• https://www.AUTOdoc24.RO

Activitate

Fluxul se actualizează automat   

  1. Astăzi
  2. Excelent. Tare mi-ar plăcea si mie o asa expeditie.Ma încarc energetic se la spirala yoghina de aici de la Băile Herculane si astept o propunere de drum.
  3. Va salut. De vreo doua luni am schimbat capacul de la rezervor cu unul aftermaket, din acela "fast release". Tocmai am observat ca imi lipseste o bucata din garnitura aceea de cauciuc de pe interiorul capacului..Cred ca s a dus in rezervor..Ar fi vreo problema ? Attached Thumbnails Topic preluat automat
  4. Multivan Merida Biking Team nu mai există. Poate nu a avut “wow factor-ul” lui Specialized, poate nu a avut istoria lui Scott, poate nu a avut atracția lui Canyon, dar cu siguranță a fost una din cele mai de succes echipe de mtb cross country și maraton din lume. Marca în sine nu a prea fost considerata „premium” de sportivi și comunitate. Însă compania s-a ambiționat, iar azi bicicletele au ajuns să fie unele din cele mai bune din lume, atât ca rigiditate, confort, design și echipare. Dar, bicicletele ca bicicletele, însă oamenii din echipă au fost catalizatorul și motivul care a strâns în jurul lor atâția fani din întreaga lume. Iată istoria de 16 ani a echipei Multivan Merida Biking Team. Sursa: Freerider
  5. Inca un accident pe azi . S a petrecut in jur de 18:50 pe calea Bucuresti. Nu stiu alte detalii momentan pentru ca am preluat de pe info trafic Attached Thumbnails Topic preluat automat
  6. vand

    Ma intereseaza bucsa
  7. S-a gândit Gigel să-și cumpere motocicletă. Motocicletă cu acte cinstite înmatriculată în România, mere brici. Are și el 30 de zile pentru transcriere, dar având vedere că aude povești că toată lumea are mașinile și motocicletele pe numele lui tati, zice că nu e bai și se plimbă fără să fie motocicleta transcrisă. Mergând spre acasă la Paști se duce glonț pe drum liber, neștiind că după dâmb așteptă un domn -reprezentant al poliției rutiere - cu radar bine montat spre falca lui. Gigel este oprit, dă documentele la polițist care întreabă de ce nu este transcris că este cumpărat de mai mult de un an, Gigel trage de umăr și zice - foarte informativ - cu ton de iepurași cu bilutele prinsă în menghină: ”Păi ... nush". După 20 de minute, politistul vine înapoi cu procesul verbal în care apare că Gigel s-a umblat cu o motocicleta care nu e a lui, și că bucuria asta costă circa 800 lei. Motociclistul nostru deștept rămâne fără talon și cu o dovadă de 15 zile. El aproape se bucură de asta că știe că dacă primise amendă pentru viteză ... rămânea fără cartela lui roz pe toată durata sezonului. Ajungând înapoi în Cluj, Gigel iar are zâmbetul pe față că vede că se face programare exclusiv online la înmatriculări, scapă fără să stea la coadă. Zâmbetul lui dispare imediat după ce vede prima dată liberă pentru înmatriculări - undeva la SFÂRȘITUL IUNIEI. Mno acum întrebările lui sunt următoarele: Există vreo soluție în Cluj pentru transcriere mai rapidă? (Gigel nu e bun la matematică, dar e fair convins că sunt mai multe zile decât 15 până la sfârșitul iuniei) Știe cineva cum va fi pedepsit dacă Gigel iar va fi prins cu dovadă expirată? Care e diferența între lipsa transcrierii, și între transcriere pe numele unei rude (autovehicolul tot nu este în proprietatea lui) Mulțumesc pentru răbdare! Unu' care cunoaște foarte bine pe Gigel. Topic preluat automat
  8. Kross Level B7 este exemplul perfect pentru cum te poate induce în eroare achiziția unei biciclete doar pe baza unor date tehnice. Dacă arunci o succintă privire, vei afla că are o basculă cam lungă, o pipă poate prea scurtă, dar combinată cu un headtube amplasat la 69 de grade, pe care lucrează o furcă de 100mm. Din fericire, noi suntem aici și avem ocazia să-ți spunem cum stă treaba de fapt, căci fără să mă ascund după deget, și eu aș fi fost tentat să exclam: neaaah! Avem așadar la dispoziție un hardtail 29er, cu cadru din aluminiu, o echipare medie, cu o transmisie 1×11, cu un set de anvelope nu foarte atractiv și cu un preț de achiziție de puțin peste 1.000 de euro. Să vedem însă cum s-a descurcat pe Ciocanu, un traseu de enduro care oferă suficiente urcări și coborâri cât să-ți ajungă. Iar dacă nu-ți ajung, simplu, mai bagi o fisă. Cadru/Pe traseu La prima vedere am remarcat imediat liniile noului B7 și în principal, progresul uriaș pe care Kross îl face la un an la altul și care mi-e teamă că rămâne neremarcat. Liniile cadrului sunt cu totul diferite față de ceea ce propuneau polonezii în anii anteriori, iar finisajele se duc deja într-o zonă de top. Să luăm ca exemplu joncțiunea dintre top-, down- și headtube, toate armonizate într-o formă atât de bine finisată, încât nici nu mai știi dacă este vorba despre aluminiu sau carbon. La fel se întâmplă și cu seat-tube-ul la joncțiunea cu top-tube-ul: suduri perfect finisate. Desigur, ca să nu las vreo întrebare deschisă, trebuie să-ți spun că acesta este un cadru din aluminiu, care cântărește 1.82 kg (17 inch), adică unul dintre cele mai ușoare din cele testate anul acesta. Revenind la geometrie, chainstay-ul ar putea părea o idee cam lung cu o valoare de 438 de mm, însă cei de la Kross au compensat din plin cu pipa, care măsoară doar 60mm (și are un rise negativ de 17 grade), așadar să stai la vale pe roata de spate nu este deloc greu, cu un ghidon lat care te ajută pe viraje și la stabilitate și cu un headtube amplasat la 69 de grade, care-ți permite să abordezi și cele mai abrupte coborâri de pe Ciocanu, fără să ai vreun stres. Ah, ba da, ar fi unul. Șaua care nu poate fi coborâtă decât cu ajutorul unui imbus. Pe scurt, bicicleta este o mașinărie de distracție pe astfel de trasee și mă bucur nespus să văd un astfel de progres de la un brand est european. Cadrul nu permite instalarea unui portbagaj (slavă cerului) și poți monta un singur bidon de apă, ceea ce mă duce cu gândul că această bicicletă ar fi ideală mai degrabă pe traseele de XCO decât pe cele de XCM. Eu am avut apa în rucsac, așadar am scăpat rapid de aceste întrebări retorice. Acum că știi cum se comportă bicicleta la vale, o să-ți spun că nici la deal nu dezamăgește. Și am înțeles rapid schema tehnică: bascula ceva mai lungă nu va permite roții de față să se ridice pe urcările abrupte în ciuda unei pipe scurte. Și crede-mă, în test am abordat câteva înclinații serioase. Greutatea bicicletei de 12.7 kg (12.6 kg declarat) este de asemenea una rezonabilă, care te va ajuta pe urcări. De menționat că acest cadru nu are cablurile trase prin interior, un motiv infinit de bucurie pentru mecanici (dar și pentru noi, căci am demontat-o foarte rapid și ușor) și vine echipată cu un ax de 142x12mm, asemenea bicicletelor moderne. Echipare Transmisia 1×11 este furnizată de Sram, modelul NX, de la manetă până la pinion și la angrenaj. Ok, nu schimbă la fel de ferm ca un Sram GX, fiind entry-ul producătorului american, însă își face treaba onest. Nu poți monta un schimbător de foi pe cadrul lui Level B7, așadar, fie te obișnuiești cu pedalatul în forță la deal cu foaia de 32 (pinioane 11-42), fie o înlocuiești cu una mai mică. Sau cumperi direct o transmisie XO Eagle și ai rezolvat cazul. Frânele provin tot de la Sram, modelul Level, versiunea T. Aceasta nu reprezintă intrarea în gamă și vine cu o prindere ce poate fi demontată foarte facil, fără a mai fi nevoie să scoți manșonul de pe ghidon și cu un reglaj prin care setezi distanța levierului de frână față de ghidon. Performanțele au fost absolut acceptabile și pot afirma asta după ce am utilizat mai multe versiuni din gama Level (concluzii pe care le voi prezenta într-un articol ulterior). ca să stai și mai liniștit, află că pe roata de față este instalat un disc de 180mm, iar pe spate, unul de 160mm, așa cum este firesc în acest segment. Roțile sunt construite din jante WTB STP i19 (tubeless ready) cu butuci Shimano Deore, o combinație absolut decentă, dar care este trădată până la final de anvelopele Schwalbe Rapid Rob, care n-am înțeles exact ce caută pe această bicicletă. Cu o dimensiune de 29 x 2.10, acestea pun pe cântar nu mai puțin de 780 de grame (bucata), adică o valoare destul de mare dacă ne gândim că o anvelopă de top de la Schwalbe poate cântări cu 200 de grame mai puțin. Sau poate chiar mai puțin. Și uite așa, afli care va fi următorul upgrade, care-ți va ușura bicicleta cu jumătate de kilogram. Viteza de rulare este acceptabilă, însă aderența nu m-a impresionat, chiar dacă am rulat la o presiune de 1.9 bar. Furca a prestat bine în tură, fiind vorba despre un Rock Shox Recon Silver RL, un model care preia lower-ul de la Reba, dar păstrează partea superioară mai solidă (a se citi mai grea). Cartușul pe aer îți permite să blochezi treptat furca sau să reglezi viteza de revenire. Strictul necesar. Greutatea acesteia de aproape 2kg nu se poate numi mică. În ceea ce privește elementele de confort, manșoanele foarte subțiri necesită obișnuință. Sunt construite din spumă și sunt la fel de subțiri precum cele utilizate de unii atleți în marile competiții, însă pe mine nu m-au dat pe spate. Șaua oferă un confort decent pe distanțe medii, însă pe urcările susținute, aceasta a început să mă deranjeze la un moment dat, cu tot cu bazonul pe care-l aveam asupra mea. Sau mai degrabă, sub mine. Concluzie Segmentul bicicletelor de 1.000 de euro este unul în care se dă o luptă extrem de ageră pe piața din Vest, însă la noi percepția este că discutăm despre produse exotice. Nimic exotic în cazul lui Kross Level B7, care este o bicicletă mid-level pregătită pentru orice fel de competiție, lucru care se întâmplă deoarece împrumută câteva din genele bicicletelor de Race de la Kross, ușor să-ți dai seama din echiparea 1×11 cu foaie de 32, pipa cu un rise negativ de 17 grade sau poate chiar faptul că nu poți instala un schimbător de foi pe bicicletă. Toate aceste date, alături de aspectul purist, crează imaginea unei biciclete care este într-adevăr race ready, dar care, pe lângă o echipare mai mult decât decentă (cu câteva minusuri de rigoare), oferă ore în șir de distracție. Din punctul meu de vedere, o bicicletă care a venit cu temele pregătite, în mod special dedicată celor care vor să savureze viața, nu să stea cu ochii lipiți de Strava. Date relevante Greutate totală: 12.7 kg Greutate cadru: 1.827 grame Greutate roți*: 4.889 grame Greutate furcă: 1.981 grame Lățime ghidon: 730 mm Lungime pipă: 60 mm Greutate angrenaj (+Bottom Bracket): 890 grame Rigiditate headtube: 86.7 Nm/grad STW**: 48.2 *Greutatea roților cu anvelopă, pinioane, disc și quick release **SWT (Stiffness to weight): raportul între rigiditatea cadrului și greutatea acestuia La deal: 7/10 La vale: 9/10 Galerie foto Sursa: Freerider
  9. Deschid acest topic deoarece am vazut pe facebook stirea si mi se pare o situatie des intalnita. In opinia mea fara sa iau apararea motociclistului chiar daca a plecat cu o secunda inainte de verde tot sunt convins ca cel cu masina a trecut pe ROSU (nu vad sa fie galben la semaforul opus si verde in acelasi timp in cazul motociclistului) cat despre rider insanatosire grabnica si rabdare multa de acum ca o sa aibe nevoie. Daca stie cineva mai multe informatii, sper sa isi revina cat mai curand. http://www.romaniatv.net/accident-grav-filmat-de-camerele-de-supraveghere-un-motociclist-a-fost-spulberat-de-o-masina-la-semafor_352980.html Topic preluat automat
  10. Salut din nou! Anul acesta am planificat o noua 'golaneala' cum o numim eu si tatal meu, prin europa. Ne-am gandit sa facem ceva usor diferit de datile trecute si anume sa surprindem emotiile si bucuria si in videouri nu numai in poze. Ne puteti urmari aici, in acest topic si pe facebook, pe pagina PRO-BIKE Aceeasi doi, aceleasi 2 motoare... plecam pe urmatorul traseu de aproximativ 6000 de km, care din experienta... se vor transforma in aproximativ 6500-7000... Niciodata calculele de acasa nu s-au potrivit cu cele ... de pe drum :) Planul este urmatorul 28 aprilie ne ridicam motoarele din Bergamo Bergamo - Lyon 612 km - 10h 20 min, prin geneva 29 aprilie - Sambata Lyon - Dune du pilat - 648 km - 7h 38m 30 aprilie - Duminica Bordeaux - Zaragoza - 450 km, o luam prin pirinei 1 Mai - Luni Zaragoza - Madrid, 314 km 2 mai - Marti Toata ziua in Madrid, poate si in Toledo, la 70 km distanta 3 Mai - Miercuri Madrid Lisabona - 630 km 4 Mai - Joi Lisabona - all day long 5 Mai - Vineri Lisabona Sevilla 539km 6 Mai - Sambata Ramanem in Sevilla 7 Mai - Duminica Sevilla - Ronda - Playa Puerto Banus - Marbella - Malaga - Nerja - Granada~ 5 ore : 30 si 400km 8 Mai - Luni Granada - Valencia - 450 km 9 Mai - Marti Ramanem in Valencia 10 Mai, Miercuri Valencia - Barcelona 350km - 4h:40min 11 Mai, Joi v1. Barcelona - Aix: 492 km ~ 6 ore 12 Mai, Vineri Road to Saint Tropez 170 km pe coasta - Harley Davidson Event 13 Mai, Sambata 40 km parada harley 14 Mai - Duminica Briancon - Bergamo 289 km Voi reveni cu poze si povesti pe masura ce se desfasoara planul Cateva dintre calatoriile memorabile trecute: - Bucuresti - Milano - Maroc si inapoi - 2016 - 4000 de km prin Turcia (29 aprilie - 6 Mai 2015) - Plimbare Aprilie 2012 prin Franta pe 2 roti, 990 Adventure si Harley Davidson - O tura prin Europa cu 990 Adv si Harley Davidson 2009 - Romania - Norvegia (Nordkapp) cu 990 Adventure, 24 de zile incredibile 2008
  11. Salut! De 2 zile am o problema la motocicleta mea (Triumph Speed Four)... imi curge benzina din rezervor. Am demontat ieri cu un prieten rezervorul si am observat ca una din cele 2 cuple rapide care ies din pompa de benzina era fisurata. Cautand pe forumuri am gasit piesele...dar nu gasesc nimic in tara. 1 x LCD23004 - 1/4 Hose Barb Valved Elbow Coupling Insert 2 x LCD10004BSPT - 1/4 BSPT Valved Coupling Body 1 x LCD23006 - 3/8 Hose Barb Valved Elbow Coupling Insert Ma gandesc totusi ca astfel de cuple mai sunt montate si pe alte motociclete nu doar pe Triumph. A mai avut cineva vreo problema similara? Stie cineva de unde se pot cumpara astfel de cuple? De dimineata tot dau emailuri la firme care par sa se ocupe cu astfel de piese... Orice sprijin e binevenit. Multumesc. Va salut! Topic preluat automat
  12. http://www.bihon.ro/accident-intre-un-autoturism-cu-scoala-si-un-motociclist/1822432 Nu cunosc mai multe detalii! Sanatate! Topic preluat automat
  13. Este prima data cand imi postez o drumetie pe motociclism si e un pic intimidant. Inainte de toate vreau sa mentionez ca inregistrarile mele sunt in limba engleza (stricata cum o fi). Clipul vine si cu subtitrare in romana. Parte din intentia mea e sa fac mersul pe doua roti in Romania mai vizibil in afara iar in acest timp sa imi exersez si limba straina. Ceea ce spun e rar amuzant sau prea destept.. asa ca sa nu aveti asteptari prea mari. In ciuda mea, Romania e superba si se vede in imagini. Multumesc si vizionare placuta ! Topic preluat automat
  14. Am cautat pe forum dar n-am gasit nimic relevant. Caut garaj/parcare pentru motocicleta pe timp de vara in zona dristor. Nu as vrea sa o las in fata blocului desi am alarma la ea. Topic preluat automat
  15. Sram Level au deja o istorie pe piață fiind folosite spre victorie de mai mulți cicliști câștigători de campionate. Noile Level TLM Black sunt gândite să facă față solicitărilor intense regăsite la concursurile de nivel mondial de cross country și light trail. Puterea de frânare și modulația vin prin intermediul manetei din aluminiu Level TLM, acționării DirectLink™, a lichidului de frână DOT 5.1 și a noului etrier monoblic cu două pistoane. Tehnologia folosită este aceeași utilizată și la frânele Guide, spre exemplu pistoanele sau rezervorul. Designul utilizat oferă o răcire mai bună și promite frânare fără „fade” pentru întreaga zi. De asemenea tehnologia Bleeding Edge™ face ca întreținerea și aerisirea frânelor să devină foarte simplă. Greutatea anunțată este de 356 grame (pentru instalare direct mount și conductă de 800 mm), maneta fiind din aluminiu. De asemenea etrierul este fabricat dintr-o singură piesă din aluminiu și găzduiește două pistoane, culoarea este gri închis. Discurile de frână folosite la Level sunt CenterLine, iar pe ele frânează plăcuțe organice cu spate din oțel. Poate fi utilizată o serie întreagă de mărimi de discuri: 140 (spate), 160, 170, 180 sau 200 mm. Lichidul de frână folosit este DOT 5.1. Pentru a regla distanța de la manetă la degete este nevoie de scule. Prețul recomandat este de 207 euro. Sursa: Freerider
  16. Sram Level au deja o istorie pe piață fiind folosite spre victorie de mai mulți cicliști câștigători de campionate. Noile Level TLM Black sunt gândite să facă față solicitărilor intense regăsite la concursurile de nivel mondial de cross country și light trail. Puterea de frânare și modulația vin prin intermediul manetei din aluminiu Level TLM, acționării DirectLink™, a lichidului de frână DOT 5.1 și a noului etrier monoblic cu două pistoane. Tehnologia folosită este aceeași utilizată și la frânele Guide, spre exemplu pistoanele sau rezervorul. Designul utilizat oferă o răcire mai bună și promite frânare fără „fade” pentru întreaga zi. De asemenea tehnologia Bleeding Edge™ face ca întreținerea și aerisirea frânelor să devină foarte simplă. Greutatea anunțată este de 356 grame (pentru instalare direct mount și conductă de 800 mm), maneta fiind din aluminiu. De asemenea etrierul este fabricat dintr-o singură piesă din aluminiu și găzduiește două pistoane, culoarea este gri închis. Discurile de frână folosite la Level sunt CenterLine, iar pe ele frânează plăcuțe organice cu spate din oțel. Poate fi utilizată o serie întreagă de mărimi de discuri: 140 (spate), 160, 170, 180 sau 200 mm. Lichidul de frână folosit este DOT 5.1. Pentru a regla distanța de la manetă la degete este nevoie de scule. Prețul recomandat este de 207 euro. Sursa: Freerider
  17. Sportivii romani care domină competitia interna de Dirt Track, Marian si Adrian Gheorghe, tata si fiu, participa in acest sfarsit de saptămană la calificarile seniorilor din Campionatul European pe circuitul de la Mureck, Austria. Cei doi sportivi sunt legitimati la moto-clubul CSTA Gica Voiculescu Bucuresti si cu ocazia ultimei etape din 2016 care a avut loc la Brăila au încheiat CNIR Dirt Track pe locurile 1, Adrian Gheorghe și respectiv 2, Marian Gheorghe. Va reamintim ca prima etapa din Campionatul National Individual de Dirt Track va avea loc la pe circuitul Vointa din Sibiu peste doar o saptamana, respectiv in weekendul 6-7.05.2017. Mult succes sportivilor nostri care vor alerga in Austria alaturi de cei mai buni piloti ai acestei discipline si va asteptam la Sibiu! Vezi sursa
  18. Pedalatul reprezinta o metoda eficienta de a face sport atat pentru ciclistii profesionisti, cat si pentru cei care fac acest lucru doar din placere, pentru a se recrea. Cu toate acestea, pentru ca beneficiile pe care le ofera mersul pe bicicleta sa fie maxime, in momentul in care alegem modelul pe care dorim sa il cumparam, putem sa cadem de acord asupra faptului ca este mult mai greu pentru o femeie sa faca alegerea potrivita. Avand in vedere ca majoritatea bicicletelor sunt construite astfel incat sa se potriveasca barbatilor, femeile pot avea probleme in a gasi o bicicleta care sa le avantajeze bratele si picioarele mai scurte, dimensiunile si greutatea mai mici si trunchiul mai lung. In momentul in care alegi o bicicleta de dama incearca sa probezi mai multe modele pentru a o gasi pe cea care sa ti se potriveasca sau cauta-le pe acelea care sunt construite special pentru femei. De ce trebuie sa tii cont atunci cand cauti o bicicleta de dama. 1. Viziteaza magazine specializate care comercializeaza o varietate larga de biciclete de dama si unde vei putea sa primesti sfaturi de la persoane avizate, astfel incat sa faci cea mai buna alegere pentru tine. Intr-un hypermarket sau alt loc nespecializat nu vei avea sansa sa gasesti mult prea multe modele, ceea ce iti va limita posibilitatile de alegere a unei biciclete de dama care sa ti se potriveasca si nici nu vei putea discuta cu o persoana calificata care sa te ajute. 2. Asaza-te pe diferite biciclete, pana cand vei gasi una pe care sa te simti confortabil. Femeile au nevoie de o sa mai lata decat barbatii, din cauza soldurilor mai mari si a altor diferente anatomice. Alege o bicicleta de dama pe care poti sa stai fara sa amortesti, sa te doara spatele sau sa simti oricare alt disconfort. 3. Verifica latimea ghidonului. In general, bicicletele pentru barbati au ghidonul mult prea lat pentru majoritatea femeilor, fiind de aproximativ 40 centimetri. O bicicleta de dama trebuie sa aiba un ghidon de 36-38 centimetri, care sa-i ofere stabilitate si confort. Cu cat umerii tai sunt mai mici, cu atat mai ingust trebuie sa fie si acesta. 4. Incearca diferite biciclete de dama, astfel incat distanta dintre sa si ghidon sa iti fie potrivita; ea trebuie sa fie determinata in functie de inaltimea ta, precum si de lungimea bratelor. Aceasta distanta trebuie sa-ti permita sa stai confortabil pe bicicleta si sa atingi ghidonul fara sa te intinzi si sa te straduiesti prea tare sa ajungi. Coatele tale trebuie sa fie usor indoite in momentul in care aceasta distanta iti este potrivita. 5. Testeaza franele si schimbatorul de viteze. Una dintre cele mai des intalnite plangeri ale femeilor este ca acestea sunt mult prea mari pentru mainile lor; asaza-te pe sa si asigura-te ca le poti utiliza fara prea mult efort. 6. Ajusteaza inaltimea seii pentru a te asigura ca se potriveste corpului tau. Roaga consilierul in vanzari sa te ajute cu acest aspect. Saua trebuie sa fie plasata astfel incat genunchii sa fie usor flexati in momentul in care pedalele se afla la cel mai jos nivel. Daca saua nu se poate ajusta, cauta o alta bicicleta de dama. 7. Cauta un model usor sau portabil. Alege o bicicleta pliabila, care sa poata fi transportata cu masina sau una cu fibra de carbon sau titaniu pentru a putea fi usor de ridicat. Evita bicicletele mult prea grele!
  19. Da, ați citit bine. Mai sunt trei luni până la Red Bull Romaniacs 2017, iar KTM și Touratech se vor bate cu două motociclete de categorie grea la clasa “Iron”. Touratech, pentru că acel R nineT nu este pregătit de BMW Motorrad, ci de celebrul producător de accesorii. Se apropie ediția a 14-a a celebrului Red Bull Romaniacs – ce are reputația de a fi cel mai greu raliu de hard enduro din lume – unde vor participa piloți din 49 de țări. Iar doi dintre aceștia vor concura pe motociclete mai puțin obișnuite. Chris Birch (pilot partener Red Bull și KTM), rider de clasă Gold – a câștigat Romaniacs în 2010 – va încăleca la Mattighofen (unde se află uzina KTM) și va face puțin touring până la Sibiu pe un KTM 1190 Adventure preparat special pentru eveniment. La Sibiu va schimba anvelopele și va intra pe același KTM în concurs la clasa Iron. Gerhard Foster – fost pilot de uzină BMW – a terminat Romaniacs de 5 ori în top 10, se va da cu un BMW R nineT, preparat de Touratech. Cu alte cuvinte, vorbim despre vechiul boxer, răcit cu aer și cu ulei. 25-29 iulie, editia a 14-a Cea de a 14-a editie a Red Bull Romaniacs va debuta pe 25 iulie cu deja traditionalul Prolog din centrul Sibiului. Raliul este si in acest an etapa reper a Seriei Mondiale de Hard Enduro, care mai include curse in Brazilia, Austria, Turcia, Polonia si Africa de Sud. Editie record – 49 de natiuni La aceasta editie sunt inscrisi rideri din 49 de tari, Marea Britanie fiind iarasi cap de afis cu 96 de rideri, printre care si recordmanul Graham Jarvis (5 titluri), Jonny Walker ( 2 titluri) si noua senzatie din hard enduro, Billy Bolt. Australia ocupa locul doi, iar top 5 este completat de Germania, Austria si Noua Zeelanda, de la antipozi venind 27 de concurenti. O serie de rideri romani au decis sa isi masoare puterile la ei acasa cu cei mai buni din lume la categoriile la care ruleaza. Mani Gyenes ramane la decizia de a concura doar la clasa Silver, avand in vedere ca el se concentreaza pe un sport cu totul diferit, respectiv rally-raid. Satmareanul va lua startul pentru a 14-a oara; pana acum are un procentaj start-finis de 100%, avand in palmares inclusiv doua titluri la Expert Team, finisuri la clasa Gold si podiumuri la Silver. Zsolt Varga este una dintre sperantele hard enduroului romanesc, fiind unul dintre riderii care are potential ca peste cativa ani sa termine raliul in top 5 la clasa Gold (cel mai dificil traseu). Pana atunci isi propune sa incheie editia din 2017 tot pe traseul clasei Gold. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  20. Accident usor , filmat de protagonist , daune relativ minore . Topic preluat automat
  21. Ieri
  22. Un traseu scurt,de aproximativ 15km, foarte uşor accesibil mai ales pentru cei din Braşov. Drumul străbate, Cheile Dambovicioarei, care au o lungime de chei propriu zise de 2 km şisunt situate în arealul montan calcaros al „Munţilor Piatra Craiului”, pe traseul „Rucăr–Bran”. Bucata de drum ce străbate cheile este foarte spectaculoasă, după care urmează o porţiune cu curbe deschise prin pădure, şi o urcare de câţiva kilometri până la satul Ciocanu. Tot din acest traseu, urmând DJ 22, se poate ajunge la Peştera Dambovicioara. Asfaltul este foarte bun până în satul Ciocanu, drumul fiind asfaltat recent. De la Ciocanu la Şirnea, este o zonă de aproximativ 800m-1km de drum neasfaltat. Apoi de la Şirnea pânăla DN73 , drumul este din nou asfaltat impecabil. Dacă parcurgeţi traseul primăvara, este foarte posibil să întâlniţi nisip rămas pe carosabil, folosit ca material antiderapant pe perioada iernii. Cea mai apropiată benzinărie de traseu o găsiţi în Rucăr (un Petrom), iar dacă veniţi dinspre Braşov, aveţi un Rompetrol la intrare în Bran. Evaluare traseu Calitatea asfaltului Peisaje Trafic Dificultate ( 1 - dificil / 5 - usor ) Fun factor Rezumat / descriere scurtă Distanta: 15km Durata : 20min La intrarea in Cheile Dambovicioarei dinspre Podu Dambovitei se percepe o taxa de access de 2Ron. User Rating 0 (0 votes) Cum ti s-a parut acest articol ? plictisitor (0.0%) porcarie (0.0%) folositor (0.0%) amuzant (0.0%) interesant (0.0%) super (0.0%) Articol preluat de pe motoroute.ro
  23. Anul acesta,înainte de Paşte, am scos zetul la o plimbare solitară. Profitând de vremea frumoasă şi de temperaturile peste media acestei perioade, am plecat din Bucureşti pe la 9:30AM având în cap intenţia de a face o buclă pe ruta Târgovişte – Câmpulung – Rucăr – Bran – Sinaia – Ploieşti – Bucureşti. Dacă iniţial , pe hârtie această rută avea un pic peste 350km, în final am depăşit 500km. Ajuns la 10:30AM în Târgovişte am decis să vizitez ansmablul Curtea Domnească şi să văd ce s-a mai schimbat în cei peste 15 ani de când fusesem ultima oară aici. Pot să spun că a meritat popasul făcut aici şi cei 12Ron plătiţi pentru intrare. Singurul lucru mai neplăcut fiind urcarea treptelor din Turnul Chnidiei încălţat cu cizmele moto. Apoi am plecat spre Câmpulung pe DN72A, cu o mică escală pentru poze în zona Colţii Doamnei. De la Câmpulung am urmat traseul către Rucăr–Bran, făcând o deviere la Podu Dâmboviţei spre Peştera Dambovicioara/ Cheile Dambovicioarei. Traseul prin Cheile Dambovicioarei a fost superb, din păcate foarte scurt. După urcarea până la Ciocanu, a urmat o bucată maiproastă de drum, fără asfalt, până la Şirnea, însă de aici încolo a fost totul ok. Bucată Moeciu-Bran–Râşnov a fost de-a dreptul chinuitoare, stratul asfaltic foarte prost, gropi foarte multe, denivelări…(atenţie mare dacă parcurgeţi această zonă). Ajuns la Sinaia, am decis să urc pe Transbucegi. Prima surpriză plăcută a fost faptul că s-a asfaltat drumul înspre Târgovişte. Spre deosebire de alte dăţi, am decis la cabană Dichiu să fac dreapta şi să o iau spre lacul Bolboci, spre Hotelul Peştera. Drumul a fost de o frumuseţe deosebită şi am fost plăcut impresionat de peisaje în ciuda faptului că sunt unele zone fără asfalt.Fiind aprilie au mai fost câteva zone acoperite de zăpadă, plus foarte mult nisip pe carosabil. Condiţiile precare ale carosabilului m-au făcut să merg mai încet şisă admir sălbăticia naturii. Plimbarea pe malul drept al lacului Bolboci,fiind un lucru pe care vi-l recomand. Am ajuns la cabana Padina pe la 7PM, ceea ce a însemnat că la întoarcere am prins un apus de toată frumuseţea la coborârea pe Transbucegi. De la Sinaia am urmat drumul clasic pe DN1 spre Bucureşti. Toată plimbarea a durat aproximativ 12 ore, cu menţiunea că am făcut foarte multe popasuri, plus că drumul prin Cheile Dambovicioarei l-am parcurs de mai multe ori. Probabil o estimare mai realistă ar fi undeva la 8-10 ore pentru parcugerea circuitului şi cu un popas mai lung pentru masa de prânz. Legat de benzinării, eu am alimentat la Bucureşti, Târgovişte,Predeal şi Ploieşti. Evaluare traseu Calitatea asfaltului Peisaje Trafic Dificultate ( 1 - dificil / 5 - usor ) Fun factor Rezumat / descriere scurtă Distanta: 530km Durata : 8~10H Articol preluat de pe motoroute.ro
  24. Un traseu ce debutează spectaculos la poalele carierei de calcar Mateiaş şi continuă cu o serie de serpentine până la mausoleul cu acelaşi nume. După încă câţiva km de curbe stângadreapta urmează o porţiune mai potolită până ajungem în Rucăr. Bucata Rucăr – Bran este o plăcere atât datorită curbelor cât şi peisajelor pe care le oferă. Ce-i drept, experienţa ar fi şi mai plăcută dacă stratul de asfalt ar fi un pic mai bun. Pe parcurs puteţi găsi zone cu denivelări, petice de asfalt sau gropi, mai ales în zona localităţii Rucăr, cât şi pe bucată Moeciu – Bran (care în Aprilie 2017 arăta ca după bombardament, groapă langa groapă). Traseul oferă multe zone de popas cu vederi splendide, ideale pentru a fotografia munţii Carpaţi. Mare atentie la ziua in care alegeti sa parcurgeti traseul, de obicei in weekenduri sau in preajma sarbatorilor nationale este posibil ca drumul sa fie aglomerat. Benzinării găsiţi în Câmpulung, în Rucăr şi Bran. Evaluare traseu Calitatea asfaltului Peisaje Trafic Dificultate ( 1 - dificil / 5 - usor ) Fun factor Rezumat / descriere scurtă Distanta: 60km Durata : 50~60min Cum ti s-a parut acest articol ? plictisitor (0.0%) porcarie (0.0%) folositor (0.0%) amuzant (0.0%) interesant (0.0%) super (0.0%) Articol preluat de pe motoroute.ro
  25. Traseul Târgovişte spre Câmpulung pe DN72A este un traseu decent, am putea spune. Nu este un drum care să te impresioneze peste măsură, dar nici foarte plictisitor, asta şi datorită asfaltului care în mai multe zone prezintă denivelări şi gropi (deci mare atenţie!!!). Traseul străbate iniţial o zonă de câmpie cu porţiuni destul de lungi de linii drepte ce lasa in urma pe margini diferite livezi de pomi fructiferi. Drumul devine mai interesantîncepând cu satul Cetăţeni, când începe să urce uşor spre zonele deluroase, iar şoseaua începe să prezinte curbe destul de largi. Ca puncte de atracţie ale traseului, puteţi vizită: în Târgovişte–Curtea Domnească şi Turnul Chindiei (în Aprilie 2017 biletul de intrare era 12Ron), pe parcursul traseului zonaColţii Doamnei şi Mănăstirea Cetăţuia Negru Vodă. Legat de benzinării aveţi mai multe opţiuni marcate pe hartă, în cele două oraşe , Târgovişte şi Câmpulung, iar pe traseu înainte de satul Voineşti există o benzinărie Petrom şi un partener Rompetrol. Evaluare traseu Calitatea asfaltului Peisaje Trafic Dificultate ( 1 - dificil / 5 - usor ) Fun factor Rezumat / descriere scurtă Distanta: 68km Durata : 50min User Rating 0 (0 votes) Cum ti s-a parut acest articol ? plictisitor (0.0%) porcarie (0.0%) folositor (0.0%) amuzant (0.0%) interesant (0.0%) super (0.0%) Articol preluat de pe motoroute.ro
  26. salutare la toata lumea. va prezint situatia mea: am cumparat o aprilia red rose, classic 50 in martie, am fost departe pt a o lua. ajuns in tm, facut carte, numere primarie, talon. din pacate cel care mi-a vandut-o a profitat de naivitatea mea, a zis ca merge perfect, mai trebuieste putin aranjata. dupa ce am avut cele necesare pt a merge pe strada, ma refer la acte, surpriza... nu mai pornea. am avut-o la cineva in curte, ma duceam aproape zilnic pe capul omului, am schimbat baterie, completat ulei, are ungere separata, bujie, filtru benzina, ulei cutie viteze... a pornit, am incercat sa ajung la cateva serviceuri, sunat la foarte multi, nu dau nume, nimeni nu are timp...intr-un final marti am fost la un nene in freidor, m-a chemat marti, ajuns la el imi zice ca nu are timp, sa sun dupa 10 mai...cand sa plec, din nou nu mai porneste. dl respectiv a hotarat atunci sa se uite la ea. a curatat carburatorul in care era moloz si a mers perfect... azi-dimineata din nou nu a mai pornit, dupa masa am reusit intr-un final sa o pornesc impinsa, am lasat-o sa merga putin si dupa 500m a murit si nu a mai pornit deloc. mentionez ca bujia da scanteie bine.... imi vine sa ii dau foc... locuiesc in zona sagului profi si as fi recunoscator daca m-ati indruma in vreu service in apropiere care sa nu ma cheme in iunie-iulie. am incercat sa scriu cat mai scurt patania mea, ar mai fi de zis... ideea e ca imi place foarte mult sa merg cu moto, m-am obisnuit sa schimb viteze, pe viitor as face si categoria A... din pacate nu mai dorm noaptea de nervi si ciuda si, ma repet, imi vine sa ii dau foc mobrei.... va rog frumos putin ajutor. multumesc Topic preluat automat
  1. Încarcă mai multă activitate
  • Bine ai veit pe Comunitatea motociclistilor si biciclistilor din Romania ”Mai multi prieteni, mai uniti, impreuna pentru o idee si o pasiune fara margini” Ne-am adunat intr-o familie, frati pe sosea si camarazi in comunitate. O pasiune cu doua roti, un million de prieteni pe sa, motociclisti pe Harley sau scuteristi cu acte noi. Te-ai gandit vreodata de ce pe motocicleta nu exista marsarier? Pentru ca echilibrul este imposibil de atins atunci cand mergi cu spatele pe doua roti. Priveste in fata, mergi inainte. Asta facem noi zi de zi pe Pro-Bike. Pasiunea pentru motociclete ne-a adus la un loc si-am vrut sa cream un camin pentru cei ca noi. Suntem multi, gandim la fel, ne dorim si visam la aceleasi lucruri, avem unitate in aspiratii si ne inspiram unul de la celalalt. Ne gasesti povestile pe site, in nenumaratele topicuri scrise cu drag de membri. Am conturat online un loc ce oglindeste realitatea pe care o intalnim zi de zi. Te pregatesti sa devii motociclist? Arunca un ochi pe site si iti vei face o idee despre lumea in care pasesti. Pe forum ne poti intreba orice, fie ca esti incepator, fie ca vrei sa ne dai un sfat. Suntem aici o familie de peste 39.000 de membri. Cu unii te vei iubi, cu altii te vei contra, ca in viata, ca in orice familie. Ca pe motocicleta. stii cum intr-un grup de motociclisti pe sosea doi, trei merg in fata, doi, trei raman mai in spate? Pe Pro-Bike noi nu lasam pe nimeni in urma, stam in linie cu totii. in comunitatea Pro-Bike, ajutorul reciproc este esential. Motociclistii se ajuta intre ei ca fratii, iar membrii comunitatii stiu cum sa ofere ajutorul, dar si sa-ti dea idei pentru a te descurca singur in situatii dificile sau se te directioneze catre un prieten, care are un prieten, al carui prieten iti descurca itele. stii despre ce vorbim, lumea este mare, dar in lumea motociclistilor ne stim cu totii. Iar daca ti-e mai usor sa navighezi online, pe site ai multe instrumente utile: harta serviciilor pentru motociclisti (service-uri si magazine), harta drumurilor din Romania pentru diverse tipuri de motociclete sau harta membrilor, prin care acestia se pot contacta si isi pot vedea locatia. Ba chiar si peste 1600 de manuale de service ca sa iti poti repara sau intretine singur motocicleta. Aici suntem toti campioni. Majoritatea dintre noi suntem campioni ai tastaturii, mereu prezenti, dar altii sunt campioni adevarati, ce si-au luat inspiratia de pe site si au adaugat un strop de competitivitate genetica. Crestem talente, ne place sa indeplinim vise si sa ghidam vietile si rotile catre drumuri cu asfalt intins. Daca vrei sa vezi atmosfera destinsa din comunitatea noastra, este de ajuns sa deschizi galeria cu poze de la intrunirile si evenimentele noastre. O sa te imbeti din povestile in imagini ale calatoriilor, parfumate cu inspiratie de noi destinatii. si daca tot nu esti convins, trebuie sa ne vizitezi si in carne si oase. Ne intalnim adesea si in persoana. Pentru ca viata este prea scurta sa nu facem ceea ce ne place, am ales viata pe doua roti. Ca si tine. si tot ca tine, ne este greu peste iarna sa ne luam ramas bun de la “iubita” cu motor. Asa ca nu ne luam, dar de fiecare data cand o parasim pentru o vreme, mai aruncam o ultima privire in spate. stim ca te regasesti in cele de mai sus, asa ca alatura-te noua. Vrem sa te cunoastem, spune-ne povestea ta.
  • PRO-BIKE
    Market
    PRO-BIKE
    Forum
    PRO-BIKE Market Android PRO-BIKE Market IOS PRO-BIKE Market Android PRO-BIKE Market IOS
  • Tag Cloud

  • AutoPieseOnline24.ro