Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    215
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    33.617

Casti Schubert 2017

Autentifica-te  
United Motors

115 vizualizări

Precomanda noile căști Schuberth 2017

Din Aprilie 2017, Schuberth va avea culori noi pentru toate modelele de căști. Dacă vrei să îți rezervi o culoare / mărime din timp, contactează-ne pe This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau +40 726 700 384

large


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      La cererea clienților, Ibis a reintrodus pe piață modelul Mojo HD4 negru pe care echipa lor de Enduro World Series l-a folosit pentru a câștiga titlul. Se pare că de 6 luni clienții cer asta, iar acum este din nou disponibilă varianta ”black in black” Team Replica.
      Modelul Back in Black este disponibil alături de cele standard Fireball red și Anejo silver. Cadrul nu e vopsit integral negru, având câteva elemente portocalii ascunse, care se asortează perfect cu culoarea furcii Fox 36, mai ales dacă e vorba de un model Pro Edition portocaliu.
      HD4 este aceiași bicicletă cu care Ibis Cycles Enduro Race Team au câștigat titlul de Campion Mondial în ultimul sezon din Enduro World Series. A 4-a generație de biciclete enduro de la Ibis a fost lansată în primăvara trecută și a câștigat deja o mulțime de curse.
      Acum toți doritorii se pot bucura de cadrul pregătit pentru 27.5+, cu cursă de 152 mm DW link și butuci boost, în culoarea neagră.
      Setul format din cadru și furca Fox Float DPX2, indiferent de culoare, are prețul de 3000 $.
      Există și o mulțime de versiuni de echipare, inclusiv modelele mai ieftine cu transmisii NX 1×11 sau GX Eagle 1×12, alături de mai scumpele versiuni cu XT 1x sau X01 Eagle și ajungând la modelul de top cu transmisie XX1 Eagle și suspensii Fox Factory completate de roți Ibis 742 Carbon i9, totul la prețul de 9400 $.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Cei de la Factor și-au îmbunătățit modelul de contratimp și triatlon SLiCK, cunoscut pentru downtube-ul dublu. Pentru acest lucru ei au umblat la proprietățile aerodinamice, dar au inclus și mai multă integrare pentru triatlon.
      Cea mai mare îmbunătățire vizează însă integrarea pentru triatlon. Noile accesorii pentru triatlon vin acum în pachet cu bicicileta. Sistemul de depozitare StoraPak are ca principală componentă cutia aerodinamică din carbon ce se atașează la tija de șa, cu spațiu pentru două camere, un set de leviere, două cartușe de CO2 și o duză de umflare, dar și pentru un mic multi-tool. Mai sunt incluse noi sisteme de prindere pe toptube și un sistem de bidon prins pe aerobar.
      Brațele furcilor și seatstay-urile destul de depărtate una de alta s-au păstrat pe cadrul atestat de UCI pentru a permite un flux cursiv de aer pe lângă roți. Downtube-ul dublu asimetric Twi Vane Evo a rămas neschimbat, la fel și fanta din zona inferioară a seattube-ului care are rolul de a preveni formarea unei presiuni mari a aerului în zona în care roata din spate se apropie de seattube.
      Bicicleta este proiectată pentru anvelope de 28 mm la ambele roți. Chiar dacă nu sunt încă mulți atleți de contratimp care folosesc anvelope late, rezistența redusă la înaintare a acestora a fost deja dovedită, ceea ce le face o alegere perfectă, mai ales la roata spate unde zona de atac frontal nu contează atât de mult. SLiCK are de asemenea o prindere demontabilă pentru deraiorul față pentru a avea un aspect curat la folosirea de transmisii 1x. Are de asemenea o frână activată cu camă ascunsă în furcă, dar cu acces facil pentru service.

      Factor au colaborat cu 51 Speedshop pentru ghidonul cu reglare fină de pe noul Slick. Acesta oferă o gamă largă de reglare ca înălțime, lungime și poziție a brațelor. Pe o bază Kamm dail din carbon sunt montate extensiile de brațe ce pot avea între 142-255 mm, înălțimea poate fi reglată între 0-60 mm iar extensiile au trei forme diferite din care se poate alege. Pipa cu reglaj de 0-40 mm se adaugă la un sistem ce se poate adapta la orice condiții de contratimp sau triatlon. Factor SLiCK este disponibilă în 4 mărimi între S și XL, cu șei cu offset de 0 sau 25 mm. Bicicleta e disponibilă sub formă de kit ce conține cadrul, furca, tija de șa, ghidonul, pipa, cuveții și monoblocul la 6300 Euro, sau la 8100 Euro împreună cu un set de roți BlackInc cu profil de 80 mm. Nu sunt disponibile momentan biciclete echipate complet.
      Îmbunătățirile aduse noului SLiCK sunt disponibile și pentru vechii clienți. Pentru cei ce au comandat vechiul model și nu au apucat să îl primească, vor fi pregătite deja noile modele, urmând ca acestea să fie disponibile și pentru clienții noi în cel mai scurt timp.

      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      De când gravel bike-urile au invadat piața, ideea de monster cross a rămas oarecum uitată. Totuși se pare că încă mai există producători care prezintă astfel de modele. Cu o echipare cu roți 27.5+ și ghidon de cursieră, noul All-City Gorilla Monsoon poate fi inclusă în această categorie cu anvelopele ei 27.5×2.4. Ar fi mai bine să o numim MTB cu ghidon de cursieră…
      Cadrul e din oțel 612 Select cu protecție la rugină și vopsit în culoarea Sunrise Fade, echipat pentru toate necesitățile.
      Bicicleta e echipată cu prinderi de aripi și portbagaje în față și în spate (compatibile cu portbagajele Surly 8 și 24) dar și cu prinderi pentru trei suporturi de bidon. All-City folosește ax thru de 142×12 mm în spate și de 15 mm în față, unde e prezentă o furcă cu o coroană imensă, din oțel. Prinderile permit folosirea de transmisii 1x, 2x sau 3x cu foile maxime recomandate 38T-1x, 28/42-2x, 26/36/48-3x. Gâtul furcii e drept, de 1 1/8, tija de șa e de 27.2 mm iar monoblocul e clasic filetat englezesc de 73 mm.
      Cadrul e compatibil doar cu frâne pe disc, cu prindere IS pe față și PM pe spate, compatibile cu disc de minim 160 mm.  
      Bicicleta vine echipată cu anvelope WTB 27.5×2.4 Riddler pe jante i25 TCS tubeless, dar dimensiunea maximă ce se poate monta e de 650bx47mm sau 700cx42mm. Folosirea anvelopelor de 47 mm va coborâ monoblocul, lucru bun pe asfalt, în timp ce folosirea celor de 42 mm în va ridica cu 8 mm, în timp ce folosirea cu 700cx38mm în va păstra la aceiași înălțime.

      Vor fi disponbile mărimi între 43 și 61 cm.
      Bicicleta complet echipată va include o transmisie mecanică SRAM Apex 1 1×11 cu frâne mecanice Hayes CX Expert și angrenaj FSA Comet 1x cu foaie de 36t împerecheată cu o casetă Sunrace 11-42t, prețul fiind de 1999$. Cadrul cu furca vor fi disponibile în set la prețul de 850$. Ambele vor fi disponibile începând cu luna aprilie. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Invenția celor de la BMC, care a trecut aproape nevăzută, îmi amintește de prima cursă de enduro la care am participat și în cadrul căreia nu știam ce să fac mai întâi: să schimb foaia, pinioanele, să ridic șaua sau să trec suspensiile de pe rigid pe deschis? Aveam 5 manete de acționat și totul s-a transformat în ultima etapă într-un fiasco: am plecat în etapă cu furca coborâtă la 120mm (de la 160mm), amortizorul spate blocat și tija de șa jos.
      În fine, cei de la BMC s-au gândit la toate aceste lucruri, iar viața la enduro s-a mai simplificat din acest punct de vedere: ai doar o foaie, deci nu mai ai un shifter în plus, ai o comandă care poate bloca ambele suspensii în același timp și mai nou, ai o comandă care atunci când blochează cursa cadrului ridică tija de șa, grație inginerilor de la BMC. Pe de altă parte, când setezi suspensia pe deschis, tija de șa coboară automat. O dublă comandă acționabilă dintr-o singură manetă montată pe ghidon.
      Sistemul a putut fi implementat prin instalarea amortizorului cu capul în jos, fiind astfel facil de prins cu un cablu de comandă. Cablul trece un pic prin downtube, pe deasupra BB-ul, apoi se conectează cu cablul de la tija de șa în seat tube. Mai mult decât atât, greutatea tijei este chiar mai mică decât în cazul celor de la RockShox sau Fox. Tija de șa are 3 poziții distincte presetate și cursa acesteia diferă în funcție de dimensiunea cadrului (80mm pentru S și 120mm pentru L și XL).
      Sistemul nu poate fi achiziționat momentan decât împreună cu bicicletele din seria SpeedFox, full-uri cu o cursă de 130/120mm.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Pentru ediția 2018, organizatorii concursului Măcin Mountain Fun anunță introducerea unei categorii separate pentru bicicletele electrice, în premieră în Romania. Este drept că mtb-urile electrice sunt încă rare la noi, dar toate au un început. Iar pentru competițiile ebike din Romania, începutul este la Măcin.
      foto @MacinMFOrganizatorul anunță că această categorie nouă va avea clasament separat, iar concurenții vor avea startul separat, traseul pentru ei fiind cel pentru amatori. Se va desfășura sub formula Open, adică într-o singură categorie vor participa toate vârstele, orice sex și orice putere a motorului sau capacitate a bateriei. Regula strictă a categoriei este că participanții nu au voie să înlocuiască pe traseu acumulatorul cu unul nou. Categoria eBike va fi introdusă doar dacă la start se prezintă minim cinci concurenți.
      “În SUA, unde a început trendul competițiilor e-bike acum vreo 3 ani, segmentul a devenit destul de popular, cu curse speciale dedicate e-bike, organizate după puterea acumulatorilor și cu reguli speciale, iar de curând UCI a creat categorie specială de curse pentru E-bike-uri”, spune Silviu Negoiță de la Asociația Bike Works.
      „Nu putem spune că suntem fani e-bike (nu avem nici măcar un membru în asociație cu e-bike), însă credem că avem mintea destul de deschisă să dăm posibilitatea celor cărora le place “motorașul electric” și boost-ul pe care acesta îl dă, să se bucure de un traseu marcat, asistență în caz de nevoie și să se distreze în competiție așa cum o facem noi restul pe clasicele MTB”, au transmis organizatorii.
      Le urăm succes și îi felicităm pentru această acțiune de pionierat!
      Pentru sceptici, le reamintim că o bicicletă electrică nu merge singură ca o motocicletă. Pentru a înainta trebuie tu să pedalezi. Diferența este că pedalezi mai repede și mai ușor, în comparație cu bicicleta normală.
      Sursa: Freerider
×