Mergi la conţinut
  • https://www.AUTOdoc24.RO
Momentan se procesează index-ul de căutări. Este posibil ca fluxul de informații să nu afișeze toate rezultatele până la terminarea procesului de indexare.

Toata activitatea

Se afișează tot conținutul adăugat în ultimele 365 zile.

Tip de Conținut


Fluxul se actualizează automat     

  1. Astăzi
  2. Motorcycling.to

    TZUICUTZ / MIHAI / MISHU Calatoriile cu siguranta sunt un hobby pe care fiecare dintre noi le-a trecut candva, pe Curriculum Vitae, indiferent daca erau sau nu pasiune reala, la vremea respectiva. Dar, cine nu vrea sa calatoareasca macar cu gandul? La fel de usor poti sa povestesti ore intregi despre locurile in care ai umblat, retraind prin amintiri, emotii si senzatii marcante sau sa asculti povesti impartasite de alti oameni, imaginandu-ti calatoria ta prin experienta lor.
  3. Sâmbătă, 21 octombrie, sezonul ciclismului de anduranță se încheie cu festivitatea de premiere a cicliștilor care au obținut brevete în cadrul turelor organizate în România de Randonneurs România. Ești invitat/ă să participi la activitățile care se vor organiza la Rezidența BRD (Scena9) dinBucurești, începând cu ora 16.45. Intrarea este liberă însă participarea trebuie confirmată completând acest formular. Dacă nu poți veni, dar ai de primit o medalie, brevet, diplomă, respectiv trofeu ești invitat/ă să alegi modalitatea de primire. O poți face tot prin intermediul formularului de mai sus. Evenimentul va fi susținut de Iulian Ene, reprezentantul național al Audax Club Parisien, în asociere cu Asociația Adevărații VeloPrieteni România. DISTRIBUIȚI Articolul precedentȘa din carbon modulară, cu mai multe șezuturi, de la Repente Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete. Sursa: Freerider
  4. “Mezinul” familiei MAX, YAMAHA X-MAX 125, mai in forma ca niciodata cu modelul 2018 Dupa ce a imbogatit vietile a peste 140.000 de clienti din intreaga lume, incepand cu anul lansarii, 2006, popularul X-MAX 125 este reinnoit pentru 2018! Astfel, Yamaha ofera acum cea mai puternica linie de scutere sportive, de la nivel “entry” pana la performantele modele de 530 cmc, dar si optiunea caii de mijloc, odata cu modelele X-MAX 300 si X-MAX 400. Practic, noul X-MAX inseamna experienta premium MAX, stilata si sportiva, la clasa 125 cmc, de care se poate bucura orice detinator al categoriei A1. Caroseria este dinamica si atragatoare, farul dublu, cu tehnologie LED, fiind usor de recunoscut ca apartinand familiei MAX, noul X-MAX 125 fiind dotat standard cu un sistem de control al tractiunii care reduce in mod automat cuplul livrat rotii spate atunci cand este detectata invartirea suplimentara a acesteia. Aceasta nu poate insemna decat mai multa incredere si control pentru pilot!Propulsorul in patru timpi, racit cu lichid respecta normele Euro 4, oferind suficient cuplu pentru plecari rapide de la stop dar si posibilitatea mentinerii unor viteze de croaziera suficiente pentru traficul de autostrada sau pentru drumuri rapide. Pentru ca fiecare sa isi gaseasca pozitia, parbrizul este ajustabil, la fel ca si ghidonul, la bord existand si o priza de 12V pentru incarcarea diverselor aparate electronice. X-MAX 125 este echipat cu o furca telescopica identica din punct de vedere tehnic cu cele folosite la motociclete, cu o cursa de 110 mm, care permite rotii fata de 15 inci sa absoarba denivelarile, dar sa fie si usor controlata de catre pilot. Sistemul Smart Key face sa nu mai fie nevoie sa iti cauti cheia prin buzunare atunci cand vrei sa pornesti scuterul, pentru ca acesta va recunoaste cheia putand fi pornit. Spatiu de depozitare de sub sa, oricum generos, este acum si mai mare, putand fi pastrate acolo doua casti integrale, iar daca doresti sa transporti si mai multe lucruri, se poate achizitiona separat un topcase dedicate. Nu in ultimul rand merita mentionat sistemul de franare, cu discuri generoase, de 276 mm pe fata si 245 mm pe spate, cu ABS standard si bordul cu instrumente digitale si un display LCD generos si saua in doua ape, cu suport lombar pentru pilot. Culorile in care X-MAX 125 va fi disponibil sunt si ele incitante, completand designul si finisarile premium: “Radical Red”, “Sonic Grey”, “Phantom Blue”, “Blazing Grey”.
  5. Adrian și Mihai. I-am întâlnit prima oară în Ushguli, Georgia, din întâmplare. Atunci erau într-un grup mai mare, cu soții, plecați într-o aventură frumoasă. Și cum, odată ce te-apuci de povestea asta nu prea mai poți sta acasă, cei doi au pus la punct un nou plan: Mongolia. Astfel, au plecat pe 16 iunie și s-au întors după două luni, cu 25.000 km în plus la bord și o mulțime de amintiri. Ne-au împărtășit și nouă câteva dintre ele. Le puteți vedea în filmul de mai jos. Materialul poate fi vizualizat direct în fereastră sau pe canalul nostru de YouTube, unde vă învităm să vă abonați pentru materiale similare. Pentru a afla toată povestea accesati Motorcycling.To Sursa
  6. Intrunirea de toamna 2017

    Deocamndata. Chiar daca la intoarcere 180 km au fost prin ploaie,,,mie mi-a placut. Multumesc Orlando.
  7. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Depinde ce vrei sa obtii, daca vrei o mobra care sa aiba patina atunci nu indrepti indoituri de felul acesta dar dupa cum vezi motocicleta deja am facut-o cat mai bine posibil dpdv estetic, nu am cum sa las atasul asa.
  8. Ieri
  9. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Loviturile acelea din fața bărcii de ataș eu nu le-aș remedia - nu sunt grave, nici inestetice și dau o notă autentică motocicletei restaurate; parcă urmele timpului trebuie, nițel, păstrate - zic și eu, deși cred că majoritatea clienților probabil că preferă motociclete ca scoase din cutie?
  10. IESIRE DE TOAMNA IN MUNȚI

    Excelente fotografii! Domnule Nicon, cu aceste imagini mai-mai că mă bate gandul (și) spre motociclismul de coclauri, mulțumesc pentru poze - reiese din imagini ce frumusețe vezi astfel! Respect, domnilor!
  11. Tânăra firmă Repente din Italia a conceput o șa foarte ușoară din carbon cu un design inovator, folosind un set modular format din șinele cu cadru și din mai multe tipuri de șezuturi separate. Ideea modelului denumit RLS este ca cicliștii să poată să schimbe șezutul și implicit forma șeii foarte repede, păstrând structura performantă de bază din carbon. La prima vedere nu ar fi nevoie de așa ceva, dar cei de la Repente au argumente interesante! Ei cred nu doar că un ciclist se poate răzgândi cu privire la ceea ce dorește de la o șa, dar și că ar putea să vrea să folosească șei diferite pe aceiași bicicletă. Când ieși la antrenament pentru ture lungi obiectivele sunt diferite față de o zi de competiție. Dacă vrei să ai o bicicletă ultraușoară când te alergi cu prietenii pe cățărările din zonă și dai jos până și un suport de bidon, atunci când mergi la ture lungi de o zi poate dorești mai mult confort. De-a lungul anului pedalăm în condiții meteo diferite, cu echipament diferit, pe tot felul de distanțe, la viteze și intensități variate. Uneori merită chiar să ridicăm sau să coborâm ghidonul pentru mai mult confort sau pentru eficiență, așa că de ce nu am înlocui și șaua dacă e ușor? Dacă ideea de a schimba șeile e interesantă, sistemul simplu folosit de RLS face acest lucru rapid, fără să afecteze poziția pe bicicletă. Se introduc pinii prin cele trei găuri din bază și se montează cele trei siguranțe. Repente spun că poți să ai chiar mai multe biciclete cu baze montate pe ele și să muți șeile de pe una pe alta dacă vrei să faci economie. Șeile Repente folosesc baza din carbon, cu șine tot din carbon, construită din fibre UD T700 cu țesătură 1k. Grosimea variabilă a bazei oferă o fantă centrală și două mici protecții laterale ce evită zgârierea șezutului dacă sprijinim bicicleta de perete sau dacă o lăsăm jos pe asfalt. Deasupra se montează unul dintre cele trei șezuturi, care are fiecare baza sa din carbon care se atașează de baza principală. Astfel Repente spun că au reușit să facă un produs rezistent, nemaifiind nevoie să calculeze rigiditatea fiecărui model și oferind o absorbție superioară a vibrațiilor. Aleena 4.0 este șezutul cel mai ușor, împreună cu baza având o greutate de doar 130 g. Are o lungime de 275 mm și o lățime de 137 mm, fiind disponibil în culoarea albă sau neagră. Folosește cel mai subțire strat de amortizare și o gaură centrală pe toată lungimea, cu o punte din carbon la coadă pentru a lega între ele părțile posterioare pentru rigiditate. Ca toate celelalte șezuturi, folosește un material sintetic de microfibră ce imită pielea și o mică bază proprie din carbon UD. Comptus 4.0 are o formă curbată clasică, cu un strat de amortizare tot subțire. Greutatea totală e de 135 g iar dimensiunile sunt identice cu cele ale modelului anterior Aleena, dar nu mai are gaura centrală. Kuma 4.0 are 145 g și este cel mai gros șezut, având forma similară cu Comptus. Este orientată mai mult spre ture lungi și maratoane, baza din carbon fiind flexibilă dar totuși ușoară. Toate șezuturile au stratul de amortizare mai gros în față pentru confort în poziția aplecat, indiferent că e vorba de un contratimp sau o urcare dificilă. Rezultatul e o șa ușoară, cu amortizare bună și cu flexibilitatea de a schimba șezutul pentru șosea sau pentru ture în afara acesteia. Baza și șezuturile sunt vândute separat. Prețul pentru bază e de 200 Euro, șezutul Aleena costă 130 Euro iar Comptus și Kuma câte 120 Euro fiecare. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  12. Se spune că o bicicletă de downhill în oraș e penibilă, și este adevărat. Cu excepția situației când e călărită de un rider priceput. Finn Iles ne arată ce poți face cu o astfel de bicicletă, dacă e singura ta bicicletă de mers la pâine. [embedded content] DISTRIBUIȚI Articolul precedentBulls Wildtail 27.5 (2017) Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete. Sursa: Freerider
  13. Pentru cei ce iubesc hardtail-urile de trail extrem, dar apreciază un cadru exclusivist, cu aspect clasic și au bineînțeles și resursele financiare pentru a susține aceste preferințe, noul cadru Klonzo MKII de la Curve Engineering li se va potrivi ca o mănușă. La fel cu restul cadrelor superbe de la Curve, Klonzo este confecționat din titan, material ce oferă o combinație perfectă de rezistență și amortizare pe care alte materiale nu o pot atinge. Acesta este și primul cadru de enduro al producătorului, fiind conceput pentru a fi împerecheat cu o furcă cu cursa de 150-160 mm și cu anvelope de până la 27.5×2.8. Klonzo MKII a fost denumit așa după un trail de lângă Moab, Utah care l-a impresionat pe unul din angajații companiei. A existat și o versiune I a lui Klonzo dar modelul MKII este modificat, cu o geometrie mult mai agresivă. Klonzo MKII e confecționat în întregime din titan 3AL/2.5v iar triunghiul spate folosește tuburi mai groase decât modelele de XC pentru a face față abuzului din enduro. Geometria e complet custom, dar se produc și modele în versiunea standard. Modelul Klonzo standard are unghiul furcii de 66 de grade și cel al tijei de șa de 74 de grade. Cum toate modelele de trail au toptube-ul din ce în ce mai lung, Klonzo e în frunte cu 625 mm pentru mărimea M. Curbura chainstay-urilor este simplă și elegantă și permite montarea anvelopelor late păstrând lungimea chainstay-urilor la doar 422 mm. Standard cadrul vine cu ax spate thru de tip Boost 148 dar la cerere poate fi livrat și cu ax de 142 mm. Cadrul are monobloc filetat BSA și rutare internă pentru tija dropper. Cablurile de schimbător și furtunul frânei spate sunt rutate intern prin toptube, dar pe triunghiul spate sunt rutate extern. Există o prindere de bidon pe downtube. Greutatea anunțată pentru un cadru Klonzo mărimea M este de 2050 g incluzând colierul tijei de șa și axul spate. Prețul este de 1983 USD, având opțiunea geometriei personalizate și a finisajului lucios sau mat. De asemenea clienții pot alege culoarea sticker-elor cu logo-urile, acestea putând fi la cerere imprimate prin sablare. Pentru mai multe informații și de ce nu pentru comenzi puteți vizita pagina producătorului. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  14. articole Producători de motociclete in Grecia – e glumă ?

    Bun articolul!
  15. “Mezinul” familiei MAX, YAMAHA X-MAX 125, mai in forma ca niciodata cu modelul 2018 Dupa ce a imbogatit vietile a peste 140.000 de clienti din intreaga lume, incepand cu anul lansarii, 2006, popularul X-MAX 125 este reinnoit pentru 2018! Astfel, Yamaha ofera acum cea mai puternica linie de scutere sportive, de la nivel “entry” pana la performantele modele de 530 cmc, dar si optiunea caii de mijloc, odata cu modelele X-MAX 300 si X-MAX 400. Practic, noul X-MAX inseamna experienta premium MAX, stilata si sportiva, la clasa 125 cmc, de care se poate bucura orice detinator al categoriei A1. Caroseria este dinamica si atragatoare, farul dublu, cu tehnologie LED, fiind usor de recunoscut ca apartinand familiei MAX, noul X-MAX 125 fiind dotat standard cu un sistem de control al tractiunii care reduce in mod automat cuplul livrat rotii spate atunci cand este detectata invartirea suplimentara a acesteia. Aceasta nu poate insemna decat mai multa incredere si control pentru pilot!Propulsorul in patru timpi, racit cu lichid respecta normele Euro 4, oferind suficient cuplu pentru plecari rapide de la stop dar si posibilitatea mentinerii unor viteze de croaziera suficiente pentru traficul de autostrada sau pentru drumuri rapide. Pentru ca fiecare sa isi gaseasca pozitia, parbrizul este ajustabil, la fel ca si ghidonul, la bord existand si o priza de 12V pentru incarcarea diverselor aparate electronice. X-MAX 125 este echipat cu o furca telescopica identica din punct de vedere tehnic cu cele folosite la motociclete, cu o cursa de 110 mm, care permite rotii fata de 15 inci sa absoarba denivelarile, dar sa fie si usor controlata de catre pilot. Sistemul Smart Key face sa nu mai fie nevoie sa iti cauti cheia prin buzunare atunci cand vrei sa pornesti scuterul, pentru ca acesta va recunoaste cheia putand fi pornit. Spatiu de depozitare de sub sa, oricum generos, este acum si mai mare, putand fi pastrate acolo doua casti integrale, iar daca doresti sa transporti si mai multe lucruri, se poate achizitiona separat un topcase dedicate. Nu in ultimul rand merita mentionat sistemul de franare, cu discuri generoase, de 276 mm pe fata si 245 mm pe spate, cu ABS standard si bordul cu instrumente digitale si un display LCD generos si saua in doua ape, cu suport lombar pentru pilot. Culorile in care X-MAX 125 va fi disponibil sunt si ele incitante, completand designul si finisarile premium: “Radical Red”, “Sonic Grey”, “Phantom Blue”, “Blazing Grey”.
  16. Campionatul National Individual al Romaniei la Endurocross a ajuns la ultima sa etapa din 2017, a VI-a. Vom afla impreuna campionii nationali la Rasnov, sambata 21 octombrie 2017, organizator fiind Moto-Clubul Jitsu Zarnesti. Concureaza clasele: A; B; C; Veterani; Fete; Quad (pro si hobby); ATV (pro si hobby) si Juniori. Locatia traseului: Râșnov – Zona Râul Mic – Dumbrava (spre Predeal). Antrenamentele libere incep la ora 10:00, startul clasei A fiind programat la ora 11:00. Pilotii acestei clase vor alerga 2 ore plus un tur. Clasele B+Veterani+C+Fete+Juniori vor alerga 1 h si 30 minute plus 1 tur. Festivitatea de premiere pentru toate aceste clase este programata la ora 13:30. Startul claselor Quad si ATV se va da la ora 14:00, festivitatea de premiere a acestor clase urmand sa inceapa la ora 16:30. La clasa A cel mai interesant duel se anunta cel pentru titlul de vicecampion national la Endurocross 2017 intre Mihu Vlad Mihai de la Dirt Bike Riders Baia Mare si Grecu Sergiu de la Haita Deva. Intre cei doi piloti sunt in acest moment doar 10 puncte diferenta. La Clasa C avem o situatie asemanatoare, diferenta dintre ocupantii locurilor doi si trei fiind de doar 2 puncte . Se vor bate astfel pentru medalia de argint a Cupei FRM: Covasintan Ioan Stelian de la Lion Racing Team Sebis si Istudor Iulian Nicolae de la CSM Bucuresti. La clasa B, inca nu este decis ocupantul locului trei din clasamentul national 2017, lupta urmand sa se dea intre Forika Krisztian de la Ditriders Ditrau si Szekely Botond de la Master Bike Cluj, intre acestia fiind in acest moment doar un singur punct. La Veterani vom avea cel mai frumos spectacol, oricare dintre primii trei clasati putand emite in acest moment pretentii pentru titlul de campion national la Endurocross 2017. Intre Andrea di Martino, Domokos Csaba si Roth Constantin sunt in acest moment doar 13 puncte. La clasa Quad Pro locul doi in clasamentul general se disputa la Rasnov intre Burjan Zoltan Anton si Toader Paul Andrei, iar la ATV Pro intre Mocuta Catalin, Concioiu Mihai si Condre Danut. Programul si Regulamentul Particular al Etapei a VI-a CNIR Endurocross 2017 sunt disponibile aici.
  17. Campionatul National Individual al Romaniei la Endurocross a ajuns la ultima sa etapa din 2017, a VI-a. Vom afla impreuna campionii nationali la Rasnov, sambata 21 octombrie 2017, organizator fiind Moto-Clubul Jitsu Zarnesti. Concureaza clasele: A; B; C; Veterani; Fete; Quad (pro si hobby); ATV (pro si hobby) si Juniori. Locatia traseului: Zona Râul Mic – Dumbrava (spre Predeal). Antrenamentele libere incep la ora 10:00, startul clasei A fiind programat la ora 11:00. Pilotii acestei clase vor alerga 2 ore plus un tur. Clasele B+Veterani+C+Fete+Juniori vor alerga 1 h si 30 minute plus 1 tur. Festivitatea de premiere pentru toate aceste clase este programata la ora 13:30. Startul claselor Quad si ATV se va da la ora 14:00, festivitatea de premiere a acestor clase urmand sa inceapa la ora 16:30. La clasa A cel mai interesant duel se anunta cel pentru titlul de vicecampion national la Endurocross 2017 intre Mihu Vlad Mihai de la Dirt Bike Riders Baia Mare si Grecu Sergiu de la Haita Deva. Intre cei doi piloti sunt in acest moment doar 10 puncte diferenta. La Clasa C avem o situatie asemanatoare, diferenta dintre ocupantii locurilor doi si trei fiind de doar 2 puncte . Se vor bate astfel pentru medalia de argint a Cupei FRM: Covasintan Ioan Stelian de la Lion Racing Team Sebis si Istudor Iulian Nicolae de la CSM Bucuresti. La clasa B, inca nu este decis ocupantul locului trei din clasamentul national 2017, lupta urmand sa se dea intre Forika Krisztian de la Ditriders Ditrau si Szekely Botond de la Master Bike Cluj, intre acestia fiind in acest moment doar un singur punct. La Veterani vom avea cel mai frumos spectacol, oricare dintre primii trei clasati putand emite in acest moment pretentii pentru titlul de campion national la Endurocross 2017. Intre Andrea di Martino, Domokos Csaba si Roth Constantin sunt in acest moment doar 13 puncte. La clasa Quad Pro locul doi in clasamentul general se disputa la Rasnov intre Burjan Zoltan Anton si Toader Paul Andrei, iar la ATV Pro intre Mocuta Catalin, Concioiu Mihai si Condre Danut. Programul si Regulamentul Particular al Etapei a VI-a CNIR Endurocross 2017 sunt disponibile aici.
  18. In acest sfarsit de saptamana au avut loc ultimele doua etape ale Cupei MACEC 2017. Sambata, 14 octombrie 2017, în Cehia, pe circuitul de Speedway de la Pardubice a avut loc etapa a III-a a Cupei MACEC. Ultima etapa a acestei competitii est-europene de Dirt Track a avut loc duminica, 15 octombrie 2017, pe circuitul din localitatea Gorzow, în Polonia. Din partea României au participat la ambele etape sportivii Popa Andrei si Comanescu Gabriel. La finalul acestui an competitional al Cupei MACEC, acestia s-au clasat pe loucurile 22, respectiv 23, dintr-un total de 37 de sportivi din Ucraina, Bulgaria, Polonia, Slovacia, Cehia si România. Rezultatele complete ale ultimei etape a Cupei MACEC (Polonia), sunt disponibile aici. Clasamentul final al Cupei MACEC 2017 este disponibil aici. Foto: Nicusor Lazarica
  19. In acest sfarsit de saptamana au avut loc ultimele doua etape ale Cupei MACEC 2017. Sambata, 14 octombrie 2017, în Cehia, pe circuitul de Speedway de la Pardubice a avut loc etapa a III-a a Cupei MACEC. Ultima etapa a acestei competitii est-europene de Dirt Track a avut loc duminica, 15 octombrie 2017, pe circuitul din localitatea Gorzow, în Polonia. Din partea României au participat la ambele etape sportivii Popa Andrei si Comanescu Gabriel. La finalul acestui an competitional al Cupei MACEC, acestia s-au clasat pe loucurile 22, respectiv 23, dintr-un total de 37 de sportivi din Ucraina, Bulgaria, Polonia, Slovacia, Cehia si România. Rezultatele complete ale ultimei etape a Cupei MACEC (Polonia), sunt disponibile aici. Clasamentul final al Cupei MACEC 2017 este disponibil aici. Foto: Nicusor Lazarica
  20. Honda promite spectacol anul acesta la Milano. Până acum că va apărea un Gold Wing nou-nouț, o motocicleta-concept cu sistem de echilibrare și un nou retro – probabil concept. Dar e posibil să nu fie doar atât. A rămas mai puțin de o lună până la salonul de la Milano, iar teaserele încep să curgă și speculațiile despre noile modele prind un contur din ce în ce mai clar. După Africa Twin și X-Adv, Honda dă din nou semne că se trezește din somn și anunță modele noi. Cel mai important va fi, cu siguranță, noul Gold Wing – nava amiral a celor de la Honda, o motocicletă cu o istorie de 43 de ani. Motocicleta va fi lansată, de fapt, pe 25.10, dar o vom vedea în carne și oase abia la EICMA. Motorul rămâne un boxer cu șase cilindri – ce s-ar putea să ofere performanțe mai bune – dar în rest avem schimbări majore: o suspensie diferită, un bord nou și, evident, un nou design. Totodată, Honda prezintă insistent tehnologia Riding Assist – ce permite unei motociclete să-și mețină echilibrul de una singură. După prezentarea conceptului inițial, adaptat pe o NC750S, Honda ne-a arătat și o motocicletă electrică cu aceeași tehnologie. Există speculații că pe viitor motociclele de serie Honda vor veni cu această tehnologie. Rămâne de văzut ce înseamnă pe viitor. Mai aproape, totuși, de zilele noastre vom vedea o nouă motocicletă retro marca Honda – proiectul N.S.C – Neo Sports Cafe. După nume, va fi un fel de cafe-racer, dar mai mult de atât nu știm. Vom vedea cu siguranță la Salonul Moto de la Milano. Echipa PeMotoare va fi la conferința de presă Honda și va aduce toate noutățile. Apropo, ce-ați spune despre o nouă versiune Africa Twin? Să fie, să nu fie? Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  21. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Incepe si lucurul la atas, operatiile de sablare, reparatii tinichigerie, vopsire le-am externalizat. Am un prieten care se va ocupa de aceste lucruri (Urse Emilian 0721 888 403) eu urmand sa ma ocup dupa aceea de roti, partea electrica si montarea pe motocicleta a atasului. La barca atasului am de facut cateva mici reparatii pe marginile de jos unde a ruginit la imbinari, a fost sablat inainte pt a se vedea clar unde mai are probleme. Voi reveni cu poze.
  22. Ultima săptămână
  23. vand Moto La Comanda Fara Avans!

    Salutare , Mai este de actualitate anuntul ?
  24. Cippo di Carpegna – cățărarea lui Pantani

    Chiar dacă Apeninii nu-s la fel de faimoși precum Alpii, asta nu înseamnă că sunt mai puțin provocatori. Cippo di Carpegna este cățărarea pe care Marco Pantani a făcut-o celebră, prin stilul sau unic de cățărare, pe foaia mare, mâinile în dropuri și cu capul ras acoperit de o bandană. Lungime: 6,5 km Altitudine maximă: 1.415 m Diferență de nivel: 667 m Rampă medie: 11,25% Rampă maximă: 20% [embedded content] DISTRIBUIȚI Articolul precedentCupa Națională Enduro 2017 s-a încheiat – rezumatul sezonului Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete. Sursa: Freerider
  25. Chiar dacă Apeninii nu-s la fel de faimoși precum Alpii, asta nu înseamnă că sunt mai puțin provocatori. Cippo di Carpegna este cățărarea pe care Marco Pantani a făcut-o celebră, prin stilul sau unic de cățărare, pe foaia mare, mâinile în dropuri și cu capul ras acoperit de o bandană. Lungime: 6,5 km Altitudine maximă: 1.415 m Diferență de nivel: 667 m Rampă medie: 11,25% Rampă maximă: 20% [embedded content] DISTRIBUIȚI Articolul precedentCupa Națională Enduro 2017 s-a încheiat – rezumatul sezonului Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete. Sursa: Freerider
  26. Ultra-cool: IceFlow, noul lichid de racire de la TwinAir este si prietenos cu mediul! IceFlow este noul lichid de racire de la Twin Air, un produs de inalta performanta, biodegradabil, destinat motocicletelor off-road si ATV-urilor. Formula sa este una gata de utilizare, asigurand o protectie de durata a tuturor componentelor metalice care se gasesc in sistemele de racire ale motocicletelor de astazi, fara a afecta garniturile pompelor de apa. Obiectivul Twin Air a fost indeplinit: crearea unui lichid de racire care sa faca fata cu success in conditii off-road extreme, dar si pe asfalt, in toate conditiile climaterice, pe durata intregului sezon! Plus ca e si total prietenos cu mediu, non-toxic si biodegradabil. IceFlow ofera un punct de inghet extrem de scazut si anume, -26ºC, este bazat pe monopropylenglycol, nu contine silicat, in schimb contine apa demineralizata, nanotehnologie si aditivi organici. IceFlow va deveni disponibil in curand in Romania, prin Dual Motors. Filtrele Twin Air sunt folosite de peste 20 de producatori de motociclete ca si consumabile instalate din fabrica si sunt alese de majoritatea campionilor nationali si internationali. In fapt, atat de multi sportivi de top aleg TwinAir pentru motocicletele lor, incat celelalte marci nu pot sa ajunga la acest numar nici macar puse laolalta!
  27. Ultra-cool: IceFlow, noul lichid de racire de la TwinAir este si prietenos cu mediul! IceFlow este noul lichid de racire de la Twin Air, un produs de inalta performanta, biodegradabil, destinat motocicletelor off-road si ATV-urilor. Formula sa este una gata de utilizare, asigurand o protectie de durata a tuturor componentelor metalice care se gasesc in sistemele de racire ale motocicletelor de astazi, fara a afecta garniturile pompelor de apa. Obiectivul Twin Air a fost indeplinit: crearea unui lichid de racire care sa faca fata cu success in conditii off-road extreme, dar si pe asfalt, in toate conditiile climaterice, pe durata intregului sezon! Plus ca e si total prietenos cu mediu, non-toxic si biodegradabil. IceFlow ofera un punct de inghet extrem de scazut si anume, -26ºC, este bazat pe monopropylenglycol, nu contine silicat, in schimb contine apa demineralizata, nanotehnologie si aditivi organici. IceFlow va deveni disponibil in curand in Romania, prin Dual Motors. Filtrele Twin Air sunt folosite de peste 20 de producatori de motociclete ca si consumabile instalate din fabrica si sunt alese de majoritatea campionilor nationali si internationali. In fapt, atat de multi sportivi de top aleg TwinAir pentru motocicletele lor, incat celelalte marci nu pot sa ajunga la acest numar nici macar puse laolalta!
  28. București MTB Race

    București MTB Race este un concurs de mountain bike, care iși propune să sprijine un stil de viață sănătos și să promoveze Parcul Natural Văcărești ca spatiu de protecție, educație și recreere în aglomerația Bucureștiului. Mersul cu bicicleta este o activitate permisă și încurajată de regulamentul parcului, organizatorii evenimentului, BikeXpert Racing Team si Asociatia Parcul Natural Vacaresti, asigurându-se că prezența sportivilor în parc va avea impact zero asupra speciilor și habitatelor. Evenimentul vine în întâmpinarea iubitorilor de natură, a cicliștilor amatori și profesioniști ce doresc să-și testeze abilitățile pe două roți, într-un cadru natural de neuitat chiar în mijlocul Bucureștiului. [gallery link="file" ids="128721,128720,128719"] Traseul amenajat în format XCO, are o lungime de aproximativ 6 km și se va parcurge de 7 ori, de către categoriile de varstă 15- 50+ ani și de 1-2 ori de către copii. Acesta va fi marcat pe digul care împrejmuieste parcul și pe potecile principale, in afara zonelor de protecție, astfel incat prezenta cicliștilor sa aiba impact zero asupra ecosistemului. Ciclismul in Parcul Natural Văcărești este o acțiune permisă de regulamentul aprobat de Ministerul Mediului. ELITE: \t1000 lei – locul 1 \t600 lei – locul 2 \t400 lei – locul 3 \t300 lei – locul 4 \t200 lei – locul 5 Masculin/Feminin (15 ani – 50+ ani): \t350 lei – locul 1 \t250 lei – locul 2 \t150 lei – locul 3 Feminin (15 ani – 50+ ani): \t350 lei – locul 1 \t250 lei – locul 2 \t150 lei – locul 3
  1. Încarcă mai multă activitate
×