Mergi la conţinut

Activitate

Fluxul se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. It can be helpful to locate trustworthy sources for academic support, such as digital marketing dissertation help service. While it is possible to pay for dissertations online, you should always verify the service provider's legitimacy and reputation before completing any transactions. Do your homework to find reliable support.
  3. Ieri
  4. Riders Club anunța deschiderea inscrierilor pentru cel de-al 3lea concurs din calendarul 2024, Topoloveni Summer TOUR. După Ziua B, care a fost pe 6 aprilie și Maratonu Dunarii, care va fi pe 18 mai, Topoloveni Summer TOUR vine și cu ceva diferența de nivel, mai precis 450 m. Cu alte cuvinte avansam și trecem de la campie la deal! Insa Topoloveni Summer TOUR 2024 este cunoscut și apreciat de participanti și pentru deja celebra traversare a râului de la finalul traseului. Este un adevărat moment de răcorire, după ce ai pedalat cât ai putut de tare pe unul din cele 3 trasee oferite. De la organizator: E timpul să descoperi câtă tehnică MTB cunoști! La Topoloveni poți trece la următorul nivel în timp ce te bucuri de o tură prin pădure! Pe 15 iunie descoperi cât de priceput ești față de ceilalți Înscrierea cu taxa minima de 160 lei este disponibilă până pe 28 aprilie. Ca la orice altă cursă din calendarul Riders Club, poți veni cu familia și poți profita de REDUCEREA pentru FAMILII de 25% sau poți accesa un ABONAMENT care îți oferă prețul minim în orice moment te-ai înscrie pentru orice 3 curse din calendarul 2024. Abonamente 2024 Campania pentru familii – cu 25% reducere la minim 3 pers. La TOPOLOVENI Summer TOUR ai, pentru prima oară, ocazia să vezi dacă te țin picioarele și câtă tehnică cunoști după ce ai experimentat pe trasee cu diferență mică de nivel și grad scăzut de dificultate. Am gândit cursele din calendar în etape de dificultate, așa încât la Topoloveni descoperi ce înseamnă o urcare și o schimbare de pinioane și puțină tehnică pe coborâre. Nu e greu, dar știi cum să te pregătești pentru ce va urma. Topoloveni este cursa potrivită, înaintea celor “grele”. Diferența de nivel pentru traseul SCURT, cel de 20 de kilometri este de 160 de metri, iar la cel STANDARD este de 450 de metri. Sursa: Freerider
  5. Riders Club anunța deschiderea inscrierilor pentru cel de-al 3lea concurs din calendarul 2024, Topoloveni Summer TOUR. După Ziua B, care a fost pe 6 aprilie și Maratonu Dunarii, care va fi pe 18 mai, Topoloveni Summer TOUR vine și cu ceva diferența de nivel, mai precis 450 m. Cu alte cuvinte avansam și trecem de la campie la deal! Insa Topoloveni Summer TOUR 2024 este cunoscut și apreciat de participanti și pentru deja celebra traversare a râului de la finalul traseului. Este un adevărat moment de răcorire, după ce ai pedalat cât ai putut de tare pe unul din cele 3 trasee oferite. De la organizator: E timpul să descoperi câtă tehnică MTB cunoști! La Topoloveni poți trece la următorul nivel în timp ce te bucuri de o tură prin pădure! Pe 15 iunie descoperi cât de priceput ești față de ceilalți Înscrierea cu taxa minima de 160 lei este disponibilă până pe 28 aprilie. Ca la orice altă cursă din calendarul Riders Club, poți veni cu familia și poți profita de REDUCEREA pentru FAMILII de 25% sau poți accesa un ABONAMENT care îți oferă prețul minim în orice moment te-ai înscrie pentru orice 3 curse din calendarul 2024. Abonamente 2024 Campania pentru familii – cu 25% reducere la minim 3 pers. La TOPOLOVENI Summer TOUR ai, pentru prima oară, ocazia să vezi dacă te țin picioarele și câtă tehnică cunoști după ce ai experimentat pe trasee cu diferență mică de nivel și grad scăzut de dificultate. Am gândit cursele din calendar în etape de dificultate, așa încât la Topoloveni descoperi ce înseamnă o urcare și o schimbare de pinioane și puțină tehnică pe coborâre. Nu e greu, dar știi cum să te pregătești pentru ce va urma. Topoloveni este cursa potrivită, înaintea celor “grele”. Diferența de nivel pentru traseul SCURT, cel de 20 de kilometri este de 160 de metri, iar la cel STANDARD este de 450 de metri. Sursa: Freerider
  6. Here’s a suggestion from FortNine that is sure to spark some back-and-forth: Along with the strength workouts for your shoulders and lower body that the YouTube channel previously recommended, we now see them with a personal trainer suggesting… yoga poses for life on the road. Now, it might not sound super-macho to be yoga-stretching your way through a dual sport camping trip. But I will say that one of the most experienced riders I ever met was a firm believer in doing just this. We had a yoga studio next to the office and he was always doing a lesson and getting limbered up, and he was also a firm believer in this sort of thing before long days in the saddle, or track-day sessions. If you’re around serious motorcyclists for long enough, you’ll almost always find someone else who does the same, although they’re usually an outlier. My own stiff-and-sore days in the saddle have mostly disappeared, and I’ve usually taken the approach that “The best way to get in shape for days in the saddle is to spend days in the saddle.” If you read this older thread on the forum, you’ll see other guys saying the same thing. But is it true? The reality is that you can target specific muscle groups that are problematic—in my case, my shoulders still feel stiff if I wear a moto-backpack all day. And off-the-bike training is something we can do even on days we can’t ride. So, train your muscles with strength conditioning on the days off, like FortNine’s first video, and then stretch your muscles for all-day usability on the days you’re actually riding? That seems to be what they’re trying to tell us. But what works for you? Vezi sursa
  7. advrider

    Can Yoga Help You Ride?

    Here’s a suggestion from FortNine that is sure to spark some back-and-forth: Along with the strength workouts for your shoulders and lower body that the YouTube channel previously recommended, we now see them with a personal trainer suggesting… yoga poses for life on the road. Now, it might not sound super-macho to be yoga-stretching your way through a dual sport camping trip. But I will say that one of the most experienced riders I ever met was a firm believer in doing just this. We had a yoga studio next to the office and he was always doing a lesson and getting limbered up, and he was also a firm believer in this sort of thing before long days in the saddle, or track-day sessions. If you’re around serious motorcyclists for long enough, you’ll almost always find someone else who does the same, although they’re usually an outlier. My own stiff-and-sore days in the saddle have mostly disappeared, and I’ve usually taken the approach that “The best way to get in shape for days in the saddle is to spend days in the saddle.” If you read this older thread on the forum, you’ll see other guys saying the same thing. But is it true? The reality is that you can target specific muscle groups that are problematic—in my case, my shoulders still feel stiff if I wear a moto-backpack all day. And off-the-bike training is something we can do even on days we can’t ride. So, train your muscles with strength conditioning on the days off, like FortNine’s first video, and then stretch your muscles for all-day usability on the days you’re actually riding? That seems to be what they’re trying to tell us. But what works for you? Vezi sursa
  8. Super Z este noua creație Marzocchi cu infuzia noului cartuș Fox GRIP X, o rețetă care a dat naștere unei furci single crown, cu o cursă mare, de 190mm. Iar pentru cine nu știa, debutul și l-a făcut la Rampage-ul de anul trecut. Dar care-i treaba cu furca asta? Pe lângă faptul că este cea mai solidă și cea mai rigidă pe care Marzocchi a construit-o vreodată (după propriile declarații), aceasta vrea să fie de princpiu o furcă double crown într-un pachet de single crown. În acest fel, oricine poate să dea acum un barspin lejer. Brațele superioare măsoară 38mm în diametru, poate fi blocată la nevoie și poate fi achiziționată în mai multe versiuni de cursă, de la 150 la 190mm. Pe alese: roșu sau negru. Beneficiază de reglaj low și high-speed pentru compresie, viteză de revenire și cântărește doar 2.180 grame (deși nu se specifică pentru ce cursă), putând găzdui o roată de 27.5 sau 29 de inch cu o anvelopă de maxim 2.6 inch și un disc între 200 și 230mm. Cel mai probabil, etrierul se montează direct pe furcă dacă folosești un disc de 200mm. Prețul recomandat nu este neapărat mic, însă merită amintită mențiunea celor de la Marzocchi: ”doar 1.289 euro!”. via Marzocchi Sursa: Freerider
  9. Super Z este noua creație Marzocchi cu infuzia noului cartuș Fox GRIP X, o rețetă care a dat naștere unei furci single crown, cu o cursă mare, de 190mm. Iar pentru cine nu știa, debutul și l-a făcut la Rampage-ul de anul trecut. Dar care-i treaba cu furca asta? Pe lângă faptul că este cea mai solidă și cea mai rigidă pe care Marzocchi a construit-o vreodată (după propriile declarații), aceasta vrea să fie de princpiu o furcă double crown într-un pachet de single crown. În acest fel, oricine poate să dea acum un barspin lejer. Brațele superioare măsoară 38mm în diametru, poate fi blocată la nevoie și poate fi achiziționată în mai multe versiuni de cursă, de la 150 la 190mm. Pe alese: roșu sau negru. Beneficiază de reglaj low și high-speed pentru compresie, viteză de revenire și cântărește doar 2.180 grame (deși nu se specifică pentru ce cursă), putând găzdui o roată de 27.5 sau 29 de inch cu o anvelopă de maxim 2.6 inch și un disc între 200 și 230mm. Cel mai probabil, etrierul se montează direct pe furcă dacă folosești un disc de 200mm. Prețul recomandat nu este neapărat mic, însă merită amintită mențiunea celor de la Marzocchi: ”doar 1.289 euro!”. via Marzocchi Sursa: Freerider
  10. DH 16, DH 22 și DH MUD sunt noile anvelope Michelin pentru diverse aplicații în cea mai spectaculoasă disciplină a MTB-ului. Toate vor avea un design al crampoanelor inspirat din motorsport, o carcasă foarte dură care se deformează greu, o stabilitate în viraje crescută plus protecție mai bună împotriva penelor de cauciuc, toate acestea în condițiile în care vor fi cu 11% mai ușoare decât cele din generația precedentă. Alături de o viteză de rulare cu 19% mai mare. Sună impresionant. Din păcate, aflăm doar cât cântărește modelul DH16, pentru sol dur, disponibil pentru roată de 27.5 (1.280 grame) sau 29 inch (1.350 grame) – în lățimea 2.4. Michelin DH22 este conceput pentru teren mai moale oferind o stabilitate crescută. Va fi de asemenea disponibil în cele două diametre, cu o lățime de 2.4. În cele din urmă, aflăm că DH MUD este conceput pentru noroi, așa cum o sugerează de altfel și denumirea, iar crampoanele sunt înalte și foarte distanțate. Prețurile nu au fost momentan comunicate. via Michelin Sursa: Freerider
  11. DH 16, DH 22 și DH MUD sunt noile anvelope Michelin pentru diverse aplicații în cea mai spectaculoasă disciplină a MTB-ului. Toate vor avea un design al crampoanelor inspirat din motorsport, o carcasă foarte dură care se deformează greu, o stabilitate în viraje crescută plus protecție mai bună împotriva penelor de cauciuc, toate acestea în condițiile în care vor fi cu 11% mai ușoare decât cele din generația precedentă. Alături de o viteză de rulare cu 19% mai mare. Sună impresionant. Din păcate, aflăm doar cât cântărește modelul DH16, pentru sol dur, disponibil pentru roată de 27.5 (1.280 grame) sau 29 inch (1.350 grame) – în lățimea 2.4. Michelin DH22 este conceput pentru teren mai moale oferind o stabilitate crescută. Va fi de asemenea disponibil în cele două diametre, cu o lățime de 2.4. În cele din urmă, aflăm că DH MUD este conceput pentru noroi, așa cum o sugerează de altfel și denumirea, iar crampoanele sunt înalte și foarte distanțate. Prețurile nu au fost momentan comunicate. via Michelin Sursa: Freerider
  12. Direct din Italia, via Budapesta, am primit la test de la BikeFun, importatorul echipamentului pentru ciclism Northwave, proaspăt lansații Northwave HAMMER Plus, pantofii de mtb pentru copii, dar nu numai. Poate vă întrebați de ce ar avea nevoie cei mici de asemenea echipament specializat, ei bine au nevoie, pentru că din ce în ce mai des fie vad la concursuri copii cu echipament foarte bun aliniați la start, fie am prieteni care întreabă de recomandări pentru copiii lor. Așadar, acest tip de echipament a devenit din ce în ce mai popular și mai căutat. Pantofii abia au sosit la noi și sunt programați pentru teste serioase în următoarele săptămâni, însă până atunci merită să fie prezentați drept o opțiune foarte bună adresată copiilor care doresc performanță. Mai ales că asemenea echipament serios și specializat pentru copii este greu de găsit la noi pe piață, Northwave, prin importatorul său BikeFun, fiind printre puținii care aduc și distribuie. Northwave HAMMER Plus fac deja parte din categoria „pro”, prin faptul că închiderea lor se face prin rotița SLW3, acest sistem fiind alternativa celor de la Northwave la mult mai cunoscutul BOA. Pantofii nu sunt chiar de nivel „super” pro, pentru că ar fi trebuit să aibă închidere cu două rotițe SLW, așa cum vedem doar la pantofii de top de la Northwave, cum ar fi modelul REBEL 3 pentru mtb sau Road EXTREME PRO 3 pentru șosea. Sistemul SLW3 este de încredere, l-am folosit ani de zile și la alți pantofi și foarte precis la reglaje. Pentru a închide pantofii, desigur că rotești și strângi, însă pentru a regla tensiunea în șiret există reglajul fin pe care-l acționezi apăsând pe un mic buton. În acel moment șiretul este eliberat milimetru cu milimetru pentru a-ți oferi strângerea perfectă. Pentru a elibera complet piciorul, trebuie să tragi de buton. În partea din față pantoful se strânge cu o chingă velcro. Însă foarte impresionant este aspectul general, foarte agresiv, robust și dedicat off-road. Talpa JAWS EVO din cauciuc are un profil foarte robust și se vede imediat că pot fi folosiți pe teren oricât de dificil și tehnic. Cu toate astea plăcuța SPD este bine îngropată în talpă, ceea ce înseamnă că se va și putea merge ușor cu acești pantofi, pe asfalt sau gresie, când faci o pauză și intri într-un magazin. În rest pantofii sunt bine protejați de piatră și stâncă, în față și în spate fiind galoșați. Și la mijloc, unde arcul piciorului este susținut, talpa arată robust și pregătită să primească „pedeapsa” terenului off-road. Spuneam la început că pantofii sunt pentru copii, dar nu numai, pentru că Northwave HAMMER Plus sunt disponibili în măsuri de la 36 pana la 50, deci fără probleme și pentru adulți. Culorile disponibile sunt patru: negru/gri, gri/miere, gri deschis/negru și verde/negru. De asemenea, există și jumătăți de măsuri, dar și varianta „wide”, pentru cei cu laba piciorului mai lată, doar în culoarea negru/gri. Nu în ultimul rând există și varianta de damă, culoarea disponibila fiind negru/irizant. Greutatea măsurată de noi pentru măsura 38 este de 347 g, prețul de vânzare fiind de 645 lei. Vom reveni cu recenzia detaliata la scurt timp după ce îi vom folosi mai întâi la Velodelta 2024 la final de aprilie și ulterior la alte câteva ture, eventual și concursuri. Sursa: Freerider
  13. Direct din Italia, via Budapesta, am primit la test de la BikeFun, importatorul echipamentului pentru ciclism Northwave, proaspăt lansații Northwave HAMMER Plus, pantofii de mtb pentru copii, dar nu numai. Poate vă întrebați de ce ar avea nevoie cei mici de asemenea echipament specializat, ei bine au nevoie, pentru că din ce în ce mai des fie vad la concursuri copii cu echipament foarte bun aliniați la start, fie am prieteni care întreabă de recomandări pentru copiii lor. Așadar, acest tip de echipament a devenit din ce în ce mai popular și mai căutat. Pantofii abia au sosit la noi și sunt programați pentru teste serioase în următoarele săptămâni, însă până atunci merită să fie prezentați drept o opțiune foarte bună adresată copiilor care doresc performanță. Mai ales că asemenea echipament serios și specializat pentru copii este greu de găsit la noi pe piață, Northwave, prin importatorul său BikeFun, fiind printre puținii care aduc și distribuie. Northwave HAMMER Plus fac deja parte din categoria „pro”, prin faptul că închiderea lor se face prin rotița SLW3, acest sistem fiind alternativa celor de la Northwave la mult mai cunoscutul BOA. Pantofii nu sunt chiar de nivel „super” pro, pentru că ar fi trebuit să aibă închidere cu două rotițe SLW, așa cum vedem doar la pantofii de top de la Northwave, cum ar fi modelul REBEL 3 pentru mtb sau Road EXTREME PRO 3 pentru șosea. Sistemul SLW3 este de încredere, l-am folosit ani de zile și la alți pantofi și foarte precis la reglaje. Pentru a închide pantofii, desigur că rotești și strângi, însă pentru a regla tensiunea în șiret există reglajul fin pe care-l acționezi apăsând pe un mic buton. În acel moment șiretul este eliberat milimetru cu milimetru pentru a-ți oferi strângerea perfectă. Pentru a elibera complet piciorul, trebuie să tragi de buton. În partea din față pantoful se strânge cu o chingă velcro. Însă foarte impresionant este aspectul general, foarte agresiv, robust și dedicat off-road. Talpa JAWS EVO din cauciuc are un profil foarte robust și se vede imediat că pot fi folosiți pe teren oricât de dificil și tehnic. Cu toate astea plăcuța SPD este bine îngropată în talpă, ceea ce înseamnă că se va și putea merge ușor cu acești pantofi, pe asfalt sau gresie, când faci o pauză și intri într-un magazin. În rest pantofii sunt bine protejați de piatră și stâncă, în față și în spate fiind galoșați. Și la mijloc, unde arcul piciorului este susținut, talpa arată robust și pregătită să primească „pedeapsa” terenului off-road. Spuneam la început că pantofii sunt pentru copii, dar nu numai, pentru că Northwave HAMMER Plus sunt disponibili în măsuri de la 36 pana la 50, deci fără probleme și pentru adulți. Culorile disponibile sunt patru: negru/gri, gri/miere, gri deschis/negru și verde/negru. De asemenea, există și jumătăți de măsuri, dar și varianta „wide”, pentru cei cu laba piciorului mai lată, doar în culoarea negru/gri. Nu în ultimul rând există și varianta de damă, culoarea disponibila fiind negru/irizant. Greutatea măsurată de noi pentru măsura 38 este de 347 g, prețul de vânzare fiind de 645 lei. Vom reveni cu recenzia detaliata la scurt timp după ce îi vom folosi mai întâi la Velodelta 2024 la final de aprilie și ulterior la alte câteva ture, eventual și concursuri. Sursa: Freerider
  14. Care-i treaba cu aceast nou Psylo? Pe scurt, împrumută tehnologie de la furcile mai scumpe precum Pike sau Lyrik și o aduce sub o formă similară însă pentru un preț mult mai rezonabil. Iar astfel se obține o furcă cu o cursă între 130 și 160mm (în funcție de model, nu o poți regla tu cursa), cu brațe superioare de 35mm construite din aluminiu, pregătită pentru roți de 27.5 sau 29 de inch și cu un offset de 37 sau 44mm. Vor exista mai multe versiuni, din care cele OEM, botezate Silver, vin în versiunea cu arc sau Solo Air. Varinta aftermarket, denumită Gold, va beneficia de cartușul DebonAir cu posibilitatea ajustării volumului de aer (cu ajutorul token-elor), însă damper-ul Isolator este de fapt inima acestui sistem. Design-ul pistonului intern este împrumutat de la Charger 3, oferind 3 poziții (deschis, pedală, închis) pentru ajustarea compresiei și un reglaj pentru revenire. Alături de toate acestea, uleiul Maxima Plush Dynamic utilizat face ca furca să aibă o frecare mai mică. Acesta este noul Isolator. Modelul de top, versiunea Gold, cântărește 2320 de grame (pentru cursa de 160mm – așadar cu 200 de grame mai grea decât un Lyrik Ultimate) și va avea un preț de raft de 645 euro. Psylo Silver RC cântărește 2.786 de grame, pe când versiunea pe arc, 2.888 de grame, fiind astfel destul de grea. Apoi, la fel de noua este și furca Domain, chiar dacă numele este vechi. Aceasta are brațe superioare de 38mm, așadar este un substitut mai ieftin pentru ZEB și în acest sens va fi disponibilă cu o cursă între 150 și 180mm. Varianta OEM va benefia de cartușul SoloAir, pe când varianta aftermarket va avea cartușul DebonAir, cu damper-ul Isolator. Această versiune disponibilă publicului (și nu ca echipare standard pe anumite modele de biciclete), va avea o greutate de 2.5 kg pentru o cursă de 180mm și un preț de raft de 695 euro. Partea bună este că prețurile de achiziție cu siguranță vor fi mai mici decât cele de raft, prin urmare acestea s-ar putea să fie chiar niște afaceri bune. via Rock Shox Sursa: Freerider
  15. Care-i treaba cu aceast nou Psylo? Pe scurt, împrumută tehnologie de la furcile mai scumpe precum Pike sau Lyrik și o aduce sub o formă similară însă pentru un preț mult mai rezonabil. Iar astfel se obține o furcă cu o cursă între 130 și 160mm (în funcție de model, nu o poți regla tu cursa), cu brațe superioare de 35mm construite din aluminiu, pregătită pentru roți de 27.5 sau 29 de inch și cu un offset de 37 sau 44mm. Vor exista mai multe versiuni, din care cele OEM, botezate Silver, vin în versiunea cu arc sau Solo Air. Varinta aftermarket, denumită Gold, va beneficia de cartușul DebonAir cu posibilitatea ajustării volumului de aer (cu ajutorul token-elor), însă damper-ul Isolator este de fapt inima acestui sistem. Design-ul pistonului intern este împrumutat de la Charger 3, oferind 3 poziții (deschis, pedală, închis) pentru ajustarea compresiei și un reglaj pentru revenire. Alături de toate acestea, uleiul Maxima Plush Dynamic utilizat face ca furca să aibă o frecare mai mică. Acesta este noul Isolator. Modelul de top, versiunea Gold, cântărește 2320 de grame (pentru cursa de 160mm – așadar cu 200 de grame mai grea decât un Lyrik Ultimate) și va avea un preț de raft de 645 euro. Psylo Silver RC cântărește 2.786 de grame, pe când versiunea pe arc, 2.888 de grame, fiind astfel destul de grea. Apoi, la fel de noua este și furca Domain, chiar dacă numele este vechi. Aceasta are brațe superioare de 38mm, așadar este un substitut mai ieftin pentru ZEB și în acest sens va fi disponibilă cu o cursă între 150 și 180mm. Varianta OEM va benefia de cartușul SoloAir, pe când varianta aftermarket va avea cartușul DebonAir, cu damper-ul Isolator. Această versiune disponibilă publicului (și nu ca echipare standard pe anumite modele de biciclete), va avea o greutate de 2.5 kg pentru o cursă de 180mm și un preț de raft de 695 euro. Partea bună este că prețurile de achiziție cu siguranță vor fi mai mici decât cele de raft, prin urmare acestea s-ar putea să fie chiar niște afaceri bune. via Rock Shox Sursa: Freerider
  16. This guest post was written by our long time inmate @Wes Mantooth. Read his previous article Death or Coffee?. Mood: “Living On a Thin Line” by The Kinks Fellow Inmates, “Wes Mantooth” joined the Asylum on May 24, 2005. Then a rising senior at the Wharton School of the University of Pennsylvania, my aspirations contrasted with my classmates’ quite professional intentions. I devoured Proficient Motorcycling, pondered the gyroscopic effect, and aced my Basic Riders Course (s/o Motorcycle Safety Foundation!). They interned at Goldman Sachs, learned to speculate, and gleefully rocked their first power suit/skirt. I dreamed of keeping down the front post-apex; they, of flipping billions. My focus was misplaced, perhaps, as more than a handful of my fellow Quakers now have enough offshored to purchase a Ducati V4 R, private lessons from Andrea Dovizioso, and the Mugello Circuit itself because (raises pinky, sips seal pup tea from ivory tusk cup) renting track time is for plebes. Whoops. But hey, spark one for many miles and countless smiles! A decade and a half on two wheels is worth a flog of the piñata accounting for the developmental curve of 20-something males. Early in my riding career, my decision-making on a bike mirrored a college freshfolk’s first 48 hours after tearful parental goodbyes. I rode as if unacquainted with consequence. Zero excuses. Indulge me as I (chronologically) deconstruct Earth’s four successful attempts at pulling me closer: Ride: 2006 Triumph Daytona 675 (See featured image above). Gear: Full-face helmet, leather jacket, summer gloves, Dainese jeans (Kevlar), Timberland boots Location: Mulholland Highway, Santa Monica Mountains, Southern California, U.S.A. Breakdown: Like many yutes, I confused riding fast with skillful riding (remember kids, you don’t have to be in a hurry to be on time!). Trailing a plodding but technically proficient middleweight naked, I decided to pass at the end of a downhill straight preceding a deceptively tricky uphill left-hander. The turn greeted Young ’Tooth with a generously sized gravel patch just as my compressing suspension asked more from the stock Pirelli Dragon Supercorsas. The alacrity and dispatch of my movement necessitated a deftness of touch to evade disaster. Alas, I was (am!) #NotRossi. I was wet behind the ears. Hello gravel, it’s not a pleasure. Bowels clench. Loss of traction, is that you? Evacuation. Good day, pavement! Splat! My bad on the mess. Outcome: Lowside; rashed right fairing; no significant injuries; change of the proverbial drawers required. Mulholland Highway Riding Boots Are For Suckers Ride: 2006 BMW R1200GS Gear: Full-face helmet, leather jacket, ADV gloves, fashion jeans, and Chucks Location: I-405N Exit 55B (Wilshire Blvd) off-ramp, Los Angeles, California, U.S.A. Breakdown: After evening revelry, the not-actually-exorbitant cost of a taxi was more than my gainfully employed self could fathom. It’s only a few exits on the 405, I remember thinking. My decision endangered myself and, potentially, others. Shameful. As it happened, I failed to negotiate the lazily increasing-radius off-ramp located less than a mile away from my then-GF’s spot. Outcome: Lowside; rashed right cylinder guard; rashed right ankle; rashed right foot; then-GF forced to scrub off and tweeze away bits of asphalt, dirt, and sock from karma’s hickies (laughable insurance meant a preventably high cost for an ER visit); then-girlfriend’s pristine bathroom redecorated with The ’Tooth’s blood . . . she remains a gem to this day. Riding Boots Are For Suckers Red Means Stop Ride: 2008 Ducati 848 Gear: Full-face helmet, leather jacket, summer gloves, fashion jeans, over-the-ankle boots Location: 15th and P. Streets, Washington D.C., U.S.A. Breakdown: A late-night ride pursuing l’appel du vide begat a missed red light and a meeting with a BMW 3-series. Time slowed to ¾ of however we normally perceive it as I Superman’d through the intersection. Hello, pavement, my old friend. Outcome: T-boned; murdered Duc; no significant injuries; $$ to fix the 3-series and $$$ to pay off the totalled 848; final “riding-like-a-bunghole” lesson learned. 15th and P. Streets, Washington D.C., U.S.A. Mud + Tourances = Ride: 2015 BMW R1200GS Gear: Chelsea FC shirt atop body armor, motocross gloves, ADV pants, SIDI Adventure boots Location: Unknown fire road, Chattahoochee National Forest, Georgia, U.S.A. Breakdown: Days after near-Biblical rainstorms, I deemed it wise to attack various dirt trails in the Appalachian Mountains . . . on Metzeler Tourances. While a capable all-around tire, they are not mudding’s huckleberry. At a reasonable clip, I approached what I believed to be a puddle. The Tourances met expectation. My riding ability (lack thereof?) could not make up the deficit. Outcome: Lowside; no damage to bike; Earth and right cylinder engage in battle with a severely sprained ankle as collateral damage. 2015 BMW R1200GS Escaping my first crash unscathed was a combination of luck and preparation. I rolled the dice by over-riding my abilities and I paid the accordant price. The correct gear limited the damage. Crash two? Because I decided to wear Chuck Taylors, imbibe, and not call a taxi, the injuries to my ankle and foot were preventable and wholly self-inflicted. Zero excuses. If I believed in miracles, that was crash three. I am without a clue as to how I survived, let alone walked away without a limp or a colostomy bag. With crashes two and three, I courted death and almost circled the bases. I’m just relieved nobody else was injured or worse because of my foolishness and disregard for others. As for crash four, had I not been wearing my SIDI Adventure boots, the Beemer’s right cylinder would have snapped my ankle. Say what you want about sprains vs. breaks, but a lifetime of basketball has my ankles malleable like Gumby. I’ll take a month walking like Fred Sanford over a hospital visit, a cast, and crutches any and all days. Before that ride, crashes one, two, and three crossed my mind; I dressed accordingly and saved myself some bone(headed) trauma. Simple enough, right? Humans are adaptable. In the early 1900s, motorcycle racing was a grisly affair. As a result, the Isle of Man TT made helmet-wearing compulsory in 1914. Today, this can happen and everybody walks away intact. We’ve long known that gearing up keeps you safer than not. How we protect ourselves and others changes with new information and new technologies. To aspiring or new riders questioning the cost and efficacy of full gear and needing further proof, I have always offered this advice: “Try sprinting as fast as you can and swan dive into the pavement.” Thus far, not one has obliged. Each time we ride, we never know. We mitigate the risk to ourselves, our passengers, and our fellow motorists with what we wear and how we ride. Just beneath, there is a simple truth that drives us: existence is better with, and on, a motorcycle. Selfishly, I want you all to maximize the number of potential days on which to spend a bike. Why is that selfish? Well, wherever I am, the sound of an approaching bike brings a smile to my face. My mind takes me back to age four and the potato-potato-potato of my neighbor’s rickety old Harley. I place myself in the shoes of whichever rider glides by and find a moment of happiness because I know that they’re feeling it, too. We dress for the crash so we can ride again. The following is not an indictment, rather a plea: given the times, I hope we follow our own advice. ATGATT. Vezi sursa
  17. advrider

    Gloves, Or Deglove Yourself

    This guest post was written by our long time inmate @Wes Mantooth. Read his previous article Death or Coffee?. Mood: “Living On a Thin Line” by The Kinks Fellow Inmates, “Wes Mantooth” joined the Asylum on May 24, 2005. Then a rising senior at the Wharton School of the University of Pennsylvania, my aspirations contrasted with my classmates’ quite professional intentions. I devoured Proficient Motorcycling, pondered the gyroscopic effect, and aced my Basic Riders Course (s/o Motorcycle Safety Foundation!). They interned at Goldman Sachs, learned to speculate, and gleefully rocked their first power suit/skirt. I dreamed of keeping down the front post-apex; they, of flipping billions. My focus was misplaced, perhaps, as more than a handful of my fellow Quakers now have enough offshored to purchase a Ducati V4 R, private lessons from Andrea Dovizioso, and the Mugello Circuit itself because (raises pinky, sips seal pup tea from ivory tusk cup) renting track time is for plebes. Whoops. But hey, spark one for many miles and countless smiles! A decade and a half on two wheels is worth a flog of the piñata accounting for the developmental curve of 20-something males. Early in my riding career, my decision-making on a bike mirrored a college freshfolk’s first 48 hours after tearful parental goodbyes. I rode as if unacquainted with consequence. Zero excuses. Indulge me as I (chronologically) deconstruct Earth’s four successful attempts at pulling me closer: Ride: 2006 Triumph Daytona 675 (See featured image above). Gear: Full-face helmet, leather jacket, summer gloves, Dainese jeans (Kevlar), Timberland boots Location: Mulholland Highway, Santa Monica Mountains, Southern California, U.S.A. Breakdown: Like many yutes, I confused riding fast with skillful riding (remember kids, you don’t have to be in a hurry to be on time!). Trailing a plodding but technically proficient middleweight naked, I decided to pass at the end of a downhill straight preceding a deceptively tricky uphill left-hander. The turn greeted Young ’Tooth with a generously sized gravel patch just as my compressing suspension asked more from the stock Pirelli Dragon Supercorsas. The alacrity and dispatch of my movement necessitated a deftness of touch to evade disaster. Alas, I was (am!) #NotRossi. I was wet behind the ears. Hello gravel, it’s not a pleasure. Bowels clench. Loss of traction, is that you? Evacuation. Good day, pavement! Splat! My bad on the mess. Outcome: Lowside; rashed right fairing; no significant injuries; change of the proverbial drawers required. Mulholland Highway Riding Boots Are For Suckers Ride: 2006 BMW R1200GS Gear: Full-face helmet, leather jacket, ADV gloves, fashion jeans, and Chucks Location: I-405N Exit 55B (Wilshire Blvd) off-ramp, Los Angeles, California, U.S.A. Breakdown: After evening revelry, the not-actually-exorbitant cost of a taxi was more than my gainfully employed self could fathom. It’s only a few exits on the 405, I remember thinking. My decision endangered myself and, potentially, others. Shameful. As it happened, I failed to negotiate the lazily increasing-radius off-ramp located less than a mile away from my then-GF’s spot. Outcome: Lowside; rashed right cylinder guard; rashed right ankle; rashed right foot; then-GF forced to scrub off and tweeze away bits of asphalt, dirt, and sock from karma’s hickies (laughable insurance meant a preventably high cost for an ER visit); then-girlfriend’s pristine bathroom redecorated with The ’Tooth’s blood . . . she remains a gem to this day. Riding Boots Are For Suckers Red Means Stop Ride: 2008 Ducati 848 Gear: Full-face helmet, leather jacket, summer gloves, fashion jeans, over-the-ankle boots Location: 15th and P. Streets, Washington D.C., U.S.A. Breakdown: A late-night ride pursuing l’appel du vide begat a missed red light and a meeting with a BMW 3-series. Time slowed to ¾ of however we normally perceive it as I Superman’d through the intersection. Hello, pavement, my old friend. Outcome: T-boned; murdered Duc; no significant injuries; $$ to fix the 3-series and $$$ to pay off the totalled 848; final “riding-like-a-bunghole” lesson learned. 15th and P. Streets, Washington D.C., U.S.A. Mud + Tourances = Ride: 2015 BMW R1200GS Gear: Chelsea FC shirt atop body armor, motocross gloves, ADV pants, SIDI Adventure boots Location: Unknown fire road, Chattahoochee National Forest, Georgia, U.S.A. Breakdown: Days after near-Biblical rainstorms, I deemed it wise to attack various dirt trails in the Appalachian Mountains . . . on Metzeler Tourances. While a capable all-around tire, they are not mudding’s huckleberry. At a reasonable clip, I approached what I believed to be a puddle. The Tourances met expectation. My riding ability (lack thereof?) could not make up the deficit. Outcome: Lowside; no damage to bike; Earth and right cylinder engage in battle with a severely sprained ankle as collateral damage. 2015 BMW R1200GS Escaping my first crash unscathed was a combination of luck and preparation. I rolled the dice by over-riding my abilities and I paid the accordant price. The correct gear limited the damage. Crash two? Because I decided to wear Chuck Taylors, imbibe, and not call a taxi, the injuries to my ankle and foot were preventable and wholly self-inflicted. Zero excuses. If I believed in miracles, that was crash three. I am without a clue as to how I survived, let alone walked away without a limp or a colostomy bag. With crashes two and three, I courted death and almost circled the bases. I’m just relieved nobody else was injured or worse because of my foolishness and disregard for others. As for crash four, had I not been wearing my SIDI Adventure boots, the Beemer’s right cylinder would have snapped my ankle. Say what you want about sprains vs. breaks, but a lifetime of basketball has my ankles malleable like Gumby. I’ll take a month walking like Fred Sanford over a hospital visit, a cast, and crutches any and all days. Before that ride, crashes one, two, and three crossed my mind; I dressed accordingly and saved myself some bone(headed) trauma. Simple enough, right? Humans are adaptable. In the early 1900s, motorcycle racing was a grisly affair. As a result, the Isle of Man TT made helmet-wearing compulsory in 1914. Today, this can happen and everybody walks away intact. We’ve long known that gearing up keeps you safer than not. How we protect ourselves and others changes with new information and new technologies. To aspiring or new riders questioning the cost and efficacy of full gear and needing further proof, I have always offered this advice: “Try sprinting as fast as you can and swan dive into the pavement.” Thus far, not one has obliged. Each time we ride, we never know. We mitigate the risk to ourselves, our passengers, and our fellow motorists with what we wear and how we ride. Just beneath, there is a simple truth that drives us: existence is better with, and on, a motorcycle. Selfishly, I want you all to maximize the number of potential days on which to spend a bike. Why is that selfish? Well, wherever I am, the sound of an approaching bike brings a smile to my face. My mind takes me back to age four and the potato-potato-potato of my neighbor’s rickety old Harley. I place myself in the shoes of whichever rider glides by and find a moment of happiness because I know that they’re feeling it, too. We dress for the crash so we can ride again. The following is not an indictment, rather a plea: given the times, I hope we follow our own advice. ATGATT. Vezi sursa
  18. Rising Dakar racing star Mason Klein may be leaving China-based KOVE racing team for Honda, according a post on his Facebook page. The post, seen below, states “I’m so excited to start my first race with @hondaracingbr let’s do this. Prologue starts today.” No other details were posted by Klein and so far, there’s been no comment publicly from Honda via their various news channels. Facebook/Meta The @hondaracingbr directs to the Instagram page for Honda Racing Brazil where Klein is listed as a Rally team member. A post on Klein’s Instagram page also has a still of the Honda 450RX cockpit with a short clip of the song “Let The Good Times Roll” by The Cars (traditionally a Kawasaki slogan…). Klein was a startling pick for KOVE’s 2024 Dakar racing effort, known as KORR, as they worked to improve on 2023’s result, which included a three-for-three finish for the KOVE 450cc rally bikes. But mishaps hampered the team’s 2024 effort and Klein was unable to finish after suffering a mechanical failure, possibly due to an impact with a rock into the gearshift/counter sprocket area of the motor. With little experience on the bike he was given, especially as it barely cleared customs in time for the race, he soldiered on anyway, but ultimately fell short while other KOVE riders also placed far out of the lead and one member suffered a minor injury. Klein getting some hangtime on his KOVE 450. Photo by KOVE/KORR KOVE’s owner, Zhang Xue, an experienced dirt rider himself, said after launching the company in 2021 that he wanted to win the prestigious desert race on his brand of motorcycle. He also works on the bikes during the Dakar race. The KOVE 450 machines are now sold in the U.S. in various trims, including an essentially turn-key desert racing version for $14,000. A street-legal dual-sport version retails for $9,299. In his Facebook post, Klein is shown standing next to a race-prepped Honda 450RX, and wearing a Fly Racing Honda jersey and Honda logo hat. To be clear, we have not heard any official word that Klein has left the KORR team for Honda, or if there is some special arrangement taking place between the companies, although that seems unlikely. We have reached out to both Honda and KOVE for more information. The story will be updated as we learn more. Vezi sursa
  19. Rising Dakar racing star Mason Klein may be leaving China-based KOVE racing team for Honda, according a post on his Facebook page. The post, seen below, states “I’m so excited to start my first race with @hondaracingbr let’s do this. Prologue starts today.” No other details were posted by Klein and so far, there’s been no comment publicly from Honda via their various news channels. Facebook/Meta The @hondaracingbr directs to the Instagram page for Honda Racing Brazil where Klein is listed as a Rally team member. A post on Klein’s Instagram page also has a still of the Honda 450RX cockpit with a short clip of the song “Let The Good Times Roll” by The Cars (traditionally a Kawasaki slogan…). Klein was a startling pick for KOVE’s 2024 Dakar racing effort, known as KORR, as they worked to improve on 2023’s result, which included a three-for-three finish for the KOVE 450cc rally bikes. But mishaps hampered the team’s 2024 effort and Klein was unable to finish after suffering a mechanical failure, possibly due to an impact with a rock into the gearshift/counter sprocket area of the motor. With little experience on the bike he was given, especially as it barely cleared customs in time for the race, he soldiered on anyway, but ultimately fell short while other KOVE riders also placed far out of the lead and one member suffered a minor injury. Klein getting some hangtime on his KOVE 450. Photo by KOVE/KORR KOVE’s owner, Zhang Xue, an experienced dirt rider himself, said after launching the company in 2021 that he wanted to win the prestigious desert race on his brand of motorcycle. He also works on the bikes during the Dakar race. The KOVE 450 machines are now sold in the U.S. in various trims, including an essentially turn-key desert racing version for $14,000. A street-legal dual-sport version retails for $9,299. In his Facebook post, Klein is shown standing next to a race-prepped Honda 450RX, and wearing a Fly Racing Honda jersey and Honda logo hat. To be clear, we have not heard any official word that Klein has left the KORR team for Honda, or if there is some special arrangement taking place between the companies, although that seems unlikely. We have reached out to both Honda and KOVE for more information. The story will be updated as we learn more. Vezi sursa
  20. Ultima săptămână
  21. The ebook writing company are a reliable and reputable brand to cater your book writing and publishing hassles. We are working with a team of experienced and qualified experts who are capable of writing the perfect story for you. Our team consist of professional editors who verifies the quality of your book to provide that you obtain a flawless work.
  22. Crescent Yamaha, „casa” echipei oficiale Pata Prometeon Yamaha WorldSBK, a pregătit o Yamaha YZF-R1 ediție limitată Jonathan Rea. Producătorul japonez sărbătorește astfel așteptatul „transfer” al sextuplului campion mondial la echipa cu care concurează în WSBK. Doar 65 de exemplare din această Yamaha YZF-R1 vor fi disponibile, în două culori: „Winter Test” – schema grafică folosită de Rea înainte de testele din noiembrie 2023, alături de o replică exactă a motocicletei Pata Prometeon Yamaha. Fiecare motocicletă va avea o emblemă specială pe rezervor, cu un design asortat cu cel al căștii lui Jonathan Rea. Prețul unui exemplar este de 30.000 de lire sterline, iar „îmbunătățirile” nu sunt doar estetice, motocicletele primind și o linie de evacuare Akrapovic, jante Marchesini încălțate cu anvelope Pirelli SuperCorsa SP, amortizor Ohlins TTX, cartuș furcă Nix și amortizor de ghidon. [embedded content] Frânarea este îmbunătățită grație unui cilindru principal Brembo care lucrează cu conducte de frână cu împletitură din oțel de la Hel Performance. Pinioanele față și spate de la Gandini și lanțul DID sunt similare cu cele utilizate de echipa oficială WorldSBK. Fiecare mic detaliu a fost luat în considerare, de la apărătoarea manetei de frână (GB Racing), protecțiile motorului, elementele de fixare din titan Pro-Bolt, diverse piese de șasiu GYTR, șaua ultra-aderentă pregătită de Race Seat, alături de un prelungitor rezervor din carbon, capac pentru șaua de pasager. Opțional se poate comanda un pachet de frânare compus din etriere Brembo GP4RX și discuri racing T-Drive care oferă o putere de oprire de neegalat chiar și pentru cei mai exigenți pasionați de trackdays. Există și un pachet Garage suplimentar care include standere GYTR, covoraș și husă JR Replica Capit. Potrivit celor de la Crescent, o astfel de motocicletă, cu al său certificat semnat de Rea și Paul Denning, ajunge – ținând cont de upgradeuri – să fie o achiziție mai avantajoasă decât un R1 stock. Mai mult, pentru că din 2025, YZF-R1 se va produce doar pentru uzul exclusiv pe circuit, „JR Replica” este una dintre ultimele ediții speciale YZF-R1 care se poate înmatricula pentru a fi folosită pe drumuri publice. Sursa
  23. Crescent Yamaha, „casa” echipei oficiale Pata Prometeon Yamaha WorldSBK, a pregătit o Yamaha YZF-R1 ediție limitată Jonathan Rea. Producătorul japonez sărbătorește astfel așteptatul „transfer” al sextuplului campion mondial la echipa cu care concurează în WSBK. Doar 65 de exemplare din această Yamaha YZF-R1 vor fi disponibile, în două culori: „Winter Test” – schema grafică folosită de Rea înainte de testele din noiembrie 2023, alături de o replică exactă a motocicletei Pata Prometeon Yamaha. Fiecare motocicletă va avea o emblemă specială pe rezervor, cu un design asortat cu cel al căștii lui Jonathan Rea. Prețul unui exemplar este de 30.000 de lire sterline, iar „îmbunătățirile” nu sunt doar estetice, motocicletele primind și o linie de evacuare Akrapovic, jante Marchesini încălțate cu anvelope Pirelli SuperCorsa SP, amortizor Ohlins TTX, cartuș furcă Nix și amortizor de ghidon. [embedded content] Frânarea este îmbunătățită grație unui cilindru principal Brembo care lucrează cu conducte de frână cu împletitură din oțel de la Hel Performance. Pinioanele față și spate de la Gandini și lanțul DID sunt similare cu cele utilizate de echipa oficială WorldSBK. Fiecare mic detaliu a fost luat în considerare, de la apărătoarea manetei de frână (GB Racing), protecțiile motorului, elementele de fixare din titan Pro-Bolt, diverse piese de șasiu GYTR, șaua ultra-aderentă pregătită de Race Seat, alături de un prelungitor rezervor din carbon, capac pentru șaua de pasager. Opțional se poate comanda un pachet de frânare compus din etriere Brembo GP4RX și discuri racing T-Drive care oferă o putere de oprire de neegalat chiar și pentru cei mai exigenți pasionați de trackdays. Există și un pachet Garage suplimentar care include standere GYTR, covoraș și husă JR Replica Capit. Potrivit celor de la Crescent, o astfel de motocicletă, cu al său certificat semnat de Rea și Paul Denning, ajunge – ținând cont de upgradeuri – să fie o achiziție mai avantajoasă decât un R1 stock. Mai mult, pentru că din 2025, YZF-R1 se va produce doar pentru uzul exclusiv pe circuit, „JR Replica” este una dintre ultimele ediții speciale YZF-R1 care se poate înmatricula pentru a fi folosită pe drumuri publice.
  24. Ural Motorcycles has been making basically the same machine for a long, long time, but in the past decade, the Russian-moved-to-Kazakhstan company (with its headquarters in the US PNW) has been modernizing its lineup with updates like EFI. Now, according to some cryptic lines in their latest PR email, it seems they’re working on upgrading their flat twin engine. The note is prefaced by an explanation that the company has been tied up with overhauling its business for the past couple of years; moving the factory to Kazakhstan was a major endeavor, no doubt! And then we get this: In cooperation with O.M.I. Srl an Italian engineering company and aRacer SpeedTek, a Taiwanese specialist in engine management systems, we started a big project to develop and implement some long overdue changes to our motorcycle. Please don’t get too excited just yet, the changes won’t come to live tomorrow. What could this mean? We’d guess an overhaul to the Ural engine’s top end, perhaps a turbo? O.M.I. Srl works with a lot of different technologies, including aerospace sector stuff, air compressors, aftercoolers, and lots more. Maybe we’ll get a bit more info with their next month’s email. Photo: Ural Demo days Ural has demo days coming up for the next three Saturdays in 2024: April 20, April 27, and May 4. Urals are not exactly common on the ground, so this is your chance to get some actual seat time on a machine if you want to ride one before putting money down! You can find a list of participating dealerships here. Vezi sursa
  25. Ural Motorcycles has been making basically the same machine for a long, long time, but in the past decade, the Russian-moved-to-Kazakhstan company (with its headquarters in the US PNW) has been modernizing its lineup with updates like EFI. Now, according to some cryptic lines in their latest PR email, it seems they’re working on upgrading their flat twin engine. The note is prefaced by an explanation that the company has been tied up with overhauling its business for the past couple of years; moving the factory to Kazakhstan was a major endeavor, no doubt! And then we get this: In cooperation with O.M.I. Srl an Italian engineering company and aRacer SpeedTek, a Taiwanese specialist in engine management systems, we started a big project to develop and implement some long overdue changes to our motorcycle. Please don’t get too excited just yet, the changes won’t come to live tomorrow. What could this mean? We’d guess an overhaul to the Ural engine’s top end, perhaps a turbo? O.M.I. Srl works with a lot of different technologies, including aerospace sector stuff, air compressors, aftercoolers, and lots more. Maybe we’ll get a bit more info with their next month’s email. Photo: Ural Demo days Ural has demo days coming up for the next three Saturdays in 2024: April 20, April 27, and May 4. Urals are not exactly common on the ground, so this is your chance to get some actual seat time on a machine if you want to ride one before putting money down! You can find a list of participating dealerships here. Vezi sursa
  26. In its report, Kawasaki says: “On certain eligible units, the spark plugs may have been damaged during the vehicle manufacturing process. It may result in unstable idle, hesitation and in the worst case, engine stalling.” Describing the safety risk, Kawasaki says: “There is a risk that the engine may stall due to the damaged spark plugs.” The motorcycles affected by this recall are as follows: 2023 Kawasaki Ninja® ZX-4RR KRT Edition 2024 Kawasaki Ninja® ZX™-4R ABS/140 2024 Kawasaki Ninja® ZX™-4RR 40th Anniversary Edition ABS 2024 Kawasaki Ninja® ZX™-4RR ABS 2024 Kawasaki Ninja® ZX™-4RR KRT Edition ABS The affected motorcycles were produced between October 4, 2023, and November 14, 2023. The affected machines fall within the following VIN ranges: VIN Range 1: Begin : ML5ZXCS11PDA00082 – Ends: ML5ZXCS10PDA01482 Not sequential VIN Range 2: Begin : ML5ZXCP15RDA09931 – Ends : ML5ZXCP16RDA14989 Not sequential VIN Range 3: Begin : ML5ZXCS10RDA09911 – Ends : ML5ZXCS10RDA14669 Not sequential VIN Range 4: Begin : ML5ZXCS11RDA09951 – Ends: ML5ZXCS13RDA13869 Not sequential VIN Range 5: Begin : ML5ZXCS17RDA09971 – Ends: ML5ZXCS1XRDA14209 Not sequential Supplier Identification: In this recall, Kawasaki supplied the spark plugs, but they were not defective. The plugs were broken during the installation process when the spark plug installation tool was tilted. Component Manufacturer Name: Kawasaki Motors Ltd. Address: 1-1, Kawasaki-cho Akashi, Hyogo Foreign States 673-8666 Country: Japa Kawasaki’s Remedy Owners should take their affected motorcycles to a dealer who will replace all four spark plugs at no cost. If the owner has already replaced the spark plugs on an affected motorcycle, they may be eligible for full or partial reimbursement by sending copies of the current owner and VIN information along with copies of repair orders and payment confirmation to the following address: Kawasaki Motors Corp., U.S.A. ATTN: Customer Care P.O. Box 25252 Santa Ana, California 92799-5252. Notification schedule Interestingly, in its Part 573 Safety Recall Report to NHTSA, Kawasaki did not provide any information on the dates when dealers and owners would be contacted. NHTSA has reminded Kawasaki that it must supply the dates, but as of the writing of this article, no dates have been recorded by NHTSA. Contacts In the interim, if you have an affected motorcycle, you may contact Kawasaki Motors Corp, USA, at +1 (949) 770-0400 and cite Recall MC27-04. Owners may also contact the National Highway Traffic Safety Administration Vehicle Safety Hotline at 1-888-327-4236 (TTY 1-800-424-9153), citing NHTSA Recall 24V-221, or go to www.nhtsa.gov. Vezi sursa
  27. In its report, Kawasaki says: “On certain eligible units, the spark plugs may have been damaged during the vehicle manufacturing process. It may result in unstable idle, hesitation and in the worst case, engine stalling.” Describing the safety risk, Kawasaki says: “There is a risk that the engine may stall due to the damaged spark plugs.” The motorcycles affected by this recall are as follows: 2023 Kawasaki Ninja® ZX-4RR KRT Edition 2024 Kawasaki Ninja® ZX™-4R ABS/140 2024 Kawasaki Ninja® ZX™-4RR 40th Anniversary Edition ABS 2024 Kawasaki Ninja® ZX™-4RR ABS 2024 Kawasaki Ninja® ZX™-4RR KRT Edition ABS The affected motorcycles were produced between October 4, 2023, and November 14, 2023. The affected machines fall within the following VIN ranges: VIN Range 1: Begin : ML5ZXCS11PDA00082 – Ends: ML5ZXCS10PDA01482 Not sequential VIN Range 2: Begin : ML5ZXCP15RDA09931 – Ends : ML5ZXCP16RDA14989 Not sequential VIN Range 3: Begin : ML5ZXCS10RDA09911 – Ends : ML5ZXCS10RDA14669 Not sequential VIN Range 4: Begin : ML5ZXCS11RDA09951 – Ends: ML5ZXCS13RDA13869 Not sequential VIN Range 5: Begin : ML5ZXCS17RDA09971 – Ends: ML5ZXCS1XRDA14209 Not sequential Supplier Identification: In this recall, Kawasaki supplied the spark plugs, but they were not defective. The plugs were broken during the installation process when the spark plug installation tool was tilted. Component Manufacturer Name: Kawasaki Motors Ltd. Address: 1-1, Kawasaki-cho Akashi, Hyogo Foreign States 673-8666 Country: Japa Kawasaki’s Remedy Owners should take their affected motorcycles to a dealer who will replace all four spark plugs at no cost. If the owner has already replaced the spark plugs on an affected motorcycle, they may be eligible for full or partial reimbursement by sending copies of the current owner and VIN information along with copies of repair orders and payment confirmation to the following address: Kawasaki Motors Corp., U.S.A. ATTN: Customer Care P.O. Box 25252 Santa Ana, California 92799-5252. Notification schedule Interestingly, in its Part 573 Safety Recall Report to NHTSA, Kawasaki did not provide any information on the dates when dealers and owners would be contacted. NHTSA has reminded Kawasaki that it must supply the dates, but as of the writing of this article, no dates have been recorded by NHTSA. Contacts In the interim, if you have an affected motorcycle, you may contact Kawasaki Motors Corp, USA, at +1 (949) 770-0400 and cite Recall MC27-04. Owners may also contact the National Highway Traffic Safety Administration Vehicle Safety Hotline at 1-888-327-4236 (TTY 1-800-424-9153), citing NHTSA Recall 24V-221, or go to www.nhtsa.gov. Vezi sursa
  28. Back in 2020, Egle reviewed a Monimoto anti-theft tracker which consisted of a wireless tracking node and a fob the rider keeps in their pocket. If the bike moves when the fob isn’t nearby, an alarm rings on your phone and real-time GPS tracking begins via a proprietary app on your phone. Egle found it was very effective, even when traveling in South America: … with the price point of $229, I’d say it’s a worthy investment for your peace of mind – especially when you’re parking your motorcycle in the sketchier parts of Bogota or La Paz, or when there is only street parking available. Safe is always better than sorry! More recently, when the Monimoto 7 came out, the tracking capability got even better, with LTE Cat-M1 wireless connectivity—and battery life was also supposed to improve. And now, this lineup is updated again with the new Monimoto 9. The main difference is size; the Monimoto 7 had a 24-month battery life, but the 9 trades off a smaller size for shortened battery life of 12 months. Chances are, most of us can handle a once-a-year battery change, although if you’ve buried this tracker really deep into your motorcycle, it might be more of a hassle. But to that point—thanks to a new IP68 weatherproof rating, you can stash the tracker node under your skid plate or some other place that crooks aren’t likely to look. The company’ PR says “Monimoto 9 uses LTE-M (LTE-M CAT M1) networks and works globally. The device comes with an embedded eSIM card that covers most parts of the world, where 4G and 5G networks are available.” However, you should check before ordering, in case there’s some legal reason it won’t work in your area—reportedly, Canadians are unable to use this service, and that may be the case elsewhere as well. And obviously, if the service required 4G or 5G networks, it’s useless to you if you’re in the middle of empty wastelands… although bike theft does seem to be rare in the middle of the Sahara. Prices also differ depending on your market; Americans pay a $169 USD MSRP for their tracker, with two months of free service included. After that, your subscription costs $49 a year. For more info, head to Monimoto.com. Vezi sursa
  1. Încarcă mai multă activitate
×
×
  • Creează O Nouă...