Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    38.106


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      În timp ce majoritatea producătorilor de căști continuă să lucreze la tehnologii ce măresc siguranța ciclistului cum ar fi variații ale sistemului MIPS, materiale speciale, acoperire suplimentară în zona occipitală și senzori smart de accident, forma semi-sferică a căștii de șosea a rămas în mare neschimbată. O firmă franceză de design a prezentat conceptul Ventoux care reimaginează casca de șosea implementând pe aceasta o protecție full-face inspirată de modelele de enduro dar adaptată la greutatea mică și aerodinamica ciclismului rutier.
      Casca e produsul imaginației designer-ului tânăr francez Jean-Baptiste Petricoul, casca aero hibridă full-face Ventoux având ca scop să combine greutatea mică a unei căști de șosea cu extra-protecția dată de sistemul full-face. Căștile de șosea, XC și urbane nu au adoptat protecția de bărbie până acum, în mare parte datorită complicării construcției, greutății suplimentare și inconvenientului design-ului lor închis. Petricoul și-a imaginat că folosind materiale moderne se poate obține o soluție hibridă între căștile normale și cele full-face care să ofere ce e mai bun din ambele lumi.
      În centrul design-ului căștii aero hibride Ventoux este construcția multi-strat și protecția demontabilă de bărbie. La fel ca multe căști moderne de enduro, protecția de bărbie Ventoux poate fi atașată în 4 puncte la corpul principal din EPS al căștii și la carcasa sa din policarbonat pentru a disipa forța unui impact în toată zona frontală a căștii. Design-ul ui petricul se bazează pe o protecție de bărbie foarte rigidă din carbon sau chiar metal, proictată pentru a evita frecarea feței cu asfaltul la impact. Casca are un design mult mai deschis decât cele normale de MTB pentru a nu împiedica ventilația, vizibilitatea sau posibilitatea de realimentare și rehidratare din mers.
      Un element la fel de important în design este partea interioară a căștii ce are o căptușeală, bucle și sistem de prindere ce se rotesc asemănător cu sistemul MIPS pentru a permite protecției de bărbie să se rotească pentru a evita daunele aduse gâtului și poate chiar să se desprindă total de la o anumită forță în sus.
      Casca include și o protecție adâncă occipitală la spate, asemănătoare cu cea de pe căștile de MTB mai agresive. Aceasta oferă de asemenea suficient spațiu pentru ventilație și extragerea aerului cald din interior fără a avea efect prea mare asupra performanței aerodinamice.
      Ventoux este în primul rând o cască aero de șosea, așa că ventilația e limitată la câteva deschideri frontale deasupra ochilor și două pe centrul căștii. În interior, canalele de aer îl conduc din față spre deschiderile mari din zona din spatele capului.
      Momentan casca e doar la nivel de concept așa că nu e de așteptat să apară un model real Ventoux prea repede pe șosele. Dar cu ultimele materiale performante, cu tehnologiile moderne și progresul făcut în securitatea căștilor, dorința lui Petricoul de a construi o cască de șosea aero full-face la o greutate de 367 g e un concept realist de luat în calcul. Ar fi cu adevărat interesant ca un producător mare de căști să ia conceptul și să îl aplice în realitate!
      Mai multe informații găsiți pe pagina designer-ului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Silca spune despre ultima lor pompă de șosea Viaggio că e o pompă de voiaj compactă, dar poate fi mai bine descrisă ca o pompă de dimensiuni mari, premium, cu toate funcțiile necesare, pentru cicliști care au probleme de spațiu la transport. Este un obiect util pentru cei ce călătoresc des cu bicicleta în bagaj, în special la competiții.
      [embedded content]
      Ideea pentru pompa Silca Viaggion a venit de la experiențele prietenilor proprietarului firmeli Josh Poertner încă dinainte ca acesta să cumpere marca italiană de pompe în 2013. Într-o încercare de a simplifica transportul bagajelor la Cape Epic, aceștia au cumpărat o pompă de podea de acolo însă aceasta afișa presiuni eronate și le-a creat mari probleme. Ideea lui Poertner a fost să creeze cea mai bună pompă de voiaj, care să fie fiabilă și precisă însă să se plieze într-un volum mic pentru transport.
      Pentru prețul deloc de neglijat de 275 $ cumpărătorul primește o pompă făcută să reziste de la Silca, cu componente interne ce se pot schimba, corp din aluminiu 6061 și piston complet din metal, valvă clasică capitonată cu piele și un adaptor de calitate Silca Hiro Presta pentru valve Schrader.
      Pentru a fi ușor de transportat, pompa de 57 cm Viaggio oare picioare pliabile și un mâner din aluminiu prelucrat CNC de aceiași formă cu cel al pompei SuperPista Ultimate. Mânerul se demontează și se atașează în lateralul corpului pompei, după care furtunul de 99 cm se pliează și el în siguranță. Pompa include și o geantă rulată și impermeabilă cu buzunare pentru scule.
      Pompa Viaggio nu are manometru, folosind în schimb un senzor iGauge în interior care comunică prin Bluetooth cu o aplicație de smartphone care afișează aerul pompat. O baterie 2032 oferă 100 de ore de citire și se poate înlocui foarte ușor.
      Pompa este potrivită pentru aplicații de la cross la velodrom iar senzorul iGauge are o acuratețe de 1% și o precizie de 0.5 psi. Nu se oferă o gamă de presiuni de funcționare, dar Silca spune că pompa poate introduce ușor aer la presiuni de velodrom iar valvele sunt proiectate să reziste la mai mult de 250 psi.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Ultimele modele de cursiere și MTB de la Simplon au fost construite cu scopul de a mări viteza și de a avea cât mai multe componente integrate în design. Acum însă ei au revenit la ideea ciclismului de plăcere, noul Kiaro Disc fiind un model de ture lungi și pentru plimbări zilnice, din carbon, cu frâne pe disc și mai confortabil pentru ore multe petrecute în șa.
      Kiaro era deja una dintre cele mai populare modele de la Simplon, îmbinând poziția confortabilă mai ridicată cu performanțele carbonului la un preț decent. Pentru 2019 Kiaro trece la frâne pe disc, primind și dropout-urile cu offset Raptor în spate, dezvoltate pentru a oferi mai mult confort și control cursierei lor all-road Pavo Grand Fondo Disc.
      Simplon descrie aproape fiecare aspect al noii Kiaro Disc ca fiind bazat pe conceptul de confort, cu tuburi aplatizate pentru a oferi amortizare pe verticală, de la furcă până la fiecare pies a cadrului, menținând în același timp rigiditatea laterală necesară la pedalat și pentru un control excelent.
      Cadrul din carbon hi-mod UD este construit cu matrițe EPS folosind un mix de piese monocoque și tuburi cu profil și grosime specifice pentru fiecare mărime. Seatstay-urile subțiri încorporează fibre cu proprietăți de amortizare Vibrex pentru a anihila vibrațiile înainte de a ajunge la ciclist, lucru pe care îl face și tija de șa tot cu fibre Vibrex.
      Noul Kiaro Disc are rutare internă completă, folosind inclusiv noul Smart Headset care a fost prezentat deja pe bicicleta lor hardtail de XC, cablurile fiind rutate în cadru printr-un capac de cuvete special integrat. Noua bicicletă are prinderi de etrier flat mount, ax thru de 12 mm la ambele roți și acceptă anvelope de până la 28 mm pe roți moderne și late.
      Noua bicicletă va fi disponibilă cât de curând inclusiv în variante personalizate de la Simplon, în 6 mărimi și trei culori, cu un preț de 2900 Euro echipată cu componente Shimano 105.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Cheia MTB Challenge anunță desfășurarea ediției cu numărul 4 în perioada 21-22 septembrie 2019. Cheia MTB Challenge este unul din puținele concursuri de mtb maraton pe etape din România. Chiar dacă vorbim doar de două etape, să dai totul timp de două zile tot este ceva.

      Locul de desfășurare este stațiunea Cheia din comuna Măneciu, județul Prahova, locul de start fiind Câmpul Ardelii, la intarea în stațiunea Cheia, iar finișul la Sala Sporturilor din stațiunea Cheia.
      sursa @CheiaMTBChallengeLa Cheia MTB Challenge 2019 vor putea concura sportivii legitimați FRC și amatori, iar participarea se va putea face la una din cele trei probe: un munte – semimaraton, doi munți – maraton și trei munți – ultramaraton.
      sursa @CheiaMTBChallenge„Parcurgerea traseelor de ultramaraton și maraton oferă experienţe de neuitat”, spun organizatorii, „cu căţărări provocatoare, zone de respiro în care poţi admira peisajele de basm de pe munții Ciucaș și Tătaru , unde în timpurile de demult legiunile romane avansau în Dacia, tătarii invadau Transilvania sau Mihai Viteazul trecea munții cu trupele sale pentru a realiza prima Unire”.
      Înscrierile încep pe data de 1 aprilie, pe site-ul competiției.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      După ce au prezentat un prototip la Crankworx în Whistler anul trecut, Nukeproof au venit și cu un nume pentru noul lor model de DH – Dissent. După ce au folosit aproape 7 ani o suspensie de tip Fallout cu funcționare în 3 etape pe Nukeproof Pulse, noul Dissent trece la o nouă platformă de suspensie. Aceasta a fost inițial concepută de inginerii de la Nukeproof ca un concept folosit pentru a testa diferite teorii de curbe de funcționare.
      Punerea în practică a teoriei a creat ceva mult mai bun decât s-au așteptat iar prototipul l-a dus pe Sam Hill pe cea mai înaltă treaptă a podiumului la Crankworx Garbanzo Downhill la debutul internațional al bicicletei.
      Nukeproof se vor întoarce în Cupa Mondială de Downhill anul acesta cu Adam Brayton ce va folosi noul Dissent cu o mulțime de componente superbe de la Hope. Ciclistul din echipa Hope Factory Racing Team este în acest moment Campionul UK Downhill Series, în ultimul sezon al Cupei Mondiale obținând un loc 13 la Val di Sole.
      Detaliile despre noul Dissent sunt încă destul de puține dar au fost promise datele complete cât de curând, inclusiv cele despre geometrie. Nukeproof Dissent va ajunge destul de repede și la distribuitori.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
×