Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    34.081

Kawasaki Ninja 650 2017

Autentifica-te  
United Motors

294 vizualizări

wide 650

Kawasaki Ninja 650 2017

Desi vizual seamana, de la inceput trebuie sa intelegem ca Ninja 650 nu este o versiune noua a celebrului ZX-6R, ci una complet noua a lui ER-6f, de la care mosteneste motorul cu 2 ciclindri in paralel. Cu toate ca motorul, datorita trecerii la Euro 4, a pierdut 3 cp, motocicleta este mai usoara cu aproximativ 20 kg, consumul e mai bun cu 6.8%, datorita imbunatatirii arderii, raportul putere/greutate e mai bun, ceea ce ii va face pe viitorii proprietari sa zimbeasca, stiind ca au facut o alegere buna. Motorul “trage” mai bine, franeaza mai repede, e mai agil.
Ambreiajul este de tip assist & slippery, necesitand un efort mai mic in actionare si mai ales prevenind blocerea rotii spate la schimbarea in trepte inferioare avand o turatie prea mare.

Cadrul este si el nou, de tip trellis (acelesi tip folosit si pentru Ninja H2), bascula spate e din aluminiu, deci uoara, suspeniile sunt revizuite, franele Nissin sunt reproiectate pentru a putea lucra in armonie cu sistemul ABS Bosch 9.1M.
Cadranul de bord indica acum si turatia, afisand si un semnal luminos cand schimbarea treptei de viteza e optima din punct de vedere al turatiei si vitezei, avand ca rezultat o scadere a consumului mediu.

Parbrizul e reglabil in 3 pozitii, cu o diferenta de 6 cm intre maxim si minim.
Ca si ER-6f, exista un kit de limitare la 35 kw, pentru a putea fi condusa cu A2.


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Donează puțin pentru un rezultat mare!
      În iunie anul acesta, mai precis sâmbătă 9, va avea loc o nouă ediție a avenimentului Bikeathon. Bikeathon Ţara Făgăraşului este o platformă de strângere de fonduri implementată de Fundaţia Comunitară Ţara Făgăraşului și dezvoltata în jurul unui concurs de biciclete. Fiecare participant înscris își alege un proiect comunitar, educațional sau ecologic, al cărui ambasador dorește să devină, proiect pe care vrea să-l susțină și pentru care se angajează să strângă donații.
      sursa foto bunaziuafagaras.infoColegul nostru de redacție, Dan Mazilu, s-a înscris la Bikeathon. El va concura pentru proiectul Pedalez pentru Padure. Pe scurt, proiectul este inițiat de Fundația Conservation Carpathia care efectiv cumpără pădurea pentru a o proteja de defrișările abuzive. În plus, Fundația inclusiv replantează pădure în zonele distruse de defrișări. Din 2012 și până azi Conservation Carpathia a plantat 1.350.000 de puieți de brad, fag, paltin, anin, scoruș, ulm și molid în regunea Făgăraș, Iezer-Păpușa și Leaota pe care o are în administrare.
      Dan s-a înscris la traseul cel mai lung, de 70 km. Însă alături de el va concura întreaga familie. Juniorul este înscris la categoria sa și va avea de parcurs două tururi în jurul cetății din Făgăraș, iar soția este înscrisă la Cursa populară de 10 km.
      Alătură-te și tu campaniei cu o donație oricât de mică. Vei contribui direct nu doar la conservarea pădurilor pentru tine, dar și pentru generațiile viitoare.
      Dacă dorești să-l susții pe Dan, doneaza aici Dacă dorești doar să susții proiectul “Pedalaeza pentru Padure”, clic aici Dacă dorești să donezi pentru orice alt proiect de la Bikeathon, clic aici Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Azi a avut loc cea de-a zecea ediție a concursului de mtb cu cei mai mulți participanți din România și din sud-estul Europei, Prima Evadare. Ediția aniversară a fost câștigată de Alex Stancu de la Dinamo-Bikexpert, la competiție fiind înscriși 2500 de rideri din toată țara. Spre deosebire de edițiile trecute traseul de anul acesta a fost perfect uscat, implicit timpii de parcurgere mai rapizi, ultimul concurent ajungând la finiș în jurul orei 17:30.
      La fete a câștigat Suzi Hilbert de la Nomad Merida CST, în timp ce în clasamentul general al amatorilor primul a ajuns Ionuț Alexandru Roman, coleg de echipă cu Suzi. La ciclocros primul sosit a fost Stefan Morcov, un veteran al acestei cursei el venind în primii 10 în clasamentul general absolut, chiar dacă spre deosebire de ceilalți concurenți din top 10, Stefan a pedalat pe o bicicletă de ciclocros.
      La concurs au fost prezenți si trei participanți care au luat startul la toate cele 10 ediții ale Primei Evadari, o statistică interesantă având în vedere numărul mare de participanți pe care competiția îi strânge anual la start. Atmosfera de la finiș a fost un foarte plăcută, cu multe activități alternative atât pentru rideri, cât și pentru familiile acestora. Per total evenimentul a fost unul reușit, toți cei implicați plecând acasă cu o experiență plăcută și cu amintiri frumoase de la ediția de anul acesta a Primei Evadări.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Prima ediție a acestei curse de cățărare de tip King of the Mountain a fost în 2017. La fel ca anul trecut, traseul va trece prin Valea Sebeşului împreună cu celebra căţărare Dobra – Jina. Pe această căţărare spectaculoasă de 5 km va avea loc un concurs unde va fi desemnat KOM şi QOM. Cei doi castogatori vor primii trofee speciale realizate de DacianaArt.

      Organizatorul invită participanții duminică, 27 mai de la ora 11, să ia startul la această cursă cu plecare din Miearcurea Sibiului, în piaţa de lângă Primărie, la o tură mai specială doar pe asfalt, de 70 km. Se poate participa cu orice tip de bicicletă.
      Detalii suplimentare găsiți pe evenimentul Facebook.
      Cățărarea are 5,1 km și 600 m diferență de nivel cu rampă medie de 8 %. O puteți vizualiza pe Strava aici.
      Tura de 70 km pleacă din Miercurea Sibiului Piaţa Centrală, trece prin satele Gârbova şi Câlnic cu biserici fortificate, apoi prin Valea Sebeşului, prin satele tradiţionale Săsciori şi Şugag pentru a ajune la celebra căţărare Dobra Jina.

      După ce participanții concurează pe acest segment pentru trofeul QOM şi KOM, se vor vizita satele păstoreşti din Mărginimea Sibiului Jina şi Poiana Sibiului. După care urmează o coborâre cu un peisaj uimitor prin Dobârca până la Miercurea Sibiului.

      Traseul circuitului poate fi studiat mai jos.
      Evenimentul este legat de conceptul pe care îl aplică asociația Tură în Natură, după modelul celor realizate în Spania sau Franţa în care un grup de priteni participă la o tură cicloturistică, concursul desfășurându-se doar pe cea mai importantă căţărare, în cazul evenimentului de față Dobra-Jina.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Racing Ray și Racing Ralph sunt noii frați XC de la Schwalbe!
      Cele două anvelope complet noi lucrează împreună pentru a face față condițiilor de pe traseele moderne de XC. Cu Racing Ray montat în față și noua versiune de Racing Ralph în spate, Schwalbe ridică standardul anvelopelor pentru competiții XC! Traseele moderne includ sărituri, schimbări rapide de direcție, rampe și rădăcini – toate într-o succesiune rapidă. Cursele devin mai complexe iar viteza e din ce în ce mai mare.
      ”Anvelopele pentru aceste trasee noi trebuie să ruleze extrem de ușor dar să rămână de încredere și durabile. Profilul trebuie să se comporte perfect pe o mare varietate de suprafețe și în orice condiții meteo. Viraje, accelerări, aderență, rezistență mică la rulare și frânare eficientă – toate trebuie să fie într-un echilibru perfect.” spune Markus Hachmeyer, Senior Product Manager pentru anvelopele MTB. ”Soluția perfectă se putea atinge doar cu anvelope diferite la cele două roți.”
      Noile anvelope dau maximul de performanță împreună: Racing Ray este perfect în față, cu calități extraordinare în viraje în timp ce Racing Ralph oferă în spate viteză și tracțiune. Noii frați XC au profile foarte diferite, dar ambele folosesc noile crampoane rotunjite care au făcut deja celebru modelul Fat Albert. Profilul poate să primească forțe din toate direcțiile, având un comportament foarte predictibil. Anvelopele iartă greșelile și își revin foarte rapid după un obstacol sau un derapaj.
      Racing Ray oferă în față un răspuns precis al direcției, încredere în viraje și aderență perfectă până la limită. În același timp, permite frânare excelentă și controlată în orice condiții. Crampoanele laterale stabile și greu deformabile permit un rulaj agresiv în virajele puternice. În ciuda profilului agresiv, anvelopa rulează fin, rapid și silențios pe micile crampoane apropiate de pe mijlocul căii de rulare. Multele puncte de aderență oferă echilibrul perfect între frecare redusă și siguranță. Sunt foarte importante și crampoanele de trecere spre margine, care oferă aderență continuă în lateral. Profilul în general deschis nu reține noroiul. Racing Ray este disponibil doar cu compusul Addix Speedgrip – pentru aderența optimă, viteza și durabilitatea necesară unei anvelope de față.
      Racing Ralph este mai puternic decât concurența dar și mai ușor. Crampoanele mari de pe mijloc și cele tari de pe margine și de pe zona de tranziție oferă multe fețe de aderență pentru tracțiune și propulsie. Acestea, împreună cu spațiile libere, oferă aderență mai bună pe rădăcini și în viraje, în același timp având proprietăți excelente de autocurățire. Ciclistul poate să simtă direct cum puterea absorbită în anvelope e transformată în mișcare, chiar și pe pantele abrupte și ude, la viteze mici. În același timp anvelopa rulează silențios pe suprafețele fine. Deoarece roata spate are nevoie de viteză, e folosit compusul Addix Speed. Chiar dacă Racing Ralph e proiectat pentru a fi folosit în față, el poate fi montat și în față dar numai în condiții uscate.
      Ambele anvelope folosesc tehnologiile Tubeless Easy și SnakeSkin și vor fi disponibile în magazine din luna iulie. Prețul anunțat e de 57.90 Euro.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Organizatorii concursului de ciclism din Maramureș, MTB Maraton Baia Mare, anunță anularea ediției cu numărul 12 de anul acesta. Într-o postare pe site-ul oficial al concursului, organizatorii anunță că ediția 2018 nu va mai avea loc.
      “Cel mai longeviv maraton de mountain bike din România se relansează din 2019, iar pentru asta, în acest an, este nevoie de un repaus care să permită o regândire totală a MTB Maraton Baia Mare, de la loc de desfășurare până la traseu, categorii și probe.
      foto @MTBMaratonBaiaMareDe peste un deceniu, la începutul verii, cicliștii din țară și chiar din străinătate aveau trecut în calendarul competițional maratonul MTB de la Baia Mare. Din păcate, în 2018 concursul va fi pus pe pauză, dar pentru că dorim să păstrăm tradiția plănuim organizarea, în iulie – la o dată care se va anunța pe pagina noastră de Facebook, a unei ture a prieteniei, pe traseul maratonului. De asemenea, cu ocazia zilei de 1 Iunie vom organiza o competiție ciclistă pentru copii, detaliile acesteia urmând să le anunțăm în zilele următoare.
      Vrem cu acest prilej și pe tot parcursul anului 2018 să adunăm propuneri și observații de la toți cei care au participat la edițiile precedente ale MTB Maraton Baia Mare, pentru că opiniile acestea sunt cele mai valoroase pentru relansarea concursului în cele mai bune condiții.
      Tot pe parcursul anului vom lupta pentru mișcarea ciclistă din Maramureș, pentru întărirea ei și creșterea vizibilității. În ultimii 10 ani am constatat cu regret că ciclismul nu este deloc încurajat nici de autorități, nici de mediul de afaceri. Cu toții știm că pasiunea nu este suficientă pentru a susține pe termen lung un demers de anvergură cum este MTB Maraton Baia Mare.
      Anual, media de participare la concurs a fost de 250 de cicliști, iar eforturile organizatorice la o asemenea competiție nu sunt de ignorat. Sunt etape care trebuie parcurse, de la preparativele birocratice de dinainte de competiție până la chestiuni tehnice care se continuă mult după “finish”.
      În toți cei 11 ani de existență, MTB Maraton Baia Mare a fost organizat în timpul liber, cu sprijinul voluntarilor și împătimiților de ciclism. Le mulțumim tuturor și pe această cale, admirându-le dăruirea cu care au lucrat fără să aștepte nimic în schimb. Tot cu suportul iubitorilor de MTB vom relansa competiția, iar în acest răstimp sperăm ca și autoritățile locale să vadă cicliștii și să conștientizeze importanța mișcării cicliste de la noi.
      Maratonul de ciclism este organizat de Clubul sportiv BoneShaker Cycling Baia Mare, al cărui scop constă în promovarea ciclismului, inclusiv a celui mtb, încurajarea mișcării sportive și a ciclismului în rândul tinerilor; stimularea voluntariatului și a respectului pentru natură, susținerea dezvoltării comunitare și creșterea calității competițiilor sportive de profil.”
      Sursa: Freerider
×