO.
      Scorpion XC RC se alătură celorlalte 4 modele de anvelope de MTB introduse anul trecut – H pentru teren dur, M pentru teren mix și S pentru teren moale plus modelul R special pentru roata spate. Toate aceste anvelope sunt redenumite XC, pentru a face loc viitoarelor modele din gamele Trail și Enduro. Noul profil nu e dedicat față sau spate și nu e orientat pentru un singur tip de teren.
      Modelul XC RC se focalizează pe tipul de suprafață întâlnit în cursele de elită de XC, unde cicliștii din Cupa Mondială vor avea secțiuni ude dar și uscate pe același traseu, vor urca drumuri forestiere dar și poteci cu rădăcini, vor zbura peste zone cu bolovani și peste elemente artificiale și vor termina cu finish-uri pe asfalt. Rezultatul trebuie să fie un model ușor și polivalent, rapid în aproape orice condiții.
      Profilul XC RC combună elemente din cele Hard și Mixed din gamă, cu blocuri joase și continue pe centru pentru rulare cu viteză, apoi făcându-se tranziția spre crampoane mai agresive pe lateral pentru aderență bună în viraje.
      Scorpion XC RC folosește o carcasă suplă de nylon de 120 tpi și e tubeless ready. Proiectată pentru jante cu lățime internă de 25 mm, modelul de disponibil doar în dimensiunea 29×2.2. Sunt disponibile două versiuni, cea Lite cu o greutate de 610 g și fără protecție la pană și cea de 660 g ProWall cu protecție suplimentară pe lateral pentru trasee cu bolovani. Modelul Lite e mai rapid și mai suplu în timp ce modelul ProWall este mai rezistent și oferă suport mai bun în viraje.
      Ambele variante folosec același compus de cauciuc SmartGrip ce promite să ofere în același timp aderență mecanică și chimică. Pirelli spune că materialul e foarte rezistent la tăieturi și la uzură, păstrând aderența foarte bună în condiții umede. Nu e format din mai multe tipuri de cauciuc, cum e cazul la multe modele de competiție, e vorba doar de un compus de cauciuc foarte avansat despre care Pirelli spune că va oferi performanță totală până se va uza total.
      Campionul European la XC Vlad Dascălu spune despre noile anvelope că sunt perfecte pentru el, deoarece e proiectat pentru cele mai moderne trasee de XC, unde se întâlnesc foarte des treceri de la trasee naturale la cele artificiale”.
      Toate versiunile noilor anvelope de competiție Pirelli Scorpion XC RC sunt disponibile la prețul de 60 Euro. Ambele modele Lite și ProWall pot fi cumpărate în versiunea cu logo-uri standard argintii sau în versiunea team-edition cu galben. Noile anvelope de XC sunt deja disponibile la magazinele premium de biciclete.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Sursa: Freerider
×