Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    44.731


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Producătorul de roți Hunt a lansat pe piață un set de roți din carbon de șosea foarte performante și cu un preț avantajos – noile 44 și 54 UD Carbon Spoke Disc. Numele spune totul, este vorba de spițele lor unice TaperLock din carbon, montate pe jante aero tubeless-ready din carbon de 44 și 54 mm și butuci centerlock pe disc, rezultatul fiind un set cu performanțe de top pe șosea/all-road.
      Construite în jurul spițelor aero din carbon ce pot fi înlocuite și a jantelor din carbon optimizate în tunelul aerodinamic, noile roți Hunt 44 și 54 UD Carbon Spoke Disc promit să ofere cea mai bună performanță posibilă la un set de roți de șosea și all-road, totul la un preț destul de avantajos, remarcat mereu în comparație cu cel al concurenței. Hunt a încercat mereu să construiască roți la prețuri bune și ușor de întreținut, dar după ce au angajat propriul lor inginer în domeniul carbonului aerodinamic lucrurile au început să se dezvolte mult și oferta de roți s-a diversificat.
      Elementul principal al acestor roți este utilizarea spițelor din carbon TaperLock ce permite Hunt să construiască roți cu 6% mai reactive lateral decât unele identice cu spițe de oțel, cu o greutate mult mai mică. În plus, spițele din carbon lucrează la fel ca jantele pentru a amortiza vibrațiile venite de la șosea, pentru un rulaj mai confortabil și control îmbunătățit.
      TaperLock folosește spițe din carbon ce se prind pe roți cu un sistem asemănător cu cel al spițelor convenționale. Acestea nu sunt lipite și au pe fiecare capăt adaptări pentru a fi prinse în nipluri.
      Practic fiecare spiță este înfiletată în butuc cu un niplu din aluminiu, în jantă fiind prinsă cu un niplu din oțel. Tensionarea are loc din interiorul jantei. Practic, roțile pot fi reparate și centrate la fel ca unele cu spițe din oțel și nipluri interne, lucru destul de unic la roți cu spițe din carbon, la multe dintre ele acestea neputând fi tensionate sau înlocuite.
      Noile roți se remarcă prin mai multe decât spițele din carbon. Acestea au jante aero cu lățimea externă de 29 mm și internă de 20 mm, cu profile de 44 și 54 mm dezvoltate de inginerul de aerodinamică de la Hunt Luisa Grappone, pentru a optimiza funcționarea în condiții de vânt realist cu anvelope de 28 mm folosite pe bicicletele moderne de azi. Performanțele aerodinamice vor fi maxime cu anvelope de 25-28 mm dar se vor putea instala și de 23 mm dacă se dorește.
      Noile roți beneficiază de aceiași formă aplatizată și jantă lată ca restul modelelor din proiectul lor Limitless Research, care a avut scopul de a produce cele mai rapide roți de șosea cu frâne pe disc din lume.
      Noile profile ale jantelor oferă un flux mai predictivil al aerului peste roata ce se rotește, din toate unghiurile, luând în calcul chiar și efectul vântului lateral asupra spițelor din carbon ce sunt mai late și mai puțin aerodinamice pe acea direcție.
      Scopul principal al utilizării spițelor din carbon a fost de la început creșterea rigidității și minimizarea greutății. Hunt spune că îmbunătățirea rigidității, ce oferă o reactivitate laterală mai bună, crește și performanța, manevrabilitatea și transferul de putere. Din punctul de vedere al materialului, pentru spițe s-a ales un carbon de 2 ori mai rigid la o densitate de 1/5 din cea a oțelului, adică rigiditatea spițelor e de 5-10x mai mare decât la spițele tradiționale. Însă ei au dorit să și măsoare acest lucru în cifre.
      Pentru asta, ei au legat noua jantă 44 Aerodunamicist în două configurații – una cu 20 de spițe din carbon și una cu 24 de spițe convenționale din oțel folosite la alte roți premium. Apoi le-au pus pe ambele într-un aparat de măsurare a rigidității pentru a vedea diferențele de flexare. Rezultatul direct este că noile roți Hunt sunt cu 6% mai rigide în condițiile în care au cu 4 spițe în minus.
      Mai există și efectul cunoscut al carbonului care elimină vibrațiile șoselei. Hunt spune că noile roți din carbon sunt special calculate să absoarbă vibrațiile cu frecvențe mari, mai bine decât pot să o facă spițele din oțel. Acest lucru deja îl cunoaște majoritatea lumii de la cadrele, furcile și jantele din carbon, uneori folosite împreună cu spițe din carbon lipite. Hunt spune că spițele au un rol determinant în absorbția vibrațiilor la noile roți UD Carbon Spoke.
      Hunt spune că roțile sunt rigide și ușoare, dar cât de ușoare? Greutatea anunțată pentru un set cu jante cu profil de 44 mm este 1398 g, cu 200 g mai ușoare decât modelul 48 Limitless. Modelul cu jante de 54 mm are o greutate anunțată de 1546 g, tot mai ușoare, cu 160 g. Setul combinat 44/54 mm are o greutate în mijloc, de 1427 g pentru o pereche.
      Noile jante din carbon sunt construite dintr-un amestec de fibre de carbon Toray T700/T800, cu margini UD și cu zona de contact cu anvelopele și cu spițele din carbon 3K. Roțile folosesc butuci speciali TaperLock din modelul folosit de Hunt pe roțile cu spițe cu tragere directă, fiind folosite 18 spițe în față (spițate 2x pe partea cu discul și radial pe cealaltă) și 20 de spițe in spate (2x pe ambele părți).
      Butucii folosesc ax din aluminiu 7075-T6 de 15 mm, rulmenți din oțel etanși japonezi EZO și sunt compatibili cu toate standardele moderne de ax thru de șosea. Caseta are unghiul de angajament de 7.5 grade, cu 3 clicheți și are un corp al casetei cu dinți ranforsați din oțel, disponibilă pentru Shimano, Campagnolo, SRAM XD și XDR.
      Roțile Hunt UD Carbon Spoke Disc sunt testate pe piatră cubică și sunt atestate pentru o combinație ciclist+bicicletă sub 100 kg.
      Pe lângă faptul că roțile sunt rigide, ușoare, aerodinamice și ușor de reparat, Hunt oferă și un plus de securitate cu o garanție la distrugere accidentală pe viață pentru proprietarii originali ai roții, pentru toate modelele UD Carbon Spokes și altele ce folosesc jantele Aerodynamicist. Garanția H-Care recunoaște că și dacă roțile Hunt au fost proiectate să facă față la abuzuri, accidentele se mai întâmplă. Hunt vrea ca cicliștii să revină pe șosea cît mai repede. Ei au încredere mare în calitatea produselor și vin cu o garanție oficială ce să dovedească asta!
      Garanția de înlocuire se extinde la orice piese marca Hunt folosite la roată, chiar și reconstrucția roții este gratuită. Tot ce trebuie plătit este transportul roții afectate până la sediul firmei, în UK sau USA.
      Noile roți Hunt UD Carbon Spoke Disc vin în trei variante: pereche de 44 mm, pereche de 54 mm sau combinate, cu 44 mm în față și 54 mm în spate. Oricare ar fi alegerea, prețul e același: 1229 Euro perechea. Hunt poate chiar să monteze tubeless anvelopele din fabrică, fiind nevoie să se plătească doar prețul anvelopelor simple.
      Roțile UD Carbon Spoke Disc de la Hunt sunt deja disponibile la precomandă, cu livrarea în luna iulie 2020. Se poate plăti acum tot prețul sau doar un avans de 99 Euro pentru rezervarea unui set, restul fiind plătit înainte de expediere.
      Pentru mai multe informații și comenzi accesați pagina producătorului.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Nu puțini dintre noi au apelat la magazinele locale în decursul timpului, fie pentru achiziții de componente, biciclete, echipament sau service. Odată cu dezvoltarea marilor managzine online, în special cele din Germania, o parte din public s-a orientat către ofertele mai bune ale acestora, blamând magazinele locale că practică prețuri mai mari. Dar ceea ce n-au înțeles unii, este că există și un motiv întemeiat pentru asta. Unul simplu. Când cumperi cantități uriașe, poate chiar mai mari ca un producător de biciclete, este de la sine înțeles că primești prețuri mai bune. Cum producătorii de componente n-au putut reglementa acest lucru, pentru că interesul lor a fost să vândă cât mai mult, au apărut aceste discrepanțe majore între prețurile din afară și cele de aici. Există și cazuri particulare, când achiziția unei singure componente este mai rentabilă din România, dat fiind costul de transport din afară. Pe de altă parte, unii importatori sau magazine locale, au decis să taie din marjele de profit și să aducă prețurile undeva mult mai aproape de cele din afară.
      În acest context nebun – pandemic și de izolare, tot ceea ce înseamnă local, nu doar magazinele de biciclete, a încasat o lovitură grea. Mulți acuză scăderi dramatice ale vânzărilor și odată cu acestea, multă incertitudine pentru perioada imediat următoare. Pe lângă costurile cu personalul, utilități sau chirie, magazinele mici trebuie să-și asigure și un profit lunar pentru a funcționa în continuare. În situația de față însă lucrurile au devenit cu atât mai dificile, iar faptul că majoritatea competițiilor din România stau în acest moment sub semnul întrebării, pare să înrăutățească situația. Cu toate acestea, avem speranțe, deoarece deplasările cu bicicleta nu sunt interzise, atâta timp cât sunt respectate punctele cheie ale ordonanței, iar punctul 5 al acesteia ne spune astfel: activitate fizică individuală (cu excluderea oricăror activități sportive de echipă/colective). Asta înseamnă că poteca din spatele casei, sau un traseu pe șosea ales cu atenție, sunt permise. Totodată, foarte important, deplasările prin oraș sunt posibile și chiar recomandate, căci nu ești nevoit să te înghesui cu toată lumea în mijloacele de transport în comun. Se spune că toată această criză va duce la schimbări majore în ceea ce privește mentalitatea colectivă, iar trecerea la bicicletă – ca mijloc de transport alternativ, este acum mai fezabilă ca oricând. Și ar fi de preferat să rămână astfel. Să nu uităm că în perioada primei crize din 2008-2009, vânzările de biciclete au crescut, căci oamenii erau limitați financiar pentru vacanțe și achiziții scumpe însă descopereau plăcerea pedalatului în aer liber ca alternativă.
      Așadar, acesta este momentul în care putem lua decizia de a ieși din vizuină cu atenție pentru a face mișcare, fie să alegem bicicleta ca unic mijloc de deplasare prin oraș, unul care ne ține departe de aglomerări inutile. Iar pentru a ne pune la punct bicicletele și pentru a susține magazinele locale cărora le datorăm destul de multe privind în trecut (vezi organizarea de competiții, service, oferte etc.), acesta este momentul când achizițiile ar trebui să le facem de la ei. Nu doar că vom susține astfel industria locală care se află într-un punct extrem de dificil, însă banii vor circula local, un detaliu foarte important într-un moment în care criza financiară ne bate la ușă.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Noii pantofi Giro Sector destinați segmentului offroad, calcă pe urmele versiunilor de șosea Giro Imperial, și primesc acum îmbunătățirile pentru care variantele de șosea sunt apreciate. Pornind de la construcția cu trei straturi, partea superioară de la noii Giro Sector include plasă „monofilament”, Teijin TPU ranforsat și lipit la cald și fibră sintetică, toate alcătuind o suprafață care nu oferă deloc elasticitate. În schimb oferă susținere foarte bună a piciorului. Atunci când toate aceste specificații sunt combinate în construcția părții superioare, forma poate fi mai bine ajustată astfel încât pantoful să ofere susținere acolo unde trebuie și ventilație foarte bună acolo unde nu e nevoie de susținere.
      După cum artă, Giro Sector pentru offroad, oferă mai puțină ventilație în comparație cu modelul Giro Imperial pentru șosea. Este un lucru normal întrucât pantofii pentru offroad trebuie să fie mai rezistenți.
      La fel ca la modelul Imperial, și la Sector vei avea închiderea rotativă BOA L6 ce oferă reglaj din milimetru în milimetru și deschidere totală dintr-o mișcare. Șireturile din oțel sunt trecute prin ghidaje moi pentru a oferi potrivire mai bună pe picior, dar și greutate mai mică.
      Dedesubt vei găsi talpa formată din două tipuri de cauciuc peste care vine porțiunea din carbon în care se fixează plăcuța pentru pedală. Există opțiunea de adăugare a două crampoane în partea din față a pantofului.
      La interior branțul construit 3D oferă susținere medie pentru arcul piciorului și dispune de tratament Aegis antimicrobian. Greutatea anunțată este de 342 g pentru măsura 42.5 bărbătesc sau 323 g pentru măsura 39.5 de damă.
      Noii Giro Sector sunt disponibili cu măsuri întregi 39-50 și jumătăți 42.5 – 45.5 pentru bărbați și măsuri 36 – 43 și jumătăți de măsură 37.5 – 42.5 pentru versiunile de damă. Prețul anunțat este de 225$.
      Importator România – ExtremeRiders
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Modelul Mitte din oțel de la 8bar a primit îmbunătățiri substanțiale, cum ar fi spațiu pentru anvelope mai mari și versatilitate, gata de orice aventură, inclusiv cu bagaje.
      8bar Mitte a fost mereu o bicicletă modernă cu un concept foarte bun, gata să se transforme din cursieră în ciclocros sau în gravel, înlocuind fie furca fie poziționarea roții în dropout-uri. Prima versiune avea un cadru din aluminiu cu furcă din carbon, dar 8bar a adăugat o versiune cu cadru din oțel, mai plăcută la rulaj, cu un preț la fel de avantajos.
      Acum Mitte Steel revine în versiunea 2.0 ce include câteva standarde mai moderne cum ar fi o furcă cu gât conic și anvelope mai mari. Prețul însă, surprinzător, a scăzut.
      Mare parte din elementele principale sunt identice. Este în continuare un cadru sudat TIG din tuburi dublu-trase de oțel cromat Reynolds 520. Păstrează monoblocul filetat de 68 mm, tija de șa de 27.2 mm, rutarea complet externă a cablurilor, prinderea de etrier spate de tip Post Mount datorită dropout-urilor reglabile plus o mulțime d eprinderi de bagaje și aripi și trei prinderi de suport de bidon pe cadru.
      Noul cadru are un headtube de 44 mm drept dar care folosește furci cu gât conic, fiind disponibile furci atât din aluminiu cât și din carbon cu puncte de prindere pe brațe, ax thru de 12 mm la furca din carbon sau QR normal la restul și spațiu mărit pentru anvelope de până la 700×45 mm sau 650×2.1.
      Chiar dacă majoritatea elementelor de geometrie cum ar fi unghiurile furcii și tijei și lungimea chainstay-urilor sunt neschimbate, 8bar a micșorat cu totul mărimile, cu o înălțime mai mică a cadrelor pentru a fi accesibile mai multor cicliști. În același timp, a fost scurtat puțin reach-ul iar stack-ul a fost mărit, pentru mai mult confort. Înălțimea monoblocului a fost mărită pentru capacitate mărită offroad.
      Un element atractiv principal la Mitte este flexibilitatea. Majoritatea utilizatorilor nu vor modifica prea des bicicleta, dar o pot personaliza de la început așa cum au nevoie. Există opțiunea de pachet 3 în 1 în care bicicleta primește două furci diferite. Există multe modalități de personalizare, inclusiv online pe pagina producătorului.
      Pentru cadrele v2 negre din oțel prețul începe de la doar 500 Euro în pachet cu furca originală din oțel sau cu cea nouă de gravel din aluminiu, 600 Euro cu furcă din carbon sau 650 Euro cu două furci. Modelul mai deschis la culoare e mai scump cu 50 Euro. Bicicletele complete încept de la 1500 Euro și ajunt la 2350 Euro, plus opțiunile de personalizare.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Locuitorii din Toronto beneficiază de o rețea bogată de poteci pavate sau de pământ în jurul orașului, pe malul Don-ului și în parcul Don River Valley. Producătorul KindHuman Bicycles s-a inspirat din aceste împrejurimi când a creat noua bicicletă Don.
      KindHuman, cu sediul în Toronto, a dorit să creeze o bicicletă perfectă pentru potecile din jurul orașului dar și pentru cei ce vor să se dea pe trasee de același gen peste tot în lume. Don trebuie să fie suficient de rezistentă pentru a supraviețui orașului și suporturilor de biciclete din mediul urban, dar suficient de ușoară pentru a fi o plăcere la pedalat. Pentru asta, KH fabrică Don în Canada din tuburi de aluminiu 7000 fabricate în Italia.
      Geometria e gândită pentru stabilitate și încredere, cu un unghi al furcii de 70-72.5 grade și un unghi al tijei de șa de 74-73 de grade, în funcție de mărime. Cadrul are spațiu pentru anvelope de 700c x 42 mm și folosește ax thru de 12 x 100 și 12 x 142 mm. Cadrul are cablurile rutate intern și un dropout propriu dintr-o singură bucată, compatibil cu transmisii 1x sau 2x, cu prinderi de etrier flat mount, monobloc BB86 și prinderi pentru portbagaj și aripi.
      Bicicleta completă are o greutate de 10.2 kg, ceea ce nu e foarte puțin, dar este vorba de o bicicletă construită complet manual și oferită la un preț de 1899$. În plus, ea este oferită, pentru o perioadă limitată, cu vopsea personalizată gratuit. Asta nu înseamnă că se pot adăuga elemente grafice extravagante, dar permite alegerea culorii de bază, culorii elementelor grafice și a finisării mată sau lucioasă. După ce promoția se va termina, vopseaua personalizată va fi oferită la un preț de 250$. De asemenea, se poate alege culoarea ghidolinei dar și dimensiunile ghidonului, pipei și a brațelor angrenajului.
      DETALII
      Tuburi italiene din aluminiu 7000, cu diametru mare, pentru un raport excelent greutate/rigiditate Furcă din carbon pentru greutate redusă, confort mai bun și direcție precisă Geometrie modernă sloping pentru confort mai bun și manevrabilitate bună Ax thru de 12×100 în față și de 12×142 în spate Cabluri de schimbător și conducte de frână rutate intern Furcă cu gât conic cu rulmenți inferiori de 1.5 pentru direcție precisă Drop-out adaptabil, dintr-o bucată, de producție proprie Posibilitatea de montare a unui schimbător față de tip clamp-on pentru transmisii 2x Frâne pe disc cu prindere flat-mount pentru etrieri tijă de șa de 27.2 mm prinderi pentru portbagaj și aripi monobloc BB86 greutate completă de 10.2 kg spațiu pentru anvelope de 42 mm Don este disponibilă și poate fi comandată oricând de pe pagina producătorului.
      Sursa: Freerider
×