Toata activitatea

Se afișează tot conținutul.

Fluxul se actualizează automat   

  1. Astăzi
  2. Am platit 200 lei, din care: 100 lei Anton Banciog (eu) 100 lei Marian Ciudin
  3. Predeal, 24.02.2017 : https://youtu.be/H2z8QEse1PM Mai lipseste transportul echipamentului pe moto! Carjele le-am transportat pe suport special, folosindu-le la destinatie! Topic preluat automat
  4. Trei dintre cei mai buni ciclomesageri din lume ajung în Mumbai, India, pentru un concurs. Cine livrează cel mai repede masa de prânz în cel mai congestionat oraș din lume? Concursul are o însemnătate specială pentru că Mumbai este unul din cele mai aglomerate, dezordonate și periculoase pentru bicicliști orașe din lume. Pe de altă parte „Bike Unfriendly: The Mumbai Mess” este un proiect care scoate în evidență problemele infrastructurii și bătălia pentru spațiu între mașini, pietoni, bicicliști și… animale domestice!! Sursa: Freerider
  5. Salut! Dupa ce anul trecut am fost la cursa de MotoGP din Valencia si am ramas placut impresionat am decis ca trebuie sa ma intorc din nou in Spania anul asta asa ca am cumparat bilete pentru cursa din Barcelona-Catalunya. Cazare nu am cumparat inca insa planuiesc sa iau cat mai aproape de plaja. Voi sta 5 zile si planuiesc sa vizitez cat mai multe chestii. Intrebarea este, stiti cumva vreun parc/parcuri acvatice cu tobogane nebune in Barcelona sau in apropiere de Barcelona ? Sau eventual zone frumoase unde as putea face scufundari ? Topic preluat automat
  6. A ramas cum s-a stabilit la sedinta anuala de anul trecut. Organizatori sunt cei care s-au oferit atunci respectiv Radu Adrian ( Bujie), Radu Stefan si Emil Trasculescu, iar locatia cea votata tot atunci. Im amintirea lui Fane care a propus si sustinut locatia, si pt ca nu-l mai putem face sa se razgandeasca am zis sa ramana cum s-a stabilit. Pt anul asta. Pt la anu, putem stabili orice alta locatie, iar organizatorii voluntari se vor ocupa de asta. Atat hotelul Central cat si pensiunea propusa de Calin sunt viabile. Hotelul Central ofera aproape aceleeasi conditii de cazare, masa si tratament cu piscine interioare si exterioare cu apa termala, dar la un pret usor mai mic. La hotelul Class inca nu stim daca piscina este incalzita/ termala, iar faptul ca este izolata face posibilitatea de divertisment redusa. Ambele insa se califica, cel putin dpmdv pt o viitoare intalnire. E bine ca propunerile pt locatii sa fie documentate si sa se faca la sedinta anuala unde suntem multi si putem hotara in unanimitate ce si cum. Desi am scris in nume personal cam astea au fost concluziile discutiei de aseara. Avem timp cateva luni sa punem ban pe ban, sa mai renuntam la cate o placere marunta si sa ne intalnim in nr cat mai mare la Calimanesti. Hai cu Primavara ! Particantii sunt rugati sa anunte aici plata avansului in contul indicat mai sus, iar joi la Nasu pt cei din Buc sau in trecere, se pot preda banii unuia dintre organizatorii prezenti sau mie. Cum se strang cei 3000 roni ii trimitem in contul complexului de tratament.
  7. Ieri , 23.02 , am facut o tura scurta : Pitesti - Vidraru cu noua jucarie . Attached Thumbnails Topic preluat automat
  8. Salutare, As vrea sa va povestesc despre experienta mea cu service-ul Auto Cover (Parcul Industrial) anul trecut, prin vara. De ceva timp aveam o vibratie destul de deranjanta, initial am crezut ca e vreun surub desprins, etc. Dupa ce am strans tot ce puteam strange in fata blocului am decis sa apelez la un service. Service-ul la care ma duceam de obicei in Bucuresti era full, deci am apelat la Auto Cover. Prima data mi-au umblat la furca si mi-au zis ca "au reparat oglinda de la far, care avea niste cleme rupte si ca au strans niste suruburi, au fixat bordul (care intr-adevar vibra putin)". Mi se parea de ceva timp ca distributia cam "clantane", mai ales cand este motorul rece, le-am zis, dar tipul de acolo a zis ca nu e de la distributie. Pentru toate acestea am platit undeva la 180 RON. Nu am comentat. Am dat banu si am plecat. Motorul vibra la fel. M-am intors la ei si le-am zis ca plec doua saptamani in concediu si ca voi veni sa o iau dupa aceea, intr-o sambata, sa nu se grabeasca, sa o repare cum trebuie. Dupa cele doua saptamani, sun cu o zi inaine, "stiti... maine vin sa iau si eu motorul..." Doamna de la celalalt capat mirata: "Aaaa, pai baietii nici nu s-au apucat de ea... dar veniti sambata". Zis si facut, ma duc sambata, doamna foarte incantata: "Au rezolvat baietii, nu mai vibreaza, au lipit toba cu scotch". Cand imi aduc mobra avea ambele evacuari (Leo Vince Carbon) bandajate cu banda din aceea de se pune la zugravit sa nu manjesti intrerupatoarele cand dai cu lavabil. Una din evacuari era astupata integral cu banda iar cealalta cam 70%. O porneste si incepe sa pufaie prin gaurica lasata libera. Nu am mai avut cuvinte, am rupt tigania pe care o facusera ei si am plecat. Acesta este service-ul Auto Cover. Imi pare rau ca nu am facut fotografii. Pentru banii platiti m-am ales totusi cu o gentuta termica pe care o folosesc si acum si un incarcator de masina pe care l-am aruncat (nu era bun) primite cadou de la ei. PS: Am fost cu mobra (Suzuki GSR600) la un prieten mecanic, m-a intrebat din prima "Cum dreacu poti ba sa mergi cu distributia in halu' asta?". Am schimbat distributia la el si totul este ok acum. Postez acestea deoarece se apropie sezonul si ar fi pacat sa isi mai ia si altii tepe de genul acesta. Toate cele bune. Topic preluat automat
  9. Deci ramane cum am stabilit ? Ce s-a discutat aseara? Nimeni .. nimic?
  10. Avand drum pe la Valcea am ajuns si eu la Calimanesti. Cu ajutorul unor "indicatii pretioase" asigurate de Bujie , m-am intalnit si cu actualul Director de marketing. Este vorba de Dl. Vilau Sergiu. Acesta mi-a dat o Factura pro forma - pe care o atasez.
  11. sanatate si multi km pe 2 roti tuturor
  12. Peste 120.000 de km, 54 de țări și 442 de zile. Singur, pe o sportivă – Suzuki GSX-R 1000. Dar nu asta este lecția de curaj la care mă refeream în titlu, pentru că a face off-road și touring cu GSX-R poate fi catalogat și ca auto-flagelare. Povestea lui Bruce Smart este alta. De pe 1 octombrie 2012 până pe 14 iunie 2014 a călătorit în jurul lumii pentru a-și ține promisiunea făcută mamei lui, care a pierdut lupta cu cancerul. A vândut tot ce avea și a plecat la drum într-o călătorie unică. Iar ce-a urmat nu face parte din șirul de povești de aventură pline de oameni zâmbitori și ospitalieri. În Mauritania, după ce a mers prin mijlocului unui câmp minat, motocicleta lui plină de stickere nu a făcut o impresie pozitivă. A fost jefuit în fiecare zi de așa-zișii oficiali, care împânzeau drumurile, iar într-o seară era cât pe ce să fie prins de teroriștii din gruparea Boko Haram. Apoi, localnici aruncau în el cu tot ce aveau, îl scuipau, nu voiau să-i vândă nimic. Un tovarăș pe care-l întâlnise pe drum l-a ajutat să se pună pe picioare. Dar când să treacă în Senegal, Mauritania l-a mai pus odată la încercare. A fost sechestrat în orașul Rosso de către o gașcă de bandiți care au furat de la el tot ce s-a putut fura, apoi i-au dat drumul. A fost momentul în care a clacat și s-a întors, rușinat, acasă. Nu mai avea nimic, nici bani, nici stimă de sine. Dar încurajările prietenilor, un sponsor și promisiunea făcută l-au ridicat, iar după trei săptămâni a plecat din nou la drum și de această dată și-a îndeplinit misiunea. A fost vrăjit de peisajele din Norvegia, de rușii foarte prietenoși, s-a dat cu anvelopele lui de sportivă pe drumurile de Pământ din Laos. Bruce a sintetizat experiența în clipul de mai jos, postat pe canalul său de YouTube. [embedded content] A, de ce o sportivă? Pentru că a vrut să facă ceva diferit și pentru că a fost inspirat mai degrabă de Sjaak Lucassens și Nick Sanders – ambii aventurieri pe Yamaha R1 – decât de Ewan McGregor și Charlie Boorman. Povestea lui, mai pe larg, pe motorcyclediaries.com Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  13. calatorii

    Am ajuns la jumătate cu numărul de precomenzi necesare pentru ghidul Trasee Off-Road în Bosnia-Herţegovina. Mai avem nevoie de 100 de precomenzi si o să putem publica ghidul. Nu te-a convins încă ?? Mai jos ai videoclipul celui mai frumos traseu din ghid - spre satul Lukomir. Poţi face o precomandă de aici: https://goo.gl/47phJD
  14. Salut Maine o sa merg la un prieten in judet, care pleaca in Germania si imi lasa motorul am discutat cu el si ne-am inteles la o suma modica pe care sa i-o dau. intebarea mea este in felul urmator : ce acte imi sunt necesare ca sa ma pot plimba in regula cu ea, dar fara sa o trec pe numele meu ? ( asig expirata, ipt valabil pana in august) Topic preluat automat
  15. SALUT. AM SI EU O PROBLEMA LA UN CBR600 F4I . LA PORNIRE MERGE FRUMOS, ROTUND STA IN 1200 DE ROTATII. DAR DUPA CE FAC O TURA CU EA STA IN 1600-1800 RPM. CEVA IDEII?? SAU S-A MAI CONFRUNTAT CINEVA CU PROBLEMA ASTA? MULTUMESC! Topic preluat automat
  16. Ieri
  17. until
    Petrece un weekend minunat la Zilele Nordului (17-20 august) În 2017, a VII-a ediție MTB Maratonul Nordului rămâne în nordul extrem, dar vă propunem o nouă aventură. Ediția MTB MN 2017 va avea loc în 19 august la Pomârla/ Botoșani. Pomârla se află la 45 km de Darabani, locul central al festivalului Zilele Nordului și [...]\N
  18. Petrece un weekend minunat la Zilele Nordului (17-20 august) În 2017, a VII-a ediție MTB Maratonul Nordului rămâne în nordul extrem, dar vă propunem o nouă aventură. Ediția MTB MN 2017 va avea loc în 19 august la Pomârla/ Botoșani. Pomârla se află la 45 km de Darabani, locul central al festivalului Zilele Nordului și la 50 km de Botoșani. Vor fi două trasee: unul lung (cca 60 km) și unul scurt (cca 30 km). Ne vom bucura din nou de Lunca Prutului (zona de graniță cu Ucraina), traversând drumuri forestiere, zone accidentate, poteci, acele “jungle virgine din vecinătatea Prutului” ,drumuri publice, dealuri și văi din mai multe sate nordice. Trecem prin Hilișeu, unde vom avea un punct intermediar de control. Aici veți putea vizita o biserică unicat. Pomârla vă așteaptă cu câteva surprize: un Institut Academic transformat acum în liceu. A fost prima școală privată din Moldova. Suntem din nou la granița cu Ucraina (Racovăț) și aproape de Darabani, unde continuă distracția tot weekendul. http://www.maratonulnordului.ro/ https://www.facebook.com/events/1287649501322658/ Vezi articolul integral
  19. La multi ani Cosmine !!!
  20. Stiu ca mai exista un topic despre acest motor...dar dateaza din vremuri imemoriabile...mai precis 2009. M-am gandit sa-l readuc la suprafata pt ca se pare ca modelul este inca activ...si sper ca apreciat de unii. Modelul din 2016 nu a suferit modificari importante fata de cel din 2008. Motor 1 cilindru, 4 timpi, 4 valve, DOHC Racire cu lichid Capacitate 250 cmc Raport de compresie 11.8:1 Putere 31 CP Cuplu 23,7 Nm la 8.000 rpm Cutie de viteze 6 trepte Pornire electrica Transmisie pe lant Dimensiuni 2115 x 810 x 1190 mm (LxlxH) Inaltimea sa 895 mm Garda la sol 265 mm Greutate 136 kg, la plin Anvelope fata 110/70R17M/C 54H Anvelope spate 130/90R17M/C 54H Frana fata 1 disc de 298 mm Frana spate 1 disc de 230 mm Suspensie fata furca telescopica inversata, cursa 270 mm Suspensie spate monoamortizor, cursa 265 mm Capacitate ulei 1.5 L Rezervor 7.6 L Topic preluat automat
  21. Cumpar crash bar pt. Kawasaki EN 500AC, an 2003. Ma poate ajuta cineva ?. Topic preluat automat
  22. cumpar motor de suzuki gsx-r an fab 2000.AD/GSX-R asa scrie in CI la rubrica 4 tip-varianta » Post actualizat in 23 Feb 2017 18:05 cumpar motor de suzuki gsx-r an fab 2000.AD/GSX-R asa scrie in CI la rubrica 4 tip-varianta 600 cc Topic preluat automat
  23. Salut! Caut un mecanic moto in Braila urgent. Cine stie un mecanic bun va rog sa imi lasati aici sau pe PM detalii sau macar un nr. de telefon. Multumesc! Topic preluat automat
  24. La multi ani prietene,sanatate si mii de km pe 2 roti!
  25. Ni se transmite că se oferă recompensă 100.000$ pentru returnarea lor la grădina zoologică. Dacă ursulețul panda este plauzibil, iepurașul roz nu știm cum să-l interpretăm. Adevărul este că amatorii de fixie au fost întotdeauna mai… speciali. Michael Guerra este “the Panda” și Luca Botte “PINK RABBIT”. Sursa: Freerider
  26. "LA MULTI ANI!" azi pentru Cosmin, zis Kosmo...cu sanatate si...beutura, oriunde ne-am intalni!
  27. Look produce unele dintre cele mai ușoare angrenaje din carbon de pe piață. A reușit asta integrând brațele, spiderul și axul într-o singură piesă. Nici cadrele Look nu sunt rele deloc. Acum Look s-a asociat cu SRM pentru a oferi angrenaje cu power meter integrat, compatibile cu orice ax modern. În plus angrenajele Look oferă și insertul Look Tri Lobe prin care poți obține cele 3 lungimi de braț pedalier (170; 172,5 si 175 mm) folosind același braț pedalier. Potrivit celor de la Look, noile angrenaje oferă cel mai înalt raport rigiditate-greutate și vor fi construite în jurul spiderului cu power meter SRM Origin. De asemenea, aceste noi angrenaje vor fi folosite în sezonul competițional 2017 de echipele Team Bahrain-Merida și AG2R La Mondiale. Procesul modular de construcție a angrenajului îl fac să fie compatibil cu bicicletele de șosea, pistă și mtb prin folosirea diferitelor variante de foi și axuri. Greutatea variantei cu brațe din carbon și ax din oțel are o greutate anunțată de 599 grame. Prețul nu este cunoscut încă. Sursa: Freerider
  1. Încarcă mai multă activitate
  • Bine ai veit pe Comunitatea motociclistilor si biciclistilor din Romania ”Mai multi prieteni, mai uniti, impreuna pentru o idee si o pasiune fara margini” Ne-am adunat intr-o familie, frati pe sosea si camarazi in comunitate. O pasiune cu doua roti, un million de prieteni pe sa, motociclisti pe Harley sau scuteristi cu acte noi. Te-ai gandit vreodata de ce pe motocicleta nu exista marsarier? Pentru ca echilibrul este imposibil de atins atunci cand mergi cu spatele pe doua roti. Priveste in fata, mergi inainte. Asta facem noi zi de zi pe Pro-Bike. Pasiunea pentru motociclete ne-a adus la un loc si-am vrut sa cream un camin pentru cei ca noi. Suntem multi, gandim la fel, ne dorim si visam la aceleasi lucruri, avem unitate in aspiratii si ne inspiram unul de la celalalt. Ne gasesti povestile pe site, in nenumaratele topicuri scrise cu drag de membri. Am conturat online un loc ce oglindeste realitatea pe care o intalnim zi de zi. Te pregatesti sa devii motociclist? Arunca un ochi pe site si iti vei face o idee despre lumea in care pasesti. Pe forum ne poti intreba orice, fie ca esti incepator, fie ca vrei sa ne dai un sfat. Suntem aici o familie de peste 39.000 de membri. Cu unii te vei iubi, cu altii te vei contra, ca in viata, ca in orice familie. Ca pe motocicleta. stii cum intr-un grup de motociclisti pe sosea doi, trei merg in fata, doi, trei raman mai in spate? Pe Pro-Bike noi nu lasam pe nimeni in urma, stam in linie cu totii. in comunitatea Pro-Bike, ajutorul reciproc este esential. Motociclistii se ajuta intre ei ca fratii, iar membrii comunitatii stiu cum sa ofere ajutorul, dar si sa-ti dea idei pentru a te descurca singur in situatii dificile sau se te directioneze catre un prieten, care are un prieten, al carui prieten iti descurca itele. stii despre ce vorbim, lumea este mare, dar in lumea motociclistilor ne stim cu totii. Iar daca ti-e mai usor sa navighezi online, pe site ai multe instrumente utile: harta serviciilor pentru motociclisti (service-uri si magazine), harta drumurilor din Romania pentru diverse tipuri de motociclete sau harta membrilor, prin care acestia se pot contacta si isi pot vedea locatia. Ba chiar si peste 1600 de manuale de service ca sa iti poti repara sau intretine singur motocicleta. Aici suntem toti campioni. Majoritatea dintre noi suntem campioni ai tastaturii, mereu prezenti, dar altii sunt campioni adevarati, ce si-au luat inspiratia de pe site si au adaugat un strop de competitivitate genetica. Crestem talente, ne place sa indeplinim vise si sa ghidam vietile si rotile catre drumuri cu asfalt intins. Daca vrei sa vezi atmosfera destinsa din comunitatea noastra, este de ajuns sa deschizi galeria cu poze de la intrunirile si evenimentele noastre. O sa te imbeti din povestile in imagini ale calatoriilor, parfumate cu inspiratie de noi destinatii. si daca tot nu esti convins, trebuie sa ne vizitezi si in carne si oase. Ne intalnim adesea si in persoana. Pentru ca viata este prea scurta sa nu facem ceea ce ne place, am ales viata pe doua roti. Ca si tine. si tot ca tine, ne este greu peste iarna sa ne luam ramas bun de la “iubita” cu motor. Asa ca nu ne luam, dar de fiecare data cand o parasim pentru o vreme, mai aruncam o ultima privire in spate. stim ca te regasesti in cele de mai sus, asa ca alatura-te noua. Vrem sa te cunoastem, spune-ne povestea ta.
  • Descarca aplicatia PRO-BIKE Market
    Bursa de motociclete, echipamente, piese si accesorii

    pro-bike market on app store pro-bike market on Google Play Market

    Descarca aplicatia PRO-BIKE Forum
    Participa la discutii direct din aplicatie

    pro-bike forum on app store pro-bike forum on Google Play Market

  • Tag Cloud

  • AutoPieseOnline24.ro