Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    50.513

Kawasaki ZX10RR 2017

Autentifica-te  
United Motors

693 vizualizări

zx10wide

Kawasaki ZX10RR 2017

Kawasaki a prezentat la Intermot 2016 o versiune imbunatatita a lui ZX-10R.

Numit ZX-10RR, se va produce numai in 500 de exemplare pentru Europa si va beneficia de cateva upgrade-uri: capul cilindrului este modificat, fiind gata, fara nicio alta modificare, sa accepte o axa cu came de curse, carterul motorului e mai rezistent pentru a face fata stresului de la curse. Motocicleta vine echipata cu roti mai usoare, produse de Marchesini si cauciucuri Pirelli Supercorsa SP. Mai e de mentionat si quickshifterul care functioneaza acum in ambele sensuri si vopseaua neagra, in stilul Winter Edition.


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Se pare că RockShox oferă o nouă furcă în clasa modelului ZEB siutată ceva mai jos în gamă. Domain, proaspăt lansată, este un nou model cu șasiu de 38 mm, însă proiectată pentru a fi oferită la un preț avantajos.
      Similar modelului ZEB, Domanin folosește un șasiu masiv de 38 mm, fiind proiectată pentru utilizare agresivă pe bicicletele de enduro și pe eMTB-uri, însă tuburile superioare sunt din aluminiu seria 6000, ceea ce păstrează prețul scăzut. Cu cât cursa suspensiei crește și greutatea eMTB-urilor e tot mai mare, este nevoie de o rigiditate îmbunătățită în zona frontală pentru a păstra un nivel de precizie bun al suspensiei.
      În acest scop, eBike-urile au început să folosească furcile cu gât 1.8 SuperTaper. Toate versiunile de Domain oferite pe piață separat vor folosi standardul de 1.5 conic, însă vor fi disponibile și versiuni OEM cu gât de 1.8 pentru viitoarele eMTB-uri. Vor fi și trei dimensiuni diferite de coroane pentru a oferi o potrivire mai bună pe cadrele moderne. Modelele oferite pe piață și cele standard OEM vor avea coroana de 59 mm însă vor fi disponibile doar OEM și modele de 63 și 69 mm. Cea de 69 mm este compatibilă cu gâtul de 1.8. Coroanele mari se potrivesc mai bine pe cadrele cu joncțiuni masive între headtube și downtube, pentru a nu arăta ca o furcă mică pe un cadru imens.
      Arcul furcii este ieșit puțin în afară pentru a nu se lovi de headtube-urile mai masive în cazul atingerii capătului cursei. Furca va permite folosirea de anvelope de 2.8 fără aripi.
      Domanin va fi oferită în versiuni pentru roți de 27.5 și 29 și cu curse de 150, 160, 170 sau 180 mm.
      Toate furcile sunt compatibile cu aripi mici și includ în pachet una, cu prindere cu bride de plastic. Furca e compatibilă și cu aripa premium ZEB cu prindere cu șurub, dar aceasta e disponibilă doar separat.
      Versiunile Domanin de pe piață vor fi disponibile cu amortizor Motion Control RC cu fluid de amortizare Maxima Plush, oferind reglaje pentru revenire și compresie. Pe partea cu aer se găsește mecanismul DebonAir care poate fi personalizat cu până la 3 distanțiere Bottomless. Pentru cei ce vor să îmbunătățească amortizarea furcii, există un kit de upgrade Charger 2.1 RC2 ZEB care e compatibil cu furca și care costă 330$.
      Datorită utilizării pentru care este proiectată, RockShox Domain vine direct cu prindere de etrier pentru disc de 200 mm, fiind posibilă și montarea de discuri de 203 mm sau 220 mm cu adaptorul corect.
      Partea cea mai bună e prețul de 549$, o cifră foarte bună pentru o furcă de astfel de dimensiuni.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Noile roți Campagnolo Bora Ultra WTO sunt mai ușoare, rigide și aerodinamice, îmbunătățind modelul existent Bora în aproape toate aspectele. Multe mici îmbunătățiri au fost aduse vechilor roți deja excelente Bora WTO, rezultatul fiind noile Campagnolo Bora Ultra WTO, un set de roți aero din carbon pentru frâne pe disc cu caracteristici fantastice.
      Campagonolo produce și îmbunătățește gama Bora de roți de 30 de ani, iar ultimele versiuni Bora Ultra WTO duc evoluția mai departe. Deși pe noile roți se regăsesc multe din tehnologiile clasice Campagnolo Bora, noile modele duc performanța și mai departe datorită îmbunătățirilor tehnice.
      La prima vedere noile roți nu sunt foarte diferite de vechile modele Bora WTO, dar grafica subtilă și marcajul în nuanță de cupru Ultra dezvăluie că este vorba de modelul nou, mai performant.
      Se păstrează tradiția Campagnolo de a produce toate componentele roților în propriile ateliere (butuci, spițe, nipluri și jante). Campagnolo are capacitatea de a produce roți mai integrate decât toți ceilalți producători.
      Noile jante HULC (Handmade Ultra Light Carbon) au redus greutatea structurii din fibre de carbon UD și țesute, reușind să facă jantele mai ușoare cu până la 50 g, reducerea venind din marginile mai subțiri ale jantei. Campagnolo spune că nu a folosit materiale noi ci mai degrabă combinații de materiale optimizate și un proces de fabricație îmbunătățit, care au permis producția de jante mai ușoare dar cu aceiași rezistență.
      Jantele folosesc același finisaj Campagnolo direct din matrițe care nu necesită material de umplutură, vopsea sau fund de jantă, pentru a reduce greutatea. Tehnologia folosită la noile Ulitra se numește C-Lux și e mai precisă datorită îmbunătățirilor aduse carbonului HULC, singura grafică fiind cea discretă neagră+cupru.
      Cea mai vizibilă modificare este absența niplurilor externe. Bora Ultra WTO folosește niplurile noi Aero Mo-Mag ascunse, amplasate intern dar care păstrează posibilitatea reglării externe.
      Niplurile cu acces extern au fost o necesitate pentru niște roți tubeless care să poată să fie întreținute simplu. Noile nipluri, deși sunt interne, pot fi reglate cu o cheie specială.
      Noile găuri mărite pentru spițe sunt modelate direct în jantele HULC pentru a păstra rezistența și integritatea structurală, nefiind deci găurite ulterior. La interior e amplasat un material compozit întărit cu fibră de sticlă ce elimină posibilitatea corozinuii galvanice. În stratul de carbon sunt modelate locuri speciale pentru nipluri, sub unghiuri speciale pentru a se alinia cu tensiunea din spițe. Aducerea filetului de contact dintre spițe și nipluri în interiorul jantei distribuie mai bine forțele și îmbunătățește durabilitatea roților.
      Niplurile sunt instalte prin valvă, în interiorul jantei, folosind un magnet, la fel ca la roțile anterioare Campagnolo Mo-Mag, dar acum niplurile se prind la locul lor pentru a face schimbarea spițelor mult mai simplă.
      Rezultatul e o jantă cu interiorul negăurit, care a putut fi subțiată pentru a reduce greutatea fără a fi afectată rezistența și care nu are niciodată nevoie de fund de jantă pentru montajul anvelopelor tubeless.
      Ultima mare schimbare este noul butuc din carbon cu ax thru de la roata din față, ce încorporează flanșa dreaptă pentru spițe cu tragere directă. Pe partea stângă e folosită tot o flanșă din aluminiu cu prindere de disc Centerlock și spițare 2x, pentru a face față mai bine forțelor mari de frânare, însă noua flanșă e acum lipită de corpul butucului.
      Noile roți Bora Ultra WTO folosesc și multe tehnologii deja recunoscute din arsenalul Campagnolo. Cea mai importantă ar fi compatibilitatea jantelor 2-Way Fit cu margini hooked, care sunt tubeless ready direct din fabrică, valvele fiind incluse și nefiind nevoie de bandă, dar putând fi instalate și anvelope cu cameră dacă utilizatorii doresc acest lucru.
      Noile roți premium Bora primesc denumirea WTO, ceea ce înseamnă că sunt optimizate în tunelul aerodinamic. Acestea sunt puțin mai rapide decât vechile Bora WTO, reușind să salveze 7-8 secunde pe o urcare de 20 km sau pe un traseu deluros de 150 km. În comparație cu roțile Swiss Side Hadron 485, noile Bora Ultra WTO 45 au caracteristici aerodinamice un pic mai bune în toate condițiile de vânt.
      Noile profile ale jantelor Bora Ultra WTO sunt optimizate pentru anvelope de șosea de 25 mm, păstrând aceiași formă la versiunile de 45 și 60 mm, lucru diferit față de vechile WTO. Dar modelul îngust de 33 mm e ceva mai lat, lucru necesar pentru a îmbunătăți rigiditatea și rezistența la rulare, mărind volumul anvelopelor.
      Noile roți aero folosesc spițe eliptice aerodinamice, trase din oțel și aranjate în formatul clasic Campagnolo G3. Spițarea e optimizată pentru frâne pe disc, existând de 2 ori mai multe spițe pe partea cu discul la roata din față, dar mai multe spițe în spate pe partea transmisiei.
      Roțile Bora Ultra WTO sunt disponibile doar pentru frâne pe disc și folosesc butci centerlock. Butucul spate e integral din aluminiu și folosește un mecanism cu cuplare rapidă cu clicheți și 36t, fiind disponibile interfețe Campy N3W, Shimano HG sau SRAM HDR, pentru compatibilitate totală cu transmisii cu 10-13 pinioane.
      Denumirea Ultra sugerează folosirea rulmenților de top, așa că toate versiunile Bora Ultra WTO folosesc rulmenții ceramici Campagnolo CULT ce folosesc cupe premium din oțel tratat, pentru frecare minimă. La interior nu există vaselină, doar un strat subțire de ulei, rulmenții CULT având o funcționare incredibil de fină și fiind folosiți de multă vreme cu rezultate de performanță și fiabilitate extraordinare.
      Sunt disponibile trei versiuni de profil de jantă pentru noile roți Campagnolo Bora Ultra WTO – 33 mm, 45 mm și 60 mm.
      Versiunea cea mai ușoară Bora Ultra WTO 33 este cea mai îndepărtată ca design de modelul anterior Bora WTO, primind noile jante c21 cu lățime internă de 21 mm. Campagnolo spune că noile jante cu profil de 33 mm au acum o lățime externă de 27.4 mm pentru a crește rigiditatea roților, lucru care nu e necesar la jantele cu profil mai mare, beneficiind în același timp și de rezistența mai mică la rulare dată de volumul mare al anvelopelor.
      Noile roți Campagnolo Bora Ultra WTO 33 au o greutate anunțată de 1385 g, mai ușoare cu 100 g decât modelul anterior mai îngust Bora WTO 33 DB. Se recomandă anvelope de minim 25 mm.
      Modelul polivalent Bora Ultra WTO 45 folosește același profil ca modelul anterior Bora WTO de 45 mm, lățime externă de 26.1 mm și internă de 19 mm, fiind optimizate pentru anvelope de 25 mm dar compatibile și cu 23 mm. Ultra 45 au o greutate anunțată de 1425 g, cu 95 g mai ușoare decât vechile Bora WTO 45 DB.
      Versiunea cea mai aerodinamică Bora Ultra WTO 60 folosește de asemenea profilul vechi de pe Bora WTO, cu lățime externă de 26.1 mm și internă de 19 mm și cu profil de 60 mm. Roțile Ultra 60 au o greutate anunțată de 1530 g, cu 60 g mai ușoare decât vechile Bora WTO 60 DB.
      Toate roțile Bora Ultra WTO sunt fabricate în propriile ateliere din UE situate în Vicenza, Italia și Argeș, România. Ambele locații produc toate piesele: butuci, spițe, jante și nipluri, volumul mare al producției fiind în România.
      Noile roți Campagnolo Bora Ultra WTO sunt deja disponibile, doar în versiunea cu grafică închisă plus cupru și au același preț indiferent de profilul ales. Noile Bora Ultra WTO sunt disponibile la prețul de 3150 Euro cu interfața Campy N3W iar momentan vor fi disponibile doar în set complet. Dacă se dorește interfață Shimano HG prețul crește cu 5 Euro iar pentru SRAM XDR cu 10 Euro. Campagnolo spune că în viitor roțile vor fi disponibile și separat, pentru cei ce vor să combine două profile diferite pe aceiași bicicletă.
      Trei echipe ce folosesc componente Campagnolo au concurat deja și au obținut rezultate cu roțile Bora Ultra WTO – o victorie în etapa a 7-a UAE Tour obținută de Caleb Ewan de la Lotto-Soudal, unde Tadej Pogacar de la UAE Emirates a învins în clasamentul general, dar roțile au fost văzute fără marcaje și în cursa Milano San Remo pe bicicleta lui Greg Van Avermaet de la Ag2R-Citroen.
      Echipa cu idei conservatoarea AG2R a anunțat că a făcut comparații extinse între versiunile existente pe baieu și noile Bora Ultra WTO tubeless pe traseele pavate din Franța iar unii cicliști le vor folosi în cursele clasice, impresionați fiind de confortul și controlul superior oferit de presiunile de la sistemul tubeless.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      FOX a îmbunătățit gama de furci de trail cu brațe de 34 mm având acum greutate mai mică, șasiu mai rigid și funcționare mai fină, plus reglaje mai multe. E de remarcat și noul model Fox 34 SC cu design Step Cast care e cel mai ușor model din gamă, special pentru competiții de XC. Pentru prezentarea FOX 34 2022 a fost ales Eliot Jackson.
      FOX have updated their family of 34mm stanchion trail forks with a lighter, stiffer chassis, smoother internals, and they are more tuneable than ever. Of note is the Fox 34 SC with the new Step Cast design making it their lightest iteration ever for uncompromising XC race performance. Eliot Jackson shows us just how capable the 2022 FOX 34 fork is…
      De la modelele 2021 FOX 36 și 38 pentru enduro au fost preluate multe elemente ce îmbunătățesc rigiditatea, funcționarea fină și capacitatea de reglaj a modelelor FOX 34 Trail și XC 2022. Șasiul a fost complet redesenat, brațele inferioare folosind aceiași formă arcuită regăsită și pe modelele cu cursă mai lungă.
      Noul arc optimizează raportul rigiditate/greutate. Acesta e ceva mai ieșit în exterior decât cel al modelului FOX 34 2021, asta pentru a se adapta tendinței de a construi cadre cu head tube tot mai masiv, oferind astfel spațiu suficient de funcționare la capătul cursei.
      Pe partea dim spate a brațelor inferioare sunt canale care au ca scop creșterea volumului de aer. Consecința e o rampă mai mică de presiunie, ceea ce permite furcii să ajungă la capătul cursei. Canalele ajută și la circulația uleiului spre partea superioară a brațului inferior, lubrifierea garniturilor și bucșelor fiind continuă în timp ce furca este comprimată.
        FOX 34 FOX 34 SC Tipul de utilizare Trail XC Cursa 120-140mm 100-120mm Dimensiune roți 29″ 29″ Opțiuni amortizor GRIP2, FIT4, GRIP FIT4, GRIP Greutatea minimă 1698g 1496g Tehnologia Step Cast ajută mult la scădererea greutății. Aceasta folosește brațe superioare mai scurte și deci mai ușosare, dar totuși suficient de lungi pentru a funcționa fără ca bucșele să se atingă între ele. Tuburile mai scurte ridică partea inferioară a mecanismului și creează o zonă interioară goală între brațe.
      FOX 34 e disponibilă cu curse de 120-140 mm și folosește amortizoare GRIP, FIT4 și modelul de top GRIP2. Ultimul folosește tehnologia proprie Fox VVC (Variable Valve Control). Aceasta permite un reglaj extern cu 8 poziții pentru circuitul de compresie la viteză mare, pe lângă cel al circuitului de revenire. Practic adaugă un reglaj mai bun al valvelor.
      Modelul de competiție FOX 34 SC nu primește opțiunea GRIP2. FOX spune că pentru acest model opțiunea ideală e amortizorul FIT4, adaptat pentru XC și Maraton, cu 75 g mai ușor decât GRIP2 dar care oferă reglajul compresiei din mers și e compatibil cu comandă pe ghidon.
      Arcul EVOL de pe furcile FOX 34 2022 are acum o cameră negativă de aer mărită ce ajută la suportul la mijlocul cursei. Atât modelul standard FOX 34 cât și cel 34 SC beneficiază de acesta, dar numai ultimul are posibilitatea de a monta un distanțier în camera negativă de aer.
      Fox spune că astfel a dat opțiunea unui reglaj mai rigid pentru cursele de XC sau mai moale pentru turele de relaxare. Adăugarea sau eliminarea distanțierului din camera negativă de aer nu e însă ușor de făcut, fiind nevoie de desfacerea completă a brațului inferior și de scoaterea camerei de aer. Apoi acesta se montează simplu pe axul camerei de aer.
      Dacă noua FOX 34 a primit un arc mai rigid și brațe inferioare cu canale de bypass asemănătoare cu cele de pe FOX 36 2021, alte elemente nu se regăsesc însă pe noul model, cum ar fi porturile de aerisire sau noul ax flotant. Asta deoarece greutatea a fost una dintre prioritățile importante pentru noile furci de Trail și XC.
      Porturile de aerisire oferă avantaje în anumite condiții însă adaugă o greutate destul de mare. Cei ce doresc această facilitate sunt sfătuiți să aleagă modelul mai masiv FOX 36. În modelele cu cursă mică șansele de aliniere eronată a șasiului sunt mici așa că s-a considerat că axul flotant nu e necesar.
      FOX 34 și 34 SC 2022 sunt compatibile doar cu butuci Boost, însă FOX oferă în continuare modelul anterior 34 în versiune non-boost.
      Furca FOX 34 2022 e disponibilă în versiunile Factory, Performance Elite și Performance, la prețuri între 1069-1389 Euro.
      Modelul FOX 34 Step Cast e disponibil doar în variantele Factory și Performance, la prețuri între 1129-1459 Euro.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      FOX a lansat două amortizoare proiectate complet de la zero pentru 2022. Primul este FOX FLOAT X pe aer, care oferă greutate mică dar funcționare similară unui model masiv, perfect pentru trail agresiv, oferind și amortizare sofisticată și performanță excelentă pe un șasiu ușor cu o integritate structurală remarcabilă.
      Al doilea este noul model pe arc DHX. FOX spune despre acesta că e ca un covor fermecat. Oferă amortizare perfectă pe trail într-o gamă largă de configurații pentru enduro, dowhnill și freeride.
      Noul amortizor FLOAT X folosește tehnologie monotub și nu vine să înlocuiască modelul DPX2. Noul model e practic o versiune micșorată, mai ușoară a modelului Float X2, fiind dedicat doar bicicletelor de trail, nu și celor de enduro.
      FLOAT X are un piston mare și un volum mare de aer, pentru a putea fi reglat pe mai multe cadre. Pistonul cu suprafață mare face să fie nevoie de o presiune mai mică de aer pentru a obține aceiași putere a arcului. Presiunea este redusă cu aproximativ 40 psi față de modelul DPX2.
      Noul FLOAT X este mult mai reglabil decât DPX2, volumul de aer putând fi reglat în incremente de 0.1, putând fi obținute valori de -0.2, -0.4, -0.6, -0.8 și -1.0 pentru un reglaj precis a volumului camerei de aer, perfect pentru fiecare cadru și rider.
      Pe lângă reglajul fin al volumului, FLOAT X are multe reglaje externe a amortizării care vor face fericiți mulți rideri. Are un reglaj cu 11 poziții pentru LSC (Low Speed Compression) și are 11 poziții pentru reglajul revenirii, mai multe decât DPX2. Există și un circuit separat pentru funcționare în mod rigid, acționat de o manetă cu 2 poziții.
      Noul FLOAT X este disponibil doar în verisuni metrice, FOX spunând că astfel poate produce amortizoarea mai performante și mai rezistente.
      Noul amortizor pe arc FOX DHX are un șasiu nou unic și un amortizor diferit de modelul DHX2. Are un piston principal cu flux mărit și similar cu FLOAT X a primit un reglaj cu 11 pozții pentru LSC și 11 poziții pentru revenire. De asemenea are un circuit pentru funcționare în mod rigid, acționat cu o manetă cu 2 poziții.
      Noul FOX DHX are o amortizare mult mai silențioasă decât DHX2. Există o protecție MCU pentru a evita lovirea la capătul cursei. Inelul de prindere al arcului se poate roti pentru a regla tensionarea și e conceput să ofere click-uri, pentru a putea cuantifica preîncărcarea.
      Noul FOX FLOAT X e disponibil în versiuni Factory și Performance Elite la prețuri între 699 și 799 Euro.
      FOX DHX este disponibil doar în versiune Factory la prețul de 759 Euro.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Aflăm astăzi de la organizatorii Triadei MTB că data competiției a fost reprogramată pentru 21-23 Mai 2021. În continuare redăm comunicatul inițial, în care se explica motivul amânării:
      Ediția 2021 a Triadei MTB Avrig se amână din cauza vremii nefavorabile. Competiția, care ar fi trebuit să se desfășoare la Avrig în perioada 23 – 25 aprilie, va fi reprogramată pentru o data ulterioară.
      Potrivit organizatorilor evenimentului, motivele care au dus la amânarea Triadei MTB Avrig 2021 țin strict de condițiile meteo nefavorabile. În două din zonele care ar fi fost străbătute în etapa a 2-a (sâmbătă, 24 aprilie) stratul de zăpadă este consistent și nu va putea fi curățat la timp pe tot traseul afectat. De asemenea, multe zone sunt foarte umede, traseele traversând porțiuni acoperite complet de apă sau noroi. În plus, prognoza pentru săptămâna viitoare este nefavorabilă, fiind anunțate temperaturi scăzute și ploi, care ar crea un disconfort suplimentar participanților.
      ”A fost un an atipic, cu o iarnă foarte lungă. Una din preocupările noastre principale este ca, în fiecare an, la Triada MTB Avrig, participanții să găsească trasee impecabile. Nu am avut până acum accidente majore și întotdeauna facem tot ce putem pentru ca siguranța participanților să fie pe primul plan. De aceea, pe fondul îngrijorărilor privind vremea nefavorabilă și analizând riscurile potențiale la care ar fi supuși participanții, am decis să amânăm competiția cu aproximativ o lună. Dorim să organizăm în mod responsabil și Ediția 2021 a Triadei MTB de la Avrig. Îi rugăm pe participanții înscriși în competiție, să urmărească pagina web, precum și conturile de socializare ale evenimentului, unde vom reveni cu informații actualizate”, anunță Tudor Oprea, coordonatorul Triadei MTB Avrig.
      Deocamdată, organizatorii iau în considerare reprogramarea evenimentului pentru perioada 21 – 23 mai sau 4 – 6 iunie. Data finală va fi comunicată în cel mai scurt timp.
      “Weekend-ul următor (24, 25 aprilie) îi așteptăm, pe toți cei care vor, să ni se alăture la ture de mountain bike pe traseele Triadei MTB Avrig. Traseele sunt în cea mai mare parte amenajate și marcate și le vom parcurge în funcție de situația din acel moment. De asemenea, în cazul în care îi putem ajuta cu găsirea sau modificarea cazărilor îi rugăm pe participanții înscriși să ne contacteze”, mai spune Tudor Oprea.
      Și anul acesta, toți participanții (sportivi, voluntari, oficiali, etc) trebuie să-și monitorizeze starea de sănătate și să respecte cu strictețe măsurile de bază pentru protejarea împotriva COVID-19, precum igiena mâinilor, distanțarea fizică, evitarea atingerii ochilor, nasului și a gurii, respectarea igienei respiratorii și respectarea recomandărilor de a rămâne acasă și de a solicita asistență medicală, dacă există simptome specifice bolii.
      Triada MTB Avrig 2021 este organizată de Asociația ProCycling Romania, în colaborare cu Primăria Orașului Avrig și Palatul Brukenthal Avrig.
      Detaliile legate de înscrieri, program, și trasee pot fi găsite pe site-ul www.triadamtb.ro și pe pagina de Facebook.
      Vă așteptăm la Avrig!
      Sursa: Freerider
×