Mergi la conţinut
  • https://www.AUTOdoc24.RO

Postari noi in blog

Se afișează blog entries adăugat în ultimele 365 zile.

Tip de Conținut


Fluxul se actualizează automat     

  1. Ultima săptămână
  2. The Harley-Davidson LiveWire is once again in production. A Harley-Davidson Motor Company (Harley) representative contacted ADVRider and provided the following information: “After completing rigorous analysis this week, we have resumed LiveWire production and deliveries. Customers may continue riding their LiveWire motorcycle and are able to charge the motorcycle through all methods. Temporarily stopping LiveWire production allowed us to confirm that the non-standard condition identified on one motorcycle was a singular occurrence. We take pride in our rigorous quality assurance measures and our drive to deliver the world’s best motorcycles.” That’s certainly great news for the MoCo and hopefully for the LiveWire. Harley is depending on it to be its halo model for its upcoming lines of electric motorcycles and scooters. The 2020 Harley-Davidson LiveWire. Photo credit: Harley-Davidson Unverified reports indicated the problem was with one of the bike’s charging ports. Although Harley doesn’t directly state that this was the problem, it does indicate “Customers may continue riding their LiveWire motorcycle and are able to charge the motorcycle through all methods” which seems to infer that the problem occurred somewhere in the charging system. The even better news for Harley is that the issue is a one-off problem, not one found throughout the product line. We will keep you up to date with more information as it becomes available. Vezi sursa
  3. Test Yamaha Tracer 900: Rapidul de Iwata

    Am testat sport-tourerul de cilindree medie de la Yamaha, în toate situațiile imaginabile. Tracer 900 este derivat din naked-ul agresiv MT-09 și reușește să împace destul de bine capra pilotajului agresiv și entuziast cu varza confortului la drum lung. Foto: Dragoș Savu Nu sunt la primul contact cu Yamaha Tracer 900, dar această ultimă versiune este oarecum nouă pentru mine. Sunt un fan declarat al tricilindrului de 850 cmc de la Yamaha, un motor nu doar performant, ci plin de personalitate, un propulsor care-ți face inima să bată mai repede și te roagă să tragi de gaz. Tracer 900 este o încercare a celor de la Yamaha de a împacheta acest motor cu o poftă de viață de-a dreptul contagioasă într-un pachet mai confortabil, mai practic și mai rațional decât MT-09, un naked foarte dornic să „rupă lanțul” și să te lase fără permis. Inițial, pe vremea când modelul se numea MT-09 Tracer și am avut primul meu contact cu el, mi s-a părut o idee destul de reușită, dar motorul era în continuare prea agresiv, suspensiile și șaua prea dure pentru confort la drum lung, deci nu cel mai nimerit compromis pentru sport-touring (căci era mult mai mult sport decât touring). Noul model, actualizat pentru ultima dată în 2018, promite să rezolve multe dintre problemele observate la prima generație. Motocicleta îmi place încă dinainte să urc în șa. Tracer 900 arată foarte bine din toate unghiurile, având silueta potrivită, culori nimerite și o carenă frontală foarte atrăgătoare. Motocicleta este modernă, elegantă și interesantă, fără să atragă prea mult atenția. De la ghidon, poziția în șa este excelentă, triunghiul șa-ghidon-scărițe fiind cât se poate de nimerit pentru rideri de toate taliile. Șaua este reglabilă pe înălțime în două poziții (850 și 865 mm), parbrizul se poate regla pe înălțime cu o singură mână și bordul complet digital oferă destul de multe informații și este ușor de urmărit. Există trei moduri de pilotaj selectabile de la ghidon, plus control al tracțiunii pe două niveluri decuplabil și ABS. Gențile laterale prezente pe exemplarul testat se integrează foarte bine în designul general al motocicletei și par încăpătoare și ușor de manevrat. La o primă privire și atingere, finisările sunt excelente peste tot, de la profunzimea straturilor de vopsea și de lac până la aspectul și calitatea fabricației la piesele din plastic, butoane, ghidon etc. Pentru prețul de 10.600 de euro, Tracer 900 oferă deja mult. Dacă merge la fel de bine cum arată și cum este făcută, e un chilipir. Evident, motorul îmi place foarte mult. Poate mai mult acum decât oricând, pentru că, indiferent de modul de pilotaj selectat, a dispărut aproape complet acea smuceală enervantă atunci când deschizi prima dată gazul. Motorul trage lin și previzibil atunci când vrei, dar are sălbăticia care l-a consacrat când îi ceri mai mult. Doar că acum parcă nu te trage atât de tare spre mers repede și agresiv, ci se mulțumește și cu un stil mai liniștit. Echilibrul maselor este altul și rezervorul este mai mare decât la MT-09, iar transmisia pare etajată mai lung, astfel încât motocicleta nu mai vrea să se ridice pe o roată la cea mai mică provocare, nici dacă îi decuplezi excelentul sistem de control al tracțiunii. Dar este, în continuare, foarte ușor să atingi viteze care nu pot fi menționate în public fără teama unei amenzi luate retroactiv. Motorul cu trei cilindri accelerează mai tare decât se înțelege din datele tehnice (putere maximă 115 CP, cuplu maxim 87,5 Nm) și Tracer 900 poate, datorită poziției confortabile și parbrizului care protejează decent, să susțină viteze de croazieră de peste 160 km/h în deplin confort. La înălțimea mea, mi-aș fi dorit un parbriz mai lung, astfel încât să nu fiu nevoit să mă aplec la viteze mai mari, dar există opțiuni în această direcție, atât de la producător cât și after-market. De asemenea, cei mai pretențioși vor obiecta și referitor la nivelul destul de puternic al vibrațiilor, la anumite turații. Dar, la drum întins, chiar și după porțiuni petrecute la viteze mari pe autostradă, nu am simțit acele tipice furnicături în mâini cauzate de vibrațiile de frecvență înaltă. Suspensiile sunt mult mai confortabile acum decât la prima generație, dar acum sunt mai degrabă prea moi pentru o utilizare sportivă pe viraje. Sesiunile rapide pe circuit cam ies din discuție, căci furca și amortizorul spate permit încărcarea bruscă și exagerată la schimbările de sarcină și nu îți dau siguranță dacă pilotezi agresiv. Dar, pe stradă, dacă ai un stil fluid și elegant (cum ar trebui să ai cu o astfel de motocicletă la drum lung), Tracer 900 schimbă direcția foarte frumos, stă precis pe trasă și este o bucurie de pilotat în ritm alert. Frânele sunt mai mult decât adecvate, atât ca putere, cât și ca dozabilitate, iar sistemul ABS nu este deloc invaziv. Controlul tracțiunii funcționează exemplar, dar motocicleta generează suficientă aderență mecanică prin suspensiile destul de moi încât să nu simți nevoia de acest sistem decât pe suprafețe foarte alunecoase. Confortul la drum lung este mai mult decât decent, atât pentru rider, cât și pentru pasager, cu o șa amplă, suficient de bine capitonată, suspensii confortabile și o poziție ergonomică. În oraș, motocicleta se manevrează ușor și intuitiv și gențile laterale nu te încurcă aproape deloc, căci nu depășesc lățimea ghidonului. Pentru drum întins, mi-aș fi dorit un pilot automat, mai ales pe autostradă (pe un model touring, devine deja indispensabil) și, pentru pilotaj sportiv pe viraje, un quickshifter ar fi fost interesant. Una peste alta, Yamaha Tracer 900 oferă enorm pentru prețul de listă de 10.600 de euro: confort peste medie, dotări interesante, calitate a fabricației și o reputație de fiabilitate, comportament echilibrat și distractiv pe viraje și polivalență cât cuprinde. Ne-am dori doar un parbriz mai mare și opțiuni mai în pas cu vremurile, plus niște suspensii mai bine susținute pentru pilotaj sportiv. În rest, gaz și voie bună! DATE TEHNICE Motor 3 cilindri, 847 cmc, DOHC, răcit cu lichid Putere 115 CP la 10.000 rpm Cuplu 87,5 Nm la 8.500 rpm Transmisie cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei Suspensii față furcă inversată reglabilă, spate monoamortizor reglabil Frâne față 2 discuri de 298 mm, etriere radiale cu 4 pistonașe, spate 1 disc de 245 mm, ABS Masă proprie 214 kg cu plinurile făcute Preț 10.600 euro (www.yamaha-motor.ro)
  4. Turul lui Fabio Wibmer de-a lungul Germaniei!

    Köln, Hamburg și Berlin sunt orașe care par să ofere totul pentru o tură reușită de urban freeride și trail biking. Tot ce trebuie să faci este să găsești locațiile potrivite, iar austriacul Fabio Wibmer exact asta face, le scoate din anonimat. Cum fanii nu sunt niciodată neglijați, Fabio îi invită la Berlin la „Fabio’s Mellowpark Session” pentru a sărbători marele final al turului. (foto copertă © Hannes Berger / Red Bull Content Pool) [embedded content] Sursa: Freerider
  5. Now, you can supercharge your minibike

    Minibikes: They’re lots of fun, if you don’t mind going slow. But what if you’ve got the need, the need for speed? If you need to take your Grom to the limit (or maybe the CT125, if it actually makes it to market?), you’ll need to burn more fuel/air mixture. You can do that by putting on a big bore kit, putting in a bigger engine … or going to forced induction. But who would be crazy enough to build a supercharger for a minibike? The people at s-charger.com, that’s who! Most of the motorcycle world is concerned with mad horsepower gains for hyperbikes like the Suzuki Hayabusa by adding on aftermarket superchargers. Or, in Kawasaki’s case, adding them to production models, like the upcoming Z H2. However, there are still some out there in the aftermarket world who believe in delivering power to the people, and that’s where s-charger.com comes in. The site sells superchargers for small-capacity motorcycles, specifically aimed at either the 50 cc or 125 cc segments. The supercharger for the 50 cc range comes fully-assembled (you still have to install it, of course). The 125 cc supercharger comes as more of a DIY kit; you get the parts, and put them together yourself. There’s a rundown of each kit and its components here. Pricing is $499 for the 50 cc kit, and $699 for the 125 cc kit. You can see a simulated assembly video below: [embedded content] Of course, this is really just silly fun, as no supercharger is going to turn your 50 or 125 into a firebreathing tire-burner. But, if you’ve got a long winter of no riding ahead, and a few hundred bucks to spend, what could go wrong? Vezi sursa
  6. BMW Confirms Four EICMA Bike Reveals

    BMW Motorcycles has confirmed that it will unveil four new motorcycles at this year’s EICMA show. The models that are being revealed are not clear. Our bets are on the following bikes: R 18 cruiser F 850 RS Updated S 1000 XR sport tourer Latest generation S 1000 R streetfighter R 18 Cruiser The R18 cruiser and the F 850 RS are brand new models for the German manufacturer. The S1000XR and S 1000 R are the latest iterations of existing models. With its minimalistic bodywork, the R18 cruiser is a “neo-retro” design. It comes equipped with a new 1.8-liter boxer twin engine. Apparently, this engine will feature both air and oil cooling. BMW has not released performance figures for this machine. The concept version of BMW’s new R 18 cruiser. Photo credit: BMW F 850 RS The F 850 RS is also an all-new machine and was first seen under the name Concept 9cento. It will likely feature the same engine that currently powers the brand’s F 850 GS adventure bike. That engine provides about 90 HP and 63 lb-ft of torque. If the F 850 RS is around the Concept 9cento platform, BMW claims that the Concept 9cento is designed around: …the idea of bringing the fundamentally different segments of touring and sport together under one roof. The challenge lay in developing a motorcycle to meet the needs of tourers – without seeming plump and slow – not forgetting to be agile, light and sporty at the same time. [embedded content] S 1000 XR Also making a bow likely will be the latest version of its S 1000 XR sport-tourer. The revised machine is the touring variant in the S 1000 model range. The same engine powering the 2019 S 1000 RR superbike making a claimed 205 HP with 83 lb-ft of torque is rumored. BMW’s current S 1000 XR. Photo credit: BMW S 1000 R Last to be revealed is BMW’s latest iteration of the current S 1000 R model. The German manufacturer hopes that the revised machine will reinforce the brand’s position in the liter-class streetfighter segment. BMW’s current S 1000 R. Photo credit: BMW We’ll be covering EICMA and have more details as they become available. Vezi sursa
  7. Abia întorşi de la Castelul Bran, unde au contribuit la un nou concept de concurs, de la apusul la răsăritul soarelui, echipa NoMad revine cu a şasea ediţie a “MoonTimeBike”, tradiţionala competiţie de încheiere a sezonului de mountain bike. Sunteţi aşteptaţi, sâmbătă seara, 19 octombrie, în Parcul Tineretului, după ora 18, la singurul concurs de biciclete desfăşurat noaptea, în Bucureşti. Într-o atmosferă spectaculoasă creată de diverite efecte, reflectoare, făclii, luminile concurenţilor, fum, muzică şi alte surprize oferite de organizatori, îi veţi putea vedea în acţiune pe cei mai buni rideri din ţară. Spre deosebire de majoritatea curselor, aceasta va fi mai uşor de urmărit de către spectatori pentru că cicliştii vor parcurge de mai multe ori traseul. Pe lângă zona de Start/Sosire, de la intrarea în parc dinspre Liceul Gheorghe Şincai, vor exista mai multe locuri de spectatori, la urcări, coborâri sau lângă obstacolele create artificial. Nu uitaţi să aduceţi cu voi şi instrumente care să facă zgomot pentru a-i încuraja pe concurenţi! Dupa concurs si premiere distracţia se va muta la Club Daimon, locul tradiţionalei petreceri de final de sezon! [embedded content] Datorită spaţiului redus, numărul concurenţilor este limitat şi au fost selectaţi doar aceia cu rezultate bune la principalele concursuri de mtb. Traseul de tip Cross Country Olympic (XCO) a fost pus la punct de organizatori într-un timp record, fiind variat şi provocator, cuprinzând alei, poteci, podeţe, trepte, urcări şi coborâri pe asfalt şi teren accidentat şi având o diferenţă de nivel de 120 de metri pe tur. Un traseu spectaculos, cu o buclă în apropierea zonei de Start/Sosire şi cu de-acum consacrata maşină pe post de obstacol. Lupta pentru podiumurile de la fiecare categorie va fi şi de această dată aprigă. Vor fi premii de peste 10.000 de lei la 7 categorii şi vor exista medalii pentru fiecare finisher. Nu se poate face o predictie cine are cele mai multe sanse de castig, unul din favoriti este Lucian Logigan (Scott Geiger), câştigător de două ori al competiţiei, Ede Molnar ultimul castigator al editiei trecute are si el sanse importante, însă oricare dintre ceilalţi concurenţi de la Elite poate urca pe cea mai înaltă treaptă a podiumului mai ales acum la final de sezon cand exista schimbari de forma. NoMad Merida CST va avea o echipă puternică, alături de Vlad Dobre si Cristian Stan si tânărul Patrick Pescaru (categoria 15-18 ani), care după un sezon remarcabil putând constitui marea surpriză a cursei. Mai ales ca el avand 17 ani nu a putut lua startul impreunca cu cei de la elite sa se poata compara in concursurile de XCO. Tot la masculin Jozsef Malnasi reprezentantul Carcover e si el printre favoriti.Sâmbătă seara, a şasea ediţie a “MoonTimeBike”, în Parcul Tineretului din Capitală La feminin, va fi un duel sportiv pasionant între coechipierele NoMad Merida CST, Suzanne Hilbert şi Salome Bondor. Duel care a caracterizat tot sezonul fetelor cu diferite rasturnari de situatie Totodata va fi si un duel al fotografilor pentru ca nu e foarte usor sa faci fotografie sportiva noaptea. S-au anuntat cateva nume mari cum sunt: Mihai Stetcu, Bogdan Buda, Attila Szabo, Traian Olinici, Mosloc Andrei. Competiţia se bucură de susţinerea prietenilor de la RedBull si partenerilor entuziaşti: SiS, Carrefour, Titan, Doncafé, Daimon Club. Sursa: Freerider
  8. Commencal a anunțat versiunea nouă 2020 a modelului lor de DH Furious. Acesta folosește un cadru din aluminiu 6069 pentru o durată de viață mai lungă și o geometrie mai dinamică, iar rider-ii care au testat-o în Bike Park-ul Vallnord din Andorra sunt încântați. Roțile sunt de 27.5 și există trei versiuni de echipare. Numele Furious nu e nou în gama Commencal, dar modelul 2020 a fost complet reproiectat. Folosind roți de 27.5 și geometrie nouă, promite să fie mai rigid, mai dinamic și mai agil decât versiunea anterioară, fără să piardă din simplitate și manevrabilitate. Pentru a celebra lansarea, Commencal a făcut un mic video de 10 minute cu titlul ”Our Own Way”. [embedded content] Furious vine din start cu un cadru din aluminiu 6069, care ar trebui să aibă o viață mai lungă decât modelul anterior din aluminiu 6061. Rigiditatea a crescut pentru a îmbunătăți precizia direcției și controlul la aterizările după salturi mari. Bascula are două poziții posibile pentru a regla modul de funcționare – senzitiv (pentru aderență mai bună) sau dinamic (pentru un răspuns mai bun). Ambele curbe sunt mai liniare decât cele ale modelului anterior, pentru un contact mai bun cu solul și confort pe toată cursa suspensiei. Alte elemente ale cadrului includ protecții pentru furcă din spumă de silicon cu memorie, o protecție de chainstay din material cu două densități și cu șanțuri și o placă de protecție pentru downtube. Design-ul seat tube-ului a fost revizuit pentru a permite introducerea de tije cu cursa mai lungă. Toate versiunile Furious folosesc transmisii SRAM 1x cu chain guide de la e*thirteen. Sunt disponibile 4 mărimi, toate cu roți de 27.5, cu chainstay-urile scurtate la 435 mm. Commencal recomandă o pipă de 40-50 mm, toate modelele venind astfel echipate. Există trei echipări disponibile pentru Commencal Furious, dar greutățile nu au fost încă anunțate. Furious Race costă 4799$, are o furcă RockShox Boxxer Ultimate, amortizor RockShox Super Deluxe Ultimate DH și transmisie SRAM GX/X01 cu 7 pinioane. Furious Essential costă 3899$ are o furcă Fox 40 Performance Elite, amortizor Fox Float X2 Performance și o transmisie SRAM GX cu 7 pinioane. Furious Ride costă doar 2999$, are o furcă RockShox Boxxer Select, amortizor RockShox Super Deluxe Select și transmisie SRAM GX cu 10 pinioane. Furious este disponibil pentru precomandă ca model 2020. El va fi oficial în stoc din februarie 2020. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  9. Foto spion: Noul BMW R 18!

    Se pare că vor exista două versiuni ale marelui cruiser bavarez: una de bază și una „touring”, cu parbriz înalt, genți laterale și far triplu în partea frontală. Iată imaginile spion ale noului cruiser din Munchen, cu motor boxer de 1.800 cmc. BMW are de gând, probabil, să dezvăluiască oficial noul R 18 la EICMA, luna viitoare. Dar doi fotografi șireți le-au stricat puțin planurile bavarezilor. Primele poze au apărut atunci când transportatorii motocicletei au lăsat să se vadă câte ceva sub husele care acopereau noile modele. Apoi, colegii spanioli de la Motociclismo.es au publicat câteva poze cu noile modele BMW în timpul testelor pe stradă. Pozele efectuate de Angel Sanchez la granița dintre Italia și Franța dezvăluie noul R 18 în două versiuni, una simplă și una mai „touring”, cu parbriz înalt și genți laterale. Dar diferențele nu se opresc aici: versiunea mai touring are trei faruri rotunde, cu cel din centru mai mare și cele laterale mai mici, în timp ce pe versiunea de bază există un singur far mare. Și sistemul de evacuare pare diferit la cele două versiuni, dar cel montat pe versiunea de bază ar putea fi doar un prototip utilizat pentru teste. Pare mult mai puțin finisat decât cel de pe versiunea touring, care este, de altfel, identic cu cel din pozele spion apărute anterior. Cadrul este foarte similar cu cel al lui Concept R18, transmisia este cu cardan, furca este tradițională, există și amortizor de ghidon și în centrul atenției se află uriașul boxer de 1.800 cmc, care va fi cu siguranță alimentat prin injecție pe versiunea de serie (spre deosebire de concept), pentru că va trebui să respecte normele Euro 5 și să se alinieze standardelor moderne în materie de facilitate a utilizării și opțiuni (moduri de pilotaj, controlul tracțiunii etc.). Versiunea definitivă a noului BMW R 18 ar putea apărea în cursul anului 2020, dar, pentru că motocicleta pare să fie deja gata, o vom vedea probabil la EICMA, luna viitoare, probabil în mai multe versiuni: bagger, cruiser și touring.
  10. Strava a anunțat că aplicația lor de smartphone nu va mai oferi suport pentru conectarea senzorilor Bluetooth și ANT+, o veste proastă pentru cei ce își înregistrează turele cu telefonul! Aceștia au motivat decizia cu faptul că au descoperit un bug ce face ca împerecherea senzorilor de puls și de putere pe Bluetooth să provoace blocarea aplicației. Pentru a evita asta, aplicația Strava nu va mai permite conectarea directă a dispozitivelor pe Bluetooth și ANT+, deoarece marea majoritate a celor ce înregistrează turele direct cu telefonul nu folosesc astfel de senzori. Nimic nu se schimbă pentru cei ce înregistrează turele cu computere de bicicletă sau ceasuri cu GPS cum ar fi cele Garmin, dar cei ce folosesc doar aplicația pentru înregistrare nu vor mai putea să capteze datele despre putere și puls. Strava spune că dorește să ofere o aplicație stabilă și sigură atunci când e folosită pentru înregistrarea turelor și că măsura va îmbunătăți enorm stabilitatea aplicației. Schimbarea se va produce din 28 octombrie iar Strava recomandă ca toți cei afectați să folosească alte aplicații de smartphone care încarcă apoi automat activitățile în Strava. Sursa: Freerider
  11. Ducati Teases Its New V-4 Streetfighter

    A while back, we told you about Ducati’s decision to unveil its 2020 motorcycle lineup before EICMA. The Italian brand decided that it would reveal its 2020 bikes during World Ducati Week and that includes the V-4 Streetfighter. A picture of the Ducati V-4 Streetfighter that raced Pikes Peak. Photo Credit: Ducati So now the teasing has begun and Ducati is giving us brief glimpses of its new V-4 powered Street Fighter. You don’t get to see much though. A dimly lighted front end of the machine and the shadow of fork legs is about the only glimpse of the machine you get. [embedded content] But the video goes on to reveal a bunch of items that the new Streetfighter will have. It’s a fairly long list and it goes like this: Desmosedici Stradale Biplane wings Panigale V4 electronic suite 178 kg High handlebar – fairing (no fairing) 208 hp @ 12,750 I don’t know but I’ve been roped in. Even though I really haven’t seen the final machine. Ducati has done its teasing homework and now I’m really interested. After seeing the teaser, I can’t wait for the V-4 Streetfighter 23 October 2019 reveal at 11:30 CEST. Good work Ducati, I’m hooked. Vezi sursa
  12. Wolf Tooth Headset Extender modifică geometria bicicletei

    Cum MTB-urile moderne primesc mereu geometrii cu unghiul furcii tot mai mic, iată că există și metode de a modifica bicicletele mai vechi la o formă mai nouă. Noul Headset Extender de la Wolf Tooth mută rulmentul inferior al cuvetelor pentru a obține o geometrie mai agresivă, poate și cu schimbarea furcii cu una modernă cu un offset mai mare. De asemenea, ar putea fi util pentru a păstra geometria bicicletei la trecerea la o furcă cu cursă mai mică sau la furcă rigidă. Oricum, ideea e că adaptorul oferă o posibilitate simplă de ajustare. Pe lângă deja binecunoscutele foi de angrenaj, manetele dropper și un clește performant pentru lanț, Wolf Tooth mai produce tot felul de mici accesorii care rezolvă mici probleme și adaptări ale bicicletei, cum ar fi Road și Goat Link ce permit instalarea deraioarelor pe pinioane mult mai mari decât cele pentru care au fost proiectate. Noul lor accesoriu ar putea să intre în această categorie, de gadget-uri utile. Prin adăugarea extensiei la cuvetele inferioare, monoblocul se ridică puțin iar unghiul furcii scade. Astfel bicicleta ar trebui să aibă o stabilitate mai bună la coborâre și la viteză mare. Dar scăderea unghiului furcii fără schimbarea offset-ului furcii va adăuga la distanța dintre roți, ceea ce va micșora manevrabilitatea la viteză mică, din acest motiv bicicletele moderne primesc și furci cu offset modern. Multe biciclete ce pot fi folosite atât cu roți de 29 cât și cu 27.5 vin deja echipate cu un astfel de distanțier demontabil, însă acum fiecare are posibiltiatea să facă asta pe bicicleta lui. Wolf Tooth spune că adaptorul poate să ajute și la păstrarea geometriei actuale dacă se montează altă furcă. Montarea unei furci rigide pe un cadru conceput pentru furcă cu suspensie necesită o înălțare, de asemenea și schimbarea unor furcii diferite de șosea, cross, gravel sau bikepacking. Extensia adaugă 10 mm la înălțimea headtube-ului, lucru care va avea un impact destul de mic în geometria bicicletei, probabil mai puțin de 0.5 grade de reducere în unghiul furci și o modificare de sub 5 mm a înălțimii monoblocului, dar există șansa ca asta să facă bicicleta mai adaptată nevoilor. Adaptorul e conceput și fabricat în SUA din aluminiu 6061 și are o greutate între 62-68 g. Adaptoarele sunt vândute separat, fără rulmentul superior și include un rulment etanș Enduro din oțel. Wolf Tooth oferă și o colecție completă de cuvete fabricate cu precizie mare în Minnesota, pentru orice model de bicicletă. Adaptoarele Wolf Tooth Lower Headset Cup Extension costă 55$ dar stocurile sunt deja terminate, însă când vor reveni în ofertă vor fi disponibile în două versiuni: EC pentru rulmenți de 1.5 cu cupe externe ce se potrivesc în headtube de 49 mm sau ZS cu Zero Stack pentru headtube de 56 mm. Modelul EC va fi disponibil în culorile roșu, albastru sau negru iar cel ZS doar negru. Momentan pe pagina producătorului se poate alege să fie trimisă o notificare când produsul revine în stoc. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  13. BMW R18 cruiser is spied again

    Just a few days before the craziness of the 2019 motorcycle show season kicks off, the BMW R18 retro-cruiser has been spotted again (see it here). Rumors of a new BMW boxer of gargantuan proportions began circulating last year, coming to a head in the fall when it was featured in a Custom Works Zon machine, and then again in the spring when Revival Cycles built a high-profile custom around it. Then, shots of BMW’s own R18 machine appeared online, showing a bike with incredibly spartan lines, powered by an oil/air-cooled 1,800 cc boxer. In an age when traction control, wheelie control, launch control, even thought control (Just kidding! we think …) are standard, the R18 prototype was very stripped-down in its first appearance last May. Forget leaning ABS—the only electronics on this thing were the lights and ignition. Overall, the design was a weird mix of that bobber look that’s hijacked the retro scene lately, mixed with vintage Euro roadster lines. This is a machine that looks like something Lord Peter Wimsey would ride, or maybe T.E. Lawrence, if he wasn’t so attached to Brough Superiors. Even after BMW brought the prototype to show off at Sturgis this summer, there was still some will-they-or-won’t-they confusion, with no official confirmation of the bike’s arrival, at least not for 2020. However, BMW’s French dealers are now taking deposits on the bike, so it’s pretty much a done thing. The photos, which have mysteriously appeared in multiple publications with no real indication as to their origins, show a couple of differences from the model flogged around last summer. The front wheel looks smaller, and those tasty fishtail mufflers have been replaced. There’s also a light bar bolted on. We’d guess that means the production R18 will have quite a bit more electro-trickery than the concept, although no doubt the designers will still have emphasized a stripped-down look. We’ll know for sure when it’s unveiled at EICMA. Vezi sursa
  14. Triumph Teases The New Thruxton RS

    As EICMA gets closer, the manufacturers are starting to get itchy. Teaser videos are popping up trying to generate buzz for new bike reveals. Take for example the new Triumph Thruxton RS. Triumph has jumped on the bandwagon with a very, very short 10-second video of the new Thruxton RS. Frankly, not much is visible other than the bike’s side plate with Thruxton RS on its side. [embedded content] You get a glimpse of the tank, fuel delivery system, seat, and the engine. But that’s about it. Oh yeah, you get to see the key unlocking mechanism for the seat. Oh wow, not. At the end of the video, you see “New Thruxton RS – The Legend Evolves”. There’s no indication when the reveal will take place, but likely during EICMA sometime. I like teaser videos and understand they should be minimalistic. But did this video generate much excitement? What do you think? Could Triumph have done better? Tell us in the comments below. Vezi sursa
  15. Propriul nostru drum

    “Propriul nostru drum” este un film în care care Hugo Frixtalon, Amaury Pierron, Paul Couderc și Thomas Estaque ne reamintesc de ce iubim bicicletele. [embedded content] Sursa: Freerider
  16. Pe final de sezon, deși lupta pentru titlu s-a încheiat, încă se întâmplă suficiente lucruri în agitatul padoc al Motomondialului cât să ne mențină atenția trează. Weekendul care urmează, cu ocazia Marelui Premiu al Japoniei, Jorge Lorenzo va deveni cel mai tânăr pilot din istorie care ajunge la 200 de curse disputate în clasa regină, la 32 de ani și 169 de zile. Dar întrebarea care este pe buzele tuturor e „de câte curse va mai avea parte Lorenzo ca pilot pentru Repsol Honda?” Asta pentru că tocmai s-a anunțat oficial că Johann Zarco îl va înlocui pe Taka Nakagami pentru ultimele trei etape ale sezonului în echipa LCR Honda, căci japonezul va fi nevoit să se opereze în urma unor accidentări și va fi nevoit să stea pe tușă o vreme destul de îndelungată. Multă lume este de părere că aceste trei curse ar putea fi un test pentru francezul care a părăsit prematur echipa de uzină KTM anul acesta. Dacă Zarco se va descurca bine pe motocicleta Honda RC213V 2018 a lui Nakagami și Lorenzo continuă să nu producă rezultate până la finalul sezonului, s-ar putea ca spaniolul să fie evacuat din echipa de uzină Honda înainte să-și termine contractul, la finalul sezonului viitor, în favoarea francezului. Desigur, va mai trece multă apă pe Dâmbovița (sau pe Sena, dacă vreți) până să se întâmple așa ceva. Asta pentru că Honda RC213V este o motocicletă nărăvașă, care seamănă destul de mult ca stil cu prototipul KTM RC16 care i-a distrus orice speranță a lui Zarco la un rezultat bun. Între timp, Lorenzo declară că nu va mai primi piese noi sezonul acesta și că se concentrează pe găsirea unor setări și a unui stil de pilotaj care să funcționeze cu motocicleta Honda: „Eu și echipa avem câteva idei pe care vrem să le încercăm la Motegi și sperăm ca acestea să ne ajute să ajungem acolo unde ne este locul. Am amintiri plăcute de la acest circuit și va fi frumos să alerg în fața fanilor japonezi pentru prima dată ca pilot Honda.” Jorge Lorenzo a declarat pentru cotidianul spaniol „El Pais” că are același nivel de talent ca în anii în care a devenit campion mondial și că doar problemele cu accidentările și adaptarea la Honda îl trag înapoi. Problemele lui Lorenzo au făcut ca, în ciuda celor 14 podiumuri în 15 etape pentru Marc Marquez, echipa Repsol Honda să fie condusă în clasamentul general de echipa Ducati cu 19 puncte. Acum, după ce Marquez a luat titlul cel mai important, presiunea este pusă pe ambii piloți pentru a rezolva titlul la echipe și la constructori. Între timp, Andrea Dovizioso a mai cochetat o dată cu motorsportul pe patru roți, participând la evenimentul Rally Legend din San Marino la volanul unei mașini de raliu Audi. Deși Taka Nakagami va rata ultimele trei etape din acest sezon, s-a confirmat semnarea unui nou contract între Honda și pilotul japonez, care va alerga pentru LCR și în 2020. Valentino Rossi s-a declarat nemulțumit de rezultatele obținute în ultimele curse și spune că va dori să încerce „alte soluții, ceva diferit” pentru Motegi, ca să încheie seceta de podiumuri care durează deja de 12 curse, ce mai îndelungată perioadă de absență de pe podium a Doctorului din 2011 încoace, de când era la Ducati. Iată cum stau lucrurile cu locurile piloților în echipe pentru sezonul următor. În afară de un loc în echipa de uzină KTM (înlocuitorul lui Zarco, plecat prematur, care se pare că va fi Mika Kallio), totul este aranjat pentru anul viitor. Lupta pentru contracte în 2021 va fi, însă, foarte acerbă, căci majoritatea piloților au contracte care expiră la finalul sezonului viitor. Repsol Honda: Marc Marquez (Finalul lui 2020) Jorge Lorenzo (Finalul lui 2020) Monster Yamaha: Maverick Vinales (Finalul luif 2020) Valentino Rossi (Finalul lui 2020) Ducati Team: Andrea Dovizioso (Finalul lui 2020) Danilo Petrucci (Finalul lui 2020) Suzuki: Alex Rins (Finalul lui2020) Joan Mir (Finalul lui 2020) Red Bull KTM: * Johann Zarco (Finalul lui 2020) Pol Espargaro (Finalul lui 2020) Aprilia Gresini: Aleix Espargaro (Finalul lui 2020) Andrea Iannone (Finalul lui 2020) Tech3 KTM: Miguel Oliveira (contract KTM, finalul lui 2020) Hafizh Syahrin (contract Tech3, finalul lui 2019) Brad Binder (contract KTM, finalul lui 2020) LCR Honda: Cal Crutchlow (contract HRC, finalul lui 2020) Takaaki Nakagami(contract HRC, finalul lui 2020) Pramac Ducati: Francesco Bagnaia (contract Ducati, finalul lui 2020) Jack Miller(contract Ducati, finalul lui 2020) Avintia Racing Karel Abraham (finalul lui 2020) Tito Rabat (finalul lui 2021) Petronas Yamaha Sepang Team: Franco Morbidelli (finalul lui 2020) Fabio Quartararo (finalul lui 2020)
  17. Sena introduces the 10C EVO

    Sena has brought out the latest offering in its combined helmet comm/action camera line, the 10C EVO. Action cameras are nothing new, with GoPro and then a whole host of imitators flooding the market in the past decade, including Sony, the only company that has really challenged GoPro’s dominance in the last few years—there have been many other options (Contour, Drift, Jakd, etc.), but none of them have really threatened GoPro. However, Sena has provided a functionality that’s unique: the ability to combine its helmet communication systems with an action camera. The 10C line of communicator/camera units allows riders to integrate their in-comm sounds with their riding footage, eliminating post-production splicing of soundtracks and other faffing about. The 10C EVO allows riders to shoot 4K footage at 30fps (earlier 10C models shot 1080p). The 10C EVO has burst, single shot and time laps mode, and uses microSD cards up to 128 GB in size, which is plenty of space for most riders. No word on battery life, though; it likely varies drastically, depending how much you’re using the comm system. Speaking of which, the 10C EVO allows four riders to connect their comm sets at the same time. You can connect your mobile devices to the 10C EVO to listen to music via Bluetooth, or you can use the FM radio function. You can also use the Bluetooth hookup to listen to turn-by-turn navigation from your mobile device. And, you can control the camera via your mobile device through the Sena Camera App and Sena Headset App. Current pricing is $399 US. More details here. Vezi sursa
  18. Norco a reproiectat mai agresiv modelul de trail Optic

    Modelul 2020 Optic a fost dezvoltat de Norco pe potecile din munții ce înconjoară zona Vancouver unde este sediul companiei și e destul de diferit față de versiunile anterioare. Norco a re-examinat fiecare detaliu a modelului anterior Optic pentru a transforma și optimiza geometria și comportamentul pentru viteză mare pe trail. Norco spune că noul Optic va oferi mai multă încredere caniciodată pentru a ataca la viteză maximă obstacolele, oricum mai multă decât ar inspira suspensia de 140/125 mm. Aspectul acesta se vede și din filmul de prezentare cu Bryn Atkinson. [embedded content] Norco Optic 2020 rulează pe roți de 29 și e cea mai agresivă bicicletă cu cursă scurtă din colecția producătorului. E chiar foarte greu să fie comparată geometria acesteia cu cea a modelului Optic 2019 deoarece ele diferă în foarte multe aspecte. Norco Optic 2020 primește o cursă mai mare a suspensiei la ambele roți, de 140/125 mm, seat-tube-ul e mai puțin înclinat, la 76 de grade iar unghiul furcii e mai mic, de 65 de grade. Top tube-ul e mai lung iar reach-ul a crescut la toate mărimile, cu 450 mm în mărimea M. Cu o suspensie de tip horst link, Norco Optic are o susținere bună pentru pedalat la începutul cursei, după care sensibilitatea crește. Astfel, pedalatul e confortabil în zona de sag, dar odată intrat pe zona mai adâncă a suspensiei face trecerea peste obstacole foarte eficientă. În ciuda cursei mici a suspensiei, bicicleta poate fi comparată cu modelul cu cursă mai lungă, Sight. Geometria și cinematica suspensiei au fost gândite pentru suport în virajele dure și stabilitate la aterizări și pe obstacole. Toate versiunile Norco Optic au triunghiul față din carbon și cel din spate din aluminiu, fiind dotate cu o furcă Rockshox Pike de 140 mm. Toate au frâne puternice cu 4 pistoane și discuri de 180 mm și anvelope Schwalbe de 2.35 din material moale, cu spațiu pentru anvelope până la 2.6, favorizat de butucul Boost 12×148 mm din spate. Cadrul Optic are o înălțime destul de mică (680 mm în mărimea M) datorită seat tube-ului destul de scurt. Totuși forma acestuia permite montarea de tije dropper cu cursa destul de lungă. Norco Optic va fi gata de livrare în noiembrie 2019, în mărimi între S și XL. Va fi disponibilă în 7 variante de echipare: la 7499$ e modelul de top Norco Optic AXS cu transmisia electronică și dropper-ul SRAM AXS, roți Crank Brothers din carbon și butuci Industry Nine. La celălalt capăt al spectrului e modelul Optic C3 W la 3599$ echipat cu SRAM NX Eagle, frâne Shimano BR-M420 și roți cu butuci Novatec și jante Stans Flow. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  19. Earlier this year Italian motorcycle manufacturer Aprilia announced a very limited edition track only superbike. For € 39,900 you can buy a bike with the specs of a MotoGP machine of the not so distant past. Aprilia calls the new machine the RSV4 X and will only produce 10 of the exclusive machines Photo credit: Aprilia MotoGP specs Aprilia claims the bike produces 225 HP and weighs a claimed 165 KG (363 lbs) dry. As stated earlier, those are numbers reminiscent of the MotoGP machines of the not so distant past. The RSV4 X is based upon the RSV4 Factory model. To produce the RSV4 X, Aprilia lightened the RSV4 with the additional use of lightweight components. The fairing is carbon, and Aprilia manufactured a lighter fuel tank while keeping the same form of the RSV4 Factory. Photo credit: Aprilia Weight savings Billet aluminum has been used widely for items such as the clutch lever, the front brake lever guard, the engine sump guards, adjustable foot pegs and the upper steering plate. Ultimately, weight was reduced from the RSV4 Factory’s dry weight of 397 pounds to a claimed 363 pounds. Photo credit: Aprilia An Akrapovic exhaust and titanium manifolds help reduce weight. On the upstream side of the intake is a new “Sprintfilter” air filter. Aprilia says that these two additions are one of the reasons the RSV X provides a 7 HP increase over the RSV Factory. Photo credit: Aprilia Exclusive features The RSV4 X has some exclusive features not found other RSV4s or any production machine for that matter. For example, the RSV4 X boasts what Aprilia calls an “ANN” gearbox which stands for “Aprilia No Neutral”. The ANN gearbox places neutral at the very bottom of the shift pattern. Aprilia says that gearbox, “…speeds up shifting from first to second and prevents any up-shifting errors.” Photo credit: Aprilia The company announced at the end of August that they were nearing completing of the production run. They may still have e still available. If you have a cool € 39,900 get in touch with them here. If you are successful in purchasing a RSV4 X, Aprilia will throw in a free tour of the Noale racing department. Vezi sursa
  20. BMW F850 R patents spied!

    BMW’s more sensible naked bike, the F800 R, appears to be about to be updated for 2020. BMW’s best-known for serious touring or adventure bikes, but always has a strong lineup of naked bikes as well. The high-powered S1000 R grabs the biggest headlines, as it’s basically a superbike with an upright seating position; the R1250 R also has its fans, as it’s the lowest-priced machine with the Shiftcam twin, and is a fairly strong performer in its own right. And, the G310 R has been BMW’s lowest-priced entry-level machine for a while now. Some changes to the bodywork for 2020. Photo: BMW The F800 R split the difference between the high-end naked bikes with BMW’s latest tech and the made-in-India beginner bikes. It was sort of a parts bin bike, using many of the same bits as the F800 GT and F800 GS models, particularly the engine. Chris Pfeiffer used one for his stunt routines, and that’s allegedly why BMW used a chain drove for the F800 R (to enable gearing down for easier wheelies, etc.). It wasn’t BMW’s most prestigious motorcycle, just a competent middleweight naked that could theoretically work well for urban transport, commuting, and back road blasting, sort of an all-around street bike. However, the F800 engine was definitely past its prime, and with European emissions regs constantly strengthening, the F800 became the new and improved F850—but only for the GS and GS Adventure models at first. These photos from Motor1Brazil seem to show BMW is now getting around to putting the F850 engine into its other street bikes, including the R model. With EICMA around the corner, we’d also expect the F850 GT or F850 XR model that we’ve seen concepts of for some time. Stay tuned! The F800 gets a lot of competition from lower-priced Japanese bikes, but is still a good entry into the BMW brand for an urban rider. Presumably, that’s where the F850 will fit as well. Photo: BMW Vezi sursa
  21. Clubul Ditriders Ditrau organizeaza ultima etapa (Etapa VI), din Campionatul National de Endurocross 2019. Concursul se va desfasura pe circuitul de Motocros de la Odorheiu Secuiesc pe 19 octombrie 2019 (accesul catre Dealu Mare se face prin strada Sf. Imre). Vor concura clasele: A;B;C;Veterani;Quad Pro si Hobby; ATV Pro si Hobby. Vom avea parte de ceva drama la clasa Veterani unde pentru titlul de Campion al României se luptă Gagyi Peter Zsolt cu Caraba Florin Marius (între cei doi sunt doar cinci puncte). O cursă strânsă vom avea și la clasa Hobby, unde la vârful clasamentului, între Flaviu Seica și Lukacs Zsolt sunt doar șapte puncte. Cel mai mic număr de puncte între primii doi clasați este însă la clasa Quad Hobby, unde sunt doar 3 puncte între Crețan Emil Laurențiu și Cosma Alin. Program: 08.00 – 12.00 – Secretariat + Revizie Tehnica 10.00 – 10.30 – Incalzire pe zona speciala. Doar sportivii care au indeplinit toate formalitatile de inscriere in competitie pot efectua incalzirea, pentru clasele QUAD & ATV. 10.30 – 10.45 – Sedinta informare sportivi (briefing). Concurentii claselor QUAD & ATV se vor prezenta in echipamentul de concurs. 11.00 – START clasa QUAD(pro)+ATV(pro)(1h si 30 min.+1 tur) si cls. Quad (hobby) + ATV (hobby) (1h +1 tur) 13.15- 13.45 Incalzire pe zona speciala. Doar sportivii care au indeplinit toate formalitatile de inscriere in competitie pot efectua incalzirea, pentru clasele MOTO 13.45 – 14.00 – Sedinta informare sportivi (briefing). Concurentii claselor MOTO se vor prezenta in echipamentul de concurs. 14.00– START clasa MOTO cls.A, cls.B+VETERANI (1h si 30 min +1 tur) si cls. C (1h +1 tur) 17.00– FESTIVITATEA DE PREMIERE Lungimea traseului este de aproximativ 13 km. Organizatorii atenționează sportivii că prezența sportivilor la festivitatea de premiere este obligatorie. Neprezentarea sportivilor (clasati pe locurile fruntase), la festivitate anulează premiul obtinut in urma alergarii in prezentul concurs. Programul si Regulamentul Particular al CNIR Endurocross Et. VI este disponibile aici. Clasamentul General al CNIR Endurocross după V etape poate fi consultat aici. Vă așteptăm!
  22. OTS – suport de Garmin de doar 12.26 g de la F3 Cycling

    Cei ce vor să scadă orice gram de pe bicicletă pot să fie încântați. Noul suport de Garmin OTS de la F3 Cycling este cu siguranță unul dintre cele mai ușoare de pe piață, cu 2.74 g mai ușor decât modelul anterior Alpitude Stelvio! Suportul este din fibră de carbon, e proiectat să fie ușor și rezistent și se integrează în cuvetele MTB-ului sau ale cursierei sub forma unui distanțier, imediat sub capac. Articulația integrată permite poziționarea Garminului la unghiul cel mai confortabil pentru acces și vizibilitate. Suportul OTS este momentan compatibil doar cu Garmin dar va urma și o versiune pentru Wahoo. F3Cycling FormMount OTS are prețul de 39.95$ dar poate fi precomandat acum cu livrare în noiembrie cu o reducere de 25% cu codul FMOTS25. Mai multe informații și comenzi pe pagina producătorului! Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  23. Bikepacking de la Seattle până la Bend

    De la Seattle până la Bend, o aventură de bikepacking cu prietenii. [embedded content] Sursa: Freerider
  24. Ultima etapa nationala de Hard Enduro din 2019 a avut loc la Baita, in judetul Hunedoara. Clubul Haita Deva a organizat intre 11 si 13 octombrie etapa a IV-a din Campionatul National al României de Hard Enduro. Concursul Golden Mountain a ajuns astfel la cea de a II-a editie si promite sa devina un reper al finalului de sezon. Am avut parte de o vreme nesperat de bună și un număr dublu de sportivi comparativ cu prima ediție a concursului de la Băița. Am salutat interesul crescut al autorităților locale și traseele deosebit de spectaculoase puse la dispoziția sportivilor. Au fost prezenți peste 150 de sportivi din România, Cehia, Polonia, Ungaria, Austria, Germania și Slovacia. Au concurat clasele: A, B, C si Veterani(pe traseu de B). Cehul David CYPRIAN este marele câștigător al Golden Mountain. Din păcate lupta pe care o anticipam cu Campionul României Norbert Levente JOZSA nu a avut loc. Norbi s-a accidentat în cea de a II-a zi de concurs și nu amai putut să continue. Ervin Zsolt KOVACS (Masterbike Cluj), este cel mai bine clasat pilot româna, acesta urcând pe locul trei la clasa A. Austriacul Felix Pertl se impune la clasa B. Pe locul trei ajunge la această clasă Zalan SIKLODI (Enduro Club Bistrita). Konrad WISNIEWSKI (Polonia), ajunge primul la clasa C, urmat de Flaviu Sebastian SEICA de la clubul Masterbike Cluj. Clasamentul General al CNIR Hard Enduro Et. IV – Băița 11-13.10.2019 este disponibil aici. Revenim cu un articol dedicat Campionilor României la Hard Enduro și informațiilor privind Gala Campionilor 2019.
  25. BMW pregătește un F 850 R pentru EICMA

    Una dintre cele patru noutăți pe care bavarezii le pregătesc pentru salonul EICMA de la Milano de luna viitoare va fi naked-ul de cilindree medie F 850 R. Din nou, instituțiile guvernamentale sunt cele care scapă porumbelul: în acest caz este vorba despre registrul de brevete brazilian, unde producătorul bavarez a depus brevetul pentru noul naked, conform colegilor americani de la RideApart. Actualul F 800 R este neschimbat din 2016 încoace și nu a fost anunțat ca model oficial pentru gama 2020, deci e clar că ori va dispărea, ori va fi schimbat. Acum lucrurile devin mai clare decât oricând: BMW are de gând să introducă noul motor de 850 cmc, apărut pentru prima dată anul trecut, pe F 850 GS și F 850 GS Adventure și pe modelul naked. Estetica pare preluată în mare parte de la actualul R 1250 R, cu masele amplasate mai spre partea din față și linii mai sportive și mai ascuțite. Farul seamănă foarte mult cu cel al fratelui mai mare. Cadrul pare și el complet diferit de cel al lui F 800 R, iar rezervorul pare amplasat în poziția convențională (nu sub șa, ca la F 800). Fiind vorba de un model de nouă generație, putem să ne așteptăm la un plus de tehnologie, mai ales pe partea de electronică (display TFT, ride-by-wire, moduri de pilotaj, cruise control etc.) Debutul oficial va avea loc, evident, la EICMA, peste aproximativ două săptămâni.
  26. Sambata a avut loc pe Stadionul Municipal din Braila etapa a III-a a Cupei MACEC la Speedway. Organizatorul etapei europene a fost Clubul Sportiv Municipal Braila cu sprijinul Primariei si Consiliului Judetean Braila. Alături de cei mai buni sportivi din Ungaria, Cehia, Ucraina și Polonia sportivii români au avut in acest an o prestație foarte bună. Felicitări tuturor sportivilor români, dar și organizatorilor care au reușit organizarea unei etape europene impecabile la care au participat peste 2.000 de spectatori! Rezultatele finale sunt: Locul 1 – Mateusz Tudzeiez (PZM) – 15 p. Locul 2 - Adrian Gheorghe (FRM) - 14 p. Locul 3 – Mateusz Swidnicki (PZM) – 12 p. Locul 4 -Jan Macek (ACCR) - 11 p. Locul 5 – Jaroslav Petrak (ACCR) – 10 p. Locul 6 – Andrei Popa (FRM) – 10 p. Locul 7 – Milen Manev (MAMS) - 8 p. Locul 8 – Pavlo Bondarchuk (FMU) - 7 p. Locul 9 – Petro Fedyk FMU(BMF) – 6 p. Locul 10 -Wiktoria Garbowska (PZM) - 6 p. Locul 11 – Marian Gheorghe (FRM) - 5 p. Locul 12 – Pavel Cernak (ACCR) - 5 p. Locul 13 – Nazar Fedorchuk (FMU) - 4 p. Locul 14 – Milan Dobias (ACCR) - 3 p. Locul 15 – Stefan Popa FRM(MAMS) - 1 p. Locul 16 – Maksym Luschyk FMU(SMF) – 1 p. Locul 17 – Florin Barabasu (FRM) – 1 p. . Sportivul Andrei Popa merge săptămâna viitoare pentru ultima etapă a Cupei MACEC, etapă care va avea loc în Cehia, la Pardubice. Mult succes! _______________
  1. Încarcă mai multă activitate
×