• https://www.AUTOdoc24.RO

Toata activitatea

Se afișează tot conținutul.

Tip de Conținut


Fluxul se actualizează automat   

  1. Astăzi
  2. Salut am si eu nevoie de o cheie de 12-13 am piedut un surub de la etrier si imi blocheaza spatele ,este cineva in Orsova care ma poate ajuta ? Dau o bere! 0767 693 707 Topic preluat automat
  3. istorice

    Dupa ce am terminat cu pierderile de benzina a trebuit sa mai rezolv o ultima problema: etanseitatea busonului de benzina. Mai exact, buza pe care inchide busonul de benzina nu are planeitate corespunzatoare. Astfel ca a trebuit sa incarc cu cositor si sa fac o planare pt a sigura etanseitatea rezervorului la buson: Dupa care am decapat rezervorul si i-am dat spritchit: La aripi am avut de astupat cu cositor niste gauri facute de altii pt a prinde presuri de cauciuc, am astupat totodata gaurile originale care prindeau lampa spate si am dat alte gauti pt a pune lampa spate modelul vechi (tip FP 230, montat pe Dnepr MT9 si Ural M63/M66). Mai jos am cositorit o fisura care exista la suprafata tablei, dedesubt este sudata: Si pozitionarea lampii spate: La Dnepr MT9 lampa spate cobora un pic mai jos, mai aproape de numar. Canalul care protejeaza instalatia electrica pentru lampa spate m-a obligat sa urc cu lampa mai sus. Singurul impediment ar fi ca s-ar putea sa nu lumineze placuta de inmatriculare dar daca nu va fi luminat voi urca placuta mai sus si am rezolvat. Dupa toate acestea am decapat aripile si le-am dat spritchit:
  4. va salut. vreau sa ca intreb ceva care ma bantuie de mai multa vreme, si ma adrsesz mai ales celor cu studii sau cunostinte juridice. se da urmatoarea situatie: Ion are o motocicleta inmatriculata Ro pe care ar vrea sa i-o vanda lui Vasile. S-au inteles la bani, dar Ion nu poate sa ii dea fiscalul lui Vasile. Ambii se inteleg cu Gerhardt, cetatean german,ca acesta sa cumpere motocicleta de la Ion. Se face contract de vanzare-Cumparare. a dou zi, Gerhardt constata ca nu ii place motocicleta de la Ion si i-o vinde, tot cu contract de v-c, lui Vasile. intrebare: mai are nevoie Vasile de Fsical, tinand cont ca a cumparat-o de la gerhardt? Topic preluat automat
  5. Se da una bucata Yamaha Diversion 900 din 1995 care am observat cablul de ambreiaj se mai tine putin, doua maini stangi cu 0 experienta si un pic cu graba, unde pot gasi astazi 25.06 sa cumpar si cineva sa ma ajute la inlocuire in Bucuresti (contracost)?? (motocicleta nu este a mea, luata cu imprumut, maine trebuie sa ajunga la propietar prefer sa o dau ok) Topic preluat automat
  6. Ieri
  7. Il caut pe Hristosul Monstrilor. Topic preluat automat
  8. Salutare! Vreau sa fac un traseu Bucuresti-Transalpina-Bucuresti luni, 26 iunie si caut colegi sa ma acompanieze. Voiam sa fac plimbarea intr-o zi nelucratoare, dar nu am gasit pe nimeni weekend-ul acesta. Viteza moderata in linie dreapta, plecare de dimineata. Cine e interesat? Topic preluat automat
  9. Salutare oameni buni!.Am o intrebare daca se poate sa ma ajute cineva.Vreau sa schimb releul de incarcare de la un yamaha virago 250 dar nu gasesc decat pentru 535 sau mai mare.Ce probleme pot aparea in cazul in care fac treaba asta . Topic preluat automat
  10. Salut baieti, Va cer o parere. Vreau sa cumpar moto din descriere. Mai multe detalii nu stiu. Imi puteti spune un pret corect pentru ea? Multumesc. P.S. nu stiu daca am postat in categoria adecvata anuntului meu free web hosting images Topic preluat automat
  11. Asa cum scrie si in anunt, a venit vara si m a prins anul acesta fara mobra, de aceea am luat decizia sa dau masinuta. Este vorba de un bmw seria 3 e36 cabrio din 94. Masina sa prezinta intr o stare foarte buna, fara rugina singura ei problema fiind vopseaua. Am la ea: Motor 1.8 is Hardtop Paravant Decapotare electrica Interior recaro m3 retapitat cu piele originala bmw seria 7 cognac. Incalzire in scaune Volan m3 retapitat alcantara Jante concave 17" rondell 0021 8.5j cu 8j Obc mare 18 butoane Sistem anti rasturnare Bara fata spate M Subwoofer magnat 800w Inca un set de jante originale bmw style 5 cu cauciucuri noi de iarna Suspensie luata de noua reglabila ta technix Imi doresc mai mult un schimb cu o mobra de minim 750, exclus 600. Supersport/naked/chopper Pretul pt vanzare este de 4500 de euro cu toate piesele mentionate mai sus, cine o vrea fara hardtop/paravant etc se poate modific pretul. 0784 785 130 Bucuresti Costin Attached Thumbnails Topic preluat automat
  12. Am ieșit și eu cu prietena pe anul asta pt prima oară. Am zis sa încercam un drum așa mai Light, un București-Rucar-Râșnov-București. Nu mai știu exact ce an e acum și cum stam cu PIB-u, dar acum pana in ora 14 am întâlnit, pe Câmpulung, din 8 motocicliști cam 7 cu bembe adv, dinăla nou, cu leduri. Trecând peste faptul ca din cei putini care au răspuns la salutul unuia care nu avea bembe, o făceau cu degetul mic de pe ghidon. Acum io nu știu cum e mersul pe aici, dar îmi e clar ca trebuie sa fac ceva pana nu fac comunitatea moto din România de râs. Așadar, vând motor care nu e bemve, echipament pe care nu scrie bemve, permis cat A și cont de supermembru in stare buna, cu km putini( in creștere). După ce strâng toți banii astfel obținuți, ca sa nu mai deschid alt topic, cumpăr BMW, cu leduri. Ofer una-doua mii de euro și un rinichi. Contact pe privat. Topic preluat automat
  13. Salut! Ma lovesc de o situatie noua pentru mine si va cer un sfat celor care ati mai trecut prin asta. Se da o motocicleta veche, cu impozit platit la zi, cu numere vechi, dar fara talon tip vechi. Propietarul este decedat, iar urmasii lui inca il platesc la impozit. Pot sa o iau pe numele meu la impozit? O pot inmatricula ulterior? Topic preluat automat
  14. Ultima săptămână
  15. Salut, am un daelim vc125f si nu mai porneste la automat de cand m-a prins ploaia duminica trecuta (m-a plouat cam 50km), am schimbat bujia, bobina si bateria dar degeaba, la pedala porneste si merge normal motorul desi acul de la turometru variaza cand e la relantiu si cade cateodata dar cand accelerez urca fara probleme(acul nu afecteaza intr-un fel mersul motorului la relantiu sau in turatie), cand dau la automat se aude electromotorul ca invarte normal dar nu da vreun semn sa porneasca.Ce sa aiba ? Cred ca ceva electric mai mult ca sigur :|. Topic preluat automat
  16. Buna seara .Ma poate ajuta cineva cu schema instalatiei electrice pentru releul de pornire Honda CBR 600 F1? Topic preluat automat
  17. Știe cineva unde găsesc în București un acumulator pe 6 volți? Topic preluat automat
  18. Salut. Saptamana viitoare ma duc in Germania sa iau un motor as vrea sa-l iau direct pe numele baiatului meu [ aceiasi adresa ] stie cineva daca in afara de ci-ul lui mai trebuiesc si alte acte ??? Ms. Topic preluat automat
  19. Salut tuturor celor noi veniti in rindul motociclistilor. Pun o filmare care spune totul. Se aseamana cineva cu eroul din film? https://www.facebook.com/thebikerbrotherhood/videos/959944160789042/ Topic preluat automat
  20. Va salut, am un Yamaha Majesty 180cc , acum aproximativ 450 de km i-am schimbat uleiul si antigelul, azi am observat pete de ulei si spuma in vasul de antigel, nu excesiv dar cat sa il observi foarte clar. Sa fie garnitura de chiulasa arsa ? Scuterul merge bine in rest, in ture mici mai intrerupe foarte putin cateodata pana in 2000 rpm maxim, dar in rest merge perfect la momentul actual 120km/h prinde si trage ok. Sa fie doar garnitura de chiulasa ? Sau se poate si altceva? Nu stiu daca sa-l repar sau sa-i fac vant. Topic preluat automat
  21. Salut, Am nevoie de un transport moto din Bucurest in Timisoara maine dimineata. Rog pm daca ma puteti ajuta. Numai bine! » Post actualizat in 23 Jun 2017 15:35 Contra cost, bineinteles Topic preluat automat
  22. Voi ce purtati pe sub combinezoane pe caldurile astea? Si cel mai important, unde se gasesc pe la noi ca as vrea sa imi iau pana weekendul viitor. Body-uri pt vreme rece se gasesc peste tot, dar cele pt caldura? Topic preluat automat
  23. Salutare, Am un amic cu un Srad, curge ulei pe la furtunul din fotografie (reperul 6), se pare ca este spart. Aveti Idee daca se poate face (sertiza) pe undeva prin Bucuresti, sau mai bine il cauta la dezmembrari? Unde sa-l caute SH? Mersi! Attached Thumbnails Topic preluat automat
  24. Ah… bicicletele astea de gravel, bune pentru orice… Traseul Bikepacking Trans Germany (BTG) traversează țara de la sud la nord și a fost gândit să includă cele mai frumoase și necunoscute zone ale Germaniei. BTG urmează în mare parte drumuri forestiere neasfaltate, dar și câteva poteci tehnice. De-a lungul traseului vei întâlni o mulțime de zone îndepărtate și puțin cunoscute ale țării, dar și multă istorie din timpul războaielor Mondiale. Dacă vreți să faceți traseul într-un viitor apropiat, sau îndepărtat, puteți lua track-ul de aici. Sursa: Freerider
  25. Ah… bicicletele astea de gravel, bune pentru orice… Traseul Bikepacking Trans Germany (BTG) traversează țara de la sud la nord și a fost gândit să includă cele mai frumoase și necunoscute zone ale Germaniei. BTG urmează în mare parte drumuri forestiere neasfaltate, dar și câteva poteci tehnice. De-a lungul traseului vei întâlni o mulțime de zone îndepărtate și puțin cunoscute ale țării, dar și multă istorie din timpul războaielor Mondiale. Dacă vreți să faceți traseul într-un viitor apropiat, sau îndepărtat, puteți lua track-ul de aici. Sursa: Freerider
  26. Chiar ziceam pe alt topic ca nu au mai fost accidente http://www.tion.ro/motociclist-la-spital-dupa-ce-un-sofer-nu-i-a-acordat-prioritate-la-timisoara-2/1854262 Accident de circulație, vineri dimineață, la intersecția străzilor Cluj și Memorandului din Timișoara. Un tânăr de 24 de ani a ajuns la spital după ce motocicleta pe care se afla a fost lovită de un șofer care nu a acordat prioritate. Accidentul, spun polițiștii, s-a produs din vina șoferului. Acesta circula pe strada Cluj, dinspre Spitalul Județean, iar la un moment dat a vrut să vireze la stânga pe Memorandului. Nu i-a acordat însă prioritate de trecere motociclistului care circula regulamentar din sens opus. Tânărul de 24 de ani a fost rănit și a fost preluat de un echipaj de ambulanță care l-a transportat de urgență la spital. Polițiștii de la Rutieră au început acum o anchetă pentru a stabili cu exactitate modul în care s-a produs accidentul. Topic preluat automat
  27. Italienii de la Northwave au lansat recent o nouă colecție de pantofi de ciclism pentru offroad adresată atât începătorilor cât și celor avansați. Gama Outcross include trei modele plus un al 4lea special de damă. Pantofii pot fi folosiți indiferent de nivelu însă sunt adresați în special turelor recreaționale, chiar dacă și acestea pot fi mai intense. Cu alte cuvinte, nu sunt gândiți să ofere performanță maximă la concurs ci confort și eficiență maximă pe termen lung, în regim recreațional. Importatorul oficial Bikefun, ne-a trimis la redacție un set complet Outcross pentru analiză detaliată. Întreaga serie Outcross arată excelent, iar calitatea executării aproape că este exagerată. Notă maximă la capitolul ăsta. În plus toți pantofii Outcross sunt echipați cu talpă Michellin, iar asta înseamnă transfer bun al puterii de la pantof la pedală, confort la purtare și aderență bună când mai faci un push-bike. Seria Outcross începe cu modelul Knit care este cel mai ieftin, dar care arată și cel mai bine în opinia noastră. Strângerea pantofului este simplă și se face cu șiret. Așadar fără curelușe velcro, catarama cu clichet sau strângere complexă SLW. Nu consider asta un minus având în vedere prețul și faptul că pantoful este făcut să fie bun la turele recreaționale. Materialul superior este o țesătură specială care face din modelul Knit să fie cel mai aerisit din seria Outcross. Vara e bine, toamna probabil că trebuie șosete mai groase. Un mare avantaj al pantofilor Knit este faptul că vârful este galoșat. Așadar dispune de super protecție la pietre. Rezistă bine la tăvăleală. Când pedalezi nu-ți va fi de folos însă când faci push sau hike-a-bike pe traseu accidentat, pe un grohotiș ceva, atunci vei aprecia această caracteristică. Galoșarea îți garantează protecție a pantofului și a degetelor tale, pe termen lung. Knit sunt și cei mai ușori din seria Outcross pentru bărbați. Preț recomandat: 378 Lei. Mărimi disponibile: 36-47. Culori disponibile: albastru; negru. Greutate: 425 g (mărime 42). Outcross 3V este următorul model din gama. Spre deosebire de Knit, 3V dispune de închidere cu velcro. Asta înseamnă o închidere mai rapidă și un control mai bun al nivelului de confort. În plus, partea superioară a pantofului este mai protejată. Este mai puțin aerisită însă asta înseamnă că 3V este mai folositor pe vremea rea. Și la Outcross 3V avem talpa Michellin Explorer, gândită să ofere rigiditatea optimă în timpul pedalării și flexibilitate suficientă în timpul mersului. Plăcuțele pentru pedalele tip spd, sunt „îngropate”. Asta înseamnă că vei putea merge pe jos, prin oraș sau magazine, suficient de silențios fără să stârnești curiozitatea celor din jur. Talpa Michellin este de asemenea și cu 28% mai robustă față de materialele tradiționale. Așadar o durată de viață mai lungă pentru 3V. Preț recomandat: 418 Lei. Mărimi disponibile: 36-47. Culori disponibile: albastru, antracit/negru, verde army. Greutate: 495 g (mărime 43). Modelul de top din gama Outcross este Plus. Acesta are o construcție similară cu 3V însă este echipat cu strângere SLW2 pentru un mai bun control al tensiunii asupra piciorului. Northwave Outcross Plus dispune de toate specificațiile modelelor anterioare inclusiv galoșarea vârfului pentru protecție optimă pe munte. Aerisirea părții superioare se face prin intermediul materialului perforat, similar unei plase 3D la care se adaugă un strat subțire, dar rezistent, asemănător unui film, care oferă protecție la uzură. Închiderea SLW2 este singura de acest tip care oferă fixare „pas-cu-pas”, dar și deschidere completă dintr-o mișcare. Laba piciorului sta apoi foarte bine fixată în pantof și mulțumită celor două curelușe velcro care completează închiderea. Iar la final, pentru support optim al piciorului, exista și un sistem dedicat susținerii călcâiului, pentru acele momente când împingi mult bicicleta sau o cari în spate pe traseul alpin. Preț recomandat: 539 Lei. Mărimi disponibile: 36-47. Culori disponibile: antracit/negru. Greutate: 528 g (mărime 44). Northwave Outcross Plus este disponibil și în varianta „WMN”, dedicată exclusiv doamnelor și domnișoarelor cicliste. Diferențele față de modelul bărbătesc țin nu doar de culori ci și de construcție. Plus WMN sunt gândiți în așa fel încât să se potrivească perfect pe fizionomia de damă. Outcross Plus include în construcția sa toate tehnologiile utile pentru a fi folosiți recreațional pe un traseu offroad. Talpa Michellin Explorer ajută mult la aderență pe stâncă, oferă rigiditatea necesară când pedalezi, iar faptul că plăcuțele sunt îngropate înseamnă că vei putea intra fără probleme și în magazinele sătești de pe traseu, fără să faci gălăgie și fără să aluneci pe gresie. Construcția robustă și rezistentă în timp este similara modelului bărbătesc în timp ce culorile sunt specifice de damă. Preț recomandat: 539 Lei. Mărimi disponibile: 36-43. Culori disponibile: negru/turcoaz cu puțin roz. Greutate: 388 g (mărime 37). Sursa: Freerider
  28. Italienii de la Northwave au lansat recent o nouă colecție de pantofi de ciclism pentru offroad adresată atât începătorilor cât și celor avansați. Gama Outcross include trei modele plus un al 4lea special de damă. Pantofii pot fi folosiți indiferent de nivelu însă sunt adresați în special turelor recreaționale, chiar dacă și acestea pot fi mai intense. Cu alte cuvinte, nu sunt gândiți să ofere performanță maximă la concurs ci confort și eficiență maximă pe termen lung, în regim recreațional. Importatorul oficial Bikefun, ne-a trimis la redacție un set complet Outcross pentru analiză detaliată. Întreaga serie Outcross arată excelent, iar calitatea executării aproape că este exagerată. Notă maximă la capitolul ăsta. În plus toți pantofii Outcross sunt echipați cu talpă Michellin, iar asta înseamnă transfer bun al puterii de la pantof la pedală, confort la purtare și aderență bună când mai faci un push-bike. Seria Outcross începe cu modelul Knit care este cel mai ieftin, dar care arată și cel mai bine în opinia noastră. Strângerea pantofului este simplă și se face cu șiret. Așadar fără curelușe velcro, catarama cu clichet sau strângere complexă SLW. Nu consider asta un minus având în vedere prețul și faptul că pantoful este făcut să fie bun la turele recreaționale. Materialul superior este o țesătură specială care face din modelul Knit să fie cel mai aerisit din seria Outcross. Vara e bine, toamna probabil că trebuie șosete mai groase. Un mare avantaj al pantofilor Knit este faptul că vârful este galoșat. Așadar dispune de super protecție la pietre. Rezistă bine la tăvăleală. Când pedalezi nu-ți va fi de folos însă când faci push sau hike-a-bike pe traseu accidentat, pe un grohotiș ceva, atunci vei aprecia această caracteristică. Galoșarea îți garantează protecție a pantofului și a degetelor tale, pe termen lung. Knit sunt și cei mai ușori din seria Outcross pentru bărbați. Preț recomandat: 378 Lei. Mărimi disponibile: 36-47. Culori disponibile: albastru; negru. Greutate: 425 g (mărime 42). Outcross 3V este următorul model din gama. Spre deosebire de Knit, 3V dispune de închidere cu velcro. Asta înseamnă o închidere mai rapidă și un control mai bun al nivelului de confort. În plus, partea superioară a pantofului este mai protejată. Este mai puțin aerisită însă asta înseamnă că 3V este mai folositor pe vremea rea. Și la Outcross 3V avem talpa Michellin Explorer, gândită să ofere rigiditatea optimă în timpul pedalării și flexibilitate suficientă în timpul mersului. Plăcuțele pentru pedalele tip spd, sunt „îngropate”. Asta înseamnă că vei putea merge pe jos, prin oraș sau magazine, suficient de silențios fără să stârnești curiozitatea celor din jur. Talpa Michellin este de asemenea și cu 28% mai robustă față de materialele tradiționale. Așadar o durată de viață mai lungă pentru 3V. Preț recomandat: 418 Lei. Mărimi disponibile: 36-47. Culori disponibile: albastru, antracit/negru, verde army. Greutate: 495 g (mărime 43). Modelul de top din gama Outcross este Plus. Acesta are o construcție similară cu 3V însă este echipat cu strângere SLW2 pentru un mai bun control al tensiunii asupra piciorului. Northwave Outcross Plus dispune de toate specificațiile modelelor anterioare inclusiv galoșarea vârfului pentru protecție optimă pe munte. Aerisirea părții superioare se face prin intermediul materialului perforat, similar unei plase 3D la care se adaugă un strat subțire, dar rezistent, asemănător unui film, care oferă protecție la uzură. Închiderea SLW2 este singura de acest tip care oferă fixare „pas-cu-pas”, dar și deschidere completă dintr-o mișcare. Laba piciorului sta apoi foarte bine fixată în pantof și mulțumită celor două curelușe velcro care completează închiderea. Iar la final, pentru support optim al piciorului, exista și un sistem dedicat susținerii călcâiului, pentru acele momente când împingi mult bicicleta sau o cari în spate pe traseul alpin. Preț recomandat: 539 Lei. Mărimi disponibile: 36-47. Culori disponibile: antracit/negru. Greutate: 528 g (mărime 44). Northwave Outcross Plus este disponibil și în varianta „WMN”, dedicată exclusiv doamnelor și domnișoarelor cicliste. Diferențele față de modelul bărbătesc țin nu doar de culori ci și de construcție. Plus WMN sunt gândiți în așa fel încât să se potrivească perfect pe fizionomia de damă. Outcross Plus include în construcția sa toate tehnologiile utile pentru a fi folosiți recreațional pe un traseu offroad. Talpa Michellin Explorer ajută mult la aderență pe stâncă, oferă rigiditatea necesară când pedalezi, iar faptul că plăcuțele sunt îngropate înseamnă că vei putea intra fără probleme și în magazinele sătești de pe traseu, fără să faci gălăgie și fără să aluneci pe gresie. Construcția robustă și rezistentă în timp este similara modelului bărbătesc în timp ce culorile sunt specifice de damă. Preț recomandat: 539 Lei. Mărimi disponibile: 36-43. Culori disponibile: negru/turcoaz cu puțin roz. Greutate: 388 g (mărime 37). Sursa: Freerider
  1. Încarcă mai multă activitate
  • Bine ai veit pe Comunitatea motociclistilor si biciclistilor din Romania ”Mai multi prieteni, mai uniti, impreuna pentru o idee si o pasiune fara margini” Ne-am adunat intr-o familie, frati pe sosea si camarazi in comunitate. O pasiune cu doua roti, un million de prieteni pe sa, motociclisti pe Harley sau scuteristi cu acte noi. Te-ai gandit vreodata de ce pe motocicleta nu exista marsarier? Pentru ca echilibrul este imposibil de atins atunci cand mergi cu spatele pe doua roti. Priveste in fata, mergi inainte. Asta facem noi zi de zi pe Pro-Bike. Pasiunea pentru motociclete ne-a adus la un loc si-am vrut sa cream un camin pentru cei ca noi. Suntem multi, gandim la fel, ne dorim si visam la aceleasi lucruri, avem unitate in aspiratii si ne inspiram unul de la celalalt. Ne gasesti povestile pe site, in nenumaratele topicuri scrise cu drag de membri. Am conturat online un loc ce oglindeste realitatea pe care o intalnim zi de zi. Te pregatesti sa devii motociclist? Arunca un ochi pe site si iti vei face o idee despre lumea in care pasesti. Pe forum ne poti intreba orice, fie ca esti incepator, fie ca vrei sa ne dai un sfat. Suntem aici o familie de peste 39.000 de membri. Cu unii te vei iubi, cu altii te vei contra, ca in viata, ca in orice familie. Ca pe motocicleta. stii cum intr-un grup de motociclisti pe sosea doi, trei merg in fata, doi, trei raman mai in spate? Pe Pro-Bike noi nu lasam pe nimeni in urma, stam in linie cu totii. in comunitatea Pro-Bike, ajutorul reciproc este esential. Motociclistii se ajuta intre ei ca fratii, iar membrii comunitatii stiu cum sa ofere ajutorul, dar si sa-ti dea idei pentru a te descurca singur in situatii dificile sau se te directioneze catre un prieten, care are un prieten, al carui prieten iti descurca itele. stii despre ce vorbim, lumea este mare, dar in lumea motociclistilor ne stim cu totii. Iar daca ti-e mai usor sa navighezi online, pe site ai multe instrumente utile: harta serviciilor pentru motociclisti (service-uri si magazine), harta drumurilor din Romania pentru diverse tipuri de motociclete sau harta membrilor, prin care acestia se pot contacta si isi pot vedea locatia. Ba chiar si peste 1600 de manuale de service ca sa iti poti repara sau intretine singur motocicleta. Aici suntem toti campioni. Majoritatea dintre noi suntem campioni ai tastaturii, mereu prezenti, dar altii sunt campioni adevarati, ce si-au luat inspiratia de pe site si au adaugat un strop de competitivitate genetica. Crestem talente, ne place sa indeplinim vise si sa ghidam vietile si rotile catre drumuri cu asfalt intins. Daca vrei sa vezi atmosfera destinsa din comunitatea noastra, este de ajuns sa deschizi galeria cu poze de la intrunirile si evenimentele noastre. O sa te imbeti din povestile in imagini ale calatoriilor, parfumate cu inspiratie de noi destinatii. si daca tot nu esti convins, trebuie sa ne vizitezi si in carne si oase. Ne intalnim adesea si in persoana. Pentru ca viata este prea scurta sa nu facem ceea ce ne place, am ales viata pe doua roti. Ca si tine. si tot ca tine, ne este greu peste iarna sa ne luam ramas bun de la “iubita” cu motor. Asa ca nu ne luam, dar de fiecare data cand o parasim pentru o vreme, mai aruncam o ultima privire in spate. stim ca te regasesti in cele de mai sus, asa ca alatura-te noua. Vrem sa te cunoastem, spune-ne povestea ta.
  • PRO-BIKE
    Market
    PRO-BIKE
    Forum
    PRO-BIKE Market Android PRO-BIKE Market IOS PRO-BIKE Market Android PRO-BIKE Market IOS
  • Tag Cloud

  • AutoPieseOnline24.ro

    Dappermen