Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    42.876

Kawasaki Z1000 R 2017

Autentifica-te  
United Motors

763 vizualizări

wide 

Kawasaki a prezentat versiunea Z1000 R a mult apreciatului naked Z1000, ce va fi disponibila in Europa din 2017

Pe langa incadrarea in normele Euro 4, care s-a facut fara a pierde din putere sau cuplu fata de modelul curent, Z1000 R beneficiaza de un tuning - “furat” de la superbike-uri - al suspensiilor si franelor, bineinteles insotit de o schema specifica de culori, care sa il faca usor de deosebit de modelul “normal”, model care se va produce in continuare si in 2017, spre bucuria fanilor.

Astfel, discurile Brembo de 310 mm de pe fata, cu santuri pentru disiparea caldurii, sunt presate de doua perechi de etrieri Brembo monobloc, montati radial in care lichidul de frana este adus de niste conducte metalice pentru imbunatatirea performantei franelor. Pe spate suspensia este Öhlins S46DR1S, total ajustabila printr-un buton rotativ, montat intr-un mod convenabil la distanta de amortizor. Suspensia fata a fost si ea revizuita pentru a lucra in armonie cu cea din spate.

Bineinteles, revizuit a fost si ECU pentru o mai buna livrare a puterii, bordul afisaza acum treapta de viteza, avand totdata posibilitatea de reglaj a indicatorului luminos care indica momentul cel mai bun de schimbare a treptei de viteza odata ce limita de rpm este atinsa.
Alte trasaturi specifice ale acestei editii R, sunt schema de culori Metallic Spark Black / Metallic Graphite Grey, o sa cu o grafica avand logo-ul “Z” in relief si tank pad-ul cu mentiunea “R edition”.

Vor fi de asemenea disponibile si versiunile “normale” in culorile Candy Burnt Orange si Metallic Spark Black / Golden Blazed Green. Pretul inca nu s-a auntat, iar vanzarea va incepe in Ianuarie 2017, prin importatorul official Kawasaki in Romania: United Motors si dealerii nostrii.

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      REEB Cycles a lansat informațiile despre gama lor de MTB pentru 2020, fabricate în Colorado, iar în top stă noua bicicletă de trail construită pe o platformă cu posibilități largi de ajustare. Concepută de propriul producător, atlet și tester Adam Prosise, noua Squeeb v3 29 este o variantă revizuită a modelului, cu cursă mai lungă și reglabilă dar și cu rapoarte de suspensie reglabile. Noul MTB produs în SUA se poate transforma dintr-o bicicletă de trail uzuală într-una agresivă de enduro.
      La exterior cea de-a treia generație Sqweeb nu e mult diferită de cea anterioară, însă aceasta are posibilități mai mari de modificare. La o privire atentă între pivoții suspensiei se pot remarca multe tehnologii noi.
      [embedded content]
      Noul Sqweeb folosește un cadru din tuburi de aluminiu 7075 cu formă mult revizuită, cu o suspensie și un monobloc din piese prelucrate CNC și un headtube conic nou, toate împreună formând o bicicletă de trail mai rezistentă și mai rigidă.
      Noua zonă a monoblocului și suspensiei e construită din două bucăți și practic e jumătatea inferioară a seattube-ului, fabricată din două bucăți frezate și sudate. Se crează astfel o platformă rigidă și precisă ce poate prelua încărcarea suspensiei și pe care e construit restul bicicletei, păstrând toate piesele mobile perfect aliniate pentru o funcționare fină a suspensiei și o durabilitate maximă a pivoților.
      În centrul celei de-a 3-a generații a bicicletei stă prinderea inferioară a amortizorului ce permite utilizatorului să configureze bicicleta pentru o cursă spate de 130 sau 150 mm fără să afecteze geometria zonei din spate. Cursa dorită se obține prin înlocuirea prinderii modulare a amortizorului cu cea potrivită.
      În varianta cu cursă spate, cu furca de 150 mm împerecheată cu o cursă spate de 130 mm, unghiul furcii e de 65.5 grade și cel al tijei de șa e de 76.5 grade. În versiunea cu cursă lungă cu furcă de 160 mm și cursă spate de 150 mm, unghiul furcii e de 65 de grade și cel al tijei de șa e de 76 de grade. În varianta Enduro cu furcă de 170 mm și cursă spate de 150 mm, unghiul furcii e de 64.5 grade și cel al tijei de șa e de 75.5 grade. În toate variantele, tija de șa e mai verticală iar reach-ul cadrului e mai lung.
      REEB spune despre geometrie că e progresivă și că oferă un comportament jucăuș, un amestec perfect de posibilitate de reglaj, încredere și distracție pe orice de la zone abrupte cu bolovani până la poteci de viteză mare cu curbe, indiferent de abilitățile tehnice.
      În plus, două puncte separate de prindere pe fiecare dintre module permit modificarea raportului suspensiei pentru a funcționa mai bine cu amortizoare cu aer sau cu arc. Se ia în considerare și posibilitatea de a oferi puncte de prindere personalizate la cerere.
      Sistemul de reglare a fost conceput după multe studii de cinematică, pentru a obține cele mai bune performanțe la pedalat, frânare și manevrabilitate.
      Sqweeb v3 e disponibilă în 4 mărimi de cadru și două opțiuni de cursă cu două prinderi pentru amortizor la fiecare. Cadrul din aluminiu are chainstay-uri de 434 mm pe toate variantele, cu spațiu pentru anvelope de 29×2.5 sau 27.5×2.6, în funcție de mărimea de roți preferată. A fost proiectat pentru a accepta tije dropper cât mai lungi, cu diametrul de 31.6 mm, astfel că mărimea S acceptă cursă de 150 mm, M de 180 mm și L/XL de 210 mm.
      Sqweeb e compatibil Boost cu dropout Syntace X12, are monobloc filetat de 73 mm și prindere ISCG05, amortizor cu prindere trunnion, pivoți rezistenți 6/4 din titan, rulmenți Enduro ușor de întreținut, rutare externă a cablurilor și loc pentru un bidon de apă mărime mare pe toate dimensiunile de cadru.
      REEB vinde Sqweeb în multe configurații, la prețuri de la 2200$ pentru un set de cadru în orice variantă de cursă, în 11 culori și 5 modele de grafică. Pentru doar 250$ se poate alege o culoare personalizată.
      Bicicleta completă are prețuri de la 4000$ în echiparea cu NX Eagle, cu valori ce cresc repede de aici. Limita e la latitudinea cumpărătorului, modelul de top Enduro Race având prețul de 6700$ cu furcă RockShox Lyrik Ultimate de 170 mm, amortizor Cane Creek DBCoil ce oferă o cursă de 150 mm și transmisie SRAM X01 cu roți i9 Hydra.
      REEB spune că noua Sqweeb e cea mai versatilă bicicletă de enduro fabricată în SUA. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      BikeXpert Racing Team anunţă datele celor trei evenimente pe care le va organiza anul viitor, în 2020. Vom avea aşadar: Maratonul Vinului MARVIN pe 6 iunie, BikeXpert Alpine Challenge pe 5 septembrie şi Bucuresti MTB Race pe 24 octombrie.

      În 2020 MARVIN va împlini 10 ani, aşadar ne putem aştepta la o ediţie specială. Cât priveste cursa Bucureşti MTB Race, aceasta va rămâne încadrată la categoria UCI C2. Nu în ultimul rând trebuie să reţinem că maratoanele MARVIN şi BikeXpert Alpine Challenge sunt evenimente caritabile, două dintre puţinele concursuri de acest fel din România.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Motobecane a anunțat Mulekick 853, un gravel bike echipat cu componente Shimano GRX. Bicicleta completă e oferită în colaborare cu BikesDirect.com la un preț de doar 1.799$, în pachet fiind și roțile tubeless DT Swiss și frâne pe disc hidraulice!
      Motobecane sunt cunoscuți pentru prețurile bune ale bicicletelor cu echipări impresionante iar ultima lor bicicletă e în același to. Noua Mulekick 853 e disponibilă prin bikesdirect.com și are o echipare comparabilă cu modele ce costă chiar și de câteva ori mai mult!
      Echiparea include transmisia Shimano GRX 2×11 cu frâne pe disc hidraulice, roțile DT Swiss Spline tubeless-ready și componente Ritchey. Cadrul are spațiu pentru anvelope 700×40 mm însă nu se menționează dacă e compatibil cu roți 650b.
      Tabelul cu geometria indică 6 mărimi de cadru însă pe pagina producătorului lipsește mărimea 47.
      Motobecane oferă și o versiune pentru ciclocros numită Whipshot. Cadrul și geometria par identice cu cele ale modelului Mulekick, dar transmisia e SRAM Force 1x.
      Mulekick și Whipshot sunt disponibile pentru precomandă la prețul de 1799$. Aparent magazinul din păcate nu acceptă clienți din România…
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Hunt au extins gama lor de roți Hunt Beyond la care adaugă acum un upgrade de la Ceramic Speed pentru butucul cu dinam destinat curselor lungi de adventure bike, pentru cursiere, gravel bike-uri sau MTB. Colaborarea cu CeramicSpeed a început pentru Hunt odată cu proiectul roților aero de șosea Limitless. În joc a intrat și producătorul german de dinamuri SON. Scopul a fost de a evita pierderea de W în sistemul dinamului, lucru care s-a făcut prin instalarea de rulmenți ceramici cu rezistență mai mică la rotație.
      Hunt are deja în ofertă o gamă largă de roți echipate cu dinam pentru cicliștii de aventură ce au nevoie să își încarce bateriile. Există un set de roți de șosea din carbon cu profil de 30 mm care costă 1060 Lire și trei versiuni din aluminiu pentru șosea, gravel 650b și MTB 29 cu prețuri de 540-550 Lire, astfel fiind acoperit aproape orice tip de bicicletă de aventură.
      Toate roțile folosesc același butuc premium SON Deluxe 12 cu dinam, pentru frână pe disc, care este considerat cel mai eficient dinam de pe piață, cu cea mai mică rezistență la înaintare.
      SON spune că Deluxe are o eficiență de 65% la doar 15 km/h, transformând forța picioarelor în electricitate. Acest lucru adaugă 5 W în plus la 18 km/h pentru a oferi încărcare la 3.25 W pentru telefon sau GPS. Nu sunt valori rele, dar Hunt a dorit să îmbunătățească mai mult eficiența pentru cei ce fac ture lungi de bikepacking și pentru cei ce participă la curse pe distanțe foarte lungi. Asta deoarece responsabilul proiectului Hunt Beyond este participantul la curse de anduranță și câștigătorul cursei TransContinental, Josh Ibett. Pentru asta au adus în joc pe cei de la CeramicSpeed.
      Reușește deci înlocuirea rulmenților clasici cu unii ceramici să îmbunătățească dinamul? Răspunsul e poate da, poate nu…
      Specialiștii danezi în rulmenți și viteză mare CeramicSpeed au fost bucuroși să se joace cu SON încercând să reducă din frecarea dinamului cu ajutorul rulmenților lor de precizie. Pentru asta au introdus rulmenți CeramicSpeed în butucul SON Deluxe 12 să vadă care ar fi rezultatul. În mod normal, prin trecerea la rulmenți ceramici la o roată se economisește aproximativ 1 W. Practic adăugarea de rulmenți ceramici la ambele roți nu reușește să compenseze pierderile de putere din butucul cu dinam atunci când acesta încarcă un dispozitiv.
      În schimb atunci când luminile și încărcarea sunt oprite, rulmenții ceramici de la cele două roți reușesc să salveze mai multă putere decât se pierde în dinam.
      În plus, testele au arătat că dacă se montează pe bicicletă un set complet de rulmenți CeramicSpeed în butuci, rotițele de schimbător și monobloc, se obține o economie de 6-9 W, ceea ce depășește pierderile pe dinamul SON chiar și sub sarcină.
      În plus, Hunt și SON spun că rulmenții CeramicSpeed se simt mult mai fin. Rulmenții sunt mai preciși față de cei SKF standard din oțel pe care SON îi folosește în mod normal, așa că a scăzut și flexia la sarcină și în viraje, ceea ce înseamnă și o durată de viață mai lungă.
      Pentru cicliștii normali un astfel de upgrade pare fără sens. Dar pentru cei ce participă cu intenții serioase la cursele de anduranță, câteva sute de euro în plus pentru a elimina pierderile în dinam poate fi o idee rezonabilă.
      Hunt spune că va adăuga rulmenți CeramicSpeed ca opțiune pe roțile cu dinam începând din primăvara 2020. Vor primi o versiune CeramicSpeed și roțile de gravel și adventure simple, fără dinam. Nu se știu prețurile, dar în acest moment roțile extrem de rapide 48 Limitless Aero Disc se vând cu 1450 Euro, ceea ce le face printre cele mai ieftine roți din carbon disponibile cu rulmenți CeramicSpeed instalați.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Acum trei ani a renăscut marca Spengle ce produce în Europa roți din carbon cu 3 spițe. După 15 luni de când au lansat primele modele în producție, Spengle a scos pe piață o versiune mai ușoară și mai reistentă. Iar pentru cei ce au cumpărat deja produsele lor anterioare, au promis că le vor înlocui cu cele noi gratuit.
      Spengle s-a relansat în 2018 după mai mult de 10 ani de pauză cu un nou set de roți din carbon. Folosind o singură matriță de roți de 27.5 cu lățimea internă a jantei hookless de 24 mm, roțile acestora erau modulare în sensul că ele puteau primi atât butuci normali cât și Boost, din aluminu, astfel putând fi create atât roți gravel 650b cât și roți de trail de 27.5 cu aceiași matriță.
      Roțile au fost dezvoltate cu scopul de a fi indestructibile, deoarece fiind complet din carbon nu se poate înlocui efectiv o spiță în caz de accindent, așa că greutatea nu a fost neapărat un obiectiv principal. Însă la lansare s-a făcut o eroare din cauza unei comunicări deficitare între ingineri și cei de la marketing. Spingle a anunțat inițial o greutate de 1750 g pentru un set, însă aceasta se pare că era greutatea roților înainte de adăugarea butucilor, așa că greutatea finală a fost cu aproximativ 600 g mai mare, așa că primii clienți nu au fost foate mulțumiți. În final, prima generație de roți avea o greutate de 2372 g, deși nu se simțeau foarte grele pe teren.
      După ce au produs roți în Slovacia începând cu august 2018, Spengle a îmbunătățit straturile de carbon ale primei versiuni, reușind să scadă câteva grame serioase. Astfel Spengle spune că ultimul model e cu 300 g mai ușor. În realitate, modelul nou denumit v.1.4 este mai ușor cu 182 g, greutatea reală fiind de 2190 g pentru un set cu butuciBoost.
      Îmbunătățirea nu a fost însă doar de greutate, acestea fiind rafinate pentru a fi mai rezistente. Echipele de proiectare și producție au colaborat pentru a produce un set de roți mult mai durabile.
      Nicio roată de carbon nu e indestructibilă, dacă e lovită de bolovani la presiune mică până la urmă se va crăpa. Spengle însă dorește ca roțile lor să fie utilizabile chiar și dacă au suferit un accident serios, oferind pentru acestea garanție pe viață pentru orice incident ce poate să apară în timpul utilizării, oriunde de la gravel la enduro. Noul model este nu doar mai ușor cu 10% ci e mai puternic, durabil și mai rezistent la impact.
      Acum că noile roți v.1.4 sunt disponibile, Spengle spune că va înlocui gratuit sutele de perechi ce au fost vândute deja la prețul de 1500 Euro, proces ce va dura câteva luni. Roțile originale sunt în continuare sigure, dar noul model e mult mai performant și ar fi necinstit ca cei ce au susținut firma de la început să nu beneficieze de ele. Un mic plus e și că noile roți vin cu valve de calitate, ventilate, de la ENVE.
      Spenge spună că nu e vorba de o înlocuire preventivă a roților ci doar de a face clienții fericiți. Cum roțile au oricum garanție pe viață, dacă cumpărătorii ar fi avut probleme cu roțile ar fi primit oricum modelul nou la schimb.
      Noile roți v1.4 folosesc aceiași butuci solizi ca înainte, care sunt cam grei și limitează puțin performanța. Roțile sunt disponibile cu două lungimi de ax și sunt compatibile doar cu casete Shimano standard, lucru care e destul de limitat având în vedere popularitatea transmisiilor 1×12. Butucii Boost pot primi o casetă NX 1×12 dar nu e loc pentru casetele mai mari de gravel 1×11.
      Spengle lucrează la implementarea unor noi butuci fabricați împreună cu italienii de la Damil care vor fi mai ușori cu încă 250 g în viitoarea generație de roți, fiind și compatibili cu casete XD și MicroSpline, lansarea fiind la începutul anului 2020.
      Pe lângă noii butuci, se pregătește și o versiune de 29 cu aceiași lățime internă de 24 mm a jantelor hookless, tot în 2020. De asemenea va fi disponibil un set mai serios de enduro, cu lățimea internă de 30 mm, tot în cursul anului următor.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații și imagini de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
×