Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    38.578


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Toți cei care ne-am dat pe biciclete cu cadre din oțel în urmă cu 20 de ani, cu siguranță devenim nostalgici din când în când și fie mai cumpărăm o bicicletă veche pentru a o adăuga colecției, așa cum procedez eu, fie ne gândim serios să ne cumpărăm una modernă, dar cu aspectul acelor vremuri, așa cum mă gândesc să procedez în viitorul apropiat.

      Cu un nume inspirat, Bad Granny arată atât de bine încât nici măcar nu mai contează ce marcă este, deși ar fi bine de reținut că Sour Bicycles este un brand german, cu sediul în Dresda, care se axează pe construcția de biciclete cu cadre din oțel, solide și relativ ieftine după cum menționează în comunicatul de presă. Cadrul lui Bad Granny nu se poate numi tocmai ieftin, mai ales pentru piața locală, costul acestuia fiind de 700 de euro (cu tot cu furcă – 900 de euro). Însă, pentru un maniac, prețul este ultimul detaliu, iar faptul că ai o bază solidă pe care să construiești este cel mai minunat lucru care ți se poate întâmpla astăzi.
      Cadrul și furca pot găzdui atât roți de 27.5 inch cât și de 29 de inch (și le recomand pe acestea din urmă), pot fi comandate în culori diferite și pot fi livrate oriunde în Europa. Poți cumpăra cadrul fie cu urechi de single speed, fie cu ureche pentru schimbătorul de pinioane, iar alte date tehnice relevă faptul că BB-ul este clasic (68mm), ax spate 142x12mm și headtube conic. Mai mult decât atât, tija de șa de 31.6mm are și posibilitatea de a fi hidraulică, iar găurile se află deja în cadru pentru tragerea cablurilor. Atât cadrul cât și furca permit instalarea de anvelope 29 x 2.25.
      Dacă te gândești serios să apari cu ceva similar pe munte, poți arunca un ochi pe sour.bike, unde poți afla mai multe detalii despre produsele nemților vintage.
      via Sour
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      În încercarea de a face bicicliștii mai vizibili pe stradă tot mai multe companii lansează produse al căror scop este până la urmă să salveze vieți.
      WAYV Smart este ultimul de acest tip și este alcătuit dintr-un ham, telecomandă, aplicație pentru telefon și dispzitiv instalat pe cască.

      Sistemul WAYV include LED-uri de semnalizare care sunt actionațe wireless, de la telecomanda instalată pe ghidon. O simplă mișcare a manetei în sus sau jos va acționa semnalizarea, foarte similar cu sistemul întâlnit la mașini. Luminile martor de pe telecomandă confirmă faptul că semnalizarea funcționează.
      Folosind aplicația instalată pe telefon poți controla modul cum LED-urile semnalizează, intensitatea luminoasă și durata bateriei. Întreg sistemul este rezistent la ploaie și se încarcă prin USB.
      [embedded content]
      Dispozitivul care se fixează pe cască este gândit să se poată instala pe majoritatea căștilor de bicicletă. Dispune de aceleași indicatoare roșii și galbene pe care le vedem și pe vestă/ham. Semnalizatoarele le regăsim nu doar în spate ci și în față pe bretele. Astfel, te văd mai bine și șoferii care vin din față, nu doar cei din spate.

      Vesta poate fi purtată așa cum este sau poate fi prinsă peste un rucsac sau geantă de curier. În partea din față bretelele sunt în forma literei X pentru a se potrivi atât pe pieptul bărbaților cât și pe pieptul femeilor.
      Prețul anunțat este de 91$ și poate fi momentan precomandat doar de pe Kickstarter.

      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Noutățile anului 2019 ale producătorului cu experiență de dezvoltare și de producție de peste 30 de ani pot fi văzute la expoziția din București! Confort și protecție excepțională – caută standul Rudy Project, unde poți vedea și proba cele mai noi modele de ochelari de sport și de căști și poți testa lentilele lor incasabile, fotocromatice, pe care le și poți câștiga!


      TESTEAZĂ LENTILELE INCASABILE RUDY PROJECT ȘI CÂȘTIGĂ!

      Fie vorba de utilizatori profesioniști sau de hobby, cicliști de șosea sau de teren, asigurarea protecției oculare și a vizibilității neperturbate are importanță majoră. Exact din acest motiv, producătorul italian a dezvoltat cea mai avansată tehnologie din lume cu care sunt fabricate lentilele garantat incasabile și fotocromatice într-un interval foarte larg. Protecția oculară de neegalat și închiderea de 7-94% a lentitelor le poți testa la standul Rudy Project, unde le poți și câștiga! Dintre cei care le testează, la sfârșitul expoziției se va extrage câștigătorul unei perechi de ochelari de sport cu lentile IMPACTX!

      Pentru mai multe informații despre produse caută pagina Facebook a distribuitorului sau vizitează pagina lor de web – despre noutățile din 2019 poți citi și aici (url: http://bit.ly/2UvvMG1).
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      În 2017 Tannus prezenta un set de anvelope pline, însă această variantă nu s-a dovedit prea fezabilă în timp. Pentru noul sezon aceștia au dezvoltat un nou sistem, un material solid care se montează între anvelopă și cameră, un soi de armură care protejează camera atât pe suprafața de rulare cât și pereții laterali.

      Este construit din spumă polimerică Aither 1.1 și este dedicat bicicletelor de oraș, cargo sau e-bike-urilor urbane, însă producătorul nu exlude utilizarea nici pentru MTB-uri. Această spumă interioară va asigura de asemenea și un confort mai bun, având proprietăți demonstrate de amortizare (pentru pietre, gropi etc.). Durata de viață a protecției ar trebui să fie de minim 10.000 de km, iar montajul este foarte facil: se fiexează pe interiorul anvelopei, apoi se introduce camera.

      Prețul de achiziție va fi de 29.90 de euro.
      [embedded content]
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Doar în culoarea roșie: noua bicicletă de echipă.Bicicleta lui Connor Fearon și a Mirandei Miller pentru 2019 va fi o Kona Process 153 CR DL, desigur, personalizată. Ambele suspensii sunt furnizate de Rock Shox, transmisia și frânele de la Sram, jantele de la WeAreOne, cuvetele și butucii de la Chris King și anvelopele de la Maxxis. Alte componente pentru cockpit sunt furnizate de Deity, OneUP sau Odi.
      Fotografii de Andy Vathis.
      Pipă scurtă și solidă, Deity.Suport de bidon cu inserare laterală.Frâne Sram Code RSC.Un mic chianstay integrat.Detalii de culoare chiar și la nivel de valvă. 🙂Butucii Chris King eloxați și bineînțeles, cu un sunet inconfundabil.Miranda, la probe.Sursa: Freerider
×