Mergi la conţinut
  • https://www.AUTOdoc24.RO

Activitate

Fluxul se actualizează automat     

  1. Ieri
  2. De la "VETERANII,ADUNAREA" la Clubul Motoveteranilor

    Toni !!!cei care jignesc ii poti bloca!!!din 2010 pina azi sint 9 ani!!!face parte din alt club moto!!!ce-l interesează ce vrem noi și ce discutam!!!noi nu am scris și nu am intervenit cu sfaturi sau reproșuri la adresa clubului lor sau membrilor acestuia!!!eu și sper ca toți veteranii respecta toți motocicliștii !!!!
  3. Intrunirea anuala 2019

    Daca știi numele celor care au acronime ai putea sa le treci!!!cei care n-au legătura cu noi ar trebui sa-i ștergi!!!n-ai răspuns ce s-a întîmplă cu lista veteranilor!!cum a dispărut?cine are interes sa nu-i vedem ?i-ai pus sa voteze dar lista cu cei care vor participa exista?cine se ocupa de organizare?nu prea vrei sa răspunzi!!!ai iscat discuții și acum stai ascuns și nu răspunzi decât ce vrei!!acum ca nu mai este Alexa te poti erija in șef!!fiind doar moderator nu trebuia sa pui in discuție locul și data!!!din acest moment nu voi mai interveni!!!constat ca scriu in van!!!!
  4. Intrunirea anuala 2019

    Am mutat postarile care nu aveau legatura cu subiectul topicului aici Am inchis votarea publica astfel incat sa nu mai voteze persoane care nu sunt implicate in Clubul Motoveteranilor. Situatia voturilor va fi actualizata aici, pe masura ce vor fi exprimate noi optiuni. Unde doriti sa se tina intrunirea Motoveteranilor 2019? Calimanesti: 1. sorin56. 2. Valeriu Alexa. 3. Dan Rosca. 4. ytu60.. 5. kato_arad. 6. Slik Radu. 7.AdiVFR. 8. Vlad Dumitrescu. 9. Alexandru Diaconu 10. Ics Alexandru 11. Andre ATak total = 11 voturi Alta locatie: 1.Toni 2. Ivan Pedala 3. Mirela 4. Pedros 5. old steed 6. pdv 7. bluerider53 8. dantudor100 9. Dan Popescu 10. cristichivu74 total = 10 voturi Cand doriti sa se tina intrunirea Motoveteranilor 2019? 24.05 : 1. Valeriu Alexa 2. Dan Rosca total = 2 voturi 31.05: 1.Toni. 2. Ivan Pedala. 3. sorin56. 4. ytu60. 5.Mirela. 6. kato_arad. 7. Slik Radu. 8. Pedros. 9. old steed. 10. pdv. 11. AdiVFR. 12. Vlad Dumitrescu. 13. dantudor100. 14. bluerider53. 15. Ics Alexandru 16. Andre ATak 17.cristichivu74 18. Alexandru Diaconu total = 18 voturi 7.06.-9.06 1. Dan Popescu total = 1 vot
  5. cristichivu74@ Desi imi place cum gandesti si in mare parte iti dau dreptate, totusi ma vad nevoit sa iti atrag atentia si sa te rog sa folosesti un limbaj civilizat, fara insinuari sau aluzii care ar putea fi considerate jignitoare de unii membri ai acestui forum. Multumesc pentru intelegere.
  6. [unable to retrieve full-text content] După zvonuri, iată și confirmarea. Producătorul englez a prezentat familia Triumph Factory Custom: modele în serie limitată. Se începe cu Thruxton R și cu Rocket III, cu mai multă putere și dotări de top. Triumph a dat startul programului TFC (Triumph Factory Custom), care implică producția de modele în serie limitată (750 de exemplare în toată lumea), cu echipări speciale, performanțe sporite și finisări exclusiviste. Thruxton TFC se remarcă prin carena din fibră de carbon, inclusiv aripa față. Alte detalii inlucd placa de aluminiu cu logo TFC, oglinzile retrovizoare nichelate, bordul color, șaua din piele cusută de mână și bușonul […] Articolul Triumph prezintă familia Factory Custom. Printre ele, noul Rocket III apare prima dată în Motobikes.
  7. Roobert Daanyel

  8. De la "VETERANII,ADUNAREA" la Clubul Motoveteranilor

    Cristi chivu nu văd de ce ești deranjat de denumirea pe care ne-am ales-o noi!!!poti ramine deranjat CIT vrei!!!nu e cazul sa tragi pe nimeni de urechi!!!ca nu-i frumos și nici bine!!!asta tine de educație!!!de ambele —de acasă și școala!!!te-ai băgat in seama cu cei din CLUBUL nostru fără sa ai motiv!!!limbajul tău denota lipsa de educație și respect pentru cei pe care spui ca-i Cunoști CIT Și pt ceilalți!!!poate nu știu cei ăla club dar știu ce-i ăla respect și noțiunea de prieten!!!limbajul imperativ îl poti folosi la tine in club !!cu noi poti dialoga fără a folosi jigniri !!!in rest numai de bine!!!
  9. De la "VETERANII,ADUNAREA" la Clubul Motoveteranilor

    Auzi tovarasu' bujie ,nu vrei sa puna si carnetul de membru CC al PCR ?Si mai termina cu aberatiile de CLUB !!! Habar nu ai ce e ala club moto ,si cu siguranta nu ai rezista nici un minut.
  10. Marc Márquez, Jorge Lorenzo, Mick Doohan și Alex Criville au participat la evenimentul organizat de Repsol Honda la Madrid. Sezonul competițional 2019 se apropie și marile echipe au început să prezinte motoarele și formula de parteneriat cu care vor pleca la luptă. În cazul echipei oficiale Honda, echipa este cunoscută, Jorge Lorenzo fiind noul partener al lui Marc Márquez, iar parteneriatul Repsol Honda aniversează 25 de ani de activitate. Azi, 23 ianuarie, Honda a organizat un eveniment la Madrid, în cadrul căruia a fost prezentată echipa, manifestare la care au fost invitați și doi dintre piloții care au scris istorie pentru echipa Repsol Honda. Mick Doohan, cel care a obținut primul titlu de campion mondial pentru echipă, urmat de alte trei pentru aceeași grupare și Alex Criville, primul spaniol învingător la clasa 500 cmc. În cei 25 de ani de parteneriat al celor două companii, echipa Repsol Honda a reușit 14 titluri de campion mondial și nu mai puțin de 168 de victorii. Succesul acestui parteneriat a fost omagiat de conducătorii celor două firme, Antonio Brufau, Președintele companiei Repsol și Tetsuhiro Kuwata, Director HRC. Chiar dacă cei patru piloți prezenți pe scenă au fost însotiți de replici ale motocicletelor pe care au alergat, nu s-a insistat pe prezentarea motocicletelor cu care se va concura în acest sezon, nu au fost comunicate detalii tehnice, a fost un eveniment dedicat parteneriatului și celor care au adus victorii grupării. Toate poveștile postate pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi citite și pe pagina de Facebook, pe LinkedIn, Twiter, Google+, iar filmele sunt postate pe canalul YouTube. Vezi articolul integral
  11. Marc Márquez, Jorge Lorenzo, Mick Doohan și Alex Criville au participat la evenimentul organizat de Repsol Honda la Madrid. Sezonul competițional 2019 se apropie și marile echipe au început să prezinte motoarele și formula de parteneriat cu care vor pleca la luptă. În cazul echipei oficiale Honda, echipa este cunoscută, Jorge Lorenzo fiind noul partener al lui Marc Márquez, iar parteneriatul Repsol Honda aniversează 25 de ani de activitate. Azi, 23 ianuarie, Honda a organizat un eveniment la Madrid, în cadrul căruia a fost prezentată echipa, manifestare la care au fost invitați și doi dintre piloții care au scris istorie pentru echipa Repsol Honda. Mick Doohan, cel care a obținut primul titlu de campion mondial pentru echipă, urmat de alte trei pentru aceeași grupare și Alex Criville, primul spaniol învingător la clasa 500 cmc. În cei 25 de ani de parteneriat al celor două companii, echipa Repsol Honda a reușit 14 titluri de campion mondial și nu mai puțin de 168 de victorii. Succesul acestui parteneriat a fost omagiat de conducătorii celor două firme, Antonio Brufau, Președintele companiei Repsol și Tetsuhiro Kuwata, Director HRC. Chiar dacă cei patru piloți prezenți pe scenă au fost însotiți de replici ale motocicletelor pe care au alergat, nu s-a insistat pe prezentarea motocicletelor cu care se va concura în acest sezon, nu au fost comunicate detalii tehnice, a fost un eveniment dedicat parteneriatului și celor care au adus victorii grupării. Toate poveștile postate pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi citite și pe pagina de Facebook, pe LinkedIn, Twiter, Google+, iar filmele sunt postate pe canalul YouTube. Sursa
  12. Intrunirea anuala 2019

    Din cei20 care au votat pt 31 mai doar 8 ii recunosc a fi membri pe ceilalți cu abrevierile lor nu!!!le-a fi Rușine de numele purtate?ascunzidu-se in spatele acestor abrevieri pot spune si face orice ca nu-i știi identitatea reala!!!revizuiti-va conturile si puneți nume reale si porecle abrevieri ce vreți !!!sa se știe cine sunteți!!!Toni poate traduci tu cine și-n cacei cu abrevieri care au votat!!!cei care au ieșit si n-au mai vrut sa aibă de-a face cu clubul asta sa termine cu sfaturile si voturile lor!!!trebuie sa apăra si sa-si exprime din nou dorința de-a face parte din acest CLUB!!!!simpatizantii sa simpatizeze CIT vor si unde vor daca nu sint membri simpatizanți ai Clubului motoveteranilor!!!Asadar Toni unde ești?ai tăcut? Ai deschis un subiect si acum taci!!!au fost multe întrebări si referi la care ar fi trebuit sa răspunzi tu???Astept in continuare!!!
  13. De la "VETERANII,ADUNAREA" la Clubul Motoveteranilor

    "am fost cel putin cinci intalniri ultima la care am participat a fost cea organizata de Orlando." Se pare totusi ca inafara de cativa "intemeietori", nu prea cunoaste membrii acestei grupari(club mi-e teama sa mai spun!) E greu sa descoperi adevarul doar din taste si monitor, si mai ales daca ultima interactiune cu motoveteranii a fost la intalnirea organizata de Orlando, longtime ago. Mai trist este ca avem parte acum mai mult de detractori si injuratori de pe margine decat de oameni dispusi sa se implice cu propuneri concrete de relansare a clubului (mi-a scapat !).Intemeietoru' Ivan Pedala poate si se straduieste sa faca ceva, dar singur nu cred ca va reusi, si din ce se vede pe aici nici nu se inghesuie nimeni sa-l ajute (mai ales ca acum "partia" e libera, "uzurpatorii" -imi place limbajul asta de lemn- s-au dat deoparte!). RIP Fane !
  14. Foarte mulți dintre voi il cunoașteți pe Cristi din 2010. A venit împreună cu Doctorul Andrei de la Brașov și nu a lipsit de la nici o întrunire. Faptul că este vicepreședintele unui Club moto organizat, nu îl impiedică să rămână simpatizant al motoveteranilor. Aduceți-vă aminte de mine, de Gabi Sulu, de Nicu Anghel, eram și la motoveterani și în alta parte. Vremurile s-au schimbat, noi ne-am schimbat..... indiferent de drumul ales al fiecăruia, trebuie să ne respectăm între noi. Multă sănătate tuturor! Drumuri frumoase pe doua roți! Dumnezeu să-l odihnească pe FANE!
  15. Repeating the unrepeatable? MXGP 2019 Hangover or hegemony for KTM and their MXGP rule? Motocross was an orange domain in 2018 as Red Bull KTM completed a historic season of grand prix excellence. We asked VP of Offroad, Robert Jonas, about the aftermath and then the outlook for the summer to come … Inside the KTM Racing Division building in Munderfing the principal workshop is covered with KTM RC16 MotoGPTM bikes and components. A large-scale amplification of the road racing effort is underway for 2019 and it feels like the HQ is awash with slicks and MotoGPTM technicians and experts. In the corner of the main atrium two MXGP factory dirtbikes sit prone and ready. The KTM 450 SX-Fs works machines may only need a fraction of the technical upkeep and refinement of their MotoGPTM cousins but this racing technology is the undisputed King of a (now crowded) facility that also houses Dakar, Rally and Enduro title-winning pedigree. In 2018 Red Bull KTM owned MXGP unlike any other team or brand in recent memory. They were 1st and 2nd in both MXGP and MX2 classes and from 20 rounds they harvested 19 and 17 wins in both categories respectively. They appeared on the podium a total 29 times in MX2 and 33 times in MXGP (on 13 occasions Tony Cairoli and Jeffrey Herlings walked the rostrum together, Pauls Jonass and Jorge Prado 9 times in MX2). Glenn Coldenhoff was unbeaten at the Motocross of Nations and the biggest stage for the sport. Robert Jonas (AUT), Pit Beirer (GER) & Jeffrey Herlings (NED) Assen (NED) 2018 © Ray Archer Back in Munderfing and on the first floor the management offices contain the odd shirt, trophy and red plate. VP of Offroad, Robert Jonas, has overseen copious amounts of success through his work alongside Pit Beirer. His workspace could be far shinier and much more cluttered … but the Austrian is conscious of the fickle nature of motorsport: motocross in particular with its keen emphasis on the form, shape and confidence of the athlete. “The season was so amazing that it is always a joy to talk about it and remember how great it was … but you are also aware that 2019 is a blank piece of paper and everything will soon start again from scratch,” he admitted. “Preparation is full gas to go again and people are already focused. We will be well prepared … but we know the competition will be doing the same.” Red Bull KTM Factory Racing Team Imola (ITA) 2018 © Ray Archer KTM, Jeffrey Herlings and Jorge Prado gathered much praise once the racing season had ended on the first weekend of October but the weight of the numbers had already began to sink in as the silverware kept on arriving on a weekly basis. Relentless victory is a ‘dream-like’ goal, however there is also something surreal about such attainment. “I understand that we cannot take this for granted and I would say we definitely got a bit spoilt this year with so many wins and fights for race wins,” says Jonas, almost forewarning and with both feet firmly planted on the floor under his desk. “We didn’t leave much room for the others and that is something I recognize. It is not the ‘norm’ and we have to do our homework again in order to be in a position to win again.” ‘Homework’ seems to be a key word and there is little doubt that KTM have worked their socks off to chisel the KTM 450 SX-F and KTM 250 SX-F to the wishes of exceptional riders like Herlings, Cairoli, Prado, Jonass; the vast amount of holeshots and advantageous race starts are part testimony to this. “Sure, that’s clear,” Jonas says. “I’m still convinced that we had the best bike in both classes in 2018 and the target is to have that again. The competition will unlikely accept this for long and will try to work as much as they can … but our team is great and we can really see all their effort over the last few years on the racetrack now. It is not only the result that matters because it is also about how good the bike works and how the bike and rider combine on the track. These steps and progress are something almost as good and they are very cool to see. Very satisfying.” KTM 450 SX-F 2018 © Ray Archer Any casual viewer of MXGP will be aware that Red Bull KTM can call on two of the best racers of the 21st century in the forms of Herlings and Cairoli but such is the unpredictable (and hazardous) state of top-flight motocross that the meld of rider and machine does not automatically equal glory. Especially over nineteen rounds that stretch from Argentina to Asia. “In 2015 we had Max [Nagl] and Tony fighting for the title and it seemed as though nobody else would get a look in … but in the end it was another rider that won it,” says Jonas with a note of caution. “Currently we have two of the world’s best riders on our bikes and if nothing goes wrong then we are in a very good position – I’m fully aware of that – but it doesn’t take a lot; a little injury here or a problem there and all of a sudden you are not ‘there’. All of our riders have been through this already. An injury at the beginning of the season can change things completely and that’s why a new season is exciting.” Herlings, Cairoli, Prado and Jonass all had their injury issues at stages of 2018 (Jonas: “Thankfully just little problems, and we have some tough guys who are quickly back on the bike! I think it was better to be in our position and still leading than struggling; that’s when the season feels even longer.”) but there was also another – unusual – facet of adversity: inter-team rivalry. Sevlievo (BUL) 2018 © Ray Archer There were memorable clashes among the quartet in Britain and Turkey but the tension of the title battles was largely contained without much drama or controversy and marshalled by team managers Claudio De Carli and Dirk Gruebel. Among all the other gains in 2018 this was another source of pride. “Yes, things went quite smoothly,” Jonas says, raising his eyebrows both with surprise and admiration. “With Prado heading over to work with De Carli it turned into something that we did not expect to go so well. I mean, we hoped it would! And we were convinced that Claudio would help Jorge with that last little step. They did a great job. I’m really happy we made that move.” “In MXGP the biggest challenge was at the start of the season and how we’d control the competition between those two guys in the team,” he adds. “Honestly, we thought it would be very difficult, and in the end – with a rider’s perspective and with a few small exceptions in some interviews where one was complaining about the other – it was very professionally handled by both. It was very fair and I really hope it continues in the same way next year because they handled it so well. There weren’t always easy moments, for both of them, but we’re proud of how Claudio and Dirk managed the whole situation.” Tony Cairoli (ITA) & Jeffrey Herlings (NED) Lommel (BEL) 2018 © Ray Archer In the month of January tracks in Spain and Sardinia will be pounded by the four-man crew (Jonass shifting across to Husqvarna to attempt MXGP with rookie Tom Vialle taking his MX2 berth) as KTM look to go at MXGP again. Jonas, as a former racer and well-versed in the swinging fortunes of the sport, has already warned against complacency but this might be a tougher sell throughout the rest of the company and perhaps all the fans that witnessed the wave of spoils in 2018. “MXGP definitely matters for the company and is respected a lot,” he counters. “Of course, we have been dominating the championship and it makes it look a little ‘easy’ to some people but it is not devalued against something like MotoGPTM. I think it is still very much appreciated that we do so well in offroad.” It would be remiss to let the head of the MXGP operation escape without directing the question that will fill pre-season build-up before the opening round in Argentina on March 2-3: can Tony Cairoli match Jeffrey Herlings? Maybe aim for that record-equaling tenth crown? “Never, ever, underestimate Tony: that’s my opinion,” Jonas smiles. “I think Jeffrey is fully aware of that. I think he respects Tony a lot. In the end we could be in the same position as last year but I don’t really know what to expect. I just know that both will give 100% and Tony will go into it with full motivation. I really think he will try for it again. It won’t be easy for either rider.” Red Bull KTM will be fortunate to scourge MXGP with the same intensity as 2018 but the series will undoubtedly feel a bright splash of orange in the months to come. Orlyonok (RUS) 2018 © Ray Archer Photos: Ray Archer
  16. Repeating the unrepeatable? MXGP 2019

    Repeating the unrepeatable? MXGP 2019 Hangover or hegemony for KTM and their MXGP rule? Motocross was an orange domain in 2018 as Red Bull KTM completed a historic season of grand prix excellence. We asked VP of Offroad, Robert Jonas, about the aftermath and then the outlook for the summer to come … Inside the KTM Racing Division building in Munderfing the principal workshop is covered with KTM RC16 MotoGPTM bikes and components. A large-scale amplification of the road racing effort is underway for 2019 and it feels like the HQ is awash with slicks and MotoGPTM technicians and experts. In the corner of the main atrium two MXGP factory dirtbikes sit prone and ready. The KTM 450 SX-Fs works machines may only need a fraction of the technical upkeep and refinement of their MotoGPTM cousins but this racing technology is the undisputed King of a (now crowded) facility that also houses Dakar, Rally and Enduro title-winning pedigree. In 2018 Red Bull KTM owned MXGP unlike any other team or brand in recent memory. They were 1st and 2nd in both MXGP and MX2 classes and from 20 rounds they harvested 19 and 17 wins in both categories respectively. They appeared on the podium a total 29 times in MX2 and 33 times in MXGP (on 13 occasions Tony Cairoli and Jeffrey Herlings walked the rostrum together, Pauls Jonass and Jorge Prado 9 times in MX2). Glenn Coldenhoff was unbeaten at the Motocross of Nations and the biggest stage for the sport. Robert Jonas (AUT), Pit Beirer (GER) & Jeffrey Herlings (NED) Assen (NED) 2018 © Ray Archer Back in Munderfing and on the first floor the management offices contain the odd shirt, trophy and red plate. VP of Offroad, Robert Jonas, has overseen copious amounts of success through his work alongside Pit Beirer. His workspace could be far shinier and much more cluttered … but the Austrian is conscious of the fickle nature of motorsport: motocross in particular with its keen emphasis on the form, shape and confidence of the athlete. “The season was so amazing that it is always a joy to talk about it and remember how great it was … but you are also aware that 2019 is a blank piece of paper and everything will soon start again from scratch,” he admitted. “Preparation is full gas to go again and people are already focused. We will be well prepared … but we know the competition will be doing the same.” Red Bull KTM Factory Racing Team Imola (ITA) 2018 © Ray Archer KTM, Jeffrey Herlings and Jorge Prado gathered much praise once the racing season had ended on the first weekend of October but the weight of the numbers had already began to sink in as the silverware kept on arriving on a weekly basis. Relentless victory is a ‘dream-like’ goal, however there is also something surreal about such attainment. “I understand that we cannot take this for granted and I would say we definitely got a bit spoilt this year with so many wins and fights for race wins,” says Jonas, almost forewarning and with both feet firmly planted on the floor under his desk. “We didn’t leave much room for the others and that is something I recognize. It is not the ‘norm’ and we have to do our homework again in order to be in a position to win again.” ‘Homework’ seems to be a key word and there is little doubt that KTM have worked their socks off to chisel the KTM 450 SX-F and KTM 250 SX-F to the wishes of exceptional riders like Herlings, Cairoli, Prado, Jonass; the vast amount of holeshots and advantageous race starts are part testimony to this. “Sure, that’s clear,” Jonas says. “I’m still convinced that we had the best bike in both classes in 2018 and the target is to have that again. The competition will unlikely accept this for long and will try to work as much as they can … but our team is great and we can really see all their effort over the last few years on the racetrack now. It is not only the result that matters because it is also about how good the bike works and how the bike and rider combine on the track. These steps and progress are something almost as good and they are very cool to see. Very satisfying.” KTM 450 SX-F 2018 © Ray Archer Any casual viewer of MXGP will be aware that Red Bull KTM can call on two of the best racers of the 21st century in the forms of Herlings and Cairoli but such is the unpredictable (and hazardous) state of top-flight motocross that the meld of rider and machine does not automatically equal glory. Especially over nineteen rounds that stretch from Argentina to Asia. “In 2015 we had Max [Nagl] and Tony fighting for the title and it seemed as though nobody else would get a look in … but in the end it was another rider that won it,” says Jonas with a note of caution. “Currently we have two of the world’s best riders on our bikes and if nothing goes wrong then we are in a very good position – I’m fully aware of that – but it doesn’t take a lot; a little injury here or a problem there and all of a sudden you are not ‘there’. All of our riders have been through this already. An injury at the beginning of the season can change things completely and that’s why a new season is exciting.” Herlings, Cairoli, Prado and Jonass all had their injury issues at stages of 2018 (Jonas: “Thankfully just little problems, and we have some tough guys who are quickly back on the bike! I think it was better to be in our position and still leading than struggling; that’s when the season feels even longer.”) but there was also another – unusual – facet of adversity: inter-team rivalry. Sevlievo (BUL) 2018 © Ray Archer There were memorable clashes among the quartet in Britain and Turkey but the tension of the title battles was largely contained without much drama or controversy and marshalled by team managers Claudio De Carli and Dirk Gruebel. Among all the other gains in 2018 this was another source of pride. “Yes, things went quite smoothly,” Jonas says, raising his eyebrows both with surprise and admiration. “With Prado heading over to work with De Carli it turned into something that we did not expect to go so well. I mean, we hoped it would! And we were convinced that Claudio would help Jorge with that last little step. They did a great job. I’m really happy we made that move.” “In MXGP the biggest challenge was at the start of the season and how we’d control the competition between those two guys in the team,” he adds. “Honestly, we thought it would be very difficult, and in the end – with a rider’s perspective and with a few small exceptions in some interviews where one was complaining about the other – it was very professionally handled by both. It was very fair and I really hope it continues in the same way next year because they handled it so well. There weren’t always easy moments, for both of them, but we’re proud of how Claudio and Dirk managed the whole situation.” Tony Cairoli (ITA) & Jeffrey Herlings (NED) Lommel (BEL) 2018 © Ray Archer In the month of January tracks in Spain and Sardinia will be pounded by the four-man crew (Jonass shifting across to Husqvarna to attempt MXGP with rookie Tom Vialle taking his MX2 berth) as KTM look to go at MXGP again. Jonas, as a former racer and well-versed in the swinging fortunes of the sport, has already warned against complacency but this might be a tougher sell throughout the rest of the company and perhaps all the fans that witnessed the wave of spoils in 2018. “MXGP definitely matters for the company and is respected a lot,” he counters. “Of course, we have been dominating the championship and it makes it look a little ‘easy’ to some people but it is not devalued against something like MotoGPTM. I think it is still very much appreciated that we do so well in offroad.” It would be remiss to let the head of the MXGP operation escape without directing the question that will fill pre-season build-up before the opening round in Argentina on March 2-3: can Tony Cairoli match Jeffrey Herlings? Maybe aim for that record-equaling tenth crown? “Never, ever, underestimate Tony: that’s my opinion,” Jonas smiles. “I think Jeffrey is fully aware of that. I think he respects Tony a lot. In the end we could be in the same position as last year but I don’t really know what to expect. I just know that both will give 100% and Tony will go into it with full motivation. I really think he will try for it again. It won’t be easy for either rider.” Red Bull KTM will be fortunate to scourge MXGP with the same intensity as 2018 but the series will undoubtedly feel a bright splash of orange in the months to come. Orlyonok (RUS) 2018 © Ray Archer Photos: Ray Archer
  17. De la "VETERANII,ADUNAREA" la Clubul Motoveteranilor

    @ytu60 Simpatizant al Motoveteranilor sunt de la intrunirea de la Cheia 2010,In Black Storm am fost ,prospect,membru si VP,iar 81 este drumul ales. Imi cer scuze daca am jignit pe cineva,dar trebuie recunoscut declinul acestui grup alaturi de care am fost ani buni. Cind am folosit expresia profitor nu ma refeream la parte financiara.Doar cine nu a avut de aface cu un club se poate gandii ca poti face bani din asta. Referirea era la insusirea si deturnarea grupului a emblemei si altele. Nu mai e nimic din ce a fost la Cheia,Moeciu,Sacelu ,etc. Regretul meu e ca din diverse motive ,orgolii, dorinte de sefie si functii nu sa continuat pe linia care se pornise si multi din cei care au pus bazele grupului,au preferat sa plece. Sa ne vedem cu bine.
  18. @cristichivu74 cred ca ar trebui sa te hotărăști din ce club faci parte. Ești cam ne hotarat, ori ești membru in Black Storm RC ori simpatizant in Clubul Motoveteranilor? Schimbările din profilul tau m-au cam pus pe gânduri. Nu mai înțeleg nimic. -Daca reprezinți Black Storm RC, lasă-ne sa ne rezolvam singuri problemele, Cred ca suntem destul de mari si oricum problemele se vor discuta la întrunirea anuală 2019,indiferent unde si la ce data se va face. -Daca optezi pentru simpatizant la Clubul Motoveteranilor, te rog sa te rezumi la votul pentru locatie si data Multumesc anticipat @bluerider53 toti membrii plini si/sau simpatizanti au dreptul la vot pentru alegerea datei si a locatiei întrunirii anuale Anul aceste se vor purta discutii vis a vis de lista membrilor, situația ONG-ului, statut, regulament, vot, etc. @Dan P. ai omis cateva voturi. Sunt baietii noi simpatizanti/aspiranti care vin cu noi de doi ani la întrunirile anuale. Sunt băieți tineri cu putere de munca mai mare decât multi dintre noi. Doresc sa faca ceva pentru club, fara pretenții. Vali ( si nu numai) poate confirma acest lucru. Sigur avem nevoie si de o pepiniera ca Cubul sa crească si meargă mai departe. Si apropo Dane Weekend-ul 7.06 - 9.06 complica si mai tare situația. Deja s-au facut rezervări cu avansuri pentru o mini vacanța si cred ca vor lipsi mai multi dintre noi. Am gândit-o cu toții in asa fel încât sa putem participa indiferent de data care se va vota 24.06 sau 31.06. @Valeriu Alexa stai linistit Vali, sunt convins ca ideea ta nu a fost de a uzurpa sau de a fi un profitor. Poate ca a fost luată in pripa si fara consultări cu membrii cu vechime. Oricum ONG-ul este la "sertar", discuțiile se vor purta la întrunirea anuală 2019. Nu reacționa la încercările de dezbinare făcute de @critichivu74. Dupa cum ai observat si-a schimbat profilul de trei ori intr-o luna si "nu înțeleg" ce încearcă sa faca. Este membru in Black Storm, suport 81 Hell's District, dar apare si simpatizant in Clubul Motoveteranilor. Cel mai bine ne vedem de votul nostru si vom hotăra împreuna la sedinta care este calea pe care o vom urma O zi frumoasa tuturor si asfalt uscat @cristichivu74 cred ca ar trebui sa te hotărăști din ce club faci parte. Ești cam ne hotarat, ori ești membru in Black Storm RC ori simpatizant in Clubul Motoveteranilor? Schimbările din profilul tau m-au cam pus pe gânduri. Nu mai înțeleg nimic. -Daca reprezinți Black Storm RC, lasă-ne sa ne rezolvam singuri problemele, Cred ca suntem destul de mari si oricum problemele se vor discuta la întrunirea anuală 2019,indiferent unde si la ce data se va face. -Daca optezi pentru simpatizant la Clubul Motoveteranilor, te rog sa te rezumi la votul pentru locatie si data Multumesc anticipat @bluerider53 toti membrii plini si/sau simpatizanti au dreptul la vot pentru alegerea datei si a locatiei întrunirii anuale Anul aceste se vor purta discutii vis a vis de lista membrilor, situația ONG-ului, statut, regulament, vot, etc. @Dan P. ai omis cateva voturi. Sunt baietii noi simpatizanti/aspiranti care vin cu noi de doi ani la întrunirile anuale. Sunt băieți tineri cu putere de munca mai mare decât multi dintre noi. Doresc sa faca ceva pentru club, fara pretenții. Vali ( si nu numai) poate confirma acest lucru. Sigur avem nevoie si de o pepiniera ca Cubul sa crească si meargă mai departe. Si apropo Dane Weekend-ul 7.06 - 9.06 complica si mai tare situația. Deja s-au facut rezervări cu avansuri pentru o mini vacanța si cred ca vor lipsi mai multi dintre noi. Am gândit-o cu toții in asa fel încât sa putem participa indiferent de data care se va vota 24.06 sau 31.06. @Valeriu Alexa stai linistit Vali, sunt convins ca ideea ta nu a fost de a uzurpa sau de a fi un profitor. Poate ca a fost luată in pripa si fara consultări cu membrii cu vechime. Oricum ONG-ul este la "sertar", discuțiile se vor purta la întrunirea anuală 2019. Nu reacționa la încercările de dezbinare făcute de @critichivu74. Dupa cum ai observat si-a schimbat profilul de trei ori intr-o luna si "nu înțeleg" ce încearcă sa faca. Este membru in Black Storm, suport 81 Hell's District, dar apare si simpatizant in Clubul Motoveteranilor. Cel mai bine ne vedem de votul nostru si vom hotăra împreuna la sedinta care este calea pe care o vom urma O zi frumoasa tuturor si asfalt uscat PS Sa lăsam cearta si sa ne amintim si de cei ce nu mai sunt printre noi Azi Radu Fanel ar fi împlinit 54 de ani. Dumnezeu sa te aibă in paza Fanele
  19. Ultima săptămână
  20. De la "VETERANII,ADUNAREA" la Clubul Motoveteranilor

    Am extrapolat pentru ca sunt dezamagit de postarile membrilor/nemembrilor intr-un topic dedicat intalnirii anuale a Grupului /Clubului Motoveteranilor/Simpatizantilor/Huzurpatorilor/Profitorilor.Sa avem viata!
  21. De la "VETERANII,ADUNAREA" la Clubul Motoveteranilor

    Aderarea la club este voluntara!!! Nu poate Toni sa șteargă și nici sa adauge cu de la sine putere!!!este și el tot membru ca ceilalți,chiar daca-și dorește mai mult!!!de la moderare la puterea de-a stabili cine și ce e drum lung!!!tocmai pt acest considerent am ajuns in acest impas și discuții sterile și inutile!!!au trecu 2 săptămâni de cind a deschis acest topic!!!rezultat NIMIC!!!!Ivane!!!sa ai viața!!!vb cind ne vedem sau cind voi trece pe la tine!!!!ambele variante sint valabile!!!!
  22. Toni e plecat sa-i dea de fund la Groapa Marianelor. Vine repede.
  23. De la "VETERANII,ADUNAREA" la Clubul Motoveteranilor

    Inteleg ca cei care au pus bazele clubului ne invita pe toti spre alt loc,mai ales pe cei lipsiti de politete si respect pentru ca nu au tinut cont de nimic atunci cand au facut ceva (ala mic ceva, dar ceva /nu nimic),un loc in care sa ne putem intalni,in alta perioada a vietii (sau altei vieti acolo sus). Ma dezamageste faptul ca desi am fost de acord cu propunerea unor membri ca este in beneficiul Clubului sa suspend pentru o perioada activitatea ONG-ului care da personalitate juridica CLUBULUI MOTOVETERANILOR,deci care este fundamentul juridic/oficial al acestui Club, prin HOTARARE JUDECATOREASCA ,(deci cei care mai trag sperante ca poate fi altfel se insala),constat ca acest demers nu duce catre consensul mult dorit de majoritatea membrilor ,fostilor membri ,viitorilor membri,simpatizantilor ,viitorilor simpatizanti,copiilor si nepotilor ,SI ALTII.Acesti ALTII cred ca au alte interese .Noi nu le cunoastem.Poate le stiti voi ... PS.Sa avem viata toti...! Poate faci curatenie si la membri.Aia care sunt uzurpatori si profitori, care au dus de rapa grupul motoveteranilor dupa parerea nemembrului CristiChivu 74.Deja incep sa ma gandesc serios daca este bine pentru mine sa apartin acestui grup.
  24. Intrunirea anuala 2019

    Se intelege ce a scris Pedala? Sau citesc eu aiurea. Hai sa revenim la ale noastre. Eu inteleg ca ne tampim,,,doar ca o facem prea repede.
  25. De la "VETERANII,ADUNAREA" la Clubul Motoveteranilor

    Uzurpator da ,dar nu profitor.Poate am vrut sa fac ceva bun pentru grup si nu a fost pe placul unora .Poate unii contestatari au parasit acest grup si acum constata ca acest grup este al lor pe viata.Motoveteran vei deveni si tu peste niste ani ,poate si eu daca mai traiesc .Profitor nu poti sa ma consideri daca tii cont de cati bani a costat infiintarea clubului tau cati bani platesti contabilul si cati platesti anual pentru depunerea bilantului.Fara sa tinem cont de plata lunara pentru administrare de cont la banca. Repet ca pot schimba denumirea Asociatiei daca se hotaraste in sedinta anuala ,pot schimba si maine daca vor majoritatea.Constat ca sunt puse tunurile pe MOTOVETERANI.
  26. De la "VETERANII,ADUNAREA" la Clubul Motoveteranilor

    Bujie, cel din Suceava a murit, Dumnezeu sa-l odihneasca-n pace! I se spunea Mosu'...dar ce importanta are aici politetea, cand Chivu la asta facea referire, adica s-a facut ceva care nu a tinut cont de nimic...nici macar de respectul ala minimal pentru cei care au pus bazele clubului... Iar tu consideri miscarea asta a motoveteranilor un sport scump...care de fapt nu-i nici sport, si nici scump nu ar trebui sa fie. Haide sa ne orientam spre un nou loc in care sa ne putem intalni, poate o alta perioada, sa iesim nitel din tiparul asta care vad ca ne-a intaratat pe unii impotriva altora! Sa ai viata, Bujie! Toni, te rog frumos, cand citesti si ai timp, fa curatenie aici...lasa doar ce consideri necesar! Multumesc!
  27. De la "VETERANII,ADUNAREA" la Clubul Motoveteranilor

    Greșeală este a moderatorului care permite celor din afara clubului sa-si expună părerile!!!poate i-a scăpat din vedere sau in mod voit n-a intervenit!!!nu cred ca are importantă cind ne-am luat carnetul,este vorba despre respect!!!!asta se învață și se cultiva din copilărie!!!!sm un exemplu pt voi d-îl din Suceava sa m-a scuze nu-i mai țin minte numele,in2014 cind a venit la Calimanesti avea 85 ani!!!la ce categorie ne încadram noi?la copii?nu .deci respectul este inportant nu virsta nici vechimea carnetului!!! Acum as traduce din romană in romană ::Weekend înseamnă sfirsit de săptămâna adică sâmbătă și duminica!!!1 și 2 Iunie sint primul Weekend din Iunie!!!daca vreți voi așa e bine !pentru voi!!!in afara de discuții n-am văzut lista cu cei care vor sa participe și cine se ocupa!!!mai multe despre acest subiect cind ne vedem!!!!
  1. Încarcă mai multă activitate
×