Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    35.585


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Cadrele din oțel Ritchey au supraviețuit cu bine zecilor de ani, datorită fanilor înfocați, a calității excepționale și a faptului că mereu sunt în pas cu tehnologia, oferind opțiunea oțelului fără a face rabat de la elementele moderne. Modelul de MTB Ultra a fost lansat acum aproximativ 30 de ani iar de atunci bicicletele s-au schimbat enorm. Iată că Ultra s-a reinventat din nou, folosind aceleași tuburi Ritchey Logic ca acum 30 de ani, dar similaritățile se opresc aici.
      Modeul Ultra 2019 este un hardtail modern, cu spațiu pentru anvelope și butuci la zi cu tehnologia. Este proiectat pentru o furcă cu cursa de 120 mm și oferă spațiu suficient pentru anvelope 27.5×2.8 sau 29×2.4.
      Spatele acceptă ax thru 148×12 mm, are ureche de schimbător din oțel demontabilă și prindere de etrier post mount.
      Majoritatea cablurilor sunt rutate extern, cu excepția celui pentru tija dropper care se află în interiorul seat tube-ului, intrând în acesta pe lângă monobloc. Cuveții sunt conici de tip ”drop in” iar headtube-ul are aspectul clasic definitoriu pentru modelele Ritchey.
      Echiparea e completată de monoblocul clasic filetat și prinderea pentru deraiorul față, ce poate fi mascată pentru utilizarea cu 1x.
      Cadrul e oferit doar în culoarea Sierra Slate, e disponibil în mărimile S (15″), M (17″) și L (19″) și costă 999$.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului și în curând pe cea a importatorului în România.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Sezonul se apropie de sfârşit, dar, până să punem bicicletele în… cui, mai e suficient timp să ne concentrăm pe tehnica de dat, lucru pe care poţi să îl faci la o nouă ediţie a MTB Skills and Boot Camp, programată pentru 28-30 septembrie, în împrejurimile pitoreşti ale oraşului Câmpulung Muscel. Tabăra se adresează tuturor celor care au făcut deja primii paşi în MTB, nu sunt străini de participările la concursuri sau de turele cu diferenţă de nivel, scopul fiind fixarea elementelor tehnice de bază, pentru ca fiecare rider sau rideriţă să se poată bucura şi simţi în siguranţă pe un traseu mai pretenţios. Feedback-ul obţinut în urma celor şapte tabere desfăşurate doar în acest sezon este unul pozitiv, abordarea MTB Skills and Boot Camp fiind una relaxată, într-un grup relativ restrâns, în care fiecare cursant(ă) să beneficieze de suficientă atenţie pentru a-şi corecta şi îmbunătăţi stilul de dat.

      Marc Sandu este antrenor licenţiat în programul naţional Postural Alignment şi participă din 2011 la peste 20 de curse de MTB sau şosea pe an, ceea ce îi permite pe de o parte să observe tiparul individual al mişcărilor şi poziţionării pe bicicletă, introducând şi explicând pas cu pas tehnicile specifice de MTB, dar şi să aducă experienţa din lumea curselor, scopul fiind creşterea încrederii şi gradului de siguranţă pentru cursanţi.

      Toate detaliile despre programul MTB Skills and Boot Camp le poţi găsi accesând acest link, pe scurt, tabăra propune peste 100 de kilometri de dat, pe parcursul a trei zile, pigmentate cu diverse ateliere concentrate pe tehnic[– pompare, viraje, sesiune de pumptrack, pornindu-se de la simplu şi ajungând la complex, de la exerciţii cu jaloane, făcute în asfalt, prima zi, cea de vineri, la abordarea unor trasee mai pretenţioas, dar în aceeaşi măsură palpitantă, cum sunt cărările de pe Ciocanu, în ziua de duminică.

      Numărul de locuri este limitat la opt, pentru mai multe detalii şi înscrieri: 0745 083 191, coach@marcsandu.ro
      Sursa: Freerider
    • De Dementor

      KTM lansează gama SX 2016

      KTM este bucuros să anunţe lansarea modelelor SX 2016, cu ajutorul cărora brandul austriac stabileşte noi standarde, aducând o generaţie complet nouă de motociclete de motocros pe piaţă. Noua gamă de modele SX este rezultatul combinaţiei dintre cercetare şi dezvoltare, cu experienţa de succes a departamentului racing, incluzând modelele: 250 SX-F, 350 SX-F, 450 SX-F, 125 SX, 150 SX, 250 SX, 50 SX, 65 SX, 85 SX.

      Noua generaţie SX oferă tehnologia state-of-the-art, combinată cu performanţe de top şi cea mai mică greutate din această clasă. O gamă completă de motoare în patru timpi, plus un model nou cu motor de 125 cmc, în doi timpi au fost dezvoltate pentru a lucra perfect alături de un şasiu complet nou, inclusiv un cadru nou şi suspensie state-of-the-art de la WP.

      Aceste evoluţii marchează un pas important atunci când vine vorba de performanţă, manevrabilitate şi greutate.Viziunea este simplă: inginerii de la KTM au vrut să facă noile modele mai rapide decât au fost vreodată.

      Cu noua generaţie de modele SX, KTM este pregătit să lupte împotriva celor mai duri competitori, inclusiv în cele mai mari curse de motocros şi supercros din lume. Gama 2016  include toate tipurile de motoare şi capacităţi cilindrice, de la micul şi puternicul în doi timpi, la marele cuceritor în patru timpi, toate modelele dispunând de motoare şi şasiuri noi (excepţie face modelul 250 SX în doi timpi).

      Cu noua gamă completă de modele în doi timpi şi patru timpu, KTM este singurul brand care oferă motociclete pentru toate nivelele de pilotaj, de la modele potrivite amatorilor, până la modele pentru profesionişti de nivel MXGP şi Supercross. Aici menţionăm de la 125 cmc pentru cursele din clasa junior, până la 450 SX-F, care este cea mai puternică motocicletă de motocros de pe piaţă.

      Comparând cu modelele precedente, peste 90% din piese sunt noi! Obiectivul principal al inginerilor de la KTM a fost acela de a creşte performanţa, manevrabilitatea şi de a reduce considerabil greutatea motocicletelor.

      Dintre beneficiile majore, putem enumera:
      - Motoare noi, cu dimensiuni şi greutăţi reduse (exceptând modelul 250 SX)
      - Modelele în patru timpi au sistem de management al motorului cu rapidul ECU şi deţin diferite moduri de mers
      - Modelele în patru timpi au starter electric şi o baterie uşoară litiu-ion
      - Şasiuri noi, cu noi cadre, subcadre, scăriţe şi transmisii, rezultând o mai bună manevrabilitate şi o greutate mai mică
      - Suspensie nouă WP AER, de 1.4 kilogrme şi cu o cursă de 48 mm
      - Design nou şi modern
      - Reducere a greutăţii considerabilă

      KTM este cunoscut ca lider în materie de modele offroad şi este sigur că motocicletele brandului sunt capabile de a lupta pe orice tip de teren, chiar şi în cele mai intense concursuri.

      Red Bull KTM factory duo a câştigat 25 din 34 de victorii posibile. Acesta a fost un alt sezon remarcabil pentru marca austriacă, cu titluri câştigate în World Motocross Championship Manufacturer’s. Peste ocean, KTM a câştigat titlul 250cc West Supercross, prin intermediul lui Jason Anderson.

      Cadru

      Pentru gama 2016, KTM  anunţat utilizarea cadrelor complet noi, pentru toate modelele de motocros (exceptând 250 SX), care sunt realizate cu înaltă tehnoligie, cu o greutate redusă, din aliaj de crom cu aluminiu. Cadrele au o nouă geometrie, pentru o manevrabilitate crescută.

      Comparând cu modelele din gama 2015, noile cadre sunt proiectate cu o rezistenţă la torsiune cu 20% mai mare şi cu o rigiditate longitudinală cu 30 % mai scăzută. Cadrul de pe modelele din gama 2016 este cu aproximativ 380 de grame mai uşor decât cel al modelelor anterioare şi cântăreşte cu aproximativ un kilogram mai puţin decât cel mai uşor model al competitorilor.

      În plus, noile modele dispun de un subcadru reproiectat, realizat din profile de aluminiu, cu aproximativ 20% mai uşor, cântărind acum aproximativ 900 grame.

      Scăriţe

      O nouă soluţie sofisticată pentru scăriţe previne blocarea acestora din cauza mizeriei şi noroiului, chiar şi în cele mai dificile momente. În plus, noile scăriţe sunt mai late şi mai stabile, oferind o prindere mai bună şi sunt mai uşoare decât cele de la modelele anterioare.

      Caroserie

      Pentru noua generaţie SX, piloţii KTM factory au fost implicaţi, alături de specialiştii de la KTM R&D şi Kiska Design, în luarea unei decizii asupra caroseriei. Obiectivul a fost acela de a stabili o armonie perfectă între pilot şi motocicletă, în cel mai fin detaliu.

      Rezultatul constă în maximizarea libertăţii de mişcare, o şa mai joasă şi un confort sporit în timpul mersului.

      Rezervor

      Toate modelele din noua gamă SX au un rezervor uşor, din polietilenă, cu o capacitate de 7 litri. Capacitatea rezervorului poate fi redusă puţin pentru cursele scurte, ca şi în sezonul din 2014.

      Evacuare

      Limita de noxe FIM este o adevărată provocare pentru constructor, astfel încât KTM a depus un mare efort în dezvoltarea noii evacuări.

      Pentru gama 2016, toate modelele în patru timpi sunt echipate cu noi conducte. Pentru modelul 450 SX-F (care nu avea această caracteristică înainte), inginerii au dezvoltat o versiune avansată, numită FDH (Flow Design Header), care sporeşte performanţa motorului şi reduce emisia de noxe.

      Ghidon

      Noua generaţie de modele SX este echiptă cu ghidon conic, realizat din aluminiu de către NEKEN, fiind fixat în cleme de cauciuc, permiţând să fie reglat în două poziţii diferite.

      Toate modelele în patru timpi sunt echipate cu un control numit „map select switch”, integrat în levierul de frână, care oferă trei tipuri de generare a puterii.

      Şa

      Perfect ergonomică, noua şa este realizată din spumă, oferind un comfort sporit şi durabil, dar cântărind totodată la fel de mult ca cea a modelelor anterioare.

      Frâne

      Frânele Brembo, cu tehnologia avansată, au fost întotdeauna prezente pe motocicletele KTM de offroad, dispunând de discurile Wave cu noul design, care le face mai uşoare, realizate de GALFER, fiind totodată şi mai rezistente. Greutate redusă cu 63 de grame discul de pe faţă şi 51 de grame cel de pe spate.

      Furca

      Toate modelele sunt echipate cu furca nouă şi revoluţionară, foarte uşoară, WP AER 48, cu sistemul upside-down de 48 de milimetri. Furca este dezvoltată de WP Suspension, în strânsă colaborare cu KTM, având funcţii separate pentru fiecare braţ.

      Noua furcă, cu o cursă de aproximativ 300 de milimetri este şi ea mai uşoară cu 1.4 kg faţă de cea prezentă pe modelele din gama 2015. Acest lucru va fi cu siguranţă resimţit de orice rider.
        Citeste mai mult - Dementor KTM
    • De Dementor
       
      The requested book has been unpublished. Citeste mai mult - Dementor KTM
    • De freeriderro
      La Sal Peak este primul model enduro cu cursă lungă și roți de 29 al mărcii Fezzari și aduce o combinație interesantă de geometrie și echipare. Cursă de 150 mm a suspensie, geometrie ajustabilă pentru diverse mărimi de roți și posibilitatea de a urca aproape la fel de bine ca o bicicletă de XC.
      Cadrul a fost produs rapid în stadiul de prototip prin imprimare 3D, ceea ce a făcut ca dezvoltarea până în stadiul final să fie rapidă, în mai puțin de un an. Viteza nu a însemnat însă o reducere a calității și a atenției la detalii. A rezultat un cadru complet din carbon ce folosește rutare internă CleanCatch și straturi de carbon CleanCast, venind cu garanție pe viață.
      Bicicleta e disponibilă doar cu cadru din carbon pentru că asta e ce își doresc și producătorii și piața. De-a lungul anilor și-au îmbunătățit sistemul de stratificare a carbonului cu fibre mai lungi pentru a reduce suprapunerile, ceea ce înseamnă o greutate mai mică. Ei spun că au reușit să scadă 300 g din greutatea cadrului, la aceiași mărime, față de ce făceau acum câțiva ani. Greutatea cadrului La Sal Peak e de 2.300 g fără amortizor, în mărimea M.
      Suspensia Horst Link este foarte progresivă, cu o schimbare de aproximativ 24%, ceea ce înseamnă că bicicleta se poate baza pe design-ul suspensiei pentru o platformă bună de pedalat, decât să fie modificat amortizorul la limită.
      Acest lucru permite o sensibilitate mai bună la obstacole mici și suport mai bun pe capătul cursei, amortizoarele fiind foarte puțin modificate. Cu toate acestea bicicleta e foarte eficientă la pedalat, chiar și cu amortizorul complet deschis, datorită sistemului de stabilitate la pedalat care e aproape de 100%. Pentru cei ce vor să monteze un amortizor cu arc, totul e pregătit, curba progresivă fiind proiectată să lucreze cu amortizoarele liniare cu arc.
      La prinderea inferioară a amortizorului se află cipul GA Flip Chip care în mod standard este în poziția Low. Poziția High înalță mononblocul cu aproximativ 12 mm și mărește unghiul furcii cu jumătate de grad. Producătorii nu se așteaptă ca multă lume să folosească roți de 29 așa că cipul are rolul de a reface poziția dacă se instalează anvelope 27.5+.
      Cât despre geometrie, unghiul furcii e de 65 de grade, dar cel al tijei de șa este de 75 de grade. Unghiul efectiv este însă foarte mare, de 78 de grade, care face ca reach-ul să pară foarte mic. Scopul este de a păstra riderul deasupra pedalelor pe urcările grele, cu multă greutate pe roata din față pentru a controla direcția. Datorită tijei dropper cu cursă lungă, la coborâre șaua va fi aproape eliminată. Se pare că această geometrie mai neobișnuită funcționează foarte bine.
      În față e montată o furcă cu cursa de 160 mm și un offset mic (44 mm pentru cele Fox, 42 mm pentru RockShox). Au fost testate și offset-uri mai mari dar au produs instabilitate pe urcări. Offset-ul mic ajută la eliminarea acestui fapt. În spate, chainstay-ul e un pic mai lung, de 435 mm, pentru a mări stabilitatea la viteză.
      Bicicleta folosește monobloc filetat, protecție integrată de chainstay, prindere ISCG și o prindere de bidon sub cadru. Toate mărimile au două prinderi de bidon în triunghiul principal, dar numai mărimile L și XL le poate folosi pe ambele simultan. Pe bicicletele S și M și S trebuie ales între prinderea pe seat tube sau pe down tube.
      Cadrul e compatibil Fox Live Valve, cu prinderi pentru senzorul spate pe chainstay și pentru unitatea de control și porturile aferente pe downtube.
      Bicicleta e proiectată pentru roți de 29 și vine echipată cu anvelope 29×2.5 pe față și 2.3 pe spate, dar este spațiu pentru 29×2.6 sau 27.5×2.8. Dimensiunea maximă a foii e de 36 de dinți.
      Este folosit sistemul de management al cablurilor de la Signal Peak, ce prinde cablurile strâns pentru a nu face zgomot pe interior, în ciuda lipsei canalelor speciale.
      Cablurile sunt rutate afară din downtube în zona superioară a acestuia, chiar în fața seat tube-ului, pentru a le proteja de obiectele contondente de pe trail. Au dispărut astfel cablurile ce atârnă sub monobloc. În plus, astfel e redusă și lungimea cablurilor iar cămășile sunt mai scurte și produc mai puțină frecare. În plus, bicicleta arată mai curat.
      Seat tube-ul e păstrat cât mai scurt, pentru a putea fi folosită o tijă dropper cu cursa cât mai mare. La mărimea S asta înseamnă 150 mm, restul mărimilor acceptând 170 mm.
      Bicicleta La Sal Peak a fost testată după standardele de downhill, apoi la 130% în plus față de standarde, pe lângă testele pe teren. Acest lucru împreună cu atenția extremă la detalii au făcut ca toleranțele de fabricație să fie foarte mici iar garanția cadrului să fie pe viață.
      La fel ca la restul bicicletelor Fezzari, dacă cineva dorește ceva ce nu e în ofertă, poate să solicite iar bicicleta va fi construită după specificații. La bază sunt patru echipări gata de expediere, marca folosind doar vânzări directe. În 2018 modelul are doar două culori: Matte Olive și Gloss Cement.
      La Sal Peak Pro – $6,599
      ● Transmisie SRAM X01 Eagle
      ● Furcă Rockshox Lyrik RC2 160mm sau Fox 36 Factory Grip2 160mm
      ● Amortizor Rockshox Super Deluxe RC3 sau Fox Float X2
      ● Frâne SRAM Code RSC
      ● Roți din carbon Reynolds TR 309 S
      ● Tijă Rockshox Reverb sau Fox Transfer
      ● *amortizorul Fox X2 și furca 36 Grip 2 sunt disponibile la un preț suplimentar de 200 USD
      ● ** sunt disponibile roți Enve cu butuci Industry 9 plus ghidon și pipă mai bune pentru un preț suplimentar de 1.300 USD
      La Sal Peak Elite Race – $5,599
      ● Transmisie SRAM GX Eagle
      ● Furcă Rockshox Lyrik RC2 160 mm
      ● Amortizor Rockshox Super Deluxe RC3
      ● Frâne SRAM Code RSC
      ● Roți din carbon Reynolds TR309s
      ● Tijă Fox Transfer
      La Sal Peak Elite $4,599
      ● Transmisie SRAM GX Eagle
      ● Furcă Rockshox Lyrik RC2 160 mm
      ● Amortizor Rockshox Super Deluxe RC3
      ● Frâne SRAM Code RSC
      ● Roți Stans Flow MK3
      ● Tijă Fox Transfer
      La Sal Comp $3,599
      ● Transmisie SRAM NX Eagle
      ● Furcă Rockshox Lyrik RCT3 160mm
      ● Amortizor Rockshox Super Deluxe RC3
      ● Frâne SRAM Guide T
      ● Roți WTB i29
      ● Tijă X Fusion Manic Dropper Post
      [embedded content]
      Fezzari La Sal Peak este deja disponibilă, găsiți informații mai multe și puteți comanda una de pe pagina producătorului.
      Informații și imagini de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
×