• https://www.AUTOdoc24.RO

Toata activitatea

Se afișează tot conținutul.

Fluxul se actualizează automat   

  1. Astăzi
  2. Stie cineva daca se poate trece pe Transfagarasan ? Topic preluat automat
  3. am o moto enduro fara acte stie cineva daca se poate iesi in asfalt pentru a ajunge pe diferite trasee distanta nefiind mare max 500m de asfalt sau trebe platforma? Topic preluat automat
  4. Am si eu o intrebare pentru baietii cu ceva experienta in electrica. Datele sunt asa: 1. CBR 954RR 2002 2. Baterie AGM fara intretinere noua 3. Incarcarea bateriei la relanti aprox 13v 4. Incarcarea bateriei la ceva turatii peste relanti aprox 14v 5. Incarcarea bateriei intre 4000-5000 rpm cu toate becurile pornite 14.5v 6. Consum amperaj cu motorul oprit si fara consumatori <0.2mA (probabil HISS-ul) Acum situatia ciudata: Cu bateria la plecare de acasa indicand 12.5V fac un Bucurest-Adancata-Bucuresti (~120km).Cand ajung o masor si constat ca are 12V in cap. De abia a mai pornit odata ajuns acasa. Daca o lasam peste noapte, dimineata nu mai pornea. Oare ce-mi omoara bateria in mers? Are cineva experienta cu asa simptome ciudate? Multumesc anticipat. Topic preluat automat
  5. Buna ziua, Am rugamintea sa ma ajuta-ti cu un mecanic foarte bun pentru un Suzuki GSX-R 600 SRAD. Am o problema mare cu mobra si anume dupa ce se incalzeste undeva la 80 de grade daca o opresti si vrei sa o repornesti din nou, nu mai porneste. Se dilata ceva in el si abia poate sa il invarta. Releul de incarcare este ok, incarca bateria la 14.30 V, iar bateria este noua nu are nici 2 saptamani cu specificatia ca este o Varta 12V/ 11AH/ 230Ah curent pornire (YTZ14S-BS). Mentionez faptul ca am schimbat si garniturile de la capacele de la electromotor. Va multumesc. Topic preluat automat
  6. Salut, Pentru ca sunt direct interesat de model m-am gandit sa deschid un topic aferent. In perioada cand imi cautam 1200-le si in care am tot postat pe forum am observat ca sunt destul de multi posesori de VFR in Romania. Poate ca e mai simplu sa tinem informatiile si discutiile despre VFR's centralizat Intentia este sa cumulam date si impresii despre service, accesorii, probleme si diverse situatii pe care le intampina fiecare. Topic preluat automat
  7. Am decis sa deschid acest topic sa discutam separat despre motoarele noastre! Impresii, service, reparatii, etc Attached Thumbnails Topic preluat automat
  8. cautand recent ceva piesa second, m-am lovit de o problema: exista numeroase topicuri cu "aduc orice piesa noua / second din stoc sau la comanda" se pot inchide cele pe care initiatorul nu a mai intrat de, sa zicem, 6 luni? un an? de ex userul care a facut acest topic nu a mai intrat pe forum din 2012 dar pe topicul lui se posteaza in continuare la greu, ceea ce tine "sus" un topic inutil http://www.motociclism.ro/forum/index.php?/topic/112690-aduc-toata-gama-de-piese-de-schimb-noi-si-second-la-comanda/ Topic preluat automat
  9. until
    Concurs XCP la prima editie, organizat de Lykaios Ciclism Rm Valcea, reprezentat de un grup de oameni inimosi, iubitori de natura si miscare, o incercare ce ne dorim sa devina traditie. Un traseu de aproximativ 15 km, pe dealurile Petrisorului, zona Buda si o parte din renumita statiune Ocnele Mari. Concursul va fi organizat pe [...]\N
  10. Concurs XCP la prima editie, organizat de Lykaios Ciclism Rm Valcea, reprezentat de un grup de oameni inimosi, iubitori de natura si miscare, o incercare ce ne dorim sa devina traditie. Un traseu de aproximativ 15 km, pe dealurile Petrisorului, zona Buda si o parte din renumita statiune Ocnele Mari. Concursul va fi organizat pe categorii de varsta, inclusiv categoria family. Evenimentul va fi precedat de evenimentul Wolfbike, concurs organizat pentru copii pe data de 1 iunie in parcul Zavoi din mun. Rm. Valcea si o tura de recunoastere a traseului Lykaios MTB in data de 3 iunie. Pentru o maxi socializare, pe platoul unde vor fi liniile de start si finish, se va organiza si un mare picnic unde va puteti relaxa alaturi de familie sau prieteni. Vom reveni cu update-uri despre traseu, harti, detalii de participare, grupe de varsta, sponsori, parteneri, inscrieri si tot ce tine de organizarea cu succes a acestui eveniment. Alatura-te haitei noastre! www.lykaios.ro Vezi articolul integral
  11. Dacă articolul de ieri nu te-a lămurit exact cum a fost la Prima Evadare, îți punem la dispoziție un scurt clip de 5 minute, care surprinde acțiunea de ieri. Vizionare plăcută! Sursa: Freerider
  12. Salutare, Prima zi in trafic cu noua achizitie(vfr1200)...si primele intrebari si ganduri: temperatura uleiului(ulei nou motul 7100 10w30) creste alarmant de repede. Stiu e normal sa se incalzeasca pt ca e motor mare bla bla si racireas e face cu aer logic. Are ventilator pe radiator si funtuineaza. Intrebarea de fapt este: pot aparea probleme daca utilizarea este zilnica in bucuresti? banui ca nu desi nu pt asta e conceputa mobra. Merci anticipat. Topic preluat automat
  13. Motocicleta este absolut noua, are doar 2500 km, este in garantie pana in august 2018, .are crash bar si top case originale care au fost 800 de euro.motocicleta in magazin este 16100 euro plus accesorii. se vinde cu 12600 de euro negociabil.se accepta orice test. are ff multe optiuni: abs inteligent, suspensie electronică, senzori presiune roti, 4 hărți de injecție, 3 moduri de condus, far pe led, computer bord etc.
  14. DORNA XC | Mountain Bike Race 2017 se va desfasura in statiunea Vatra Dornei, in perioada 29-30 iulie 2017, dupa urmatorul program: XCO (Cross-Country Olympic) - 29 iulie, XCM (XC Marathon) - 30 iulie. DORNA XC este o competitie nationala de mountain bike pentru amatori si profesionisti, inscrisa in calendarul oficial FR Ciclism 2017, care promoveaza ciclismul montan in Tara Dornelor. Cursa XCO, aflata la cea de a III-a editie, este dezvoltata pe un traseu deosebit de 4.5 km, in zona de promenada Runc - Vatra Dornei. Noutatea editiei DORNA XC 2017 o reprezinta organizarea cursei de XCM.
  15. Concurs: Sosea F/Crit Nivel: E/U23/J/Am Organizator: ACS Ciclism Dumbravita Locatie: Lugoj
  16. Ieri
  17. Ukraina, o bicicleta uitata... Haideti sa ni le prezentam aici cei ce detinem asa ceva » Post actualizat in 21 May 2017 21:03 Inca duce lipsa a catorva elemente originale, insa cu timpul le voi gasii cu siguranta. In piata din Halmagiu inca se pot gasii piese originale aduse din Ukraina. Sant convins ca mai sunt multe alte locuri si piete in tara unde se pot gasii piese pentru biciclete rusesti. Attached Thumbnails Topic preluat automat
  18. Biblesheim 20-21 mai 2017 Attached Thumbnails Topic preluat automat
  19. Daca chiar ati fost prin Valea Lunga spre Cimpina si nu v-a impresionat drumul prin Plai sau Provita in schimb gratarele si aglomeratia de pe Valea Doftanei au fost remarcate, nu stiu daca sa va cred sau faceti rute pe calculator.
  20. Mi-am pus de cateva zile o toba sport si din ce am citit, pentru a nu mai da rateuri pe evacuare trebuie anulat pair valve-ul. Astazi am dat jos rezervorul insa accesul direct la furtunele care intrau in acele valve pereche era greu, asa ca l-am obturat pe cel care intra in airbox. Am atasat o fotografie a acestuia, notat cu A. Este corect ce am facut? Mentinez ca in locul unde este bifurcatia de la acest furtun catre valve (stanga si dreapta) exista si un senzor sau alt echipament electronic pentru ca sunt conectate fire electrice. Attached Thumbnails Topic preluat automat
  21. Cind mai mergeti la Hales in loc sa virati spre Ciolanu mai mergeti 2-3 km inainte si in Valea Izvoarelor faceti dreapta prin padure spre Sarata Monteoru, o sa vedeti un drum nou, asfalt foarte bun, printr-un tunel in padure.
  22. salutare, sunt 4 catei dati spre adoptie, 2 fete 2 baieti, cum am zis mai sus au 5luni si sunt vaccinati. provin din aceeasi mama, de talie medie; stapanul lor i-a abandonat. daca sunteti interesati sunati-ma la 0751 026 996. Attached Thumbnails Topic preluat automat
  23. calatorii

    Am fost acum 3 ani pe traseul descris, nu stiam ca s-aasfaltat in Sirnea, frumoase zone.
  24. Am nevoie sa ma ajutati cu niste date de contact de la un electrician ca sa iau legatura cu el pentru ca am niste probleme la hornet Topic preluat automat
  25. Suzuki a organizat pentru presa de specialitate o sesiune de teste a noilor modele GSX-R1000 și GSX-S750 2017 pe pista circuitului Hungaroring. [embedded content] Lansate în premieră în toamna anului 2016 la Intermot, expoziția internațională de motociclete de la Köln, cele două noi modele erau așteptate pentru caracteristicile tehnice anunțate. Am răspuns invitației făcute de Suzuki România și am mers în țara vecină, la Hungaroring, unde Suzuki a pregătit o adevărată flotă de motociclete pentru test. La eveniment au participat jurnaliști din mai multe țări, principalele modele pregătite fiind GSX-R1000 și GSX-S750 2017, care puteau fi comparate cu alte motoare aflate la fața locului, GSX-S1000 și Hayabusa. Organizare perfectă, un mic bar bine asortat amplasat chiar în boxa în care se aflau motocicletele, o scurtă sedință de instruire, un program stabilit pentru toți participanții, comunicat și afișat la vedere, totul așa cum am văzut la alte evenimente similare. Fiecare invitat a fost programat pentru patru reprize de câte 20 de minute pe pistă, câte două pentru fiecare dintre modelele principale, cu pauze între reprize. În afară de reprizele programate, în pauze, adică în timpul reprizelor de test pentru ceilalți colegi, puteau fi testate alte modele aduse la pistă. Cu Suzuki GSX-S750 2017 pe circuitul Hungaroring Cu toată pregătirea minuțioasă a gazdelor, condițiile atmosferice nu au putut fi controlate și ploaia a fost prezentă în mai multe rânduri, astfel încât am avut ocazia să testăm pe pista umedă sau complet udă. Un motiv în plus să înțelegem ce posibilități au noile modele, să evaluăm comportarea sistemelor electronice implementate, controlul tracțiunii și modurile de livrare a puterii, mult mai ușor de înțeles în condiții de mers pe ud. Cu Suzuki GSX-R1000 2017 pe pista circuitului Hungaroring Filmul postat mai sus, difuzat sâmbătă 20 mai 2017 în rubrica moto a emisiunii La Volan de pe Digi24 realizat cu această ocazie, este o prezentare generală a celor două modele, nu un test. Adevăratul test tehnic urmează, GSX-R1000 fiind primul model care va fi analizat într-un material viitor. Dacă vreți să aflați mai multe amănunte despre lansarea noilor modele Suzuki, mai jos sunt articole despre acest subiect postate până acum. Cele cinci modele noi Suzuki lansate la Köln Stefan Everts a prezentat noul model Suzuki V-Strom 1000 la Intermot – filmul evenimentului Campionul Mondial Kevin Schwantz, vedeta-surpriză care a prezentat la Intermot noul Suzuki GSX-R1000R – filmul evenimentului Prezentarea noilor modele Suzuki la Intermot – spectacol de gală cu mari vedete Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  26. Suzuki a organizat pentru presa de specialitate o sesiune de teste a noilor modele GSX-R1000 și GSX-S750 2017 pe pista circuitului Hungaroring. [embedded content] Lansate în premieră în toamna anului 2016 la Intermot, expoziția internațională de motociclete de la Köln, cele două noi modele erau așteptate pentru caracteristicile tehnice anunțate. Am răspuns invitației făcute de Suzuki România și am mers în țara vecină, la Hungaroring, unde Suzuki a pregătit o adevărată flotă de motociclete pentru test. La eveniment au participat jurnaliști din mai multe țări, principalele modele pregătite fiind GSX-R1000 și GSX-S750 2017, care puteau fi comparate cu alte motoare aflate la fața locului, GSX-S1000 și Hayabusa. Organizare perfectă, un mic bar bine asortat amplasat chiar în boxa în care se aflau motocicletele, o scurtă sedință de instruire, un program stabilit pentru toți participanții, comunicat și afișat la vedere, totul așa cum am văzut la alte evenimente similare. Fiecare invitat a fost programat pentru patru reprize de câte 20 de minute pe pistă, câte două pentru fiecare dintre modelele principale, cu pauze între reprize. În afară de reprizele programate, în pauze, adică în timpul reprizelor de test pentru ceilalți colegi, puteau fi testate alte modele aduse la pistă. Cu Suzuki GSX-S750 2017 pe circuitul Hungaroring Cu toată pregătirea minuțioasă a gazdelor, condițiile atmosferice nu au putut fi controlate și ploaia a fost prezentă în mai multe rânduri, astfel încât am avut ocazia să testăm pe pista umedă sau complet udă. Un motiv în plus să înțelegem ce posibilități au noile modele, să evaluăm comportarea sistemelor electronice implementate, controlul tracțiunii și modurile de livrare a puterii, mult mai ușor de înțeles în condiții de mers pe ud. Cu Suzuki GSX-R1000 2017 pe pista circuitului Hungaroring Filmul postat mai sus, difuzat sâmbătă 20 mai 2017 în rubrica moto a emisiunii La Volan de pe Digi24 realizat cu această ocazie, este o prezentare generală a celor două modele, nu un test. Adevăratul test tehnic urmează, GSX-R1000 fiind primul model care va fi analizat într-un material viitor. Dacă vreți să aflați mai multe amănunte despre lansarea noilor modele Suzuki, mai jos sunt articole despre acest subiect postate până acum. Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  27. Noroc, Fac apel si la voi, motociclisti de pe forum. Miercuri 17 mai, in urma unui accident, un prieten de-al meu a fost lovit pe trecerea de pietoni de o masina - tranversa strada regulamentar, pe langa bicicleta. De atunci este in coma si are mare nevoie de sange. Din cate am inteles are nevoie de sangele de la sapte donatori in fiecare zi!!! IMPORTANT! se poate dona in orice oras, orice grupa de sange, cu precizarea "pentru GEORGE DRAGOS MAN, internat la SPITALUL JUDETEAN ALB, sectia ATI" http://adevarul.ro/locale/alba-iulia/mobilizare-internet-salvarea-unui-tanar-34-ani-alba-iulia-victima-unui-accident-george-man-nevoie-7-donatori-sange-zi-1_591ee8b95ab6550cb83f534f/index.html Multumesc. Topic preluat automat
  1. Încarcă mai multă activitate
  • Bine ai veit pe Comunitatea motociclistilor si biciclistilor din Romania ”Mai multi prieteni, mai uniti, impreuna pentru o idee si o pasiune fara margini” Ne-am adunat intr-o familie, frati pe sosea si camarazi in comunitate. O pasiune cu doua roti, un million de prieteni pe sa, motociclisti pe Harley sau scuteristi cu acte noi. Te-ai gandit vreodata de ce pe motocicleta nu exista marsarier? Pentru ca echilibrul este imposibil de atins atunci cand mergi cu spatele pe doua roti. Priveste in fata, mergi inainte. Asta facem noi zi de zi pe Pro-Bike. Pasiunea pentru motociclete ne-a adus la un loc si-am vrut sa cream un camin pentru cei ca noi. Suntem multi, gandim la fel, ne dorim si visam la aceleasi lucruri, avem unitate in aspiratii si ne inspiram unul de la celalalt. Ne gasesti povestile pe site, in nenumaratele topicuri scrise cu drag de membri. Am conturat online un loc ce oglindeste realitatea pe care o intalnim zi de zi. Te pregatesti sa devii motociclist? Arunca un ochi pe site si iti vei face o idee despre lumea in care pasesti. Pe forum ne poti intreba orice, fie ca esti incepator, fie ca vrei sa ne dai un sfat. Suntem aici o familie de peste 39.000 de membri. Cu unii te vei iubi, cu altii te vei contra, ca in viata, ca in orice familie. Ca pe motocicleta. stii cum intr-un grup de motociclisti pe sosea doi, trei merg in fata, doi, trei raman mai in spate? Pe Pro-Bike noi nu lasam pe nimeni in urma, stam in linie cu totii. in comunitatea Pro-Bike, ajutorul reciproc este esential. Motociclistii se ajuta intre ei ca fratii, iar membrii comunitatii stiu cum sa ofere ajutorul, dar si sa-ti dea idei pentru a te descurca singur in situatii dificile sau se te directioneze catre un prieten, care are un prieten, al carui prieten iti descurca itele. stii despre ce vorbim, lumea este mare, dar in lumea motociclistilor ne stim cu totii. Iar daca ti-e mai usor sa navighezi online, pe site ai multe instrumente utile: harta serviciilor pentru motociclisti (service-uri si magazine), harta drumurilor din Romania pentru diverse tipuri de motociclete sau harta membrilor, prin care acestia se pot contacta si isi pot vedea locatia. Ba chiar si peste 1600 de manuale de service ca sa iti poti repara sau intretine singur motocicleta. Aici suntem toti campioni. Majoritatea dintre noi suntem campioni ai tastaturii, mereu prezenti, dar altii sunt campioni adevarati, ce si-au luat inspiratia de pe site si au adaugat un strop de competitivitate genetica. Crestem talente, ne place sa indeplinim vise si sa ghidam vietile si rotile catre drumuri cu asfalt intins. Daca vrei sa vezi atmosfera destinsa din comunitatea noastra, este de ajuns sa deschizi galeria cu poze de la intrunirile si evenimentele noastre. O sa te imbeti din povestile in imagini ale calatoriilor, parfumate cu inspiratie de noi destinatii. si daca tot nu esti convins, trebuie sa ne vizitezi si in carne si oase. Ne intalnim adesea si in persoana. Pentru ca viata este prea scurta sa nu facem ceea ce ne place, am ales viata pe doua roti. Ca si tine. si tot ca tine, ne este greu peste iarna sa ne luam ramas bun de la “iubita” cu motor. Asa ca nu ne luam, dar de fiecare data cand o parasim pentru o vreme, mai aruncam o ultima privire in spate. stim ca te regasesti in cele de mai sus, asa ca alatura-te noua. Vrem sa te cunoastem, spune-ne povestea ta.
  • PRO-BIKE
    Market
    PRO-BIKE
    Forum
    PRO-BIKE Market Android PRO-BIKE Market IOS PRO-BIKE Market Android PRO-BIKE Market IOS
  • Tag Cloud

  • AutoPieseOnline24.ro