Mergi la conţinut
  • https://www.AUTOdoc24.RO

Toata activitatea

Se afișează tot conținutul adăugat în ultimele 365 zile.

Tip de Conținut


Fluxul se actualizează automat     

  1. Astăzi
  2. Granite Designs a adăugat la oferta lor și dispozitivul de umflare Punk CO2, care se fixează direct pe cadrul bicicletei, nemaifiind astfel nevoie să iei cu tine rucsac sau borsetă. Sculele Granite STASH le știm deja cât de utile și deștept integrate în cadrul bicicletei sunt, iar acum acest dispozitiv completează oferta. Cel mai plăcut este să ieși cu bicicleta fără să fii îngreunat de bagaje, iar când toate sculele le poți integra pe cadrul bicicletei, acest lucru se întâmplă. Granite Designs Punk CO2 este alcătuit dintr-un cap de pompă co2 și protecție din cauciuc, care se potrivește pe capsule de 16 sau 25g. Setul se prinde de bicicletă folosind banda Granite RockBand, disponibilă în mai multe variante de culori: roșu, negru, albastru, albastru turcoaz, verde și portocaliu. Încape aici inclusiv o pereche de leviere și multitool. Prețul pentru acest set este de 19,99 £, iar livrarea pentru România este gratuită. Sursa: Freerider
  3. The times they are a-changing. It wasn’t so long ago that safety features didn’t sell. Looks and sportiness held product move far more than safety. But in the 2000s, safety seems to have moved to the forefront of product marketing. Leatt, a maker of purpose-built safety equipment, has been selling safety for years. And, it turns out that they are becoming quite successful at it if 2019’s financial results are any indicator. Leatt announced its full 2019 financials this month, and 2019 is the company’s most financially successful year to date. Compared to 2018, many of Leatt’s financials posted double-digit gains. Leatt knee braces have become more popular with motorcyclists over the years. 2019 Leatt Financial highlights Highlights of Leatt’s 2019 results include: Record full year revenues of $28.3 million, up $3.9 million, or 16%, compared to 2018 Fourth quarter revenues of $7.3 million, up 32% compared to 2018 Net Income increased 15% to $1.4 million, or $0.25 per diluted share, compared to $1.2 million, or $0.22 per diluted share, in 2018 Total operating expenses increased 9%, while revenues increased by 16% Income from operations increased 33% to $2.0 million, compared to $1.5 million in 2018 Cash and cash equivalents increased to $2.07 million, compared to $1.71 million in 2018 Helping Leatt post its record results are several awards and commendations Leatt products received in 2019 as well. DBX 4.0 Helmet won Design & Innovation Award from jury of bicycle industry experts Leatt Neck Brace voted Number One neck brace to buy in Vital MX audience survey 2019 Racer X Readers’ Choice Award for Leatt neck brace as number one Leatt’s moto helmet division did not perform financially as well as other Leatt segments. Macdonald further delineated Leatt’s financial performance with a summary of individual product performance. “Although neck brace revenues grew marginally, sales volume is increasing. As for our helmet category: Bicycle helmet sales are growing with good traction from our extreme mountain biking line. However, motorcycle helmet sales are challenging. It is an extremely competitive segment, but we believe that our cutting edge and technologically advanced helmets already in the market and in the pipeline can stimulate the necessary consumer demand to be successful.” Although facing some challenges in the moto helmet segment, it’s clear that Leatt is making headway in the safety market. But whatever the reasons, their products appear to be picking up steam. And, in the case of Leatt, it does indeed appear that safety sells. Vezi sursa
  4. Epidemia de Covid-19 continuă să facă ravagii în programul MotoGP pentru 2020. S-a anunțat oficial amânarea Marelui Premiu al Franței. Deja era previzibil. La cum stau lucrurile acum în Europa (și nu numai), organizarea unei etape de MotoGP în Franța la jumătatea lunii mai este imposibilă. Etapa de la Le Mans, de pe 15-17 mai, a fost așadar amânată „sine die”. Un calendar nou urmează să fie publicat cât de curând, dar nu ne-am încrede prea mult în el atunci când va fi publicat. Asta pentru că următoarea etapă după Le Mans, care ar urma să aibă loc la Mugello, la final de mai, aproape sigur va fi amânată și ea, căci e foarte puțin probabil ca situația să se amelioreze atât de mult până atunci încât să permită desfășurarea de forțe din întreaga lume care este necesară pentru organizarea unui Mare Premiu, mai ales în Italia, țara cea mai afectată de epidemie. La cum merg lucrurile în acest moment, existența unui sezon 2020 al Motomondialului este pusă sub un mare semn de întrebare. Pentru ca FIM să considere competiția un campionat, este nevoie de minimum 13 etape. Dacă sezonul s-ar lansa totuși în iunie-iulie (cu condiția ca epidemia de Covid-19 să se potolească până atunci), tot ar fi foarte greu, deși teoretic ar exista destul timp până în decembrie. Asta pentru că toate competițiile vor avea nevoie de circuite și acestea vor fi supraîncărcate. Pentru multe dintre ele, organizarea unei etape fix atunci când va cere Dorna s-ar putea dovedi imposibilă. Vă vom ține la curent cu evoluția situației în MotoGP, pe măsură ce avem noi informații. Sursa
  5. Windows is an especially well-known working framework used broadly everywhere throughout the world. You may have experienced an error saying "Connection failed with error 651" in Windows 7. Right now, I will give you basic strides to determine the error 651. Trust me, this will set aside some effort to have some espresso and you will have the option to fix this error 651 rapidly. How to Fix the Connection Failed Error 651 Windows 7? The various ways to fix the error 651 Reboot your framework and modem At that point redesign your system card driver Resolve the settings in Network and Sharing Center Re-arrange TCP/IP on your Windows Mood killer the auto-tuning usefulness
  6. Salsa a anunțat zilele acestea o nouă versiune 2020 pentru modelul lor Salsa Warroad. Introdusă în gamă anul trecut ca și cursieră de anduranță, Warroad a fost considerată ca fiind 80% pentru șosea și 20% pentru alte suprafețe. Există posibilitatea de a alege roțile, deoarece Salsa Warroad este disponibilă cu anvelope 650b x 47mm sau 700c x 28mm. Cadrul permite însă montarea de anvelope până la 700c x 35mm, în cazul în care se montează aripi complete dimensiunile maxime fiind 700c x 30 mm sau 650b x 42mm. Cadrul rămâne neschimbat în 2020, fiind folosită aceiași structură de carbon și sistemul Class 5 VRS (Vibration Reduction System) pentru un rulaj confortabil. Geometria de șosea de anduranță include un unghi al furcii de 71 de grade și chainstay-uri de 415 mm. Warroad diferă însă de alte cursiere de anduranță prin elemente cum ar fi cele 3-4 puncte de prindere pentru bidon sau accesorii, prinderea de bagaje de pe toptube, rutare internă pentru cablu de dinam sau cele 3 prinderi de bagaje pe fiecare din brațele furcii, plus compatibilitatea cu portbagaj în spate și cu tijă dropper. În total vor fi oferite 8 configurații diferite pentru Warroad împreună cu un set de cadru separat. Prețurile încep cu Warroad Carbon Tiagra 650 la 1999$ și ajung până la Warroad Carbon Force AXS 700 la 5899$. Cadrul, care poate fi folosit cu oricare dintre cele două dimensiuni de roți, are un preț de 1999$, ceea ce înseamnă că e clar mai avantajoasă achiziția modelului Tiagra, cu excepția cazului în care cineva preferă foarte mult culoarea. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  7. errorsdoc

  8. Rotor a anunțat intenția de a realiza un grup de componente hidraulice 1×13 pentru TT la Ironman Kona anul trecut, dar iată că acum primul grup 1×13 de TT și triatlon e gata! În centrul său se află o componentă nouă și simplă – extensia de ghidon cu schimbător Rotor TT, care se conectează la sistemul existent Rotor 1×13 hidraulic pentru a permite 12 schimbări rapide din poziția aero cu mâna pe extensii. Secretul transmisiei Rotor 1×13 hidraulică este că indiferent ce bicicletă deservește, schimbătorul spate este același. Același deraior spate cu ambreiaj și acționare hidraulică este folosit pentru a schimba pinioanele pe MTB, ciclocros, gravel sau cursiere, iar acum și pe bicicletele de contratimp și triatlon. Pentru a personaliza transmisia Rotor 1×13 pentru fiecare bicicletă, trebuie prima dată aleasă caseta potrivită. Rotor oferă variantele 10-36, 10-39, 10-46 și 10-52T cu 13 pinioane, apoi urmează foaia angrenajului. Foaia, împerecheată cu unul dintre angrenajele Rotor standard sau cu powermeter, poate fi din 2 în 2 între 26T-54T, rotundă sau ovală. Momentan nu au fost anunțate casete cu rapoarte mai mici sau foi mai mari pentru cei ce vor putere mai mare pe plat. Tot ce mai trebuie e o manetă hidraulică. Prima disponibilă a fost modelul de cursieră cu manetă de schimbător doar în dreapta și cu frânare hidraulică de la Magura, pregătită pentru șosea, gravel și cross. A fost adăugată și maneta de MTB pentru cei ce preferă ghidoanele drepte. Această nouă manetă TT oferă și posibilitatea de a schimba de pe extensia aerodinamică a ghidonului. La fel ca restul transmisiilor din familia 1×13, grupul Rotor de TT/Tri oferă toate rapoartele prezente la o configurație standard 2×11, dar fără funcționarea greoaie și afectarea aerodinamică induse de un schimbător față. Împreună cu foaia și angrenajul aero Rotor (cu sau fără powermeter), 1×13 TT promite să ofere cele mai aerodinamice caracteristici posibile pentru un grup de componente. Noua manetă e și ea foarte aerodinamică, aspectul ei fiind asemănător cu cel al unei manete de frână pentru extensia aero, ceea ce practic și este. Sistemul închis Rotor 1×13 TT hidraulic este acționat la fel ca restul componentelor de șosea, cu o mică tragere a manetei pentru a coborâ un pinion și o tragere mai lungă pentru a urca un pinion. Maneta simplă e concepută să fie ușor de acționat fără a muta mâna de pe extensia aero. Schimbarea are loc exclusiv la schimbătorul spate, ceea ce înseamnă că nu se simte mai nimic la nivelul manetei cum e cazul la cele mecanice și chiar și la cele electronice. Sistemul necesită un simplu furtun hidraulic cu diametrul de 3 mm, care poate fi rutat complet intern și poate să fie îndoit la unghiuri mici fără ca schimbarea vitezelor să aibă de suferit. Rotor a anunțat patru kit-uri diferite 1×13 TT pentru bicicletele de contratimp și triatlon. Grupul complet Rotor 1×13 necesită un butuc special Rotor pe care se pot monta casetele de 13 pinioane, așa că două kit-uri includ butucul special Rotor iar două includ un set complet de roți. Modelul de top 1×13 TT Performance e construti în jurul angrenajului cu powermeter dual 2INpower cu Aero MAS (micro adjust spider) pentru a putea poziționa perfect foaia ovală aero QRing. Prețul începe de la 2450 Euro, fiind inclusă noua manetă hidraulică TT, deraiorul spate hidraulic, o casetă de 13 pinioane, lanțul compatibil KMC de 12 viteze și un butuc spate Rotor Rvolver. Pentru 1100 Euro în plus, kit-ul vine cu un set de roți tubeless din carbon, cu profil de 50 mm, fabricate în UE. Greutatea completă a grupului incluzând roțile de 50 mm e de 3495 g. Varianta ceva mai ieftină 1×13 TT INspider începe de la 2250 Euro cu aceleași componente, exceptând angrenajul care e modelul foarte ușor Aldhu din aluminiu, cu măsurarea vitezei pe o singură parte cu powermetrul INspider, existând și aici varianta cu roți complete de carbon de 50 mm, cu care împreună greutatea fiind de 3368 g. La fel ca restul grupurilor Rotor 1×13, versiunea TT este disponibilă ca și kit de upgrade de 12 viteze ce împerechează noua manetă TT și deraiorul 1×13 cu una dintre cele 4 casete Rotor de 12 pinioane ce pot fi montate pe un butuc standard Shimano, pentru cei ce nu vor să schimbe roțile. Grupul 1×13 TT 12 este cea mai ieftină variantă, la doar 1500 Euro incluzând noua manetă, deraiorul, un angrenaj din aluminiu cu montaj direct-mount și foaie plus un lanț și o casetă de 12 pinioane ce se montează pe butucii compatibili cu Shimano HG de 11 pinioane. A patra variantă de kit 1×13 TT conține doar maneta și schimbătorul, cu o greutate împreună de 443 g, disponibilă în curând la prețul de 1000 Euro. Rotor a anunțat oficial că grupurile complet fabricate în Spania 1×13 TT vor fi disponibile din această primăvară. Acestea au fost adăugate în magazinul online al producătorului, dar nu a fost anunțată încă data când acestea vor fi în stoc. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului. Sursa: Freerider
  9. Ieri
  10. A BMW Motorrad press release says that the company will be a no-show at both INTERMOT and EICMA this year. Citing the coronavirus pandemic, BMW has nixed both appearances. According to its press release, BMW says: Due to the hardly foreseeable development of the corona pandemic and its effects, BMW Motorrad will not be participating in the two leading motorcycle shows Intermot in Cologne in October and EICMA in Milan in November in 2020. This decision was made in order to counteract current planning uncertainty at an early stage, also for all our partners involved in BMW Motorrad motorshow appearances, in the interests of the greatest possible security, predictability and transparency. Are you wondering how BMW will bring its machines and changes to the world this year? Well, BMW had this to say: BMW Motorrad will present the world premieres and product highlights planned for these motorcycle shows on alternative platforms in autumn 2020. In doing so, the company will increasingly rely on its own formats and digital communication channels. So it seems that BMW has decided to use its digital channels for its rollouts this year. Clearly, digital rollouts and announcements are far less expensive than bringing people and products to shows in two different countries. But will BMW get the same bang for the buck by going all digital for this years’ two biggest motorcycle tradeshows? What do you think? Does it make sense that BMW would be canceling its INTERMOT and EICMA appearances this year? Do you think that BMW could be jumping the gun a bit? Intermot is still six months away and EICMA a further month off. It will be interesting to see whether other moto manufacturers jump in line with BMW or use the increased limelight to their benefit at the shows. What do you think? Let us know in the comments below. Vezi sursa
  11. Salutare tuturor! Imi doresc sa dau de carnetul moto si bineinteles sa-mi achizitionez si o motocicleta. Problema mea este faptul ca sunt foarte scunda 1.47 iar ca si kilograme am undeva aproape de 50, asa... ca si un raport dintre cele doua. Mentionez ca ma intereseaza in special chopperele insa nu stiu... ce sa ma fac. Recomandati-mi motociclete mici, se pot regla? Exista ceva trick-uri pentru pilotii scunzi...? Ce modele sunt potrivite pentru o astfel de inaltime? P.S: Am "incercat" un Suzuki Savage LS650 si bineinteles mi se pare destul de greu si nu cred ca as putea sa-l stapanesc. De asemenea am avut ocazia sa incalec si un Honda Rebel de 250 care de altfel mi s-a parut putin greut.
  12. În aceste vremuri nu tocmai ușoare, multe service-uri moto au anunțat că își continuă activitatea, dar cu preluarea și livrarea motocicletei la client acasă, astfel încât să limiteze expunerea tuturor la infecție cu noul și temutul coronavirus. În acest mediu, o companie de IT din Iași, condusă de un motociclist, vine cu o idee foarte interesantă: constatarea video. Adică mecanicul sau consilierul de service filmează toate subansamblele motocicletei care necesită intervenții, apoi încarcă filmul pe site-ul constatarevideo.ro, unde marchează în momentele cheie opțiunile pe care le are clientul în materie de piese și manoperă, cu prețuri cu tot. De acolo, clientul poate alege prin câteva clicuri ce operațiuni dorește să i se facă motocicletei, cu tot cu piesele aferente. Adică un mod foarte simplu pentru un service de a ridica standardul serviciilor oferite clienților. Andrei Dănilă, liderul echipei Code932, care a inventat conceptul, aici în plin avânt aventurier, cu al său BMW R 1200 GS Adventure. Desigur, ideea este deosebit de bună pentru vremurile actuale, când vrem să limităm cât mai mult ieșirile din casă și contactul cu alți oameni, dar își va regăsi utilitatea și în continuare, într-o eră a comunicației și tehnologiei, în care oamenii sunt din ce în ce mai obișnuiți să comande produse și servicii din confortul fotoliului de acasă, în loc să fie nevoiți să facă drumuri în plus și să piardă timp prețios. Astfel, portalul constatarevideo economisește timp și efort atât pentru oamenii din service, care pot explica în mod clar și succint ce trebuie făcut chiar atunci când sunt cu motocicleta pe rampă, dar și pentru clienți, care nu mai trebuie să vină în persoană la service ca să vadă cu ochii lor problemele sau să ceară explicații complexe la telefon, în condițiile în care o imagine valorează cât o mie de cuvinte. Portalul constatarevideo.ro este deja activ și poate fi folosit foarte simplu (l-am încercat și noi, de curiozitate). Cum faci? Dacă ai sau te ocupi de un service, pur și simplu faci contract cu oamenii de la Code932, cei care l-au inventat și îl gestionează, și, la finalul fiecărei luni, plătești 3 euro pentru fiecare constatare încărcată. Fără abonament lunar sau alte costuri – cât folosești, atât plătești. Cum se folosește? Dacă te ocupi de un service, faci contract, ți se face un cont, te înregistrezi și poți crea constatări. Mecanicul sau consilierul de service filmează subansamblele care necesită intervenție, explicând problemele la fiecare. Nu trebuie filmat de vreun profesionist cu un car TV, este suficient un smartphone banal. Apoi filmul se încarcă pe site și se marchează într-un mod simplu și intuitiv momentele în care se adaugă la fel de simplu variantele de piese, manopera și caracterul operațiunii (recomandată, obligatorie sau opțională). Apoi, linkul pentru vizualizare se poate trimite prin e-mail și sms către client, iar service-ul este anunțat atunci când clientul a văzut filmul. La final de lună, Code932 facturează către service câte 3 euro de fiecare constatare încărcată. Evident, portalul poate fi folosit de orice service, indiferent că este de motociclete, de mașini sau de frigidere. Tot Andrei, călare pe un scuter care pare că ar avea nevoie serioasă de o constatare. La felul în care evoluează societatea în general, o astfel de soluție ar trebui să devină standardul în industrie în foarte scurt timp, folosind tehnologia în scopul eficienței sporite și reducerii la maximum a timpului pierdut. Produsul este 100% românesc, gândit de echipa prietenului Andrei Dănilă, motociclist/aventurier/antreprenor ieșean (și o jumătate din legendara echipă de rally-raid Miorița Racing). Pentru noi sună foarte interesant și e clar că se simplifică foarte mult interacțiunea dintre clienți și service, în beneficiul tuturor – mai puțin timp pierdut, mai puțină bătaie de cap și, mai ales în vremurile dificile pe care le trăim acum, un motiv mai puțin de ieșit din casă. Sursa
  13. Published on 04.01.2020 Adventure proof packing systems innovator Giant Loop has introduced the world’s first seat-top tent for motorcycles, the EXPANDER™ Adventure Tent. Weighing in at just under 20 lbs., the EXPANDER™ mounts to virtually any adventure touring motorcycle, providing 100 square feet of hazard free living space while deployed safely off the ground. Constructed in the USA with tubular and extruded titanium framework, ladder and supports, with ultralight Vapor™ fabrics, the EXPANDER™ packs into its own case 6” tall x 18” wide x 18” long, or about the size of a box of Donuts. Upgrades include one-click remote controlled deployment and packing, anti-microbial UV interior lighting and a Dyneema®/Kevlar® predator barrier (patent pending). Ladder and supports fold up to fit neatly inside the 6″ x 18″ x 18″ pack. Straps on securely to most adventure bikes and dual sports. ADVERTISEMENT USA MSRP is $2,999.99. Pre-orders for the Giant Loop EXPANDER™ Adventure Tent are available now, with a non-refundable deposit of $299.99 USD, exclusively at giant-loop.com. Estimated first production ship date is April 1, 2021. Get it today!
  14. Prima dată folosită în World Tour în 2016, cursiera Factor O2 a primit ceva îmbunătățiri anul trect. Autnci, Factor O2 VAM a mai scăpat de greutate, deși era oricum o bicicletă foarte ușoară, prin câteva îmbunătățiri la procesul de producție a componentelor din carbon. Chiar dacă O2 VAM este încă în producție pe linia Factor, firma a profitat de moment pentru a introduce în producție a doua generație O2, mai bună ca niciodată. O cale de a reduce greutatea unui cadru din carbon existent este să se elimine excesul de rășină din cadru, ce iese din presă. Factor spune că au reușit asta prin creșterea presiunii în procesul de presare prin compresie, rezultatul fiind detalii mai precise la interiorul cadrului. Se pare că și carbonul folosit în prezent diferă de cel anterior, acum la O2 fiind folosit un amestec de fibre Toray și Nippon Graphite Pan-Based în timp ce modelul O2 VAM folosește un amestec de fibre TeXtreme, Toray și Nippon Graphite Pitch-Based. Factor spune că noul cadru O2 e mai ușor ca modelul anterior, dar nu e oferită o valoare exactă. O2 VAM are oficial 100 g mai puțin ca O2, ceea ce înseamnă un cadru sub 700 g. Probabil noul O2 este ceva mai greu decât atât, undeva pe la 800 g dacă toate declarațiile sunt adevărate. De la modelele anterioare, noul O2 a păstrat downtube-ul asimetric și monoblocul. Iubitorii anvelopelor mai mari vor fi bucuroși să vadă că acum încap modele de până la 30 mm. Seat tube-ul folosește o prindere integrată de tijă, ascunsă sub top tube. Sunt folosite axe thru de 12 mm la ambele roți, Factor spunând că acestea sunt modele aero. Bicicleta e disponibilă în variante cu frâne pe disc sau pe jantă, ambele având rutare internă a cablurilor prin cadru și furcă. Există și posibilitatea de a alege între transmisii mecanice sau electronice, cu capace ce acoperă porturile de cablu ce nu sunt folosite la modelele electronice. Noile cadre au și două noi opțiuni de culoare – Pearl White și Miami Blue. Kit-ul de cadru începe de la prețul de 2700$ și include furca Svelte Fork și cuvetele, echipările complete fiind disponibile cu Shimano Ultegra sau SRAM Force. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului. Sursa: Freerider
  15. Sentința primită de Andrea Iannone, vinovat de doping, este una destul de severă. Ar urma să revină în competiții în iunie 2021. Andrea Iannone a primit o sentință grea. Acuzat de doping în decembrie anul trecut, ca urmare a probelor recoltate în Malaezia, în noiembrie, pilotul italian a trecut prin furcile caudine ale comisiilor anti-doping: a avut loc un proces destul de îndelungat și nu tocmai corect, conform avocatului lui Iannone, Antonio De Rensis. Pe 4 februarie a avut loc la Mies, în Elveția, penultima înfățișare, în care avocatul De Rensis a prezentat o sumedenie de argumente științifice, ale unor cercetători de renume în domeniu. Examinarea firelor de păr ale lui Iannone a relevat că nu existase niciun anabolizant (inclusiv drostanolonul găsit la proba de urină din Malaezia) în sistemul italianului de la Aprilia. După această dezbatere, pe 18 februarie, procurorul acuzării, cehul Jan Stovicek a depus și el documente conform cărora rezultatul testelor pe firele de păr nu era relevant (deși este folosit frecvent în procesele TAS, cum s-a întâmplat în cazul jucătoarei de tenis Sara Errani, care a fost achitată), dar, pentru multe dintre argumentele sale, a citat ca sursă Wikipedia (ceea ce pare puțin ridicol). În plus, unul dintre cei judecători ai cazului este și el ceh, la fel ca procurorul acuzării, care s-a bazat inclusiv pe poze din contul de Instagram al lui Iannone, arătând cum i s-a dezvoltat musculatura. Pe 28 februarie, apărarea a depus peste 100 de pagini de contraargumente, folosind chiar pozele de pe conturile de social media ale piloților precum Vinales, Marquez și frații Espargaro, pentru a arăta că Iannone nu este singurul cu musculatură definită. În plus, apărarea se pare că demonstrase destul de clar că doza foarte mică de drostanolon găsită atunci în sistemul lui Iannone fusees provocată de ingerarea accidentală, cu alimente. Se presupune că un anumit fel de carne pe care a mâncat-o în Malaezia a fost cauza anomaliei depistate în testul antidoping de la Sepang. „În procesele sportive”, spune avocatul De Rensis,„există o inversare a prezumției de nevinovăție. Practic, acuzatul este cel care trebuie să-și demonstreze nevinovăția și nu acuzarea să arate că acesta este vinovat. În ceea ce ne privește, pot spune cu certitudine că Andrea a făcut tot posibilul pentru a-și demonstra nevinovăția.” Sentința sună așa: Federația Internațională de Motociclism în condamnă pe Andrea Iannone la o perioadă de suspendare de 18 luni, care începe din 17 decembrie 2019, ceea ce înseamnă că nu poate reveni în șaua motocicletei înainte de 16 iunie 2021. Evident, apărarea lui Iannone a făcut apel la TAS (Tribunalul de Arbitraj în Sport), dar este foarte puțin probabil să vină o sentință de acolo înainte de jumătatea verii. În acest caz, amânarea constantă a Motomondialului din cauza pandemiei de coronavirus îi este favorabilă lui Iannone. Motivarea sentinței este destul de bizară: se admite contaminarea alimentară (și implicit faptul că s-a consumat steroidul complet accidental), dar se pedepsește pilotul pentru că nu a consultat lista de substanțe interzise. Sentința este foarte dură și îi poate distruge cariera lui Iannone. Nu spunem că acesta este complet nevinovat și stilul său de viață este cu siguranță unul neconvențional și nu tocmai ideal pentru un sportiv de nivel înalt, dar parcă ar mai merita o șansă, mai ales în situația în care s-a demonstrat destul de clar că nu a avut vreun plus de performanță din cantitatea extrem de mică găsită în sistemul său și că ingerarea a fost, cel mai probabil, accidentală. Sursa
  16. More than One Solution: how to reply with attachments in outlook You can manually fix this issue by simply copying the original attachment and pasting it in the reply email you are sending. Click the email containing the attachment. Right click on the attachment, and click on ‘Select All’. Now your attachment or attachments will be selected, right click on them, and select ‘Copy’. Hit reply in the email message. Now in the reply email message in Outlook right click and select ‘Paste’, to attach your files to your replying email.
  17. Worried about the alleged internal battles at Harley-Davidson? Fear no longer—we’re supposed to see it worked out with new management in places this summer. And, while they’re finding a new CEO, they’re also going to need a new COO, apparently. First up, the latest news: Harley-Davidson hasn’t said much about what the reason is, but it’s just been announced that COO Michelle Kumbier will be parting ways with the company. No real details have been given, but it’s effective this weekend, and may be a way of the MoCo cutting the budget. She was due a considerable bonus if she was an active employee next year, reports the BizTimes. She had been with the company since 1997 in a variety of leadership roles. It’s a sign of the times, for sure. During the past few weeks, there’s been considerable gossiping about behind-the-scenes unhappiness surrounding Harley-Davidson. It started when CEO/President Matt Levatich stepped down from his role at the end of February. While the official line at the time was that it was a voluntary exit from power, there was an immediate whisper campaign saying Levatich was actually canned. He said, she said, whatever. There’s no doubt that some shareholders were unhappy about the company’s performance over the past few years, as there’s been a constant slide in sales. The whole industry is down, sure, but that doesn’t keep shareholders happy. After Levatich was out, Harley-Davidson appointed an interim big boss: board member (since 2007) Jochen Zeitz was promoted temporarily to the top role.Previously, Zeitz worked with footwear brand Puma and luxury goods company Kering. But Zeitz wasn’t expected to take the top role permanently, and while H-D looks for a new big boss, the alleged unhappiness ramped up. Supposedly, investor Impala Asset Management (who supposedly owns between 1 and 2 per cent of the company) wanted to get a couple more members on the board. Reuters says Impala wanted Brent Dewar and Leo Hindery, Jr. on the board, no doubt to influence not only the board’s decisions on operations, but to help select a new director. However, after some scrapping, Reuters says a deal was worked out. You can see the resulting Form 8-K filing with the Securities and Exchange Commission here. According to that filing, Among other things, the Agreement provides that: (i) Impala withdraws its notice of intent to nominate two candidates; (ii) after the 2020 Annual Meeting concludes but by July 31, 2020, one new director will be appointed to the Board either by expanding the size of the Board by one or by filling a vacancy created by any member of the Board being unable or ceasing to serve on the Board due to death, disability or resignation (such new director, the “Additional Independent Director”); (iii) Impala will be entitled to submit to the Board and the Nominating and Corporate Governance Committee of the Board (the “Nominating Committee”) up to two individuals to serve as the Additional Independent Director who are independent of the Company, are not affiliated with Impala and may not include the candidates that Impala identified in its notice of intent to nominate; (iv) the Nominating Committee will be entitled to submit to Impala up to two individuals to serve as the Additional Independent Director; (v) Impala will consider and approve or deny each candidate submitted by the Nominating Committee; (vi) the Nominating Committee will consider and approve or deny each candidate submitted by Impala; (vii) if neither of Impala’s suggested candidates is approved and neither of the Nominating Committee’s candidates is approved, then Impala and the Nominating Committee each may submit to the other one additional candidate for the other’s consideration, with the process repeating, as needed, until a candidate is approved; and (viii) the Board will appoint the approved candidate as the Additional Independent Director with a term to expire at the 2021 Annual Meeting. As part of the Agreement, Impala, among other things, agreed to customary standstill commitments and to vote its shares in favor of the Board’s recommendations regarding director elections and other matters to be submitted to a vote at the 2020 Annual Meeting. The standstill provisions last until 15 days prior to the last day of the advance notice period for the submission by shareholders of non-proxy access director nominations for the Company’s 2021 annual meeting of shareholders. As of the date of the Agreement, Impala represented that it owned 2,683,703 shares of the Company’s outstanding common stock. To retain its rights under the Agreement, Impala must maintain beneficial ownership of at least the lesser of 1,528,376 shares of common stock of the Company or 1% of the then-outstanding shares of common stock. The Company agreed to pay $425,000 to Impala to cover one-half of the out-of-pocket expenses that Impala incurred. In short: Harley-Davidson is supposed to appoint a “mutually agreeable independent director” at its next shareholder meeting, before July 31; it’s supposed to be a candidate that Impala and the MoCo are both happy with. Let’s see where it leads, and how it affects the company’s product line and other plans. Meanwhile, the hunt for CEO and other management will continue. Vezi sursa
  18. Worried about the alleged internal battles at Harley-Davidson? Fear no longer—we’re supposed to see it worked out with a new CEO this summer. And, while they’re finding a new CEO, they’re also going to need a new COO, apparently. First up, the latest news: Harley-Davidson hasn’t said much about what the reason is, but it’s just been announced that COO Michelle Kumbier will be parting ways with the company. No real details have been given, but it’s effective this weekend, and may be a way of the MoCo cutting the budget. She was due a considerable bonus if she was an active employee next year, reports the BizTimes. She had been with the company since 1997 in a variety of leadership roles. It’s a sign of the times, for sure. During the past few weeks, there’s been considerable gossiping about behind-the-scenes unhappiness surrounding Harley-Davidson. It started when CEO/President Matt Levatich stepped down from his role at the end of February. While the official line at the time was that it was a voluntary exit from power, there was an immediate whisper campaign saying Levatich was actually canned. He said, she said, whatever. There’s no doubt that some shareholders were unhappy about the company’s performance over the past few years, as there’s been a constant slide in sales. The whole industry is down, sure, but that doesn’t keep shareholders happy. After Levatich was out, Harley-Davidson appointed an interim big boss: board member (since 2007) Jochen Zeitz was promoted temporarily to the top role.Previously, Zeitz worked with footwear brand Puma and luxury goods company Kering. But Zeitz wasn’t expected to take the top role permanently, and while H-D looks for a new big boss, the alleged unhappiness ramped up. Supposedly, investor Impala Asset Management (who supposedly owns between 1 and 2 per cent of the company) wanted to get a couple more members on the board. Reuters says Impala wanted Brent Dewar and Leo Hindery, Jr. on the board, no doubt to influence not only the board’s decisions on operations, but to help select a new big boss. However, after some scrapping, Reuters says a deal was worked out. As a result, Harley-Davidson is supposed to appoint a new president/CEO at its next shareholder meeting, before July 31, and it’s supposed to be a candidate that Impala and the MoCo are both happy with. Let’s see where it leads, and how it affects the company’s product line and other plans. Vezi sursa
  19. Honda CB650R a intrat în flota noastră de teste pe termen lung și, am apucat să o filmăm înainte de declanșarea crizei în România și înainte de intrarea în vigoare a ordonanței militare care restricționa traficul. De alftfel, am petrecut mai bine de două săptămâni cu CB650R prin oraș, ca să vedem cum se comportă în situații reale de trafic. Evident, este un naked, o motocicletă standard, fără plastice inutile, fără carene – doar motorul, roțile, șaua, ghidonul și un cadru care să le țină pe toate la un loc – strictul necesar. Este rețeta perfectă pentru o motocicletă pe care s-o folosești zilnic pe distanțe scurte. Dar dincolo de această idee generală, am vrut să vedem cum se simte motorul, cum sunt suspensiile, dacă vibrează, cât e de comodă. Am încercat să dăm toate răspunsurile în filmul de mai jos. Dacă ne-a scăpat ceva, revenim în episoadele viitoare. [embedded content] Filmul poate fi văzut în fereastra de mai sus sau direct pe canalul nostru de YouTube. Testele de anduranță sunt susținute de Motul – Specialist în lubrifianți. #StayHealthy. Vin zile frumoase de vară, tentația e mare, dar sfatul nostru este să respectați legea și să aveți grijă de voi și de cei din jur. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  20. Honda CB650R a intrat în flota noastră de teste pe termen lung și, am apucat să o filmăm înainte de declanșarea crizei în România și înainte de intrarea în vigoare a ordonanței militare care restricționa traficul. De alftfel, am petrecut mai bine de două săptămâni cu CB650R prin oraș, ca să vedem cum se comportă în situații reale de trafic. Evident, este un naked, o motocicletă standard, fără plastice inutile, fără carene – doar motorul, roțile, șaua, ghidonul și un cadru care să le țină pe toate la un loc – strictul necesar. Este rețeta perfectă pentru o motocicletă pe care s-o folosești zilnic pe distanțe scurte. Dar dincolo de această idee generală, am vrut să vedem cum se simte motorul, cum sunt suspensiile, dacă vibrează, cât e de comodă. Am încercat să dăm toate răspunsurile în filmul de mai jos. Dacă ne-a scăpat ceva, revenim în episoadele viitoare. [embedded content] Filmul poate fi văzut în fereastra de mai sus sau direct pe canalul nostru de YouTube. Testele de anduranță sunt susținute de Motul – Specialist în lubrifianți. #StayHealthy. Vin zile frumoase de vară, tentația e mare, dar sfatul nostru este să respectați legea și să aveți grijă de voi și de cei din jur. Sursa
  21. Producătorul de componente Race Face e deja de ceva vreme prezent și pe piața echipamentelor pentru ciclism, iar recent a lansat borseta pentru turele de mtb și mtb-enduro. Borsetele încep să revină la modă, fiind o foarte bună alternativă la rucsacurile mai mari. Dacă tura de bicicletă nu durează mai mult de-o zi, nu sunt motive să iei cu tine un rucsac mare. Noua borsetă Stash 3L de la Race Face acoperă o gamă destul de largă de nevoi. Cu o capacitate de 3 litri, vei avea destul de mult loc disponibil pentru lucrurile luate în tură. Borseta poate include și rezervor de apă de 1,5L sau poți transporta apa în bidonul de bicicletă, iar spațiul rămas în borsetă să-l folosești pentru alte lucruri. De asemenea borseta include buzunar extern pentru bidon de apă, dacă totuși ai nevoie de extra hidratare. Race Face Stash 3L este optimizată pentru scule, iar la interior vei găsi un buzunar ce se extinde și pe care poți organiza frumos sculele, în loc să le pui direct pe pământ. Borseta dispune de buzunare laterale în care poți pune geluri, batoane energizante, buzunarul central în care au loc chiar și hanie, spre exemplu foița de ploaie și încă un buzunar special căptușit, pentru telefon. Race Face Stash 3L este construită din Nylon Ripstop, iar fermoarele sunt protejate de apă. Așadar borseta fiind rezistentă la ploaie, nu mai ai nevoie de husă specială pentru ea. Race Face Stash 3L este deja disponibilă pe piață, iar prețul anunțat este de 99,99$. Sursa: Freerider
  22. Producătorul de componente Race Face e deja de ceva vreme prezent și pe piața echipamentelor pentru ciclism, iar recent a lansat borseta pentru turele de mtb și mtb-enduro. Borsetele încep să revină la modă, fiind o foarte bună alternativă la rucsacurile mai mari. Dacă tura de bicicletă nu durează mai mult de-o zi, nu sunt motive să iei cu tine un rucsac mare. Noua borsetă Stash 3L de la Race Face acoperă o gamă destul de largă de nevoi. Cu o capacitate de 3 litri, vei avea destul de mult loc disponibil pentru lucrurile luate în tură. Borseta poate include și rezervor de apă de 1,5L sau poți transporta apa în bidonul de bicicletă, iar spațiul rămas în borsetă să-l folosești pentru alte lucruri. De asemenea borseta include buzunar extern pentru bidon de apă, dacă totuși ai nevoie de extra hidratare. Race Face Stash 3L este optimizată pentru scule, iar la interior vei găsi un buzunar ce se extinde și pe care poți organiza frumos sculele, în loc să le pui direct pe pământ. Borseta dispune de buzunare laterale în care poți pune geluri, batoane energizante, buzunarul central în care au loc chiar și hanie, spre exemplu foița de ploaie și încă un buzunar special căptușit, pentru telefon. Race Face Stash 3L este construită din Nylon Ripstop, iar fermoarele sunt protejate de apă. Așadar borseta fiind rezistentă la ploaie, nu mai ai nevoie de husă specială pentru ea. Race Face Stash 3L este deja disponibilă pe piață, iar prețul anunțat este de 99,99$. Sursa: Freerider
  23. Transilvania înseamnă “Țara de dincolo de pădure”, un nume perfect pentru aventuri într-un cadru de poveste. Acasa ca cei de la Carpathian 2 Wheels Guide s-au gandit sa adune intr-un ghid traseele ce parcurg drumurile din păduri, din munții, care leagă cetăți medievale între ele și care sunt pe malul râurilor mari de aici. Cetatea din Sighișoara, Râșnov sau Rupea, Bisericile fortificate din Biertan sau Viscri sunt punctele de reper majore, legate între ele pe drumuri de culme, presărate cu sate spectaculoase prin simplitatea lor. Munții Apuseni, Poiana Ruscă, Șureanu și grupele din Carpații Orientali sunt străbătute pe drumuri de pământ cu noroi și peisaje unice la fiecare cotitură. Trasee in Transilvania Intersectie traseul nr 4 – Pe culmile Transilvaniei Valea Frumoasei – traseul nr 8 – Munții Șureanu și Poiana Ruscă Descrieri Trasee traseul nr 6 – Pe malul Oltului 4132 de kilometri de aventuri Este necesar să treci dincolo de drumurile modernizate să poți gusta realitatea acestei regiuni. 9 din cele 10 trasee propuse, sunt pe drumuri neasfaltate sau de pământ, unele mai dificile și altele ușoare. Traseele neasfaltate însumează 2654 kilometri, având lungimi între 170 și 450 de kilometri. Ultimul traseu, are 1508 de kilometri și este provocarea pentru iubitorii de drumuri asfaltate. Acesta este cel mai lung drum care se poate face între obiectivele turistice ale Transilvaniei, care să cuprindă cele mai frumoase pasuri montane și drumuri secundare. Mai multe detalii găsiți pe site-ul www.carpathian2wheelsguide.com , unde pe perioada precomenzilor aveți la dispoziție o variantă digitală a ghidului Trasee în Transilvania. După ce ați făcut comanda, veți primi un cod unic, trebuie să îți faci cont la noi pe site și veți avea acces pe pagina: www.carpathian2wheelsguide.com/trasee-in-transilvania-pdf/ Sunt disponibile și track-urile GPS alte fiecărui traseu, pentru a ușura navigarea dar și pentru a nu rata nici un obiectiv turistic. Continue Reading Articol preluat de pe motoroute.ro
  24. Giant Loop’s done it again! The innovative Oregon company is now first-to-market with a new product that’s never been mass-produced before, a seat top tent for adventure motorcycles. It’s called the Expander, and it’s available for pre-order immediately. The idea of integrating camping capacity with a motorcycle has been around for a long time, probably starting with the earliest adventurers who realized a sidecar could be made to work as sleeping quarters. More commonly, the idea of a pull-behind camper trailer is an extremely common sight in summer touring season, with Gold Wing riders and other folks on big-bore bikes towing these from campground to campground for the ultimate wilderness experience. You also see some ADVriders using their bike as a tie-off point for a hammock, and I’ve even seen a one-off custom bike build that had a monocoque chassis and integrated hard camper shell on the back. Every one of these solutions has a problem: the pull-behind pop-up trailers are heavy and clumsy. Same goes for the sidecar. The hammock solution can result in a late-night tipover, and the hard camper shell is just asking to be blown off-highway in a crosswind. That’s where Giant Loop’s new seat top tent comes in. According to Giant Loop, the new Expander seat top tent offers considerable living space, while packing up to a tidy, compact package. The presser says the tent “mounts to virtually any adventure touring motorcycle, providing 100 square feet of hazard free living space while deployed safely off the ground.” Just the thing if you want to get off soggy, bumpy terrain, or want to avoid snakes and other crawly critters. It all packs up to a tidy package. Photo: Giant Loop The press release says the Expander is made in the USA, with tubular and extruded titanium framework, ladder and supports. The tent uses ultralight Vapor™ fabric, which allows it to pack into a 6″x18″x18″ case (“about the size of a box of Voodoo Donuts,” says the presser). Fussy owners can upgrade to one-click remote-controlled deployment and packing, which should certainly speed up the camping process. There’s also a patent-pending Dyneema®/Kevlar® predator barrier available, for all the travellers who are afraid of bears, etc. Alas, such luxury comes at a high price. MSRP for the new tent is $2,999 US, with a non-refundable deposit of $299. It’s available exclusively at giant-loop.com. You can pre-order today, and the press release says estimated first production ship date is in a year, on April 1, 2021. Vezi sursa
  25. Giant Loop’s done it again! The innovative Oregon company is now first-to-market with a new product that’s never been mass-produced before, a seat top tent for adventure motorcycles. It’s called the Expander, and it’s available for pre-order immediately. The idea of integrating camping capacity with a motorcycle has been around for a long time, probably starting with the earliest adventurers who realized a sidecar could be made to work as sleeping quarters. More commonly, the idea of a pull-behind camper trailer is an extremely common sight in summer touring season, with Gold Wing riders and other folks on big-bore bikes towing these from campground to campground for the ultimate wilderness experience. You also see some ADVriders using their bike as a tie-off point for a hammock, and I’ve even seen a one-off custom bike build that had a monocoque chassis and integrated hard camper shell on the back. Every one of these solutions has a problem: the pull-behind pop-up trailers are heavy and clumsy. Same goes for the sidecar. The hammock solution can result in a late-night tipover, and the hard camper shell is just asking to be blown off-highway in a crosswind. That’s where Giant Loop’s new seat top tent comes in. According to Giant Loop, the new Expander seat top tent offers considerable living space, while packing up to a tidy, compact package. The presser says the tent “mounts to virtually any adventure touring motorcycle, providing 100 square feet of hazard free living space while deployed safely off the ground.” Just the thing if you want to get off soggy, bumpy terrain, or want to avoid snakes and other crawly critters. It all packs up to a tidy package. Photo: Giant Loop The press release says the Expander is made in the USA, with tubular and extruded titanium framework, ladder and supports. The tent uses ultralight Vapor™ fabric, which allows it to pack into a 6″x18″x18″ case (“about the size of a box of Voodoo Donuts,” says the presser). Fussy owners can upgrade to one-click remote-controlled deployment and packing, which should certainly speed up the camping process. There’s also a patent-pending Dyneema®/Kevlar® predator barrier available, for all the travellers who are afraid of bears, etc. Alas, such luxury comes at a high price. MSRP for the new tent is $2,999 US, with a non-refundable deposit of $299. It’s available exclusively at giant-loop.com. You can pre-order today, and the press release says estimated first production ship date is in a year, on April 1, 2021. Vezi sursa
  26. Producătorul de roți Hunt a lansat pe piață un set de roți din carbon de șosea foarte performante și cu un preț avantajos – noile 44 și 54 UD Carbon Spoke Disc. Numele spune totul, este vorba de spițele lor unice TaperLock din carbon, montate pe jante aero tubeless-ready din carbon de 44 și 54 mm și butuci centerlock pe disc, rezultatul fiind un set cu performanțe de top pe șosea/all-road. Construite în jurul spițelor aero din carbon ce pot fi înlocuite și a jantelor din carbon optimizate în tunelul aerodinamic, noile roți Hunt 44 și 54 UD Carbon Spoke Disc promit să ofere cea mai bună performanță posibilă la un set de roți de șosea și all-road, totul la un preț destul de avantajos, remarcat mereu în comparație cu cel al concurenței. Hunt a încercat mereu să construiască roți la prețuri bune și ușor de întreținut, dar după ce au angajat propriul lor inginer în domeniul carbonului aerodinamic lucrurile au început să se dezvolte mult și oferta de roți s-a diversificat. Elementul principal al acestor roți este utilizarea spițelor din carbon TaperLock ce permite Hunt să construiască roți cu 6% mai reactive lateral decât unele identice cu spițe de oțel, cu o greutate mult mai mică. În plus, spițele din carbon lucrează la fel ca jantele pentru a amortiza vibrațiile venite de la șosea, pentru un rulaj mai confortabil și control îmbunătățit. TaperLock folosește spițe din carbon ce se prind pe roți cu un sistem asemănător cu cel al spițelor convenționale. Acestea nu sunt lipite și au pe fiecare capăt adaptări pentru a fi prinse în nipluri. Practic fiecare spiță este înfiletată în butuc cu un niplu din aluminiu, în jantă fiind prinsă cu un niplu din oțel. Tensionarea are loc din interiorul jantei. Practic, roțile pot fi reparate și centrate la fel ca unele cu spițe din oțel și nipluri interne, lucru destul de unic la roți cu spițe din carbon, la multe dintre ele acestea neputând fi tensionate sau înlocuite. Noile roți se remarcă prin mai multe decât spițele din carbon. Acestea au jante aero cu lățimea externă de 29 mm și internă de 20 mm, cu profile de 44 și 54 mm dezvoltate de inginerul de aerodinamică de la Hunt Luisa Grappone, pentru a optimiza funcționarea în condiții de vânt realist cu anvelope de 28 mm folosite pe bicicletele moderne de azi. Performanțele aerodinamice vor fi maxime cu anvelope de 25-28 mm dar se vor putea instala și de 23 mm dacă se dorește. Noile roți beneficiază de aceiași formă aplatizată și jantă lată ca restul modelelor din proiectul lor Limitless Research, care a avut scopul de a produce cele mai rapide roți de șosea cu frâne pe disc din lume. Noile profile ale jantelor oferă un flux mai predictivil al aerului peste roata ce se rotește, din toate unghiurile, luând în calcul chiar și efectul vântului lateral asupra spițelor din carbon ce sunt mai late și mai puțin aerodinamice pe acea direcție. Scopul principal al utilizării spițelor din carbon a fost de la început creșterea rigidității și minimizarea greutății. Hunt spune că îmbunătățirea rigidității, ce oferă o reactivitate laterală mai bună, crește și performanța, manevrabilitatea și transferul de putere. Din punctul de vedere al materialului, pentru spițe s-a ales un carbon de 2 ori mai rigid la o densitate de 1/5 din cea a oțelului, adică rigiditatea spițelor e de 5-10x mai mare decât la spițele tradiționale. Însă ei au dorit să și măsoare acest lucru în cifre. Pentru asta, ei au legat noua jantă 44 Aerodunamicist în două configurații – una cu 20 de spițe din carbon și una cu 24 de spițe convenționale din oțel folosite la alte roți premium. Apoi le-au pus pe ambele într-un aparat de măsurare a rigidității pentru a vedea diferențele de flexare. Rezultatul direct este că noile roți Hunt sunt cu 6% mai rigide în condițiile în care au cu 4 spițe în minus. Mai există și efectul cunoscut al carbonului care elimină vibrațiile șoselei. Hunt spune că noile roți din carbon sunt special calculate să absoarbă vibrațiile cu frecvențe mari, mai bine decât pot să o facă spițele din oțel. Acest lucru deja îl cunoaște majoritatea lumii de la cadrele, furcile și jantele din carbon, uneori folosite împreună cu spițe din carbon lipite. Hunt spune că spițele au un rol determinant în absorbția vibrațiilor la noile roți UD Carbon Spoke. Hunt spune că roțile sunt rigide și ușoare, dar cât de ușoare? Greutatea anunțată pentru un set cu jante cu profil de 44 mm este 1398 g, cu 200 g mai ușoare decât modelul 48 Limitless. Modelul cu jante de 54 mm are o greutate anunțată de 1546 g, tot mai ușoare, cu 160 g. Setul combinat 44/54 mm are o greutate în mijloc, de 1427 g pentru o pereche. Noile jante din carbon sunt construite dintr-un amestec de fibre de carbon Toray T700/T800, cu margini UD și cu zona de contact cu anvelopele și cu spițele din carbon 3K. Roțile folosesc butuci speciali TaperLock din modelul folosit de Hunt pe roțile cu spițe cu tragere directă, fiind folosite 18 spițe în față (spițate 2x pe partea cu discul și radial pe cealaltă) și 20 de spițe in spate (2x pe ambele părți). Butucii folosesc ax din aluminiu 7075-T6 de 15 mm, rulmenți din oțel etanși japonezi EZO și sunt compatibili cu toate standardele moderne de ax thru de șosea. Caseta are unghiul de angajament de 7.5 grade, cu 3 clicheți și are un corp al casetei cu dinți ranforsați din oțel, disponibilă pentru Shimano, Campagnolo, SRAM XD și XDR. Roțile Hunt UD Carbon Spoke Disc sunt testate pe piatră cubică și sunt atestate pentru o combinație ciclist+bicicletă sub 100 kg. Pe lângă faptul că roțile sunt rigide, ușoare, aerodinamice și ușor de reparat, Hunt oferă și un plus de securitate cu o garanție la distrugere accidentală pe viață pentru proprietarii originali ai roții, pentru toate modelele UD Carbon Spokes și altele ce folosesc jantele Aerodynamicist. Garanția H-Care recunoaște că și dacă roțile Hunt au fost proiectate să facă față la abuzuri, accidentele se mai întâmplă. Hunt vrea ca cicliștii să revină pe șosea cît mai repede. Ei au încredere mare în calitatea produselor și vin cu o garanție oficială ce să dovedească asta! Garanția de înlocuire se extinde la orice piese marca Hunt folosite la roată, chiar și reconstrucția roții este gratuită. Tot ce trebuie plătit este transportul roții afectate până la sediul firmei, în UK sau USA. Noile roți Hunt UD Carbon Spoke Disc vin în trei variante: pereche de 44 mm, pereche de 54 mm sau combinate, cu 44 mm în față și 54 mm în spate. Oricare ar fi alegerea, prețul e același: 1229 Euro perechea. Hunt poate chiar să monteze tubeless anvelopele din fabrică, fiind nevoie să se plătească doar prețul anvelopelor simple. Roțile UD Carbon Spoke Disc de la Hunt sunt deja disponibile la precomandă, cu livrarea în luna iulie 2020. Se poate plăti acum tot prețul sau doar un avans de 99 Euro pentru rezervarea unui set, restul fiind plătit înainte de expediere. Pentru mai multe informații și comenzi accesați pagina producătorului. Sursa: Freerider
  27. Producătorul de roți Hunt a lansat pe piață un set de roți din carbon de șosea foarte performante și cu un preț avantajos – noile 44 și 54 UD Carbon Spoke Disc. Numele spune totul, este vorba de spițele lor unice TaperLock din carbon, montate pe jante aero tubeless-ready din carbon de 44 și 54 mm și butuci centerlock pe disc, rezultatul fiind un set cu performanțe de top pe șosea/all-road. Construite în jurul spițelor aero din carbon ce pot fi înlocuite și a jantelor din carbon optimizate în tunelul aerodinamic, noile roți Hunt 44 și 54 UD Carbon Spoke Disc promit să ofere cea mai bună performanță posibilă la un set de roți de șosea și all-road, totul la un preț destul de avantajos, remarcat mereu în comparație cu cel al concurenței. Hunt a încercat mereu să construiască roți la prețuri bune și ușor de întreținut, dar după ce au angajat propriul lor inginer în domeniul carbonului aerodinamic lucrurile au început să se dezvolte mult și oferta de roți s-a diversificat. Elementul principal al acestor roți este utilizarea spițelor din carbon TaperLock ce permite Hunt să construiască roți cu 6% mai reactive lateral decât unele identice cu spițe de oțel, cu o greutate mult mai mică. În plus, spițele din carbon lucrează la fel ca jantele pentru a amortiza vibrațiile venite de la șosea, pentru un rulaj mai confortabil și control îmbunătățit. TaperLock folosește spițe din carbon ce se prind pe roți cu un sistem asemănător cu cel al spițelor convenționale. Acestea nu sunt lipite și au pe fiecare capăt adaptări pentru a fi prinse în nipluri. Practic fiecare spiță este înfiletată în butuc cu un niplu din aluminiu, în jantă fiind prinsă cu un niplu din oțel. Tensionarea are loc din interiorul jantei. Practic, roțile pot fi reparate și centrate la fel ca unele cu spițe din oțel și nipluri interne, lucru destul de unic la roți cu spițe din carbon, la multe dintre ele acestea neputând fi tensionate sau înlocuite. Noile roți se remarcă prin mai multe decât spițele din carbon. Acestea au jante aero cu lățimea externă de 29 mm și internă de 20 mm, cu profile de 44 și 54 mm dezvoltate de inginerul de aerodinamică de la Hunt Luisa Grappone, pentru a optimiza funcționarea în condiții de vânt realist cu anvelope de 28 mm folosite pe bicicletele moderne de azi. Performanțele aerodinamice vor fi maxime cu anvelope de 25-28 mm dar se vor putea instala și de 23 mm dacă se dorește. Noile roți beneficiază de aceiași formă aplatizată și jantă lată ca restul modelelor din proiectul lor Limitless Research, care a avut scopul de a produce cele mai rapide roți de șosea cu frâne pe disc din lume. Noile profile ale jantelor oferă un flux mai predictivil al aerului peste roata ce se rotește, din toate unghiurile, luând în calcul chiar și efectul vântului lateral asupra spițelor din carbon ce sunt mai late și mai puțin aerodinamice pe acea direcție. Scopul principal al utilizării spițelor din carbon a fost de la început creșterea rigidității și minimizarea greutății. Hunt spune că îmbunătățirea rigidității, ce oferă o reactivitate laterală mai bună, crește și performanța, manevrabilitatea și transferul de putere. Din punctul de vedere al materialului, pentru spițe s-a ales un carbon de 2 ori mai rigid la o densitate de 1/5 din cea a oțelului, adică rigiditatea spițelor e de 5-10x mai mare decât la spițele tradiționale. Însă ei au dorit să și măsoare acest lucru în cifre. Pentru asta, ei au legat noua jantă 44 Aerodunamicist în două configurații – una cu 20 de spițe din carbon și una cu 24 de spițe convenționale din oțel folosite la alte roți premium. Apoi le-au pus pe ambele într-un aparat de măsurare a rigidității pentru a vedea diferențele de flexare. Rezultatul direct este că noile roți Hunt sunt cu 6% mai rigide în condițiile în care au cu 4 spițe în minus. Mai există și efectul cunoscut al carbonului care elimină vibrațiile șoselei. Hunt spune că noile roți din carbon sunt special calculate să absoarbă vibrațiile cu frecvențe mari, mai bine decât pot să o facă spițele din oțel. Acest lucru deja îl cunoaște majoritatea lumii de la cadrele, furcile și jantele din carbon, uneori folosite împreună cu spițe din carbon lipite. Hunt spune că spițele au un rol determinant în absorbția vibrațiilor la noile roți UD Carbon Spoke. Hunt spune că roțile sunt rigide și ușoare, dar cât de ușoare? Greutatea anunțată pentru un set cu jante cu profil de 44 mm este 1398 g, cu 200 g mai ușoare decât modelul 48 Limitless. Modelul cu jante de 54 mm are o greutate anunțată de 1546 g, tot mai ușoare, cu 160 g. Setul combinat 44/54 mm are o greutate în mijloc, de 1427 g pentru o pereche. Noile jante din carbon sunt construite dintr-un amestec de fibre de carbon Toray T700/T800, cu margini UD și cu zona de contact cu anvelopele și cu spițele din carbon 3K. Roțile folosesc butuci speciali TaperLock din modelul folosit de Hunt pe roțile cu spițe cu tragere directă, fiind folosite 18 spițe în față (spițate 2x pe partea cu discul și radial pe cealaltă) și 20 de spițe in spate (2x pe ambele părți). Butucii folosesc ax din aluminiu 7075-T6 de 15 mm, rulmenți din oțel etanși japonezi EZO și sunt compatibili cu toate standardele moderne de ax thru de șosea. Caseta are unghiul de angajament de 7.5 grade, cu 3 clicheți și are un corp al casetei cu dinți ranforsați din oțel, disponibilă pentru Shimano, Campagnolo, SRAM XD și XDR. Roțile Hunt UD Carbon Spoke Disc sunt testate pe piatră cubică și sunt atestate pentru o combinație ciclist+bicicletă sub 100 kg. Pe lângă faptul că roțile sunt rigide, ușoare, aerodinamice și ușor de reparat, Hunt oferă și un plus de securitate cu o garanție la distrugere accidentală pe viață pentru proprietarii originali ai roții, pentru toate modelele UD Carbon Spokes și altele ce folosesc jantele Aerodynamicist. Garanția H-Care recunoaște că și dacă roțile Hunt au fost proiectate să facă față la abuzuri, accidentele se mai întâmplă. Hunt vrea ca cicliștii să revină pe șosea cît mai repede. Ei au încredere mare în calitatea produselor și vin cu o garanție oficială ce să dovedească asta! Garanția de înlocuire se extinde la orice piese marca Hunt folosite la roată, chiar și reconstrucția roții este gratuită. Tot ce trebuie plătit este transportul roții afectate până la sediul firmei, în UK sau USA. Noile roți Hunt UD Carbon Spoke Disc vin în trei variante: pereche de 44 mm, pereche de 54 mm sau combinate, cu 44 mm în față și 54 mm în spate. Oricare ar fi alegerea, prețul e același: 1229 Euro perechea. Hunt poate chiar să monteze tubeless anvelopele din fabrică, fiind nevoie să se plătească doar prețul anvelopelor simple. Roțile UD Carbon Spoke Disc de la Hunt sunt deja disponibile la precomandă, cu livrarea în luna iulie 2020. Se poate plăti acum tot prețul sau doar un avans de 99 Euro pentru rezervarea unui set, restul fiind plătit înainte de expediere. Pentru mai multe informații și comenzi accesați pagina producătorului. Sursa: Freerider
  1. Încarcă mai multă activitate
×