Mergi la conţinut
  • https://www.AUTOdoc24.RO

Toata activitatea

Se afișează tot conținutul adăugat în ultimele 365 zile.

Tip de Conținut


Fluxul se actualizează automat     

  1. Ultima Oră
  2. Clubul X-Cape Bacau a organizat impecabil in acest sfarsit de saptamana a II-a etapa de Enduro din Campionatul European 2018. Aceasta etapa a contat de asemenea in campionatul balcanic si national. Intre 18 si 20 mai 2018 au luat startul la Bacau peste 100 de sportivi din 18 tari. Prima zi a fost a sportivului francez Hugo Blanjoue (KTM) – 23 de ani). Pe locul doi a terminat suedezul Erik Appelqvist, iar pe trei cehul Krystof Kouble (toti trei alearga la clasa Juniori, cea mai importanta clasa a acestei competitii). Sportivul de la CSU Stiinta Bucuresti, Andrei Botoaca incheie ziua pe un foarte bun loc 5, la clasa motocicletelor peste 250cc in doi timpi. Din păcate, Domokos Csaba de la clubul Ditriders Ditrau, a fost nevoie să abandoneze din motive tehnice in a IV-a tura a zilei. Reuseste astfel insa sa puncteze in campionatul national, care prevede obligativitatea parcurgerii a minim trei ture. Sportivii si organizatorii se pot declara norocosi la finalul primei zile de concurs, la o ora dupa inchiderea circuitului, Bacaul fiind lovit de o furtuna destul de puternica. A doua zi de concurs incepe sub cele mai bune auspicii. Ploaia cazuta peste noapte face ca traseul sa se prezinte in conditii optime. Liderul clasamentului general european, italianul Alessandro Battig, isi ia revansa dupa ce in prima zi a pierdut destul de mult timp la o urcare dificila din zona de Enduro Test. Pilotul echipei Kawasaki nu doar ca reuseste sa stabileasca timpul de referinta al zilei la clasa 4T peste 250cc), dar se si impune in clasamentul general al etapei de la Bacau. Pe locurile doi si trei, la general, termina suedezii Oliver Nelson si Rikard Hansson. Andrei Botoaca termina pe locul 6 si merita felicitarile noastre pentru prestatia buna avuta alaturi de cei mai buni sportivi ai Europei. Rezultatele finale ale CE Enduro Et.II sunt disponibile aici. Fotografiile evenimentului sunt disponibile aici si aici. Urmatoarea etapa europeana de Enduro va avea loc in Suedia, la Skövde, intre 11 si 12 august 2018. Mai multe informatii despre desfasurarea acestui campionat european sunt disponibile aici: http://european-enduro.com/ ____________________ Foto: Marius Dincă
  3. Campionatul Regional de Hard Enduro al zonei de Nord Vest a avut programata la sfarsitul saptamanii trecute etapa de la Heniu. Organizator a fost clubul Master Bike Cluj . Au luat startul peste 200 care au alergat pentru clasele: A, B, C, Veterani si Fete. La clasa A s-a impus Józsa Norbert Levente de la clubul Master Bike Cluj, urmat de Rienk Tuinstra si Varga Zsolt. Clasa B a fost castigata de Lascus Ovidiu de la clubul Extrem Motors Hunedoara. La doua secunde in urma lui a ajuns Costin Viorel Radu, iar pe locul trei termina Kovacs Balazs. La clasa C primul ajunge Boros Norbert de la clubul Dirt Bike Riders. Pe doi a ajuns Lascoiu Denis, iar pe trei Pop Alin Dorin. Clubul Master Bike Cluj multumeste pentru sprijinul acordat Primariei Prundu Bargaului, autoritatilor, sponsorilor, colegilor din staff si tuturor prietenilor care s-au implicat in acest eveniment!
  4. Astăzi
  5. Campionatul Balcanic de Motocros are programata in acest sfarsit de saptamana etapa a IV-a. Aceasta se va desfasura intre 26 si 27 mai 2018 la Kresevo (Bosnia), pe circuitul de motocros Gajce. Organizator este clubul Auto-Moto Kresevo. Vor concura clasele: MX2, MX1 si MX. Sambata, 26 mai 2018, antrenamentele libere incep la ora 11:05, calificarile la ora 12:50, prima mansa fiind programata la ora 14:35. Duminica, 27 mai 2018, antrenamentele incep la ora 09:50, iar prima mansa la ora 12:15. Ceremonia de Premiere este programata la ora 16:30. Regulamentul Particular, Programul si detaliile logistice sunt disponibile aici. Mult succes sportivilor nostri!
  6. Intrunirea anuala 2018

    Si cum pot sa afle si cei care nu stiu locul?
  7. Intrunirea anuala 2018

    Se contureaza un grup ce va pleca la 10.00 (aprox) pe A1.Locul se stie.
  8. Donează puțin pentru un rezultat mare! În iunie anul acesta, mai precis sâmbătă 9, va avea loc o nouă ediție a avenimentului Bikeathon. Bikeathon Ţara Făgăraşului este o platformă de strângere de fonduri implementată de Fundaţia Comunitară Ţara Făgăraşului și dezvoltata în jurul unui concurs de biciclete. Fiecare participant înscris își alege un proiect comunitar, educațional sau ecologic, al cărui ambasador dorește să devină, proiect pe care vrea să-l susțină și pentru care se angajează să strângă donații. sursa foto bunaziuafagaras.infoColegul nostru de redacție, Dan Mazilu, s-a înscris la Bikeathon. El va concura pentru proiectul Pedalez pentru Padure. Pe scurt, proiectul este inițiat de Fundația Conservation Carpathia care efectiv cumpără pădurea pentru a o proteja de defrișările abuzive. În plus, Fundația inclusiv replantează pădure în zonele distruse de defrișări. Din 2012 și până azi Conservation Carpathia a plantat 1.350.000 de puieți de brad, fag, paltin, anin, scoruș, ulm și molid în regunea Făgăraș, Iezer-Păpușa și Leaota pe care o are în administrare. Dan s-a înscris la traseul cel mai lung, de 70 km. Însă alături de el va concura întreaga familie. Juniorul este înscris la categoria sa și va avea de parcurs două tururi în jurul cetății din Făgăraș, iar soția este înscrisă la Cursa populară de 10 km. Alătură-te și tu campaniei cu o donație oricât de mică. Vei contribui direct nu doar la conservarea pădurilor pentru tine, dar și pentru generațiile viitoare. Dacă dorești să-l susții pe Dan, doneaza aici Dacă dorești doar să susții proiectul “Pedalaeza pentru Padure”, clic aici Dacă dorești să donezi pentru orice alt proiect de la Bikeathon, clic aici Sursa: Freerider
  9. Intrunirea anuala 2018

    Bucurestiul pleaca organizat sau fiecare cu bisericuta lui ?
  10. Ieri
  11. motociclism LIMITARE A2- Totul de la A-Z

    Deci practic kitul din Germania ce este? Trebuie dusa motocicleta la ei? Nu am prea inteles partea asta :).
  12. O experiență superbă pe gravel bike-uri de-a lungul Coastei de Sud din Australia. Cascadele din clip sunt Fitzroy Falls și Belmore Falls. [embedded content] Sursa: Freerider
  13. Without getting too historical, you need to know a little bit about the Italian brand SWM Motorcycles to understand that they didn’t just come out of nowhere. The short version of the story is that after enjoying years of success in European motocross competition during the 70’s and early 80’s, SWM eventually went into liquidation. The company was revived in 2014 by a former Husqvarna engineer with major investments from Chinese based Shineray Group. With the new funding, SWM was able to take over Husqvarna’s old Italian factory, equipment and workforce, after KTM purchased Husqvarna from BMW. That brings us to the SWM Superdual X, a 600cc, liquid-cooled, DOHC, 4-valve single cylinder adventure bike based heavily on the Husqvarna 2011/12 TE630. But, as you can see, it has been adventure-ized with a larger tank, crash bars, and a host of other changes making the Superdual X its own machine. The weight of the bike comes in at a claimed dry 372.5 lbs, which is over the XR and DR but lighter than a KLR. Another cool feature is the 21/18 inch wheel combo. Power The motor in the Superdual X has been used in a few Husqvarna bikes in the past but not the Terra and the Strada which had 650s. The six speed transmission pumps power to a chain final drive through a wet clutch with hydraulic actuation. The exhaust is a 2-into-2 system with handsome dual mufflers out back. To get fuel into the single cylinder, the Superdual X has a Mikuni D45 EFI fuel system and the bike starts with a push of a button. Suspension Out front the bike sports 8.3 in. (210mm) of suspension travel and a Fastace fully adjustable 45mm fork. We’ve heard of this brand before but it is more of a budget option for suspension on motorcycles. They are more known in the mountain bike world. Suspension travel in the rear is reported at 10.6 in (270mm). The shock is a Sachs adjustable unit, which is more known and found on other European off-road bikes. Extras The 21/18 inch wheel combination makes for finding good knobbies a breeze. There are upper and lower crash bars as well as a skid plate and center stand. Hand guards and windscreen are included and the braking duties are handled by Brembo components. ABS is standard and can be turned off at the rear. The tank holds a little over 5 gallons, which, with a single, should offer a very considerable range. For the vertically challenged, the 35 inch seat h might cause some issues since that is right on the cusp of being pretty tall. For those looking for a slightly shorter version, there is a SWM Superdual T model that has 19/17 inch wheels and more road oriented tires stock. Availability We’ve reached out to SWM Italy and SWM’s US importer to see if we can get any more information on an estimated landing time here in America but we are still on hold. We do know this bike is available for purchase for $10,490 Australian dollars ($7,838 US). From the reviews in the Australian motorcycle media, the bike seems to be getting an overall positive reaction. Testers are saying that while it is much more expensive than the 650 singles from other brands, you get a lot more bang for your buck and it isn’t nearly as chuggy as those models. We’ll have to wait and see if the Superdual X makes a big enough buzz Down Under for it to come to the US. For more information go to swmmotorcycles.com Specs Engine: Liquid-cooled DOHC 4-valve single cylinder four-stroke Displacement: 600cc Bore & Stroke: 100 x 76.4mm Transmission: 6 speed Clutch: Wet, multiplate type; hydraulic control Ignition: GET Fuel System: Mikuni D45 EFI Start: Electric Front Suspension: 45mm USD Fastace fork Rear Suspension: Sachs adjustable shock with external preload adjuster Wheels: 18/21 inch with Metzeler Sahara 3 tires Brakes: Switchable ABS. Front: 300mm front disc, Rear: 240mm rear Suspension Travel: 8.3 in. (210mm) Front / 10.6 in. (270mm) Rear Ground Clearance: 7.0 in. (180mm) Seat Height: 890mm Wheelbase: 1495mm Fuel Capacity: 19 litres Dry Weight: 372.6 lbs (169kg) Warranty: 24 months or 20,000kms parts and labor About the Author: With his sights set on doing what he loved for a living, Sean Klinger left college with a BA in Journalism and dirt bike in his truck. After five years at a dirt-only motorcycle magazine shooting, testing, writing, editing, and a little off-road racing, he has switched gears to bigger bikes and longer adventures. He’ll probably get lost a few times but he’ll always have fun doing it. Two wheels and adventure is all he needs.
  14. Without getting too historical, you need to know a little bit about the Italian brand SWM Motorcycles to understand that they didn’t just come out of nowhere. The short version of the story is that after enjoying years of success in European motocross competition during the 70’s and early 80’s, SWM eventually went into liquidation. The company was revived in 2014 by a former Husqvarna engineer with major investments from Chinese based Shineray Group. With the new funding, SWM was able to take over Husqvarna’s old Italian factory, equipment and workforce, after KTM purchased Husqvarna from BMW. That brings us to the SWM Superdual X, a 600cc, liquid-cooled, DOHC, 4-valve single cylinder adventure bike based heavily on the Husqvarna 2011/12 TE630. But, as you can see, it has been adventure-ized with a larger tank, crash bars, and a host of other changes making the Superdual X its own machine. The weight of the bike comes in at a claimed dry 372.5 lbs, which is over the XR and DR but lighter than a KLR. Another cool feature is the 21/18 inch wheel combo. Power The motor in the Superdual X has been used in a few Husqvarna bikes in the past but not the Terra and the Strada which had 650s. The six speed transmission pumps power to a chain final drive through a wet clutch with hydraulic actuation. The exhaust is a 2-into-2 system with handsome dual mufflers out back. To get fuel into the single cylinder, the Superdual X has a Mikuni D45 EFI fuel system and the bike starts with a push of a button. Suspension Out front the bike sports 8.3 in. (210mm) of suspension travel and a Fastace fully adjustable 45mm fork. We’ve heard of this brand before but it is more of a budget option for suspension on motorcycles. They are more known in the mountain bike world. Suspension travel in the rear is reported at 10.6 in (270mm). The shock is a Sachs adjustable unit, which is more known and found on other European off-road bikes. Extras The 21/18 inch wheel combination makes for finding good knobbies a breeze. There are upper and lower crash bars as well as a skid plate and center stand. Hand guards and windscreen are included and the braking duties are handled by Brembo components. ABS is standard and can be turned off at the rear. The tank holds a little over 5 gallons, which, with a single, should offer a very considerable range. For the vertically challenged, the 35 inch seat h might cause some issues since that is right on the cusp of being pretty tall. For those looking for a slightly shorter version, there is a SWM Superdual T model that has 19/17 inch wheels and more road oriented tires stock. Availability We’ve reached out to SWM Italy and SWM’s US importer to see if we can get any more information on an estimated landing time here in America but we are still on hold. We do know this bike is available for purchase for $10,490 Australian dollars ($7,838 US). From the reviews in the Australian motorcycle media, the bike seems to be getting an overall positive reaction. Testers are saying that while it is much more expensive than the 650 singles from other brands, you get a lot more bang for your buck and it isn’t nearly as chuggy as those models. We’ll have to wait and see if the Superdual X makes a big enough buzz Down Under for it to come to the US. For more information go to swmmotorcycles.com Specs Engine: Liquid-cooled DOHC 4-valve single cylinder four-stroke Displacement: 600cc Bore & Stroke: 100 x 76.4mm Transmission: 6 speed Clutch: Wet, multiplate type; hydraulic control Ignition: GET Fuel System: Mikuni D45 EFI Start: Electric Front Suspension: 45mm USD Fastace fork Rear Suspension: Sachs adjustable shock with external preload adjuster Wheels: 18/21 inch with Metzeler Sahara 3 tires Brakes: Switchable ABS. Front: 300mm front disc, Rear: 240mm rear Suspension Travel: 8.3 in. (210mm) Front / 10.6 in. (270mm) Rear Ground Clearance: 7.0 in. (180mm) Seat Height: 890mm Wheelbase: 1495mm Fuel Capacity: 19 litres Dry Weight: 372.6 lbs (169kg) Warranty: 24 months or 20,000kms parts and labor About the Author: With his sights set on doing what he loved for a living, Sean Klinger left college with a BA in Journalism and dirt bike in his truck. After five years at a dirt-only motorcycle magazine shooting, testing, writing, editing, and a little off-road racing, he has switched gears to bigger bikes and longer adventures. He’ll probably get lost a few times but he’ll always have fun doing it. Two wheels and adventure is all he needs.
  15. Pentru cei cu adevărat obsedați de XC, Cannondale a lansat noul hardtail de top F-Si și noua furcă Lefty Ocho cu un aspect de senzație. Bicicleta și furca au fost lansate direct pe traseu, la etapa de Cupă Mondială de XC de la Albstadt! Modelul F-Si a fost introdus în 2015 și a schimbat regulile jocului în lumea hardtail-urilor de XC, fiind primul model de acest fel conceput special pentru noile trasee dificile din Cupa Mondială. Noul model F-Si a luat toate lucrurile care l-au făcut pe cel original să fie excepțional, cum ar fi geometria OutFront și triunghiul spate Ai ce oferă agilitate, împingând tehnologia mai departe ca niciodată. Noul F-Si e conform celor de la Cannondale mai ușor, mai rapid și mai capabil decât orice alt hardtail de XC de pe piață. Este bicicleta supremă de competiție pentru cei mai fanatici iubitori ai XC-ului. Cu o greutate de doar 900 de grame, cadrul F-Si Hi-MOD este cu 80 g mai ușor decât modelul anterior și este cel mai ușor cadru de MTB produs vreodată de Cannondale. Mai mult, sistemul Ai a fost modificat pentru a oferi chainstay-uri super scurte de doar 427 mm pentru mai multă tracțiune la urcare și agilitate la coborâre, având și spațiu pentru anvelope de 2.35. Rigiditatea a fost adaptată pentru competiție făcând față la cele mai brutale sprinturi, dar în același timp cadrul amortizează vibrațiile pentru a reduce oboseala și pentru a îmbunătăți controlul. Cu un unghi al furcii micșorat la 69 de grade în combinație du furca Lefty cu offset mare, noua versiune a geometriei OutFront face bicicleta și mai rapidă pe coborâri, menținând în același timp manevrabilitatea necesară în cursele de top de XC. Evident, performanța de excepție a furcii Lefty Ocho contribuie mult la comportamentul bicicletei! La peste 18 ani de la lansarea primei furci Lefty, care a dovedit lumii ce performanță se poate obține dacă se trec barierele a ceea ce se credea înainte imposibil, noua Lefty Ocho reia totul de la început. Aceasta nu este doar prima furcă cu suspensie cu coroană simplă și un singur braț din lume ci este, conform celor de la Cannondale, cea mai performantă, precisă și fină furcă ultraușoară de XC fabricată vreodată. Noua furcă a fost proiectată de la zero, pentru XC, cu structura regândită de la coroană în jos. Noua formă cu coroană simplă salvează 250 g față de modelul anterior Lefty Carbon și o face una dintre cele mai ușoare furci cu suspensie din lume, păstrând în același timp o rigiditate mai bună ca orice alt model foarte ușor. Rigiditatea a fost calculată pentru a fi exact cât și unde e nevoie de ea pentru a oferi cursivitate pe traseu. Cannondale spune că în ceea ce privește finețea funcționării, Ocho se detașează de concurență. Noul sistem Delta Cage cu trei laturi cu rulmenți de tip ac, mai puține garnituri ce produc frecare și noul amortizor folosit fac ca Ocho să fie cea mai fină furcă fabricată vreodată. La orice sarcină, în orice situație, funcționează fără ezitare sau frecare, oferind control de top. Lefty Ocho va fi disponibilă în variante din carbon și aluminiu și va accepta roți de 27.5 și 29, fiind disponibilă pe modelele Cannondale F-Si ce vor avea prețuri între 2199 și 8999 $, cu echipări 1×12. Pentru mai multe informații urmăriți pagina producătorului și a importatorului în România -noul F-Si va fi disponibil pentru testare foarte curând în cadrul unor evenimente organizate de aceștia, vă vom informa când avem date concrete Sursa: Freerider
  16. Am scos din cutie o Yamaha R1M 2018. Prima cheie

    VIDEO | Faceți cunoștință cu Yamaha R1M – vârf de gamă Yamaha – o motocicletă pe care-o s-o ținem atent sub observație în perioada următoare și cu care o să facem mai multe teste și operațiuni: test stock, comparativ, pregătire pentru circuit, test pe circuit, test de “cât bagă?”, s.a.m.d. Ce e nou pentru 2018: un quickshifter îmbunătățit, suspensii electronice revizuite pentru un control mai bun pe frânare, accelerare și pe viraj și o interfațp mai prietenoasă. Totodată, noul ECU lucrează alături de quickshifter pentru și sistemul anti-wheelie a fost îmbunătățit. Ca să pui mâna pe o Yamaha R1M trebuie să faci comandă online, așadar n-am mai pierdut niciun moment când am aflat că a ajuns în București și ne-am dus s-o scoatem din cutie. Urmează o serie de materiale cu această motocicletă, pe care le veți putea vedea pe canalul nostru de YouTube. Așadar, subscribe. [embedded content] Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  17. service Reconditionez Interioare Casti Moto

    Salut, te mai ocupi de reparatii casti??
  18. Honda te-așteaptă la test. Iată motocicletele disponibile

    Africa Twin Adventure Sports (DCT), Rebel 500, CB650F, NC750X (DCT), VFR 800X – motocicletele puse la dispoziție de dealerul Motor-Team – Bulevardul Timișoara, București. Cum participi la programul de test? Dai un telefon la 0214400222 sau la 0722766739 ori 0729124275 și te programezi. Sau pe email la office@motorteam.ro. Motocicletele sunt și pe lista noastră de test. Am mers deja cu Africa Twin Adventure Sports, și-o să mai mergem pentru că pregătim un test în care s-o aprofundăm mai bine, dar și un comparativ. Iar următoarele pe listă sunt, în ordine, CB650F și Rebel 500. Distracție plăcută! 17YM Rebel Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  19. Marc Marquez și-a mărit considerabil avantajul în clasamentul general după o victorie relaxată în Marele Premiu al Franței. Ceilalți candidați la victorie au căzut în prima jumătate a cursei. Personal, înainte de cursă, îl dădusem pe Johann Zarco drept favoritul meu la victorie. În debutul cursei, francezul părea să-mi confirme pronosticul, cu o depășire spectaculoasă la intrarea în șicana Dunlop, după un start destul de slab. Zarco a depășit trei adversari dintr-o dată și s-a plasat pe locul doi, în spatele lui Jorge Lorenzo. Apoi a reușit să rămână în grupul fruntaș, ținând ritmul impus de spaniolul de la Ducati. Dar, în turul 7, Zarco a căzut în mijlocul viraujului Garage Vert, un ac de păr prelung de dreapta. Avea să declare după cursă că a încercat să tragă prea tare ca să țină pasul cu Lorenzo, căci potențialul său real era mai degrabă unul de locul cinci în cursă. Dar, motivat fiind de mulțimea de compatrioți veniți să-l vadă, a forțat puțin peste 100% și asta l-a costat primul său abandon după o serie de 21 de curse consecutive terminate în puncte. Înainte de abandonul lui Zarco, un alt nume răsunător a făcut în mod surprinzător cunoștință cu zonele de degajare. Andrea Dovizioso l-a depășit pe coechipierul său după primele câteva tururi și a preluat conducerea, dar, imediat după aceea, la intrarea în La Chapelle, italianul a făcut o greșeală complet necaracteristică, pierzând fața și căzând. Jorge Lorenzo a scăzut ritmul în a doua jumătate a cursei și a fost depășit pe rând de mai mulți adversari, ajungând până pe locul șase în final, o performanță foarte slabă pentru un pilot care vrea să le demonstreze celor de la Ducati că merită păstrat. Mai ales în condițiile în care Danilo Petrucci a făcut o cursă excelentă pe Ducati-ul său, terminând pe locul doi. Marc Marquez a scăpat în față și a profitat de combinația mediu față – hard spate în a doua jumătate a cursei, stabilind timpi rapizi unul după altul și distanțându-se ușor de Petrucci. Acesta era, la rândul său, urmărit destul de îndeaproape de Valentino Rossi, care a mers peste așteptări în cursă, având în vedere cele 44 de grade Celsius la nivelul asfaltului. Rossi n-a reușit să-l prindă pe compatriotul său și s-a văzut nevoit să se mulțumească cu ultima treaptă a podiumului, un rezultat mai mult decât decent. Maverick Vinales a avut și un start slab și nu a reușit să meargă cât de tare ar fi trebuit în cursă, de aceea a reușit să termine doar pe 7. Jack Miller a impresionat foarte mult și el (deși nu prea s-a văzut în cursă, căci a rulat singur în mare parte a timpului), cu un loc 4, urmat de Pedrosa, care a reușit pe finalul cursei să treacă de Lorenzo. Eroul etapei a fost Cal Crutchlow, plecat de pe 13 după un highside de proporții epocale în calificările de ieri. În cursă, britanicul tenace a reușit un ritm foarte bun și a avansat până pe locul 8. Situația în clasamentul general este una cât se poate de tristă, din punctul de vedere al spectacolului. Și al adversarilor lui Marc Marquez. După cursa dezastroasă a unora dintre principalii contracandidați la titlu (Zarco și Dovi), campionul en-titre are un avantaj de 36 de puncte față de al doilea clasat, Maverick Vinales. Dovi este al nouălea, la 49 de puncte (!). După aceste trei victorii consecutive, Marquez pare să-și fi început marșul inexorabil către un nou titlu. Cine-l poate opri? Mă tem că doar Providența. Iată și clasamentul complet: Poz. Nr. Pilot Moto Dif. 1 93 Marc MARQUEZ Honda 41’49.773 2 9 Danilo PETRUCCI Ducati +2.310 3 46 Valentino ROSSI Yamaha +5.350 4 43 Jack MILLER Ducati +6.314 5 26 Dani PEDROSA Honda +7.419 6 99 Jorge LORENZO Ducati +10.355 7 25 Maverick VIÑALES Yamaha +23.758 8 35 Cal CRUTCHLOW Honda +25.795 9 41 Aleix ESPARGARO Aprilia +26.206 10 42 Alex RINS Suzuki +27.937 11 44 Pol ESPARGARO KTM +32.304 12 55 Hafizh SYAHRIN Yamaha +34.962 13 21 Franco MORBIDELLI Honda +37.881 14 38 Bradley SMITH KTM +38.299 15 30 Takaaki NAKAGAMI Honda +41.986 16 12 Thomas LUTHI Honda +45.260 17 17 Karel ABRAHAM Ducati +56.872 18 10 Xavier SIMEON Ducati +1’12.117 Neclasificați 45 Scott REDDING Aprilia 17 Laps 53 Tito RABAT Ducati 17 Laps 5 Johann ZARCO Yamaha 19 Laps 4 Andrea DOVIZIOSO Ducati 23 Laps 19 Alvaro BAUTISTA Ducati 26 Laps Nu au terminat primul tur 29 Andrea IANNONE Suzuki 0 Lap
  20. Marc Marquez și-a mărit considerabil avantajul în clasamentul general după o victorie relaxată în Marele Premiu al Franței. Ceilalți candidați la victorie au căzut în prima jumătate a cursei. Personal, înainte de cursă, îl dădusem pe Johann Zarco drept favoritul meu la victorie. În debutul cursei, francezul părea să-mi confirme pronosticul, cu o depășire spectaculoasă la intrarea în șicana Dunlop, după un start destul de slab. Zarco a depășit trei adversari dintr-o dată și s-a plasat pe locul doi, în spatele lui Jorge Lorenzo. Apoi a reușit să rămână în grupul fruntaș, ținând ritmul impus de spaniolul de la Ducati. Dar, în turul 7, Zarco a căzut în mijlocul viraujului Garage Vert, un ac de păr prelung de dreapta. Avea să declare după cursă că a încercat să tragă prea tare ca să țină pasul cu Lorenzo, căci potențialul său real era mai degrabă unul de locul cinci în cursă. Dar, motivat fiind de mulțimea de compatrioți veniți să-l vadă, a forțat puțin peste 100% și asta l-a costat primul său abandon după o serie de 21 de curse consecutive terminate în puncte. Înainte de abandonul lui Zarco, un alt nume răsunător a făcut în mod surprinzător cunoștință cu zonele de degajare. Andrea Dovizioso l-a depășit pe coechipierul său după primele câteva tururi și a preluat conducerea, dar, imediat după aceea, la intrarea în La Chapelle, italianul a făcut o greșeală complet necaracteristică, pierzând fața și căzând. Jorge Lorenzo a scăzut ritmul în a doua jumătate a cursei și a fost depășit pe rând de mai mulți adversari, ajungând până pe locul șase în final, o performanță foarte slabă pentru un pilot care vrea să le demonstreze celor de la Ducati că merită păstrat. Mai ales în condițiile în care Danilo Petrucci a făcut o cursă excelentă pe Ducati-ul său, terminând pe locul doi. Marc Marquez a scăpat în față și a profitat de combinația mediu față – hard spate în a doua jumătate a cursei, stabilind timpi rapizi unul după altul și distanțându-se ușor de Petrucci. Acesta era, la rândul său, urmărit destul de îndeaproape de Valentino Rossi, care a mers peste așteptări în cursă, având în vedere cele 44 de grade Celsius la nivelul asfaltului. Rossi n-a reușit să-l prindă pe compatriotul său și s-a văzut nevoit să se mulțumească cu ultima treaptă a podiumului, un rezultat mai mult decât decent. Maverick Vinales a avut și un start slab și nu a reușit să meargă cât de tare ar fi trebuit în cursă, de aceea a reușit să termine doar pe 7. Jack Miller a impresionat foarte mult și el (deși nu prea s-a văzut în cursă, căci a rulat singur în mare parte a timpului), cu un loc 4, urmat de Pedrosa, care a reușit pe finalul cursei să treacă de Lorenzo. Eroul etapei a fost Cal Crutchlow, plecat de pe 13 după un highside de proporții epocale în calificările de ieri. În cursă, britanicul tenace a reușit un ritm foarte bun și a avansat până pe locul 8. Situația în clasamentul general este una cât se poate de tristă, din punctul de vedere al spectacolului. Și al adversarilor lui Marc Marquez. După cursa dezastroasă a unora dintre principalii contracandidați la titlu (Zarco și Dovi), campionul en-titre are un avantaj de 36 de puncte față de al doilea clasat, Maverick Vinales. Dovi este al nouălea, la 49 de puncte (!). După aceste trei victorii consecutive, Marquez pare să-și fi început marșul inexorabil către un nou titlu. Cine-l poate opri? Mă tem că doar Providența. Iată și clasamentul complet: Poz. Nr. Pilot Moto Dif. 1 93 Marc MARQUEZ Honda 41’49.773 2 9 Danilo PETRUCCI Ducati +2.310 3 46 Valentino ROSSI Yamaha +5.350 4 43 Jack MILLER Ducati +6.314 5 26 Dani PEDROSA Honda +7.419 6 99 Jorge LORENZO Ducati +10.355 7 25 Maverick VIÑALES Yamaha +23.758 8 35 Cal CRUTCHLOW Honda +25.795 9 41 Aleix ESPARGARO Aprilia +26.206 10 42 Alex RINS Suzuki +27.937 11 44 Pol ESPARGARO KTM +32.304 12 55 Hafizh SYAHRIN Yamaha +34.962 13 21 Franco MORBIDELLI Honda +37.881 14 38 Bradley SMITH KTM +38.299 15 30 Takaaki NAKAGAMI Honda +41.986 16 12 Thomas LUTHI Honda +45.260 17 17 Karel ABRAHAM Ducati +56.872 18 10 Xavier SIMEON Ducati +1’12.117 Neclasificați 45 Scott REDDING Aprilia 17 Laps 53 Tito RABAT Ducati 17 Laps 5 Johann ZARCO Yamaha 19 Laps 4 Andrea DOVIZIOSO Ducati 23 Laps 19 Alvaro BAUTISTA Ducati 26 Laps Nu au terminat primul tur 29 Andrea IANNONE Suzuki 0 Lap Sursa
  21. Intrunirea anuala 2018

    50.Marius Tranca camera dubla 2 zile plata la hotel 51.Kato Constantin camera single 1 zi plata la hotel 52.Octav Lica camera tripla 2 zile plata la hotel
  22. Soft Enduro

    Dupa un Balcic , mai mult decat reusit cu Honda Varadero nu aveam cum sa nu dau o ștearsă vorba lui Ivan (cu toate ca zice ca eu am fost primul care am zis-o ) , la padure cu prietenii mei necuvântători .
  23. Intrunirea anuala 2018

    Nu fac pariu cu dumneata pentru ca stii prea multe . Totusi revin la filozofia unuia din profesorii adolescentei mele : ... in viata totul este relativ . Un singur lucru este absolut ... ( va las pe voi sa ghiciti )
  24. Se întâmplă să te afli prin pădure cu o pană de cauciuc și realizezi că ți-ai uitat levierele acasă? Treaba nu este chiar atât de disperată pe cât pare, căci poți scoate anvelopa de pe jantă cu ajutorul celor două mâini ale tale. Și la fel de bine o poți băga la loc. Prima și cea mai importantă condiție este ca anvelopa să nu mai fie lipită de jantă. Dacă ai mers și 100 de metri pe pană, este posibil ca aceasta să se fi desprins deja. Apoi, este esențială mișcarea prin care scoți peretele lateral al anvelopei peste jantă, exact cum este prezentat în filmul de mai jos. Unele anvelope, în special cele 27plus, vor ieși extrem de greu, altele foarte ușor. În momentul în care o reintroduci (ai grijă să verifici temeinic anvelopa să nu fi rămas vreun obiect ascuțit înfipt în ea), anvelopa trebuie trasă în permanență spre centrul jantei în cazul în care refuză să intre. Dacă dorești să mai vezi tutoriale de genul acesta lasă-ne un mesaj mai jos. [embedded content] Sursa: freerider.ro
  25. The benchmark is set higher: The latest generation of KTM SX is here Posted in Bikes KTM is dominating the battle. In the last 10 years there has been one consistent performer in the motocross and supercross championships worldwide, and that’s the KTM SX models. KTM 450 SX-F MY2019 © KTM This week we see the release of the latest generation, model year 2019, an evolution of something great into something even more incredible. Ultra-light, world beating, benchmark-setting motocross machines from the KTM 50 SX for the youngest orange fans, to the Motocross World Championship winning KTM 450 SX-F powerhouse. Whilst on first glance the adult KTM 125 SX, KTM 150 SX, KTM 250 SX, KTM 250 SX-F, KTM 350 SX-F and KTM 450 SX-F machines may look similar to before, what lies beneath is years of developmental excellence with a new chassis and refined engines – in fact around 60% of the parts on these models are new. As the sharpest weapons for the job, the world-winning technologies aboard these orange machines have been tested and developed firstly to win championships, and then for serial production. The latest KTM SX generation is READY TO RACE more than ever. Journalists are gearing up to take a first ride on the KTM SX models in Italy to experience the new machines for the very first time. Having enjoyed a meal of copious pasta in keeping with Cairoli’s #gofastaeatpasta mantra no doubt, the media will ride the Malagrotta circuit, the home track of nine-time World Champion Cairoli, where he and five-time Supercross World Champion Ryan Dungey are on-hand to assist with the presentation of the latest KTM serial production machines that boast the development that unquestionably propelled them to championship success. Here we share a few images of the KTM MY2019 machines that will be available in dealers from June onwards. KTM 250 SX-F MY2019 © KTM Photos: KTM
  26. The benchmark is set higher: The latest generation of KTM SX is here Posted in Bikes KTM is dominating the battle. In the last 10 years there has been one consistent performer in the motocross and supercross championships worldwide, and that’s the KTM SX models. KTM 450 SX-F MY2019 © KTM This week we see the release of the latest generation, model year 2019, an evolution of something great into something even more incredible. Ultra-light, world beating, benchmark-setting motocross machines from the KTM 50 SX for the youngest orange fans, to the Motocross World Championship winning KTM 450 SX-F powerhouse. Whilst on first glance the adult KTM 125 SX, KTM 150 SX, KTM 250 SX, KTM 250 SX-F, KTM 350 SX-F and KTM 450 SX-F machines may look similar to before, what lies beneath is years of developmental excellence with a new chassis and refined engines – in fact around 60% of the parts on these models are new. As the sharpest weapons for the job, the world-winning technologies aboard these orange machines have been tested and developed firstly to win championships, and then for serial production. The latest KTM SX generation is READY TO RACE more than ever. Journalists are gearing up to take a first ride on the KTM SX models in Italy to experience the new machines for the very first time. Having enjoyed a meal of copious pasta in keeping with Cairoli’s #gofastaeatpasta mantra no doubt, the media will ride the Malagrotta circuit, the home track of nine-time World Champion Cairoli, where he and five-time Supercross World Champion Ryan Dungey are on-hand to assist with the presentation of the latest KTM serial production machines that boast the development that unquestionably propelled them to championship success. Here we share a few images of the KTM MY2019 machines that will be available in dealers from June onwards. KTM 250 SX-F MY2019 © KTM Photos: KTM
  27. Brevet 600 Targu Mures

    Brevet 600 Targu Mures
  28. Brevet 200 Bucuresti 6

    Brevet 200 Bucuresti 6
  1. Încarcă mai multă activitate
×