Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    41.472

Casti Schubert 2017

Autentifica-te  
United Motors

422 vizualizări

Precomanda noile căști Schuberth 2017

Din Aprilie 2017, Schuberth va avea culori noi pentru toate modelele de căști. Dacă vrei să îți rezervi o culoare / mărime din timp, contactează-ne pe This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau +40 726 700 384

large


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Americanii de la Fasst și-au propus să elimine vibrațiile și oboseala din mâini cu noul lor ghidon Flexx MTB disponibil în mai multe variante, ghidonul folosind elestomeri speciali cu compresie și revenire care promit o amortizare complet reglabilă. Ghidonul oferă 5 garde de mișcare a suspensiei cu diferite opținuni de prindere pentru standard sau direct-mount.

      Ghidonul este gândit pentru enduro, downhill și e-bike.
      Suspensiile cu elastomer pentru tije de șa și pipe sunt deja cunoscute, însă la ghidon le vedem mai rar. Ghidonul Fasst este construit din aluminiu 7075 la mijloc, margini din carbon și design dual-pivot cu elastomeri de durități diferite, în funcție de preferințe.

      Există mai multe modele diferite ale ghidoanelor Fasst. Cel pentru enduro și downhill are un centru lat de 63 sau 73 mm pentru instalare normală sau direct-mount și lățimi de 800 sau 810 mm. Versiunile pentru e-bike sunt la fel, dar au elastomeri mai rigizi pentru a face față greutății mai mari a bicicletei. Toate ghidoanele se livrează cu 3 tipuri de elastomeri pe care îi poți înlocui după preferințe: moale, mediu și tare.
      Specificații:
      Rise: 25mm Diametru prindere: 31.8mm Greutate: 440 gr Lățime: 800mm Enduro, 810mm DH Upsweep: 5 grade Back sweep: 8 grade Centru Enduro: 63mm Centru DH: 73mm Construcție: carbon UD, aluminiu 7075, Ti-6Al-4V Cursă suspensie: 5 grade. Lungimea ghidonului determină cursa reală. Elastomeri incluși: moale, mediu, tare. Ghidoanele Fasst Flexx MTB sunt construite în SUA și vin cu o garanție de 30 zile pentru returul banilor. Prețul anunțat este de 425$. Pentru livrare în România se adaugă taxa poștală de 54,86$

      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Acolo unde protecția maximă e necesară, alegerea corectă e o cască full face. Căștile convertibile au câștigat teren deoarece permit rularea pe teren mai puțin periculos cu o cască mai ușoară și mai ventilată, iar partea inferioară de protecție a bărbiei se atașează când lucrurile devin mai periculoase. Cum ar fi însă o cască full face suficient de ventilată și ușoară pentru a fi folosită peste tot?
      Dacă modelele convertibile sunt o alegere perfectă în anumite cazuri, există multe compromisuri ce trebuie făcute pentru a le construi rezistente în ambele variante de folosire. Pentru căștile ca noua iXS Trigger FF, sistemul inmold a fost folosit pentru întreaga structură a căștii. Acest proces a permis obținerea de orificii imense de ventilație și reducerea greutății până la 600 g pentru mărimea S și 660 g pentru M/L.
      Pentru obținerea certificării pentru DH la impact în zona bărbiei, casca include o ranforsare X-Frame în structură. Casca nu are niciun sistem de tip MIPS, acesta fiind poate și unul din motivele pentru care greutatea obținută e mai mică decât alte modele ușoare cum ar ti TLD Stage.
      Casca e echipată cu un vizor cu trei poziții ce oferă spațiu perfect pentru ochelari, care sunt prinși și la spate cu un sistem de atașare. Reglarea se face cu sistemul propriu Ergofit Ultra cu trei poziții pe verticală iar închiderea se face cu o buclă magnetică Fidlock.
      [embedded content]
      Casca e disponibilă în 5 culori, este certificată EN1078, CPSC și ASTM și are prețul recomandat de 249 $.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Santa Cruz a făcut o mișcare ce era de așteptat. După ce Blur XC a luat poziția de bicicletă 29 de competiție cu cursa de 100 mm iar restul colecției full suspension a trecut la noua poziționare mai joasă a suspensiei introdusă pe Nomad 4, noul model Santa Cruz Tallboy 2020 a devenit oficial modelul de trail, cu o cursă de 120 mm în spate și o furcă de 130 mm.
      Primul lucru care se observă la noul Tallboy 4 este triunghiul principal foarte solid. Headtube-ul imens și gros și downtube-ul pătrățos dau bicicletei un aspect impunător.
      Și la acest model amortizorul a fost mutat mai jos. Noul design VPP oferă o curbă de suspensie mai bună și în plus au mai fost adăugați 10 mm de cursă.
      Noua poziție a amortizorului coboară centrul de greutate, dar face mai greu reglajul sag-ului datorită vizibilității mai proaste a garniturii indicatoare a cursei.
      Tallboy are două reglaje a geometriei: o prindere mai sus sau mai jos a amortizorului și două poziții de montaj a axului spate. Dasupra amortizorului e montată o mică aripă ce păstrează suprafețele culisante curate.
      Toate versiunile Tallboy sunt echipate cu anvelope 29×2.3 și cu ceva spațiu rămas în plus în cadru.
      Mai sunt de remarcat protecția de chainstay ce amortizează zgomotele și se prelungește în mod ingenios până în spatele foii, rutare internă completă și design exclusiv pentru transmisii 1x.
      Noul Tallboy 4 e disponibil în două culori, Galben Rocksteady și Purpuriu Stormbringer și are două tipuri de cadru din carbon, modelul de top CC și modelul mai ieftin C. Echipările de top includ componente Shimano XTR sau SRAM Eagle AXS în timp ce la baza gamei din carbon se află transmisia SRAM NX Eagle.
      Există și o versiune cu cadru din aluminiu și cu transmisii SRAM SX Eagle și NX Eagle, pentru cei cu buget redus.
      Trebuie remarcat în geometria noului Tallboy unghiul foarte mic al furcii. Acest lucru a fost făcut pentru că și riderii de pe bicicletele cu cursă mică a suspensiei vor să meargă tare pe coborâri. La 65.5 grade în poziția Low și cu doar 0.2 grade mai mare în poziția High, unghiul e din lumea bicicletelor cu cursa de 140-150 mm. Alte biciclete moderne cu cursa de 120 mm au unghiuri între 66.5-67 de grade. Cu chainstay-urile de 430 mm în varianta scurtă, distanța dintre roți e foarte mare, cu aproximativ 36 mm mai mare decât orice altă bicicletă progresivă de trail în mărimea XL.
      Cadrul din aluminiu păstrează posibilitatea de a schimba punctul de prindere a amortizorului dar nu are axul spate cu două poziții. Cadrele și rulmenții vin cu garanție pe viață.
      Acum este disponibilă o bicicletă Santa Cruz cu roți de 29 cu orice cursă a suspensiei e nevoie, toate în afară de Blur XC folosind noul tip de suspensie. Hightower are cursa de 140 mm în spate, Megatower are 160 mm și chiar și modelul de DH V10 este mai nou disponibil cu roți de 29.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Asociația Go4Fun în parteneriat cu Primăria Sinaia, anunță a 5a ediție a evenimentului “Sinaia pe bicicletă”. Sâmbătă și duminică 24, 25 august 2019, bicicliștii sunt invitați la Sinaia pentru a vizita orașul și traseele din jur pe bicicletă. Participarea este gratuită.
      De la organizator:
      Vom petrece împreună două zile frumoase pe bicicletă, parcurgand trasee inedite, de dificultate usoara spre medie, în Sinaia, valorificând toate avantajele oferite de cel mai elegant oraș de munte din România,
      Înscriere gratuită se face aici sau apăsând butonul Tickets de la evenimentul Facebook.

      Programul evenimentului:
      Sambata 24.08.2019:
      Traseu cicloturistic.
      Start ora 10.00 din curtea Primariei Sinaia – urcare pe traseul: Parcul Ghica – Manastire Sinaia – Cabana Schiorilor – Telegondola Sinaia.
      Urcare cu bicicletele cu telegondola pana la Cota 1400. De acolo urcare fara biciclete la Cota 2000. Vizita platou 45 minute.
      Regrupare la 1400. De acolo coborare pe drumul Cotei pana la Calea Codrului.
      Off-road pe Calea Codrului si apoi pe Calea Moroieni si retur la Primaria Sinaia.
      Duminica: 25.08.2019.
      Traseu cultural.
      Plecare la ora 10.00 de la Primaria Sinaia pana la Casa N. Iorga. – Aosta -Calea Codrului-Str. Piatra Arsă-Str. Coștilei-Str. Soimului-Str. Theodor Aman-Str. Mihail – Kogalniceanu-Str. Cuza Vodă-Bd. Carol I- Parcul Ghica – Manastire Sinaia – Castelul Peles/Castelul Pelisor.
      OPRIRE 1: Casa Nicolae Iorga, construita in 1918
      OPRIRE 2 : Vila Constantin Pandele – Uniunea Arhitectilor din Romania, construita la inceputul secolului XX
      OPRIRE 3 : Casa fosta de Cultura oraseneasca – sfarsitul secolului XIX
      OPRIRE 4 : Vila Alina Stirbey, azi Muzeul Orasului Sinaia, construita in 1875 – cu vizita inclusa
      OPRIRE 5: Vila Emil Costinescu, construita in 1892
      OPRIRE 6: Cazino Sinaia – cu vizita
      OPRIRE 7: Manastirea Sinaia – vizita curte
      OPRIRE 8: Curtea Castelului Peles
      OPRIRE 9: Castelul Pelisor – cu vizita inclusa.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Fox aduce o noutate importantă în 2020: un kit cu rulmenți 8×30 mm pentru montajul amortizoarelor. Acesta permite ca rotirea în acel punct să se facă mult mai ușor și îmbunătățește funcționarea suspensiei. În comparație cu bucșele standard, Fox spune că acest kit poate reduce frecarea și îmbunătăți funcționarea atât de mult încât e nevoie să fie modificate reglajele de revenire și de compresie la viteză mică pentru a compensa efectul!
      Kit-ul cu rulmenți e compatibil cu toate modelele actuale Fox, dar trebuie verificată compatibilitatea cadrului. Fox spune că funcționează perfect cu Santa Cruz, Transition și multe alte mărci, dar o verificare cu producătorulu, magazinul sau cu serviciul clienți Fox e necesară înainte de achiziție.
      Sunt disponibile și sculele necesare pentru instalarea și dezinstalarea rulmenților și bineînțeles și instrucțiunile necesare.
      Fox a implementat multe îmbunătățiri ale sistemului FIT4 când au lansat noul model al furcii 32 Step Cast, dar acum au prezentat mai multe detalii.
      Pe partea de compresie, toate furcile FIT4 2020 folosesc un ax de amortizor de 8 mm. Acesta are o secțiune mai mică și împinge mai puțin ulei prin valva de bază, cu o amortizare mai mică. Astfel noul FIT4 e mai sensibil și păstrează suportul la compresie la viteză mică pe trasee agresive, oferind riderilor posibilitatea să își regleze furca pentru a funcționa mai agil, mai agresiv sau ambele.
      Pe partea de rebound au fost implementate ultimele ajustări cum ar fi o valvă cu o deschidere mai mare și o reconfigurare a șaibelor. Noul amortizor FIT4 este mai ușor cu aproximativ 35 g.
      Furcile Step Cast folosesc deja noul amortizor FIT4 însă acum toate modelele FOX 2020 32, 34 și 36 cu amortizor FIT4 vor veni cu versiunea nouă.
      Cele trei poziții ale amortizării (open, medium și firm) și reglajul extern de revenire la viteză mică se păstrează. Furcile din seria Factory păstrează reglajul suplimentar cu 22 de poziții pentru compresia la viteză joasă în modul Open.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
×