Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    215
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    33.592

Kawasaki Ninja 650 2017

Autentifica-te  
United Motors

261 vizualizări

wide 650

Kawasaki Ninja 650 2017

Desi vizual seamana, de la inceput trebuie sa intelegem ca Ninja 650 nu este o versiune noua a celebrului ZX-6R, ci una complet noua a lui ER-6f, de la care mosteneste motorul cu 2 ciclindri in paralel. Cu toate ca motorul, datorita trecerii la Euro 4, a pierdut 3 cp, motocicleta este mai usoara cu aproximativ 20 kg, consumul e mai bun cu 6.8%, datorita imbunatatirii arderii, raportul putere/greutate e mai bun, ceea ce ii va face pe viitorii proprietari sa zimbeasca, stiind ca au facut o alegere buna. Motorul “trage” mai bine, franeaza mai repede, e mai agil.
Ambreiajul este de tip assist & slippery, necesitand un efort mai mic in actionare si mai ales prevenind blocerea rotii spate la schimbarea in trepte inferioare avand o turatie prea mare.

Cadrul este si el nou, de tip trellis (acelesi tip folosit si pentru Ninja H2), bascula spate e din aluminiu, deci uoara, suspeniile sunt revizuite, franele Nissin sunt reproiectate pentru a putea lucra in armonie cu sistemul ABS Bosch 9.1M.
Cadranul de bord indica acum si turatia, afisand si un semnal luminos cand schimbarea treptei de viteza e optima din punct de vedere al turatiei si vitezei, avand ca rezultat o scadere a consumului mediu.

Parbrizul e reglabil in 3 pozitii, cu o diferenta de 6 cm intre maxim si minim.
Ca si ER-6f, exista un kit de limitare la 35 kw, pentru a putea fi condusa cu A2.


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Asociația Bike Attack Reșița este cel mai bine cunoscută pentru concursul de mtb Metal Enduro. Este un concurs care combină tehnica și viteza mare la vale cu anduranța și rezistența pedalării la deal. Însă în afară de entuziasmul pentru viteză pe care membri Bike Attack îl au, ei sunt la fel de pasionați de natură și frumusețea regiunii lor geografice și la viteză mică. Este motivul pentru care au bătut zona Banatului pe mtb-uri probabil fiecare potecă și forestier din regiune. În urma acestor ture de cicloturism au ieșit zeci de trasee cartografiate.
      De la Bike Attack Reșița am primit hărțile pentru cicloturism „Trasee Cicloturistice în Munții Banatului” și harta pentru drumeție „Munții Cernei – Mehedinți”, ambele tipărite de cunoscuta publicație Schubert & Franzke.

      Harta pentru cicloturism este împărțită în 25 de planșe separate mai mici pentru a fi mai ușor de luat la tine pe bicicletă. Planșele conțin un total de 41 trasee. La acestea se adaugă încă o planșă, la o scară mai mare și care le include pe toate, pentru a-ți mai ușor să găsești numărul planșei și al traseului dorit. Dimensiunea unei planșe pliată este de 24×13 cm. Așadar, dacă ai pe ghidon un porthart sau o gentuță de ghidon cu porthart, poți pune harta direct acolo unde va fi protejată de ploaie.
      Planșele cu trasee sunt super bine organizate: ai descrierea traseului în română și engleză, alături de simboluri care indică nivelul de dificultate al traseului, sensul recomandat, tipul profilului și dacă pe traseu întâlnești obiective turistice precum mănăstiri, muzee sau biserici din lemn. Sunt de asemenea indicate și posibilitățile de cazare de-a lungul traseului.

      După care este afișat profilul traseului plus încă o serie de informații: altitudinea minimă, medie și maximă, diferența de nivel pozitivă și negativă, înclinarea maximă și medie. Profilul traseului conține cinci coduri de culoare prin care este descris tipul suprafeței de rulare pe care vei pedala: asfalt, drum de pământ sau beton, macadam sau pietruit, drum auto forestier sau de căruță și potecă. Nu în ultimul rând, de-a lungul profilului traseului îți sunt indicate și cele mai importante repere pe care le vei întâlni. Spre exemplu este util de știut dacă „Tâlva Țapului” de pe traseul 2, planșa 1, este în vârful dealului sau mai ai de urcat după ce ajungi acolo.
      Pe verso vei găsi harta geografică a regiunii respective peste care au fost suprapuse traseele. Și aici, fiecare traseu are culoarea lui pentru a-l identifica și pentru a nu se confunda între ele. Tot aici ai și o variantă mai mică a profilului traseului.

      Ultimele planșe din set conțin „Trasee Etnice”. Acestea sunt trasee tematice, trasee care trec pe la lacuri și mine și care includ tematicile etnice ale regiunii. Spre exemplu poți face Traseul satelor Croate din Banat, cu o lungime de 56,3 km și diferență de nivel de 1698 m, sau trasee de mai multe zile cum ar fi Traseul satelor Cehești din Banat, cu o lungime de 109 km și 2945 m diferență de nivel și Traseul satelor Germane din Banat, cu o lungime de 146 km și 3225 m diferență de nivel.
      Însă pentru că suntem în era digitală, la achiziția versiunii tipărite pe hârtie, vei primi și track-urile gps. Toate track-urile sunt numerotate la fel ca cele de pe harta de hârtie, așa că le vei găsi ușor una în funcție de cealaltă. Cele doua variante, digitală și tipărită, se completează perfect una pe cealaltă. Pe hârtie ai descrierea traseului, lungimea, diferența de nivel și imaginea de ansamblu a zonei, iar pe gps ai traseul de navigat la fața locului.

      În varianta digitală informația este prezentă sub forma track-ului și a reperelor “waypoints”, pe care le încarci direct în dispozitivul tău de navigație, fie că este telefon, ciclocomputer, ceas sau gps dedicat. Track-urile sunt în format universal gpx.
      Din aceeași serie face parte și harta de drumeție pentru Munții Cernei – Mehedinți, Banatul Montan. Și aici descrierea este similară ca în cazul traseelor de cicloturism. Pe o parte ai traseele numerotate și descrise în română și engleză, iar pe cealaltă parte ai harta geografică și traseele suprapuse. Ceva ce mi-a plăcut în mod special este că pe traseu îți este indicat inclusiv dacă o porțiune conține marcaj turistic rar.
      Planșele cu hărțile de cicloturism costă 30 Lei, preț care include track-urile gps, iar harta de drumeție costă 20 Lei. Comenzile se pot face aici sau la telefon 0751-085.092.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Există pe piață diverse tipuri de căști pentru ascultat muzică, dar în general acestea nu se prea împacă cu bicicleta, deoarece zgomotele din jur sunt atenuate, lucru periculos în trafic. Ultima ediție a sistemului audio Domio permite ascultarea muzicii alături de zgomotele de fundal, totul în cap… La fel ca vechile modele ale producătorului, micul dispozitiv atașat pe cască transmite muzica în cap prin microvibrații. Practic Domio este emițătorul în timp ce casca funcționează ca difuzor. Așa că fie că sunteți la schi sau pe bicicletă, muzica poate să se audă la maxim fără să afecteze percepția restului de zgomote din jur și mai ales fără să deranjeze pe cei din preajmă. Noul dispozitiv are un acumulator de 1000 mAh într-o carcasă mică, oferind autonomie pentru o zi întreagă de sport. Pare simplu de folosit, cu 3 butoane de comandă și un port microUSB pentru încărcare. Domio se conectează pe Bluetooth și ca toate celealalte căști Bluetooth e compatibil cu toate aplicațiile de muzică de pe telefon. Chingile elastice de prindere foarte solide oferă o prindere strânsă ce asigură transferul muzicii prin suport către cască. La un preț de 130$ este în aceiași gamă de preț cu alte modele de căști Bluetooth performante. Primul model a apărut la începutul lui 2017. Modelul nou are un design denumit Nest Thermostat și a fost subțiat până la o dimensiune doar puțin mai mare decât cea a unui suport de GoPro. Modelul anterior avea un singur buton, cel nou are 3, comenzile fiind simplificate. Altfel, noul model funcționează la fel ca primul. Este în continuare rezistent la apă, șocuri iar autonomia e neschimbată. Dispozitivul permite și preluarea apelurilor în sistem hands-free, dar folosind comenzile telefonului. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații și imagini de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Ridge Supply este o marcă de îmbrăcăminte creată de Matt Hawkins după ce a fost lovit din spate de o camionetă în timp ce se antrena, scopul mărcii fiind de a crea echipament cu vizibilitate excelentă dar și cu stil. Marca a cunoscut un succes foarte mare iar când Matt a început să caute un nou gravel bike, soarta l-a adus în contact cu Stephen Fitzgerald de la Rodeo Labs. Astfel s-a născut modelul Ridge x Rodeo TrailDonkey.
      Mai mult decât o nouă schemă de culori, modelul Ridge x Rodeo dezvăluie ultima versiune TrailDonkey, 2.1. Detaliile complete urmează să fie anunțate, dar se pare că vor fi două modificări importante la cadru. În primul rând s-a renunțat la monoblocul PF30 pentru unul filetat T47, apoi fiind tija de șa care a fost subțiată la 27.2 mm pentru confort sporit și amortizare mai bună a vibrațiilor.
      Această versiune de TrailDonkey primește și noua furcă Spork 1.2 care are de asemenea câteva îmbunătățiri. Acum are rutare internă completă pentru butuc cu dinam și iluminat, plus posibilitatea de a instala capac cu mufă USB. Furca, construită complet din carbon, oferă prinderi pentru portbagaje, aripi dar și pentru etrieri flat mount sau post mount, fiind compatibilă cu ax thru de 15 sau 12 mm.
      Bicicleta TrailDonkey este un model foarte interesant iar schema de culori realizată de Epic Customs în Georgia nu face decât să o transforme într-un model irezistibil.
      Modelul e disponibil în variantele de vopsea Dawn sau Autumn și evocă culorile șosetelor originale Skyline cu care a debutat pe piață firma lui Matt. Bicicleta este disponibilă sub formă de cadru cu furcă TrailDonkey 2.1 și Spork 1.2, prețul fiind de 2760$. Primele zece exemplare vor fi puse curând în vânzare, numerotate. Va exista în viitor și opțiunea unei biciclete complet echipate cu piese la alegerea clientului.
      Mai multe informații găsiți pe paginile Ridge Supply și Rodeo Labs.
      Informații și imagini de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Aflat la cea de-a doua ediție, Carpathian MTB Epic, primul eveniment UCI de mountain bike multi-etapă din România s-a impus ca unul dintre cele mai spectaculoase concursuri din regiune, reușind să pună România pe harta celor mai importante competiții cicliste din această categorie în plan extern. Aducând alături cicliști de performanță cu palmares internațional și pasionați amatori, competiția este deschisă tuturor iubitorilor de MTB, atât din România cât și din întreaga lume.
      Recunoașterea internațională a venit imediat după închiderea primei ediții, desfășurată în septembrie 2017. Cicliști de top, dar și jurnaliști internaționali au apreciat evenimentul ca fiind unul premium, comparându-l cu cele mai renumite curse la nivel mondial.
      Pentru ediția 2018, organizatorul MPG România anunță următoarele aspecte importante:
      Carpathian MTB Epic este un concurs înscris în calendarul Uniunii Cicliste Internaționale (UCI) la categoria S2, oferind sportivilor de performanță, pentru prima dată în România, accesul la 80 de puncte UCI, relevante pentru eligibilitatea participanților la Olimpiada 2020. Cicliști cu rezultate recunoscute la nivel internațional și-au anunțat deja intenția de participare, alături de sportivi amatori din 15 țări. Astfel, pasionații de MTB din România au ocazia să trăiască o experiență ciclistă inedită alături de nume celebre, punându-și la încercare abilitățile într-o competiție internațională de top. Binecunoscutul organizator elvețian Joko Vogel s-a alăturat Comitetului de Organizare a Carpathian MTB Epic, apreciind la superlativ standardul de implementare a primei ediții. Joko Vogel este fondatorul renumitelor competiții de ciclism PERSKINDOL SWISS EPIC și TORTOUR, co-inițiator și organizator al UCI Cyclo-cross World Championship, ce va avea loc în Elveția în anul 2020. Perioada de desfășurare a Carpathian MTB Epic este 16-19 august 2018. Evenimentul va fi găzduit de stațiunea de nivel olimpic Cheile Grădiștei – Resortul Fundata, din județul Brașov, aflată la o distanță de numai 3 ore de mers cu mașina față de București, în imediata vecinătate a Castelului Bran. Premiile oferite de organizatori vor depăși ca valoare totală suma de 30.000 euro. Premiile în bani se vor aloca conform unei grile de premiere comparabilă cu cea utilizată în etapele de Cupă Mondială. Carpathian MTB Epic va beneficia și anul acesta de transmisiuni video live, incluzând urmărirea în timp real a concurenților pe traseu, completată de un rezumat al fiecărei zile preluat de televiziunile specializate pe sport. Astfel, devine competiția de ciclism cu cea mai mare acoperire mediatică din România. Oricine este interesat de acest sport va avea ocazia să afle informații despre curse și să trăiască emoția competiției în timp real. Carpathian MTB Epic este cel mai provocator și spectaculos concurs premium din mountain bike-ul românesc: 4 etape oferind o experiență unică, cu peste 180 kilometri de pedalat într-un cadru natural sălbatic și 100 metri diferență de nivel. Aventura se va desfășura pe cele mai pitorești cărări ale Carpaților Meridionali, într-un eveniment special de 4 zile: Carpathian MTB Epic! Wild, Rugged, EPIC. Sunt disponibile două pachete de participare: 4-day EPIC include un Prolog și 3 etape zilnice de competiție. Prologul, care va avea loc joi, 16 august a.c., este o cursă în format XCO (Cross-country Olympic), pe un traseu de tip buclă de 4 kilometri. Cele 3 etape, organizate în perioada 17 – 19 august 2018, sunt în format XCM (Cross-country Marathon) și se desfășoară pe câte un traseu distinct de concurs, pe o distanță de 60 km fiecare, având plecarea și sosirea la Cheile Grădiștei – Resort Fundata. 1-day Challenge are loc pe 19 august a.c. și, ca noutate față de prima ediție, propune un traseu mai scurt, de numai 40 km, special realizat pentru a oferi riderilor amatori, care nu au atins încă un nivel de pregătire necesar pentru cursa 4-day EPIC, ocazia unei experiențe MTB autentice în cadrul unui concurs internațional de top. Pachetul de participare este all-inclusive. Evenimentul oferă tuturor participanților o experiență completă – „eat, sleep and ride” – care acoperă totul, de la cazare într-o stațiune cu facilități sportive de top, până la planuri de nutriție și de alimentație, servicii complete specifice concursului în zona de Start/Finish și pe traseu, la care se adaugă ore plăcute de relaxare și un program de divertisment atent ales. Astfel, concurenților nu le va rămâne decât să se concentreze asupra competiției și să se bucure la maxim de întreaga experiență și de festivalul dedicat pasiunii pentru ciclism. Fiecare concurent va avea la dispoziție un pachet complex de servicii și beneficii, la un standard internațional de organizare, ce cuprinde: înscriere în concurs, număr cu cip de cronometrare completat de un dispozitiv individual de urmărire electronică pe traseu – tracking – cu buton de SOS, sau o aplicație specializată pe mobil; tricou tehnic de ciclism cu un design special – ediția Carpathian MTB Epic 2018; poliță de asigurare de bază, cazare, mic dejun, masă după cursă, cină în cadrul petrecerilor tematice și un prânz de rămas bun în ultima zi a concursului; puncte de alimentare și hidratare la zona Start/Finish și pe trasee dotate cu apă, băutură izotonică, fructe și alte produse alimentare energizante; vestiar și garderobă; servicii tehnice pentru bicicletă, precum și servicii de asistență medicală și comunicații de urgență atât în Race Village cât și pe trasee; spălare de biciclete; medalie de Finisher cu un design original. La acestea se adaugă multe alte surprize și activități disponibile în Race Village. Toate beneficiile standard și variantele opționale, serviciile tehnice premium sau masajul sportiv de refacere, care pot fi incluse în pachetul de participare, sunt detaliate în întregime pe pagina oficială a competiției la rubrica ce descrie experiența oferită de eveniment. Înscrierile în concurs sunt deschise începând de miercuri, 14 februarie 2018, și pot fi efectuate exclusiv online pe site-ul oficial, disponibil în variantele Engleză și Română: www.carpathianmtb.ro/ro/. Cicliștii beneficiază de o taxă specială de înregistrare în perioada de lansare. Ulterior, prețurile pachetelor de participare vor crește treptat, ultima zi disponibilă pentru înscrierea în acest concurs fiind 5 august 2018.
       Înregistrarea în competiția Carpathian MTB Epic este permisă numai concurenților cu vârsta minimă de 19 ani, împlinită cel târziu în prima zi a concursului. De asemenea, sunt disponibile participări în număr limitat pentru reprezentanții mass-media, pe baza unei solicitări timpurii, a experienței în domeniul competițional ciclist și a selecției în vederea acordării de acreditări speciale.
      Ne bucurăm de încrederea și susținerea acordată pentru acest eveniment din partea Băncii Transilvania și Gatorade, sponsorii oficiali ai concursului, alături de furnizorii oficiali și partenerii BOSCH, GoldNutrition,  Federația Română de Ciclism și stațiunea Cheile Grădiștei – Fundata. Suporterii Carpathian MTB Epic sunt Ambulanța de Biciclete – AmBike, România Sălbatică și NTD Films. Ne sprijină și ne ajută să comunicăm în permanență și să vă informăm: Radio GUERRILLA, FreeRider.ro, Biciclistul.ro, RomâniaPozitivă.ro, Ireporter.ro, BikeEvents.ro, SportsPlanner.com.
      Toate noutățile și informațiile sunt communicate și pe noua pagină Facebook Carpathian MTB Epic, unde vă așteptăm cu Likes și shares. Rezervări și informații legate de Carpathian MTB Epic 2018 se pot accesa pe: www.carpathianmtb.ro (Engleză) și www.carpathianmtb.ro/ro (Română).
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Acum un an și jumătate Bombtrack și-au lățit modelul polivalent de cross și gravel Hool pentru a crea o bicicletă de bikepacking cu roți de 27.5×2.1. Joachim Rosenlund a bătut recordul cu varianta din oțel pe traseul de 700 km a cursei Torino – Nice în 2016 și a dorit mai mult. Așa că Bombtrack au construit modelul din carbon Hook EXT-C – mai ușor, mai rigid și mai rapid pentru a-l duce pe Joachim în viitoarea sa aventură, cursa autonomă Highland Trail 550 din Scoția.
      [embedded content]
      Pentru cineva obișnuit cu cursele epice de mai multe zile, traseul de 885 km de la Highland Trail 550 nu ar fi trebuit să fie prea greu pentru el și pentru noua sa bicicletă. Dar pe lângă terenul stâncos și multele secțiuni de push-bike la urcare și la coborâre, vremea a fost de asemenea dificilă. Joachim a lăudat competitorii care l-au ajutat, dar a terminat de-abia la 2 zile după câștigător, în 5 zile și 18 ore, însă e decis să revină în cursă. După ce vedeți filmul evenimentului, puteți citi întreaga sa aventură pe pagina producătorului.
      Cât despre bicicletă, noul model din carbon Hook EXT-C are un preț de 3000 Euro și are succesul asigurat de renumele predecesorului său din oțel. Bombtrack încă consideră modelul ca fiind unul de cross-gravel și îl numește o bicicletă 650b deși are anvelope de MTB adevărate WTB Nano 27.5×2.1. Cadrul e proiectat să accepte atât roți 27.5×2.2 cât și 700x52c pentru gravel.
      Noua bicicletă din carbon are o geometrie puțin modificată față de modelul din oțel, cu un reach ceva mai mic și o poziție ceva mai înaltă și mai confortabilă. Interesant e că versiunea din carbon e disponibilă în 3 mărimi noi, acoperind acum gama XXS-XXL.
      Bicicleta primește furcă cu gât conic, complet din carbon monocoque cu ax thru 12×100 mm și prinderi de etrier flat mount care ajută la spațiul pentru anvelopele 2.2. Furca oferă toată versatilitatea necesară la un model de bikepacking, cu prinderi pentru aripi complete si cu prinderi cu 3 șuruburi pe fiecare parte pentru portbagaj.
      Aceiași furcă e acum disponibilă și pe modelul de oțel Hook EXT care costă acum 2400 Euro.
      Atât versiunea EXT-C cât și EXT au o transmisie SRAM Rival 1×11, dar noile cadre pot primi și transmisie dublă cu spațiu pentru angrenaj 36/46.
      Modelul Hook EXT-C are cadrul din amestec de fibre de carbon T600/T800 și include rutare internă modulară, compatibilă și cu Di2, trei prinderi de suport de bidon, prinderi de portbagaj și aripi și monobloc BB30 press fit. Bombtrack anunță o greutate de 1245 g pentru cadrul mărimea M, plus 490 g pentru furca netăiată, fiind disponibil și doar cadrul cu furca.

      Bicicletele complete sund disponibile la distribuitori cu un set de roți Hunt tubeless de 27.5 Adventure Sport Disc, grupul Rival 1 40T x 11-42 hidraulic și cu restul pieselor din aluminiu, produse de Bombtrack.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
×