Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    46.064

Kawasaki Ninja H2 2017

Autentifica-te  
United Motors

667 vizualizări

h2wide

Kawasaki Ninja H2 2017

Ninja H2 nu putea iesi din prim plan. Astfel, Ninja H2 Carbon Edition este o editie limitata. Nu se vor produce decat 120 de exemplare in toata lumea, fiecare avand gravat numarul pe el, pe capacul superchargerului. Pentru Romania exista rezervata o unitate, deci aviz amatorilor!!!

Primul venit primul servit!

Diferentele se pot observa la carena superioara, care este din carbon si la vopseaua diferita fata de anii precedenti. Bineinteles toate electronicele vor fi la locul lor, inclusiv IMU (unitatea de masurare inertiala) de la ZX-10R, in plus aparand un “dispozitiv” care inregistreaza si afiaza unghiul cu care pilotul inclina motocicleta in viraj; motorul este Euro 4; suspensia spate a fost revizuita, beneficiind de serviciile unui amortizor Ohlins TTX cu 22 de click-uri de reglaj.


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Hardtail-urile cu preț avantajos sunt mereu la mare căutare iar noile Grand Canyon 2021 de la Canyon vor fi cu siguranță un succes în rândul tinerilor și a tuturor pasionaților și pasionatelor de MTB care doresc o bicicletă avantajoasă și capabilă. Cu prețuri ce încep de la 600 Euro la echiparea cu noul grup Deore 1x, ajungând până la echipare XT cu furcă Fox 34 de 120 mm și tijă dropper, există câte un model ideal pentru fiecare.
      Prețul mic, echiparea bună și simplitatea unui hardtail din aluminiu sunt motivele ușor de înțeles pentru care Grand Canyon e de multă vreme cel mai vândut MTB de la Canyon și e pentru mulți începători în MTB prima alegere.
      Cu un cadru din două tipuri de aluminiu și cu câteva îmbunătățiri, noul Grand Canyon 2021 oferă 10 modele pentru cicliști începând de la 8 ani, toate cu transmisii 1x.
      Prima noutate e modelul complet nou Young Hero cu roți de 27.5, proiectat pentru a aduce geometria modelului 29 într-o formă adaptată tinerilor de 8-12 ani, cu înălțimea între 141-162 cm, noile cadre în mărimile XXS și XS având o cadru foarte înclinat dar care acceptă o furcă de 100 mm SRSuntour XCR. Cu un preț de 600 Euro, Young Hero e o ofertă exelentă, cu noua transmisie Deore 1×11 și cu frâne hidraulice Shimano.
      Cu un cadru din același aliaj standard de aluminiu ca Young Hero dar cu dimensiuni ceva mai mari, Grand Canyon 5 și 6 folosesc tot furci de 100 mm cu gât conic, ax QR, monobloc filetat, rutare semi-internă a cablurilor și prinderi ascunse de portbagaj în spate. Geometria un pic diferită e oferită în mărimile XS-XL pentru modelul unisex și XXS-M pentru cel feminin WMN, ambele având roți de 27.5 pentru mărimile de la S în jos și de 29 de la M în sus.
      Grand Canyon 5 și 5 WMN are un preț de 800 Euro și folosește noua transmisie Shimano Deore 1×12, modelele WMN având geometrie, șei și ghidon specifice.
      Modelul Grand Canyon 6 și 6 WMN merge mai departe cu echiparea, folosind transmisia Shimano XT 1×12.
      La următorul nivel, modelele Grand Canyon 7, 8 și 9 au un cadru mai ușor dintr-un aliaj superior AL SL. Modelele AL SL au butuci Boost cu ax integrat Canyon Quixle thru de 12 mm, rutare semi-integrată a cablurilor inclusiv pentru tijă dropper, monobloc pressfit însă păstrează prinderile de portbagaj din spate.
      Modelele AL SL sunt construite pentru furci cu aptitudini de trail, cu cursă de 120 mm și gât conic, toate fiind echipate standar cu tije dropper.
      Modelele WMN primesc geometrie specifică feminină în 4 mărimi, între XXS și M și ghidon și șei adaptate, în timp ce modelul unisex e disponibil în mărimile XS-XL. Mărimile S și mai mici folosesc roți de 27.5 iar cele M sau mai mari au roți de 29.
      Modelul Grand Canyon 7 și 7 WMN costă 1200 Euro, folosește o transmisie SRAM SX Eagle 1×12, angrenaj Truvativ Stylo, frâne Shimano MT400, tijă dropper Canyon Iridium și furcă RockShox Judy Silver de 120 mm.
      Modelul Grand Canyon 8 și 8 WMN costă 1400 Euro și oferă probabil cel mai bun raport calitate-preț, cu o furcă Fox 34 Rythm de 120 mm, transmisie Shimano 1×12 cu schimbător XT, frâne MT400 și tijă Iridium.
      Modelul de top Grand Canyon 9 merge mai sus, cu aceiași furcă Fox 34 Rythm dar cu un grup mai complet XT, inclusiv frâne XT și cu un set de roți mai performant, marca Canyon.
      Toate variantele Grand Canyon 2021 sunt deja disponibile direct de la Canyon, dar disponibilitatea diferă în funcție de mărime și culoare. Livrările sunt așteptate începând cu septembrie, dar unele modele au date de livrare din noiembrie.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Ultimele modele premium Garmin Fenix 6 Pro Solar și Tactix Delta Solar Edition oferă deja cunoscutele funcții de înregistrare a activităților sportive și de navigație cu hartă, dar folosind acum ecranul cu panou solar ce extinde autonomia dintre două încărcări. Instinct Solar oferă și el o mulțime de funcții dar fără hărți, la un preț mai mic de jumătate din cel al modelelor premium.
      Ceasurile cu încărcare solară nu sunt o noutate, dar acum, când dependența noastră de ceasuri smart cu GPS, monitorizare HR, tracking sportiv și chiar și navigație, necesitatea de energie crește mereu. Împerecheate cu smartphone-uri, ceasurile smart elimină necesitatea de a verifica mereu telefonul, folosind pentru asta notificările smart. Dar toate acestea funcționează doar dacă ceasul e încărcat. Anul trecut Garmin a introdus încărcarea solară pe modelul de top Fenix 6X Pro Solar, dar la un preț extrem de mare.
      Acum aceiași lentilă cu panou solar integrat e oferită pe alte patru modele mai accesibile ca preț: Fenix 6 Pro Solar, Fenix 6S Pro Solar, Tactix Delta Solar Edition și Instinct Solar, toate cu autonomia considerabil mărită cu ajutorul încărcării solare.
      Fenix 6 e practic modelul de top de ceas cu GPS de la Garmin, cu funcții complexe de înregistrare a activităților sportive, metrici specifice de MTB, monitorizarea pulsului și a oxigenării sângelui, antrenamente animate, monitorizarea somnului, respirației, hidratării, navigație cu hărți color, turn-by-turn, muzică, plăți wireless și multe altele, toate într-un smartwatch pe mână. Numărul funcțiilor este mult mai mare și le puteți găsi în testul nostru cu modelul Fenix 6X Pro.
      Noile modele Fenix 6s Pro Solar de 42 mm și Fenix 6 Pro Solar de 47 mm la un preț de 4099 lei se adaugă modelului deja lansat Fenix 6X Pro Solar de 51 mm. Toate au lentila Garmin Power Glass ce asigură încărcarea solară și le crește autonomia.
      Din păcate încărcarea solară nu poate să asigure funcționarea independentă a ceasului. Garmin spune că aceasta extinde autonomia ceasului cu doar 2 zile până la 16 zile de la 14 zile dacă e purtat afară în fiecare zi, în soare, timp de 3 ore. Dacă se folosește tracking-ul cu GPS, autonomia crește cu 4 ore de la 36 la 40 de ore dacă ceasul e folosit la exterior în soare. Există și un mod economic de funcționare cu GPS ce mărește autonomia cu 21 de ore până la maximul de 93 de ore în soare. Cea mai mare creștere a autonomiei este însă în modul Battery Saver unde aceasta crește cu 32 de zile până la 80 de zile, dar sunt active doar funcțiile de bază.
      Pentru cei ce vor mai mult decât oferă Fenix 6, există modelul Tactix Delta Solar Edition care are în principiu aceleași funcții, dar este pregătit pentru operațiuni tactice camuflate având funcții cum ar fi night vision. Există chiar și un calculator balistic opțional, pentru 300$ suplimentari, pentru cei ce au nevoie de așa ceva. Prețul e pe măsură: 5399 lei!
      La funcțiile modelului Fenix 6 se adaugă modurile stealth, jumpmaster, expedition, gold course și o funcție kill switch care în caz că e nevoie șterge imediat toată memoria ceasului. Și bineînțeles are și acesta lentila cu încărcare solară Power Glass și modurile de funcționare programabile din Power Manager.
      Tactix Delta Solar e un pic mai eficient energetic, obținând un plus de autonomie de 3 zile, până la 24 de zile în modul solar. La înregistrarea cu GPS se adaugă 4 ore de autonomie, până la un total de 66 de ore sau 28 de ore până la 148 de ore în modul battery saving GPS. În modul Expedition GPS ceasul are 10 zile în plus de autonomie, până la 56 de zile, în timp ce în modul Battery Saver Wathc Mode autonomia crește cu 40 de zile până la 120 de zile, pentru cele mai lungi trasee în zone izolate.
      Dacă modelele Fenix sunt scumpe, la sub jumătate din prețul acestora e disponibil modelul Instinct Solar GPS, ce oferă la 1949 lei măsurarea pulsului, înregistrarea activității cu senzor GPS/GLONASS/Galileo, profile pentru diferite sporturi, conectivitate și notificări smart și chiar și navigație înapoi la start. Modelele speciale Suft și Tactical sunt și ele disponibile în varianta Solar, la un preț de 2199 lei.
      Datorită ecranului simplu monocrom, încărcarea solară oferă un plus de 13 zile de autonomie, până la 54 de zile în modul solar smartwatch, 8 ore suplimentare până la 38 de ore în modul GPS normal, 75 de ore suplimentare până la 145 de ore în modul GPS battery saver și 30 de zile suplimentare până la 68 de zile în modul Expedition GPS. În modul Base Battery Saver Watch, dacă ceasul este expus minim 3 ore pe zi la soare, acesta nu mai are nevoie de încărcare.
      Toate noile modele Garmin Solar Fenix 6, Tactix Delta și Instinct sunt deja disponibile în mai multe variante de culoare și de curea la distribuitorii Garmin.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      DT SWISS practic a reinventat setul de roți extrem de popular 1501 SPLINE ONE, toată gama având acum jante din carbon, spițe performante mai ușoare și noii butuci DT din seria 240.
      De la XC la Enduro, DT a optat pentru jante cu lățimea internă de 30 mm și cea externă de 36 mm. Jantele oferă o protecție mai mare la impact cu cât sunt mai sus în gamă, cele mai rezistente fiind cele de enduro.
      Noile roți 1501 SPLINE ONE de la DT SWISS acoperă disciplinele între XC, All-Mountain și Enduro, fiecare set de roți fiind optimizat pentru una dintre discipline.
      Toate cele trei seturi oferă jante cu lățimea internă de 30 mm. Jantele late au devenit tot mai populare, fiind cele mai întâlnite pe bicicletele de enduro și din ce în ce mai populare la XC.
      Marea îmbunătățire la 1501 SPLINE ONE este folosirea jantelor de carbon în locul celor din aluminiu. DT a făcut acest lucru pentru că noile jante sunt mai ușoare și mai rigide.
      Rigiditatea superioară a noilor jante din carbon a permis DT să construiască roțile cu spițele foarte ușoare Competition Race. Fiecare roată folosește 28 de spițe cu tragere directă, dublu-trase, spițate într-o schemă 3-cross.
      Spițele au zona centrală cu 0.2 mm mai subțire decât cea a spițelor Competition de pe modelele anterioare. Rezultatul este că DT SWISS a redus greutatea seturilor de roți cu până la 180 g în comparație cu modelul anterior cu jante din aluminiu.
      Toate cele 3 seturi noi de roți 1501 SPLINE ONE folosesc noii butuci DT 240, cu rathchet-ul EXP 36t ce oferă o cuplare la 10 grade. Noii butuci sunt mai ușori decât generația 240s anterioară cu aproximativ 50 g în față și 30 g în spate. Acest lucru se datorează unui număr mai mic de componente interne, 5 în loc de cele 7 anterioare. Și corpul butucilor a fost prelucrat mai precis.
      Noile DT XRC 1501 SPLINE ONE sunt proiectate pentru XC și primesc în 2021 jantele late de 30 mm la interior, mult mai late decât vechiul model cu 22.5 mm sau 25 mm.
      DT spune că un motiv principal de trecere la jantele late a fost că acestea oferă un suport mai bun pentru anvelope, putând fi rulate la presiuni mai mici. Asta reduce rezistența pe teren dificil, anvelopa putând lua forma micilor denivelări în loc să urce și să coboare pe acestea.
      Dimensiune: 29″ Ax: 15 mm x 110 mm & 12 mm x 148 mm Prindere disc: Centre-lock (adaptor 6-bolt inclus) Spițe: 28 DT Competition Race cu tragere directă Nipluri: DT Pro Lock Squorx, aluminiu ASTM Class: 3 Greutate: de la 1544 g DT SWISS XMC 1501 SPLINE ONE pentru All Mountain
      Dimensiune: 29″ și 27.5″ Ax: 15 mm x 110 mm & 12 mm x 148 mm Prindere disc: Centre-lock (adaptor 6-bolt inclus) Spițe: 28 DT Competition Race cu tragere directă Nipluri: DT Pro Lock Squorx, aluminiu ASTM Class: 4 Greutate: De la 1639 g (29″) și 1545 g (27.5″) DT SWISS EXC 1501 SPLINE ONE pentru Enduro
      Dimensiune: 29″ și 27.5″ Ax: 15 mm x 110 mm & 12 mm x 148 mm Prindere disc: Centre-lock sau 6-bolt Spițe: 28 DT Competition Race cu tragere directă Nipluri: DT Pro Lock Squorx, aluminiu ASTM Class: 4 Greutate: de la 1719 g (29″) și 1609 g (27.5″) Prețul începe de la 1499 Euro pentru toate cele trei seturi de roți DT SWISS 1501 SPLINE ONE. Roțile vin cu o politică de înlocuire a jantelor rupte, pentru 10 ani de la achiziție, la prețul de 249$.
      Noile roți 1501 SPLINE ONE vin cu freewheel SRAM XD standard, existând și un kit de modificare la Shimano Micro Spline.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Cu ceva timp înaintea ediției amânate a Turului Franței de la finalul lunii august, Continental a lansat o anvelopă aniversară. Modelul în ediție limitată va fi însă disponibil doar într-o singură versiune și dimensiune, dar arată cu adevărat bine.
      Modelul limitat este disponibil doar în dimensiunea 700x25c și doar în versiunea pentru cameră, așa că iubitorii de tubeless sau de anvelope de 28 mm vor fi dezamăgiți. Dar pentru cei ce folosesc anvelope de 25 mm cu cameră, acum au ocazia să monteze pe bicicletă un set de anvelope cu un aspect deosebit.
      Anvelopele folosesc compusul de top Continental Black Chili, protecția la pană Vectran Breaker, profilul realizat cu laser Lazer Grip și tehnologia Active Confort ce absoarbe vibrațiile și oferă un rulaj confortabil. Carcasa este de 330 tpi, greutatea e de 255 g iar prețul recomandat e de 69,90 Euro bucata.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Sursa: Freerider
×