Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    40.384

Design perfect, functionalitate impecabila, sistem de comunicatie nou - Schubert continua povestea castii Flip-up cu C4

Autentifica-te  
United Motors

238 vizualizări

Schuberth continuă povestea castii Flip-up cu C4

c4 largeInventatorul căștii flip-up a facut-o din nou. SCHUBERTH a îmbunatățit ceea ce părea perfect. La INTERMOT in Cologne, SCHUBERTH C4 își celebrează premiara cu un design nou, culori multiple și inovații numeroase


Cine s-ar fi gândit că o cască flip-up poate să arate atât de puțin ca o cască flip up când este inchisă? Atât design-ul inovator cât și variantele moderne de stilizare ale căștii SCHUBERTH C4 au fost create de studiourile Kisca. SCHUBERTH C4 setează noi standarde și în ceea ce privește comunicația prin Bluetooth respectiv recepția radio. Nu are doar antenă radio integrată standard, vine și cu două difuzoare, un microfon și spațiu special pentru a acomoda sistemul de comunicație SC1 care a fost dezvoltat în colaborare cu SENA - pur și simplu "plug and play'.

SCHUBERTH C4 nu doar arată fabulos, a fost de asemenea dezvoltat in șaboratorul SCHUBERTH de acustică și aer. În consecință, nu oferă doar tot ce a făcut din căștile SCHUBERTH populare în rândul motocicliștilor pasionați de ture lungi. Aerodinamica sa perfectă face casca mai mult decat potrivită pentru viteze mari și astfel pentru motocicliștii sportivi. Din acest motiv viziera anti-aburire este realizată în așa manieră încât marginea de sus să nu afecteze vizibilitatea motociclistului chiar dacă acesta are o poziție sportivă de mers.

În ciuda greutății reduse și formei compacte a căștii SCHUBERTH C4, carcasa exterioară este fabricată din fibră de sticlă și bureții din interior din spumă EPS specială pentru a oferi o absorbție maximă la impact. Sinstemul proprietar Anti-Roll-Off completează sistemul de sigurantă exemplar. SCHUBERTH C4 va fi disponibilă din primăvara anului 2017 în 6 culori solide la prețul de 649 euro precum și în două stiluri decorative PULSE și LEGACY în combinații de 3 culori la 749 euro cu mărimi între XS (53) și XXXL (65).


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      A 3a etapă din Cupa Naţională de Enduro 2019, Semenic Enduro va avea loc duminică pe 7 iulie în Semenic, în zona Văliug / Gărâna, cu antrenamente şi track preview sâmbătă 6 iulie. Întrucât în aceeaşi perioadă va avea loc la Reşiţa un mare concert rock „Custom Festival”, cu invitaţi importanţi precum Uriah Heep, Emir Kusturica sau The Rasmus, cazarea în zonă se pare că devine deja o problemă. Aşa că organizaţi-vă din timp pentru a nu avea suprize.
      CN Enduro 2019 – Ciocanu Enduro. Foto Andrada CardașLista pensiunilor din zonă a fost publicată pe site-ul oficial al Cupei şi include unităţile de cazare enumerate în lista de mai jos. Colegul nostru de redacţie Dan Mazilu, care participă anul acesta la toate etapele, a mai găsit cazare la Casa Coman, pensiune care este inclusă în lista oficială a organizatorilor şi care se află la doar 4 minute de start.
      Kiturile de concurs şi startul vor fi la Ponton Casa Baraj – Apres Ski Valiug.
      Înscrieri la Cupa Naţională de Enduro 2019 se fac aici. Au mai rămas 4 etape plus Campionatul Naţional Straja Enduro.
      Cazări pentru zona Văliug/Crivaia:
      Gasthof Tirol – 0720 440 288 Gasthaus Grindeshti – 0729 477 315 Aquaris Crivaia Hotel – 0374 210 210 Hotel Randunica – 0729 165 841 Pensiunea Sara Valiug – 0741 249 533 Dorf Haus – 0727 991 249 MontePalazzo Valiug – 0752 117 108 Pensiunea Xtreme – 0724 497 542 Casa Alex- 0728 666 931 Haus Hubertus Văliug – 0721 426 420 CabanaClaris Crivaia Valiug – 0745 999 339 Cioata Valiug – 0723 346 505 D&E House – 0770 709 087 Secret Garden – 0745 898 125
      Casa Alex – 0728 666 931 TMK – 0724 299 434 Casa Coman – 0730 322 202 Val Petrol Gabi – 0744 644 252 Cabana Militara – 0723 663 910 La Buna – 0722 270 734 Casa Caius – 0730 210 164 Vila Zoe – 0752 925 688 Casa Ramona – 0749 765 224 La Popas – 0734 371 141 Montana – 0740 370 468 Valiug 37 – 0754 235 943 Casa Paul – 0744 590 035 Casa Sorin – 0755 345 302 Cabanute Alessandro – 0757 111 654 Vila Casa cu Flori – 0742 507 166 Cazari pentru zona Brebu Nou/Garana:
      Brebu Nou 167 – 0722 392 884 Gasthaus Cristl – 0722 327 519 Pensiunea Gotschna Garana – 0720 667 593 Pensiunea Sus în Sat – 0728 988 626 Kibuț – 0742 214 359 Cazare pentru zona Semenic:
      Cabana Semenic – 0255 895 005 cabana Colt de Rai 2 – 0786 827 665 Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      În timpul activității sportive crește riscul accidentării la ochi, se înmulțesc factorii care ne pot perturba vederea. Din acest motiv purtăm ochelari, dar nu este indiferent de care… Sigur, poți spune că o pereche de ochelari la 25 lei este perfectă pentru tine, dar chiar este așa? Oare este ÎN REGULĂ pentru ochii tăi? Ce face ochelarii de sport să fie buni? Ce așteptări trebuie să ai de la ei?

      PROTECȚIE CORESPUNZĂTOARE
      Funcția principală a ochelarilor proiectați pentru sport este asigurarea vederii neperturbate și protecția împotriva impactelor care pot apărea în timpul activităților sportive. Când vorbim despre protecție, înțelegem nu doar protecția ochilor dar și cea a feței, pentru că o ramă sau chiar și o lentilă ruptă în urma unui impact fizic este o sursă de pericol care poate provoca alte răniri. Să nu avem iluzii:  o ramă mai simplă, care nu a fost proiectată pentru sport, sau nu este dintr-un material corespunzător se poate rupe ușor de la o căzătură sau de la lovirea de o creangă și poate cauza leziuni care puteau fi evitate.
      Exact din acest motiv, rama ochelarilor de sport corespunzătoare este fabricată din material extrem de flexibil și rezistent, cum ar fi aliajul denumit Grilamid – compus din siliciu, magneziu și titaniu. Datorită acestui material, în urma unei lovituri rama mai de grabă se deformează și nu se rupe, diminuând astfel riscul unui accident. În 2019 Rudy Project a prezentat și materialul Graphene, care oferă o protecție semnificativ mai mare, fiind mai dur decât diamantul și mai ușor decât carbonul.

      În ceea ce privește lentilele, din fericire protecția împotriva razelor UV este atât de ieftină, încât marea majoritate a producătorilor respectă standardele de conformitate. Aspectul în care însă pot fi diferențe mari este claritatea optică a lentilelor, vederea nedistorsionată și materialul. Din păcate acestea sunt caracteristici invizibile, deși lentilele care distorsionează ușor, chiar și pe lângă o utilizare de doar de câteva ore pe zi ne pot afecta vederea pe termen lung și pot cauza dureri de cap sau amețeli!
      Materialul lentilelor IMPACTX oferite de Rudy Project este incasabil, în timp ce caractersiticile optice sunt în conformitate cu cele  mai înalte standarde, astfel fiind asigurată protecția ochilor și a feței!
      CONFORT EXCEPȚIONAL ÎN ORICE CONDIȚII
      În situații mai active transpirăm mai mult, caz în care o ramă fără cauciucări sau cu cauciucări de calitate necorespunzătoare va aluneca pe fața noastră – nimic nefiind mai deranjant decât să ne aranjăm ochelarii pe nas la fiecare minut! Din acest motiv trebuie să alegem un model care are cauciucare aderentă și în condiții de umiditate la brațe și la puntea nazală.

      Pe lângă acestea este important ca ochii noștri să nu se „înece”, lentilele să nu se aburească. În primul caz nu ne simțim confortabil cu ochelarii, iar în al doilea caz experiența noastră vizuală este grav afectată. Pentru evitarea acestora este nevoie de proiectare corespunzătoare – cu orificii de aerisire, cu curenți direcționați de ramă sau de forma lentilelor – aspecte de care proiectanții Rudy Project țin cont în mod prioritar. Datorită acestor soluții specifice s-a născut tehnologia PowerFlow prin care ventilație excelentă usucă suprafața interioară a lentilelor și împrospătează ochii.
      POSIBILITATEA DE PERSONALIZARE
      Pentru că nu există două forme ale feței, punți nazale sau obiceiuri de purtare similare, o pereche de ochelari standard nu va fi confortabilă pentru toată lumea. Din acest motiv un aspect important este să putem ajusta ochelarii sau părțile lui (brațe, punte nazală) după nevoile noastre.

      Ținând cont de acest lucru, inginerii Rudy Project au dezvoltat o tehnologie prin care utilizatorul poate forma, ajusta puntea nazală și brațele ramei (astfel genele sau sprâncenele noastre nu ating lentilele, marginea lentilei nu se așează pe fața noastră, iar brațele pot fi direcționate drept, în jos sau în sus).
      UTILIZARE
      Ochelarii de sport trebuie să ofere vedere neperturbată în orice condiții. Nu contează partea din zi sau condițiile meteorologice. Ochii noștri trebuie protejați atât în vreme închisă cât și în vreme însorită, atât dimineața cât și seara. Soluția este tehnologia lentilelor schimbabile și oferta de lentile disponibile în diferite culori pentru modelul de ochelari.  Dar o soluție și mai bună este folosirea lentilelor fotocromatice, care se ajustează la schimbările condițiilor de lumină în mod automat, fie vorba de înnorare sau de trecerea din pădure pe teren deschis – cum ar fi familia de lentile IMPACTX a Rudy Project, care datorită intervalului larg de transmisie a luminii poate fi utilizată de dimineața până seara, de la vreme însorită la vreme ploioasă, în orice condiții!

      Cea de a doua caracteristică de utilizabilitate este posibilitatea de dioptrizare, întrucât una dintre problemele cele mai des întâlnite ale zilelor noastre este nevoia de corecție a vederii. Deși mulți cred că datorită acestui fapt nu pot beneficia de confortul și protecția oferită de ochelarii de sport și că soluțiile de dioptrizare proiectate pentru fiecare zi sunt suficiente, nu trebuie să faci un compromis legat de protecția ochilor tăi și de utilizarea confortabilă și sigură. Rudy Project acordă atenție specială acestor soluții, astfel în prezent putem alege dintr-un număr mare de soluții de dioprtrizare în funcție de nevoile noastre, care oferă confort excepțional, protecție și utilizabilitate largă chiar și pe lângă corecția de vedere!
      Mai mult, un aspect deloc neglijabil este faptul că pentru ochelarii noștri sunt disponible și accesorii/piese de schimb. Astfel, dacă s-a pierdut un accesoriu de 15-20 lei, cum ar fi cauciucările sau lentilele, nu trebuie să schimbăm complet ochelarii.
      Caută printre ochelarii de sport cu caracteristicile sus amintite oferiți de Rudy Project – calitate superioară, confort și protecție excepțională.
      Poți vedea produsele Rudy Project aici.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro

      Dacă cineva credea că un 29 are capacități bune de trecere, slovacii de la TrueBike și modelele lor cu roți de 36 îi va face să reconsidere acest lucru. Cu un nou cadru din aluminiu, roți din carbon și o furcă de DH adaptată, noul prototip TrueBike devine mai performant decât modelele actuale cu cadru din oțel pe care aceștia deja le comercializează.
      Cea mai clară diferență față de modelele actuale cu roți de 36 este adăugarea furcii cu suspensie ce înlocuiește modelul din oțel folosit până acum. Bineînțeles că nu există furci cu suspensie pentru roți de 36, așa că TrueBike au modificat o furcă MRP Groove inversată de DH.
      Pentru a o adapta, aceștia au apropiat cele două coroane cu care furca e prinsă de cadru și au limitat intern cursa de 200 mm la 100 mm, ideal pentru trail. Și pentru că bicicleta nu va fi folosită la DH, au fost eliminate și protecțiile pentru brațele inferioare, ceea ce lasă să se vadă complet funcționarea furcii inversate.
      Nu sunt ușor de ignorat nici noile roți din carbon de 36 fabricate de Alchemist pentru TrueBike și pe care sunt montate anvelope Vee de 2.25. Roțile au același design ranforsat la fiecare niplu care se regăsește și pe roțile standard Alchemist. Greutatea rotațională e evident o mare preocupare la 36-er, așa că jantele din carbon salvează mult față de modelul din aluminiu cu pereți dublii Nimbus Stealth 2 folosit până acum și care cântărește 1173 g bucata.
      Dacă furca nu e tocmai un model nou, de fapt nu mai e nici măcar în catalogul curent MRP, bicicleta prototip primește un cadru din aluminiu nou nouț, fabricat manual în Slovacia.
      TrueBike obișnuiește să fabrice fiecare cadru 36-er din oțel la comandă, folosind inclusiv geometrie personalizată. Dar acest cadru nou din aluminiu va fi produs în loturi mici în câteva mărimi standard, pentru cicliști mai înalți de 165 cm.
      În acest moment TrueBike produce mai multe modele de biciclete single speed, un lucru potrivit cu comportamentul general al bicicletei.
      Noua bicicletă din aluminiu va folosi un design cu chainstay-uri înălțate ce vor fi compatibile atât cu single speed cât și cu transmisie cu viteze, ba chiar și cu transmisie pe curea. Gates produce deja curele destul de mari pentru aplicații cum ar fi bicicletele tandem, așa că s-ar putea găsi o variantă ce să funcționeze și aici.
      Dropout-urile culisante modulare fac tensionarea lanțului posibilă, iar în varianta cu viteze permit ajustarea ușoară a lungimii chainstay-urilor, deși probabil acest lucru nu are un efect prea mare. Modularitatea permite însă adaptarea la mai multe tipuri de ax, bicicleta necesitând totuși măcar un ax Boost dacă nu chiar Super Boost.
      Rutarea cablurilor e externă pentru simplitate și mai există spațiu disponibil în jurul anvelopelor Tubeless Readu Vee de 2.25, existând și alte câteva opțiuni de anvelope.
      Unul din marile obstacole pentru proiectarea unei biciclete rigide cu roți de 36 a fost montarea ghidonului suficient de jos pentru a oferi control și manevrabilitate adecvate. Folosirea unei furci de DH double-crown a oferit însă chiar o soluție. TrueBike a creat un ghidon din două bucăți, de tip moto, ce se prinde pe furcă cu două pipe speciale și care oferă mai multă libertate de reglaj, chiar și cu cursa de 100 mm a roții față.
      Întrebările ce urmează logic sunt care e greutatea, prețul și dacă o astfel de bicicletă e disponibilă. Modelul din aluminiu cu furcă telescopică e încă în faza de dezvoltare, așa că nu există încă o dată de lansare anunțată. TrueBike spun că după ce au construit 36-ere de ani de zile, sunt capabili să treacă de la prototip la producție în câteva luni. Așa că cei interesați ar putea să facă deja o precomandă. Durata necesară livrării unui model TrueBike e în mod normal de 4-8 săptămâni.
      Cât despre greutate, noua bicicletă ar trebui să aibă sub 16 kg, ceea ce o face cu mai mult de 3 kg mai ușoară decât modelele rigide 36er din oțel. Nici prețul nu e stabilit, dar TrueBike se așteaptă la un preț sub 5000 Euro în echipare completă cu furca telescopică, roți din carbon și transmisie Shimano XT.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Nicolai e o companie îndrăgostită de cutia de viteze Pinion, așa că au implementat-o și pe platforma Argon CX. Pentru asta au înlocuit lanțul cu o curea Gates Carbon Drive pentru a obține o bicicletă cu adevărat cu întreținere minimă. Ei spun că bicicleta e capabilă de ture lungi și de poteci fără dificultăți tehnice, dar la fel de bine este potrivită pentru navetă sau pentru cei ce vor o bicicletă pentru orice sezon, cu întreținere minimă.
      Nicolai sunt mai cunoscuți pentru oferta lor de MTB și Fatbike, dar au o preferință clară pentru cutia Pinion, datorită funcționării acesteia fără întreținere. Au decis astfel să o monteze pe bicicleta lor existentă Argon CX, pentru a obține cea mai tare bicicletă de oraș cu ghidon dropbar.
      Bicicleta poate fi configurată la alegere cu cutia Pinion de 12 sau de 18 viteze. Ambele vin standard cu transmisie pe curea Gates Carbon Drive în locul lanțului, pentru o transmisie practic fără întreținere.
      Schimbarea vitezelor se face practic de la o manetă tip gripshift de pe ghidon. Cablurile sunt rutate extern pentru a fi ușor de schimbat dacă e nevoie.
      Cadrul din aluminiu are headtube conic și prindere în față pentru dinam și lumină.
      Cadrul are niște detalii interesante de desing, cum ar fi bucățile mari numite HWT. Nicolai spune că HWT vine de la Hollow Weld Technology, astfel componentele mari și voluminoase cum ar fi prinderea chainstay-urilor și a seatstay-urilor de cadru sau unele bucăți ale monoblocului sunt de obicei foarte grele. Din acest motiv acestea sunt fabricate din două părți, este eliminat materialul în plus din interior și apoi sunt sudate una de alta. Rezultatul sunt componentele goale la interior. Procesul e foarte dificil și durează mult, ceea ce înseamnă evident costuri mari. Dar rezultatul justifică efortul: componentele sunt extrem de ușoare, rigide și durabile.
      Dropout-urile spate au un design unic numit RADO, sau Rear Aligning DropOut. Acest sistem culisant permite tensionarea precisă a curelei. Bicicleta pare a fi compatibilă doar cu roți 700c deși probabil cadrul permite și roți cu anvelope 650b de dimensiuni decente.
      Sunt disponibile 5 mărimi de cadru, împreună cu o opțiune de cadru personalizat ”Trailormade”. De asemenea sunt disponibile culori personalizate.
      Nicolai Argon CX Pinion e fabricată în Germania și are o garanție de 5 ani. Cadrul ce include cutia Pinion și sistemul Gates e disponibil la prețul de 3.349 Euro în timp ce bicicletele complete încep de la 5499 Euro.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Cu o istorie bogată în off-road, GT au fost primii care au creat un gravel bike real din carbon acum 5 ani. GT se întoarce acum pe piață cu un Grade nou, mai confortabil, cu cadru din aluminiu sau carbon. La prima vedere bicicleta pare identică cu vechiul model, dar e doar o iluzie. Noul Grade are o cu totul altă abordare a formei Triple Triangle specifică GT pentru a îmbunătăți confortul, un nou flip chip în furcă permite creșterea controlului când bicicleta e încărcată, există acum mai multe puncte de prindere pentru bagaje și multe altele…
      GT Grade oferă ceva destul de rar în ziua de azi. Oferă performanță pentru un anume tip de utilizare, fără să încerce să ofere de toate pentru toți. În timp ce gravel bike-urile în general încearcă să ofere flexibilitate universală de pe șosea până la touring off-road și sunt compatibile cu roți de la 700×28 mm până la 650×2.1, Grade rămâne la ideea de gravel bike rapid cu roți 700c.
      Noul model crește spațiul pentru anvelope, dar cei de la GT au decis să se concentreze serios pe ideea de adventure racing, așa că geometria și echipările rămân în stil șosea. Ca o bicicletă gravel modernă, Grade face legătura între bicicletele de șosea de anduranță/grand fondo și explorări de poteci off-road, fără a încerca însă să devină MTB.
      Cel mai mare impact al noului model pentru ciclist e confortul crescut. Noua bicicletă folosește în continuare tehnologia ”Dual Fiber Dynamics”, seatstay-urile fiind produse dintr-un miez plin, lung de fibre de sticlă low-modulus, învelite cu fibră de carbon pentru rigiditate suplimentară. În timp ce carbonul e mai rigid, fibrele mai flexibile fac seatstay-urile foarte aplatizate să permită spatelui bicicletei să absoarbă vibrațiile. Stay-urile sunt acum mai lungi și trec peste seattube.
      Chiar dacă designul clasic GT Triple Triangle s-a păstrat, seatstay-urile trec acum pe lângă seattube fără să îl atingă. Acest lucru face ca stay-urile din fibre low-modulus să fie mai lungi și mai eficiente, transmițând vibrațiile și forțele de la roata spate direct în triunghiul față, fără a afecta tija de șa.
      Cu acest nou aranjament, seattube-ul poate să flexeze chiar mai mult jos în zona monoblocului unde a primit o zonă aplatizată mai puternic decât la modelul anterior. Chiar dacă seatstay-urile sunt atât de moi că se pot strânge cu mâna, cea mai mare parte din amortizare se datorează aplatizării seattube-ului în zona inferioară. GT spune că spatele bicicletei poate suporta o greutate a ciclistului chiar mai mare decât cea de 130 kg dată de caracterul de cursieră.
      Chiar și modelul din aluminiu a devenit mai confortabil prin același procedeu. Alungirea stay-urilor pe lângă seattube fără să îl atingă aduce un plus de confort și la modelul din aluminiu.
      Noul Grade este acum mai gata de ture de aventură ca niciodată. Un nou flip chip în furcă a fost dezvoltat pentru a putea să fie oferit un trail al furcii mai mic. Acesta poate să scadă trail-ul când bicicleta e încărcată cu bagaje pentru a o face mai manevrabilă. Este de folos și dacă se montează anvelope mai mari.
      Sistemul cu flip chip adaugă doar 30 g la greutatea furcii, trail-ul acesteia putând fi reglat la 67 mm sau 40 mm în aproximativ 10 minute, timp ce include și reglarea frânei față. GT au mai folosit această idee la începutul anilor 90 pe modelele lor de MTB cu trail ajustabil.
      Toți iubitorii de gravel își doresc spațiu pentru anvelope mai mari, iar GT oferă acest lucru fără să renunțe la caracterul de cursieră de anduranță. Oficial dimensiunea maximă este de 700×42 mm iar bicicleta tinde să fie mai potrivită pentru roți 700c, neexistând variante de echipare cu 650b. Dar cum unii preferă să monteze roți mai mici, bicicleta le acceptă până la dimensiunea de 650×47 mm. GT e conservator în ceea ce privește spațiul pentru anvelope, așa că în realitate au lăsat spațiu pentru modele cu câțiva mm mai mari. Nu este însă un gravel bike ce să funcționeze cu anvelope de MTB.
      Noul Grade e disponibil în 5 mărimi între XS și XL, cu salturi ale stack-ului și reach-ului între mărimi mai liniare ca înainte.
      Geometria rămâne în mare neschimbată, de tipul șosea de anduranță/gravel race, ca la modelul anterior Grade, dar acum are un stack-ul un pic mai mic și reach-ul un pic mai mare, caracteristici căutate de cei ce iubesc gravel-ul în viteză. Geometria modelelor din carbon și aluminiu este identică, în afară de chainstay-urile ceva mai lungi necesare constructiv la varianta din aluminiu: 430 față de 445 mm.
      Noul Grade păstrează punctele de prindere de la modelul original, oferind chiar mai multe. Se pot atașa multe pe furcă, în interiorul triunghiului principal, sub downtube precum și pe toptube. Modelul din aluminiu are chiar mai multe puncte, existând posibilitatea de a monta chiar și 8 bidoane! Există prinderi pentru aripi complete datorită unei punți între seatstay-uri ce se poate deomnta și de asemenea există prinderi de portbagaj pe interiorul furcii.
      GT echipează toate versiunile cu ghidon flared la 16 grade, același model ca înainte, însă atunci era îndoit la 14 grade. Echiparea completă a bicicletelor nu a fost anunțată, însă atât cadrul din carbon cât și cel din aluminiu au rutare internă pentru tija dropper de 27.2 mm. Pe lângă rutarea mai mult externă pentru cabluri se adaugă rutare internă pentru Di2 și posibilitatea de a monta bateria fie în tija de șa simplă, fie în monobloc dacă se folosește o tijă dropper.
      Bicicleta are prinderi de etrier flat mount, dar discurile minime sunt de 160 mm. Așa că se folosesc prinderile standard flat mount de 140 mm pentru discuri de 160 mm, iar pentru trecerea la discuri de 180 mm se rotesc adaptoarele dacă e nevoie. Pentru modificarea flip-chip-ului furcii se scot doar distanțierele de la prinderea flat mount de pe aceasta.
      GT a anunțat o greutate de 980 g pentru cadrul din carbon în mărimea L. Nu s-au anunțat multe despre greutatea totală, dar este aproximativ identică cu cea a modelului anterior, fiind adăugat un polus de confort. GT preferă să rămână la standardele din industrie, așa că bicicleta primește monobloc PF30 la cea din carbon și filetat la cea din aluminiu, gât conic și tijă de 27. 2 mm.
      Noul Grade vine în 5 variante de echipare ce acoperă o gamă largă de prețuri. Toate bicicletele vin cu anvelope tubeless ready WTB de 37 mm, cu banda tubeless montată pe roți și gata să primească valvele incluse. Transmisiile sunt 2x dar e de așteptat o echipare 1x GRX anul următor, imediat ce componentele devin disponibile.
      Modelul de top Grade Carbon Pro echipat cu Ultegra Di2 are un preț de 3800 Euro.
      Următorul model e Grade Carbon Expert care are același cadru dar un preț de doar 2400 Euro, cu 105 mecanic. Oricum în aceiași echipare bicicleta e mai ieftină cu 100$ decât modelul 2014!
      Grade Carbon Elite este cea mai ieftină variantă cu cadru din carbon la 2000 Euro, echipată cu Tiagra 2×10, dar nu are furca cu flip chip ci una standard, în poziția cu cel mai scurt trail.
      Modelul Grade Expert din aluminiu are prețul de 1400 Euro și e echipat cu transmisie 105 2x și furca dreaptă din carbon.
      Grade Elite e cel mai ieftin model, cu un cadru din aluminiu, furca din carbon, transmisie Claris 2×8 cu frâne pe disc mecanice, la prețul de 900 Euro.
      Va fi disponibil și cadrul din carbon separat, în pachet cu furca cu flip chip, însă nu a fost anunțat prețul.
      Noul GT Grade va fi disponibil foarte curând, fiind deja în drum spre distribuitori unde va ajunge în mijlocul lunii iunie.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
×