Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    40.486

Kawasaki ZX10RR 2017

Autentifica-te  
United Motors

312 vizualizări

zx10wide

Kawasaki ZX10RR 2017

Kawasaki a prezentat la Intermot 2016 o versiune imbunatatita a lui ZX-10R.

Numit ZX-10RR, se va produce numai in 500 de exemplare pentru Europa si va beneficia de cateva upgrade-uri: capul cilindrului este modificat, fiind gata, fara nicio alta modificare, sa accepte o axa cu came de curse, carterul motorului e mai rezistent pentru a face fata stresului de la curse. Motocicleta vine echipata cu roti mai usoare, produse de Marchesini si cauciucuri Pirelli Supercorsa SP. Mai e de mentionat si quickshifterul care functioneaza acum in ambele sensuri si vopseaua neagra, in stilul Winter Edition.


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      După lansarea sa în 2015, Fuse a fost oferta Specialized în domeniul hardtail 27.5+. Anul acesta însă a apărut opțiunea roților de 29 și câteva modificări de geometrie ce ar trebui să trezească interesul celor doritori de o bicicletă de trail adevărată.
      Cea mai mare schimbare este o creștere a reach-ului cu 20 mm la toate mărimile, trecerea la un unghi al furcii de 66.5 grade pe modelele M4 și 66 de grade pe cele A1 împreună cu un unghi de 74 de grade a tijei de șa. De asemenea, înălțimea cadrului a fost redusă cu 52 mm la unele mărimi pentru a crește manevrabilitatea.
      Downtube-ul de diametru mărit crește rigiditatea la monobloc în timp ce seat stay-urile proiectate atent oferă spațiu pentru anvelope până la 29×2.6 sau 27.5×2.8 cu suficient loc de rezervă. Fuse primește butuci Boost de 110 mm în față și 148 mm în spate pentru a face loc anvelopelor mari. Monoblocul e clasic filetat.
      Cadrul din aluminiu M4 poate fi folosit fie cu o transmisie cu viteze, fie ca single speed și permite ajustarea lungimii chainstay-urilor cu 15 mm. Acest lucru permite mărirea wheelbase-ului pentru stabilitate sau scurtarea pentru o manevrabilitate mai bună pe poteci cu curbe strânse. După cum spune numele, modelul folosește tuburi din aluminiul de top M4. De asemenea, modelul M4 e disponibil și sub formă de cadru separat.
      Modelul standard Fuse A1 folosește aluminiu standard și nu are dropout-urile reglabile.
      Specialized descrie noul Fuse ca un model de trail pentru distracție, deși ar putea să facă și performanță. Furca are o cursă de 130 mm cu offset redus, ghidonul e de 780 mm iar pipa de 45 mm. Toate modelele sunt echipate cu transmisii 1x.

      Fuse Expert 29 – $2,150
      Furcă 130mm RockShox 35 Gold Transmisie SRAM NX Eagle 1×12 30×11-50T Tijă dropper 34.9mm Tranz cu cursa de 100m XS-S, 120mm M, 150mm L Roți Stout Trail SL Anvelope Butcher GRID TRAIL w/ Gripton 29×2.6″ Fuse Comp 29 – $1,675
      Furcă 130mm RockShox Recon RL Tijă dropper 34.9mm Tranz cu cursa de 100m XS-S, 120mm M, 150mm L Transmisie SRAM SX Eagle 1×12 30×11-50T Frâne SRAM Level 180/160mm Anvelope Butcher GRID TRAIL w/ Gripton 29×2.6″ Fuse 27.5 – $1,250
      Furcă 130mm RockShox Judy Silver TK Transmisie Shimano Deore 1×10 30×11-42T Tijă dropper 30.9mm Tranz cu cursa de 100m XS-S, 120mm M-XL Frâne Tektro HD-M275 180/160mm Anvelope Butcher GRID TRAIL w/ Gripton 27.5×2.8″ Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Mulți producători încearcă să facă gravel bike-urile cât mai confortabile prin diverse metode. Multe folosesc o suspensie pentru asta. Cei de la Cannondale spun însă că nu e așa simplu și atașarea unui amortizor nu rezolvă problemele. Cu scopul de a crea o bicicletă foarte confortabilă pe șosea și foarte capabilă pe offroad, Cannondale a testat aproape toate tipurile de suspensie, dar în final câștigătoare a fost soluția cea mai simplă. Astfel, Cannondale a creat noul Topstone Carbon folosind suspensia nou proiectată Kingpin.
      Sistemul Kingpin folosește ca arc doar flexia cadrului dar are un pivot și reușește să obțină o cursă de 30 mm măsurată la șa. Chiar dacă cursa asta e resimțită doar la șa, există o cursă de 10-12 mm și la axul spate.
      Pentru asta, cadrul folosește zone de flexie proiectate în chainstay-uri, seat tube și toptube, împreună cu pivotul LockR la joncțiunea dintre seat tube și seat stay. Pivotul folosește rulmenți etanși Cannondale însă aceștia spun că nu va fi nevoie de întreținere prea deasă, însă la nevoie poate fi reparat. Rotația rulmentului e de doar 6 grade, dar Cannondale consideră că performanțele și mentenanța simplă a rulmenților îi face de preferat față de bucșe.
      După multe teste cu biciclete de șosea cu suspensii clasice montate, echipa de test Cannondale a considerat că nu aceasta e calea bună de urmat. În schimb, sistemul Kingpin e simplu, foarte ușor, funcționează cel mai bine când ciclistul e așezat dar oferă un rulaj eficient și când e ridicat din șa, suspensia fiind încă funcțională. Fără suspensie în față, bicicleta e manevrabilă comparabil cu o cursieră cu furcă rigidă.
      Greutatea adăugată tuburilor e minimă și în plus se adaugă doar dou rulmenți, un ax și câteva șuruburi, așa că greutatea cadrului Topstone Carbon e în jur de 1200 g în mprimea M. Construit cu sistemul Cannondale Proportional Response de formă a cadrelor, fiecare mărime are propriile secțiuni de tuburi și structuri diferite de laminare pentru a regla rigiditatea și confortul pentru cicliștii de diferite dimensiuni. Acest lucru e deosebit de important în acest caz, deoarece tuburile sunt arcurile suspensiei așa că sistemul Proportional Response va avea mai mare impact asupra calității finale a rulajului.
      Cu o geometrie Dialed Endurance Fit, Topstone Carbon e mai înalt, cu un reach mai scurt, având practic același reach și stack cu modelul Synapse. Mărimile disponibile sunt între XS și XL, adică 58, 51, 55, 58 și 61.
      Cel mai scump model folosește un ghidon SAVE din carbon cu pipă semi-integrată HollowGram SAVE care permite mici ajustări ale înclinației, restul modelelor folosesc ghidon flared și pipă standard. Combinația de ghidon/pipă SAVE permite și alegerea diferitelor lungimi de pipă și lățimi de ghidon, însă la pipă opțiunile sunt limitate la 80-130 mm.
      Suportul integrat de computer poate fi folosit atât cu modele Garmin cât și Wahoo prin rotirea sistemului. Totuși la folosirea cu computere Wahoo acestea nu sunt fixate complet și pot aluneca dacă sunt rotite forțat. Dacă nu se folosește suportul, gaura e mascată cu un dop cu logo-ul Si.
      Tija de șa e standard de 27.2 mm și are un colier ascuns integrat sub top tube. Poate fi montată și o tijă dropper de 27,2 mm cu rutare internă a cablului.
      Rutarea internă DirectLine are tuburi și este ușor de întreținut.
      Spațiul pentru anvelope e mic la chainstay-uri, dar în imagine anvelopa de 37 mm măsoară practic 40 mm pe jantele cu lățime internă de 25 mm Hollowgram 22 carbon.
      Noile roți Cannondale HollowGram 22 au un profil de 22 mm și o lățime internă de 25 mm.
      Topstone Carbon vine echipată cu anvelope WTB Riddler TCS tubeless de 700c x 37 mm dar cadrul are oficial spațiu pentru anvelope 700c x 40 mm sau 650b x 48 mm.
      Există spațiu și pentru aripi, cu o punte-suport demontabilă în spate. În față se poate monta chiar și un portbagaj, pentru prima dată pe o bicicletă de șosea Cannondale.
      Pentru transportul apei și bagajelor, fiecare cadru are 3 prinderi de suport de bidoniar pe toptube există un sistem de montaj al bagajelor. Prinderea de bidon din interiorul downtube-ului are trei găuri pentru a poziționa suportul unde e mai convenabil. Pentru Topstone Carbon Cannondale nu a considerat necesar să mai adauge puncte de prindere și pe brațele furcii.
      La roți sunt folosite axuri de 12×100 și 12×142 mm de tipul Speed Release ce permit demontarea roții în doar câteva rotiri. Acestea sunt compatibile și cu sistemul QR Speed Releaese pentru cine vrea un sistem ce nu necesită scule.
      Dimensiunile mari de cadru au etrierul spate poziționat în interiorul triunghiului.
      Cadrul e compatibil cu transmisii 1x și 2x mecanice și electronice și include prinderi de etrier Flat Mount pentru discuri de 160 mm la ambele roți.
      Cadrul folosește monoblocul specific Cannondale BB30-83 AI ce necesită angrenaj special și roata spate spițată specific. Cannondale oferă trei angrenaje compatibile, SRAM are un model și există ax de schimb pentru alte modele pentru a le adapta. Monoblocul acesta e folosit de Cannondale din 2014 pe Scalpel, F-Si, SuperX și acum și pe Topstone Carbon și permite construirea cadrului cu chainstay-uri foarte scurte, lăsând loc de anvelope mari și de schimbător în față. Practic e vorba de un sistem BB30 de 83 mm lățime, dar cu transmisia deplasată cu 6 m. Datorită acestui sistem, Topstone are chainstay-urile mai scurte cu 4 mm decât SuperX.
      Cannondale face eforturi pentru a introduce mai multe sisteme electronice pe biciclete, aici fiind folosit senzorul pe roată ce a fost dezvoltat cu Garmin și care permite măsurarea foarte exactă a vitezei, distanței și a altor metrici împreună cu telefonul cu aplicația Cannondale App sau cu un computer compatibil.
      Impresionantă e și tehnologia Tech X-Ray cu realitate virtuală ce ar putea schimba modul de a face service de biciclete. Dacă e nevoie să se afle cuplurile de strângere sau modul încare sunt rutate cablurile, se trece telefonul sau tableta prin dreptul bicicletei și se află toate detaliile dorite.
      Topstone Carbon – Force eTap – PDTopstone Carbon – Ultegra RX – PDTopstone Carbon – Ultegra RX – PDTopstone Carbon – 105 – PDTopstone Carbon – 105 – PDVor fi în total 5 versiuni de echipare Topstone Carbon, începând cu Force eTAP AXS, apoi Ultegra RX, Ultegra RX2 și 105, plus o versiune feminină cu Ultegra RX2. Prețurile încep de la 2.700$ pentru Topstone Carbon 105 și ajung la 6.500$ pentru Carbon Force eTAP AXS.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului și în curând pe cea a importatorului în România.
      Informații și imagini de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Trek a prezetat o nouă versiune a cursierei Madone despre care spun că e un model aero ideal pentru triatleți. Numită Madone Speed, cursiera cu frâne pe disc are un cockpit integrat ce împrumută extensiile Mono Bar de la bicicleta de triatlon Speed Concept. Cadrul în sine e la fel cu cel al modelelor Madone SLR, construit din cel mai ușor carbon de la Trek, 700 OCLV și cu top tube cu tehnologia IsoSpeed.
      Trek a intrat brusc în lumea cursierelor aero pe disc transformând Madone în ceva ce aproape că nu mai seamănă cu modelul original. Noua Madone Speed nu schimbă nimic la cadru, dar integrează aerobar-urile pe ghidon.
      Inima sistemului e extensia Speed Concept Mono Bar, care e prinsă de pipă cu o pereche de șuruburi. Trek nu a comentat dacă bicicleta e concepută pentru triatloanele ITU unde se permite statul la trenă, format folosit la Jocurile Olimpice unde există restricții ale dimensiunilor aerobar-urilor.
      Ghidonul unic include și un punct de montare a accesoriilor. Pentru doritori, noua pipă va fi disponibilă și separat și e compatibilă cu toate modelele noi Madone SLR, prețul urmând să fie anunțat. Madone Speed poate fi configurată și prin programul de personalizare Project One.
      Madone SLR 6 Speed Disc e echipată cu componente Shimano Ultegra 2×11 mecanice, roți Bontrager Aeolus Pro 5 din carbon și etriere flat mount la un preț de 6.499$, fiind deja disponibilă la distribuitorii Trek.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Duminică pe 30 iunie, are loc în Bucureşti prima ediţie a evenimentului Greenfield DUO Challenge, concurs de alergare şi bicicletă. Formatul DUO poate fi accesat de participanţi în mai multe feluri: o probă de alergare şi una de bicicletă, individual, în ştafetă sau pe amândouă. Concurenţii vor primi în kitul de participare şi o pereche de încălzitoare pentru mâini, care ţin de cald iarna, iar vara te protejează de soare şi chiar de ţânţari.

      Evenimentul are loc în pădurea Băneasa, iar startul va fi în incinta Academiei de Poliţie. Proba de alergare are o lungime de 8 km, iar cea de bicicletă 20 km. Înscrierile se fac online, iar ultima zi este miercuri 26 iunie.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Chiar dacă la un moment dat ajunsesem să avem pe ghidon o sumedenie de cabluri, de la conductele de frână, la cămășile cablurilor pentru schimbătoare și de la cablul de dropper până la cel pentru lock-out (nemaivorbind de cele adiționale existente pe bicicletele electrice), se pare că inginerii germani care stau confortabil și relaxați în birourile lor au venit cu o soluție care să pună capăt acestei nenorociri care ne-a lovit pe toți, mai mult sau mai puțin.

      Au denumit-o Magura Cockpit Integration și alături de sistemele wireless, ar trebui să elimine practic orice cablu de pe ghidon. Schimbătoare wireless avem deja de la Sram, deci putem răsufla liniștiți, apoi avem tija de șa wireless de la Magura, avem Lock-out care se activează automat de la Fox și acum avem conducte de frână trase prin ghidon. Doar nu v-ați așteptat ca frânele să fie și ele wireless nu? Și chiar dacă nu sunt, sistemul este mai mult decât binevenit.
      Desigur, soluția tehnică nu este neapărat simplă căci după cum observi din fotografii maneta este foarte subțire și nu mai conține niciun rezervor. Păi bine, atunci ce-au făcut cu rezervorul? L-au ascuns chiar în ghidon, iar data viitoare când vei aerisi frânele va părea că vei aerisi… ghidonul.

      EasyLink permite conectarea rapidă a conductelor, iar atunci când va fi necesar să demontezi întreg sistemul, o vei putea face fără să pierzi din prețiosul ulei mineral Magura Royal Blood. Conductele pornesc deci prin ghidon, trec prin pipă, apoi intră în headtube, iar de acolo mai departe – prin cadru. Cum trec acestea de steerer-ul furcii sau dacă sunt trase pe lângă acesta nu este momentan foarte clar și nici nu reiese prea bine din fotografii, însă dacă ideea funcționează înseamnă că au reușit să găsească o soluție inteligentă.

      Mai multe detalii poți vedea în filmul de mai jos:
      [embedded content]
      via Magura
      Sursa: Freerider
×