Mergi la conţinut
  • https://www.AUTOdoc24.RO
Momentan se procesează index-ul de căutări. Este posibil ca fluxul de informații să nu afișeze toate rezultatele până la terminarea procesului de indexare.

Toata activitatea

Se afișează tot conținutul adăugat în ultimele 365 zile.

Tip de Conținut


Fluxul se actualizează automat     

  1. Astăzi
  2. După o viață dedicată motociclismului și 37 de ani petrecuți pe circuitele stradale din România, Petre Pascotă a părăsit lumea în care a participat la curse alături de tatăl și de fratele său. Prima cursă oficială la care a luat startul Petre a avut loc în 1953. A început să participe la curse alături de tatăl său Ioan Ilie Pascotă și fratele mai mare Ionel Pascotă sr. Nu știu cum erau cursele pe atunci, am auzit doar povești, pentru că cei mai mulți dintre noi nu ne născuserăm încă. Ce știu însă este faptul că piloții de atunci se loveau de probleme tehnice, de lipsa materialului sportiv și a pieselor de schimb și, cu toate astea, erau văzuți ca niște mari vedete, admirați de zecile de mii de spectatori veniți pe marginea circuitelor amenajate în centrul marilor orașe. I-am cunoscut pe Petre și pe fratele său Ionel în 1978, când am început să particip la curse, dar îi admiram de câțiva ani, de când mergeam la cursele lor ca spectator. Îmi aduc aminte că îi salutam murmurând ceva neinteligibil și vorbeam în șoapta în prezența lor, nu cumva să deranjăm. Soarta a făcut să alerg împreună cu amândoi, pentru că din primul an am alergat și la clasa 175 cc, la care unul dintre cei care câștigau cursele era Ionel, iar cursele de la clasele 125 și 175 cc, se alergau împreună, cu clasament separat, Petre fiind unul dintre liderii clasei 125 cc. Anul 1979, clasele 125 și 175 cc alergau împreună cu clasament separat. Cu nr. 4 Petre Pascotă la 125 cc, nr. 8 Ioan Moisescu la 125 cc și nr. 13 subsemnatul, la 175 cc. În anul următor, în 1979, Petre a reușit să conducă detașat și să câștige campionatul individual la 125 cc, continuând tradiția familiei, în care tatăl său și fratele mai mare au transformat Girocul, localitatea natală, într-unul dintre templele motociclismului românesc. De-a lungul carierei, Petre a reprezentat câteva grupări sportive din Timișoara, alergând sub culorile cluburilor Locomotiva CFR, Voința și Progresul, obținând în afară de titlul național 7 titluri de Vicecampion Național și 10 medalii de bronz. După 37 de ani de participare la competiții, Petre Pascotă s-a retras din activitatea sportivă în 1990, fiind unul dintre cei mai longevivi sportivi din România. A continuat să ducă mai departe tradiția familiei, contribuind alături de fratele său la formarea nepotului Ionel Pascotă, devenit cel mai titrat sportiv din motociclismul românesc, probabil și datorită influenței unchiului Petre, care a luat decizia să participe din umbră la educația sportivă a nepotului. Acum Petre a plecat, îl vom conduce pe ultimul drum mâine, luni 23 octombrie, se va alătura unei pleiade de mari campioni care ne veghează de sus și probabil că plâng de mila noastră și de mila sportului românesc, din ce în ce mai sărac și din ce în ce mai prost condus. Rămas bun Petre, nu te vom uita ! Vezi articolul integral
  3. După o viață dedicată motociclismului și 37 de ani petrecuți pe circuitele stradale din România, Petre Pascotă a părăsit lumea în care a participat la curse alături de tatăl și de fratele său. Prima cursă oficială la care a luat startul Petre a avut loc în 1953. A început să participe la curse alături de tatăl său Ioan Ilie Pascotă și fratele mai mare Ionel Pascotă sr. Nu știu cum erau cursele pe atunci, am auzit doar povești, pentru că cei mai mulți dintre noi nu ne născuserăm încă. Ce știu însă este faptul că piloții de atunci se loveau de probleme tehnice, de lipsa materialului sportiv și a pieselor de schimb și, cu toate astea, erau văzuți ca niște mari vedete, admirați de zecile de mii de spectatori veniți pe marginea circuitelor amenajate în centrul marilor orașe. I-am cunoscut pe Petre și pe fratele său Ionel în 1978, când am început să particip la curse, dar îi admiram de câțiva ani, de când mergeam la cursele lor ca spectator. Îmi aduc aminte că îi salutam murmurând ceva neinteligibil și vorbeam în șoapta în prezența lor, nu cumva să deranjăm. Soarta a făcut să alerg împreună cu amândoi, pentru că din primul an am alergat și la clasa 175 cc, la care unul dintre cei care câștigau cursele era Ionel, iar cursele de la clasele 125 și 175 cc, se alergau împreună, cu clasament separat, Petre fiind unul dintre liderii clasei 125 cc. Anul 1979, clasele 125 și 175 cc alergau împreună cu clasament separat. Cu nr. 4 Petre Pascotă la 125 cc, nr. 8 Ioan Moisescu la 125 cc și nr. 13 subsemnatul, la 175 cc. În anul următor, în 1979, Petre a reușit să conducă detașat și să câștige campionatul individual la 125 cc, continuând tradiția familiei, în care tatăl său și fratele mai mare au transformat Girocul, localitatea natală, într-unul dintre templele motociclismului românesc. De-a lungul carierei, Petre a reprezentat câteva grupări sportive din Timișoara, alergând sub culorile cluburilor Locomotiva CFR, Voința și Progresul, obținând în afară de titlul național 7 titluri de Vicecampion Național și 10 medalii de bronz. După 37 de ani de participare la competiții, Petre Pascotă s-a retras din activitatea sportivă în 1990, fiind unul dintre cei mai longevivi sportivi din România. A continuat să ducă mai departe tradiția familiei, contribuind alături de fratele său la formarea nepotului Ionel Pascotă, devenit cel mai titrat sportiv din motociclismul românesc, probabil și datorită influenței unchiului Petre, care a luat decizia să participe din umbră la educația sportivă a nepotului. Acum Petre a plecat, îl vom conduce pe ultimul drum mâine, luni 23 octombrie, se va alătura unei pleiade de mari campioni care ne veghează de sus și probabil că plâng de mila noastră și de mila sportului românesc, din ce în ce mai sărac și din ce în ce mai prost condus. Rămas bun Petre, nu te vom uita ! Vezi articolul integral
  4. Ieri
  5. Honda a construit… 100 de milioane de Super Cub

    În august 1958 apărea prima generație Super Cub, la fabrica Yamato din nordul orașului Tokyo. O motocicletă de zi cu zi ce urma să aibă un succes enorm: un motor de 50 cc în patru timpi (cele mai multe erau în 2 timpi), o poziție confortabila, un ambreiaj centrifugal și un carenaj în zona picioarelor. Era ceva deosebit. Honda Celebrates 100 Million Unit Global Production Milestone for Super Cub Series Motorcycles În 1988 a intrat în scenă Press Cub, iar în 1997 a apărut pe piață și Little Cub. Din 2007, toate modelele din seria Super Cub au primit injecție electronică. În 2009 au intrat pe piață Super Cub 110 și Super Cub 110 Pro, iar din 2013 există și un Cross Cub. Chiar dacă vremurile s-au schimbat, iar Super Cub a mai primit câteva modificări, conceptul a rămas neschimbat. Acum, seria Super Cub se asamblează în 16 fabrici din 15 țări din jurul lumii și se vinde în 160 de țări. Honda Celebrates 100 Million Unit Global Production Milestone for Super Cub Series Motorcycles Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  6. Ultima săptămână
  7. service Gilera runner 180 cm3

    @scuter.centre te-ar putea ajuta
  8. service Pierd Apa

    @scuter.centre te-ar putea ajuta
  9. service Parere

    Husqvarna, de ceva timp este achizitionata de KTM... ar trebui sa fie un motor numai bun pentru ture scurte de offroad
  10. Șase etape, plus prolog, 658 km, 13.530 m diferență de nivel, soare, praf și epuizare totală pentru unii! Asta vor întâlni concurenții la a 15a ediție a celui mai mediatizat maraton mtb pe etape din lume, ABSA Cape Epic din Africa de Sud. La această ediție, care va avea loc între 18 și 25 martie, România va fi reprezentată de două echipe de la BikeXpert Racing Team. Le urăm de pe-acum baftă! [embedded content] DISTRIBUIȚI Articolul precedentPegas lansează noul mtb Drumuri Grele, cu anvelope 27,5 Plus Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete. Sursa: Freerider
  11. Absa Cape Epic – traseul pentru ediția 2018

    Șase etape, plus prolog, 658 km, 13.530 m diferență de nivel, soare, praf și epuizare totală pentru unii! Asta vor întâlni concurenții la a 15a ediție a celui mai mediatizat maraton mtb pe etape din lume, ABSA Cape Epic din Africa de Sud. La această ediție, care va avea loc între 18 și 25 martie, România va fi reprezentată de două echipe de la BikeXpert Racing Team. Le urăm de pe-acum baftă! [embedded content] DISTRIBUIȚI Articolul precedentPegas lansează noul mtb Drumuri Grele, cu anvelope 27,5 Plus Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete. Sursa: Freerider
  12. service Gilera runner 180 cm3

    Salut am si eu un gilera runner nu de mult timp 180 cm3 in 4 timpi problema este ca lam luat cu apa in uleiii baiatu de la care lam.luat spune ca avea garnitura la chiuloasa am desfacuto si are urme doar de uzura doar la gaurile pe unde circula apa .... care ar mai putea fii cauza sa ajunga apa in ulei astept un raspuns multumesc
  13. Catalin Birovescu

  14. IESIRE DE TOAMNA IN MUNȚI

    @Aferim Majoritatea fug de enduro crezând ca acest sport nu poate fi făcut decat la extrem prin locuri foarte dificile cu mult noroi , praf , bolovani . Vorba lui Bogdan Harea " ... reiese faptul ca omul se trage din mistreți " . Eu inteleg altfel acest sport . Nu fortez inutil motorul ; nu abordez cele mai imposibile trasee ; ocolesc bălțile .La urma raman mereu odihnit si cu buna dispozitie . Chiar te invit sa-ti iei si un enduro si iti voi fi un bun pedagog . Referitor la "iesirea in munti " am multe de povestit dar inca nu mi-a venit cheful . De-abia, de-abia am reusit sa iesim la liman cu intunericul peste noi si prin paduri practic blocate de copacii rupti de furtuna . Astazi , in schimb am facut o incursiune cu Yamaha Tenere in patru localitati diferite : Corbeni ; Bradulet ; Slatian-Nucsoara ; Robaia-Musatesti si am sa va pun cateva imagini deosebit de placute de la Satul de Vacanta Bradulet unde familia mea de motociclisti detinem patru cabane .
  15. Dainese Settantadue, echipamente moto pentru cei mai fini dintre rideri Dupa doi ani de pregatire, Dainese prezinta un nou brand care face parte din familia grupului, Dainese Settantadue, o interpretare contemporana a mai multor obiecte vestimentare vintage, dedicate celor care privesc motocicleta ca pe un adevarat obiect de cult. Chiar istoria Dainese permite acest lucru, fiind suficient sa intri in arhiva Dainese, explica CEO-ul Cristiano Silei, pentru a-ti gasi inspiratia. Istoria, frumusetea dar si caracterul contemporan sunt cele trei valori pe care este fondat noul brand Dainese. Interesanta este declaratia lui Renato Montagner, care spune ca a stat “ascuns” timp de multe saptamani in arhiva Dainese, cautand inspiratie in marile colaborari stilistice ale trectului, asa cum au fost cele cu Yohji Yamamoto sau Valextra. Asadar, prima colectie Dainese Settantadue celebreaza dragostea, stilul, inovatia, cercetarea si, mai presus de orice, pasiunea pentru design. “Este o colectie dedicata spiritelor fine, autentica, progresista, sofisticata, fara compromisuri, nici de calitate, nici de detalii”, puncteaza directorul artistic Dainese. Iar in centrul primei colectii de echipamente moto a Dainese Settantadue sta jacheta de piele, o piesa de vestimantie “evergreen”, care te va insoti de-a lungul vietii cu micile si marileo placeri pe care aceasta le ofera. Gratie tehnicilor de productie ale acestei jachete de piele moto, placerea mersului pe motocicleta va fi maxima, deoarece ea ofera o maxima protectie, cu o nota de eleganta care este adaptata vremurilor actuale, dar nu se dezice de memoria deceniilor trecute. Poti descoperi mai multe detalii pe www.dainesesettantadue.com, Dual Motors are placerea de a reprezenta ca importator oficial in Romania marca Dainese.
  16. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Da, corect. Așa este, o unitate stilistică trebuie să existe - că altfel ar părea o superficialitate sau greșeală dacă l-ai lăsa așa.
  17. Pegas lansează noul mtb Drumuri Grele, cu anvelope 27,5 Plus

    Noua bicicletă Drumuri Grele de la Pegas, a fost recent lansată. Mtb-ul păstrează linia cadrului Pegas ușor de recunoscut și în plus, echipează noul model cu componente de calitate. Există câteva elemente care din start aduc un „plus” noului model. În primul rând Drumuri Grele este echipată cu noile anvelope 27,5 Plus. Introduse recent, chiar și în lume, Drumuri Grele dispune de anvelopele 27,5×3.0. Asta înseamnă o lățime mare a cauciucului și implicit o aderență excelentă. Suspensia este iarăși un element demn de menționat. Furca RST Alpha 27.5+ oferă 120 mm de suspensie, mai mult decât au în general bicicletele obișnuite de cross country. Cadrul este din aluminiu 6061, dar partea interesantă e că țeava steerer este conică. Acest lucru se traduce în teren prin rigiditate crescută a frameset-ului și manevrabilitate mai precisă. La fel de interesant este că Pegas a ales din nou o transmisie 1x pentru bicicletele sale. Vorbim aici de 1×10, cu o singură foaie pe față și 10 pinioane 11-36T pe spate. Având o foaie cu 34 dinți și brate de 170 mm, transmisia ar trebui să ofere suficient cuplu la munte, indiferent de condiția fizică a ciclistului. Schimbătorul de viteze, pentru că la Drumuri Grele avem doar unul, pe spate, este de la Microshift, o altă componentă de calitate pe această bicicletă. Împreună cu shifterul Microshift, transmisia ar trebui să funcționeze fără probleme în natură. Alte componente de calitate sunt șaua Selle Royal, frânele mecanice pe disc Tektro și butucii Neco. Bicicleta este disponibila în trei culori și două dimensiuni de cadru: 18,5 inch în culorile bleu și albastru și 17 inch în culoarea mov. Greutatea anunțată este de 15,3 kg, iar prețul este de 2.399 lei. [embedded content] Pegas Drumuri Grele va ajunge în curând și la noi în redacție pentru test. Sursa: Freerider
  18. Noua bicicletă Drumuri Grele de la Pegas, a fost recent lansată. Mtb-ul păstrează linia cadrului Pegas ușor de recunoscut și în plus, echipează noul model cu componente de calitate. Există câteva elemente care din start aduc un „plus” noului model. În primul rând Drumuri Grele este echipată cu noile anvelope 27,5 Plus. Introduse recent, chiar și în lume, Drumuri Grele dispune de anvelopele 27,5×3.0. Asta înseamnă o lățime mare a cauciucului și implicit o aderență excelentă. Suspensia este iarăși un element demn de menționat. Furca RST Alpha 27.5+ oferă 120 mm de suspensie, mai mult decât au în general bicicletele obișnuite de cross country. Cadrul este din aluminiu 6061, dar partea interesantă e că țeava steerer este conică. Acest lucru se traduce în teren prin rigiditate crescută a frameset-ului și manevrabilitate mai precisă. La fel de interesant este că Pegas a ales din nou o transmisie 1x pentru bicicletele sale. Vorbim aici de 1×10, cu o singură foaie pe față și 10 pinioane 11-36T pe spate. Având o foaie cu 34 dinți și brate de 170 mm, transmisia ar trebui să ofere suficient cuplu la munte, indiferent de condiția fizică a ciclistului. Schimbătorul de viteze, pentru că la Drumuri Grele avem doar unul, pe spate, este de la Microshift, o altă componentă de calitate pe această bicicletă. Împreună cu shifterul Microshift, transmisia ar trebui să funcționeze fără probleme în natură. Alte componente de calitate sunt șaua Selle Royal, frânele mecanice pe disc Tektro și butucii Neco. Bicicleta este disponibila în trei culori și două dimensiuni de cadru: 18,5 inch în culorile bleu și albastru și 17 inch în culoarea mov. Greutatea anunțată este de 15,3 kg, iar prețul este de 2.399 lei. [embedded content] Pegas Drumuri Grele va ajunge în curând și la noi în redacție pentru test. Sursa: Freerider
  19. Hammerhead Karoo este noul ciclocomputer cu Android

    Hammerhead Karoo este un nou ciclocomputer care urmează a fi lansat pe piață în curând. Funcționează cu sistemul de operare Karoo care are la bază un Android 6.0. Numele Karoo vine de la deșertul din Africa de Sud unde fondatorii mărcii au crescut pe biciclete. Karoo este un ciclocomputer smart care știe cam de toate. Punctul lui forte este navigația și crearea de trasee direct de pe computer, fără a fi nevoie de ajutorul unui computer sau telefon. Hammerhead Karoo dispune de integrare cu Strava, oferă programe de antrenament, iar împerecherea cu senzorii se face fie prin ANT+ fie Bloetooth. Senzorii ce pot fi conectați sunt: viteză, cadență, puls, putere, schimbarea vitezelor, oxigenarea mușchilor și controlul trainerului. Suplimentar față de conectivitatea ANT+ și Bluetooth, Karoo dispune de WiFi și inclusiv conexiune GSM, mulțumită sim-ului care poate fi introdus la interior. Dispozitivul este dotat cu un acumulator de 3000 mAh Li-Polymer care oferă 15 ore de funcționare normală sau 10 ore de utilizare dacă ai pornite datele, wireless-ul, iar ecranul are luminozitate maximă. Acumulatorul se încarcă în maxim 3 ore. Unitatea este robustă. La interior dispune de un șasiu din aluminiu acoperit cu o carcasă din ploicarbonat, totul fixat în 8 șuruburi. Protecția la apă este de nivel IP67. Asta însemnă că rezistă în apă timp de 30 minute la o adâncime de 1 m. Dimensiunile fizice sunt destul de mari însa similare cu ale computerelor din ziua de azi. Cu 98 x 72 x 28 mm, noul Karoo este cam de dimensiunea lui Polar V650 și ceva mai scurt decât Garmin Edge 1000. Greutatea este de 185 grame. Dimensiunile exterioare ale unității oferă computerului un ecran cu diagonala de 3,5 inch (53.28 x 71.04 mm) și o rezoluție de 640 x 480, la fel ca primele aparate foto digitale. Instalarea computerului se face într-un suport rotativ standard compatibil Garmin. Dacă ai deja așa ceva este foarte bine, însă dacă nu, Karoo vine în cutie cu suport inclus de la Barfly. Hammerhead Karoo dispune offline de harta de bază a întregii lumi, aceasta fiind actualizată automat, lunar. Memoria unității este de 16 gb, suficient pentru toate hărțile pe care ți le dorești. Nu în ultimul rând, altimetrul este barometric, ceea ce face ca precizia altitudinii să fie mai bună. Prețul nu a fost încă anunțat oficial, însă acesta este de 299$ dacă te înregistrezi pe site și profiți de „oferta secretă”. Sursa: Freerider
  20. Hammerhead Karoo este un nou ciclocomputer care urmează a fi lansat pe piață în curând. Funcționează cu sistemul de operare Karoo care are la bază un Android 6.0. Numele Karoo vine de la deșertul din Africa de Sud unde fondatorii mărcii au crescut pe biciclete. Karoo este un ciclocomputer smart care știe cam de toate. Punctul lui forte este navigația și crearea de trasee direct de pe computer, fără a fi nevoie de ajutorul unui computer sau telefon. Hammerhead Karoo dispune de integrare cu Strava, oferă programe de antrenament, iar împerecherea cu senzorii se face fie prin ANT+ fie Bloetooth. Senzorii ce pot fi conectați sunt: viteză, cadență, puls, putere, schimbarea vitezelor, oxigenarea mușchilor și controlul trainerului. Suplimentar față de conectivitatea ANT+ și Bluetooth, Karoo dispune de WiFi și inclusiv conexiune GSM, mulțumită sim-ului care poate fi introdus la interior. Dispozitivul este dotat cu un acumulator de 3000 mAh Li-Polymer care oferă 15 ore de funcționare normală sau 10 ore de utilizare dacă ai pornite datele, wireless-ul, iar ecranul are luminozitate maximă. Acumulatorul se încarcă în maxim 3 ore. Unitatea este robustă. La interior dispune de un șasiu din aluminiu acoperit cu o carcasă din ploicarbonat, totul fixat în 8 șuruburi. Protecția la apă este de nivel IP67. Asta însemnă că rezistă în apă timp de 30 minute la o adâncime de 1 m. Dimensiunile fizice sunt destul de mari însa similare cu ale computerelor din ziua de azi. Cu 98 x 72 x 28 mm, noul Karoo este cam de dimensiunea lui Polar V650 și ceva mai scurt decât Garmin Edge 1000. Greutatea este de 185 grame. Dimensiunile exterioare ale unității oferă computerului un ecran cu diagonala de 3,5 inch (53.28 x 71.04 mm) și o rezoluție de 640 x 480, la fel ca primele aparate foto digitale. Instalarea computerului se face într-un suport rotativ standard compatibil Garmin. Dacă ai deja așa ceva este foarte bine, însă dacă nu, Karoo vine în cutie cu suport inclus de la Barfly. Hammerhead Karoo dispune offline de harta de bază a întregii lumi, aceasta fiind actualizată automat, lunar. Memoria unității este de 16 gb, suficient pentru toate hărțile pe care ți le dorești. Nu în ultimul rând, altimetrul este barometric, ceea ce face ca precizia altitudinii să fie mai bună. Prețul nu a fost încă anunțat oficial, însă acesta este de 299$ dacă te înregistrezi pe site și profiți de „oferta secretă”. Sursa: Freerider
  21. Triada MTB 2018 a fost anunțată. Noutățile anului viitor

    Am primit astăzi de la organizatorii Triadei MTB, toate noutățile importante pentru anul viitor, așadar vi le facem cunoscute și vouă. Iată despre ce este vorba: Pentru că sezonul 2017 se apropie de final ne-am gândit să anunțăm datele competițiilor din cadrul Triadei MTB de anul viitor. Și pentru a vă da un plus de motivație pentru iarna ce urmează, când antrenamentele sunt ceva mai greu de digerat, venim și cu câteva noutăți. În primul rând avem un nou logo care sperăm să vă placă. Ne gândim de mai mult timp la această schimbare dar acum am avut în sfârșit curajul să o facem. Avem de asemenea un nou domeniu web, deci de acum încolo veți găsi toate informațiile pe www.triadamtb.ro. În ce privește competițiile vom avea în 2018 patru zile de concurs, cu multe xc-uri: XCC, XCO, XCP, XCM. Cele două competiții din cadrul Triadei MTB 2018 vor fi practic fiecare cu câte 2 zile de concurs. Începem în 28 și 29 aprilie cu “Avrig Mountain Bike Race”. Pentru ziua de sâmbătă pregătim un nou format bazat pe Cross Country Short Track dar cu câteva elemente proprii. Tot sâmbătă vom avea concursurile pentru copii iar duminică dimineața startul pentru maraton și point-to-point unde traseele vor fi în mare parte similare cu cele din 2017. Timpii de sâmbătă se vor cumula cu cei de duminică pentru a da clasamentul final al competiției. Locația principală rămâne Palatul Brukenthal Avrig. Pentru 21-22 iulie am programat „Geiger MTB Challenge” tot la Arena Platoș Păltiniș la fel ca în ultimii doi ani. Mulți ne-au reproșat faptul că am scos Cross Country-ul Olimpic din meniu așa că ne-am hotarât să-l băgăm la loc anul viitor. Deci XCO sâmbătă și XCP/XCM duminică, din nou cu un clasament final bazat pe timpii cumulați ai celor două zile de concurs. Traseele de duminică vor suferi unele modificări doar ca să vă ducem și pe alte poteci din zonă, fără a afecta major datele generale ale fiecărui traseu. Plănuim să introducem și un traseu mai scurt pe care vor putea concura cei mai puțin experimentați dar și copiii peste 10 ani. Le mulțumim sponsorilor și partenerilor care au fost cu noi în 2017 și sperăm să-i avem alături și anul viitor: Primăria Avrig, Consiliul Județean Sibiu, MAPEI, BOSCH, FARESIN, URGO, SCOTT, SANTAL, POWER BAR, BALLAN SPORTSWEAR, IDEAL, POLAR, AVstore.ro, SHIMANO, ACTION SPORT, Palatul Brukenthal Avrig, Arena Platoș Păltiniș, KissFM, Zile și Nopți, Tribuna, Sibiu100%, ciclism.ro, freerider.ro, dirtbike.ro. via Triada MTB Sursa: Freerider
  22. Am primit astăzi de la organizatorii Triadei MTB, toate noutățile importante pentru anul viitor, așadar vi le facem cunoscute și vouă. Iată despre ce este vorba: Pentru că sezonul 2017 se apropie de final ne-am gândit să anunțăm datele competițiilor din cadrul Triadei MTB de anul viitor. Și pentru a vă da un plus de motivație pentru iarna ce urmează, când antrenamentele sunt ceva mai greu de digerat, venim și cu câteva noutăți. În primul rând avem un nou logo care sperăm să vă placă. Ne gândim de mai mult timp la această schimbare dar acum am avut în sfârșit curajul să o facem. Avem de asemenea un nou domeniu web, deci de acum încolo veți găsi toate informațiile pe www.triadamtb.ro. În ce privește competițiile vom avea în 2017 patru zile de concurs, cu multe xc-uri: XCC, XCO, XCP, XCM. Cele două competiții din cadrul Triadei MTB 2018 vor fi practic fiecare cu câte 2 zile de concurs. Începem în 28 și 29 aprilie cu “Avrig Mountain Bike Race”. Pentru ziua de sâmbătă pregătim un nou format bazat pe Cross Country Short Track dar cu câteva elemente proprii. Tot sâmbătă vom avea concursurile pentru copii iar duminică dimineața startul pentru maraton și point-to-point unde traseele vor fi în mare parte similare cu cele din 2017. Timpii de sâmbătă se vor cumula cu cei de duminică pentru a da clasamentul final al competiției. Locația principală rămâne Palatul Brukenthal Avrig. Pentru 21-22 iulie am programat „Geiger MTB Challenge” tot la Arena Platoș Păltiniș la fel ca în ultimii doi ani. Mulți ne-au reproșat faptul că am scos Cross Country-ul Olimpic din meniu așa că ne-am hotarât să-l băgăm la loc anul viitor. Deci XCO sâmbătă și XCP/XCM duminică, din nou cu un clasament final bazat pe timpii cumulați ai celor două zile de concurs. Traseele de duminică vor suferi unele modificări doar ca să vă ducem și pe alte poteci din zonă, fără a afecta major datele generale ale fiecărui traseu. Plănuim să introducem și un traseu mai scurt pe care vor putea concura cei mai puțin experimentați dar și copiii peste 10 ani. Le mulțumim sponsorilor și partenerilor care au fost cu noi în 2017 și sperăm să-i avem alături și anul viitor: Primăria Avrig, Consiliul Județean Sibiu, MAPEI, BOSCH, FARESIN, URGO, SCOTT, SANTAL, POWER BAR, BALLAN SPORTSWEAR, IDEAL, POLAR, AVstore.ro, SHIMANO, ACTION SPORT, Palatul Brukenthal Avrig, Arena Platoș Păltiniș, KissFM, Zile și Nopți, Tribuna, Sibiu100%, ciclism.ro, freerider.ro, dirtbike.ro. via Triada MTB Sursa: Freerider
  23. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Am vopsit scaritele de pasager si le-am pus mansoane noi: Cadrul si bascula atasului vopsite de Urse Emilian dupa ce le-a sablat:
  24. Intrunirea de toamna 2017

    Frumos.
  25. Cele mai bune momente ale lui Julien Absalon în 2017

    Julien Absalon este un ciclist de cross country născut în 1980, în Franța. De-a lungul carierei, palmaresul său a devenit atât de bogat încât est dificil chiar de enumerat. Să menționăm doar că are două medalii Olimpice, cinci la Campionatele Mondiale, 7 la Cupa Mondială și încă cinci la Campionatul European. Toate de aur. În acest moment el concurează pentru BMC pe un Fourstroke full suspension. foto: Irmo Keizer – pinkbike.com[embedded content] DISTRIBUIȚI Articolul precedentFumpa este pompa electrică miniaturală pentru bicicletă Articolul următorTriada MTB 2018 a fost anunțată. Noutățile anului viitor Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete. Sursa: Freerider
  26. Julien Absalon este un ciclist de cross country născut în 1980, în Franța. De-a lungul carierei, palmaresul său a devenit atât de bogat încât est dificil chiar de enumerat. Să menționăm doar că are două medalii Olimpice, cinci la Campionatele Mondiale, 7 la Cupa Mondială și încă cinci la Campionatul European. Toate de aur. În acest moment el concurează pentru BMC pe un Fourstroke full suspension. foto: Irmo Keizer – pinkbike.com[embedded content] DISTRIBUIȚI Articolul precedentFumpa este pompa electrică miniaturală pentru bicicletă Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete. Sursa: Freerider
  27. articole Tehnica Germana Uitata - Linkuri

    Goagăl Transleit. Ajutor un hoţ interneişănăl. Să-i abonăm mailul la multe spamuri, zic.
  28. Dainese Settantadue

    Since 1972, motorcycling has been our most intense passion. Driven by love for innovation, we have redefined the meaning of safety for motorcyclists. True to our Italian heritage, we pursue style, beauty and effortless elegance. Dainese Settantadue is our contemporary interpretation of the history of riding wear, the same history we contribute to write. Authentic, progressive, sophisticated, uncompromising in quality and attention to detail.
  1. Încarcă mai multă activitate
×