Mergi la conţinut
frigider

Kawasaki ZX-6R Ninja 2007 Bucuresti 4200 eu NEG.

Recommended Posts

Mentionez din start ca nu sunt interesat de schimburi.


Sunt al doilea proprietar, este prima mea motocicleta, o am din 07.07.2010 de la 4700km. 

Are o singura cheie, asa am cumparat-o.(se poate duplica dar eu unul nu am avut nevoie de dublura in cei 5 ani de cand o am. Daca nici de cheia de la moto nu ai grija.. :grinbandit:)

 

Dupa cum se poate observa in cartea de identitate motorul a fost inmatriculat in romania prima oara in 21.04.2010 iar in data de 17.05.2010 apare la rubrica "modificari ce nu afecteaza performantele si caracteristicile de folosinta ale vehiculului" se mentioneaza schimbarea seriei motorului (motorul a fost schimbat – corectati-ma daca gresesc), urmand ca in 07.07.2010 sa intre in posesia mea. 

Trimit pe mail poze cu actele celor interesati.

 

 


Nu sunt racer, am mers cu ea in regim de touring si regulamentar mai tot timpul.
De cand este la mine nu a vazut asfaltul cu alta parte decat cu cauciucurile.
Are crashpad-uri Barracuda - le am de la putin timp dupa ce am luat-o si nu au fost ''puse'' la treaba.

Motocicleta este in mare stoc(nu s-a umblat la lumini/toba/valva fluture/catalizator - deci fara probleme la RAR/control decibeli etc.), singura modificare este la prinderea numarului de inmatriculare(vezi poze).


Nr. kilometri parcursi la data de azi: 27637.

(si nu cred ca mai cresc anul asta, poate doar de acasa la garajul unde va ierna)

ITP(05.2016) si RCA(pana in 16.11) inca valabile, taxe la zi, actele sunt pe numele meu, se vinde ca la carte, adica o scot de la fisc(asta inseamna ca trebuie sa ma duc la BR sa scot fiscalul, stiu ca se scoate 'pe loc' deci mai mult de o zi nu ar trebui sa-mi ia, sau hai 2, ca ma duc de seara in BR si ma intorc a doua zi).

Defecte inca din ziua de cand am luat-o:
- carena stanga sus fata reparata+revopsita(vezi poze).

- stut ghidaj rupt la semighidonul din dreapta(vezi poze) - rolul acestuia este strict pentru ghidaj, la momentul respectiv mi s-a explicat ca la curse(unde se merge agresiv) nu se foloseste acel stut, persoane avizate (printre care si dl. TNG) au confirmat.


- ii lipsea arcul de actionare stop la frana spate - am pus un arc, (vezi poza) deci e ok.



Defecte de dupa ce am luat-o:
-zgarietura bascula (vezi poze) - asta e din 2014, am lasat-o la mecanic, probabil a alunecat de pe stander din ala cu urechi metalice.

 

 

Am mesaje private cu cumparatul crash padurilor, poza cu moto cum am ajuns acasa dupa ce am luat-o, poze de cand avea suportul de numar nemodificat, mailuri+poze de cand am luat-o, poze cu km din bord la sf de an(am gasit din 2013 si 2014, daca mai caut ar trebui sa gasesc si din 2010, 2011 si 2012), mail la proprietar „de multumire” cand a facut 10.000km, poze cu actele, poze de prin excursii etc.

Inainte sa o pun la vanzare imi picura ulei pe la galeria din stanga (celebra problema la kawasaki) am zis sa o repar inainte sa o vand, ca asa e omeneste, asa ca am dus moto la TNG(mare om, mare caracter) pt verificare+remediere, iar daca tot a ajuns acolo dl TNG a mai umblat la una-alta, lista operatiunilor e mai jos:

 

1.De pe tester - date generale motor

vezi poze

2.De pe tester - ultimele 3 erori

filtrul de aer initial era imbacsit, e posibil ca datorita lui sa fi aparut erori temporare de O2 sensor

3.De pe tester - toate erorile de-a lungul timpului
(nu toate erorile aparute in log au fost observate de mine, unele sunt temporare, ele sunt in schimb scrise in jurnal; spre exemplu singura pe care am putut s-o vad ca si cod este cea cu Camshaft sensor failure - cand din cauza firului ros de un soarece motorul nu a mai pornit pana nu s-a remediat defectul pe cablu; una temporara a fost in 2014 la prima pornire - aveam FI aprins dar dupa ce s-a incalzit si am schimbat uleiul FI a disparut.)

Explicatie marcaj eroare  "Camshaft sensor failure" pe poza: firul senzorului a fost ros de un soarece, incomplet, si a fost remediat in aceasta primavara. 
TNG mi-a explicat ca aceasta eroare poate aparea si dupa ce motorul a pornit, din cauza firului ros - se mai misca de la vibratii etc., de aceea numarul e asa de mare. (el nu stia ca am avut problema cu firul ros cand a facut diagnoza, de aceea apare marcata aceasta eroare - omul era mirat)

4.De pe tester - Verificat unghi maneta acceleratie

vezi poze

5.De pe tester - Verificat indicator treapta de viteza

vezi poze

6.DEMONTAT CAPAC DISTRIBUTIE SI ETANSAT

problema clasica la kawasaki cu garnitura de chiuloasa

7.STRANS COLIERE FURTUNE AGENT RACIRE

mi se paruse mie ca scazuse nivelul de antigel din vasul de expansiune - nu a fost cazul, nu au fost descoperite pierderi.

8.IZOLAT INSTALATIE ELCTRICA ROASA DE SOARECI

vezi poze..soarecii sunt bulangii.

9.DEMONTAT SI VERIFICAT INTINZATOR DISTRIBUTIE

vezi poze

10.MODIFICAT INTINZATOR DISTRIBUTIE,ELIMINAT ZGOMOT MOTOR

din cate am inteles de la vibratii "sare inapoi" intinzatorul, acum nu mai sare.

11.COMPLETAT SURUB CARENA LATERALA

aveam vreo 3 lipsa..zic bine cei care recomanda sa pui superglue pe ele cand le pui la loc. (Respect TNG pt ca mi le-a pus la loc, eu nu stiam de unde au aparut) acum e doar unul lipsa..vezi poze.(nu cred ca e problema cu gasirea unuia)

12.CURATAT CORP INJECTIE

vezi poze

13.CURATAT INJECTOARE

vezi poze

14.REGLAT SHOC

vezi poze

15.SINCRONIZAT CLAPETE ACCELERATIE

vezi poze

16.REGLAT AMESTEC CARBURANT PE RELANTI

vezi poze

17.CURATAT AIR BOX, SCHIMBAT FILTRU AER SPORT

vezi poze

18.Verificat presiune pompa de benzina

vezi poze


- Ulei Motul 300v 10w40 + filtru Hiflo schimbate la inceput de sezon , adica acum ~ 2500 km
- Filtru aer sport pipercross (are echivalentul distantei Ciolpani - Bucuresti) 
- Baterie cu gel luata anul trecut (pentru a mi se acorda garantia s-a verificat incarcarea atunci, era in parametri)
- Antigel schimbat anul asta - Motul Motocool.

Incarcarea a mai fost verificata si in primavara anului in curs cu ocazia firului ros, din nou era in parametri.



Ca si nevoi: cauciuc fata – e un dunlop spormax qualifier RR DOT1608 (spatele e luat in 2013(sau 2012?) de nou, dar e putin patratit..DOT0812), placute frana fata, lichidul de frana ar trebui schimbat.

 

Anul trecut am facut putin peste 1200km, anul asta vreo 2500(din care 1200 in 4 zile consecutive). 

 


Proba doar cu banii in mana si buletinul pilotului, as prefera ca persoana care face proba sa aiba permis categoria A; daca nu, va plimb eu.

Cateva informatii / "dotari" din fabrica, in caz ca nu le stiati deja:
- faruri cu 'lupa' pe ambele faze

- faza scurta + stopul se aprind cand porneste motorul (am vazut intr-o seara un F4 care ori avea bec ars.. ori uitase pilotul sa aprinda farurile, nu stiu precis pe ce sistem se aprinde farul la acel model dar nu este "safe" sa mergi fara lumini nici macar ziua, apoi seara..)
- indicator treapta de viteza
- slipper clutch (la retrogradare in ture mari, intentionat sau din greseala,ambreiajul nu permite blocarea rotii spate)

- 2 injectoare / cilindru, al doilea set de injectoare se "deschide" dupa 8000RPM.
- cronometru la comenzile din dreapta
- mod diagnoza (in cazul unui defect se afiseaza cod de eroare, se explica in manualul de service ce reprezinta acel cod, este mult mai usor de identificat o problema - asa am stiut ce sa caut cand am avut problema cu firul ros, s-a mers la sigur)

 

In poze saua pasagerului are o "perna de spuma" prinsa de ea cu scoci pentru confortul pasagerului... se da jos fara probleme.

 

Totul este pe fata, scopul meu e sa vand moto de care m-am bucurat 5 ani si care nu m-a lasat niciodata in drum, sa se bucure si altul de ea, nu sa pun lumea pe drumuri aiurea.


Pret: 4200 euro, NEGOCIABIL.

 

Contact: PM sau sunati la  0 7 5 1 zero doi sase noua noua sase (vad ca se poarta)

 

Moto se poate vedea in bucuresti, sector 6.

 

Pentru orice alte poze+info+etc: cere si ti se va da.

 

*Vad ca pozele se incarca f greu (laptop mai vechi), daca sunteti interesati lasati-mi un mail si va trimit pozele pe transfer.

001 DSCF0385.JPG

002 DSCF0389.JPG

003 DSCF0388.JPG

004 DSCF0387.JPG

005 DSCF0391.JPG

006 SAM_0370.JPG

007 SAM_0400.JPG

008 cartea de identitate - 2.1.JPG

009 SAM_0402.JPG

010 SAM_0376.JPG

011 SAM_0375.JPG

012 SAM_0377.JPG

013 SAM_0378.JPG

014 SAM_0379.JPG

015 SAM_0380.JPG

016.JPG

017 SAM_0381.JPG

018 SAM_0383.JPG

019 SAM_0384.JPG

020 DIAG 1 DATE LIVE.JPG

021 DIAG 2 CODURI EROARE.JPG

022 DIAG 3 EROR TIMES.JPG

023 DIAG 4 TPS TEST.JPG

024 DIAG 5 GEAR SENSOR TEST.JPG

025 DSCF0350.JPG

026.JPG

027 DSCF0352.JPG

028 DSCF0354.JPG

029 DSCF0356.JPG

030 DSCF0357.JPG

031 DSCF0358.JPG

032 DSCF0360.JPG

033 DSCF0361.JPG

034 DSCF0362.JPG

035 DSCF0363.JPG

036 DSCF0364.JPG

037 DSCF0365.JPG

038 DSCF0366.JPG

039 DSCF0367.JPG

040 DSCF0368.JPG

041 DSCF0372.JPG

042 DSCF0373.JPG

043 DSCF0374.JPG

044 DSCF0376.JPG

045 DSCF0377.JPG

046 DSCF0378.JPG

047 DSCF0379.JPG

048 DSCF0380.JPG

049 DSCF0381.JPG

050 DSCF0382.JPG

051 DSCF0383.JPG

052 DSCF0384.JPG

053 DSCF0386.JPG

054 DSCF0387.JPG

055 SAM_0387.JPG

056 SAM_0388.JPG

057 SAM_0397.JPG

058 SAM_0401.JPG

059 SAM_0402.JPG

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

pret nou 3700 euro. carena de sus e ciobita in dreptul oglindei din stanga. trimit poze la cerere.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×