Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    40.917

Kawasaki Z1000 R 2017

Autentifica-te  
United Motors

613 vizualizări

wide 

Kawasaki a prezentat versiunea Z1000 R a mult apreciatului naked Z1000, ce va fi disponibila in Europa din 2017

Pe langa incadrarea in normele Euro 4, care s-a facut fara a pierde din putere sau cuplu fata de modelul curent, Z1000 R beneficiaza de un tuning - “furat” de la superbike-uri - al suspensiilor si franelor, bineinteles insotit de o schema specifica de culori, care sa il faca usor de deosebit de modelul “normal”, model care se va produce in continuare si in 2017, spre bucuria fanilor.

Astfel, discurile Brembo de 310 mm de pe fata, cu santuri pentru disiparea caldurii, sunt presate de doua perechi de etrieri Brembo monobloc, montati radial in care lichidul de frana este adus de niste conducte metalice pentru imbunatatirea performantei franelor. Pe spate suspensia este Öhlins S46DR1S, total ajustabila printr-un buton rotativ, montat intr-un mod convenabil la distanta de amortizor. Suspensia fata a fost si ea revizuita pentru a lucra in armonie cu cea din spate.

Bineinteles, revizuit a fost si ECU pentru o mai buna livrare a puterii, bordul afisaza acum treapta de viteza, avand totdata posibilitatea de reglaj a indicatorului luminos care indica momentul cel mai bun de schimbare a treptei de viteza odata ce limita de rpm este atinsa.
Alte trasaturi specifice ale acestei editii R, sunt schema de culori Metallic Spark Black / Metallic Graphite Grey, o sa cu o grafica avand logo-ul “Z” in relief si tank pad-ul cu mentiunea “R edition”.

Vor fi de asemenea disponibile si versiunile “normale” in culorile Candy Burnt Orange si Metallic Spark Black / Golden Blazed Green. Pretul inca nu s-a auntat, iar vanzarea va incepe in Ianuarie 2017, prin importatorul official Kawasaki in Romania: United Motors si dealerii nostrii.

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R

  • Z1000R


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Dupa ce în 2017 Gabriela Airinei a devenit prima persoană cu diabet tip 1 care a făcut «Turul României pe bicicletă», proiectele ‘’Da, şi eu pot!’’ au continuat.
      In cadrul proiectului “Turul Romaniei pe bicicleta, cu diabet” echipa formata din Gabriela Elena si Cristian Daniel AIRINEI a parcurs parcurs intre 25 iunie 2017 si 25 iulie 2017, 2.600 kilometrii pe biciclete, facand turul României cat mai aproape de granita. Acea provocare a insemnat 26 zile, insumand 135 ore petrecute in sa, 21 judete vizitate, intalniri cu comunitatile locale de personae cu diabet, intalniri cu autoritatile. Tricourile albastre au fost vazute timp de o luna, pedaland prin soare, vant si ploi, perioada in care s-au strans si donat sisteme de monitorizare si consumabile pentru acestea in valoare de peste 12,000 euro.

      Actiunile « Da, si eu pot » au continuat si in 2018 prin programele :
      ‘’Acces la sanatate, acces la viata’’ (editia 1) – prezentari in scolile din judetul Giurgiu ; ‘’Fletche Romania’’- tura cu bicicleta de 260 km intr-o zi ; ‘’Interiorul Carpatilor pe Bicicleta’’ – 1,200 km cu 10,000 m diferenta de nivel. Gabriela a dovedit ca o persoana cu DZ1 poate face miscare, ii face bine miscarea si se poate comporta exact ca o persoana normala ; ‘’Provocare si Vointa’’ (editia 1) ACCES LA SANATATE, ACCES LA VIATA!
      Acest proiect s-a adresat persoanelor cu diabet si tuturor celor care sunt in jurul acestei afectiuni – cadre medicale, didactice, parinti, familiile persoanelor cu diabet, din judetul Giurgiu.

      INTERIORUL CARPATILOR PE BICICLETA
      In data de 7 iunie, am luat startul “IntraCarpatian Tour” ce avea sa fie 1,200 km de pedalat in 14 zile.
      Intra-Carpatian Tour a însemnat 14 zile pe pedalat, 1200 de kilometri pe o vreme aproape permanent potrivnica, cu ploaie si vant puternic, cu peste 10.000 de metri diferente de nivel. Cu intalniri emotionante la Targoviște și Sibiu, la Alba Iulia și la Cluj, la Targu Mures și Odorheiul Secuiesc, cu oameni frumoși, cu paine, sare, flori, baloane și imbratisari.
      La final, pe 21 iulie, am fost asteptati in Bucuresti, dupa doua saptamani de ploi si frig, dupa 1,200 km, dar cu obiectivul indeplinit. Am dovedit ca se poate, ca vremea si urcarile nu reprezinta un obstacol pentru o persoana cu DZ1, ba din contra, cu vointa, tratament si sustinere, se poate indeplini orice vis.
      PROVOCARE SI VOINTA
      24 Noiembrie a insemnat intalnirea « Provocare si Vointa » ocazie cu care am avut placerea sa-i avem alaturi de noi pe :
      Tibi Useriu – triplu castigator al Arctic Ultra 6633 ; Roddy Riddle – scotian cu diabet tip 1, prima persoana cu diabet tip 1 care a terminat 6633 Arctic Ultra ; Tanase Vlad – romanul care a terminat pe locul 3 6633 Arctic Ultra, dar cu o poveste impresionanta despre vointa ; Radu Paltineanu – cicloturist. Singurul roman care a pedalat 35,000 km strabatand americile. 3 ani de calatorie si enorm de multe povesti.
      Proiectul ,,Da, si eu pot!” este rezultatul unor experiente personale ale celor doi initiatori, Gabriela si Cristian Airinei.
      Gabriela-Elena Airinei a fost diagnosticata cu diabet tip 1 in anul 2002, an din care a inceput lupta ei cu monitorizarea glicemiei: 4 intepaturi zilnic pentru monitorizarea glicemiei si alte 4 pentru administrarea insulinei, mai bine de 2.920 de intepaturi intr-un an. După 15 ani de diabet si peste 43.800 de intepaturi, Gabriela s-a intrebat cum suporta un copil toata aceasta suferinta, mai ales ca, in cazul copiilor, pot fi si 10 intepaturi intr-o zi doar pentru masurarea glicemiei si alte 5 pentru administrarea de insulina.
      Programul “Da si Eu Pot” lansat in noiembrie 2016 a demonstrat ca o persoana cu diabet poate sa traiasca normal si poate sa faca un efort sustinut, cu o monitorizare constienta.
      Aportul lui Cristian Daniel AIRINEI, vine din pasiunea lui pentru sport si efortul sustinut pe care acesta l-a aratat Gabrielei in toata aceasta perioada de timp. Cu temperamentul unui sportiv, cu mult fair play si dorinta de a face bine celor din jur, acesta a avut menirea de a pune la punct detaliile de implementare ale proiectului.
      Acum , in 2019 venim cu alte provocari.
      ‘’Acces la sanatate, acces la viata’’ (ediatia a – 2 – a) – prezentari in scolile din judetul Teleorman; Go west – august 2019 Dunav Ultra – septembrie 2019 Provocare si Vointa – noiembrie 2019
      GO WEST
      -august 2019-
      Inseamna Romania de la est la vest, inseamna 1,100 km plecand din Sulina (judetul Tulcea) si mergand spre  cea mai vestica localitate, Beda Veche (judetul Timis).
      Pe traseu, din experienta anilor trecuti, vom avea intalniri cu biciclisti, dar si cu oameni din presa si autoritati locale.

      DUNAV ULTRA – Via Pontica
      -septembrie 2019-
      “Dunav Ultra” este un traseu de ciclism, o aventura de 680 km ce se desfasoara pe parcursul mai multor zile si care nu include elementul competitiv. Principalul scop al participantilor este sa parcurga cu succes distanta de 680 km a rutei Dunav Ultra pe bicicleta, in mod individual sau in echipa, 100% prin puterea proprie.

      Acest eveniment sportiv nu este o cursa, ci mai degraba o provocare personala pentru fiecare participant in parte. In cadrul acestei calatorii, toti ciclistii iau startul impreuna si fiecare are libertatea de a-si urma propriul ritm, program si viteza. In timpul calatoriei dintr-un punct in altul este permisa utilizarea propriului suport logistic, tehnic sau de alta natura.
      In 2019, motto-ul evenimentului este Via Pontica – iar denumirea vine de la arealul geografic unde punctul final al traseului Dunav Ultra se intersecteaza cu ruta Marii Negre Via Pontica si calea de migratie cu acelasi nume a pasarilor.
      https://dunavultra.com/dunav-ultra-2019-via-pontica-ro/?lang=en
      Provocare si Vointa (editia a -2-a)
      Continuam seria de intalniri cu persoane care si-au depasit limitele si care sunt un exemplu de urmat. Ne mentinem parerea ca exemplul personal este puternic, si ca putem educa prin exemplu.
      Surpriza acestui an este prezenta echipei procontinentala Novo Nordisk, echipa fosrmata din sportivi cu diabet tip 1.

      Ne puteti urmari pe www.dasieupot.ro, pe pagina de FB :
      Deasemenea puteti sprijini cauzele noastre print donatii in contul asociatiei : Da, si eu pot sa lup cu diabetul !
      IBAN: RO89BTRLRONCRT0509414701
      deschis la: Banca Transilvania
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Asociația Bike Works invită doamnele și domnișoarele care îndrăgesc mersul pe bicicletă, la o nouă ediție ”SkirtBike”, având ca tematică ”Floral Fun”, eveniment care va avea loc în data de 28 iulie, începând cu ora 18:00, cu punct de plecare și sosire în Grădina Publică, din municipiul Galați.
      De la organizator:
      Evenimentul SkirtBike promovează mersul pe bicicletă într-un stil lejer şi colorat, unde rochițele și fustele sunt articolele vestimentare preferate. Asadar, vă invităm să vă căutaţi cele mai frumoase vestimentaţii şi accesorii în ton cu tema de anul acesta, Floral Fun, sa va dichisiți bicicletele, să dați de veste colegelor și prietenelor și să ne dăm întâlnire pe 28 iulie pentru o editie înflorată și colorată SkirtBike Galați – Alexandra Apostu, manager de proiect SkirtBike Galați.

      Traseul plimbării cu bicicleta va avea aproximativ 8,5 km și va fi următorul: Gradina Publica – Str. Nicolae Balcescu – Str. Domneasca – Str. Brailei – Faleza – Tribunal – Str. Brailei – Str. Domneasca – Gradina Publica.
      Înscrieri se pot face, utilizând acest formular.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Stiati ca 92% dintre ciclisti acuza amorteala in zona genitala dupa o tura de bicicleta? Practic 9 din 10 biciclisti raporteaza cand pedaleaza dureri de spate, de genunchi, dureri ale degetelor sau diverse alte situatii de disconfort.
      Aici se vede foarte clar poziționarea oaselor pe șa.Plecand de la aceste date statistice, trei entuziasti ciclisti au pus bazele firmei SQlab. Tobias Hild, fondatorul in 1992 al acestei companii, un performer in motocross si downhill s-a aliat cu doi parteneri medici: dr. Stefan Staude, urolog si extrem-biker si dr. Markus Knoringer, ortoped si ciclist. Ei au dus pedalatul de la nivel de durere la nivel de placere prin studii aprofundate. Plecand de la anatomia corpului uman si motricitatea acestuia in variatele tipuri de pedalare, ei au conceput accesorii de biciciclete personalizate. Ei au demonstrat ca seile, ghidoanele, manerele si chiar pedalele trebuie personalizate pe individ si ca nu exista un model universal valabil pentru toata lumea.
      O imagine mai aprofundată…In cazul seilor SQlab, produsul cel mai vandut si cel mai recomandat a fi incercat de catre orice ciclist, exista un scaun special de masurare care se gaseste in magazinele dealerilor SQlab. O masuratoare extrem de simpla, determina pozitia de maxim impact pentru oasele bazinului. In functie de modul de pedalat si de inclinatia corpului pe bicicicleta, se adapteaza saua potrivita individului pentru tipul de ciclism practicat.
      Tabelul pentru dimensiunea ideală a șeii.Gradul de satisfactie al celor care au incercat produsele este unul foarte ridicat. Exista practice numerosi ciclisti care isi schimba bicicletele dar nu mai renunta la sa.
      Extra, poți alege cât de mult dorești să amortizeze din șocuri, șaua pe care pedalezi.Cel mai sigur este sa incercati aceste sei. Parerile celor care au facut-o au convins ca produsle SQlab sunt rodul pasiunii si al cercetarii la un nivel fara egal in domeniu.
      Importator SQ Lab în România: 1ktm.ro.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      KTM a redesenat pentru 2020 modelul de XC full suspension din carbon cu roți de 29 Scarp, adăugând un pic mai multă cursă în spate și adaptând geometria pentru un XC ceva mai tehnic. Da la fel de important este și că au mărit cursa la modelul de maraton Scarp MT, pe aceiași platformă de cadru din carbon.
      Noua versiune de top Scarp Sonic este o îmbunătățire adusă modelului KT de Cupă Mondială de XC lansat acum trei ani. Forma generală a cadrului pare aproape neschimbată la prima vedere, cu același Straight-Line-Link și cu suspensia cu basculă și un singur pivot.
      Au fost însă redesenate multe detalii pentru a mări cursa cadrului și de a micșora unghiul furcii fără a adăuga greutate. Noul cadru Scarp păstrează un headtube rectangular conic, cu rutare internă îmbunătățită. Toptube-ul însă e acum mai subțiat iar downtube-ul e ceva mai gros, coborât mai mult în zona monoblocului pentru a face loc pentru mai multe bidoane și scule pentru ture pe distanțe lungi.
      Și zona din spate a fost puțin subțiată, mai ales în zona axului spate Boost care e integral din carbon.
      Noile chainstay-uri sunt un pic mai groase și au o linie mai directă spre pivotul principal, rulmenții fiind ceva mai depărtați și poziționați mai în față în zona inferioară a seattube-ului ce e acum curbat.
      Modelul de competiție de XC primește o cursă de 95 mm față de cea de 90 mm dinainte, în față fiind montate furci Step Cast de 100 mm care au un unghi micșorat la 68.5 grade.
      Modelul Scarp Sonic costă 7400 Euro și este echipat cu transmisie completă XTR 1×12, suspensie Fox Factory SC și roți DT Swiss XRC 1200 din carbon, versiunile mai ieftine de 5500 și 4000 Euro folosind același cadru și fiind disponibile și în mărimea XS.
      Un model nou mai accesibil din aluminiu, Scarp 294, va aduce prețul până la 2000 Euro.
      Marea știre e însă că același cadru din carbon e folosit și de modelul cu cursă mai lungă Scarp MT proiectat pentru maraton. Montând pur și simplu un alt braț al suspensiei și un amortizor cu cursa mai lungă, Scarp MT primește o cursă de 115 mm în spate cu același cadru iar în față folosește furcă cu 120 mm.
      Bineînțeles se păstrează toate caracteristicile cadrului de XC, unghiul furcii fiind acum chiar mai mic, de 67.5 grade pentru turele lungi și trail. Echiparea este ceva mai încărcată și include combinații mai agresive de roți și anvelope și tije dropper.
      Modelul de top pentru maraton este Scarp MT Prestige, costă 6900 Euro și folosește o transmisie SRAM XX1 AXS, furcă SID Select RL și tijă dropper wireless. La 5900 Euro modelul vine echipat cu transmisie XTR și suspensii Fox Performance, la 4700 Euro vine cu XT și Fox Performance însă cadrul e identic. La prețul de 3000 Euro e disponibilă o versiune cu triunghiul față din carbon și cel spate din aluminiu.
      KTM spune că fiecare își poate alege cursa care se potrivește cu stilul său de competiție și că va fi posibilă conversia modelelor Scarp XC și MT în viitor, cu adăugarea componentelor potrivite.
      Bicicletele vor fi prezentate probabil la Eurobike și disponibile din toamna 2019. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Dacă ar fi să facem o listă cu cele mai apreciate cursiere performante din ultimii ani, cu siguranță undeva în top ar fi modelele Cannondale CAAD. Asta pentru că americanii de la Cannondale au investit mult în cercetare în domeniul aluminiului și au reușit mereu să fabrice niște cadre cu forme și proprietăți foarte asemănătoare cu cele ale modelelor din carbon SuperSix, cu o penalizare de greutate foarte mică, de sub 100 g în cazul modelului CAAD12 față de SuperSix EVO din carbon non-HiMod. De fapt, în realitate cadrele CAAD sunt mai ușoare decât multe modele low end din carbon de pe piață, cu o greutate sub 1100 g în versiunea CAAD12. Ca geometrie, CAAD a urmărit mereu aproape identic geometria de competiție a modelului SuperSix iar ca echipări s-a mers mereu până la cel mai înalt nivel, deoarece există atleți care preferă să concureze pe modelul din aluminiu în curse rapide, intense și cu risc mare de accidentare cum sunt criteriile urbane. Prețul CAAD-ului a fost mereu printre cele mai mari între cursierele de aluminiu, dar mult mai avantajos decât cel al modelelor de carbon. Cam astea sunt motivele pentru care CAAD e o bicicletă foarte apreciată și pentru care chiar și eu am un CAAD12 cursieră personală.
      Recent, Cannondale a lansat modelul nou SuperSix EVO care vine cu o revoluție de design, cursiera cu forme clasice și simple fiind înlocuită acum cu un model cu forme și geometrie moderne. Cuvintele de ordine au fost performanța aerodinamică și integrarea componentelor.
      Schimbările modelului SuperSix EVO au dat naștere la multe presupuneri în fan clubul CAAD, deoarece se știa deja că UCI a aprobat modelul CAAD13 pentru anul acesta. Va prelua oare formele noi aero sau va păstra silueta clasică? Mai sus puteți vedea unul lângă altul modelul vechi CAAD12 gri și noul CAAD13 crem.Am primit pentru test înainte de lansare de la Extreme Riders, importatorul Cannondale în România, un CAAD13 de preproducție echipat cu grupul wireless SRAM Force eTap AXS 2×12, iată ce vă putem spune despre noul model!
      CAAD13 s-a lansat și a preluat aproape integral forma cadrului de pe SuperSix EVO, cu mici diferențe de detaliu!
      Forma aerodinamică a tuburilor și geometria cu seatstay-uri coborâte pentru creșterea confortului este identică celei întâlnite pe modelul din carbon și în linie cu tendințele generale din ultima vreme. Cannondale anunță îmbunătățiri de până la 30% a caracteristicilor aerodinamice și o economie de 30W la viteze de peste 47 km/h. Lucrul acesta ne va bucura mai puțin pe cei amatori, dar aspectul profesionist cu siguranță e o plăcere!
      Cadrul are rutare internă pentru toate cablurile și conductele de frână, însă spre deosebire de SuperSix unde totul intră în cadru ascuns, prin pipă, aici intrarea se face clasic. E de remarcat rutarea internă prin furcă a conductei frânei din față! Alte detalii includ cele două prinderi de suport de bidon din care cea de pe downtube are trei șuruburi pentru o libertate mai mare a poziționării acestuia, prinderi cu șurub pentru aripi de protecție la ambele roți (acestea nu sunt prezente la modelul din carbon) și port pe downtube pentru jonctiunea A a sistemului Di2.
      Integrarea începe din zona ghidonului unde avem noua pipă trapezoidală și ghidonul aero Hollowgram. Acestea au rutare internă, permit ajustarea unghiului cu 8 grade și vin cu un suport de GPS montat, suport care dacă se dorește poate fi înlocuit cu un dop cu inscripția SI. CAAD13 păstrează sistemul cu distanțiere normale față de cele KNOT de tip aero de pe SuperSix.
      Integrarea continuă și în spate unde regăsim noua tijă de șa din carbon Hollowgram SAVE cu profil D. Aceasta promite o îmbunătățire mare a confortului față de vechiul model și într-adevăr am testat și flexează puternic, lucru foarte bun pe asfalt de calitate sub medie.
      Tija de șa e fixată cu un sistem de strângere integrat în cadru, acționat de un mic șurub aflat la joncțiunea dintre toptube și seattube.
      Pe partea de echipare, primul lucru care ”sare în ochi” sunt roțile cu profil aero de 45 mm Hollowgram Knot! Acestea au o jantă tubeless cu lățime internă de 21 mm, lățime care doar acum 2-3 ani era rezervată doar MTB-ului. Pe jantele superb realizate sunt montate anvelopele Vittoria Rubino Pro cu Graphene de 28 mm. Acestea se așează foarte frumos pe jantă iar lățimea lor reală măsurată de noi e de 30 mm. Astfel, suprafața de contact cu solul scade, la fel scade și rezistența la înaintare și crește confortul. Butucii sunt de proveniență DT Swiss, dar sunt fără marcă inscripționată.
      Componentele de transmisie și frânele sunt din grupul SRAM Force eTap AXS Wireless 2×12, cu angrenaj 48/35 și pinioane 10-33, ceea ce duce la lipsa oricăror cabluri de schimbător. O să prezentăm detaliat funcționarea acestuia în alt articol.
      Frânele au discuri de 160 mm cu prindere centerlock. Ambele roți folosesc ax thru pentru rigiditate maximă, la fel ca majoritatea modelelor cu frâne pe disc de pe piață.
      Punctele de contact sunt foarte bine alese. Ghidolina este printre cele mai confortabile pe care am pus mâna vreodată, moale și cu o suprafață siliconată foarte aderentă. Șaua este de la Prologo și deși nu este un model deosebit, este confortabilă și arată bine.
      [embedded content]
      Am reușit să testăm noul CAAD13 câteva zile la munte și la plat așa că mi-am putut face o părere, cu atât mai mult cu cât sunt un utilizator de CAAD12. Părerile complete le puteți vedea și într-un mic video prezentat mai sus.
      Practic noul CAAD13 mizează pe aero și integrare pentru a aduce beneficii sensibile față de vechiul model. Primul lucru sesizat este senzația de confort, bicicleta fiind extraordinar de bine gândită din acest punct de vedere iar șaua și mai ales ghidolina și ghidonul lat contribuie din plin. Următoarea senzație vine când apeși pe pedale pentru a sprinta și este cea de rigiditate, de biciclcetă de competiție adevărată. Poziția e foarte confortabilă atât cu mâna pe manete cât și în drop-uri. Manetele Force sunt mari și aderente, mie mi se par mai confortabile decât cele Shimano. Roțile aero se învârt senzațional și țin viteza foarte bine astfel că se poate păstra o viteză mare fără prea mult efort. Pe de altă parte, datorită greutății destul de mari a acestora, nefiind modelul SL și nici anvelopele Rubino Pro de 28 mm nefiind cele mai ușoare, se simt greoaie puțin la accelerare și pe cățărare. Pe munte răsplata vine la coborâre unde bicicleta e hiper-stabilă, inclusiv în condiții de vânt puternic lateral.
      Transmisia SRAM Force AXS este foarte interesantă și dă un caracter mai polivalent bicicletei datorită rapoartelor nou-gândite de producătorul american, cu angrenaj mic 48/35 și pinioane 10-33. Practic pinionul de 10 permite cu foaia de 48 obținerea de performanțe aflate undeva între cele date de foaie de 52 și foaie de 53 cu pinion de 11, în timp ce la urcare raportul 35/33 este mai bun chiar și decât cel 34/32, cam cel mai avantajos dintre cele aflate în mod normal pe cursiere. Datorită faptului că avem 12 pinioane, saltul între viteze nu e mare, iar acest efect e dat și de foile ceva mai mici.
      Noul Cannondale CAAD13 va fi disponibil în mai multe versiuni anunțate, dintre care amintim modelul CAAD13 Disc Ultegra la 2699 euro, Ultegra la 2099 euro, Disc 105 la 1999 Euro și 105 la 1799 euro. Momentan nu cunoaștem prețul modelului cu SRAM Force AXS. Toate specificațiile vor fi disponibile în curând pe pagina producătorului și pe cea a importatorului în România.
      Sursa: Freerider
×