Mergi la conţinut
  • https://www.AUTOdoc24.RO

Activitate

Fluxul se actualizează automat     

  1. Astăzi
  2. Asociaţia Tură în Natură Sibiu anunta Sibiu Gusterita MTB 2017 care va avea loc pe data de 22 octombrie la Sibiu. De la organizator: Prin concursul Sibiu Guşteriţa MTB a 2a editie ne propunem să promovăm ciclismul în general şi în special a disciplinei de mountainbike pe un traseu de offroad de 25 km într-o zonă deosebită din nordul Municipiului Sibiu. La fel ca în 2016 evenimentul va avea loc la sfârşitul lunii octombrie din dorința de a prelungii sezonul competiţional care la noi în ţară e foarte scurt. Un detaliu important este că şi anul acesta va fi FĂRĂ TAXĂ de înscriere aşa cum este corect faţă de voi. În speranţa unei toamne însorite cu timp favorabil vă aşteptăm duminică 22 octombrie la Sibiu pentru a încheia un nou sezon competiţional şi cicloturistic reuşit alături de asociaţia noastră. Cycle Route 3596951 – via Bikemap.net Evenimentul de tip competiţional este unul aparte, în care se doreşte promovarea ciclismului în special a disciplinei de tip mountainbike XCP pentru un număr cât mai mare de pasionaţi pe un traseu de doar 25 km offroad într-o zonă de vis din nordul Municipiului Sibiu, Guşteriţa. Sursa: Freerider
  3. POC au fost printre cei ce au dezvoltat sistemul MIPS care a făcut căștile de top mai sigure. Deși multe din companiile de top au adoptat sistemul, POC a mers mai departe și a creat un nou concept. Tehnologia SPIN va fi introdusă în noile modele Tectal Race, Octal X și Coron Air. La o primă privire, căștile SPIN arată ca unele normale. Elementul surpriză e că toate beneficiile de securitate a tehnologiei vin de la căptușala specială SPIN. Injectată cu silicon, aceasta rezistă forțelor rotaționale și oferă un grad de libertate capului în interiorul căștii în cazul unui impact. PC spun că modelele echipate cu SPIN au avut rezultate mai bune la teste decât cele cu MIPS și că rezistă la trei tipuri de impact diferite. Probabil că sunt foarte siguri de rezultate deoarece au decis să nu mai producă modele cu tehnologia MIPS în viitor. SPIN (Shearing Pads INside) permite căștilor să reziste la rotație și impact lateral și frontal, adică atunci când avem un impact rotațional asupra căștii, unul ce o face să alunece în lateral sau în spate. Cum căptușala din silicon se poate deforma în orice direcție, aceasta poate amortiza orice tip de impact. Deși magia stă în materialul folosit pentru căptușală, amplasarea acesteia în interiorul căștii a fost studiată atent pentru a maximiza nivelul de protecție. Materialul folosit la fabricarea căștilor POC nu este EPS și EPP, care își revine la forma inițială după un impact, căștile putând să reziste la mai multe lovituri fără să devină nesigure. Evident, o lovitură majoră distruge o cască din EPP, dar va rezista mai bine la impacte mai mici. Coron Air SPIN a fost proiectată pentru DH și enduro, dar protecția de bărbie nu e demontabilă. POC consideră că modelele din mai multe piese nu sunt la fel de sigure ca unele dintr-o bucată așa că au insistat pe acest design încercând să îl facă cât mai ușor și mai ventilat. La doar 950 g, noua Coron Air e cu 400 g mai ușoară decât vechiul model Coron! Ventilația a fost îmbunătățită prin mărirea orificiilor, au fost adăugate orificii noi și canalele de ventilație au fost adâncite. Coron Air SPIN are vizor și padding de obraz demontabile rapid în caz de urgență. Prețul va fi chiar mai mic decât cel de 275 USD al vechiului model! Casca va fi disponibilă în mărimile XS-XXL și în culorile Negru, Alb sau Portocaliu/Verde. Proiectată pentru enduro, Tectal Race SPIN folosește structura din aramidă POC și se fixează perfect pe cap cu sistemul de retenție reglabil al acestora. Casca e dotată de asemenea cu o prindere elastică pentru ochelari în spate și un vizor ajustabil. Este inserat chiar și un detector Recco pentru a putea fi localizată ușor în cazul unui accident. Prețul va fi de 220 USD și va fi disponibilă în mărimile XS-XXL și în culorile Negru/Alb, Alb/Negru și Negru/Albastru. Pentru XC și gravel există modelul Octal X SPIN foarte ușor, derivat din modelul Octal Road. Versiunea X SPIN are câteva elemente de siguranță suplimentare pentru offroad. Învelișul de aramidă e mai complet, conține de asemenea reflector Recco. Prețul va fi de 250 USD și va fi disponibilă în mărimile XS-XXL și în culorile Portocaliu, Negru, Albastru sau Alb. Noile modele POC SPIN au fost prezentate la expoziția Crankworx dar nu sunt încă disponibile, lansarea lor oficială pe piață urmând să aibă loc la Eurobike împreună cu restul colecției 2018. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  4. Ai la îndemână toate lucrurile importante, o poți transforma în geantă de umăr sau rucsac și poți sprijini capul pe ea dacă vrei să tragi un pui de somn. Primul tank-bag mi l-am luat pe vremea când aveam Honda Hornet. Era cea mai la îndemână soluție pentru bagaje – magneți, hartă, protecție la vânt, că n-aveam parbriz. L-am folosit apoi la o Yamaha Tenere, după care l-am abandonat odată cu venirea R1200GS-ului. Imi oferea trei cutii mari, plus un roll-bag. Acesta era arhi-suficient pentru orice. Dar luna trecută mi-am luat o nouă geantă de rezervor și mi-am dat seama că nu voi mai pleca la drum lung fără ea. Iată de ce: Ai la îndemână actele și banii. Când trebuie să treci granița nu mai trebuie să te dai jos de pe motor și să cauți în top-case. Sau să scormonești prin buzunare. Ai la îndemână aparatul foto. Și E mai protejat de vibrații ca-n topcase, care flambează destul de urât la denivelări. Ai la îndemână toate nimicurile care-ți folosesc. Telefon, pe care poți să-l conectezi la bateria externă, rezervarea de ferry-boat, șapca, ochelarii de soare. Poți să-l transformi în geantă de umăr și să vitizezi orașul în care tocmai ai ajuns. Și ai toate lucrurile de valoare la tine. Singurul inconvenient? Trebuie să-l dai jos la fiecare alimentare. Căci de aceea îi zice geantă de rezervor. Eu am ales un tank-bag EVO pentru GS de la SW Motech. Cum adică pentru GS? Adică urmărește forma rezervorului și se prinde pe un inel. Avem deja 12.000 de km împreună și n-are semne de uzură. Volumul poate fi extins de la 17 la 25 de litri (nu l-am extins niciodată), are trei buzunare exterioare, husă de ploaie și câteva buzunare pe interior pentru obiectele mărunte. Pot braca la maximum ghidonul și nu-mi ia din campul vizual. Dar o să vi-l prezint mai în detaliu într-un articol viitor. L-am luat de la Motomus, importator SW Motech în România. Recomand. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  5. Cea mai importantă știre a lunii august din lumea moto internațională a fost accidentul lui Angel Nieto, urmat la cateva zile de moartea marelui campion. Vestea a șocat pe toată lumea, iar reacția comunității moto a fost pe măsură, manifestările spontane fiind impresionante. Monumentul de lângă virajul Angel Nieto de pe circuitul Jerez În toate orașele mari ale Spaniei, în toate locurile legate de numele marelui dispărut, la monumentul de pe circuitul Jerez, de lângă virajul cu numele pilotului, la casa din Madrid, Muzeul Angel Nieto pentru o vreme, mii de oameni au venit să își manifeste durerea pricinuită de pierderea campionului și recunoștința pentru ceea ce a însemnat el pentru motociclismul spaniol. Toți cei prezenți la prima cursă de MotoGP de la Brno, piloți, tehnicieni, manageri, au adus un omagiu maestrului ținând un minut de reculegere chiar pe pista circuitului. Minut de reculegere ținut la cursa MotoGP de la Brno Nu am mers la cursa de la Brno, nu am fost la Ibiza, unde a avut loc ceremonia funerară, dar am ajuns întâmplător la Madrid. Singurul obiectiv din Madrid legat de numele lui Nieto era fosta lui locuință, transformată în Muzeul Angel Nieto, dar închis de ceva vreme. Casa e relativ ușor de găsit, datorită extraordinarei rețele de metrou de acolo, probabil cea mai mare din Europa, rețea care acoperă practic întreaga suprafață a orașului. Imagine din Muzeul Angel Nieto, atunci când funcționa Ca să nu bâjbâi, am întrebat un șofer de taxi pe unde este strada, fără să precizez ce anume caut acolo. Nu am apucat să termin întrebarea și omul mi-a arătat direcția, explicându-mi pe unde este Muzeul Angel Nieto. Se pare că toata lumea era la curent cu vestea tristă a morții campionului și că Nieto era cunoscut de toți. Am ajuns repede în fața casei, cam neîngrijită, cu geamurile și usile protejate de grilaje, ca să nu zic lăsată în părăsire. Pe toate geamurile casei se aflau flori, bilete, panglici, steaguri, semne ale respectului de care se bucură campionul. Știam că asta voi găsi acolo, nu mă așteptam la nici o surpriză, nu credeam că voi găsi pe cineva, sau că voi putea vizita muzeul închis. M-am dus acolo ca să las pe unul din geamuri un steguleț al României, pe care am scris 12 + 1 = Love (o inimă). Fără nume, pentru că am considerat că micul simbol ne reprezintă pe toți iubitorii de moto din România, care l-am admirat și respectat pe Angel Nieto. Fiecare zi din viață este câte o poveste, iar poveștile mele sunt, de ce mai multe ori, cu și despre motociclete. Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  6. articole 11 lucruri pe care le-am învățat de la Nordkapp

    I agree.... am facut si eu acest traseu... inapoi in 2008. Fara google maps sau vreo harta mai de doamne ajuta, erau nokia maps pe un Nokia N90, fara facebook, fara un aparat foto adecvat... Dar, foarte foarte frumos in acelasi timp...
  7. Ultima săptămână
  8. Ride you fucking bike !!!

    Mă tot gandeam cum să încep poveștile despre cartările făcute în această vară. Am reușit să parcurgem peste 2100 de km din cei 3000 de km planificați. Au fost patru ieșiri și mii de poze, dar îmi lipsește inpirația să scriu despre ele… Acesta este punctul în care prietenii tăi îți sar în ajutor. Marian mi-a trimis clipul facut de el in una din ieșiri. Este exact ce aveam nevoie. Îți multumesc prietene !!! [embedded content] O să mai urmeze! Vezi articolul integral
  9. Mă tot gandeam cum să încep poveștile despre cartările făcute în această vară. Am reușit să parcurgem peste 2100 de km din cei 3000 de km planificați. Au fost patru ieșiri și mii de poze, dar îmi lipsește inpirația să scriu despre ele… Acesta este punctul în care prietenii tăi îți sar în ajutor. Marian mi-a trimis clipul facut de el in una din ieșiri. Este exact ce aveam nevoie. Îți multumesc prietene !!! O să mai urmeze! Vezi articolul integral
  10. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Am continuat cu instalatia electrica, si de aceasta data am inceput cu instalatia electrica a lampii spate. Bun, e functionala dar voi mai avea de facut cateva chestiuni; sa cositoresc un papuc pt firul negru care este masa (minusul) si sa gandesc o mufa. Spre deosbire de celelalte instalatii electrice faute de mine pana acum foarte apropiate de original de aceasta data vreau pe langa simplitate si deconectarea cu usurinta a instalatiei electrice in caz de nevoie. La far am pus o garnitura de cauciuc (gromet) pentru instalatia elecrica a farului: Comanda lumini cumparata de la oldtimergarage: http://www.oldtimergarage.eu/catalog/product_info.php?products_id=1503 Comenzi ghdion: Mansoane noi pentru ghidon: Comanda acceleratie noua: Pres nou pentru aripa spate: Si stopul cu presul montate de proba, nu mai aveam rabadare :
  11. Tocmai am revenit din concediu. Planul era să văd partea de sud-vest a Norvegiei și să mă opresc sub cercul polar, dar până la urmă am reconfigurat traseul și-am ajuns la Nordkapp. M-am ales cu 12.000 de km, trei săptămâni și o mulțime de peisaje fantastice. Și-am învățat câteva lucruri. Norvegia este extrem de scumpă. Una dintre cele mai scumpe țări de pe Pământ. Dai 10 euro pe o bere. Și 1,8 euro pe un litru de carburant. Iar ca să-ți faci fotografia de palmares de la Nordkapp trebuie să plătești alți 30 de euro. Vezi mașini electrice și muscle car-uri americane pe aceeași stradă. Nordicii sunt atât de eco și de bogați, încât așa cum noi avem Logan la taxi, ei au Tesla Model S. În același timp, plăcerea lor vinovată e să dea găuri în stratul de ozon cu mașini americane vechi. Așadar, lângă Tesla Model S o să vezi un Cadillac din 1981 cu motor V8 de 6.0 litri. Nordicii iubesc luminile auxiliare. O fi din cauza nopții polare, dar le place să trântească trei lămpi mari pe grila radiatorului. Așadar, dacă e noapte și vezi ceva luminos îndreptându-se spre tine, nu e un OZN, ci o banală Skoda. Nu e mare scofală să te duci la Nordkapp. Chiar dacă vei vedea o mulțime de GS-uri, singura aventură este să faci rost de bani. Și de trei săptămâni de concediu. Mult mai aventuroasă este o călătorie prin România. Ești pe cale să devii zeul Instagramului. Totul este atât de frumos și de fotogenic încât nu trebuie să fii fotograf ca să prinzi o imagine bună. Și nici să aplici vreun filtru. Doar apeși și faci upload. Dacă vrei Nordkapp, du-te prin Suedia sau Finlanda și întoarce-te prin Norvegia. Suedia și Finlanda sunt foarte plictisitoare. Linii drepte, fără trafic, fără munți, doar o pădure nesfârșită și câteva lacuri. Dar este cea mai rapidă cale de a ajunge la Nordkapp și ești entuziasmat pentru că te afli la începutul călătoriei. După aceea te poți bucura de exuberanța Norvegiei. Atenție la limitele de viteză. Să mergi tare în Norvegia este o idee foarte proastă. Să zicem că camerele fixe nu te prin, pentru că te fotografiază doar din față. Dar polițiștii sunt experți în arta camuflajului. I-am văzut ascunși în boscheți, cu radarul montat pe un trepied, la intrarea în localitate. Nu te iartă, iar amenzile sunt foarte mari. Pe de altă parte, la cât de scumpă e benzina, te ajută să scoți un consum bun. Eu am scos 4,5 l/100 km cu pasagera și bagaje. Atenție la reni! Sunt peste tot. Pentru noi, cei din sud, renii sunt acele creaturi frumoase care trag sania lui Moș Crăciun. La ei sunt un fel de capre cu coarne mai mari. Pasc peste tot și câteodată te trezești cu unul dormind pe mijlocul drumului și trebuie să-l ocolești. Pe de altă parte, saute-ul tradițional este delicios. Scuze, Rudolph! De văzut: Insulele Lofoten, Fiordurile. Trollstingen nu e cine știe ce. Trebuie neapărat să ajungi în Lofoten, o bijuterie a Norvegie devenită destinație turistică relativ recent. Sunt acolo niște sate pescărești ce-ți taie răsuflarea. De asemenea, tărâmul brăzdat de fiorduri te lască cu ochii mari și te întrebi cum de a reușit să încapă acolo atâta frumusețe. Trollstingen nu e cine știe ce. Sub Transfăgărășan și Transalpina, iar dacă ai văzut pasurile din Alpi va fi deja o dezamăgire. Dar o să-l bifezi pentru că se află pe drumul turistic. Uită de cash. Poți plăti totul cu cardul. De fapt, e musai să ai un card pentru că uneori e singura posibilitate de a intra la o toaletă publică. Parcări moto gratuite în centrul orașelor mari. Poți parca motocicleta oriunde vezi semnul MC Parking. Iar în orașe precum Helsinki, Stockholm sau Oslo te ajută foarte mult. Poți fi amendat dacă o lași pe trotuar, iar dacă ocupi un loc de parcare auto trebuie să plătești. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  12. 11 lucruri pe care le-am învățat de la Nordkapp

    Tocmai am revenit din concediu. Planul era să văd partea de sud-vest a Norvegiei și să mă opresc sub cercul polar, dar până la urmă am reconfigurat traseul și-am ajuns la Nordkapp. M-am ales cu 12.000 de km, trei săptămâni și o mulțime de peisaje fantastice. Și-am învățat câteva lucruri. Norvegia este extrem de scumpă. Una dintre cele mai scumpe țări de pe Pământ. Dai 10 euro pe o bere. Și 1,8 euro pe un litru de carburant. Iar ca să-ți faci fotografia de palmares de la Nordkapp trebuie să plătești alți 30 de euro. Vezi mașini electrice și muscle car-uri americane pe aceeași stradă. Nordicii sunt atât de eco și de bogați, încât așa cum noi avem Logan la taxi, ei au Tesla Model S. În același timp, plăcerea lor vinovată e să dea găuri în stratul de ozon cu mașini americane vechi. Așadar, lângă Tesla Model S o să vezi un Cadillac din 1981 cu motor V8 de 6.0 litri. Nordicii iubesc luminile auxiliare. O fi din cauza nopții polare, dar le place să trântească trei lămpi mari pe grila radiatorului. Așadar, dacă e noapte și vezi ceva luminos îndreptându-se spre tine, nu e un OZN, ci o banală Skoda. Nu e mare scofală să te duci la Nordkapp. Chiar dacă vei vedea o mulțime de GS-uri, singura aventură este să faci rost de bani. Și de trei săptămâni de concediu. Mult mai aventuroasă este o călătorie prin România. Ești pe cale să devii zeul Instagramului. Totul este atât de frumos și de fotogenic încât nu trebuie să fii fotograf ca să prinzi o imagine bună. Și nici să aplici vreun filtru. Doar apeși și faci upload. Dacă vrei Nordkapp, du-te prin Suedia sau Finlanda și întoarce-te prin Norvegia. Suedia și Finlanda sunt foarte plictisitoare. Linii drepte, fără trafic, fără munți, doar o pădure nesfârșită și câteva lacuri. Dar este cea mai rapidă cale de a ajunge la Nordkapp și ești entuziasmat pentru că te afli la începutul călătoriei. După aceea te poți bucura de exuberanța Norvegiei. Atenție la limitele de viteză. Să mergi tare în Norvegia este o idee foarte proastă. Să zicem că camerele fixe nu te prin, pentru că te fotografiază doar din față. Dar polițiștii sunt experți în arta camuflajului. I-am văzut ascunși în boscheți, cu radarul montat pe un trepied, la intrarea în localitate. Nu te iartă, iar amenzile sunt foarte mari. Pe de altă parte, la cât de scumpă e benzina, te ajută să scoți un consum bun. Eu am scos 4,5 l/100 km cu pasagera și bagaje. Atenție la reni! Sunt peste tot. Pentru noi, cei din sud, renii sunt acele creaturi frumoase care trag sania lui Moș Crăciun. La ei sunt un fel de capre cu coarne mai mari. Pasc peste tot și câteodată te trezești cu unul dormind pe mijlocul drumului și trebuie să-l ocolești. Pe de altă parte, saute-ul tradițional este delicios. Scuze, Rudolph! De văzut: Insulele Lofoten, Fiordurile. Trollstingen nu e cine știe ce. Trebuie neapărat să ajungi în Lofoten, o bijuterie a Norvegie devenită destinație turistică relativ recent. Sunt acolo niște sate pescărești ce-ți taie răsuflarea. De asemenea, tărâmul brăzdat de fiorduri te lască cu ochii mari și te întrebi cum de a reușit să încapă acolo atâta frumusețe. Trollstingen nu e cine știe ce. Sub Transfăgărășan și Transalpina, iar dacă ai văzut pasurile din Alpi va fi deja o dezamăgire. Dar o să-l bifezi pentru că se află pe drumul turistic. Uită de cash. Poți plăti totul cu cardul. De fapt, e musai să ai un card pentru că uneori e singura posibilitate de a intra la o toaletă publică. Parcări moto gratuite în centrul orașelor mari. Poți parca motocicleta oriunde vezi semnul MC Parking. Iar în orașe precum Helsinki, Stockholm sau Oslo te ajută foarte mult. Poți fi amendat dacă o lași pe trotuar, iar dacă ocupi un loc de parcare auto trebuie să plătești. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  13. Varadero

    I se mai spune și Vacadero, că-i cam grasă...
  14. Salut prieteni! Bogdan este numele meu si in urma cu aproximativ un an am infiintat magazinul virtual bikermag.ro si ceva mai recent magazinul de prezentare in Bd. Aerogarii 33, Sector 1. Desi site-ul este in permanenta dezvoltare, puteti gasi o gama variata de echipamente de protectie, piese, accesorii si consumabile. Suntem dealeri autorizati Polo Motorrad, Louis, IXS, ICON, THOR, MT Helmets (singurii din Bucuresti), Scorpion, Nolan etc. Pentru acele produse pe care le doriti si poate nu le regasiti pe site, ma puteti contacta la 0726.321.604 sau office@bikermag.ro. Raspund tuturor solicitarilor indiferent de mediul prin care sunt transmise. Numai bine, Bogdan
  15. Yamaha anunță lansarea noului Tenere

    Yamaha începe campania de teasere pentru o nouă motocicletă adventure. Nicio vorbă despre numele modelului, dar cam toată lumea știe că este vorba despre versiunea de serie a conceptului T7, prezentat toamna trecută la Milano. Astfel, noul Tenere va fi construit în jurul motorului cu doi cilindri în linie de pe Yamaha MT-07, una dintre cele mai bine-vândute motociclete din Europa datorită raportului preț-performanțe foarte bun. Va avea o roată de 21 inch pe față și una de 18 pe spate, iar rezervorul ar trebui să aibă undeva pe la 17-19 litri. Rămâne de văzut cât anume din conceptul T7 va rămâne în versiunea de serie, dar cu un motor de 75 cp și o masă ce n-ar trebui să depășească prea mult 200 de kg cu rezervorul plin, noul Tenere va fi o variantă foarte interesantă. Apariția noului Tenere duce la dispariția monocilindrului de 660 cmc, aflat pe piață de aproape 10 ani în această formă și cu o istorie îndelungată. Yamaha a lansat pe piață primul XT600Z Tenere în 1984, iar de atunci modelul a trecut prin mai multe transformări, fiind una dintre cele mai populare motociclete de aventură. Chiar dacă au trecut mulți ani de atunci, Tenere încă stârnește pasiuni. Află despre povestea Kulturide East Adventure – șase motocicliști români care-au plecat într-o aventură de 6.000 de km prin Asia. [embedded content] Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  16. Sâmbătă și duminică va avea loc a treia ediție a festivalului Sinaia pe bicicletă. Și în acest an vă propunem să petrecem, împreună două zile frumoase pe bicicletă,parcurgand trasee inedite, de dificultate medie, în Sinaia și în împrejurimi folosind toate avantajele oferite de cel mai elegant oraș de munte din România, Vom pedala prin curtea Castelului Peles, vom (re)vedea clădiri impozante, cu istorie bogata de pe străzile mai puțin cunoscute ale orasului si ne vom relaxa la final la umbra arborilor impunători din Parcul Dimitrie Ghica. Si pentru ca suntem deja la a treia editie organizam si o Vanatoaere de comori prin care dorim sa incurajam participanti sa identifice singuri cele mai interesante trasee velo pentru a ajunge la cat mai multe dintre obiectivele si atractiile turistice din Sinaia dar si la pensiuni, hoteluri sau restaurante. Vom petrece cateva ore frumoase impreuna, in fiecare zi pedalând și admirând Sinaia, oraș de munte din centru sau de la înălțimea Bucegilor, unde vom ajunge purați de gondolă. Programul celor doua zile este: Sâmbătă 19 august 09:00 – înscrierea participanților – întâlnire în fața Primăriei Sinaia 10:15 – start traseu -Primaria Sinaia – Bdul Carol I – Calea Codrului – Telegondola Sinaia – Castelul Pelisor – Parcul Dimitrie Ghica 14:30 – festivitate de premiere a participanților Parcul Dimitrie Ghica Duminica 20 august 09:00 – înscrierea participanților – întâlnire în fața Primăriei Sinaia 10:15 – start Vanatoare de comori – 2h 12:15 – sosire vanatori in Parcul Dimitrie Ghica 12:30 – 14:00 – verificarea rezultatelor si festivitate de premiere a participanților Parcul Dimitrie Ghica Vă așteptăm cu drag să fiti alaturi de noi in Sinaia pe bicicleta! Sursa: Freerider
  17. Sâmbăta aceasta are loc evenimentul Sinaia pe bicicletă

    Sâmbătă și duminică va avea loc a treia ediție a festivalului Sinaia pe bicicletă. Și în acest an vă propunem să petrecem, împreună două zile frumoase pe bicicletă,parcurgand trasee inedite, de dificultate medie, în Sinaia și în împrejurimi folosind toate avantajele oferite de cel mai elegant oraș de munte din România, Vom pedala prin curtea Castelului Peles, vom (re)vedea clădiri impozante, cu istorie bogata de pe străzile mai puțin cunoscute ale orasului si ne vom relaxa la final la umbra arborilor impunători din Parcul Dimitrie Ghica. Si pentru ca suntem deja la a treia editie organizam si o Vanatoaere de comori prin care dorim sa incurajam participanti sa identifice singuri cele mai interesante trasee velo pentru a ajunge la cat mai multe dintre obiectivele si atractiile turistice din Sinaia dar si la pensiuni, hoteluri sau restaurante. Vom petrece cateva ore frumoase impreuna, in fiecare zi pedalând și admirând Sinaia, oraș de munte din centru sau de la înălțimea Bucegilor, unde vom ajunge purați de gondolă. Programul celor doua zile este: Sâmbătă 19 august 09:00 – înscrierea participanților – întâlnire în fața Primăriei Sinaia 10:15 – start traseu -Primaria Sinaia – Bdul Carol I – Calea Codrului – Telegondola Sinaia – Castelul Pelisor – Parcul Dimitrie Ghica 14:30 – festivitate de premiere a participanților Parcul Dimitrie Ghica Duminica 20 august 09:00 – înscrierea participanților – întâlnire în fața Primăriei Sinaia 10:15 – start Vanatoare de comori – 2h 12:15 – sosire vanatori in Parcul Dimitrie Ghica 12:30 – 14:00 – verificarea rezultatelor si festivitate de premiere a participanților Parcul Dimitrie Ghica Vă așteptăm cu drag să fiti alaturi de noi in Sinaia pe bicicleta! Sursa: Freerider
  18. Aventură cu bicicletele în Harghita

    Activator s-a născut din dorința noastră de a inspira, motiva și ajuta oamenii să adopte un stil de viață prosper pentru dezvoltarea lor care să includă sport, alimentație sănătoasă și activități de dezvoltare personală. În perioada 25 – 27 august, împreună cu partenerii noştri de la Open Doors Travel – experţi în realizarea tururilor personalizate alternative – ne aventurăm în cadrul unui program unic în România: 3 zile cu bicicletele prin Platoul Calonda – Tinovul de la Fântâna Brazilor, descoperim oraşul Odorheiu Secuiesc și barajul cu lacul de acumulare Zetea. Cu peisajele sale unice oferite de munţii vulcanici Harghita, cărările înguste prăfuite şi drumurile forestiere stâncoase, judeţul oferă inedite aventuri pentru iubitorii de bicicletă! Experienţa este întregită prin descoperirea obiceiurilor străvechi şi a mesteşugurilor în satul tradiţional Corund. Aflăm aici informații prețioase transmise din generație în generație despre arta prelucrării lutului printr-o demonstraţie de olărit şi a prelucrării de șindrilă şi ne bucurăm de o masă tradițională specifică zonei. Punctele de atracție ale aventurii sunt: Tur cu ghid pe bicicletă al oraşului Odorheiu Secuiesc Platoul vulcanic Calonda – traseu Barajul şi lacul de acumulare Zetea – traseu Atelierul de fotografie al familiei Kovats Vizitarea cărbunarilor Demonstrație de olărit Demonstrație de prelucrare de iască Demonstraţie de prelucrare de şindrilă Satul tradiţional Corund Mai multe informații se regăsesc pe site-ul nostru: http://activator.ro/programe-ciclism-harghita.html Hai să explorăm împreună frumuseţea judeţului Harghita în cadrul acestei aventuri inedite despre ciclism, natură și tradiţie! Contact și înscriere: Corina Toma – PR & Event Executive ✉ corina.toma@activator.ro / ✆ 0735 105 422 Sursa: Freerider
  19. Activator s-a născut din dorința noastră de a inspira, motiva și ajuta oamenii să adopte un stil de viață prosper pentru dezvoltarea lor care să includă sport, alimentație sănătoasă și activități de dezvoltare personală. În perioada 25 – 27 august, împreună cu partenerii noştri de la Open Doors Travel – experţi în realizarea tururilor personalizate alternative – ne aventurăm în cadrul unui program unic în România: 3 zile cu bicicletele prin Platoul Calonda – Tinovul de la Fântâna Brazilor, descoperim oraşul Odorheiu Secuiesc și barajul cu lacul de acumulare Zetea. Cu peisajele sale unice oferite de munţii vulcanici Harghita, cărările înguste prăfuite şi drumurile forestiere stâncoase, judeţul oferă inedite aventuri pentru iubitorii de bicicletă! Experienţa este întregită prin descoperirea obiceiurilor străvechi şi a mesteşugurilor în satul tradiţional Corund. Aflăm aici informații prețioase transmise din generație în generație despre arta prelucrării lutului printr-o demonstraţie de olărit şi a prelucrării de șindrilă şi ne bucurăm de o masă tradițională specifică zonei. Punctele de atracție ale aventurii sunt: Tur cu ghid pe bicicletă al oraşului Odorheiu Secuiesc Platoul vulcanic Calonda – traseu Barajul şi lacul de acumulare Zetea – traseu Atelierul de fotografie al familiei Kovats Vizitarea cărbunarilor Demonstrație de olărit Demonstrație de prelucrare de iască Demonstraţie de prelucrare de şindrilă Satul tradiţional Corund Mai multe informații se regăsesc pe site-ul nostru: http://activator.ro/programe-ciclism-harghita.html Hai să explorăm împreună frumuseţea judeţului Harghita în cadrul acestei aventuri inedite despre ciclism, natură și tradiţie! Contact și înscriere: Corina Toma – PR & Event Executive ✉ corina.toma@activator.ro / ✆ 0735 105 422 Sursa: Freerider
  20. La Potlogi, cicloturismul devine tradiție!

    90 de bicicliști, majoritatea din București, au pedalat marți, 15 august, 65 de km, pe traseul Bolintin Vale – Găiseni – Vânătorii Mici – Corbii Mari – Potlogi – Florești, la cincilea eveniment cicloturistic cu plecare din Bolintin Vale din ultimii trei ani. Participanții au vizitat obiective istorice și culturale giurgiuvene și dâmbovițene din apropierea Bucureștiului, precum colecția etnografică din Vânătorii Mici, biserica din Corbii Mari, ferma turistica La Tzara, Conacul Florești și, mai ales, Palatul Brancovenesc din Potlogi. “Am încheiat cu succes încă un tur din seria celor organizate în zona de sud a României. Cicloturiștii au descoperit, mulți dintre ei in premieră, obiective culturale și istorice importante din zonă și au făcut-o într-un mod plăcut, pe bicicletă, prin mișcare, aproape de natură și de satul românesc. Prin astfel de evenimente, dorim să contribuim la dezvoltarea comunităților locale si să promovăm destinații inedite pentru petrecerea timpului liber într-un mod activ, aproape de Capitală”, a spus Mircea Crisbășanu, organizatorul turului din partea Asociației ROI și a Outhentic Cycling Romania. Iată câteva impresii despre traseu, exprimate de către participanți: “Am mai participat si la ediția de anul trecut a turului și de atunci am tot facut ture cu bicicleta. Inainte de asta nu mă mai urcasem pe bicicleta timp de 33 ani. Mi-a plăcut foarte mult și îmi doresc să revin”, ne-a spus Victor, unul dintre participanti. „Mulțumim organizatorilor pentru o tură minunată în aceasta zi de mare sărbatoare. Ne-au întâmpinat gazde ospitaliere, locuri încărcate de istorie, oameni frumoși și prietenoși. Mulțumim tuturor și așteptăm și alte ture la fel de frumoase!” – sunt impresiile Mihaelei, una dintre cicloturiste. Traseul Bolintin – Vanatorii Mici – Corbii Mari – Potlogi – Floresti măsoară aproximativ 65 km pe drumuri de asfalt și pietruite, cu o mică diferență de nivel, de 60m. Harta traseului poate fi accesată aici: https://www.bikemap.net/en/route/4148541-traseu-bolintin-vale-potlogi-2017/. Evenimentul „Bucura-te de cicloturism, pe urmele lui Brancoveanu!” a fost organizat de către Outhentic Cycling Romania și Asociația ROI, cu susținerea OMV Petrom. Turul este parte a unui proiect de dezvoltare comunitară, finanțat de OMV Petrom, menit să susțină și să încurajeze dezvoltarea durabilă a comunităților locale prin cicloturism ca posibilitate de valorificare a resurselor locale: monumente istorice si culturale zone naturale, ospitalitate, tradiții etc. Peste 50 de voluntari, atât angajați OMV Petrom, cât și localnici, au contribuit la buna desfășurare a turului și la succesul evenimentului. Evenimentul a beneficiat de sprijin deosebit din partea Primăriilor orașului Bolintin Vale și din comunele Gaiseni, Vanatorii Mici, Floresti – Stoenesti, Corbii Mari si Potlogi, Inspectoratele Județene de Poliție Giurgiu si Dambovita Inspectoratul Județean de Jandarmi Giurgiu, CIVITAS, Asociația Adevărații Veloprieteni, Aqua Carpatica, Concept Promo, Ferma Cocoșu’ Roșu, Asociația Meșteșuguri Argeșene, Free Rider, Zebra Bike. Fotografii: link // Filmuleț: link Sursa: Freerider
  21. 90 de bicicliști, majoritatea din București, au pedalat marți, 15 august, 65 de km, pe traseul Bolintin Vale – Găiseni – Vânătorii Mici – Corbii Mari – Potlogi – Florești, la cincilea eveniment cicloturistic cu plecare din Bolintin Vale din ultimii trei ani. Participanții au vizitat obiective istorice și culturale giurgiuvene și dâmbovițene din apropierea Bucureștiului, precum colecția etnografică din Vânătorii Mici, biserica din Corbii Mari, ferma turistica La Tzara, Conacul Florești și, mai ales, Palatul Brancovenesc din Potlogi. “Am încheiat cu succes încă un tur din seria celor organizate în zona de sud a României. Cicloturiștii au descoperit, mulți dintre ei in premieră, obiective culturale și istorice importante din zonă și au făcut-o într-un mod plăcut, pe bicicletă, prin mișcare, aproape de natură și de satul românesc. Prin astfel de evenimente, dorim să contribuim la dezvoltarea comunităților locale si să promovăm destinații inedite pentru petrecerea timpului liber într-un mod activ, aproape de Capitală”, a spus Mircea Crisbășanu, organizatorul turului din partea Asociației ROI și a Outhentic Cycling Romania. Iată câteva impresii despre traseu, exprimate de către participanți: “Am mai participat si la ediția de anul trecut a turului și de atunci am tot facut ture cu bicicleta. Inainte de asta nu mă mai urcasem pe bicicleta timp de 33 ani. Mi-a plăcut foarte mult și îmi doresc să revin”, ne-a spus Victor, unul dintre participanti. „Mulțumim organizatorilor pentru o tură minunată în aceasta zi de mare sărbatoare. Ne-au întâmpinat gazde ospitaliere, locuri încărcate de istorie, oameni frumoși și prietenoși. Mulțumim tuturor și așteptăm și alte ture la fel de frumoase!” – sunt impresiile Mihaelei, una dintre cicloturiste. Traseul Bolintin – Vanatorii Mici – Corbii Mari – Potlogi – Floresti măsoară aproximativ 65 km pe drumuri de asfalt și pietruite, cu o mică diferență de nivel, de 60m. Harta traseului poate fi accesată aici: https://www.bikemap.net/en/route/4148541-traseu-bolintin-vale-potlogi-2017/. Evenimentul „Bucura-te de cicloturism, pe urmele lui Brancoveanu!” a fost organizat de către Outhentic Cycling Romania și Asociația ROI, cu susținerea OMV Petrom. Turul este parte a unui proiect de dezvoltare comunitară, finanțat de OMV Petrom, menit să susțină și să încurajeze dezvoltarea durabilă a comunităților locale prin cicloturism ca posibilitate de valorificare a resurselor locale: monumente istorice si culturale zone naturale, ospitalitate, tradiții etc. Peste 50 de voluntari, atât angajați OMV Petrom, cât și localnici, au contribuit la buna desfășurare a turului și la succesul evenimentului. Evenimentul a beneficiat de sprijin deosebit din partea Primăriilor orașului Bolintin Vale și din comunele Gaiseni, Vanatorii Mici, Floresti – Stoenesti, Corbii Mari si Potlogi, Inspectoratele Județene de Poliție Giurgiu si Dambovita Inspectoratul Județean de Jandarmi Giurgiu, CIVITAS, Asociația Adevărații Veloprieteni, Aqua Carpatica, Concept Promo, Ferma Cocoșu’ Roșu, Asociația Meșteșuguri Argeșene, Free Rider, Zebra Bike. Fotografii: link // Filmuleț: link Sursa: Freerider
  22. MTB cu design original de la Structure Cycleworks

    Poate cel mai interesant MTB prezentat anul acesta vine de la Structure Cycleworks și a fost lansat la expoziția Crankworks din Whistler. Compania din Caglary a decis să renunțe la furcile telescopice pentru a crea o bicicletă ce oferă teoretic stabilitate și control mai bune atunci când ai nevoie. Când o furcă se comprimă își reduce cursa disponibilă, scurtează distanța dintre roți și mărește unghiul furcii. Bicicleta celor de la Structure bike funcționează invers, la frânare și la comprimarea suspensiei partea frontală nu coboară, unghiul furcii devine mai mic și distanța dintre roți rămâne neschimbată! Prototipul din imaginea de mai sus a fost testat timp de trei ani pe diverse trasee din America de Nord și toate poziționările pivoților sunt ajustabile pentru ca proiectanții să poată să o regleze cum vor pe parcurs. Modelul din carbon de culoare albastră este doar o machetă a modelului final, așa că unele bucăți din cadru au să fie îmbunătățite înainte de a fi prezentat produsul. Se speră ca bicicleta să fie disponibilă pe piață în 2018. Cadrele din carbon vor fi fabricate in Asia în timp ce restul componentelor și matrițele vor fi fabricate în Canada. Partea care atrage prima dată privirile este zona frontală. Se observă din prima brațele suspensiei, lipsa headtube-ului și conexiunea pentru direcție dntre ghidon și furcă. Inginerul Ryan Rasmussen spune că prin folosirea rulmenților și pivoților în locul brațelor clasice care produc frecare permanent, partea frontală este extrem de activă și lucrează foarte fin. Amortizarea în față e asigurată de un amortizor de spate Rockshox Super Deluxe ce oferă o cursă totală în față de 150 mm. Furca este din carbon și e rigidă, de tip dual-crown, iar la comprimarea suspensiei unghiul ei se micșorează cu 6 grade! De asemenea efectul frânării asupra suspensiei este mult mai mic decât la furcile clasice, iar datorită faptului că distanța dintre roți nu se schimbă stabilitatea nu e afectată. Deși nu arată atât de extravagant ca suspensia din față, cea din spate a fost și ea studiată cu atenție. Este un design horst-link ce oferă 150 mm de cursă cu ajutorul unui al doilea amortizor RockShox Super Deluxe. Comportamentul suspensiei e reglabil din poziția pivoților care diferă pentru fiecare mărime de cadru. Canadienii consideră că o bicicletă ar trebui construită în jurul centrului de greutate a ciclistului, așa că atât locația pivoților din spate cât și din față ar trebui să fie modificabile. Acest lucru asigură ca o persoană mai scundă cu un centru de greutate mai jos și de obicei mai ușoară să obțină o cursă mai liniară a suspensiei, în timp ce modelele mari vor avea o suspensie mai progresivă adaptată pentru cicliștii mai grei, protejată la bottom-out și oferind un pedalat eficient. Bicicleta e cu adevărat unică, la fel și sistemul de mărimi. Vor fi oferite trei dimensiuni, dar toate cadrele vor avea seat-tube-urile decupabile pentru a oferi un reglaj mai precis. Ideea e că fiecare ciclist poate să își aleagă cadrul în funcție de preferințele personale. Deși bicicleta pare grea, ea nu este, cadrul având o greutate medie pe piață iar bicicleta completă se așteaptă să aibă în jur de 13,5 kg! Prețul însă nu va fi mic și, deși nu a fost încă stabilit, este de așteptat ca doar cadrul să coste cu aproximativ 2000 USD mai mult decât alte cadre de top. Mai multe detalii găsiți pe pagina producătorului! Informații și imagini de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  23. Poate cel mai interesant MTB prezentat anul acesta vine de la Structure Cycleworks și a fost lansat la expoziția Crankworks din Whistler. Compania din Caglary a decis să renunțe la furcile telescopice pentru a crea o bicicletă ce oferă teoretic stabilitate și control mai bune atunci când ai nevoie. Când o furcă se comprimă își reduce cursa disponibilă, scurtează distanța dintre roți și mărește unghiul furcii. Bicicleta celor de la Structure bike funcționează invers, la frânare și la comprimarea suspensiei partea frontală nu coboară, unghiul furcii devine mai mic și distanța dintre roți rămâne neschimbată! Prototipul din imaginea de mai sus a fost testat timp de trei ani pe diverse trasee din America de Nord și toate poziționările pivoților sunt ajustabile pentru ca proiectanții să poată să o regleze cum vor pe parcurs. Modelul din carbon de culoare albastră este doar o machetă a modelului final, așa că unele bucăți din cadru au să fie îmbunătățite înainte de a fi prezentat produsul. Se speră ca bicicleta să fie disponibilă pe piață în 2018. Cadrele din carbon vor fi fabricate in Asia în timp ce restul componentelor și matrițele vor fi fabricate în Canada. Partea care atrage prima dată privirile este zona frontală. Se observă din prima brațele suspensiei, lipsa headtube-ului și conexiunea pentru direcție dntre ghidon și furcă. Inginerul Ryan Rasmussen spune că prin folosirea rulmenților și pivoților în locul brațelor clasice care produc frecare permanent, partea frontală este extrem de activă și lucrează foarte fin. Amortizarea în față e asigurată de un amortizor de spate Rockshox Super Deluxe ce oferă o cursă totală în față de 150 mm. Furca este din carbon și e rigidă, de tip dual-crown, iar la comprimarea suspensiei unghiul ei se micșorează cu 6 grade! De asemenea efectul frânării asupra suspensiei este mult mai mic decât la furcile clasice, iar datorită faptului că distanța dintre roți nu se schimbă stabilitatea nu e afectată. Deși nu arată atât de extravagant ca suspensia din față, cea din spate a fost și ea studiată cu atenție. Este un design horst-link ce oferă 150 mm de cursă cu ajutorul unui al doilea amortizor RockShox Super Deluxe. Comportamentul suspensiei e reglabil din poziția pivoților care diferă pentru fiecare mărime de cadru. Canadienii consideră că o bicicletă ar trebui construită în jurul centrului de greutate a ciclistului, așa că atât locația pivoților din spate cât și din față ar trebui să fie modificabile. Acest lucru asigură ca o persoană mai scundă cu un centru de greutate mai jos și de obicei mai ușoară să obțină o cursă mai liniară a suspensiei, în timp ce modelele mari vor avea o suspensie mai progresivă adaptată pentru cicliștii mai grei, protejată la bottom-out și oferind un pedalat eficient. Bicicleta e cu adevărat unică, la fel și sistemul de mărimi. Vor fi oferite trei dimensiuni, dar toate cadrele vor avea seat-tube-urile decupabile pentru a oferi un reglaj mai precis. Ideea e că fiecare ciclist poate să își aleagă cadrul în funcție de preferințele personale. Deși bicicleta pare grea, ea nu este, cadrul având o greutate medie pe piață iar bicicleta completă se așteaptă să aibă în jur de 13,5 kg! Prețul însă nu va fi mic și, deși nu a fost încă stabilit, este de așteptat ca doar cadrul să coste cu aproximativ 2000 USD mai mult decât alte cadre de top. Mai multe detalii găsiți pe pagina producătorului! Informații și imagini de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  24. Iată o bicicletă greu de ignorat de iubitorii turelor de aventură de mai multe zile! Este vorba de noul Trek 1120, special conceput și accesorizat pentru aceștia! Bicicleta pare a fi o versiune modificată de Trek Stache, modelul lor hardtail 29+, la care se adaugă posibilitatea de a monta o grămadă de bagaje. Prezentat inițial sub forma conceptulu 1020 în 2015 (din imaginea de mai jos), se pare că ideea a ajuns realitate. 1120 este așadar bazat pe Stache, dar cadrul are o nouă formă a zonei de joncțiune dintre top-tube, headtube dar și a monoblocului, precum și prinderile speciale pentru portbagajele dedicate incluse cu bicicleta, unul în față și unul în spate. După cum arată, se pare că nu vor fi probleme cu bagajele care ar putea atinge roata. În plus, se pare că dacă nu e nevoie de ele, portbagajele sunt ușor demontabile. 1120 are și o furcă fixă cu lungime corectată Boost Adventure din carbon cu trei prinderi de bagaje pe fiecare braț. În restul aspectelor bicicleta pare similară cu modelele Stache din aluminiu, cu butuci Boost, monobloc PF92, dropout-uri Stranglehold compatibile single speed și transmisie pe curea și geometrie G2. Bicicleta e echipată cu o transmisie Shimano SLX 1x, angrenaj Race Face Aefect, frâne SRAM Level T, componente Bontrager și anvelope 29×3.0 Chupacabra pe jante Sun Duroc 50 SL. Prețul este de 2499.99 USD: Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  25. Trek a prezentat bicicleta adventure 1120

    Iată o bicicletă greu de ignorat de iubitorii turelor de aventură de mai multe zile! Este vorba de noul Trek 1120, special conceput și accesorizat pentru aceștia! Bicicleta pare a fi o versiune modificată de Trek Stache, modelul lor hardtail 29+, la care se adaugă posibilitatea de a monta o grămadă de bagaje. Prezentat inițial sub forma conceptulu 1020 în 2015 (din imaginea de mai jos), se pare că ideea a ajuns realitate. 1120 este așadar bazat pe Stache, dar cadrul are o nouă formă a zonei de joncțiune dintre top-tube, headtube dar și a monoblocului, precum și prinderile speciale pentru portbagajele dedicate incluse cu bicicleta, unul în față și unul în spate. După cum arată, se pare că nu vor fi probleme cu bagajele care ar putea atinge roata. În plus, se pare că dacă nu e nevoie de ele, portbagajele sunt ușor demontabile. 1120 are și o furcă fixă cu lungime corectată Boost Adventure din carbon cu trei prinderi de bagaje pe fiecare braț. În restul aspectelor bicicleta pare similară cu modelele Stache din aluminiu, cu butuci Boost, monobloc PF92, dropout-uri Stranglehold compatibile single speed și transmisie pe curea și geometrie G2. Bicicleta e echipată cu o transmisie Shimano SLX 1x, angrenaj Race Face Aefect, frâne SRAM Level T, componente Bontrager și anvelope 29×3.0 Chupacabra pe jante Sun Duroc 50 SL. Prețul este de 2499.99 USD: Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  26. bikermag.ro

  27. teste Africa Twin vs. R1200GS – Test Special în Muntenegru

    As putea adauga si eu cateva comentarii legate de Africa Twin, am testat-o si eu, varianta cu DCT ( cutie de viteze automata, de la Motorteam ). As putea sa o compar cu motocicleta pe care am parcurs peste 100.000 de km si o cunosc foarte bine, KTM 990 Adventure. Pe scurt, sunt de acord ca Africa Twing este ideala daca stilul de mers dorit nu este unul sportiv ci mai egraba orientat catre o drumetie lejera care sa iti permita sa iesi si in offroad cu ea, oriunde pe orice traseu. As spune ca ciclistica seamana cu cea a KTM-ului 990 Adventure, poate suspensiile Africa Twin-ului sunt o idee mai moi ce o fac sa 'danseze' pe sosea cand este incarcata. Personal consider ca este o idee mai lenesa Africa decat KTM-ul, sau nu are acel zvac care sa ma dea pe spate. Nu am apreciat sistemul de control al tractiunii. Mi-a blocat de cateva ori acceleratia doar pentru ca a sesizat ca ar putea derapa roata. Poate pentru incepatori este o idee buna, eu unul as merge cu el dezactivat tot timpul. Cutia de viteze automata am gasit-o foarte interesanta. Cred ca m-as putea obisnui cu ea, desi iarasi prefer manuala... sau mai simplu, quickshifterul.
  1. Încarcă mai multă activitate
  • Bine ai veit pe Comunitatea motociclistilor si biciclistilor din Romania ”Mai multi prieteni, mai uniti, impreuna pentru o idee si o pasiune fara margini” Ne-am adunat intr-o familie, frati pe sosea si camarazi in comunitate. O pasiune cu doua roti, un million de prieteni pe sa, motociclisti pe Harley sau scuteristi cu acte noi. Te-ai gandit vreodata de ce pe motocicleta nu exista marsarier? Pentru ca echilibrul este imposibil de atins atunci cand mergi cu spatele pe doua roti. Priveste in fata, mergi inainte. Asta facem noi zi de zi pe Pro-Bike. Pasiunea pentru motociclete ne-a adus la un loc si-am vrut sa cream un camin pentru cei ca noi. Suntem multi, gandim la fel, ne dorim si visam la aceleasi lucruri, avem unitate in aspiratii si ne inspiram unul de la celalalt. Ne gasesti povestile pe site, in nenumaratele topicuri scrise cu drag de membri. Am conturat online un loc ce oglindeste realitatea pe care o intalnim zi de zi. Te pregatesti sa devii motociclist? Arunca un ochi pe site si iti vei face o idee despre lumea in care pasesti. Pe forum ne poti intreba orice, fie ca esti incepator, fie ca vrei sa ne dai un sfat. Suntem aici o familie de peste 39.000 de membri. Cu unii te vei iubi, cu altii te vei contra, ca in viata, ca in orice familie. Ca pe motocicleta. stii cum intr-un grup de motociclisti pe sosea doi, trei merg in fata, doi, trei raman mai in spate? Pe Pro-Bike noi nu lasam pe nimeni in urma, stam in linie cu totii. in comunitatea Pro-Bike, ajutorul reciproc este esential. Motociclistii se ajuta intre ei ca fratii, iar membrii comunitatii stiu cum sa ofere ajutorul, dar si sa-ti dea idei pentru a te descurca singur in situatii dificile sau se te directioneze catre un prieten, care are un prieten, al carui prieten iti descurca itele. stii despre ce vorbim, lumea este mare, dar in lumea motociclistilor ne stim cu totii. Iar daca ti-e mai usor sa navighezi online, pe site ai multe instrumente utile: harta serviciilor pentru motociclisti (service-uri si magazine), harta drumurilor din Romania pentru diverse tipuri de motociclete sau harta membrilor, prin care acestia se pot contacta si isi pot vedea locatia. Ba chiar si peste 1600 de manuale de service ca sa iti poti repara sau intretine singur motocicleta. Aici suntem toti campioni. Majoritatea dintre noi suntem campioni ai tastaturii, mereu prezenti, dar altii sunt campioni adevarati, ce si-au luat inspiratia de pe site si au adaugat un strop de competitivitate genetica. Crestem talente, ne place sa indeplinim vise si sa ghidam vietile si rotile catre drumuri cu asfalt intins. Daca vrei sa vezi atmosfera destinsa din comunitatea noastra, este de ajuns sa deschizi galeria cu poze de la intrunirile si evenimentele noastre. O sa te imbeti din povestile in imagini ale calatoriilor, parfumate cu inspiratie de noi destinatii. si daca tot nu esti convins, trebuie sa ne vizitezi si in carne si oase. Ne intalnim adesea si in persoana. Pentru ca viata este prea scurta sa nu facem ceea ce ne place, am ales viata pe doua roti. Ca si tine. si tot ca tine, ne este greu peste iarna sa ne luam ramas bun de la “iubita” cu motor. Asa ca nu ne luam, dar de fiecare data cand o parasim pentru o vreme, mai aruncam o ultima privire in spate. stim ca te regasesti in cele de mai sus, asa ca alatura-te noua. Vrem sa te cunoastem, spune-ne povestea ta.
  • PRO-BIKE
    Market
    PRO-BIKE
    Forum
    PRO-BIKE Market Android PRO-BIKE Market IOS PRO-BIKE Market Android PRO-BIKE Market IOS
  • Tag Cloud

  • AutoPieseOnline24.ro

    Dappermen
×