Activitate

Fluxul se actualizează automat   

  1. Astăzi
  2. Sfaturi, recomandari? Critici? Topic preluat automat
  3. Salut, După ceva ani de ezitări, m-am hotărât să-mi iau brap-brap. Am ceva experiență, dar nimic tangent cu supermotradul: aș aprecia deci ceva sfaturi și sugestii legat de modele. De asemenea, dacă știți pe cineva care vinde ceva demn de interes - cu precădere în București (pe site-urile de vânzări cam bate vântul), anunțați-mă. Ca să definesc mai bine ceea ce caut: Ceva cu care să mă deplasez zilnic prin oraș, să mă pot strecura prin trafic și cu care să mă pot și distra - deci regim 90% urban. Să fie ușor: chestii de genul XT660 sau Hypermotard 796 (dacă pot fi considerate astea SM-uri) ies din calcul; maxim 140-150kg la gol. În principiu să fie SM din fabrică, nu enduro modificat pentru stradă. Injecție, furcă USD, frâne bune. Nu vreau DRZ400. Sunt sigur că este o motocicletă foarte bună, versatilă și fiabilă ca un tanc, dar nu Sunt... limitat natural (am 1,68-1,69 @ 67-68kg), deci cu cât e mai puțin înalt, cu atât mai bine. Nu vreau s-o bag la enduro. Despre modele în sine nu știu mare lucru. Mă atrage foarte mult SXV 450, dar nu vreau să am surpriza să nu-mi pornească dimineața de exemplu. 690 SMC am înțeles că este foarte înalt și relativ greuț. Altceva de la KTM? Husqvarna? Husaberg? Bugetul este pe la 3-4k €, dar relativ flexibil. Mulțumesc anticipat pentru răspunsuri. Topic preluat automat
  4. După lansarea lui Jeffsy cu roți de 29 de inch, cei de la YT Industries au considerat ca fiind firesc următorul pas: lansarea unei versiuni cu roți de 27.5 inch, pentru cei care vor să se miște mai rapid și mai agil pe bicicletă. Modelul este deja consacrat și a strâns mulți adepți, însă era imperios necesar ca prin roata mai mică, modelul să se adreseze celor care pedalează mai sportiv sau chiar celor care au o înălțime mai mică. Astfel, la nicio lună după ce a prezentat întreaga gamă pentru 2017, YT vine și cu modelul Jeffsy 27. Cei de la YT ne spun un singur lucru: size doesn’t matter!Diferențele față de modelul cu roți de 29 de inch sunt destul de mari. În primul rând, este vorba despre o cursă mai mare a suspensiilor, un mare câștig din start. Poți alege o versiune cu suspensii de 160 sau 150mm, iar astfel, între o versiune de enduro sau de all-mountain. Apoi, pentru prinderea roții de spate dar și pentru angrenaj, se va utiliza tehnologia BOOST (asta presupune componente mai late, pentru stabilitate mai mare). Tehnologia Virtual 4 Link pentru suspensia spate va fi desigur prezentă și pe acest model, permițând utilizatorului să modifice ușor geometria cadrului, cu ajutorul unui Flip Chip. Astfel, poți modifica unghiul headtube-ului de la 66 la 67 de grade, cel al seat tube-ului, de la 75.5 la 74.5 grade, iar BB-Drop-ul de la 5 la 15mm, un angrenaj plasat mai jos furnizând mai multă stabilitate pe traseu. Versiunea de top cu cadru din carbon.Patru variante cu cadru de carbon vor fi disponibile (CF Pro Race, CF Pro, CF One și CF Two) și alte două cu cadru de aluminiu (AL One și AL Two). Modelul de top, CF Pro Race, este singura versiune care vine echipată cu suspensii de 160mm, cu componente ce provin de la Fox, e*thirteen, Renthal, Race Face sau Sram. Greutatea acesteia va fi de doar 12.4 kg. Versiunea de top, cu cadru din aluminiu.Mai multe informații găsești pe yt-industries.com. Sursa: Freerider
  5. Dacă te-ai decis că cel mic este suficient de pragătit pentru a face primii pași în off-road, Propain are o gamă interesantă de biciclete pentru copii. Dreckspatz se numește și are un preț de pornire de 899 de euro, o sumă acceptabilă luând în considerare dotările bicicletei. Vor exista două versiuni de echipare, ambele oferite în două culori: verde sau albastru.Modelul de față nu este gândit pentru Bikepark-uri sau teren foarte denivelat, pentru acestea existând modelul Frechdax, pe care l-am prezentat acum 4 ani în acest articol, dar care are un preț de pornire mult mai mare, de 1.399 de euro și care poate urca până la 1.999 de euro, în funcție de echipare. Noul Dreckspatz, echipat cu roți de 20 de inch, se adresează copiilor de peste 4 ani, care vor să pedaleze pe teren nu foarte accidentat sau pe pump-track-uri. Ca în cazul oricărei biciclete pentru copii, greutatea este una dintre cele mai importante caracteristici, deoarece orice părinte trebuie să o raporteze la greutatea copilului. Cum ar fi ca noi să utilizăm bicicleta de 25 de kg? Nu prea plăcut. Așadar, cei de la Propain au făcut toate eforturile pentru ca această bicicletă să nu cântărească mai mult de 8.6 kg, indiferent de versiune! Varianta de top poartă denumirea de Race, pe când cea entry, se va numi Start. Vor utiliza același cadru, ușor de altfel (1.3 kg), dar vor avea echipări diferite, în special la nivel de frâne și de transmisie. De menționat că versiunea de bază, oferită în culoarea verde, este echipată cu o transmisie single speed (cu întinzător de lanț), pe când cea de top, va avea o transmisie 1×10 și va costa cu 300 de euro mai mult. Alte informații găsești pe site-ul Propain. Sursa: Freerider
  6. Ne amintim ca data trecuta am discutat despre distantierele din camera pozitiva de aer, ce fac acestea si cum se utilizeaza. Astazi vom discuta despre al doilea aspect al cartusului de aer dintr-o furca sau un amortizor. Este vorba despre camera negativa de aer, cea care se afla tot pe bratul stang al furcii, acolo unde intotdeauna gasim camera de aer. Veti vedea ca fiecare producator a gandit usor diferit sistemul si ca diferentele sunt majore in ceea ce priveste felul in care se simte amortizorul pe prima parte a cursei (feel-ul furcii). Camera negativa de aer sau partea negativa (-) a pistonului se afla tot in cartusul vostru de aer din amortizor, insa in spatele pistonului care comprima aerul din camera pozitiva (+). Vom vedea ca acest concept se regaseste pe toate amortizoarele, fie ca sistemul este pe arc, aer, unele chiar dintr-o spuma cu densitate mare sau o combinatie intre unele dintre acestea. Foto: Cezar BăjenaruCe face acesta presiune din camera negativa? Genereaza o forta opusa acelei forte create de camera pozitiva. Acestea nu numai ca asigura o revenire finuta, dar ajuta la comprimarea camerei pozitive (a furcii evident) pe prima parte a cursei. Daca avem un volum de aer indeajuns de mare in spatele pistonului sau o pereche de arcuri cu taria si lungimea corecta (de obicei doua arcuri sau mai multe dispuse concentric), curba comprimarii se modifica semnficativ. Ce s-ar inampla daca in spatele pistonului nu ar fi existat nimic care sa aibe macar rol de tampon? Amortizoarele s-ar fi comportat ca niste pogo-stick-uri care mai mult te-ar arunca inapoi si ar destabiliza bicicleta. Reglajul de rebound nu ar avea nici o sansa la a contracara astfel de forte, ba chiar ar inrautati functionalitatea deoarece ar trebui setat atat de incet incat amortizorul nu ar putea reveni indeajuns de rapid pentru obstacole repetate, astfel ajungandu-se la fenomenul de “packing”. Daca am lamurit ca exista arcuri in spatele pistonului de aer, poate va intrebati cum ajunge oare aerul in aceasta camera. Exista doua feluri prin care se poate realiza asta: Printr-o a doua valva externa – luam ca exemplu sistemul de la RockShox, numit si Dual Air System care are doua valve, una pentru camera pozitiva (+) si una pentru camera negativa (-) care se gaseste la baza jambei furcii. Prin interiorul cartusului de aer unde gasim ori un canal (indentatie) pe interiorul bratului pistonului ori printr-o valva mecanica montata pe capul pistonului (vechiul Solo Air de la Rockshox). Printr-o tija care porneste din capacul superior (topcap) si se scufunda in piston – intalnita la noile cartuse Fox NA (negative air) sau la vechile cartuse Talas. Foto: Cezar BăjenaruAici avem acel canal prin care cele doua camere isi egalizeaza presiunea in faza incipienta a cursei, primii cativa milimetri. Canalul este putin mai lat decat garnitura permitand aerului sa treaca pe langa aceasta pe o bucata foarte scurta a cursei, astfel realizandu-se transferul de aer intre camere. Cand pistonul a trecut de acest canal, incepe comprimarea camerei pozitive. Foto: Cezar BăjenaruPractic ce obtinem aici? Furca se comprima mult mai usor pe prima parte a cursei deci amortizorul raspunde mai bine micilor denivelari, trepidatiile fiind mai putin simtite. Roata copiaza mai bine terenul deci creste stabilitatea. Invinge mai usor frecarile dintre brate si bucse implicit a frecarilor simeringurilor si a tuturor garniturlor dinamice aflate in intreg sistemul (inclusiv din cartusul de ulei). Modelul de camera negativa cu volum mare o veti observa cel mai usor la amortizoarele spate, mai precis la noile modele Fox cu asa numita camasa de aer EVOL care din exterior se vede ca are diametrul mai mare pe partea negativa a cursei decat pe partea cu camera pozitiva – este o extensie a camerei, o camera concentric suprapusa. Află de la cei mai buni sau apelează direct la ei. Articol redactat de Cezar Băjenaru, Ace of Spanners – service dedicat furcilor și amortizoarelor. Sursa: freerider.ro
  7. Imi cer scuze daca nu postez unde trebuie. Ieri ,in drum spre tara ,am vazut o cabana din lemn(in stil american) construita de cativa ani ,inegrita de soare si vreme ,culmea acum arata lemnul ca si nou. Imi vine greu sa cred ca au slefuit o cabana asa mare. Am un balcon facut din lemn care nu a fost vopsit sau tratat in vre un fel si arata destul de rau. Intrebarea mea este: Exista ceva solitii de tratare?Am cautat pe net dar nu am gasit nimic. Multumesc » Post actualizat in 27 Feb 2017 08:00 . Topic preluat automat
  8. vand

    As dori sa știu care este prețul?
  9. Am virat in cont 200 lei reprezentand avans pentru Vatafu Costel (100) si Cojocariu Mirela (100).
  10. sfat

    Pe Hornet am inceput si eu .Este perfecta pt inceput ,asta daca nu treagi foarte tare de ea,mai sus in ture e destul de nervoasa. Singura problema ,sa fie im stare buna.Daca nu te pricepi sa mergi cu cineva sa o verifice. Bafta si asfalt uscat in primul sezon
  11. Framed nu doar că lansează un nou gravel bike din carbon la preț avantajos, dar are și o strategie interesantă de a-l pune în vânzare. Astfel, acesta poate fi cumpărat fie cu denumirea Baja, fie cu numele Gravier. Cadrul este identic, diferă doar modelul vopsit și numele, unul dintre modele fiind vândut direct de pe pagina producătorului, celălalt prin magazine. Ce e important e că pe piață a apărut încă un gravel bike cu cadru din carbon, frâne pe disc și ax thru, la prețul de doar 2000 USD pentru bicicleta completă sau 999 USD pentru cadru cu furcă. De asemenea, bicicleta poate primi opțional frânele TRP HyRD mecanico-hidraulice sau roțile din carbon Framed PUB, care încă nu au fost însă lansate. Framed Baja va fi vândut în magazinele partenere. Framed Gravier va fi disponibil doar la achizitia directă de pe pagina Framed. Cadrul cântărește în jur de 1100 grame. Prețul exact nu a fost anunțat, dar acesta va fi în jur de 2000 USD cu echipare SRAM Rival. Bicicleta va fi disponibilă în curând, ea putând fi îmbunătățită cu noile roți cu jante din carbon Framed PUB și butuci PUB cu 6 clicheți pentru 550 USD sau cu butuci DT Swiss 350 pentru 650 USD. Mai multe detalii despre aceste roți încă nu au fost anunțate. Geometria este deci identică pentru cele două biciclete. Gravier este disponibil la alegere în culorile negru/gri sau negru/alb. Pentru mai multe informații sau comenzi, vizitați pagina producătorului. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  12. Ieri
  13. Să ajungi la o adresă într-un oraș se poate dovedi o adevărată provocare. Nu sunt rare situațiile în care adresele sunt făcute parca intenționat să nu poată fi găsite. Evident în ziua de azi apelezi la telefon pentru a porni navigația, chiar și când ești pe bicicletă. Însă britanicii de la Beeline vin cu o propunere interesantă. Ei doar îți arată direcția de următ și ce distanță mai ai până la destinație, iar tu alegi pe ce drum să mergi. Nu de alta însă poate îți place peisajul prin altă parte decât pe unde ți-ar fi recomandat programul tău de navigație. În plus telefonul stă în siguranță în buzunar sau rucsac, ferit de șocuri sau ploaie. Am mai vorbit despre Beeline și în 2015 când era doar un proiect pe Kickstarter. Astăzi produsul este rafinat și deja ghidează sute de cicliști prin junglele urbane. Beeline este un mic dispozitiv electronic ce se instalează pe ghidonul bicicletei tale și care se împerechează cu telefonul smart. Este în fapt o adevărată busolă. Folosind aplicația dedicată, tot ce trebuie să faci este să adaugi adresa la care trebuie să ajungi, iar pe ecranul gadget-ului va apare o săgeată pe care trebuie să o urmezi. Telefonul poate apoi să stea liniștit în buzunar. Ecranul busolei este de tip e-paper fapt asigură un consum foarte mic de curent, dar și vizibilitate foarte bună indiferent de condițiile meteo – soare, înnorat, ploaie. Ecranul poate fi și luminat pentru a fi folositoare și noaptea. Beeline dispune de un acumulator de 350 mAh ce se încarcă prin USB și care oferă până la 4 săptămâni de utilizare zilnică (în jur de 30 de ore de pedalare). Pe ecran îți este afișată distanța rămasă până la destinație, dar și nivelul bateriei. Busola smart este încapsulată într-o carcasă din silicon care o protejează și de vreme și de șocuri. Însă când nu navighezi Beeline îți poate indica în continuare viteza cu care mergi și ora. Când nu navighezi și când nici măcar nu ești pe bicicletă, busola poate fi purtată pe post de breloc la chei, pentru a o avea tot timpul cu tine la îndemână. Beeline este disponibilă în culorile gri, roșu și albastru, iar prețul este de 99 £ cu livrare gratuită. Sursa: Freerider
  14. Salutare, am zis sa imi fac cadou de inceput de an un vipsit complet si un xenon montat frumos. Acum cand am dar farul jos, supriza, carena era lipita cu silicon de far, si acum ma chinui sa il scot si nu prea reusesc. Am incercat cu spirt, otet, sapun, l-am incalzit si cu feonul si nu are nici o treaba cu mine. Am reusit sa mai scot din el cu racleta de la plita electrica, dar cam atat. Are cineva vreo idee mai stralucita ? Am vazut un silicone remover pe la lidl, are careva idee daca ataca plasticul ? Topic preluat automat
  15. video

    Puțini munți sunt precum Monte Grappa. Indiferent pe care din cele 10 cățărări urci spre vârf, sentimentul că te afli într-un loc special rezonează încă de la plecare. Este vorba nu doar de peisajul spectaculos pe care îl parcurgi ci mai ales de istoria pe care acest loc o are. În timpul celor două Războaie Mondiale, Monte Grappa a fost scena unor atrocități de nedescris. Astăzi este paradisul cicliștilor de șosea… Clipul de față descrie cățărarea ce pleacă din Semonzo, direct cu o rampă de 9%. Vei avea de negociat nu mai puțin de 20 viraje în doar prima parte a urcării. Plecare din: Semonzo Lungime: 18,5km Altitudine maximă: 1.745m Diferență de nivel: 1.530m Rampă medie: 8,3% Rampă maximă: 14% Sursa: Freerider
  16. Salutare tuturor, As dori sa stiu ce parere aveti de un Hornet 2011 (modelul 2012) de 600cc cu ABS pentru un incepator. Tin sa mentionez ca m-am documentat destul de mult si ca am facut scoala pe un Hornet din 2000 si pe un Suzuki GSR, iar cel mai mult mi-a placut de departe Hornet-ul ca si manevrabilitate si pozitie. De asemenea m-am documentat destul de mult si desi parerile sunt impartite: cu/fara ABS, 300cc/600cc, etc. m-am cam hotarat la un hornet dupa 2007 600cc si cu ABS. intrebarea in sine suna cam asa: Ce diferente sesizabile sunt intre modelul 2007/2012, ce parere aveti in general de aceste motociclete si ce probleme comune au, daca au (aparent nu prea gasesc sa aiba ceva defecte uzuale)? Multumesc anticipat.
  17. salutare,daca aveti drum prin deva sau probleme mecanice complexul nostru va sta la dispozitie cu urmatoarele servicii:vulcanizare,spalatorie,atelier mecanic,HOTEL moto/atv/etc Attached Thumbnails Topic preluat automat
  18. Danute crede-ma, nu am rabdare sa citesc atat. Toate astea trebuiau spuse si votate la sedinta de anul trecut. Mai ai o sansa si anu asta, daca vii, dar, dupa cum pregatesti terenul, parca vad o absenta. Tu oricum ai fost in trecere la ultimile intaniri asa ca "treci" la fapte si lasa gargara. Ai telefoanele tuturor celor implicati in organizare, contacteaza-i si dai drumul. La mine sunt doar banii stransi, ai celor trecuti pe lista, care te asteapta.
  19. Si pe tine, la fel ca pe multi altii, micoza piciorului reprezinta o problema de care vrei sa scapi cat mai repede cu putinta, iar asta pentru ca ea iti da foarte mult peste cap ziua, datorita simptomelor pe care le are. Foarte multe persoane prefera sa opteze pentru solutii naturale, iar asta pentru ca in acest fel au siguranta ca nu isi vor pune in pericol sanatatea. Au dreptate in totalitate, iar din acest motiv si noi recomandat sa se apeleze doar la produse din ingrediente naturale, capabile sa te ajute rapid si sigur. Cum te poate ajuta Fresh Fingers sa scapi de micoza? In ceea ce ne priveste, noi suntem de parere ca in momentul de fata cea mai buna solutie naturala care sa te ajute in lupta impotriva micozei piciorului este Fresh Fingers, iar acest lucru il spunem in urma unei documentari care a fost facuta ca la carte pentru a realiza acest review complet, care sa te ajute sa faci cea mai buna alegere pentru sanatatea picioarelor tale. Prin ce a reusit sa ne cucereasca Fresh Fingers (cunoscut in trecut sub numele de Fungalor)? Prin faptul ca este un produs care are la baza compozitie sale doar ingrediente naturale, precum si prin faptul ca eficienta sa este una dovedita clinica. Un alt motiv pentru care recomandam Fresh Fingers este acela ca foarte multi specialisti au pareri pozitive despre aceasta solutie, iar asta spune foarte multe despre eficienta pe care o poate oferi. Chiar sunt unii medici care le recomanda pacientilor Fresh Fingers pentru tratarea micozei, motivand ca este mult mai buna decat tratamentele medicamentoase existente in momentul de fata in spitalele si cabinetele medicale din Romania. Ce pareri au medicii cu care noi am discutat? Pentru a vedea daca intr-adevar asa este precum ne spune producatorul, am discutat cu cativa medici din Romania despre eficienta lui Fresh Fingers si daca este sa nu un produs pe care ei il recomanda. Parerile nu au fost deloc unele impartite, ci din contra: toti au fost pe aceeasi lungime de unda, avand doar pareri pozitive la adresa produsului. Mai jos poti citi cuvant cu cuvant ceea ce a avut de spus domnul doctor Mihai Stepanescu, de la Spitalul Municipal Targu Mures: “Mi-a fost trimisa o mostra de Fresh Fingers pentru a-mi da cu parerea despre aceasta solutie. Dupa ce am analizat-o cu atentie si am facut cateva cercetari suplimentare am ajuns la concluzia ca suntem in fata unui produs care merita toata atentia noastra, iar asta pentru ca ea este capabila sa ne ajute foarte mult in tratarea micozei piciorului. Am avut in acea perioada un pacient pe care incercam sa il ajut sa scape de problema piciorului de atlet, asa ca i-am zis sa incerce Fresh Fingers. A avut nevoie de trei saptamani de tratament pentru a se recupera complet. Recomand tuturor acest produs datorita eficientei ridicate!” Ce pret are Fresh Fingers in Romania? De unde comanzi? Fresh Fingers in Romania se bucura de un pret special, caruia ii este aplicata o reducere de 50%. Asta inseamna ca pentru un singur pachet tu vei scoate din buzunar 159 de lei, in loc de 318 lei cat costa in urma cu cateva luni acest produs. Oferta este una valabila in limita stocului disponibil, iar asta doar daca o sa comanzi de pe site-ul distribuitorului oficial din Romania. Asta nu este tot insa, deoarece mai ai parte de surprize si mai mari atunci cand o sa comanzi o cantitate mai mare de Fresh Fingers. Haide sa vedem impreuna despre ce este vorba. In cazul in care tu o sa comanzi doua pachete de Fresh Fingers o sa il primesti pe al treilea complet GRATUIT, totul la un pret de doar 318 lei. De asemenea, daca vei comanda trei pachete, atunci GRATUIT o sa primesti inca doua. Asta inseamna ca vei plati un pret de doar 477 lei pentru cinci cutii de Fresh Fingers (costul normal al unui astfel de pachet se ridica la 954 lei). Asadar, oricat de mult o sa comanzi, tu o sa iesi in castig. Produsul de fata de va scapa doar de micoza piciorului, nu si de banii din portofel. Toate reactiile de pe forum sunt unele pozitive? Ce spun cumparatorii lui Fresh Fingers Am zis sa cautam putin pe forum pareri ale celor care au cumparat si folosit Fresh Fingers, astfel incat sa vedem daca acest produs este intr-adevar atat de eficient pe cat se spune. Ce am aflat? Doar cuvinte de lauda la adresa lui si de aceasta data. Nu mai lungim insa vorba si iti lasam mai jos cateva pareri ale acestora copiate direct de pe forum, astfel incat sa nu le alteram intelesul: Maria Radu, 28 de ani, din Timisoara “Am inceput sa folosesc Fresh Fingers deoarece mi-a fost recomandat de o prietena foarte buna, ea folosindu-l la randul ei. Primele rezultate ale acestei solutii le-am vazut chiar din primele zile de utilizare, in sensul ca au inceput sa dispara complet senzatiile de mancarime si cele de arsura. Nu mi-au mai fost ingreunate activitatile de peste zi, iar asta pentru mine a contat enorm de mult.” Mircea Palade, 37 de ani, din Craiova “Micoza piciorului a inceput sa ma enerveze destul de mult, in sensul ca nici bine nu disparea ca la cateva luni distanta isi facea din nou aparitia. Am fost la mai multi medici si acolo mi s-a spus ca acest lucru se datoreaza sistemului imunitar slabit pe care il am si mi-au recomandat sa iau suplimente cu vitamine si minerale, care sa ma ajute sa il mai consolidez. Nu au avut cine stie ce efect. Am auzit din pura intamplare de Fresh Fingers si am zis sa il incerc, poate cine stie, este in stare sa faca ceea ce alte tratamente nu au fost in stare. Asa a si fost! Fresh Fingers m-a scapat de micoza, iar ea nu a mai reaparut nici pana in ziua de azi. Foarte tare! Recomand.” Octavian Tontea, 23 de ani, din Arad “Sunt o persoana activa, fac foarte mult sport, iar asta a reprezentat un motiv pentru care am inceput sa sufar de problema piciorului de atlet. Nu am suportat usturimea si mancarimea din zona afectata, asa ca am cautat repede o solutie. Ea purta numele de Fresh Fingers si am ramas surprinsa de cat de repede a putut sa isi faca efectul. Practic m-a scapat de mancarime de la prima aplicare.” The post Fresh Fingers – solutie naturala, eficienta impotriva piciorului de atlet appeared first on CommentAbout.ro.
  20. Salutare, am o problema la un kawasaki zx9r 2000, am avut bateria pusa pe redresor la incarcat, dupa ce s a terminat incarcarea mi a aratat ca are 12,2V. Am pus pe motocicleta a invartit o data si a clacat, am pornit o cu cabluri, am mers cu motocicleta cativa km, am oprit o, am incercat sa o pornesc, bateria moarta! Am pornit o iar cu cabluri si am luat borna de la baterie, s a oprit motorul. Dilema este, bateria este moarta sau alternatorul nu imi incarca? Nu stiu pe ce concept functioneaza incarcarea la motocicleta, stiu ca la masina daca ii scoti borna si se opreste, alternatorul este dus. Daca este alternatorul dus de ce motocicleta sta pornita chiar daca bateria nu invarte cand dau la automat? Topic preluat automat
  21. Bună ziua,are cineva un extractor de tarod de 6mm ?,s-a rupt tarodul la baza găurii intr-o piesa de aluminiu,Doar dacă r cineva din București,dau o bere.Multumesc Topic preluat automat
  22. Achitat in contul Claudiei 200 lei pentru o camera
  23. Daca banii de avans sunt stransi poti fi sigur ca ma duc .Daca nu sunt stransi nu am cum pentru ca semnarea contractului se face in momentul achitarii avansului. Daca Bujie are contractul poate il si afisaza aici sa vedem ce scrie in el.Astfel se pot face modificarile necesare. Trebuie sa intelegeti ca avem forta de grup cand negociem ceva. Nu putem sa ne ducem ca mielul la taire la ei si eventual sa ne cerem scuze ca am indraznit sa cerem un discount.Ganditi-va ca sunt agentii de turism prin care poti rezerva la hotelul asta si care iti ofera camera tot la 170 de lei.Va dati seama ca agentia isi ia comision, deci se poate.Nu avem de ce sa fim presati la negocieri pt ca nu sunt ei singura noastra alternativa.Nu am ajuns sa hotaram ceva pe ultima suta de metri iar ei sunt singurii la care am gasit loc.Avem timp berechet sa gasim o locatie sau chiar sa o folosim pe cea a lui Cosmin . Din cate am inteles de la voi ,astia de la hotel nu vor sa negocieze nimic.Atunci sa se spele pe cap cu hotelul lor.Eu nu cred ca la sfarsitul lui Mai e ocupat 100%.Sigur le raman 30-40de camere libere si daca nu vor sa piarda 10, 20 de lei pe camera preferand sa piarda cel putin 10.000 de lei prin lipsa noastra atunci inseamna ca managerul e un idiot.Dar probabil ca e baiat destept,stie ca ne-a prostit odata si crede ca ne va mai prosti in continuare.Trebuie sa-l fortam,sa-i aratam ca avem alternative si fara ei.O negociere nu inseamna ca te duci acolo si accepti fara ezitare incercarea lor de a obtine maxim. Trebie sa-i propui o suma,sa-l lasi sa se gandeasca iar daca nu accepta sa-i spui ca nu te duci anul asta la ei. Il lasi sa fiarba o luna daca e nevoie si o sa vezi ca te suna el si-ti spune ca accepta reducerea.Si daca prin absurd nu cedeaza ,asta e , mergem in alta parte, nu suntem legati de Calimanesti. Daca ei nu vor sa ne aiba clienti permanenti in fiecare an e pierderea lor.Daca nu vor sa ne respecte e pierderea lor, noi nu trebuie sa ne umilim pentru ca avem o varsta si demnitate. Ziceai Bogdane ca vom ocupa 30 de camere. Asta inseamna vreo 20 din bucuresti si 10 din provincie. De ce suntem asa putini? Unde sunt inca 20 de familii? Pe vremea cand organiza Ivan eram mai multi si stii de ce? Pentru ca plateam 50-70 de lei camera pe noapte.Oamenii care acum trebuie sa dea dublu sau triplu s-au retras. Vata nu e usoara.Trebuie sa ne pliem pe dorintele tuturor membrilor clubului, sa le aratam respect pentru banii lor.Daca unii isi permit preturi mai mari asta nu inseamna ca toata lumea isi permite.Cei cu dare de mana isi pot sacrifica confortul pentru binele tuturora. Cu ce e mai prejos locatia propusa de Cosmin? E 100 de lei pe noapte,economie de 140 de lei pe weekend, bani care acopera benzina.Nu e o cazere rea, cu conditii mizere sau lipsa de confort. De ce nu se mai fac votari ca anii trecuti? Anul trecut s-a votat o locatie, si s-a mers in alta, la Calimanesti .Si asta pt ca asa au hotarat 2-3 persoane. Atunci s-a spus ca nu mai e timp.Nici acum nu mai e timp?Chiar nu mai conteaza parerea membrilor clubului? Vad ca incet incet un grup de persoane se erijaza in sefi,si parca mottoul Cubului asta era "Fara Sefi" Putem face o votare intre cele doua locatii? Macar asa sa vedem parerea tuturor...daca mai conteaza parerea tuturor..
  24. Salut colegi , sunt pasionat de sporturile cu motor (asa am inceput sa construiesc buggy uri , unii dintre voi au vazut postarile mele in sectiunea dedicata), dar pentru ca in domeniul moto sunt destul de slab si pentru ca am in viitor ceva proiecte in cap cu motoarele de moto , vin si eu ceva intrebari si pe parcurs si cu altele ... mentionez ca exprienta mea in domeniu se reduce la mersul pe vreo 2 scutere maxim 5 min insumat si la cateva motoare in 2T , dar acestea vor iesi din discutie aici ... - prima intrebare este despre motoarele ce echipeaza de exemplu o moto sportiva de exemplu un R6 sau R1 stiu ca sunt de 600 cc si 1000 cc si un cruiser de exemplu , exista diferente de cuplu ? de putere ? de turatie .. stiu ca cele de r6 sau cbr au aproximativ 100 cai , dar despre unul echivalent de cruiser nu stiu nimic ... am mai auzit de cele in V ca au cuplu mai mare in ture joase ... poate gresesc , aici sper sa ma corectati voi - a 2-a intrebare se refera de viteze , moto au si marsharier ? care au , care nu ? Topic preluat automat
  25. vand

    Va salut, Dupa o perioada de gandit intens am hotarat sa vand motorul si sa iau un Varadero. Am tot cautat initial prin tara si la un moment dat, nu stiu cum, am dat de topicul de aici si am inceput sa citesc. Am vazut atatea review-uri pozitive incat nu ma mai uitam la cele bune ci incercam sa gasesc ceva negativ. In afara de cateva comentarii nu am gasit nimic rau. Normal ca acele comentarii nu au contrabalansat parerea facuta deja cum ca acesti oameni stiu sa faca o treaba buna si sa multumeasca alti oameni doritori de fapte bune. Recunosc ca am fost sceptic sa cumpar un Varadero prin oameni pe care nu i-am vazut niciodata si despre care doar "am citit pe net", dar am zis ca incerc pe pielea mea. Am luat legatura cu doamna Biris, i-am explicat ce vreau si am inceput cautarea, indrumat fiind de doamna Biris. Dupa una sau 2 scapari, adica moto vandute foarte rapid, fara "drept la replica" din partea noastra ca si potentiali clienti, am gasit un motor care parea sa arate bine in poze si descriere. Fara a mai astepta, odata ce i-am aratat anuntul doamnei Biris, a si sunat la vanzator pt a cere poze suplimentare si a stabili o intalnire cu el. Am vazut pozele, am primit detaliile, mi-a convenit si a urmat deplasarea dupa moto. Aici regret faptul ca familia Biris a facut deplasarea de cateva sute de km dupa moto, in ziua de sambata, in loc sa petreaca ziua in familie. Cati fac asta, fara comentarii si cu atata placere? Sincer eu cred ca sunt foarte putini. Au fost, au vazut, au probat, au placut asa ca au luat motorul si bine au facut ca altfel ramaneam fara, avand in vedere ca lista cu anunturi noi s-a diminuat aproape spre 0. Tin sa mentionez ca moto avea niste zgarieturi despre care am fost informat si cu care am fost de acord inainte de a lua moto. Cum a fost descrisa de la fata locului, asa am primot-o. De aici a urmat o perioada de nerabdare justificata zic eu, pt mine ,pana a ajuns moto. Totul a durat cam 1 luna cu cautari cu tot si asta find din cauza tipului de motor. A meritat tot timpul asta pt ca iata mai jos ce bestie am primit. Cateva cuvinte despre familia Biris: - doamna Biris este o persoana foarte implicata, vorbareata in sensul bun al cuvintelor, de la care vei primi toate detaliile de care esti interesat. Nu ezita sa intrebi orice vrei sa stii. Ea e legatura ta directa cu vanzatorul. E foarte implicata (sincer nu stiu cum mai face fata) si se vede ca face ceea ce face cu pasiune. - domnul Biris: nu am avut contact prea mult cu dansul dar suficient. E persoana analitica, care da verdictul final daca se cumpara sau nu moto. Analizeaza detaliat motoarele de la fata locului si vorbeste direct cu cumparatorul pt aceste detalii. Mi- a placut ca nu a ascuns nimic din ceea ce a vazut rau la Varadero -(juliturile despre care scriam mai sus). Dupa ce mi- a spus de julituri a mai spus scurt " Motocicleta arata foarte bine", lucru foarte adevarat dealtfel. Mai spun ca domnul Biris e pretentios si nu ia ceva ce nu ii place, asta insemnand ceva ce nu e ok. Am vazut asta cand am primit motorul pt ca in masina care l-a adus mai erau vreo 7 motoare care aratau impecabil. Despre transport: profesionalism, dedicare, amabilitate. In concluzie recomand cu caldura familia Biris pt achizitionarea motoarelor din Italia. E normal sa aveti emotii si sa va ganditi de cateva ori inainte de a face acest pas dar merita. Eu sunt foarte multumit si ma bucur ca am avut ocazia sa dau de acesti oameni minunati care fac bucurii sutelor de motociclisti. Asa oameni cam rar se gasesc! Multumesc familiei Biris!
  26. Salut, Ma poate ajuta cineva din zona cu vizionarea unui motor? E vorba de asta : https://www.olx.ro/oferta/vfr-800-rc-46-ID7Amno.html#0896cddd84 I-am cerut ceva detalii pe olx, dar mi-a raspuns ca pozele descriu totul.Nu imi vine sa bat atat drum(Bucuresti-Salonta) si sa vad ca la fata locului e altceva decat in poze) Multumesc ! Topic preluat automat
  27. Velo Tur Sălaj - competitie organizata de Road Grand Tour. Concursuri de ciclism pe sosea pentru amatori si profesionisti.
  1. Încarcă mai multă activitate
  • Bine ai veit pe Comunitatea motociclistilor si biciclistilor din Romania ”Mai multi prieteni, mai uniti, impreuna pentru o idee si o pasiune fara margini” Ne-am adunat intr-o familie, frati pe sosea si camarazi in comunitate. O pasiune cu doua roti, un million de prieteni pe sa, motociclisti pe Harley sau scuteristi cu acte noi. Te-ai gandit vreodata de ce pe motocicleta nu exista marsarier? Pentru ca echilibrul este imposibil de atins atunci cand mergi cu spatele pe doua roti. Priveste in fata, mergi inainte. Asta facem noi zi de zi pe Pro-Bike. Pasiunea pentru motociclete ne-a adus la un loc si-am vrut sa cream un camin pentru cei ca noi. Suntem multi, gandim la fel, ne dorim si visam la aceleasi lucruri, avem unitate in aspiratii si ne inspiram unul de la celalalt. Ne gasesti povestile pe site, in nenumaratele topicuri scrise cu drag de membri. Am conturat online un loc ce oglindeste realitatea pe care o intalnim zi de zi. Te pregatesti sa devii motociclist? Arunca un ochi pe site si iti vei face o idee despre lumea in care pasesti. Pe forum ne poti intreba orice, fie ca esti incepator, fie ca vrei sa ne dai un sfat. Suntem aici o familie de peste 39.000 de membri. Cu unii te vei iubi, cu altii te vei contra, ca in viata, ca in orice familie. Ca pe motocicleta. stii cum intr-un grup de motociclisti pe sosea doi, trei merg in fata, doi, trei raman mai in spate? Pe Pro-Bike noi nu lasam pe nimeni in urma, stam in linie cu totii. in comunitatea Pro-Bike, ajutorul reciproc este esential. Motociclistii se ajuta intre ei ca fratii, iar membrii comunitatii stiu cum sa ofere ajutorul, dar si sa-ti dea idei pentru a te descurca singur in situatii dificile sau se te directioneze catre un prieten, care are un prieten, al carui prieten iti descurca itele. stii despre ce vorbim, lumea este mare, dar in lumea motociclistilor ne stim cu totii. Iar daca ti-e mai usor sa navighezi online, pe site ai multe instrumente utile: harta serviciilor pentru motociclisti (service-uri si magazine), harta drumurilor din Romania pentru diverse tipuri de motociclete sau harta membrilor, prin care acestia se pot contacta si isi pot vedea locatia. Ba chiar si peste 1600 de manuale de service ca sa iti poti repara sau intretine singur motocicleta. Aici suntem toti campioni. Majoritatea dintre noi suntem campioni ai tastaturii, mereu prezenti, dar altii sunt campioni adevarati, ce si-au luat inspiratia de pe site si au adaugat un strop de competitivitate genetica. Crestem talente, ne place sa indeplinim vise si sa ghidam vietile si rotile catre drumuri cu asfalt intins. Daca vrei sa vezi atmosfera destinsa din comunitatea noastra, este de ajuns sa deschizi galeria cu poze de la intrunirile si evenimentele noastre. O sa te imbeti din povestile in imagini ale calatoriilor, parfumate cu inspiratie de noi destinatii. si daca tot nu esti convins, trebuie sa ne vizitezi si in carne si oase. Ne intalnim adesea si in persoana. Pentru ca viata este prea scurta sa nu facem ceea ce ne place, am ales viata pe doua roti. Ca si tine. si tot ca tine, ne este greu peste iarna sa ne luam ramas bun de la “iubita” cu motor. Asa ca nu ne luam, dar de fiecare data cand o parasim pentru o vreme, mai aruncam o ultima privire in spate. stim ca te regasesti in cele de mai sus, asa ca alatura-te noua. Vrem sa te cunoastem, spune-ne povestea ta.
  • Descarca aplicatia PRO-BIKE Market
    Bursa de motociclete, echipamente, piese si accesorii

    pro-bike market on app store pro-bike market on Google Play Market

    Descarca aplicatia PRO-BIKE Forum
    Participa la discutii direct din aplicatie

    pro-bike forum on app store pro-bike forum on Google Play Market

  • Tag Cloud

  • AutoPieseOnline24.ro