Mergi la conţinut
  • https://www.AUTOdoc24.RO

Toata activitatea

Se afișează tot conținutul adăugat în ultimele 365 zile.

Tip de Conținut


Fluxul se actualizează automat     

  1. Ieri
  2. The Harley-Davidson LiveWire is once again in production. A Harley-Davidson Motor Company (Harley) representative contacted ADVRider and provided the following information: “After completing rigorous analysis this week, we have resumed LiveWire production and deliveries. Customers may continue riding their LiveWire motorcycle and are able to charge the motorcycle through all methods. Temporarily stopping LiveWire production allowed us to confirm that the non-standard condition identified on one motorcycle was a singular occurrence. We take pride in our rigorous quality assurance measures and our drive to deliver the world’s best motorcycles.” That’s certainly great news for the MoCo and hopefully for the LiveWire. Harley is depending on it to be its halo model for its upcoming lines of electric motorcycles and scooters. The 2020 Harley-Davidson LiveWire. Photo credit: Harley-Davidson Unverified reports indicated the problem was with one of the bike’s charging ports. Although Harley doesn’t directly state that this was the problem, it does indicate “Customers may continue riding their LiveWire motorcycle and are able to charge the motorcycle through all methods” which seems to infer that the problem occurred somewhere in the charging system. The even better news for Harley is that the issue is a one-off problem, not one found throughout the product line. We will keep you up to date with more information as it becomes available. Vezi sursa
  3. The Harley-Davidson LiveWire is once again in production. A Harley-Davidson Motor Company (Harley) representative contacted ADVRider and provided the following information: “After completing rigorous analysis this week, we have resumed LiveWire production and deliveries. Customers may continue riding their LiveWire motorcycle and are able to charge the motorcycle through all methods. Temporarily stopping LiveWire production allowed us to confirm that the non-standard condition identified on one motorcycle was a singular occurrence. We take pride in our rigorous quality assurance measures and our drive to deliver the world’s best motorcycles.” That’s certainly great news for the MoCo and hopefully for the LiveWire. Harley is depending on it to be its halo model for its upcoming lines of electric motorcycles and scooters. The 2020 Harley-Davidson LiveWire. Photo credit: Harley-Davidson Unverified reports indicated the problem was with one of the bike’s charging ports. Although Harley doesn’t directly state that this was the problem, it does indicate “Customers may continue riding their LiveWire motorcycle and are able to charge the motorcycle through all methods” which seems to infer that the problem occurred somewhere in the charging system. The even better news for Harley is that the issue is a one-off problem, not one found throughout the product line. We will keep you up to date with more information as it becomes available. Vezi sursa
  4. Pentru mulți dintre noi , iarna înseamnă automat tragerea pe dreapta a motocicletelor, urmată de o lungă perioadă de așteptare în care privim pierduți la fotografiile și clipurile cu motociclete din sezonul trecut. Cei mai curajoși și mai rezistenți la frig se mai aventurează să facă câte o tură pe ici pe colo, însă să fim serioși, nu e o mare plăcere să mergi la 5 grade, chiar dacă este soare afară și asfaltul este uscat. Însă nu trebuie să fie așa. Adam Dąbkowski,de la Love for Ride, un prieten despre care v-am povestit mai demult (gășiți aici povestea lui Adam), vine cu un concept foarte interesant de vacanță combinată cu test-ride-uri moto. Pe scurt Adam împreună cu echipa lui te așteaptă în sudul Spaniei, la Salobrena (aproximativ jumătatea distanței dintre Malaga și Almeria), să te relaxezi o săptămâna într-o vila superbă pe coasta andaluziei și să testezi câte o motocicletă pe zi dintre: BMW S1000XR , BMW R1250GS, KTM 1290S, Ducati Multistrada 1260S și Moto Guzzi V85TT. Dacă cumva te saturi de două roți pe drumurile virajate din zona, există și un van de 9 locuri disponibil pentru a explora și vizita zona, poti chiar să mergi și la schi în Sierra Nevada, cel mai înalt munte al Spaniei continentale. Vă imaginați deja cum ar fi să începi ziua pe malul marii, apoi să dai o tură pe Costa Tropical la temperaturi în jur de 20 de grade, după care o repriză scurtă de schi sau snowboarding , ca pe înserate să admirați apusul din piscina vilei… Pe mine m-a convins, așa că săptămâna viitoare o să dau o fugă până acolo să văd cu ochii mei care este treaba. Dacă vă surâde și vouă ideea, Adam vă așteaptă cu motocicletele până la sfârșitul lui Martie. Detalii suplimentare găsiți pe site-ul lui www.loveforride.com/andalucia Motociclete Motociclete Continue Reading Articol preluat de pe motoroute.ro
  5. Published on 10.18.2019 Honda has issued a recall on certain 2019 CRF450L motorcycles. A total of 4,348 bikes are affected by the recall issued through the National Highway Traffic Safety Administration. According to the defect report, the horn may not be secured correctly and could detach from the motorcycle. This may cause interference with the bike while driving, affecting handling and control, or it may fall off and become a road hazard. Either of these scenarios can increase the risk of a crash, cautions the safety alert. Model(s) Affected: MAKE MODEL YEAR HONDA CRF450L 2019 How To Get It Fixed: Honda will notify owners, and dealers will replace the horn and horn mount, free of charge. The recall is expected to begin December 2, 2019. Owners may contact Honda customer service at 1-866-784-1870. Honda’s number for this recall is KK4. You can also check your VIN for recalls at www.nhtsa.gov or powersports.honda.com/recalls ADVERTISEMENT
  6. Published on 10.18.2019 Honda has issued a recall on certain 2019 CRF450L motorcycles. A total of 4,348 bikes are affected by the recall issued through the National Highway Traffic Safety Administration. According to the defect report, the horn may not be secured correctly and could detach from the motorcycle. This may cause interference with the bike while driving, affecting handling and control, or it may fall off and become a road hazard. Either of these scenarios can increase the risk of a crash, cautions the safety alert. Model(s) Affected: MAKE MODEL YEAR HONDA CRF450L 2019 How To Get It Fixed: Honda will notify owners, and dealers will replace the horn and horn mount, free of charge. The recall is expected to begin December 2, 2019. Owners may contact Honda customer service at 1-866-784-1870. Honda’s number for this recall is KK4. You can also check your VIN for recalls at www.nhtsa.gov or powersports.honda.com/recalls ADVERTISEMENT
  7. Test Yamaha Tracer 900: Rapidul de Iwata

    Am testat sport-tourerul de cilindree medie de la Yamaha, în toate situațiile imaginabile. Tracer 900 este derivat din naked-ul agresiv MT-09 și reușește să împace destul de bine capra pilotajului agresiv și entuziast cu varza confortului la drum lung. Foto: Dragoș Savu Nu sunt la primul contact cu Yamaha Tracer 900, dar această ultimă versiune este oarecum nouă pentru mine. Sunt un fan declarat al tricilindrului de 850 cmc de la Yamaha, un motor nu doar performant, ci plin de personalitate, un propulsor care-ți face inima să bată mai repede și te roagă să tragi de gaz. Tracer 900 este o încercare a celor de la Yamaha de a împacheta acest motor cu o poftă de viață de-a dreptul contagioasă într-un pachet mai confortabil, mai practic și mai rațional decât MT-09, un naked foarte dornic să „rupă lanțul” și să te lase fără permis. Inițial, pe vremea când modelul se numea MT-09 Tracer și am avut primul meu contact cu el, mi s-a părut o idee destul de reușită, dar motorul era în continuare prea agresiv, suspensiile și șaua prea dure pentru confort la drum lung, deci nu cel mai nimerit compromis pentru sport-touring (căci era mult mai mult sport decât touring). Noul model, actualizat pentru ultima dată în 2018, promite să rezolve multe dintre problemele observate la prima generație. Motocicleta îmi place încă dinainte să urc în șa. Tracer 900 arată foarte bine din toate unghiurile, având silueta potrivită, culori nimerite și o carenă frontală foarte atrăgătoare. Motocicleta este modernă, elegantă și interesantă, fără să atragă prea mult atenția. De la ghidon, poziția în șa este excelentă, triunghiul șa-ghidon-scărițe fiind cât se poate de nimerit pentru rideri de toate taliile. Șaua este reglabilă pe înălțime în două poziții (850 și 865 mm), parbrizul se poate regla pe înălțime cu o singură mână și bordul complet digital oferă destul de multe informații și este ușor de urmărit. Există trei moduri de pilotaj selectabile de la ghidon, plus control al tracțiunii pe două niveluri decuplabil și ABS. Gențile laterale prezente pe exemplarul testat se integrează foarte bine în designul general al motocicletei și par încăpătoare și ușor de manevrat. La o primă privire și atingere, finisările sunt excelente peste tot, de la profunzimea straturilor de vopsea și de lac până la aspectul și calitatea fabricației la piesele din plastic, butoane, ghidon etc. Pentru prețul de 10.600 de euro, Tracer 900 oferă deja mult. Dacă merge la fel de bine cum arată și cum este făcută, e un chilipir. Evident, motorul îmi place foarte mult. Poate mai mult acum decât oricând, pentru că, indiferent de modul de pilotaj selectat, a dispărut aproape complet acea smuceală enervantă atunci când deschizi prima dată gazul. Motorul trage lin și previzibil atunci când vrei, dar are sălbăticia care l-a consacrat când îi ceri mai mult. Doar că acum parcă nu te trage atât de tare spre mers repede și agresiv, ci se mulțumește și cu un stil mai liniștit. Echilibrul maselor este altul și rezervorul este mai mare decât la MT-09, iar transmisia pare etajată mai lung, astfel încât motocicleta nu mai vrea să se ridice pe o roată la cea mai mică provocare, nici dacă îi decuplezi excelentul sistem de control al tracțiunii. Dar este, în continuare, foarte ușor să atingi viteze care nu pot fi menționate în public fără teama unei amenzi luate retroactiv. Motorul cu trei cilindri accelerează mai tare decât se înțelege din datele tehnice (putere maximă 115 CP, cuplu maxim 87,5 Nm) și Tracer 900 poate, datorită poziției confortabile și parbrizului care protejează decent, să susțină viteze de croazieră de peste 160 km/h în deplin confort. La înălțimea mea, mi-aș fi dorit un parbriz mai lung, astfel încât să nu fiu nevoit să mă aplec la viteze mai mari, dar există opțiuni în această direcție, atât de la producător cât și after-market. De asemenea, cei mai pretențioși vor obiecta și referitor la nivelul destul de puternic al vibrațiilor, la anumite turații. Dar, la drum întins, chiar și după porțiuni petrecute la viteze mari pe autostradă, nu am simțit acele tipice furnicături în mâini cauzate de vibrațiile de frecvență înaltă. Suspensiile sunt mult mai confortabile acum decât la prima generație, dar acum sunt mai degrabă prea moi pentru o utilizare sportivă pe viraje. Sesiunile rapide pe circuit cam ies din discuție, căci furca și amortizorul spate permit încărcarea bruscă și exagerată la schimbările de sarcină și nu îți dau siguranță dacă pilotezi agresiv. Dar, pe stradă, dacă ai un stil fluid și elegant (cum ar trebui să ai cu o astfel de motocicletă la drum lung), Tracer 900 schimbă direcția foarte frumos, stă precis pe trasă și este o bucurie de pilotat în ritm alert. Frânele sunt mai mult decât adecvate, atât ca putere, cât și ca dozabilitate, iar sistemul ABS nu este deloc invaziv. Controlul tracțiunii funcționează exemplar, dar motocicleta generează suficientă aderență mecanică prin suspensiile destul de moi încât să nu simți nevoia de acest sistem decât pe suprafețe foarte alunecoase. Confortul la drum lung este mai mult decât decent, atât pentru rider, cât și pentru pasager, cu o șa amplă, suficient de bine capitonată, suspensii confortabile și o poziție ergonomică. În oraș, motocicleta se manevrează ușor și intuitiv și gențile laterale nu te încurcă aproape deloc, căci nu depășesc lățimea ghidonului. Pentru drum întins, mi-aș fi dorit un pilot automat, mai ales pe autostradă (pe un model touring, devine deja indispensabil) și, pentru pilotaj sportiv pe viraje, un quickshifter ar fi fost interesant. Una peste alta, Yamaha Tracer 900 oferă enorm pentru prețul de listă de 10.600 de euro: confort peste medie, dotări interesante, calitate a fabricației și o reputație de fiabilitate, comportament echilibrat și distractiv pe viraje și polivalență cât cuprinde. Ne-am dori doar un parbriz mai mare și opțiuni mai în pas cu vremurile, plus niște suspensii mai bine susținute pentru pilotaj sportiv. În rest, gaz și voie bună! DATE TEHNICE Motor 3 cilindri, 847 cmc, DOHC, răcit cu lichid Putere 115 CP la 10.000 rpm Cuplu 87,5 Nm la 8.500 rpm Transmisie cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei Suspensii față furcă inversată reglabilă, spate monoamortizor reglabil Frâne față 2 discuri de 298 mm, etriere radiale cu 4 pistonașe, spate 1 disc de 245 mm, ABS Masă proprie 214 kg cu plinurile făcute Preț 10.600 euro (www.yamaha-motor.ro)
  8. Am testat sport-tourerul de cilindree medie de la Yamaha, în toate situațiile imaginabile. Tracer 900 este derivat din naked-ul agresiv MT-09 și reușește să împace destul de bine capra pilotajului agresiv și entuziast cu varza confortului la drum lung. Foto: Dragoș Savu Nu sunt la primul contact cu Yamaha Tracer 900, dar această ultimă versiune este oarecum nouă pentru mine. Sunt un fan declarat al tricilindrului de 850 cmc de la Yamaha, un motor nu doar performant, ci plin de personalitate, un propulsor care-ți face inima să bată mai repede și te roagă să tragi de gaz. Tracer 900 este o încercare a celor de la Yamaha de a împacheta acest motor cu o poftă de viață de-a dreptul contagioasă într-un pachet mai confortabil, mai practic și mai rațional decât MT-09, un naked foarte dornic să „rupă lanțul” și să te lase fără permis. Inițial, pe vremea când modelul se numea MT-09 Tracer și am avut primul meu contact cu el, mi s-a părut o idee destul de reușită, dar motorul era în continuare prea agresiv, suspensiile și șaua prea dure pentru confort la drum lung, deci nu cel mai nimerit compromis pentru sport-touring (căci era mult mai mult sport decât touring). Noul model, actualizat pentru ultima dată în 2018, promite să rezolve multe dintre problemele observate la prima generație. Motocicleta îmi place încă dinainte să urc în șa. Tracer 900 arată foarte bine din toate unghiurile, având silueta potrivită, culori nimerite și o carenă frontală foarte atrăgătoare. Motocicleta este modernă, elegantă și interesantă, fără să atragă prea mult atenția. De la ghidon, poziția în șa este excelentă, triunghiul șa-ghidon-scărițe fiind cât se poate de nimerit pentru rideri de toate taliile. Șaua este reglabilă pe înălțime în două poziții (850 și 865 mm), parbrizul se poate regla pe înălțime cu o singură mână și bordul complet digital oferă destul de multe informații și este ușor de urmărit. Există trei moduri de pilotaj selectabile de la ghidon, plus control al tracțiunii pe două niveluri decuplabil și ABS. Gențile laterale prezente pe exemplarul testat se integrează foarte bine în designul general al motocicletei și par încăpătoare și ușor de manevrat. La o primă privire și atingere, finisările sunt excelente peste tot, de la profunzimea straturilor de vopsea și de lac până la aspectul și calitatea fabricației la piesele din plastic, butoane, ghidon etc. Pentru prețul de 10.600 de euro, Tracer 900 oferă deja mult. Dacă merge la fel de bine cum arată și cum este făcută, e un chilipir. Evident, motorul îmi place foarte mult. Poate mai mult acum decât oricând, pentru că, indiferent de modul de pilotaj selectat, a dispărut aproape complet acea smuceală enervantă atunci când deschizi prima dată gazul. Motorul trage lin și previzibil atunci când vrei, dar are sălbăticia care l-a consacrat când îi ceri mai mult. Doar că acum parcă nu te trage atât de tare spre mers repede și agresiv, ci se mulțumește și cu un stil mai liniștit. Echilibrul maselor este altul și rezervorul este mai mare decât la MT-09, iar transmisia pare etajată mai lung, astfel încât motocicleta nu mai vrea să se ridice pe o roată la cea mai mică provocare, nici dacă îi decuplezi excelentul sistem de control al tracțiunii. Dar este, în continuare, foarte ușor să atingi viteze care nu pot fi menționate în public fără teama unei amenzi luate retroactiv. Motorul cu trei cilindri accelerează mai tare decât se înțelege din datele tehnice (putere maximă 115 CP, cuplu maxim 87,5 Nm) și Tracer 900 poate, datorită poziției confortabile și parbrizului care protejează decent, să susțină viteze de croazieră de peste 160 km/h în deplin confort. La înălțimea mea, mi-aș fi dorit un parbriz mai lung, astfel încât să nu fiu nevoit să mă aplec la viteze mai mari, dar există opțiuni în această direcție, atât de la producător cât și after-market. De asemenea, cei mai pretențioși vor obiecta și referitor la nivelul destul de puternic al vibrațiilor, la anumite turații. Dar, la drum întins, chiar și după porțiuni petrecute la viteze mari pe autostradă, nu am simțit acele tipice furnicături în mâini cauzate de vibrațiile de frecvență înaltă. Suspensiile sunt mult mai confortabile acum decât la prima generație, dar acum sunt mai degrabă prea moi pentru o utilizare sportivă pe viraje. Sesiunile rapide pe circuit cam ies din discuție, căci furca și amortizorul spate permit încărcarea bruscă și exagerată la schimbările de sarcină și nu îți dau siguranță dacă pilotezi agresiv. Dar, pe stradă, dacă ai un stil fluid și elegant (cum ar trebui să ai cu o astfel de motocicletă la drum lung), Tracer 900 schimbă direcția foarte frumos, stă precis pe trasă și este o bucurie de pilotat în ritm alert. Frânele sunt mai mult decât adecvate, atât ca putere, cât și ca dozabilitate, iar sistemul ABS nu este deloc invaziv. Controlul tracțiunii funcționează exemplar, dar motocicleta generează suficientă aderență mecanică prin suspensiile destul de moi încât să nu simți nevoia de acest sistem decât pe suprafețe foarte alunecoase. Confortul la drum lung este mai mult decât decent, atât pentru rider, cât și pentru pasager, cu o șa amplă, suficient de bine capitonată, suspensii confortabile și o poziție ergonomică. În oraș, motocicleta se manevrează ușor și intuitiv și gențile laterale nu te încurcă aproape deloc, căci nu depășesc lățimea ghidonului. Pentru drum întins, mi-aș fi dorit un pilot automat, mai ales pe autostradă (pe un model touring, devine deja indispensabil) și, pentru pilotaj sportiv pe viraje, un quickshifter ar fi fost interesant. Una peste alta, Yamaha Tracer 900 oferă enorm pentru prețul de listă de 10.600 de euro: confort peste medie, dotări interesante, calitate a fabricației și o reputație de fiabilitate, comportament echilibrat și distractiv pe viraje și polivalență cât cuprinde. Ne-am dori doar un parbriz mai mare și opțiuni mai în pas cu vremurile, plus niște suspensii mai bine susținute pentru pilotaj sportiv. În rest, gaz și voie bună! DATE TEHNICE Motor 3 cilindri, 847 cmc, DOHC, răcit cu lichid Putere 115 CP la 10.000 rpm Cuplu 87,5 Nm la 8.500 rpm Transmisie cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei Suspensii față furcă inversată reglabilă, spate monoamortizor reglabil Frâne față 2 discuri de 298 mm, etriere radiale cu 4 pistonașe, spate 1 disc de 245 mm, ABS Masă proprie 214 kg cu plinurile făcute Preț 10.600 euro (www.yamaha-motor.ro) Sursa
  9. Turul lui Fabio Wibmer de-a lungul Germaniei!

    Köln, Hamburg și Berlin sunt orașe care par să ofere totul pentru o tură reușită de urban freeride și trail biking. Tot ce trebuie să faci este să găsești locațiile potrivite, iar austriacul Fabio Wibmer exact asta face, le scoate din anonimat. Cum fanii nu sunt niciodată neglijați, Fabio îi invită la Berlin la „Fabio’s Mellowpark Session” pentru a sărbători marele final al turului. (foto copertă © Hannes Berger / Red Bull Content Pool) [embedded content] Sursa: Freerider
  10. Köln, Hamburg și Berlin sunt orașe care par să ofere totul pentru o tură reușită de urban freeride și trail biking. Tot ce trebuie să faci este să găsești locațiile potrivite, iar austriacul Fabio Wibmer exact asta face, le scoate din anonimat. Cum fanii nu sunt niciodată neglijați, Fabio îi invită la Berlin la „Fabio’s Mellowpark Session” pentru a sărbători marele final al turului. (foto copertă © Hannes Berger / Red Bull Content Pool) [embedded content] Sursa: Freerider
  11. Now, you can supercharge your minibike

    Minibikes: They’re lots of fun, if you don’t mind going slow. But what if you’ve got the need, the need for speed? If you need to take your Grom to the limit (or maybe the CT125, if it actually makes it to market?), you’ll need to burn more fuel/air mixture. You can do that by putting on a big bore kit, putting in a bigger engine … or going to forced induction. But who would be crazy enough to build a supercharger for a minibike? The people at s-charger.com, that’s who! Most of the motorcycle world is concerned with mad horsepower gains for hyperbikes like the Suzuki Hayabusa by adding on aftermarket superchargers. Or, in Kawasaki’s case, adding them to production models, like the upcoming Z H2. However, there are still some out there in the aftermarket world who believe in delivering power to the people, and that’s where s-charger.com comes in. The site sells superchargers for small-capacity motorcycles, specifically aimed at either the 50 cc or 125 cc segments. The supercharger for the 50 cc range comes fully-assembled (you still have to install it, of course). The 125 cc supercharger comes as more of a DIY kit; you get the parts, and put them together yourself. There’s a rundown of each kit and its components here. Pricing is $499 for the 50 cc kit, and $699 for the 125 cc kit. You can see a simulated assembly video below: [embedded content] Of course, this is really just silly fun, as no supercharger is going to turn your 50 or 125 into a firebreathing tire-burner. But, if you’ve got a long winter of no riding ahead, and a few hundred bucks to spend, what could go wrong? Vezi sursa
  12. Minibikes: They’re lots of fun, if you don’t mind going slow. But what if you’ve got the need, the need for speed? If you need to take your Grom to the limit (or maybe the CT125, if it actually makes it to market?), you’ll need to burn more fuel/air mixture. You can do that by putting on a big bore kit, putting in a bigger engine … or going to forced induction. But who would be crazy enough to build a supercharger for a minibike? The people at s-charger.com, that’s who! Most of the motorcycle world is concerned with mad horsepower gains for hyperbikes like the Suzuki Hayabusa by adding on aftermarket superchargers. Or, in Kawasaki’s case, adding them to production models, like the upcoming Z H2. However, there are still some out there in the aftermarket world who believe in delivering power to the people, and that’s where s-charger.com comes in. The site sells superchargers for small-capacity motorcycles, specifically aimed at either the 50 cc or 125 cc segments. The supercharger for the 50 cc range comes fully-assembled (you still have to install it, of course). The 125 cc supercharger comes as more of a DIY kit; you get the parts, and put them together yourself. There’s a rundown of each kit and its components here. Pricing is $499 for the 50 cc kit, and $699 for the 125 cc kit. You can see a simulated assembly video below: [embedded content] Of course, this is really just silly fun, as no supercharger is going to turn your 50 or 125 into a firebreathing tire-burner. But, if you’ve got a long winter of no riding ahead, and a few hundred bucks to spend, what could go wrong? Vezi sursa
  13. BMW Confirms Four EICMA Bike Reveals

    BMW Motorcycles has confirmed that it will unveil four new motorcycles at this year’s EICMA show. The models that are being revealed are not clear. Our bets are on the following bikes: R 18 cruiser F 850 RS Updated S 1000 XR sport tourer Latest generation S 1000 R streetfighter R 18 Cruiser The R18 cruiser and the F 850 RS are brand new models for the German manufacturer. The S1000XR and S 1000 R are the latest iterations of existing models. With its minimalistic bodywork, the R18 cruiser is a “neo-retro” design. It comes equipped with a new 1.8-liter boxer twin engine. Apparently, this engine will feature both air and oil cooling. BMW has not released performance figures for this machine. The concept version of BMW’s new R 18 cruiser. Photo credit: BMW F 850 RS The F 850 RS is also an all-new machine and was first seen under the name Concept 9cento. It will likely feature the same engine that currently powers the brand’s F 850 GS adventure bike. That engine provides about 90 HP and 63 lb-ft of torque. If the F 850 RS is around the Concept 9cento platform, BMW claims that the Concept 9cento is designed around: …the idea of bringing the fundamentally different segments of touring and sport together under one roof. The challenge lay in developing a motorcycle to meet the needs of tourers – without seeming plump and slow – not forgetting to be agile, light and sporty at the same time. [embedded content] S 1000 XR Also making a bow likely will be the latest version of its S 1000 XR sport-tourer. The revised machine is the touring variant in the S 1000 model range. The same engine powering the 2019 S 1000 RR superbike making a claimed 205 HP with 83 lb-ft of torque is rumored. BMW’s current S 1000 XR. Photo credit: BMW S 1000 R Last to be revealed is BMW’s latest iteration of the current S 1000 R model. The German manufacturer hopes that the revised machine will reinforce the brand’s position in the liter-class streetfighter segment. BMW’s current S 1000 R. Photo credit: BMW We’ll be covering EICMA and have more details as they become available. Vezi sursa
  14. BMW Motorcycles has confirmed that it will unveil four new motorcycles at this year’s EICMA show. The models that are being revealed are not clear. Our bets are on the following bikes: R 18 cruiser F 850 RS Updated S 1000 XR sport tourer Latest generation S 1000 R streetfighter R 18 Cruiser The R18 cruiser and the F 850 RS are brand new models for the German manufacturer. The S1000XR and S 1000 R are the latest iterations of existing models. With its minimalistic bodywork, the R18 cruiser is a “neo-retro” design. It comes equipped with a new 1.8-liter boxer twin engine. Apparently, this engine will feature both air and oil cooling. BMW has not released performance figures for this machine. The concept version of BMW’s new R 18 cruiser. Photo credit: BMW F 850 RS The F 850 RS is also an all-new machine and was first seen under the name Concept 9cento. It will likely feature the same engine that currently powers the brand’s F 850 GS adventure bike. That engine provides about 90 HP and 63 lb-ft of torque. If the F 850 RS is around the Concept 9cento platform, BMW claims that the Concept 9cento is designed around: …the idea of bringing the fundamentally different segments of touring and sport together under one roof. The challenge lay in developing a motorcycle to meet the needs of tourers – without seeming plump and slow – not forgetting to be agile, light and sporty at the same time. [embedded content] S 1000 XR Also making a bow likely will be the latest version of its S 1000 XR sport-tourer. The revised machine is the touring variant in the S 1000 model range. The same engine powering the 2019 S 1000 RR superbike making a claimed 205 HP with 83 lb-ft of torque is rumored. BMW’s current S 1000 XR. Photo credit: BMW S 1000 R Last to be revealed is BMW’s latest iteration of the current S 1000 R model. The German manufacturer hopes that the revised machine will reinforce the brand’s position in the liter-class streetfighter segment. BMW’s current S 1000 R. Photo credit: BMW We’ll be covering EICMA and have more details as they become available. Vezi sursa
  15. Abia întorşi de la Castelul Bran, unde au contribuit la un nou concept de concurs, de la apusul la răsăritul soarelui, echipa NoMad revine cu a şasea ediţie a “MoonTimeBike”, tradiţionala competiţie de încheiere a sezonului de mountain bike. Sunteţi aşteptaţi, sâmbătă seara, 19 octombrie, în Parcul Tineretului, după ora 18, la singurul concurs de biciclete desfăşurat noaptea, în Bucureşti. Într-o atmosferă spectaculoasă creată de diverite efecte, reflectoare, făclii, luminile concurenţilor, fum, muzică şi alte surprize oferite de organizatori, îi veţi putea vedea în acţiune pe cei mai buni rideri din ţară. Spre deosebire de majoritatea curselor, aceasta va fi mai uşor de urmărit de către spectatori pentru că cicliştii vor parcurge de mai multe ori traseul. Pe lângă zona de Start/Sosire, de la intrarea în parc dinspre Liceul Gheorghe Şincai, vor exista mai multe locuri de spectatori, la urcări, coborâri sau lângă obstacolele create artificial. Nu uitaţi să aduceţi cu voi şi instrumente care să facă zgomot pentru a-i încuraja pe concurenţi! Dupa concurs si premiere distracţia se va muta la Club Daimon, locul tradiţionalei petreceri de final de sezon! [embedded content] Datorită spaţiului redus, numărul concurenţilor este limitat şi au fost selectaţi doar aceia cu rezultate bune la principalele concursuri de mtb. Traseul de tip Cross Country Olympic (XCO) a fost pus la punct de organizatori într-un timp record, fiind variat şi provocator, cuprinzând alei, poteci, podeţe, trepte, urcări şi coborâri pe asfalt şi teren accidentat şi având o diferenţă de nivel de 120 de metri pe tur. Un traseu spectaculos, cu o buclă în apropierea zonei de Start/Sosire şi cu de-acum consacrata maşină pe post de obstacol. Lupta pentru podiumurile de la fiecare categorie va fi şi de această dată aprigă. Vor fi premii de peste 10.000 de lei la 7 categorii şi vor exista medalii pentru fiecare finisher. Nu se poate face o predictie cine are cele mai multe sanse de castig, unul din favoriti este Lucian Logigan (Scott Geiger), câştigător de două ori al competiţiei, Ede Molnar ultimul castigator al editiei trecute are si el sanse importante, însă oricare dintre ceilalţi concurenţi de la Elite poate urca pe cea mai înaltă treaptă a podiumului mai ales acum la final de sezon cand exista schimbari de forma. NoMad Merida CST va avea o echipă puternică, alături de Vlad Dobre si Cristian Stan si tânărul Patrick Pescaru (categoria 15-18 ani), care după un sezon remarcabil putând constitui marea surpriză a cursei. Mai ales ca el avand 17 ani nu a putut lua startul impreunca cu cei de la elite sa se poata compara in concursurile de XCO. Tot la masculin Jozsef Malnasi reprezentantul Carcover e si el printre favoriti.Sâmbătă seara, a şasea ediţie a “MoonTimeBike”, în Parcul Tineretului din Capitală La feminin, va fi un duel sportiv pasionant între coechipierele NoMad Merida CST, Suzanne Hilbert şi Salome Bondor. Duel care a caracterizat tot sezonul fetelor cu diferite rasturnari de situatie Totodata va fi si un duel al fotografilor pentru ca nu e foarte usor sa faci fotografie sportiva noaptea. S-au anuntat cateva nume mari cum sunt: Mihai Stetcu, Bogdan Buda, Attila Szabo, Traian Olinici, Mosloc Andrei. Competiţia se bucură de susţinerea prietenilor de la RedBull si partenerilor entuziaşti: SiS, Carrefour, Titan, Doncafé, Daimon Club. Sursa: Freerider
  16. Commencal a anunțat versiunea nouă 2020 a modelului lor de DH Furious. Acesta folosește un cadru din aluminiu 6069 pentru o durată de viață mai lungă și o geometrie mai dinamică, iar rider-ii care au testat-o în Bike Park-ul Vallnord din Andorra sunt încântați. Roțile sunt de 27.5 și există trei versiuni de echipare. Numele Furious nu e nou în gama Commencal, dar modelul 2020 a fost complet reproiectat. Folosind roți de 27.5 și geometrie nouă, promite să fie mai rigid, mai dinamic și mai agil decât versiunea anterioară, fără să piardă din simplitate și manevrabilitate. Pentru a celebra lansarea, Commencal a făcut un mic video de 10 minute cu titlul ”Our Own Way”. [embedded content] Furious vine din start cu un cadru din aluminiu 6069, care ar trebui să aibă o viață mai lungă decât modelul anterior din aluminiu 6061. Rigiditatea a crescut pentru a îmbunătăți precizia direcției și controlul la aterizările după salturi mari. Bascula are două poziții posibile pentru a regla modul de funcționare – senzitiv (pentru aderență mai bună) sau dinamic (pentru un răspuns mai bun). Ambele curbe sunt mai liniare decât cele ale modelului anterior, pentru un contact mai bun cu solul și confort pe toată cursa suspensiei. Alte elemente ale cadrului includ protecții pentru furcă din spumă de silicon cu memorie, o protecție de chainstay din material cu două densități și cu șanțuri și o placă de protecție pentru downtube. Design-ul seat tube-ului a fost revizuit pentru a permite introducerea de tije cu cursa mai lungă. Toate versiunile Furious folosesc transmisii SRAM 1x cu chain guide de la e*thirteen. Sunt disponibile 4 mărimi, toate cu roți de 27.5, cu chainstay-urile scurtate la 435 mm. Commencal recomandă o pipă de 40-50 mm, toate modelele venind astfel echipate. Există trei echipări disponibile pentru Commencal Furious, dar greutățile nu au fost încă anunțate. Furious Race costă 4799$, are o furcă RockShox Boxxer Ultimate, amortizor RockShox Super Deluxe Ultimate DH și transmisie SRAM GX/X01 cu 7 pinioane. Furious Essential costă 3899$ are o furcă Fox 40 Performance Elite, amortizor Fox Float X2 Performance și o transmisie SRAM GX cu 7 pinioane. Furious Ride costă doar 2999$, are o furcă RockShox Boxxer Select, amortizor RockShox Super Deluxe Select și transmisie SRAM GX cu 10 pinioane. Furious este disponibil pentru precomandă ca model 2020. El va fi oficial în stoc din februarie 2020. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  17. Commencal a anunțat versiunea nouă 2020 a modelului lor de DH Furious. Acesta folosește un cadru din aluminiu 6069 pentru o durată de viață mai lungă și o geometrie mai dinamică, iar rider-ii care au testat-o în Bike Park-ul Vallnord din Andorra sunt încântați. Roțile sunt de 27.5 și există trei versiuni de echipare. Numele Furious nu e nou în gama Commencal, dar modelul 2020 a fost complet reproiectat. Folosind roți de 27.5 și geometrie nouă, promite să fie mai rigid, mai dinamic și mai agil decât versiunea anterioară, fără să piardă din simplitate și manevrabilitate. Pentru a celebra lansarea, Commencal a făcut un mic video de 10 minute cu titlul ”Our Own Way”. [embedded content] Furious vine din start cu un cadru din aluminiu 6069, care ar trebui să aibă o viață mai lungă decât modelul anterior din aluminiu 6061. Rigiditatea a crescut pentru a îmbunătăți precizia direcției și controlul la aterizările după salturi mari. Bascula are două poziții posibile pentru a regla modul de funcționare – senzitiv (pentru aderență mai bună) sau dinamic (pentru un răspuns mai bun). Ambele curbe sunt mai liniare decât cele ale modelului anterior, pentru un contact mai bun cu solul și confort pe toată cursa suspensiei. Alte elemente ale cadrului includ protecții pentru furcă din spumă de silicon cu memorie, o protecție de chainstay din material cu două densități și cu șanțuri și o placă de protecție pentru downtube. Design-ul seat tube-ului a fost revizuit pentru a permite introducerea de tije cu cursa mai lungă. Toate versiunile Furious folosesc transmisii SRAM 1x cu chain guide de la e*thirteen. Sunt disponibile 4 mărimi, toate cu roți de 27.5, cu chainstay-urile scurtate la 435 mm. Commencal recomandă o pipă de 40-50 mm, toate modelele venind astfel echipate. Există trei echipări disponibile pentru Commencal Furious, dar greutățile nu au fost încă anunțate. Furious Race costă 4799$, are o furcă RockShox Boxxer Ultimate, amortizor RockShox Super Deluxe Ultimate DH și transmisie SRAM GX/X01 cu 7 pinioane. Furious Essential costă 3899$ are o furcă Fox 40 Performance Elite, amortizor Fox Float X2 Performance și o transmisie SRAM GX cu 7 pinioane. Furious Ride costă doar 2999$, are o furcă RockShox Boxxer Select, amortizor RockShox Super Deluxe Select și transmisie SRAM GX cu 10 pinioane. Furious este disponibil pentru precomandă ca model 2020. El va fi oficial în stoc din februarie 2020. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  18. Ultima săptămână
  19. What would happen if you gave some of the world’s top custom bike builders a stock bike and a theme, and turned them loose? What crazy, inspirational, possibly marketable ideas might they come up with? That’s Yamaha’s “Yard Built” program in a nutshell. To date, builders have turned modern Yamahas, primarily from the company’s Sport Heritage line, into everything from post-apocalyptic street fighters to ‘70s and ‘80s-era two-stroke street bike lookalikes. For 2019, Yamaha handed XSR700s to builders with orders to get “Back to the Dirt.” They were told to enhance the bike’s dirt prowess while maintaining its character. ADVERTISEMENT This “XSR700 TT” from talented Portugese builders Nuno Capêlo (Capêlo’s Garage) and Ricardo Santos (Elemental Rides) caught our eye for being one of the best XSR700-based builds we’ve seen so far. Especially considering the challenge of working with the bike’s often-criticized awkward frame dimensions. Their goal was to not only improve the bike’s off-road potential but to give it a neo-retro look inspired by the Yamaha enduro bikes of the 70s and 80s, hence the “TT” in the name: True Tribute. Capêlo and Santos had a solid, 74-hp engine bolted to a backbone steel frame to work with, so they left those basics alone. Almost everything else, however, is altered. [embedded content] Watch: Yamaha XSR700 TT Custom Build.The wheels were swapped for spoked versions, 18 inches in the front and 17 in the back, and shod with knobby Mitas tires suitable for off-road use. The dual-disc front brake was dropped in favor of a single disc to save weight. The ABS system was tossed to reduce overall weight and improve braking feel in off-road conditions. The builders raised the bike and nearly doubled suspension travel to 9.1 inches (230mm) by adding Showa units front and rear. To respect the “classic” look, they used standard forks instead of a more modern upside-down design. The real artistry happened above the engine. The fuel tank on a stock XSR700 is perched high above the frame rails and rises up from the seat. Capêlo and Santos employed cutouts in their all-steel design to accommodate the frame rails, lowering the tank and smoothing out the transition with the seat. The flat lines combined with the bike’s high stance gives it a classic enduro feel and affords the rider more room to move around, a necessity off road. On top of the fender is a slick luggage rack that doubles as a LED brake light. The waterproof seat is a solo unit that blends into a rear fender adapted from a Yamaha DT125MX. On top of the fender is a slick rack that doubles as a brake light, one the bike’s many touches that combine form and function. Number plates to the side reinforce the dirt-first mission. Up front they modified a square headlight housing to accept LED lights and added an Acewell speedometer and high-rise scramble-style handlebars. One-off guards protect the engine, oil filter, radiator and headlight. The footpegs are custom units, as is all the linkage. The lighting is a one-off retro design with high powered LED components inspired by late 70s and early 80s rally machines. There’s a lot more that goes into creating a build like this than meets the eye. For example, take a long look at the work that went into the stainless steel, two-into-one exhaust. It sweeps high, out of the way of rocks and roots, and is finished with an integrated silencer you won’t find in a catalog. That it looks factory designed is proof that Capêlo and Santos know what they are doing. Other modifications include: High-strength alloy skid plate Acewell speedometer Minimalistic handlebar push buttons High-rise handlebar Dual action throttle grip One off Toughened footpegs and control levers They considered painting the bike in traditional Yamaha yellow, white and black, but opted instead for a blue/white color scheme that pays homage to Yamaha’s storied two-stroke IT enduro bikes from the ‘70s and ‘80s. We think it was a great choice for a bike that combines modern technology with off-road heritage. Now we just need to convince Yamaha to actually build it. For more information visit elementalrides.com and nunocapelo.com Photos by @helderbentophoto and Yamaha Author: Bob Whitby Bob has been riding motorcycles since age 19 and working as a journalist since he was 24, which was a long time ago, let’s put it that way. He quit for the better part of a decade to raise a family, then rediscovered adventure, dual sport and enduro riding in the early 2000s. He lives in Arkansas, America’s best-kept secret when it comes to riding destinations, and travels far and wide in search of dirt roads and trails.
  20. What would happen if you gave some of the world’s top custom bike builders a stock bike and a theme, and turned them loose? What crazy, inspirational, possibly marketable ideas might they come up with? That’s Yamaha’s “Yard Built” program in a nutshell. To date, builders have turned modern Yamahas, primarily from the company’s Sport Heritage line, into everything from post-apocalyptic street fighters to ‘70s and ‘80s-era two-stroke street bike lookalikes. For 2019, Yamaha handed XSR700s to builders with orders to get “Back to the Dirt.” They were told to enhance the bike’s dirt prowess while maintaining its character. ADVERTISEMENT This “XSR700 TT” from talented Portugese builders Nuno Capêlo (Capêlo’s Garage) and Ricardo Santos (Elemental Rides) caught our eye for being one of the best XSR700-based builds we’ve seen so far. Especially considering the challenge of working with the bike’s often-criticized awkward frame dimensions. Their goal was to not only improve the bike’s off-road potential but to give it a neo-retro look inspired by the Yamaha enduro bikes of the 70s and 80s, hence the “TT” in the name: True Tribute. Capêlo and Santos had a solid, 74-hp engine bolted to a backbone steel frame to work with, so they left those basics alone. Almost everything else, however, is altered. [embedded content] Watch: Yamaha XSR700 TT Custom Build.The wheels were swapped for spoked versions, 18 inches in the front and 17 in the back, and shod with knobby Mitas tires suitable for off-road use. The dual-disc front brake was dropped in favor of a single disc to save weight. The ABS system was tossed to reduce overall weight and improve braking feel in off-road conditions. The builders raised the bike and nearly doubled suspension travel to 9.1 inches (230mm) by adding Showa units front and rear. To respect the “classic” look, they used standard forks instead of a more modern upside-down design. The real artistry happened above the engine. The fuel tank on a stock XSR700 is perched high above the frame rails and rises up from the seat. Capêlo and Santos employed cutouts in their all-steel design to accommodate the frame rails, lowering the tank and smoothing out the transition with the seat. The flat lines combined with the bike’s high stance gives it a classic enduro feel and affords the rider more room to move around, a necessity off road. On top of the fender is a slick luggage rack that doubles as a LED brake light. The waterproof seat is a solo unit that blends into a rear fender adapted from a Yamaha DT125MX. On top of the fender is a slick rack that doubles as a brake light, one the bike’s many touches that combine form and function. Number plates to the side reinforce the dirt-first mission. Up front they modified a square headlight housing to accept LED lights and added an Acewell speedometer and high-rise scramble-style handlebars. One-off guards protect the engine, oil filter, radiator and headlight. The footpegs are custom units, as is all the linkage. The lighting is a one-off retro design with high powered LED components inspired by late 70s and early 80s rally machines. There’s a lot more that goes into creating a build like this than meets the eye. For example, take a long look at the work that went into the stainless steel, two-into-one exhaust. It sweeps high, out of the way of rocks and roots, and is finished with an integrated silencer you won’t find in a catalog. That it looks factory designed is proof that Capêlo and Santos know what they are doing. Other modifications include: High-strength alloy skid plate Acewell speedometer Minimalistic handlebar push buttons High-rise handlebar Dual action throttle grip One off Toughened footpegs and control levers They considered painting the bike in traditional Yamaha yellow, white and black, but opted instead for a blue/white color scheme that pays homage to Yamaha’s storied two-stroke IT enduro bikes from the ‘70s and ‘80s. We think it was a great choice for a bike that combines modern technology with off-road heritage. Now we just need to convince Yamaha to actually build it. For more information visit elementalrides.com and nunocapelo.com Photos by @helderbentophoto and Yamaha Author: Bob Whitby Bob has been riding motorcycles since age 19 and working as a journalist since he was 24, which was a long time ago, let’s put it that way. He quit for the better part of a decade to raise a family, then rediscovered adventure, dual sport and enduro riding in the early 2000s. He lives in Arkansas, America’s best-kept secret when it comes to riding destinations, and travels far and wide in search of dirt roads and trails.
  21. Foto spion: Noul BMW R 18!

    Se pare că vor exista două versiuni ale marelui cruiser bavarez: una de bază și una „touring”, cu parbriz înalt, genți laterale și far triplu în partea frontală. Iată imaginile spion ale noului cruiser din Munchen, cu motor boxer de 1.800 cmc. BMW are de gând, probabil, să dezvăluiască oficial noul R 18 la EICMA, luna viitoare. Dar doi fotografi șireți le-au stricat puțin planurile bavarezilor. Primele poze au apărut atunci când transportatorii motocicletei au lăsat să se vadă câte ceva sub husele care acopereau noile modele. Apoi, colegii spanioli de la Motociclismo.es au publicat câteva poze cu noile modele BMW în timpul testelor pe stradă. Pozele efectuate de Angel Sanchez la granița dintre Italia și Franța dezvăluie noul R 18 în două versiuni, una simplă și una mai „touring”, cu parbriz înalt și genți laterale. Dar diferențele nu se opresc aici: versiunea mai touring are trei faruri rotunde, cu cel din centru mai mare și cele laterale mai mici, în timp ce pe versiunea de bază există un singur far mare. Și sistemul de evacuare pare diferit la cele două versiuni, dar cel montat pe versiunea de bază ar putea fi doar un prototip utilizat pentru teste. Pare mult mai puțin finisat decât cel de pe versiunea touring, care este, de altfel, identic cu cel din pozele spion apărute anterior. Cadrul este foarte similar cu cel al lui Concept R18, transmisia este cu cardan, furca este tradițională, există și amortizor de ghidon și în centrul atenției se află uriașul boxer de 1.800 cmc, care va fi cu siguranță alimentat prin injecție pe versiunea de serie (spre deosebire de concept), pentru că va trebui să respecte normele Euro 5 și să se alinieze standardelor moderne în materie de facilitate a utilizării și opțiuni (moduri de pilotaj, controlul tracțiunii etc.). Versiunea definitivă a noului BMW R 18 ar putea apărea în cursul anului 2020, dar, pentru că motocicleta pare să fie deja gata, o vom vedea probabil la EICMA, luna viitoare, probabil în mai multe versiuni: bagger, cruiser și touring.
  22. Foto spion: Noul BMW R 18!

    Se pare că vor exista două versiuni ale marelui cruiser bavarez: una de bază și una „touring”, cu parbriz înalt, genți laterale și far triplu în partea frontală. Iată imaginile spion ale noului cruiser din Munchen, cu motor boxer de 1.800 cmc. BMW are de gând, probabil, să dezvăluiască oficial noul R 18 la EICMA, luna viitoare. Dar doi fotografi șireți le-au stricat puțin planurile bavarezilor. Primele poze au apărut atunci când transportatorii motocicletei au lăsat să se vadă câte ceva sub husele care acopereau noile modele. Apoi, colegii spanioli de la Motociclismo.es au publicat câteva poze cu noile modele BMW în timpul testelor pe stradă. Pozele efectuate de Angel Sanchez la granița dintre Italia și Franța dezvăluie noul R 18 în două versiuni, una simplă și una mai „touring”, cu parbriz înalt și genți laterale. Dar diferențele nu se opresc aici: versiunea mai touring are trei faruri rotunde, cu cel din centru mai mare și cele laterale mai mici, în timp ce pe versiunea de bază există un singur far mare. Și sistemul de evacuare pare diferit la cele două versiuni, dar cel montat pe versiunea de bază ar putea fi doar un prototip utilizat pentru teste. Pare mult mai puțin finisat decât cel de pe versiunea touring, care este, de altfel, identic cu cel din pozele spion apărute anterior. Cadrul este foarte similar cu cel al lui Concept R18, transmisia este cu cardan, furca este tradițională, există și amortizor de ghidon și în centrul atenției se află uriașul boxer de 1.800 cmc, care va fi cu siguranță alimentat prin injecție pe versiunea de serie (spre deosebire de concept), pentru că va trebui să respecte normele Euro 5 și să se alinieze standardelor moderne în materie de facilitate a utilizării și opțiuni (moduri de pilotaj, controlul tracțiunii etc.). Versiunea definitivă a noului BMW R 18 ar putea apărea în cursul anului 2020, dar, pentru că motocicleta pare să fie deja gata, o vom vedea probabil la EICMA, luna viitoare, probabil în mai multe versiuni: bagger, cruiser și touring. Sursa
  23. Strava a anunțat că aplicația lor de smartphone nu va mai oferi suport pentru conectarea senzorilor Bluetooth și ANT+, o veste proastă pentru cei ce își înregistrează turele cu telefonul! Aceștia au motivat decizia cu faptul că au descoperit un bug ce face ca împerecherea senzorilor de puls și de putere pe Bluetooth să provoace blocarea aplicației. Pentru a evita asta, aplicația Strava nu va mai permite conectarea directă a dispozitivelor pe Bluetooth și ANT+, deoarece marea majoritate a celor ce înregistrează turele direct cu telefonul nu folosesc astfel de senzori. Nimic nu se schimbă pentru cei ce înregistrează turele cu computere de bicicletă sau ceasuri cu GPS cum ar fi cele Garmin, dar cei ce folosesc doar aplicația pentru înregistrare nu vor mai putea să capteze datele despre putere și puls. Strava spune că dorește să ofere o aplicație stabilă și sigură atunci când e folosită pentru înregistrarea turelor și că măsura va îmbunătăți enorm stabilitatea aplicației. Schimbarea se va produce din 28 octombrie iar Strava recomandă ca toți cei afectați să folosească alte aplicații de smartphone care încarcă apoi automat activitățile în Strava. Sursa: Freerider
  24. Strava a anunțat că aplicația lor de smartphone nu va mai oferi suport pentru conectarea senzorilor Bluetooth și ANT+, o veste proastă pentru cei ce își înregistrează turele cu telefonul! Aceștia au motivat decizia cu faptul că au descoperit un bug ce face ca împerecherea senzorilor de puls și de putere pe Bluetooth să provoace blocarea aplicației. Pentru a evita asta, aplicația Strava nu va mai permite conectarea directă a dispozitivelor pe Bluetooth și ANT+, deoarece marea majoritate a celor ce înregistrează turele direct cu telefonul nu folosesc astfel de senzori. Nimic nu se schimbă pentru cei ce înregistrează turele cu computere de bicicletă sau ceasuri cu GPS cum ar fi cele Garmin, dar cei ce folosesc doar aplicația pentru înregistrare nu vor mai putea să capteze datele despre putere și puls. Strava spune că dorește să ofere o aplicație stabilă și sigură atunci când e folosită pentru înregistrarea turelor și că măsura va îmbunătăți enorm stabilitatea aplicației. Schimbarea se va produce din 28 octombrie iar Strava recomandă ca toți cei afectați să folosească alte aplicații de smartphone care încarcă apoi automat activitățile în Strava. Sursa: Freerider
  25. Ducati Teases Its New V-4 Streetfighter

    A while back, we told you about Ducati’s decision to unveil its 2020 motorcycle lineup before EICMA. The Italian brand decided that it would reveal its 2020 bikes during World Ducati Week and that includes the V-4 Streetfighter. A picture of the Ducati V-4 Streetfighter that raced Pikes Peak. Photo Credit: Ducati So now the teasing has begun and Ducati is giving us brief glimpses of its new V-4 powered Street Fighter. You don’t get to see much though. A dimly lighted front end of the machine and the shadow of fork legs is about the only glimpse of the machine you get. [embedded content] But the video goes on to reveal a bunch of items that the new Streetfighter will have. It’s a fairly long list and it goes like this: Desmosedici Stradale Biplane wings Panigale V4 electronic suite 178 kg High handlebar – fairing (no fairing) 208 hp @ 12,750 I don’t know but I’ve been roped in. Even though I really haven’t seen the final machine. Ducati has done its teasing homework and now I’m really interested. After seeing the teaser, I can’t wait for the V-4 Streetfighter 23 October 2019 reveal at 11:30 CEST. Good work Ducati, I’m hooked. Vezi sursa
  26. A while back, we told you about Ducati’s decision to unveil its 2020 motorcycle lineup before EICMA. The Italian brand decided that it would reveal its 2020 bikes during World Ducati Week and that includes the V-4 Streetfighter. A picture of the Ducati V-4 Streetfighter that raced Pikes Peak. Photo Credit: Ducati So now the teasing has begun and Ducati is giving us brief glimpses of its new V-4 powered Street Fighter. You don’t get to see much though. A dimly lighted front end of the machine and the shadow of fork legs is about the only glimpse of the machine you get. [embedded content] But the video goes on to reveal a bunch of items that the new Streetfighter will have. It’s a fairly long list and it goes like this: Desmosedici Stradale Biplane wings Panigale V4 electronic suite 178 kg High handlebar – fairing (no fairing) 208 hp @ 12,750 I don’t know but I’ve been roped in. Even though I really haven’t seen the final machine. Ducati has done its teasing homework and now I’m really interested. After seeing the teaser, I can’t wait for the V-4 Streetfighter 23 October 2019 reveal at 11:30 CEST. Good work Ducati, I’m hooked. Vezi sursa
  27. Cum MTB-urile moderne primesc mereu geometrii cu unghiul furcii tot mai mic, iată că există și metode de a modifica bicicletele mai vechi la o formă mai nouă. Noul Headset Extender de la Wolf Tooth mută rulmentul inferior al cuvetelor pentru a obține o geometrie mai agresivă, poate și cu schimbarea furcii cu una modernă cu un offset mai mare. De asemenea, ar putea fi util pentru a păstra geometria bicicletei la trecerea la o furcă cu cursă mai mică sau la furcă rigidă. Oricum, ideea e că adaptorul oferă o posibilitate simplă de ajustare. Pe lângă deja binecunoscutele foi de angrenaj, manetele dropper și un clește performant pentru lanț, Wolf Tooth mai produce tot felul de mici accesorii care rezolvă mici probleme și adaptări ale bicicletei, cum ar fi Road și Goat Link ce permit instalarea deraioarelor pe pinioane mult mai mari decât cele pentru care au fost proiectate. Noul lor accesoriu ar putea să intre în această categorie, de gadget-uri utile. Prin adăugarea extensiei la cuvetele inferioare, monoblocul se ridică puțin iar unghiul furcii scade. Astfel bicicleta ar trebui să aibă o stabilitate mai bună la coborâre și la viteză mare. Dar scăderea unghiului furcii fără schimbarea offset-ului furcii va adăuga la distanța dintre roți, ceea ce va micșora manevrabilitatea la viteză mică, din acest motiv bicicletele moderne primesc și furci cu offset modern. Multe biciclete ce pot fi folosite atât cu roți de 29 cât și cu 27.5 vin deja echipate cu un astfel de distanțier demontabil, însă acum fiecare are posibiltiatea să facă asta pe bicicleta lui. Wolf Tooth spune că adaptorul poate să ajute și la păstrarea geometriei actuale dacă se montează altă furcă. Montarea unei furci rigide pe un cadru conceput pentru furcă cu suspensie necesită o înălțare, de asemenea și schimbarea unor furcii diferite de șosea, cross, gravel sau bikepacking. Extensia adaugă 10 mm la înălțimea headtube-ului, lucru care va avea un impact destul de mic în geometria bicicletei, probabil mai puțin de 0.5 grade de reducere în unghiul furci și o modificare de sub 5 mm a înălțimii monoblocului, dar există șansa ca asta să facă bicicleta mai adaptată nevoilor. Adaptorul e conceput și fabricat în SUA din aluminiu 6061 și are o greutate între 62-68 g. Adaptoarele sunt vândute separat, fără rulmentul superior și include un rulment etanș Enduro din oțel. Wolf Tooth oferă și o colecție completă de cuvete fabricate cu precizie mare în Minnesota, pentru orice model de bicicletă. Adaptoarele Wolf Tooth Lower Headset Cup Extension costă 55$ dar stocurile sunt deja terminate, însă când vor reveni în ofertă vor fi disponibile în două versiuni: EC pentru rulmenți de 1.5 cu cupe externe ce se potrivesc în headtube de 49 mm sau ZS cu Zero Stack pentru headtube de 56 mm. Modelul EC va fi disponibil în culorile roșu, albastru sau negru iar cel ZS doar negru. Momentan pe pagina producătorului se poate alege să fie trimisă o notificare când produsul revine în stoc. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  1. Încarcă mai multă activitate
×