Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    35.053

Kawasaki ZX10RR 2017

Autentifica-te  
United Motors

357 vizualizări

zx10wide

Kawasaki ZX10RR 2017

Kawasaki a prezentat la Intermot 2016 o versiune imbunatatita a lui ZX-10R.

Numit ZX-10RR, se va produce numai in 500 de exemplare pentru Europa si va beneficia de cateva upgrade-uri: capul cilindrului este modificat, fiind gata, fara nicio alta modificare, sa accepte o axa cu came de curse, carterul motorului e mai rezistent pentru a face fata stresului de la curse. Motocicleta vine echipata cu roti mai usoare, produse de Marchesini si cauciucuri Pirelli Supercorsa SP. Mai e de mentionat si quickshifterul care functioneaza acum in ambele sensuri si vopseaua neagra, in stilul Winter Edition.


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      GT continuă să adauge biciclete în colecția celor ce folosesc suspensia LTS (Linkage Tuned Suspension). Pe lângă noile Force și Sensor, s-a lansat acum noul Fury care are toate caracteristicile unei biciclete moderne de DH.
      Chiar dacă suspensia are același design cu 4 brațe ca celelalte modele, Fury alungește componentele și izolează suspensia și transmisia cu un rulment suplimentar integrat în chainstay, concentric cu pivotul principal. Acesta a permis celor de la GT să optimizeze eficiența la pedalat, să mărească tracțiunea și să elimine feedback-ul de la pedalat. Rezultatul e o bicicletă care permite atacarea cu încredere a obstacolelor de pe orice traseu.
      Fury se adaptează foarte bine nevoilor utilizatorilor. Prima opțiune este cea a roților de 27.5 sau de 29. Aceasta aduce și o schimbare a cursei suspensiei de la 200 mm la 27.5 la 190 pentru 29. În ambele configurații bicicleta are aceiași geometrie, dar și aceasta poate fi modificată. Folosind unul dintre cele două cip-uri, bicicleta poate fi modificată între modurile high și low cu o variație de 0.75 de grade la unghiul furcii și de 6 mm la înălțimea monoblocului. De asemenea se poate ajusta distanța între roți cu 10 mm și chiar mai mult folosind diferite tipuri de cuveți.
      Există trei alegeri la cumpărare în funcție de dimensiunea roților. Bicicletele complete sunt vândute cu o singură mărime de roată care nu se poate schimba iar aceasta depinde de model. Fury Carbon Expert e disponibilă doar cu roți de 27.5 și cursa de 200 mm.
      Fury Pro în schimb folosește roți ce depind de mărimea cadrului. Pentru mărimile S sau M vine cu roți de 27.5 și cursă de 200 mm dar pentru M și L ea vine cu roți de 29 și cursă de 190 mm. Se observă că mărimea M are două versiuni, la alegere.
      Fury Carbon Team edition vine în schimb exclusiv cu roți de 29 și cursă de 190 mm. Pentru cei ce nu sunt siguri de mărimea roților dorite sau vor să aibă posibilitatea de a alege, trebuie ales cadrul separat Fury Carbon Team care include un Switch Kit ce permite folosirea ambelor mărimi. Kit-ul vine doar cu cadrul separat și nu funcționează cu bicicletele complete.
      Toate modelele au acum triunghiul principal din carbon și folosesc tehnologia GT FOC Ultra 2 pentru pereți interiori fini, greutate redusă și rezistență mărită. Este prezentă și tehnologia de canale pentru cabluri GT Groove Tuve care oferă un aspect integrat fără dificultățile rutării interne. Cablurile trac prin protecția integrată a cadrului, care e demontabilă și se instalează peste cabluri.
      Cadrul mai are pivoți LockR, monobloc filetat, amortizor metric cu prindere trunnion, prindere demontabilă ISCG 05, butuc Boost 148 mm și chiar și spațiu pentru un bidon.
      Prețurile pentru Fury încep cu 4000 $ pentru echiparea Expert cu roți de 27.5. Modelul Pro cu roți 27.5 sau 29 costă 5.500 $ iar modelul Team disponibil doar cu roți de 29 costă 7.500 $. Cadrul va fi disponibil la prețul de 3000 $.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Se pare că cei de la Kona au decis să scoată pe piață o versiune din carbon cu roți de 29 a modelului de enduro Process, pentru a avea posibilitatea de a alege dimensiunea roților la fel ca la majoritatea modelelor lor.
      [embedded content]
      Modelul de top este Process 153 CR/DL 29. La un preț de 5.999 $ acesta e echipat cu transmisie SRAM Eagle X01 DUB, frâne Code RSC și suspensii RockShox.
      La un preț ceva mai accesibil e Process 153 CR 29 care e mai ieftină cu 1000 $ dar folosește o transmisie SRAM NX/GX Eagle DUB, frâne SRAM Guide R și suspensii tot de la RockShox dar cu un nivel mai inferioare ca performanță.
      [embedded content]
      După cum e tradiția la Kona, a fost produs un video cu unul din atleții lor de top, Connor Fearon, care scoate totul din Process 29 în Tasmania. Chiar dacă majoritatea dintre noi nu vom arăta așa pe bicicletă, măcar vrem să ne simțim la fel. Iar dacă Process Carbon 29 e la fel de bun ca Process Carbon 27.5, probabil că așa va fi.
      Informații complete despre toată gama, inclusiv modelele din aluminiu, sunt disponibile pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Evenimentele oficiale Merida au devenit ceva uzual însă asta nu le face mai puțin dezirabile. Este nu doar o onoare să fim prezenți, dar și o mare plăcere având în vedere că putem testa un număr atât de mare de biciclete destinate sezonului următor.

      În iulie am fost prezenți în Ruhpolding, un mic orășel din Germania devenit cartierul general al celor de la Merida, atunci când brandul își prezintă surprizele anului următor. Este un loc micuț, dar cu ramificații mari de jur împrejur, sub forma potecilor pe care bicicletele Merida sunt testate de jurnaliștii din întreaga lume. Anul acesta au fost în jur de 40 de publicații prezente, inclusiv noi.
      Am avut de ales dintre peste 220 biciclete de test, modele 2019, iar showroomul cu celelalte biciclete, echipamente și accesorii Merida, a ocupat alți 1100 mp. Este un eveniment mare.

      Ne-am întâlnit și cu cei responsabili cu designul noilor modele, cei care preiau informațiile venite de la riderii lor de test, cum este chiar și Jose Hermida, sau de la presă și dealeri și le transpun în cadrele și geometria modelelor viitoare.
      Mare vâlvă s-a făcut în jurul vedetelor, nu umane ci bicicletele vedetă. Proaspăt lansata Merida Mission CX a fost la mare căutare. Am vrut să vedem și să simțim mai ales, noile unghiuri ale bicicletei de ciclocros. Mission CX ne-a fost prezentată drept o bicicletă la fel de bună pentru concurs, dar și pentru mers zilnic la serviciu. O combinație aparent imposibilă, dar în realitate chiar placută.
      Merida One-Twenty și ea s-a bucurat de atenție. Este un mtb amplasat undeva pe la mijloc între un XC clasic și un enduro. Este un full-suspension care se descurcă bine și la deal și la vale. Este o bicicletă pentru cei care vor un mtb bun la mai multe, nu doar la urcare continuă sau coborâre epică. Merida One-Twenty se apropie chiar bine de compromisul ideal.
      Însă electricele sunt în continuare vedetele absolute. Fie că vorbim de mtb-urile full suspension Merida eOne-Sixty, eOne-Twenty sau urbana Merida eSpresso, este greu să reziști dorinței de a simți cum ți se multiplică puterea. Le-am testat desigur și nu ne mai puteam șterge zâmbetul de pe buze. Electricele chiar sunt „fun” și ajută extrem de mult. Ce trebuie reținut însă este că electricele nu se mișcă singure de pe loc. Pentru a te deplasa trebuie să pedalezi, iar de la controller-ul de pe ghidon, alegi cât de mult vrei să te ajute motorul.
      Poți alege inclusiv să nu te ajute deloc, dacă ești supărat că s-au inventat bicicletele electricele… În cazul ăsta însă ai de tras după tine câteva kilograme bune pentru că electricele sunt destul de grele. Te invităm pe website-ul nostru Electrobike.ro dedicat bicicletelor electrice, pentru a afla secretele nișei. Nișă în România pentru că în vestul Europei, bicicleta electrică este în floare. La noi va mai dura până când vor deveni populare, în special datorită prețului încă destul de mare.
      [embedded content]
      Însă la Ruhpolding nu a fost vorba doar despre „afaceri”. Până la urmă orășelul se află în Bavaria, iar Bavaria cu ce rezonează? Cu berea! Așa că am profitat de ce-a fost mai bun – de biciclete și de cultura locală. Mai mult, am observat că organizatorii au scurtat la maxim prezentările „oficiale” pentru a permite jurnaliștilor să se joace mai mult cu bicicletele. Ceea ce am și făcut!
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Modelul Trance de la Giant a fost lansat în 2012 cu roți de 29, însă după câțiva ani Giant au renunțat la roți pentru a trece toate modelele pe 27.5. Acum însă cu revenirea industriei la roțile de 29, Giant au introdus din nou Trance Advanced Pro 29 și Trance 29.
      Trance va fi disponibil în două platforme. Modelul din carbon se numește Trance Advanced Pro 29. După peste doi ani de teste și dezvoltare, bicicleta include ultima variantă a suspensiei proprii Maestro Suspension System căreia i s-a implementat o geometrie modernă de 29.
      Sistemul Maestro îmbunătățit include amortizor trunninon și permite astfel un raport al suspensiei mai mic. Bicicleta nouă are performanțe superioare la pedalat și frânare și datorită unei noi bascule superioare forjate cadrul e mai rigid și mai ușor. Este folosit amortizorul spate nou DVO Topaz 2 cu o cameră negativă de aer mare și un rezervor reproiectat pentru a se încadra mai bine în cadrele Giant.
      Suspensia are o cursă de 115 mm în spate și 130 mm în față, rezultatul fiind o bicicletă de trail destul de capabilă și pe urcare.
      Tot urmărind tendințele pieței, Giant a redus offset-ul furcilor la 44 mm pentru a îmbunătăți stabilitatea zonei frontale fără a afecta unghiul furcii. Geometria include chainstay-uri de 435 mm, un unghi al furcii de 66.5 grade, unghi al tijei de șa de 74.5 grade și un reach mai mare pentru trasee agresive și distracție.
      Cadrul include bineînțeles o mulțime din tehnologiile Giant cum ar fi OverDrive, PowerCore, MegaDrive, etc… Trance folosește un headtube standard conic, monobloc PF92 și forme ale tuburilor ce măresc rigiditatea. Butucul spate e Boost 148 mm. Cadrul are atât triunghiul față cât și cel spate din carbon Advanced Composite.
      Prețul începe de la 4.300 $ pentru Trance Advanced Pro 29 2 și merge până la 8.300 $ la modelul Pro 29 0 care include suspensie personalizată DVO și transmisie Eagle Dub.
      Trance 29 e practic aceiași bicicletă dar cu cadrul din aluminiu ALUXX SL, disponibilă doar în versiunea Trance 29 2. Prețul e de 3050 $ și include suspensii Fox, transmisie SRAM NX Eagle și roți cu anvelope tubeless ready. Cadrul are aceiași suspensie ca modelul Advanced Pro pentru a obține aceiași calitate a rulajului, dar fără beneficiile fibrei de carbon.
      [embedded content]
      Toate modelele sunt deja disponbile. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com

      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Trek au prezentat o nouă cursieră din aluminiu ce la prima vedere pare a fi din carbon. Asta deoarece noua Emonda ALR folosește aluminiu hidroformat seria 300 Alpha care imită mult din aspectul carbonului dar la un preț mai accesibil.
      Având linii similare cu restul cadrelor Emonda, hidroformarea e combinată cu tehnologia Trek ”Invisible Weld” pentru a face sudurile mai puțin evidente. Cadrele sunt destul de ușoare, cu 1112 g pentru versiunea cu frâne pe jantă și 1131 g pentru cea cu frâne pe disc în mărimea 56. Bicicletele folosesc geometria Trek H2 cu o poziție înălțată dar totuși sportivă.
      Bicicleta e disponibilă atât cu frâne pe jantă cât și pe disc, modelul cu frâne pe jantă folosește frâne cu prindere direct mount în timp ce modelele pe disc folosesc prindere flat mount pentru a profita de cele mai noi standarde. Ambele cadre au rutare internă, compatibilitate cu senzor Duotrap, monobloc BB86.5 iar modelul cu frâne pe disc are ax thru la ambele roți.
      Echipările complete includ anvelope de 25 mm, furcă complet din carbon și transmisie Shimano Tiagra sau 105. Vândute sub denumirea ALR 5 sau ALR 4 în ambele versiuni de frână, ALR 5 Disc primește și o versiune feminină. Prețul începe de la 1359.99 USD pentru ALR4 și ajunge la 1.899,99 pentru ALR 5 Disc. Cadrul cu furca sunt disponibile în kit la prețul de 959.99 USD.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
×