Mergi la conţinut
Autentifica-te  
  • postări
    216
  • comentarii
    0
  • vizualizări
    42.002

Design perfect, functionalitate impecabila, sistem de comunicatie nou - Schubert continua povestea castii Flip-up cu C4

Autentifica-te  
United Motors

263 vizualizări

Schuberth continuă povestea castii Flip-up cu C4

c4 largeInventatorul căștii flip-up a facut-o din nou. SCHUBERTH a îmbunatățit ceea ce părea perfect. La INTERMOT in Cologne, SCHUBERTH C4 își celebrează premiara cu un design nou, culori multiple și inovații numeroase


Cine s-ar fi gândit că o cască flip-up poate să arate atât de puțin ca o cască flip up când este inchisă? Atât design-ul inovator cât și variantele moderne de stilizare ale căștii SCHUBERTH C4 au fost create de studiourile Kisca. SCHUBERTH C4 setează noi standarde și în ceea ce privește comunicația prin Bluetooth respectiv recepția radio. Nu are doar antenă radio integrată standard, vine și cu două difuzoare, un microfon și spațiu special pentru a acomoda sistemul de comunicație SC1 care a fost dezvoltat în colaborare cu SENA - pur și simplu "plug and play'.

SCHUBERTH C4 nu doar arată fabulos, a fost de asemenea dezvoltat in șaboratorul SCHUBERTH de acustică și aer. În consecință, nu oferă doar tot ce a făcut din căștile SCHUBERTH populare în rândul motocicliștilor pasionați de ture lungi. Aerodinamica sa perfectă face casca mai mult decat potrivită pentru viteze mari și astfel pentru motocicliștii sportivi. Din acest motiv viziera anti-aburire este realizată în așa manieră încât marginea de sus să nu afecteze vizibilitatea motociclistului chiar dacă acesta are o poziție sportivă de mers.

În ciuda greutății reduse și formei compacte a căștii SCHUBERTH C4, carcasa exterioară este fabricată din fibră de sticlă și bureții din interior din spumă EPS specială pentru a oferi o absorbție maximă la impact. Sinstemul proprietar Anti-Roll-Off completează sistemul de sigurantă exemplar. SCHUBERTH C4 va fi disponibilă din primăvara anului 2017 în 6 culori solide la prețul de 649 euro precum și în două stiluri decorative PULSE și LEGACY în combinații de 3 culori la 749 euro cu mărimi între XS (53) și XXXL (65).


Sursa: United Motors

Autentifica-te  


0 comentarii


Recommended Comments

Nu există comentarii.

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Conținut Similar

    • De freeriderro
      Noi provocări, la ediţia 2019 a evenimentului din 12 octombrie
      Dacă până acum cicliştii Riders Club erau obişnuiţi cu trasee prin pădure, montane, de deal sau de câmpie, începând cu ediţia a 7-a a competiţiei Haiduci şi Domniţe vor încerca o nouă senzaţie: pedalatul printre vii, mai exact prin podgoria Casa Timiş. S-a dat deja startul înscrierilor, evenimentul urmând să se desfăşoare sâmbătă, 12 octombrie, locaţia fiind foarte accesibilă pentru comunitatea cicliştilor din Bucureşti şi din judeţele limitrofe, situată la mai puţin de 10 km de intrarea în Ploieşti.

      Se anunţă o experienţă de excepţie pentru participanţi, indiferent de vârstă sau abilităţi, evenimentul fiind conceput ca o adevărată călătorie în timp, în lumea farmecului boieresc de altădată. Concursul include două trasee distincte, numai bune pentru a admira culorile toamnei, pe două roţi. Pentru începătorii care vor să guste din experienţa unei curse MTB, dar şi pentru copii, evenimentul oferă traseul Scurt, de 9 kilometri, cu diferenţă de altitudine de +/- 200 de metri. Desfăşurarea de forţe şi etalarea îndemânării pentru cei care se simt în formă şi se află la un nivel avansat se poate face pe al doilea traseu, cel Standard, de 30 de kilometri, cu diferenţă de altitudine +/- 600 de metri. Experienţa se anunţă a fi echilibrată pentru toată lumea, indiferent de traseul ales, datorită zonei bogată în peisaje spectaculoase, care vor face pedalatul mult mai plăcut. Detalii suplimentare despre trasee sunt disponibile aici.

      Traseele din incinta complexului de la Casa Timiş sunt unele special amenajate pentru curse MTB şi consolidate pentru a rezista inclusiv în cazul în care vom întâmpina o vreme capricioasă. Lucrări de amenajare speciale se vor realiza şi pe traseul de 30 de km, ce include şi o parte de pădure.
      Pachetul de concurs include număr de concurs, tricou de eveniment, medalie de participare, o sticlă de vin Casa Timiş, o băutură sportivă Gatorade, un produs GoldNutrition şi o porţie de paste Barilla cu sos Basilico. Participanţii vor beneficia şi de următoarele servicii: marcaj traseu, cronometrare cu cip, intervenţie de urgenţă, puncte de alimentare, asistenţă mecanică, spălare biciclete, galerii foto de la eveniment, vestiar şi garderobă.
      În plus, în zona de relaxare de la Restaurantul Casa Timiş vor beneficia de o atmosferă de neuitat, specifică unui eveniment premium. Pentru a vă familiariza cu noua locaţie în care va avea startul evenimentul Haiduci şi Domniţe 2019 puteţi accesa şi site-ul www.casatimis.ro.
      Până pe data de 22 septembrie puteţi beneficia de taxa minimă de 89 de lei. Copiii se pot înscrie cu taxă redusă, de 50 de lei. Nu sunt posibile înscrieri la faţa locului în ziua evenimentului Haiduci şi Domniţe iar locurile sunt limitate la 800 de participanţi, peste 400 fiind deja ocupate în acest moment.
      Înscrierile au loc pe site-ul Riders Club – click aici.
      Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Drag a fost prezent ca în fiecare an cu un stand la Eurobike, anul acesta în centrul atenției aflându-se noul full-suspension Ronin, unul pentru All-Mountain sau Enduro, cu roți de 29 de inch și suspensii de 150mm. În cadrul expoziției am putut vedea și noua cursieră Celerra cu transmisie wireless Sram eTap, o bicicletă nouă de ciclocros, ZX-ul entry-level în noi culori, dar și un hardtail pentru trasee mai extreme sau o bicicletă de gravel.
      În galeria de mai jos, poți vedea despre ce biciclete este vorba.
      Noul Drag Ronin 2020
      Ronin, aici în versiunea 3.0 SX: cadru cu o cursă de 140mm, furcă de 150mm, transmisie entry Sram SX Eagle cu 12 pinioane și anvelope Schwalbe Hans Dampf în dimensiunea 29×2.35.Iar aici părți din Ronin 7.0, cu o combinație de piese Shimano SLX și XT. Furca de pe modelul mai scump este un Rock Shox Pike, transmisia cu 12 pinioane reprezintă un mix de SLX cu XT, iar anvelopele – Schwalbe Hans Dampf.Aici se poate observa link-ul de mici dimensiuni dar și prinderea adițională pentru schimbătorul de foi, în cazul în care mai folosește cineva așa ceva.Liniile cadrului sunt fine, iar acesta este foarte bine lucrat. Din păcate, poziția ghidonului din această fotografie nu avantajează Ronin-ul prea mult.Cursiera Drag Celerra 2020
      Cadru și furcă din carbon, de la sine înțeles pentru o cursieră de top. Cabluri trase prin interior și diverse componente COX, construite chiar de bulgari.Finisaje excelente, gât lung pentru steerer-ul furcii. Clientul își alege poziția de final.În centrul atenției: schimbătoarele wireless Sram eTap, primele de acest tip lansate de americani acum aproximativ 2 ani.Fără cheiță rapidă, doar cu imbus.Ciclocros-ul pare să fie popular dacă tot mai mulți producători își asigură în portofoliu un astfel de model. Corsa CX are un cadru din carbon în 5 dimensiuni distincte, echipare cu Shimano Ultegra și 11 pinioane, roți Mavic Allroad Elite și anvelope Schwalbe X-One Allround MicroSkin.Stallion-ul, prezent peste tot pe unde apare și Drag.ZX pro este bicicleta entry-level care face volumul de vânzări. Pentru 2020 vine cu o grafică actualizată, cadru din aluminiu, cursă de 100mm pentru furcă, o transmisie 3×9 și anvelope Vee Rubber 2.1. Dimensiunea roților este de 27.5 inch, iar prețul, cel mai probabil, va fi foarte competitiv.Shift este o jucărie pentru băieții mari și duri. Este echipată cu o furcă cu o cursă de 140mm, la care se adaugă roțile de 29 și anvelopele Vee Crown cu o lățime de 2.30. Adică un pachet complet pentru a devasta potectile, desigur dacă ești capabil s-o faci și te ține spinarea. Transmisia cu 10 pinioane este un mix de componente Shimano Deore și Alivio.Noul Drag ION pe care deja l-am testat anul acesta, în primăvară. Toate detaliile le găsești pe electrobike.ro.Sterrato aduce cu o cursieră, dar judecând după roți și anvelope, mai mult ca sigur că este un gravel bike. Are cadru din aluminiu, componente Shimano Sora și diverse componente de la Cox. Anvelopele provin de la Vee, modelul Rail.Și o ultimă privire de ansamblu cu standul Drag.Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Era de așteptat ca cei de la KTM să-și diversifice foarte mult portofoliul de e-bike-uri, doar se numără printre primii care au făcut pași în dezvoltarea noii industrii încă de acum 10 ani. Dar odată cu lansarea noului Prowler, despre care am relatat în mai multe rânduri, a fost cazul să existe și o varintă electrică pentru această mașinărie. Și este una cât se poate de solidă, una despre care voi vorbi mai pe larg în cele ce urmează. Versiunea de top este desigur și cea mai scumpă, dar când vine vorba despre electrice, cei de la KTM au în gamă și e-bike-uri oferite pentru puțin peste 2.000 de euro. Noile e-bike-uri și non-e-bike-uri sunt prezentate în galeria foto de mai jos, cu explicațiile de rigoare atașate.
      Best in show, din standul KTM: Macina Prowler Sonic, cu o greutate de 23.5 kg, amortizor cu arc Rock Shox Super Deluxe, furcă RockShox Lyrik cu o cursă de 180mm, roată de 29 de pe față, respectiv 27.5 inch pe spate, motor Bosch Performance Line CX cu acumulator mare de 625Wh, încărcător rapid de la Bosch de 6A, transmisie Sram XX1 Eagle AXS cu 12 pinioane sau altfel spus, cam tot ce poți pune mai bine pe-o bicicletă în 2020. Toate acestea justifică cumva prețul ridicat.Și să nu uităm de anvelopele cât se poate de solide.O variantă cu vreo 3.000 de euro mai ieftină ar fi Macina Kapoho Master, tot cu cadru din carbon și configurație diferită de roți față/spate, tot cu același motor de la Bosch, dar cu suspensii ceva mai cuminți, de 160mm. Transmisia este un mix între Shimano XT și SLX, iar anvelopele sunt furnizate de Maxxis, modelul Minion DHF/DHR.Dacă scădem bugetul cu încă vreo 3000 de euro, ajungem la Macina Race 271 Glory, un hardtail cu cadru din aluminiu, dotat cu același motor de la Bosch dar cu o furcă pe arc Suntour XCM (cu brațe de 34mm), transmisie Shimano Deore sau anvelope Schwalbe Smart Sam. Greutatea este de 22.5 kg, iar prețul de listă, de 2.899 euro.O surpriză plăcută vine din partea modelului entry-level, care la o primă vedere nu arată deloc entry. Este oferit pentru 2.299 de euro, iar în acest buget primești o transmisie Acera/Altus, un motor Bosch Active Plus, cu un cuplu mai mic de 50Nm, anvelope Schwalbe Smart Sam și o furcă Suntour XCM. Greutatea declarată este de 22.3 kg.Macina Chacana este o variantă pentru cei care vor să parcurgă distanțe mari în confort suprem. Acesta este deja un trend în creștere, biciclete electrice full-suspension dotate cu aripi și portbagaj. Are la bord noul motor Bosch Performance Line CX, o transmisie Shimano SLX, anvelope Schwalbe Smart Sam dar un acumulator mare, de 625Wh. Numai bun, căci greutatea totală a acesteia este ceva mai mare, mai precis de 26.6 kg. Prețul? 4.299 euro.Macina Mini Me: e-bike-ul de copii, propunerea KTM. Motor Active Line cu un cuplu de 40Nm, acumulator de 400Wh, furcă pe aer Suntour XCR, roți de 24 de inch și o greutate de 18.5 kg. Prețul este de 1.999 euro.Câte ceva și pentru fetele care vor să pedaleze cu stil prin oraș: X-Strada Glory, cu o greutate de doar 10.8 kg și un preț de 1.499 euro.Prowler-ul în versiunea mai ieftină, din aluminiu. Pentru 2.699 de euro primești o furcă Rock Shox 35 Gold RL, un amoritzor Super Deluxe Select+ și o transmisie entry-level cu 12 pinioane, Sram SX Eagle. Greutatea totală nu este chiar mică, cele 16.1 kg pentru o bicicletă cu suspensii de 150mm fiind măricică.Scarp în versiunea MT, o bicicletă pe care am avut ocazia să pedalez anul acesta. Amortizoare Fox de 120mm, roți de 29 de inch, se înscrie în noul trend al bicicletelor de Cross Country cu suspensii mai mari. Transmisie SLX cu 12 pinioane, un cadru din carbon și o greutate de 12.4 kg, pentru un preț de 3.399 euro.Myroon-ul, hardtail-ul pentru Cross Country a rămas neschimbat. 2.099 de euro ne cere KTM pentru versiunea Pro.Revelator Alto, cu o formă ieșită un pic din tipare și cu o greutate de doar 8.1 kg. Cadrul și furca sunt construite din carbon, iar în echipare se regăsește noua gamă Shimano Ultegra. Prețul de achiziție este de 3.899 de euro.Aici poate fi văzut Relevator-ul în altă variantă.Nu în ultimul rând: Prowler Sonic, în versiunea de top, cu 3.000 de euro mai ieftină decât versiunea de top electrică. Pentru aproximativ 7.000 de euro primești un cadru din carbon cu suspensie de 150mm, o furcă Fox 36 Factory cu aceeași cursă, transmisie Shimano XTR de la cap la coadă, anvelope Maxxis Minion DHF/DHR, totul cu o greutate de 13.2 kg.Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Am dat o tură și pe la standul Bulls de la Eurobike, aceștia revenind în cadrul show-ul după ceva timp de absență. Și nu mică mi-a fost mirarea să înțeleg și motivul: Bulls a schimbat radical foarte multe dintre modelele sale, iar prezentarea lor către public era imperativă. Cel puțin ochiul privitorului are ce să vadă, chiar dacă produsele nu corespund cu bugetul său. De menționat că bicicletele Bulls în general au prețuri mai competitive decât restul concurenței, așadar poate că în gama entry- spre mid-level s-ar putea să găsești un produs care nu costă atât de mult pe cât te-ai aștepta. Voi începe mai întâi cu bicicletele electrice, apoi voi continua cu cele non-electrice.
      Să începem cu hardtail-urile. Liniile noului Sonic Evo 1 sunt mult mai radicale și mai agresive, iar acestea pot fi întâlnite la aproape toată gama de electrice. Canditatul de față este oferit pentru 2.999 de euro și are un motor Bosch Performance Line CX cu acumulator fie de 400Wh, 500Wh sau 625Wh, o transmisie Shimano Deore și o furcă Bulls Lytro 34 pe aer, cu o cursă generoasă de 120mm!Eva este varianta pentru femei a modelului Sonic și vine cu un cadru mai mic, un reach mai scurt și bineînțeles, o pipă mai scurtă și un ghidon mai îngust. Culoarea este sugestivă, echiparea și prețul fiind similare.Trecând la e-bike-uri și mai serioase, ajungem la Sonic EVO AM1 Carbon, un full cu suspensii de 150mm, o echipare cu Shimano SLX și XT, motor Bosch de ultimă generație și frâne Shimano MT520. Toate acestea împreună cu cadrul din carbon, pentru 3.999 de euro. Parcă diferența dintre hardtail-ul din aluminiu și acest full di carbon n-ar fi atât de mare, financiar vorbind.Din profil se observă design-ul agresiv. Top tube mai mare, care găzduiește acumulatorul.Rețeta de succes: pipă scurtă, ghidon lat. Ecranul nu este cel mai inspirat, însă Bosch abia l-a scos pe piață deci îl vom mai vedea probabil câțiva ani.Chiar și un dropper post este inclus în această sumă.Suspensia spate promite a fi comodă. Cei 150mm ar trebui să fie suficienți pentru orice fel de traseu.Prinderea MonkeyLink, pentru orice accesoriu de la Bulls. Foarte utilă.Și acest model poate acomoda acumulatori de 400, 500 sau 625Wh.Pipa cu același sistem Monkey Link.Aminga Eva = full-suspension pentru fete. Roți de 27.5 inch cu anvelope late, dar nu în format plus.Sonic Evo cu roată 26/27.5 inch. Suspensii de 120mm, motor Bosch și transmisie cu 12 pinioane, SX Eagle. Preț: 3.799 euro.Sonic Evo TR 2 cu roți de 29 de inch și suspensii de 120mm arată de asemenea spectaculos. Protecția de motor este mare. Transmisie cu 12 pinioane, SX Eagle și motorizare Bosch de ultimă generație plus duo-ul de frâne Magura MT5/MT4, la un preț de 3.799 de euro.O privire de ansamblu asupra bicicletelor construite pentru fete, electrice și non-electrice.Copperhead Evo AM3 ABS 27plus, cu motor Bosch, transmisie SX Eagle, suspensii de la Fox, roți DT Swiss SplineE1900 și frâne Tektro. Un și mai bun exemplu pentru integrare reușită însă cu un preț piperat: 5.299 de euro.Copperhead Evo în versiunea AM2.Și noul E-Rush Evo AM2 cu suspensii generoase de 150mm, roți de 29 de inch și motorizare Sachs cu un cuplu de 112Nm și acumulator de 650Wh. Îți ajunge pentru două zile de mers decent.Trecând la bicicletele non-electrice, descoperit noul Wild Ronin SL, cu un nou cadru și o nouă geometrie.Cockpit – Scott-style.Un link nu foarte complicat și excelent lucrat.Transmisie Sram XX1 wireless și frâne potente de la Trickstuff.Revenind la electrice: gama de e-bike-uri entry-level.Iar acum ne întoarcem la non-electrice: noul Wild Creed Team, bicicleta de enduro a celor de la Bulls.Suspensii de 160mm, transmisie Shimano XTR și amortizoare Fox din gama de top.Un loc secret în care poți ascunde tot felul de pungi cu… cu ce vrei tu.Linia triunghiul posterior se păstrează de la Wild Ronin, dar acesta este mai masiv construit.Noul XTR tronează împreună cu pinionul mare, cel mai mare, de 51 de dinți.Chainguide integrat.Și badge-ul Team. Colegul meu Andrei trage o concluzie interesantă: dacă pui echiparea asta pe un brand mare, prețul crește cu cel puțin 20%. Așa este, Andrei. 🙂Sursa: Freerider
    • De freeriderro
      Schwalbe a renunțat oficial să mai producă baieuri, înlocuindu-le cu noile anvelope Pro One tubeless. Disponibile în două versiuni, Schwalbe spune că sunt la fel de confortabile și la fel de rapide (poate chiar mai rapide) decât baieurile., dar fără inconvenientele legate de montaj și lipici. De fapt ei spun asta deja de câțiva ani, dar acum au fost foarte clari: tubeless este viitorul din punctul lor de vedere!
      Sunt atât de hotărâți încât au încetat orice cercetare în domeniul baieurilor, iar cele care sunt deja în gamă vor fi eliminate cât de curând. Asta deoarece ei spun că Pro One e cu aproximativ 10% mai rapid decât versiunea anterioară, adică are o rezistență la rulare cu 10% mai mică. Nu se spune însă nimic despre partea aerodinamică. Schwalbe sunt convinși că aceasta va fi cea mai bună anvelopă de pe piață. Prețul va fi de 82$ bucata.
      Există și o versiune TT doar pentru zilele de competiție. Acesta nu mai are protecție la pană și materialul e mai subțire, însă greutatea e cu 45 g mai mică și rulează mult mai bine. Prețul e tot de 82$.
      Vechiul model Pro One rămâne în ofertă sub numele de One cu un preț scăzut la 61$ și primește un compus special dezvoltat pentru șosea, Addix Race, pentru o rezistență mai bună. Mai sunt încă disponibile și versiunile non-tubeless, un pic mai ieftine.
      Au fost reînnoite și Durano și Lugano pentru 2020, acestea oferind mai multe din tehnologiile lor pentru anvelope de șosea de anduranță.
      Modelele Schwalbe de gravel primesc crampoane mai mari și mai agresive în varianta G-One Ultrabite. De asemenea, acestea sunt disponibile acum în lățimi de 40 și 50 mm pentru roți 700c și 650b.
      Noul Ultrabite primește crampoanele familiare, rapide rotunde de pe restul modelelor G-One, dar fiecare crampon e mai înalt, acestea fiind și legate între ele pentru o structură mai solidă și aderență mai bună pe suprafețe moi. Crampoanele laterale au formă de zale de lanț și oferă stabilitate și aderență în viraje. Profilul general e aproape similar dar un pic mai aerisit decât la modelul simplu G-One Bite, crampoanele fiind legate în perechi pentru suport mai bun.
      Și carcasa noului Ultrabite e nouă, mai solidă pentru a face față lățimii suplimentare și a oferi suport pe jante late. G-One Ultrabite va fi disponibil în toamna aceasta în dimensiunile 700x40mm și 700x50mm, atât în versiunea Evolution cu laterale negre cât și Performance cu laterale maro.
      Pe partea de MTB, în 2020 au apărut mărimi noi în gamă iar modelele agresive au primit certificare E-25 pentru ebike.
      Magic Mary cu carcasa SuperGravity și compusul Addix portocaliu moale a primit opțiunea mai mică 27.5×2.35 și versiunile mai mari 29×2.35 și 29×2.6, alături de 29×2.35 din material mov ultra-moale. HansDampf a primit versiuni SnakeSkin cu Addix moale în mărimile 27.5×2.35 și 29×2.35 și 2.6.
      Nobby Nic cu compusul albastru Addix Speedgrip pare neschimbat cu excepția certificării E-25, cu dimensiuni de 26, 27.5 și 29 între 2.1 și 3.0. Marathon Plus este la fel, dar primește certificarea ECE-R75 și E-50 pentru viteza de 50 km/h, în dimensiuni de 26, 27.5 și 29 între 2.1 și 2.25. Smart Sam primește o grămadă de mărimi noi la versiunea sa pe sârmă, non-tubeless, incluzând dimensiuni de 27.5 și 29 cu 2.25 și 2.35.
      Smart Sam DD cu carcasa double defense este perfect pentru eMTB și primește certificările ECE-R75 și E-50, plus o versiune de 29×2.6. Smart Sam Plus primește în plus și un strat de protecție antipană de 3 mm GreenGuard, dar și o versiune mai îngustă de 29×1.74.
      Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
      Informații și imagini de pe bikerumor.com
      Sursa: Freerider
×