Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    36.983


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Cluburile sportive JoyBike și Nh Bike anunță formarea unui parteneriat pe o durată de 5 ani. Scopul acestuia este promovarea comună a proiectelor de Bike Park realizate de fiecare club în Masivul Postăvarul, sub forma unui singur proiect unitar și coerent.
      De la promotori:
      Credem că prin unirea forțelor noastre Brașovul are o șansă mai bună să realizeze un Bike Park la standarde internaționale în Masivul Postăvarul, lucru dorit de ani buni de comunitatea locală de mountainbikeri, care ar propulsa Brașovul la nivelul unor importante orașe montane din Europa și de pe întreg mapamondul.
      Astăzi, fondatorii ambelor cluburi, respectiv Ciprian Burtan și Micu Bogdan, au depus fiecare, sub formă de donație, proiectele tehnice și toată documentația aferentă acestora către Primăria Municipiului Brașov.

      Primăria Municipiului Brașov și-a manifestat interesul față de proiectele de Bike Park și s-a angajat să definitiveze cele câteva studii încă necesare acestora și să realizeze investiția fizică. Primăria va decide daca va face direct această investiție sau indirect, prin intermediul Regiei Publice Locale a Pădurilor ”Kronstadt”.

      Credem că avem șanse reale ca în anul 2019 să fie realizate primele trasee de mountain biking în Masivul Postăvarul.

      Cluburile vor folosi în continuare toate resursele pe care le au la dispoziție pentru a promova acest proiect comun de interes major pentru orașul Brașov și pentru comunitatea de mountainbiking locală dar și pentru cea națională.
      Suntem bucuroși că am făcut un pas important și decisiv în beneficiul Brașovului!
      Cluburile sportive JoyBike și Nh Bike
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Convercycle este un proiect de bicicletă cargo pliabilă ce combină capacitatea de transport a unei biciclete cargo lungi cu manevrabilitatea unei biciclete de oraș convențională. Ideea e relativ simplă – roata spate se extinde pentru a mări lungimea bicicletei și capacitatea de transport. Extinderea se face printr-o soluție ingenioasă ce păstrează o manevrabilitatea bună în ambele situații și deschide posibilitatea montării unui motor pentru asistență. Acum se lansează printr-o campanie Kickstart.
      Bicicleta Convercycle e în mod sigur unică, indiferent dacă e privită ca o bicicletă cargo sau una de oraș. Design-ul pliabil 2 în 1 oferă ce e mai bun din ambele lumi, capacitate de încărcare mare, volum mic pentru depozitare și manevrabilitatea unei biciclete normale când nu se transportă bagaje mari. Iar trecerea de la un mod de utilizare la celălalt ar trebui să dureze doar câteva secunde.
      Bicicleta are un ax care pivotează în fața roții din spate, pe chainstay, în modul extins cargo. Practic bicicleta are un triunghi spate dintr-o bucată (cam ca la bicicletele full suspension cu un singur pivot) ce se rotește în sus și în jos în coșul de bagaje integrat în cadru.
      Prin deblocarea unei piedici ce fixează triunghiul spate, bicicleta trebuie doar ridicată iar roata se duce în față și își găsește locul în tăietura din partea de jos al coșului de bagaje. Acolo, roata este blocată în poziția scurtă. În imagini sunt prezentate mai multe concepte, dar varianta finală a Convercycle rămâne să fie văzută ulterior. Probabil cercetările finale se bazează pe banii din campania de lansare.
      Transmisia e un alt exemplu de element în lucru. Primele prototipuri aveau o transmisie pe partea stână ce permitea transferul puterii din dreapta în stânga prin mijlocul axului pivotant.
      Modelele mai noi au un sistem mai rafinat ce folosește o transmisie convențională pe partea dreaptă, care face mai simplă integrarea butucilor cu viteze interne dar și a unui motor integrat în monobloc.
      Detaliile finale despre Convercycle sunt deci destul de puține, dar pânăî acum se știe că e vorba de un cadru din oțel cu un portbagaj integrat ce poate transporta până la 60 kg. Bicicleta are în acest moment o greutate de 18 kg dar se lucrează la o versiune mai ușoară din aluminiu pentru varianta finală.
      Bicicleta pliabilă va fi disponibilă cu două opțiuni de transmisie: una cu butuc Nexus cu 5 viteze interne și una cu asistență electrică oferită de un motor de 250 W. Bicicleta va avea frâne pe disc, roți 700c și o cursă suficientă de reglaj a tijei de șa și o poziție verticală ce va putea acomoda o gamă largă de dimensiuni de utilizatori.
      Portbagajul are o lățime de doar 43 cm, fiind mai îngust decât ghidonul, ceea ce face bicicleta mai ușor de manevrat în zone înguste și dă posibilitatea parcării acesteia într-un suport standard. Este însă sufucient de lat pentru a face loc câtorva plase de cumpărături sau a unei lăzi Euro de bere. Va exista chiar și o variantă închisă.
      Fiind dezvoltată în Germania, versiunea finală a Convercycle va fi conformă cu standardele locale rutiere, adică va include iluminat față și spate și aripi complete, aripa spate fiind evident detașabilă pentru a putea fi folosită în ambele moduri de funcționare.
      Convercycle e departe încă de producția finală, dar acesta e și motivul pentru care echipa de dezvoltare a lansat o campanie Kickstarter pentru fonduri. După doar o săptămână au reușit să strângă mai mult de jumătate din fondurile necesare.
      Oferta specială este de 1000 Euro pentru o Convercycle cu 5 viteze și un model a bicicletei printat 3D special de Crăciun care va ajunge la timp pentru sărbători. Cu încă 200 Euro se poate comanda modelul cu asistență electrică. După terminarea ofertei, prețul va rămâne același dar nu va include cadoul de Crăciun. Convercycle ar trebui să fie gata de livrare în august 2019, dar acesta este primul proiect al dezvoltatorilor.
      Puteți deci să vă comandați și să ajutați la dezvoltarea unei biciclete cargo unice, care poate fi pliată să încapă în lift! Mai multe informații găsiți pe pagina campaniei Kickstarter.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Ediția a 5a a maratonului pe etape Mitas 4 Islands, care se va desfășura în Croația în perioada 9-13 aprilie, va avea în 2019 patru etape plus un prolog. Rolul prologului este de a departaja echipele de câte doi cicliști și stabili ordinea de start pentru prima etapă din următoarea zi.
      Detaliile prologului:
      Lungime 13 km Diferență de nivel 300 m Echipele vor sprinta la putere maximă direct de la linia de start și vor pedala pe plaja Baška de pe insula Krk, spre marginea orașului unde vor începe o scurtă cățărare spre pădurea de pini zigzagată de poteci tehnice. După care se vor intoarce spre sosire.

      Va fi o etapă scurtă, 13 kilometri cu doar 300 m diferență de nivel, însă suficient pentru ca participanții să înțeleagă ce îi așteaptă în următoarele 4 zile. Această etapă prolog va fi folosită pentru a măsura timpii care vor determina blocul de start al fiecărei echipe în parte, începând cu următoarea zi.
      Mitas 4 Islands 2018 etapa 1 Mitas 4 Islands 2018 etapa 1 Mitas 4 Islands 2018 etapa 1 Mitas 4 Islands 2018 etapa 1 De la nivelul mării concurenții încep cățărarea de-a lungul unei poteci de pietriș, care se continuă cu o scurtă secțiune tehnică la deal. Aceasta se transformă într-un singletrail. Mai departe, se ajunge în zona abruptă și tehnică a cățărării, care va duce plutonul de rideri pe lângă biserica din zona cea mai înaltă a etapei prolog, la aproximativ 164 m deasupra mării. Această combinație de zone abrupte și tehnice în urcare, va oferi cicliștilor antrenați ocazia de a avea un timp final mai bun față de restul concurenților.
      Odată ajunși în vârf, nu va fi prea mult timp de odihnă, întrucât coborârea este și aceasta destul de abruptă și tehnică în prima parte și rapidă în a doua parte. Așadar, acum vor fi avantajați cei care se pricep să coboare în viteză pe zone tehnice, având ocazia să-i ajungă pe cei buni la cățărare. Poteca traversează livezi de măslini și câmpii cu oi la păscut. Foarte pitoresc, dar concurenții vor trebui să tragă tare pentru a obține un loc cât mai în față, a doua zi la startul etapei întâi.
      Prologul a fost introdus de organizatori pentru a oferi concurenților o zi scurtă, dar plină de acțiune. Timpul obținut aici va conta nu doar pentru stabilirea ordinii de start de a doua zi ci și la clasamentul final, la sfârșitul celor 4 zile de concurs. În acest fel toți riderii se vor încălzi puțin și-și pot face o idee despre cum va arăta terenul de concurs pentru următoarele zile. De asemenea, acest prolog va permite și cursei să se desfășoare la viteză mai mare, întrucât cei mai rapizi rideri vor fi în față încă din prima zi.
      Mitas 4 Islands 2018 etapa 4 Mitas 4 Islands 2018 etapa 4 Mitas 4 Islands 2018 etapa 4 Mitas 4 Islands 2018 etapa 4 Detaliile celor patru etape:
      Etapa 1 – 10 aprilie 2019
      72 km lungime 1750 m diferență de nivel 2 puncte alimentare Parcurgerea „Lunii” Poteci noi
      Etapa 2 – 11 aprilie 2019
      65 km lungime 1120 m diferență de nivel 2 puncte alimentare Include poteca „Premuzic”și plaja „Paradis”
      Etapa 3 – 12 aprilie 2019
      73 km lungime 1650 m diferență de nivel 2 puncte alimentare Start de pe vapor Include poteca „Paradisul ciobanului”
      Etapa 4 – 13 aprilie 2019
      40 km lungime 900 m diferență de nivel 2 puncte de alimentare Include cățărarea epică și poteca lui Napoleon
      Înscrierile au început, iar prețurile sunt după cum urmează (per participant):
      Early Bird – 350 € / perioada 1 iunie – 30 septembrie 2018 (sau până se ocupă primele 100 locuri) Preț normal – 400 € / perioada 1 octombrie – 31 decembrie 2018 Last minute – 450 € / 1 ianuarie 2019 – 10 martie 2019 Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Scott au modificat întreaga gamă de produse de ciclism pentru copii pentru 2019 sub deviza ”Heroes inspire heroes” pentru a ajuta părinții să motiveze viitoarea generație de cicliști. Indiferent dacă alegeți noua gamă de biciclete de performanță Future Pro pentru copiii pasionați de competiții, linia Junior pentru cei ce încep acest sport sau doar o pereche de pantofi, o cască sau un echipament de calitate, Scott oferă toate acestea în 2019.
      [embedded content]
      Filozofia generală Scott în legătură cu aducerea mai multor copii pe bicicletă se învârte în jurul ideee de a echipa copiii la fel de bine ca adulții pentru trasee dificile. Dacă oferim copiilor aceleași condiții ca cele ale adulților, va rezulta o nouă generație de cicliști (dar și consumatori) pasionați. Acestora li se oferă nu doar biciclete pe mărimea lor ci și căști, pantofi și echipament cu același nivel de performanță ca cel al adulților.
      Conceptul Heroes inspire heroes se concretizează prin a arăta copiilor cât de frumos și distractiv e ciclismul, de a-i duce în locuri minunate unde pedalăm noi de obicei iar cei mici vor fi inspirați să iasă și să pedaleze și ei mai des.
      Ești un erou dacă îți duci copiii să pedaleze în locuri fantastice, indiferent că acestea sunt la munte, în bikepark sau pe potecile din jurul casei. Copiii te vor considera cool și vor dori să devină cicliști mai buni ca tine.
      Noua gamă Future Pro dorește să aducă bicicletele copiilor mai aproape de cele ale adulților. Noile biciclete sunt proiectate să fie MTB-uri adevărate de performanță, gata de competiție pentru copiii ce vor să renunțe la design-ul specific pentru juniori și să se dea pe biciclete asemănătoare cu cele ale adulților.
      Vârful de gamă din colecția Future Pro este probabil modelul FS Spark 600, la un preț de 2000 Euro. Practic toate bicicletele de competiție de XC au trecut la roți de 29, astfel că Scott a readus roțile de 26 în peisaj pentru micii cicliști (începând cu înălțimea de 140 cm). Geometria bicicletei cu butuci Boost este adaptată roților de 26 dar cadrul poate accepta și roți de 27.5. Bicicleta are o cursă de 120 mm cu blocaj, furcă cu gât conic, frâne pe disc Shimano și transmisie SRAM NX 1×11.
      Pe lângă modelul Spark de 26 din aluminiu, Future Pro include modele Spark și Scale XC cu roți de 27.5 precum și modele hardtail de trail cu roți de 26 Contessa și Roxter.
      Gama Scott Junior cuprinde toate modelele pentru copii, de la cele fără pedale până la cele de XC de competiție cu roți de 26. Pentru 2019 vor exista niște modele complet noi. Deoarece gravel bike-urile sunt la modă, Scott are un Junior Gravel în ofertă.
      Modelul Gravel 24 costă 700 Euro, are 9.3 kg, ghidon de cursieră și roți de 24 pentru a însoți părinții la următoarea aventură grabel. Bicicleta poate îndeplini multe roluri de la șosea la ciclocros iar cadrul și furca din aluminiu 6061 au detalii interesante cum ar fi prinderile flat mount de etrieri (dar cu închideri QR clasice la roți), prinderi pentru aripi complete și portbagaj și o gamă de transmisii adaptate, cum ar fi un grup Shimano Claris 2×8 cu angrenaj cu brațe de 145 mm, foi 46/34 și casetă 11-32.
      Scott introduce copiii și în lumea eBike-urilor. Noul Roxter eRide e disponibil cu roți de 24 și 26 cu prețuri începând de la 2000 Euro, cu anvelope de 2.6, furcă Suntour de 70 mm și un sistem de asistență Bosch Active de 250 W.
      În același timp, unii copii nu vor să participe la concursuri. Multe din bicicletele de copii rămân în ofertă cum ar fi modelele cu roți de 24 Scale, Contessa și Roxster cu cadru din aluminiu.
      Copiii mai mici primesc modelele cu roți de 20 Scale, Contessa și Roxster, modelul Roxster incluzând o variantă 20+ cu anvelope de 2.6 pentru escapade pe trail cu mama și tata.
      Remarcabil e și modelul Scale cu roți de 16 cu grafică și echipament replică Nino Schurter.
      Copiii se pot și ei echipa ca Nino. Colecția Nino Junior include casca Spunto JR Plus cu MIPS, un sistem de reglaj de top și lumină roșie integrată în spate.
      Există o colecție completă de echipament Nino Junior RC, ce include tricouri, jachete, pantaloni, mănuși și multe altele pentru micuții ce iubesc XC-ul. Dacă copiii sunt atrași mai mult de trail, există și echipamente cu pantaloni baggy, dar și mănuși și protecșii de genunchi și coate pentru trail, toate la dimensiuni perfecte pentru cei mici.
      Copiii sunt practic echipați din cap până în picioare, fiind acordată mare atenție calității materialelor respirabile, confortului, managementului temperaturii și protecției. Sunt disponibile mai multe modele de căști offroad pentru copii și pantofii foarte frumoși MTB AR Kids pentru pedale normale ce împrumută tehnologii de la modelele de adulți.
      Strategia Scott de a aduce materiale și echipamente high-end în lumea copiilor pare o variantă excelentă de a atrage mai mulți copii în lumea ciclismului. Ideea de a asorta bicicletele și echipamentul părinților cu cel al copiilor nu doar ca aspect ci și ca performanță va avea sigur succes. Evident prețul e diferit de cel al produselor ieftine pentru copii, dar pentru părinții care oricum cheltuie mii de euro pe ultimele modele de biciclete din carbon, de ce nu ar mai adăuga puțin la buget pentru a echipa profesional și copiii?
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Federația Română de Ciclism a publicat calendarul competițional pentru sezonul 2019. Concursurile înscrise până acum nu sunt însă singurele care se vor desfășura anul viitor. Sunt doar primele care au anunțat datele la care vor avea loc. De-a lungul sezonului vor fi anunțate și altele. De asemenea țineți cont de faptul că nu toate concursurile sunt organizate în parteneriat cu FRC așadar nu vor figura în calendarul oficial. Pentru a fi la curent cu toate evenimentele nu uitați să verificați și Calendarul Competițional Freerider. Datele concursurilor din acest calendar vor fi actualizate în măsura în care organizatorul anunță în timp util schimbarea datei.
      Data Denumire Locatie Categorie 6 aprilie Cupa Marii Negre Constanta Sosea 6 aprilie Road Grand Tour Kids Bucuresti Sosea 13-14 aprilie CNR XCM #1, CNR MTB Copii #1 Triada MTB Avrig Avrig XCS 20 aprilie Cupa Marii Negre Constanta Sosea 20 aprilie Road Grand Tour Drumul Vinului Seciu Sosea 21 aprilie Ziua B Cernica XCM 4-5 mai Turul Municipiului Deva Deva Sosea 5 mai Maratonul Fagetului Cluj-Napoca XCM 11 mai Maratonul Vinului Urlati XCP 11 mai Cupa Marii Negre Constanta Sosea 17-19 mai Turul Dobrogei Constanta Sosea 25-26 mai Road Grand Tour Velo Tur Zalau Sosea 26 mai Turul Dobrogei Copii Constanta Sosea 1 iunie Road Grand Tour Karst Isverna Isverna XCM 1 iunie Prima Bicicleta Calarasi Sosea 1 iunie Cupa Dunarii Galati Sosea 1 iunie Road Grand Tour Karst Isverna Isverna Sosea 6-8 iunie Turul Ciclist al Judetului Cluj Cluj-Napoca Sosea 8 iunie Cupa Orasului Otopeni-Mircea Romascanu Otopeni Sosea 8 iunie Turul Ciclist al Bihorului-Road Grand Tour Bihor Sosea 7-9 iunie Turul Bihorului Bellotto Oradea Sosea 9 iunie CNR MTB Copii #2 Junior Hernic MTB Greci, Tulcea XCO 15-16 iunie Day & Night, DH contest Poplaca, Paltinis DHI 15-16 iunie Road Grand Tour Arad Arad Sosea 22-23 iunie Muntele Mic Vertical Race Borlova, Turnu Ruieni Sosea 23 iunie CNR XCM #2 Vidraru Bike Challenge Vidraru XCM 29 iunie CNR XCO #1, CNR MTB Copii #3 Mtb Academy Cup Campuling Muscel XCO C1 28-30 iunie Campionatele Nationale de Sosea ? Sosea 30 iunie Lupii Dacilor Campuling Muscel XCM 3-7 iulie Turul Sibiului Sibiu Sosea 13-14 iulie Junior Cup Miercurea Ciuc Sosea 14 iulie Topoloveni Summer Tour Topoloveni XCM 20 iulie Road Grand Tour Teleferic Challenge Poiana Brasov XCM 20 iulie Campionatul National de MTB XCE Domeniul Herneacova XCE 21 iulie Campionatul National de MTB XCO Domeniul Herneacova XCE 27-28 iulie CNR XCO #2, CNR XCM #3 Triada MTB Paltinis Arena Platos Paltinis XCM,XCO C2,XCP 3 august Cupa Max Ausnit Lugoj Sosea 3 august Road Grand Tour Guns & Roses Tagru Mures Sosea 1-4 august Carpathian MTB Epic Cheile Gradistei, Fudata XCS S2 6-10 august Turul Tinutului Secuiesc Szeklerland Miercurea Ciuc Sosea 10 august CNR XCO #3 Bike FM Zemes XCO Zemes, Bacau XCO C2 17 august Maratonul Nordului Pomarla, Botosani XCM 17-18 august CNR XCO #4, CNR MTB Copii #4 Herneacova XCO Domeniul Herneacova XCO C2 24 august CNR XCM #4 Explorer MTB Challenge Luncavita XCM 31 august La Broaste Gradistea, Ilfov XCM 31 august Cupa Marghita Marghita, Bihor Sosea 31 august Cupa Marii Negre Constanta Sosea 1 septembrie CN MTB XCM/MTB Maraton Miercurea Ciuc Miercurea Ciuc XCM 7 septembrie BikeXpert Alpine Challenge Pucioasa XCM 7 septembrie Cupa Marii Negre Constanta Sosea 7 septembrie Road Grand Tour King of Transfagarasan Vidraru Sosea 13-15 septembrie Progression Session, camp & DH contest Poplaca, Paltinis DHI 14 septembrie CNR MTB Copii #5 Bike FM Moinesti XCO Moinesti XCO C2 11-15 septembrie Turul Romaniei Romania Sosea 15 septembrie I Wheel for Moinesti-Zemes Moinesti XCM 21 septembrie CNR XCO # 5 Explorer Somova XCO Somova XCO C2 21 septembrie Cupa Marii Negre Constanta Sosea 28-29 septembrie Triada MTB BikeRomania Porumbacu de Sus XCP 28 septembrie Campionatul National de MTB Copii Porumbacu de Sus XCO 5 octombrie Coroana Cetatii XCO, Ed. III Deva XCO 5 octombrie Road Grand Tour The Wall Pucioasa Sosea 6 octombrie Trofeul Comitatului Hunedoara XCM, Ed. VII Deva XCM 12 octombrie Haiduci si Domnite Moara Vlasiei, Ilfov XCM 20 octombrie Sibiu Gusterita MTB Ed. 4 Sibiu XCP 26 octombrie Bucharest MTB Race Bucuresti XCO C2 2 noiembrie Maratonul Dunarii Prundu, Giurgiu XCM 24 noiembrie Cupa Castrului CX ed. II Mintia, Hunedoara CX Sursa: Freerider
×