Jump to content

Toata activitatea

Showing all content posted in for the last 365 days.

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Când vine vorba de eleganță, performanță și inovație, BMW 520i este o alegere care se evidențiază. Această mașină de lux este una dintre cele mai apreciate modele din gama BMW și oferă o experiență de conducere excepțională. Cu un design sofisticat, tehnologie avansată și o putere impresionantă sub capotă, BMW 520i reprezintă un simbol al rafinamentului în industria auto. Designul elegant al bmw 520i Când te afli la volanul unui BMW 520i, nu poți să nu remarci designul său elegant și modern. Linii fluide, o grilă frontală distinctivă și faruri cu tehnologie LED conferă mașinii un aspect sofisticat și sportiv în același timp. Fiecare detaliu al exteriorului este atent lucrat pentru a atrage privirile și pentru a oferi o prezență de neegalat pe șosea. Interiorul rafinat al BMW 520i este un loc în care luxul se îmbină cu funcționalitatea. Materialele de înaltă calitate, finisajele elegante și atenția la detalii transformă habitaclul într-un spațiu plin de confort. Scaunele reglabile electric, sistemul de infotainment avansat și iluminarea ambientală creează o atmosferă relaxantă pentru călătorii lungi sau scurte. Performanța puternică a bmw 520i Sub capota BMW 520i se află un motor puternic, care livrează o experiență de conducere captivantă. Cu un motor pe benzină de 4 cilindri și tehnologia TwinPower Turbo, acest sedan oferă o putere impresionantă și un cuplu generos. Accelerarea rapidă și manevrabilitatea agilă fac din BMW 520i o alegere ideală pentru cei care apreciază performanța. Transmisia automată cu 8 trepte și tracțiunea integrală xDrive contribuie la manevrabilitatea și stabilitatea mașinii, indiferent de condițiile de drum. BMW 520i se simte la fel de bine în oraș, pe autostradă sau pe trasee montane sinuoase. Teconologia avansată a bmw 520i BMW 520i nu se limitează doar la performanță și stil, ci oferă și o gamă impresionantă de tehnologii avansate. Sistemul de infotainment iDrive este ușor de utilizat și oferă conectivitate Bluetooth, navigație GPS și control vocal. De asemenea, BMW 520i este echipat cu sisteme avansate de asistență pentru șofer, precum asistență la menținerea benzii, frânare de urgență și controlul distanței față de vehiculul din față. Opțiunile de siguranță și asistență la conducere fac din BMW 520i o mașină potrivită pentru familiile care pun accent pe protecția și confortul pasagerilor. Bmw 520i: un simbol al eleganței și performanței În concluzie, BMW 520i este un automobil care îmbină perfecțiunea designului, puterea motorului și tehnologia avansată pentru a oferi o experiență de conducere unică. Este un simbol al eleganței și performanței în lumea auto și rămâne o alegere ideală pentru conducătorii exigenți. Frequently Asked Questions 1. Care este consumul de combustibil al BMW 520i? Consumul de combustibil al BMW 520i poate varia în funcție de condițiile de conducere, dar în general, acest model oferă o eficiență impresionantă. Versiunile recente beneficiază de tehnologia BMW EfficientDynamics, care optimizează consumul de combustibil și emisiile de CO2. 2. Cât de sigură este BMW 520i? BMW 520i este echipată cu o serie de caracteristici de siguranță avansate, inclusiv sisteme de asistență la conducere, airbag-uri multiple și construcție solidă a caroseriei. Acesta a obținut, de asemenea, rezultate bune în teste de siguranță, făcându-l o opțiune sigură pentru conducătorii și pasagerii săi. 3. Ce servicii de asistență oferă BMW pentru proprietarii de 520i? BMW oferă o gamă variată de servicii de asistență pentru proprietarii de BMW 520i, inclusiv asistență rutieră 24/7, service autorizat și programe de întreținere. De asemenea, puteți beneficia de garanție extinsă și servicii de asistență în caz de accident. 4. Unde pot afla mai multe detalii despre modelele BMW 520i disponibile? Pentru a obține informații detaliate despre modelele BMW 520i disponibile și opțiunile de configurare, puteți vizita site-ul oficial BMW sau contacta un dealer autorizat BMW din zona dvs. Aceștia vă pot oferi sfaturi și asistență în alegerea variantei potrivite pentru nevoile dvs.
  3. Bună ziua. Ați abordat un subiect foarte interesant. Apropo, dacă vreți să aveți mai multe cunoștințe în domeniul IT, vă pot ajuta în acest sens. Am dat recent peste un site de studii IT și mi-am dat seama cât de interesant și bine plătit este. Dacă și pe tine te interesează acest lucru, îți recomand cu căldură să începi să înveți programare de pe site-ul GoIt - https://goit.global/ro/articles/scrisoare-de-intentie-si-motivatie-care-este-diferenta-si-cum-sa-scrii/ . Voi fi bucuros să împărtășesc cu tine un limbaj de programare accesibil și o modalitate ușoară de a învăța informații noi. IT-ul este mereu în mișcare, așa că nu vă pierdeți curiozitatea și continuați să descoperiți noi instrumente și oportunități. Fiți deschiși la experimentare, puneți întrebări și căutați cele mai eficiente soluții. Cu această abordare, veți deveni un programator excepțional.
  4. Seventy-five years after its initial introduction, Harley-Davidson has brought back the Hydra-Glide model—and while it visually pays homage to the original machine, it’s obviously much-improved. The first Hydra-Glide was a key model in Harley history because it combined their new Panhead engine (introduced in 1948) with a proper hydraulic fork, instead of the old girder. There was still no rear suspension, so Harley-Davidson made do with a massive, sprung solo seat, which gave the model its iconic look. The new bike is built on the Softail platform, and comes with a modern Milwaukee Eight 114 engine instead of a Panhead. The bike was unveiled at Daytona Bike Week; see H-D’s PR below, and see more info at the website here. Harley-Davidson Icons Motorcycle Collection: Hydra-Glide Revival Model The 2024 Hydra-Glide Revival model, the fourth installment in the Harley-Davidson Icons Motorcycle Collection, celebrates the 75th anniversary of the 1949 introduction of the Hydra-Glide telescopic front suspension for Harley-Davidson® E and F models. When Hydra-Glide equipped models were introduced the saddle of a smooth-riding Harley-Davidson® FL motorcycle was an exciting way for many Americans to explore the country on the new network of Interstate highways. Owners of a 2024 Hydra-Glide Revival model can trace their own route to freedom and adventure on a bike inspired by this classic era, while enjoying all the comfort and features of a modern Harley-Davidson® motorcycle. The Icons Motorcycle Collection is an annual program for the limited release of a new model that offers a fresh interpretation of an iconic Harley-Davidson motorcycle. A limited collection, each model is individually numbered and produced only once. Global production of the Hydra-Glide Revival model will not exceed 1,750 units. Exclusive Styling Features The Hydra-Glide Revival model is finished in custom Redline Red paint with a Birch White panel on fuel tank sides, the same design featured on 1956 models. Details include chrome “Harley-Davidson V” tank badges inspired by 1955-56 tank badges and “Hydra-Glide” script badges located on the front fender skirt. The serialized “Hydra-Glide Revival” insert on the handlebar riser cap and Icons Motorcycle Collection graphic on the rear fender identify this limited-production model. Additional styling features include instrument graphics inspired by those on the 1954-55 speedometer. The two-tone 21-inch (53.3 cm) high detachable windshield features a color-matched lower portion in Redline Red. A chrome round air cleaner cover and chrome steel laced wheels add to the nostalgic look. Front and rear fender trim, engine guard, fork covers, powertrain and exhaust are finished in brilliant chrome. A solo saddle is finished with a fringed and decorated leather valance, white seam piping and red contrast stitching, and a chrome rail for a nostalgic look. A matching black leather tank strap is embellished with studs and a concho. Leather and vinyl saddlebags are detailed with chrome conchos with acrylic red centers, chrome studs and leather fringe, white seam piping and red contrast stitching. The saddlebags are water-resistant, have keyed locks for security, and have a rigid liner so they will hold their shape season after season. Nostalgic Look, Modern Performance The bike features a counter-balanced Milwaukee-Eight® 114 V-Twin engine tuned with a Screamin’ Eagle® High-Flow air cleaner to deliver power with authority. For the rider focused on performance, this engine accepts all applicable Harley-Davidson® Screamin’ Eagle® Stage Upgrade kits. The Softail® chassis hides adjustable mono-shock rear suspension below the seat for dynamic cornering capability and riding comfort while preserving a classic hardtail profile. Electronic cruise control holds a steady speed for comfort on long rides. LED headlamp and auxiliary lamps provide outstanding forward illumination. Standard Anti-Lock Braking System (ABS) offers confident control in a variety of riding conditions. Vezi sursa
  5. Seventy-five years after its initial introduction, Harley-Davidson has brought back the Hydra-Glide model—and while it visually pays homage to the original machine, it’s obviously much-improved. The first Hydra-Glide was a key model in Harley history because it combined their new Panhead engine (introduced in 1948) with a proper hydraulic fork, instead of the old girder. There was still no rear suspension, so Harley-Davidson made do with a massive, sprung solo seat, which gave the model its iconic look. The new bike is built on the Softail platform, and comes with a modern Milwaukee Eight 114 engine instead of a Panhead. The bike was unveiled at Daytona Bike Week; see H-D’s PR below, and see more info at the website here. Harley-Davidson Icons Motorcycle Collection: Hydra-Glide Revival Model The 2024 Hydra-Glide Revival model, the fourth installment in the Harley-Davidson Icons Motorcycle Collection, celebrates the 75th anniversary of the 1949 introduction of the Hydra-Glide telescopic front suspension for Harley-Davidson® E and F models. When Hydra-Glide equipped models were introduced the saddle of a smooth-riding Harley-Davidson® FL motorcycle was an exciting way for many Americans to explore the country on the new network of Interstate highways. Owners of a 2024 Hydra-Glide Revival model can trace their own route to freedom and adventure on a bike inspired by this classic era, while enjoying all the comfort and features of a modern Harley-Davidson® motorcycle. The Icons Motorcycle Collection is an annual program for the limited release of a new model that offers a fresh interpretation of an iconic Harley-Davidson motorcycle. A limited collection, each model is individually numbered and produced only once. Global production of the Hydra-Glide Revival model will not exceed 1,750 units. Exclusive Styling Features The Hydra-Glide Revival model is finished in custom Redline Red paint with a Birch White panel on fuel tank sides, the same design featured on 1956 models. Details include chrome “Harley-Davidson V” tank badges inspired by 1955-56 tank badges and “Hydra-Glide” script badges located on the front fender skirt. The serialized “Hydra-Glide Revival” insert on the handlebar riser cap and Icons Motorcycle Collection graphic on the rear fender identify this limited-production model. Additional styling features include instrument graphics inspired by those on the 1954-55 speedometer. The two-tone 21-inch (53.3 cm) high detachable windshield features a color-matched lower portion in Redline Red. A chrome round air cleaner cover and chrome steel laced wheels add to the nostalgic look. Front and rear fender trim, engine guard, fork covers, powertrain and exhaust are finished in brilliant chrome. A solo saddle is finished with a fringed and decorated leather valance, white seam piping and red contrast stitching, and a chrome rail for a nostalgic look. A matching black leather tank strap is embellished with studs and a concho. Leather and vinyl saddlebags are detailed with chrome conchos with acrylic red centers, chrome studs and leather fringe, white seam piping and red contrast stitching. The saddlebags are water-resistant, have keyed locks for security, and have a rigid liner so they will hold their shape season after season. Nostalgic Look, Modern Performance The bike features a counter-balanced Milwaukee-Eight® 114 V-Twin engine tuned with a Screamin’ Eagle® High-Flow air cleaner to deliver power with authority. For the rider focused on performance, this engine accepts all applicable Harley-Davidson® Screamin’ Eagle® Stage Upgrade kits. The Softail® chassis hides adjustable mono-shock rear suspension below the seat for dynamic cornering capability and riding comfort while preserving a classic hardtail profile. Electronic cruise control holds a steady speed for comfort on long rides. LED headlamp and auxiliary lamps provide outstanding forward illumination. Standard Anti-Lock Braking System (ABS) offers confident control in a variety of riding conditions. Vezi sursa
  6. When you think of motorcycle sidecar adventure rigs, you most likely think of Ural. As much as the loyalists may not like to admit it, the original Ural was a Soviet copy of the BMW R75 sidecar rigs the Germans used in World War II. The copying didn’t stop there, though, as other manufacturers have also reproduced the general design. In 2021, Chinese manufacturer Mash introduced the Side Force, a smaller sidecar rig with all the brute force charm of the Ural but featuring a Honda engine design rather than the classic boxer-twin. The trend has finally arrived stateside in the form of the Cleveland CycleWerks Hauler. In fact, if you look at the Hauler and the Mash Side Force side-by-side, you might become the “It’s the same picture” meme. The two bikes look virtually identical. This could result from both being small Ural clones, but to me, particularly with its vertical rather than horizontal engine configuration, the Hauler looks like a Mash Side Force with Cleveland CycleWerks badging. This is not necessarily a bad thing. We liked the idea of the Side Force, but it wasn’t available in North America. If Cleveland CycleWerks is making it available here, that’s a wonderful thing. If they’re making their own bike that looks similar because it, too, copies Ural’s homework, that’s also fine. Photo: Cleveland CycleWerks One way the Hauler does not resemble the Side Force, however, is that it appears to have two engines available. Details on the website are sparse and contain some contradictions, and Cleveland CycleWerks did not answer our request for clarification. It first mentions the Hauler 470 but then lists performance specifications for two different models, neither of which is the 470. The Hauler 450 comes equipped with an air-cooled single, producing precisely 28.16 horsepower. This is in line with the “around 30 horsepower” we predicted for the Side Force’s Honda-derived single, so this could be the same engine. The Hauler 500, despite having barely more displacement, features a water-cooled twin that makes a claimed 46.94 horsepower. This may be to make it more appealing to North American riders, not to mention safer on our highways. Both have an automatic transmission, with five forward gears plus reverse. The motorcycle in the pictures on the website features dual exhaust pipes, indicating that this is the more powerful twin version. Website links to place an order and to get “full specs” lead only to a contact page, so we know little more about the bike at this time. The Hauler 450 has a seat height of 830 mm and a ground clearance of 170 mm, while the Hauler 500 has a lower 800 mm seat and 190 mm of ground clearance, but that rounds out the specs currently listed. It’s an intriguing model, and we look forward to learning more about it. Vezi sursa
  7. When you think of motorcycle sidecar adventure rigs, you most likely think of Ural. As much as the loyalists may not like to admit it, the original Ural was a Soviet copy of the BMW R75 sidecar rigs the Germans used in World War II. The copying didn’t stop there, though, as other manufacturers have also reproduced the general design. In 2021, Chinese manufacturer Mash introduced the Side Force, a smaller sidecar rig with all the brute force charm of the Ural but featuring a Honda engine design rather than the classic boxer-twin. The trend has finally arrived stateside in the form of the Cleveland CycleWerks Hauler. In fact, if you look at the Hauler and the Mash Side Force side-by-side, you might become the “It’s the same picture” meme. The two bikes look virtually identical. This could result from both being small Ural clones, but to me, particularly with its vertical rather than horizontal engine configuration, the Hauler looks like a Mash Side Force with Cleveland CycleWerks badging. This is not necessarily a bad thing. We liked the idea of the Side Force, but it wasn’t available in North America. If Cleveland CycleWerks is making it available here, that’s a wonderful thing. If they’re making their own bike that looks similar because it, too, copies Ural’s homework, that’s also fine. Photo: Cleveland CycleWerks One way the Hauler does not resemble the Side Force, however, is that it appears to have two engines available. Details on the website are sparse and contain some contradictions, and Cleveland CycleWerks did not answer our request for clarification. It first mentions the Hauler 470 but then lists performance specifications for two different models, neither of which is the 470. The Hauler 450 comes equipped with an air-cooled single, producing precisely 28.16 horsepower. This is in line with the “around 30 horsepower” we predicted for the Side Force’s Honda-derived single, so this could be the same engine. The Hauler 500, despite having barely more displacement, features a water-cooled twin that makes a claimed 46.94 horsepower. This may be to make it more appealing to North American riders, not to mention safer on our highways. Both have an automatic transmission, with five forward gears plus reverse. The motorcycle in the pictures on the website features dual exhaust pipes, indicating that this is the more powerful twin version. Website links to place an order and to get “full specs” lead only to a contact page, so we know little more about the bike at this time. The Hauler 450 has a seat height of 830 mm and a ground clearance of 170 mm, while the Hauler 500 has a lower 800 mm seat and 190 mm of ground clearance, but that rounds out the specs currently listed. It’s an intriguing model, and we look forward to learning more about it. Vezi sursa
  8. Cea mai recentă bicicletă de enduro de la Merida, One-Sixty, a primit o reîmprospătare uriașă anul trecut și a fost întâmpinată cu mare apreciere. A venit cu concepte noi, cum ar fi agilometrul și o geometrie mai mult mai progresivă, iar spre sfârșitul anului 2023 brand-ul german a lansat un model destinat segmentului de freeride, acela fiind One Sixty FR. Echipată cu suspensii mari de 180/171 mm, cadru din aluminu, amortizor pe arc și roți în format mullet, bicicleta este destul de capabilă să parcurgă trasee de flow cu sărituri și secțiuni tehnice. Potrivit acestor date, am ales traseele din Postăvaru pentru a testa bicicleta la adevăratul potențial. Cum s-a descurcat vei afla în acest articol. Detalii tehnice – Merida One Sixty FR 600 Cadru – Full-suspension / Cursă – 171 mm Material – Aluminiu Furca – DVO Onyx 38 D2 / Aer/ Cursă – 180mm / 44mm Offset 29” Amortizor – DVO Jade X D2 / ArcTransmisie – Shimano Deore / 1×12 Frâne – TRP Trail EVO, 4 pistoane Discuri – 220 mm (F) și 200 mm (S)Roți – Format mullet 29” /27.5” sau 29” Categorie – FreeridePreț de achiziție – de la 12.390 lei – preț model testat – 21.000 lei Pentru cine este această bicicletă? Din start vreau să spun ca nu este potrivită pentru un începător. Geometria cadrului fiind progresivă și adaptată standardelor segmentului de freeride/downhill va trebui să lași frânele pentru a pune la treabă tot ansamblul. Atunci vei putea aprecia unghiul furcii amplasat la 63,5 grade, ampatamentul de 1.248 mm (mărimea M) care ajută la stabilitate, dar și manevrabilitatea dată de chainstay-ul scurt, de 434 mm. Merida One Sixty FR se adresează oamenilor care sunt în căutarea vitezei, a celor mai nebunești gap-uri din bike-park și a traseelor de downhill rapide. Totul pentru un preț de 21.000 de lei, unul despre care pot spune că este prietenos din punct de vedere al echipării. Detalii tehnice Cadrul bicicletei Merida One Sixty FR 600 este construit din aluminiu, cadru care a fost lansat anul trecut, disponibil în cinci mărimi (XS-XL). Certificat pentru standardul Category 5 DH, vine cu cinci ani garanție care acoperă chiar și cele mai extreme cazuri din bike-park. La nivel de suspensii, ambele provin de la DVO. Furca de 180 mm este un Onyx D2 pe aer cu brațe grose de 38 mm, iar amortizorul un Jade X D2 pe arc. Pentru Postăvaru în furcă am bagat 65 psi (SAG 35%), rebound-ul 4 click-uri după jumătate spre rapid, iar pentru amortizor am ales arcul de 450, eu având 62 de kg. Cu acest set-up, într-o zi plină în Postăvaru nu am ajuns la capătul suspensiilor foarte ușor. Au fost rare acele momente, doar în compresii mari și la aterizările în plat s-au întâmplat ca suspesiile să-și vadă capătul de cursă. Doar la furcă am simțit șocul în mâni foarte agresiv, cât despre amortizor, el are în capăt de cursă o piesă din cauciuc care este menită să absoarbă din șoc așa că spatele meu a fost pe mâini bune. Urcatul pe acestă bicicletă este mai dificil, dată fiind greutatea mare. Dar, în caz că nu te grăbești ai la dispoziție transmisia cu 12 pinioane de la Shimano Deore. Merida, cumva, a echipat acestă bicicletă după nevoile unui freerider. Frânele fac parte din pachetul de nevoi ale unui astfel de rider. Prin urmare, One Sixty FR este echipată cu frânele de la TRP, modelul EVO Trail în patru pistoane. O putere de frânare imensă, mai ales că discurile au 220 mm (F) și 200 mm (S). Chiar în unele zone pe traseele de downhill puteam sa las frânele mai mult căci stiam că forța de frânare era de partea mea. Bine, aici au contribuit și anvelopele Continental Kryptotal care în condiții mixte sunt foarte aderente. Pe traseu Am avut ceva timp modelul One Sixty FR pe mână, așa că l-am testat în mai multe condiții. Prin condiții mă refer la traseele din Postăvaru și cele de pe Ciocanu. Dar, după specificațiile bicicletei locul de joacă al acesteia a fost în Postăvaru. Înainte să plecăm în bike park, am echipat roțile cu niște inserții serioase și am făcut-o tubeless. Greutatea ei obișnuită era de aproximativ 17 kg, cu inserțiile, soluția de tubeless și niște pedale Nukeproof (Ediția Sam Hill) greutatea sa a ajuns lejer la 18,2 kg. Am fost destul de liniștit în această priviință, căci știam că toată acțiunea se va desfășura la vale. Pe cele două trasee de downhill, unghiul furcii amplasat la 63,5 grade și ampatamentul de 1.248 mm au ajutat foarte mult ca bicicletă să fie stabilă, iar chain-stay-ul relativ scurt de 434 mm mi-a dat libertatea de a mă distra. Merida, a echipat modelul FR cu un amortizor pe arc DVO Jade X D2. Prin urmare a fost și prima dată pentru mine când m-am dat pe arc, mai serios. Am remarcat faptul că bicicleta nu mai este atât de „poppy” și nu mai poate fi aruncată în toate părțile fără un efort mai mare. Dar, din punct de vedere tehnic, micile denivelări erau înghițite cu o poftă imensă, iar bicicleta era foarte platată și pregătită pentru următorul obstacol. Astfel a fost un companion desărvârșit pe traseele din Postăvaru. Chiar am putut să îmi depășesc limitele pe unele zone unde traseul devenea rapid și tehnic. Cât despre turele de pe Ciocanu, unde sunt trasee de trail/XCM, ansablul având o greutate de aprox 18,2 kg urcatul a fost chiar o provocare, din fericire însă bicicleta este dotată cu un dropper și cu pinioane mari. Pe trasee, m-am distrat unde viteza depășea valoarea de 35 km/h, căci este mult mai ușor de manevrat. Tocmai din acest punct de vedere nu pot recomanda acestă bicicletă începătorilor. Nu numai că cere abuz, e menită pentru așa ceva. Pe scurt, bike-park-ul este cel mai potrivit pentru modelul One Sixty FR. Pro și Contra PRO: Geometrie progresivă Suspensii de la DVORaport preț/calitate foarte bun Contra: Greutate mareGălagioasă pe partea de transmisieRutarea cablurilor prin head-set limitează operațiunile pe care le poți face acasă Concluzie În final, bicicleta Merida One Sixty FR se adresează unui public restrâns care au acces la un bike-park. Pentru 21.000 de lei vei primi modelul FR 600 cu echiparea descrisă mai sus, dar pentru bugete restrânse mai există și varianta FR 400 care vine la prețul de 12.390 lei, echipată cu componente mai ieftine. Sursa: Freerider
  9. For some time now, there has been talk of a new middleweight Benelli TRK-series adventure bike, and now it’s here. Or rather, it’s on the market overseas, currently appearing at Chinese dealerships. The TRK502 carries an Italian name but is in actuality made over in China by QJ Motor, the same company that makes Harley-Davidson’s X350 and X500 models (and note that the X500 looks a lot like the 500 Benelli cruiser). You don’t see many of the Benelli ADVs here in North America, but they are available here. Over in Italy, they’re much more common. In fact, they’re one of the most popular models in that country—they’re often reported as the best-selling bike in Italy. Photo: Benelli But time marches on, and all OEMs eventually increase engine displacement to either whip up customer excitement, or compensate for the drop in performance caused by emissions regs. So, we get the TRK552 (and off-road oriented TRK552 X) for 2024. The latest update to the engine sees it making max power of 61 hp at 8,500 rpm and 40 lb-ft of torque at 6,000 rpm, reports Motorrad Online. The writers at that outlet speculate that Europe would see a machine detuned to 48 hp, to fit into the graduated licensing system in the A2 category. In other words, no more horsepower than the previous model, but a noticeable bump in torque. Photo: Benelli Other updates include cross-spoked wheels for the TRK552 X, so users can run tubeless tires. Both the standard and off-road oriented TRK models will get a new aluminum swingarm, and adjustable suspension front and rear from Marzocchi, reports Motorrad. The brakes now come from J. Juan. All good news, and add in a weight reduction (down to 500 lb wet, allegedly, dropping about 20 lb), a new set of LED lights, a new TFT display, heated grips and even a heated seat, and you’ve got a machine that will compete with the big boys on features, but with lower pricing. Vezi sursa
  10. For some time now, there has been talk of a new middleweight Benelli TRK-series adventure bike, and now it’s here. Or rather, it’s on the market overseas, currently appearing at Chinese dealerships. The TRK502 carries an Italian name but is in actuality made over in China by QJ Motor, the same company that makes Harley-Davidson’s X350 and X500 models (and note that the X500 looks a lot like the 500 Benelli cruiser). You don’t see many of the Benelli ADVs here in North America, but they are available here. Over in Italy, they’re much more common. In fact, they’re one of the most popular models in that country—they’re often reported as the best-selling bike in Italy. Photo: Benelli But time marches on, and all OEMs eventually increase engine displacement to either whip up customer excitement, or compensate for the drop in performance caused by emissions regs. So, we get the TRK552 (and off-road oriented TRK552 X) for 2024. The latest update to the engine sees it making max power of 61 hp at 8,500 rpm and 40 lb-ft of torque at 6,000 rpm, reports Motorrad Online. The writers at that outlet speculate that Europe would see a machine detuned to 48 hp, to fit into the graduated licensing system in the A2 category. In other words, no more horsepower than the previous model, but a noticeable bump in torque. Photo: Benelli Other updates include cross-spoked wheels for the TRK552 X, so users can run tubeless tires. Both the standard and off-road oriented TRK models will get a new aluminum swingarm, and adjustable suspension front and rear from Marzocchi, reports Motorrad. The brakes now come from J. Juan. All good news, and add in a weight reduction (down to 500 lb wet, allegedly, dropping about 20 lb), a new set of LED lights, a new TFT display, heated grips and even a heated seat, and you’ve got a machine that will compete with the big boys on features, but with lower pricing. Vezi sursa
  11. For years, your choices if you wanted a GPS were straightforward: Use a dedicated GPS device, whether it was one designed for motorcycles, or making do with a car or handheld hiker’s unit. Then cellphones and tablets came along, offering GPS chips in a compact package and motorcyclists adapted those for their navigation purposes—but the solution was often a bit janky, and didn’t use all the capabilities offered by the hardware. Now, DMD offers an Android nav app that helps with that, and has hardware to go with it: a built-for-the-purpose T665 phone and T865 tablet. You might have seen some info on DMD before, as inmates have been talking about them on the forum for a while—their first devices came out years ago. But my first exposure to them was at the Toronto Motorcycle Show this winter, where I saw RidAdventure selling the phones and tablets and talking about the most recent updates to the app. With RidAdventure’s close ties to the Trans Quebec Trail and Trans Ontario Trail, you can see why their associations with the app and its hardware make sense. The TQT is app-based, so having a rugged mobile device to host that app makes sense. Weather-resistant, able to store a lot of maps (and music, and photos, and other data), and dual SIM card compatible as well. Photo: Zac Kurylyk The DMD navigation app (OSM-based) is about to get updated to V3, and of course the DMD tablet and phone are optimized to run that app. It can work with other Android devices, but the developers warn that you can run into problem when other hardware makers’ background processes start to interfere with the app. The DMD hardware is designed specifically to run their own app, and it also includes a perpetual licence for the app—otherwise you’ve got to pay a monthly fee. While DMD’s hardware is expensive, the savings add up over the long term (you can also use OsmAnd, Gaia, Locus and other Android-based apps with the DMD hardware, and use Basecamp or other desktop/web-based route planners). Note that the DMD app has a roadbook feature (it costs extra) that allows to you ride rally raids that allow electronic mapping. DMD’s hardware also has another edge: The latest version of the tablet comes with two charging option (a USB-C cable as well as pogo pins). It’s also designed to work with an auxiliary joystick controller that can be mounted to your handlebars, and a purpose built-mount. Inmate adv_tim sells the DMD hardware at his e-store here; note that he’s sold out of tablets, and is waiting for the next shipment of updated hardware. The RidAdventure site seems to be a bit… under construction… right now, but based on my conversation with the crew at the show, I think it’s the same scenario. They’re waiting for the new hardware to come in so they can update the site accordingly. When the new tablets show up, I’m quite interested to hear from any inmate who buys one—while the capabilities aren’t needed by everyone, this certainly does sound like it has a lot of useful features that would be particularly good to have if you’re a world traveler. Vezi sursa
  12. For years, your choices if you wanted a GPS were straightforward: Use a dedicated GPS device, whether it was one designed for motorcycles, or making do with a car or handheld hiker’s unit. Then cellphones and tablets came along, offering GPS chips in a compact package and motorcyclists adapted those for their navigation purposes—but the solution was often a bit janky, and didn’t use all the capabilities offered by the hardware. Now, DMD offers an Android nav app that helps with that, and has hardware to go with it: a built-for-the-purpose T665 phone and T865 tablet. You might have seen some info on DMD before, as inmates have been talking about them on the forum for a while—their first devices came out years ago. But my first exposure to them was at the Toronto Motorcycle Show this winter, where I saw RidAdventure selling the phones and tablets and talking about the most recent updates to the app. With RidAdventure’s close ties to the Trans Quebec Trail and Trans Ontario Trail, you can see why their associations with the app and its hardware make sense. The TQT is app-based, so having a rugged mobile device to host that app makes sense. Weather-resistant, able to store a lot of maps (and music, and photos, and other data), and dual SIM card compatible as well. Photo: Zac Kurylyk The DMD navigation app (OSM-based) is about to get updated to V3, and of course the DMD tablet and phone are optimized to run that app. It can work with other Android devices, but the developers warn that you can run into problem when other hardware makers’ background processes start to interfere with the app. The DMD hardware is designed specifically to run their own app, and it also includes a perpetual licence for the app—otherwise you’ve got to pay a monthly fee. While DMD’s hardware is expensive, the savings add up over the long term (you can also use OsmAnd, Gaia, Locus and other Android-based apps with the DMD hardware, and use Basecamp or other desktop/web-based route planners). Note that the DMD app has a roadbook feature (it costs extra) that allows to you ride rally raids that allow electronic mapping. DMD’s hardware also has another edge: The latest version of the tablet comes with two charging option (a USB-C cable as well as pogo pins). It’s also designed to work with an auxiliary joystick controller that can be mounted to your handlebars, and a purpose built-mount. Inmate adv_tim sells the DMD hardware at his e-store here; note that he’s sold out of tablets, and is waiting for the next shipment of updated hardware. The RidAdventure site seems to be a bit… under construction… right now, but based on my conversation with the crew at the show, I think it’s the same scenario. They’re waiting for the new hardware to come in so they can update the site accordingly. When the new tablets show up, I’m quite interested to hear from any inmate who buys one—while the capabilities aren’t needed by everyone, this certainly does sound like it has a lot of useful features that would be particularly good to have if you’re a world traveler. Vezi sursa
  13. Last week
  14. BMW 335is este un automobil care combină performanța impresionantă cu eleganța rafinată. Această mașină sport compactă oferă o experiență de conducere de neegalat, datorită motorului său puternic și suspensiei bine ajustate. În acest articol, vom explora caracteristicile cheie ale BMW 335is și vom arunca o privire mai atentă asupra motivelor pentru care această mașină se remarcă în lumea automobilelor de lux. Design și estetică Când vine vorba de design, BMW 335is impresionează cu linii elegante și proporții bine echilibrate. Grila dublă caracteristică a BMW și farurile angel eyes adaugă un element distinct de stil. Caroseria este sculptată cu atenție, oferind un aspect sportiv și aerodinamic. Fiecare detaliu este finisat cu atenție, iar jantele din aliaj ușor completează aspectul general al mașinii. Performanță remarcabilă Ceea ce face cu adevărat special BMW 335is este performanța sa impresionantă. Sub capotă, găsim un motor twin-turbo de 3.0 litri, care produce o putere de 320 de cai putere și un cuplu de 332 lb-ft. Acest motor este cuplat la o transmisie automată cu șapte trepte sau la o transmisie manuală cu șase trepte, oferind conducătorului posibilitatea de a alege între o experiență de conducere confortabilă sau una mai sportivă. Această putere impresionantă permite BMW 335is să accelereze de la 0 la 60 mph în doar 4,8 secunde, ceea ce o face extrem de rapidă pentru o mașină compactă. Suspensia sport și direcția precisă contribuie la manevrabilitatea excepțională a mașinii, permițând șoferului să se bucure de fiecare moment petrecut la volan. Interiorul premium Interiorul BMW 335is oferă un spațiu confortabil și luxos pentru șofer și pasageri. Materialele de calitate superioară, cum ar fi pielea și lemnul finisat, creează o atmosferă sofisticată. Scaunele sport conturate oferă suport excelent în timpul conducerii rapidă, iar tehnologia avansată a panoului de bord adaugă funcționalitate și divertisment. Caracteristici tehnice avansate BMW 335is este echipat cu numeroase caracteristici tehnice avansate, cum ar fi un sistem de infotainment de ultimă generație, un sistem audio premium și o gamă largă de asistență la șofat, inclusiv controlul tracțiunii și asistența la păstrarea benzii. Aceste caracteristici contribuie la siguranța și confortul în timpul călătoriilor lungi sau în traficul urban aglomerat. Cu ce se diferențiază BMW 335is de alte modele BMW? BMW 335is se diferențiază prin performanța sa superioară și designul său distinct. Cu un motor puternic și suspensie sport, este o alegere excelentă pentru cei care caută o experiență de conducere sportivă și rafinată în același timp. Este BMW 335is potrivit pentru mine? Dacă apreciați performanța, eleganța și tehnologia avansată într-un pachet compact, atunci BMW 335is ar putea fi mașina potrivită pentru dumneavoastră. Cu toate acestea, înainte de a lua o decizie, este întotdeauna recomandat să efectuați un test de conducere pentru a vă asigura că se potrivește stilului dumneavoastră de conducere și nevoilor dumneavoastră individuale. Concluzie BMW 335is este o mașină care reușește să ofere performanță și eleganță într-un pachet compact. Cu un design impresionant, un motor puternic și tehnologie avansată, această mașină atrage atenția în lumea automobilelor de lux. Dacă sunteți în căutarea unei mașini sport compacte care să vă ofere o experiență de conducere de neegalat, BMW 335is merită cu siguranță să fie luată în considerare. Întrebări frecvente 1. Care este puterea motorului BMW 335is? Motorul BMW 335is are o putere de 320 de cai putere. 2. Cât de rapid poate accelera BMW 335is? BMW 335is poate accelera de la 0 la 60 mph în doar 4,8 secunde. 3. Există o opțiune de transmisie manuală pentru BMW 335is? Da, BMW 335is este disponibil cu o transmisie manuală cu șase trepte, în plus față de transmisia automată cu șapte trepte. 4. Ce caracteristici tehnice avansate sunt disponibile în BMW 335is? BMW 335is este echipat cu un sistem de infotainment de ultimă generație, un sistem audio premium și caracteristici de asistență la șofat, precum controlul tracțiunii și asistența la păstrarea benzii. 5. Cum se compară BMW 335is cu alte modele BMW? BMW 335is se diferențiază prin performanța sa superioară și designul său distinct, oferind o experiență de conducere sportivă și elegantă în același timp.
  15. Anul trecut, Honda și-a îndreptat atenția asupra unui nume care a scris istorie: Hornet. Apoi, fanii celui mai mare producător de motociclete din lume s-au bucurat și de revenirea a două inițiale îndrăgite: NX. Ce poate urma? Răspunsul sau unul dintre răspunsuri este oferit de jurnaliștii moto japonezi de la Young Machine, ale căror predicții referitoare la viitoarele modele lansate de compatrioții lor s-au adeverit de multe ori. Ce ar fi, spun ei, dacă Honda ar lansa, pe baza noii lansate CB 1000 Hornet și o variantă X? Adică, un crossover, în stilul proaspătului Suzuki GSX-1000GX, care a stârnit suficient interes. Chiar dacă e mult mai simplu să alegi un adventure-bike veritabil, aceste sportive „cocoțate” pe suspensii mai înalte, adesea controlate electronic și cu o poziție ultra-confortabilă de condus, își au locul, atât în logica devoratorilor de kilometri în orice condiții cât și în registrele de vânzări. Este suficient să aducem în discuție nume precum BMW S 1000 XR, Kawasaki Versys 1000 sau Yamaha Tracer 9 GT +. Conceptul Honda CB4X si-a facut treaba, generând o direcție de design, vizibilă în modelele actuale. Efortul nu ar trebui să fie unul prea mare pentru Honda, care are la dispoziție CB 1000 Hornet și, inclusiv câteva mii de euro peste prețul ei, până la o referință foarte aproximativă pentru aceste motociclete crossover: să zicem 16.000 de euro. Apoi, Honda mai are încă ceva la dispoziție, conceptul CB400X, prezentat în 2019 la EICMA. Influența sa poate fi observată în linii noului NT 1100. Iar această CB1000X s-ar plasa exact între tourerul NT1100 și noua Africa Twin Adventure Sports, Honda acoperind astfel cam tot ce s-ar putea acoperi pe acest segment. Nu e greu de ghicit, X-ul din titulatură înseamnă și o doză de distracție și desigur, suficiente elemente de design ar fi inspirate de către scuterele Adventure. Rămâne de văzut dacă tot acest scenariu pe care l-am dezvoltat își va găsi corespondența și în realitate. Sursa
  16. Anul trecut, Honda și-a îndreptat atenția asupra unui nume care a scris istorie: Hornet. Apoi, fanii celui mai mare producător de motociclete din lume s-au bucurat și de revenirea a două inițiale îndrăgite: NX. Ce poate urma? Răspunsul sau unul dintre răspunsuri este oferit de jurnaliștii moto japonezi de la Young Machine, ale căror predicții referitoare la viitoarele modele lansate de compatrioții lor s-au adeverit de multe ori. Ce ar fi, spun ei, dacă Honda ar lansa, pe baza noii lansate CB 1000 Hornet și o variantă X? Adică, un crossover, în stilul proaspătului Suzuki GSX-1000GX, care a stârnit suficient interes. Chiar dacă e mult mai simplu să alegi un adventure-bike veritabil, aceste sportive „cocoțate” pe suspensii mai înalte, adesea controlate electronic și cu o poziție ultra-confortabilă de condus, își au locul, atât în logica devoratorilor de kilometri în orice condiții cât și în registrele de vânzări. Este suficient să aducem în discuție nume precum BMW S 1000 XR, Kawasaki Versys 1000 sau Yamaha Tracer 9 GT +. Conceptul Honda CB4X si-a facut treaba, generând o direcție de design, vizibilă în modelele actuale. Efortul nu ar trebui să fie unul prea mare pentru Honda, care are la dispoziție CB 1000 Hornet și, inclusiv câteva mii de euro peste prețul ei, până la o referință foarte aproximativă pentru aceste motociclete crossover: să zicem 16.000 de euro. Apoi, Honda mai are încă ceva la dispoziție, conceptul CB400X, prezentat în 2019 la EICMA. Influența sa poate fi observată în linii noului NT 1100. Iar această CB1000X s-ar plasa exact între tourerul NT1100 și noua Africa Twin Adventure Sports, Honda acoperind astfel cam tot ce s-ar putea acoperi pe acest segment. Nu e greu de ghicit, X-ul din titulatură înseamnă și o doză de distracție și desigur, suficiente elemente de design ar fi inspirate de către scuterele Adventure. Rămâne de văzut dacă tot acest scenariu pe care l-am dezvoltat își va găsi corespondența și în realitate.
  17. Planning a fly-and-rent deal through Asia? Such deals are an extremely practical way to ride through that corner of the world, and prices on small-cc bikes are so low that you could even consider purchasing a machine outright, then selling at the end of your trip—it would probably be a lot less money than shipping your own bike or renting a big-bore Beemer! And that’s where machines like the Aveta Ranger Max Explorer come in: They offer a lot of bang for your buck. Taking a look at the Aveta Ranger Max Explorer, it is obviously inspired by the Honda CT125 Trail. So what? Cub-style bikes have been around for more than 50 years, and other OEMs have been copying the layout for years (remember when we told you about the Yamaha PG-1?). In some markets, the Honda CT125 was almost impossible to find in stock, and considered over-priced when one actually became available in a dealership. That certainly didn’t stop North Americans from buying them, but in other markets with less free money, that means market space for an alternative. The marketing sure plays up the dual sport angle, with lots of talk about how rugged the machine is. Photo: Aveta In the case of the Aveta Ranger Max Explorer: This bike is built in moto-mad Malaysia. It’s powered by a simple air-cooled engine with SOHC two-valve top end and a carburetor. It seems the gearbox requires a clutch; it’s no twist-and-go semi-auto like most Cubs. It’s supposed to make about 10 hp and 7.75 lb-ft of torque. That’s supposed to be good for about 65 mph, although obviously a steep grade or heavy load will be very noticeable. Still, in its home market, this would be considered more than adequate. Because it’s made for bad roads, that front wheel is an 18-inch hoop, while the rear is a 16-incher. The bike is supposed to weigh around 250 lb. Although it’s a modest machine, LED lights come standard, and a USB charger. You must have some respect for Asian-market moto designers who are not afraid to include such practical touches on a bike, which cost almost nothing to include, without jacking up the price and telling their customers that such basic stuff is only available as an accessory. C’mon, OEMs: We know you’re building half your lineup in Southeast Asia, so please stop ripping us off, because you’re not ripping off the locals on gadgets that should be standard. Just as increasingly affluent Americans took to the great outdoors on motorcycles through the 1960s, so Asia is now marketing its motos on the same promises. Photo: Aveta And since we’re on the topic of pricing: Converting the MSRP into USD, this bike would cost about $1,500 in the States or $2,000 in Canada, give or take a few bucks. Of course, shipping the cycle across the ocean and dealing with North America’s enviro-regs would jack up the price, but it’s worth noting that Honda’s CT125 sells for more than double this amount in each market. Would there be room for a lower-priced competitor like this, then? Hard to say—there would always be some consumer demand on pricing alone, but it’s easy for journos like me to take pot-shots at MSRPs; it’s another thing entirely to bring in a bike like this and make a profit. See more details on the Ranger Max Explorer at its website here. Vezi sursa
  18. Planning a fly-and-rent deal through Asia? Such deals are an extremely practical way to ride through that corner of the world, and prices on small-cc bikes are so low that you could even consider purchasing a machine outright, then selling at the end of your trip—it would probably be a lot less money than shipping your own bike or renting a big-bore Beemer! And that’s where machines like the Aveta Ranger Max Explorer come in: They offer a lot of bang for your buck. Taking a look at the Aveta Ranger Max Explorer, it is obviously inspired by the Honda CT125 Trail. So what? Cub-style bikes have been around for more than 50 years, and other OEMs have been copying the layout for years (remember when we told you about the Yamaha PG-1?). In some markets, the Honda CT125 was almost impossible to find in stock, and considered over-priced when one actually became available in a dealership. That certainly didn’t stop North Americans from buying them, but in other markets with less free money, that means market space for an alternative. The marketing sure plays up the dual sport angle, with lots of talk about how rugged the machine is. Photo: Aveta In the case of the Aveta Ranger Max Explorer: This bike is built in moto-mad Malaysia. It’s powered by a simple air-cooled engine with SOHC two-valve top end and a carburetor. It seems the gearbox requires a clutch; it’s no twist-and-go semi-auto like most Cubs. It’s supposed to make about 10 hp and 7.75 lb-ft of torque. That’s supposed to be good for about 65 mph, although obviously a steep grade or heavy load will be very noticeable. Still, in its home market, this would be considered more than adequate. Because it’s made for bad roads, that front wheel is an 18-inch hoop, while the rear is a 16-incher. The bike is supposed to weigh around 250 lb. Although it’s a modest machine, LED lights come standard, and a USB charger. You must have some respect for Asian-market moto designers who are not afraid to include such practical touches on a bike, which cost almost nothing to include, without jacking up the price and telling their customers that such basic stuff is only available as an accessory. C’mon, OEMs: We know you’re building half your lineup in Southeast Asia, so please stop ripping us off, because you’re not ripping off the locals on gadgets that should be standard. Just as increasingly affluent Americans took to the great outdoors on motorcycles through the 1960s, so Asia is now marketing its motos on the same promises. Photo: Aveta And since we’re on the topic of pricing: Converting the MSRP into USD, this bike would cost about $1,500 in the States or $2,000 in Canada, give or take a few bucks. Of course, shipping the cycle across the ocean and dealing with North America’s enviro-regs would jack up the price, but it’s worth noting that Honda’s CT125 sells for more than double this amount in each market. Would there be room for a lower-priced competitor like this, then? Hard to say—there would always be some consumer demand on pricing alone, but it’s easy for journos like me to take pot-shots at MSRPs; it’s another thing entirely to bring in a bike like this and make a profit. See more details on the Ranger Max Explorer at its website here. Vezi sursa
  19. Shimano a redus greutatea ochelarilor de soare Twinspark și Technium, adăugând-le lentile fotocromatice. Pe lângă faptul că fiecare pierde câteva grame, noul material al ramei este mai ecologic, conform mărcii. Noul Technium L și Technium costă 99,95 euro, în timp ce ochelarii Twinspark entry-level au un preț de 54,95 euro. Shimano Technium – Detalii Shimano Technium, sunt ochelari de soare pentru ciclism cu ramă completă destinați confortului pe tot parcursul zilei, pe drum, traseu și tot ceea ce este între ele. Orificiile de ventilație din partea de sus și de jos a lentilei sunt proiectate pentru a le împiedica să se aburească. Pernuța pentru nas poate fi inversată pentru a se potrivi mai bine pe nas. Shimano spune că lentilele Ridescape îmbunătățesc detaliile mediului de pe traseu în diferite condiții de lumină. Lentilele GR și OR, de exemplu, se pretinde că vă ajută să faceți diferența între suprafețele traseului și să identificați mai rapid obstacolele. O lentilă transparentă interschimbabilă este inclusă cu fiecare opțiune. Shimano a schimbat materialul cadrului ochelarilor de soare de ciclism Technium existenti de la Grilamid TR-90 la Arkema Rilsan Clear G850 Rnew. Culoarea ramei: Matte Black, Matte White, Teal, Teaberry, Matte Grey, Dark Olive, Bronze Gold Greutate: 27.4g Lentile – Ridescape RD, OR and GR (lentilă rezervă: clear)Preț – 99,95 euro Shimano Technium L – Detalii Ochelarii Technium L sunt o versiune cu jumătate de cadru a gamei Technium, care cântăresc 26 grame. Pe lângă cele trei tipuri de lentile Ridescape, Technium L vine și cu o lentilă gri fotocromatică. Aceasta modifică cantitatea de lumină care trece prin lentilă în funcție de nivelul UV, devenind clară în lumină slabă și întunecându-se în lumină puternică. Toate cele patru lentile sunt rezistente la zgârieturi și hidrofuge, conform lui Shimano și vin cu o lentilă transparentă interschimbabilă. Culoarea ramei – Matte Black, Matte White, Teal, Teaberry, Matte Grey, Dark Olive, Bronze Gold Greutate: 27.4g Lentile – Ridescape RD, OR and GR (lentilă rezervă: clear)Preț – 99,95 euro Via Shimano Sursa: Freerider
  20. Shimano a redus greutatea ochelarilor de soare Twinspark și Technium, adăugând-le lentile fotocromatice. Pe lângă faptul că fiecare pierde câteva grame, noul material al ramei este mai ecologic, conform mărcii. Noul Technium L și Technium costă 99,95 euro, în timp ce ochelarii Twinspark entry-level au un preț de 54,95 euro. Shimano Technium – Detalii Shimano Technium, sunt ochelari de soare pentru ciclism cu ramă completă destinați confortului pe tot parcursul zilei, pe drum, traseu și tot ceea ce este între ele. Orificiile de ventilație din partea de sus și de jos a lentilei sunt proiectate pentru a le împiedica să se aburească. Pernuța pentru nas poate fi inversată pentru a se potrivi mai bine pe nas. Shimano spune că lentilele Ridescape îmbunătățesc detaliile mediului de pe traseu în diferite condiții de lumină. Lentilele GR și OR, de exemplu, se pretinde că vă ajută să faceți diferența între suprafețele traseului și să identificați mai rapid obstacolele. O lentilă transparentă interschimbabilă este inclusă cu fiecare opțiune. Shimano a schimbat materialul cadrului ochelarilor de soare de ciclism Technium existenti de la Grilamid TR-90 la Arkema Rilsan Clear G850 Rnew. Culoarea ramei: Matte Black, Matte White, Teal, Teaberry, Matte Grey, Dark Olive, Bronze Gold Greutate: 27.4g Lentile – Ridescape RD, OR and GR (lentilă rezervă: clear)Preț – 99,95 euro Shimano Technium L – Detalii Ochelarii Technium L sunt o versiune cu jumătate de cadru a gamei Technium, care cântăresc 26 grame. Pe lângă cele trei tipuri de lentile Ridescape, Technium L vine și cu o lentilă gri fotocromatică. Aceasta modifică cantitatea de lumină care trece prin lentilă în funcție de nivelul UV, devenind clară în lumină slabă și întunecându-se în lumină puternică. Toate cele patru lentile sunt rezistente la zgârieturi și hidrofuge, conform lui Shimano și vin cu o lentilă transparentă interschimbabilă. Culoarea ramei – Matte Black, Matte White, Teal, Teaberry, Matte Grey, Dark Olive, Bronze Gold Greutate: 27.4g Lentile – Ridescape RD, OR and GR (lentilă rezervă: clear)Preț – 99,95 euro Via Shimano Sursa: Freerider
  21. După un an, Scott, ne prezintă bicicleta Scott Voltage eRide, un e-bike ușor pentru trasee agresive. Vine cu suspensii de 160mm (F) și 155mm (S), iar geometria este inspirată din segmentul bicicletelor de enduro. Motorul TQ HPR50 cu care este echipat, livrează un cuplu de 50Nm și este alimentat de către bateria de 360Wh incorporată în cadru, care la rândul ei poate fi acompaniată de range extender-ul de 60Wh. 2024 Scott Voltage eRide – Detalii Unii dintre voi s-ar putea să-și amintească bicicleta originală de freeride Scott Voltage de acum un deceniu. Inevitabil, Scott a reînviat numele pentru cea mai recentă bicicletă electrică, dar noua Voltage eRide are mai multe în comun cu actuala Genius, cu un amortizor ascuns, cadru din carbon, roți de 29″ și suspensii de 155/160 mm. Deci, în timp ce Scott Lumen este versiunea electrică a modelului Spark, Voltage este versiunea modelului Genius electric. Ironic, Voltage eRide cântărește 19,02 kg, aproximativ la fel ca și Voltage-ul original. Folosește motorul HPR 50 ușor și silențios al lui TQ, cu o baterie de 360 Wh integrată în down-tube. Cadrul poate găzdui simultan un range-extender și o sticlă de apă, iar suspensia poate fi controlată prin intermediul sistemului Scott TwinLoc sau TracLoc (în funcție de model), care poate bloca furca și amortizorul, sau doar amortizorul, pentru o eficiență suplimentară. În mod impresionant, Scott a reușit să strecoare un motor, o baterie și un amortizor în interiorul cadrului, în timp ce lasă loc pentru un range-extender și o sticlă de apă (sau două) în triunghiul din față. Cu siguranță ajută faptul că motorul TQ este unul dintre cele mai compacte de pe piață, dar Scott tot a trebuit sa modifice poziția amortizorului pentru ca tot ansamblul să încapă. Pentru a accesa reglajele de rebound, compresie și valva pentru aer, a fost implementată o ușă mică care se deschide la sfert de tură aflată la baza down-tube-ului. Geometrie După cum v-ați aștepta, geometria modelului Voltage este foarte asemănătoare cu modelului Genius. Principalele diferențe sunt chain-stay-ul mai lung cu 15 mm (la toate dimensiunile) și BB-ul aplasat la 6mm mai sus. La 63,9 grade în setarea „low”, unghiul furcii este destul de mic pentru cursa de 160mm a furcii, cât timp unghiul seat-tube-ului este mai rezonabil. În mod neobișnuit, atât lungimea pipei, cât și lungimea brațelor de angrenaj sunt specifice mărimii cadrului. Pipele merg de la 40 mm la 50 mm în cele două dimensiuni mai mari, iar brațele pleacă de la 170 mm la 175 mm. Preț, variante și disponibilitate Scot vine cu patru varinate de echipare pentru noul Scott Voltage eRide, în patru culori diferite toate disponibile pentru achiziționare. Voltage eRide 900 SL – 12.999 euro Voltage eRide 900 Tuned – 10.999 euro Voltage eRide 910 – 7.199 euro Voltage eRide 920 – 6.599 euro Via Scott Sursa: Freerider
  22. După un an, Scott, ne prezintă bicicleta Scott Voltage eRide, un e-bike ușor pentru trasee agresive. Vine cu suspensii de 160mm (F) și 155mm (S), iar geometria este inspirată din segmentul bicicletelor de enduro. Motorul TQ HPR50 cu care este echipat, livrează un cuplu de 50Nm și este alimentat de către bateria de 360Wh incorporată în cadru, care la rândul ei poate fi acompaniată de range extender-ul de 60Wh. 2024 Scott Voltage eRide – Detalii Unii dintre voi s-ar putea să-și amintească bicicleta originală de freeride Scott Voltage de acum un deceniu. Inevitabil, Scott a reînviat numele pentru cea mai recentă bicicletă electrică, dar noua Voltage eRide are mai multe în comun cu actuala Genius, cu un amortizor ascuns, cadru din carbon, roți de 29″ și suspensii de 155/160 mm. Deci, în timp ce Scott Lumen este versiunea electrică a modelului Spark, Voltage este versiunea modelului Genius electric. Ironic, Voltage eRide cântărește 19,02 kg, aproximativ la fel ca și Voltage-ul original. Folosește motorul HPR 50 ușor și silențios al lui TQ, cu o baterie de 360 Wh integrată în down-tube. Cadrul poate găzdui simultan un range-extender și o sticlă de apă, iar suspensia poate fi controlată prin intermediul sistemului Scott TwinLoc sau TracLoc (în funcție de model), care poate bloca furca și amortizorul, sau doar amortizorul, pentru o eficiență suplimentară. În mod impresionant, Scott a reușit să strecoare un motor, o baterie și un amortizor în interiorul cadrului, în timp ce lasă loc pentru un range-extender și o sticlă de apă (sau două) în triunghiul din față. Cu siguranță ajută faptul că motorul TQ este unul dintre cele mai compacte de pe piață, dar Scott tot a trebuit sa modifice poziția amortizorului pentru ca tot ansamblul să încapă. Pentru a accesa reglajele de rebound, compresie și valva pentru aer, a fost implementată o ușă mică care se deschide la sfert de tură aflată la baza down-tube-ului. Geometrie După cum v-ați aștepta, geometria modelului Voltage este foarte asemănătoare cu modelului Genius. Principalele diferențe sunt chain-stay-ul mai lung cu 15 mm (la toate dimensiunile) și BB-ul aplasat la 6mm mai sus. La 63,9 grade în setarea „low”, unghiul furcii este destul de mic pentru cursa de 160mm a furcii, cât timp unghiul seat-tube-ului este mai rezonabil. În mod neobișnuit, atât lungimea pipei, cât și lungimea brațelor de angrenaj sunt specifice mărimii cadrului. Pipele merg de la 40 mm la 50 mm în cele două dimensiuni mai mari, iar brațele pleacă de la 170 mm la 175 mm. Preț, variante și disponibilitate Scot vine cu patru varinate de echipare pentru noul Scott Voltage eRide, în patru culori diferite toate disponibile pentru achiziționare. Voltage eRide 900 SL – 12.999 euro Voltage eRide 900 Tuned – 10.999 euro Voltage eRide 910 – 7.199 euro Voltage eRide 920 – 6.599 euro Via Scott Sursa: Freerider
  23. Bright Racing Shocks a anunțat lansarea celei de-a treia generații a furcii lor pentru biciclete MTB, denumită Next F929-3RC, care vine cu tehnologia Zero-Sag și este construită sub conceptul „Upside-Down”. Această nouă versiune se bazează pe designul anterior, dar introduce câteva îmbunătățiri semnificative. Bright Racing Shocks Next F929-3RC – Detalii Furcă tip „upside-down” de la Bright Racing Shocks Dimensiunea roții – 29′′Damping ACAD#8 Adjustări – Compresie / Rebound / Camera de aerGreutate – NespecificatCulori – Black (Standard), CustomDisponibilitate – din Februarie 2024Preț – Nespecificat Furca utilizează o combinație de materiale de înaltă calitate și inovații tehnologice, precum reducerea diametrului exterior al lower-urilor furcii pentru a menține stabilitatea prin adăugarea de nervuri de întărire. De asemenea, coroana furcii este realizată din aluminiu 7075-T751 și a fost redesenată pentru a oferi o stabilitate îmbunătățită, încorporând un sistem de ventilație inovativ pentru a optimiza circulația aerului și performanța la amortizare. Next F929-3RC oferă posibilități extinse de ajustare, inclusiv în ceea ce privește compresia, rebound-ul și volumul camerei de aer. De asemenea, permite personalizări, cum ar fi alegerea culorii, pentru a se potrivi preferințelor fiecărui ciclist. O noutate este setup-ul Comfort, care permite furcii să ofere o experiență mai apropiată de cea a furcilor tradiționale, fiind ideală pentru plimbări relaxante fără ambiții de competiție. Furca permite o cursă maximă de până la 195 mm, ceea ce este mai mult decât modelele anterioare, incluzând 15 mm de cursă negativă, pentru a oferi o performanță îmbunătățită pe teren. Include o nouă construcție părții inferioare, o coroană de furcă redesenată și uppere mai lungi care se extind mai adânc în lowere, crescând astfel rigiditatea și performanța pe teren. Cu un nou cartuș de amortizare ACAD#8 și un sistem de bucși îmbunătățit, furca promite o suspensie precisă și fără frecare, îmbunătățind controlul și stabilitatea. Furca vine cu protecții pentru tuburi fabricate prin imprimare 3D, care sunt opționale și oferă o protecție suplimentară. De asemenea, include o montură de etrier de frână nouă, consolidată și compatibilă cu modelele anterioare. În concluzie, Bright Racing Shocks Next F929-3RC reprezintă o evoluție semnificativă a furcilor MTB, oferind cicliștilor o combinație de performanță de top, adaptabilitate și confort prin inovații tehnice și design îmbunătățit. Prețul acestei furci nu a fost încă anunțat. Via www.brightracingshocks.com Sursa: Freerider
  24. Bright Racing Shocks a anunțat lansarea celei de-a treia generații a furcii lor pentru biciclete MTB, denumită Next F929-3RC, care vine cu tehnologia Zero-Sag și este construită sub conceptul „Upside-Down”. Această nouă versiune se bazează pe designul anterior, dar introduce câteva îmbunătățiri semnificative. Bright Racing Shocks Next F929-3RC – Detalii Furcă tip „upside-down” de la Bright Racing Shocks Dimensiunea roții – 29′′Damping ACAD#8 Adjustări – Compresie / Rebound / Camera de aerGreutate – NespecificatCulori – Black (Standard), CustomDisponibilitate – din Februarie 2024Preț – Nespecificat Furca utilizează o combinație de materiale de înaltă calitate și inovații tehnologice, precum reducerea diametrului exterior al lower-urilor furcii pentru a menține stabilitatea prin adăugarea de nervuri de întărire. De asemenea, coroana furcii este realizată din aluminiu 7075-T751 și a fost redesenată pentru a oferi o stabilitate îmbunătățită, încorporând un sistem de ventilație inovativ pentru a optimiza circulația aerului și performanța la amortizare. Next F929-3RC oferă posibilități extinse de ajustare, inclusiv în ceea ce privește compresia, rebound-ul și volumul camerei de aer. De asemenea, permite personalizări, cum ar fi alegerea culorii, pentru a se potrivi preferințelor fiecărui ciclist. O noutate este setup-ul Comfort, care permite furcii să ofere o experiență mai apropiată de cea a furcilor tradiționale, fiind ideală pentru plimbări relaxante fără ambiții de competiție. Furca permite o cursă maximă de până la 195 mm, ceea ce este mai mult decât modelele anterioare, incluzând 15 mm de cursă negativă, pentru a oferi o performanță îmbunătățită pe teren. Include o nouă construcție părții inferioare, o coroană de furcă redesenată și uppere mai lungi care se extind mai adânc în lowere, crescând astfel rigiditatea și performanța pe teren. Cu un nou cartuș de amortizare ACAD#8 și un sistem de bucși îmbunătățit, furca promite o suspensie precisă și fără frecare, îmbunătățind controlul și stabilitatea. Furca vine cu protecții pentru tuburi fabricate prin imprimare 3D, care sunt opționale și oferă o protecție suplimentară. De asemenea, include o montură de etrier de frână nouă, consolidată și compatibilă cu modelele anterioare. În concluzie, Bright Racing Shocks Next F929-3RC reprezintă o evoluție semnificativă a furcilor MTB, oferind cicliștilor o combinație de performanță de top, adaptabilitate și confort prin inovații tehnice și design îmbunătățit. Prețul acestei furci nu a fost încă anunțat. Via www.brightracingshocks.com Sursa: Freerider
  25. A lot of riders have enduro bikes, but not the skills to use ’em properly! If you want to pick up some skills and have an adventure at the same time, the crew at The Cold Start might have what you’re looking for. They’re putting together an Enduro in Ensenada event combining trail-riding, instruction, and a lot of good eating. The event runs over the April 18-21 weekend. The idea is: You get yourself and your bike down to Ensenada, on the Baja Peninsula in Mexico (you’re responsible for getting yourself there, but the crew at The Cold Start can help you with advice and directions). The heart of the event is a two-day dirt riding clinic/enduro riding package, with legendary off-road racer Destry Abbot doing the teaching. You can opt for only one day of instruction (for $250) and then ride the trails the second day; doing two days’ training costs $450. But there’s a lot more to do in Ensenada than just dirt bike training! You can add-on a touring aspect to the trip, or a culinary package to take advantage of the local cuisine. The way that the crew at The Cold Start runs this event, you add on whatever you want, and if you want to save money and do your own cooking or whatever, then they can work with that. They recommend using Baja Bound for insurance. and while accommodations are not included in the price, they also can line up those sort of logistics too. Here’s the schedule for the weekend: April 18th: Arrival and Welcome Party (Group Dinner incl. w/ package) April 19th: Class 1, Closed-Course; Torta Lunch; Dinner with the group (incl. w/ package) April 20th: Class 2, Trail Ride; Taco Lunch; Farewell Party (Group Dinner w/ package) April 21st: Departure or extended trip (contact to arrange additional experiences on- and off-bike) The organizers recommend you bring your own dirt bike (under 500 cc is best, and you must have a VIN and registration). But if that doesn’t work for some reason, there are local options for bike rentals. If you’ve got questions about this or other details, send them an email and get it sorted. Vezi sursa
  26. A lot of riders have enduro bikes, but not the skills to use ’em properly! If you want to pick up some skills and have an adventure at the same time, the crew at The Cold Start might have what you’re looking for. They’re putting together an Enduro in Ensenada event combining trail-riding, instruction, and a lot of good eating. The event runs over the April 18-21 weekend. The idea is: You get yourself and your bike down to Ensenada, on the Baja Peninsula in Mexico (you’re responsible for getting yourself there, but the crew at The Cold Start can help you with advice and directions). The heart of the event is a two-day dirt riding clinic/enduro riding package, with legendary off-road racer Destry Abbot doing the teaching. You can opt for only one day of instruction (for $250) and then ride the trails the second day; doing two days’ training costs $450. But there’s a lot more to do in Ensenada than just dirt bike training! You can add-on a touring aspect to the trip, or a culinary package to take advantage of the local cuisine. The way that the crew at The Cold Start runs this event, you add on whatever you want, and if you want to save money and do your own cooking or whatever, then they can work with that. They recommend using Baja Bound for insurance. and while accommodations are not included in the price, they also can line up those sort of logistics too. Here’s the schedule for the weekend: April 18th: Arrival and Welcome Party (Group Dinner incl. w/ package) April 19th: Class 1, Closed-Course; Torta Lunch; Dinner with the group (incl. w/ package) April 20th: Class 2, Trail Ride; Taco Lunch; Farewell Party (Group Dinner w/ package) April 21st: Departure or extended trip (contact to arrange additional experiences on- and off-bike) The organizers recommend you bring your own dirt bike (under 500 cc is best, and you must have a VIN and registration). But if that doesn’t work for some reason, there are local options for bike rentals. If you’ve got questions about this or other details, send them an email and get it sorted. Vezi sursa
  27. At first glance, the comparison between the BMW i3 and BMW i30 might seem like an apple-to-orange scenario. Both vehicles belong to different segments and cater to distinct consumer preferences. The BMW i3 is an all-electric compact car, whereas the BMW i30 is a conventional compact hatchback. However, delving deeper into their features, specifications, and overall performance can shed light on which vehicle might better suit your needs and preferences. Let’s explore the key differences between these two remarkable automobiles. Design and aesthetics The BMW i3 boasts a futuristic and avant-garde design, with its distinctive kidney-shaped grille and sleek, aerodynamic lines. Its use of sustainable materials in the interior reinforces its eco-friendly ethos. On the other hand, the BMW i30 adopts a more conventional, yet refined, design language typical of the BMW brand, with a focus on practicality and comfort. Performance and powertrain The BMW i3 is propelled by a fully electric powertrain, delivering instant torque and a silent, emissions-free driving experience. It offers a range of configurations, including a pure electric variant and a range extender version. The BMW i30, on the other hand, offers a range of conventional combustion engines, as well as hybrid options, providing a broader spectrum of choices for buyers. Interior and comfort Inside the BMW i3, you’ll find a minimalist and eco-conscious cabin, featuring sustainably sourced materials and advanced technology. The i3’s interior design focuses on providing a serene and open atmosphere. In contrast, the BMW i30 offers a spacious and well-appointed interior with a range of comfort features tailored for everyday driving. Technology and infotainment Both the BMW i3 and i30 are equipped with advanced infotainment systems and connectivity features. The i3 boasts a user-friendly iDrive interface and offers cutting-edge driver assistance technologies. The i30, while not as focused on futuristic tech, still provides a comprehensive set of infotainment options for an engaging driving experience. Driving dynamics The BMW i3’s electric powertrain ensures brisk acceleration and a nimble, agile driving experience, especially in urban environments. Its low center of gravity and precise handling make it a joy to maneuver through tight spaces. The BMW i30, on the other hand, offers a more conventional driving experience, with a focus on comfort and stability, making it well-suited for a variety of driving conditions. Price and value When it comes to pricing, the BMW i3 tends to have a higher upfront cost due to its advanced electric drivetrain and cutting-edge technology. However, it may provide long-term savings on fuel costs for those who do a significant amount of driving. The BMW i30 offers a more budget-friendly entry point, making it an attractive option for cost-conscious buyers. When deciding between the BMW i3 and i30, it ultimately boils down to your specific needs and preferences. If you prioritize eco-friendliness, futuristic design, and a silent driving experience for urban commuting, the i3 is an excellent choice. On the other hand, if you seek a versatile, comfortable, and well-rounded compact hatchback with a range of powertrain options, the i30 might be the better fit. Frequently asked questions 1. Which vehicle is more environmentally friendly? The BMW i3, being a fully electric vehicle, produces zero tailpipe emissions, making it the more environmentally friendly option compared to the i30, which offers both conventional and hybrid powertrains. 2. Are there any government incentives for purchasing the BMW i3? Many regions offer incentives, such as tax credits or rebates, for purchasing electric vehicles like the BMW i3. It’s advisable to check with local authorities or consult with the dealership for specific incentives available in your area. 3. How does the range of the BMW i3 compare to the BMW i30 hybrid? The BMW i3, depending on the battery configuration, typically offers a range of around 150-200 miles on a full charge. The BMW i30 hybrid, depending on the specific model, combines electric and gasoline power for a range of approximately 400-500 miles, offering a longer overall range. 4. Which vehicle has a lower total cost of ownership? While the BMW i3 may have a higher initial cost, it tends to have lower operating and maintenance costs over the long run due to lower fuel expenses. The BMW i30, with its conventional powertrains, may have lower upfront costs but could have higher ongoing fuel and maintenance expenses.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...