Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    50.428

Kawasaki ZX10RR 2017

Autentifica-te  
United Motors

421 vizualizări

zx10wide

Kawasaki ZX10RR 2017

Kawasaki a prezentat la Intermot 2016 o versiune imbunatatita a lui ZX-10R.

Numit ZX-10RR, se va produce numai in 500 de exemplare pentru Europa si va beneficia de cateva upgrade-uri: capul cilindrului este modificat, fiind gata, fara nicio alta modificare, sa accepte o axa cu came de curse, carterul motorului e mai rezistent pentru a face fata stresului de la curse. Motocicleta vine echipata cu roti mai usoare, produse de Marchesini si cauciucuri Pirelli Supercorsa SP. Mai e de mentionat si quickshifterul care functioneaza acum in ambele sensuri si vopseaua neagra, in stilul Winter Edition.


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Pirelli împreună cu triplul Campionul Mondial Fabien Barel au dezvoltat o nouă gamă de anvelope Scorpion MTB pentru cursele de DH și Enduro.
      La doar 2 ani de la lansarea primelor modele de anvelope Scorpion MTB, Pirelli lucrează intens la dezvoltarea unor modele special dedicate curselor din disciplinele gravity.
      Procesul de dezvoltare și de prototipare a început de doi ani iar acum a ajuns în faza finală de dezvoltare. Inginerii Pirelli au implicat în acest proces un star absolut al scenei DH-ului mondial, francezul Fabien Barel.
      Fabien nu are nevoie de introducere: este de trei ori Campion Mondial, dar are în palmares și o medalie de argint și una de bronz, plus 7 titluri de Campion Național la DH. Acesta a renunțat la competiții în 2015 și s-a dedicat lucrului la mai multe proiecte, în calitate de tehnician și consultant pentru produsele dedicate discplinelor gravity. În paralel, acesta a încercat și participarea la cursele e-enduro.
      Experiența sa vastă în disciplinele gravity combinată cu stilul său de pedalat foarte sensibil și cu expertiza tehnică deosebită asupra tuturor aspectelor și componentelor lumii MTB-ului îl fac partenerul ideal pentru Pirelli pentru dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a produselor.
      Noile anvelope Scorpion dedicate curselor gravity sunt deja o realitate la nivel de prototip și au fost testate intens chiar de Barel. Acum ele se află deja montate pe MTB-urile unor sportivi și echipe care le vor folosi în cursele EWS și cele ale Cupei Mondiale DH. Astfel, munca de dezvoltare a tehnicienilor Pirelli și a lui Fabien va fi supusă testului încă de la începutul sezonului 2021.
      DH a fost recunoscut mereu ca fiind cel mai riguros și solicitant laborator de test din punctul de vedere al abuzului produselor. Este bancul de teste perfect și definitiv, unde anvelopele sunt împinse la limită în toate aspectele lor, de la fiabilitate la aderența extremă. Parametrii cum ar fi absorbția vibrațiilor și rezistența mică la rulare nu trebuie ignorați, aceștia sunt cruciali în lumea curselor moderne unde nivelul de performanță e atât de înalt iar diferența dintre rideri e extrem de mică, până și cea mai mică îmbunătățire a performanței putând aduce un sportiv anonim pe podiumul victoriei.
      Mai multe informații urmează în curând să fie disponibile pe pagina producătorului.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Ministerul de Interne a lansat o propunere de modificare a Codului Rutier cu câteva adăugări care implică participanții non-auto la trafic.
      Una dintre aceste propuneri este limitarea vitezei legale pentru biciclete la 30 km/h. Mai exact, textul legii va fi completat cu următoarea formulare: „Se interzice conducătorilor de biciclete să circule cu acestea cu o viteză mai mare de 30 km/h”.
      Justificarea acestei adăugări este faptul că numărul de accidente în care au fost implicați bicicliștii este în creștere, fiind de 124 în 2020 față de 116 în 2019.
      Ce părere aveți? Se justifică această limitare prin acest raționament sau aceasta are doar rolul de a facilita mai mult circulația autovehiculelor în defavoarea celorlalți participanți nemotorizați la trafic? În plus, nu se specifică modul de verificare tehnic a acestei viteze, având în vedere că bicicletele nu au în mod normal un sistem de măsurare a acesteia care să indice biciclistului dacă depășește valoarea legală.
      În plus, modificările legislative mai conțin propunerea de sancționare a pietonilor care folosesc telefonul mobil atunci când traversează strada, dar și introducerea numerelor de circulație cu fond verde pentru mașinile electrice, făcându-le mai ușor de identificat în trafic.
      Din fericire, proiectul pentru modificarea Codului Rutier nu este încă o realitate, fiind în dezbatere publică până la începutul lunii mai, existând încă șansa de a suferi modificări dacă factorii de influență din lumea ciclismului se vor implica în acest sens.
      Poliția Rutieră a transmis că numărul de accidente cu pierderi de vieți omenești a scăzut considerabil în 2020 la 1644 persoane, cu 12% mai puține decât în 2019, dar nu se precizează dacă restricțiile dure de circulație impuse de pandemie au avut sau nu un efect în acest sens.
      Textul exact al propunerilor îl găsiți aici.
      Foto: Specialized
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Foothill a lansat un nou accesoriu simplu ce face viața cicliștilor de apartament mai ușoară – noul Trainer Tray se prinde rapid în suportul existent de GPS și îți oferă locul perfect pentru a păstra telefonul sau telecomanda de la TV în timpul antrenamentului. Trainer Tray e gândit ca suport pentru accesoriile ușoare necesare în timpul antrenamentului și se poate atașa la majoritatea suporturilor standard de Garmin sau Wahoo.
      Foothill are în ofertă și alte sisteme ingenioase menite să facă viața cicliștilor mai simplă, iar fondatorul companiei Doug Schaller spune despre Trainer Tray că e o soluție simplă ce a fost gândită să îi rezolve problemele sale și ale soției sale.
      În ultima vreme ciclismul virtual a luat având, nefiind doar o opțiune de iarnă ci și de carantină și utilă și datorită condițiilor meteorologice tot mai extreme, așa că orice îmbunătățire este binevenită.
      Rezultatul e un suport simplu și ușor din aluminiu, de 20×15 cm, cu marginile ridicate și căptușit cu un material aderent ce evită alunecarea obiectelor atunci când se pedalează energic.
      Prinderea sistemului fabricat în SUA Foothill Trainer Tray e fabricată din bio-plastic imprimat 3D și se atașează la orice suport standard de ciclocomputer prin rotire 90 de grade. Se prinde ușor când e nevoie de el și se demontează la fel de ușor când bicicleta e scoasă afară.
      Evident, sistemul nu e conceput pentru folosire la exterior și nu poate să susțină obiecte grele. Există chiar și riscul ca unele suporturi ușoare de GPS să nu facă față la greutatea suplimentară. Dar pe majoritatea suporturilor de pe piață, nu ar trebui ca greutatea sistemului Trainer Tray plus un telefon, o telecomandă și eventual un baton energizant să fie o problemă.
      Sunt disponibile modele compatibile cu Garmin sau Wahoo și există chiar și puncte de prindere pentru un suportde GPS suplimentar, dacă e nevoie să fie vizibil și GPS-ul în timpul antrenamentului. Foothill Trainer Tray costă 37.50$ și e disponibil în cantitate limitată, în culorile negru sau gri-aluminiu.
      Pentru mai multe informații și comenzi accesați pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      DT Swiss a lansat o nouă versiune a butucului foarte popular pentru MTB 350, cu o serie de îmbunătățiri și cu producție mai precisă, fiind considerabil mai performant decât versiunea anterioară. Mecanismul intern rămâne cel Star Ratchet, nefiind implementat noul Ratchet EXP regăsit pe modelele premium 180 și 240, dar noul 350s e mai ușor și oferă cuplare mai rapidă la un preț care îl face perfect pentru construcția roților de orice nivel, cu jante din aluminiu sau din carbon.
      Butucii DT Swiss 350 sunt folosiți pentru a construi roți de MTB rezistente și performante de mai mult de 10 ani. Acum aceștia beneficiază de un proces de fabricație optimizat dar și de o nouă versiune mai ușoară și mai rapidă a mecanismului DT Star Ratchet.
      Transferul excelent de putere, greutatea mică și toate opțiunile de care au nevoie iubitorii de MTB fac din noul 350 o alegere perfectă pentru oricine dorește să construiască un set nou de roți de MTB.
      Noii butuci 350 permit în continuare schimbarea interfeței cu pinioanele fără a avea nevoie de scule, la fel ca toate modelele premium de la DT. Astfel, schimbarea casetei de pinioane de exemplu se face extrem de rapid, la fel și trecerea de la pinioane Shimano la SRAM dacă se mută roțile de pe o bicicletă pe alta, fără a fi nevoie de nicio sculă.
      Noul butuc 350 este în mare parte clasic, evoluția fiind prin perfecționarea elementelor. Butucul începe să aibă aspect asemănător cu modelul superior 240, prelucrarea fiind mai precisă și mai angulară, pentru a reduce greutatea păstrând durabilitatea și rigiditatea.
      DT nu spune nimic despre asta, însă vizual se pare că noul 350 conține aceleași elemente rafinate de producție ca noul 240 EXP, exceptând mecanismul intern EXP care lipsește. Noul set de butuci Classic MTB 350 chiar au o greutate mai mică decât modelul anterior 240 dinainte de versiunea EXP – 380 g vs 401 g.
      Există și îmbunătățiri care merită menționate. Capetele butucului sunt noi. E un detaliu mic, însă se folosește aceiași tehnologie ce a debutat pe modelele de top 180 și 240 iar capetele sunt acum mult mai ușor de scos când se dorește întreținerea butucului sau modificarea standardului de ax al acestuia.
      La interior, a fost implementat sistemul Star Ratchet 36T SL foarte ușor, față de cel 18T care era standard la generația anterioară 350, ceea ce înseamnă o cuplare de două ori mai rapidă, acum la 10 grade. În continuare se pot instala seturi de inele Ratchet cu cuplare mai rapidă pentru a adapta butucul la necesitățile fiecărui utilizator și fiecărei biciclete. DT a justificat de multe ori de ce o cuplare rapidă nu e neapărat cea mai bună alegere în toate situațiile, oferind astfel sisteme ce oferă cuplarea între 6.7 și 20 de grade, alegerea fiind a fiecărui utilizator.
      Cu noile prelucrări mai precise și rathcet-ul mai ușor, greutatea butucilor Classic MTB începe de la 137 g pentru față și 243 g pentru spate, modelele MTB pentru spițe cu tragere directă fiind chiar mai ușoare, de la 130 g în față și 212 g în spate!
      Noii butuci DT 350 pentru MTB vin în multe variante de MTB pentru frâne pe disc, însă nu există versiune față de șosea cu ax de 12 mm. Se poate alege dintre versiunile Classic MTB pentru spițe clasice tip J sau Straightpull MTB pentru spițe cu tragere directă. Modelele Classic au cele mai multe opțiuni, pentru toate standardele, inclusiv Boost și far bike (15/100, 15/110, 20/110 și 15/150 mm pentru față și 12/142, 12/148, 12/150, 12/157 și 12/197 mm în spate), cu găuri pentru 28 sau 32 de spițe. Modelele Straightpull sunt limitate la standardul Boost pentru MTB și la 28 de găuri, fiind dedicate construcției de roți ușoare.
      Atât modelele Classic cât și cele Straightpull sund disponibile cu prindere de disc cu 6 șuruburi sau Centerlock și cu interfață de pinioane standard Shimano, Micro Spline sau SRAM XD.
      Toți butucii 350 sunt deja disponibili prin distribuitorii DT Swiss și constructorii de roți, prețul butucului față începând de la 69 Euro iar al celui spate de la 185 Euro.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      La împlinirea vârstei de 5 ani pe piață a gamei de MTB-uri de trail cu geometrie lungă Evolink din gama producătorului finlandez Pole, varianta Evolink 140 primește o versiune nouă v1.4. Păstrând geometria originală joasă și lungă, Pole a modificat funcționarea suspensiei cu cursă medie pentru trail – enduro și a făcut-o mai capabilă decât a fost vreodată, gata nu doar de coborâri în viteză maximă ci și de urcări serioase.
      Pole spune despre modelele lor Evolink că la lansare au schimbat regulile jocului, iar acum au primit o îmbunătățire. La început acestea au fost construite cu o geometrie radical diferită față de orice alt MTB de pe piață, însă cu timpul și alte mărci au urmat exemplul Evolink și au trecut modelel lor la geometrii mai lungi, mai joase și cu furci cu unghi mai mic, ceea ce se numește azi geometrie modernă de trail. Bicicletele Pole au avut însă mereu o distanță între roți mai mare decât aproape orice model de pe piață. Majoritatea producătorilor au avut rețineri în a lungi atât de mult bicicletele pentru a nu pierde din manevrabilitatea acestora.
      Modelele lor din 2016 Evolink 140 și 150 mm s-au dovedit însă excelente pe traseu, demonstrând că o geometrie lungă e superioară.
      Fără a schimba distanța mare dintre roți sau reach-ul cadrului și nici unghiul furcii de 64.5 grade, Pole a reușit să redeseneze geometria modernă a modelului Evolink 140 v1.4. Bicicleta a primit un seat tube mai înclinat cu 2 grade până la valoarea extremă de 79.9 grade pentru a face urcările mai ușoare.
      Bicicleta e acum disponibilă doar cu roți de 29 iar rulmenții pedalierului sunt ridicați cu 17 mm, ajungând acum să fie coborâți doar 3 mm sub axul spate. Pole spune că ridicarea acestora face bicicleta mai rapidă și mai manevrabilă în viraje, fiind în mod ciudat un complement perfect lungimii mari a bicicletei.
      Pole spune că modificările s-au făcut adăugând loc pentru ca genunchii riderului să poată fi flexați, permițând bicicleta să se încline în curbe fără a fi nevoie de balans lateral prea mare. În teste, cu cât rulmenții pedalierului erau mai jos, cu atât bicicleta avea tendința să se ridice în viraj. O poziție mai ridicată a rulmenților pedalieri fac bicicleta mai ușor de manevrat fără a pierde din stabilitatea pe linie dreaptă, fiind foarte ușor de făcut cu ea manevre cum e bunnyhop sau manual.
      Această transformare a fost ezitantă și din partea Pole, dar testele pe traseu au demonstrat că e direcția corectă de urmat, validând tendința acestora de a lăsa total în urmă concepțiile moștenite din vremea MTB-urilor cu roți de 26.
      Geometria nouă vine și cu denumiri noi pentru dimensiuni, vechile notații S-XL fiind abandonate în favoarea noilor K1-K4. Cu geometria progresivă, Pole spune că oferă o flexibilitate în găsirea poziției riderului pe bicicletă și alegerea mărimii corecte pentru fiecare.
      Pe lângă aceste mici dar importante modificări, a fost schimbată și funcționarea suspensiei Evolink. Amortizorul primește un raport al suspensiei cu 6% mai mare la mijlocul cursei, pentru suport mai bun acolo unde se petrece cel mai mult timp, fiind astfel cu 9% mai progresiv și având o stabilitate la pedalare îmbunătățită cu 18%.
      Pe lângă acestea, s-a trecut la amortizor metric de 55 mm ce oferă ăe noul Pole Evolink 140 v1.4 o cursă spate progresivă de 144 mm.
      Noul Evolink 1.4 v1.4 e disponibil atât sub formă de cadru cât și ca bicicletă completă, dar toate sunt doar în faza de precomandă. Cadrul din aluminiu are un preț ce începe de la 1865 Euro și include cuvetele Cane Creek, axul thru, clema tijei de șa și trei opțiuni de amortizor.
      Vor fi disponibile și un număr mic de biciclete complete Pole Evolink 140 ”Super Limited Stock Custom”, echipate cu furcă RockShox Lyrik Select RC, amortizor Super Deluxe RL și transmisie SRAM GX Eagle la prețul de 4450 Euro. Numărul acestora va fi foarte mic anul acesta, așa că cine dorește una trebuie să se grăbească să o precomande.
      Precomenzile făcute în această perioadă urmează să fie onorate, speră Pole, începând cu luna iunie 2021.
      Pole lucrează și la un kit de upgrade pentru cei ce dețin modelul anterior Evolink 140 v1.3, ce îi va oferi noutățile de pe modelul v1.4. Kit-ul va include cuvete superioare și inferioare producție proprie, un amortizor metric Cane Creek sau RockShox și toate elementele necesare ale cadrului, acesta urmând să fie disponibil cândva în cursul acestui an.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
×