Mergi la conţinut
  • https://www.AUTOdoc24.RO

Toata activitatea

Se afișează tot conținutul adăugat în ultimele 365 zile.

Tip de Conținut


Fluxul se actualizează automat     

  1. Ultima Oră
  2. Intrunirea anuala 2019

    Din pacate si mentalitatile sunt tot din anii 70-80 nenea.Daca sunteti asa buni de ce ati luat la japca ce facusera altii inainte si nu sunteti instare sa va faceti un grup propriu ? Iar daca aveti pretentii de Club asumati-va tot tacamul nu doar ce va convine.
  3. Intrunirea anuala 2019

    Cristi Chivu .Nu esti bine informat .Clubul nu s-a dus" de rapa".A functionat in anul 2018 fara prietenii tai, pe care ii cunosti, si care au facut tot ce puteau ca sa aduca prejudicii imaginii Clubului Motoveteranilor .Acesti oameni se intalneau in 2009 cand nu erau in Romania atat de multe cluburi (nu ma refer la cluburile dominante sa nu deranjez)Adrian Radu zis Bujie este un motociclist din cluburile Bucurestene din anii 70 -80 atunci cand tu ,prietene, abia te nasteai.Daca nu il cunosti nu ai nici-o vina.Asta nu iti da dreptul sa te implici in activitatea noastra de motociclisti mai in varstra carora ar trebui sa le spui "nene".
  4. Intrunirea anuala 2019

    D-ul Adi cu siguranta ne stim macar din vedere,eu nu pun = intre gasca si golani.Nu mi-as permite sa aduc nici cel mai mic afront prietenilor alaturi de care am petrecut excelent de atatea ori.Si da am fost cel putin cinci intalniri ultima la care am participat a fost cea organizata de Orlando.
  5. Intrunirea anuala 2019

    D-ul Cristichivu74!!!chiar dacă nu m-ai remarcat nu-i nici o supărare!!!problema este cind vorbești dezaprobatori la adresa tuturor!!!chiar dacă sintem in virsta nu-i frumos sa ne asociezi cu o Gașca!!!unii au fost la școala alții nu dar toți avem aceeași pasiune!!!putem fi caustici in vorbe nu in scris!!vorbele le poți nuanta scrisul nu!!!din 2009 PINA acum ai mai fost la întîlnirile acestui grup?daca da înseamnă ca ai stima de sine ca altfel n-ai fi umblat cu niște golani!!!
  6. Intrunirea anuala 2019

    Scuzele mele daca adevarul deranjeaza.Grupul sa dus de rapa odata cu infiltrarea si acapararea de catre diversi intrusi obraznici si plini de tupeu ce au fost primiti cu buna cerdinta de intemeietori.
  7. Astăzi
  8. Intrunirea anuala 2019

    Eram sigur ca va apărea cineva (fără legătură cu activitatea "clubului"- aia anemica, asa cum a fost în ultimii 4-5 ani) care sa dea vina pe Vali Alexa ca a îndrăznit sa "întemeieze" un ONG în 2018! Exact din cauza asta "s-a dus totul de râpă"! Absolut ridicol. Și afirmațiile vin de la cineva care nu l-a "remarcat" pana acum pe colegul Bujie! Foarte tare...
  9. Intrunirea anuala 2019

    @adrian radu -bujie cunosc si sunt alaturi de cei vechi din 2010 ,la Cheia ,Moeciu,Sacelu,etc,pana sa apara intemeietorii de ONG-uri si sa se duca totul de rapa. Pe tine nu te-am remarcat.
  10. Intrunirea anuala 2019

    Cristichivu74,greșești in exprimare ,noi suntem un grup de prieteni care ne-am Intitulat CLUB !!!gasca poți folosi pt prietenii tai!!!nu pt noi!!!nu-i frumos sa folosești astfel de cuvinte la adresa celor pe care nu-i Cunoști!!!
  11. Tot mai multe persoane din mediul urban aleg bicicletele ca mijloc de transport, ceea ce este imbucurator, insa ce se intampla atunci cand temperatura de afara scade? Desi multi renunta la solutia eficienta si nepoluanta de transport oferita de cele doua roti odata cu venirea iernii, exista si echipament de protectie care sa ofere un pedalat confortabil si sigur in sezonul rece. Astfel, in randurile de mai jos vei descoperi cateva accesorii si echipamentul pentru biciclete care iti vor fi de ajutor in aceasta perioada. Manusi Chiar daca esti rezistent la frig si nu ai probleme cu circulatia sangelui la extremitati, o pereche de manusi este necesara! Acestea te vor ajuta sa actionezi franele fara intarziere si sa poti schimba cu usurinta vitezele. Trebuie sa poti detine controlul permanent, astfel incat acest echipament de biciclete este indispensabil odata cu scaderea temperaturii de afara. In magazinele de profil vei putea gasi zeci de modele de manusi, din diferite materiale izolatoare termic si cu diverse protectii la vant, impact, uzura si altele. Imbracaminte Pentru a-ti asigura confortul termic indiferent de situatie, in oferta magazinelor de specialitate vei gasi o gama completa de echipament de biciclete precum cagule si masti, sosete scurte sau inalte si huse de protectie pentru incaltaminte. Acestea sunt confectionate din materiale speciale, care mentin temperatura corpului si lasa pielea sa respire, asadar te poti bucura de placerea pedalatului indiferent de vremea de afara. Casca Chiar daca mergi cu viteza mai mica, carosabilul fiind mai alunecos pe timp de iarna, nu trebuie sa renunti la casca, in special daca participi activ la trafic. Casca este, probabil, cel mai important echipament de protectie pe care il poti purta atunci cand te afli pe saua bicicletei tale. Daca nu stii exact ce masura ti s-ar potrivi, “da o fuga” pana la un magazin de echipament pentru biciclete si probeaza cateva modele. Antifurt Indiferent de anotimp, siguranta bicicletei tale conteaza! Astfel, un antifurt cu cifru te va asigura ca gasesti bicicleta exact acolo unde ai lasat-o. In plus, nu va exista pericolul ca mecanismul de deschidere cu cheita sa se gripeze datorita frigului de afara. Huse de biciclete Ploaia sau lapovita iti pot afecta bicicleta, motiv pentru care poti alege sa folosesti unul dintre zecile de modele de huse pentru biciclete pe care le poti achizitiona de la magazinele de profil. Husa iti va proteja bicicleta de capriciile vremii si-i va oferi un plus de siguranta atunci cand o lasi intr-o zona publica. Lumini pentru biciclete Legislatia rutiera din tara noastra obliga posesorii de biciclete sa foloseasca lumini atunci cand se deplaseaza pe drumurile publice. In acest sens, in dotarea bicicletei tale trebuie sa fie o lumina alba in fata, una rosie in spate si dispozitive reflectorizante galbene pe laterale. Distingem, asadar, doua tipuri de lumini pentru biciclete: cele care iti asigura vizibilitate pe timp de seara si cele care ii ajuta pe ceilalti participanti la trafic sa te observe. Bidon pentru apa In cazul in care te gandeai ca ai nevoie de apa numai vara, cand soarele arde pe cer, afla ca organismul trebuie sa ramana hidratat ori de cate ori depui efort. Astfel, un bidon cu apa si suportul potrivit sunt indispensabile indiferent de temperatura de afara, asadar ai grija sa le incluzi in lista de echipament obligatoriu atunci cand vrei sa te bucuri de avantajele bicicletei tale.
  12. Intrunirea anuala 2019

    Ai perfecta dreptate ! Si, conform Codului,nici membrii simpatizanti nu au drept de vot, in consecinta cu scuzele de rigoare (luat de val !) imi retrag votul, ceea ce cred ca vor face si colegii aflati in aceeasi situatie.
  13. Intrunirea anuala 2019

    Lista votantilor si optiunile lor pana la momentul asta: Calimanesti: 1. sorin56 2. Valeriu Alexa 3. Dan Rosca 4. ytu60 5. kato_arad 6. Slik Radu 7.AdiVFR 8. Vlad Dumitrescu total = 8 voturi Alta locatie: 1.Toni 2. Ivan Pedala 3. Mirela 4. Pedros 5. old steed 6. pdv 7. bluerider53 8. dantudor100 9. Dan Popescu total = 9 voturi 24.05 : 1. Valeriu Alexa 2. Dan Rosca total = 2 voturi 31.05: 1.Toni 2. Ivan Pedala 3. sorin56 4. ytu60 5.Mirela 6. kato_arad 7. Slik Radu 8. Pedros 9. old steed 10. pdv 11. AdiVFR 12. Vlad Dumitrescu 13. dantudor100 14. bluerider53 total = 14 voturi 7.06.-9.06 1. Dan Popescu total = 1 vot Imi doresc sa ma intalnesc si cu Adi Bujie si cu Toni . Trebuie sa alegem solutia care sa permita participarea ambilor la intalnire. Nu cred ca am mai ramas prea multi in club incat sa nu conteze prezenta unuia sau altuia.Asta duce la dezbinare. Daca luam decizii impotriva unuia, celalalt ar putea privi ca o ofensa situatia si ar putea sa se retraga. Nu ne mai permitem sa pierdem oameni.Atitudinile radicale trebuie sa inceteze.Daca nu incepem sa fim si prieteni, nu numai membri , atunci riscam sa pierdem tot. De aceea propun o alta data de desfasurare a evenimentului-urmatorul weekend din iunie ( adica 7.06-9.06 )- ca sa poata sa vina atat Toni cat si Adi. Nu-mi place sa aud ca vai am stabilit la sedinta trecuta ca trebuie sa fie cutare sau cutare weekend.Trebuie sa fim flexibili,sa ne adaptam situatiilor de moment care pot sa apara neprevazut. Clubul Motoveteranilor nu e inchizitia spaniola.Nu face nimeni puscarie daca se abate de la hotararea unei sedinte.Scopul final e ca toata lumea sa fie multumita. Riscam sa ajungem altfel incat apartenenta la club sa ni se para o corvoada,nu o placere. Vom participa si noi anul asta oriunde si oricand va dori majoritatea. Voi urmari ce postati aici pt a ma informa despre decizia finala dar nu ma voi mai baga in discutie. De aceea va spun de pe acum ca dorim sa rezervam doua camere duble. Cu stima, P.S.- Nu am votat in spatiul destinat votarii pt ca nu e relevant din cauza faptului ca poate vota oricine care nu e nici macar simpatizant al clubului.
  14. Intrunirea anuala 2019

    Care club ? Poate gasca de prieteni si cunostinte !
  15. Un nou sezon de ciclism se află înaintea noastră. Chiar dacă acțiunea pare încă departe, e doar o chestiune de timp până când ne vom alinia la startul primului concurs sau ne vom pregăti nerăbdători pentru prima tură serioasă pe bicicletă. Dacă te întrebi ce poți face diferit față de sezonul trecut, avem câteva propuneri: vrei să fii mai bun(ă) decât anul trecut? Vrei să fii mai sigur(ă) pe tine și pe bicicleta ta? Sau poate vrei să te bucuri de peisaje splendide? Să cunoști oameni noi, cu aceeași pasiune, mountain-biking-ul? Vrei să strabați sate pitorești, să îți provoci limitele, dar fără să îți asumi riscuri inutile? Le vom face pe toate acestea în sezonul șase al MTB Skills and Boot Camp, tabăra de tehnică MTB, organizata de Marc Sandu împreună cu Freerider.ro, pe plaiurile dimprejurul Câmpulung Muscelului. Taberele din seria MTB Skills and Boot Camp au început în 2014, au continuat an de an și au atras participanți veniți din toate colțurile țării, din Constanța sau Arad, Iași sau Craiova. Dragoș Mitroi este o gazdă plăcută și un ghid care te va motiva mereu să descoperi următoarea potecă, – descrierea îi aparține lui Marc Sandu, care, spun cursanții, are resurse inepuizabile de răbdare, și îți explică ce poți face mai bine la ghidon. Împreună, urmărim câteva principii simple: fără presiune asupra cursanților/cursantelor, explicații clare, evoluție în pași mici și ușor de gestionat, coeziune a grupului, lipsa competiției intre participanti. Ideea acestor tabere a plecat de la faptul că participând la multe curse și ture de MTB, am observat cum anumite deprinderi greșite te pot pune în pericol, de exemplu, pe coborâri, tehnica de frânare și poziționarea pe bicicletă fac rapid diferență între o căzătură sau ajungerea cu bine la “destinație”. Lipsa pompării te poate încetini și îți poate răpi din distracție. Dacă înveți cum să citești terenul și să legi mai multe segmente aparant distincte, într-un flow plăcut, îți vei crește viteza, fără să riști. Lista ar putea continua și va continua în cadrul taberei. De aceea, misiunea MTB Skills and Boot Camp este creșterea nivelului tehnic al riderilor de MTB din România, pentru ca practicarea acestui sport să fie cât mai sigură și mai distractivă. MTB Skills and Boot Camp înseamnă trei zile pline, completate de un seminar de mecanică susținut de Dragoș Mitroi, în care se acoperă rezolvarea celor mai comune probleme care pot apărea în timpul unei ture. Seminarul acoperă procesul de întreținerea bicicletei și orice curiozitate personală privind acest capitol. Învioararea de dimineață, susținută de Marc Sandu nu doar că te dezmorțeste dar este concepută și să te lămurească cum să îți îmbunătățești postura și respirația pe bicicletă. Apoi, o sesiune matinală de pump track nu doar că te va încălzi înainte de ieșirea în teren ci îți poate da și un serios boost tehnicii de pilotaj! A propos! Te-ai mai dat în pump-track? Vei găsi unul chiar în curtea pensiunii unde se face cazarea! Programul explicat pe indelete al celor trei zile de tabară îl poți găsi aici. În ceea ce privește condițiile de cazare, am fost gospodari, ocupându-ne de îmbunătățiri de-a lungul toamnei trecute. Practic, am pus la punct un mic domeniu, în care, vei avea ocazia să te convingi totul este legat de pasiunea pentru biciclete! Trebuie doar să ajungi în Câmpulung Muscel împreună cu bicicleta ta, mai departe ne ocupăm noi! Pentru riderii care vin din București există și posibilitatea transportului cu un microbus VWT5. Iată așadar calendarul taberelor MTB Skills and Boot Camp 2019: 5-7 aprilie 2019 24-26 mai 2019 14-16 iunie 2019 5-7 iulie 2019 26-28 iulie 2019 13-15 septembrie 27-29 septembrie 11-13 octombrie Cât costă? Pentru că salariile minime au crescut şi inflaţia acţionează şi ea, costul taberei este de 690 de lei, existând şi varianta de 740 de lei care include transport dus-intors cu microbus VW Transporter din Bucureşti. Micul dejun și cazarea sunt incluse în preț. Câte locuri sunt disponibile? Din motive de calitate a actului didactic şi de coeziune a grupului, numărul de cursanţi este limitat. Toate detaliile le poți găsi pe această pagină. Pentru înscrieri şi detalii suplimentare: Coach@marcsandu.ro, 0745-083.191 www.marcsandu.ro Sursa: Freerider
  16. Intrunirea anuala 2019

    Nici un raspuns la întrebarea lui Dan? De la cine sa asteptam lămuririle? Pot vota si membrii altor cluburi? Dece? Dupa părerea mea, doritorii din afara clubului, se pot înscrie in lista de participare dar nu trebuie sa aibă drept de vot. Cu atat mai mult, ar trebui sa se abțină de la comentarii. Nimeni nu are dreptul sa influențeze deciziile noastre.
  17. Ieri
  18. S-au deschis înscrierile la Cozia MTB 2019

    Cozia MTB 2019, unul dintre cele mai intrigante, dificile și sălbatice maratoane de MTB din România, a lansat înscrierile pentru ediția 2019 a cărei existență, la un moment dat, era pusă serios sub semnul întrebării. Organizatorii inimoși de la Cozia Racing Team nu ne-au dezamăgit însă și au pus sufletul lor mare la contribuție pentru a găsi energia să ne ofere și anul acesta două zile de neuitat în jurul Călimăneștiului. Nu au fost încă anunțate traseele, dar e de așteptat ca acestea să se păstreze în mare parte asemănătoare cu cele de anul trecut, cu mici îmbunătățiri. Vom reveni cu amănunte și bineînțeles cu un preview de la fața locului imediat ce vor exista date concrete. Noutatea anului 2019 va fi proba de trail running care va fi de data aceasta în altă zi, respectiv duminică, astfel încât doritorii vor putea participa la ambele. Există posibilitatea să se facă chiar și un clasament general pentru cei ce participă la ambele probe. Tot duminică se va ține concursul pentru copii, organizat pe un traseu separat, foarte incitant și perfect pentru cei mici. Concursul se va ține pe data de 18-19.05.2019. Pentru înscrieri și alte informații accesați pagina competiției. Taxa este redusă la 80 lei pentru fiecare probă până la 31.03.2019! Sursa: Freerider
  19. Cozia MTB 2019, unul dintre cele mai intrigante, dificile și sălbatice maratoane de MTB din România, a lansat înscrierile pentru ediția 2019 a cărei existență, la un moment dat, era pusă serios sub semnul întrebării. Organizatorii inimoși de la Cozia Racing Team nu ne-au dezamăgit însă și au pus sufletul lor mare la contribuție pentru a găsi energia să ne ofere și anul acesta două zile de neuitat în jurul Călimăneștiului. Nu au fost încă anunțate traseele, dar e de așteptat ca acestea să se păstreze în mare parte asemănătoare cu cele de anul trecut, cu mici îmbunătățiri. Vom reveni cu amănunte și bineînțeles cu un preview de la fața locului imediat ce vor exista date concrete. Noutatea anului 2019 va fi proba de trail running care va fi de data aceasta în altă zi, respectiv duminică, astfel încât doritorii vor putea participa la ambele. Există posibilitatea să se facă chiar și un clasament general pentru cei ce participă la ambele probe. Tot duminică se va ține concursul pentru copii, organizat pe un traseu separat, foarte incitant și perfect pentru cei mici. Concursul se va ține pe data de 18-19.05.2019. Pentru înscrieri și alte informații accesați pagina competiției. Taxa este redusă la 80 lei pentru fiecare probă până la 31.03.2019! Sursa: Freerider
  20. Nu e o surpriză că producătorul olandez American Eagle lucrează la un model full-suspension de XC din carbon pentru echipa lor pro. Când au lansat modelul hardtail Atlanta se vorbea deja despre un model full-suspension. Acum se pare că acest model de XC este aproape de lansare. Chiar dacă echipa Brentjens MTB Racing Team concurează încă pe modelul hardtail din carbon Atlanta, la finalul Cupei Mondiale și a Campionatului Mondial câțiva cicliști au putut fi observați pe noile biciclete. Deși se zvonea că noul model va ieși pe piață la finalul lui 2018, bicicletele au fost gata la timp doar pentru membrii echipei, nu și pentru publicul larg. American Eagle nu depun eforturi pentru a ascunde noua bicicletă. Aceasta e vopsită în portocaliul aprins al echipei și poate fi admirată pe paginile de social media ale tuturor cicliștilor din echipă, chiar și pe pagina echipei Brentjens. Detaliile concrete despre bicicletă sunt însă puține deoarece aceasta nu a fost încă lansată oficial, dar se pot trage multe concluzii de pe urma imaginilor existente. Se pot observa multe asemănări izbitoare cu Scott Spark, mai ales că și aceasta a fost lansată și într-o ediție portocalie asemănătoare. Bicicleta încă fără nume de la American Eagle are o suspensie asemănătoare cu un singur pivot, bazându-se pe flexarea seatstay-urilor din carbon pentru funcționare, iar amortizorul este cu funcționare inversă. Există însă și multe diferențe. La cadrul American Eagle seatstay-urile se îngroașă și devin mai pătrățoase cu cât se apropie de basculă. Pivotul din spate de pe stay-uri este excentric și oferă probabil posibilitatea modificării geometriei și a curbei suspensiei cu ajutorul unui flip chip. Cadrul American Eagle are rutare internă pentru transmisia 1x și frâna spate, blocaj ascuns pentru amortizor, tijă dropper în unele variante și se pare că are și un port de ieșire pentru un cablu unde s-ar putea monta un deraior față de tip Sideswing. Toate bicicletele au ax thru DT RWS ce se potrivește cu suspensia de la DT Swiss și folosesc prindere de etrier post mount aflată în interiorul triunghiului spate. Nu a fost anunțată o dată concretă de lansare a noii biciclete, dar s-ar putea să se întâmple destul de repede. American Eagle au anunțat că speră ca bicicleta să fie disponibilă din Martie 2019. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  21. Nu e o surpriză că producătorul olandez American Eagle lucrează la un model full-suspension de XC din carbon pentru echipa lor pro. Când au lansat modelul hardtail Atlanta se vorbea deja despre un model full-suspension. Acum se pare că acest model de XC este aproape de lansare. Chiar dacă echipa Brentjens MTB Racing Team concurează încă pe modelul hardtail din carbon Atlanta, la finalul Cupei Mondiale și a Campionatului Mondial câțiva cicliști au putut fi observați pe noile biciclete. Deși se zvonea că noul model va ieși pe piață la finalul lui 2018, bicicletele au fost gata la timp doar pentru membrii echipei, nu și pentru publicul larg. American Eagle nu depun eforturi pentru a ascunde noua bicicletă. Aceasta e vopsită în portocaliul aprins al echipei și poate fi admirată pe paginile de social media ale tuturor cicliștilor din echipă, chiar și pe pagina echipei Brentjens. Detaliile concrete despre bicicletă sunt însă puține deoarece aceasta nu a fost încă lansată oficial, dar se pot trage multe concluzii de pe urma imaginilor existente. Se pot observa multe asemănări izbitoare cu Scott Spark, mai ales că și aceasta a fost lansată și într-o ediție portocalie asemănătoare. Bicicleta încă fără nume de la American Eagle are o suspensie asemănătoare cu un singur pivot, bazându-se pe flexarea seatstay-urilor din carbon pentru funcționare, iar amortizorul este cu funcționare inversă. Există însă și multe diferențe. La cadrul American Eagle seatstay-urile se îngroașă și devin mai pătrățoase cu cât se apropie de basculă. Pivotul din spate de pe stay-uri este excentric și oferă probabil posibilitatea modificării geometriei și a curbei suspensiei cu ajutorul unui flip chip. Cadrul American Eagle are rutare internă pentru transmisia 1x și frâna spate, blocaj ascuns pentru amortizor, tijă dropper în unele variante și se pare că are și un port de ieșire pentru un cablu unde s-ar putea monta un deraior față de tip Sideswing. Toate bicicletele au ax thru DT RWS ce se potrivește cu suspensia de la DT Swiss și folosesc prindere de etrier post mount aflată în interiorul triunghiului spate. Nu a fost anunțată o dată concretă de lansare a noii biciclete, dar s-ar putea să se întâmple destul de repede. American Eagle au anunțat că speră ca bicicleta să fie disponibilă din Martie 2019. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  22. Se pare că Jorge Lorenzo s-a accidentat la mână în Italia. Ieri a ajuns la spital în Barcelona. Jorge Lorenzo, cvintuplu campion mondial și nouă achiziție a echipei Repsol Honda și-a fracturat, se pare, încheietura mâinii stângi, aceeași mână al cărei radius l-a avut fisurat de curând. Relatările diferă referitor la împrejurările în care ar fi survenit fractura respectivă. Unele surse spun că s-a întâmplat în timpul unei excursii pe munte, altele că este vorba de o căzătură în antrenamente. Oricum ar fi, cert este că spaniolul s-a prezentat la spitalul din localitatea italiană Peschiera di Garda, la urgențe. Imediat după ce a primit primul ajutor, Lorenzo a pornit spre Barcelona, către clinica Dexeus, unde operează deja renumitul doctor Xavier Mir, specialistul catalan preferat de majoritatea piloților spanioli. Lorenzo este așteptat peste două zile (miercuri, pe 23 ianuarie) la prezentarea oficială a echipei, ocazie cu care îl vom vedea pentru prima dată în culorile Repsol, alături de coechipierul său, Marc Marquez. Fractura se pare că a avut loc la nivelul osului scafoid, un os mic din interiorul articulației, care face legătura între radius și oasele palmei. Fractura este una frecventă pentru piloți, mai ales în trecut, când high-side-urile erau mai frecvente și echipamentele nu protejau atât de bine ca acum. Problema este că zona respectivă nu este foarte bine vascularizată și scafoidul tinde să se refacă foarte greu. Participarea lui Lorenzo la primele teste din 2019, cele de la Sepang, pe 6-8 februarie, iese din discuție. Nu doar riderul din Mallorca este accidentat, ci și Marquez este în plină recuperare după operația la umăr, iar Crutchlow trage tare ca să se recupereze după o accidentare foarte urâtă la picior. În aceste condiții, singurul pilot Honda cu fizicul la 100% la testele de la Sepang va fi Takaaki Nakagami. Sursa
  23. Jorge Lorenzo își accidentează încheietura mâinii

    [unable to retrieve full-text content] Se pare că Jorge Lorenzo s-a accidentat la mână în Italia. Ieri a ajuns la spital în Barcelona. Jorge Lorenzo, cvintuplu campion mondial și nouă achiziție a echipei Repsol Honda și-a fracturat, se pare, încheietura mâinii stângi, aceeași mână al cărei radius l-a avut fisurat de curând. Relatările diferă referitor la împrejurările în care ar fi survenit fractura respectivă. Unele surse spun că s-a întâmplat în timpul unei excursii pe munte, altele că este vorba de o căzătură în antrenamente. Oricum ar fi, cert este că spaniolul s-a prezentat la spitalul din localitatea italiană Peschiera di Garda, la urgențe. Imediat […] Articolul Jorge Lorenzo își accidentează încheietura mâinii apare prima dată în Motobikes.
  24. When it comes to motorcycle camping, it is all too easy to overpack and bring more gear than you really need. It tends to be a constant learning experience to figure what is essential and what can be left behind. One item that may not be essential, but can make the camping experience much more enjoyable, is a camp chair. After a long day on the bike, a comfortable camp chair is nice for relaxing by a campfire and helps you recover for the next day of riding. Lightweight backpacking chairs have been around forever, and you can find them in various sizes from a variety of different manufacturers. Typically, the lighter and smaller they are, the more expensive. As motorcyclists, we don’t necessarily need the lightest backpacking gear. What we do need is something that will pack down small, won’t be too heavy, and durability is a nice bonus as well. Tusk, a Rocky Mountain ATV/MC house brand, has recently released two new motorcycle camping chairs with similar features to other backpacking style chairs but at a more affordable price. [embedded content] ADVERTISEMENT Tusk compact camp chairs come in two sizes – Medium and Large. We got a chance to take the Medium on a couple camping trips to see how it compares with similar designs. I’m one of those people that doesn’t mind the extra weight and bulk of carrying a comfortable, compact backpacking chair on motorcycle trips. The last thing I want to do after a long day is sit on a uncomfortable rock or even worse, having to stand until it’s time to retire for the night. So how does this one match up? Tusk Camp Chair Setup The Tusk camp chair offers sturdy construction with 7065 aluminum tubing and 600 Denier reinforced fabric. The Tusk Camp Chair comes with a storage bag that has webbing loops on the ends for carrying and a strip of webbing along the length of the bag that allows you to strap it onto your luggage. At 14 inches long when packed, it fits in most panniers or tail bags. Once you take the chair out of the storage bag, you unroll the fabric and expose the frame tubing. The frame is made out of 7065 Aluminum tubing and snaps together easily with the help of shock cord through plastic junctions. Once the frame is assembled, the seat fabric can be mounted on it. The seat is made of a 600D reinforced Oxford cloth with mesh sections and pockets at each corner that slip over the frame. The entire chair takes less than a minute to assemble and disassembly and packing takes about the same amount of time. Tusk’s camp chair has a reasonable seat h and the drink holder is a nice convenience. How It Performed Once set up, the Tusk Camp Chair offers a comfortable and stable place to sit. One thing that you will notice right away is that this chair sits low to the ground. You sit around eleven inches off the ground, which is a good h for relaxing but it can be a little difficult to get back out of. If you are taller than average or maybe not as limber as you used to be, you may want to consider the Large version with a taller seat h. Having a camp chair in your kit can make a big difference in comfort, especially when camping in winter-like conditions. The top of the seat goes up to roughly around your shoulder blades and the bottom to about the mid-thigh area. A drink pocket on the right side holds a beverage, snacks or other small items. An additional bonus of the pocket is that it helps you orient the chair when you are assembling it. The mesh sections keep your back from getting sweaty in warm weather as well. One of the unique features of this chair that I really like are the wide plastic feet on the bottom of the legs. These feet help keep you from sinking into softer ground and make the chair more stable and easier to get out of. The ‘Large’ Tusk camp chair offers a taller and roomier perch with a pack size that is 3.5″ longer and 1.5″ wider. Previous to this, I’ve used the REI Co-op Flexlite backpacking chair on my rides – which has a similar design. While the REI chair is a bit lighter (6 ounces less), it is made out of materials that may not hold up as well as those used on the Tusk chair. The REI chair’s pack size is also a bit larger and it costs more than twice the price. Even worse, it doesn’t come with a beer holder! What it really comes down to is how much you value weight savings versus price. Most adventure riders will probably appreciate the extra durability of the heavier Tusk chair and the cost savings. This similarly designed REI backpacking chair (right) may save a few ounces but costs more than twice as much. Who is it for? For those who like to relax and enjoy their camping experience, but still want to pack light and avoid extra bulk. If you aren’t scared away by a few extra ounces and you like to save a few bucks, this might be a nice addition to your moto camping kit. Our Verdict At just 30 bucks, you are getting a compact and comfortable motorcycle camping chair that won’t take up a lot of space or add a lot of weight to your kit. Comfort level is pretty high – it really doesn’t have any pressure points that cause discomfort. The materials and construction are good quality and it should last for a long time. This camp chair is going to weigh a bit more than the typical name brand backpacking models, but unless you are counting ounces there really isn’t a valid reason to spend the extra money. What We Liked ● Compact package that makes it easy to pack. ● Good all-around comfort. ● Costs a lot less than most lightweight backpacking chairs. What Could Be Improved ● Could be a bit lighter. ● A few inches taller seat h might make exiting easier. Tusk Camp Chair Specs (Medium) WEIGHT: 2 lbs MAX LOAD: 260 lbs DIMENSIONS ASSEMBLED 25”x13.25”x 22” DIMENSIONS PACKED: 14”x3.25”x 3.25” PRICE: $29.99 Tusk Camp Chair Specs (Large) WEIGHT: 2.75 lbs MAX LOAD: 330 lbs DIMENSIONS ASSEMBLED 33” x 17.75” x 19” DIMENSIONS PACKED: 17.5” x 4.75” x 4.75” PRICE: $39.99 Shopping Options Photos by Chad Berger and Stephen Gregory Author: Chad Berger He’s a freelance journalist, photographer and tour guide from Wisconsin. Since 2004, Chad has been riding dual sport and adventure bikes all over the Midwest, the Black Hills of South Dakota, Moab, Baja, Alaska and many other places in between. He shares his experiences through the photography, videos and stories he produces from his trips. In 2008, Chad created a 600-mile dual sport route called the Trans Wisconsin Adventure Trail (TWAT), which eventually led to his becoming a tour guide for RIDE Adventures.
  25. Pampa este zona care cuprinde depresiunile din America de Sud, regiuni relativ plate, fără prea multă vegetație și care acoperă peste 750,000 km2. [embedded content] Sursa: Freerider
  26. Traversarea regiunii Pampa din Argentina, pe bicicletă

    Pampa este zona care cuprinde depresiunile din America de Sud, regiuni relativ plate, fără prea multă vegetație și care acoperă peste 750,000 km2. [embedded content] Sursa: Freerider
  27. Singurul sportiv din România clasat pe podium la o cursă de motociclism de pe Sachsenring, Viktor István Attila este cel mai valoros pilot al anilor ‘80. Fraţii Viktor pe traseul din Oradea, oraşul natal Iubit de unii, urât de alții, dar respectat de toată lumea, Viktor István Attila, model de urmat pentru mai multe generații de piloți, a fost cu siguranță cel mai mare talent al motociclismului românesc al anilor ‘80, învins în cursele din România doar de propriile defecțiuni mecanice destul de rare, având în cei 10 ani de dominație un singur adversar real, pe fratele său Viktor Arpad. A fost singurul pilot din România pe care nu am reușit să-l înving, chiar dacă, spre sfârșitul activității lui din țară, reușisem să fiu destul de aproape de el, dar de aici și până a-l întrece mai era mult. În 1988, István a hotărât să se stabilească în afara României și nu ne-am văzut aproape 30 de ani. Hungaroring, 3 mai 2017 Reîntâlnirea a avut loc cu ocazia unui test desfășurat pe Hungaroring, la care am fost invitat de Suzuki, cu ocazia lansării noului GSX-1000R. Am stat de vorbă niște ore, ne-am adus aminte de toate nazdrăvăniile anilor trecuți, iar ședința a avut loc în trei, pentru că a venit la întâlnire și Lászlo Ferenczi, pilotul care nu numai că a dominat întrecerile clasei de 50 cmc din aceeași perioadă, dar care a și făcut mulți campioni, datorită mobrelor pe care le-a preparat. Ne-am promis cu acea ocazie să ne revedem în liniște și să putem povesti fără limită de timp și fără să fim întrerupți de sunetul motoarelor. Un an mai târziu am plecat cu prietenul meu Vlad Haralambie la concursul de motociclete clasice Oldtimer Schwanenstadt și, în drum spre locul de desfășurare a concursului, am hotărât să-l vizităm pe István. Am găsit adresa destul de ușor, un cartier cochet de la marginea Budapestei, iar prietenul nostru ne aștepta. Înainte de începe “ședința”, István nu m-a lăsat până nu am testat motocicleta pe care o folosește zilnic, o Yamaha Fazer 600, care avea un foarte ușor zumzăit metalic în zona motorului. Nimic grav, așa că am trecut la degustări, palincă și gulașul pregătit de soția sa. Livingul găzduia colecția de trofee cucerite într-o viață dedicată sportului, iar principalele cupe erau expuse lângă cele mai importante trofee primite de tatăl sau, Viktor Arpad, unul dintre cei mai importanți piloți de motociclism ai anilor ‘50, devenit mai târziu antrenor al echipei din Oradea. Am trecut în revistă colecția de trofee, albumele cu fotografii, din care multe erau comune, ziare și reviste cu articole despre concursurile noastre, am rememorat momente speciale care ne-au unit. E greu să retrăiești în câteva ore zece ani de competiții, ani în care aveam și câte 25-30 curse, adică de 5-6 ori mai mult decât se fac în ultimii ani. Nici nu ne-am dat seama cât de repede a trecut timpul și a venit ora despărțirii, trebuia să mergem mai departe. De data asta, nu mai plecam spre concursurile noastre, acum eram doar spectatori, dar așa se întâmplă în viață. Am plecat cu gândul că ne vom întâlni din nou, ne vom aminti din nou de mirosul de ulei de ricin ars, de toți fostii colegi și de toate întâmplările hazlii care ne-au făcut frumoasă viața de dinainte de ‘89, pe vremea când era atât de special ceea ce făceam noi, când numai ciudații alergau la cursele organizate pe circuite stradale. Toate poveștile postate pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi citite și pe pagina de Facebook, pe LinkedIn, Twiter, Google+, iar filmele sunt postate pe canalul YouTube. Sursa
  28. Motocicleta mea - Ural M72

    Nu va fi o restaurare dar cred ca rezultatul va fi interesant. Multumesc!
  1. Încarcă mai multă activitate
×