Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    48.215


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Ghost a readus denumirea populară Riot sub care regăsim acum o familie de MTB-uri noi full suspension din aluminiu, complet noi pentru 2021, cu 3 variante distincte pentru a acoperi taote cele trei discipline de MTB gravitațional: Enduro, All Mountain și Trail. Toate împart aceiași suspensie nouă TractionLink, cu cursa spate între 140-160 mm și cu o geometrie nouă progresivă care să poată să facă față la orice fel de trasee agresive offroad.
      Cele trei noi modele Ghost Riot 2021 folosesc cadre din aluminiu hidroformat, cu forme specifice și cu noua suspensie cu patru brațe scurte și pivot virtual. Ultima versiune de Riot care a existat a fost un model din carbon cu suspensie Horst-link, dar aceste noi biciclete se încadrează în gama de preț mai accesibilă și sunt dedicate utilizării mai agresive.
      Noua suspensie Ghost a fost denumită TractionLink și prioritizează o mișcare suplă a roții spate și tracțiunea excelentă, profitând de rigiditatea mărită a triughiului spate sudat dintr-o bucată, ce se rotește pe o basculă și pe brațe de suspensie din aluminiu forjat. Ghost spune că axul suspensiei are o mișcare perfect verticală, iar asta îi dă tracțiunea excelentă, fără a sacrifica din eficiența la pedalat cât timp se stă în șa.
      Fiecare dintre cele trei modele diferite Riot primește o cursă specifică a roții spate: 160 mm pentru enduro, 150 mm pentru all-mountain și 140 mm pentru trail. Dar de fapt sunt doar două cadre diferite. Modelele EN și AM împart același cadru, dar cu amortizor și furcă cu curse mai scurte pe modelul de all-mountain. Versiunea Trail primește un cadru diferit.
      Geometria e destul de lungă pe toate trei platformele, versiunile EN și AM având unghiul furcii de 64 de grade iar cea de Trail de 66 de grade, reach-ul și distanța dintre roți fiind mari la toate mărimile, pentru stabilitate la viteză mare și pe trasee tehnice. La celălalt capăt, tija de șa e destul de verticală, cu un unghi de 77 de grade la toate modelele pentru mutarea în față a centrului de greutate și eficiența cățărării.
      Ghost a denumit noua geometrie modernă și agresivă de trail SuperFit, scopul ei fiind de a se potrivi la un număr cât mai mare de cicliști cu cele 4 mărimi între S-XL oferite pe toate trei platformele. Mărimile nu sunt împărțite egal ca dimensiuni ci sunt gândite mai mult pe baza dorințelor riderilor. Bicicletele mici primesc doar roți de 27.5 dar oferă aceleași caracteristici de funcționare pentru riderii mai scunzi.
      Unul dintre cele mai interesante detalii este tija dropper complet integrată Eightpins, cu o manetă de comandă ce e înghesuită perfect între grip și maneta de frână. Aceasta vine doar în variantele cele două de top EN și în cea de top Trail. Toate modelele au însă tije dropper cu diametrul de 34.9 mm, chiar și cele ce nu includ sistemul specific de montare cu 8 pini de la baza seat tube-ului.
      În afară de diferența de cursă a suspensiei dintre cele 3 platforme de cadru de aluminiu, noile Ghost Riot împart cea mai mare parte a tehnologiei folosite. În față, o protecție acoperă downtube-ul pe toată lungimea și ascunde rutarea semi-integrată. În spate, protecțiile de chainstay din termoplastic elimină zgomotele produse de lanț dar sunt prinse cu bride de plastic…
      Triunghiul față include la toate modelele un set de prinderi de bidon, chiar și la cele cu amortizor cu piggyback, Ghost sugerând folosirea bidoanelor și prinderilor Fidlock. Cadrul este compatibil doar cu transmisii 1x, are prindere ISCG05, monobloc filetat, ureche de schimbător UDH și ax Boost X12.
      Prinderea de etrier dintr-o singură piesă Disconnect permite montarea etrierilor Post Mount pentru disc de 160, 180 sau 200/203 mm fără să fie nevoie de alt adaptor, oferind rigiditate, greutate redusă și aspect simplu a zonei din spate.
      Pivoții suspensiei folosesc aceiași rulmenți etanși pentru simplitate și service ușor iar toate bicicletele au prindere de amortizor metric trunnion de lungime și cursă ce pot să difere. Modelele ENduro și cel de top de Trail primesc amortizoare cu arc, dar pot funcționa și cu modele pe aer.
      Toate bicicletele folosesc o singură mărime de roată, dar sunt gata să fie folosite în stil MX mullet, cu roată mai mică pe spate. Spațiul pentru anvelope e generos, limitele maxime fiind de 29×2.6 sau 27.5×2.8, cel puțin pentru modelele enduro și all-mountain.
      Noile Ghost Riot sunt disponibile în trei variante diferite de echipare, în trei variante de funcționare.
      Echiparea de top Full Party e oferită doar în versiunile EN și Trail, folosind frâne și suspensii Formula de culoare purpurie.
      Cadrul de enduro cu cursa spate de 160 mm primește furci de 170 mm, fiind disponibile trei variante de echipare Riot EN. La 3500 Euro varianta de top Riot EN Full Party e echipată cu furcă Selva S și amortizor Mod cu arc, frâne cu 4 pistoane Formula cura, dropper Eightpins, transmisie XT/SLX și roți Syntace V30.
      Modelul Riot EN Universal costă 3000 Euro și e echipat cu furcă Marzocchi Bomber Z1, amortizor Fox Van și transmisie XT/SLX.
      Modelul cel mai ieftin Riot EN Essential costă 2500 Euro și are suspensie RockShox Yari RC/Super Deluxe Coil Select R și transmisie SRAM GX Eagle.
      Modelul de all-mountain are cursa spate de 150 mm și primește furci de 160 mm în două versiuni Riot AM, cea Full Party lipsind. Modelul Riot AM Universal costă 3000 Euro și vine cu suspensie RockShox Lyrik Select+/Super Deluxe Select+ și transmisie GX Eagle.
      Riot AM Essential costă 2500 Euro și folosește furcă Fox 36 Float Rhytm, amortizor Float DPX2 Performance și transmisie XT/SLX.
      Modelul de trail are cursa spate de 140 mm și furci tot de 140 mm, fiind disponibil tot în două variante. Aici însă există versiunea Riot Trail Full Party la 3500 Euro cu suspensie cu furcă Selva S și amortizor Mod pe arc, frâne Cura cu 4 pistoane, tijă dropper Eightpins, transmisie XT/SLX și roți Syntace V30.
      Nu există model de mijloc, dar există varianta ieftină Riot Trail Essential la 2500 Euro care vine cu suspensie Fox Float și transmisie Deore/SLX/XT.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Nimeni nu ar trebui să se uite la bani atunci când e vorba de copii, cele mai prețioase ființe. De aceea, de azi, există Specialized Hotwalk Carbon, o versiune premium a modelului clasic Hotwalk, deja disponibil pe piață la un preț mai ușor de acceptat.
      Cu toate astea, un copil care cunoaște carbonul și tehnologiile aerodinamice de mic nu poate fi decât un copil fericit! Iar aici Specialized Hotwalk Carbon e soluția sigură la această problemă ”reală”!
      Logica elementară ne spune că o bicicletă din carbon pentru copii e un lucru foarte logic. Ei sunt mici și ușori iar bicicletele grele din aluminiu și oțel reprezintă un procent imens din greutatea lor, de multe ori peste jumătate! Astfel învățatul mersului pe bicicletă e pentru micuții care se luptă cu un obiect atât de greu o adevărată provocare, mulți fiind descurajați din start!
      Iar asta e o motivație perfectă pentru a achiziționa noul Hotwalk Carbon!
      Cadrul e confecționat din aceleași fibre de carbon FACT 9r pe care le regăsim pe bicicletele de șosea și munte de top ale părinților. Bine, nu e chiar fibra de pe modelele de top S-Works, dar să nu exagerăm. Chiar ne dorim un Hotwalk S-Works?
      Lucrurile nu se opresc însă la cadru. Tot carbonul e folosit și la fabricarea ghidonului și a jantelor de 12 inch. Jantele sunt echipate cu anvelope Rhythm Lite pentru aderență pe suprafețe mixte. Grip-urile folosite au un diametru cu 38% mai mic decât cele normale, pentru a fi folosite de mâinile mici ale copiilor, iar în capăt au elemente late și groase ce vor proteja capetele ghidonului de inevitabilele contacte brutale cu asfaltul de fiecare dată când micuțul recunoscător va trânti bicicleta.
      Modelul Hotwalk clasic are o mică platformă pentru picioare, dar aceasta nu e prezentă pe varianta de top Hotwalk Carbon. Asta pentru că, așa cum se cuvine la un model de top, greutatea a fost o prioritate maximă!
      Numele Specialized imprimat pe cadru dă asigurarea unui produs testat corect. Doar că nimeni nu a mai testat așa ceva, deci Specialized a trebuit să inventeze un test care să confirme că bicicleta poate fi folosită de orice persoană cu greutatea sub 18 kg.
      Rezultatul e o bicicletă fără pedale uimitoare, cu o greutate de doar 2.1 kg. Performanța costă, așa că prețul de 999 Euro nu trebuie să ne sperie (oare?). Nu trebuie să uităm însă, ne aflăm în fața celei mai ușoare biciclete fără pedale pentru copii realizată vreodată!
      Hotwalk Carbon e disponibilă într-o mărmie unică și e recomandată pentru copii între 18 luni și 4 ani, cu o înălțime de maxim 90 cm.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Noua generație Canyon Spectral 29 CF ia tot ceea ce a făcut din modelul original de trail și all-mountain cu roți de 27.5 o bicicletă fantastică și o face mai capabilă decât a fost vreodată, o bicicletă extrem de polivalentă. Pe lângă faptul că trece la roți de 29, noul Spectral 29 primește un cadru mai ușor și mai rigid, cursă mai lungă, funcționare mai progresivă plus geometrie reglabilă ce permite abordarea oricărui tip de trail, de la poteci locale până la trasee din bikepark.
      Canyon a reproiectat modelul lor popular de all-mountain Spectral pentru a-l face mai capabil pe trasee foarte tehnice, păstrând însă versatilitatea. La prima vedere, profilul noului Canyon Spectral 29 CF seamănă cu modelul anterior, dar în afară de suspensia cu 4 brațe Triple Phase care e asemănătoare, toate celelalte elemente sunt complet noi.
      Cel mai evident lucru e trecerea la roțile de 29, modelul anterior având roțid e 27.5, dar și trecerea la o cursă de 150 mm în spate față de 140 mm cât era înainte. Ambele modificări fac bicicleta mai capabilă pe coborâri la viteză mare, dar Canyon spune că noua geometrie o face mai eficientă și confortabil și pe urcări.
      A fost modificată și cinematica suspensiei, cu o rată mai progresivă ce mărește protecția la capătul cursei, plus un suport mai bun la pedalat în prima parte a cursei, cu un kickback minim.
      Noul cadru din carbon Spectral 29 CF are doar 2598 g cu piesele mici și vopseaua incluse, fiind atât mai ușor cât și mai rigid decât modelul anterior 27.5 CFR, oficial categorisit ca bicicletă de enduro.
      Este remarcabil că greutatea cadrului a fost redusă, dar Canyon spune că acesta este și mai ușor de întreținut. Au fost eliminate părțile filetate din carbon și înlocuite cu inserții ce se pot înlocui în pivoți, lucru ce face bicicleta mai ușor de reparat fără risc de distrugere. Aproape toate elementele suspensiei pot fi acum desfăcute din partea stângă a cadrului, depanarea fiind astfel mult mai ușoară.
      Noua bicicletă trece la rutarea internă convențională a cablurilor, complet ghidată, față de sistemul anterior semi-extern, pe sub protecția de pe downtube. Noul cadru are monobloc clasic filetat. Prinderea ascunsă a tijei de șa a fost înlocuită cu una cu colier clasic.
      Noul cadru are un mic chain guide integrat, prindere opțională demontabilă ISCG, protecții de downtube, chainstay și seatstay integrate, cea de pe chainstay având și elemente de eliminare a zgomotului, iar toți rulmenții cadrului sunt cu garnituri duble de protecție.
      Spectral 29 CF acceptă un bidon de apă de 600 ml la toate mărimile, plus un sistem de prindere a accesoriilor deasupra amortizorului. Dimensiunea maximă acceptată a anvelopelor este de 29×2.5.
      Momentan noul cadru Spectral 29 e disponibil doar în varianta din carbon CF, însă fiind cu 63 g mai ușor decât vechiul model de 27.5 din fibre superioare CFR, nu e de așteptat o versiune mai ușoară prea repede. De fapt noul cadru e chiar cu 222 g mai ușor decât vechiul 27.5 CF, însă acela avea bascula spate din aluminiu. Vechile modele cu roți de 27.5 sunt în continuare disponibile, pentru cei ce vor o bicicletă mai agilă.
      Geometria de trail a fost complet reproiectată, pentru toate cele 4 mărimile. Unghiul furcii e mai mic cu 1-2 grade pentru stabilitate mai bună pe coborâre iar tija de șa are unghiul mai mare cu 2-3 grade pentru o poziționare mai bună pe urcări. Reach-ul cadrului a fost mărit iar lungimea cockpit-ului scăzută, înălțimea cadrului e mai mică, astfel că e mult mai ușor pentru mai mulți rideri să își găsească mărimea potrivită.
      Pentru cei ce au nevoie de mai mult control, un flip chip de la prinderea amortizorului spate permite modificarea cu 0.5 grade a unghiului furcii și tijei de șa și cu 8 mm a înălțimii monoblocului, bicicleta putând fi adaptată astfel pentru orice tip de teren.
      Noul Spectral din carbon vine în două tipuri de echipări, fiecare cu câte două variante, toate cu scheme de culoare negre sau vesele. Modelele mai ușoare de trail au suspensie de 150 mm la ambele roți, folosind furca mai ușoară cu brațe de 35 mm RockShox Pike. La 3300 Euro, Spectral 29 CF 7 vine cu furcă Pike Select RC și amortizor Deluxe Select+, transmisie GX Eagle și frâne G2, greutatea fiind de 14.16 kg.
      Mai sus în gamă se află modelul Spectral 29 CF 9 care la 5000 Euro trece la furca Pike Ultimate și amortizorul Deluxe Ultimate, transmise SRAM X01 Eagle, frâne G2 RSC și roți DT Swiss XMC1501, greutatea fiind de 13.42 kg.
      Pentru versiunile mai agresive, de all-mountain, Canyon trece la furci Fox cu brațe de 36 mm și cursa de 160 mm, unghiul acesteia fiind mai mic cu 0.5 grade. Versiunea mai ieftină Spectral 29 CF 8 costă 4000 Euro și vine cu furcă Fox 36 Performance Elite și amortizor DPX2, transmisia e Shimano XT iar greutatea e de 14.44 kg.
      Varianta de top Spectral 29 CF Ltd costă 6000 Euro și primește furca Fox Factory 36, amortizorul DPX2, transmisie XTR, angrenaj din carbon RaceFace Next SL și roți din carbon DT Swiss XMC1200, greutate fiind de doar 13.57 kg.
      Toate modelele sunt deja disponibile cu vânzare directă de pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Am intrat in sezonul rece, lucru care nu ar trebui sa ne impiedice sa facem miscare, indiferent care este sportul preferat. Este insa important sa ne protejam atat de frig, cat si de alte particule din aer, prin purtarea mastii. Iar mastile obisnuite nefiind suficient adaptate activitilor sportive, intense, se recomanda utilizarea unor modele dedicate, precum cele de la Naroo.
      Inca de la inceputurile sale de acum 17 ani, Naroo s-a adresat celor care fac sport in aer liber, cu masti proiectate pentru a-i proteja de razele UV, de frig si de aburirea ochelarilor. Avand viziunea de a schimba lumea mastilor pentru sportivi, au continuat sa creeze modele tot mai avansate si mai complexe, atat ca respirabilitate cat si ca protectie, dezvoltand chiar o gama dedicata filtrarii particulelor. Astfel, mastile Naroo sunt ideale pentru o multitudine de sporturi si pentru orice anotimp, oferindu-ti protectie impotriva razelor UV, a polenului, prafului si altor particule, precum si impotriva frigului de peste iarna.
      In acest an, Naroo a imbunatatit in mod special modelele cu filtrare de partciule (gama F). Acestea au la baza tehnologia MICRONET, care blocheaza particule cum ar fi cele de praf si polen, cu dimensiuni incepand de la 1,7 µm, adica de 40 de ori mai mici decat grosimea unui fir de par. Mastile sunt reutilizabile si pot fi spalate de sute de ori fara a-si pierde proprietatile. In plus, ele ofera protectie de cel mai inalt nivel impotriva razelor UV (UPF 50+).
      Dintre noutati se remarca versiunea imbunatatita a celui mai popular model din aceasta gama, FU+, cel mai accesibil si,totodata, cel mai apropiat ca forma de o masca medicinala clasica. Modelul nou este disponibil in doua marimi (S si L), o gama noua de culori si un sistem functional de reglare dupa urechi, astfel ca e usor sa alegi varianta care ti se potriveste, atat ca dimensiune cat si ca stil.
      De asemenea, gama F s-a imbogatit cu cateva modele complet noi, adaptate si mai mult cerintelor diversificate si complexe ale sportivilor:
      Modelul FU+ copper – aceleasi elemente inovative, acelasi design si forma ale mastii FU+, dar avand in plus nano-fibre de cupru, cu proprietati antibacteriene. Cuprul are efect deodorizant, previne acumularea energiei statice si elimina agentii patogeni. Modelul F1s – este destinat zilelor mai calde, chiar daca acopera o mare parte din fata, ceafa si partea inferioara a urechii, pentru o protectie cat mai mare. Acest model te protejeaza de particule si de razele UV, iar materialul foarte subtire din care este confectionat il face potrivit zilelor calde. Modelul F9F – este o cagula groasa, ideala pentru vreme foarte rece, pentru zilele cu zapada sau cand esti pe par­­tie. Te protejeaza nu doar impotriva zapezii si a microorganismelor, dar si impotriva vantului, datorita formei sale care o face ideala pentru a fi purtata pe sub orice tip de casca. Bucura-te de sportul tau preferat si fa miscare in siguranta, fara teama. Alege produsele Naroo si respira liber.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Folosind propria suspensie Canfield Balance Formula, producătorul din Colorado a lansat două noi MTB-uri full suspension cu roți de 29. Canfield Lithium e un model de enduro/all-mountain cu cursa lungă și ajustabilă. Tilt e un model de trail cu cursa lungă. Ambele au cadrul din aluminiu și folosesc aceiași suspensie cu două brațe CBF.
      Lithium are o cursă spate de 163 împerecheată cu o furcă de 170 mm. Combinând asta cu roțile mari de 29, bicicleta e concepută să facă față oricărei coborâri. Chainstay-urile extrem de scurte de 430 mm și unghiul furcii de 64.5 grade o fac însă să fie capabilă și să urce și să fie distractivă pe altele decât pe coborâri.
      Suspensia CBF folosește două brațe pentru a controla efectiv poziția pivotului suspensiei și pentru a-l păstra fix deasupra foii, exact unde lanțul atinge foaia. Rezultatul e o pedalare consistentă și performantă pe toată lungimea cursei.
      Modul de funcționare a suspensiei este explicat aici iar tehnologia e atât de bună încât frații Canfield au despărțit afacerea în două în 2019, unul dintre ei luând patentul suspensiei și licențiând-o mai multor mărci de bicicletă, în timp ce fratele său a păstrat marca de biciclete.
      Cursa spate a modelului Lithium poate fi redusă la 151 mm prin montarea unui amortizor cu cursa mai scurtă. Standard acesta este de 230×65 dar se poate monta și unul 230×60. Modificarea mută mai jos monoblocul și micșorează puțin și unghiul furcii. În față se poate folosi orice furcă între 160-180 mm.
      Cei ce vor mai multă versatilitate pot monta roți de 650b x 2.8 sau pot rămâne cu cele de 29 x 2.4 din echiparea standard.
      Modelul e disponibil în culoarea roșie sau neagră, sub formă de bicicletă completă sau cadru. Gretatea anunțată a cadrului este de 3.5 kg iar împreună cu amortizorul are 4 kg. Bicicleta completă cântărește 14.4 kg.
      Cine vrea o bicicletă mai polivalentă poate alege modelul Tilt, cu o cursă în spate de 138 mm și o furcă de 140 mm. Modelul este conceput pentru trail și poate de asemenea primi un amortizor cu cursa mai mică, roata spate având astfel cursa de 125 mm.
      Tilt vine în culorile verde și alb. Chiar dacă bicicletele au culori și curse diferite, cele două modele împart un număr mare de elemente. Toate au rutare internă completă a cablurilor cu porturi noi ce permit folosirea de la zero la trei cabluri.
      Zona monoblocului e reproiectată și are o componentă mai puțin, ceea ce mărește rigiditatea, rezistența și alinierea ambelor modele.
      Tilt vine cu furcă Cane Creek Helm și amortizor Kitsuma în timp ce Lithium primește amortizor Ohlins TTX Air și furcă RXF 36 m.2 Air. Se poate opta pentru frâne Magura sau TRP. Ambele biciclete au în echiparea de bază transmisie SRAM GX Eagle 1×12, tijă dropper SDG Tellis, șa custom Canfield de la SDG, roți Canfield Special Blend AM29 cu posibilitatea de upgrade la RideFast Racing și Atomik Carbon, toate având anvelope Maxxis.
      Ambele bicicelte pot fi deja precomandate cu mici discount-uri. Prețul începe de la 1699.99$ pentru cadru și de la 4599.99$ pentru bicicleta completă.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
×