Toata activitatea

Se afișează tot conținutul.

Fluxul se actualizează automat   

  1. Astăzi
  2. Pe principiul "mai bine mai tarziu decat niciodata" si daca tot nu avem vreme buna de plimbare, m-am gandit sa deschid topicul Turei 9. Era vineri, 24 iunie, soare si frumos afara... hotarasem cu Catalin sa plecam de la birou cat mai repede, nu mai aveam rabdare. In parcare ne asteptau motocicletele cu bagajele pe ele. Ne-am intalnit si cu Radu pe drum si dupa nici doua ore eram la Leoben, la hotelul unde aveam sa petrecem prima noapte din excursie si sa ne intalnim cu tot restul gastii. Noi am ajuns primii parca; dupa caldura aproape insuportabila de pe drum, abia asteptam sa bem o bere si sa ne aruncam in piscina. Am rugat receptionera sa-i anunte si pe ceilalti cand vin ca ne gasesc la piscina si usor-usor in cca. doua ore au ajuns toti. Si ne-am intins la vorbe pana s-a facut racoare si a trebuit sa mergem la cina. Sambata se anunta o zi superba, aveam cca. 500 km de parcurs, mare parte fara autostrada, pana la urmatoarea cazare in St. Anton. Ruta noastra a trecut intai prin Eisenerz unde in fiecare an in iunie se organizeaza cunoscutul eveniment enduro Erzberg Rodeo, am facut o scurta pauza sa admiram muntele de sus, am trecut mai departe prin parcul national Gesäuse si am ajuns la Hallstatt unde am facut o pauza de cafea dar mai ales de revigorare. Caldura era cam insuportabila si nu prea a mai avut nimeni chef de plimbare si admirat superbul orasel. Mai aveam inca mult de mers asa ca am purces iar la drum... curbe si iar curbe... dupa cca. Doua ore am gasit s-a decis sa facem pauza de pranz si sa ne mai revenim in zona Hochkönig. Din fericire, in restaurant, chiar daca nu avea aer conditionat, era sensibil mai racoare decat afara pe terasa, chiar si la umbra. Ne-am urnit cu greu si nu dupa mult timp am intrat in Tirol. Iar vremea s-a schimbat repede si a inceput ploaie torentiala. Noroc ca am gasit o benzinarie unde sa ne adapostim. Si am stat ceva timp acolo, era imposibil sa plecam. Pai se putea? In aproape toate turele am avut parte de ploaie in prima zi, de ce ar fi fost altfel acum? Dupa ploaia cu pricina abia am asteptat sa ajungem la hotelul urmator unde unii dintre noi ne-am bucurat de piscina interioara inainte de cina. Duminica urma ziua cea mai grea... trebuia sa traversam toata Elvetia, evident fara autostrada, pe pasuri si drumuri judetene, iar seara sa intram in Franta, urmatoarea cazare, de data asta pentru doua nopti, fiind la Chamonix. La plecare vremea nu se anunta prea buna dar daca imi aduc bine aminte, nu ne-a mai plouat decat putin pe Klausenpass unde am si facut pauza de cafea si pranz. A urmat Sustenpass unde in varf la cca. 2260m era ceata si zapada. Evident, si frig... si ca tacamul sa fie complet, la coborare ne asteptau si doua echipaje de politie care opreau ceea ce masina ascunsa prin tufisuri mai sus comunica prin statie. Iar grupul nostru in varianta restransa de 5-6 motociclete a contribuit la bunastarea Elvetiei cu 160 CHF / motor pt. cca. 12 km depasirea limitei de 80 km/h in afara localitatii. Ma rog, dupa 10 ani de motociclit pe meleagurile lor in care nu am fost eu prea cuminte, am zis ca o prima amenda nu este chiar cap de tara. Sincer, avand in vedere ca pe linia dreapta unde era radarul aveam de gand sa accelerez serios, dar nici azi nu stiu de ce m-am abtinut, am zis bogda proste ca nu am facut-o. As fi platit cu mult mai mult... sau cine stie, poate plecam si pieton de acolo. Drumul pana la Chamonix a fost rezonabil mai departe, vremea s-a indreptat, chiar a fost iar cald si pana sa intram in Franta am savurat Col de la Forclaz ca de obicei cu mana in acceleratie cat cuprinde. Urcarea dinspre Martigny este extraordinara! Ne-am cazat in centru, la acelasi hotel unde am stat atat la Tura 3 in 2010 cat si la Tura 6 in 2013, si am plecat cu totii sa cautam un restaurant pe strada principala sa luam cina. Dimineata o mare parte din grup a urcat cu cabina la 3840 m la Aiguille du Midi. Eu cu Radu, Vio si Didi am plecat la plimbare prin Chamonix, era o zi excelenta, insorita, Mont Blanc-ul se vedea superb. Si hotelul nostru cel roz pe malul raului involburat... In parcare nu m-am putut abtine sa nu pozez, din nou, topcase-ul lui Didi (va urma) Topic preluat automat
  3. Ieri
  4. Salutari, de ceva vreme ventilatia de la mine din masina isi ia niste pauze , in special cand stau cu motorul pornit mai mult timp , dar la denivelari sau daca lovesc usor bordu isi revine, sa fie ceva mufe slabite? Topic preluat automat
  5. In luna Decembrie 2016, am facut prima mea tura lunga in 2. 13 zile in Maroc. Aceasta este povestea: majoritatea textului este scris in timpul turei Apropierea iernii coincide cu depresia motociclistica. Ideea de a inchide sezonul nu imi suradea deloc. De cateva zile ma gandesc cum sa prelungesc sezonul. Vremea rece imi permite cel mult o tura de cateva ore in zilele insorite. Undeva pe la mijlocul lunii Noiembrie, imi fac curaj si ii spun iubitei: - Ce ai zice să facem o tură cu motorul în Decembrie? - Ar fi fain. Unde putem merge? Zilele următoare încep să citesc, planific rute şi să estimez costuri. Ajuns la capitolul vreme şi temperaturi. Marocul apare astfel ca o destinaţie interesantă. Auzisem nişte prieteni că şi-ar dori o tură acolo dar nu ştiam nimic despre această ţară. După zile lungi de citit,schimbat mesaje cu cei ce fuseseră pe acolo, decizia e luată. În decembrie plecăm în Maroc pentru 2 săptămâni. Hotărârea luată, trebuie organizat logistic. Cum ajungem, cu ce, cum ducem motorul până acolo. Varianta de a merge 3500km pe moto în Decembrie până în sudul Spaniei nu este o opţiune. După câteva zile de cercetări rămân 2 variante: ~ cu maşina până la Malaga, cu motorul pe platformă ~ avion până la Marrakesh şi inchiriat moto de acolo Costurile sunt similare. A doua opţiune mi se pare tot mai atrăgătoare şi în cele din urmă cumpăr biletele de avion. Nu mai este loc de dat înapoi, lucrurile au devenit serioase aşa că încep pregătirile efective. Închirierea mobrei este cea mai importantă fază a planificării şi de aceasta depinde tura noastră. Am contactat mai multe agenţii din Marrakesh pentru închiriere. Preţurile variază între 70 EUR pentru Honda Transalp şi 120EUR pentru BMW 1200GS. Bugetul maxim este de 1000 EUR. Am găsit un BMW 800Gs la 90 EUR/zi, doar că nu îmi garantează disponibilitatea. Voi relua discuţiile cu firma de închiriere cu câteva zile înainte în speranţa unei confirmări. Din păcate nu toţi au răspuns la mailuri, iar unii nu aveau motoare disponibile pentru perioada dorită de mine. Oricum am o zi rezervata pentru Marrakesh pentru situaţia în care motocicleta pe care o vreau nu e disponibilă iar firma nu va avea o alternativă viabilă Harta şi traseu Am schiţat un traseu pentru cele 10 zile în care vom hoinări călare, însă traseul rămâne deschis. În funcţie de vreme şi locurile pe care le vom întâlni. Singura constrângere este ziua de 29 Decembrie, când trebuie să fim inapoi în Marrakesh. Bagaj Cea mai mare provocare o reprezintă echipamentul moto şi hainele ce le vom lua cu noi. Firma de închiriere ofera şi căşti, dar am hotărât să le luăm pe ale noastre. Acestea ocupă şi cel mai mare spaţiu în bagajul de cală, ce trebuie limitat la 20kg. Motocicleta închiriată va avea 2 sidecasuri în care vom ţine hainele, şi un topbox în care sperăm să încapă încălţarile de zi cu zi şi electronicele. Topic preluat automat
  6. Salutare prieteni, Că tot e iarnă și nu mai putem ieși pe "teren", zilele trecute am deschis cutia cu bruturi si am rescris povestea aventurii PeMotoare in Georgia. Recapitulare: Calatoria a avut loc vara trecuta. Am plecat din tara pe 1 iunie, iar traseul a fost Moldova - Bulgaria - Turcia - Georgia - Armenia. In total, trei saptamani si 8.500 de km. Am filmat in fiecare tara, iar dupa ne-am intors, am publicat cate patru filme, in Romana si in Engleza. Motociclete: BMW R1200GS, BMW R1200GS Adventure. Dar sa revenim. E iarna, iar noi am intrat in studio, ne-am apucat de lipit cadre si a iesit un film nou. In limba engleza. De ce in engleza? Pentru ca vrem sa ajunga la cat mai multi oameni si pentru ca a fost produs cu ajutorul DriveMag Riders, echipa infratita cu PeMotoare. Le multumim celor de la Rompetrol - KMG International pentru ca datorita lor am realizat acest proiect. Intrucat n-am gasit butonul de embed video, vom lasa link-ul de YouTube aici. http://www.youtube.com/watch?v=uXmTKntiCmA https://youtu.be/uXmTKntiCmA Daca vede vreun moderator postarea, o poate modifica si integra un embed. De asemenea, daca aveti intrebari/curiozitati privind datele tehnice, traseul si planificarea, am fi bucurosi sa va raspundem. Topic preluat automat
  7. Salutare, In cursul lunii ianuarie, serverul (deci ambele site-uri, motociclism.ro si bikeshop.ro), va suferi o serie de operatiuni, unele dintre ele ducand la suspendarea temporara a serviciilor, asa cum s-a intamplat si azi (mutare DNS-uri). Pe langa aceste intreruperi, exista posibilitatea ca nici notificarile sa nu functioneze permanent. In ultima instanta vom trece la ultima versiune de IPB, cu toate beneficiile asociate. Cu stima, Admin Topic preluat automat
  8. Dacă nu ai schiuri de tură, mersul pe zăpadă cu bicicleta fat este alternativa perfectă. Weekendul trecut Club Fat Bike România s-a întâlnit la Șirnea pentru câteva zile de fat biking epic. Video: Cristian Enache Sursa: Freerider
  9. Ieri am participat la MTB Winter 4X, la Arena Platos Paltinis, langa Sibiu. Paltinisul s-a numarat mereu printre locurile mele preferate de dat, si cum 4X-ul suna bine, cum sa stau acasa sa sparg lemne, cand exista un astfel de eveniment? Arpad Kelemen la start, în prima manșă. Și ultima. Foto: Adrian SârbuAm pornit la drum la 5 dimineata cu Pal Gabor si dupa ora 8 am si ajuns la fata locului. Pentru ca nu am nici un fel de bike de 4x/enduro/DH, am venit cu un Specialized Stumpjumper imprumutat (multumesc Szigyarto Laszlo), cu cauciucuri imprumutate Maxxis Shorty de la un alt baiat bun, Reisz Zotyo si cu pedale (fara SPD) de la fratele lui Gabor. Inscrierea a mers repede, au fost completate formularele, am pus numai o semnatura si am plecat. Nici taxa de participare n-a fost, inca un punct plus! Tymy Păcurar, la start pe bicicleta de XC (plan secund). Foto: Adrian SârbuAu fost prezenti si concurenti destul de puternici, insa nu o sa dau niciun nume ca sa nu risc sa uit pe cineva. Mansa de calificare s-a desfasurat pe un traseu foarte simplu, cu start de tip “Le Mans”, unde a contat mai mult norocul si asezarea bicicletei la start, decat tehnica riderului, dar oricum am venit la distractie si nu la campionatul mondial. A fost foarte simplu si rapid, caci nu au fost cronometrati cu fotocelula separat cei 40-50 de rideri. Am reusit un loc 10 din 40 si ceva, iar 32 de rideri s-au calificat la urmatoarele manse eliminatorii. Colegul meu de echipa la Nomad Merida CST, Tymy Pacurar, a castigat calificarea cu un bike de XC! Păzea! Manșa de calificare.Traseul de 4x s-a prezentat total altfel. A aratat super misto, cu sarituri, cu landing-uri si cu contrapante lucrate foarte fin, cu grila de start ca si la cupe mondiale, a fost o mare placere sa te dai pe el. Penultima curba inainte de sosire a fost locul unde s-a decis aproape in fiecare mansa, cine merge mai departe. Din pacate eu deja in prima mansa am cazut acolo (fiind pe primul loc) si nu m-am mai calificat in mansa urmatoare. Dar nu m-am mirat atat de tare caci si la turele de recunoastere tot acolo am cazut de fiecare data. Locul cu pricina. Foto: Acăsenii.roDar aici nu s-a terminat distractia, a fost fain sa fiu acolo si ca spectator. La curba respectiva au fost cazaturi peste cazaturi, aproape intotdeauna a fost o surpriza cine castiga. M-am mirat cand Gabor, aproape in fiecare mansa, cu mare noroc, a intrat in primii 2 ca sa mearga mai departe, iar la finala a pornit primul si a terminat primul ca un profi! Premierea a inceput imediat dupa concurs, nu am stat acolo o jumate de zi asa cum sunt obisnuit de la cursele de XC. Pacat ca aceste curse de 4x nu prea exista la noi, e o distractie faina, mai ales ca de 7-8 ani nu m-am dat la 4x deloc. M-am simtit chiar putin nostalgic! Multumesc organizatorilor pentru weekendul fain! Jos palaria, si felicitari Gabor! Material redactat de Arpad Kelemen Sursa: Freerider
  10. vand

    Mc, frumoasa piesa. Ne mutam aici pana se "repara" motociclism.ro :)
  11. calatorii

    Foarte misto si site-ul si ideea si aplicatia. Va sustin!
  12. Salutare in caz ca are cineva un manual de raparatii sau mai stiu eu ce, trebuie sa stiu ce face fiecare fir de la bord si care pentru ce este( turometru, kilometraj,apa, martori etc), Sper ca ma poate ajuta cineva. Topic preluat automat
  13. Sper sa găsesc rezolvarea problemei mele prin intermediul unui pasionat de pe forum. Problema sta astfel: Am un pickup Ziphona PA 2040 cu amplificare și un amplitunner Onkyo TX 7830 cu intrare phono. As dori sa leg pickup -ul dar nu am identificat ieșirile (atașez mai jos pozele) Ma gândeam sa tai firele de la boxele pickupului și sa le leg la mufe RCA și sa fac astfel ieșirea audio. Aștept orice propuneri sfaturi. Mulțumesc anticipat! Attached Thumbnails Topic preluat automat
  14. Cu poteci salbatice, neconventionale si provocatoare, concursul de pe 3 septembrie 2017 ofera ocazia amatorilor sa experimenteze un adevarat traseu de MTB intr-una dintre cele mai spectaculoase regiuni din Romania. Evenimentul Marathon MTB Bicaz, ajuns la editia a 7-a, este pus in scena de Asociatia “Renasterea Bicazului”, cu suportul tehnic al echipei Riders Club. Detalii si inscrieri: www.ridersclub.ro Vezi articolul integral
  15. Vara aceasta pe 15 iunie, micul orășel Bad Goisern din Austria, va fi gazda unei noi ediții a celui mai mare maraton mtb din Austria, și unul din cele mai mari ca număr de participanți, din lume. Salzkammergut Trophy va sărbători anul acesta a 20a ediție, un eveniment cu o vârstă respectabilă. Maratonul este însă cunoscut în lume pentru mai multe motive, poate cel mai important fiind faptul că cel mai lung traseu din cadrul maratonului are nu mai puțin de 211 km lungime, 7.119 m diferență de nivel, iar startul are loc la ora 5 dimineața! Însă nu trebuie să fii un ultra-maratonist pentru a participa la acest concurs întrucât organizatorii oferă în total 21 de trasee cu lungimi diferite, și starturi la ore rezonabile: Maraton mtb: 22 km, 38 km, 54 km, 76 km, 119 km, 211 km All mountain: 55 km Uniciclu: downhill, maraton 22 km, maraton 38 km Cursa pentru copii Scott Junior Trophy eMTB Trophy – maratonul pentru mtb-uri electrice Dacă uniciclul nu este prea popular în România, all mountain-ul este totuși din ce în ce mai prezent, iar anul acesta la Salzkammergut Trophy vei găsi traseul D special gândit pentru această disciplină. De asemenea nici mtb-urile electrice nu sunt încă la un nivel de invidiat la noi în țară. Însă dacă deții un astfel de agregat, vei putea participa în Austria la proba destinată special lor. Noi am avut o experiență cu adevărat electrică în 2016 la maratonul Transilvania Bike Trails Race unde am concurat pe o electrică. A fost cu adevărat o aventură întrucât nu era suficient să-ți dozezi propriul efort ci trebuia să ai grijă și de bateria bicicletei, să-ți ajungă pentru toți cei 80 km cât a avut cursa. Însă desigur, vedeta evenimentului este tot proba de mtb clasic. Organizatorii pun la dispoziția concurenților un eveniment exemplar și condiții ideale de concurs. În funcție de resursele tale poți alege unul din cele 6 lungimi de traseu, fiecare cu diferența de nivel aferentă. De ce merită să iei în considerare acest eveniment? Categoric nu doar pentru partea de concurs ci poate în special pentru vacanța pe bicicletă pe care o poți petrece în Austria. Dacă tot faci drumul până acolo merită să mai stai câteva zile – o săptămână și să pedalezi pe toate potecile și drumurile asfaltate pe care le găsești, așa cum am făcut și noi. Dar și partea competitivă a concursului trebuie luată serios în seama. Îți va fi pus la încercare antrenamentul și condiția fizică pentru lungile urcări, dar și tehnica pe care trebuie să o ai pentru a coborî porțiunile tehnice dificile, pe bicicletă și nu pe lângă bicicletă. Toate acestea însă desfășuate pe potecile și forestierele perfecte și idilice din Austria. Grăbește-te să-ți rezervi locul și să te înscrii la acest maraton mtb. Taxa de înscriere variază în funcție de perioada în care te înscrii. Sursa: Freerider
  16. Pe 19 august 2017, pasii si rotile ne poarta pe meleagurile bucovinene. Special pentru pasionati Bucovina MTB Maraton, propus de Bucovina Outdoor, cu sprijinul echipei Riders Club, deschide poarta catre o experienta unica si catre o lume aparte, in care natura inca pastreaza farmecul pur, care se regaseste intr-una dintre cele mai pitoresti regiuni din Romania. Este o experienta de neuitat pe care fiecare iubitor de natura si de MTB trebuie sa o traiasca macar o data in istoria sa de rider! Detalii si inscrieri: www.ridersclub.ro Vezi articolul integral
  17. O aventura de poveste in misterul Parcului Natural Comana! La cea de a 5-a editie, competitia ciclista Dumbrava cu Margaritar da ocazia tuturor concurentilor sa exploreze un taram superb si impresionant prin vegetatie si fauna, peste care natura domneste din vremuri stravechi. Echipa Riders Club va asteapta la start pe 5 august 2017, in localitatea Mihai Bravu! Detalii si inscrieri: www.ridersclub.ro Vezi articolul integral
  18. Cea de a 5-a editie a evenimentului Lupii Dacilor – Trofeul Muscelului vine pe 15 iulie cu noi provocari pentru toti cei dornici de multa adrenalina. Plasat intr-un decor natural superb, concursul se desfasoara pe trasee ce testeaza intens abilitatile si limitele riderilor in imprejurimile orasului Campulung. Peisaje de basm si pante care va taie rasuflarea, atat la propriu cat si la figurat, toate le veti descoperi cu fiecare culme cucerita in acest maraton MTB, marca Riders Club si Razvan Juganaru. Detalii si inscrieri: www.ridersclub.ro Vezi articolul integral
  19. Salutare! Ca sa fiu mai pe scurt ieri am fost prins cu un motor mai mare decat imi permitea categoria + alte probleme, si mi-a fost inceput un dosar penal pentru conducere cu o categorie necorespunzatoare. Intrebarea mea rapida este eu azi voiam sa ma apuc de B daca am scos cazier, pot sa ma apuc de B si sa iau permisul, mie permisul imi va trebui in anglia nu in tara deci nu ma intereseaza daca aici figureaza suspendat, eu vreau plasticul. Precizez mi-a fost suspendat permisul detinut! Nu are rost sa mai spuneti ca ce cautam cu motor mai mare etc, fapta e consumata, acum vreau sa aflu daca mai pot da de B sau nu pana la incheierea dosarului. Va multumesc Topic preluat automat
  20. Luna iulie este numai buna pentru a explora dealurile din Prahova si a va bucura de un concurs plin cu provocari si cu o mare varietate de curse. Pe 1 iulie 2017, Adrian Nitu va invita la competitia Livada cu Ciresi, organizata cu sprijinul Riders Club, la Paulesti. Detalii si inscrieri: www.ridersclub.ro Vezi articolul integral
  21. Aventura continua pe 10 iunie 2016 cu noi trasee de cucerit la Topoloveni Summer Tour, editia a 4-a. Este o adevarata experienta de mountain bike, cu track-uri ce urmaresc colinele Argesului si strabat paduri umbroase. Este o competitie plina de provocari pentru toti riderii, indiferent de abilitati, marca Riders Club si Razvan Juganaru! Detalii si inscrieri: www.ridersclub.ro Vezi articolul integral
  22. Pe 27 mai 2017, Riders Club va invita la o incursiune in natura colorata in verde viu si sa profitati din plin de frumusetea padurii Sitaru. La editia a 5-a, competitia La Broaste, una dintre cele mai apreciate din calendarul de ciclism pentru amatori Riders Club, cheama la start riderii cu mic, cu mare sa experimenteze noi curse si sa adauge amintiri frumoase la colectia de aventuri pe doua roti. Detalii si inscrieri: www.ridersclub.ro Vezi articolul integral
  23. MTB

    Pe 27 mai 2017, Riders Club va invita la o incursiune in natura colorata in verde viu si sa profitati din plin de frumusetea padurii Sitaru. La editia a 5-a, competitia La Broaste, una dintre cele mai apreciate din calendarul de ciclism pentru amatori Riders Club, cheama la start riderii cu mic, cu mare sa experimenteze noi curse si sa adauge amintiri frumoase la colectia de aventuri pe doua roti. Detalii si inscrieri: www.ridersclub.ro Vezi articolul integral
  24. Fiecare rider are ocazia sa se bucure de o super aventura MTB la… ZIUA B! Concursul aflat la cea de a 5-a editie se va desfasura pe 23 aprilie 2017 in padurea Cernica si isi propune sa reaprinda dorinta de miscare a ciclistilor cu o serie de curse “serioase” de MTB. Echipa Riders Club va asteapta cu o zona de start dinamica si servicii la standarde ridicate. Voi trebuie sa mobilizati prietenii si sa veniti cu mare pofta de miscare! Detalii si inscrieri: www.ridersclub.ro Vezi articolul integral
  25. MTB

    Fiecare rider are ocazia sa se bucure de o super aventura MTB la… ZIUA B! Concursul aflat la cea de a 5-a editie se va desfasura pe 23 aprilie 2017 in padurea Cernica si isi propune sa reaprinda dorinta de miscare a ciclistilor cu o serie de curse “serioase” de MTB. Echipa Riders Club va asteapta cu o zona de start dinamica si servicii la standarde ridicate. Voi trebuie sa mobilizati prietenii si sa veniti cu mare pofta de miscare! Detalii si inscrieri: www.ridersclub.ro Vezi articolul integral
  26. Pe 18 ianuarie, ora 8.30, se deschid inscrierile la WinterTri. http://trichallenge.ro/wintertri/ | https://www.facebook.com/events/1869474066630449/ Vezi articolul integral
  27. Pe 18 ianuarie, ora 8.30, se deschid inscrierile la WinterTri. http://trichallenge.ro/wintertri/ | https://www.facebook.com/events/1869474066630449/ Vezi articolul integral
  1. Încarcă mai multă activitate
  • Bine ai veit pe Comunitatea motociclistilor si biciclistilor din Romania ”Mai multi prieteni, mai uniti, impreuna pentru o idee si o pasiune fara margini” Ne-am adunat intr-o familie, frati pe sosea si camarazi in comunitate. O pasiune cu doua roti, un million de prieteni pe sa, motociclisti pe Harley sau scuteristi cu acte noi. Te-ai gandit vreodata de ce pe motocicleta nu exista marsarier? Pentru ca echilibrul este imposibil de atins atunci cand mergi cu spatele pe doua roti. Priveste in fata, mergi inainte. Asta facem noi zi de zi pe Pro-Bike. Pasiunea pentru motociclete ne-a adus la un loc si-am vrut sa cream un camin pentru cei ca noi. Suntem multi, gandim la fel, ne dorim si visam la aceleasi lucruri, avem unitate in aspiratii si ne inspiram unul de la celalalt. Ne gasesti povestile pe site, in nenumaratele topicuri scrise cu drag de membri. Am conturat online un loc ce oglindeste realitatea pe care o intalnim zi de zi. Te pregatesti sa devii motociclist? Arunca un ochi pe site si iti vei face o idee despre lumea in care pasesti. Pe forum ne poti intreba orice, fie ca esti incepator, fie ca vrei sa ne dai un sfat. Suntem aici o familie de peste 39.000 de membri. Cu unii te vei iubi, cu altii te vei contra, ca in viata, ca in orice familie. Ca pe motocicleta. stii cum intr-un grup de motociclisti pe sosea doi, trei merg in fata, doi, trei raman mai in spate? Pe Pro-Bike noi nu lasam pe nimeni in urma, stam in linie cu totii. in comunitatea Pro-Bike, ajutorul reciproc este esential. Motociclistii se ajuta intre ei ca fratii, iar membrii comunitatii stiu cum sa ofere ajutorul, dar si sa-ti dea idei pentru a te descurca singur in situatii dificile sau se te directioneze catre un prieten, care are un prieten, al carui prieten iti descurca itele. stii despre ce vorbim, lumea este mare, dar in lumea motociclistilor ne stim cu totii. Iar daca ti-e mai usor sa navighezi online, pe site ai multe instrumente utile: harta serviciilor pentru motociclisti (service-uri si magazine), harta drumurilor din Romania pentru diverse tipuri de motociclete sau harta membrilor, prin care acestia se pot contacta si isi pot vedea locatia. Ba chiar si peste 1600 de manuale de service ca sa iti poti repara sau intretine singur motocicleta. Aici suntem toti campioni. Majoritatea dintre noi suntem campioni ai tastaturii, mereu prezenti, dar altii sunt campioni adevarati, ce si-au luat inspiratia de pe site si au adaugat un strop de competitivitate genetica. Crestem talente, ne place sa indeplinim vise si sa ghidam vietile si rotile catre drumuri cu asfalt intins. Daca vrei sa vezi atmosfera destinsa din comunitatea noastra, este de ajuns sa deschizi galeria cu poze de la intrunirile si evenimentele noastre. O sa te imbeti din povestile in imagini ale calatoriilor, parfumate cu inspiratie de noi destinatii. si daca tot nu esti convins, trebuie sa ne vizitezi si in carne si oase. Ne intalnim adesea si in persoana. Pentru ca viata este prea scurta sa nu facem ceea ce ne place, am ales viata pe doua roti. Ca si tine. si tot ca tine, ne este greu peste iarna sa ne luam ramas bun de la “iubita” cu motor. Asa ca nu ne luam, dar de fiecare data cand o parasim pentru o vreme, mai aruncam o ultima privire in spate. stim ca te regasesti in cele de mai sus, asa ca alatura-te noua. Vrem sa te cunoastem, spune-ne povestea ta.
  • Descarca aplicatia PRO-BIKE Market
    Bursa de motociclete, echipamente, piese si accesorii

    pro-bike market on app store pro-bike market on Google Play Market

    Descarca aplicatia PRO-BIKE Forum
    Participa la discutii direct din aplicatie

    pro-bike forum on app store pro-bike forum on Google Play Market

  • Tag Cloud

  • AutoPieseOnline24.ro