Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    46.048

Kawasaki ZX10RR 2017

Autentifica-te  
United Motors

428 vizualizări

zx10wide

Kawasaki ZX10RR 2017

Kawasaki a prezentat la Intermot 2016 o versiune imbunatatita a lui ZX-10R.

Numit ZX-10RR, se va produce numai in 500 de exemplare pentru Europa si va beneficia de cateva upgrade-uri: capul cilindrului este modificat, fiind gata, fara nicio alta modificare, sa accepte o axa cu came de curse, carterul motorului e mai rezistent pentru a face fata stresului de la curse. Motocicleta vine echipata cu roti mai usoare, produse de Marchesini si cauciucuri Pirelli Supercorsa SP. Mai e de mentionat si quickshifterul care functioneaza acum in ambele sensuri si vopseaua neagra, in stilul Winter Edition.


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Pentru cei ce au decis să încerce o cursieră nouă de calitate și performantă dar nu vor să cheltuie de la început o sumă prea mare, noua Trek Domane AL Disc este una dintre cele mai bune alegeri.
      Cu un cadru din aluminiu Alpha 200 cu suduri finisate, cu un toptube curbat, stay-uri subțiri și rutare internă a cablurilor, Domane AL are o siluetă mai frumoasă decât modelul anterior ce iese din producție.
      Noul model trece la frâne pe disc cu prinderi flat mount și la ax thru de 12 mm la ambele roți.
      Pentru cei ce nu doresc să treacă la frâne pe disc, va exista în ofertă o singură variantă Domane AL 2 cu frâne pe jantă, dar cu cadrul anterior, însă prezentată ca model 2021.
      Noul cadru AL include multe accesorii și prinderi opționale: 3 prinderi de suport de bidon, prinderi de accesorii pe toptube, prinderi de portbagaj și aripi la ambele roți, pipă compatibilă cu sistemul de prindere pentru computer și lumină BLendr și senzor Duotrap de viteză și cadență încorporat în chainstay.
      Cadrele acceptă anvelope de până la 700c x 35 mm, dar vor veni echipate cu anvelope 700c x 32 mm și roți compatibile tubeless ready, pentru un rulaj confortabil pe orice suprafață.
      Noul cadru Domane AL va fi disponibil în 4 echipări complete cu denumirile 2, 3, 4 și 5 disc. Prețurile încep de la 1049,99$ pentru Domane AL 2 Disc cu transmisie Shimano Claris, frâne pe disc mecanice și roți Bontrager Affinity TLR. Domane AL 3 Disc are prețul de 1249,99$ și e echipat cu Shimano Sora, frâne mecanice și roți Bontrager Affinity TLR. Urmează Domane AL 4 Disc cu Shimano Tiagra, frâne hidraulice și roți Affinity TLR. Modelul de top Domane AL 5 Disc primește grupul 2×11 Shimano 105 R7000 cu frâne hidraulice și tot roțile Affinity TLR. Trebuie menționat că deși bicicletele au roți TLR, anvelopele nu sunt compatibile tubeless, așa că pentru conversie acestea trebuie înlocuite, fiind nevoie și de lichid și bandă tubeless.
      Domane AL Disc va fi disponibilă în 7 mărimi, toate cu roți 700c. Bicicletele sunt deja disponibile. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Când a fost lansată, furca Lauf Grit SL era oferită într-o singură variantă de rigiditate a suspensiei. Acum însă, pentru bicicletele complete pe care Lauf le vinde, compania oferă rigidități diferite ale furcii, în funcție de mărimea cadrului bicicletei.
      Vor exista trei variante de rigidități ale arcurilor din carbon ale furcii, care vor echipa bicicletele complete Lauf. Cea mai „moale” variantă se va regăsi pe cadrele XS și S, apoi rigiditate medie vom avea pe cadrele M și L, rigiditate care va fi cu 15% mai mare. Cadrele XL vor primi cele mai rigide furci, acestea fiind cu încă 15% mai rigide.

      În acest moment Lauf nu oferă opțiunea de a schimba nivelul de rigiditate în cadrul aceleiași mărimi de cadru. Asta înseamnă că dacă ești înalt și ușor sau scund și greu, tot nu vei nimeri furca corectă. Pentru majoritatea cicliștilor însă, va fi mai bine.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Rockshox a lansat noua furcă ZEB, gandită să exceleze pe cele mai dificile trasee de enduro. Cu brațe de 38 mm, design nou pentru umeri și potcoavă, noua ZEB este cea mai mare furcă single-crown de la Rockshox, proiectată să funcționeze cel mai bine acolo unde terenul este foarte dificil, cum ar fi concursurile de enduro-mtb pe etape, sau instalate pe cele mai grele biciclete electrice enduro.

      Pe de altă parte noua ZEB este relativ ușoară dacă ținem cont de mărimea sa, fiind doar cu câteva sute de grame mai grea decât Lyrik sau Yari. Rockshox ZEB este mai rigidă fără să fie cu mult mai grea.

      Având cursă reglabilă între 160 mm și 190 mm, design angular și opțiuni pentru diametre multiple a țevii steerer, pentru a se potrivi unei multitudini de biciclete, inclusiv electrice, ZEB este raspunsul pentru modelul 38 al celor de la Fox și soluția pentru suspensia lungă, single-crown, făcută să facă față celor mai extreme trasee.

      Noua ZEB este diferită față de actualele Rockshox Lyrik, Pike și Yari, care folosesc brațe de 35 mm, ZEB având brațe culisante de 38mm. În acest fel ZEB este cu 21,5% mai rigidă torsional, 7% mai rezistentă la îndoire latarală și 2% mai rigidă la îndoire față-spate. Dintre aceste valori rigiditatea torsională este cea mai importantă, întrucât îmbunătățește precizia direcției.

      La interior și semeringurile au fost regândite pentru a nu provoca frecare mai mare, lucru care se întâmplă atunci când ai o suprafață mai mare, așa cum este acum, în cazul brațelor culisante cu 38 mm diametru.

      Specificații generale pentru Rockshox ZEB
      În partea de sus noua furcă dispune de ceva mai mult drop în comparație cu Lyrik și Yari, obținând astfel 5mm în plus la distanța de la ax la umeri. Astfel, pentru o suspensie de 180 mm, măsurătoarea este de 592 mm la Lyrik, 591 mm pentru Yari și 597 pentru noua ZEB. Se obține ceva mai mult spațiu pentru anvelopă atunci când ajungi la capăt de suspensie.

      Brațele mai mari de 38 mm oferă la interior un volum mai mare de aer, Rockshox spunând că poți folosi acum presiune mai mică. Asta înseamnă și că modificările mici vor avea efecte mai mari asupra performanțelor.

      Furca folosește o variantă specială a suspensiei pe aer DebonAir, dar aceleași distanțiere gri pentru ajustarea volumului de aer, pe care le găsești la furcile cu brațe de 35mm.

      Rockshox ZEB este gândită să funcționeze cu discuri de frână de 200 mm însă cu adaptoarele potrivite poți folosi și discuri de 203 sau 220 mm. Pentru a maximiza compatibilitatea cu roțile și butucii existenți, ZEB folosește același ax de 110x15mm.

      Vor exista patru versiuni ale acestui model: cel de bază ZEB, ZEB Select, ZEB Select+ și ZEB Ultimate. Cu excepția diferențelor pe care le vom enunța mai jos, toate versiunile au în comun:
      Brațe culisante de 38 mm diametru Arc nou pe aer DebonAir Semeringuri SKF cu frecare extrem de redusă Lichid Maxima Plush Compatibilitate cu aripi Rockshox Short Compatibilitate cu anvelope de maxim 2.8” (29er și 27,5) Cursă reglabilă: 160 mm, 170 mm, 180 mm și 190 mm Țeavă steerer conică de 1-1/8″ la 1,5, dar și steerer drept de 1,5” Specificații Rockshox ZEB Ultimate 2021
      Toate modelele folosesc arcul pe aer DebonAir, ce oferă poziție de pedalare mai înaltă decât înainte, mulțumită unui nou design interior. ZEB Ultimate primește amortizorul Charger 2.1 RC2, cu regleje separate pentru volumul de aer pozitiv și negativ.
      Cursă: 160 mm, 170 mm, 180 mm și 190 mm Amortizor: Charger 2.1 RC2 Offset: 38 mm (27,5”), 44 mm (27,5”; 29er) Greutate: 2,280 kg (29er; 170 mm; Maxle Stealth; steerer netăiat) Pret: 1.089 euro Specificații Rockshox ZEB Select+ 2021
      Este varianta similară cu Ultimate, dar fără culorile „signature”. Specificațiile sunt identice cu Ultimate, dar această variantă nu este disponibilă la vânzare, fiind oferită doar preinstalată pe bicicletele de top. Singura culoare disponibilă pentru Select+ este negru.
      Cursă: 160 mm, 170 mm, 180 mm și 190 mm Amortizor: Charger 2.1 RC (față de RC2 la Ultimate) Offset: 38 mm (27,5”), 44 mm (27,5”; 29er) Greutate: 2,280 kg (29er; 170 mm; Maxle Stealth; steerer netaiat) Pret: doar OEM Specificații Rockshox ZEB Select 2021
      Furca are aceleași opțiuni pentru cursă, dar folosește alt amortizor față de modelele mai scumpe. Pe de altă parte este puțin mai ușoară.
      Cursă: 160 mm, 170 mm, 180 mm și 190 mm Amortizor: Charger RC Offset: 38 mm (27,5”), 44 mm (27,5”; 29er) Greutate: 2,270 kg Preț: 869 euro Specificații Rockshox ZEB 2021
      Modelul de bază dispune de același șasiu robust de 38 mm însă folosește un amortizor mai simplu, varianta „R”, care nu dispune de reglaj pentru compresie. Păstrează însă reglajul extern pentru revenire. Păstrează de asemenea și semeringurile performante de la SKF cât și lichidul de amortizare Maxima Plush.
      Pe de altă parte acest model de bază, cel mai ieftin, oferă opțiunea de scurtare a suspensiei de la 180 mm la 150 mm, atunci când ești pe urcare.
      Cursă (DebonAir): 150 mm, 160 mm, 170 mm, 180 mm Cursă  (Dual Air): 150-180mm Amortizor: Charger R Offset: 44 mm Greutate (DebonAir): 2,279 kg Preț: 759 euro (DebonAir); 869 euro (Dual Air) Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Federația Română de Ciclism a anunțat calendarul concursurilor de mtb XCO și XCM pentru acest an. Numărul etapelor, locațiile și datele de desfăsurare sunt stabilite, dar nu trebuie să uităm că acestea pot fi modificate în funcție de noile măsuri pe care autoritățile le vor lua împotriva pandemiei COVID.
      foto – Triada MTBAșadar, pentru XCO – Cross Country Olimpic avem:
      • 18 Iulie – CNR XCO #1/ Triada MTB, Paltiniș SB;
      • 8 August – Campionatul National de MTB XCO, Câmpulung AG;
      • 19 Septembrie – CNR XCO #2/ Explorer Somova XCO, Somova TL;
      • 24 Octombrie – CNR XCO #3/ București MTB Race;
      Pentru XCM – Cross Country Maraton:
      • 19 Iulie – Campionatul National de MTB XCM/ Geiger MTB Challenge, Păltiniș SB;
      • 22 August – CNR XCM #1/ Transylvania Bike Trails Network, Saschiz MS;
      • 28 August – CNR XCM #2/ Explorer MTB Challenge, Luncavita TL;
      • 05 Septembrie – CNR XCM #3/ BikeXpert Alpine Challenge, Pucioasa DB ;
      • 26 Septembrie – CNR XCM #4/ Vidraru Bike Challenge, Arefu AG.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Oricât de improbabilă ar fi organizarea de evenimente sportive în 2020, având în vedere situația „covid”, dacă regulile impuse de autorități sunt respectate atunci și evenimentele pot fi organizate. Este și cazul concursului de downhill Harghita Downhill, care va avea loc pe între 10 și 12 iulie.

      Cu o istorie care începe în 2014, continuă în 2016, când evenimentul a început să fie parte din Cupa Națională de DH și trecând prin 2018, când Harghita Downhill a fost inclus în Campionatul Național de Downhill, concursul este unul din principalele evenimente la care trebuie să participi dacă ești pasionat de latura gravitațională a ciclismului off-road.
      Cursa are loc în locația din Harghita Bike Park. Cu un traseu de 1,5 km construit în 2015 și îmbunătățit continuu de atunci, acesta este unul dintre cele mai bune și complexe din România.
      Sursa: Freerider
×