Mergi la conţinut
  • https://www.AUTOdoc24.RO

Activitate

Fluxul se actualizează automat     

  1. Ultima Oră
  2. Cea mai galonată motocicletă sportivă a ultimilor 15 ani, Suzuki GSX-R1000 este promovată de producător ca “Regele motoarelor sportive”. Așa să fie, sau e doar reclamă? Apărută pentru prima oară în 2001, modelul GSX-R1000 a completat gama largă a modelelor GSX, echipate cu motoare cu patru cilindri în linie și patru supape pe cilindru, lansată de Suzuki în 1980. Model sportiv, promovat la apariție ca fiind născut pe circuit, Suzuki GSX-R1000 a dovedit în cei 15 ani de existență că este o motocicletă sportivă cu lumini, așa cum a fost prezentată într-o altă campanie promoțională a producătorului. Rezultatele impresionante obținute în această perioadă au consolidat imaginea creată, motocicleta dominând competițiile de anduranță. 12 titluri de Campioană Mondială WEC, 10 titluri de campioană în AMA Superbike, 8 victorii în cursa de 24 ore de la Le Mans și alte 11 la Bol d’Or reprezintă un nivel neatins până acum de nici o altă motocicletă sau producător, fiind greu de crezut că performanțele pot fi egalate. Cu toate acestea, prestația modestă a echipei oficiale din MotoGP, competiția supremă a curselor de viteză pe circuit, a contat mult în ritmul dezvoltării motocicletei, fiind cunoscut faptul că acolo se fac pașii mari în față, lucru posibil numai cu ajutorul unui suport financiar pe măsură. Echipa SERT, Campioană Mondială de Anduranță în 2016 Modificat la fiecare doi ani, modelul Suzuki GSX-R1000 s-a oprit la stadiul în care a fost adus de constructor în anul 2008, fiind depășit de modelele produse de concurență. Nivelul actual existent pe motoarele sportive fiind deosebit de ridicat, în condițiile scăderii interesului publicului larg față de motoarele sportive, în paralel cu dezvoltarea tehnologică spectaculoasă înregistrată în ultimii ani, a impus apariția unui nou model Suzuki. Apariția noii generații Și acest model a apărut dupa mai mulți ani în care fanii firmei îl așteptau. Nu numai că a produs o motocicletă competitivă, dar Suzuki a reușit să ofere publicului două versiuni ale aceleiași motociclete, una de stradă, Suzuki GSX-R1000, având în configurație standard un nivel ridicat al dotărilor și o a doua variantă, GSX-R1000R, gândită pentru pasionații circuitelor, pentru piloții cu mare experiență, având componente și dotări care îi permit utilizarea pe circuit. În toamna anului 2016, la una dintre cele mai importante expoziții internaționale de motociclete, Intermot, organizată la Köln, Suzuki a prezentat publicului noul GSX-R1000R, adus pentru prima dată în fața jurnaliștilor de Kevin Schwantz, pilotul-legendă care a adus firmei titlul de Campion Mondial al clasei 500 cc în 1993. Kevin Schwantz in standul Suzuki la Intermot 2016 Am participat la festivitate și mă întrebam când voi avea prilejul să testez motocicleta în condițiile în care vânzările de unități noi sunt foarte reduse în țara noastră, iar dealerii își asumă mari riscuri oferind spre testare în afara circuitului o motocicletă sportivă. Așteptările mi-au fost întrecute de inițiativa producătorului Suzuki, care a organizat un eveniment pentru reprezentanții presei din nouă țări pe pista circuitului Hungaroring, din apropierea Budapestei. Asigurând o organizare fără reproș, gazdele au adus o adevărată flotă de motociclete, formată din principalele modele care aveau ce arăta pe circuit. Cele două modele care au făcut obiectul evenimentului au fost noile Suzuki GSX-R1000 și GSX-S750, pe lângă care puteau fi testate spre comparație GSX-S1000 și Hayabusa. Din păcate organizarea perfectă nu a putut controla și condițiile atmosferice, astfel încât testele noastre s-au desfășurat pe o pistă udă, cu aderență schimbătoare, ploaia nehotărâtă udând din când în când suprafața proaspăt revizuită a circuitului, altfel plană, ca o masă de biliard. Motocicletele au fost echipate cu anvelopele standard, nici nu avea sens să fie altfel, pentru că trebuia să evaluăm posibilitățile unei motociclete standard, pentru folosința pe stradă, nu a uneia modificată pentru circuit. Cu Suzuki GSX-R1000 2017 pe pista circuitului Hungaroring Schimbare radicală Teoretic știam că modelul 2017 a păstrat de la generația anterioară numai sigla de pe rezervor, în rest totul a fost modificat, dar eram curios să văd cum se reflectă asta în ținuta de drum a motocicletei. Prima senzație a fost stranie, pentru că am recunoscut senzațiile pe care ți le oferea GSX-R așa cum le știam, dar totul într-un alt format, într-o altă dimensiune. Pentru a face față modelelor concurente, noul Suzuki GSX-R1000 a trebui să fie mai mic, mai ușor și cu performanțe superioare ale motorului, dar controlabil. Toate modificările au fost făcute pentru a reduce masa în general, în special masa pieselor în mișcare și pentru optimizarea performanțelor. Începând de la pistoane și supape, cu dimensiuni reduse, sau produse din materiale mai ușoare și terminând cu numeroasele schimbări făcute pentru a permite realizarea unui bloc motor mai îngust, toate au necesitat reproiectarea completă a motorului. Două dintre noile sisteme foarte eficace implementate pe motor sunt surprinzătoare prin simplitatea lor. Primul este SR-VVT (Suzuki Racing-Variable Valve Timing), un sistem mecanic de reglare a momentului deschiderii supapelor, atât de elegant și simplu, încât este de mirare că nu a fost inventat de mult. Forța centrifugă împinge douăsprezece bile metalice, care modifică momentul deschiderii supapelor, acțiunea nefiind resimțită de pilot, modificarea puterii și a turației motorului fiind cât se poate de liniară. Se pare că Suzuki a testat și folosit acest sistem pe motocicletele din MotoGP începând din 2008, dovedindu-se încă o dată că experiența acumulată în competițiile de nivel înalt duce în final la implementarea tehnologiilor inovatoare în viața de zi cu zi. Nimic nou sub soare Al doilea sistem spectaculos, mai greu de observat, este sistemul injectoarelor duble, fiecare cilindru având două rânduri de injectoare, amplasate în locuri diferite. Primul injector se află în locul obișnuit, în airbox, cel de-al doilea fiind mai jos, la baza tunelului de admisie a aerului, scurtând traseul jetului de benzină pulverizată. În prima fază, motorul este alimentat de injectoarele de sus, după care, la o anumită turație intră în funcțiune injectoarele de jos, amestecul carburant intrând mai repede în chiulasă datorită traseului mai scurt, dând un plus de putere motorului la turații înalte. Principiul este vechi, aplicat în diferite forme de alți producători. Printre motoarele care au astfel de sisteme cu același efect sunt Yamaha R1 generația 2006 și VMax, sistemul numindu-se YCCI (Yamaha Chip Control Intake), sistem prin care se scurtează traseul aerului care intră în admisie. Prima motocicletă la care a fost aplicat un astfel de sistem a fost o MV Agusta F4 Tamburini, la care genialul constructor și designer Massimo Tamburini a intordus cu mulți ani în urmă sistemul inventat și denumit de el Torque Shift System. Totul a fost instalat pe un cadru mai scurt din aluminiu proporțiile șasiului fiind și ele modificate. Față de generația anterioară, distanța de la axul roții față până la axul basculei este cu 20 mm mai scurtă, fiind lungită cu 40 mm partea din spate, de la axul basculei, până la axul roții spate. A rezultat un șasiu mai lung, cu un ampatament de 1420 mm, având avantajul oferit de bascula lungă, dar rigidă, care conferă stabilitate. Transmiterea puterii la roată este asigurată de amortizoare Showa, model foarte performant, asemănător cu cel întâlnit pe Kawasaki ZX-10R Ninja, iar elemenetele componente ale sistemului de frânare sunt Brembo. Pachetul electronic este similar cu cel întâlnit pe majoritatea motocicletelor sportive ale momentului, având moduri de livrare a puterii (Suzuki Drive Mode Selector), controlul tracțiunii cu zece nivele de intervenție, coordonate de o unitate de măsurare inerțială (IMU) datorită existenței sistemului drive-by-wire, launch control și Motion Track Brake System, care controlează pierderea aderenței roții spate și optimizează presiunea sistemului de frânare atunci când motocicleta este înclinată. Toate aceste sisteme transformă motocicleta într-un instrument de precizie, sentimentul pe care îl ai în șa fiind acela de control și siguranță. Chiar dacă am testat motoarele pe suprafață udă, având parte în cele câteva ore de condiții de aderență diferită, de la pistă aproape uscată, până la ploaie puternică, prin setarea controlului tracțiunii am putut utiliza motocicleta mai agresiv decât poate fi folosită pe stradă, fără să am parte de vreo surpriză neplăcută. Este una dintre acele motociclete despre care poți spune că este prietenoasă, termen utilizat mai mult atunci când caracterizezi un program de calculator, dar foarte potrivit și în cazul nostru. Aflând detaliile tehnice ale noii motociclete și, mai ales testând în condiții deosebite, am convingerea că Suzuki are șanse să-și îndeplinească visul, acela de a reveni în fruntea competițiilor pe care le-a dominat timp de 15 ani, iar modelul GSX-R1000 să devină din nou “Regele motocicletelor sportive”, așa cum sună campania promoțională de lansare a noului model. Ce mi-a plăcut la Suzuki GSX-R1000: Precizie în ținuta de drum a motocicletei Posibilități multiple de setări datorită controlului tracțiunii cu 10 nivele de intervenție Răspuns liniar al puterii motorului Preț rezonabil Ce nu mi-a plăcut la Suzuki GSX-R1000: Poziție a pilotului comodă pe stradă, dar prea „stradală” pentru circuit Fișa tehnică Motor: 999,8 cmc, 4 timpi, 4 cilindri în linie, 4 supape/cilindru, DOHC, răcire cu lichid, injecţie electronică şi sistem Ride-by-Wire. Transmisie: cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei, lanţ X-Ring Alezaj x cursă (mm): 76 x 55,1 Putere maximă: 149 kW (199 CP)/13.200 rpm Cuplu maxim: 117,5 Nm/10.800 rpm Sistem de rulare: cadru și bascula turnate din aluminiu, furcă faţă telescopică inversată Showa BPF 43 mm, spate – monoamortizor Showa, frână faţă dublu disc 320 mm, etriere radiale Brembo cu 4 pistonaşe, frână spate disc 220 mm, etrier Nissin cu 2 pistonaşe, ASB în configurație standard, controlul tracţiunii cu 10 nivele de intervenție, roţi 17” turnate din aliaj cu șase spițe. Caracteristici: înălţime la şa: 825 mm, ampatament: 1420 mm, gardă la sol 130 mm, capacitate rezervor: 16 litri, masă la plin: 202 kg. Prețul modelului Suzuki GSX-R1000 în România este 13.990 Euro și poate fi achiziționat de la magazinul firmei Motor Team din București, dealer oficial Suzuki. Articolul complet a apărut în revista Auto Motor şi Sport nr. 6 (235) din mai 2017. Dacă vreți să aflați mai multe detalii despre evenimentul în care a fost prezentat noul Suzuki GSX-R1000, mai jos sunt articole postate până acum. Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  3. Astăzi
  4. Un nou traseu de la Vertical Riding Romania. De data asta suntem în munții Piatra Mare și coborâm pe Poteca Țiganilor. Stânci, rădăcini și flow. Toate ingredientele. Perfect pentru enduro! [embedded content] DISTRIBUIȚI Articolul precedentDoar 5 zile până la o nouă ediție Rocket Bike Fest Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete. Sursa: Freerider
  5. Rocket Bike Fest este concursul de ciclism ce se desfășoară în pădurea Cernica de lângă București. Este un concurs popular care, la fiecare ediție, a strâns la start un număr foarte mare de participanți. Motivul nu este greu de intuit. Este aproape de oraș și este accesibil cicliștilor de orice nivel. Denumirea nu e deloc întâmplătoare. Traseul de concurs este rapid, iar dacă participi vei fi asemenea unei rachete. Rocket Bike Fest – foto Caius BololoiTraseul constă într-o buclă de 6 km alcătuită în cea mai mare parte din potecă și ceva drum forestier. Poteca este virajată cu foarte puține zone drepte. Așadar cu cât mergi mai repede cu atât mai tehnic va fi traseul pentru tine. Diferența de nivel este nesemnificativă însă de-a lungul traseului vei găsi și câteva urcări și coborâri scurte. Înscrierile se închid vineri 29 septembrie ora 16. Rocket Bike Fest este un eveniment special întrucât veniturile obținute din taxa de participare sunt donate Asociației Help Autism. Din 2013, când a avut loc prima ediție Rocket Bike Fest, s-au strâns 32.000 euro, bani folosiți pentru continuarea Programului Național de Diagnostic Precoce, Evaluare Psihologică și Intervenție Timpurie în Autism. Rocket Bike Fest este un eveniment pentru întreaga familie. Cu startul în zona Cabanei Cernica AGVPS, evenimentul este perfect pentru un final de săptămână sportiv. Există categorii de concurs pentru toată lumea, dar în special pentru copii: Hobby (50 min) – Traseul în lungime de 6 km va fi parcurs de cât mai multe ori în intervalul de alocat cursei – Start ora 9:00 Juniori (50 min) – Categorie pentru cicliști cu vârsta cuprinsă între 12 și 18 ani – Start ora 10:30 Copii – bicicletă fără pedale – Start ora 11.30 Copii – bicicletă cu roți ajutătoare 3-6 ani – Start ora 11.30 Copii – bicicletă 2 roți 3-5 ani – Start ora 11.30 Copii – bicicletă 2 roți 6-8 ani – cronometrare cu cip timp de 20 min. pe un traseu de 1 km special amenajat pentru ei, in padurea Cernica – Start ora 12:10 Copii – bicicletă 2 roți 9-11 ani – cronometrare cu cip timp de 35 min. pe un traseu de 1 km special amenajat pentru ei, în pădurea Cernica – Start ora 12:35 Family (2 ture) – Traseul family va avea o lungime de 6 km și va fi parcurs de două ori – Start 13:30 Cu un număr atât de mare de opțiuni pentru copii și cu un traseu potrivit pentru orice nivel de antrenament sau experiență tehnică, Rocket Bike Fest este un concurs care nu trebuie ratat. Este unul din evenimentele finalului de sezon. Așa că profită de ocazie și petrece-l împreună cu întreaga familie. DISTRIBUIȚI Articolul precedentTest – senzori fără magnet Bryton (2017) Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete. Sursa: Freerider
  6. Test – senzori fără magnet Bryton (2017)

    Pentru mulți cicliști din ziua de azi contează mult nu doar plimbarea, antrenamentul sau concursul ci și cifrele care rezultă în urma activității, fie în timpul sau după. În timpul pedalării avem nevoie să știm poate, viteza, pulsul sau mai recent, puterea cu care pedalăm. După pedalare mulți dintre noi privim cifrele înregistrate și încercăm să înțelegem cum ne-am descurcat, eventual pentru a le compara cu sesiuni anterioare de antrenament sau cu performanțele prietenilor. În afară de situația când un computer de bicicletă se bazează exclusiv pe GPS pentru viteză, pentru ca acesta să-ți ofere orice alte informații are nevoie de senzori. Până acum senzorii de cadență și viteză erau cei cu magnet. Corpul principal se fixa pe furcă respectiv pe țeava chainstay, iar magnetul pe spițe respectiv pe brațul pedalier. Deși sistemul funcționa, nu de puține ori reglarea distanței între magnet și senzor era problematică, iar toată treaba devenea frustrantă. De asemenea cu ocazia transportului bicicletei sistemul se deregla sau pur și simplu în timpul cursei senzorii încetau să mai transmită după ce treceai printr-o groapă mai serioasă. Din fericire există acum senzorii de viteză și cadență fără magnet. Din punctul meu de vedere sunt o invenție excelentă! După ce i-ai fixat nu trebuie să mai faci nimic, doar să ieși la pedalat. Un alt avantaj al acestui tip de senzori este că pot fi transferați foarte ușor de pe o bicicletă pe alta. Nu mai trebuie să te chinui de fiecare dată să reglezi micrometric distanța dintre senzor și magnet ca în trecut și nici nu mai trebuie să consumi bride din plastic, pentru că noii senzori se fixează cu coliere elastice. Spre deosebire de senzorii clasici cu magnet, aceștia noi funcționează cu ajutorul unui senzor de inerție. De fiecare dată când roata sau angrenajul se învârte, senzorul simte și numără. Senzorii fără magnet de viteza și cadență de la Bryton nu sunt primii de acest tip însă fac ceva în plus față de setul similar de la Garmin spre exemplu. Cei de la Bryton permit conexiune ANT+, dar și Bluetooth. În plus au și un preț mai mic. Desigur, sunt compatibili cu orice computer sau telefon smart, care dispune de conexiunea ANT+ respectiv Bluetooth. În cutie vei găsi cei doi senzori, 6 coliere din cauciuc pentru senzorul de cadență, protecția din cauciuc pentru senzorul de viteză și un mini preșuleț din cauciuc pentru senzorul de cadență. Colierele din cauciuc sunt de mărimi diferite, pentru a putea instala senzorul indiferent de mărimea brațului pedalier. Preșulețul din cauciuc este necesar sa-l pui între brațul pedalier și senzorul de cadență, pentru ca acesta să aibă aderență bună și să nu alunece. Senzorul de viteză se introduce mai întâi în carcasa din cauciuc după care se prinde de butucul roții față (sau spate dacă faci antrenamente în casă pe trainer). Înainte de a te apuca de împerecheri, trebuie să scoți bateria din cei doi senzori cât și protecția din plastic. Există așa ceva pentru că senzorii se activează la orice mișcare. Dacă bateria nu ar fi fost protejată, până ar fi ajuns produsul la tine aceasta s-ar fi consumat. Imediat ce miști puțin de senzori aceștia “se trezesc” și un LED mic verde se aprinde de câteva ori când senzorul simte o rotație. Pe computerul de bicicletă mergi la meniul de senzori. În câteva secunde îi vei vedea afișați pe ecran. Îi împerechezi și gata, poți ieși imediat la tură. Dacă ciclocomputerul este nou, sau anvelopele sunt noi, mai este nevoie să stabilești circumferința roții, pentru ca viteza afișată să fie corectă. Dacă pentru senzorul de cadență primești o mulțime de coliere, din care unul sigur se potrivește cu brațul tău pedalier, pentru senzorul de viteză nu ai decât două opțiuni. Carcasa protectoare din cauciuc dispune doar de două găuri în care poți prinde cârligul de fixare. Pentru butuci cu diametru mare este bine, însă dacă ai un butuc față cu diametru mic atunci fixarea este mai slabă. Totuși, testat pe un butuc cu diametru foarte mic, de doar 16 mm, senzorul stă suficient de strâns pentru a nu cădea. În plus carcasa din cauciuc moale oferă suficientă aderență. Senzorul de viteză are o lățime de 39,5 mm. Dacă vrei să-l instalezi la roata spate, pentru a-l putea folosi și indoor, asigură-te că butucul spate este suficient de lat. De asemenea este de preferat ca butucul să aibă o formă regulată pentru ca prinderea să se facă ușor. La butucul meu forma este neregulata și cu greu am reușit o fixare acceptabilă. În plus fixarea era strâmbă. Totuși senzorul funcționează și așa. Cei doi senzori sunt foarte ușori. Cel de viteză are 15 g cu tot cu carcasă, iar cel de cadență doar 12 cu tot cu elementele de fixare. În total cei doi sunt mai ușori decât un senzor „combo” CAD+SPD, care are în general în jur de 31 grame. Recomand cu căldură acești senzori în detrimentul celui clasic cu magnet chiar dacă acesta din urmă este puțin mai ieftin. Importator: Bikefun Preț recomandat: 269 Lei Sursa: Freerider
  7. Iesiri De Weekend

    Pentru enduro este putin mai dificile datorita motorului foarte nervos (55 HP la 250 cmc) dar m-am invatat cu ea . KTM SX 250 . De cand o am mi s-au lungit mainile cu cativa centimetri . ...mai uite un filmulet interesant
  8. Inchirieri Masini Fara Permis

    Interesante aceste servicii, sunt disponibile si pentru inchirieri auto Bucuresti?
  9. Merida Big.Nine 500 (2018)

    O bicicletă din 2018 deja în teste? Asta înseamnă că ar trebui să fie vorba despre ceva important. Fără discuții, noua Merida Big.Nine cu cadru din aluminiu, este un jucător de bază în segmentul bicicletelor de 1.000 de euro, mai ales că prețul acesteia va fi destul de blând, mai precis de 3.990 de lei. În plus, cadrul este redesenat și primește geometria de la versiunea din carbon (depinde de versiune), nemaivorbind de faptul că scheletul are o greutate de sub 2 kg. Să vedem cum s-a comportant noul Big.Nine pe traseu. Cadru/Pe traseu E clar că în 2018 trebuie să vii cu câteva specificații serioase dacă dorești să te impui pe o piață concurențială. Mai ales când vinzi foarte multe unități și punctezi mereu în top 5. Inginerii de la Merida au optat pentru țevi mai subțiri, greutate scăzută a cadrului, finisaje mai bune și o echipare decentă. Pe lângă culoarea atractivă și design-ul minimalist, Merida primește o geometrie cu un headtube amplasat la 70 de grade (chiar dacă un 69 ar fi fost de preferat – fără aluzii), un seat tube la 73 de grade și un top tube mai lung, de 590mm. Chainstay-ul este de 440mm, iar astfel realizez că doar o parte din datele tehnice de pe versiunea din carbon au fost preluate și pentru versiunea din aluminiu. În fine, chiar și așa noua Big.Nine se simte foarte jucăușă pe traseu, îți permite să abordezi secțiuni și mai dificile și-ți oferă și o poziție bună pe cățărări. Pipa este mai scurtă, pentru un aer de sportivitate, lungimea de 80mm fiind una decentă. În dimensiunea de 17 inch, pentru înălțimea mea de 1.73cm, bicicleta mi s-a părut o idee cam mică, probabil de aici și manevrabilitatea extrem de facilă. Ce mi se pare cu adevărat de neînțeles este de ce geometria se modifică de la modelul 600 în susv(confrom datelor de pe site-ul Merida), acesta primind un chianstay mai scurt și un top tube mai lung, devenind astfel și mai agilă. Rămânând la modelul nostru, vreau să menționez că bicicleta a reușit să întoarcă câteva priviri, căci în cazul modelului de 17 inch, seat stay-ul cu top tube-ul formează o linie dreaptă, care între noi fie vorba, arată destul de bine. Ai la dispoziție două prinderi de bidon și, nu înțeleg de ce, o prindere pentru portbagaj. Cadrul este rigid, ideal și pentru persoane cu greutate, ghidonul lat, iar greutatea totală a bicicletei surprinzător de mică raportând-o la costul de achiziție. Echipare Furca a fost o adevărată surpriză. Manitou Markhor nu trezea cine știe ce așteptări și nici la nivel de finisaje nu impresionează, însă funcționalitatea și sensibilitatea acesteia m-au lăsat cu gura cascată. Lucrează excelent, indiferent de condiții, iar dacă poți trece peste design-ul cu potcoava către în spate și peste butonul de Lock-Out construit dintr-un plastic ieftin, atunci vei avea companie serioasă pe drum. Transmisia 2×10 provine integral din gama Shimano Deore, iar combinația de foi 36/26 cu pinioanele 11-42 este mai mult decât inspirată. În fond, adăugarea unui pinion de 42 de dinți, scoate un pic din schemă caseta cu 11 pinioane, de care, iată dovada, nu ai nevoie în acest caz. Pentru mai multă stabilitate, ai la dispoziție un schimbător de pinioane cu patina blocabilă, astfel fiind eliminate și zgomotele enervante. Traseul abordat nu a fost extrem de abrupt pe urcări, așadar nici măcar n-am avut nevoie de marele pinion. Însă începătorii îl vor folosi cu siguranță mult mai des. Frânele, evident, sunt veriga slabă a bicicletei și câți dintre noi se mai miră oare că producătorii recurg la modele entry-level pentru a mai tăia din costuri? Cred că nu mulți, iar Merida de față nu face excepție, echipată fiind cu un set de Shimano M315, aproape odioase pentru utilizarea pe munte sau pe trasee dificile. Din fericire, cel puțin avem la dispoziție un disc de 180mm. Despre roți, numai de bine momentan, dar ține cont că acești butuci sunt Shimano dar sunt fabricați în China, ceea ce ne dă câteva indicii despre durabilitatea lor. Anvelopele în schimb, provin de la Maxxis, modelul Ikon și oferă o viteză de rulare foarte bună, corelată cu o aderență decentă, chiar și pe porțiunile mai umede. Concluzie Noua Meria Big.Nine 500 are un aer sportiv și se vede că țintește exact către un nou segment. Dacă vine vorba despre această versiune, mi-aș fi dorit să împrumute geometria de la modelele mai sus plasate în gamă, chiar dacă diferențele pe care ni le arată cifrele sunt mici. Mici, dar contează. În rest, echiparea este durabilă acolo unde este important, iar în ceea ce privește verigile slabe de care am pomenit mai sus, acestea pot fi oricând înlocuite pe viitor cu unele piese mai performante. Ideală pentru competiții montane sau pentru distracții de weekend. Date relevante Greutate totală: 12.2 kg Greutate cadru: 1.878 grame Greutate roți*: 4.640 grame Greutate furcă: 1.780 grame Lățime ghidon: 720 mm Lungime pipă: 80 mm Greutate angrenaj: 720 grame (+BB – 100 grame) Rigiditate headtube: 116.9 Nm/grad STW**: 58 *Greutatea roților cu anvelopă, pinioane, disc și quick release **SWT (Stiffness to weight): raportul între rigiditatea cadrului și greutatea acestuia La deal: 7/10 La vale: 7/10 Galerie foto: Sursa: Freerider
  10. Trei zile de concurs spectaculoase la CARPATHIAN MTB EPIC 2017! Campioni din 10 țări s-au luptat cu natura la propriu pe traseele croite în Bucegi și Piatra Craiului, și au reușit să cucerească munții după 157 kilometri parcurși și 5,750 metri de urcare. Competiția CARPATHIAN MTB EPIC, proaspăt intrată în calendarul UCI 2018, a fost declarată de cicliștii profesioniști drept una dintre cele mai grele, dacă nu cea mai provocatoare, la care participat până acum. Laurii victoriei le-au revenit sportivilor din Slovacia și Ucraina. E drept, n-a fost o cursă pentru oricine. Dar e mai bine așa!“Greu, frumos, frig, stâncos, foarte tehnic, excelent, provocator… îmi place”. Acesta ar fi rezumatul foarte succint al primei ediții a CARPATHIAN MTB EPIC 2017, un concurs de ciclism montan organizat de ACS MPG, care le-a oferit celor aproape 100 de rideri, dar și zecilor de susținători și miilor de fani, un adevărat spectacol de ciclism în perioada 21-24 septembrie. Evenimentul a inclus un prolog și 3 etape desfășurate în Carpații Meridionali, cu zona de Start/Finish și Race Village organizate la Cheile Grădiștei – Fundata. Dacă în prima zi de concurs vremea capricioasă și altitudinea le-au pus la grea încercare rezistența, în următoarele două zile cicliștii s-au confruntat cu urcări anevoioase și coborâri abrupte ce le-au testat din plin abilitățile și tehnicile. Cei mai rezistenți, dar și mai rapizi au fost sportivii din Slovacia și Ucraina. Ei au reușit să se detașeze de restul participanților pe durata celor trei zile ale CARPATHIAN MTB EPIC 2017, iar formarea de alianțe i-a ajutat și le-a adus victoria. Slovacul Tomas Visnovský, câștigătorul tuturor celor 3 etape din acest concurs, a ajuns la finish într-un timp de 2 ore și 47 minute, după ce a parcurs ultima cursă, cea mai scurtă însă cu multe porțiuni dificile. “Astăzi a fost foarte greu și sunt foarte obosit. Picioarele nu s-au mișcat prea bine. Urcările au fost extrem de abrupte. Vremea a fost foarte bună dar ruta, din nou, foarte dură! Mă simt perfect că am câștigat acest concurs și că sunt campion! Toată lumea a fost extrem de drăguță aici și mi-a plăcut mult competiția. Voi reveni anul viitor, sunt foarte fericit și mulțumit de tot ceea ce se întâmplă aici”, a declarat Tomas Visnovský, pe care, în ciuda oboselii, publicul l-a putut vedea mai mereu zâmbind. Compatriotul său, Matej Ulik, a trecut al doilea linia de Finish, după numai 4 minute, și a fost foarte aproape de Tomas, pe toată durata competiției, formând o echipă, chiar dacă este un concurs în format individual. “A fost din nou foarte greu, dar sunt bucuros că am obținut locul al doilea. Tomas a fost mult mai puternic decât noi, ceilalți concurenți. Consider că este o pregătire bună și un loc foarte bun obținut aici, pentru mine. Cursa a fost foarte bine organizată, munții sunt foarte frumoși, priveliștea și peisajele de aici sunt superbe”, a afirmat Matej Ulik, care apoi și-a felicitat colegul de cursă. Pe locul trei s-a clasat Márton Blazsó, care s-a luptat din greu pentru a-și menține locul pe podium. Campionul ungar a reușit să rămână cu picioarele pe pământ și să se concentreze, așa cum și-a promis de ieri. “Sunt destul de mulțumit, cei doi sportivi slovaci au fost foarte puternici. Eu am fost imediat în spatele lor. Cred că am reușit să obțin locul 3 în clasamentul general”, a spus zâmbind Márton. Și în ultima etapă podiumul fetelor a fost dominat de campioanele din Ucraina și Slovacia, iar ordinea a fost aceeași de sâmbătă. Krystyna Konvisarova a trecut prima linia de Finish, cu un timp de 3 ore și 31 de minute, urmată la două minute distanță de Janka Keseg Števková. Ceva mai târziu au sosit Andrea Juhásová și Hanna Verheles. În clasamentul general al competiției CARPATHIAN MTB EPIC 2017, ordinea câștigătoarelor este următoarea: locul 1 – Janka Keseg Števková, din Slovacia, locul 2 – Krystyna Konvisarova și locul 3 – Hanna Verheles, amândouă din Ucraina. “A fost destul de dur, dar m-am simțit mai bine decât în zilele precedente. Este un semn bun pentru mine, mi-am intrat în ritm. Știam că nu o să mai am altă șansă ca să câștig competiția. Mi-a plăcut foarte mult, organizarea a fost foarte bună, toată lumea este foarte drăguță și primitoare. Este pentru prima dată când am venit în România, dar nu ultima cu siguranță! Îmi place foarte mult ce se întâmplă aici”, ne-a mărturisit Krystyna Konvisarova, campioană la UCI MTB Marathon Series în ultimii doi ani. Greutatea în etapa a treia a fost dată de ascensiunea printr-un domeniu stâncos, cu drumuri denivelate, până la vârful Bucșa, situat la 1.845 metri altitudine, care separă munții Bucegi de masivul Leaota. Câștigătoarea acestei ediții a concursului, Janka Keseg Števková, a ales un ritm, pe durata ultimei etape, care să îi asigure poziția: “La început am încercat să stau alături de Krystyna, dar nu m-am simțit foarte bine. Ea a fost mai puternică azi. Bineînțeles că mi-ar plăcea să revin aici, organizarea a fost excepțională! Totul a fost perfect la acest eveniment, mă bucur că anul viitor va fi o cursă UCI! Sper să pot reveni aici să concurez”. Janka Keseg Števková a participat de trei ori la Olimpiadă și la Absa Cape Epic, cea mai populară competiție pe etape din lume. Vestea că anul viitor CARPATHIAN MTB EPIC se va desfășura sub umbrela Uniunii Cicliste Internaționale (UCI) a venit chiar în acest weekend. Competiția în 3 etape este anunțată în calendarul oficial, astfel că a doua ediție va avea loc în vara anului viitor, în perioada 16-19 august 2018, tot la Cheile Grădiștei – Fundata. Acest fapt va duce la un alt nivel concursul, iar România va fi promovată mult mai amplu ca destinație ce merită explorată, pe scena internațională a ciclismului. Cicliștii din țara noastră s-au descurcat admirabil în această competiție, apreciată de toți participanții ca fiind cea mai grea la care au luat parte. Lucian Logigan, campionul balcanic și național la XCO și unul dintre ambasadorii sportivi ai evenimentului, a declarat: “Am o medalie de Finisher. M-am simțit bine astăzi, mai ales pe partea a doua a traseului, prima parte fiind foarte, foarte abruptă. Am terminat pe cinci, am tras tare ca să recuperez și să fiu pe o poziție bună în clasamentul general. Cele trei zile au fost foarte dificile din cauza traseului, dar și a vremii“. Cursa 4-day EPIC, la nivelul Amatori, a fost câștigată de Catriona Sutherland, din Anglia, și David Kecskes, din România, primii în clasamentul general al ediției. “Mi-a plăcut foarte tare! M-am simțit mult mai puternică astăzi, dar așa ești după două zile de efort și urcat pe stânci. Mi-a plăcut foarte mult să urc pe munte, cu bicicleta în spate, sunt chiar foarte obișnuită cu asta. Așa poți vedea frumusețea și crestele munților. Este o cursă foarte grea, dar cred că este uimitor să vezi toate traseele și mi-ar plăcea ca mai multe femei amatoare să vină să concureze. Cu siguranță voi recomanda această competiție, fiind ceva inedit și frumos în topul concursurilor pe etape din lume“, a spus Catriona Sutherland, care este o concurentă cu multă experiență și ghid în ciclism montan, totodată colaboratoare a mai multor publicații străine, printre care și International Mountain Bike Magazine. În ultima etapă vremea a fost mult mai bună, dându-le ocazia tuturor să admire peisajele uimitoare ale munților Bucegi și Piatra Craiului, iar soarele le-a zâmbit tuturor la sosire. Tot duminică, 24 septembrie, a avut loc și o cursă de numai o zi, 1-day Challenge, dedicată celor care nu au putut lua parte la toate etapele 4-day EPIC. Învingători de la cursa de o zi, nivel Amatori, sunt: Lucian Neaga (19+ ani), Vasile Dorin Crăciunescu (40+ ani) și Valerie Cassecuelle (19+ ani). După cele 4 zile de concurs, a avut loc festivitatea oficială de premiere, riderii de la Elite primind sume între 500 și 2.050 euro și diferite produse oferite de sponsori, valoarea totală a premiilor în cadrul CARPATHIAN MTB EPIC fiind de aproape 30.000 euro. Rezultatele Etapei 1, 2 și 3 pot fi consultate pe pagina oficială a evenimentului, click aici. Spectatorii și susținătorii riderilor au urmărit LIVE timp de 3 zile întreaga acțiune, pe Youtube și pagina Facebook Riders Club. În plus, în fiecare seară, pe durata celor 3 zile de concurs, 22-24 septembrie, au fost programate emisiuni în direct cu rezumatul etapelor CARPATHIAN MTB EPIC, susținute de Alex Ciocan și Cătălin Sprînceană. Acestea sunt difuzate pe Pro X – Sport.ro, Telekom Sport și TVR HD, iar programul transmisiunilor TV și Live a fost publicat pe pagina oficială a evenimentului www.carpathianmtb.ro/ro – click aici. Sursa: Freerider
  11. Trei zile de concurs spectaculoase la CARPATHIAN MTB EPIC 2017! Campioni din 10 țări s-au luptat cu natura la propriu pe traseele croite în Bucegi și Piatra Craiului, și au reușit să cucerească munții după 157 kilometri parcurși și 5,750 metri de urcare. Competiția CARPATHIAN MTB EPIC, proaspăt intrată în calendarul UCI 2018, a fost declarată de cicliștii profesioniști drept una dintre cele mai grele, dacă nu cea mai provocatoare, la care participat până acum. Laurii victoriei le-au revenit sportivilor din Slovacia și Ucraina. E drept, n-a fost o cursă pentru oricine. Dar e mai bine așa!“Greu, frumos, frig, stâncos, foarte tehnic, excelent, provocator… îmi place”. Acesta ar fi rezumatul foarte succint al primei ediții a CARPATHIAN MTB EPIC 2017, un concurs de ciclism montan organizat de ACS MPG, care le-a oferit celor aproape 100 de rideri, dar și zecilor de susținători și miilor de fani, un adevărat spectacol de ciclism în perioada 21-24 septembrie. Evenimentul a inclus un prolog și 3 etape desfășurate în Carpații Meridionali, cu zona de Start/Finish și Race Village organizate la Cheile Grădiștei – Fundata. Dacă în prima zi de concurs vremea capricioasă și altitudinea le-au pus la grea încercare rezistența, în următoarele două zile cicliștii s-au confruntat cu urcări anevoioase și coborâri abrupte ce le-au testat din plin abilitățile și tehnicile. Cei mai rezistenți, dar și mai rapizi au fost sportivii din Slovacia și Ucraina. Ei au reușit să se detașeze de restul participanților pe durata celor trei zile ale CARPATHIAN MTB EPIC 2017, iar formarea de alianțe i-a ajutat și le-a adus victoria. Slovacul Tomas Visnovský, câștigătorul tuturor celor 3 etape din acest concurs, a ajuns la finish într-un timp de 2 ore și 47 minute, după ce a parcurs ultima cursă, cea mai scurtă însă cu multe porțiuni dificile. “Astăzi a fost foarte greu și sunt foarte obosit. Picioarele nu s-au mișcat prea bine. Urcările au fost extrem de abrupte. Vremea a fost foarte bună dar ruta, din nou, foarte dură! Mă simt perfect că am câștigat acest concurs și că sunt campion! Toată lumea a fost extrem de drăguță aici și mi-a plăcut mult competiția. Voi reveni anul viitor, sunt foarte fericit și mulțumit de tot ceea ce se întâmplă aici”, a declarat Tomas Visnovský, pe care, în ciuda oboselii, publicul l-a putut vedea mai mereu zâmbind. Compatriotul său, Matej Ulik, a trecut al doilea linia de Finish, după numai 4 minute, și a fost foarte aproape de Tomas, pe toată durata competiției, formând o echipă, chiar dacă este un concurs în format individual. “A fost din nou foarte greu, dar sunt bucuros că am obținut locul al doilea. Tomas a fost mult mai puternic decât noi, ceilalți concurenți. Consider că este o pregătire bună și un loc foarte bun obținut aici, pentru mine. Cursa a fost foarte bine organizată, munții sunt foarte frumoși, priveliștea și peisajele de aici sunt superbe”, a afirmat Matej Ulik, care apoi și-a felicitat colegul de cursă. Pe locul trei s-a clasat Márton Blazsó, care s-a luptat din greu pentru a-și menține locul pe podium. Campionul ungar a reușit să rămână cu picioarele pe pământ și să se concentreze, așa cum și-a promis de ieri. “Sunt destul de mulțumit, cei doi sportivi slovaci au fost foarte puternici. Eu am fost imediat în spatele lor. Cred că am reușit să obțin locul 3 în clasamentul general”, a spus zâmbind Márton. Și în ultima etapă podiumul fetelor a fost dominat de campioanele din Ucraina și Slovacia, iar ordinea a fost aceeași de sâmbătă. Krystyna Konvisarova a trecut prima linia de Finish, cu un timp de 3 ore și 31 de minute, urmată la două minute distanță de Janka Keseg Števková. Ceva mai târziu au sosit Andrea Juhásová și Hanna Verheles. În clasamentul general al competiției CARPATHIAN MTB EPIC 2017, ordinea câștigătoarelor este următoarea: locul 1 – Janka Keseg Števková, din Slovacia, locul 2 – Krystyna Konvisarova și locul 3 – Hanna Verheles, amândouă din Ucraina. “A fost destul de dur, dar m-am simțit mai bine decât în zilele precedente. Este un semn bun pentru mine, mi-am intrat în ritm. Știam că nu o să mai am altă șansă ca să câștig competiția. Mi-a plăcut foarte mult, organizarea a fost foarte bună, toată lumea este foarte drăguță și primitoare. Este pentru prima dată când am venit în România, dar nu ultima cu siguranță! Îmi place foarte mult ce se întâmplă aici”, ne-a mărturisit Krystyna Konvisarova, campioană la UCI MTB Marathon Series în ultimii doi ani. Greutatea în etapa a treia a fost dată de ascensiunea printr-un domeniu stâncos, cu drumuri denivelate, până la vârful Bucșa, situat la 1.845 metri altitudine, care separă munții Bucegi de masivul Leaota. Câștigătoarea acestei ediții a concursului, Janka Keseg Števková, a ales un ritm, pe durata ultimei etape, care să îi asigure poziția: “La început am încercat să stau alături de Krystyna, dar nu m-am simțit foarte bine. Ea a fost mai puternică azi. Bineînțeles că mi-ar plăcea să revin aici, organizarea a fost excepțională! Totul a fost perfect la acest eveniment, mă bucur că anul viitor va fi o cursă UCI! Sper să pot reveni aici să concurez”. Janka Keseg Števková a participat de trei ori la Olimpiadă și la Absa Cape Epic, cea mai populară competiție pe etape din lume. Vestea că anul viitor CARPATHIAN MTB EPIC se va desfășura sub umbrela Uniunii Cicliste Internaționale (UCI) a venit chiar în acest weekend. Competiția în 3 etape este anunțată în calendarul oficial, astfel că a doua ediție va avea loc în vara anului viitor, în perioada 16-19 august 2018, tot la Cheile Grădiștei – Fundata. Acest fapt va duce la un alt nivel concursul, iar România va fi promovată mult mai amplu ca destinație ce merită explorată, pe scena internațională a ciclismului. Cicliștii din țara noastră s-au descurcat admirabil în această competiție, apreciată de toți participanții ca fiind cea mai grea la care au luat parte. Lucian Logigan, campionul balcanic și național la XCO și unul dintre ambasadorii sportivi ai evenimentului, a declarat: “Am o medalie de Finisher. M-am simțit bine astăzi, mai ales pe partea a doua a traseului, prima parte fiind foarte, foarte abruptă. Am terminat pe cinci, am tras tare ca să recuperez și să fiu pe o poziție bună în clasamentul general. Cele trei zile au fost foarte dificile din cauza traseului, dar și a vremii“. Cursa 4-day EPIC, la nivelul Amatori, a fost câștigată de Catriona Sutherland, din Anglia, și David Kecskes, din România, primii în clasamentul general al ediției. “Mi-a plăcut foarte tare! M-am simțit mult mai puternică astăzi, dar așa ești după două zile de efort și urcat pe stânci. Mi-a plăcut foarte mult să urc pe munte, cu bicicleta în spate, sunt chiar foarte obișnuită cu asta. Așa poți vedea frumusețea și crestele munților. Este o cursă foarte grea, dar cred că este uimitor să vezi toate traseele și mi-ar plăcea ca mai multe femei amatoare să vină să concureze. Cu siguranță voi recomanda această competiție, fiind ceva inedit și frumos în topul concursurilor pe etape din lume“, a spus Catriona Sutherland, care este o concurentă cu multă experiență și ghid în ciclism montan, totodată colaboratoare a mai multor publicații străine, printre care și International Mountain Bike Magazine. În ultima etapă vremea a fost mult mai bună, dându-le ocazia tuturor să admire peisajele uimitoare ale munților Bucegi și Piatra Craiului, iar soarele le-a zâmbit tuturor la sosire. Tot duminică, 24 septembrie, a avut loc și o cursă de numai o zi, 1-day Challenge, dedicată celor care nu au putut lua parte la toate etapele 4-day EPIC. Învingători de la cursa de o zi, nivel Amatori, sunt: Lucian Neaga (19+ ani), Vasile Dorin Crăciunescu (40+ ani) și Valerie Cassecuelle (19+ ani). După cele 4 zile de concurs, a avut loc festivitatea oficială de premiere, riderii de la Elite primind sume între 500 și 2.050 euro și diferite produse oferite de sponsori, valoarea totală a premiilor în cadrul CARPATHIAN MTB EPIC fiind de aproape 30.000 euro. Rezultatele Etapei 1, 2 și 3 pot fi consultate pe pagina oficială a evenimentului, click aici. Spectatorii și susținătorii riderilor au urmărit LIVE timp de 3 zile întreaga acțiune, pe Youtube și pagina Facebook Riders Club. În plus, în fiecare seară, pe durata celor 3 zile de concurs, 22-24 septembrie, au fost programate emisiuni în direct cu rezumatul etapelor CARPATHIAN MTB EPIC, susținute de Alex Ciocan și Cătălin Sprînceană. Acestea sunt difuzate pe Pro X – Sport.ro, Telekom Sport și TVR HD, iar programul transmisiunilor TV și Live a fost publicat pe pagina oficială a evenimentului www.carpathianmtb.ro/ro – click aici. Sursa: Freerider
  12. Iesiri De Weekend

    Frumos, ce model de KTM e ala?
  13. CARPATHIAN MTB EPIC va fi o competitie UCI din 2018!

    In aceste zile aventura montana CARPATHIAN MTB EPIC este traita de zeci de participanti suporteri la maxim! Competitia pe etape se desfasoara la Cheile Gradistei – Fundata, in judetul Brasov, unde sunt amenajate si Race Village, zona de Start/Finish, iar atmosfera sportiva este una deosebita, iar vremea buna le da ocazia tuturor sa se bucure de frumusetea naturii salbatice din inima Carpatilor. CARPATHIAN MTB EPIC si-a facut debutul in acest an si a targetat scena mondiala ciclismului mountain bike, situandu-se printre competitiile grele pe etape. Inca de la prima sa editie a adunat la start zeci de campioni internationali din 10 tari. Evenimentul de 4 zile, full-service de tipul „eat, ride & sleep”, va urca la un alt nivel insa de anul viitor, iar actiunea va fi si mai intensa pe traseele croite in munti. Din 2018, CARPATHIAN MTB EPIC, organizata de ACS MPG Romania, va fi o competitie UCI C2! Perioada de desfasurare a celei de a doua editii a evenimentului este 16-19 august 2018, fiind deja anuntata in calendarul Uniunii Cicliste Internationale – UCI, forul mondial in domeniul ciclismului. Race Village va fi amenajat in aceeasi locatie la Cheile Gradistei – Fundata, care detine o baza de pregatire de nivel Olimpic, fiind singura in acest moment care intruneste conditiile pentru organizarea acestui format de concurs, respectiv unul full-service. Detaliile privind organizarea celei de a 2-a editii a CARPATHIAN MTB EPIC vor fi comunicate pana la finalul acestui an. Ultima etapa a CARPATHIAN MTB EPIC 2017 s-a incheiat duminica, 24 septembrie, iar campionii acestei editii, la nivelul profesionistilor, sunt: Elite Masculin – loc 1 – Tomas Visnovský (Slovacia); loc 2 – Matej Ulik (Slovacia); loc 3- Marton Blazso (Ungaria); Elite Feminin – loc 1 – Janka Keseg Števková (Slovacia); loc 2 – Krystyna Konvisarova (Ucraina); loc 3 – Andrea Juhásová (Slovacia). Toate detalii despre acest eveniment, transmisiunile LIVE ale celor 3 etape de concurs si rezultatele pot fi gasite pe pagina oficiala: www.carpathianmtb.ro/ro. Sursa: Freerider
  14. In aceste zile aventura montana CARPATHIAN MTB EPIC este traita de zeci de participanti suporteri la maxim! Competitia pe etape se desfasoara la Cheile Gradistei – Fundata, in judetul Brasov, unde sunt amenajate si Race Village, zona de Start/Finish, iar atmosfera sportiva este una deosebita, iar vremea buna le da ocazia tuturor sa se bucure de frumusetea naturii salbatice din inima Carpatilor. CARPATHIAN MTB EPIC si-a facut debutul in acest an si a targetat scena mondiala ciclismului mountain bike, situandu-se printre competitiile grele pe etape. Inca de la prima sa editie a adunat la start zeci de campioni internationali din 10 tari. Evenimentul de 4 zile, full-service de tipul „eat, ride & sleep”, va urca la un alt nivel insa de anul viitor, iar actiunea va fi si mai intensa pe traseele croite in munti. Din 2018, CARPATHIAN MTB EPIC, organizata de ACS MPG Romania, va fi o competitie UCI C2! Perioada de desfasurare a celei de a doua editii a evenimentului este 16-19 august 2018, fiind deja anuntata in calendarul Uniunii Cicliste Internationale – UCI, forul mondial in domeniul ciclismului. Race Village va fi amenajat in aceeasi locatie la Cheile Gradistei – Fundata, care detine o baza de pregatire de nivel Olimpic, fiind singura in acest moment care intruneste conditiile pentru organizarea acestui format de concurs, respectiv unul full-service. Detaliile privind organizarea celei de a 2-a editii a CARPATHIAN MTB EPIC vor fi comunicate pana la finalul acestui an. Ultima etapa a CARPATHIAN MTB EPIC 2017 s-a incheiat duminica, 24 septembrie, iar campionii acestei editii, la nivelul profesionistilor, sunt: Elite Masculin – loc 1 – Tomas Visnovský (Slovacia); loc 2 – Matej Ulik (Slovacia); loc 3- Marton Blazso (Ungaria); Elite Feminin – loc 1 – Janka Keseg Števková (Slovacia); loc 2 – Krystyna Konvisarova (Ucraina); loc 3 – Andrea Juhásová (Slovacia). Toate detalii despre acest eveniment, transmisiunile LIVE ale celor 3 etape de concurs si rezultatele pot fi gasite pe pagina oficiala: www.carpathianmtb.ro/ro. Sursa: Freerider
  15. Un lucru oarecum normal atunci când ciclistul tău sponsorizat e gata să câștige Turul Spaniei, Fausto Pinarello a mers personal la Madrid pe 9 septembrie să îi ofere o bicicletă special construită pentru Chris Froome în ultima etapă din Vuelta 2017. Modelul unic de Dogma F10 colorat în steagul Spaniei avea rolul de a-l felicita pe Froom pentru dubla reușită de anul acesta în Turul Franței și al Spaniei, nu întâmplător bicicleta fiind de fapt și o combinație de culori între cele două tricouri câștigate. Se pare că Pinarello au primit multe laude pentru grafica bicicletei respective, astfel că au decis să o adauge ca opțiune pentru F10 în 2018 sub forma unor ediții limitate. Va exista și un model special aniversar Giro 100 de ani cu teme roz, deși Sky nu au avut vreun mare succes la această ediție, cu un singur sportiv în top 20. Dogma F10 King of Spain este deja disponibilă pentru comandă, primele livrări fiind programate pentru noiembrie 2017. Modelul va fi disponibil în trei versiuni, una fiind o replică exactă a celei primită de Froome, cu logo-ul echipei Sky și logo-ul sub forma unui rinocer al lui Froome. Pentru cei care nu sunt neapărat fani Froome există o versiune fără logo-ul personal al acestuia. În fine, pentru cei ce nu doresc nici logo-ul echipei Sky dar sunt încântați de grafică, există și versiunea fără elemente galbene și fără logo-uri. Bicicleta este același model standard asimetric aero din carbon F10 apărut la începutul acestui an, cu spațiu pentru anvelope de 25 mm. Ediția King of Spain e disponibilă doar sub formă de cadru, în 11 mărimi între 44-62 cm. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  16. Un lucru oarecum normal atunci când ciclistul tău sponsorizat e gata să câștige Turul Spaniei, Fausto Pinarello a mers personal la Madrid pe 9 septembrie să îi ofere o bicicletă special construită pentru Chris Froome în ultima etapă din Vuelta 2017. Modelul unic de Dogma F10 colorat în steagul Spaniei avea rolul de a-l felicita pe Froom pentru dubla reușită de anul acesta în Turul Franței și al Spaniei, nu întâmplător bicicleta fiind de fapt și o combinație de culori între cele două tricouri câștigate. Se pare că Pinarello au primit multe laude pentru grafica bicicletei respective, astfel că au decis să o adauge ca opțiune pentru F10 în 2018 sub forma unor ediții limitate. Va exista și un model special aniversar Giro 100 de ani cu teme roz, deși Sky nu au avut vreun mare succes la această ediție, cu un singur sportiv în top 20. Dogma F10 King of Spain este deja disponibilă pentru comandă, primele livrări fiind programate pentru noiembrie 2017. Modelul va fi disponibil în trei versiuni, una fiind o replică exactă a celei primită de Froome, cu logo-ul echipei Sky și logo-ul sub forma unui rinocer al lui Froome. Pentru cei care nu sunt neapărat fani Froome există o versiune fără logo-ul personal al acestuia. În fine, pentru cei ce nu doresc nici logo-ul echipei Sky dar sunt încântați de grafică, există și versiunea fără elemente galbene și fără logo-uri. Bicicleta este același model standard asimetric aero din carbon F10 apărut la începutul acestui an, cu spațiu pentru anvelope de 25 mm. Ediția King of Spain e disponibilă doar sub formă de cadru, în 11 mărimi între 44-62 cm. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  17. Cu noul cort special de bikepacking de la NSR, în următoarea ta expediție vei putea să dormi cu bicicleta înăuntru lângă tine! Marca de îmbrăcăminte de ciclism din Coreea a cumpărat se pare un producător de corturi și a început să producă modelele proprii! Modelul NSR Bicycle Touring este vândut în două versiuni: una pentru MTB și una pentru cursiere. Cortul extrem de spațios are zone speciale înspre exterior care găzduiesc fie ghidonul lat al MTB-ului în lateral, fie cel curbat al cursierei în zona din spate. Există și buzunare speciale pentru roata din față și în lateral pentru angrenaj. Cortul nu se bazează pe bicicletă pentru a sta ridicat cum e cazul altor modele, așa că el poate să rămână montat în timp ce bicicleta e folosită pentru o tură, după care aceasta poate fi reintrodusă în cort. Bicicleta este păstrată vertical iar spațiul interior este maxim. Cortul este livrat împreună cu o geantă de șa, deși el poate fi transportat și în altă geantă dacă se dorește. Împreună cu geanta, greutatea totală e de 2.2 kg în timp ce doar cortul are 1.75 kg. Cortul este impermeabil și rezistent la vânt. Dimensiunea maximă a anvelopelor ce încap este de 29×3.4 la modelul MTB și 29×2.4 la cel de șosea. Dimensiunile sunt de 2.1×1.25×1.26 m și dacă bicicleta nu ar fi în interior, ar fi spațiu pentru două persoane. Cortul este certificat CPAI 84 și are prețl de 270 USD, livrările fiind programate începând cu martie 2018. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului. Informații și imagini de pe bikerumor.com DISTRIBUIȚI Articolul precedentOfertele de la Târgul de Biciclete București 2017 Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu. Sursa: Freerider
  18. Ieri
  19. Iesiri De Weekend

    calaretul singuratic...
  20. La mai puțin de o lună de la lansarea celor opt modele noi Harley-Davidson Softail, am avut șansa să testez noul Street Bob. La sfârșitul lunii august, Harley-Davidson a lansat în premieră mondială noua familie Softail. După 26 de la apariția primului Dyna FXD, F de la motor Big Twin, X de la scărițele pilotului, în loc de talpici și D – cadru Dyna cu amortizoare laterale, tradiționale, una dintre cele mai populare game, cu prețuri accesibile, motociclete considerate sportive de producător, dar caracterizate de vibrațiile serioase datorate sistemului de prindere a motorului în cadru, am asistat la oprirea producției acestei familii. Combinând caracterul sportiv al vechilor Dyna și avantajele modelelor Softail, cu prinderea elastică a motoarelor, modelele din noua gamă Softail sunt mai ușoare, mai rapide, mai manevrabile și mai economice, fiind echipate cu motorul Milwaukee Eight de 107 sau 114 inch cubici, lansat de Harley-Davidson cu un an în urmă. Având un motor de 1745 cc, cu un cuplu maxim de 149 Nm la 3000 rpm și o masă de 286 kg la gol, adică 5 kg mai puțin decât modelul anterior, noul de Street Bob, cea de-a patra generație, numele fiind folosit de Harley-Davidson începând din 2006, este rapid, unul dintre cele mai manevrabile modele ale producătorului american, păstrează poziția clasică pe care am învățat-o de la Peter Fonda, din filmul Easy Rider, mulțumită ghidonului mini ape hanger și consumă o medie de 5,5 ltr/100 km. Fiind cel mai ieftin model din noua familie Softail, Street Bob costă între 14.950 și 15.890 Euro, în funcție de culoare și poate fi comandat la Harley-Davidson București, dealer oficial în România. Materialul filmat a fost prezentat în rubrica moto a emisiunii La Volan, difuzată de Digi24 sâmbătă 23 septembrie 2017. Dacă vă interesează noutățile lansate de Harley-Davidson, mai jos sunt alte articole postate până acum. Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  21. La mai puțin de o lună de la lansarea celor opt modele noi Harley-Davidson Softail, am avut șansa să testez noul Street Bob. [embedded content] La sfârșitul lunii august, Harley-Davidson a lansat în premieră mondială noua familie Softail. După 26 de la apariția primului Dyna FXD, F de la motor Big Twin, X de la scărițele pilotului, în loc de talpici și D – cadru Dyna cu amortizoare laterale, tradiționale, una dintre cele mai populare game, cu prețuri accesibile, motociclete considerate sportive de producător, dar caracterizate de vibrațiile serioase datorate sistemului de prindere a motorului în cadru, am asistat la oprirea producției acestei familii. Combinând caracterul sportiv al vechilor Dyna și avantajele modelelor Softail, cu prinderea elastică a motoarelor, modelele din noua gamă Softail sunt mai ușoare, mai rapide, mai manevrabile și mai economice, fiind echipate cu motorul Milwaukee Eight de 107 sau 114 inch cubici, lansat de Harley-Davidson cu un an în urmă. Având un motor de 1745 cc, cu un cuplu maxim de 149 Nm la 3000 rpm și o masă de 286 kg la gol, adică 5 kg mai puțin decât modelul anterior, noul de Street Bob, cea de-a patra generație, numele fiind folosit de Harley-Davidson începând din 2006, este rapid, unul dintre cele mai manevrabile modele ale producătorului american, păstrează poziția clasică pe care am învățat-o de la Peter Fonda, din filmul Easy Rider, mulțumită ghidonului mini ape hanger și consumă o medie de 5,5 ltr/100 km. Fiind cel mai ieftin model din noua familie Softail, Street Bob costă între 14.950 și 15.890 Euro, în funcție de culoare și poate fi comandat la Harley-Davidson București, dealer oficial în România. Materialul filmat a fost prezentat în rubrica moto a emisiunii La Volan, difuzată de Digi24 sâmbătă 23 septembrie 2017. Dacă vă interesează noutățile lansate de Harley-Davidson, mai jos sunt alte articole postate până acum. Harley-Davidson a lansat gama Softail 2018 Harley-Davidson se pregătește să sărbătorească 115 ani de la înființare Harley-Davidson Softail Slim S – test și prezentare – varianta video Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  22. scuter Sfaturi utile despre scutere

    Salut,am un Znen de 125 cumparat din magazin ,rodajul facut,nu prinde decit 90.
  23. Despre Scutere Chinezesti

    Ai dreptate,am un Znen de 125 si nu prinde decit 90.
  24. vand Dezmembrari Scutere ,motoare Complete De Schimb ,carene Etc

    Salut , ceva toba sport , carena fata tunning si stop cu semnale pentru yamaha mbk booster mai ai?
  25. Ultima săptămână
  26. Weekendul acesta, în zilele de 23 și 24 septembrie, are loc la Romexpo București, prima ediție a Târgului de Biciclete. Evenimentul dorește să ofere magazinelor de profil din țară ocazia lichidărilor de stoc. Așadar ofertele speciale ar trebui să fie la ordinea zilei. Am fost și noi prezenți pentru a vedea care este atmosfera. Targul de Biciclete Bucuresti 2017UVSport a venit cu mărcile lor, mai exact bicicletele Silverback, ochelarii de soare 720armour și carturile cu sau fără pedale Dino Cars respectiv Mountain Cart. La standul lor veți găsi reduceri între 30-40% la ochelarii sport, între 25-30% la bicicletele Silverback, dar și 40% reducere la bicicleta electrică PG Bikes BlackBlock 2. Și carturile cu pedale au reduceri. Aici avem 15% pentru Dino Cars. Rovelo Biciclete a prezentat la stand reducerile pentru bicicletele Raleigh, Diamondback și Lombardo, pentru care este reprezentant în România. Dintre numeroasele oferte am reținut: Raleigh Stowaway redus de la 1490 lei la 1290 lei, Raleigh Strada 3 de la 2075 lei la 1575 lei, Atlanta cu roți de 20” pentru copii redus de la 835 lei la 635 lei, Raleigh Zero cu roți de 18” pentru copii redus de la 950 lei la 750 lei, Diamondback Hydrax cu roți 20” pentru copii de la 1240 lei la 940 lei, Raleigh Performance cu roți de 24” pentru copii de la 1490 lei la 1190 lei, Diamondback Lumis 2 redus de la 6250 lei la 4750 lei, Diamondback Lumis 1 redus de la 5000 lei la 3800 lei, Lombardo Monza 3.0 redus de la 2995 lei la 2495 lei, Avenir Race de la 2250 lei la 1650 lei. La standul KTM lucrurile erau simple. Reducerea este de 30% la tot ce este pe stoc, chiar dacă nu este fizic bicicleta prezentă la târg. Așadar vizitați site-ul și vedeți dacă vă place ceva. Pegas a fost prezent, iar reducerile lor sunt de 18, 20 și 23% pentru bicicletele de copii și 20% pentru bicicletele fat. Drag Bicycles a venit cu ofertă bogată. Dintre ele am reținut câteva care ni s-au părut mai interesante. Spre exemplu mtb-ul hardtail Drag Hardy LTD model 2017, cu transmisie 1x ți echipare Shimano SLX / Deore / RockShox Recon Silver era redus de la 4499 lei la 3647,25 lei. Hardy Pro era redusă de la 3299 lei la 2474 lei, un model Drag ZX l-am găsit redus de la 1699 lei la 1274 lei, fat bike-ul Tundra era redus la 2811 lei prețul inițial fiind 3749 lei, iar Drag Storm redus de la 2699 lei la 2024 lei. WoomBikes este o marcă recentă, introdusă la noi în aprilie 2017. Brandul este austriac, iar povestea firmei interesantă. Vom reveni cu detalii despre cum au luat ființă. La Târg standul a fost mic însă întrucat Woom produce doar biciclete pentru copii, este bine să-i avem în vedere. Spre exemplu Woom 6 cu roți de 26 inch avea un preț redus de la 2270 lei la 2043 lei. Woom 2 cu roți de 14” era redusă de la 1360 lei la 1224 lei, iar Woom 3 cu roți de 16 inch era redusă de la 1496 lei la 1346 lei. Firma oferă însă și echipament, cum ar fi mănuși, căști, șepcuțe și bidoane de apă. Veloteca are unul din cele mai mari standuri, iar la ei veți găsi o varietate mare de mărci pentru biciclete, echipament și accesorii la preț redus. Bicicletele Sunn au reduceri între 20 și 35%. Spre exemplu Sunn Rox Junior (pentru copii, roți 26”) este redusă la 1790 lei de la 2250 lei, hardtailul Sunn Exact S3 este redus de la 4090 lei la 3190 lei, ca să nu mai vorbim de full-ul Sunn Kern SL S2 cu o reducere de 30%, de la 8190 lei la 5750 lei. La Merida iarăși găsești reduceri, spre exemplu modelul de oraș Speeder 3000 are un preț redus la 6290 lei de la 7990 lei, cursiera Merida Scultura 100 este redusă de la 3390 lei la 2790 lei, iar mtb-ul Merida Big-Nine 40D îl găsești acum la 2230 lei, redus de la 2590 lei. Pentru Cannondale am văzut reduceri și de 30% însă la modelele de top. Ceva mai accesibil ar fi Cannondale Trail 29 6, model 2017, cu un preț de 1975 în loc de 2469 lei. Sau cursiera Cannondale CAAD Optimo cu echipare Tiagra la prețul de 3599 lei în loc de 4499 lei. Pentru copii am văzut Cannondale Trail cu roți de 20” redus de la 1569 lei la 1334 lei. La Romexpo i-am întâlnit pe Carpat Sport și Teo Bikes care au prezentat bicicletele VeloRS și Bulls. Oferta era semnificativă, iar dintre opțiuni am reținut Bulls Sharptail 2 Disc la prețul de 2399 lei, Bulls Vanida cu prețul de 2999 lei, Bulls Copperhead 29 Supreme la 4799 lei sau VeloRS Omu2544 cu prețul de 949 lei, VeloRS Siret cu prețul 699 lei sau 649 lei, în funcție de echipare. Pentru copii am văzut VeloRS Eagle cu roți de 18 la prețul de 339 lei. LeaderFox a fost prezent cu oferta lor specială. Am găsit aici o pliabilă interesantă full suspension, Leader Fox City Full, redusă de la 3433 lei la 2833 lei. Apoi mtb-ul Leader Fox Maxim Gent cu Shimano Tourney, era redus de la 1505 lei la 1195 lei sau Leader Fox Corial cu Shimano Acera/Altus/Alivio, redus de la 2974 lei la 2443 lei. Mtb-ul Leader Fox Sonora avea un preț de 2247 lei redus de la 2744. Echiparea conținea Shimano Deore pentru schimbător spate și frâne hidraulice pe disc Tektro. Am mai văzut bicicleta de oraș Leader Fox Region, cu roți de 28 și 7 viteze, la prețul de 1387 lei, redus de la 1629 lei. ElJoy este o firma nouă pe care am descoperit-o. Cu sediul în Varna, Bulgaria, Eljoy Bikes construiește doar biciclete electrice. Cadrele sunt importate însă bateriile sunt asamblate de ei cu celule Panasonic. Și aici am găsit reduceri însă cu prețuri în euro. Spre exemplu Eljoy Liberty Maxdrive era redusă de la 1875 euro la 1490 euro, Eljoy Allrounder redusă de la 1190 euro la 999 euro. Târgul de Biciclete București se încheie duminică 24 septembrie, la ora 18. Sursa: Freerider
  27. Ofertele de la Târgul de Biciclete București 2017

    Weekendul acesta, în zilele de 23 și 24 septembrie, are loc la Romexpo București, prima ediție a Târgului de Biciclete. Evenimentul dorește să ofere magazinelor de profil din țară ocazia lichidărilor de stoc. Așadar ofertele speciale ar trebui să fie la ordinea zilei. Am fost și noi prezenți pentru a vedea care este atmosfera. Targul de Biciclete Bucuresti 2017UVSport a venit cu mărcile lor, mai exact bicicletele Silverback, ochelarii de soare 720armour și carturile cu sau fără pedale Dino Cars respectiv Mountain Cart. La standul lor veți găsi reduceri între 30-40% la ochelarii sport, între 25-30% la bicicletele Silverback, dar și 40% reducere la bicicleta electrică PG Bikes BlackBlock 2. Și carturile cu pedale au reduceri. Aici avem 15% pentru Dino Cars. Rovelo Biciclete a prezentat la stand reducerile pentru bicicletele Raleigh, Diamondback și Lombardo, pentru care este reprezentant în România. Dintre numeroasele oferte am reținut: Raleigh Stowaway redus de la 1490 lei la 1290 lei, Raleigh Strada 3 de la 2075 lei la 1575 lei, Atlanta cu roți de 20” pentru copii redus de la 835 lei la 635 lei, Raleigh Zero cu roți de 18” pentru copii redus de la 950 lei la 750 lei, Diamondback Hydrax cu roți 20” pentru copii de la 1240 lei la 940 lei, Raleigh Performance cu roți de 24” pentru copii de la 1490 lei la 1190 lei, Diamondback Lumis 2 redus de la 6250 lei la 4750 lei, Diamondback Lumis 1 redus de la 5000 lei la 3800 lei, Lombardo Monza 3.0 redus de la 2995 lei la 2495 lei, Avenir Race de la 2250 lei la 1650 lei. La standul KTM lucrurile erau simple. Reducerea este de 30% la tot ce este pe stoc, chiar dacă nu este fizic bicicleta prezentă la târg. Așadar vizitați site-ul și vedeți dacă vă place ceva. Pegas a fost prezent, iar reducerile lor sunt de 18, 20 și 23% pentru bicicletele de copii și 20% pentru bicicletele fat. Drag Bicycles a venit cu ofertă bogată. Dintre ele am reținut câteva care ni s-au părut mai interesante. Spre exemplu mtb-ul hardtail Drag Hardy LTD model 2017, cu transmisie 1x ți echipare Shimano SLX / Deore / RockShox Recon Silver era redus de la 4499 lei la 3647,25 lei. Hardy Pro era redusă de la 3299 lei la 2474 lei, un model Drag ZX l-am găsit redus de la 1699 lei la 1274 lei, fat bike-ul Tundra era redus la 2811 lei prețul inițial fiind 3749 lei, iar Drag Storm redus de la 2699 lei la 2024 lei. WoomBikes este o marcă recentă, introdusă la noi în aprilie 2017. Brandul este austriac, iar povestea firmei interesantă. Vom reveni cu detalii despre cum au luat ființă. La Târg standul a fost mic însă întrucat Woom produce doar biciclete pentru copii, este bine să-i avem în vedere. Spre exemplu Woom 6 cu roți de 26 inch avea un preț redus de la 2270 lei la 2043 lei. Woom 2 cu roți de 14” era redusă de la 1360 lei la 1224 lei, iar Woom 3 cu roți de 16 inch era redusă de la 1496 lei la 1346 lei. Firma oferă însă și echipament, cum ar fi mănuși, căști, șepcuțe și bidoane de apă. Veloteca are unul din cele mai mari standuri, iar la ei veți găsi o varietate mare de mărci pentru biciclete, echipament și accesorii la preț redus. Bicicletele Sunn au reduceri între 20 și 35%. Spre exemplu Sunn Rox Junior (pentru copii, roți 26”) este redusă la 1790 lei de la 2250 lei, hardtailul Sunn Exact S3 este redus de la 4090 lei la 3190 lei, ca să nu mai vorbim de full-ul Sunn Kern SL S2 cu o reducere de 30%, de la 8190 lei la 5750 lei. La Merida iarăși găsești reduceri, spre exemplu modelul de oraș Speeder 3000 are un preț redus la 6290 lei de la 7990 lei, cursiera Merida Scultura 100 este redusă de la 3390 lei la 2790 lei, iar mtb-ul Merida Big-Nine 40D îl găsești acum la 2230 lei, redus de la 2590 lei. Pentru Cannondale am văzut reduceri și de 30% însă la modelele de top. Ceva mai accesibil ar fi Cannondale Trail 29 6, model 2017, cu un preț de 1975 în loc de 2469 lei. Sau cursiera Cannondale CAAD Optimo cu echipare Tiagra la prețul de 3599 lei în loc de 4499 lei. Pentru copii am văzut Cannondale Trail cu roți de 20” redus de la 1569 lei la 1334 lei. La Romexpo i-am întâlnit pe Carpat Sport și Teo Bikes care au prezentat bicicletele VeloRS și Bulls. Oferta era semnificativă, iar dintre opțiuni am reținut Bulls Sharptail 2 Disc la prețul de 2399 lei, Bulls Vanida cu prețul de 2999 lei, Bulls Copperhead 29 Supreme la 4799 lei sau VeloRS Omu2544 cu prețul de 949 lei, VeloRS Siret cu prețul 699 lei sau 649 lei, în funcție de echipare. Pentru copii am văzut VeloRS Eagle cu roți de 18 la prețul de 339 lei. LeaderFox a fost prezent cu oferta lor specială. Am găsit aici o pliabilă interesantă full suspension, Leader Fox City Full, redusă de la 3433 lei la 2833 lei. Apoi mtb-ul Leader Fox Maxim Gent cu Shimano Tourney, era redus de la 1505 lei la 1195 lei sau Leader Fox Corial cu Shimano Acera/Altus/Alivio, redus de la 2974 lei la 2443 lei. Mtb-ul Leader Fox Sonora avea un preț de 2247 lei redus de la 2744. Echiparea conținea Shimano Deore pentru schimbător spate și frâne hidraulice pe disc Tektro. Am mai văzut bicicleta de oraș Leader Fox Region, cu roți de 28 și 7 viteze, la prețul de 1387 lei, redus de la 1629 lei. ElJoy este o firma nouă pe care am descoperit-o. Cu sediul în Varna, Bulgaria, Eljoy Bikes construiește doar biciclete electrice. Cadrele sunt importate însă bateriile sunt asamblate de ei cu celule Panasonic. Și aici am găsit reduceri însă cu prețuri în euro. Spre exemplu Eljoy Liberty Maxdrive era redusă de la 1875 euro la 1490 euro, Eljoy Allrounder redusă de la 1190 euro la 999 euro. Târgul de Biciclete București se încheie duminică 24 septembrie, la ora 18. Sursa: Freerider
  28. aprilia rally 2t 50cc

    Va salut! Astazi am deschis acest cont. Am primit un scuter aprilia rally 2t 50cc de la un prieten care a emigrat in Canada.Sunt incepator in acest domeniu si ca rog daca ma puteti ajuta in special cu informatii despre piese de schimb si altele. nu de alta dar net-ul e plin de mag. de produse de fabricatie china sau subsol.Sigur au si chinezii piese bune dar nu sunt pe la noi. ma tot chinui sa gasesc la dezmembrari masca de bord la ghidon ,capac baterie far semnalizare dreapta si nu pot gasi,am incercat totul in ansamblu dar nu am reusit.In afara de cele scrise de mai sus am fost la mecanic care a curatat carburatorul si and l-am pornit deabea tragea 30 la ora,avand in vedere ca este rally. cauzele banuesc sun multe.as dori sa-mi dati un sfat referitor la scuter ca i-mi pare rau sa-l dau la fer vechi se poate face totusi ceva. va multumesc anticipat astept comentarii dragi prieteni.
  29. Prima Etapă a competiției CARPATHIAN MTB EPIC 2017, organizată de ACS MPG, a fost una spectaculoasă, intensă și grea, cu multe provocări și răsturnări de situație, mai ales pe ultimele porțiuni ale cursei, iar finalul a fost grandios. Cei 58 de km ai acestei curse, cea mai lungă din concurs și care a avut Startul în Sinaia, au fost cuceriți de Elitele cicliste Tomas Visnovský, din Slovacia, urmat imediat de Arpad Kelemen, din Miercurea Ciuc, România, și de Matej Ulik, din Slovacia. Pe podiumul de astăzi doi slovaci și Arpad Kelemen, care se pare că are un sezon excelent.Visnovský s-a rătăcit vreo 15 minute. După care a revenit în cursă și… a câștigat.În ciuda dificultăților întâlnite pe traseu, în inima Carpaților Meridionali, a vremii reci și ceții care i-a pus la grea încercare pe toți concurenții, Visnovský, vicecampion al Slovaciei la XCM, a terminat Etapa 1 în 3 ore și 45 minute, trecând cu un zâmbet larg linia de Finish. „A fost o cursă foarte grea pentru că vremea nu a fost prea bună. M-am simțit foarte bine, am fost în fața tuturor la start și am avut o pornire foarte bună. Apoi, pe traseu am avut probleme, mi-am dat seama că m-am rătăcit. După calculele mele am pierdut destul de mult timp, acolo, cam 15 minute încercând să recuperez. Mă bucur de acest rezultat!”, a declarat slovacul Tomas Visnovský, imediat după sosirea din prima etapă a 4-day EPIC. Cea mai dificilă porțiune a traseului din Etapa 1 a concursului CARPATHIAN MTB EPIC 2017 a fost în apropiere de Babele, unde mulți cicliști au ales să se dea jos din șa. Porțiunile abrupte și tehnice au testat din plin abilitățile cicliștilor, de „urcători” sau „coborâtori”. Pe ultimii kilometri din totalul celor 58 însă, bătălia s-a dat între Visnovský și Kelemen, care a demonstrat calități excelente obținute în anii în care a practicat intens Downhill, dar și o rezistență bună datorită numeroaselor maratoanelor parcurse. „Greu! Ceață, frig… mi s-a terminat apa, până am oprit la punctele de alimentare. Foarte greu! Doar din cauza condițiilor, pentru că a fost ceață și pe alocuri vizibilitate de nici 10 metri”, a povestit Arpad Kelemen, după ce a terminat cursa, timpul său fiind de 3 ore și 47 minute. Cei doi învingători și-au strâns mâinile după cursă, zâmbind și felicitându-se pentru rezultate. La zona de Finish, de la Cheile Grădiștei – Fundata, unde se desfășoară evenimentul, Kelemen a fost întâmpinat de soție și de copil, care s-au bucurat pentru reușita ciclistului. Un alt vicecampion al Slovaciei, Matej Ulik, venit la patru minute distanță față de compatriotul său, s-a luptat și el cu ceața ce a dominat vârfurile Carpaților, dar s-a declarat încântat de experiență. „Cursa a fost frumoasă, mi-a plăcut! Vremea a fost însă cam rea și au fost câteva probleme pe traseu din cauza lipsei de vizibilitate. Au fost foarte multe pietre peste tot… dar a fost un traseu care mi-a placut!”, a spus ciclistul, în vârstă de 20 de ani, cel mai tânăr dintre cei trei ocupanți ai podiumului. Elitele feminine înscrise în cursă au ajuns la Finish după aproape 5 ore. Cea mai rapidă a fost Janka Keseg Števková, campioana Slovaciei la XCO-XCE și XCM, care are un portofoliu de invidiat. De trei ori participantă la Olimpiadă, cât și la Absa Cape Epic, ciclista în vârstă de 41 de ani este într-o formă excelentă și a terminat această primă etapă a CARPATHIAN MTB EPIC 2017 în 4 ore și 50 minute. La o oră diferență au sosit și ocupantele locurilor 2 și 3 ale podiumului, respective Krystyna Konvisarova (5 h 05 min) și Hanna Verheles (5 h 12 min), amândouă din Ucraina. „Cursa a fost foarte frumoasă, ne-am bucurat de frumusețile Parcului Național Bucegi! Traseul a fost foarte tehnic, cu pietre și nisip, și a fost cam rece pentru mine, dar fiecare a înfruntat aceleași condiții. Cursa a fost foarte bine pregătită și traseul bine marcat, organizarea este super, iar totul a fost perfect! Sunt foarte fericită că am câștigat! Vom vedea ce va fi în zilele umratoare, sper să pot păstra avantajul, dar fiecare cursă e diferită. Sper să avem vreme mai bună, însă e mountain bike și competiția în sine reprezintă o adevărată aventură! ”, a afirmat zâmbind larg Janka Keseg Števková. Tot din cauza condițiilor mai dificile în care s-a desfășurat cursa, Vlad Dascălu, multiplu campion național și internațional, a decis să abandoneze această etapă. El a luat primul startul la 4-day EPIC, fiind cel care a câștigat cursa de calificare pentru acest concurs, joi, 21 septembrie. Eforturile cicliștilor au fost susținute pe durata cursei cu două puncte de alimentare, unul amenajat la Babele, cel mai înalt punct al traseului, și altul la Șaua Strungă, asigurate de Kaufland Extreme Games. Acestea au fost dotate cu fructe, băutura sportivă Gatorade, apă și multiple alte produse menite să le refacă forțele. Riderii au fost monitorizați în permanență pe traseu, fiecare participant la cursa 4-day Epic având un tracker, astfel că atât organizatorii, dar și invitații au putut vedea în orice moment unde se află aceștia. De altfel, aproape întreaga Etapa 1 a competiției a putut fi urmărită Live pe Youtube și pagina Facebook Riders Club. În plus, în fiecare seară, pe durata celor 3 zile de concurs, 22-24 septembrie, vor avea loc emisiuni în direct cu rezumatul etapelor CARPATHIAN MTB EPIC, susținute de Alex Ciocan și Cătălin Sprînceană. Acestea sunt difuzate pe Pro X – Sport.ro, Dolce TV și TVR HD, iar programul transmisiunilor TV și Live poate fi găsit pe pagina oficială a evenimentului www.carpathianmtb.ro/ro – click aici. Câștigătorii au urcat pe podium în cadrul scurtei ceremonii de la finalul acestei prime etape și au primit premii în bani cuprinse între 100 și 200 de euro. La încheierea celor 4 zile de concurs și 157 km parcurși, cel mai rapid rider va primi 2.050 euro și diferite produse oferite de sponsori, valoarea totală a premiilor în cadrul CARPATHIAN MTB EPIC fiind de 30.000 euro. Sâmbătă, 23 septembrie, la ora 10:00 va lua startul Etapa 2 a cursei 4-day EPIC, în cadrul căreia cicliștii trebuie să parcurgă 54 km, cu o difereneță de nivel de peste 1.800 m. Toate detaliile despre acest eveniment și întreaga experiență oferită cicliștilor și susținătorilor lor se regăsesc pe pagina oficială: www.carpathianmtb.ro/ro/. Sursa: Freerider
  1. Încarcă mai multă activitate
×