Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    48.919

Kawasaki Z1000 R 2017

Autentifica-te  
United Motors

898 vizualizări

wide 

Kawasaki a prezentat versiunea Z1000 R a mult apreciatului naked Z1000, ce va fi disponibila in Europa din 2017

Pe langa incadrarea in normele Euro 4, care s-a facut fara a pierde din putere sau cuplu fata de modelul curent, Z1000 R beneficiaza de un tuning - “furat” de la superbike-uri - al suspensiilor si franelor, bineinteles insotit de o schema specifica de culori, care sa il faca usor de deosebit de modelul “normal”, model care se va produce in continuare si in 2017, spre bucuria fanilor.

Astfel, discurile Brembo de 310 mm de pe fata, cu santuri pentru disiparea caldurii, sunt presate de doua perechi de etrieri Brembo monobloc, montati radial in care lichidul de frana este adus de niste conducte metalice pentru imbunatatirea performantei franelor. Pe spate suspensia este Öhlins S46DR1S, total ajustabila printr-un buton rotativ, montat intr-un mod convenabil la distanta de amortizor. Suspensia fata a fost si ea revizuita pentru a lucra in armonie cu cea din spate.

Bineinteles, revizuit a fost si ECU pentru o mai buna livrare a puterii, bordul afisaza acum treapta de viteza, avand totdata posibilitatea de reglaj a indicatorului luminos care indica momentul cel mai bun de schimbare a treptei de viteza odata ce limita de rpm este atinsa.
Alte trasaturi specifice ale acestei editii R, sunt schema de culori Metallic Spark Black / Metallic Graphite Grey, o sa cu o grafica avand logo-ul “Z” in relief si tank pad-ul cu mentiunea “R edition”.

Vor fi de asemenea disponibile si versiunile “normale” in culorile Candy Burnt Orange si Metallic Spark Black / Golden Blazed Green. Pretul inca nu s-a auntat, iar vanzarea va incepe in Ianuarie 2017, prin importatorul official Kawasaki in Romania: United Motors si dealerii nostrii.

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Dacă din vreun motiv ai avut nevoie să modifici unghiul șeii din mers, acum există o soluție! Poate ai avut nevoie să o lași mai în spate pe o coborâre foarte abruptă sau să o lași în față ca să nu agațe pantalonii. Noua clemă de șa SwitchGrade permite acest lucru fără să fie nevoie să te dai jos de pe bicicletă.
      Aenomaly Constructs a programat să lanseze primul lor produs în februarie 2021 – clema de șa ajustabilă SwitchGrade. Proiectată de fondatorul companiei Noel Dolotallas, SwitchGrade e prima clemă de șa cu poziție reglabilă din mers din lume.
      Prima impresie când vezi SwitchGrade e că șaua s-ar putea înclina în orice poziție, dar nu e așa, poate doar într-o variantă ulterioară. SwithGrade are doar 3 poziții în care se poate bloca, la 10 grade una de cealaltă.
      Șaua stă perfect orizontal pentru teren plat sau ușor valonat, se pune cu vârful în jos pe urcări abrupte și cu el în sus pe coborâri.
      SwitchGrade oferă feedback despre funcționare, un click puternic anunțând utilizatorul că șaua a fost blocată în poziția dorită.
      O provocare la proiectarea SwitchGrade a fost să fie suficient de mică pentru a avea loc sub o șa clasică. Proiectarea unui mecanism acționat de un levier în așa spațiu mic a fost dificilă și au existat multe variante de lucru.
      Modelul final al SwitchGrade e compatibil cu foarte multe șei, inclusiv cele cu canal central sau cu profil foarte jos.
      Chiar dacă instalarea șeii pe clemă e de multe ori destul de dificilă, Aenomaly a încercat să facă SwitchGrade ușor de instalat. Este un design din 3 bucăți: mecanismul principal vine sub șinele șeii, deasupra acestora fiind prinse cu șuruburi alte două piese. Instalarea durează conform producătorului 90 de secunde.
      Nu se știe încă prețul SwitchGrade, însă Aenomaly Constructs e în curs de finalizare a produsului ce va fi lansat oficial în februarie 2021.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Prototipul de powermeteri integrat în foaie SRAM Blackbox XX1 AXS a putut fi observat prin curse de aproape un an încoace. La începutul sezonului era prezent pe modelele Scott ale lui Nino și Kate, iar la mijlocul sezonului deja era instalat pe modelele de competiție Ghost Lector FS. Acum a început să apară montat și pe biciclete Specialized.
      Ce se știe e că noul powermeter cu prindere directă SRAM XX1 AXS este asemănător cu modelul Red AXS ce a fost lansat acum aproape 2 ani, senzorul de măsurare fiind integrat direct în foaie. Este un sistem mai ușor, mai rigid și mai ușor de integrat, dar dacă se dorește schimbarea dimensiunii foii trebuie un alt powermeter. De asemenea, dacă dinții foii se uzează, e nevoie tot de… alt powermeter.
      Singura veste bună e că SRAM spune că foile Red folosite au o rezistență îmbunătățită cu 50% față de generația anterioară. SRAM a spus și că aspectul argintiu al dinților are rolul de a păstra aspectul de nou al foii, în comparație cu modelele vopsite în negru. Iar dacă foaia se uzează, proprietarul o poate schimba cu una nouă cu o reducere de 50% a prețului.
      În acest moment SRAM AXS Power Meter Kit are un preț de 800 Euro pentru oricare din versiunile Red AXS 1x sau 2x, așa că se poate presupune că și versiunea SRAM XX1 AXS Power Meter va costa la fel.
      Foile folosesc prinderea standard SRAM DB cu 8 șuruburi de tip direct mount și păstrează acuratețea standard de 1.5% a senzorilor Quark montați în spider. Aceștia comunică prin Bluetooth LE și ANT+, sincronizându-se și cu celelalte compontente AXS. Alimentarea e asigurată de o baterie CR2032 cu o autonomie de 200 ore, montată în spatele capacului rotund Blackbox.
      Până acum au fost văzute modele cu dinți din 2 în 2, începând de la modelul 32T de pe bicicleta lui Courtney până la cel de 38T a lui Schurter, mereu fiind montate doar pe brațele de angrenaj actuale XX1 Eagle carbon. E posibil ca SRAM să le ofere și în versiuni de 30T și 40T, dar fiind o componentă de XC nu va merge mai sus de atât.
      Pentru TT și șosea există versiuni Red de 48, 50 și 52T, singura punte între modelul 38T a lui Nino și cel Red 48T ar putea fi o versiune de gravel.
      Tot mai multă lume concurează și se antrenează cu prototipul Blackbox SRAM XX1 AXS.
      Fosta Campioană Mondială și USA Kate Courtney îl folosește pe modelul Scott Spark RC cu grafică personalizată.
      Fostul Campion Mondial și actualul Campion European și Elvețian Nino Schurter îl are montat pe Scott Spark-ul său RC purpuriu.
      Fosta Campioană Mondială și actuala Campioană Daneză Annika Langvad îl folosește pe al său S-Works Epic.
      Multipla campioană și actuala deținătoare a titlurilor Mondial, European și Francez Pauline Ferrand-Prevot îl folosește pe modelul său Canyon Lux.
      Campionana Daneză Anne Terpstra îl folosește pe Ghost Lector FS-ul său cu vopsea personalizată. Se regăsește și pe Ghost Lector FS-ul nevopsit al Barbarei Benko dar și pe cele ale colegilor săi de echipă printre care fosta Campioană Mondială și Europeană U23 Sina Frei care a trecut între timp la Specialized Factory Racing Team.
      Acolo se află și Campionul Mondial actual Jordan Sarrou care îl are montat pe al său Specialized S-Works Epic în culorile curcubeului.
      Dacă până acum părea că până și profesioniștii folosesc powermeter-ul integrat doar pe bicicletele de cursă, noul Campion Mondial Jordan Sarrou pare să se distreze cu el în tabăra de antrenament de la Stellenbosch.
      Asta poate să însemne că SRAM are acum un stoc mai mare din noua foaie cu powermetru integrat SRAM XX1 AXS și că e gata să o lanseze oficial. Nu a fost anunțată o dată pentru acest lucru, dar cum 2021 pare să fie un an olimpic e de așteptat ca produsul să fie lansat oficial pentru a putea fi folosit de toți acești campioni la Tokyo în această vară.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații și imagini de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Noua cască de șosea Lazer Sphere ia tot ce e bun din modelul de top G1 și aduce pachetul la un preț mai accesibil, fără să renunțe la confort, performanță și elemente tehnice.
      Sphere e disponibilă în versiune standard și MIPS și are un profil redus, aerodinamic, cu multe guri de ventilație. Asta înseamnă că nu trebuie sacrificată ventilația pentru a obține viteză. Opțiunea MIPS nu obturează găurile de aerisire, așa că este la fel de confortabilă pe căldură.
      Orificiile de ventilație au fost proiectate pentru o înclinație a capului de -15 grade, cea mai comun întâlnită la cicliști, optimizând astfel fluxul de aer.
      Din punct de vedere al siguranței, spatele e jos și rotunjit făcând un eventual impact cu solul să fie atenuat. În interior se regăsește sistemul de reglaj Rollsys, cu butonul ușor accesibil. Casca este al 11-lea model al lor ce a obținut un scor perfect de 5 stele de la Virginia Tech, mai multe decât orice alt producător.
      Un element nou este suportul pentru ochelari, format din găuri cu o siluetă specială ce pot păstra în siguranță orice fel de ochelari cu brațe drepte.
      Prețul este de 139.99$ pentru modelul Sphere standard și de 159.99$ pentru Sphere MIPS, fiind disponibile de la mijlocul lunii februarie direct în magazinele distribuitoare. Greutatea anunțată e de 290 g pentru mărimea M non-MIPS.
      Culorile disponibile includ Albastru Turquoise, Negru Mat, Roșu Lucios, Alb și Negru și Roz-Purpuriu, ca în imaginea de mai sus. Va fi disponibilă o husă Aeroshell la prețul separat de 19.99$.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Italienii de la Selle Repente și-au extins gama de produse cu noua Quasar pentru șosea și mtb, prima șa a producătorului care folosește railuri din oțel în loc de carbon. În ciuda faptului că acum este folosit un material mai greu, Selle Repente spune despre Quasar că are doar 170 grame, mulțumită și carcasei care rămâne din carbon.

      Selle Repente Quasar este o șa cu lățime de 142 mm și parte superioară plată, cu un decupaj central gândit să descarce presiunea din zona perineală a ciclistului. Construcția „apropiată” (close fit) folosită de Selle Repente la această șa o fac să fie confortabilă fără a fi nevoie de căptușeală groasă. La Quasar căptușeala este din poliuretan cu un strat de microfibră aderentă la exterior.

      Carcasa noii șei este din carbon de tip PA12, un material cu rezistență de nivel industrial și care are proprietăți utile: este rezistent și la frecare și substanțe chimice, făcându-l astfel foarte potrivit a fi folosit la șei de bicicletă. Este de asemenea un material rezistent, dar flexibil. Selle Repente spune că folosind acest nailon împreună cu fibrele de carbon a reușit să creeze un material care este și robust și confortabil.

      Railurile șeii sunt din oțel Aisi 304, un metal foarte rezistent la coroziune. Ca fapt divers, oțelul Aisi 304 mai este folosit și la chiuvete de bucătărie, oale și tigăi, țevi etc. Chiar și cu aceste railuri din oțel noua Selle Repente Quasar cântărește doar 170 g, cu doar 10g mai mult decât modelul Selle Repente Artax GL pentru gravel, dar care costă 145 euro, față de 109 euro cât costă Quasar. Fiind livrată din Italia, pentru transport în România se mai adaugă 10 euro.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Asociația “Da, și eu pot să lupt cu diabetul!” este dedicată derulării de evenimente care susțin mișcarea, sportul și un stil de viață sănătos și care contribuie la educarea persoanelor cu diabet sau probleme de nutriție. Primul proiect desfășurat a fost “Turul Romaniei pe bicicletă“ – prima persoană cu diabet tip 1 care a pedalat 3,000 km pentru a dovedi că se poate.
      De la organizator:
      Asociația noastră, prin intermediul “Bike Sensation Romania” vă propune o cursă care vrea să devină un eveniment internațional, desfășurat în fiecare an și care să aducă pe șoselele din Carpați o serie de bicicliști de valoare – Carpathian Arch Race.
      Carpathian Arch Race – UNDE?
      Munții Carpați sau Carpații sunt o serie de munți care formează un arc în întreaga Europă Centrală și de Est. Lung de aproximativ 1.500 km (932 mi), este al treilea cel mai lung lanț muntos european după Ural, cu 2.500 km (1.553 mi) și Munții Scandinavi cu 1.700 km (1.056 mi). Arcul se întinde din estul Republicii Cehe (3%) în nord-vest prin Slovacia (17%), Polonia (10%), Ungaria (4%) și Ucraina (10%) Serbia (5%) și România (50%) ) în sud-est. Cea mai înaltă zonă din Carpați este cunoscută sub numele de munții Tatra din Slovacia și Polonia, unde cele mai înalte vârfuri depășesc 2.600 m (8.530 ft). Al doilea cel mai înalt domeniu este Carpații Meridionali din România, unde cele mai înalte vârfuri sunt cuprinse între 2.500 m (8.202 ft) și 2.550 m.

      Carpathian Arch Race – CE?
      Carpathian Arch Race #CAR este o cursă de biciclete care începe din orașul Bratislava din Slovacia, urmând munții prin Ucraina, intrând în România, traversând cele mai mari pasuri și terminând în Cluj Napoca, România. Finalul este în munții Apuseni, Transilvania, care aparține Carpaților Români de Vest, numiți și Occidentali, sau munții „apusului”. Se vor pedala peste 2.500 km, printr-un peisaj extraordinar, verificând câteva puncte uluitoare. Cursa este una fără suport extern, toți participanții trebuie să urmeze traseul, trecând punctele de control, planificându-și bagajele, timpul de dormit, puterea și traseul (pentru că în afara segmentelor de control, fiecare participant își alege traseul).
      Inscrierile se deschid pe data de 1 februarie, iar startul cursei este programat pentru 21 august. Detalii se pot obtine pe site-ul competitiei www.bike-sensation.com

      Carpathian Arch Race – Cauza în care credem!
      Această cursă este pregătită și susținută de aceeași echipă care conduce lupta „Da, si eu pot!” pentru educație, pentru persoanele cu diabet zaharat și probleme nutriționale. Luptăm ca prin educație și preventie, o persoană cu diabet sa duca o viață normală, pe termen lung. Contribuiți la educația continuă a pacientului în ceea ce privește tratamentul și schimbarea stilului de viață.
      463 de milioane de persoane trăiau cu diabet în 2019. Majoritatea acestor cazuri sunt diabet de tip 2. Se estimează că alte 374 de milioane de persoane prezintă un risc crescut de a dezvolta diabet de tip 2. Deși există o serie de factori care influențează dezvoltarea diabetului de tip 2, este evident că cei mai influenți sunt comportamentele legate de stilul de viață asociate în mod obișnuit cu urbanizarea. Acestea includ consumul de alimente nesănătoase și stiluri de viață inactive cu comportament sedentar. VREM – să dezvoltăm măsurile și infrastructura necesare pentru a asigura o dietă echilibrată pentru copiii din școli și pentru a le facilita implicarea în activități sportive. Vrem ca fiecare școală să aibă un medic.
      Înscrierile se deschid pe data de 1 februarie, iar startul cursei este programat pentru 21 august. Detalii se pot obține pe site-ul competiției www.bike-sensation.com

      Sursa: Freerider
×