All Activity
- Past hour
-
flighta051 changed their profile photo
-
With the help of the advanced search engine offered by our platform, you can easily sync your booking across multiple devices by just logging in on the official portal. Whether you're checking from a laptop at home or your phone on the go, your account updates automatically. With the help of this facility, Flighrs allows you to get all the real-time updates and essential information directly on your mobile phone.
-
flighta051 joined the community
- Today
-
Yamaha Motor și Lola Cars Ltd au convenit să își continue acordul de parteneriat tehnic și după 2027. Yamaha continuă dezvoltarea și furnizarea de propulsoare electrice de înaltă performanță pentru Campionatul Mondial de Formula E ABB FIA (denumită în continuare „Formula E”), chiar și după introducerea mașinilor din a patra generație. În martie 2024, Yamaha a semnat un acord de parteneriat tehnic cu Lola, pentru a treia generație de mașini „GEN3EVO”. Compania japoneză s-a implicat în curse prin echipa „Lola Yamaha ABT Formula E Team”, alături de germanii de la ABT. Lola este o companie cu vechime în Marea Britanie, ale cărei mașini au concurat cu succes în numeroase competiții internaționale. Compania pledează pentru un sport cu motor sustenabil și furnizează șasiuri conforme cu standardele Formula E încă din sezonul 11 (2024–2025). Formula E va introduce mașinile „GEN4”, din a patra generație din sezonul 13 (2026–2027), iar reglementările tehnice vor fi modificate: puterea maximă va fi crescută la 600 kW și frânarea maximă regenerativă crescută la 700 kW. Acest lucru va necesita tehnologii care să realizeze și mai multe progrese în ceea ce privește eficiența energetică. Yamaha și-a stabilit un obiectiv de mediu la nivel de companie de a atinge neutralitatea carbonului până în 2050. În plus, Viziunea tehnologică a Yamaha include consolidarea unor noi competențe de bază, dintre care una este managementul energiei. Yamaha Motor va continua dezvoltarea tehnologică prin implicarea sa în Formula E, cu scopul de a dobândi cea mai bună tehnologie de management al energiei și cele mai înalte niveluri de densitate și eficiență a puterii din lume. Sursa
-
susbio changed their profile photo
-
susbio joined the community
- Yesterday
-
[embedded content][embedded content] Range anxiety has long been a key concern for motorcyclists considering the switch from gas-powered engines to electric alternatives — especially among adventure riders, who often venture far from established infrastructure. But if a Guinness World Record set in late March is any indication, winning the fight for real-world range remains a top priority for e-bike manufacturers. Meet the TS Pro, a commercially available electric motorcycle from Finland-based Verge Motorcycles that recently set a new World Record for the “Longest Journey by an Electric Motorbike on a Single Charge,” by officially covering 193 miles in city conditions — with a seven percent of battery life remaining at the end. “That means that the bike could have gone on even further,” said Verge CMO “but the team decided to stop to ensure the reliability of the data after [riding] for 16 hours and breaking the record.” The TS Pro set a record breaking distance of 193 miles in one single charge, with a 7% of battery life still remaining at the end. The record-breaking ride took place on March 22, 2025, in London, with an unmodified TS Pro navigating traffic conditions “typical of a big city,” says Verge. Piloting duties were shared by Sam Clarke and Sara Sloman, both well-known advocates in the UK’s electric vehicle community, while a crew including a World Record official ensured that all aspects of the attempt adhered to Guinness’ verification standards, including continuous tracking, battery monitoring, and route validation. ADVERTISEMENT Although city riding typically favors battery efficiency due to regenerative braking and steady speeds, a similar range could potentially be achieved off-road, depending on terrain, elevation changes, and traction conditions. The TS Pro features a unique design with the motor directly integrated into the hubless rear wheel. Even if the style of Verge TS Pro isn’t your thing, there’s no denying it’s a head-turner, thanks largely to its striking engineering. Most prominently, the TS Pro features a hubless rear wheel with the electric motor housed inside the rim, freeing up the space beneath the “tank” for battery storage. Resulting output is a claimed 137 horsepower and 738 lb-ft of torque, which allows the bike to accelerate from 0 to 60 mph in just 3.5 seconds. That puts the Finnish bike cleanly in the territory of the impressive Stark Varg e-dirt bike from Spain, and its 764 lb-ft of torque. Verge has largely kept the technology of their 20.2 kWh battery underwraps but claims the TS Pro can achieve a range of 217 miles in the city, which would outdo the claimed 179-mile city range of a standard DSR/X, Zero Motorcycles’ adventure-intended e-bike. Highway range of the TS Pro drops to a claimed 124 miles, although it also shadows the DSR/X’s 107 mile limit. We saw some of the e-bike-as-adventure-mount issues unpacked in 2020’s Apple TV+ series Long Way Up, featuring Ewan McGregor and Charley Boorman as they undertook a 13,000-mile journey from Ushuaia, Argentina, to Los Angeles, California, over 100 days while riding Harley-Davidson LiveWire electric motorcycles. That expedition highlighted both the promise and the challenges of long-distance travel on electric motorcycles, especially when it came to charging access and range limitations. On the Harleys, the riders could manage a best-case range of up to 146 miles in the city and about 95 miles in mixed conditions (based on Harley’s published specs at the time), but the ongoing struggle to stay charged didn’t always make for the best riding — or viewing — experience. The fact that the Verge World Record was performed with a GWR Official Adjudicator on hand allows transparency into what is truly achievable on an e-bike, whereas claimed miles per charge (or hours in the case of dirt machines) almost always fall short in real-world testing conditions. Fast charging allows for a boost from 0% to 80% in just 35 minutes. While extending range is paramount for e-moto makers, what might be even more meaningful to buyers is a bike’s capability for rapid charging. In a significant move for infrastructure convenience, Verge became the first motorcycle manufacturer to adopt compatibility with Tesla’s North American Charging Standard (NACS) back in 2023. This compatibility means Verge riders can access Tesla’s extensive Supercharger network, significantly broadening charging accessibility and convenience for long-distance riding. On one of the Tesla Superchargers (DC fast chargers), which are becoming more and more abundant in the U.S., the Verge TS Pro can be charged from 0–80 percent in a remarkable 35 minutes. A Zero DSR/X, for example, can’t use the DC fast-charging network at this point, and instead relies on Level 2 AC charge points, which Zero claims will charge its standard model in about 2.7 hours. Verge e-motorcycles can alternatively use the Level 2 network as well. “This record is a concrete demonstration of what our unique technology and proprietary architecture are actually capable of,” said Laukkanen. “For us, this is first and foremost a symbol of setting bold goals, reinforcing trust, and being able to show the reliability and performance capabilities of our solutions in a concrete way.” Verge Motorcycles was founded in 2018 by Henri Vahakainu and Juha Pekka Rintamäki in Finland. Their flagship model, the Verge TS Ultra, is known for its high torque, extended range, and quick acceleration, and has already made its mark in the electric motorcycle space. “This world record is an amazingly proud moment for the entire Verge team,” noted Laukkanen. “We have been developing the efficiency, drivability, and features of our motorbikes for years, and we wanted to show the world that anything is possible.” The TS Pro e-moto used for the World Record setting ride, is available to U.S. customers, starting at $29,900, through Verge’s two new retail locations: one in Century City (Los Angeles) and the other in Santa Clara, California. The record set by Verge should not be confused with the standing Guinness World Record for “Greatest Distance by Electric Motorcycle on a Single Charge” which was achieved by Jean Francois Reumaux and Nathanael Maury in Laos in 2023 using a heavily modified prototype equipped with an oversized battery pack. That one-off machine traveled a whopping 418.18 miles on a single charge. The record for that run differs from the Verge accomplishment in that the TS Pro was an unmodified production model, rather than a custom machine. Author: Jamie ElvidgeJamie has been a motorcycle journalist for more than 30 years, testing the entire range of bikes for the major print magazines and specializing in adventure-travel related stories. To date she’s written and supplied photography for articles describing what it’s like to ride in all 50 states and 43 foreign countries, receiving two Lowell Thomas Society of American Travel Writer’s Awards along the way. Her most-challenging adventure yet has been riding in the 2018 GS Trophy in Mongolia as Team AusAmerica’s embedded journalist.
-
[embedded content][embedded content] Range anxiety has long been a key concern for motorcyclists considering the switch from gas-powered engines to electric alternatives — especially among adventure riders, who often venture far from established infrastructure. But if a Guinness World Record set in late March is any indication, winning the fight for real-world range remains a top priority for e-bike manufacturers. Meet the TS Pro, a commercially available electric motorcycle from Finland-based Verge Motorcycles that recently set a new World Record for the “Longest Journey by an Electric Motorbike on a Single Charge,” by officially covering 193 miles in city conditions — with a seven percent of battery life remaining at the end. “That means that the bike could have gone on even further,” said Verge CMO “but the team decided to stop to ensure the reliability of the data after [riding] for 16 hours and breaking the record.” The TS Pro set a record breaking distance of 193 miles in one single charge, with a 7% of battery life still remaining at the end. The record-breaking ride took place on March 22, 2025, in London, with an unmodified TS Pro navigating traffic conditions “typical of a big city,” says Verge. Piloting duties were shared by Sam Clarke and Sara Sloman, both well-known advocates in the UK’s electric vehicle community, while a crew including a World Record official ensured that all aspects of the attempt adhered to Guinness’ verification standards, including continuous tracking, battery monitoring, and route validation. ADVERTISEMENT Although city riding typically favors battery efficiency due to regenerative braking and steady speeds, a similar range could potentially be achieved off-road, depending on terrain, elevation changes, and traction conditions. The TS Pro features a unique design with the motor directly integrated into the hubless rear wheel. Even if the style of Verge TS Pro isn’t your thing, there’s no denying it’s a head-turner, thanks largely to its striking engineering. Most prominently, the TS Pro features a hubless rear wheel with the electric motor housed inside the rim, freeing up the space beneath the “tank” for battery storage. Resulting output is a claimed 137 horsepower and 738 lb-ft of torque, which allows the bike to accelerate from 0 to 60 mph in just 3.5 seconds. That puts the Finnish bike cleanly in the territory of the impressive Stark Varg e-dirt bike from Spain, and its 764 lb-ft of torque. Verge has largely kept the technology of their 20.2 kWh battery underwraps but claims the TS Pro can achieve a range of 217 miles in the city, which would outdo the claimed 179-mile city range of a standard DSR/X, Zero Motorcycles’ adventure-intended e-bike. Highway range of the TS Pro drops to a claimed 124 miles, although it also shadows the DSR/X’s 107 mile limit. We saw some of the e-bike-as-adventure-mount issues unpacked in 2020’s Apple TV+ series Long Way Up, featuring Ewan McGregor and Charley Boorman as they undertook a 13,000-mile journey from Ushuaia, Argentina, to Los Angeles, California, over 100 days while riding Harley-Davidson LiveWire electric motorcycles. That expedition highlighted both the promise and the challenges of long-distance travel on electric motorcycles, especially when it came to charging access and range limitations. On the Harleys, the riders could manage a best-case range of up to 146 miles in the city and about 95 miles in mixed conditions (based on Harley’s published specs at the time), but the ongoing struggle to stay charged didn’t always make for the best riding — or viewing — experience. The fact that the Verge World Record was performed with a GWR Official Adjudicator on hand allows transparency into what is truly achievable on an e-bike, whereas claimed miles per charge (or hours in the case of dirt machines) almost always fall short in real-world testing conditions. Fast charging allows for a boost from 0% to 80% in just 35 minutes. While extending range is paramount for e-moto makers, what might be even more meaningful to buyers is a bike’s capability for rapid charging. In a significant move for infrastructure convenience, Verge became the first motorcycle manufacturer to adopt compatibility with Tesla’s North American Charging Standard (NACS) back in 2023. This compatibility means Verge riders can access Tesla’s extensive Supercharger network, significantly broadening charging accessibility and convenience for long-distance riding. On one of the Tesla Superchargers (DC fast chargers), which are becoming more and more abundant in the U.S., the Verge TS Pro can be charged from 0–80 percent in a remarkable 35 minutes. A Zero DSR/X, for example, can’t use the DC fast-charging network at this point, and instead relies on Level 2 AC charge points, which Zero claims will charge its standard model in about 2.7 hours. Verge e-motorcycles can alternatively use the Level 2 network as well. “This record is a concrete demonstration of what our unique technology and proprietary architecture are actually capable of,” said Laukkanen. “For us, this is first and foremost a symbol of setting bold goals, reinforcing trust, and being able to show the reliability and performance capabilities of our solutions in a concrete way.” Verge Motorcycles was founded in 2018 by Henri Vahakainu and Juha Pekka Rintamäki in Finland. Their flagship model, the Verge TS Ultra, is known for its high torque, extended range, and quick acceleration, and has already made its mark in the electric motorcycle space. “This world record is an amazingly proud moment for the entire Verge team,” noted Laukkanen. “We have been developing the efficiency, drivability, and features of our motorbikes for years, and we wanted to show the world that anything is possible.” The TS Pro e-moto used for the World Record setting ride, is available to U.S. customers, starting at $29,900, through Verge’s two new retail locations: one in Century City (Los Angeles) and the other in Santa Clara, California. The record set by Verge should not be confused with the standing Guinness World Record for “Greatest Distance by Electric Motorcycle on a Single Charge” which was achieved by Jean Francois Reumaux and Nathanael Maury in Laos in 2023 using a heavily modified prototype equipped with an oversized battery pack. That one-off machine traveled a whopping 418.18 miles on a single charge. The record for that run differs from the Verge accomplishment in that the TS Pro was an unmodified production model, rather than a custom machine. Author: Jamie ElvidgeJamie has been a motorcycle journalist for more than 30 years, testing the entire range of bikes for the major print magazines and specializing in adventure-travel related stories. To date she’s written and supplied photography for articles describing what it’s like to ride in all 50 states and 43 foreign countries, receiving two Lowell Thomas Society of American Travel Writer’s Awards along the way. Her most-challenging adventure yet has been riding in the 2018 GS Trophy in Mongolia as Team AusAmerica’s embedded journalist.
-
The battlelines are being drawn. Harley-Davidson and H Partners, the second-largest shareholder in MoCo, are preparing for a proxy war. At stake is who will take the helm of the US’s largest motorcycle manufacturer. After a number of back-and-forth filings with the Securities and Exchange Commission, both Harley-Davidson and H Partners (including ex-Harley-Davidson Board member Jared Dourdeville) are setting up their offenses and defenses for what could significantly change the path of Harley-Davidson’s executive management and future. What Is The Problem? The who, what, when, where, and how so far depends on whose story you believe. There have been SEC filings from both parties, and they often provide conflicting points of view. In a nutshell, Harley-Davidson says it “has successfully executed the Hardwire” strategy developed by the current Chairman of the Board of Directors and CEO, Jochen Zeitz. However, under the Hardwire strategy, Harley-Davidson’s financials have been poor for the last couple of years. Mr. Zeitz has said he is retiring, and the company says it is in the process of finding his replacement. Adding fuel to the fire, according to an H Partners filing, Zeitz wants Harley’s current CFO, Jonathan Root, to become its new CEO to continue the Hardwire strategy. However, H Partners, Harley-Davidson’s second largest investor by share count, apparently believes that: The Hardwire strategy has failed. Harley-Davidson’s Board of Directors is not holding the company accountable for its actions and poor financial performance. Executive management is largely physically absent from the business. And the company’s actions have detrimentally affected its dealers. Other miscellaneous concerns. Perhaps their biggest concern is that they believe the candidate who replaces Zeitz must be external to the company and wants that candidate to take charge sooner rather than later. And that’s where the latest drama begins. H Partners partner and ex-Harley-Davidson Board member Jared Dourdeville. Photo: LinkedIn White and Blue Proxy Cards Harley-Davidson’s annual meeting is scheduled to be held on May 14, 2025. During that time, Harley-Davidson will hold an election for its Board of Directors. And this is where we get to the current situation of the white and blue proxy cards. If you are not familiar with a proxy card, it’s like an absentee ballot that enables shareholders to vote without physically attending the in-person shareholder meeting. Harley-Davidson sent shareholders its own “white” proxy card recommending the re-election of all of its current Board members (including Dourdeville) and one new member, Lori Flees, the current CEO and President of Valvoline. In an attempt to oust current Board members Zeitz, Linebarger, and Levinson, H Partners has developed its own blue proxy card that recommends that shareholders vote “withhold” for the current Chairman and CEO Zeitz, Presiding Director Linebarger, and long-time Board member Sara Levinson. (Note: A withheld vote is similar to an abstained vote, but is used where nominees run unopposed and therefore only need a single vote to earn a “plurality.”) The Back And Forth Since this entire debacle began, both sides have swapped accusations at each other. Harley-Davidson’s latest shot suggests that H Partners has taken a “…self-serving action targeting members of our board after that firm’s preferred CEO candidate failed to receive majority support from the Board’s Independent Directors.” In other words, Harley-Davidson says H Partners is doing this because H Partner’s “…preferred CEO candidate failed to receive majority support from the Board’s Independent Directors.” While that is apparently true, in actuality, the Board deadlocked by a 4-4 vote of at least one of H Partner’s candidates. For its part, H Partners says it is calling on shareholders to “…send a clear message to the Board that the status quo is unacceptable, and that a new external CEO should be appointed to renew Harley-Davidson. They are also calling on the Board to “…immediately remove Jochen Zeitz as CEO and install an internal senior leader as interim CEO on a short-term basis until an external, permanent CEO is selected.” Finally, H Partners has replied to a number of Harley’s responses and allegations and suggests that Harley-Davidson materially misrepresented some facts in its responses. The Crux Of The Matter The crux of all this arguing and proxy card soliciting is who will take the helm of Harley-Davidson once Jochen Zeitz retires. According to H Partners, at a meeting with Zeitz and Linebarger, H Partners was told that they should consider current CFO Jonathan Root to replace Zeitz. If this is true, it would seem that at least two of Harley-Davidson’s top executives have a preference for Mr. Root’s election as the company’s CEO. On the other hand, H Partners says that Harley-Davidson’s plan should be to hire a candidate external to the MoCo. Current Harley-Davidson CFO, Jonathan Root. Photo: Harley-Davidson If there is one thing that is certain, Harley-Davidson’s financial performance during the last two years has been sliding. The current executive leadership at Harley-Davidson is responsible for that performance. To date, they have not made changes that positively impact Harley-Davidson’s financial performance. We should know more about how this will turn out after Harley’s upcoming 2025 annual meeting is held. Stay tuned, there’s definitely more to come. Vezi sursa
-
Legea care permite utilizarea scuterelor de 125 cmc cu permis categoria B a făcut ca interesul pentru aceste vehicule să crească semnificativ și numărul celor care cochetează cu ideea folosinței unui scuter în oraș a crescut spectaculos. În aceste condiții era normal să încep să testez și să prezint mai multe modele de scuter, mai ales că acest KYMCO Downtown GT 125i TCS nu se adresează doar începătorilor, ci tuturor celor care vor un scuter performant, fiabil și mai ales comod, chiar și pentru cei cu dimensiuni mai mari decât media, datorită gabaritului mare al scuterului și șeii impresionante pe care o are, perfectă pentru oricine. Date tehnice KYMCO Downtown GT 125i TCS Motor în patru timpi, cu un cilindru, OHV, răcire cu lichid, injecție electronică, capacitate cilindrică: 124 cmc, putere maximă: 9,6 kW (13 CP) / 9.000 rpm, cuplu maxim: 11 Nm la 7.000 rpm. Sistem de transmisie automat, ambreiaj centrifugal cu acţionare mecanică, transmisie finală pe curea trapezoidală. Cadru din ţeavă de oţel, suspensia față: furcă faţă telescopică hidraulică, frână faţă/spate cu disc din oţel, etriere faţă/spate cu un pistonaş, ABS. Roată faţă 15”/spate 14”, jante turnate din aliaj de aluminiu cu cinci spiţe, anvelopă faţă: 120/70-15, anvelopă spate: 140/70-14. Lungime: 2230 mm, ampatament: 1550 mm, înălțime la şa: 800 mm, masă la gol: 157 kg, capacit rezervor: 12,5 ltr., consum mediu: 2,9 ltr/100 km. Preţ KYMCO Downtown GT 125i TCS în România: 4990 euro Scuterul KYMCO Downtown GT 125i TCS prezentat a fost pus la dispoziție de firma NIBA Servicom 2000 SRL, importator oficial KYMCO în România. Echipamentul folosit la testul modelului KYMCO Downtown GT 125i TCS Cască HJC RPHA 70 Carbon – Asfalt Uscat Geacă Clover Laminator 2 WP – Motor Team Pantaloni Clover GTS 4 WP – Motor Team Cizme Dainese Solarys Gore-Tex – United Motors Mănuşi Rev’It! Massif – Motor Team Fiecare zi din viață este câte o poveste iar poveștile mele sunt, de cele mai multe ori, cu și despre motociclete. Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate pe blogul POVESTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau X (ex Twitter) iar filmele sunt postate pe Instagram și pe canalul YouTube. Sursa
-
KYMCO Downtown GT 125i TCS, impresionantul scuter mic care este mare
Tiberiu Troia posted a blog entry in Povesti cu motoare
Legea care permite utilizarea scuterelor de 125 cmc cu permis categoria B a făcut ca interesul pentru aceste vehicule să crească semnificativ și numărul celor care cochetează cu ideea folosinței unui scuter în oraș a crescut spectaculos. În aceste condiții era normal să încep să testez și să prezint mai multe modele de scuter, mai ales că acest KYMCO Downtown GT 125i TCS nu se adresează doar începătorilor, ci tuturor celor care vor un scuter performant, fiabil și mai ales comod, chiar și pentru cei cu dimensiuni mai mari decât media, datorită gabaritului mare al scuterului și șeii impresionante pe care o are, perfectă pentru oricine. Date tehnice KYMCO Downtown GT 125i TCS Motor în patru timpi, cu un cilindru, OHV, răcire cu lichid, injecție electronică, capacitate cilindrică: 124 cmc, putere maximă: 9,6 kW (13 CP) / 9.000 rpm, cuplu maxim: 11 Nm la 7.000 rpm. Sistem de transmisie automat, ambreiaj centrifugal cu acţionare mecanică, transmisie finală pe curea trapezoidală. Cadru din ţeavă de oţel, suspensia față: furcă faţă telescopică hidraulică, frână faţă/spate cu disc din oţel, etriere faţă/spate cu un pistonaş, ABS. Roată faţă 15”/spate 14”, jante turnate din aliaj de aluminiu cu cinci spiţe, anvelopă faţă: 120/70-15, anvelopă spate: 140/70-14. Lungime: 2230 mm, ampatament: 1550 mm, înălțime la şa: 800 mm, masă la gol: 157 kg, capacit rezervor: 12,5 ltr., consum mediu: 2,9 ltr/100 km. Preţ KYMCO Downtown GT 125i TCS în România: 4990 euro Scuterul KYMCO Downtown GT 125i TCS prezentat a fost pus la dispoziție de firma NIBA Servicom 2000 SRL, importator oficial KYMCO în România. Echipamentul folosit la testul modelului KYMCO Downtown GT 125i TCS Cască HJC RPHA 70 Carbon – Asfalt Uscat Geacă Clover Laminator 2 WP – Motor Team Pantaloni Clover GTS 4 WP – Motor Team Cizme Dainese Solarys Gore-Tex – United Motors Mănuşi Rev’It! Massif – Motor Team Fiecare zi din viață este câte o poveste iar poveștile mele sunt, de cele mai multe ori, cu și despre motociclete. Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate pe blogul POVESTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau X (ex Twitter) iar filmele sunt postate pe Instagram și pe canalul YouTube. Vezi articolul integral -
Northwave Hammer Plus 2025 este un pantof dedicat celor care abordează trasee off-road, fie că vorbim de cross-country sau gravel. Cu un accent clar pus pe confort – atât pe bicicletă, cât și în afara ei – modelul acesta se adresează celor care nu vor să aleagă între performanță decentă la pedalat și libertatea de a merge lejer pe jos prin natură. Desigur, această orientare către confort vine și cu un compromis: talpa este ceva mai flexibilă decât la alte modele din zona “racing”, ceea ce poate să se simtă mai ales pe urcările lungi sau atunci când pedalezi intens. Poate apărea o presiune în zona plăcuțelor. Nu este un pantof pentru curse, ci mai degrabă pentru ture lungi, mixte, bikepacking în care te mai dai jos de pe bicicletă și vrei să mergi pe jos fără să sune a „tap dance”. Ventilația este, de asemenea, bună mulțumită perforațiilor de pe laterale. Am testat varianta normală, care vine cu măsuri 36-50 (dar și intermediare 39.5-45.5) însă modelul este disponibil și în varianta “wide”, disponibil între 40 și 49. Hammer Plus există și în varianta de damă, măsurile fiind de la 36 la 43 și numere intermediare 39.5-42.5. Cei cu picior lat vor aprecia spațiul generos în zona din față, iar cei care până acum simțeau că pantofii de ciclism îi strâng – aici s-ar putea să-și găsească modelul ideal. Sistemul de închidere este SLW3 (dezvoltat de X-Dial, nu Boa), cu reglaj fin și eliberare în două trepte – complet sau parțial. Mi-a plăcut ideea, dar mecanismul complet de eliberare poate fi cam dificil de operat cu mănuși sau când ai degetele înghețate, pentru că e mic și greu de apucat. Interiorul este căptușit consistent, mai ales în zona călcâiului, ceea ce face pantoful extrem de comod. Totuși, grosimea materialului înseamnă că se usucă mai greu dacă se udă serios – ceva de reținut pentru turele montane cu multă apă sau noroi. La mers pe jos, comportamentul este foarte bun – tracțiune ok. Plăcuța spd fiind îngropată în talpă, nu se aude atunci când pășești pe asfalt sau gresie. Și nici nu aluneci. Talpa Jaws Evo are un profil agresiv, fapt care o face să fie bună mai ales când începe un push bike sau hike-a-bike. Per total, Hammer Plus e un pantof cu personalitate clară: nu promite rigiditatea unor modele de cursă, dar oferă în schimb un nivel de confort pe care rar îl găsești în gama asta de preț, fiind o alternativă foarte competitivă față de alte mărci consacrate precum Shimano sau Specialized – mai ales dacă ai nevoie de mărimi speciale sau un fit diferit. De asemenea, vine cu protecție la pietre, galoșare de jur-împrejur. Dacă pentru tine gravelul înseamnă și mers pe jos, admirat peisajele, stat în natură și explorat poteci, Northwave Hammer Plus ar putea fi fix ce cauți. Specificații Northwave Hammer Plus Greutate măsurată: 459 g (măsura 44) Talpa: JAWS EVOÎnchidere: rotativă SLW3Protecție: galoșare de jur-împrejur, termosudată, TPUMăsuri: 36-50 (mărimi intermediare: 39.5-45.5)Măsuri wide: 40-49Măsuri dama: 36-43 (numere intermediare: 39.5-42.5)Culori disponibile: negru/gri; verde/negru; gri/miere; gri-deschis/negruPreț la data publicării recenziei: 645 leiImportator: Bikefun Sursa: Freerider
-
În luna mai voi trăi o nouă aventură pe două roți: voi participa la Tuscany Trail 2025, un eveniment de gravel bike cu aer de poveste, desfășurat în inima Toscanei. Timp de 4 zile, alături de alți 4700 participanți, voi pedala alături de un grup de prieteni pe un traseu spectaculos de peste 400 km si aproape 6000 m diferență de nivel, purtând cu noi tot ce avem nevoie pentru această experiență autentică de bikepacking. Vom campa în locuri special amenajate, dar și în sălbăticie, vom străbate sate medievale, drumuri de țară și coline viticole, în ritmul nostru. E genul de tură care te testează fizic, dar îți oferă în schimb libertatea pură a aventurii. Pentru o astfel de provocare, susținerea nutrițională este esențială – și aici intervine sprijinul valoros oferit de Gold Nutrition, care m-a echipat cu produsele necesare pentru a susține efortul intens din timpul zilei, dar și refacerea din fiecare seară. Le mulțumesc sincer pentru încredere! Ce produse voi folosi și cum mă vor ajuta: Goldrink Premium – băutura izotonică cu aminoacizi O voi folosi pe toată durata pedalatului. Conține glucoză și fructoză într-un raport bun de 2:1, electroliți, BCAA și Glutapep® – combinația perfectă pentru menținerea energiei, hidratare și întârzierea oboselii. Fast Recovery – pentru seara, după fiecare etapă Un shake care va deveni rutina de după pedalat. Conține proteine de calitate, carbohidrați, aminoacizi esențiali și electroliți – tot ce trebuie pentru ca organismul meu să fie pregătit pentru o nouă zi de pedalat. Muscle Repair – antiinflamator natural După 6-8 ore pe bicicletă, articulațiile și mușchii au nevoie de ajutor. Extractele de turmeric, Boswellia, plus vitaminele și mineralele din Muscle Repair mă vor ajuta să reduc inflamația și să accelerez recuperarea. BCAA 8:1:1 – aminoacizi pentru protecție musculară Îi voi lua dimineața, înainte de start, pentru a preveni catabolismul și a susține masa musculară în efort prelungit. Magneziu – aliatul anti-crampe Va face parte din rutina zilnică. 562 mg de magneziu pe zi îmi asigură un plus de echilibru, mai ales în condiții de stres fizic și termic. Gels & bars – pentru boost rapid de energie În timpul zilei, la fiecare 45-60 de minute, voi folosi: Carb Max – 40g de carbohidrați rapiziREFIX – hidratare în efort intensHydra Boost (cu cafeină) și Hydra Gel – pentru un aport rapid de energie și întârzierea oboseliiTotal Energy Oats Bar și Salt Bar – batoane hrănitoare, dulci și sărate, pentru variație și aport caloric constant Sunt convins că acest echilibru între efort, aventură și nutriție corectă îmi va permite să mă bucur la maximum de experiența Tuscany Trail. Îmi propun să pedalez cu bucurie, să admir Toscana la firul ierbii și să duc la capăt cei aproape 500 km cu zâmbetul pe buze – chiar și atunci când urcările vor deveni provocări serioase. Mulțumesc, Gold Nutrition, pentru suportul oferit în această aventură! Sursa: Freerider
-
În luna mai voi trăi o nouă aventură pe două roți: voi participa la Tuscany Trail 2025, un eveniment de gravel bike cu aer de poveste, desfășurat în inima Toscanei. Timp de 4 zile, alături de alți 4700 participanți, voi pedala alături de un grup de prieteni pe un traseu spectaculos de peste 400 km si aproape 6000 m diferență de nivel, purtând cu noi tot ce avem nevoie pentru această experiență autentică de bikepacking. Vom campa în locuri special amenajate, dar și în sălbăticie, vom străbate sate medievale, drumuri de țară și coline viticole, în ritmul nostru. E genul de tură care te testează fizic, dar îți oferă în schimb libertatea pură a aventurii. Pentru o astfel de provocare, susținerea nutrițională este esențială – și aici intervine sprijinul valoros oferit de Gold Nutrition, care m-a echipat cu produsele necesare pentru a susține efortul intens din timpul zilei, dar și refacerea din fiecare seară. Le mulțumesc sincer pentru încredere! Ce produse voi folosi și cum mă vor ajuta: Goldrink Premium – băutura izotonică cu aminoacizi O voi folosi pe toată durata pedalatului. Conține glucoză și fructoză într-un raport bun de 2:1, electroliți, BCAA și Glutapep® – combinația perfectă pentru menținerea energiei, hidratare și întârzierea oboselii. Fast Recovery – pentru seara, după fiecare etapă Un shake care va deveni rutina de după pedalat. Conține proteine de calitate, carbohidrați, aminoacizi esențiali și electroliți – tot ce trebuie pentru ca organismul meu să fie pregătit pentru o nouă zi de pedalat. Muscle Repair – antiinflamator natural După 6-8 ore pe bicicletă, articulațiile și mușchii au nevoie de ajutor. Extractele de turmeric, Boswellia, plus vitaminele și mineralele din Muscle Repair mă vor ajuta să reduc inflamația și să accelerez recuperarea. BCAA 8:1:1 – aminoacizi pentru protecție musculară Îi voi lua dimineața, înainte de start, pentru a preveni catabolismul și a susține masa musculară în efort prelungit. Magneziu – aliatul anti-crampe Va face parte din rutina zilnică. 562 mg de magneziu pe zi îmi asigură un plus de echilibru, mai ales în condiții de stres fizic și termic. Gels & bars – pentru boost rapid de energie În timpul zilei, la fiecare 45-60 de minute, voi folosi: Carb Max – 40g de carbohidrați rapiziREFIX – hidratare în efort intensHydra Boost (cu cafeină) și Hydra Gel – pentru un aport rapid de energie și întârzierea oboseliiTotal Energy Oats Bar și Salt Bar – batoane hrănitoare, dulci și sărate, pentru variație și aport caloric constant Sunt convins că acest echilibru între efort, aventură și nutriție corectă îmi va permite să mă bucur la maximum de experiența Tuscany Trail. Îmi propun să pedalez cu bucurie, să admir Toscana la firul ierbii și să duc la capăt cei aproape 500 km cu zâmbetul pe buze – chiar și atunci când urcările vor deveni provocări serioase. Mulțumesc, Gold Nutrition, pentru suportul oferit în această aventură! The post (P) Tuscany Trail 2025 – 440 km în 4 zile, cu sufletul la pedale și sprijinul potrivit appeared first on FreeRider. Sursa articolului - Freerider
-
În luna mai voi trăi o nouă aventură pe două roți: voi participa la Tuscany Trail 2025, un eveniment de gravel bike cu aer de poveste, desfășurat în inima Toscanei. Timp de 4 zile, alături de alți 4700 participanți, voi pedala alături de un grup de prieteni pe un traseu spectaculos de peste 400 km si aproape 6000 m diferență de nivel, purtând cu noi tot ce avem nevoie pentru această experiență autentică de bikepacking. Vom campa în locuri special amenajate, dar și în sălbăticie, vom străbate sate medievale, drumuri de țară și coline viticole, în ritmul nostru. E genul de tură care te testează fizic, dar îți oferă în schimb libertatea pură a aventurii. Pentru o astfel de provocare, susținerea nutrițională este esențială – și aici intervine sprijinul valoros oferit de Gold Nutrition, care m-a echipat cu produsele necesare pentru a susține efortul intens din timpul zilei, dar și refacerea din fiecare seară. Le mulțumesc sincer pentru încredere! Ce produse voi folosi și cum mă vor ajuta: Goldrink Premium – băutura izotonică cu aminoacizi O voi folosi pe toată durata pedalatului. Conține glucoză și fructoză într-un raport bun de 2:1, electroliți, BCAA și Glutapep® – combinația perfectă pentru menținerea energiei, hidratare și întârzierea oboselii. Fast Recovery – pentru seara, după fiecare etapă Un shake care va deveni rutina de după pedalat. Conține proteine de calitate, carbohidrați, aminoacizi esențiali și electroliți – tot ce trebuie pentru ca organismul meu să fie pregătit pentru o nouă zi de pedalat. Muscle Repair – antiinflamator natural După 6-8 ore pe bicicletă, articulațiile și mușchii au nevoie de ajutor. Extractele de turmeric, Boswellia, plus vitaminele și mineralele din Muscle Repair mă vor ajuta să reduc inflamația și să accelerez recuperarea. BCAA 8:1:1 – aminoacizi pentru protecție musculară Îi voi lua dimineața, înainte de start, pentru a preveni catabolismul și a susține masa musculară în efort prelungit. Magneziu – aliatul anti-crampe Va face parte din rutina zilnică. 562 mg de magneziu pe zi îmi asigură un plus de echilibru, mai ales în condiții de stres fizic și termic. Gels & bars – pentru boost rapid de energie În timpul zilei, la fiecare 45-60 de minute, voi folosi: Carb Max – 40g de carbohidrați rapiziREFIX – hidratare în efort intensHydra Boost (cu cafeină) și Hydra Gel – pentru un aport rapid de energie și întârzierea oboseliiTotal Energy Oats Bar și Salt Bar – batoane hrănitoare, dulci și sărate, pentru variație și aport caloric constant Sunt convins că acest echilibru între efort, aventură și nutriție corectă îmi va permite să mă bucur la maximum de experiența Tuscany Trail. Îmi propun să pedalez cu bucurie, să admir Toscana la firul ierbii și să duc la capăt cei aproape 500 km cu zâmbetul pe buze – chiar și atunci când urcările vor deveni provocări serioase. Mulțumesc, Gold Nutrition, pentru suportul oferit în această aventură! Sursa: freerider.ro
-
Cicliștii care iubesc natura, muntele și provocările outdoor au acum un motiv în plus să-și planifice o escapadă pe două roți: Vidraru Bike Challenge își deschide porțile pentru o nouă ediție, cu trasee care urcă până în golul alpin al Munților Făgăraș, oferind panorame de excepție spre vârfuri impunătoare ca Lespezi, Călțun, Negoiu și masivul Cozia. Organizat de Asociația Sportivă Adventuremania, evenimentul va avea loc pe 21 iunie 2025 în apropierea Barajului Vidraru și propune trei trasee cu niveluri diferite de dificultate: 30, 50 și 90 km – ultima fiind și etapă oficială în Cupa Națională de XCM, în parteneriat cu Federația Română de Ciclism. Fie că ești rider experimentat sau un amator entuziast, traseele îți vor testa anduranța și tehnica, pe fundalul unei naturi sălbatice. Participanții vor beneficia de puncte de hidratare, asistență și un concept nou de relaxare outdoor, cu zone amenajate pentru familii, copii și prieteni, astfel încât experiența să fie completă pentru toți cei care ajung la Vidraru. Evenimentul susține și o cauză nobilă – proiectul Help Campus al Asociației Help Autism, dedicat copiilor și adolescenților cu nevoi speciale. Prin participarea la competiție, contribui și tu la construirea unui spațiu de tabere incluzive și dezvoltare personală. Înscrierile sunt deschise – prinde-ți locul și trăiește o zi de MTB memorabilă, pe unul dintre cele mai spectaculoase trasee din România! Sursa: Freerider
-
Cicliștii care iubesc natura, muntele și provocările outdoor au acum un motiv în plus să-și planifice o escapadă pe două roți: Vidraru Bike Challenge își deschide porțile pentru o nouă ediție, cu trasee care urcă până în golul alpin al Munților Făgăraș, oferind panorame de excepție spre vârfuri impunătoare ca Lespezi, Călțun, Negoiu și masivul Cozia. Organizat de Asociația Sportivă Adventuremania, evenimentul va avea loc pe 21 iunie 2025 în apropierea Barajului Vidraru și propune trei trasee cu niveluri diferite de dificultate: 30, 50 și 90 km – ultima fiind și etapă oficială în Cupa Națională de XCM, în parteneriat cu Federația Română de Ciclism. Fie că ești rider experimentat sau un amator entuziast, traseele îți vor testa anduranța și tehnica, pe fundalul unei naturi sălbatice. Participanții vor beneficia de puncte de hidratare, asistență și un concept nou de relaxare outdoor, cu zone amenajate pentru familii, copii și prieteni, astfel încât experiența să fie completă pentru toți cei care ajung la Vidraru. Evenimentul susține și o cauză nobilă – proiectul Help Campus al Asociației Help Autism, dedicat copiilor și adolescenților cu nevoi speciale. Prin participarea la competiție, contribui și tu la construirea unui spațiu de tabere incluzive și dezvoltare personală. Înscrierile sunt deschise – prinde-ți locul și trăiește o zi de MTB memorabilă, pe unul dintre cele mai spectaculoase trasee din România! Sursa: Freerider
-
AitonBike 2025, ediția a IV-a, anunță deschiderea înscrierilor!
freeriderro posted a blog entry in Freerider
Comuna Aiton se pregătește să primească zeci de pasionați de ciclism la cea de-a IV-a ediție a competiției AitonBike 2025, organizată de Clubul Sporturilor Montane Rupicapra. Evenimentul va avea loc pe 26 aprilie 2025 și aduce o noutate importantă: alături de cursele dedicate adulților, organizatorii propun, în premieră, și un concurs special pentru copii. Participanții pot alege între două trasee: unul de 20 km și unul de 40 km, acesta din urmă fiind deschis și pentru bicicletele electrice. Anul acesta, startul se mută din centrul comunei în zona Trovantland, la intrarea în Aiton, de unde concurenții vor porni spre antenele de pe Dealul Ciolt, vor străbate pădurea Aiton și vor ajunge până în satele Vâlcele și Sărădiș. Întoarcerea se va face pe porțiuni din Circuitul Clujului 100 și pe potecile pădurii din Gheorgheni, cu linia de sosire amplasată din nou în zona Dealului Ciolt. Traseul lung și cel destinat eMTB-urilor va presupune parcurgerea a două bucle. Pachetul de start este generos: fiecare participant va primi o pereche de șosete create special pentru acest eveniment, o băutură cu vitamine, un baton energizant și, opțional, un tricou. În plus, pentru a încuraja participarea feminină, organizatorii au inclus în pachet și un supliment nutrițional alături de un produs cosmetic. La finalul competiției, cei mai rapizi cicliști vor fi premiați atât la categoriile generale, cât și în funcție de grupa de vârstă. Ediția din acest an aduce și o secțiune specială pentru micii pasionați de MTB. Copiii vor avea la dispoziție două trasee adaptate vârstei: unul de aproximativ 2 km pentru categoria 6–9 ani și unul de circa 4 km pentru copiii între 10–12 ani. Atât startul, cât și finișul acestor curse vor fi organizate la Trovantland, alături de cursele adulților. Evenimentul este susținut de Bella Bike, sponsor principal al competiției. Înscrierile sunt deschise! Sursa: Freerider -
Comuna Aiton se pregătește să primească zeci de pasionați de ciclism la cea de-a IV-a ediție a competiției AitonBike 2025, organizată de Clubul Sporturilor Montane Rupicapra. Evenimentul va avea loc pe 26 aprilie 2025 și aduce o noutate importantă: alături de cursele dedicate adulților, organizatorii propun, în premieră, și un concurs special pentru copii. Participanții pot alege între două trasee: unul de 20 km și unul de 40 km, acesta din urmă fiind deschis și pentru bicicletele electrice. Anul acesta, startul se mută din centrul comunei în zona Trovantland, la intrarea în Aiton, de unde concurenții vor porni spre antenele de pe Dealul Ciolt, vor străbate pădurea Aiton și vor ajunge până în satele Vâlcele și Sărădiș. Întoarcerea se va face pe porțiuni din Circuitul Clujului 100 și pe potecile pădurii din Gheorgheni, cu linia de sosire amplasată din nou în zona Dealului Ciolt. Traseul lung și cel destinat eMTB-urilor va presupune parcurgerea a două bucle. Pachetul de start este generos: fiecare participant va primi o pereche de șosete create special pentru acest eveniment, o băutură cu vitamine, un baton energizant și, opțional, un tricou. În plus, pentru a încuraja participarea feminină, organizatorii au inclus în pachet și un supliment nutrițional alături de un produs cosmetic. La finalul competiției, cei mai rapizi cicliști vor fi premiați atât la categoriile generale, cât și în funcție de grupa de vârstă. Ediția din acest an aduce și o secțiune specială pentru micii pasionați de MTB. Copiii vor avea la dispoziție două trasee adaptate vârstei: unul de aproximativ 2 km pentru categoria 6–9 ani și unul de circa 4 km pentru copiii între 10–12 ani. Atât startul, cât și finișul acestor curse vor fi organizate la Trovantland, alături de cursele adulților. Evenimentul este susținut de Bella Bike, sponsor principal al competiției. Înscrierile sunt deschise! Sursa: Freerider
-
Într-o lume în care accesul la energie este esențial, bateriile portabile au devenit un accesoriu indispensabil pentru aventurieri, pasionații de camping și cei care explorează zone izolate, pe bicicletă sau cu mașina. Dacă unele powerbank-uri sunt mai mici concepute fiind exclusiv pentru încărcarea telefoanelor sau laptopurilor, există și variante mai mari și mai puternice, capabile să alimenteze biciclete electrice, electrocasnice sau chiar să ofere energie unei locuințe izolate. De ce să alegi o baterie portabilă? Stațiile de alimentare portabile sunt o soluție bună atunci când accesul la o sursă fixă de curent este limitat sau indisponibil. Acestea sunt utilizate în multiple scenarii, de la camping și drumeții, până la călătorii cu mașina, overlanding și situații de urgență. Fondata în China în 2008, ALLPOWERS este o companie recunoscută în domeniul tehnologiei energiei solare ce oferă o gamă variată de soluții portabile, la preț mai mic decât concurența, modelul R1500, avut de mine la test, dovedindu-se a fi un partener de încredere. Experiența cu ALLPOWERS R1500 Am folosit stația de alimentare ALLPOWERS R1500 timp de câteva luni în ture de schi de tură, cu bicicleta, dar și cu mașina, explorând trasee izolate și campând departe de rețeaua electrică. Am descoperit că este extrem de versatilă, oferind energie pentru încărcarea echipamentului electronic, a bicicletei electrice și chiar pentru prepararea meselor. Unul dintre avantajele “interesante” a fost posibilitatea de a folosi o plită cu inducție pentru o omletă rapidă sau chiar un espressor pentru cafeaua de dimineața, fără a depinde de butelii de gaz. De asemenea, a fost de mare ajutor în alimentarea unui frigider portabil, esențial în turele de overlanding combinate cu ciclism, păstrând alimentele și băuturile reci pentru întreaga călătorie. Specificații tehnice Allpowers R1500 Capacitate: 1152WhPutere de ieșire: 1500W (vârf de 3000W)Dimensiuni: 41,3 × 31,2 × 26,5 cmGreutate: 16,7 kgPorturi de ieșire:2 x USB-A (18W)2 x USB-C (100W)1 x priză brichetă auto4 prize AC2 zone de încărcare wireless pentru telefoaneBaterie: LiFePO4 cu durată de viață extinsăÎncărcare rapidă: 80% din capacitate în doar 40 de minuteModalități încărcare:Panouri solareRețea electricăPriză auto Design și portabilitate ALLPOWERS R1500 are un design cubic, optim pentru transport și depozitare. Când îl ai în mașină poți pune multe alte lucruri peste el. Deși cântărește aproape 17 kg, mânerele laterale facilitează manipularea, deși ar putea fi mai ergonomice. Ce vreau sa spun este că este mai greu de transportat într-o singură mână, nu (doar) datorita greutății ci și pentru că nu poți cuprinde cu toate degetele mânerul. Formatul său compact permite stivuirea eficientă în portbagajul mașinii, permițând transportul altor echipamente deasupra acestuia. Performanță și versatilitate Stația de alimentare oferă o gamă variată de porturi de ieșire, permițând încărcarea simultană a mai multor dispozitive. Un detaliu care mi-a plăcut în mod special este capacitatea sa de a se încărca eficient chiar și în condiții de cer acoperit, spre deosebire de alte mărci care necesită soare mai puternic pentru a iniția procesul de încărcare solară. Aceasta o face ideală pentru expediții prelungite, unde energia solară poate fi principala sursă de alimentare. Cu alte cuvinte, dacă ești la o tură de bicicletă întreaga zi, timp în care mașina rămâne pe loc, dar cu powerbank-ul pus la încărcat prin panourile solare, acesta se va încărca cât de cât, chiar dacă afară este înnorat întreaga zi. Un exemplu perfect este excursia pe care obișnuiesc să o fac regulat primăvara în munții Măcin, nordul Dobrogei, cu familia și prietenii. Timp de câteva zile mașina și cortul rămân nemișcate, timp în care noi facem drumeții la picior sau cu bicicleta. În turele prelungite, când am avut cu mine și bicicleta electrică, am reușit să o încarc relativ repede de la powerbank. De asemenea, o altă utilizare importanta a fost când am avut nevoie să încarc bateria auxiliară a încălzitorului diesel. Acesta este un aparat care face căldură arzând motorină și suflând aerul cald, printr-un burlan, în cort. Încălzitorul funcționează cu propria baterie care se consumă și ea. Însă întrucât aceasta nu poate fi încărcată direct solar, cel puțin nu în cadrul sistemului meu offgrid, trebuie încărcată fie în casă de la priză, fie tot de la priză însă de la acest powerbank, care poate fi încărcat solar. Aplicație mobilă pentru monitorizare Un alt aspect util este conectivitatea inteligentă prin Wi-Fi și Bluetooth, permițând monitorizarea și controlul consumului de energie printr-o aplicație dedicată. Acest lucru adaugă un nivel suplimentar de comoditate, mai ales atunci când stația este utilizată pe termen lung. Se pot face puține modificări prin aplicație. Poți alege daca vrei ca încărcarea să fie rapidă sau normală, atunci când stația este alimentată de la priza din casă. Se poate încărca cu peste 1000 de wați. Dar recomand să nu fie folosită funcția de încărcare rapida, decât dacă te grăbești. Pentru că în acest mod bateriile sunt “stresate” și durata lor de viață scade. O funcție care ar fi fost bună să fie editabilă, este cea care îți permite să setezi care să fie limita inferioară de descărcare. La alte stații solare poți alege tu, însă la Allpowers limita este setată din fabrică la 5%. Așadar când powerbank-ul ajunge la 5%, se va opri automat, pentru a preveni deteriorarea bateriilor. Utilizări recomandate Camping și overlanding: Alimentează plite electrice, frigidere portabile, proiectoare outdoor, echipamente esențiale și evident, bicicleta electrică.Călătorii cu mașina sau rulota: Încărcare pentru telefoane, laptopuri, mini-frigidere și aparate de cafea.Backup pentru locuință: O sursă de energie fiabilă în caz de pană de curent.Utilizare profesională: Ideală pentru fotografi, videografi și tehnicieni care lucrează în locații izolate.Expediții montane: În combinație cu panouri solare, poate oferi energie pe termen lung pentru explorări științifice sau alpinism. Concluzie – este bună ALLPOWERS R1500? ALLPOWERS R1500 este o stație de alimentare portabilă puternică, versatilă și ușor de utilizat, ideală pentru aventuri în natură, camping sau utilizare în situații de urgență. Performanța sa bună, compatibilitatea cu panouri solare și posibilitatea de încărcare rapidă o fac una dintre cele mai bune opțiuni din această categorie. Test panou solar Allpowers SP029 140W policristalin Împreună cu powerbank-ul ALLPOWERS 1800W R1500 am testat și panoul solar ALLPOWERS SP029 140W, o soluție portabilă și eficientă pentru încărcarea echipamentelor în aer liber. Deși utilizează tehnologie policristalină, care în mod obișnuit are o eficiență mai redusă comparativ cu panourile mono-cristaline, performanța m-a surprins plăcut totuși. În timpul testelor, panoul a generat suficient curent electric chiar și în condiții de cer înnorat, reușind să inițieze încărcarea powerbank-ului fără probleme. Caracteristici și performanță În primul rând mi-a plăcut cât de compact este totul. Panoul este pliabil, iar când este strâns se face foarte mic și plat, greutatea fiind de doar 3,7 kg, mai ușor decât ce aveam înainte, un mono-cristalin, tot pliabil, dar rigid. În mașină poate fi foarte ușor transportat. De preferat sa nu pui nimic peste el, însă îl poți pune vertical, între alte obiecte din portbagaj. Potrivit specificațiilor, panoul oferă o putere maximă de 140W, cu un voltaj de circuit deschis de 23,5V și un curent maxim de 6,7A. Chiar și în condiții de lumină mai slabă, a reușit să furnizeze energie pentru încărcarea echipamentelor esențiale. Multiple opțiuni de conectivitate Panoul vine cu un set de adaptoare/mufe la care poți conecta diferiți consumatori. Dispune de conector solar și ieșire DC, oferind mai multe posibilități de utilizare: Port USB dual (5V/2.4A per port) – ideal pentru telefoane, tablete sau alte gadgeturi mici. Port DC 18V/3A – potrivit pentru laptopuri, baterii auto de 12V și generatoare portabile. Conector solar de până la 25A – permite conectarea mai multor panouri în paralel pentru un plus de energie. Design compact și portabil Panoul este pliabil, ceea ce îl face ușor de transportat și depozitat. Este construit din materiale durabile și rezistente la stropire, potrivindu-se perfect pentru activități în aer liber, camping, overlanding sau situații de urgență. Compatibilitate extinsă Panoul este echipat cu mai multe adaptoare și conectori, fiind compatibil cu majoritatea generatoarelor solare disponibile pe piață. În pachet sunt incluse: Cablu solar – XT60 sau DC 5521 și 5 adaptoare pentru diferite dispozitive Concluzie – este bun panoul solar Allpowers SP029 140W? Chiar dacă tehnologia mono-cristalină este, în general, mai eficientă, ALLPOWERS SP029 140W demonstrează că și un panou policristalin poate oferi performanțe bune. L-am testat în diverse condiții, inclusiv în zile cu cer acoperit, și a reușit să genereze suficientă energie pentru a începe încărcarea powerbank-ului. De reținut că mai folosesc un powerbank de la Ecoflow, iar la acesta NU A PORNIT încărcarea când cerul era acoperit de nori. În schimb, Allpowers a acceptat și curent mai slab. Mie mi-a plăcut, l-am folosit fără să întâmpin probleme fiind o soluție portabilă, versatilă și fiabilă pentru oricine are nevoie de o sursă de energie regenerabilă în aventurile sale. Rămâne ca vremea să spună dacă sistemul este și fiabil în timp Preț la data publicării recenziei: Set: Powerbank Allpowers și panouri – 829 euro (redus de la 1.299 euro)Separat Powerbank ALLPOWERS 1800W R1500 – 629 euro (redus de la 1.099 euro)Separat panouri solare ALLPOWERS SP029 140W – 189 euro (redus de la 239 euro)Producator: ALLPOWERS Sursa: Freerider
-
Aviator betting game is a new-generation gambling option in the crash category. It offers exciting knowledge. This kind of entertainment has gained the attention of Indian newbies and professional gambling fans. Spribe Aviator game online uses a this random number generator scheme and takes the form of an aeroplane that flies with rising odds. The higher the plane flies, the higher https://wiuwi.com/forums/thread/3012/Can-the-casino-manipulate-results the odds they are often ranging from 1x to 1,000,000x. You can email the site owner to let them know you were blocked. Please include what you were doing when this page came up and the Cloudflare Ray ID found at the bottom of this page. The Aviatrix demo is available for every player. You can play without the risk of losing real money. Aviatrix will help you diversify your gaming experience and get the maximum possible return. Five simple steps to acquire the Aviator Predictor Signal app. Learn more about how to start using Predictor Aviator today. Improves decision-making techniques and will increase the risk of great winnings. Aviatrix is another exciting crash game https://www.ana.rs/forum/index.php?topic=270972.0 similar to Aviator, where the round ends not with the plane flying off the screen but with it exploding. The https://forum.amzgame.com/thread/detail?id=366435 game offers dynamic gameplay with many exciting features that make it appealing to gambling enthusiasts. No, HappyMod is developed for Android only, all the ios version of HappyMod on the internet are fake. Acquiring the Aviator Predictor APK for iOS is a safe and expeditious process that closely resembles downloading any other software: Experience Aviator’s gameplay on your smartphone. Easily download the official Aviator app on Android APK or iOS to play this original crash game anywhere, anytime. Our latest mobile app version provides the full betting game experience you know and love, perfectly optimized for smooth and seamless performance across any device you choose.Register Interest By clicking on the Fine button, you accept our website's cookies policy. © 2025 Aviatrix. All right reserved. 1win Mines Bot DevelopmentCreate an autonomous bot for the 1win mines game. To minimise all efforts that an entrepreneur https://www.vhs80.com/board/board_topic/6798823/6735097.htm may need during the addition of content, it is worth paying attention to a turnkey https://www.mpgh.net/forum/showthread.php?t=1584570 AviatriX casino: Register Interest By clicking on the Fine button, you accept our website's cookies policy. Aviatrix is not the first online casino crash game that honor belongs to pioneers like "Bustabit," launched in 2014. However, Aviatrix has taken the concept to new heights, blending advanced mechanics with NFT-based elements to create an iconic game. As a game aggregator, we couldn't offer a more fitting addition to our hub than Aviatrix. 1-Minute Color GameFramework for a quick color recognition game for all ages.
-
nataliebrooks joined the community
-
A great Sven Coop game banner should be visually appealing, thematically yours when you're right, and informative. It should incorporate the essence of the game or the server it represents in its use of the said things and text. Composition, graphics, and messaging are the three main components that are high-resolution and balanced. Also, the banner should be optimized for different display sizes so it looks good on a server list, loading screen, or marketing.
-
Jasika Roy joined the community
- Last week
-
http://www.frm.ro/wp-content/uploads/ARSENAL_2025-min-300x300.jpgArsenal Hard Enduro deschide sezonul competitional al Campionatului National de Hard Enduro al României 2025. Clubul Extrem Motors Orăștie organizează pentru prima dată un concurs Arsenal Hard Enduro de patru zile, între 23 și 26 Aprilie 2025. Vor concura clasele: A; B;C; Veterani si Fete. Secretariatul general este și în acest an în localitatea Costești (Hunedoara), la Cabane Pe Platou. Față de edițiile anterioare, Arsenal Hard Enduro propune în 2025 o zi suplimentară de concurs care se va defășura diferit față de ceea ce știam până acum despre această disciplină. Va exista astfel în ultima zi de concurs un traseu nou de 40 de km care va fi parcurs de 2 ori de către fiecare sportiv (asemănător cu disciplina Endurocross). http://www.frm.ro/wp-content/uploads/490706586_1402414531162647_1874975432203327357_n-300x232.jpgPROGRAMUL COMPETIȚIEI Marți 22.04.2025 – Înscrieri 17:00 – 21:00 – Înscriere participanți în locația taberei de baza Costești Cabane Pe Platou Miercuri 23.04.2025 – ZIUA 1 – prolog 45 km 08:00 – 13:00 – Înscriere participanți în locația taberei de baza Costești Cabane Pe Platou 12:00 – Ședința tehnică cu concurenții în locația taberei de bază Costești Cabane Pe Platou 12:30 – Prezentarea concurenților în zona de start a prologului http://www.frm.ro/wp-content/uploads/491151079_1402415884495845_2707980406503283890_n-1-300x199.jpg13:00 – Start Clasa PRO 14:00 – Clasa Expert – Veteran 15:00 – Clasa Hobby – Fete 20:00 – 21:00 Înscriere participanți în locația taberei de baza Costești Cabane Pe Platou 22:00 – Afișare rezultate prolog Joi 24.04.2025 – ZIUA 2 – 80 KM hard enduro 08:30 – Ședința tehnică cu concurenții în locația taberei de bază Costești Cabane Pe Platou 09:30 – Start ziua 2 22:00 – Publicarea clasamentului ziua 2 Vineri 25.04.2025 – ZIUA 3 – 40 km hard enduro 08:30 – Ședința tehnică cu concurenții în locația taberei de baza Costești Cabane Pe Platou http://www.frm.ro/wp-content/uploads/491142079_1402416277829139_1789532656014008262_n-300x200.jpg09:30 – Start ziua 3 17:30 – Publicarea clasamentului cu primele 6 locuri la fiecare clasă de participare 22:00 – Publicarea clasamentului ziua 3 Sâmbătă 26.04.2025 – ZIUA 4 – 2 x 40 km Circuit Hard Enduro 08:30 – Ședința tehnică cu concurenții în locația taberei de baza Costești Cabane Pe Platou 09:30 – Start ziua 4 17:30 – Publicarea clasamentului cu primele 6 locuri la fiecare clasă de participare 18:00 – Festivitatea de premiere 22:00 – Publicarea clasamentului ziua 4 și clasamentul final Sponsori ai evenimentului: EnduroExpert, Vitamin Aqua, Plews Tyres, Liqui Moly România și Profi Moto Shop Regulament si Program CNIR Hard Enduro Etapa I – Arsenal Hard Enduro – Costești HD 23-26.04.2025
-
http://www.frm.ro/wp-content/uploads/ARSENAL_2025-min-300x300.jpgArsenal Hard Enduro deschide sezonul competitional al Campionatului National de Hard Enduro al României 2025. Clubul Extrem Motors Orăștie organizează pentru prima dată un concurs Arsenal Hard Enduro de patru zile, între 23 și 26 Aprilie 2025. Vor concura clasele: A; B;C; Veterani si Fete. Secretariatul general este și în acest an în localitatea Costești (Hunedoara), la Cabane Pe Platou. Față de edițiile anterioare, Arsenal Hard Enduro propune în 2025 o zi suplimentară de concurs care se va defășura diferit față de ceea ce știam până acum despre această disciplină. Va exista astfel în ultima zi de concurs un traseu nou de 40 de km care va fi parcurs de 2 ori de către fiecare sportiv (asemănător cu disciplina Endurocross). http://www.frm.ro/wp-content/uploads/490706586_1402414531162647_1874975432203327357_n-300x232.jpgPROGRAMUL COMPETIȚIEI Marți 22.04.2025 – Înscrieri 17:00 – 21:00 – Înscriere participanți în locația taberei de baza Costești Cabane Pe Platou Miercuri 23.04.2025 – ZIUA 1 – prolog 45 km 08:00 – 13:00 – Înscriere participanți în locația taberei de baza Costești Cabane Pe Platou 12:00 – Ședința tehnică cu concurenții în locația taberei de bază Costești Cabane Pe Platou 12:30 – Prezentarea concurenților în zona de start a prologului http://www.frm.ro/wp-content/uploads/491151079_1402415884495845_2707980406503283890_n-1-300x199.jpg13:00 – Start Clasa PRO 14:00 – Clasa Expert – Veteran 15:00 – Clasa Hobby – Fete 20:00 – 21:00 Înscriere participanți în locația taberei de baza Costești Cabane Pe Platou 22:00 – Afișare rezultate prolog Joi 24.04.2025 – ZIUA 2 – 80 KM hard enduro 08:30 – Ședința tehnică cu concurenții în locația taberei de bază Costești Cabane Pe Platou 09:30 – Start ziua 2 22:00 – Publicarea clasamentului ziua 2 Vineri 25.04.2025 – ZIUA 3 – 40 km hard enduro 08:30 – Ședința tehnică cu concurenții în locația taberei de baza Costești Cabane Pe Platou http://www.frm.ro/wp-content/uploads/491142079_1402416277829139_1789532656014008262_n-300x200.jpg09:30 – Start ziua 3 17:30 – Publicarea clasamentului cu primele 6 locuri la fiecare clasă de participare 22:00 – Publicarea clasamentului ziua 3 Sâmbătă 26.04.2025 – ZIUA 4 – 2 x 40 km Circuit Hard Enduro 08:30 – Ședința tehnică cu concurenții în locația taberei de baza Costești Cabane Pe Platou 09:30 – Start ziua 4 17:30 – Publicarea clasamentului cu primele 6 locuri la fiecare clasă de participare 18:00 – Festivitatea de premiere 22:00 – Publicarea clasamentului ziua 4 și clasamentul final Sponsori ai evenimentului: EnduroExpert, Vitamin Aqua, Plews Tyres, Liqui Moly România și Profi Moto Shop Regulament si Program CNIR Hard Enduro Etapa I – Arsenal Hard Enduro – Costești HD 23-26.04.2025
-
Creating a top-notch LinkedIn profile can be challenging. However, by following some tips and tricks, you can create a profile which resonates with your personality. Well, first of all, sign up to LinkedIn and choose a crisp, clear profile picture. Next, you need to create a compelling hook or headline which tells the audience about who you are and what you do. Make sure to keep the headline engaging. For this, you can even seek guidance from the expert LinkedIn Profile Consultant in UK. They have experience in creating numerous profiles and can assist you with yours. After this, create a professional summary and use relevant keywords, which will help you attract visitors. Also, add in your skills and experiences. Furthermore, talk about your education, certifications and volunteer programs. Ensure that they align with your goals and passion. You can even add your resume if you are searching for a job. Share some incredible and well-written posts related to your industry. Also connect with fellow experts, engage with their posts and share. Once you have created your profile, it is better to get feedback from your friends and professionals. Also, stay active and regularly monitor your progress.
-
Susan Williams joined the community
-
Sezonul moto tocmai a fost deschis iar tu visezi cu ochii deschiși la o lungă călătorie pe motocicletă. BMW Motorrad îți oferă mai multe alegeri: R 1300 GS, R 1300 GS Adventure, S1000XR sau BMW K1600GT, fiecare este perfectă pentru a aduna kilometri și amintiri care țin o viață. Oricare ar fi stilul tău de dat și orice nevoi implică planurile tale, trebuie să știi că motocicletele vin acum cu avantaje de până la 1.600 de euro. Pentru a te bucura așa cum se cuvine de începutul sezonului, până la 30.06.2025, la achiziția unui BMW R 1300GS, primești opționale in valoare de 1.300 EURO! Prețul motocicletei începe de la 19.985 EURO și include cele mai populare opționale pentru GS. Astfel, te poți bucura de experiența completă GS fără a plăti absolut nimic în plus! Pachetul Confort include kit pasager, cric central, parbriz ajustabil electric, iar pachetul Touring oferă închidere centralizată, extensii protecții mâini, suport cutii laterale, suport Top Case, pregătire navigație. Mai poți include jante cu spițe și șa încălzită. La o astfel de ofertă, ar fi bine să te apuci si de partea plictisitoare cu obținerea vizelor pentru țările acelea îndepărtate pe care tot planifici să le vizitezi… Asta nu e tot, prin programul 3asy Ride Select, BMW R 1300 GS poate fi achiziționat de în rate lunare care încep de la 290 de euro și avans începând de la zero euro *, cu TVA și Casco incluse! Și, pe lângă cei trei ani oferiți în mod uzual, modelele aflate în stoc beneficiază de doi ani extra-garanție. Dacă BMW R 1300 GSA este motocicleta care îți surâde, tot până la 30.06.2025 primești opționale in valoare de 1.300 EURO. Prețul pornește de la 22.215 EURO și include: culoare GS Trophy, pachet Touring (parbriz ajustabil electric, suport cutii laterale, cric central, pregătire navigație), kit pasager, suport topcase, jante negre cu spițe, șa confort. Prin programul 3asy Ride Select, avansul începe de la zero euro*, iar rata lunară de la 320 EURO, cu TVA și Casco incluse. Modelele din stoc se bucură de 3+2 ani garanție. Uluitor de rapidă și de capabilă pe aproape orice drum, BMW S 1000 XR este motocicleta perfectă pentru a-ți descătușa emoțiile. Până la 30.06.2025 primești opționale in valoare de 1.000 EURO ca să o poți personaliza așa după cum îți dorești. Isle of Man TT se apropie și poate un zbor cu avionul până acolo îți pare plictisitor… Iar dacă BMW K 1600 GT este singura motocicleta care te inspiră cu adevărat să pleci în căutarea libertății, ei bine, și ea beneficiază de o ofertă exclusivă. Până la 30.06.2025, legendara motocicletă cu șase cilindri te așteaptă cu opționale in valoare de 1.600 EURO! Campanie valabila in perioada 10 Aprilie – 30 Iunie 2025, in limita stocului disponibil in rețeaua dealerilor autorizați BMW Motorrad din Romania participanți la campanie. Preţurile prezentate sunt exprimate în Euro, includ TVA si nu cuprind taxele speciale platibile catre bugetul de stat cu ocazia primei înmatriculari a motocicletei. Conversia în RON se va face la cursul de referinţă comunicat de către dealerul autorizat BMW. Pentru a primi o ofertă personalizată de preț vă rugăm să vă adresați dealerilor autorizați BMW Motorrad participanți la campanie. Preturile afișate sunt preturi recomandate, nu constituie o oferta de preț si nu reprezintă preturile efective de vânzare. Lista preturilor recomandate este prezentata cu titlu orientativ. BMW îsi rezerva dreptul de a modifica preţurile si parametrii tehnici fara notificari prealabile. Pentru informaţii despre actualizarea acestora si termene de livrare va rugam sa contactaţi dealerul dumneavoastra BMW Motorrad. Informaţii despre echipamentele standard si opţionale disponibile pentru modelele BMW se regasesc la dealerul dvs. BMW sau pe https://www.bmw-motorrad.ro/. Imaginile si informatiile prezentate sunt oferite exclusiv cu titlu informativ si nu au valoare contractuala. Este posibil ca imaginile sa nu infatiseze cu exactitate specificatiile disponibile. *Ofertă dedicată exclusiv persoanelor juridice și a fost construită pe 48 de luni. Prezenta simulare nu reprezinta un angajament ferm de finantare. Aceasta simulare are caracter preliminar si general informativ cu privire la principalii termeni comerciali si economici ai unei potentiale operatiuni viitoare avute in vedere de Parti si nu contine elementele obligatorii ale formarii unui contract. Prezenta simulare este valabila pana la 30.06.2025 la dealerii participanti la aceasta campanie, sub rezerva modificariisau retragerii conditiilor acesteia fără notificare prealabilă. Mai multe detalii despre 3asy Ride Select găsiți pe https://www.bmw-motorrad.ro/. Sursa
-
Sezonul moto tocmai a fost deschis iar tu visezi cu ochii deschiși la o lungă călătorie pe motocicletă. BMW Motorrad îți oferă mai multe alegeri: R 1300 GS, R 1300 GS Adventure, S1000XR sau BMW K1600GT, fiecare este perfectă pentru a aduna kilometri și amintiri care țin o viață. Oricare ar fi stilul tău de dat și orice nevoi implică planurile tale, trebuie să știi că motocicletele vin acum cu avantaje de până la 1.600 de euro. Pentru a te bucura așa cum se cuvine de începutul sezonului, până la 30.06.2025, la achiziția unui BMW R 1300GS, primești opționale in valoare de 1.300 EURO! Prețul motocicletei începe de la 19.985 EURO și include cele mai populare opționale pentru GS. Astfel, te poți bucura de experiența completă GS fără a plăti absolut nimic în plus! Pachetul Confort include kit pasager, cric central, parbriz ajustabil electric, iar pachetul Touring oferă închidere centralizată, extensii protecții mâini, suport cutii laterale, suport Top Case, pregătire navigație. Mai poți include jante cu spițe și șa încălzită. La o astfel de ofertă, ar fi bine să te apuci si de partea plictisitoare cu obținerea vizelor pentru țările acelea îndepărtate pe care tot planifici să le vizitezi… Asta nu e tot, prin programul 3asy Ride Select, BMW R 1300 GS poate fi achiziționat de în rate lunare care încep de la 290 de euro și avans începând de la zero euro *, cu TVA și Casco incluse! Și, pe lângă cei trei ani oferiți în mod uzual, modelele aflate în stoc beneficiază de doi ani extra-garanție. Dacă BMW R 1300 GSA este motocicleta care îți surâde, tot până la 30.06.2025 primești opționale in valoare de 1.300 EURO. Prețul pornește de la 22.215 EURO și include: culoare GS Trophy, pachet Touring (parbriz ajustabil electric, suport cutii laterale, cric central, pregătire navigație), kit pasager, suport topcase, jante negre cu spițe, șa confort. Prin programul 3asy Ride Select, avansul începe de la zero euro*, iar rata lunară de la 320 EURO, cu TVA și Casco incluse. Modelele din stoc se bucură de 3+2 ani garanție. Uluitor de rapidă și de capabilă pe aproape orice drum, BMW S 1000 XR este motocicleta perfectă pentru a-ți descătușa emoțiile. Până la 30.06.2025 primești opționale in valoare de 1.000 EURO ca să o poți personaliza așa după cum îți dorești. Isle of Man TT se apropie și poate un zbor cu avionul până acolo îți pare plictisitor… Iar dacă BMW K 1600 GT este singura motocicleta care te inspiră cu adevărat să pleci în căutarea libertății, ei bine, și ea beneficiază de o ofertă exclusivă. Până la 30.06.2025, legendara motocicletă cu șase cilindri te așteaptă cu opționale in valoare de 1.600 EURO! Campanie valabila in perioada 10 Aprilie – 30 Iunie 2025, in limita stocului disponibil in rețeaua dealerilor autorizați BMW Motorrad din Romania participanți la campanie. Preţurile prezentate sunt exprimate în Euro, includ TVA si nu cuprind taxele speciale platibile catre bugetul de stat cu ocazia primei înmatriculari a motocicletei. Conversia în RON se va face la cursul de referinţă comunicat de către dealerul autorizat BMW. Pentru a primi o ofertă personalizată de preț vă rugăm să vă adresați dealerilor autorizați BMW Motorrad participanți la campanie. Preturile afișate sunt preturi recomandate, nu constituie o oferta de preț si nu reprezintă preturile efective de vânzare. Lista preturilor recomandate este prezentata cu titlu orientativ. BMW îsi rezerva dreptul de a modifica preţurile si parametrii tehnici fara notificari prealabile. Pentru informaţii despre actualizarea acestora si termene de livrare va rugam sa contactaţi dealerul dumneavoastra BMW Motorrad. Informaţii despre echipamentele standard si opţionale disponibile pentru modelele BMW se regasesc la dealerul dvs. BMW sau pe https://www.bmw-motorrad.ro/. Imaginile si informatiile prezentate sunt oferite exclusiv cu titlu informativ si nu au valoare contractuala. Este posibil ca imaginile sa nu infatiseze cu exactitate specificatiile disponibile. *Ofertă dedicată exclusiv persoanelor juridice și a fost construită pe 48 de luni. Prezenta simulare nu reprezinta un angajament ferm de finantare. Aceasta simulare are caracter preliminar si general informativ cu privire la principalii termeni comerciali si economici ai unei potentiale operatiuni viitoare avute in vedere de Parti si nu contine elementele obligatorii ale formarii unui contract. Prezenta simulare este valabila pana la 30.06.2025 la dealerii participanti la aceasta campanie, sub rezerva modificariisau retragerii conditiilor acesteia fără notificare prealabilă. Mai multe detalii despre 3asy Ride Select găsiți pe https://www.bmw-motorrad.ro/.
-
Langen Motorcycles Crowdfunding 300 HP Turbo Naked Bike
advrider posted a topic in Stiri si articole
Back in 2020, we told you about the UK bespoke bike builder Langen Motorcycles. At the time, they were planning to produce a lightweight (265 pounds) two-stroke 249 cc cafe racer putting out a claimed 76 peak hp and 45 lb-ft of max torque. You could have their super sharp scalpel for approximately $37,100. Unlike several vaporware machines, this one actually reached production and was sold to the general public. Second Production Machine In 2022, they produced a second bike, which they named the Lightspeed. The Lightspeed sports a 1,190 cc twin cylinder engine, tubular steel space frame, a 48 mm Öhlins fork, and twin Öhlins shock absorbers. Twin lightweight 320 mm discs at the front and a single solid 265 mm disk at the rear handle the braking duties. It also features a one-of-a-kind look with swoopy bodywork and a masked round headlight. 300 HP LS12 Lightspeed Turbo Fast-forward to 2025, and Langen has a new idea. Langen wants to produce a turbocharged naked version of its Lightspeed model. Calling the machine the LS12 Lightspeed, Langen says the bike’s Rotax engine has been engineered to overcome turbocharging issues such as turbo lag, non-linear power delivery, gas flow, and heat management. The result of this additional engineering is an engine that will generate a claimed 300 hp. According to Visordown, Langen’s early dyno tests resulted in about 250 hp in “Road Mode.” Further, they claim that in full power mode, the engine should produce their targeted 300 hp. Raising Capital But the question arises: How does a bespoke motorcycle manufacturer get the cash to begin production? In Langen’s case, it comes in the form of crowdfunding. Their target is approximately £300,000 (~$387,500), and at the time of this writing, the British manufacturer had raised about £218,000, or about 72 percent of their target, with less than a month remaining. To back up the validity of their business to date, the offering says that their first model, the “Two Stroke” generated “…£2.5M+ sales from 2020 to date” and that 81 percent of available first Two Stroke machines have been reserved with 32 delivered to date. Further, they claim that the Lightspeed “…targets global markets up to 28x larger.” You can get further information about Langen’s crowdfunding on the UK’s “Republic” website. Vezi sursa -
Langen Motorcycles Crowdfunding 300 HP Turbo Naked Bike
advrider posted a blog entry in Adventure Rider
Back in 2020, we told you about the UK bespoke bike builder Langen Motorcycles. At the time, they were planning to produce a lightweight (265 pounds) two-stroke 249 cc cafe racer putting out a claimed 76 peak hp and 45 lb-ft of max torque. You could have their super sharp scalpel for approximately $37,100. Unlike several vaporware machines, this one actually reached production and was sold to the general public. Second Production Machine In 2022, they produced a second bike, which they named the Lightspeed. The Lightspeed sports a 1,190 cc twin cylinder engine, tubular steel space frame, a 48 mm Öhlins fork, and twin Öhlins shock absorbers. Twin lightweight 320 mm discs at the front and a single solid 265 mm disk at the rear handle the braking duties. It also features a one-of-a-kind look with swoopy bodywork and a masked round headlight. 300 HP LS12 Lightspeed Turbo Fast-forward to 2025, and Langen has a new idea. Langen wants to produce a turbocharged naked version of its Lightspeed model. Calling the machine the LS12 Lightspeed, Langen says the bike’s Rotax engine has been engineered to overcome turbocharging issues such as turbo lag, non-linear power delivery, gas flow, and heat management. The result of this additional engineering is an engine that will generate a claimed 300 hp. According to Visordown, Langen’s early dyno tests resulted in about 250 hp in “Road Mode.” Further, they claim that in full power mode, the engine should produce their targeted 300 hp. Raising Capital But the question arises: How does a bespoke motorcycle manufacturer get the cash to begin production? In Langen’s case, it comes in the form of crowdfunding. Their target is approximately £300,000 (~$387,500), and at the time of this writing, the British manufacturer had raised about £218,000, or about 72 percent of their target, with less than a month remaining. To back up the validity of their business to date, the offering says that their first model, the “Two Stroke” generated “…£2.5M+ sales from 2020 to date” and that 81 percent of available first Two Stroke machines have been reserved with 32 delivered to date. Further, they claim that the Lightspeed “…targets global markets up to 28x larger.” You can get further information about Langen’s crowdfunding on the UK’s “Republic” website. Vezi sursa