Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    34.567

Design perfect, functionalitate impecabila, sistem de comunicatie nou - Schubert continua povestea castii Flip-up cu C4

Autentifica-te  
United Motors

77 vizualizări

Schuberth continuă povestea castii Flip-up cu C4

c4 largeInventatorul căștii flip-up a facut-o din nou. SCHUBERTH a îmbunatățit ceea ce părea perfect. La INTERMOT in Cologne, SCHUBERTH C4 își celebrează premiara cu un design nou, culori multiple și inovații numeroase


Cine s-ar fi gândit că o cască flip-up poate să arate atât de puțin ca o cască flip up când este inchisă? Atât design-ul inovator cât și variantele moderne de stilizare ale căștii SCHUBERTH C4 au fost create de studiourile Kisca. SCHUBERTH C4 setează noi standarde și în ceea ce privește comunicația prin Bluetooth respectiv recepția radio. Nu are doar antenă radio integrată standard, vine și cu două difuzoare, un microfon și spațiu special pentru a acomoda sistemul de comunicație SC1 care a fost dezvoltat în colaborare cu SENA - pur și simplu "plug and play'.

SCHUBERTH C4 nu doar arată fabulos, a fost de asemenea dezvoltat in șaboratorul SCHUBERTH de acustică și aer. În consecință, nu oferă doar tot ce a făcut din căștile SCHUBERTH populare în rândul motocicliștilor pasionați de ture lungi. Aerodinamica sa perfectă face casca mai mult decat potrivită pentru viteze mari și astfel pentru motocicliștii sportivi. Din acest motiv viziera anti-aburire este realizată în așa manieră încât marginea de sus să nu afecteze vizibilitatea motociclistului chiar dacă acesta are o poziție sportivă de mers.

În ciuda greutății reduse și formei compacte a căștii SCHUBERTH C4, carcasa exterioară este fabricată din fibră de sticlă și bureții din interior din spumă EPS specială pentru a oferi o absorbție maximă la impact. Sinstemul proprietar Anti-Roll-Off completează sistemul de sigurantă exemplar. SCHUBERTH C4 va fi disponibilă din primăvara anului 2017 în 6 culori solide la prețul de 649 euro precum și în două stiluri decorative PULSE și LEGACY în combinații de 3 culori la 749 euro cu mărimi între XS (53) și XXXL (65).


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De Gheorghe12
      Salut am și eu un hyosung 650 comet 
      a stat ceva timp oprit i-am loat acum câteva zile baterie și am pus-o să-l pornesc din păcate nu mai pornește da la automat da nu pornește i-am desfăcut cele doua carburatoare și le-am curățat cât de cât le-am montat la loc după care mi-a înecat bujiile de vro 2-3 ori da tot nu a pornit ce pot sa fac sa desfac carburatoarele din nou și sa le curat bine adică sa le suflu la compresor sau ce poate fi stricat nu prea ma pricep cine știe ce aștept și eu un raspuns va rog
    • De freeriderro
      Transmisiile bicicletelor nu au văzut inovații radicale în ultima vreme, conceptul de lanț care antrenează niște pinioane dințate fiind cam universal. CeramicSpeed au venit cu o idee nouă, regândită, conceptul lor de transmisie Driven bazându-se pe o pereche de pinioane rotative pe un ax de carbon care antrenează o casetă cu dinții înspre exterior.
      CeramicSpeed au testat și măsurat eficiența unei transmisii Dura-Ace, aceasta fiind în jur de 98%, optimizată cu componente CeramicSpeed ea ajungând la 98.5%. În același test, noul concept a atins o eficiență de 99%. Dacă ecuației i se adaugă degradarea uleiului și frecarea lanțului la unghiuri extreme, lucrurile nu mai sunt atât de vesele pentru transmisia tradițională. Valorile măsurate sunt pentru o putere aplicată de 500 W, dacă puterea scade eficiența scade și ea. La 200 W e de 96.75% standard și 97.75% optimizat, noul sistem având 98.75%. Punând rezultatele în altă formă, noul sistem Driven are o frecare cu 32% mai mică decât o transmisie optimizată și cu 49% decât una Dura-Ace standard.
      Nu doar aceste cifre sunt importante, existând și alte beneficii. Sistemul e mai ușor și mai aerodinamic. Măsurarea puterii se poate face în cardan iar numărul de trepte de viteză poate crește oricât fără să fie nevoie să se lățească roata.
      Rolele culisează în față și în spate pentru a schimba vitezele.
      Rolele pot fi mobile și în față, ceea ce ar permite mai multe trepte de viteză și în angrenaj, dar acest concept este limitat la una singură.
      Transmisia prezentată este deschisă pentru a se observa funcționarea, dar ea ar putea la fel de bine să fie protejată de o carcasă sau să fie chiar în interiorul chainstay-ului pentru a fi protejată de factorii externi. Este nevoie de un chainstay ridicat și deci de un cadru specific. Dacă ar intra în producție de serie, fabricanții de cadre ar trebui să producă modele speciale. Momentul este însă departe, conceptul e dezvoltat de-abia de 9 luni și mai are încă multe probleme.
      Materialele pot fi adaptate pentru a reduce greutatea și mai mult iar dinții pot primi forme specifice pentru a crește eficiența. Ar putea fi implementate și role duble.
      Momentan e doar un concept, dar ideile inovatoare încep cu pași mici iar CeramicSpeed a făcut o treabă excelentă!
      Informații și imagini de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Un nou proiect pe scena velo românească și-a făcut apariția. Prima parte din proiectul propus de “Aventuri pe bicicletă”, și anume “Asaltul Carpaților cu bicicleta”,  începe sub denumirea de “CyclingPhi”. Sub această denumire veți găsi clipuri înregistrate de cicliști profesioniști din România. Filmările vor fi editate devenind clipuri pentru Indoor Bike Trainer și nu numai. „«Asaltul Carpaților» a fost o acțiune patriotică-pionierească de marcare și remarcare a traseelor montane cu marcajele turistice bine cunoscute de montaniarzi. Luând avânt în 1978, la această acțiune au participat voluntar mii de elevi din toată țara”, spun inițiatorii pe site-ul proiectului.

      Unul din scopurile CyclingPhi este atragerea atenției internaționale aspura potecilor din Carpați, prin clipurile de prezentare care vor fi lansate, clipuri pe care le vei putea folosi și pentru antrenamente, în special iarna când stai în casă pe trainer.
      De la inițiator mai aflăm că cicliști din toate zonele țării vor participa la acest proiect în mod voluntar, filmând tura pe care o fac cu bicicleta. Ulterior, clipurile vor fi editate cu gps overlay și publicate de “Aventuri pe bicicletă” pentru a fi folosite gratuit de orice este interesat. Cicliștii și sponsorii lor vor avea expunere mare prin intermediul materialului filmat, promovat prin cuvintele cheie căutate internaţional.
      Iată cum vor arăta clipurile destinate antrenamentelor
      [embedded content]
      Scopul final al proiectului este practic dezvoltarea turismului în România. „La un moment dat unii vor veni în România [turisti cicliști n.r.], unde vor îngroșa rândurile de bicicliști care deja străbat munții în lung și-n lat. Astfel volutar si pasiv, vor contribui direct sau indirect la regenerarea unui întreg ecosistem”, spun inițiatorii proiectului.
      De asemenea CyclingPhi „își propune să contribuie și la salvarea zecilor de mii de case vizate de iminente inundați. Pe lânga rolul pe care pădurile l-au jucat în acumularea unor mari depozite de cărbuni din subsol, ele au întârziat producerea eroziunilor și a alunecărilor de teren în părțile ridicate ale reliefului, favorizând în același timp depunerile de sol în depresiuni. De asemenea, prezența pădurilor a impiedicat acțiunea distructivă a vânturilor. Importantă în absorbția apelor de suprafață și regulizarea debitelor lichide care devin mai constante si mai ridicate, împiedicandu-se astfel producerea de inundații”.
      Pe inițiatorii proiectului „Asaltul Carpaților cu bicicleta”, îi veți regăsi și în articole publicate în noua noastră rubrică Ecologie.
      Sursa: Freerider
    • De Ionel Voicu
      Tapiterie sei moto cu materiale speciale
      www.extaauto.ro



















    • De freeriderro
      Kross ne anunță de un val de reduceri semnificativ pentru mai multe modele de pe stoc, modele din 2014, 2015, 2016 și 2017. Pentru că lista este foarte lungă, am făcut o scurtă selecție a modelelor cu preț redus, restul putând fi consultate pe site-ul celor de la KeroBike, importator Kross în România.

      Din categoria bicicletelor de munte, aveți la dispoziție modelul Level R8, versiunea 2014, care are o reducere de la 5.150 de lei la doar 3.479 de lei, bicicleta rulând pe roți 27.5 inch. Din echipare fac parte un set de frâne Avid Elixir 3, o furcă Rock Shox XC30 pe arc și o transmisie Sram X7/X9.

      Mai departe, în aceeași categorie, dar un model mai recent – 2017 – regăsim Hexagon R8, echipat tot cu roți 27.5, frâne Tektro, transmisie Shimano Altus/Deore și o furcă Suntour XCM. Prețul acesteia este redus de la 2.259 lei la 1.799 lei.

      Nu în ultimul rând, pentru că am vrut să trecem în revistă și bicicletele de oraș/trekking, ai la dispoziție modelul Trans Africa 2017, de asemenea cu o reducere importantă – de la 3.200 de lei, la 2.439 lei. Bicicleta ete echipată integral cu componente Shimano.

      Mai multe modele reduse, peste 150, găsiți pe site-ul importatorului, kerobike.ro.
      Sursa: Freerider
×