Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    38.022

Kawasaki Ninja H2 2017

Autentifica-te  
United Motors

515 vizualizări

h2wide

Kawasaki Ninja H2 2017

Ninja H2 nu putea iesi din prim plan. Astfel, Ninja H2 Carbon Edition este o editie limitata. Nu se vor produce decat 120 de exemplare in toata lumea, fiecare avand gravat numarul pe el, pe capacul superchargerului. Pentru Romania exista rezervata o unitate, deci aviz amatorilor!!!

Primul venit primul servit!

Diferentele se pot observa la carena superioara, care este din carbon si la vopseaua diferita fata de anii precedenti. Bineinteles toate electronicele vor fi la locul lor, inclusiv IMU (unitatea de masurare inertiala) de la ZX-10R, in plus aparand un “dispozitiv” care inregistreaza si afiaza unghiul cu care pilotul inclina motocicleta in viraj; motorul este Euro 4; suspensia spate a fost revizuita, beneficiind de serviciile unui amortizor Ohlins TTX cu 22 de click-uri de reglaj.


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Marca britanică Vielo s-a lansat doar în 2018, fiind focalizată pe versatilitate și pe nevoile clienților din UK. Asta înseamnă spațiu suficient pentru anvelope late pe drumurile proaste, prinderi ascunse pentru aripi, chiar și rutarea cablurilor specifică pentru frânele montate în stil moto (cu frâna față pe dreapta și cea spate pe stânga) după cum se practică în Marea Britanie. Noul model V+1 Rival aduce bicicleta într-o nouă gamă de preț, cu echipare ceva mai puțin performantă și un cadru din carbon ceva mai ieftin. Acum se poate chiar alege între roți 650b și 700c fără diferență de preț.
      Partea de bază a modelului V+1 nu s-a schimbat de la lansarea din 2018, fiind în continuare destinat categoriilor endurance, drumuri proaste, gravel și road plus. Spațiul pentru anvelope s-a păstrat la 700×42 mm sau 650bx2.1. Au rămas prezente prinderile ascunse de aripi și rutarea internă pentru tijă dropper. Cuvetele și monoblocul folosesc rulmenți cu etanșare dublă pentru protecția suplimentară necesară pe vreme proastă.
      Singura diferență la cadru e că modelul V+1 UDG Rival e cu 140 g mai greu în comparație cu modelul V+1 UD Force datorită folosirii unor straturi de carbon ceva mai grele. În afară de transmisia Rival 1×11 și roțile diferite, iată ce modificări au mai fost adăugate de Vielo:
      Noul V+1 UDG Rival Edition este un pic mai greu (140 g) și mai economic decât modelul anterior V+1. V+1 UDG Rival este construit cu transmisia SRAM Rival 1×11 (în loc de Force) și cu roți DT Swiss C1800 care pot fi înlocuite cu TOker G23AB 650B fără costuri suplimentare. Greutatea bicicletei complet echipată e de 8.5 kg în comparație cu 7.92 kg la modelul anterior echipat cu Force. V+1 UDG Rival Edition este disponibilă doar într-o nouă culoare albastră, cu sigla Vielo imprimată în interiorul furcii, seat stay-urilor și pe top tube.
      Prețul anunțat pentru Rival Edition este de 3499 Lire în comparație cu 5299 Lire cât costă modelul Force 1. Cadrul este disponibil și separat la prețul de 2349 Lire. Geometria este prezentată în tabelul de mai jos.
      Se pare că Vielo lucrează și la un nou proiect de cursieră all-road, R+1, dar detaliile sunt foarte puține. Se pare că acesta va avea pipă integrată, seat tube aero curbat și nișt seatstay-uri curbate interesante.
      Nu ar fi exclus ca R+1 să fie un fel de V+1 ”lite” cu spațiu mai mic pentru anvelope, geometrie mai sportivă, greutate mai mică dar cu aceiași rutare pentru frâne în stil moto și cu rulmenți cu etanșare dublă. Acestea sunt însă doar speculații iar singurele informații disponibile sunt momentan despre modelul V+1, pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Producătorul de MTB-ui YT Industries a adăugat colecției primul model de DH cu roți de 29 – TUES 29 CF. Bicicleta era deja una dintre cele mai rapide din Cupa Mondială, fiind folosită de fostul lor rider Aaron Gwin, YT intenționând să pună pe bicicleta aceasta cât mai multe tinere talente din echipa YT Mob Team condusă de Angel Suarez.
      [embedded content]
      Noua bicicletă Tues 29 ce se va vinde direct de la producător către clienți a fost dezvoltată împreună cu echipa YT Mob pentru a păstra succesul și performanța modelului cu roți de 27.5, oferind cicliștilor posibilitatea de a alege arma perfectă pentru coborâri extreme.
      În timp ce modelul cu roți mici poate să facă față la coborârile tehnice din Cupa Mondială de DH sau la ceva mai puțin convențional cum e RedBull Rampage, noul 29 nu e un model polivalent. Acesta este orientat doar pe competiții de DH iar YT spun că Tues 29 e cel mai rapid model din colecția lor.
      În afara roților mari ce oferă stabilitate la viteză mare, cinematica suspensiei lui Tues 29 a fost modificată pentru a fi mai progresivă decât la Tues 27. Și cum s-a trecut la roți mari, noul Tues 29 e mai lung și mai stabil.
      Noul Tues 29 CF vine în trei mărimi de cadru – regular, long și extra-long, fiind proiectat pentru cicliști mai înalți de 167 cm. Cei mai mici de înălțime sunt sfătuiți să aleagă Tues 27, nu să compromită geometria și manevrabilitatea. Noul model Tues mai mare are o geometrie refăcută cu o înălțime mai mică a monoblocului pentru un centru de greutate mai scăzut și cu chainstay-uri ceva mai lungi. Tues 29 păstrează același unghi al furcii mic de 63.5 grade ca la modelul mai mic, dar cu un reach mai mare al cadrului.
      Noul cadru de 29 păstrează aceiași structură a suspensiei V4L Horst-link cu patru brațe și o cursă de 203 mm a roții din spate.
      O creștere a rigidității vine de la cadrul complet din carbon hi-mod, cu o nouă aranjare a straturilor specifică pentru modelul 29.
      Tues 29 CF oferă aproximativ aceleași caracteristici tehice ca modelul Tues 27 CF, incluzând aici ax thru spate de 12×150 mm, locaș pentru cuvete din carbon, rulmenți cu etanșare dublă, rutare internă completă, prindere ISCG, demontarea pivoților dintr-o singură parte, placă anti chain-suck și protecții de downtube și chainstay prinse în șuruburi.
      Noul Tues 29 vine în două echipări complete, fiecare cu două opțiuni de culoare – Pro Race și Pr. Modelul de top Tues 29 CF Pro Race are un preț de 5500 Euro, suspensii Fox cu tratament Kashima – furcă Fox 40 Factory de 203 mm în față și amortizor Float X2 Factory în spate, ambele cu reglaje separate pentru compresie la viteză mică, mare și rebound pentru ca performanțele să fie reglabile la nivel de competiție. Transmisia include o casetă marca e*thirteen, un deraior spate SRAM X01 DH de 7 pinioane, frâne TRP G-spec, ghidon și pipă Renthal și roți și angrenaj din carbon e13, greutatea totală fiind de 15.4 kg.
      Modelul Tues 29 CF Pro folosește suspensii Fox Performance Elite, respectiv furca Fox 40 și amortizorul X2. Transmisia e aceiași, doar că folosește deraior GX DH de 7 viteze, aceleași frâne G-spec, angrenajul și roțile fiind e*thirteen LG1 iar greutatea fiind de 15.2 kg.
      Ambele biciclete, cea de 27.5 fiind disponibilă atât cu cadru din carbon cât și din aluminiu, sunt disponibile direct de la YT sub deviza ”27.5 or 29: TUES your way”. Alegeți modelul 29 pentru a urca pe podiumul curselor de DH sau 27.5 pentru mai multă versatilitate și manevrabilitate dacă vreți să o folosiți și în bike park.

      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Cunoaștem sentimentul, când am vrea să fim mai vizibili în trafic, ca să nu mai vorbim de respectatul legii, dar nu ne vine să punem ochi de pisică pe cursiera de carbon. Așa că nemții de la FLECTR au conceput o serie de autocolante reflectorizante care arată bine inclusiv pe cele mai scumpe și pretențioase biciclete sau jante din carbon.

      Noul produs se numește FLECTR 360 CL. Este un autocolant pe care-l lipești pe jantă și care practic nu adaugă greutate bicicletei. În plus, producătorul spune că este primul reflectorizant de acest tip cu vizibilitate la 360 grade, folosind un design care acoperă ambele părți ale jantei. Inițial FLECTR era disponibil într-o singură variantă de culoare, iar acum, prin campania Kickstarter, producătorul adaugă alte 8 noi opțiuni, pentru a le asorta cu bicicleta și janta.

      Campania Kickstarter se încheie pe 6 martie, iar livrările încep în aprilie. Prețurile sunt următoarele (la care se adaugă 5 euro livrarea în România):
      15 euro pentru 1 set; 24 euro pentru set dublu; 33 euro pentru set triplu; 42 euro pentru patru seturi; 79 euro pentru opt seturi. [embedded content]
      Pentru modelul vechi FLECTR 360, producătorul a anunțat acum un kit OMNI, gândit să se potrivească pe orice jantă de pe piață. Modelul FLECTR original se vindea doar în dimensiuni predefinite. Tabelul de mai jos te ajută să alegi dimensiunea corectă.

      Dimensiunea minimă a jantei pe care se pot instala autocolantele este de 24” cu un număr maxim de 32 spițe, deși e posibil să le poți instala și pe alte jante folosind kitul OMNI și o foarfecă.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      După mult prea multe luni de teste, noua furcă dual-crown de downhill Öhlins DH38 e lansată oficial pe piață. Aceasta promite mult, producătorii spunând că furca e perfectă pentru orice, de la distracția de weekend din bike park până la Red Bull Rampage! Furca aduce sistemul propriu Öhlins de amortizare în lumea modelelor cu cursă lungă, alături de multe alte tehnologii ce o fac simplu de utilizat pe orice bicicletă de enduro, park sau DH.
      Chiar dacă nu este vândută ca furcă de enduro, cursa acesteia poate fi scăzută la 160 mm, preluând astfel gama de utilizări în continuarea modelului RFX36. Noua furcă este însă proiectată să dea totul la cursa maximă de 200 mm, cu ajutorul cartușului mărit TTX18, butucului DH Boost cu ax flotant inspirat din lumea moto și cu reglajele de amortizare pregătite pentru DH.
      Noutățile pentru azi sunt că furca este gata de expediere către clienți și va ajunge în magazine în această lună. Iată caracteristicile tehnice principale:
      tehnologie TTX cursă de 160-200 mm arc cu aer independent amortizor independent pregătită pentru discuri de 200 mm butuc Boost DH garnituri SKS brațe de 38 mm Offset 46/50/54/58 Compatibilă cu anvelope până la 29 x 2.8 și 27.5 x 3.0 Pregătită pentru aripă de protecție Posibilitate de reglaje la nivel de competiție Sistem cu ax flotant inspirat din motocross Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Pentru majoritatea celor ce își transportă bicicletele sus pe mașină, lovirea acestora de un obstacol neobservat sau ignorat e de cele mai multe ori doar o chestiune de timp. Pentru majoritatea vine momentul când un zgomot surd va indica distrugerea bicicletei preferate la intrarea într-un garaj sau la trecerea pe sub un limitator la un magazin drive-thru. Sistemul Raacked dorește să evite complet această situație cu o alarmă wireless, cu ultrasunete, printr-o avertizare care să vină în timp util pentru a evita dezastrul.
      Practic oricine își transportă bicicleta pe mașină ar fi încântat să aib un astfel de senzor care să avertizeze șoferul în cazul iminenței unui dezastru. În plus, sistemul Raacked e complet impermeabil, se potrivește pe orice fel de portbagaj și sesizează obstacolele de la aproape 4 m.
      Sistemul folosește ultrasunete pentru a detecta obiectele, după care comunică wireless cu receptorul ce emite o serie de beep-uri. Senzorul de proximitate va detecta obstacolele ce se apropie din față sau din spate. Funcționarea se poate vedea într-un mic video:
      [embedded content]
      Singura nedumerire este cum de nu a făcut cineva un astfel de sistem până acum? Raacked s-a lansat printr-o campanie pe Kickstarter iar prețul final nu e încă cunoscut, dar pentru a afla ultimele informații sau pentru a face o precomandă puteți vizita pagina producătorului.
      Informații și imagini de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
×