Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    37.624

Kawasaki Z1000 R 2017

Autentifica-te  
United Motors

872 vizualizări

wide 

Kawasaki a prezentat versiunea Z1000 R a mult apreciatului naked Z1000, ce va fi disponibila in Europa din 2017

Pe langa incadrarea in normele Euro 4, care s-a facut fara a pierde din putere sau cuplu fata de modelul curent, Z1000 R beneficiaza de un tuning - “furat” de la superbike-uri - al suspensiilor si franelor, bineinteles insotit de o schema specifica de culori, care sa il faca usor de deosebit de modelul “normal”, model care se va produce in continuare si in 2017, spre bucuria fanilor.

Astfel, discurile Brembo de 310 mm de pe fata, cu santuri pentru disiparea caldurii, sunt presate de doua perechi de etrieri Brembo monobloc, montati radial in care lichidul de frana este adus de niste conducte metalice pentru imbunatatirea performantei franelor. Pe spate suspensia este Öhlins S46DR1S, total ajustabila printr-un buton rotativ, montat intr-un mod convenabil la distanta de amortizor. Suspensia fata a fost si ea revizuita pentru a lucra in armonie cu cea din spate.

Bineinteles, revizuit a fost si ECU pentru o mai buna livrare a puterii, bordul afisaza acum treapta de viteza, avand totdata posibilitatea de reglaj a indicatorului luminos care indica momentul cel mai bun de schimbare a treptei de viteza odata ce limita de rpm este atinsa.
Alte trasaturi specifice ale acestei editii R, sunt schema de culori Metallic Spark Black / Metallic Graphite Grey, o sa cu o grafica avand logo-ul “Z” in relief si tank pad-ul cu mentiunea “R edition”.

Vor fi de asemenea disponibile si versiunile “normale” in culorile Candy Burnt Orange si Metallic Spark Black / Golden Blazed Green. Pretul inca nu s-a auntat, iar vanzarea va incepe in Ianuarie 2017, prin importatorul official Kawasaki in Romania: United Motors si dealerii nostrii.

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Un nou sezon de ciclism se află înaintea noastră. Chiar dacă acțiunea pare încă departe, e doar o chestiune de timp până când ne vom alinia la startul primului concurs sau ne vom pregăti nerăbdători pentru prima tură serioasă pe bicicletă. Dacă te întrebi ce poți face diferit față de sezonul trecut, avem câteva propuneri: vrei să fii mai bun(ă) decât anul trecut? Vrei să fii mai sigur(ă) pe tine și pe bicicleta ta? Sau poate vrei să te bucuri de peisaje splendide? Să cunoști oameni noi, cu aceeași pasiune, mountain-biking-ul? Vrei să strabați sate pitorești, să îți provoci limitele, dar fără să îți asumi riscuri inutile? Le vom face pe toate acestea în sezonul șase al MTB Skills and Boot Camp, tabăra de tehnică MTB, organizata de Marc Sandu împreună cu Freerider.ro, pe plaiurile dimprejurul Câmpulung Muscelului.

      Taberele din seria MTB Skills and Boot Camp au început în 2014, au continuat an de an și au atras participanți veniți din toate colțurile țării, din Constanța sau Arad, Iași sau Craiova. Dragoș Mitroi este o gazdă plăcută și un ghid care te va motiva mereu să descoperi următoarea potecă, – descrierea îi aparține lui Marc Sandu, care, spun cursanții, are resurse inepuizabile de răbdare, și îți explică ce poți face mai bine la ghidon. Împreună, urmărim câteva principii simple: fără presiune asupra cursanților/cursantelor, explicații clare, evoluție în pași mici și ușor de gestionat, coeziune a grupului, lipsa competiției intre participanti. Ideea acestor tabere a plecat de la faptul că participând la multe curse și ture de MTB, am observat cum anumite deprinderi greșite te pot pune în pericol, de exemplu, pe coborâri, tehnica de frânare și poziționarea pe bicicletă fac rapid diferență între o căzătură sau ajungerea cu bine la “destinație”. Lipsa pompării te poate încetini și îți poate răpi din distracție. Dacă înveți cum să citești terenul și să legi mai multe segmente aparant distincte, într-un flow plăcut, îți vei crește viteza, fără să riști.  Lista ar putea continua și va continua în cadrul taberei. De aceea, misiunea MTB Skills and Boot Camp este creșterea nivelului tehnic al riderilor de MTB din România, pentru ca practicarea acestui sport să fie cât mai sigură și mai distractivă.

      MTB Skills and Boot Camp înseamnă trei zile pline, completate de un seminar de mecanică susținut de Dragoș Mitroi, în care se acoperă rezolvarea celor mai comune probleme care pot apărea în timpul unei ture. Seminarul acoperă procesul de întreținerea bicicletei și orice curiozitate personală privind acest capitol. Învioararea de dimineață, susținută de Marc Sandu nu doar că te dezmorțeste dar este concepută și să te lămurească cum să îți îmbunătățești postura și respirația pe bicicletă. Apoi, o sesiune matinală de pump track nu doar că te va încălzi înainte de ieșirea în teren ci îți poate da și un serios boost tehnicii de pilotaj! A propos! Te-ai mai dat în pump-track? Vei găsi unul chiar în curtea pensiunii unde se face cazarea!

      Programul explicat pe indelete al celor trei zile de tabară îl poți găsi aici. În ceea ce privește condițiile de cazare, am fost gospodari, ocupându-ne de îmbunătățiri de-a lungul toamnei trecute. Practic, am pus la punct un mic domeniu, în care, vei avea ocazia să te convingi totul este legat de pasiunea pentru biciclete! Trebuie doar să ajungi în Câmpulung Muscel împreună cu bicicleta ta, mai departe ne ocupăm noi! Pentru riderii care vin din București există și posibilitatea transportului cu un microbus VWT5.
      Iată așadar calendarul taberelor MTB Skills and Boot Camp 2019:
      5-7 aprilie 2019
      24-26 mai 2019
      14-16 iunie 2019
      5-7 iulie 2019
      26-28 iulie 2019
      13-15 septembrie
      27-29 septembrie
      11-13 octombrie
      Cât costă? Pentru că salariile minime au crescut şi inflaţia acţionează şi ea, costul taberei este de 690 de lei, existând şi varianta de 740 de lei care include transport dus-intors cu microbus VW Transporter din Bucureşti. Micul dejun și cazarea sunt incluse în preț.
      Câte locuri sunt disponibile? Din motive de calitate a actului didactic şi de coeziune a grupului, numărul de cursanţi este limitat.
      Toate detaliile le poți găsi pe această pagină.
      Pentru înscrieri şi detalii suplimentare:
      Coach@marcsandu.ro, 0745-083.191
      www.marcsandu.ro
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Taiwanezii de la Aerozine revin în atenție cu noile angrenaje pentru mtb XEN A1 și XEN O1, gândite să fie extrem de rezistente și potrivite a fi folosite la orice, de la XC la DH. Cele două modele sunt asemănătoare, diferența principală fiind faptul ca A1 vine echipat cu foi rotunde în timp ce O1 are foi ovale.

      Angrenajele XEN sunt din aluminiu 7075, turnate și apoi prelucrate CNC. Cea mai interesantă specificație a noilor angrenaje XEN este faptul că lungimea axului poate fi modificată. Sistemul celor de la Aerozine se numește “ALS” (Adjustable Length System) și folosește niște distanțiere care pot fi intoarse pentru a oferi reglaj în plaja de 5 mm. Brațele angrenajelor vin cu următoarele dimensiuni: 155/160, 160/165, 165/170, 172.5 și 170/175mm.

      Aerozine permite și două opțiuni pentru interfața foilor. Pe XEN pot fi instalate foi direct-mount sau folosind standardul Shimano cu 4 șuruburi asimetrice BCD96/64. Foile Aerozine, fie că sunt ovale sau rotunde, sunt construite din aluminiu 7075 prin metoda de așchiere CNC, iar numărul de dinți variază de la 28 la 40t în pași de câte doi dinți.
      Axele de 30 mm Aerozine sunt fabricate tot din aluminiu și au trei lungimi pentru a se potrivi roților spate cu spații de 142, 148 sau 157 mm. Pentru a se instala perfect în carcasa BB-ului bicicletei, aceste axe dispun de un reglaj în lățime de până la 2,5 mm fără a se folosi șaibe.
      Angrenajele XEN vin cu rulmenții pedalieri Aerozine BSA-30-HS cu filet, dar sunt compatibili și cu PF30 și PF4130. Întrucât dorința principală pentru aceste angrenaje a fost să fie robuste, greutatea lor este de 559 grame. Modelele A1 și O1 sunt disponibile în trei culori: Blast Black, Blast Gold și Blast Blue, folie incluse în pachet fiind negre.
      Prețurile variază între 414 și 428 $, iar produsele sunt disponibile online pe site-ul fabricantului.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Producătorul de componente ultraușoare din carbon Darimo a scos câteva produse extraordinare în ultima vreme, însă acum au ajuns la o limită de-a dreptul extremă cu noul sistem de prindere a șeii de tijă cu ajutorul unei perechi de șnururi din cea mai rezistentă fibră din lume, Dyneema, bineînțeles că salvând și câteva grame cu această ocazie.
      Noua tijă de șa se numește Loop și folosește două șnururi de calitate superioară construite 100% din Dyneema pentru a tensiona șinele șeii prinse în tija deșa extrem de ușoară T1 din carbon. În comparație cu modelul standard de tijă, noua versiune Loop e mai ușoară cu încă 8 g, ceea ce înseamnă că versiunea de 400 mm a tijei T1 Loop are acum o greutate sub 90 g!
      În timp ce economia de greutate e binevenită, mai ales pentru cei mai îndârjiți fani ai bicicletelor ușoare, noul șnur din polietilenă cu masă moleculară mare (adică Dyneema) este practic indestructivil și elimină clemele de prindere folosite de tijele de șa obișnuite. Astfel, noul sistem e mai rezistent și ar putea fi mai potrivit pentru utilizările dure la MTB.
      Un punct extra e că toți proprietarii de tije T1 Darimo pot să le modifice pentru a trece la noul sistem Loop.
      În comparație cu sistemul de prindere din carbon a modelului clasic ce cântărește 18.7 gm noul sistem cu Dyneema are o greutate considerabil mai mică, de 10.4 g, ambele sisteme folosind și șuruburi din titan care nu sunt adăugate la aceste valori de greutate. La un astfel de desing ultraușor o economie de 8 g e considerabilă!
      Acum o tijă T1 Loop completă de 31.6 mm și 400 mm lungime cu aspect UD cântărește sub 91 g.
      Darimo produce tijele la comandă în atelierul propriu din Spania, așa că ar putea dacă e nevoie să producă un model și mai subțire sau de oirce altă lungime sau diametru are nevoie bicicleta. Prețul tijei T1 Loop este de doar 300 Euro, cu mai puțin de 10% peste modelul standard T1 și mai ieftină decât modelul cu setback T2. Pentru comenzi trebuie contactată direct compania Darimo.
      Informații și imagini de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Nu e o surpriză că producătorul olandez American Eagle lucrează la un model full-suspension de XC din carbon pentru echipa lor pro. Când au lansat modelul hardtail Atlanta se vorbea deja despre un model full-suspension. Acum se pare că acest model de XC este aproape de lansare.
      Chiar dacă echipa Brentjens MTB Racing Team concurează încă pe modelul hardtail din carbon Atlanta, la finalul Cupei Mondiale și a Campionatului Mondial câțiva cicliști au putut fi observați pe noile biciclete. Deși se zvonea că noul model va ieși pe piață la finalul lui 2018, bicicletele au fost gata la timp doar pentru membrii echipei, nu și pentru publicul larg.
      American Eagle nu depun eforturi pentru a ascunde noua bicicletă. Aceasta e vopsită în portocaliul aprins al echipei și poate fi admirată pe paginile de social media ale tuturor cicliștilor din echipă, chiar și pe pagina echipei Brentjens. Detaliile concrete despre bicicletă sunt însă puține deoarece aceasta nu a fost încă lansată oficial, dar se pot trage multe concluzii de pe urma imaginilor existente.
      Se pot observa multe asemănări izbitoare cu Scott Spark, mai ales că și aceasta a fost lansată și într-o ediție portocalie asemănătoare. Bicicleta încă fără nume de la American Eagle are o suspensie asemănătoare cu un singur pivot, bazându-se pe flexarea seatstay-urilor din carbon pentru funcționare, iar amortizorul este cu funcționare inversă. Există însă și multe diferențe.
      La cadrul American Eagle seatstay-urile se îngroașă și devin mai pătrățoase cu cât se apropie de basculă. Pivotul din spate de pe stay-uri este excentric și oferă probabil posibilitatea modificării geometriei și a curbei suspensiei cu ajutorul unui flip chip.
      Cadrul American Eagle are rutare internă pentru transmisia 1x și frâna spate, blocaj ascuns pentru amortizor, tijă dropper în unele variante și se pare că are și un port de ieșire pentru un cablu unde s-ar putea monta un deraior față de tip Sideswing. Toate bicicletele au ax thru DT RWS ce se potrivește cu suspensia de la DT Swiss și folosesc prindere de etrier post mount aflată în interiorul triunghiului spate.
      Nu a fost anunțată o dată concretă de lansare a noii biciclete, dar s-ar putea să se întâmple destul de repede. American Eagle au anunțat că speră ca bicicleta să fie disponibilă din Martie 2019.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      A fost anunțat primul concurs al anului, MTB Winter 4Cross, devenit deja o tradiție la început de an și dedicat celor pricepuți și curajos. O competiție faină care atrage sportivi din diverse ramuri și care este organizat în format eliminatoriu: primii 16 sau 32 de participanți intră în probe și se pleacă câte 4, apoi primii 2 se califică mai departe până în finală.
      Foto: Adrian SîrbuGazdă pentru concurs va fi Arena Platoș care deja ne-a obișnuit cu concursuri specutaculoase. MTB Winter 4x va avea loc duminică 27 ianuarie, iar de la organizatori citire, aflăm și restul de detalii:
      Vârsta minimă de participare este de 16 ani.
      Calificările presupun parcurgerea traseului de concurs într-o singură manșă.
      În funcție de rezultatele obținute în manșa de calificare, se vor froma grupe de câte 4 concurenți pentru manșele din finale.(prima grupă: 1 cu 4 cu 13 cu 16, pentru varianta cu 16 concurenți în finală).
      Un număr de 16 sau 32 de concurenți se vor califica pentru manșele eliminatorii.
      O poartă a fost trecută în mod corect atunci când atât concurentul, bicicleta și ambele picioare au trecut peste linia de poartă.
      Antrenamentul oficial constă în două manse pe traseul de concurs.
      Doar concurenții calificați în Finală intră în manșele de antrenament.
      Primii doi concurenți se califică în manșa următoare (doi din patru).
      Clasamentul în fiecare manșă este determinat de prima parte a corpului care trece linia de sosire.
      Linia de sosire este dotată cu o camera de filmat care va functiona pe parcursul întregului concurs.
      În cazul in care în finală niciunul dintre concurenți nu ajunge la linia de sosire, clasamentul va fi dat de poziția lor pe traseu.
      În urma manșei de calificare, celui mai bun rezultat ii se va acorda tricoul/numărul rosu si va avea dreptul sa aleaga primul poarta de start, în urmă ceilalți 3 vor face același lucru în urma rezultatului obținut în manșa de calificare.
      Prezența la start este responsabilitatea fiecarui concurent, în caz ca nu se prezintă la start va fi descalificat.
      Intervalul de start între manșe se va stabili la sedința tehnică.
      Dacă vreun concurent își pierde casca printr-o căzătură, acesta nu mai are dreptul să continue traseul (motive de siguranță).

      Echipamentul de protecție:
      Cască de protectie omologata full-face de Downhill, protecție de coloana omologată.
      Fără aceste două elemente de protecție concurentul nu va avea voie să ia startul în competiție.
      Este interzisă purtarea căștii peste caciulă sau alt obiect care să împiedice protecția deplină a acesteia.
      Este interzisă purtatrea protecției de colană peste geacă sau altă formă de îmbrăcăminte.
      Se recomandă folosirea apărătorilor pentru coate și genunchi.
      Programul competiției:
      08:15 – 09:30 ÎNSCRIERI @ Apres-Ski BAR
      09:45 ȘEDINȚĂ TEHNICĂ, la START
      10:00 MANȘE ANTRENAMENT
      10:30 MANȘĂ CALIFICĂRI
      12:00 MANȘE FINALE
      14:00 CEREMONIA DE PREMIERE
      Sursa: Freerider
×