Toata activitatea

Se afișează tot conținutul.

Fluxul se actualizează automat   

  1. Ieri
  2. service

    Un tinichigiu bun te-ar pute ajuta să-l îndrepți la rece, apoi slefuit și polișat până arată ca nou. Sent from my iPad using PRO-BIKE Forum mobile app
  3. Va salut Bucureșteni și nu numai. Ne vedem in Piață Alba Iulia? Topic preluat automat
  4. video

    Da, și în Japonia există biciclete și poteci, iar japonezii se dau și ei destul de bine… Sursa: Freerider
  5. ADVERTORIAL Dacă nu ai auzit deja de Puky, îți spunem că este o marcă de vehicule pentru copii ce activează din 1949 doar în această ramură. Au început cu producția de trotinete la Düsseldorf, iar de atunci fabrică biciclete, trotinete, triciclete, karturi și multe altele doar în Germania. Astăzi pe ușa fabricii ies cam 2.000-3.000 de vehicule pe zi. 68 de ani de experiență într-un domeniu nu sunt puțini, iar acest fapt se regăsește în calitatea constantă a produselor. Nici de la un an la altul, modelele nu suferă mari schimbări, pentru că de ce ai schimba ceva ce îndeplinește foarte bine un scop? Iar scopul Puky este să ofere siguranță, confort și simplitate în produsele sale, astfel încât, spre exemplu, să atenueze șocurile unui eventual accident sau să reducă cât de mult se poate mentenanța vehiculului. O scurtă introducere a fost binevenită dar și suficientă, pentru că a sosit timpul să trecem la vehiculele propriu-zise. Cum spuneam, Puky are o paletă largă de produse, pe care le oferă în funcție de fazele de dezvoltare ale copilului, în număr de patru: 1.Faza 1-2 ani: Copilul vrea să fie activ și simplele mișcări pe care le poate face împingând vehiculul în față îl vor ajuta să-și dezvolte coordonarea. 2.Faza 2-3 ani: Cel mic începe să-și dezvolte echilibrul și descoperă lumea alături de cei din jur. 3.Faza 4-5 ani: Dezvoltarea fizică continuă, iar copiii dobândesc încredere. 4.Faza 6-8 ani: Copiii încep să rezolve probleme și să gândească analitic, iar mișcarea face parte din dezvoltarea corectă în continuare. „My first Puky” Primul lui Puky poate să fie ori Wutsch ori PUKYlino. Ambele vehicule sunt un excelent punct de start în dezvoltarea mobilității copilului, iar principala diferență este dată de mediul de utilizare. PUKYlino este gândit pentru utilizarea în spații închise, iar Wutsch pentru afară. Pentru ambele vehicule, copilul trebuie să aibă minim 75-80 cm înălțime și să poate să stea în picioare și să meargă (neajutat). În schimb, Puky îl va antrena în mișcări de direcție și împingere. Bicicleta de învățare Probabil primul vehicul cu două roți din viața copilului ar putea fi bicicleta de învățare. Este excelentă pentru a antrena coordonarea și echilibrul. Introducerea celui mic în lumea ciclismului se poate face ușor, deoarece bicicleta de învățare are cadrul lăsat în jos pentru facilita urcarea și coborârea de pe aceasta. Detaliile nu sunt neglijate, ghidonul fiind „presărat” de protecții, iar șaua este construită tot pentru învățare. Puky recomandă ca cel mic să aibă cel puțin 2 ani și jumătate înainte să treacă la acest pas. Se pot ajusta șaua și ghidonul în funcție de cum se dezvoltă copilul. Unghiul ghidonului nu este limitat, pentru a preveni eventuale accidente. Triciclete Aceste vehicule sunt construite atât pentru copii, dar și pentru părinți. Ciudat? Ei bine, copiii se pot juca și dobândesc abilități în coordonarea acțiunilor simultane (pedalare, frânare, direcție), iar părinții pot avea controlul printr-o bară auxiliară. Sunt construite calitativ: centrul de greutate este lăsat în jos. Astfel, stabilitatea este asigurată. Roțile pot fi atât dependente de pedalare (dacă se învârt roțile, se învârt și pedalele), cât și libere. Mai exact, se poate activa sau dezactiva modul freewheel. Șaua ajustabilă asigură folosirea tricicletei pe termen lung. Trotinetele Acestea pot fi folosite începând cu doi ani și terminând cu… oricât. Evident, Puky se adresează doar copiilor, însă trotineta începe să câștige tot mai mult teren pentru vârstele. Pentru copii, trotineta poate să fie o pregătire foarte bună pentru bicicletă. Ajută la echilibru, la înțelegerea frânării și la direcție. În același timp, dezvoltă și musculatura copilului. Trotinetele Puky au centrul de greutate jos, astfel sunt mai stabile. Biciclete Probabil cele mai apreciate, bicicletele au făcut parte din copilăria majorității dintre noi. Ce oferă Puky și la acest segment? Ei bine, au ales foarte bine geometria cadrelor în funcție de proporțiile copiilor, au ales componente durabile, un aspect plăcut și multe detalii care țin de siguranță. Ghidonul și șaua sunt ajustabile, iar ca dimensiuni modelele au roți între 12 și 24 țoli (inch). Deci, pentru toți copiii! Sunt ușor de urcat și de coborât de pe ele, iar buretele aflat pe ghidon previne eventuale accidentări, la fel și manșoanele. Portbagajul poate căra mici obiecte. Ce este important de notat este faptul că o bicicletă de copii nu este o bicicletă de adulți la dimensiuni reduse. Puky a studiat din greu anatomia copiilor și a observat că centrul de greutate este situat diferit, astfel a adaptat geometria cadrelor. Nimic nu este lăsat întâmplător iar aceste aspecte în general se regăsesc la mărcile premium, precum Puky. Sfatul Puky este să nu se folosească roți ajutătoare, deoarece odată învățat ciclismul în felul acesta, va fi mult dificilă deprinderea echilibrului pe bicicletă. Alt lucru important pentru copii este alegerea culorii. Puky s-a ocupat și de acest aspect și oferă mai multe variante cromatice. În România, Puky se găsește la magazinul de biciclete PerfectBike din București sau pe www.perfectbike.ro. Povestea detaliată a Puky precum și toate produsele lor le poți găsi pe www.puky.net. Pe aceste două site-uri puteți observa că Puky nu se rezumă doar la vehiculele, ci produc foarte multe accesorii și echipamente, fapt ce demonstrează pasiunea celor de la Puky pentru a completa viața copiilor. Articol scris de Barbu Leonard Sursa: Freerider
  6. Urmărește în direct etapa 5 de la Absa Cape Epic 2017 Sursa: Freerider
  7. Federatia Romana de Motociclism anunta concurs pentru postul de referent – studii medii, in urmatoarele conditii: 1. Data desfasurarii concursului: 17.04.2017 ora 10:00 Proba Scrisa 19.04.2017 ora 12:00 Interviu 2. Locul desfasurarii concursului: Sediul Federatiei din Bucuresti, Bulevardul Basarabia, nr. 68, ap. 10, sec. 2, 022177 3. Conditii de inscriere si participare la concurs: cetatenie romana studii medii absolvite cu diploma de Bacalaureat cunoasterea pachetului MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express) la nivel avansat, operare Windows, navigare Internet permis conducere auto (categoria B) constituie avantaj cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu (scris, citit, vorbit, ascultat – cunoasterea limbii franceze – limba de circulatie a FIM-ului – constituie avantaj) capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente disponibilitatea deplasarilor in tara pe perioada weekend-urilor experienta de cel putin 6 luni in activitatea de relatii publice sa nu fi suferit condamnari pentru savarsirea unor infractiuni care conduc la incompatibilitate cu exercitarea functiei stare de sanatate corespunzatoare 4. Acte necesare pentru înscriere şi participare la concurs: cerere de inscriere si participare copie dupa actul de studii copie dupa actul de identitate cazier judiciar in original curriculum vitae si scrisoare de intentie copie dupa carnetul de munca (daca este cazul), sau adeverinta cu vechimea in munca adeverinta medicina muncii in original Relatii suplimentare la sediul federatiei si la numarul de telefon: 0723 182 212. ATENTIE ! Inscrierile se fac pana la data de 14.04.2017 orele 16.00 la sediul federatiei. Punctajul minim obtinut la proba scrisa este de 50 de puncte pentru a prticipa la proba de interviu. Rezultatul dosarelor validate de catre comisie va fi afisat la sediul si pe site-ul federatiei. Afisat astazi 23.03.2017 Vezi sursa
  8. salutare domnilor, s-ar putea sa plec in Germania pentru ceva timp, intrebarea mea este , daca am A2 pe permis, si-l schimb acolo sau il dau pierdut sau nu stiu ce pot face, ca sa mi-l schimbe ei... imi dau categoria A oare? ei neavand A2 ca si categorie... un amic mi a spus chestia asta cand a plecat in Anglia acum 8 luni.. eu am A2 de aproape 3 ani, si nu m-as mai incurca sa dau de A daca pot sa rezolv asa... si bani, si timp... si nu are rost parca... acum nu stiu daca ei schimba permise acolo la practic imigranti.... mi se pare cam vaga chestia... nu trebuie sa ai cetatenie...? chiar nu stiu,... Topic preluat automat
  9. http://www.voceavalcii.ro/40796-foto-accident-pe-splaiul-independentei-din-ramnic-un-motociclist-a-fost-lovit-de-o-masina.htmlTopic preluat automat
  10. prea multe pareri strica :) cumpara echipament, motoreta adaptata tie si priceperii , si fa km.
  11. DORNA XC | Mountain Bike Race 2017 se va desfășura în stațiunea Vatra Dornei, în perioada 29-30 iulie 2017, după următorul program: XCO (Cross-Country Olympic) – 29 iulie, XCM (XC Marathon) – 30 iulie. DORNA XC este o competiție națională de mountain bike pentru amatori și profesioniști, înscrisă în calendarul oficial FR Ciclism 2017, care promovează ciclismul montan în Țara Dornelor. Cursa XCO, aflată la cea de a III-a ediție, este dezvoltată pe un traseu deosebit de 4,5 km, în zona de promenadă Runc – Vatra Dornei. Noutatea ediției DORNA XC 2017 o reprezintă organizarea cursei de XCM. Traseul de maraton este unul cu totul special, parcurgând zone de un pitoresc desăvârșit. Munți înalți, văi lungi, ape cristaline, păduri întunecoase, stânci abrupte și orizonturi nemărginite. Rămâi la curent cu ultimele noutăți legate de concurs, pe pagina de Facebook a evenimentului. Sursa: Freerider
  12. Sunt pe dinafara la capitolul casti pentru copii, asa ca am nevoie de putin ajutor daca se poate. Vreau sa il mai plimb ocazional si pe ala' micu dar inca nu i-am luat casca. Are undeva pe la 55cm circumferinta si i s-ar potrivi unul din modelele xs sau xxs de la ce am eu, caberg duke, insa am o problema cu greutatea. 1.4kg e cam mult pentru gatul lui. As vrea ceva cat mai usor, sa nu fie integrala, preferabil flip-up sau open face. Puteti sa imi recomandati ceva? Multumesc. Topic preluat automat
  13. At the time heading down 28-14 inside of the 3rd quarter, the Miners battled again for the duration of 5 overtimes towards steal a victory upon UTSA’s homecoming working day. It was the longest activity in just Meeting United states of america record.The house employees consists of never ever received at the time this kind of 2 groups fulfill.The Roadrunners' offense generated very important blunders in just principal occasions in direction of preserve them against successful the recreation. Coupled with a negative defensive work that very easily may not close the Miners https://www.goldeneaglesshop.com/106-Wyatt_Richthofen_Jersey, UTSA was not able in the direction of come across a path in the direction of acquire inspite of managing the ball for approximately 10 minutes for a longer period than UTEP. The recreation was stuffed with scrappy scuffles, trick performs, and poor officiating. UTSA trotted out punter Yannis Routsas upon the opening enthusiasm towards established up for a market intent, yet the get hold of finished up staying a wrong as Routsas finished a 30-backyard garden go towards Jarrod McLin. Functioning again Jarveon Williams then took a guide snap and threw a a few backyard go toward restricted conclude Shaq Williams for the initial rating of the match.UTSA saved the huge performs coming as quarterback Dalton Sturm strike Kerry Thomas for a 53-backyard rating https://www.goldeneaglesshop.com/61-Julian_Allen_Jersey. Thomas stuck 5 passes for 89 yards and 2 touchdowns. The junior currently retains sole ownership of the UTSA occupation touchdown reception history with 9 touchdowns in the direction of his popularity. The Roadrunners had been capable toward preserve UTEP toward back again-in direction of-back again a few-and-outs toward start out the sport, nevertheless Aaron Jones broke free for a 41-backyard garden touchdown operate upon their 3rd determination of the working day, bringing the ranking in the direction of 14-7 at the finish of the very first quarter https://www.goldeneaglesshop.com/101-Tyler_Stutzman_Jersey. Jones performed with 21 carries for 113 yards (5.4 normal). In just the moment quarter, UTSA shed starting up heart Austin Pratt soon after he was ejected for throwing a punch at UTEP defend Gino Bresolin. It definitely didn't seem which include a punch much more as a result than it seemed together with Pratt only using Bresolin off of his tail. Bresolin was all higher than Pratt once the perform experienced previously been named useless. Pratt is the greatest significant element of UTSA’s offensive line. His go towards heart versus Southern Miss out on revamped the backfield security for the Roadrunners, and his reduction was completely felt Patrick Brooks Jersey.Afterwards in just the quarter, UTEP defensive stop Brian Madunezim addressed Sturm in excess of 2 seconds right after the perform was whistled useless, nevertheless he was not ejected against the match. As legislation winded down, UTSA’s offense was powering for a likelihood in the direction of acquire a very last moment add. Upon a dart earlier mentioned the heart, a broad open up Brady Jones lost a best go that would've place the Roadrunners within just industry purpose posture. The move may well incorporate shipped Jones in direction of the endzone, literally, as UTEP’s secondary was nowhere inside of involving him and the function line. The rating moving into time beyond regulation was 28-28 as each groups ended up not able towards ranking within the fourth quarter. Just after exchanging sector plans, the moment time beyond regulation observed 2 25-back garden touchdown passes just one in opposition to UTEP quarterback Ryan Metz toward Aaron Jones, and Sturm toward Brady Jones within remedy. Jones experienced a stellar diving capture inside of the endzone for UTSA.In just the 3rd additional time, UTSA transformed the 2 more facts and it looked that victory was self-confident, still Metz responded by way of changing for 2 with a move of his personal. Metz done 15 for 23 with 211 yards and 3 touchdowns. A a great deal less difficult stat line toward perform Although yourself contain a fresh pocket Ben Olinger Jersey, and Metz was below no anxiety against UTSA’s protection for a greater part of the match. Sturm went 18 for 34 with 214 yards and a opt for and experienced toward do a comprehensive good deal of scrambling devoid of Pratt at heart.Within just the fourth additional time, UTSA recovered a UTEP fumble towards position them in just best placement in the direction of acquire. The moment relocating the ball versus the hash mark towards the middle of the marketplace, Sturm scrambled out of bonds in direction of the position the market objective test back again upon the hash. Victor Falcon’s 42- backyard garden try out was no Great; extensive remaining. He neglected a few of 5 marketplace plans upon the working day.Falcon designed his industry function inside of the 5th additional time, yet Metz provided a 6-back garden hit towards Warren Redix for the wander-off victory.The get for UTEP snaps their 5-activity throwing away streak and provides them their initial convention acquire. They get upon Outdated Dominion at house in just the Sunshine Bowl subsequent 7 days.The decline jeopardizes UTSA’s count on of producing a bowl match and competing for the West identify, and it moreover retains them against taking in excess of .500, as they at present sit at 3-4 as they mounted towards get upon a exceptionally very hot North Texas employees future 7 days inside of the Alamodome. Topic preluat automat
  14. Ultima săptămână
  15. Salut forum am si eu o intrebare pentru acest motor: http://bemiromania.shopmania.biz/cumpara/cros-db-608-125cc-j17-telescoape-inversate-7452591 ar fi bun acest ulei: https://www.atvrom.ro/uleiuri/bel-ray-marine-diesel-15w40-4l.html Topic preluat automat
  16. service

    Salut baieti. Am patit o problema: mi-a cazut elementul cromat incercuit in poza de mai jos. Baiul e ca s-a intamplat pe strada si au trecut cateva masini peste el si l-a indoit. Cum as putea sa-l repar sau de unde as putea sa cumpar unul SH / nou? Tobele sunt Yamaha Silvertail k02. Ma gandesc sa-l incalzesc si cu un patent as putea sa-l trag la loc, dar nu se decoloreaza? Oare un tinichigiu m-ar putea ajuta? Ideal ar fi sa-l schimb, dar nu am gasit nicaieri...
  17. Tipicul "Nu l-am vazut!" Beliti bine ochii, ca astia au orbit cu totii. Riderul ok ok, pe picioarele lui, doar cateva contuzii, aparent. Dar si echipat: geaca, manusi, cizme... » Post actualizat in 22 Mar 2017 22:02 Scopul topicului: 1. Atentionare, prevenire, dastea 2. Daca il stiti vreunul pe baiat si aveti carlig pe masina, PM please. Trebuie sa duca motoreta la politie. Platforma o pun eu la bataie, dar din pacate nu mai am carlig pe masina... Dureaza putin...e totul aici in Sectorul 4. Attached Thumbnails Topic preluat automat
  18. Încă de la început scopul companiei Brik Bikes a fost să construiască în Olanda biciclete de oraș fără lanț, care să ofere o funcționare fără probleme și întreținere pentru mulți ani de zile. Folosind ideea de cardan închis ei au dezvoltat seria de modele din oțel Brik Sec la care ungerea lanțului și murdărirea cu ulei nu sunt un subiect prezent. S-a ajuns repede la modelul Brik Brut de mai sus, care a adus greutatea în jos la 17 kg și prețul la doar 920 Euro. Acum Brik a adăugat și o versiune cu transmisie pe curea, modelul Brik Belt ducând prețurile și mai jos. Transmisia pe cardan este în continuare disponibilă și pe modelele din oțel Brik Sec pe care a fost introdusă inițil. La fel cu modelul Brut, acesta are opțiunea unui cadru normal masculin sau unul specific feminin. Ambele modele sunt disponibile cu butuci cu 2, 3, 7 sau 8 viteze interne, cu frână pe tambur sau tip torpedou. Cel mai ieftin model e cel cu butucul cu 2 viteze SRAM Automatix, la prețul de 950 Euro, fiind și modelul cel mai ușor, la 18 kg, în timp ce versiunea cu butuc Shimano Nexus cu 8 viteze este cea mai scumpă, la 1180 Euro și cu o greutate de 19 kg. Inima întreii biciclete este transmisia. Până în acest an toate modelele Brik Bikes foloseau cardanul închis care înlocuia și chainstay-ul drept. Deși este greu și destul de complex, acest mecanism complet închis și cu baie de ulei este proiectat să funcționeze ireproșabil pentru foarte mulți ani fără nicio întreținere, chiar și în condiții de vreme foarte proastă. În acest sezon a fost introdus modelul Brik Belt cu transmisie pe curea. Noua bicicletă are un aspect mai sportiv, greutatea fiind mult redusă, în ciuda cadrului din oțel cu o formă totuși mai sportivă. Bicicleta rămâne însă una de oraș, practică, disponibilă cu cadru masculin și feminin și cu accesorii cum ar fi aripile complete și antifurt pe roata din spate, care sunt de altfel standard pe toate modelele. Brik Belt folosește o transmisie cu curea din carbon Continental Conti Drive System, de producție germană, diferită de cea uzuală de la Gates prezentă pe majoritatea modelelor de pe piață. Diferența mare e că sistemul Continental folosește pinion și foaie din plastic injectat care reduce mult costul de producție față de cele din aluminiu prelucrat folosite la transmisia Gates Centertrack. Astfel, costul este păstrat sub 800 Euro pentru modelul single speed, cu o greutate de doar 15 kg. Se poate opta însă pentru butuc cu 2 viteze la prețul de 870 Euro sau cu 6 viteze și frână internă la 1100 Euro. Toate modelele Brik sunt disponbile în 10 culori standard sau în culoarea aleasă de client pentru 90 Euro în plus. Nu trebuie trecute cu vederea nici accesoriile. În timp ce toate modelele vin cu aripi, antifurt și cric, acestea pot fi echipate cu portbagaj spate asortat la culoare, o platformă de transport heavy-duty prinsă pe downtube, un scaun de copil foarte solid prins cu șuruburi de downtube care include și loc pentru picioare sau un sistem de alimentare electrică cu dinam. Toate bicicletele sunt construite și vopsite în Olanda, inclusiv roțile fiind montate acolo, apoi sunt expediate către magazinele partenere sau direct către clienți. Expedierea în UE este gratuită, în restul țărilor fiind disponibilă contra cost. Mai multe informații puteți găsi pe pagina producătorului. Informații și imagini de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  19. Selle Italia a adus șaua de bicicletă în viitor cu noul model SP-01 Superflow. Aceasta folosește un cadru complet din carbon ce permite fiecăre părți să se miște odată cu ciclistul, independent în stânga și dreapta. Ea este acoperită cu o microfibră Fibra-Tek cu material de amortizare cu grosime variabilă care o face să fie extrem de confortabilă dacă e să luăm în considerare și greutatea foarte mică anunțată. Modelul a apărut pentru prima dată ca prototip în 2015 fără înveliș. Varianta finală de producție de serie va avea doar aproximativ 120 g și dimensiunile de 131×275 mm. Prețul va fi pe măsură, de 349 Euro și va fi disponibilă începând cu iulie 2017. Colecția 2017 va include și câteva modele populare în variante ceva mai accesibile. SLR TM Superflow este acum disponibilă cu șine din magneziu la 129 Euro, cu o greutate de 205 g. TM vine de la ”tubular magnaese” și se referă la materialul și forma șinelor. Aceiași opțiune este disponibilă și pe modelul Novus, greutate fiind de 215 g și prețul de 109 Euro. Modelul de MTB Nepal, care se vinde foarte bine, primește și el șine TM și un înveliș din Kevlar, prețul fiind de 59 Euro. Aceleași modificări le are și modelul feminin Donna, la prețul de 49 Euro. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului. Informații și imagini de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  20. Tocmai ce am achizitionat-o, mi-a placut-o fiind de-o varsta cu mine ). Eu sunt de parere ca orice motor cand merge si te simti bine pe el, nu mai conteaza anul, sau alte comentarii. Am carnet de 9 ani aproape, dar pot zice ca e primul motor ca, scuterul nu poate fi integrat in aceasta categorie. Mi-am luat chopper pt motivul ca e mai mult de cruse decat de viteza, iar cu drumurile noastre si cu soferii nostri, nu vreau sa-mi las fetita cu un tata olog sau mai rau... Intradevar va avea nevoie de unele imbunatatiri, de exemplu un cablu de acceleratie (ce m-am speriat cand a ramas putin turata si eram abia la a doua tura, insa acum stiu cum sa rezolv rapid problema daca mai apare), cred ca cu timplu si placutele de frana (poate si un disc nou pe fata, mi se pare ca se aude un usor scartait). Acum deodata cam atat anul acesta, schimbul de filtru, ulei , cauciucuri sunt toate facute si e pregatita pentru primul meu sezon. Ma gandesc sa o fac cu timpul putin mai custom, sa pun semnalizari, far, stopuri ceva mai moderne insa nush daca nu-si va pierde din farmecul ei. Ce parere aveti ? PS. Apropo daca stiti de vreo geaca de piele M cu protectie in coate, umeri, spate va rog lasati un link, ca restul echipamentului e comandat. As vrea sa ma incadrez pana in vreo 500-600 lei, urmand probabil sa-mi mai imbunatatesc echipamentul daca totul decurge bine anul acesta. Attached Thumbnails Topic preluat automat
  21. Marșul pentru viață reprezintă una dintre inițiativele civice prin care se luptă împotriva avortului. În România.Marșul este organizat de toate cultele creștine și organizațiile pro-viață și pro-familie. Sunteti de acord?Sunteti impotriva avortului? Topic preluat automat
  22. service

    Va salut. as dori sa intreb ce ar fi problema la suzuki gs 500, nu are scanteie, electromotorul invarte dar fara scanteie(am scos bujia si am facut faza cu masa pe motor fii d bujia afara din locas).a pornit bine pana acum motocicleta dar dintr-o data nu mai porneste nicdecum.
  23. service

    Va salut. as dori sa intreb ce ar fi problema la suzuki gs 500, nu are scanteie, electromotorul invarte dar fara scanteie(am scos bujia si am facut faza cu masa pe motor fii d bujia afara din locas).a pornit bine pana acum motocicleta dar dintr-o data nu mai porneste nicdecum.
  24. video

    Există atâtea locuri frumoase în lume în care te poți duce cu bicicleta, unul mai special sau mai exotic decât celălalt. Ce spui însă de Patagonia, la capătul lumii? Matt Hunter a ajuns acolo și ne arată cum este să pedalezi peste vulcani. Sursa: Freerider
  25. Buna..am achiziționat un scuter Kymco dink 50 se arata bine si mergea bine .dar dupa un timp sa oprit si numai porneste .am vazut ca producea scanteie la bujie dar slaba , am inlocuit pipa ,bujia dar tot asa .curent dela magnetou produce ca se aprind becurile toate ...eu mam gandit ca ar putea fi cdi-ul sau bobina ma poate ajuta cineva cu un sfat ce ar putea fi problema .Poate ma insel si este alceva problema .Mersi anticipat Topic preluat automat
  26. Amortizarea vibrațiilor care se transmit în punctele de contact cu bicicleta este un subiect de mare interes pentru toți producătorii de biciclete, în special de șosea. Iată că cei de la Rinsten Spring au venit cu o idee incredibil de simplă și de eficientă, ideală pentru cei ce nu se sperie de puțină greutate în plus pe bicicletă. Pornind de la ideea că pe majoritatea bicicletelor mai există o rezervă pentru tija de șa, nu este coborâtă chiar la maxim, ei au creat un arc curbat care se prinde atât de șa cât și de tijă, urcând șaua cu aproximativ 6 cm și amortizând vibrațiile prin deformare elastică. Mai simplu de atât nu prea se poate, trebuie să recunoaștem! Sistemul are o limită de greutate pentru ciclist absolut generoasă, de 150 kg. Extrem de simplu, prin ajustarea poziției clemei pe tijă se ajustează și nivelul de amortizare, cu cât prinderea se face mai spre extremități amortizarea e mai mare și invers. Evident nivelul de amortizare nu e senzațional, dar ar trebui să rezolve o mare parte din vibrațiile ce provin de la asfalt. Deformarea plastică ar trebui să apară de-abia după aplicarea unei mase de peste 400 kg. Oricum, este vorba de un sistem ieftin, interesant și eficient, compatibil cu aproape orice bicicletă actuală. Sistemul se lansează printr-o campanie Kickstarter, prețul promoțional fiind de 25 USD, urmând ca cel final să ajungă la 31 USD. Este oferită garanție de retur 30 de zile și garanție pe viață pentru cei ce decid să îl păstreze. În doar câteva ore a atins aproape 20% din finanțarea propusă așa că sunt șanse mari să îl vedem implementat în realitate, livrarea primelor exemplare fiind planificată pentru iulie 2017. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  27. Salutare, Odata cu problemele recente ale forumului, a mai aparut una, nu pot da warn. Va rog sa verificati daca puteti da warn, imi dati mie sau intre voi fara suspend, doar warn, eu am impresia ca nu se poate da warn, sa vedem ce putem rezolva. Mersi frumos, Topic preluat automat
  1. Încarcă mai multă activitate
  • Bine ai veit pe Comunitatea motociclistilor si biciclistilor din Romania ”Mai multi prieteni, mai uniti, impreuna pentru o idee si o pasiune fara margini” Ne-am adunat intr-o familie, frati pe sosea si camarazi in comunitate. O pasiune cu doua roti, un million de prieteni pe sa, motociclisti pe Harley sau scuteristi cu acte noi. Te-ai gandit vreodata de ce pe motocicleta nu exista marsarier? Pentru ca echilibrul este imposibil de atins atunci cand mergi cu spatele pe doua roti. Priveste in fata, mergi inainte. Asta facem noi zi de zi pe Pro-Bike. Pasiunea pentru motociclete ne-a adus la un loc si-am vrut sa cream un camin pentru cei ca noi. Suntem multi, gandim la fel, ne dorim si visam la aceleasi lucruri, avem unitate in aspiratii si ne inspiram unul de la celalalt. Ne gasesti povestile pe site, in nenumaratele topicuri scrise cu drag de membri. Am conturat online un loc ce oglindeste realitatea pe care o intalnim zi de zi. Te pregatesti sa devii motociclist? Arunca un ochi pe site si iti vei face o idee despre lumea in care pasesti. Pe forum ne poti intreba orice, fie ca esti incepator, fie ca vrei sa ne dai un sfat. Suntem aici o familie de peste 39.000 de membri. Cu unii te vei iubi, cu altii te vei contra, ca in viata, ca in orice familie. Ca pe motocicleta. stii cum intr-un grup de motociclisti pe sosea doi, trei merg in fata, doi, trei raman mai in spate? Pe Pro-Bike noi nu lasam pe nimeni in urma, stam in linie cu totii. in comunitatea Pro-Bike, ajutorul reciproc este esential. Motociclistii se ajuta intre ei ca fratii, iar membrii comunitatii stiu cum sa ofere ajutorul, dar si sa-ti dea idei pentru a te descurca singur in situatii dificile sau se te directioneze catre un prieten, care are un prieten, al carui prieten iti descurca itele. stii despre ce vorbim, lumea este mare, dar in lumea motociclistilor ne stim cu totii. Iar daca ti-e mai usor sa navighezi online, pe site ai multe instrumente utile: harta serviciilor pentru motociclisti (service-uri si magazine), harta drumurilor din Romania pentru diverse tipuri de motociclete sau harta membrilor, prin care acestia se pot contacta si isi pot vedea locatia. Ba chiar si peste 1600 de manuale de service ca sa iti poti repara sau intretine singur motocicleta. Aici suntem toti campioni. Majoritatea dintre noi suntem campioni ai tastaturii, mereu prezenti, dar altii sunt campioni adevarati, ce si-au luat inspiratia de pe site si au adaugat un strop de competitivitate genetica. Crestem talente, ne place sa indeplinim vise si sa ghidam vietile si rotile catre drumuri cu asfalt intins. Daca vrei sa vezi atmosfera destinsa din comunitatea noastra, este de ajuns sa deschizi galeria cu poze de la intrunirile si evenimentele noastre. O sa te imbeti din povestile in imagini ale calatoriilor, parfumate cu inspiratie de noi destinatii. si daca tot nu esti convins, trebuie sa ne vizitezi si in carne si oase. Ne intalnim adesea si in persoana. Pentru ca viata este prea scurta sa nu facem ceea ce ne place, am ales viata pe doua roti. Ca si tine. si tot ca tine, ne este greu peste iarna sa ne luam ramas bun de la “iubita” cu motor. Asa ca nu ne luam, dar de fiecare data cand o parasim pentru o vreme, mai aruncam o ultima privire in spate. stim ca te regasesti in cele de mai sus, asa ca alatura-te noua. Vrem sa te cunoastem, spune-ne povestea ta.
  • Descarca aplicatia PRO-BIKE Market
    Bursa de motociclete, echipamente, piese si accesorii

    pro-bike market on app store pro-bike market on Google Play Market

    Descarca aplicatia PRO-BIKE Forum
    Participa la discutii direct din aplicatie

    pro-bike forum on app store pro-bike forum on Google Play Market

  • Tag Cloud

  • AutoPieseOnline24.ro