Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    42.813

Kawasaki Z1000 R 2017

Autentifica-te  
United Motors

1.045 vizualizări

wide 

Kawasaki a prezentat versiunea Z1000 R a mult apreciatului naked Z1000, ce va fi disponibila in Europa din 2017

Pe langa incadrarea in normele Euro 4, care s-a facut fara a pierde din putere sau cuplu fata de modelul curent, Z1000 R beneficiaza de un tuning - “furat” de la superbike-uri - al suspensiilor si franelor, bineinteles insotit de o schema specifica de culori, care sa il faca usor de deosebit de modelul “normal”, model care se va produce in continuare si in 2017, spre bucuria fanilor.

Astfel, discurile Brembo de 310 mm de pe fata, cu santuri pentru disiparea caldurii, sunt presate de doua perechi de etrieri Brembo monobloc, montati radial in care lichidul de frana este adus de niste conducte metalice pentru imbunatatirea performantei franelor. Pe spate suspensia este Öhlins S46DR1S, total ajustabila printr-un buton rotativ, montat intr-un mod convenabil la distanta de amortizor. Suspensia fata a fost si ea revizuita pentru a lucra in armonie cu cea din spate.

Bineinteles, revizuit a fost si ECU pentru o mai buna livrare a puterii, bordul afisaza acum treapta de viteza, avand totdata posibilitatea de reglaj a indicatorului luminos care indica momentul cel mai bun de schimbare a treptei de viteza odata ce limita de rpm este atinsa.
Alte trasaturi specifice ale acestei editii R, sunt schema de culori Metallic Spark Black / Metallic Graphite Grey, o sa cu o grafica avand logo-ul “Z” in relief si tank pad-ul cu mentiunea “R edition”.

Vor fi de asemenea disponibile si versiunile “normale” in culorile Candy Burnt Orange si Metallic Spark Black / Golden Blazed Green. Pretul inca nu s-a auntat, iar vanzarea va incepe in Ianuarie 2017, prin importatorul official Kawasaki in Romania: United Motors si dealerii nostrii.

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Hunt au extins gama lor de roți Hunt Beyond la care adaugă acum un upgrade de la Ceramic Speed pentru butucul cu dinam destinat curselor lungi de adventure bike, pentru cursiere, gravel bike-uri sau MTB. Colaborarea cu CeramicSpeed a început pentru Hunt odată cu proiectul roților aero de șosea Limitless. În joc a intrat și producătorul german de dinamuri SON. Scopul a fost de a evita pierderea de W în sistemul dinamului, lucru care s-a făcut prin instalarea de rulmenți ceramici cu rezistență mai mică la rotație.
      Hunt are deja în ofertă o gamă largă de roți echipate cu dinam pentru cicliștii de aventură ce au nevoie să își încarce bateriile. Există un set de roți de șosea din carbon cu profil de 30 mm care costă 1060 Lire și trei versiuni din aluminiu pentru șosea, gravel 650b și MTB 29 cu prețuri de 540-550 Lire, astfel fiind acoperit aproape orice tip de bicicletă de aventură.
      Toate roțile folosesc același butuc premium SON Deluxe 12 cu dinam, pentru frână pe disc, care este considerat cel mai eficient dinam de pe piață, cu cea mai mică rezistență la înaintare.
      SON spune că Deluxe are o eficiență de 65% la doar 15 km/h, transformând forța picioarelor în electricitate. Acest lucru adaugă 5 W în plus la 18 km/h pentru a oferi încărcare la 3.25 W pentru telefon sau GPS. Nu sunt valori rele, dar Hunt a dorit să îmbunătățească mai mult eficiența pentru cei ce fac ture lungi de bikepacking și pentru cei ce participă la curse pe distanțe foarte lungi. Asta deoarece responsabilul proiectului Hunt Beyond este participantul la curse de anduranță și câștigătorul cursei TransContinental, Josh Ibett. Pentru asta au adus în joc pe cei de la CeramicSpeed.
      Reușește deci înlocuirea rulmenților clasici cu unii ceramici să îmbunătățească dinamul? Răspunsul e poate da, poate nu…
      Specialiștii danezi în rulmenți și viteză mare CeramicSpeed au fost bucuroși să se joace cu SON încercând să reducă din frecarea dinamului cu ajutorul rulmenților lor de precizie. Pentru asta au introdus rulmenți CeramicSpeed în butucul SON Deluxe 12 să vadă care ar fi rezultatul. În mod normal, prin trecerea la rulmenți ceramici la o roată se economisește aproximativ 1 W. Practic adăugarea de rulmenți ceramici la ambele roți nu reușește să compenseze pierderile de putere din butucul cu dinam atunci când acesta încarcă un dispozitiv.
      În schimb atunci când luminile și încărcarea sunt oprite, rulmenții ceramici de la cele două roți reușesc să salveze mai multă putere decât se pierde în dinam.
      În plus, testele au arătat că dacă se montează pe bicicletă un set complet de rulmenți CeramicSpeed în butuci, rotițele de schimbător și monobloc, se obține o economie de 6-9 W, ceea ce depășește pierderile pe dinamul SON chiar și sub sarcină.
      În plus, Hunt și SON spun că rulmenții CeramicSpeed se simt mult mai fin. Rulmenții sunt mai preciși față de cei SKF standard din oțel pe care SON îi folosește în mod normal, așa că a scăzut și flexia la sarcină și în viraje, ceea ce înseamnă și o durată de viață mai lungă.
      Pentru cicliștii normali un astfel de upgrade pare fără sens. Dar pentru cei ce participă cu intenții serioase la cursele de anduranță, câteva sute de euro în plus pentru a elimina pierderile în dinam poate fi o idee rezonabilă.
      Hunt spune că va adăuga rulmenți CeramicSpeed ca opțiune pe roțile cu dinam începând din primăvara 2020. Vor primi o versiune CeramicSpeed și roțile de gravel și adventure simple, fără dinam. Nu se știu prețurile, dar în acest moment roțile extrem de rapide 48 Limitless Aero Disc se vând cu 1450 Euro, ceea ce le face printre cele mai ieftine roți din carbon disponibile cu rulmenți CeramicSpeed instalați.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Acum trei ani a renăscut marca Spengle ce produce în Europa roți din carbon cu 3 spițe. După 15 luni de când au lansat primele modele în producție, Spengle a scos pe piață o versiune mai ușoară și mai reistentă. Iar pentru cei ce au cumpărat deja produsele lor anterioare, au promis că le vor înlocui cu cele noi gratuit.
      Spengle s-a relansat în 2018 după mai mult de 10 ani de pauză cu un nou set de roți din carbon. Folosind o singură matriță de roți de 27.5 cu lățimea internă a jantei hookless de 24 mm, roțile acestora erau modulare în sensul că ele puteau primi atât butuci normali cât și Boost, din aluminu, astfel putând fi create atât roți gravel 650b cât și roți de trail de 27.5 cu aceiași matriță.
      Roțile au fost dezvoltate cu scopul de a fi indestructibile, deoarece fiind complet din carbon nu se poate înlocui efectiv o spiță în caz de accindent, așa că greutatea nu a fost neapărat un obiectiv principal. Însă la lansare s-a făcut o eroare din cauza unei comunicări deficitare între ingineri și cei de la marketing. Spingle a anunțat inițial o greutate de 1750 g pentru un set, însă aceasta se pare că era greutatea roților înainte de adăugarea butucilor, așa că greutatea finală a fost cu aproximativ 600 g mai mare, așa că primii clienți nu au fost foate mulțumiți. În final, prima generație de roți avea o greutate de 2372 g, deși nu se simțeau foarte grele pe teren.
      După ce au produs roți în Slovacia începând cu august 2018, Spengle a îmbunătățit straturile de carbon ale primei versiuni, reușind să scadă câteva grame serioase. Astfel Spengle spune că ultimul model e cu 300 g mai ușor. În realitate, modelul nou denumit v.1.4 este mai ușor cu 182 g, greutatea reală fiind de 2190 g pentru un set cu butuciBoost.
      Îmbunătățirea nu a fost însă doar de greutate, acestea fiind rafinate pentru a fi mai rezistente. Echipele de proiectare și producție au colaborat pentru a produce un set de roți mult mai durabile.
      Nicio roată de carbon nu e indestructibilă, dacă e lovită de bolovani la presiune mică până la urmă se va crăpa. Spengle însă dorește ca roțile lor să fie utilizabile chiar și dacă au suferit un accident serios, oferind pentru acestea garanție pe viață pentru orice incident ce poate să apară în timpul utilizării, oriunde de la gravel la enduro. Noul model este nu doar mai ușor cu 10% ci e mai puternic, durabil și mai rezistent la impact.
      Acum că noile roți v.1.4 sunt disponibile, Spengle spune că va înlocui gratuit sutele de perechi ce au fost vândute deja la prețul de 1500 Euro, proces ce va dura câteva luni. Roțile originale sunt în continuare sigure, dar noul model e mult mai performant și ar fi necinstit ca cei ce au susținut firma de la început să nu beneficieze de ele. Un mic plus e și că noile roți vin cu valve de calitate, ventilate, de la ENVE.
      Spenge spună că nu e vorba de o înlocuire preventivă a roților ci doar de a face clienții fericiți. Cum roțile au oricum garanție pe viață, dacă cumpărătorii ar fi avut probleme cu roțile ar fi primit oricum modelul nou la schimb.
      Noile roți v1.4 folosesc aceiași butuci solizi ca înainte, care sunt cam grei și limitează puțin performanța. Roțile sunt disponibile cu două lungimi de ax și sunt compatibile doar cu casete Shimano standard, lucru care e destul de limitat având în vedere popularitatea transmisiilor 1×12. Butucii Boost pot primi o casetă NX 1×12 dar nu e loc pentru casetele mai mari de gravel 1×11.
      Spengle lucrează la implementarea unor noi butuci fabricați împreună cu italienii de la Damil care vor fi mai ușori cu încă 250 g în viitoarea generație de roți, fiind și compatibili cu casete XD și MicroSpline, lansarea fiind la începutul anului 2020.
      Pe lângă noii butuci, se pregătește și o versiune de 29 cu aceiași lățime internă de 24 mm a jantelor hookless, tot în 2020. De asemenea va fi disponibil un set mai serios de enduro, cu lățimea internă de 30 mm, tot în cursul anului următor.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații și imagini de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      La scurt timp după ce italienii de la Prologo anunţau noile şei ergonomice scurte, Selle San Marco, tot Italia, prezintă şi ei viziunea lor în ce priveşte noua generaţie de şei mai scurte. Nou gamă include modele pentru bicicletele de şosea, gravel şi mtb.
      Selle San Marco Shortfit Superleggera – nu este nouă ca denumire însă abia acum modelul a devenit disponibil. Şaua combină stilul „Shortfit” cu structura foarte uşoară Superleggera. Lungimea scurtată şi decupajul Open-Fit oferă confort mai bun, forma fiind gândită să se potrivească cicliştilor care stau pe bicicletă într-o poziţie agresivă. Carcasa şi railurile şeii sunt din carbon la care se adaugă căptuşeala nouă Pexfoam ce oferă confort şi greutate redusă. Preţul nu a fost anunţat.

      Selle San Allroad – este o şa gândită să se ofere performanţă maximă pe bicicletele gravel. Aceasta combină partea frontală îngustă – pentru pedalare fără frecare, cu un spate uşor ridicat şi un decupaj mare central. Căptuşeala are densitate dublă şi grosime variabilă pentru a oferi confort pe off-road. Versiunile Selle San Allroad Racing (175 g) şi Selle San Allroad Carbon FX (147 g) dispun de laterale din ţesătură pentru a oferi protecţie suplimentară la eventualele căzături şi zgârieturi. Preţul anunţat pentru Racing este de 149 euro, iar pentru Carbon FX 199 euro.

      Selle San Marco GND Open – reprezintă evoluţia actualului model GND. Prioritatea principală aici a fost ergonomia şi greutatea redusă. Forma decupajului central este nouă, iar cadrul şi railurile sunt din carbon. Lăţimile disponibile sunt de 145 şi 135 mm, lateralele fiind şi aici întărite cu ţesătură. Preţul nu a fost anunţat.

      Selle San Marco GND Supercomfort – este o şa pentru off-road la care s-a folosit căptuşeală cu dublă densitate mai groasă, mai mult gel. Suprafaţa şeii dispune de perforaţii. Are de asemenea două „amortizoare” localizate dedesubtul oaselor dorsale, pentru a oferi şi mai mult confort pe drumurile denivelate sau poteci. Chiar dacă GND Supercomfort nu dispune de un decupaj central, şaua totuşi foloseşte tehnologia San Marco Open Shell cu arie specială pentru degajarea presiunii în zonele sensibile. Preţul nu a fost anunţat.

      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Speedvagen a anunțat o ediție mega-extra-giga limitată a modelului Disc OG, construită cu componente Chris King culoarea bourbon. Numită Bourbon King Disc OG, doar… 8 exemplare vor fi produse, acestea fiind disponibile în 4 mărimi și trei scheme de culoare.
      Partea exclusivistă a modelului special Speedvagen este folosirea pieselor Chris King în culoarea bourbon. Compania spune că a reușit să obțină doar 8 seturi de componente în această culoare, motiv pentru care ediția va fi produsă într-un număr extrem de limitat de bucăți.
      Vor fi disponibile 3 culori: Mustard, Sage și Oxblood.
      Butucii Chris King Bourbon R45D sunt legați la jantele HED Belgium Plus Eroica. Frânarea e asigurată de frânele hidraulice Shimano Ultegra, cu schimbarea vitezelor mecanică, dar există opțiunea de upgrade la Di2 sau SRAM.
      Rulmenții monoblocului sunt modelul extrem de drumos Chris King Bourbon T47.
      Direcția e asigurată, evident, de un set de cuvete Chris King Bourbon. Furca e ENVE disc road cu spațiu pentru anvelope de 32 mm.
      Chiar dacă geometria de mai sus prezintă 5 mărimi, Speedvagen a anunțat că doar 4 vor fi disponibile, între 52 și 58.
      O garanție de 500$ e necesară pentru a rezerva una dintre cele 8 biciclete, prețul total final fiind de 7250$, cu posibilitatea de upgrade contra cost. Livrarea va avea loc la 2-3 luni de la plasarea comenzii.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Rocky Mountain a lansat un MTB foarte special. Instinct Carbon 99 nu are doar o echipare de top ci și o vopsea în ediție limitată, pentru cei ce reușesc să cumpere una. Modelul va fi produs în doar 20 de exemplare, așa că doritorii trebuie să se grăbească.
      Construit pe platforma Instinct, modelul are roți de 29 cu cursa de 150 mm în față și 140 mm în spate. Cadrul din carbon folosește geometria reglabilă și curba suspensiei RIDE-9, totul fiind acoperit cu o vopsea impresionantă cameleon, cu minimul de sigle prezente.
      Nicio bicicletă exclusivistă nu ar fi completă fără o echipare de top, așa că Instinct primește setul de echipare 99 ce include transmisia completă SRAM XX1 Eagle AXS wireless, tija dropper RockShox Reverb AXS, frânele SRAM G2 Ultimate, furca RockShox Pike Ultimate RC2 de 150 mm și amortizorul Super Deluxe Ultimate RCT. Roțile sunt Race Face Next R din carbon iar ghidonul provine de la același producător. Greutatea completă anunțată e de 12.9 kg în mărimea M.
      Bineînțeles, o bicicletă specială are și un preț pe măsură. Instinct Carbon 99 costă 9.999$, un preț asemănător cu cel al modelelor similare ale altor companii, echipate AXS, dar care nu sunt în ediție limitată.
      Bicicletele sunt deja disponibile pentru comandă. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
×