Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    38.125


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Aflat pe piață încă din 2013, NS Fuzz s-a adresat publicului preocupat de bicicletele care oferă distracție, mai puțin celor care caută un exemplar pentru competiții, putând fi astfel utilizat cu succes în bike park-uri sau pentru freeride. Începând însă cu sezonul 2019, cei de la NS schimbă foaia și totodată geometria și conceptul lui Fuzz, acesta fiind acum orientat către traseele de competiție (downhill).

      Furca va oferi o cursă de 200mm, pe când cadrul, una de 190mm. Suspensia spate a fost reproiectată fiind acum mai puțin progresivă decât cea a modelului anterior și mai eficientă pentru sprinturile scurte. Bicicleta este disponibilă în două dimensiuni, M și L, la un preț de 5.599 de euro, inclusiv în varianta cu roți de 27.5 inch care va fi adăugată în gamă.

      Cu o greutate de aproape 17 kg, NS va avea o geometrie orientată clar către datul la vale: unghi al headtube-ului amplasat la 63 de grade, top tube de 420mm și un chainstay lung, de 455mm. Reach-ul pentru dimensiunea M este de 448mm.

      Pentru suma cerută, cei de la NS chiar au ceva de oferit: furcă Fox 40 Factory, amortizor Fox Performance Elite DHX2, transmisie Sram GX, frâne Sram Code R, anvelope Schwalbe Magic Mary 29 x 2.35 SuperGravity cât și alte componente marcă proprie, NS.
      via NS BIKES
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      De obicei varianta Team a unei biciclete e foarte scumpă, cu echipare de top iar majoritatea nu vor apuca vreodată să se urce pe ea. Cei de la Marin au construit însă recent noul hardtail de 29 Marin Team, o bicicletă cu accent pe un preț redus ce vine în întâmpinarea cicliștilor ce visează să facă performanță în viitor.
      Pentru a ajuta tinerii să ajungă la aceste rezultate, Marin a făcut un parteneriat cu NorCal High School Cycling League pentur sezonul 2019, oferind deja 10 biciclete complete Team Marin membrilor echipei și în funcție de vânzări numărul bicicletelor ce vor ajunge la echipă va crește.
      Modelul Team Marin 2019 a fost lansat ca o bicicletă ideală pentru cei ce vor să devină sportivi de performanță în XC. Pentru asta, Marin au cerut ajutorul legendei MTB Joe Murray care și-a oferit bucuros ajutorul.
      Cadrul Team Marine Series 3 e din aluminiu 6061, folosește un ax spate 148×12 mm, dropout-uri forjate 3D, rutare internă a cablurilor de schimbător și de tijă dropper, având suport de bidon atât pe seat tube cât și pe down tube.
      Cadrul extrem de simplu la prima vedere ascunde un element important de design, este vorba de seatstay-urile fără conexiune între ele Marin Fastback proiectate pentru a oferi amortizare pe vericală a vibrațiilor, oferind un confort superiorîn turele lungi fără a afecta eficiența pedalatului.
      Geometria cadrului include un unghi al furcii de 69 de grade, unghiul tijei de șa de 75 de grade (74.9 grade la mărimile L și XL), chainstay-uri de 435 mm și înălțimea de 66 mm a monoblocului. Lungimea top tube-ului la cadrul mărimea M e de 604 mm iar reach-ul e de 438 mm. Datele complete despre geometrie sunt disponibile pe pagina producătorului.
      Păstrând un preț scăzut, echiparea Team Marin nu face însă rabat la calitatea componentelor. Furca este o RockShox Judy Silver TK de 100 mm cu arc Solo Air și cu reglaje pentru compresie și revenire, cu ax 110×15 mm Maxle Stealth în concordanță cu butucul Boost de pe spate.
      Schimbătorul și maneta SRAM NX folosesc caseta SunRace 11-42t, cu o foaie de 32t. Roțile folosite sunt tubeless din aluminiu, producție proprie, cu rulmenți etanși la butuci. Monoblocul este de asemenea etanș.
      Frânele sunt Shimano BR-MT400 cu discuri de 160 mm, ghidonul este un mini-riser de 780 mm, pipa are 60 mm și alături de grip-uri, tija de șa, șa și pedale provin toate de la Marin.
      [embedded content]
      Marin va dona echipei NorCal League câte o bicicletă pentru fiecare 4 vândute, sperând să poată să ofere până la 50 de biciclete în acest an. Team Marin e disponibilă acum la distribuitori la prețul de 1299 $, cu cadre între S-XL și doar în culoarea negru/cyan.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
       
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      După ce în ultimii ani au apărut tot mai multe biciclete, nu doar MTB-uri ci și cursiere, care au renunțat total la ideea de deraior față și sunt compatibile doar cu transmisii 1x, iată că a venit momentul ca porturile sau prinderile pentru cablurile de schimbător să dispară complet, bicicletele respective fiind compatibile doar cu transmisii wireless, respectiv cu SRAM eTap.
      Why Cycles au creat de la lansarea pe piață în 2016 câteva biciclete din titan fantastice, dar încă nu aveau în ofertă o cursieră adevărată. Au deja un gravel bike numit R+, dar nimic orientat doar pentru asfalt. Dar cum marca produce biciclete premium dintr-un material exclusivist, s-au gândit să spargă gheața și să lanseze ceva ce clar nu e pentru oricine: Pure Road, o cursieră ce nu mai are porturi pentru cabluri de transmisie, fiind compatibilă doar cu schimbătoarele wireless SRAM eTap.
      Cadrul nu mai are deci niciun fel de prindere sau port pentru cablurile de schimbător, doar tuburi curate din titan Grade 9 3/2.5. Există doar minimul de porturi necesare pentru rutarea internă a conductei frânei din spate, prin downtube și chainstay…
      Logica spune că dacă Shimano sau Campagnolo ar scoate pe piață o transmisie wireless, cadrul ar fi compatibil și cu aceasta, dar în acest moment lipsa oricăror porturi fac bicicleta compatibilă doar cu SRAM eTap.
      Cadrul mai are cuvete integrate de 42/52 mm, monobloc filetat BSA de 68 mm, prindere de etrier flat mount pentru disc de 160 mm și ax thru spate de 142×12 mm. Pure Road a fost creată ca o cursieră pură, dar are totuși loc pentru anvelope de maxim 700c x 32 mm. În schimb cadrul e curat și nu mai are alte prinderi în afara celor pentru două bidoane în interiorul triunghiului principal. Nu există prinderi de aripi, portbagaj sau orice altceva. Greutatea anunțată pentru un cadru mărimea M este de 1550 g.
      Cadrul compatibil doar cu eTap face să existe puține versiuni de echipare, cu SRAM Red eTap AXS în versiune 1x sau 2x și cu prețuri începând de la 9499 $, incluse fiind și componente și roți de la ENVE. Cadrul e disponibil și separat la prețul de 2600 $, dar vine fără furcă.
      Pure Road este deja disponibilă pentru comandă în 4 mărimi.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      În timp ce majoritatea producătorilor de căști continuă să lucreze la tehnologii ce măresc siguranța ciclistului cum ar fi variații ale sistemului MIPS, materiale speciale, acoperire suplimentară în zona occipitală și senzori smart de accident, forma semi-sferică a căștii de șosea a rămas în mare neschimbată. O firmă franceză de design a prezentat conceptul Ventoux care reimaginează casca de șosea implementând pe aceasta o protecție full-face inspirată de modelele de enduro dar adaptată la greutatea mică și aerodinamica ciclismului rutier.
      Casca e produsul imaginației designer-ului tânăr francez Jean-Baptiste Petricoul, casca aero hibridă full-face Ventoux având ca scop să combine greutatea mică a unei căști de șosea cu extra-protecția dată de sistemul full-face. Căștile de șosea, XC și urbane nu au adoptat protecția de bărbie până acum, în mare parte datorită complicării construcției, greutății suplimentare și inconvenientului design-ului lor închis. Petricoul și-a imaginat că folosind materiale moderne se poate obține o soluție hibridă între căștile normale și cele full-face care să ofere ce e mai bun din ambele lumi.
      În centrul design-ului căștii aero hibride Ventoux este construcția multi-strat și protecția demontabilă de bărbie. La fel ca multe căști moderne de enduro, protecția de bărbie Ventoux poate fi atașată în 4 puncte la corpul principal din EPS al căștii și la carcasa sa din policarbonat pentru a disipa forța unui impact în toată zona frontală a căștii. Design-ul ui petricul se bazează pe o protecție de bărbie foarte rigidă din carbon sau chiar metal, proictată pentru a evita frecarea feței cu asfaltul la impact. Casca are un design mult mai deschis decât cele normale de MTB pentru a nu împiedica ventilația, vizibilitatea sau posibilitatea de realimentare și rehidratare din mers.
      Un element la fel de important în design este partea interioară a căștii ce are o căptușeală, bucle și sistem de prindere ce se rotesc asemănător cu sistemul MIPS pentru a permite protecției de bărbie să se rotească pentru a evita daunele aduse gâtului și poate chiar să se desprindă total de la o anumită forță în sus.
      Casca include și o protecție adâncă occipitală la spate, asemănătoare cu cea de pe căștile de MTB mai agresive. Aceasta oferă de asemenea suficient spațiu pentru ventilație și extragerea aerului cald din interior fără a avea efect prea mare asupra performanței aerodinamice.
      Ventoux este în primul rând o cască aero de șosea, așa că ventilația e limitată la câteva deschideri frontale deasupra ochilor și două pe centrul căștii. În interior, canalele de aer îl conduc din față spre deschiderile mari din zona din spatele capului.
      Momentan casca e doar la nivel de concept așa că nu e de așteptat să apară un model real Ventoux prea repede pe șosele. Dar cu ultimele materiale performante, cu tehnologiile moderne și progresul făcut în securitatea căștilor, dorința lui Petricoul de a construi o cască de șosea aero full-face la o greutate de 367 g e un concept realist de luat în calcul. Ar fi cu adevărat interesant ca un producător mare de căști să ia conceptul și să îl aplice în realitate!
      Mai multe informații găsiți pe pagina designer-ului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Silca spune despre ultima lor pompă de șosea Viaggio că e o pompă de voiaj compactă, dar poate fi mai bine descrisă ca o pompă de dimensiuni mari, premium, cu toate funcțiile necesare, pentru cicliști care au probleme de spațiu la transport. Este un obiect util pentru cei ce călătoresc des cu bicicleta în bagaj, în special la competiții.
      [embedded content]
      Ideea pentru pompa Silca Viaggion a venit de la experiențele prietenilor proprietarului firmeli Josh Poertner încă dinainte ca acesta să cumpere marca italiană de pompe în 2013. Într-o încercare de a simplifica transportul bagajelor la Cape Epic, aceștia au cumpărat o pompă de podea de acolo însă aceasta afișa presiuni eronate și le-a creat mari probleme. Ideea lui Poertner a fost să creeze cea mai bună pompă de voiaj, care să fie fiabilă și precisă însă să se plieze într-un volum mic pentru transport.
      Pentru prețul deloc de neglijat de 275 $ cumpărătorul primește o pompă făcută să reziste de la Silca, cu componente interne ce se pot schimba, corp din aluminiu 6061 și piston complet din metal, valvă clasică capitonată cu piele și un adaptor de calitate Silca Hiro Presta pentru valve Schrader.
      Pentru a fi ușor de transportat, pompa de 57 cm Viaggio oare picioare pliabile și un mâner din aluminiu prelucrat CNC de aceiași formă cu cel al pompei SuperPista Ultimate. Mânerul se demontează și se atașează în lateralul corpului pompei, după care furtunul de 99 cm se pliează și el în siguranță. Pompa include și o geantă rulată și impermeabilă cu buzunare pentru scule.
      Pompa Viaggio nu are manometru, folosind în schimb un senzor iGauge în interior care comunică prin Bluetooth cu o aplicație de smartphone care afișează aerul pompat. O baterie 2032 oferă 100 de ore de citire și se poate înlocui foarte ușor.
      Pompa este potrivită pentru aplicații de la cross la velodrom iar senzorul iGauge are o acuratețe de 1% și o precizie de 0.5 psi. Nu se oferă o gamă de presiuni de funcționare, dar Silca spune că pompa poate introduce ușor aer la presiuni de velodrom iar valvele sunt proiectate să reziste la mai mult de 250 psi.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
×