Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    38.060

Kawasaki ZX10RR 2017

Autentifica-te  
United Motors

450 vizualizări

zx10wide

Kawasaki ZX10RR 2017

Kawasaki a prezentat la Intermot 2016 o versiune imbunatatita a lui ZX-10R.

Numit ZX-10RR, se va produce numai in 500 de exemplare pentru Europa si va beneficia de cateva upgrade-uri: capul cilindrului este modificat, fiind gata, fara nicio alta modificare, sa accepte o axa cu came de curse, carterul motorului e mai rezistent pentru a face fata stresului de la curse. Motocicleta vine echipata cu roti mai usoare, produse de Marchesini si cauciucuri Pirelli Supercorsa SP. Mai e de mentionat si quickshifterul care functioneaza acum in ambele sensuri si vopseaua neagra, in stilul Winter Edition.


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      După ce au prezentat un prototip la Crankworx în Whistler anul trecut, Nukeproof au venit și cu un nume pentru noul lor model de DH – Dissent. După ce au folosit aproape 7 ani o suspensie de tip Fallout cu funcționare în 3 etape pe Nukeproof Pulse, noul Dissent trece la o nouă platformă de suspensie. Aceasta a fost inițial concepută de inginerii de la Nukeproof ca un concept folosit pentru a testa diferite teorii de curbe de funcționare.
      Punerea în practică a teoriei a creat ceva mult mai bun decât s-au așteptat iar prototipul l-a dus pe Sam Hill pe cea mai înaltă treaptă a podiumului la Crankworx Garbanzo Downhill la debutul internațional al bicicletei.
      Nukeproof se vor întoarce în Cupa Mondială de Downhill anul acesta cu Adam Brayton ce va folosi noul Dissent cu o mulțime de componente superbe de la Hope. Ciclistul din echipa Hope Factory Racing Team este în acest moment Campionul UK Downhill Series, în ultimul sezon al Cupei Mondiale obținând un loc 13 la Val di Sole.
      Detaliile despre noul Dissent sunt încă destul de puține dar au fost promise datele complete cât de curând, inclusiv cele despre geometrie. Nukeproof Dissent va ajunge destul de repede și la distribuitori.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Marca britanică Vielo s-a lansat doar în 2018, fiind focalizată pe versatilitate și pe nevoile clienților din UK. Asta înseamnă spațiu suficient pentru anvelope late pe drumurile proaste, prinderi ascunse pentru aripi, chiar și rutarea cablurilor specifică pentru frânele montate în stil moto (cu frâna față pe dreapta și cea spate pe stânga) după cum se practică în Marea Britanie. Noul model V+1 Rival aduce bicicleta într-o nouă gamă de preț, cu echipare ceva mai puțin performantă și un cadru din carbon ceva mai ieftin. Acum se poate chiar alege între roți 650b și 700c fără diferență de preț.
      Partea de bază a modelului V+1 nu s-a schimbat de la lansarea din 2018, fiind în continuare destinat categoriilor endurance, drumuri proaste, gravel și road plus. Spațiul pentru anvelope s-a păstrat la 700×42 mm sau 650bx2.1. Au rămas prezente prinderile ascunse de aripi și rutarea internă pentru tijă dropper. Cuvetele și monoblocul folosesc rulmenți cu etanșare dublă pentru protecția suplimentară necesară pe vreme proastă.
      Singura diferență la cadru e că modelul V+1 UDG Rival e cu 140 g mai greu în comparație cu modelul V+1 UD Force datorită folosirii unor straturi de carbon ceva mai grele. În afară de transmisia Rival 1×11 și roțile diferite, iată ce modificări au mai fost adăugate de Vielo:
      Noul V+1 UDG Rival Edition este un pic mai greu (140 g) și mai economic decât modelul anterior V+1. V+1 UDG Rival este construit cu transmisia SRAM Rival 1×11 (în loc de Force) și cu roți DT Swiss C1800 care pot fi înlocuite cu TOker G23AB 650B fără costuri suplimentare. Greutatea bicicletei complet echipată e de 8.5 kg în comparație cu 7.92 kg la modelul anterior echipat cu Force. V+1 UDG Rival Edition este disponibilă doar într-o nouă culoare albastră, cu sigla Vielo imprimată în interiorul furcii, seat stay-urilor și pe top tube.
      Prețul anunțat pentru Rival Edition este de 3499 Lire în comparație cu 5299 Lire cât costă modelul Force 1. Cadrul este disponibil și separat la prețul de 2349 Lire. Geometria este prezentată în tabelul de mai jos.
      Se pare că Vielo lucrează și la un nou proiect de cursieră all-road, R+1, dar detaliile sunt foarte puține. Se pare că acesta va avea pipă integrată, seat tube aero curbat și nișt seatstay-uri curbate interesante.
      Nu ar fi exclus ca R+1 să fie un fel de V+1 ”lite” cu spațiu mai mic pentru anvelope, geometrie mai sportivă, greutate mai mică dar cu aceiași rutare pentru frâne în stil moto și cu rulmenți cu etanșare dublă. Acestea sunt însă doar speculații iar singurele informații disponibile sunt momentan despre modelul V+1, pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Producătorul de MTB-ui YT Industries a adăugat colecției primul model de DH cu roți de 29 – TUES 29 CF. Bicicleta era deja una dintre cele mai rapide din Cupa Mondială, fiind folosită de fostul lor rider Aaron Gwin, YT intenționând să pună pe bicicleta aceasta cât mai multe tinere talente din echipa YT Mob Team condusă de Angel Suarez.
      [embedded content]
      Noua bicicletă Tues 29 ce se va vinde direct de la producător către clienți a fost dezvoltată împreună cu echipa YT Mob pentru a păstra succesul și performanța modelului cu roți de 27.5, oferind cicliștilor posibilitatea de a alege arma perfectă pentru coborâri extreme.
      În timp ce modelul cu roți mici poate să facă față la coborârile tehnice din Cupa Mondială de DH sau la ceva mai puțin convențional cum e RedBull Rampage, noul 29 nu e un model polivalent. Acesta este orientat doar pe competiții de DH iar YT spun că Tues 29 e cel mai rapid model din colecția lor.
      În afara roților mari ce oferă stabilitate la viteză mare, cinematica suspensiei lui Tues 29 a fost modificată pentru a fi mai progresivă decât la Tues 27. Și cum s-a trecut la roți mari, noul Tues 29 e mai lung și mai stabil.
      Noul Tues 29 CF vine în trei mărimi de cadru – regular, long și extra-long, fiind proiectat pentru cicliști mai înalți de 167 cm. Cei mai mici de înălțime sunt sfătuiți să aleagă Tues 27, nu să compromită geometria și manevrabilitatea. Noul model Tues mai mare are o geometrie refăcută cu o înălțime mai mică a monoblocului pentru un centru de greutate mai scăzut și cu chainstay-uri ceva mai lungi. Tues 29 păstrează același unghi al furcii mic de 63.5 grade ca la modelul mai mic, dar cu un reach mai mare al cadrului.
      Noul cadru de 29 păstrează aceiași structură a suspensiei V4L Horst-link cu patru brațe și o cursă de 203 mm a roții din spate.
      O creștere a rigidității vine de la cadrul complet din carbon hi-mod, cu o nouă aranjare a straturilor specifică pentru modelul 29.
      Tues 29 CF oferă aproximativ aceleași caracteristici tehice ca modelul Tues 27 CF, incluzând aici ax thru spate de 12×150 mm, locaș pentru cuvete din carbon, rulmenți cu etanșare dublă, rutare internă completă, prindere ISCG, demontarea pivoților dintr-o singură parte, placă anti chain-suck și protecții de downtube și chainstay prinse în șuruburi.
      Noul Tues 29 vine în două echipări complete, fiecare cu două opțiuni de culoare – Pro Race și Pr. Modelul de top Tues 29 CF Pro Race are un preț de 5500 Euro, suspensii Fox cu tratament Kashima – furcă Fox 40 Factory de 203 mm în față și amortizor Float X2 Factory în spate, ambele cu reglaje separate pentru compresie la viteză mică, mare și rebound pentru ca performanțele să fie reglabile la nivel de competiție. Transmisia include o casetă marca e*thirteen, un deraior spate SRAM X01 DH de 7 pinioane, frâne TRP G-spec, ghidon și pipă Renthal și roți și angrenaj din carbon e13, greutatea totală fiind de 15.4 kg.
      Modelul Tues 29 CF Pro folosește suspensii Fox Performance Elite, respectiv furca Fox 40 și amortizorul X2. Transmisia e aceiași, doar că folosește deraior GX DH de 7 viteze, aceleași frâne G-spec, angrenajul și roțile fiind e*thirteen LG1 iar greutatea fiind de 15.2 kg.
      Ambele biciclete, cea de 27.5 fiind disponibilă atât cu cadru din carbon cât și din aluminiu, sunt disponibile direct de la YT sub deviza ”27.5 or 29: TUES your way”. Alegeți modelul 29 pentru a urca pe podiumul curselor de DH sau 27.5 pentru mai multă versatilitate și manevrabilitate dacă vreți să o folosiți și în bike park.

      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Cunoaștem sentimentul, când am vrea să fim mai vizibili în trafic, ca să nu mai vorbim de respectatul legii, dar nu ne vine să punem ochi de pisică pe cursiera de carbon. Așa că nemții de la FLECTR au conceput o serie de autocolante reflectorizante care arată bine inclusiv pe cele mai scumpe și pretențioase biciclete sau jante din carbon.

      Noul produs se numește FLECTR 360 CL. Este un autocolant pe care-l lipești pe jantă și care practic nu adaugă greutate bicicletei. În plus, producătorul spune că este primul reflectorizant de acest tip cu vizibilitate la 360 grade, folosind un design care acoperă ambele părți ale jantei. Inițial FLECTR era disponibil într-o singură variantă de culoare, iar acum, prin campania Kickstarter, producătorul adaugă alte 8 noi opțiuni, pentru a le asorta cu bicicleta și janta.

      Campania Kickstarter se încheie pe 6 martie, iar livrările încep în aprilie. Prețurile sunt următoarele (la care se adaugă 5 euro livrarea în România):
      15 euro pentru 1 set; 24 euro pentru set dublu; 33 euro pentru set triplu; 42 euro pentru patru seturi; 79 euro pentru opt seturi. [embedded content]
      Pentru modelul vechi FLECTR 360, producătorul a anunțat acum un kit OMNI, gândit să se potrivească pe orice jantă de pe piață. Modelul FLECTR original se vindea doar în dimensiuni predefinite. Tabelul de mai jos te ajută să alegi dimensiunea corectă.

      Dimensiunea minimă a jantei pe care se pot instala autocolantele este de 24” cu un număr maxim de 32 spițe, deși e posibil să le poți instala și pe alte jante folosind kitul OMNI și o foarfecă.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      După mult prea multe luni de teste, noua furcă dual-crown de downhill Öhlins DH38 e lansată oficial pe piață. Aceasta promite mult, producătorii spunând că furca e perfectă pentru orice, de la distracția de weekend din bike park până la Red Bull Rampage! Furca aduce sistemul propriu Öhlins de amortizare în lumea modelelor cu cursă lungă, alături de multe alte tehnologii ce o fac simplu de utilizat pe orice bicicletă de enduro, park sau DH.
      Chiar dacă nu este vândută ca furcă de enduro, cursa acesteia poate fi scăzută la 160 mm, preluând astfel gama de utilizări în continuarea modelului RFX36. Noua furcă este însă proiectată să dea totul la cursa maximă de 200 mm, cu ajutorul cartușului mărit TTX18, butucului DH Boost cu ax flotant inspirat din lumea moto și cu reglajele de amortizare pregătite pentru DH.
      Noutățile pentru azi sunt că furca este gata de expediere către clienți și va ajunge în magazine în această lună. Iată caracteristicile tehnice principale:
      tehnologie TTX cursă de 160-200 mm arc cu aer independent amortizor independent pregătită pentru discuri de 200 mm butuc Boost DH garnituri SKS brațe de 38 mm Offset 46/50/54/58 Compatibilă cu anvelope până la 29 x 2.8 și 27.5 x 3.0 Pregătită pentru aripă de protecție Posibilitate de reglaje la nivel de competiție Sistem cu ax flotant inspirat din motocross Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
×