Toata activitatea

Se afișează tot conținutul.

Fluxul se actualizează automat   

  1. Astăzi
  2. noutati

    Pe Matei Bogdan îl știți deja. Este un cicloturist care nu doar se plimbă ci căruia îi place să și dea mai departe din experiența acumulată, sa povestească pe unde a fost, cum s-a simțit, dacă a fost frumos, dacă merită și dacă recomandă pentru alții. După ce a scris despre “Europa în 80 de Zile” și “Munte, Vremuri, Depărtări”, a urmat încă o călătorie prin Alpi. De data asta nu a mai lansat o carte însă a publicat articole pe blogul său personal, cu poze, impresii și trasee. Cartea se numește Cursa către Dolomiți. Totuși, pentru că mulți preferă o poveste închegată, Bogdan a compilat un pdf cu toate textele și pozele într-un eBook gratuit. Cartea are o mulțime de fotografii, iar organizarea textului este pe zile. Așadar o vei parcurge ușor, ca pe-un jurnal. La final de poveste nu este deloc exclus să se întâmple exact ce spune și Bogdan: „Vei descoperi gustul călătoriilor (pe bicicletă)! Asta dacă nu ești împătimit deja, evident. Multe persoane mi-au spus că, citind cărțile mele, s-au apucat de pedalat și de călătorit mai mult. Deci, de ce să nu fii și tu parte a acestora?” Pentru a obține cartea electronică intră aici. Pentru o buna vizionare alege opțiunea “view two pages” din Adobe Reader. Sursa: Freerider
  3. diverse

    da ma Tazule, sa NE fie :) diiii!
  4. Shimano lansează noua colecție de echipament S-PHYRE

    Shimano lansează colecția de echipament de top S-PHYRE care dorește să imprime noua direcție în acest domeniu a companiei. Anunțată încă din 2016 pentru pantofi, în 2017 colecția se va lansa și pentru restul echipamentului sub deviza ”S-PHYRE e ceea ce rezultă când lăsăm mintea să concureze”. Scopul echipamentelor din această colecție este clar: de a maximiza transmisia puterii, de a oferi maximul de performanță pe gram de echipament, de a păcăli curenții de aer și de a crea eficiență. Producerea watt-ilor e destul de dificilă în ciclismul de performanță iar aceștia nu trebuie pierduți prin frecare sau supraîncălzire. Echipamentul S-PHYRE e conceput pentru a limita aceste pierderi prin inovații tehnice și prin aplicarea principiilor mișcării într-un sistem complet compus din bicicletă, corp și mișcările mușchilor. Pornind de la acest concept îndrăzneț, Shimano a creat tricouri, pantaloni, bluze de corp, mănuși și ciorapi care vor oferi cicliștilor posibilitatea de a atinge performanța maximă. Tricoul și pantalonii S-PHYRE Tricoul are umerii fără cusături și cu o construcție 3D pentru a limita frecările. Buzunarele amplasate anatomic dau acces facil la obiectele păstrate. Fermoarul complet ajută la reglarea temperaturii. Aspectul e completat de logo-urile discrete. Echipamentul e disponibil în culorile negru și galben. Pantalonii au un bazon ce absoarbe șocurile, zone aderente în jos pe picior pentru a păstra pantalonii în poziția corectă și un material mai strâns și aderent între picioare pentru a nu exista deplasare între șa și pantaloni Salopeta S-PHYRE Aceasta este dintr-o singură bucată și conține materiale avansate cu un bun managemen al transpirației, umeri fără cusături și un comportament aerodinamic de excepție. Mănușile S-PHYRE Mănușile de primăvară/vară sunt o extensie aerodinamică a tricoului, cu o suprafață peste care curenții de aer curg eficient. Construcția 3D oferă aderență și control de excepție iar zonele de compresie incluse fac ca mănușa să se potrivească fix pe mână. Ciorapii S-PHYRE Aceștia au fost lansați în 2016 împreună cu încălțămintea și sunt gândiți ca o extensie a piciorului, oferind amortizare în zonele de presiune mare, ventilație și aderență maximă în zona tălpii și a călcâiului. Zonele elastice în jurul gleznei ajută la un pedalat eficient. Echipa de World Tour LottoNL-Jumbo va folosi echipamentul S-PHYRE cu design personalizat începând cu 2017 și va colabora cu Shimano pentru noi îmbunătățiri. Echipamentul S-PHYRE va fi disponibil la distribuitori începând cu luna februarie 2017 cu excepția pantofilor care sunt deja disponibili din 2016. Sursa: Freerider
  5. Shimano lansează colecția de echipament de top S-PHYRE care dorește să imprime noua direcție în acest domeniu a companiei. Anunțată încă din 2016 pentru pantofi, în 2017 colecția se va lansa și pentru restul echipamentului sub deviza ”S-PHYRE e ceea ce rezultă când lăsăm mintea să concureze”. Scopul echipamentelor din această colecție este clar: de a maximiza transmisia puterii, de a oferi maximul de performanță pe gram de echipament, de a păcăli curenții de aer și de a crea eficiență. Producerea watt-ilor e destul de dificilă în ciclismul de performanță iar aceștia nu trebuie pierduți prin frecare sau supraîncălzire. Echipamentul S-PHYRE e conceput pentru a limita aceste pierderi prin inovații tehnice și prin aplicarea principiilor mișcării într-un sistem complet compus din bicicletă, corp și mișcările mușchilor. Pornind de la acest concept îndrăzneț, Shimano a creat tricouri, pantaloni, bluze de corp, mănuși și ciorapi care vor oferi cicliștilor posibilitatea de a atinge performanța maximă. Tricoul și pantalonii S-PHYRE Tricoul are umerii fără cusături și cu o construcție 3D pentru a limita frecările. Buzunarele amplasate anatomic dau acces facil la obiectele păstrate. Fermoarul complet ajută la reglarea temperaturii. Aspectul e completat de logo-urile discrete. Echipamentul e disponibil în culorile negru și galben. Pantalonii au un bazon ce absoarbe șocurile, zone aderente în jos pe picior pentru a păstra pantalonii în poziția corectă și un material mai strâns și aderent între picioare pentru a nu exista deplasare între șa și pantaloni Salopeta S-PHYRE Aceasta este dintr-o singură bucată și conține materiale avansate cu un bun managemen al transpirației, umeri fără cusături și un comportament aerodinamic de excepție. Mănușile S-PHYRE Mănușile de primăvară/vară sunt o extensie aerodinamică a tricoului, cu o suprafață peste care curenții de aer curg eficient. Construcția 3D oferă aderență și control de excepție iar zonele de compresie incluse fac ca mănușa să se potrivească fix pe mână. Ciorapii S-PHYRE Aceștia au fost lansați în 2016 împreună cu încălțămintea și sunt gândiți ca o extensie a piciorului, oferind amortizare în zonele de presiune mare, ventilație și aderență maximă în zona tălpii și a călcâiului. Zonele elastice în jurul gleznei ajută la un pedalat eficient. Echipa de World Tour LottoNL-Jumbo va folosi echipamentul S-PHYRE cu design personalizat începând cu 2017 și va colabora cu Shimano pentru noi îmbunătățiri. Echipamentul S-PHYRE va fi disponibil la distribuitori începând cu luna februarie 2017 cu excepția pantofilor care sunt deja disponibili din 2016. Sursa: Freerider
  6. Razor® livrează cea mai tare experiență în această iarnă în România cu Hovertrax™ 2.0, certificat ca siguranță și cu un nou design, punând la dispoziție distracția, funcțiile și libertatea pentru care acest brand este recunoscut mondial. Pentru ca tu să te distrezi de minune, în siguranță. Anul acesta Razor a lansat Hovertrax 2.0 – hoverboard-ul electric inovator, care se distinge prin calitate și siguranță fără compromis, caracteristicile pentru care sunt atât de cunoscuți cei de la Razor. Ca singurul hoverboard din S.U.A. cu licență pentru patentul original al acestei tehnologii de ultimă generație, Hovertrax continuă să fie revoluționat de către cei de la Razor. Acesta este primul hoverboard de pe piata, lansat în 2013. Acum gata de acțiune în versiunea 2.0. Razor® a fost primul producător din SUA care a obținut certificarea de siguranță UL 2272, astfel că Hovertrax™ 2.0 respectă și chiar depășește cele mai exigente standarde privind riscurile de foc și electrice. Hovertrax 2.0 este singurul model de hoverboard de pe piață care beneficiază de tehnologia exclusivă EverBalance™, ce are la bază elemente de inginerie inteligentă, un soft integrat de echilibrare a aparatului dezvoltat de cei de la Razor, pentru o experiență plăcută pentru utilizator de fiecare dată. De asemenea, tehnologia integrată a gyro-senzorului ce este controlat de către picioare, îl face mai simplu și lin de folosit – tot ce trebuie să faci e să te urci și să pornești. Fie că te plimbi prin parc sau mergi prin oraș să te vezi cu prietenii, Hovertrax 2.0 îți face experiența plăcută, oferindu-ți performanță și manevrabilitate pentru o deplasare sigură și distractivă. Pentru o experiență de neuitat, noul Hovertrax 2.0 vine echipat cu o baterie interschimbabilă Li-Ion cu autonomie de 60 de minute, lumini LED pentru semnalizare, apărători de roți cu protecție pentru picioare, material antiderapant al platformei pentru control excelent și încărcător inclus. Hoverboardul Hovertrax 2.0 este recomandat pentru persoane de la 8 ani în sus și este disponibil de acum la Biciclop, importator și distribuitor Razor în România. Modelul este disponibil în cinci culori, ce se asortează de minune cu pasionații de senzații tari. Hovertrax 2.0 este disponibil la un preț promoțional de 2 099 lei și un preț special de sărbători de doar 1 679 lei. Dacă ți se pare că prețul este peste bugetul tău acum, aruncă un ochi și pe nou-lansatul model de waveboard electric Razor RipStik. Noul RipStik Electric îți pune puterea electricității la picioare. Cu o baterie detașabilă cu Li-Ion, RipStik te ajută să te bucuri de “surf” pe asfalt timp de până la 40 de minute și este echipat cu telecomandă wireless, cu o viteză de 16 km/h. Modelul vine echipat cu un motor în butuc de 100 de Watt, baterie reîncărcabilă și un nou tip de motor, fără elemente tensionate sau curele de transmisie, ceea ce îl face ușor de întreținut. De acum îl poți găsi la Biciclop tot la un preț special, la doar 999 lei. Pentru o experiență fără probleme, firma Razor este mereu preocupată de siguranța utilizatorului, de aceea recomandă folosirea unui echipament de protecție adecvat și și o atenție sporită în zonele circulate intens. Având în prim-plan utilizatorul și experiența acestuia, Razor își propune să ofere senzații ieșite din comun, combinând inovația, materialele de calitate și tehnologia de ultimă generație. Fondată în 2000, Razor a devenit rapid foarte populară în SUA prin trotineta de acum legendară Model A. Astăzi, Razor inspiră și incită riderii din toată lumea cu o gamă completă de produse. Calitatea acestora este confirmată de numeroasele premii obținute, printre care cunoscutul “Toy of the Year” (câștigător în 2000 și 2014). Sursa: Freerider
  7. Razor® livrează cea mai tare experiență în această iarnă în România cu Hovertrax™ 2.0, certificat ca siguranță și cu un nou design, punând la dispoziție distracția, funcțiile și libertatea pentru care acest brand este recunoscut mondial. Pentru ca tu să te distrezi de minune, în siguranță. Anul acesta Razor a lansat Hovertrax 2.0 – hoverboard-ul electric inovator, care se distinge prin calitate și siguranță fără compromis, caracteristicile pentru care sunt atât de cunoscuți cei de la Razor. Ca singurul hoverboard din S.U.A. cu licență pentru patentul original al acestei tehnologii de ultimă generație, Hovertrax continuă să fie revoluționat de către cei de la Razor. Acesta este primul hoverboard de pe piata, lansat în 2013. Acum gata de acțiune în versiunea 2.0. Razor® a fost primul producător din SUA care a obținut certificarea de siguranță UL 2272, astfel că Hovertrax™ 2.0 respectă și chiar depășește cele mai exigente standarde privind riscurile de foc și electrice. Hovertrax 2.0 este singurul model de hoverboard de pe piață care beneficiază de tehnologia exclusivă EverBalance™, ce are la bază elemente de inginerie inteligentă, un soft integrat de echilibrare a aparatului dezvoltat de cei de la Razor, pentru o experiență plăcută pentru utilizator de fiecare dată. De asemenea, tehnologia integrată a gyro-senzorului ce este controlat de către picioare, îl face mai simplu și lin de folosit – tot ce trebuie să faci e să te urci și să pornești. Fie că te plimbi prin parc sau mergi prin oraș să te vezi cu prietenii, Hovertrax 2.0 îți face experiența plăcută, oferindu-ți performanță și manevrabilitate pentru o deplasare sigură și distractivă. Pentru o experiență de neuitat, noul Hovertrax 2.0 vine echipat cu o baterie interschimbabilă Li-Ion cu autonomie de 60 de minute, lumini LED pentru semnalizare, apărători de roți cu protecție pentru picioare, material antiderapant al platformei pentru control excelent și încărcător inclus. Hoverboardul Hovertrax 2.0 este recomandat pentru persoane de la 8 ani în sus și este disponibil de acum la Biciclop, importator și distribuitor Razor în România. Modelul este disponibil în cinci culori, ce se asortează de minune cu pasionații de senzații tari. Hovertrax 2.0 este disponibil la un preț promoțional de 2 099 lei și un preț special de sărbători de doar 1 679 lei. Dacă ți se pare că prețul este peste bugetul tău acum, aruncă un ochi și pe nou-lansatul model de waveboard electric Razor RipStik. Noul RipStik Electric îți pune puterea electricității la picioare. Cu o baterie detașabilă cu Li-Ion, RipStik te ajută să te bucuri de “surf” pe asfalt timp de până la 40 de minute și este echipat cu telecomandă wireless, cu o viteză de 16 km/h. Modelul vine echipat cu un motor în butuc de 100 de Watt, baterie reîncărcabilă și un nou tip de motor, fără elemente tensionate sau curele de transmisie, ceea ce îl face ușor de întreținut. De acum îl poți găsi la Biciclop tot la un preț special, la doar 999 lei. Pentru o experiență fără probleme, firma Razor este mereu preocupată de siguranța utilizatorului, de aceea recomandă folosirea unui echipament de protecție adecvat și și o atenție sporită în zonele circulate intens. Având în prim-plan utilizatorul și experiența acestuia, Razor își propune să ofere senzații ieșite din comun, combinând inovația, materialele de calitate și tehnologia de ultimă generație. Fondată în 2000, Razor a devenit rapid foarte populară în SUA prin trotineta de acum legendară Model A. Astăzi, Razor inspiră și incită riderii din toată lumea cu o gamă completă de produse. Calitatea acestora este confirmată de numeroasele premii obținute, printre care cunoscutul “Toy of the Year” (câștigător în 2000 și 2014). Sursa: Freerider
  8. Cum scoți o bicicletă prinsă într-un gard electric?

    Dorind să sare un gard electric cu tot cu bicicletă, Paul a scăpat-o în momentul în care a fost curentat, iar bicicleta a rămas prinsă în sârme. Cum curentul trecea nestingherit prin bicicletă, Paul și cei 3 prieteni ai săi au fost nevoiți să găsească o soluție pentru a-și recupera bicicleta. Iată cum au decurs ostilitățile: Sursa: Freerider
  9. Dorind să sare un gard electric cu tot cu bicicletă, Paul a scăpat-o în momentul în care a fost curentat, iar bicicleta a rămas prinsă în sârme. Cum curentul trecea nestingherit prin bicicletă, Paul și cei 3 prieteni ai săi au fost nevoiți să găsească o soluție pentru a-și recupera bicicleta. Iată cum au decurs ostilitățile: Sursa: Freerider
  10. Bună ziua știu ca acest forum este de motociclete dar poate mă puteți ajuta am un atv tgb 425 și de poponeataând am schîmbăt pinionul unisens după ce am mnotat totul la loc nu a vrut sa mai pornească se pare ca nu am scânteie la bujie problema e ca firele ce ies de la magnetou sunt 5 fire doua au mufa separata iar celelalte 3 sunt de aceiași culoare și nu au mufa eu le.am pus exact Cum erau înainte la intrarea în cdi dar nu sunt suta la suta sigur ca ar fi și corect am încercat sa masor ieșirea dîn cdi are undeva la 10.5 volți nu știu dacă e o valoare Bună sau dacă așa se măsoară nu știu ce sa îi fac dacă mă puteți ajuta va mulțumesc foarte frumos Topic preluat automat
  11. diverse

    bine mah... fie :)
  12. Neata buna colegii De ieri (duminica) seara nu ma mai pot conecta pe motociclism.ro de pe calculator. ....server DNS address could not be found..... Doar de pe telefon ma pot loga. Oare de ce? Voi ati patit asa? Topic preluat automat
  13. diverse

    .....si La Multi Ani tuturor!
  14. vand

    nu! l-a luat Emylyo :)
  15. Ieri
  16. calatorii

    Foarte fain site-ul! Felicitari!
  17. vand

    mai e valabil??
  18. La multi ani !!!, sa ne vedem sanatosi. Astept sa vad programul intrunirilor.
  19. Acum cateva luni mi-am vandut Golf-ul unui pusti dintr-un oras vecin. Am facut cu el contract de vanzare-cumparare, copie buletin, si i-am scris pe talon la instrainat catre (numele lui). A doua zi am mers la primarie, si am facut in baza contractului de vanzare-cumprarea scoaterea din evidenta pe mine, scotand certificat fiscal si fisa de inmatriculare catre noul proprietar. Acesta in schimb nu a mai raspuns la telefon astfel incat cartea masinii, a doua cheie si cu fiscalul au ramas la mine. Astazi am am vazut pe internet un anunt de dezmembrare a fostei mele masini. Am sunat imediat la numarul din anunt iar tipul (care are mai multe masini la dezmembrat) a spus ca a luat-o de la cineva care i-a pierdut actele. I-am facut un pret la aproape 50% din valoarea cu care am vandut-o initial si a fost de acord sa mi-o vanda asa. Intrebarea este daca, avand in vedere cele prezentate, am posibilitatea sa inregistrez iar masina pe numele meu (si sa scot un nou certificat de inmatriculare)? Este esclus sa mai pot da de cel caruia i-am vandut-o initial. De ce credeti ca a dat-o pustiul la dezmembrat? Tipul care o are acum a spus ca nu a reusit sa dea de fostul proprietar insa eu am acelasi nr de telefon si de mine nu a incercat sa dea nimeni. In plus eu i-am dat adresa de la biroul meu si i-am spus ca poate oricand sa treaca sa ridice actele, insa nu a venit. Mi se pare foarte dubioasa intamplarea. Practic eu am cartea de la ea, numerele sunt pe masina, iar la circulatie este inmatriculata pe numele meu. Credeti ca merita osteneala sau sa nu ma complic si sa o las sa fie dezmembrata? Topic preluat automat
  20. scoala

    Salut, Am gasit o scoala moto care ofera reducere de 10% pentru grupuri intre 3-5 persoane, respectiv 15% pentru grupuri mai mari de 5 persoane. Pretul este 1000 RON cursuri + 200 taxa de examen. Daca mai sunt si alte persoane din Bucuresti interesate sa faca scoala moto in aceasta perioada, rog sa ma contacteze pe privat, pentru a ne putea strange un grup mai mare sa beneficiem de reducere. Orele de instruire (14 ore) in poligon se tin intr-o hala acoperita din fosta fabrica Faur (Republica) iar orele de instruire pe traseu (8 ore) se vor tine cand se va topi zapada, cel mai probabil dupa 1 Martie. Se fac si 4 ore de enduro, la Policolor, iar daca se doreste in loc de Enduro se poate compensa cu ore de poligon sau traseu. P.S. Nu am dat numele scolii, pentru a nu interpretat acest mesaj drept publicitate mascata.
  21. Gaura de la covrig au inventat-o altii. Demult. Eu doar o aplic pentru ce pot, in speta DONEZ TIMP. Pe scurt treaba e asa: Sefu' ne facuse vesnici dar a reusit serpissssorul sa ne rezolve asa ca (sar'na Evo pentru ajutor) am fost dati afara din gradina si ni s-a luat si vesnicia. Am ramas cu niste timp acodat aici. Si vreau ca din ce am primit, cat pot sa dau si eu la randu-mi. Tinand cont de ce stiu sa fac (it-uiesc), chestia ii cam asa - in limita a 1-2 ore/zi pot ajuta/rezolva problemele de natura IT-istica FOR FREE. FREE in sensul ca cei care beneficiaza de "rezolvare" vor contribui la diverse proiecte de natura caritabila. Direct. NU PRIN MINE! Pentru cine stie cam cum functioneaza o astfel de donatie - similar este proiectul "O masa calda Cluj". In care voluntarii doneaza timp pentru a gati o masa calda pentru oamenii mai necajiti. Singura "limitare" pe care o am este data de faptul ca acest timp nu il "dau" pentru a ma deplasa ci este timpul efectiv cu care pot sa ajut. Deci tot ce tine de adus/ridicat etc se face in totalitate de catre posesor. Zona - Bucuresti - Baba Novac sau Dr Taberei. (Bibliografie - The BOOK si filmul "In Time" + niscai chestii de la Profesor-Doctor Necula) Topic preluat automat
  22. Salut, Am gasit o scoala moto care ofera reducere de 10% pentru grupuri intre 3-5 persoane, respectiv 15% pentru grupuri mai mari de 5 persoane. Pretul este 1000 RON cursuri + 200 taxa de examen. Daca mai sunt si alte persoane din Bucuresti interesate sa faca scoala moto in aceasta perioada, rog sa ma contacteze pe privat, pentru a ne putea strange un grup mai mare sa beneficiem de reducere. P.S. Nu am dat numele scolii, pentru a nu interpretat drept publicitate mascata. » Post actualizat in 15 Jan 2017 12:40 Orele de instruire (14 ore) in poligon se tin intr-o hala acoperita din fosta fabrica Faur (Republica) iar orele de instruire pe traseu (8 ore) se vor tine cand se va topi zapada, cel mai probabil dupa 1 Martie. Se fac si 4 ore de enduro, la Policolor, iar daca se doreste in loc de Enduro se poate compensa cu ore de poligon sau traseu. Topic preluat automat
  23. Pentru perioada 12.05.2017- 21.05.2017 propun o excursie in frumoasa Turcie. Impreuna cu Dans am schitat un traseu dupa cum urmeaza: Ziua 1(vineri 12.05.2017):Buc- Nesebar aprox.330km Ziua 2(sambata 13.05.2017):Nesebar-Sile aprox.400km Ziua 3(dum. 14.05.2017):Sile-Zongulak aprox.350km Ziua 4(luni 15.05.2017):Zonguldak-Sinop-Boyabat aprox.500km Ziua 5(marti 16.05.2017):Boyabat-Goreme aprox.450km Ziua 6(mierc. 17.05.2017):Goreme Ziua 7(joi 18.05.2017):Goreme-Isparta aprox.470km Ziua 8(vineri 19.05.2017):Isparta-Pamukale-Kusadasi aprox.350km Ziua 9(sambata 20.05.2017):Kusadasi-Canakale aprox.400km Ziua 10(dum. 21.05.2017):Canakale-Buc aprox.630km Mentionez ca nu este nimic batut in cuie in legatura cu traseul. Putem face diferite corectii acum când este in faza de proiect sau in timpul turei!!! Topic preluat automat
  24. Salut, in cateva luni, voi avea in curte un K 1200LT din 2001, sunt in aceeasi masura exaltat dar si ingrijorat ( sau mai bine zis nedumerit), deoarece nu am incalecat niciodata acest model, iar parerile sunt impartite cand vine vorba de o comparatie cu fosta mea motocicleta, Honda Pan European ST 1100, 1996. Din ca am citit pe net....tind sa cred ca seaua dela LT, este mai joasa cam cu 3 cm decat la ST. ( conform Wikipedia) Colegii de pe forum spun ca LT este ma inalt..... Rugamintea este adresata catre un posesor de LT, care sa aiba amabilitatea sa ma lase sa stau langa motocicleta....si poate doar sa o incalec...sa vad daca pot pune talpa jos. Eu am 178cm si 82kg. La ST, daca purtam bocanci cu talpa mai groasa, puteam sa pun ambele talpi jos . Am vazut undeva un program ( aplicatie) unde puteai alege motocilcleta, dimensiunile tale si iti arata printr-un desen, care ar fi pozitia ta in sa......dar nu mai stiu cum sa-l gasesc....poate ma ajutati! Va multumesc anticipat...si poate ma voi alege si cu un companion de drum......ar fi minunat, pentru ca vara aceasta planuiesc sa vad Spania, Gibraltar si Portugalia Inca o data multumesc si astept cu nerabdare un raspuns Topic preluat automat
  25. „- Te duci la Washington pe 20 ianuarie?” Întrebarea la care 2 milioane de „motocicliști pentru Trump” au răspuns deja pozitiv. Sursa: https://republica.ro/z-te-duci-la-washington-pe-20-ianuarie-intrebarea-la-care-2-milioane-de-zmotociclisti-pentru-trump-au?utm_source=newsletter&utm_medium=li4623_mi135143&utm_content=articol&utm_campaign=Cosmarul+oamenilor+de+afaceri+s-a+incheiat.+Guvernul+anunta+eliminarea+celei+mai+toxice+forme+de+birocratie&utm_term=li4623_mi135143_s12807 Daca se duc doar jumatate dintre cei care s-au anuntat o sa fie mai multi decat la Sturgis! Asta mi se pare tare: "Dintre cluburile religioase ale motocicliștilor americani, cel mai vechi este Asociația Motocicliștilor Creștini, înființată în primii ani ai secolului XX și în care sunt bineveniți credincioși de orice afiliere. Scopul lor, ca și al altor cluburi moto religioase (Clubul Moto al Fiilor lui Dumnezeu, Motocicliștii lui Iisus, Războinicii Crucii, Călăreții Evanghelici etc) este răspândirea credinței creștine, acțiunile de protecție și caritate pentru care trebuie să aibă, după spusele lor, atitudinea de servitor umil al lumii, care dedică timp și efort pentru a conduce pentru Fiu." Adevarul ca in filmarile de pe net de pe la evenimentele/plimbarile de prin state i-am vazut in momente de reculegere sau zicand rugaciuni de multumire ca au ajuns intregi la destinatie samd. Incepe sa se explice. Pana acum insa nu am auzit de implicarea masiva a bikerilor in politica si mai ales in protejarea adunarilor pro Trump. Dar daca se strang o sa fie interesant, nu? Topic preluat automat
  26. Este cineva pe forum care si-a achizitionat motocicleta intr-o tara straina si apoi, prin natura meseriei, a inmatriculat-o acolo, avand numere diplomatice? Discutia poate continua si pe pm/whatsapp/etc. M-as bucura sa discut cu cineva care a facut deja asa ceva sau este pe ultima suta de metri si cunoaste toate detaliile legale, inclusiv la capitolul repatriere. Ca sa lamurim si aspectul acesta - nu sunt vreun samsar sau eventual client interesat de combinatii. Ganduri bune si succese nebanuite! Ps. - Daca ma poate ajuta un moderator, va rog, titlul trebuia sa fie "Motocicleta....". Multumesc! Topic preluat automat
  27. Ultima săptămână
  28. Mani Gyenes a terminat raliul Dakar pe un loc 17 foarte muncit, după ce a primit o oră de penalizare ce-l trimisese direct pe 29. A fost una din cele mai grele ediții ale Dakarului, iar performanța lui Gyenes este remarcabilă. Britanicul Sam Sunderland (KTM) a câștigat Dakar 2017, potrivit rezultatelor provizorii, afișate imediat după terminarea ultimei etape. Prin Mattia Walkner pe doi și Farres Guell pe trei, ambii piloți KTM, constructorul din austria domină din nou cel mai prestigios raliu din lume. Asta chiar dacă între ocupantul locului trei (Guell – KTM) și Van Beveren (Yamaha) a fost o diferență de doar 50 de secunde. Este de notat și absența lui Toby Price, favoritul competiției din acest an, care a fost scos din competiție de o accidentare. Piloții Honda – Barreda și Conclaves – ocupă locurile 5, respectiv 6 în timp ce francezul Renet aduce Husqvarna în top 10. Deși n-a scos rezultatul anului trecut, evoluția lui Mani Gyenes a fost remarcabilă. Cu probleme în prima etapă din cauza lipsei cauciucurilor adecvate, cu o penalizare de o oră ce l-a trimis direct pe 29, Mani a reușit să termine Dakarul pe poziția 17. A fost una dintre cele mai imprevizibile și grele ediții din istorie, cu temperaturi de 45 de grade, furtuni și două etape anulate din cauza inundațiilor și alunecărilor de teren. Mai jos, rezultatele provizorii Dakar 2017 Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  1. Încarcă mai multă activitate
  • Bine ai veit pe Comunitatea motociclistilor si biciclistilor din Romania ”Mai multi prieteni, mai uniti, impreuna pentru o idee si o pasiune fara margini” Ne-am adunat intr-o familie, frati pe sosea si camarazi in comunitate. O pasiune cu doua roti, un million de prieteni pe sa, motociclisti pe Harley sau scuteristi cu acte noi. Te-ai gandit vreodata de ce pe motocicleta nu exista marsarier? Pentru ca echilibrul este imposibil de atins atunci cand mergi cu spatele pe doua roti. Priveste in fata, mergi inainte. Asta facem noi zi de zi pe Pro-Bike. Pasiunea pentru motociclete ne-a adus la un loc si-am vrut sa cream un camin pentru cei ca noi. Suntem multi, gandim la fel, ne dorim si visam la aceleasi lucruri, avem unitate in aspiratii si ne inspiram unul de la celalalt. Ne gasesti povestile pe site, in nenumaratele topicuri scrise cu drag de membri. Am conturat online un loc ce oglindeste realitatea pe care o intalnim zi de zi. Te pregatesti sa devii motociclist? Arunca un ochi pe site si iti vei face o idee despre lumea in care pasesti. Pe forum ne poti intreba orice, fie ca esti incepator, fie ca vrei sa ne dai un sfat. Suntem aici o familie de peste 39.000 de membri. Cu unii te vei iubi, cu altii te vei contra, ca in viata, ca in orice familie. Ca pe motocicleta. stii cum intr-un grup de motociclisti pe sosea doi, trei merg in fata, doi, trei raman mai in spate? Pe Pro-Bike noi nu lasam pe nimeni in urma, stam in linie cu totii. in comunitatea Pro-Bike, ajutorul reciproc este esential. Motociclistii se ajuta intre ei ca fratii, iar membrii comunitatii stiu cum sa ofere ajutorul, dar si sa-ti dea idei pentru a te descurca singur in situatii dificile sau se te directioneze catre un prieten, care are un prieten, al carui prieten iti descurca itele. stii despre ce vorbim, lumea este mare, dar in lumea motociclistilor ne stim cu totii. Iar daca ti-e mai usor sa navighezi online, pe site ai multe instrumente utile: harta serviciilor pentru motociclisti (service-uri si magazine), harta drumurilor din Romania pentru diverse tipuri de motociclete sau harta membrilor, prin care acestia se pot contacta si isi pot vedea locatia. Ba chiar si peste 1600 de manuale de service ca sa iti poti repara sau intretine singur motocicleta. Aici suntem toti campioni. Majoritatea dintre noi suntem campioni ai tastaturii, mereu prezenti, dar altii sunt campioni adevarati, ce si-au luat inspiratia de pe site si au adaugat un strop de competitivitate genetica. Crestem talente, ne place sa indeplinim vise si sa ghidam vietile si rotile catre drumuri cu asfalt intins. Daca vrei sa vezi atmosfera destinsa din comunitatea noastra, este de ajuns sa deschizi galeria cu poze de la intrunirile si evenimentele noastre. O sa te imbeti din povestile in imagini ale calatoriilor, parfumate cu inspiratie de noi destinatii. si daca tot nu esti convins, trebuie sa ne vizitezi si in carne si oase. Ne intalnim adesea si in persoana. Pentru ca viata este prea scurta sa nu facem ceea ce ne place, am ales viata pe doua roti. Ca si tine. si tot ca tine, ne este greu peste iarna sa ne luam ramas bun de la “iubita” cu motor. Asa ca nu ne luam, dar de fiecare data cand o parasim pentru o vreme, mai aruncam o ultima privire in spate. stim ca te regasesti in cele de mai sus, asa ca alatura-te noua. Vrem sa te cunoastem, spune-ne povestea ta.
  • Descarca aplicatia PRO-BIKE Market
    Bursa de motociclete, echipamente, piese si accesorii

    pro-bike market on app store pro-bike market on Google Play Market

    Descarca aplicatia PRO-BIKE Forum
    Participa la discutii direct din aplicatie

    pro-bike forum on app store pro-bike forum on Google Play Market

  • Tag Cloud

  • AutoPieseOnline24.ro