Toata activitatea

Se afișează tot conținutul.

Fluxul se actualizează automat   

  1. Astăzi
  2. Velo Tur Sălaj - competitie organizata de Road Grand Tour. Concursuri de ciclism pe sosea pentru amatori si profesionisti.
  3. RGT Spring Kids Edition Bucuresti - competitie organizata de Road Grand Tour. Concursuri de ciclism pe sosea pentru amatori si profesionisti.
  4. Drumul Vinului - competitie organizata de Road Grand Tour. Concursuri de ciclism pe sosea pentru amatori si profesionisti.
  5. salut,daca sunteti in trecere prin deva sau cu probleme mecanice complexul nostru va ofera servicile:spalatorie,atelier mecanica,vulcanizare,cauciucuri noi si sh,HOTEL moto/atv/etc(supravegheat video si alarma) Attached Thumbnails Topic preluat automat
  6. Ieri
  7. Speranta moare ultima. 30 camere sunt nimic pt ei. Au 900 camere cu grad de ocupare peste 90% pe tot parcursul anului. Cand am fost noi parcarile erau pline, piscinele pline, restaurantul plin. Si era intr-o miercuri. Si noi am plecat cu mofturi de acasa, da ne-a trecut.
  8. Oferta de inceput de sezon pentru anvelope Metzeler si Pirelli, peste 200 de modelele cu reducere de minim 50% din pretul de lista. Pe site-ul nostru gasiti toate informatiile si DOT-urile exacte pentru fiecare produs in parte : Oferta Anvelope DOT Vechi PIRELLI 180/55ZR17 DIABLO 73W TL M/C DOT 34-46/2014 (1430000) 250.8RON PIRELLI 120/70ZR17 DIABLO STRADA 58W TL M/C DOT 18-23/2015 (1527300) 264RON METZELER 100/90-19 ME880 MARATHON 57H TL M/C DOT 21-29/2014 (1040700) 277.2RON METZELER 100/90-19 TOURANCE (U) 57H M/C DOT 26/2014 (1780000) 231RON PIRELLI 100/80-17 SPORT DRAGON 52S TL M/C DOT 12-15/2014 (1954400) 151.8RON METZELER 110/70R17 SPORTEC M5 INTERACT 54H TL M/C DOT 49-51/2014 (2375100) 217.8RON PIRELLI 100/80R17 DIABLO ROSSO II ® 52H TL M/C DOT 29-42/2014 (2409200) 178.2RON METZELER 110/70ZR17 ROADTEC Z8 INTERACT 54W TL M/C DOT 36/2012 (2186100) 138.6RON PIRELLI 100/90-18 MT66 56H TL M/C DOT 06/2012 (1003900) 151.8RON PIRELLI 100/90-18 SPORT DEMON 56H TL M/C DOT 30-33/2014 (1419700) 198RON METZELER 110/70ZR17 SPORTEC M7 RR 54W TL M/C DOT 09/2015 (2449800) 270.6RON PIRELLI 100/90-18 SPORT DEMON 56V TL M/C DOT 23/2014 (1404000) 204.6RON METZELER 110/80-18 LASERTEC (T) 58H TL M/C DOT 39/2014 (1595800) 211.2RON METZELER 200/55ZR17 SPORTEC M7 RR (78W) TL M/C TYŁ DOT 20-25/2014 (2450700) 389.4RON PIRELLI 100/90-18 SPORT DEMON 56V TL M/C DOT 51/2010 (1404000) 118.8RON METZELER 110/80-19 MCE KAROO 2 (T) 59Q TL M/C M+S DOT 50-52/2012 (1631000) 158.4RON METZELER 3.25-19 LASERTEC 54V TL M/C DOT 42-50/2014 (1531400) 224.4RON PIRELLI 100/90-19 SCORPION TRAIL 57S M/C DOT 47/2011 (1726200) 112.2RON METZELER 110/80R19 TOURANCE 59V TL M/C DOT 02-43/2015 369.6RON PIRELLI 100/90-19 SCORPION TRAIL 57V TL DOT 26-43/2014 (2002110) 244.2RON METZELER 110/90-18 ME880 MARATHON 61H TL DOT 01-05/2014 (1166100) 310.2RON METZELER 3.50-18 BLOCK C 56S DOT 16/2013 (OLDTIMER-CLASSIC) (932300) 165RON PIRELLI 100/90-19 SPORT DEMON 57V TL M/C DOT 28/2014 (1405200) 244.2RON METZELER 110/90-18 ME880 MARATHON 61H TL DOT 51-52/2013 (1166100) 283.8RON PIRELLI 110/70-17 SPORT DEMON 54H TL M/C DOT 47/2014 (2046800) 178.2RON PIRELLI 110/70-17 SPORT DRAGON 54H TL M/C DOT 06-18/2014 (2035400) 165RON METZELER 110/90V16 LASERTEC 59V TL M/C DOT 05/2013 (1534600) 237.6RON PIRELLI 110/70R17 DIABLO 54H TL M/C DOT 27/2010 WYPRZEDAŻ 99RON PIRELLI 110/70R17 DIABLO ROSSO II ® 54H TL M/C DOT 28-30/2013 (2392300) 184.8RON METZELER 120/60ZR17 RENNSPORT 55W TL DOT 17/2013 (1306700) 138.6RON PIRELLI 110/70R17 DIABLO ROSSO II 54H TL M/C DOT 17-25/2015 237.6RON PIRELLI 110/70ZR17 DIABLO ROSSO 54W TL M/C DOT 40/2010 (1725300) 118.8RON METZELER 120/60ZR17 ROADTEC Z6 (55W) TL M/C DOT 38/2014 (1448200) 237.6RON METZELER 120/60ZR17 ROADTEC Z8 INTERACT (M) (55W) TL M/C DOT 37-52/2014 (2491200) 237.6RON PIRELLI 110/80-17 MT75 57P TL M/C DO 150KM/H TYŁ DOT 02-03/2012 (318500) 92.4RON METZELER 120/60ZR17 ROADTEC Z8 INTERACT 55W TL M/C DOT 25-48/2011 (2068900) 158.4RON METZELER 120/60ZR17 SPORTEC M3 55W TL M/C DOT 28/2014 (1590300) 198RON METZELER 120/60ZR17 SPORTEC M3 55W TL M/C DOT 41/2012 (1590300) 125.4RON PIRELLI 110/80R19 SCORPION TRAIL (E) 59V TL M/C DOT 23/2012 (2147800) 125.4RON METZELER 200/50ZR18 ME880 MARATHON (76W) TL M/C TYŁ DOT 45/2013 (1619600) 508.2RON METZELER 120/60ZR17 SPORTEC M5 INTERACT (55W) TL M/C DOT 23-30/2014 (1971200) 204.6RON PIRELLI 110/80ZR18 ANGEL GT 58W TL M/C DOT 27-28/2014 (2317100) 283.8RON METZELER 120/65ZR17 SPORTEC M3 (56W) TL M/C DOT 48/2014 (1590400) 217.8RON METZELER 190/50ZR17 SPORTEC M5 INTERACT (73W) TL DOT 21-23/2015 (1948500) 429RON METZELER 190/50ZR17 SPORTEC M3 73W TL M/C TYŁ DOT 26-29/2015 356.4RON METZELER 190/50ZR17 ROADTEC Z8 INTERACT (O) (73W) TL M/C TYŁ DOT 27/2012 (2284000) 283.8RON METZELER 180/60R16 ME888 MARATHON ULTRA 74H TL M/C TYŁ HONDA GL1800 DOT 43/2014 (2429500) 468.6RON METZELER 120/70-17 LASERTEC 58V TL M/C DOT 01-02/2015 (1531200) 270.6RON METZELER 180/60R16 ME888 MARATHON ULTRA 74H TL M/C TYŁ HONDA GL1800 DOT 07-43/2015 (2429500) 607.2RON
  9. La multi ani si multa sanatate celor care si-au serbat zilele de nastere sau nume in ultimele zile.
  10. Salutare, ma tot gandeam demult sa mi cumpar un r6 din 2007 si acuma ca am ceva bani stransi am zis sa nu mai pierd timp pana nu incepe sezonu si sunt preturi mai scazute, am cautat pe olx si am gasit niste modele la un pret acceptabil, treaba e ca am vazut pretul mediu la o moto ca asta undeva la 5 mii..si am dat peste niste exemple suspecte cu mult sub pret, oare sa fie vreo manevra la mijloc ? ce am gasit eu https://www.olx.ro/oferta/yamaha-r6-ID7n5v4.html#ecfc9fb45b https://www.olx.ro/oferta/vand-schimb-yamaha-r6-2006-ID6Y868.html#2eb4576806 la descriere zice ca is in stare buna, are rost sa ma interesez sau pica din start? sa aiba ceva probleme ? o alta moto care pare mai credibila e asta https://www.olx.ro/oferta/yamaha-r6-ID6mzsE.html#2eb4576806 voi ce parere aveti ? Topic preluat automat
  11. Sunt de acord cu Dan, in privinta negocierilor. Cred ca sigur putem obtine ceva procente. Incercarea moarte n-are. Maine depun avansul pentru o camera Silviu (ytu60) Cu cat ne grabim cu avansul si ne strangem mai multi, este un argument in plus pentru negociere
  12. Salutare baieti, Sunt in dilema ... As vrea si nu as vrea sa imi schimb motocicleta. Pe de-o parte, mi se pare o mobra bestiala, o am de 1 an si ma impac foarte bine cu ea, cel putin in Bucuresti este foarte incapatoare printre masini . Pe de alta parte, nu am iesit la drum lung inca cu ea pentru ca mananca foarte multa benzina, pozitia este putin cam "sportiva" pentru mine, si stau si ma gandesc daca merita sa investesc in ea sa ii modific pozitia ghidonului, sa ii pun crash bar-uri, si ce ar mai fi.. Ideea este ca sunt corporatrist , fac naveta in fiecare zi pe timpul verii cu ea cam 22km in fiecare zi in supra aglomeratia din oras, si ma cam usuca benzina...iar acesta ar fi principalul motiv pentru care as vrea sa o dau. I-am facut un consum si imi scoate pe undeva la 10-11% in oras. Asta ar insemna ca intr-o saptamana mananca cat ar costa un abonament de metrou. Are ea vreo problema sau asa consuma VTR-urile in general ? Am cautat pareri despre ea si pe mediul online din Ro, dar si din afara, si toata lumea spunea numai despre cum este ea manevrabila, cat de tare e ea pe sosele la curbe si cum nu ii sta nimeni in cale, nimeni nu spunea nimic de intretinere, cheltuieli, consum... Am gasit insa site-ul spritmonitor.de si cei de acolo spun ca au facut un consum mediu de 6.67% , ceea ce m-ar face sa cred ca ori aceia care au postat acolo folosesc motocicleta in mediile rurale, ori a mea are o problema. Nici nu stiu ce sa mai scriu...de bani nu dispun sa o dau si sa imi cumpar altceva care sa consume mai putin. Dar...depinzand de raspunsurile voastre o sa ma mai gandesc si la aceasta varianta. Aveti sugestii legate de consum ? Cum as putea sa o fac sa pape mai putin ? P.S. Va rog fara chestii cum ca " mai bine mergi cu metroul sau masina " pentru ca altfel nici nu mai deschideam un nou topic. Multumesc anticipat pentru toate raspunsurile concrete si nu povesti ! Topic preluat automat
  13. Salutare, Intrebare se adreseaza celor care au Yamaha XVS-650. Aveti idee daca se poate schimba fisa bobinei de inductie? Vreau sa-i schimb culoarea. Cheers! Attached Thumbnails Topic preluat automat
  14. Buna ziua. Am gasit in Italia un motor, pe care vreau sa-l aduc cu remorca personala. M-am inteles la pret cu macaronarul...toate bune si frumoase. Am dat un telefon la Maria Sa ''Autoritatile Romane serviciul inmatriculari'' unde o p...da plictisita mi-a spus ce acte am nevoie sa aduc de acolo printre care si o ''radiere electronica''..de care nu am mai auzit pana acum..dar in fine problema nu e asta. Problema pe care as vrea sa v-o arat este ca macaronarul zice ca a fost la AIC( clubul auto italian ..cred, cei care fac actele) si ca de acolo i-ar fi zis ca eu trebuie sa prezint o, si va dau termenul in italiana: '' bolleta doganale'' ...adica un act cu care EU trebuie sa vin sa iau motorul...si ca fara acest act el nu-mi poate da motocicleta. Acum m-am infipt in acest act si a ramas ca sa afle si el si eu ce reprezinta acest act....ma poate ajuta cineva din acest forum care s-a mai lovit de aceasta problema? Precizez ca motorul il cumpar de la o persoana fizica, eu tot persoana fizica sunt, nu ne amestecam cu TVA sau alte chestii, imi fac transportul cu remorca personala...Va multumesc anticipat. Topic preluat automat
  15. Te rog frumos sa te urci in masina, sa te duci la Calimanesti si sa faci tot ce crezi ca este necesar. Contractul este la Bujie factura proforma la Emil Trasculescu, iar banii stransi pana acum la mine.
  16. Buna ziua, a venit timpul sa schimb si eu anvelopa spate la kawasaki-ul meu zx6r si as dori sa primesc si eu niste pareri/recomandari. Eu am gasit la un pret bun, zic eu (360 de lei) Contimotion de la Continental, dar nu stiu nimic despre aceasta anvelopa...sunt deschis si la alte pareri, va multumesc anticipat. Topic preluat automat
  17. motorsport

    Calendar 2017 ROSBK 31.03 - 2.04 2017 Serres 2-4.06.2017 Pannoniaring 16-18.06.2017 Slovakiaring 6-9.07.2017 Brünn 1-3.09.2017 Motorpark Romania 20-22 .11 Rijeka - Croatia Vezi sursa
  18. motorsport

    Calendar 2017 ROSBK 31.03 - 2.04 2017 Serres 2-4.06.2017 Pannoniaring 16-18.06.2017 Slovakiaring 6-9.07.2017 Brünn 1-3.09.2017 Motorpark Romania 20-22 .11 Rijeka - Croatia Vezi sursa
  19. Salut, Ma numesc Constantin, iar din decembrie sunt posesorul unui bmw k 75 pe care am sa il "stric" si am sa il transform intr-un cafe racer cu timpul. Am facut unele modificari subtile ce este drept, dar urmeaza si altele. Am nevoie de o persoana care sa ma ajute sa ii schimb urmatoarele:ulei motor si filtru, ulei cutie,ulei difential, uns cardan, filtru benzina, ulei si semeringuri furca dar si placute frana spate. Filtru de aer am reusit sa il schimb eu\. De asemenea am si o pereche de semighidoane pe care vreau sa le pun si pur si simplu nu reusesc. Toate piesele au fost comandate.Platesc deranjul! Sper ca nu am gresit rubrica. Multumesc! Topic preluat automat
  20. >> Ar fi frumos ca postacii cu 8000 de postari aiurea sa se abtina >> Ar fi frumos sa nu devina un topic cu discutii banale despre uleiuri si polemici proaste de oameni simpli Vine primavara si incepe sa ne manance in c00r. Tresarim la orice scuter vazut pe strazi, se ridica parul pe mana cand auzim un motor mai viteaz care a iesit precoce la o plimbarica prin oras. Ne curge bala si nu ne putem desprinde de gandul ca ajungem la garaj si e revizia la un procent 'practicabil'. Uitam ca suntem ruginiti dupa o iarna de stat la intuneric, cu reflexe de "om batran", uitam ca al nostru creier nu mai e obisnuit sa proceseze viteza la fel ca asta toamna dupa un sezon de motociclit.. si cu atata sete de plimbare, uitam ca e asfaltul rece. Ce mai uitam zici? o gramada de chestii.. - ca e nisip pe jos (mai ales langa bordura) - ca nu au apucat "ãstia" sa asfalteze gropanele - gumele noastre au acum un DOT mai vechi cu un an - soferii au uitat de noi si s-au adaptat la regulile nescrise de trafic iernatic. Ei nu stiu ca iesim, sau nu si-au amintit inca La ce sa te astepti? hai sa incercam sa anticipam: - schimbat de banda fara semnal (ai si tu grija sa nu stai ca un prost in punctul mort) - intors stanga pe traiectoria ta (fii pregatit, nu te rasfata sa crezi ca ti-ai cumparat strada.. hopaa, vezi ca ai cam uitat sa franezi) - aderenta mediocra, mai apar zone de asfalt umed de la nameti care nu s-au topit inca - groooopi, mama si cate gropi - atentie sporita la liniile de tramvai, si asfaltul de langa ele a avut de suferit la topirea zapezii Ce mai poti face? Tactici: - activeaza "paranoia mode", anticipeaza dinamica traficului si ce ar putea sa mearga prost. Anticipeaza greseli/prostii pe care le pot face masinile din vecinatatea ta - ai "loud pipes"? foloseste-le. Schimba viteza cu 2000 de ture mai sus decat de obicei, fa galagie sa devina soferii constienti ca "iar au inceput tampitii aia sa iasa pe strada"; in partea asta a sezonului e un rau necesar - asigura-te ca te faci vazut. Nu iti fie frica de faza lunga, poate iti salveaza piciorul - franeaza preventiv in apropierea intersectiilor, in felul asta incalzesti discurile si devii pregatit pentru ceva neprevazut; foloseste frana fata la orice incetinire, asa se naste skillul - nu uita ca pe strada se franeaza cu ambele frane, nici nu fi lenes. In caz de urgenta n-ai timp s-o gandesti asa ca formeaza-ti reflexe de franare eficienta, nu de blocat roata spate si dus sanie - ochii trebuie sa scaneze constant suprafata pe care urmeaza sa calce guma in urmatoarele secunde, si or sa aiba chestii de gasit; in acelasi timp privirea sus la traficul din jurul tau. Ti-a trebuit motociclism - pe langa franare, mai ai 2 manevre cu care te poti scoate din rahat: evitarea de obstacol sau accelerarea; incearca sa ramai constient de ce variante ai - cel putin in oras, nu lua Niciodata mana de pe maneta de frana; iti ia 1,5 secunde sa o pui inapoi; invata sa accelerezi "cu degetul mare" - foloseste o "bulã" de 2 secunde - ce se afla la mai putin de 2 secunde de tine/traiectoria ta - trebuie sa fii tot timpul constient de cine e acolo si ce manevre face/tinde sa faca - cand franezi foarte brusc/puternic din cauza cuiva din fata, invata sa te pozitionezi in asa fel incat masina din spate sa te poata ocoli in caz ca nu reuseste sa franeze - EXERSEAZA. Multi din cunoscutii mei se feresc de parcari ca dracu' de tamaie. Daca iti e frica sa exersezi franari de urgenta intr-o parcare goala, succes acolo pe strazi.. ce sa zic Alte lucruri pe care e bine sa le stii: - ai avut vreodata permisul suspendat? te aflii intr-o clasa superioara de risc, Tu trebuie sa fii atent - ai 2-3 sezoane la activ? felicitari, esti intermediar acum; si Tu ai un risc crescut, ai impresia ca ai invatat totul - bei cate o bere ca "merge"? nici macar nu constientizezi ca iti creste tupeul, si desi stii ca ai baut "doar o bere".. incepi sa faci chestii pe care nu le-ai fi facut cu 0% - nu uita de termenul ala bizar numit "countersteering" sau "contravirare"; e o mostenire foarte valoroasa lasata de o rasa extraterestra cu mult superioara; nu fi idiot incat sa o ignori - invata sa identifici rapid pericolele de pe asfalt: pete ulei, nisip, crapaturi si asfalt "raschetat", etc - studiaza textura si culoarea (la etc sunt muuulte, ai tema pt acasa - "surface hazards" pe Gugal sau in Proficient Motorcycling) - nu te uita ca bleaga doar la asfalt, aminteste-ti sa scanezi continuu traficul din care faci parte - aminteste-ti ca mobra se indreapta intotdeauna in directia in care te uiti; nu te uita la stalp, uita-te pe unde planuiesti sa-l ocolesti - zonele "familiare" sunt mai periculoase pt tine, acolo simti ca "stii zona" si lasi garda jos; gresit - fii cu capul "acolo"; da-ti palme inainte sa pui casca daca e nevoie - vineri si sambata noaptea se intorc betivanii din oras, seara in timpul saptamanii cand vine lumea de la serviciu e plin de frustrati si oameni nervosi - daca ai impresia ca "astazi conduc toti ca naiba" sau "era sa intre 10 idioti in mine azi", e clar: problema esti tu! esti obosit sau pur & simplu nu te poti concentra azi; lasa mobra acasa sau mergi Mult mai incet ca de obicei pana la destinatie - cand sar cainii la tine? Ignora-i. Or sa latre ca prostii la roata, nu te mai apuca sa dai cu piciorul, arati ridicol hehe "Coliziunile subite" - it all happened so fast Primul lucru pe care trebuie sa il stii despre coliziunile subite e faptul ca in 95% din cazuri, coliziunea nu a fost de fapt atat de subita. Pilotul cu capul in nori? mai degraba. Daca stii unde sa te uiti, cum sa te uiti, si dupa ce sa te uiti, poti detecta o potentiala coliziune cu mai multe secunde inainte de impact si sa o eviti elegant, fara ca macar sa fie nevoie sa clipesti. Paradoxul e ca intr-un fel trebuie sa fii constient de toate pericolele in acelasi timp, si de multe ori e greu sa faci asta. Cum poti gestiona? Scaneaza drumul pe o distanta cat mai mare(ochii sus). Asta nu o sa se intample daca te uiti la asfaltul de la 3m din fata ta -- dar totusi trebuie sa vezi si pata de ulei.. ce te faci? (asta e aproape mot-a-mot din Proficient Motorcycling de David Hough, ar fi misto sa o citesti, merci @AK_Raptor ) 10 Ponturi care iti pot salva viata (din More Proficient Motorcycling, acelasi autor) - anticipeaza ce e pe cale sa se intample - nu conduce niciodata baut/fumat/stiti voi - daca vrei sa te dai tare, devino serios(circuit, motor intretinut draconic, gume bune, exersat des) - contravireaza/foloseste "countersteering" - fa-ti obiceiul sa folosesti frana fata de fiecare data - fa un curs sau ia-ti timp sa exersezi cand schimbi motocicleta, masinarii diferite se conduc diferit - poarta o casca buna(cum zice americanu', DOT-approved) - ia-ti permisul - stai acasa/pieton vineri noapte - invata sa "citesti" suprafata strazii Si.. for Fock's sakes: cand un conservar nu-ti face loc sa treci prin coloana, nu mai accelera/claxona/injura ca un taran. Ma faci pe MINE de rahat. Omu' ala nu e Obligat sa faca loc Regelui; daca te lasa, multumeste-i; daca nu, asteapta sau ocoleste-l prin alta parte! Va salut cu faru' Topic preluat automat
  21. Trebuie sa vedem clar care este discountul pentru cazarea unui grup asa numeros. Textul cum ca va fi mai mare pretul la cazare la data intalnirii mi se pare o minciuna.Nu cred ca au cum sa ceara in luna Mai un pret de 200 de lei pe camera pe noapte. Nu au crescut preturile nici la carburanti,nici nu s-a adaugat taxe noi ba dimpotriva s-a redus TVA-ul .Am impresia ca astia de la Cozia ne iau de prosti pentru ca au vazut ca le merge. In concluzie cei care se duc sa dea avansul vor trebui sa faca un contract ferm prin care sa se specifice clar ca la data platii diferentei (in ziua cazarii) se va aplica un discount de ...sa zicem 15% din pretul camerei de la acea data.Astfel ,daca camerele vor costa tot 170 de lei la sfarsitul lui Mai, conform contractului sa platim diferenta doar pana la suma de 145 de lei/noapte. Eu ma ofer sa merg ca negociator impreuna cu cel care duce avansul si va garantez ca obtinem reducerea prin contract.
  22. Ultima săptămână
  23. Am platit 200 lei, din care: 100 lei Anton Banciog (eu) 100 lei Marian Ciudin
  24. Predeal, 24.02.2017 : https://youtu.be/H2z8QEse1PM Mai lipseste transportul echipamentului pe moto! Carjele le-am transportat pe suport special, folosindu-le la destinatie! Topic preluat automat
  25. Trei dintre cei mai buni ciclomesageri din lume ajung în Mumbai, India, pentru un concurs. Cine livrează cel mai repede masa de prânz în cel mai congestionat oraș din lume? Concursul are o însemnătate specială pentru că Mumbai este unul din cele mai aglomerate, dezordonate și periculoase pentru bicicliști orașe din lume. Pe de altă parte „Bike Unfriendly: The Mumbai Mess” este un proiect care scoate în evidență problemele infrastructurii și bătălia pentru spațiu între mașini, pietoni, bicicliști și… animale domestice!! Sursa: Freerider
  26. Trei dintre cei mai buni ciclomesageri din lume ajung în Mumbai, India, pentru un concurs. Cine livrează cel mai repede masa de prânz în cel mai congestionat oraș din lume? Concursul are o însemnătate specială pentru că Mumbai este unul din cele mai aglomerate, dezordonate și periculoase pentru bicicliști orașe din lume. Pe de altă parte „Bike Unfriendly: The Mumbai Mess” este un proiect care scoate în evidență problemele infrastructurii și bătălia pentru spațiu între mașini, pietoni, bicicliști și… animale domestice!! Sursa: Freerider
  27. Salut! Dupa ce anul trecut am fost la cursa de MotoGP din Valencia si am ramas placut impresionat am decis ca trebuie sa ma intorc din nou in Spania anul asta asa ca am cumparat bilete pentru cursa din Barcelona-Catalunya. Cazare nu am cumparat inca insa planuiesc sa iau cat mai aproape de plaja. Voi sta 5 zile si planuiesc sa vizitez cat mai multe chestii. Intrebarea este, stiti cumva vreun parc/parcuri acvatice cu tobogane nebune in Barcelona sau in apropiere de Barcelona ? Sau eventual zone frumoase unde as putea face scufundari ? Topic preluat automat
  28. Sunt 18 grade la momentul redactării acestei recenzii însă la câmpie. La munte se schiază foarte bine, iar asta înseamnă că și forestierele de la altitudine sunt încă acoperite cu zăpadă. Pentru a le parcurge în cele mai bune condiții pe bicicletă ai nevoie de un fat bike echipat cu anvelope de zăpadă sau cu anvelope de vara, dar dotate cu lanțuri. Din SUA am primit la test o pereche de lanțuri Slipnot. Compania produce astfel de lanțuri pentru aproape orice tip de bicicletă, cu frâne normale sau pe disc și cu aripi sau nu, atâta vreme cât între aripi și anvelopă rămâne un spațiu minim de 7 mm. Am reușit să le testăm cu succes în România într-o mulțime de situații, dar am ajuns cu ele și până în Austria unde am urcat cu ele pe forestiere, dar și pe marginea pârtiilor. Pare puțin ciudat să instalezi lanțuri pe bicicletă, însă cele de la Slipnot sunt foarte bine construite. Arată foarte “finuț”, dar par a fi construite totuși din oțel sau duraluminiu. De-a lungul testelor am mers cu ele și pe asfalt, în drumul spre forestierele cu zăpadă, iar până acum nu se vede absolut niciun semn de uzură. Este drept că am evitat pe cât posibil blocarea roților la frânarea pe asfalt. Lanțurile nu sunt foarte grele însă adaugă bicicletei 1,54 kg. Un fat bike este oricum destul de greu în general așa că încă 1,5 kg în plus nu ar trebui să conteze. Alternativa este să cumperi o pereche separată de anvelope fat pentru zăpadă. Însă unele bune costă 138 euro perechea în timp ce lanțurile Slipnot pentru anvelopele fat costă 109 euro (115 $). Înclin să cred că este mai avantajos să instalezi aceste lanțuri decât să ai anvelope separate pentru iarnă, nu doar din punct de vedere al prețului mai mic ci mai ales dacă ai anvelope tubeless cu soluție autovulcanizantă la interior. Însă cel mai mare avantaj este aderența pe care au oferit-o lanțurile. Lanțurile Slipnot vin livrate într-un săculeț din plasă. Aceste este folositor nu doar la transport ci și la spălat și uscat. Este de preferat să usuci bine lanțurile după folosire pentru a evita rugina. După câteva săptămâni de utilizare prin zăpadă și mocirlă cu sare, lanțurile nu prezintă niciun semn de rugină. Spre deosebire de lanțurile Slipnot dedicate bicicletelor normale, lanțuri care sunt construite pe dimensiunile anvelopelor respective, pentru fat dimensiunea este universală. Pentru a le ajusta în jurul mărimii anvelopei tale fat, lanțurile dispun de mai multe distanțiere pe care le poți adăuga sau scoate în funcție de cât de mare sau mică este anvelopa. Noi am testat lanțurile pe anvelope de 26×4.00 și 26×4.7. Pe primele, lanțurile erau destul de largi. Pe anvelopele 4.7 erau în regulă deși la limită. Și aici erau relativ largi chiar și cu toate distanțierele scoase. Privindu-le, mă întrebam pentru ce dimensiune mare de anvelope or fi gândite aceste distanțiere dacă ne gândim că 4.7 este la ora asta una din cele mai mari dimensiuni fat. Însă cum noi folosim în general jante de 80 mm, este posibil ca lanțurile să fie construite în așa fel încât să se potrivească și pe anvelope instalate pe jante de 100 mm. Folosite pe anvelopele 4.00 nu puteam depăși 13 kmh pentru că lanțurile începeau să atingă prea tare cadrul și furca rezultând zgârieturi. Testate pe anvelopele 4.7 totul era în regulă. Pentru a fi și mai sigur am conceput un sistem de întindere și fixare mai bună a lanțurilor pe anvelopă. Am reușit astfel să pedalez și cu peste 30 kmh. Pe asfalt lanțurile au rulat surprinzător de bine. Mă așteptam la altceva când am ieșit prima oara de pe zăpadă pe asfalt. Să alunec, să facă gălăgie, să vibreze tare. Însă nimic din toate astea nu s-a întâmplat. Fiind destul de des modelul aplicat peste roată, de la 10 kmh în sus nu se mai simte nicio vibrație, iar gălăgia este chiar neglijabilă. Cât privește aderența pe asfalt, nu pot spune că am avut curaj să testez prea tare pe viraje. Știm foarte bine că metalul pe asfalt alunecă bine. Însă frânarea a fost bună. Important era să nu frânezi violent pentru a nu le uza prematur. Dar pe zăpadă au fost excelente. De-a lungul iernii am testat mai multe modele de anvelope fat pentru zăpadă și pot spune că lanțurile le-au bătut pe toate. În zăpadă mare e drept că te descurci mai greu spre deloc, indiferent de bicicletă sau anvelopă, însă pe zăpadă bătătorită sunt campioane la aderență. Și pe zăpadă înghețată s-au comportat foarte bine. În timpul testelor eram de multe ori cu încă cineva care pedala pe o bicicleta fat „de control” echipată doar cu anvelope de iarnă, fără lanțuri. Nu erau rare situațiile când pe drum întâlneam zone cu zăpadă înghețată unde bicicleta de control aluneca destul de tare. Pe aceleași zone eu mergeam fără absolut nicio teamă. Și pe viraje s-au comportat bine deși înclin să cred că o anvelopă de iarnă ține mai bine. Lanțurile au aderență bună pe drept însă când virezi modelul lanțurilor nu mai „sapă” perpendicular pe direcția de mers ci pe diagonală. Întrucât prinsesem încredere în lanțuri și deci viteză la vale, de câteva ori am fost la limită cu aderența pe viraj. O singură dată am căzut, când chiar am exagerat cu viteza. Le-am testat și instalate pe un fat bike electric. Pot spune că fost o experiență fantastică. Nimic nu mai rezistă în fața ta. De data asta nici zăpada mare. Aderența era excelentă, iar puterea motorului electric suplinea ideal pedalarea ta. Instalarea nu este complicată, dar nici super simplă. Producătorul spune că este nevoie de doar 5 minute, însă mie mi-a luat sigur mai mult. Desigur timpul scade pe măsură ce te obișnuiești. Totuși din când în când simți ca ai fi avut nevoie de trei mâini. Și nici nu îți vine să le pui și să le scoți într-o veselie. Odată instalate speri să nu le mai dai jos decât la primăvară. Spre deosebire de instalarea lanțurilor pe o roată de mașina, cu suprafață lină, o anvelopă mtb are proeminențe. Acestea împiedică lanțurile să alunece ușor peste cauciuc. Trebuie să o iei pas cu pas și să le întinzi cu răbdare până când vezi că lungimea este egal distribuită de-a lungul lungimii cercului jantei, pe ambele părți. La final trebuie să unești capetele celor două cabluri de pe lateralele anvelopei și să înfiletezi piulița specială. În concluzie, lanțurile s-au comportat foarte bine și le recomand cu plăcere. Aderența a fost peste așteptări chiar și instalate pe anvelope de vară. Tind să recomand mai mult aceste lanțuri pentru sezonul rece, decât o pereche de anvelope speciale de iarnă. Producător: Slipnot Traction Importator: – Greutate: 1,54 kg Preț: 115 $ Sursa: Freerider
  1. Încarcă mai multă activitate
  • Bine ai veit pe Comunitatea motociclistilor si biciclistilor din Romania ”Mai multi prieteni, mai uniti, impreuna pentru o idee si o pasiune fara margini” Ne-am adunat intr-o familie, frati pe sosea si camarazi in comunitate. O pasiune cu doua roti, un million de prieteni pe sa, motociclisti pe Harley sau scuteristi cu acte noi. Te-ai gandit vreodata de ce pe motocicleta nu exista marsarier? Pentru ca echilibrul este imposibil de atins atunci cand mergi cu spatele pe doua roti. Priveste in fata, mergi inainte. Asta facem noi zi de zi pe Pro-Bike. Pasiunea pentru motociclete ne-a adus la un loc si-am vrut sa cream un camin pentru cei ca noi. Suntem multi, gandim la fel, ne dorim si visam la aceleasi lucruri, avem unitate in aspiratii si ne inspiram unul de la celalalt. Ne gasesti povestile pe site, in nenumaratele topicuri scrise cu drag de membri. Am conturat online un loc ce oglindeste realitatea pe care o intalnim zi de zi. Te pregatesti sa devii motociclist? Arunca un ochi pe site si iti vei face o idee despre lumea in care pasesti. Pe forum ne poti intreba orice, fie ca esti incepator, fie ca vrei sa ne dai un sfat. Suntem aici o familie de peste 39.000 de membri. Cu unii te vei iubi, cu altii te vei contra, ca in viata, ca in orice familie. Ca pe motocicleta. stii cum intr-un grup de motociclisti pe sosea doi, trei merg in fata, doi, trei raman mai in spate? Pe Pro-Bike noi nu lasam pe nimeni in urma, stam in linie cu totii. in comunitatea Pro-Bike, ajutorul reciproc este esential. Motociclistii se ajuta intre ei ca fratii, iar membrii comunitatii stiu cum sa ofere ajutorul, dar si sa-ti dea idei pentru a te descurca singur in situatii dificile sau se te directioneze catre un prieten, care are un prieten, al carui prieten iti descurca itele. stii despre ce vorbim, lumea este mare, dar in lumea motociclistilor ne stim cu totii. Iar daca ti-e mai usor sa navighezi online, pe site ai multe instrumente utile: harta serviciilor pentru motociclisti (service-uri si magazine), harta drumurilor din Romania pentru diverse tipuri de motociclete sau harta membrilor, prin care acestia se pot contacta si isi pot vedea locatia. Ba chiar si peste 1600 de manuale de service ca sa iti poti repara sau intretine singur motocicleta. Aici suntem toti campioni. Majoritatea dintre noi suntem campioni ai tastaturii, mereu prezenti, dar altii sunt campioni adevarati, ce si-au luat inspiratia de pe site si au adaugat un strop de competitivitate genetica. Crestem talente, ne place sa indeplinim vise si sa ghidam vietile si rotile catre drumuri cu asfalt intins. Daca vrei sa vezi atmosfera destinsa din comunitatea noastra, este de ajuns sa deschizi galeria cu poze de la intrunirile si evenimentele noastre. O sa te imbeti din povestile in imagini ale calatoriilor, parfumate cu inspiratie de noi destinatii. si daca tot nu esti convins, trebuie sa ne vizitezi si in carne si oase. Ne intalnim adesea si in persoana. Pentru ca viata este prea scurta sa nu facem ceea ce ne place, am ales viata pe doua roti. Ca si tine. si tot ca tine, ne este greu peste iarna sa ne luam ramas bun de la “iubita” cu motor. Asa ca nu ne luam, dar de fiecare data cand o parasim pentru o vreme, mai aruncam o ultima privire in spate. stim ca te regasesti in cele de mai sus, asa ca alatura-te noua. Vrem sa te cunoastem, spune-ne povestea ta.
  • Descarca aplicatia PRO-BIKE Market
    Bursa de motociclete, echipamente, piese si accesorii

    pro-bike market on app store pro-bike market on Google Play Market

    Descarca aplicatia PRO-BIKE Forum
    Participa la discutii direct din aplicatie

    pro-bike forum on app store pro-bike forum on Google Play Market

  • Tag Cloud

  • AutoPieseOnline24.ro