Mergi la conţinut
  • https://www.AUTOdoc24.RO
Momentan se procesează index-ul de căutări. Este posibil ca fluxul de informații să nu afișeze toate rezultatele până la terminarea procesului de indexare.

Activitate

Fluxul se actualizează automat     

  1. Astăzi
  2. KTM is READY TO RACE Dakar 2018 Posted in People, Racing With 16 consecutive wins at the notoriously tough Rally Dakar the KTM Factory Racing Team is gearing up for another tough battle in January with the sole aim of continuing this unbelievable success-streak. KTM 450 RALLY © Future7Media With an all-new KTM 450 RALLY machine in the hands of Red Bull KTM riders Sam Sunderland, Matthias Walkner, Toby Price and Antoine Meo, along with Laia Sanz and Luciano Benavides, the stage is set for another exciting endurance battle of man and woman, machine and team. Here is the video from the recent action shooting and final test before the bikes are loaded and begin their journey for the 2018 race, which begins on January 6. [embedded content] Photo: Future7Media Video: GSP Media/KTM
  3. Plecăm la drum. A mai rămas o lună, zburăm odată cu Moș Crăciun, vorba unui prieten. Motocicleta mea e acum înghesuită într-un container, cu doi litri de benzină în rezervor, anvelope noi, și revizia făcută. Dar să vorbim puțin despre aceasta din urmă. Motocicleta mea este un R1200GS 2015 și am făcut toate reviziile la service-ul BMW din București. Toate, însemnând vreo cinci. Pentru că-n aproape trei ani am strâns puțin sub 50.000 de km. Cum ultima dintre ele s-a întâmplat acum 2.000-3.000 de km, înainte de GS TT, mi-am zis că de data asta pot schimba uleiul de unul singur. In fine, nu chiar de unul singur, ci la garajul colegului Bogdănel. În filmul de mai jos schimbăm uleiul și filltrul de aer – elemente esențiale dacă ții la viața motocicletei tale. [embedded content] Bun, ce folosim? Folosim ce ne spune manualul – 5W40. Nu ce găsim pe forumuri, pe grupuri de Facebook, nu ce ne spune un prieten care știe că “schimbă mai bine dacă pui altceva”. În mod normal, schimbul de ulei se face la fiecare 10.000 de km, iar filtrul de aer se schimbă la 20.000. Într-o țară precum Germania poate că-ți permiți să stai cu un filtru de aer 20.000 de km. Dar noi trăim în România, unde-ți prăfuiești pantofii dacă faci 10 pași ca să iei pâine – așadar ar fi bine să-l verifici mai des. Dacă ieși în afara asfaltului cu prietenii, nu mai spun. Cam asta ar fi – avem plăcuțe de frână noi, anvelope noi, revizia furcii făcută. Și softul modificat astfel încât să meargă cu benzină proastă. Dar despre astea vom vorbi în articolele viitoare. Sursa
  4. Ieri
  5. [unable to retrieve full-text content] Vezi articolul integral
  6. LiteSpeed au o istorie lungă de fabricant de cadre din titan, modelele lor de șosea și MTB fiind renumite. E normal deci că au intrat și pe piața în creștere a gravel bike-ului. Titanul este perfect pentru aceste biciclete deoarece oferă confortul necesar turelor lungi epice sau cu multe bagaje. Denumit simplu Gravel, cadrul acceptă anvelope de 700×45 mm la ambele roți și poate primi și anvelope 27.5×2.1. Are butuci cu ax thru la ambele roți, 12×100 mm în față și 12×142 mm în spate. Prinderile de portbagaj și de aripi sunt prezente pe furca din carbon și pe triunghiul spate, existând în plus puncte de montare pentru trei suporturi de bidon și pentru geantă pe top tube. În plus, cablurile Di2 sunt rutate intern prin cadru – pentru transmisiile mecanice însă rutarea e la exterior. Monoblocul este de tip press-fit PF30. Furca din carbon are specificate prinderi atât pentru portbagaj cât și pentru aripi dar are de fapt doar trei găuri, câte una pe fiecare prindere de roată și una în coroană. Prinderea de etrier e de tip flat mount iar conducta frânei din față trece prin interiorul brațului furcii. Transmisia conține componentele Shimano Ultegra Di2 completate de un angrenaj FSA din aluminiu Hollow Forged Energy cu foi super-compacte direct mount. Foile sunt 48/32 iar pinioanele 11/32. Modelul Di2 are manetele hidraulice R785 și folosește discuri de 160 mm IceTech. Gravel rulează pe un set de roți Stans No Tubes ZTR Grail cu Bead Socket Technology echipate cu anvelope Panaracer Gravelking SK de 700x38c care vin montate tubeless din fabrică. Tija de șa este LiteSpeed din titan de 31.8 mm iar șaua Prologo Scratch Pro T 2.0 completează echiparea împreună cu pipa 3T ARX II Pro de 120 mm și ghidonul ERNOVA Pro, ambele din aluminiu. Fără pedale LiteSpeed Gravel cântărește 9.5 kg. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului. Informații și imagini de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  7. motociclisti Salutare tuturor

    Honda hornet 600cc, suzuki bandit 600, kawasaki ER-5 Trimis de pe SM-J510FN prin aplicatia PRO-BIKE Forum
  8. motociclisti Ce motor sa aleg ?

    Depinde ce vrei, fiabilitate look si comoditate la mers ar fi un honda cbr 125, daca vrei viteza iti recomand aprillia rs 125....numai ca ai pozitie de super sportiva pe ea si consuma putin cam mult:))), iar yamaha yzf 125 e o motocicleta frumoasa, si 1.7 metri e ok, acum depinde si de buget, eu sincer ri-ar recomanda un custom , dar gusturile nu se discuta:)) nu iti cumpara ceva pana nu te urci pe el si vezi cum ti se potriveste la mers, multa bafta si succes la drum[emoji111] Trimis de pe SM-J510FN prin aplicatia PRO-BIKE Forum
  9. Va rog ajutati-ma

    Buna! Am un CSR 125cc Custom din 2006, si am o problema, nu stiu ce baterie sa-i cumpar, deoarece cand am achizitionat-o nu avea:))Ma poate ajuta cineva ce a mai avut sau stie ce trebuie sa-i cumpar? Am auzit ca 12v ar fi ok....multumesc anticipat si seara faina!😉
  10. Published on 11.20.2017 [embedded content] Royal Enfield is gearing up for a groundbreaking 2018 with the entry of the highly anticipated Himalayan model to the North America market. The Himalayan is purpose-built for adventure while allowing for a less extreme and more accessible form of adventure touring. “2018 will be a very exciting year for Royal Enfield in North America, as we introduce three entirely new motorcycles. These new motorcycles are fun, easy and affordable — and are perfect for new motorcyclists, veteran riders and everyone in between.” said Rod Copes, President, Royal Enfield, North America. “Royal Enfield is committed to growing the middle-weight motorcycle segment, and these new motorcycles are exactly what motorcycle enthusiasts have been desiring for years.” The People’s Adventure Bike Building on a successful launch overseas in 2017, Royal Enfield North America will bring the popular Himalayan model to US showroom floors in summer of 2018. The Himalayan is purpose-built for adventure with a rugged duplex split cradle frame designed and developed by Harris Performance. The Himalayan’s 9-inch ground clearance and long-travel suspension allows it to take on trail obstacles comfortably. A 21″/17″ wheel size combination provides better control while riding over rocks and ruts. The Himalayan is powered by a simple air-cooled, overhead camshaft engine platform that forms the base of Royal Enfield’s new long-stroke LS 410 engine. The engine delivers high torque and usable power at lower RPMs that delivers smooth riding in higher gears at lower speeds, making it easier to climb hills with confidence. Modern design and materials translate into increased efficiency and reduced maintenance. Touring utility is built inherently into the Himalayan. A 4-gallon fuel tank provides a long range of approximately 280 miles. An ergonomically optimized layout for the footpegs, handlebar and seat h produce a comfortable upright riding posture that is necessary for long rides. An accessible 31.5-inch seat h with lower center of gravity and relatively light weight of 401 pounds, ensures ease of planting feet on the ground and more control. The Royal Enfield Himalayan comes fitted with dual-sport tires that lend a confident grip and performance across a range of terrain. Braking control is provided by a large 300mm front and 240mm rear disc, which also help to reduce braking effort. The Himalayan will be in available in two colors — Graphite and Snow — in the summer of 2018. The model will retail for $4,499 MSRP and a full range of motorcycle accessories will also be available. We look forward to getting an opportunity to test out the new Himalayan this coming spring. Stay tuned for more details! 2018 Royal Enfield Himalayan Specs Engine Type: Single cylinder, air-cooled, 4 stroke, SOHC Displacement: 411cc Bore & Stroke: 78mm x 86mm Compression: 9.5:1 Max. Power Output: 24.5 BHP @ 6500 RPM Max. Torque 26 ft-lbs Fuel System: Fuel injected Ignition System: TCI, multi-curve Engine Start: Electric only Fuel Capacity: 4 gallons Fuel Efficiency: 70 MPG (estimated) Lubrication: Wet Sump Clutch Wet, multi-plate Gearbox / Transmission Type: 5 speed constant mesh Final Drive: O-ring chain Frame Type: Half-duplex split cradle frame Suspension (front): Telescopic 41mm forks, 7.9 in. (200mm) Travel Suspension (rear): Monoshock with linkage, 7.1 in. (180mm) Travel Dimensions (L x W x H): 86 in. x 33 in. x 53 in. Wheelbase: 58 in. Seat Height: 31.5 in. Ground Clearance: 9 in. Wet Weight: 401 lbs. Tires (front): 90/90-21″ Tires (rear): 120/90-17″ Brakes (front): 300mm single disc, 2-piston floating caliper Brakes (rear): 240mm single disc, single piston floating caliper Electrical System: 12 Volt DC Instruments: 12 Volt, 8 AH VRLA Headlight: 12V H4 60/55 W Taillight: LED . Photos and video by Stephen Gregory
  11. Published on 11.20.2017 [embedded content] Royal Enfield is gearing up for a groundbreaking 2018 with the entry of the highly anticipated Himalayan model to the North America market. The Himalayan is purpose-built for adventure while allowing for a less extreme and more accessible form of adventure touring. “2018 will be a very exciting year for Royal Enfield in North America, as we introduce three entirely new motorcycles. These new motorcycles are fun, easy and affordable — and are perfect for new motorcyclists, veteran riders and everyone in between.” said Rod Copes, President, Royal Enfield, North America. “Royal Enfield is committed to growing the middle-weight motorcycle segment, and these new motorcycles are exactly what motorcycle enthusiasts have been desiring for years.” The People’s Adventure Bike Building on a successful launch overseas in 2017, Royal Enfield North America will bring the popular Himalayan model to US showroom floors in summer of 2018. The Himalayan is purpose-built for adventure with a rugged duplex split cradle frame designed and developed by Harris Performance. The Himalayan’s 9-inch ground clearance and long-travel suspension allows it to take on trail obstacles comfortably. A 21″/17″ wheel size combination provides better control while riding over rocks and ruts. The Himalayan is powered by a simple air-cooled, overhead camshaft engine platform that forms the base of Royal Enfield’s new long-stroke LS 410 engine. The engine delivers high torque and usable power at lower RPMs that delivers smooth riding in higher gears at lower speeds, making it easier to climb hills with confidence. Modern design and materials translate into increased efficiency and reduced maintenance. Touring utility is built inherently into the Himalayan. A 4-gallon fuel tank provides a long range of approximately 280 miles. An ergonomically optimized layout for the footpegs, handlebar and seat h produce a comfortable upright riding posture that is necessary for long rides. An accessible 31.5-inch seat h with lower center of gravity and relatively light weight of 401 pounds, ensures ease of planting feet on the ground and more control. The Royal Enfield Himalayan comes fitted with dual-sport tires that lend a confident grip and performance across a range of terrain. Braking control is provided by a large 300mm front and 240mm rear disc, which also help to reduce braking effort. The Himalayan will be in available in two colors — Graphite and Snow — in the summer of 2018. The model will retail for $4,499 MSRP and a full range of motorcycle accessories will also be available. We look forward to getting an opportunity to test out the new Himalayan this coming spring. Stay tuned for more details! 2018 Royal Enfield Himalayan Specs Engine Type: Single cylinder, air-cooled, 4 stroke, SOHC Displacement: 411cc Bore & Stroke: 78mm x 86mm Compression: 9.5:1 Max. Power Output: 24.5 BHP @ 6500 RPM Max. Torque 26 ft-lbs Fuel System: Fuel injected Ignition System: TCI, multi-curve Engine Start: Electric only Fuel Capacity: 4 gallons Fuel Efficiency: 70 MPG (estimated) Lubrication: Wet Sump Clutch Wet, multi-plate Gearbox / Transmission Type: 5 speed constant mesh Final Drive: O-ring chain Frame Type: Half-duplex split cradle frame Suspension (front): Telescopic 41mm forks, 7.9 in. (200mm) Travel Suspension (rear): Monoshock with linkage, 7.1 in. (180mm) Travel Dimensions (L x W x H): 86 in. x 33 in. x 53 in. Wheelbase: 58 in. Seat Height: 31.5 in. Ground Clearance: 9 in. Wet Weight: 401 lbs. Tires (front): 90/90-21″ Tires (rear): 120/90-17″ Brakes (front): 300mm single disc, 2-piston floating caliper Brakes (rear): 240mm single disc, single piston floating caliper Electrical System: 12 Volt DC Instruments: 12 Volt, 8 AH VRLA Headlight: 12V H4 60/55 W Taillight: LED . Photos and video by Stephen Gregory
  12. ADVpulse.com

    Un site cu si pentru aventurieri
  13. pop ioan vasile

  14. Standul BMW la EICMA 2017

    Ca de fiecare dată, standul BMW la EICMA 2017 a găzduit lansarea în premieră a unor modele noi, dintre care vedeta evenimentului, K1600 Grand America, se adresează pieței americane. EICMA este cea mai importantă expoziție de motociclete din Europa și mulți specialiști afirmă că a devenit cea mai importantă manifestare de profil pe plan mondial. La acest eveniment, parcă pentru a sărbători rezultatul spectaculos care se anticipează pentru 2017, cel care a prezentat noile modele a fost chiar Președintele BMW Motorrad, domnul Stephan Schaller. Președintele BMW Motorrad, domnul Stephan Schaller, prezentând scuterul C400X În ultimii șase ani, compania a înregistrat un progres constant, reușind noi recorduri ale vânzărilor, iar în 2017, numărul de unități vândute până în octombrie a depășit rezultatul anului precedent, deci va fi înregistrat cel de-al șaptelea an record consecutiv. Manifestând un interes justificat pentru piața americană, cea de-a doua în vânzările firmei, cu peste 12.000 unități, după Germania și poate cea mai importantă din punct de vedere strategic, BMW a prezentat principala noutate a sezonul 2018, un tourer dezvoltat pe platforma modelului K1600B, numit Grand America, a cărui fișă tehnică o puteți găsi aici. BMW K1600 Grand America Premierele au continuat cu două modele din categoria motocicletelor de aventură, F750GS, respectiv F850GS cc, completând gama modelelor GS, una dintre cele mai puternice game ale producătorului german, motocicletele fiind disponibile și în variantă limitată, pentru cei cu carnet de conducere categoria A2. Fișele tehnice ale celor două modele noi pot fi găsite aici. BMW F 750 GS și F 850 GS În fine, în încercarea de a acoperi toate categoriile solicitate în ultimul timp, în standul BMW la EICMA 2017 a fost lansat primul scuter cu capacitatea cilindrică sub 500 CC, modelul C400X, de doar 350 cc, scuter destinat celor care doresc să folosească zilnic un vehicul ușor, adresându-se și celor cu carnet categoria A2. Materialul filmat a fost prezentat în rubrica moto a emisiunii La Volan, difuzată de Digi24 sâmbătă 18 noiembrie 2017 și de Digi Sport 1 duminică 19 noiembrie. Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  15. articole Standul BMW la EICMA 2017

    Ca de fiecare dată, standul BMW la EICMA 2017 a găzduit lansarea în premieră a unor modele noi, dintre care vedeta evenimentului, K1600 Grand America, se adresează pieței americane. EICMA este cea mai importantă expoziție de motociclete din Europa și mulți specialiști afirmă că a devenit cea mai importantă manifestare de profil pe plan mondial. La acest eveniment, parcă pentru a sărbători rezultatul spectaculos care se anticipează pentru 2017, cel care a prezentat noile modele a fost chiar Președintele BMW Motorrad, domnul Stephan Schaller. Președintele BMW Motorrad, domnul Stephan Schaller, prezentând scuterul C400X În ultimii șase ani, compania a înregistrat un progres constant, reușind noi recorduri ale vânzărilor, iar în 2017, numărul de unități vândute până în octombrie a depășit rezultatul anului precedent, deci va fi înregistrat cel de-al șaptelea an record consecutiv. Manifestând un interes justificat pentru piața americană, cea de-a doua în vânzările firmei, cu peste 12.000 unități, după Germania și poate cea mai importantă din punct de vedere strategic, BMW a prezentat principala noutate a sezonul 2018, un tourer dezvoltat pe platforma modelului K1600B, numit Grand America, a cărui fișă tehnică o puteți găsi aici. BMW K1600 Grand America Premierele au continuat cu două modele din categoria motocicletelor de aventură, F750GS, respectiv F850GS cc, completând gama modelelor GS, una dintre cele mai puternice game ale producătorului german, motocicletele fiind disponibile și în variantă limitată, pentru cei cu carnet de conducere categoria A2. Fișele tehnice ale celor două modele noi pot fi găsite aici. BMW F 750 GS și F 850 GS În fine, în încercarea de a acoperi toate categoriile solicitate în ultimul timp, în standul BMW la EICMA 2017 a fost lansat primul scuter cu capacitatea cilindrică sub 500 CC, modelul C400X, de doar 350 cc, scuter destinat celor care doresc să folosească zilnic un vehicul ușor, adresându-se și celor cu carnet categoria A2. Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  16. “Da și Eu Pot” este un proiect despre care am tot vorbit la Freerider. Este un proiect inițiat de doi oameni obișnuiți, Gabriela-Elena și Cristian Airinei, din credința că viața oamenilor din România se poate schimba, atât timp cât lupți pentru cauza în care crezi. Gabriela-Elena Airinei a fost diagnosticată cu diabet tip 1 în anul 2002, an din care a început lupta ei cu monitorizarea glicemiei: 4 înțepături zilnic pentru monitorizarea glicemiei și alte 4 pentru administrarea insulinei, mai bine de 2.920 de înțepături într-un an. După 15 ani de diabet și peste 43.800 de înțepături, Gabriela s-a întrebat cum suportă un copil toată această suferință, mai ales că, în cazul copiilor, pot fi și 10 înțepături într-o zi doar pentru măsurarea glicemiei și alte 5 pentru administrarea insulinei. Sigur trebuie să existe o metodă mai bună de monitorizare/administrare și într-adevăr avem așa ceva, doar ca sistemul este scump și inaccesibil majorității. Există azi aparate de monitorizare a glicemiei care necesită o singură înțepătură pe zi pentru calibrare și care pot transmite părinților și medicului, informații privind valoarea glicemiei copilului direct prin telefon. Prin programul Da si Eu Pot Gabriela și Cristian au dorit să sprijine cât mai mulți copii prin achiziționarea acestor aparate și a consumabilelor necesare. Aceste aparate fiind scumpe, mulți părinți nu și le pot permite. În plus nici Casa Națională de Asigurări de Sănătate nu le decontează. Pentru a strânge banii, Gabriela și Cristian au pornit în turul țării pe bicicletă. Turul “Da și Eu Pot” s-a desfășurat între 25 iunie 2017 și 25 iulie 2017. Cei doi au pedalat 2.600 km. Timp de 26 zile și 135 ore petrecute în șa ei au făcut turul României cât mai aproape de graniță. Au vizitat 21 de județe, au avut întâlniri cu comunitatea locală a persoanelor cu diabet și s-au întâlnit cu autoritățile și presa locală. Zilnic au avut intervenții telefonice în direct la Radio București FM, oferind interviuri în orașele Giurgiu, Drobeta Turnu Severin, Timișoara, Arad, Suceava, Botoșani, Iași, Galați, Constanța, Călărași și București. Tricourile albastre au fost văzute timp de o lună, pedalând prin soare, vânt și ploaie, perioadă în care au fost strânse fonduri pentru a ajuta copiii cu diabet tip 1 din România. În total campania de donații și sponsorizări a strâns aproximativ 10.000 euro. Rezultatele turului “Da și Eu Pot” sunt concretizate prin achiziționarea și donarea a 10 kituri Guardian Connect oferite de Medtronic România. În mod normal un kit complet ar costa 5.400 lei. Astfel, zece familii au fost făcute fericite. Însă “Da și Eu Pot” nu se încheie. Pentru 2018 Gabriela și Cristian vor face Turul IntraCarpați în 10 zile, limitat la 1.100 km. Turul va include conferințe de presă în mai multe orașe din Transilvania. Sincere felicitări pentru Gabriela și Cristian și le urcăm succes cel puțin la fel de impresionant ca în 2017! Sursa: Freerider
  17. Mai mare, mai grea, mai multă tehnologie. Deși conține acel “Sports” în nume, nu e vorba de sportivitate în cazul noii versiuni Africa Twin, ci de confort sporit și autonomie mai mare. Asta dacă reușești să ajungi cu piciorul la pământ. Pe modelul BMW, care a scos variante “Adventure” pentru R1200GS și F800GS, Honda a prezentat o nouă versiune Africa Twin ce va fi vândută în paralel cu versiunea standard, pe care o știm și care-a primit, de asemenea, câteva îmbunătățiri. Honda CRF 1000L Africa Twin Adventure Sports, pe numele sau complet, poartă pe rezervor semnătura aniversară de 30 de ani. Honda n-a crescut puterea motorului, dar a umblat puțin la admisie și a redus masa arborelui balansier. O schimbare foarte importantă, la ambele ediții, este adăugarea accelerației throttle by wire care permite mai multe moduri de mers și un traction control pe 7 nivele. Modurile de mers sunt Tour, Urban, Gravel și User. Din păcate, Honda nu a adăugat și cruise control. Display-ul de bord este de asemenea, nou, pentru a permite noile configurații de electronică. 2018 Africa Twin Adventure Sports Cu ce diferă versiunea Adventure Sports față de cea standard suspensia are cursa mărită cu 22 mm – totodată, garda la sol e mai mare masă mai mare – 243 kg pentru versiunea manuală și 253 kg pentru DCT rezervor mai mare: 24,2 litri. Honda susține că autonomia crește la peste 500 km mânere încălzite, priza de 12V, un parbriz mai înalt și deflectoare de vânt scut de motor mai mare și crash bar șaua e mai înaltă cu 50 mm – e mai plată și se reglează pe două trepte. Pe cea mai de jos treaptă este la o înălțime de 900 mm ghidon înălțat și adus în spate, scărițe mai late evacuare nouă semnal luminos special pentru frânarea de urgență Mai jos, filmul DriveMag Riders de la Milano despre noua Africa Twin Adventure Sports. [embedded content] Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  18. In acest sfarsit de saptamana a avut loc sedinta anuala a Comsiei de Viteza. Aceasta s-a desfasurat sambata 18 noiembrie 2017 in localitatea Giroc din judetul Timis. Au fost omologate rezultatele obtinute de sportivi in Campionate in anul competitional 2017 pe plan intern si international. Au fost apoi trecute in revista si discutate propunerile de modificare a regulamentului de functionare al acestei discipline. Urmatoarea pe ordinea de zi a fost trasarea formatului de calendar competitional pe 2018, respectiv propunerile etapelor nationale si europene BMU. Presedinte al Comisiei de Viteza a fost reales domnul Ionel Pascota de la Moto-Clubul Pascota I.I. Timisoara cu scorul 14-9. Felicitari domnului Ionel Pascota si mult succes in acest nou mandat!
  19. In acest sfarsit de saptamana a avut loc sedinta anuala a Comsiei de Viteza. Aceasta s-a desfasurat sambata 18 noiembrie 2017 in localitatea Giroc din judetul Timis. Au fost omologate rezultatele obtinute de sportivi in Campionate in anul competitional 2017 pe plan intern si international. Au fost apoi trecute in revista si discutate propunerile de modificare a regulamentului de functionare al acestei discipline. Urmatoarea pe ordinea de zi a fost trasarea formatului de calendar competitional pe 2018, respectiv propunerile etapelor nationale si europene BMU. Presedinte al Comisiei de Viteza a fost reales domnul Ionel Pascota de la Moto-Clubul Pascota I.I. Timisoara cu scorul 14-9. Felicitari domnului Ionel Pascota si mult succes in acest nou mandat!
  20. Tractarea unei biciclete nu e un concept nou, indiferent că e vorba de copii sau de un coleg adult ajuns în dificulate, sau pur și simplu ca strategie într-un concurs pe echipe. Multă lume folosește diverse sisteme improvizate, dar iată că există și un produs dedicat, ce combină o bandă elastică tip bungee de cea mai bună calitate și o chingă tubulară foarte rezistentă: Tow-Whee! [embedded content] Multă lume folosește pentru tractare diverse cordeline sau chingi alese după ureche, fără să aibă o certitudine asupra rezistenței acestora și de multe ori cu un comportament nu foarte adecvat (prea rigide sau prea elastice). La acest lucru s-a gândit și creatorul sistemului, Eric Landis, un ingenios MTB-ist și alpinist, care a știut că poate să vină cu o soluție mai bună. Soluția e simplă și eficientă: Tom-Whee folosește o bandă elastică bungee de rezistență foarte mare cusută în interiorul unei chinghi tubulare de nylon de calitate, cu o rezistență la rupere de 680 kg. Designul elastic face ca sistemul să preia bucla ce apare dacă cel tractat accelerează, ajungând de la lungimea maximă de 4.5 m la cea minimă de 1.5 m fără să se detensioneze. Astfel chinga nu se prinde în roți. [embedded content] Elasticitatea face ca tracțiunea să fie progresivă, astfel că cel tractat este tras cu o forță mai mare cu cât rămâne mai mult în urmă. În același timp, dacă pedalează să revină, forța aplicată scade. Dispar astfel șocurile la pornire și oprire. Tow-Whee a fost proiectată pentru urcare și se demontează și remontează facil, fiind prinsă cu o buclă după pipa celui tractat și cu una peste vârful șeii celui care tractează. Unii utilizatori au folosit însă chinga cu succes pentru a controla viteza copiilor cu experiență mai puțină pe coborâre. Modelul simplu dedicat copiilor are culoarea roșu/portocaliu costă 40$, are o greutate de 140 g și poate fi folosit pentru tractarea unei greutăți între 18-55 kg. Dacă se dorește tractarea unui adult există și o versiune specială la prețul de 50$, puțin mai lungă și mai grea. Ambele modele sunt fabricate în S.U.A. și sunt disponibile pe pagina producătorului. Sursa: Freerider
  21. Ultima săptămână
  22. istorice Reconditionare Dnepr 650

    Am sablat aripa atasului si bridele de prindere, inainte de sablare am desfacut din nituri bridele de prindere pt ca exista riscul ca sub ele sa fie rugina, din fericire a fost doar un strat superficial: In interior aripa avea niste aripioare care tineau cablajul electric le-am eliminat pt ca erau ruginite si pt ca aceasta solutie tehnica depozita praf/pamant care mentine umezeala si favorizeaza ruginirea aripii. Pt cablajul electric voi face niste bride de sustinere si voi schimba si traseul cablajului.
  23. Sport Glide este ultimul model din gama Softail lansată de Harley-Davidson în vara acestui an. Exact atunci când toată lumea credea că noua gamă Softail prezentată publicului cu câteva luni în urmă a arătat tot ce se putea prin cele opt noi modele, domnul Mark McAllister, Vice Președinte și Managing Director Harley-Davidson pentru piețele internaționale, a făcut public faptul că firma intenționeaza să producă nu mai puțin de 100 de modele noi în următorii zece ani, primul din această serie fiind Sport Glide, noul model din Gama Softail. Motocicleta a fost adusă în fața celor prezenți la conferința de presă de una dintre vedetele rock ale scenei americane, Gilby Clarke, chitaristul de la Guns N’ Roses, îndrăgostit încă din copilărie de motocicletele Harley-Davidson. Gilby Clarke, chitaristul de la Guns N’ Roses și noul Harley-Davidson Sport Glide Alături de el a intrat pe scenă unul dintre cei mai cunoscuți piloți de motociclism viteză din Marea Britanie, Shakey Byrne, de 6 ori Campion BSB, om pe care nu l-aș fi văzut niciodată pe o astfel de motocicletă, dar care a declarat că merge pe stradă numai pe astfel de modele. Cu această ocazie, Brad Richards, Vice Președinte al departamentului Design, unul dintre părinții spirituali ai acestui model, a declarat: “Sport Glide prezintă influența designului Harley-Davidson într-un mod foarte contemporan. La noul model de carenă, de exemplu, puteți vedea influența carenei devenită emblemă a modelelor turing H-D, dar este tăiată pentru a crea o formă mai compactă și sportivă. Proiectul Sport Glide ne-a oferit ocazia unică de a folosi o jantă direcțională, prima de acest fel instalată de fabrică pe un model non-CVO. Spițele pleacă din butuc către jantă dând senzația de mișcare chiar și atunci când Sport Glide este parcat. Ideea de mișcare este întărită de forma carenei și a cutiilor laterale și chiar de finalul tăiat al eșapamentelor.” Pe noul model, ca și pe celelalte modele din gama Softail 2018, este folosit motorul Milwaukee Eight în varianta de 107 inch cubici (1753 cc), care produce un cuplu maxim de 146 Nm la 2750 rpm, totul instalat pe noul cadru Softail, având o furcă hidraulică inversată produsă de Showa și un amortizor reglabil pe spate. Descris de producător ca un cruiser personalizat de fabrică, Sport Glide are câteva dotări moderne, priza USB, far cu tehnologie LED și pornire fără cheie, cutiile laterale beneficiind de un sistem de demontare rapidă, pentru folosința de zi cu zi mai facilă. Modelul Sport Glide va fi disponibil în rețeaua dealerilor autorizati la începutul anului viitor și va putea fi comandat la magazinul Harley-Davidson București, singurul dealer autorizat din România. Dacă vreți să aflați mai multe detalii despre Harley-Davidson și activitatea companiei în România, mai jos puteți găsi articole postate recent. Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  24. Sport Glide este ultimul model din gama Softail lansată de Harley-Davidson în vara acestui an. Exact atunci când toată lumea credea că noua gamă Softail prezentată publicului cu câteva luni în urmă a arătat tot ce se putea prin cele opt noi modele, domnul Mark McAllister, Vice Președinte și Managing Director Harley-Davidson pentru piețele internaționale, a făcut public faptul că firma intenționeaza să producă nu mai puțin de 100 de modele noi în următorii zece ani, primul din această serie fiind Sport Glide, noul model din Gama Softail. Motocicleta a fost adusă în fața celor prezenți la conferința de presă de una dintre vedetele rock ale scenei americane, Gilby Clarke, chitaristul de la Guns N’ Roses, îndrăgostit încă din copilărie de motocicletele Harley-Davidson. Gilby Clarke, chitaristul de la Guns N’ Roses și noul Harley-Davidson Sport Glide Alături de el a intrat pe scenă unul dintre cei mai cunoscuți piloți de motociclism viteză din Marea Britanie, Shakey Byrne, de 6 ori Campion BSB, om pe care nu l-aș fi văzut niciodată pe o astfel de motocicletă, dar care a declarat că merge pe stradă numai pe astfel de modele. Cu această ocazie, Brad Richards, Vice Președinte al departamentului Design, unul dintre părinții spirituali ai acestui model, a declarat: “Sport Glide prezintă influența designului Harley-Davidson într-un mod foarte contemporan. La noul model de carenă, de exemplu, puteți vedea influența carenei devenită emblemă a modelelor turing H-D, dar este tăiată pentru a crea o formă mai compactă și sportivă. Proiectul Sport Glide ne-a oferit ocazia unică de a folosi o jantă direcțională, prima de acest fel instalată de fabrică pe un model non-CVO. Spițele pleacă din butuc către jantă dând senzația de mișcare chiar și atunci când Sport Glide este parcat. Ideea de mișcare este întărită de forma carenei și a cutiilor laterale și chiar de finalul tăiat al eșapamentelor.” Pe noul model, ca și pe celelalte modele din gama Softail 2018, este folosit motorul Milwaukee Eight în varianta de 107 inch cubici (1753 cc), care produce un cuplu maxim de 146 Nm la 2750 rpm, totul instalat pe noul cadru Softail, având o furcă hidraulică inversată produsă de Showa și un amortizor reglabil pe spate. Descris de producător ca un cruiser personalizat de fabrică, Sport Glide are câteva dotări moderne, priza USB, far cu tehnologie LED și pornire fără cheie, cutiile laterale beneficiind de un sistem de demontare rapidă, pentru folosința de zi cu zi mai facilă. Modelul Sport Glide va fi disponibil în rețeaua dealerilor autorizati la începutul anului viitor și va putea fi comandat la magazinul Harley-Davidson București, singurul dealer autorizat din România. Dacă vreți să aflați mai multe detalii despre Harley-Davidson și activitatea companiei în România, mai jos puteți găsi articole postate recent. Test și prezentare Harley-Davidson Street Bob model 2018 – varianta video Harley-Davidson a lansat gama Softail 2018 Harley-Davidson Softail Slim S 2017 test – English subtitles Talking to Brad Richards, Harley-Davidson Styling Creative Design Director Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  25. The clock on the wall says 8 a.m. as we spill out of a coffee house in downtown San Diego. Today’s route offers a taste of everything Southern California—rush-hour traffic, twisty canyons, and deserted desert—before circling back at the end of the day to the same corner shop. And with each passing mile, the 2018 Yamaha XSR700 looks even more impressive, especially to the hipster barista who complemented it while brewing my espresso. Yamaha says the idea behind the XSR700 was to design a motorcycle to answer consumer demand for a classically styled machine with performance that meets today’s sporting standards. To achieve this goal, engineers began with the MT-07 (previously known as the FZ-07). Core components—engine, frame, and suspension—are identical, with only “Sport Heritage” cosmetics distinguishing the two models. The XSR700 benefits from using the MT-07 as its base, retaining all of its sporty handling while adding a unique, classic look. Despite the round headlight, taillight, and LCD instrument panel, plus the addition of a reshaped gas tank and a stubby seat, the general character of XSR700 is very similar to that of its sportier-looking sibling. Compared to the previous-generation FZ-07, the KYB suspension has six percent stiffer fork springs, an 11 percent stiffer shock spring, and corresponding increases in damping. At the heart of the XSR700 is the same 689cc parallel twin that’s used in the MT-07. Torquey? Yes. Capable of wheelies? Heck, yeah. On the road, those changes prove beneficial, enhancing stability and feel at maximum lean angles. The previous FZ-07 would wallow mid-corner, whereas the stiffer setup of the XSR delivers a more planted feel that gives the rider confidence to brake later and carry more speed. Pirelli Phantom Sportscomp tires with a retro tread pattern complement the suspension changes and provide excellent feel and grip. 2018 Yamaha XSR700 Engine Type: liquid-cooled, DOHC, parallel twin Displacement: 689cc Seat h: 32.1 in. Fuel capacity: 3.7 gal. Claimed wet weight: 410 lb. MSRP: $8,499 Subtle changes were also made to the ergonomics for a more upright riding position. Seat h is slightly higher (32.1 in. versus 31.7 in.) and the handlebar is nearly 3 in. wider. At 5-foot-7, I fit well, with a comfortable reach to the handlebar and plenty of legroom; taller riders shouldn’t have any problems, either. My only gripe is that the softly padded seat cut into my comfort quotient after just 50 miles or so. Part of the XSR’s classic styling is this round-shaped LCD instrument panel, which is legible even at a full clip. Opening the throttle on the 689cc parallel twin makes discomfort a distant memory. This compact powerplant is famous for its torquey nature and pointing the front wheel skyward under hard acceleration is no problem. The XSR really takes off around 5,500 rpm, and the strong delivery only tapers off near redline. Initial throttle response is impressive, direct without being overly abrupt at slower speeds. Up front, a pair of Advics monoblock brake calipers do a fine job of bringing the XSR700 to a halt. ABS is standard. Good brakes are critical for mitigating all that steam, so Yamaha equipped the XSR700 with Advics monoblocks clamping 282mm discs up front with a Nissin unit in the rear. The combination manages stopping needs just fine, even if a lack of feel at the front lever hinders true potential. ABS is standard and only intervened during overly enthusiastic slow-speed braking. Regardless of the environment, the XSR700’s upright seating position is relaxed and comfortable, but the spongy saddle makes longer rides a pain in the, um, seat. This modern-day performance and timeless styling cater to both exploring open roads and kicking tires at the coffee shop. At $8,499, the Yamaha XSR700 costs $900 more than an MT-07 but if you really like that classic look and don’t mind ponying up a little extra cash, the XSR700 may be the bike for you. As for me, though, I would rather pocket the difference and buy more coffee. The 2018 Yamaha XSR700 in its Matte Gray/Aluminum colorway. Raspberry Metallic is the second paint option for the 2018 XSR700. Sursa
  26. Cea de-a 51-a ediție a cursei moto GP Macau a fost oprită după șase tururi ca urmare accidentul grav suferit de pilotul britanic Dan Hegarty, care și-a pierdut viața în drum spre spital. Organizată pentru automobile încă din anul 1954, cursa din Macau, desfășurată pe un traseu stradal, a început să găzduiască clasă pentru motociclete începând din 1967, devening repede una dintre cursele favorite ale piloților britanici, datorită asemănării cu competițiile desfășurate în Irlanda, Țara Galilor și în Insula Man. În acești 50 de ani, toți marii piloți britanici au luat startul pe cest circuit, cei mai cunoscuți dintre ei trecându-și numele pe lista învingătorilor. Michael Rutter cu opt curse câștigate este pilotul cu cele mai multe victorii, pe lista câștigătorilor aflându-se nume celebre: Mick Grant, Ron Haslam, Kevin Schwantz, Robert Dunlop, Carl Fogarty, John McGuinness sau Stuart Easton. Pilot cu mare experiență în cursele de pe Insula Man, competiții la care numai în anul 2016 a luat startul în nouă curse, Dan Hegarty se afla la a doua participare la cursa Grand Prix Macau, terminând cursa din 2016 pe locul 16. Circuitul din Macau este diferit de toate celelalte circuite stradale, având parapeți metalici pe toată lungimea unui tur, spațiile de fugă, care se regăsesc pe orice alt traseu, lipsind cu desăvârșire. În aceste condiții, incidente de cursă obișnuite, care nu se soldează cu accidentări în alte părți, se transformă aici în accidente cu urmări grave. Daniel Hegarty, pilotul de 31 de ani din Nottingham, membru al echipei Topgun Racing Honda, a căzut în turul șase și a lovit parapetul de pe marginea traseului, pierzându-și casca de protecție. Cursa a fost întreruptă imediat cu steag roșu, pilotul a fost transportat la spital, dar, din păcate, nu s-a mai putut face nimic. Câștigător al cursei a fost declarat Glenn Irvin, în urma clasamentului primelor cinci ture, dar victoria nu a fost sarbatorită, întreaga lume a sportului cu motor din Marea Britanie fiind îndoliată, atât piloții cât și organizatorii cursei transmițând condoleanțe familiei pilotului. Ultimul accident grav a avut loc în 2012, când pilotul portughez Luis Carreira și-a pierdut viața în timpul calificărilor. Dacă vreți să aflați rezultatele cursei desfășurate anul trecut, puteți găsi mai jos articolul postat cu acea ocazie. Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  27. Cea de-a 51-a ediție a cursei moto GP Macau a fost oprită după șase tururi ca urmare accidentul grav suferit de pilotul britanic Dan Hegarty, care și-a pierdut viața în drum spre spital. Organizată pentru automobile încă din anul 1954, cursa din Macau, desfășurată pe un traseu stradal, a început să găzduiască clasă pentru motociclete începând din 1967, devening repede una dintre cursele favorite ale piloților britanici, datorită asemănării cu competițiile desfășurate în Irlanda, Țara Galilor și în Insula Man. În acești 50 de ani, toți marii piloți britanici au luat startul pe cest circuit, cei mai cunoscuți dintre ei trecându-și numele pe lista învingătorilor. Michael Rutter cu opt curse câștigate este pilotul cu cele mai multe victorii, pe lista câștigătorilor aflându-se nume celebre: Mick Grant, Ron Haslam, Kevin Schwantz, Robert Dunlop, Carl Fogarty, John McGuinness sau Stuart Easton. Pilot cu mare experiență în cursele de pe Insula Man, competiții la care numai în anul 2016 a luat startul în nouă curse, Dan Hegarty se afla la a doua participare la cursa Grand Prix Macau, terminând cursa din 2016 pe locul 16. Circuitul din Macau este diferit de toate celelalte circuite stradale, având parapeți metalici pe toată lungimea unui tur, spațiile de fugă, care se regăsesc pe orice alt traseu, lipsind cu desăvârșire. În aceste condiții, incidente de cursă obișnuite, care nu se soldează cu accidentări în alte părți, se transformă aici în accidente cu urmări grave. Daniel Hegarty, pilotul de 31 de ani din Nottingham, membru al echipei Topgun Racing Honda, a căzut în turul șase și a lovit parapetul de pe marginea traseului, pierzându-și casca de protecție. Cursa a fost întreruptă imediat cu steag roșu, pilotul a fost transportat la spital, dar, din păcate, nu s-a mai putut face nimic. Câștigător al cursei a fost declarat Glenn Irvin, în urma clasamentului primelor cinci ture, dar victoria nu a fost sarbatorită, întreaga lume a sportului cu motor din Marea Britanie fiind îndoliată, atât piloții cât și organizatorii cursei transmițând condoleanțe familiei pilotului. Ultimul accident grav a avut loc în 2012, când pilotul portughez Luis Carreira și-a pierdut viața în timpul calificărilor. Dacă vreți să aflați rezultatele cursei desfășurate anul trecut, puteți găsi mai jos articolul postat cu acea ocazie. Peter Hickman câştigă cea de-a 50-a ediţie a cursei Macau GP Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  28. istorice Restaurare KMZ K750

    Dupa cum stiti am lasat acest proiect "pe bara" o perioada din cauza proiectului Dnepr 650. Intrucat Dnepr 650 se apropie de final am decis sa pornesc motorul de K750 care a ramas nepornit deja era asamblat in totalitate. Asa ca am pus motorul pe bancul de pornire, cutia de viteze nu este pt acest motor si este numai pt probe de motor: Maine il pornesc.
  1. Încarcă mai multă activitate
×