Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    215
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    33.619

Kawasaki ZX10RR 2017

Autentifica-te  
United Motors

307 vizualizări

zx10wide

Kawasaki ZX10RR 2017

Kawasaki a prezentat la Intermot 2016 o versiune imbunatatita a lui ZX-10R.

Numit ZX-10RR, se va produce numai in 500 de exemplare pentru Europa si va beneficia de cateva upgrade-uri: capul cilindrului este modificat, fiind gata, fara nicio alta modificare, sa accepte o axa cu came de curse, carterul motorului e mai rezistent pentru a face fata stresului de la curse. Motocicleta vine echipata cu roti mai usoare, produse de Marchesini si cauciucuri Pirelli Supercorsa SP. Mai e de mentionat si quickshifterul care functioneaza acum in ambele sensuri si vopseaua neagra, in stilul Winter Edition.


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Nu mai este nicio curiozitate faptul că unii producători au decis să treacă la roata de 29 de inch pentru biciclete lor de downhill, iar cei de la Intense nu fac excepție de la regulă. Însă, cu noul M29 Fro, aceștia vor rămâne într-o zonă extrem de exclusivistă, dat fiind faptul că doar 15 exemplare din acest model vor fi disponibile pentru publicul larg. Proiectul pentru o bicicletă de downhill cu roți de 29 de inch a început în 2016, aceasta având un cadru din aluminiu, însă abia la Crankworx în 2017 aceștia s-au afișat cu un cadru din carbon, pe care a concurat Jack Moir.
      FRO, adică For Racing Only, va fi oferit cu aceleași componente pe care le folosește echipa Intense în competiții, însă debutul vânzărilor nu a fost anunțat încă și nici prețul. Din fotografii se pot remarca roțile ENVE, transmisia Sram X01 Dh, dedicată bicicletelor de Downhill sau suspensiile de la RockShox. Fiecare din cele 15 biciclete disponible vor fi asamblate manual de mecanicul echipei și semnate de Jeff Seber, designer la Intense.
      Dezvoltarea acestei biciclete are o întreagă poveste în spate, pe care o poți afla de pe site-ul oficial.
      via Intense
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Scott Foil este cunoscută ca fiind una din cele mai populare modele de cursieră aero, cu un comportament foarte bun pe suprafețe proaste. Mathew Hayman de la Orica-Scott chiar a fost primul care a câștigat cu ea Paris-Roubaix pe o cursieră aero. Scott a avut în plan de ani de zile să îi adauge frâne pe disc și iată că momentul a sosit în sfârșit. Noua versiune cu frâne pe disc are același design și construcție a cadrului deja recunoscute ca la versiunea cu frâne pe jantă și se laudă ca fiind una dintre cele mai ușoare modele de bicicletă aero de pe piață, chiar și în versiunea pentru discuri greutatea fiind de 985 g. Cadrul arată aproape neschimbat, de la pipa și ghidonul integrate până la tija de șa aero dedicată, prinderea acesteia fiind îmbunătățită. Au rămas seatstay-urile coborâte și decupajul subtil pentru roata spate. S-a putut păstra o mare parte a desing-ului deoarece versiunea cu frâne clasice avea deja mutată frâna din spate sub monobloc. Acum doar s-a adăugat o prindere de etrier flat mount pe chainstay-ul care a fost un pic întărit, dar și prinderea pentru ax thru de 12 mm. Un mic detaliu bine gândit este forma specială conică a dropout-ului care ghidează roata spate la locul ei. Axul thru are obiceiul să fie greu de potrivit pe poziție, mai ales dacă trebuie făcut acest lucru foarte repede, iar Scott se pare că au găsit o soluție interesantă și funcțională. Scott oferă două tipuri de prindere a deraiorului spate: tradițională sau Shimano direct mount, ultima oferind spațiu în plus pentru a putea scurta timpul necesar schimbării roții.
      Schimbarea este însă mai vizibilă în față, unde furca de pe Foil Disc a primit niște aripioare laterale care au rolul de a face zona din jurul etrierului mai aerodinamică la curenții laterali de aer. Noua furcă pentru disc complet din carbon a primit și ax thru de 12 mm, rutare internă și spațiu pentru anvelope de până la 30 mm.
      Cadrul Foil Disc din carbom HMX păstrează confortul pentru care Foil a fost cunoscut cu chainstay-urile coborâte și subțiri și cu triunghiul spate ”Confort zone”, adaptat acum pentru frâna pe disc. Modelul pe disc păstrează rutarea internă modulară a cablurilor cu un singur port de intrare, monoblocul PF86, prinderea integrată pentru deraiorul față, un sistem integrat împotriva căderii lanțului și o protecție din oțel anti chainsuck. Scott oferă trei versiuni echipate pentru Foil Disc, toate fiind de calitate premium. Toate folosesc același cadru și furcă și sunt disponibile în 7 mărimi, între XXS și XXL. Modelul de bază Foil 20 Disc începe de la 3600 euro, cu transmisie completă Ultegra. La 4800 Euro urmează Foil 10 Disc cu Ultegra Di2. Modelul de top Foil Disc Premium ajunge la suma impresionantă de 12.000 Euro fiind echipat cu Dura-Ace Di2, roți Zipp 303 NSW și ghidonul și pipa Syncros Carbon Foil Combo, cu o greutate anunțată de 7.25 kg! Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      La cererea clienților, Ibis a reintrodus pe piață modelul Mojo HD4 negru pe care echipa lor de Enduro World Series l-a folosit pentru a câștiga titlul. Se pare că de 6 luni clienții cer asta, iar acum este din nou disponibilă varianta ”black in black” Team Replica.
      Modelul Back in Black este disponibil alături de cele standard Fireball red și Anejo silver. Cadrul nu e vopsit integral negru, având câteva elemente portocalii ascunse, care se asortează perfect cu culoarea furcii Fox 36, mai ales dacă e vorba de un model Pro Edition portocaliu.
      HD4 este aceiași bicicletă cu care Ibis Cycles Enduro Race Team au câștigat titlul de Campion Mondial în ultimul sezon din Enduro World Series. A 4-a generație de biciclete enduro de la Ibis a fost lansată în primăvara trecută și a câștigat deja o mulțime de curse.
      Acum toți doritorii se pot bucura de cadrul pregătit pentru 27.5+, cu cursă de 152 mm DW link și butuci boost, în culoarea neagră.
      Setul format din cadru și furca Fox Float DPX2, indiferent de culoare, are prețul de 3000 $.
      Există și o mulțime de versiuni de echipare, inclusiv modelele mai ieftine cu transmisii NX 1×11 sau GX Eagle 1×12, alături de mai scumpele versiuni cu XT 1x sau X01 Eagle și ajungând la modelul de top cu transmisie XX1 Eagle și suspensii Fox Factory completate de roți Ibis 742 Carbon i9, totul la prețul de 9400 $.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Cei de la Factor și-au îmbunătățit modelul de contratimp și triatlon SLiCK, cunoscut pentru downtube-ul dublu. Pentru acest lucru ei au umblat la proprietățile aerodinamice, dar au inclus și mai multă integrare pentru triatlon.
      Cea mai mare îmbunătățire vizează însă integrarea pentru triatlon. Noile accesorii pentru triatlon vin acum în pachet cu bicicileta. Sistemul de depozitare StoraPak are ca principală componentă cutia aerodinamică din carbon ce se atașează la tija de șa, cu spațiu pentru două camere, un set de leviere, două cartușe de CO2 și o duză de umflare, dar și pentru un mic multi-tool. Mai sunt incluse noi sisteme de prindere pe toptube și un sistem de bidon prins pe aerobar.
      Brațele furcilor și seatstay-urile destul de depărtate una de alta s-au păstrat pe cadrul atestat de UCI pentru a permite un flux cursiv de aer pe lângă roți. Downtube-ul dublu asimetric Twi Vane Evo a rămas neschimbat, la fel și fanta din zona inferioară a seattube-ului care are rolul de a preveni formarea unei presiuni mari a aerului în zona în care roata din spate se apropie de seattube.
      Bicicleta este proiectată pentru anvelope de 28 mm la ambele roți. Chiar dacă nu sunt încă mulți atleți de contratimp care folosesc anvelope late, rezistența redusă la înaintare a acestora a fost deja dovedită, ceea ce le face o alegere perfectă, mai ales la roata spate unde zona de atac frontal nu contează atât de mult. SLiCK are de asemenea o prindere demontabilă pentru deraiorul față pentru a avea un aspect curat la folosirea de transmisii 1x. Are de asemenea o frână activată cu camă ascunsă în furcă, dar cu acces facil pentru service.

      Factor au colaborat cu 51 Speedshop pentru ghidonul cu reglare fină de pe noul Slick. Acesta oferă o gamă largă de reglare ca înălțime, lungime și poziție a brațelor. Pe o bază Kamm dail din carbon sunt montate extensiile de brațe ce pot avea între 142-255 mm, înălțimea poate fi reglată între 0-60 mm iar extensiile au trei forme diferite din care se poate alege. Pipa cu reglaj de 0-40 mm se adaugă la un sistem ce se poate adapta la orice condiții de contratimp sau triatlon. Factor SLiCK este disponibilă în 4 mărimi între S și XL, cu șei cu offset de 0 sau 25 mm. Bicicleta e disponibilă sub formă de kit ce conține cadrul, furca, tija de șa, ghidonul, pipa, cuveții și monoblocul la 6300 Euro, sau la 8100 Euro împreună cu un set de roți BlackInc cu profil de 80 mm. Nu sunt disponibile momentan biciclete echipate complet.
      Îmbunătățirile aduse noului SLiCK sunt disponibile și pentru vechii clienți. Pentru cei ce au comandat vechiul model și nu au apucat să îl primească, vor fi pregătite deja noile modele, urmând ca acestea să fie disponibile și pentru clienții noi în cel mai scurt timp.

      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Invenția celor de la BMC, care a trecut aproape nevăzută, îmi amintește de prima cursă de enduro la care am participat și în cadrul căreia nu știam ce să fac mai întâi: să schimb foaia, pinioanele, să ridic șaua sau să trec suspensiile de pe rigid pe deschis? Aveam 5 manete de acționat și totul s-a transformat în ultima etapă într-un fiasco: am plecat în etapă cu furca coborâtă la 120mm (de la 160mm), amortizorul spate blocat și tija de șa jos.
      În fine, cei de la BMC s-au gândit la toate aceste lucruri, iar viața la enduro s-a mai simplificat din acest punct de vedere: ai doar o foaie, deci nu mai ai un shifter în plus, ai o comandă care poate bloca ambele suspensii în același timp și mai nou, ai o comandă care atunci când blochează cursa cadrului ridică tija de șa, grație inginerilor de la BMC. Pe de altă parte, când setezi suspensia pe deschis, tija de șa coboară automat. O dublă comandă acționabilă dintr-o singură manetă montată pe ghidon.
      Sistemul a putut fi implementat prin instalarea amortizorului cu capul în jos, fiind astfel facil de prins cu un cablu de comandă. Cablul trece un pic prin downtube, pe deasupra BB-ul, apoi se conectează cu cablul de la tija de șa în seat tube. Mai mult decât atât, greutatea tijei este chiar mai mică decât în cazul celor de la RockShox sau Fox. Tija de șa are 3 poziții distincte presetate și cursa acesteia diferă în funcție de dimensiunea cadrului (80mm pentru S și 120mm pentru L și XL).
      Sistemul nu poate fi achiziționat momentan decât împreună cu bicicletele din seria SpeedFox, full-uri cu o cursă de 130/120mm.
      Sursa: Freerider
×