Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    135
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    40.857

De sarbatori, te asteptam cu MEGA reduceri!

Autentifica-te  
Dementor

980 vizualizări

De sarbatori, te asteptam cu MEGA reduceri!

- 35 pana la - 70% pentru vizitatorii magazinului
- 25% pentru comenzile de pe shop.dementor.ro

KTM RC 125 - 2.680 euro + tva 
KTM Freeride 350 - 4500 euro + tva
KTM Duke 690 R accesorizat - 6700 euro + tva
KTM 1290 Superduke GT accesorizat - 12.300 euro + tva


Vezi articolul integral

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      State Black Label All-Road vine după ce aceștia au lansat un gravel din oțel la preț accesibil în această vară. Noul cadru din aluminiu cu echiparea sa păstrează prețul mic dar e mai ușor cu peste 2 kg. Mai rapid și mai ușor, noul cadru Black Label din aluminiu 6061 primește și o furcă nouă din carbon, plus roți rapide 700c sau mai capabile pe offroad 650b pentru a obține un pachet foarte avantajos pentru gravel, navetă sau bikepacking.
      State Bicycle Co. a cam uimit lumea cu modelul 4130 AllRoad în iunie, la prețul de 800$ pentru întreaga bicicletă, echipată cu propriul grup de componente 1x disponibil și acela la 350$. Bineînțeles că totul s-a vândut extrem de repede. Acum State s-au întors cu o nouă opțiune ieftină de șosea și gravel, din aluminiu 6061, cu denumirea Black Label.
      La fel cum au făcut și cu modelele lor fixie și singlespeed de oraș, Black Label urcă un pas în echipare și scapă de multă greutate, dar fără să afecteze prea mult prețul.
      Ultima adăugare la bicicletele lor cu schimbător de viteze, noul State Black Label All-Road pleacă de la un cadru din tuburi de aluminiu 6061 ușor, împerecheat cu o furcă completă din carbon, cu gât conic. Pe acesta e montat un mix de componente SRAM Apex 1x și componente proprii ce oferă atât performanțe bune cât și preț acceptabil.
      Cadrul Black Label e la nivel cu așteptările de la un cadru din aluminiu 6061 de la State, e ușor și reactiv și are geometria similară cu modelul original 4130 All-Road, optimizată pentru ture lungi în confort, pe suprafețe și teren mixt. Greutatea cadrului e între 1814-2013 g în funcție de mărime, plus 450 g pentru furca din carbon.
      Modelul din aluminiu e un pic mai rapid datorită chainstay-urilor mai scurte, de 435 mm și a monoblocului înălțat la 68 mm. Dacă reach-ul și lungimea cadrului sunt aproape identice cu cele ale modelului din oțel, versiunea din aluminiu are zona frontală mai coborâtă cu 2 cm pe toate mărimile, pentru o poziție mai aerodinamică, potrivită familiei sportive Black Label.
      A rămas spațiu suficient pentru anvelope mari, capabile pe offroad – până la 700c x 45 mm sau 650b x 2.2.
      Cadrul din aluminiu are rutare internă a cablurilor prin triunghiul principal, ax thru de 12 mm, două seturi de prinderi de bidon și prinderi pentru aripi complete. Furca standard din carbon include prindere de portbagaj iar noua furcă Monster Fork include câte 3 prinderi de bagaje pe fiecare braț, pentru aventuri adevărate de mai multe zile, plus prinderi de aripi și posibilitatea de a monta lumini cu dinam (dar fără rutare internă pentru acesta).
      Echipările gravel sunt disponibile fie cu roți tubeless ready 700c și anvelope de 38mm Vittoria Terreno Zero, fie cu roți tubeless ready 650b și anvelope de 47 mm (1.9) Vittoria Terreno Dry, existând și opțiunea de a primi ambele seturi de roți, inclusiv caseta de pinioane, discurile și camerele, pentru un preț suplimentar de 350$. Cu acest set, bicicleta poate fi modificată de la gravel rapid la capacitate de off-road dificil.
      Bicicleta completă vine cu un set de manete și schimbător spate SRAM Apex 1×11, împerecheate cu caseta 11-42T și angrenajul din aluminiu 40t producție proprie și frâne mecanice pe disc Tektro.
      Cea mai ieftină variantă Black Label costă 1400$ și e echipată cu furca standard din carbon.
      Există și opțiunea furcii Monster Fork, care aduce prețul pentru State Black Label All-Road la 1580$ și greutatea la 9.6 kg pentru bicicleta mărimea M, față de 12 kg ct avea în mărimea M modelul din oțel 4130.
      Prețul e același indiferent de mărimea de roți aleasă, cu posibilitatea de a primi ambele seturi de roți complet echipate pentru un plus de 350$.
      Sunt disponibile și seturi de cadu Black Label All-Road cu furca standard din carbon la 680$ în culorile copper brown sau pigeon gray. Toate modelele în afară de culoarea copper brown sunt deja în stoc și pot fi comandate de pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Pantofii de top de XC din gama Sidi au primit o versiune nouă. Tiger 2 este un model cu totul nou, ce aduce multe îmbunătățiri față de modelul anterior, fără ca prețul să crească, ceea ce nu era oricum cazul, deoarece modelul anterior Tiger costa oricum 550$.
      Pentru un preț așa de mare, o pereche de pantofi de XC ar trebui să ofere multe avantaje! Pentru început, materialul din zona superioară e o combinație nouă de microfibră TechPro și plasă, cu tratament antibacterian și hidrofobic pentru a reduce absorbția de apă.
      Asta oferă pantofilor un aspect cu totul nou, superior majorității modelelor de la Sidi. Talpa MTB SRS din carbon e fabricată complet din fibră de carbon iar crampoanele de pe vârf, călcâi dar și prinderea pentru plăcuțe se pot înlocui. Aici intervine avantajul pantofilor Sidi care, deși sunt scumpi, pot fi folosiți multă vreme prin înlocuirea acestor părți de uzură.
      Închiderea se face cu sistemul Double Techno-3 Push Flex rotativ care elimină complet zonele de presiune și îmbunătățește mult modul în care se simte închiderea pantofilor. Sistemul necesită o suprafață mai mică de suport pe limba pantofilor și e echipat cu un sistem central ce flexează și se poate adapta la formele diferite ale picioarelor. La fel ca sistemele anterioare, acesta asigură reglaj micrometric, se închide și se deschide rapid și poate fi înlocuit.
      Un alt element important e sistemul integrat nou de suport pentru călcâi, îmbunătățit, care oferă stabilitate la pedalat. Pantofii sunt disponibili în culorile Sage și Black și în mărimile 42-46 în jumătăți de număr. Prețul a rămas neschimbat, respectiv 549.99$.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Bicicleta-transformer populară din aluminiu 8bar Mitte, ce poate fi transformată în cursieră, all-road sau gravel, a primit o nouă versiune. La fel de accesibilă ca până acum, aceasta are mai multe posibilități de personalizare. Noul Mitte păstrează toate posibilitățile de adaptare de la cursieră la gravel și bikepacking ale modelului original, dar într-un pachet mai rafinat.
      Bicicleta a fost lansată acum aproape 5 ani printr-o campanie de crowfunding și a devenit cel mai popular model de la 8bar datorită versatilității, primind ulterior și două generații de versiuni din tuburi de oțel Reynolds 520. Modelul original din aluminiu a primit acum în sfârșit o nouă versiune, cu spațiu pentru anvelope mai mari în toate variantele sale.
      Rămâne neschimbat conceptul de 3 biciclete într-una singură – un cadru cu chainstay cu lungime reglabilă și cu două opțiuni de furcă, ce poate fi transformat pentru șosea, gravel sau aventură.
      Asta înseamă că poate fi echipat și singlespeed, sau chiar și cu un butuc cu viteze interne, pentru oraș.
      Noul Mitte trece la tuburi dublu trase din aluminiu 6061 cu suduri nefinisate și cu o greutate anunțată de 1700 g pentru cadru. Există trei opțiuni de furcă, toate modificate: una din carbon de șosea de 400 g, una din aluminiu pentru gravel de 900 g și una din carbon pentru gravel de 500 g.
      Noul Mitte din aluminiu păstrează mare parte din standardele originale, cum ar fi rutarea internă prin triunghiul principal, trei seturi de prinderi de bidon, gât conic, monobloc filetat BSA, tijă de 27.2 mm, suport de etrier post mount și prinderi pentru aripi complete și portbagaj în spate.
      Noua versiune primește însă un set de dropout-uri culisante mai solide și chainstay-uri mai depărtate pentru a face loc roților mai mari, dar și posibilitatea de a ajusta lungimea cu încă 5 mm pentru o geometrie și mai agilă de șosea. Spațiul pentru anvelope a crescut de la 40 mm pentru gravel și 25 mm pentru șosea la 700×45 mm sau 650b x 2.0 pentru gravel sau 700c x 28 mm în noua furcă de șosea din carbon.
      Geometria a rămas în mare parte neschimbată, dar 8bar a adăugat o mărime în plus, fiind acum disponibile cinci variante între XS și XL. Pe lângă chainstay-ul cu lungime reglabilă între 410-430 mm, trecerea la furca de șosea scade unghiul furcii cu 1 grad și coboară monoblocul cu 8 mm.
      E interesant că deși modelul din oțel Mitte Steel, mai scump, folosește ax thru de 12 mm, Mitte din aluminiu păstrează prinderile quick release permițând astfel folosirea roților vechi pentru cei ce fac un upgrade.
      Echiparea completă de gravel cu GRX 2×10 are un preț ce începe de la 1600 Euro și include furca din aluminiu, prețul fiind același pentru versiunea all-road cu furcă din carbon. E disponibilă o versiune single speed, la 1339 Euro dar și una gravel cu GRX 1×11 și furca din carbon la 2000 Euro.
      Pagina 8bar permite personalizarea completă a bicicletei și alegera fiecărei componente. Pentru 700 Euro în plus bicicleta vine cu tot ce e nevoie pentru a obține cele 3 variante de cadru, incluzând aici două furci, două seturi de roți cu anvelope, camere, discuri și casetă, pentru ca modificarea să fie rapidă.
      Noua Mitte din aluminiu e deja disponibilă și în varianta de cadru simplu la 350 Euro, în trei culori standard: aluminiu mat, negru mat sau albastru metalizat, dar pentru 200 de euro suplimentari cadrul poate fi vopsit în culoarea dorită.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      După o pauză de 20 de ani, Norco Shore s-a întors în lumea freeride-ului, fără seat tube dublu. De atunci freeride-ul din North Shore s-a schimbat mult și odată cu el și tehnologia bicicletelor. Noile Norco Shore și Norco Shore Park au primit suspensii cu pivot principal ridicat cu rotiță pentru tensionarea lanțului iar cursa suspensiei Horst Link e de 180/190 mm.
      Utilizare: Big Mountain (enduro?) & Freeride Cursa furcii: Shore – 180mm, Shore Park – 200mm Cursa spate: Shore – 180mm, Shore Park – 190mm Material cadru: aluminiu hidroformat Mărime roți: 27.5″ Norco Shore și Norco Shore Park sunt două cadre cu cursă lungă și cu pivot înalt, proiectate pentru performanță. Shore are cursa de 180 mm și e echipată la nivelul unei biciclete de enduro de top, cu transmisie SRAM Eagle 1×12 și frâne cu 4 pistoane și cu discuri de 200 mm la ambele roți. Bicicleta e capabilă să urce, nu doar să coboare.
      Modelul Norco Shore Park pe de altă parte are cursa de 190 mm și e echipat ca o bicicletă de DH. Are o transmisie SRAM DH cu 7 pinioane și o furcă de 200 mm full crown. Acest model e rezervat pentru coborâre, urcarea fiind făcută cu shuttle sau cablu.
      Aluminiul e un material perfect pentru o bicicletă ce riscă oricând să fie izbită de bolovani dacă un trick eșuează sau e aruncată în spatele unui camion shuttle. Chiar dacă carbonul are locul său meritat în MTB, nu și în freeride.
      Ambele variante de Norco Shore au o platformă a suspensiei Horst Link cu pivot situat sus. Toate modelele sunt echipate cu amortizor cu arc pentru un motiv bun. Cinematica Shore a fost proiectată să beneficieze la maxim de senzitivitatea și rata constantă a amortizorului pe arc.
      Suportul la mijlocul cursei e proiectat în curba suspensiei și în tuningul amortizorului. Deși e posibilă montarea unui amortizor pe aer, Norco nu recomandă acest lucru, spunând că suspensia nu va mai funcționa așa cum a fost proiectată.
      Shore e destinată riderilor ce vor o bicicletă de încredere pentru sărituri, viraje și coborâri lungi Big Mountain pe teren foarte dificil, unde scopul e distracția iar cronometrul și liniile de finish nu intră în discuție.
      Norco Shore și Norco Shore Park sunt disponibile în mărimile S, M, L și XL, doar cu roți de 27.5.
      Norco Shore primește un unghi al furcii de 63 de grade cu offset de 44 mm. La fel ca pe modelele de trail Norco Sight și Optic, Shore primește și tije de șa cu unghi mare. Pe cadrul cel mai mic unghiul e de 77 de grade, dar acesta crește până la 78 de grade la XL. Creșterea unghiului odată cu mărimea face ca riderii înalți șă nu fie nevoiți să se mute în spate atunci când tija este ridicată în poziția maximă.
      Valorile reach-ului sunt interesante – bicicletele nu sunt compacte, dar reach-ul nu e chiar atât de generos. Acesta variază de la 420 mm la mărimea S până la 510 mm la XL. Ce e interesant la Norco Shore este că lungimea chainstay-urilor depinde de la o mărime la alta, fiind de 435 mm la mărimea S și crescând cu câte 5 mm până la 450 mm la mărimea XL.
      Acest lucru e benefic pentru echilibrul dintre reach și distanța dintre axul spate și centrul bicicletei. La mărimea M reach-ul este de 450 mm iar distanța spate-centru e de 440 mm. Pentru a avea o traiectorie naturală a bicicletei, idealul ar fi ca aceste două valori să fie cât mai apropiate.
      Geometria este absolut identică la Shore și Shore Park. Doar 1 mm e diferența la înălțimea monoblocului, stack și trail, restul fiind identic. Furca de 200 mm triple crown are un offset de 46 mm față de 44 mm la cea de pe Norco Shore.
      Pivotul montat sus e la modă zilele astea, exemple fiind biciclete ca Deviate Highlander sau Forbidden Druid.
      Marea majoritate a bicicletelor de trail au un pivot principal în linie cu lanțul. Asta înseamnă că dacă bicicleta este forțată spre capătul cursei suspensiei din spate, axul spate urmează un arc în jurul acelui pivot, rezultatul fiind că roata se mută în față, scurtând distanța dintre roți.
      La o bicicletă cu pivot înalt, axul spate se mută în spate. Cu cât se intră mai mult în cursa suspensiei, zona din spate a bicicletei se alungește, la fel și distanța dintre roți.
      Este un concept interesant din mai multe motive. În primul rând axul spate se mișcă astfel în direcția impactului, nu împotrivă. Rezultatul e o reducție a forței orizontale transmisă rider-ului, permițând o păstrare mai bună a momentului.
      Norco spune că acest tip de suspensie oferă mai mult suport de-a lungul cursei și amortizare mai bună. Nu e însă un sistem doar cu avantaje. Alungirea distanței dintre roți aduce cu ea kickback în pedale în cantități destul de serioase, acesta fiind eliminat de rotița de întindere a lanțului.
      Practic kickback-ul ăsta apare când se distanțează roata spate, fiind nevoie de mai mult lanț în sistem. Pentru asta, deoarece pinioanele au nevoie de lanț, angrenajul va fi forțat în spate, efect ce se resimte în pedale.
      Dacă pe o bicicletă cu pivot înalt lanțul ar păstra cursa normală de la angrenaj la pinioane, creșterea lungimii lanțului ar fi substanțială. Rotița suplimentară, situată concentric pe pivotul principal, elimină acest efect. Când bicicleta înaintează în cursa suspensiei spate, astfel, lungimea lanțului în partea superioară rămâne constantă și se elimină kickback-ul.
      Norco Shore nu pot rula cu roată de 29 în față. Norco spune că o furcă și o roată de 29 ar afecta negativ calitatea funcționării. Schimbarea unghiului furcii și roata mare ar afecta geometria direcției iar distribuția masei ar pune mai multă greutate pe spatele bicicletei, cu efect negativ asupa funcționării suspensiei.
      Modelul Norco Shore de 180 mm e disponibil în 2 echipări, A1 și A2. Nu există prețuri anunțate. Modelul de top A1 primește un cadru din aluminiu neprelucrat, cu furcă Fox Factory 38 cu amortizor GRIP2 și amortizor spate Factory DHX2 cu arc. Roțile sunt cu jante E12 LG1 DH și butuci DT Swiss 350.
      Modelul de top e echipat cu frâne SRAM Code RSC și cu transmisie SRAM GX Eagle 1×12. Ca anvelope au fost alese Maxxis Assegai Max Grip Double Down, potrivite pentru tipul acesta de utilizare.
      Versiunea mai ieftină Norco Shore A2 are o culoare interesantă care va naște controverse. E echipată cu furca RockShoc ZEB R Charger și amortizor Super Deluxe Coil Ultimate DH. Transmisia e Shimano Deore 1×12 iar roțile au jante E13 și butuci Shimano. Frânele sunt tot Shimano, cu 4 pistoane.
      Norco Shore Park e disponibil doar în varianta A1 și oferă o furcă RockShox Boxxer de 200 mm și un amortizor Super Deluxe Coil Ultimate DH. Frânele pe modelul Park sunt mai ieftine, SRAM Code R, dar sunt destul de puternice însă nu au reglajele prezente la RSC.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      După victoria în Turul Franței, absoluteBLACK aduce eficiența maximă a transmisiei pentru toți doritorii oferind lanțuri pre-lubrifiate cu GRAPHENlube.
      Uleiul lor unic este conform producătorilor cel mai rapid de pe piață. Performanțele optime depind însă foarte mult de o aplicare corectă, iar rezultatele pot varia destul de mult… până acum.
      Lansat acum 4 luni, noul ulei cu frecare extrem de mică AbsoluteBlack GRAPHENlube este anunțat ca cel mai rapid și cel mai rezistent din lume. Dar acest lucru pare că e valabil doar dacă a fost aplicat corect.
      AbsoluteBlack spune că în timpul dezvoltării GRAPHENlube, a reieșit cât de critică în aplicarea oricărui lubrifiant este prima dată când este tratat lanțul, frecarea redusă și durabilitatea fiind mult afectate dacă nu s-a făcut corect. Uleiul original trebuie înlăturat total, la fel și orice protecție anti-rugină, abia apoi putând fi aplicat noul ulei pentru a salva câți mai mulți W.
      Graficul de mai sus reprezintă performanțele lanțului cu o aplicare corectă acasă. Cu o aplicare în fabrică, în mediu controlat, rezultatele sunt și mai impresionante.
      Pentru ca lubrifiantul să dea maximul de performanță și rezistență pentru echipele de Pro Tour ce folosesc GRAPHENlube (de exemplu UAE Team Emirates și Team Jumbo Visma, alături de altele care sunt confidențiale), AbsoluteBlack a dezvoltat propriul proces de pregătire a lanțului și de aplicare, mult mai performant chiar și decât cel cu curățire cu ultrasunete.
      Nu a fost dezvăluită metoda prin care se pot stoarce și ultimii W din ulei, dar se pare că e vorba de un proces de curățire vacuum ultrasonic, după care lanțul e uscat complet, la final fiind aplicat GRAPHENLube pe toate suprafețele printr-un proces cu vacuum în mai multe etape.
      Pentru cei ce nu au baie cu ultrasunete și cameră cu vacuum la dispoziție acasă, pentru o perioadă limitată de timp, AbsoluteBlack va oferi la vânzare lanțuri pre-impregnate, pentru a putea toată lumea să beneficieze de performanțele profesioniste. Tratamentul e identic cu cel al lanțurilor folosite de cicliștii profesioniști.
      Există două opțiuni de lanț pre-tratat cu GRAPHENlube, ambele la 140 euro: SRAM Red Flattop 12 (prețul standard fiind 70 de euro) sau Shimano Dura-Ace HG901 11 (prețul normal fiind 59 euro). Lanțurile sunt împachetate în vacuum pentru a păstra lubrifierea ideală și dacă sunt păstrate mult timp, trebuie desfăcute înaintea marii curse.
      Tot pentru o perioadă limitată, AbsoluteBlack oferă 30% discount pentru oricare din dimensiunile de pachet de GRAPHENlube, dacă e cumpărat împreună cu un lanț pre-impregnat.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului iar produsele vor fi disponibile la importatorul în România.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
×