• https://www.AUTOdoc24.RO

Toata activitatea

Se afișează tot conținutul.

Tip de Conținut


Fluxul se actualizează automat   

  1. Astăzi
  2. Care,pe unde sunteti? Pe unde ati ascuns antminere-le, sysadminii si inginerii IT? Un topic de tips and tricks, ce coin/hardware e mai profitabil si desigur cat de bogati ati ajuns dupa cativa ani de minerit. Topic preluat automat
  3. salutare, doresc cateva pareri obiective despre gentile din link-ul de mai jos, pe baza datelor tehnice prezentate de producator sau a experientei personale sunt interesat in primul rand de calitatea materialului( 24oz Tarpaulin PVC, ce naiba este asta, "musama"? ), rezistenta la tavaleala, etc m-ar interesa pareri strict legate de acest produs ; despre Ortlieb, Enduristan, Wolfman se gasesc informatii destule Multumesc! https://www.nelsonrigg.com/luggage/dual-sport-adventure/adventure-dry-saddlebags-detail.html Topic preluat automat
  4. vand

    OAMENI de calitate si de foarte mare incredere.Mi-am adus prin ei 4 motoare+ inca 2 pt doi prieteni.Toate asa cum "am povestit" inainte.Impecabile pt. bugetele alocate. Ii recomand cu mare incredere.Mare diferenta intre motoarele rulate ani in tara si cele din Italia.Plus ca nu riscati absolut nimic.Atit a doar sa raspundeti cu aceeasi seriozitate. In rest numai de bine si asfalt uscat.
  5. Anul trecut ne-am bucurat împreună de două tururi pe bicicletă în regiunea Bolintin-Vale – Clejani – Bulbucata – Potlogi. „Cicloturism la Clejani și Bulbucata” este un eveniment organizat de Outhentic Cycling Romania împreună cu Asociația ROI și finanțat de OMV Petrom. De la organizator: Ne dorim să continuăm seria evenimentelor cicloturistice din apropierea Bucureștiului și de aceea vă invităm sâmbătă 8 iulie pentru a ne bucura din nou de relaxare, voie bună și mișcare pentru minte și corp. Punctul de start și de finiș va fi la Bolintin-Vale, iar traseul măsoară aproximativ 70km. În programul zilei ne vom putea bucura de următoarele: – opriri și degustări de produse delicioase pregătite de localnici la câteva dintre check pointurile noastre (vă mai amintiți de ospățul din Clejani, anul trecut, nu?) – parada tradițională a cailor în Clejani/Bulbucata – vizită la casa memorială Nichifor Crainic – vizită la Târgul din Clejani și demonstrații de meșteșugărit Punctul de start și finișul vor fi la sediul OMV Petrom din Bolintin-Vale, sâmbătă 8 iulie. Ora de întâlnire este 8:00, iar după înscrieri vom da startul la ora 9:00. Pentru rezervare trebuie completat formularul de participare si este nevoie să se achite o taxă de participare în valoare de 30 Lei până la 5 iulie 2017. Vârsta minimă de participare este 14 ani iar copiii pot participa gratuit. Cei care doresc să închirieze bicicletă și cască de protecție o pot face achitând suma de 90 RON (include și transportul bicicletei la Bolintin-Vale). Contul bancar în care se pot achita sumele este RO55BACX0000000968487000 pentru Asociația ROI. Vă rugăm să menționați la detaliile de plată cuvântul „Bulbucata”. Acest tur este o plimbare culturală, de plăcere, nu un concurs sportiv. Ce vor primi participanții: Puncte de informare pe traseu; Apă și gustări în diverse puncte de oprire pe traseu; Materiale pentru orientare (hărți, traseul GPS); Asistență tehnică, asistență medicală de bază (mici zgârieturi, julituri etc) și însoțire auto; Vizitare obiective turistice Kitul participantului: tricou, șapcă, rucsac Diplome de participare, premii la tombolă si surprize Evenimentul este organizat de Outhentic Cycling Romania împreună cu Asociația ROI și finanțat de OMV Petrom. Parteneri: Asociația Adevărații Veloprieteni, primăriile comunelor Clejani, Bulbucata și Bucșani. Foarte important! Pentru a participa vă rog să completați următorul formular. Sursa: Freerider
  6. Salutare Ma confrunt cu o problema !!!: Nu stiu ce presiune sa bag in cauciucuri Pirelli Angel ST - 160 dimensiune spate Motocicleta Suzuki Bandit Gsf 650 -2007 Merg mai tot timpul cu pasager Acestea sunt datele "problemei" Am vb cu Balamuc si mi-a spus 1.9 spate , indiferent daca merg sau nu cu pasager si 2.1 fata , plm acum nu stiu ce sa zic ... pareri ? Topic preluat automat
  7. Pentru 2018 cei de la Scott au construit modelul Genius de la zero, iar ceea ce le-a ieșit este un full-suspension capabil, care poate găzdui atât o roată de 27.5 inch cât și una de 29 de inch, fără să schimbi furca. Poziționarea amortizorului este de asemenea nouă, acesta fiind aranjat cu capul în jos, asemenea modelului Spark, dintr-un motiv serios: direcționează forțele către Bottom Bracket, o zonă care este oricum foarte rigidă, permițând astfel o construcție a top-tube-ului cu mai puține ranforsări. Astfel, s-a ajuns la o greutate medie de 2.249 de grame pentru acest cadru, ceea ce este mai mult decât rezonabil. Acesta este vârful de gamă: Scott Genius 900 Tuned. Așteaptă-te la un preț de peste 10.000 de euro.Suspensia de tip Virtual 4 Link rămâne, conectată la comanda Twin Lock de pe ghidon, care poate bloca ambele amortizoare în același timp. Cursa spate este de 150mm și promite a lucra foarte sensibil împreună cu amoritzorul Fox Evol Air, iar pe urcări, aceasta poate fi redusă la 110mm cu ajutorul comenzii Twin Lock pe care o menționam mai devreme. Ultima poziție a comenzii blochează amortizorul complet. O a treia manetă de pe Twin Lock va acționa tija de șa hidraulică. Scott Genius 700 Ultimate.Așadar, ce altceva s-a mai schimbat? Unghiul headtube-ului este acum și mai degajat, ajungând la valoarea de 65.5 grade, iar cel al seat tube-ului, la 75.3 grade. Chainstay-ul este mai scurt, măsurând 436mm. Cadrul are cablurile trase prin interior și este compatibil cu orice sistem de transmisie electronic de la Shimano. Mai mult decât atât, componente precum ghidonul cu pipă integrată de la Syncros este oferit pe anumite versiune de echipare, care între noi fie vorba, nu-s deloc puține. În ceea ce privește roțile oferite, poți opta fie pentru o variantă cu roți 27.5 x 2.8 sau 29 x 2.6, iar după cum se poate observa, în formatul 27.5 există doar anvelope din gama plus (adică foarte late). Poziționare upside-down a amortizorului.Comanda Twin-Lock.Ghidon și pipă intr-o singură bucată de la Syncros.Prețurile nu au fost momentan menționate. via Scott Sursa: Freerider
  8. Sistemul tubeless, devenit deja standard în lumea MTB-ului, a început și acolo cu standardul UST care promitea jante și anvelope cu interfață standardizată care se blochează și etanșează perfect aerul, nefiind nevoie de lichid antipană. Deși sistemul era bun, multe firme au adoptat sisteme proprii, mai mult sau mai puțin standardizate, sub denumirea generică ”tubeless ready”, acestea funcționând însă doar cu ajutorul lichidului antipană. Acest sistem nu este potrivit pentru șosea datorită presiunilor mari la care se umfă anvelopele, așa că la cursiere sistemul a prins mai greu și destul de puțini producători au adoptat standardul UST. Mavic este unul dintre cei mai mari producători de roți și până acum nu a aderat trend-ului, oferta tubeless la șosea incluzând exclusiv roțile pentru gravel și adventure. Iată că ei introduc acum UST tubeless pe întreaga gamă de șosea, promițând instalare și umflare ușoară, performanțe superioare și protecție în caz de pană. Sistemul UST folosește o jantă și o anvelopă ce se îmbină perfect, fără să permită pierderi de presiune. Astfel, riscul de dejantare existent la sistemele tubeless ready nu există la UST, anvelopa rămâne fixată pe jantă chiar dacă presiunea aerului scade la zero. Alte beneficii ale sistemului sunt rezistența la rulare mai mică și aderența superioară. Rulajul mai bun vine de la eliminarea frecării dintre anvelopă și cameră, testele Mavic relevând o reducere de 15% la presiune egală. Chiar și cu o reducere cu 15% a presiunii, anvelopele tubeless au o rezistență la rulare mai bună cu 5%. Sistemul este și mai ușor, în ciuda faptului că o anvelopă UST are cu 45 g mai mult decât versiunea non-UST. Împreună cu lichidul, sistemul UST de la Mavic este cu 40 g mai ușor decât cel cu cameră. În plus, sistemul de prindere a spițelor din exterior permite montarea fără bandă de etanșare pe jantă. Noile anvelope Yksion Pro UST folosesc structură din Kevlar care e mai suplă decât cea din carbon, fiind mai ușor de montat și demontat. De asemenea, ele folosesc un nou tip de cauciuc numit 11Storm care ei spun că are o aderență mai bună și o rezistență la rulare mai mică. Anvelopele vor fi disponibile în lățimi de 25 și 28 mm. Prețurile în USD pentru roțile și sistemele UST și datele lansării pe piață vor fi acestea: Comete Pro Carbon SL Disc–$1899, 1755 grams (available Q3) Comete Pro Carbon SL–$1799, 1635 grams (available Q3) Cosmic Pro Carbon SL Disc–$1899, 1570 grams (available Q3) Cosmic Pro Carbon SL–$1799, 1450 grams (available Q3) Cosmic Elite Disc–$499, 1770 grams (July availability) Cosmic Elite–$449, 1850 grams (July availability) Ksyrium Pro Carbon SL Disc– $1899, 1510 grams (available Q3, shown at top of post) Ksyrium Pro Carbon SL– $1799, 1390 grams (available Q3) Ksyrium Pro Disc–$1099, 1620 grams (July availability) Ksyrium Pro–$999, 1420 grams (July availability) Ksyrium Elite Disc–$799, 1690 grams (July availability) Ksyrium Elite–$699, 1520 grams (July availability) Allroad Pro Disc–$1099, 1660 grams (available Q3) Allroad Elite Disc–$799, 1720 grams (available Q3) Allroad Elite RB (rim brake)–$799, 1600 grams (available Q3) Open Pro Disc–$99, 420 grams (available Q3) Open Pro–$99, 420 grams (available Q3) Yksion Pro UST (tire)–$69, 260 grams Sistemul nu necesită lichid pentru etanșare, dar Mavic recomandă adăugarea a 30 g de lichid în fiecare cauciuc pentru protecție la pene. Noul sistem Road Tubeless UST este aprobat de ISO și ETRTO care definesc în standardele lor forma și dimensiunile jantelor. Mavic folosesc deci standardele ETRTO pentru UST, fapt ce deschide poarta compatibilității cu alte mărci care folosesc același sistem. Anvelopele sunt produse pentru Mavic de Hutchinson, marcă cu experiență în domeniul road tubeless. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  9. Velo se numără printre cei mai mari producători de șei din lume și construiește pentru mai mulți alți producători decât ți-ai imagina. Însă aceștia au și gama proprie de produse, cu șei dintre cele mai ieftine până la unele mai scumpe, însă care nu au un preț exagerat. Este și cazul șeii Angel Ride, care cântărește doar 260 de grame și este oferită pentru 489 de lei. Un preț rezonabil dată fiind categoria din care face parte. Structura este clară și reiese și din fotografie: spațiu central generos de mare, cu laterale care flexează atunci când pedalezi. Învelișul exterior este construit din microfibră și este plăcut la atingere, iar sub acesta se află o spumă de înaltă densitate (Air Foam) pentru a adăuga un plus de confort. Construcția utilizează un proces digital pentru partea de formă, botezat Atoms Shaping, iar Y-ul central pe care-l poți observa din fotografie oferă o mișcare independentă a oaselor bazinului. Șinele sunt contruite din titan, iar lățimea șeii este de 14 cm. Lungimea ei este de 27.3 cm. De principiu, șaua este dedicată sportivilor, însă poate fi utilizată fără probleme și de amatorii dornici de confort care nu vor să instaleze pe bicicletă o șa prea grea. Importator Velo în România: Syncromate. via Velo Sursa: Freerider
  10. Înființată în 1917, Universitatea Harley-Davidson a format zeci de generații de profesioniști și are filiale în toată lumea. Perioada de la sfârșitul primului război mondial a fost dificilă pentru ambii mari producători de motociclete din SUA. Harley-Davidson depășise producția companiei Indian încă din 1913, devenind cel mai mare producător american, dar se confrunta cu reusita firmei concurente, care, profitând de intrarea Statelor Unite în primul război mondial, fabrica vinde Guvernului pentru scopuri militare, cea mai mare parte a producţiei din 1917 şi 1918, lăsând dealerii reţelei fără motociclete. Fiind obligaţi să uite tot ce este legat de pasiune, fidelitate şi orice alte concepte morale, dealerii sunt obligaţi să se îndrepte către producătorul care le poate oferi motociclete şi acela a fost Harley-Davidson. Pe termen scurt contractul a fost un mare succes, dar s-a dovedit a fi catastrofal, pentru că Indian nu şi-a revenit niciodată, pierzând partenerii şi oferind pe tavă reţeaua de distribuție principalului concurent. Harley-Davidson s-a confruntat cu o situație mai rar întâlnită în domeniu, mărirea foarte rapidă a rețelei de distribuție, fapt care a necesitat adoptarea unor măsuri, printre care pregătirea și specializarea personalului, în primă fază doar din punct de vedere tehnic. Astfel a apărut Universitatea Harley-Davidson, înființată pe lângă fabrica din Milwaukee, Wisconsin, unde au fost organizate cursuri de mecanică. Ideea genială a dat roade și, în timp, subiectele cursurilor predate au fost diversificate, acoperind mai multe domenii de activitate, aici fiind pregătit și personal pentru funcții de conducere, nu numai mecanici. Conceptul a fost implementat în rețeaua internațională de distribuție și toți dealerii Harley-Davidson din întreaga lume au început să trimită oameni la perfecționare, cursurile Universității devenind obligatorii. O lungă perioadă de timp aceste cursuri erau organizate cu ocazia întâlnirii de iarnă a dealerilor, eveniment organizat în fiecare ianuarie numai în Statele Unite, primele trei zile ale manifestării fiind rezervate cursurilor. Pentru că la aceste cursuri participau numai acționari ai companiilor și manageri ai operațiunilor Harley-Davidson, cursurile acopereau subiecte de interes legate de derularea operațiunilor, simulări de afaceri, amenajarea și întreținerea magazinelor de prezentare, relația cu personalul angajat, noțiuni finaciare, de marketing și promovare, măsuri pentru creșterea gradului de satisfacție a clienților, organizarea cluburilor de fani ai firmei și multe alte aspecte ale unei operațiuni Harley-Davidson. Cursurile durau câte șase ore în fiecare zi, subiectele fiind prezentate la începutul perioadei de instruire, fiecare participant având libertatea să aleagă cursurile la care participă, toate fiind predate de personalități cunoscute în Statele Unite, specialiști reputați în diferite domenii de activitate. Am participat la patru astfel de sesiuni de cursuri, desfășurate în San Antonio, Washington, Amsterdam și Budapesta, toate ședințele fiind interactive, absolut toți participanții fiind implicați în dezbateri. După 2009, perioadă în care am părăsit operațiunea Harley-Davidson, situația economică internațională a obligat și marea companie să revizuiască modul de organizare a întâlnirilor periodice a dealerilor, aceste evenimente începând să fie desfășurate pe fiecare continent în parte. Vremea adunărilor uriașe, de peste 2000 de oameni, a trecut, atât întâlnirile cu scop comercial cât și Universitatea Harley-Davidson și-au schimbat structura, dar rolul și rezultatele acestor cursuri au rămas tot atăt de importante în desfășurarea zilnică a activității și în formarea personalului. . Dacă vi s-a părut interesant articolul sau vă pasionează istoria firmei Harley-Davidson, mai jos sunt articole cu subiecte asemănătoare, postate până acum. Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  11. Ieri
  12. Va salut colegi. Am si eu o nedumerire cu privire la mobra mea.. o aprilia rs 50 din 2007.. este in 2 timpi. Stiu ca motoarele in 2t arunca cu ulei si benzina pe toba.. dar a mea arunca excesiv... si mi se pare mai mult a benzina nearsa...am schimbat bujia si tot asa face.. cineva a zzis ca are setul dus dar porneste la rece imediat...sa ii pun un jigler mai mic? poate sa ii dea prea multa benzina? multumesc!! Topic preluat automat
  13. Salut, Mi-am luat recent un f4i din 2003, si e grozav, singura chestie ce ma zgaraie este burlanul, e imens. As vrea ceva de genu' asta : http://www.ebay.com/itm/Coffman-Shorty-Exhaust-Honda-CBR600-F4I-2001-06-/222148333926?hash=item33b9129166:g:5h8AAOSwh-1W6Z1Y&vxp=mtr , Ati detinut careva ? Ce alternative se gasesc si pe la noi? Multam Topic preluat automat
  14. Salutari viitori colegi! Un pic despre mine. Ma numesc Alex, sunt din Bucuresti dar locuiesc in capitala Bulgariei de 5 ani. Am 30 de ani, 1.87 (cusatura la picior de vreo 82 cm), 92 kg, si as zice o constitutie atletica. Detin permis categoria B de la 18 ani, de cand am condus aproape in fiecare zi, fie prin traficul din Bucuresti, fie din strainatate, niciodata mai repede de 200km/h (acolo unde era legala aceasta viteza) pentru ca nu sunt amator de senzatii tari. Fara vreun incident dupa primul an de soferie (cand am experimentat mici .. gafe). Sunt pasionat de fetita mea de 3 ani si 4 luni, IT, fotografie, fitness, bicicleta, basket, citit ocazional si .. ati ghicit, cel mai recent, de motoare. Sper ca acest jurnal, dar nu mai presus de toate celelalte resurse si topicuri uimitoare de pe acest forum, pe care inca le aprofundez, sa ajute pe oricine e la drum de inceput. Permisul in Bulgaria In Bulgaria am rezidenta, deci pot da examen pentru categoria A. Imi vor schimba permisul cu unul bulgaresc, daca voi lua examenul. Diferenta fata de Romania e ca daca ai categoria B, nu mai dai examen scris - doar poligon si traseu. Pentru cine e curios, aici aveti un link despre probele din poligon de la bulgari: https://goo.gl/1gdLRF Si un video: Scoala de motociclete nu iti da decat casca, aici lasa de dorit serviciile si majoritatea cursantilor vin in tricou, pantaloni scurti si adidasi fara nici un alt fel de protectii. In Romania am vazut ca se practica armura cu plasa, genunchiere, casca si manusi la scolile pregatitoare. Costul aici este de 300 de leva (700 RON) pentru 20 x 45 min. Taxa de examen e cam 120 RON. Prima ora si intalnire cu motorul: Yamaha YBR 125 125 cm, 10 CP, sa de 780 mm, 126 kg) Mi-am luat inima in dinti acum doua luni, si am mers pe poligon la scoalamotobucuresti.ro pentru ca ofereau instructaj si o ora gratuita - nu eram foarte sigur ce sentimente va trezi mersul pe motor. Ce mi-a fost de ajutor: Stiam sa merg pe bicicleta. Eram foarte familiar cu principiile ambreiajului si ale schimbarii de viteze. Impresii Dupa explicarea comenzilor de baza, am exersat opriri/porniri primele doua ture de poligon. Dupa ce m-am urcat pe ea am inclinat-o un pic la stanga si la dreapta ca sa-mi dau seama cat de grea e, si cam de ce forta am nevoie ca sa o tin. Scaunul mi s-a parut foarte jos, si pozitia prea verticala. A urmat schimbarea de viteze, a doua, a treia dar se termina deja poligonul - nu cred ca am mers mai repede de 20km/h dar mi se parea deja foarte repede. La final am facut vreo 4 ture de jaloane dar le-am cam daramat sau treceam pe langa ele.. M-a impresionat cat de mult se stabiliza motocicleta atunci cand acceleram, parca intra pe sine. N-am simtit ca am vreun control asupra ei in afara de acceleratie, curbe si frana. Mi-a scapat de cateva ori mana pe acceleratie, dar noroc ca se tureaza incet si motocicleta nu a plecat niciunde de sub mine - am inteles ce inseamna un motor mic care “iarta” o astfel de greseala. Imi dau seama ce s-ar fi intamplat daca ar fi fost un motor de 50-100 CP.. A doua ora pe motor: Suzuki TU250X (250cm, 16CP, sa de 770mm, greutate la plin 148 kg) Motocicleta asta a fost mai diferita - am simtit-o mai joasa si mai grea, inclusiv in ghidon - in a doua ora inca incercam sa manevrez motorul cu ghidonul, stiu. Am facut tot poligonul bulgaresc la relanti, doar in linie dreapta i-am dat a 2a pana pe la 30km/h. Am pus piciorul jos de cateva ori si am fost nevoit sa apas ambreiajul si frana cand am simtit ca ma inclin prea mult intr-o parte. A doua ora pe motor: Suzuki TU250X (partea a doua) Acelasi poligon si acelasi motor, dar pentru prima oara am simtit ca stapanesc mai bine motocicleta. Ii dadeam deja un pic gaz la opturi si la jaloane. Deja nu mai porneam de pe loc doar lasand ambreiajul, porneam si cu un pic din acceleratie. Pe viraje am inceput sa ma inclin un pic in fata - in prima ora stateam prea relaxat pe spate si nu simteam bine echilibrul. N-am mai pus piciorul jos decat poate o singura data A treia ora pe motor: Yamaha XT400 (600cm, 45 CP, sa de 860 mm, 180 kg) De-abia acum m-am simtit ca pe o motocicleta adevarata - cu siguranta potrivita pentru statura mea, dar foarte diferita de ce am incercat pana acum - mai grea, mai inalta, centru de greutate mai sus. M-am urcat pe ea si am inceput direct cu opturi, iar dupa prima curba am scapat-o pe partea dreapta - dar am culcat-o, n-am trantit-o. M-am urcat din nou in sa, si m-am plimbat un pic prin jur doar cat sa-i simt greutatea mai bine. Pentru restul orei am facut jaloanele si opturile foarte bine, cate 6-7 consecutive si n-am pus deloc piciorul jos. M-am concentrat in afara liniilor drepte, sa imping mana cu acceleratia in sensul opus - ca sa n-o trag spre mine din greseala la vreo manevra (am mers mai mult la relanti, dar mergeam oricum repejor). Ce am invatat ca incepator (nu foarte multe), dupa primele 4 ore: Mi s-a parut extrem de usor (si periculos) sa scapi mana pe gaz..sa accelerezi fara voia ta - inteleg de ce e asa de important sa incepi pe motor mic. Te surprinde cat de repede ti se duce piciorul in spate cand il pui pe jos, eu nu eram pregatit pentru asta. Doua degete pe frana te salveaza daca iti scapa mana in gaz. Ghidonul si directia se schimba mult mai usor cand se inclina motocicleta in sensul respectiv. Contravirarea vine destul de natural. E foarte usor sa-i dai gaz in linie dreapta.. cel mai dificil mi se pare sa o controlezi la viteza mica, si in curbe (inca n-am ajuns sa iau curbe cu viteza mare). Ce imi e greu momentan - sa stapanesc acceleratia in viteza 1, daca am doar un moment de ezitare se inchide gazul si motorul incetineste brusc (poate e de vina faptul ca sunt mai vechi si peticite). Va multumesc pentru ca ati citit, orice sfaturi sunt bine venite. Daca aveti vreo problema trecand prin Sofia, oricand dati-mi un mesaj pe forum, as fi bucuros sa va ajut! Topic preluat automat
  15. Specialized a lansat noul Diverge echipată cu suspensia Future Shock amplasată pe steerer-ul furcii. Specialized Diverge este o bicicletă versatilă, aparent o cursieră, dar care se descurcă bine și offroad. Segmentului îi spune „gravel bike”, iar din clipul de mai jos cu Peter Sagan, se pare că noul Diverge poate mult mai mult decât doar forestiere cu pietriș fin. Sursa: Freerider
  16. Salut, Stie cineva cum se prezinta drumul de la Petrila la Obarsia Lotrului ? Multumesc ! Topic preluat automat
  17. vand

    Bună ziua. Facem tot ce putem să vă ajutăm. Vă voi ruga să mă contactați pe e-mail. La adresa. cos75mari@yahoo.it mulțumesc
  18. Imi cer scuze daca nu postez unde trebuie dar am nevoie de o informatie. Stiti daca este deschis Transfagarasan, se poate circula cap coada? Sau este inca inchis tunelul. Multumesc anticipat Topic preluat automat
  19. vand

    Buna ziua, ma interesează un honda cbf600, după 2005 , cu abs, protecții...buget cam 2000-2200 euro, ma interesează să-mi ajungă la Galați. Găsim?
  20. Culoare nouă, ce te duce cu gândul la Sahara, crash-bar-uri Touratech, anvelope Pirelli de off-road și un parbriz scurt. Ducati Multistrada apare în cea mai aventuroasă formă a ei, sub numele Enduro Pro. La fel cum KTM 1290 Adventure are o versiune R, iar BMW are o versiune Rallye, Ducati Multistrada Enduro a dezvoltat o versiune și mai Enduro, ce poartă numele Enduro Pro. Culoare “sand”, roți cu spițe, anvelope off-road, un crash-bar solid cu tot cu proiectoare LED și, nu în ultimul rând, o evacuare Termignoni Titan – Multistrada pare mai pregătită ca oricând să te ducă peste mări și țări – iar rezervorul de 30 de litri are grijă să nu faci opriri prea dese. Cu 254 kg la plin nu este tocmai atlet pentru off-road, dar nici cu mult mai grasă față de restul motocicletelor din această cateogrie. Vorbim despre diferențe de aproximativ 10 kg, fiind mai grea decât KTM, BMW și Africa Twin și mai ușoară decât Super-Tenere și Triumph Tiger 1200. Motorul DVT Testastretta dezvoltă 160 cp și 136 NM și poate fi controlat prin intermediul celor patru moduri de mers – Touring, Enduro, Sport și Urban. În funcție de modul selectat, unitatea centrală controlează intervenția controlului tracțiunii (2/8 în Enduro), a ABS-ului (1/3 în Enduro) și duritatea suspensiei – setare soft în Enduro. Versiunea Enduro Pro este una de top – cornering ABS Bosch 9.1 ME, lumină ce se aprinde în funcție de înclinarea în viraje, controlul tracțiunii, wheelie control, suspensie semi-activă cu o cursă de 200 mm, asistent la pornirea în rampă. Totodată, are cruise control și Bluetooth, care-ți permite să-ți conectezi smartphone-ul la motocicletă și să preiei apeluri, să citești mesaje text, să asculți muzică, totul prin comandă de pe ghidon și cu ajutorul display-ului TFT. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  21. Pilotii si echipele lor sunt asteptati la Predeal inca de joi 22.06.2017, ziua inscrierilor si verificarilor tehnice și administrative. Vineri 23 iunie 2017 la ora 12:00 piloții vor avea prima oară acces pe traseul amenajat pentru Prolog, având la dispoziție o tură de circuit. La ora 16:00 se dă startul Prologului. Ordinea de plecare a claselor va fi următoarea: Fete; Hobby; Veterani; Expert; Pro. Imediat după încheierea prologului este programat special pentru public un spectacol de Trial organizat cu sprijinul Chemtraders & GasGas. Festivitatea de premiere a Prologului este stabilită pentru ora 20:00 lângă The Office Lounge. Vremea se anunță foarte buna pentru următoarea perioadă la Predeal, cu soare și o maximă de 23 de grade în ziua Prologului. Sâmbătă 24 iunie 2017 la ora 09:00 dăm startul primei zile de concurs în ordinea clasamentului de la Prolog. Traseul se închide la ora 18:00. Duminică 25 iunie 2017 se dă startul în ultima zi de concurs la ora 9:00 în ordinea clasamentului intermediar de sâmbătă. Traseul se închide la ora 17:00, iar Festivitatea de Premiere începe la ora 19:00. La ora 20:30 este programată la The Office Lounge o mare petrecere: ZWE Race Party. vezi sursa
  22. Fundația Noi Orizonturi Lupeni și Primăria Municipiului Lupeni anunță organizarea unei serii de weekenduri dedicate cicliștilor montani, în stațiunea Straja, Mun. Lupeni. Mai precis, aceasta înseamnă 5 weekenduri consecutive în care telegondola din stațiune va funcționa, atât în ziua de sâmbătă, cât și în ziua de duminică. Evenimentul poartă numele de ”Biker’s Weekends” și puteți găsi mai multe informații despre acesta pe pagina de facebook Valea Jiului MTB Trails. Primul sfârșit de săptămână în care vă așteptăm în Straja este 24-25 iunie și ne vom revedea săptămânal până în weekendul 22-23 iulie. În cadrul acestui eveniment veți putea testa ”Traseul lupilor” realizat în urmă cu un an și reamenajat în această primăvară. Acesta are o lungime de aproximativ 4 kilometri și este un traseu de tip Enduro/All Mountain. În plus, am început lucrările la ”Traseul Baloo”, de tip flow trail, care este gata pe o lungime de aproape 1 kilometru. Vom deschide acest segment pentru cei interesați, în toate cele 5 weekenduri dedicate ciclismului montan. De asemenea, în weekendul 7-9 iulie aveți șansa de a participa și la Transylvania Downhill, cel mai mare eveniment de longboard din România, care se va desfășura în săptămâna 3-9 iulie tot în stațiunea Straja. Bikerii și longboarderii se vor bucura împreună de telegondola funcțională, dar și de coborârile spectaculoase ce îi așteaptă. Puteți sprijini inițiativa Fundației Noi Orizonturio Lupeni de a transforma Valea Jiului într-o zonă dedicată pasionaților de ciclism montan prin susținerea proiectului Valea Jiului Bike Park pe platforma de crowdfunding www.creștemidei.ro. Această inițiativă face parte din proiectul ”Ecoturism local în Valea Jiului” realizat cu ajutorul sponsorilor și partenerilor: Enel Distribuție Banat, SG Foundation USA, Primăria Mun. Lupeni, Asociația Pro Straja, Club Rotary Petroșani – Valea Jiului, SC Diacom Prestcom SRL, SC Comexim R SRL, SC Eurosport DHS SA, International Mountain Bike Association (IMBA). Sursa: Freerider
  23. Daca vremea o sa tina cu noi,pe duminica planuim o tura la Lacul Rosu Plecarea se face in jurul orei 9 din Radauti sau Gura Humorului....urmand sa ne grupam la Spataresti(stibina),de unde se va pleca in jurul orei 10 Avem si incepatori printre noi asa ca se va merge mai mult decat legal!!! Topic preluat automat
  24. salut .. legat de inmatricularea unei masini. Vreau sa stiu si eu ce face la o masina cand merge la RAR pentru prima data pentru inmatriculare (masina venita din germania ) .. Daca nu trece testele de noxe etc.. si da cu rechemare atunci trebuie sa merg in acelasi loc cu masina dupa ce am remediat problema ? dar nu imi da cartea si fisa de identificare ?? Topic preluat automat
  25. Având câteva modificări aduse modelului de bază, Ducati Multistrada Enduro Pro ridică performațele clasei enduro de capacitate mare la un alt nivel. Multistrada Enduro Pro, noul model lansat azi de Ducati, este disponibil într-o singură culoare, având suprafața rugoasă a pieselor de caroserie, rezistentă la frecare și este echipat cu anvelopele instalate în premieră pe Scrambler Desert Sled, Pirelli Scorpion Rally, 120/70 R19 pe față și 170/60 R17 pe spate. Alte îmbunătățiri aduse modelului Multistrada Enduro Pro sunt barele de protecție ale motorului echipate cu proiectoare suplimentare cu tehnologie LED, un parbriz al carenei adaptat mersului în picioare, tipic pentru folosința enduro și finalul eșapamentului produs de Termignoni. Motorul și pachetul electronic prezente pe noua motocicletă sunt aceleași de pe modelul de bază: V-Twin de 160 CP cu distribuție variabilă DVT, având patru moduri de livrare a puterii, controlul tracțiunii, ABS activ pe viraje, suspensie semi-activă, sistem de asistență pentru plecările în rampă și lumini active pe viraje, totul instalat pe același șasiu cu modificări față de Multistrada 1200 și basculă dublă. Bordul cu ecran TFT oferă posibilitatea pilotului de conectare bluetooth pentru smartphone. Prețul noului model Multistrada Enduro Pro încă nu a fost anunțat, dar motocicleta va putea fi comandată la magazinul Ducati, al companiei Metrotehnica Internațional, importatorul oficial Ducati pentru România. . Evenimentul de azi nu reprezintă singura noutate a acestei săptămâni, Ducati postând un film-teaser pentru un nou model 1299 Panigale ce urmează a fi prezentat în premieră pe 7 iulie, cu ocazia etapei de WSBK organizată la Laguna Seca. Cu această ocazie vor avea loc mai multe evenimente și manifestări, inclusiv o paradă a motocicletelor istorice și a unor legende ale motociclismului, paradă la care va lua parte și Kenny Roberts, triplul Campion Mondial între 1878-1980, cu motocicleta sa Yamaha OW48, recent restaurată în atelierul fraților Magistrali din Varese. Dacă vreți să aflați mai multe detalii despre ultimile modele Ducati sau despre restaurarea motocicletei lui Kenny Roberts, mai jos sunt articole postate până acum. Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  26. Mi-a fost luat permisul în Constanța pe motiv că am trecut pe culoarea rosie a semaforului.Eu fiind din Buzău unde pot depune contestatie în conditiile în care în procesul verbal am mentionat ca am trecut pe culoarea portocalie si am fost oprit aproape la iesire din oras, militianu era singur si sunt sigur 100% că nu are nici filmare.Daca am postat gresit rog un moderator sa mute topicul în altă categorie, multam anticipat Topic preluat automat
  1. Încarcă mai multă activitate
  • Bine ai veit pe Comunitatea motociclistilor si biciclistilor din Romania ”Mai multi prieteni, mai uniti, impreuna pentru o idee si o pasiune fara margini” Ne-am adunat intr-o familie, frati pe sosea si camarazi in comunitate. O pasiune cu doua roti, un million de prieteni pe sa, motociclisti pe Harley sau scuteristi cu acte noi. Te-ai gandit vreodata de ce pe motocicleta nu exista marsarier? Pentru ca echilibrul este imposibil de atins atunci cand mergi cu spatele pe doua roti. Priveste in fata, mergi inainte. Asta facem noi zi de zi pe Pro-Bike. Pasiunea pentru motociclete ne-a adus la un loc si-am vrut sa cream un camin pentru cei ca noi. Suntem multi, gandim la fel, ne dorim si visam la aceleasi lucruri, avem unitate in aspiratii si ne inspiram unul de la celalalt. Ne gasesti povestile pe site, in nenumaratele topicuri scrise cu drag de membri. Am conturat online un loc ce oglindeste realitatea pe care o intalnim zi de zi. Te pregatesti sa devii motociclist? Arunca un ochi pe site si iti vei face o idee despre lumea in care pasesti. Pe forum ne poti intreba orice, fie ca esti incepator, fie ca vrei sa ne dai un sfat. Suntem aici o familie de peste 39.000 de membri. Cu unii te vei iubi, cu altii te vei contra, ca in viata, ca in orice familie. Ca pe motocicleta. stii cum intr-un grup de motociclisti pe sosea doi, trei merg in fata, doi, trei raman mai in spate? Pe Pro-Bike noi nu lasam pe nimeni in urma, stam in linie cu totii. in comunitatea Pro-Bike, ajutorul reciproc este esential. Motociclistii se ajuta intre ei ca fratii, iar membrii comunitatii stiu cum sa ofere ajutorul, dar si sa-ti dea idei pentru a te descurca singur in situatii dificile sau se te directioneze catre un prieten, care are un prieten, al carui prieten iti descurca itele. stii despre ce vorbim, lumea este mare, dar in lumea motociclistilor ne stim cu totii. Iar daca ti-e mai usor sa navighezi online, pe site ai multe instrumente utile: harta serviciilor pentru motociclisti (service-uri si magazine), harta drumurilor din Romania pentru diverse tipuri de motociclete sau harta membrilor, prin care acestia se pot contacta si isi pot vedea locatia. Ba chiar si peste 1600 de manuale de service ca sa iti poti repara sau intretine singur motocicleta. Aici suntem toti campioni. Majoritatea dintre noi suntem campioni ai tastaturii, mereu prezenti, dar altii sunt campioni adevarati, ce si-au luat inspiratia de pe site si au adaugat un strop de competitivitate genetica. Crestem talente, ne place sa indeplinim vise si sa ghidam vietile si rotile catre drumuri cu asfalt intins. Daca vrei sa vezi atmosfera destinsa din comunitatea noastra, este de ajuns sa deschizi galeria cu poze de la intrunirile si evenimentele noastre. O sa te imbeti din povestile in imagini ale calatoriilor, parfumate cu inspiratie de noi destinatii. si daca tot nu esti convins, trebuie sa ne vizitezi si in carne si oase. Ne intalnim adesea si in persoana. Pentru ca viata este prea scurta sa nu facem ceea ce ne place, am ales viata pe doua roti. Ca si tine. si tot ca tine, ne este greu peste iarna sa ne luam ramas bun de la “iubita” cu motor. Asa ca nu ne luam, dar de fiecare data cand o parasim pentru o vreme, mai aruncam o ultima privire in spate. stim ca te regasesti in cele de mai sus, asa ca alatura-te noua. Vrem sa te cunoastem, spune-ne povestea ta.
  • PRO-BIKE
    Market
    PRO-BIKE
    Forum
    PRO-BIKE Market Android PRO-BIKE Market IOS PRO-BIKE Market Android PRO-BIKE Market IOS
  • Tag Cloud

  • AutoPieseOnline24.ro

    Dappermen