• https://www.AUTOdoc24.RO

Toata activitatea

Se afișează tot conținutul.

Fluxul se actualizează automat   

  1. Astăzi
  2. sfat

    Buna seara! Ma numesc Vlad, sunt student la Arhitectura si va scriu pentru a va cere parerea despre crearea unui Hub Auto in Bucuresti. Locatie: Hala Obor Suprafata proiectului: 12.000 m^2. Descrierea proiectului: Un loc pentru pasionatii de masini si motoare care sa functioneze ca o comunitate deschisa. Un spatiu care oferă acces pe bază de membership la spațiu, la comunitate, la unelte, scule si utilaje pentru acestia. Mod de functionare: * Specialistii in domeniu (atelierele, reprezentate de firme) vor inchiria spatiul la un pret redus cu conditia de a oferi consultanta celorlalti membri. * Oamenii care au aceasta pasiune si vor sa beneficieze de spatiu, consultanta, aparatura, vor plati o taxa de membru ce le va da acces la toate aceste facilitati. Hubul va cuprinde: - spatii de inchiriat de tip atelier pentru specialistii in domeniu: tunning, drift, restaurare, vopsitorie, gadgeturi auto, etc. - spatii de inchiriat pentru firme cu activitate in domeniu: Motul, Michelin, BBS, Pirelli, Total, etc. - spatiul de lucru comun (4000 m2), pentru membrii, unde cei care au aceasta pasiune pot sa vina si sa beneficieze de toata aparatura si spatiul necesar cat si de consultanta specialistilor - spatiul de conferinte/cursuri - spatiu de expozitie temporara in cadrul unui posibil eveniment - cafenea - biblioteca cu reviste, articole din domeniu In sensul asta, va pun cateva intrebari: Cum vi se pare ideea? Exista, din ce stiti, o comunitate in Bucuresti care ar putea sa beneficieze de un asemenea spatiu? Daca exista, credeti ca este destul de mare pentru asa ceva? Lumea va veni intr-un astfel de loc? Ma refer aici la: -cei pasionati, sa vina ca membri, sa invete, sa lucreze singuri -cei specialisti care deja au atelierul lor -reprezentante ale unor firme din domeniu Exista, prin alte orase sau tari, vreun astfel de loc? Intrebari ar mai fi, dar pentru inceput acestea sunt cele necesare pentru a justifica posibilitatea Hubului. Va multumesc pentru timpul acordat si astept cu nerabdare raspunsurile dumneavoastra!
  3. http://specialarad.ro/accident-grav-pe-calea-radnei-din-micalaca-un-motociclist-a-fost-lovit-de-o-masina-de-teren/ Victima constienta, adrenalina lucra inca, simte maini si picioare, speram sa nu fie ceva grav ! Topic preluat automat
  4. Salut. Ma bate gândul de o plimbare pe traseul Comarnic - Secaria - coborârea spre Câmpina. A fost cineva anul asta? Cum e drumul? Mai ales pentru un F4 și un Thundercat? Multumesc mult. Topic preluat automat
  5. istorice

    Cand am fost sa vad mobra am dat un ochi pe la ea desi era deja cumparata chiar daca o vazusem doar in poze, ma interesa mult faptul ca era completa. Cand am inceput sa o dezmembrez mi-am dat seama ca nu mai fusese demontat nimic de pe ea niciodata, pana si splinturile de siguranta erau originale. Chestia asta m-a pus pe ganduri si m-am uitat pe kilometraj: 4718km (si 300 metri ). Initial nu-i dadusem nici o atentie pt ca am vazut ca fusese desfacut si pictat . Da, aceasta mobra chiar avea doar 4700km iar acest lucru l-am constatat pe parcursul dezmembrarii si al demontarii motorului (care deja este in lucru).
  6. diverse

    Nu-i frumos,daa' ai un link de pe alt forum unde Aprilienii sunt mai activi ca si aici: http://www.motociclism.ro/forum/index.php?/topic/80133-posesori-de-aprilia-pegaso-650uniti-va/
  7. Ieri
  8. Tirist 😊🙋
  9. Atunci Mamico, aduci tu snaps-ul?
  10. http://www.observatorulph.ro/auto-moto/79005-motociclistul-ranit-in-ploiesti-nu-are-permis-de-conducere http://www.observatorulph.ro/eveniment/79003-motociclist-implicat-intr-un-accident-in-ploiesti-o-persoana-ranita Vorba aia: "ce sa faci, n-ai ce sa faci". Sau, "ghinion" cum ar spune domnul presedinte. Topic preluat automat
  11. M-au rupt cu drumurile / riviera /peisajele. E de venit din nou. 1 - 10 Septembrie. Deja am "rezervat" cazarile ca prea erau faine. In mare traseul - Bucuresti - Sofia - (mke) - Ohrid (nani 1 noapte sau 2 ) - (al) - Vlore - si in jos pe coastra pana la Sarande .Opriri 2 pe drum. Intoarcerea prin Gr, o noapte in Bg pe undeva. Cazarile din Ohrid, Vlore, Sarande sunt stabilite. ( ca ordin de pret 20-30eur camera dubla/tripla). Dixit! PS Topic " ca la nunta" , sa se stie din vreme. Topic preluat automat
  12. Salut ! Caut un electrician priceput in Bucuresti, doresc sa rezolv niste probleme pe care nu le pot rezolva de unul singur. Sugestii? Multumesc! Topic preluat automat
  13. Se da urmatoare problema la un kawa er6n 2010. Atunci cand este turata peste 7k rpm, in sarcina, se ia mana din gaz brusc(frana de motor), se debraiaza, se ajunge la relanti si se pun franele, se opreste motorul si apare indicator FI si nu mai porneste. Pentru repornire trebuie decuplat contactul si repus. Codul de eroare este 12 si este de la senzorul IAP. Am schimbat furtunul care intra in senzor insa problema persista si eroare inca este in bord( cred ca trebuie sa fie atata timp cat nu sunt resetate erorile). Vreo idee? O sa o duc la mecanic peste 2 saptamani cand sunt programat. O alta eroare care imi apare cred ca este 53 (steak coil malfunction). Topic preluat automat
  14. scuter

    Salutare. Daca tot se incalzeste afara am cumparat un scuter Malaguti F12. L-am segmentat, gat admisie nou, filtru aer nou, CDI nou, carburator curatat. A venit momentul sa il pornesc. Porneste intr-un final la pedala. Motorul nu reactioneaza in nici un fel in momentul in care umblu la reglajele carburatorului (aer/benzina) si nu reusesc sa il fac sa stea la relanti. O alta problema fi urmatoarea: Cand am prin toba pe cilindru a murit motorul. Am incercat sa il pornesc, a pornit o data la prima pelada si dupa pauza.... Am scos toba si problema persista... Astept orice sfat! Multumesc!
  15. Salutare! Mai este cineva in Bucuresti si are de imprumut pana luni seara o plasa moto? Vreau sa plec pana acasa cu ambele casti si mi-am gasit moment prost sa cumpar, toata lumea este plecata din buc. Fac cinste cu o bere. Multumesc! Attached Thumbnails Topic preluat automat
  16. Am decis sa imi prezint si eu noua jucarie de care sunt foarte multumit, si despre care auzeam ca ar fi mult superioara fostului motor (Yamaha r1 2008), dar nu ma gandeam eu vreodata ca diferenta intre ele este atat de mare si nu vorbim doar de putere ci de tot feelingul si siguranta pe care o ai pe ea. Senzorul de QS este absolut impecabil (aveam si pe r1 dar e o diferenta marisoara intre ele), de DTC.... nici nu am ce spune, poti iesi ca tembelul din curba intra 2 la muuulte ture si bagi mana in gaz fara nici o rezerva si tot ce se intampla e sa simti putin usurata fata in rest glont... Nu am simtit niciodata pe ea tendinta aia de a intra in voblaj pe accelerari prea puternice daca mai prinzi un damb ceva, ori pe franarari (lucruri care pe r1 se mai intamplau). Si acum ca tot veni vorba de frane... ABS ul si frana integrala... is o minune. Suspensiile iar sunt o imbunatatire maxima ... in cartea motocicletei ai si reglajele recomandate pentru fiecare mod de pilotaj. Motorelul are pe el multe imbunatatiri care le avea pe el de la cumparare. Muuult carbon (evacuare completa carbon de la Akrapovik cu tot cu db killer, protectii cadru carbon, scut carbon, capac monopost carbon). Parbriz puig, amortizorul voblaj e unu mult mai bun cu mai multe reglaje decat cel stok. Este fabricata in luna 11 anul 2011 si avea la cumparare 9500 km acum are putin peste 11000 care sunt in crestere. Este cea care era de vanzare in Bucuresti si dupa ce am vorbit la telefon cu proprietarul (care este un baiat de nota 10) am fost la o proba scurta si in nu prea mult timp am plecat pe ea si prima iesire a fost .... buna din Bucuresti pana in Adjud unde m-a prins noaptea si o FURTUNA imposibila (fulgera de se facea ziua si turna cu galeata) si in acelasi timp erau 3 grade afara, aveam pe mine un combinezon dar pe la gat intra apa intr-o veselie pana a ajuns peste tot. Imi amortise si se facuse vinete degetele de la picioare si de la maini, pe la gat ma ustura de la apa si VANT dar tot am ajuns acasa cu bine si avem ce povesti copilului care vine pe lume cam in 3 saptamani. Am uitat sa spun ca i-am curatat filtrul aer cu kit de la K&N el fiind sport, i-am schimbat antigelul, lichidul frane, filtrul ulei si uleiul cu cel recomandat de BMW si anume Castrol POWER 1 5w 30. O zi si o vara faina va urez la toata lumea si sa ne vedem in trafic fara evenimente. P.S. am atasat o poza in care se vad si celelalte 2 jucarii ale mele. Sper sa va placa. Attached Thumbnails Topic preluat automat
  17. Va programati !!! faceti cont ca sunt si eu !!!!
  18. istorice

    Incep si reconditionarea unui Dnepr 650, nu-l aveam deloc in plan si a fost o chestiune de oportunitate. Aveam cumparat un cadru cu acte de Dnepr pt care nu aveam nici un plan imediat, l-am luat "just in case". Intre timp un amic a pus la vanzare un Dnepr 650 care era complet si am decis sa ma incurc si cu mobra asta avand cadrul cu acte. Astfel ca l-am cumparat si m-am apucat de treaba: Intentia mea este sa fac un Dnepr cu aspect de K750 sau MT9: far model 6V, sei individuale, lampi spate si pozitie atas modelul vechi, ghidon si comenzi de K750, rezervor de K750 (aici mai ma gandesc), si ce o mai fi. Practic vreau sa arate cam ca cele de mai jos:
  19. Buna! stie cineva daca se potriveste un pinion de minsk la cuplaj la roata la hoinar? si daca se potriveste gaura cea mare din mijlocul pinionului la hoinar, ca gaurile cele mici dela suruburi stiu ca trebuie modificate Topic preluat automat
  20. Salut! Sunt interesat de achizitia unui motor Yamaha XJ 600 S Diversion an 1994,si apare urmatoare problema. Pe talon apare alt propietar fata de cel pe care o are curent,nu are ITP,iar asigurarea este facuta pe actualul propietar(nu cel de pe talon). Actualmente am gasit numarul de telefon al propietarului pe talon,dar ce ar fii de facut in afara de radiere in caz de agreanta? Mai este nevoie si de un act de vanzare cumparare cu propietarul de pe talon?Si ce alte sfaturi mi-ati putea oferi in aceasta situatie devianta? Topic preluat automat
  21. Are cineva mai multe detalii? http://www.zi-de-zi.ro/2017/04/28/accident-la-sensul-giratoriu-de-la-cocosul-de-aur/ Eu locuiam aproape de zona aia :s Topic preluat automat
  22. Ultima săptămână
  23. La Multi Ani mos Pedros. Nenea Petrache, cum stai cu titirica? O iei cu tine la Calimanesti? Daca nu, aduc eu o pruna de la Slanic Prahova. Si....apropo, vi cu masina sau cu capra??
  24. Salut,am si eu o intrebare legata de limitarea motocicletelor la 35kw(pentru a2-motociclete cu puterea maximă de 35 kw, cu un raport putere/greutate care nu depăşeşte 0,2 kw/kg şi care nu sunt derivate dintr-un vehicul având mai mult de dublul puterii sale-maxim 70kw) si nu stiu cum sta treaba,as vrea sa iau un er6n/er6f de exemplu si sa il limitez dar nu stiu unde..am inteles de la un prieten ca la united motors s-ar putea face asa ceva,dar nu stiu...e cineva care a mai facut asta sau care stie cum sta treaba?o sa intampin probleme la rar sau ceva dupa ce e pusa limitarea? Multumesc! Topic preluat automat
  25. Sofer auto (57,SB) nu a acordat prioritate de trecere motociclistului (33,SB). Constient, transp la spital. Attached Thumbnails Topic preluat automat
  26. Salutare tuturor! Sunt nou aici,am inceput scoala pentru A2 si vreau sa ma lamureasca si pe mine cineva cum sta treaba cu kawasaki er-5 pentru ca am vazut ca sunt motoare de 37kw si de 25kw pe ele insa unii spun ca se incadreaza pentru A2 si cel de 37kw.Daca se incadreaza la A2,voi ce alegeti intre suzuki gs 500 si kawasaki er-5 pentru inceput? Multumesc anticipat! Topic preluat automat
  27. LA MULTI ANI, PEDROS !!!
  28. noutati

    Organizatorul Măcin Mountain Fun ne-a trimis o invitație la concurs pe care v-o oferim și vouă mai departe. Iată ce na-a transmis: Nu-i concurs pentru fitzosi, ci motiv de distractie pentru amatorii de noi, cei care “umplem randurile” la start doar ca sa scapam de monotonia vesnicului peisaj citadin si pentru ca ne place sa ne incumetam la orice se termina cu putina distractie si transpiratie. Asa ca pentru voi am pregatit un traseu nici prea-prea, nici foarte-foarte intr-o locatie verde, dar departe de zgomot si oras, cu mancare, muzica si distractie ce se va prelungi in noapte si chiar si a doua zi. Desi suntem “mistocari” de fel si nu competitia in sine ne determina sa facem evenimentul, il luam in serios si incercam de la an la an sa va facem sa plecati din zona obositi, dar cu bateriile psihice mai incarcate decat in anul precedent… Daca nu premiile (desi exista si ele) sau faima te indeamna sa te inscrii, poate o va face vinul zonei, focul de tabara, pachetul de inscriere frumos garnisit si nu in ultimul rand, oamenii frumosi din comunitatile de biciclisti si alergare care vor fi acolo! Si chiar si “kinder-ul” va primi o portie strasnica de distractie marca Bike Works, a doua zi, spre a avea timp de antrenament intens pe traseul ce inconjoara batranii munti dobrogeni. Sa ne punem adidasii in picioare si sa nu mai stam pe ganduri, caci s-apropie cu pasi repezi! Fie pe bicla, in alergare sau doar ca simplu privitor, te asteptam acolo sa ai parte de experiente faine alaturi de noi si de alti entuziasti ai aventurilor in Macin. Asa ca, cu mic, cu mare, sa luam muntele la-naintare! Pentru inscriere si detalii, nu ezitati sa vizitati site-ul nostru. Sursa: Freerider
  1. Încarcă mai multă activitate
  • Bine ai veit pe Comunitatea motociclistilor si biciclistilor din Romania ”Mai multi prieteni, mai uniti, impreuna pentru o idee si o pasiune fara margini” Ne-am adunat intr-o familie, frati pe sosea si camarazi in comunitate. O pasiune cu doua roti, un million de prieteni pe sa, motociclisti pe Harley sau scuteristi cu acte noi. Te-ai gandit vreodata de ce pe motocicleta nu exista marsarier? Pentru ca echilibrul este imposibil de atins atunci cand mergi cu spatele pe doua roti. Priveste in fata, mergi inainte. Asta facem noi zi de zi pe Pro-Bike. Pasiunea pentru motociclete ne-a adus la un loc si-am vrut sa cream un camin pentru cei ca noi. Suntem multi, gandim la fel, ne dorim si visam la aceleasi lucruri, avem unitate in aspiratii si ne inspiram unul de la celalalt. Ne gasesti povestile pe site, in nenumaratele topicuri scrise cu drag de membri. Am conturat online un loc ce oglindeste realitatea pe care o intalnim zi de zi. Te pregatesti sa devii motociclist? Arunca un ochi pe site si iti vei face o idee despre lumea in care pasesti. Pe forum ne poti intreba orice, fie ca esti incepator, fie ca vrei sa ne dai un sfat. Suntem aici o familie de peste 39.000 de membri. Cu unii te vei iubi, cu altii te vei contra, ca in viata, ca in orice familie. Ca pe motocicleta. stii cum intr-un grup de motociclisti pe sosea doi, trei merg in fata, doi, trei raman mai in spate? Pe Pro-Bike noi nu lasam pe nimeni in urma, stam in linie cu totii. in comunitatea Pro-Bike, ajutorul reciproc este esential. Motociclistii se ajuta intre ei ca fratii, iar membrii comunitatii stiu cum sa ofere ajutorul, dar si sa-ti dea idei pentru a te descurca singur in situatii dificile sau se te directioneze catre un prieten, care are un prieten, al carui prieten iti descurca itele. stii despre ce vorbim, lumea este mare, dar in lumea motociclistilor ne stim cu totii. Iar daca ti-e mai usor sa navighezi online, pe site ai multe instrumente utile: harta serviciilor pentru motociclisti (service-uri si magazine), harta drumurilor din Romania pentru diverse tipuri de motociclete sau harta membrilor, prin care acestia se pot contacta si isi pot vedea locatia. Ba chiar si peste 1600 de manuale de service ca sa iti poti repara sau intretine singur motocicleta. Aici suntem toti campioni. Majoritatea dintre noi suntem campioni ai tastaturii, mereu prezenti, dar altii sunt campioni adevarati, ce si-au luat inspiratia de pe site si au adaugat un strop de competitivitate genetica. Crestem talente, ne place sa indeplinim vise si sa ghidam vietile si rotile catre drumuri cu asfalt intins. Daca vrei sa vezi atmosfera destinsa din comunitatea noastra, este de ajuns sa deschizi galeria cu poze de la intrunirile si evenimentele noastre. O sa te imbeti din povestile in imagini ale calatoriilor, parfumate cu inspiratie de noi destinatii. si daca tot nu esti convins, trebuie sa ne vizitezi si in carne si oase. Ne intalnim adesea si in persoana. Pentru ca viata este prea scurta sa nu facem ceea ce ne place, am ales viata pe doua roti. Ca si tine. si tot ca tine, ne este greu peste iarna sa ne luam ramas bun de la “iubita” cu motor. Asa ca nu ne luam, dar de fiecare data cand o parasim pentru o vreme, mai aruncam o ultima privire in spate. stim ca te regasesti in cele de mai sus, asa ca alatura-te noua. Vrem sa te cunoastem, spune-ne povestea ta.
  • PRO-BIKE
    Market
    PRO-BIKE
    Forum
    PRO-BIKE Market Android PRO-BIKE Market IOS PRO-BIKE Market Android PRO-BIKE Market IOS
  • Tag Cloud

  • AutoPieseOnline24.ro