Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    43.213

Design perfect, functionalitate impecabila, sistem de comunicatie nou - Schubert continua povestea castii Flip-up cu C4

Autentifica-te  
United Motors

355 vizualizări

Schuberth continuă povestea castii Flip-up cu C4

c4 largeInventatorul căștii flip-up a facut-o din nou. SCHUBERTH a îmbunatățit ceea ce părea perfect. La INTERMOT in Cologne, SCHUBERTH C4 își celebrează premiara cu un design nou, culori multiple și inovații numeroase


Cine s-ar fi gândit că o cască flip-up poate să arate atât de puțin ca o cască flip up când este inchisă? Atât design-ul inovator cât și variantele moderne de stilizare ale căștii SCHUBERTH C4 au fost create de studiourile Kisca. SCHUBERTH C4 setează noi standarde și în ceea ce privește comunicația prin Bluetooth respectiv recepția radio. Nu are doar antenă radio integrată standard, vine și cu două difuzoare, un microfon și spațiu special pentru a acomoda sistemul de comunicație SC1 care a fost dezvoltat în colaborare cu SENA - pur și simplu "plug and play'.

SCHUBERTH C4 nu doar arată fabulos, a fost de asemenea dezvoltat in șaboratorul SCHUBERTH de acustică și aer. În consecință, nu oferă doar tot ce a făcut din căștile SCHUBERTH populare în rândul motocicliștilor pasionați de ture lungi. Aerodinamica sa perfectă face casca mai mult decat potrivită pentru viteze mari și astfel pentru motocicliștii sportivi. Din acest motiv viziera anti-aburire este realizată în așa manieră încât marginea de sus să nu afecteze vizibilitatea motociclistului chiar dacă acesta are o poziție sportivă de mers.

În ciuda greutății reduse și formei compacte a căștii SCHUBERTH C4, carcasa exterioară este fabricată din fibră de sticlă și bureții din interior din spumă EPS specială pentru a oferi o absorbție maximă la impact. Sinstemul proprietar Anti-Roll-Off completează sistemul de sigurantă exemplar. SCHUBERTH C4 va fi disponibilă din primăvara anului 2017 în 6 culori solide la prețul de 649 euro precum și în două stiluri decorative PULSE și LEGACY în combinații de 3 culori la 749 euro cu mărimi între XS (53) și XXXL (65).


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Pentru sezonul 2020 Merida a lansat o nouă bicicletă pentru copii, modelul MATTS J Plus pentru off-road. În general la fabricaţia bicicletelor pentru copii nu sunt folosite materiale sau componente deosebite întrucât acestea ar creşte mult preţul bicicletei, bicicletă pe care cel mic o foloseşte o perioadă destul de scurtă. Însă cu noua MATTS J Plus, Merida încearcă să aducă un echilibru între calitate, performanţă şi preţ accesibil, folosind componente bune şi un cadru gândit special pentru cei mici.

      Merida MATTS J Plus este însă deosebită întrucât este echipată cu anvelope Plus, de 24” respectiv 20″ cu balon 2.4, ceva foarte rar întâlnit la bicicletele pentru copii. De asemenea, bicicleta nu are furcă cu suspensie. La acest nivel de biciclete, o suspensie care să şi funcţioneze bine ar fi foarte scumpă, iar una de buget nu face altceva decât să îngreuneze bicicleta întrucât de amortizat nu va amortiza. Aşa că pentru MATTS J Plus, Merida a ales să instaleze o simplă furcă rigidă din aluminiu, dar cu design mult mai elegant. O parte din amortizare este preluată de anvelopele Plus.

      Cadrul noii biciclete este construit din aluminiu 6061, diametrul ţevilor fiind în multe locuri micşorat, pentru a obţine o greutate totală mai mică, aceasta fiind de 10,57 kg potrivit producătorului. Greutatea mică este obţinută şi mulţumită utilziării componentelor speciale pentru copii, cum ar fi ghidonul şi şaua Merida JR sau transmisia 1x, dar şi jantele de 24” cu mai puţine spiţe, 24 mai precis. Geometria a fost şi aceasta regândită pentru a oferi o înălţime de încălecare cât mai mică.

      Transmisia 1x este formată dintr-un angrenaj pedalier cu foaie 28T, pinioane Sunrace 11-34T cu 8 viteze, shifter Shimano şi schimbător spate Shimano Altus. Această combinaţie de viteze va oferi celui mic suficientă viteză la vale, dar mai ales cuplu bun pentru urcările mai dificile.

      Pe bicicletă pot fi montate aripi şi portbagaj, bicicleta venind din start cu cric instalat. Portbagajul este util mai ales dacă cel mic doreşte să transporte acolo ghizdanul, în drumul spre şcoală. Cadrul bicicletei acceptă şi instalarea unui suport pentru bidonul de apă.
      Anvelopele de tip Plus, sunt o noutate în lumea bicicletelor pentru copii. S-a dovedit că sunt utile. Fiind mai late, oferă aderenţă mai bună pe off-road, aşadar siguranţă mai mare. Însă aceste anvelope mai mari compensează şi o parte din confort. Bicicleta având furcă fără suspensie, anvelopa de 24×2.4” va folosi şi pe post de amortizor.

      Frânele de pe noua Merida MATTS J Plus sunt Tektro, hidraulice pe disc, cu disc mic de 160 mm pe faţă şi foarte mic, de 140 mm pe spate. Şi frânele pe disc sunt destul de „exotice” când vine vorba de echiparea bicicletelor pentru copii, majoritatea având frâne simple „V”. La MATTS J Plus s-au folosit însă aceste hidraulice, care vin cu multe avantaje. Spre exemplu puterea necesară la frânare este mult mai mică, juniorul trebuid să tragă mult mai puţin de manetă. De asemenea, acest model de frâne Tektro, dispune de manete mai mici, speciale pentru mâinile mai mici. Mai mult, ele au şi reglaj pentru „reach”, în cazul în care maneta trebuie apropiată şi mai mult de ghidon.

      Bicicleta este disponibilă în România prin importatorul BikeFun, în trei variante de culori: verde, galben şi alb, la preţul de 2.490 Lei pentru varianta cu roti 24″ şi albastru, roşu sau roz pentru varianta cu roţi 20″. Greutatea anunţată este de 10,57 kg pentru bicicleta de 24″ şi 9,56 kg pentru cea mică de 20″.

      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      O veche vorbă ne spune că omul gospodar își face iarna car și vara sanie, cu mențiunea că trăim vremuri moderne și în fond nu mai are nimeni nevoie de car. Însă, tot vremurile moderne ne arată cât de congestionat poate deveni un oraș, Bucureștiul fiind exemplu de frunte în acest sens. Iar cum carul nu va ajuta pe nimeni în București, cu siguranță că o bicicletă va fi o alternativă de luat în seamă. Cu atât mai mult dacă acea bicicletă este una pliabilă.
      Pe de altă parte, perioada rece este una propice pentru vânătorii de oferte din industrie, căci în această perioadă când puțini mai folosesc bicicleta, se ivesc multe ocazii de a sta, a rumega și de a lua cea mai bună decizie pentru achiziția uneia sau pentru achiziția de componente. În fond, toamna dă tonul reducerilor pentru biciclete,  iar trend-ul este continuat de promoțiile de Black Friday. Astfel, ai ocazia nu doar să-ți cumperi ce vrei cu bani mai puțini, dar ai și suficient timp pentru a te convinge că ai făcut cea mai bună alegere. Iar cu puțin noroc, vei putea ieși câteva ture cu bicicleta chiar în decembrie, până când nu vin zăpezile. Istoricul meteo ne arată că în prima lună din iarnă este posibil ca frigul să nu-și arate colții imediat, oferindu-ne ocazia să ne mai bucurăm de câteva zile însorite cu temperaturi blânde.
      Acestea fiind spuse, voi trece direct la prezentarea bicicletelor Bizobike, biciclete atat din gama electrice, pliabile sau MTB ce-și au rădăcinile în Belgia și care sunt construite cu un singur scop: de a reprezenta o alternativă ecologică pentru deplasarea prin oraș. În acest sens, producătorul s-a axat mai mult pentru proiectarea bicicletelor pliabile de înaltă calitate, oferindu-le totodată pentru un preț avantajos. Iar de la reprezeintații Bizobike citire, alfăm următoarele:
      „Bizobike se angajează să proiecteze soluții pentru mobilitatea ecologică. Suntem în favoarea convingerii oamenilor, a organizațiilor și a guvernelor de a folosi mai multe forme de transport mai ecologice. În fiecare an, Bizobike se străduiește să îmbunătățească comportamentul de conducere, greutatea, sistemul de pliere, durabilitatea bicicletelor noastre pliabile manual și electric.”
      Pe lângă angajamentul companiei de a oferi alternative ecologice de transport, mai aflăm din cele afirmate mai sus faptul că produc și biciclete electrice pliabile. Iar un partener de bază în dezvoltarea acestui produs este Renault, împreună cu care cei de la Bizobike au dezvoltat deja o bicicletă electrică pliabilă.
      Bicicleta concepută împreună cu Renault.Mai mult decât atât, oferta cuprinde și alte modele, care nu doar că arată bine, dar vin și cu câteva specifiații de luat în seamă. Bizobike Seven este unul dintre acele exemple, construită în jurul unui cadru din aluminiu 6061 și echipată cu strictul necesar pentru deplasarea prin oraș: un schimbător Shimano Altus cu 7 viteze care îți permite să alegi un raport optim pentru stilul de pedalat, o echipare cu anvelope Kenda în dimensiunea 20×1.95, șaua cu spumă cu memorie care oferă un confort foarte bun și de distanțe mai lungi, alături de idei practice, precum integrarea pompei în tija de șa, o funcție extrem de utilă. Inima acestei biciclete este de fapt un motor electric Bafang, care poate genera o putere maximă de 250W, conectat la un acumulator de înaltă calitate de la Samsung, care oferă o autonomie de 360Wh. Puterea acumulatorului ar trebui să-ți ajungă pentru minim 55-65 de km de pedalat până la următoarea reîncărcare.

      Bicicletele pliabile au prețuri începând cu 5.499 de lei și pot ajunge până la 8.199 de lei în cazul modelului Pilot 9, construită cu un cadru din carbon, așadar foarte ușoară. Cu o greutate de doar 8.5 kg, aceasta reprezintă o alternativă ideală la trotinete, mai ales că vine dotată și cu un schimbător Shimano Sora cu 9 viteze sau cu frâne hidraulice. Poate fi luată cu mare ușurință inclusiv în vacanțe, deoarece este foarte ușor de stocat și de transportat, fiind livrată împreună cu o husă specială pe care o primești cadou, la pachet.

      Totuși, pentru cei care mizează mult pe imagine, Bizobike oferă și o bicicletă de tip cruiser, de asemenea electrică și cu acumulator integrat elegant în cadru. Cântărește 25 de kg, are un cadru din aluminiu și este echipată cu un motor Bafang, mai puternic – de 25W. Autonomia este de aproximativ 90 de km și oferă  o transmisie cu 7 rapoarte.

      Pentru  mai multe detalii, accesați aici site-ul ProVelo.ro.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro

      Muc-Off a lansat o gamă completă de produse pentru anvelopele tubeless, disponibile deja la distribuitorii din toată lumea și în magazinul online propriu al producătorului. Noua colecție vine după succesul mare pe piață al lichidului tubeless și a valvelor tubeless lansate anul trecut. Toate produsele au fost testate în cele mai dificile condiții posibile timp de sute de ore de către atleți profesioniști. Toate produsele inovatoare ale noii game sunt concepute să fie folosite ușor și fără complicații de către orice ciclist, de pe potecile de munte până la asfalt, de la montarea pentru prima dată a anvelopelor tubeless până la întreținerea și depanarea acestora.
      Odată ce un ciclist a trecut pe tubeless, sunt foarte mici șansele să se mai uite înapoi iar noile produse au rolul de a face bariera inițială mai ușor de trecut, făcând montajul și întreținerea cât mai simple posibil.
      Muc-Off a gândit 3 pași clari pe care ciclistul trebuie să îi urmeze pentru a obține roți perfect protejate la pene: pregătirea, umflarea și menținerea, denumite pe scurt P.I.M.
      Pasul 1: Pregătirea
      Soluția de curățit lipiciul și lichidul antipană

      Această soluție non-agresivă de concepție proprie ajută la eliminarea lipiciului, a soluției de etanșare sau a cimentului pentru baieuri de pe jantă și de pe multe alte suprafețe înainte de instalarea benzii de etanșare Muc-Off. Poate fi folosită cu încredere pe majoritatea suprafețelor metalice, din plastic sau din carbon. Preț: 9.98 Euro Banda de etanșare tubeless

      Banda de etanșare tubeless Muc-Off este fabricată din propriul material performant ce conține un adeziv sensibil la presiune, ce oferă exact elasticitatea necesară păstrând durabilitatea și rezistența și oferind etanșare perfectă și de durată. Materialul semitransparent permite localizarea ușoară a găurii valvei. Vine în pachet cu 4 petice de etanșare. Este disponibilă în lungimi de 10 m și 50 m și în 6 lățimi care acoperă majoritatea dimensiunilor de jante de șosea, CX, gravel, MTB și pentru anvelope Plus. Preț: 17.95 Euro Kit-ul tubeless Ultimate

      Kit-ul Tubeless Ultimate Muc-Off conține tot ce e nevoie pentru a monta un set de roți tubeless-ready. Fiecare kit conține o bandă de etanșare Muc-Off, petice de etanșare, două vave tubeless negre prelucrate CNC și două plicuri de lichid de etanșare No Puncture Hassle. Kit-urile sunt disponibile pentru: șosea/gravel/CX cu jante cu profil mic (valve de 44 mm și bandă de 21 mm x 10 m) șosea/gravel/CX cu jante profilate (valve de 60 mm și bandă de 21 mm x 10 m) XC (valve de 44 mm și bandă de 25 mm x 10 m) DH/Enduro (valve de 44 mm și bandă de 30 mm x 10 m) DH Wide (valve de 44 mm și bandă de 35 mm x 10 m) Pasul 2: Umflarea
      Kit de umflare cu CO2

      Kit-ul de umflare cu CO2 permite umflarea rapidă a anvelopelor și revenirea în șa extrem de repede. Acesta vine cu cartuș de 25 g pentru MTB și de 16 g pentru șosea, putând umfla la o presiune între 30-100 PSI, de la zero. Fiecare kit conține 2 tuburi și un cap de umflare compact și rezistent, fabricat CNC, cu un buton cu care se controlează ușor eliberarea CO2-ului. Capul de umflare este dublu și e compatibil cu valve Presta  și Schrader, având instalată o protecție de neopren ce protejează mâinile de răcirea rapidă. Cartușele sunt disponibile și separat. Preț kit șosea: 27.95 Euro Preț kit MTB: 29.95 Euro Preț cartuș șosea: 3.95 Euro Preț cartuș MTB: 5.95 Euro Pasul 3: Întreținerea
      B.A.M! (Bottled-Air-Magic)

      B.A.M umflă rapid și repară penele în același timp, injectând latex în anvelopă sau cameră. B.A.M. e sistemul perfect de urgență și poate fi atașat la bicicletă cu noua prindere Muc-Off B.A.M. Utility Belt (care e disponibilă și separat) sau poate fi transportat în rucsac. Este compatibil cu bicicletele de șosea, CX/gravel și MTB și cu majoritatea lichidelor de etanșare. Va umfla o anvelopă de MTB de 29 în mai puțin de un minut și e capabil să astupe găuri de 3-4 mm. Preț B.A.M! RRP: 17.95 Euro
      Preț B.A.M.Utility Belt: 5.95 Euro
      Kit de reparație cu fir

      Când o pană e prea mare pentru a se etanșa singură, Kit-ul de reparație cu fir Muc-Off este soluția perfectă, fiind ușor și rapid de folosit. Furca de inserție e rezistentă și vine în pachet cu 5 fire subțiri și 5 fire groase, toate depozitate într-o geantă de mână. Kit-ul e compatibil cu toate anvelopele tubeless de șosea, MTB și gravel. Este disponibil și un pachet cu 10 fire suplimentare (5 subțiri și 5 groase), disponibil separat. Preț kit de reparație cu fir: 14.95 Euro
      Preț pachet refill: 5.95 Euro
      Essential Case

      Muc-Off a creat un sistem excelent de transport și păstrare, ideal pentru toți cicliștii, de la poteci la asfalt și la orice între ele. Materialul exterior rezistent de camuflaj oferă protecția necesară accesoriilor tale iar fermoarul etanș e foarte rezistent și permite accesul rapid. În interior există o compartimentare pentru a separa cardurile de telefon sau camerele de multitool, tubul de gaz și leviere. Essentials Care are și un buzunar separat cu fermoar pentru obiecte valoroase cum sunt cheile sau monezile. Este suficient de mare pentru a accepta telefoane mari dar destul de mic pentru a avea loc în buzunarul din spate al tricolului. Preț: 17.95 Euro
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului!
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Pentru cei ce au nevoie să frâneze doar cu o singură mână dar vor să folosească frâne hidraulice, Hope oferă două versiuni de manete Tech 3 pentru a face acest lucru. Pentru cei ce au nevoie să poată controla cele două frâne independent există maneta Duo, cu două leviere separate unice, iar pentru cei ce se mulțumesc cu o modulație egală există maneta simplă X2 Uno ce împarte egal forța de frânare între cei doi etrieri.
      Pentru cei cărora maneta mecanică cu acționare dublă de la Paul nu le este suficient, Hope vine cu o soluție mai puternică și cu modulație mai bună, dar și cu acționarea ușoară specifică frânelor hidraulice.
      La fel ca alte manete de frână cu acționare dublă, Hope Duo se adresează unei clientele de nișă. Dar pentru o mulțime de utilizatori potențiali, de la polo pe bicicletă până la biciclete cargo sau cicliști cu deficiențe fizice ce nu le permit folosirea ambelor mâini, Hope Tech 3 Duo ar putea să fie soluția perfectă pentru a obține puterea maximă de frânare și control superior cu o singură mână. De fapt proiectul Duo e rezultatul muncii unui MTB-ist francez cu manevrabilitate scăzută a unei mâini, care a dezvoltat în propriul garaj o soluție asemănătoare celei de la Hope, aceștia preluând proiectul și aducând creatorul original în echipa de dezvoltare.
      Tech 3 Duo e o manetă unică și e formată practic din doi cilindrii principali situați unul deasupra celuilalt, fabricați dintr-un singur bloc rigid de aluminiu, ceea ce crează practic nu doar două circuite de frânare independente pentru acționarea cu o mână dar și montarea pe oricare parte a ghidonului. Fiecare manetă beneficiază de reglaje separate pentru cursă și reach, ele putând fi acționate separat sau împreună.
      După cum e de așteptat de la Hope, corpul manetei este prelucrat CNC din aluminiu 2014 T6 în UK și este vândut separat sau împreună cu etrierele. Acesta poate fi combinat și cu etrierele cu 2 pistoane X2 de XC, cu 4 pentru enduro sau chiar cu modelul V4 de downhill, fiind compatibil cu discuri de 160-220 mm. Prinderea se face cu o clemă ce se deschide, fiind posibilă și atașarea cu sistemul SRAM Matchmaker. Tech 3 Duo e disponibilă în negru, argintiu, purpuriu, roșu, portocaliu, albastru ano, împreună cu etrierele în culori asortate.
      Manetele Duo sunt deja disponibile în rețeaua de distribuție Hope. Maneta simplă are prețul de 230 Euro, la care se adaugă etrierele la alegere: X2, E4 sau V4. Pentru cei ce vor să cumpere pachetul întreg, la 380 Euro se poate cumpăra setul cu etrieri E4 de enduro iar la 335 Euro cel cu etrieri X2 de XC.
      Pentru cei ce vor un sistem mai simplu, Hope avea deja în ofertă modelul Uno. Acesta folosește o singură manetă Tech 3 ce a fost modificătă să funcționeze cu un piston cu diametrul mai mare, venind împreună cu două etriere X2 Uno legate cu un sistem de distribuție. Fiecare etrier primește presiune hidraulică egală și ar trebui să ofere frânare similară la ambele roți de la o singură apăsare de manetă. O echilibrare mai bună se obține dacă se montează un disc ceva mai mare în față.
      La fel ca Duo, și Uno e construită în totalitate de Hope în UK prin prelucrare CNC din aluminiu 2014 T6 și e disponibilă în toate culorile Hope. Modelul Uno e dedicat pentru montajul pe o singură parte, având o clemă de prindere ce poate fi combinată și cu manete de schimbător I-Spec sau Matchmaker. Bazată pe maneta originală Tech 3, beneficiază de reglaj de cursă și reach.
      Modelul mai simplu Tech 3 X2 Uno este o opțiune ce costă doar 250 Euro pachetul ce include pe lângă manetă și două etriere X2.
      Ambele modele Duo și Uno sunt deja disponibile pentru comandă.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro

      Cu sezonul de velodrom în toi, echipa Italiei folosește noua bicicletă aero din carbon Pinarello Maat pregătindu-se pentru Olimpiada Tokyo 2020. Pinarello nu e la primul model de velodrom, varianta lor Bolide HR fiind cea cu care Wiggo a stabilit recordul orei în 2015. Dar ei revin pe scenă acum cu noul Maat, mai integrat, mai subțire, mai aerodinamic, mai rigid și mai versatil pentru o gamă largă de cicliști și discipline de velodrom.
      Noul model trebuie însă înainte să fie folosit la cursele oficiale UCI și la Olimpiadă să fie aprobat de aceștia și să fie folosit în acest sezon al Cupei Mondiale. Astfel Pinarello, partener tehnic al Echipei Naționale de Velodrom a Italiei, a dezvoltat Maat în timp util pentru etapele de Cupă Mondială de zilele acestea.
      Noul model Pinarello pare că e dezvoltat în special pentru probele de Madison și Omnium, spre deosebire de modelul anterior Bolide HR care a fost adaptat din modelul de contratimp. Iar datorită unei creșteri generale a rigidității, echipa va beneficia de avantaje și în probele de Sprint. Geometria Maat seamănă cu cea a modelelor moderne de trail, cu toptube lung și pipă scurtă, pentru a ajuta atleții să obțină poziția agresivă preferată, rămânând însă în limitele regulamentelor UCI.
      Integrarea este esența designului modern al bicicletelor aerodinamice iar Maat urmează această tendință cu o integrare mai bună între furcă și cadru. Noul cadru Maat nu pare mult schimbat față de Bolide HR, păstrând cele mai multe caracteristici ale formei cunoscute Pinarello, dar furca anterioară separată a devenit acum o parte a cadrului. Noua bicicletă de velodrom are tubul superior revizuit, este ceva mai înclinată – lucru destul de rar la bicicletele moderne aero, iar acum are și o prindere internă ascunsă pentru tija de șa dedicată.

      Pinarello folosește forma Think Asymmetric pentru a echilibra rigiditatea necesară cicliștilor puternici, cu îmbunătățiri reale aerodinamice pe toate părțile bicicletei. Pinarello a început cu un monobloc cu o legătură foarte rigidă cu chainstay-ul din partea cu transmisia pentru a garanta transferul maxim de putere și a început de acolo să proiecteze cadrul cu eficiență maximă. Pinarello a folosit pentru Maat în special fibre de carbon hi-mod Torayca T1100 cu țesătră 1K, la fel ca la modelele lor de top, greutatea scăzând față de modelul anterior Bolide HR.

      Cea mai mare schimbare de formă sunt brațele mai adânci ale furcii. Pinarello spune că noua furcă nu e doar mai aerodinamică, datorită efectului de stabilizare a curentului de aer ce trece peste aceasta, atât cadrul cât și picioarele ciclistului se vor comporta mai aerodinamic. Brațele mai alungite sunt o consecință a relaxării regulii UCI 3:1 ce permite o adâncime a acestora de până la 75 mm. Forma furcii a revenit la una aerodinamică clasică, ce permite bicicletei să se comporte la viraj ca una de șosea normală.
      Integrarea e prezentă și în construcția ghidonului și pipei Maat, unde formele aero dramatice se combină cu ergonomia și ajustabilitatea. Maat are un reach compact de 80 mm și un stack de 125 mm, un flare de 8.5 grade și un drop exterior de 38 cm.
      Ghidonul are o formă aerodinamică și zone plate ce permit prinderea confortabilă cu mâna, are și mânere ergonomice pentru o prindere mai solidă iar zona centrală oferă aderență bună și control în timpul manevrelor din Madison. Ghidonul se integrează cu cadrul printr-un set de distanțiere aero ce păstrează proprietățile aerodinamice indiferent de personalizarea cockpit-ului.
      Cadrul asimetric Maat din fibră de carbon și aprobatde UCI folosește un gât de furcă conic clasic cu cuvete integrate și poate fi folosit fie cu ghidonul integrat, fie cu unul standard. Monoblocul e cu filet italian iar roțile folosesc ax clasic de velodrom cu șurub, fiind proiectat să accepte foi de până la 66t și anvelope de până la 23 mm lățime, pe roți pline sau cu spițe. Pinarello a anunțat o greutate a cadrului nevopsit de 1350 g, fără să dea o greutate oficială pentru restul componentelor sau a bicicletei.
      Noul model de velodrom Maat este deja disponibil la distribuitorii Pinarello, doar sub formă de kit de cadru ce include cadrul, furca, tija de șa și ghidonul integrat. Sunt disponibile 5 mărimi, trei lungimi standard ale pipei și trei scheme standard de culori. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
×