Mergi la conţinut
  • https://www.AUTOdoc24.RO

Activitate

Fluxul se actualizează automat     

  1. Ultima Oră
  2. Pedală în Bănie

    Pedală în Bănie Craiova, Salaj, Romania
  3. Astăzi
  4. Intrunirea anuala 2019

    Ok, atunci iti multumesc pentru apreciere. Ba chiar asta am vrut, sa le bat obrazul tradatorilor si am mentionat ca m-am referit la cei care la inceputul discutiilor din acest an au sustinut vehement Calimanestiul ca locatie (subintelegandu-se prin Calimanesti de fapt complexul balnear Cozia cu bazinele lui termale) si dupa ce Silviu s-a zbatut, si-a sacrificat din timpul propriu, a cheltuit bani cu drumuri, telefoane, mesaje catre locatie, si-a consumat nervi si sanatate si-a pus gaj obrazul pentru rezervarea a 50 camere, cei care au dat tonul la exodul catre alte locatii, creand o stare de dezbinare, au fost exact unii dintre cei care au vrut intrunirea musai la Cozia. La inceputul discutiilor, cineva scria mesaje de genul, citez: "cine are bani vine cine nu nu!!!sa stea acasă!!!motociclismul este un sport scump!!!" si el a fost primul care a dezertat catre alta locatie. Bineinteles ca fiecare face ce doreste cu proprii bani si ii cheltuie unde vrea dar eu vorbesc aici despre atitudinea si respectul dintre noi. Si pentru mine conteaza 100 lei, dar suta de lei nu o voi pune niciodata mai presus decat respectul pentru colegi. p.s. departe de mine gandul ca tu ai fi asa cum ai spus si ai prinde mai greu.
  5. Nu, mai repede un motor de NX650, e mai compact.
  6. Intrunirea anuala 2019

    Nu mi-esti antipatic dar chiar ai gresit.De-a lungul timpului mi-ai parut cel mai echilibrat dintre toti. Poate d-aia reactia ta a parut foarte dura. Daca nu ai vrut sa faci pe nimeni tradator si nu ai batut obrazul strigand "RUSINE" ,poate ne explici ce ai vrut defapt.Unii suntem mai grei de cap si nu prindem toate subtilitatile.
  7. Intrunirea anuala 2019

    Ce mi-ai zis-o... m-ai facut praf... Ori nu ai inteles nimic, ceea ce nu cred ori iti sunt profund antipatic si simti mereu nevoia sa ma "pui la punct" indiferent ce si cum. Nu mai pierd timpul sa iti dau explicatii suplimentare ca sa intelegi ce am vrut sa spun pentru ca evident motivatia ta e cea de a doua si pentru asta mai bine ma ignori pur si simplu.
  8. Intrunirea anuala 2019

    Am primit oferta cu meniurile pentru masa festiva Desi nu mai este cazul va atasez doar informativ meniurile Meniuri masa festiva.pdf Meniuri masa festiva.pdf
  9. Intrunirea anuala 2019

    O clipa am crezut ca sunt si eu vizat de nervii lui Silviu si ai lui Toni dar nu avea cum pt ca eu am spus de la bun inceput ca la nesimtitii aia nu mai stau. La sedinta de anul trecut stiu bine ca nu s-a votat sa facem tot la Calimanesti.De fapt s-a stabilit sa nu votam inca locatia. Apoi Calimanesti a iesit in urma votului de pe forum unde a votat cine a vrut fara sa existe un control cati motoveterani au votat intr-o parte sau alta pentru ca doar votul motoveteranilor conta iar cel al simpatizantilor era consultativ. Si chiar daca s-a votat Calimanesti asta nu inseamna ca s-a votat Complexul Cozia. E adevarat ca in mintea multora exista asocierea intalnirilor de la Calimanesti cu complexul dar daca o luam adliteram, nu s-a votat niciodata complexul ci doar orasul. Silviule nu ai de ce sa iti crape obrazul fata de nesimtitii aia.Daca te luptai cu ei sa obtii niste preturi mai mici sau diverse facilitati fata de pretul afisat iar ei ar fi facut concesii ,asa puteai sa zici ca ti-e rusine de oamenii aia . Puteai spune ca oamenii aia ne-au ajutat iar noi le-am dat flit. Dar ei ti-au spus ceva de genul "astea sunt preturile,daca nu va convine plecati in alta parte ca noi avem destui clienti" .Si atunci pt ce sa-ti crape obrazul? Nu sunt eu cel vizat (stiu la cine te referi) dar nu pot sa nu-ti atrag atentia ca limbajul tau e unul agresiv si distructiv. Dupa ce ca mai are putin si se duce dracu' clubul asta tu le bati obrazul putinilor membrii care au mai ramas si mai sunt dispusi sa-si piarda timpul cu certurile expuse aici de un an de zile incoace. Viata e grea pt fiecare si daca pt tine nu conteaza o economie de 70-100 de lei pt alti oameni e un factor decisiv daca sa vina sau nu.Si nu esti tu indreptatit sa le bati acelor oameni obrazul ca nu le pui tu painea pe masa. Eu asa vad lucrurile.
  10. gandu ala care nu iti da pace, cu 650 ul, are legatura cu motorul de la suzuki ls650 ? intreb ca mie imi place mult de tot blocul ala motor. Diferenta vizuala dintre cutia de viteze mica si cilindru inalt si mare
  11. Is Harley-Davidson building a new small-capacity motorcycle for the Asian market? That’s what many industry insiders now believe, after comments made by the company’s president/CEO. Speaking to shareholders after last month’s first quarter financial results were unveiled (not great, but not as bad as expected, in case you wondered), Harley-Davidson bigwig Matt Levatich made the following statement: “… progress in Q1 included steps towards a partnership for a premium small displacement offering in Asia, to expand our reach in that region. We are just over a year away from launching our first model that will help provide access to millions of customers in emerging markets in the region.” Hang on a minute. Doesn’t Harley-Davidson already have a “small displacement” machine in the Asian market? Well, sort of. From what we can find online, Harley-Davidson sells its Street 750 in India, but not the Street 500. Indeed, Harley-Davidson has said in the past that it wasn’t planning to sell the Street 500 in India. International-market versions of the bike are built in India, but not sold there. It is available in other Asian markets, as far as we understand. So, Harley-Davidson is planning something new, then? It sounds like it. Why would Harley-Davidson need to establish a partnership for a bike it’s already producing in India? It sounds much more like Harley-Davidson has another arrangement in mind, something similar to what we see already going on in India with TVS and BMW, or KTM and Bajaj. Although we probably have a good idea what the partnership would look like, it’s somewhat less clear what such a bike could look like. Would we see a single-cylinder cruiser? Or would Harley-Davidson break some stereotypes, like it’s already doing with its streetfighter, adventure bike and electric bike programs? The future of the Motor Company is perhaps more interesting than ever. Vezi sursa
  12. Intrunirea anuala 2019

    Nu am nici o suparare sau apasare, repet "invatatura de minte" Si ca treaba sa nu se mai repete ar trebui sa lasam carcotelile si sa participam/implicam toti, sau ma rog, cat mai multi la organizare. Unde-s multi puterea creste Gata, comentariile nu mai au rost. Sa speram ca nu se mai repeta
  13. The Ultimate Winner: Scott Myers Interview

    The Ultimate Winner: Scott Myers Interview After five days ripping up the Moroccan desert against 11 other KTM 790 ADVENTURE R-mounted racers, Scott Myers talks us through the seven crucial moments that led to him becoming the inaugural KTM ULTIMATE RACE champion. From never having ridden a ‘big’ Adventure bike offroad to winning a five-stage long race in the sands of Africa, Scott Myers’ story is one to be heard. A seasoned motocross, supercross and Baja (21 of them, in fact!) competitor, the 50-year-old American accepted a random invitation to join the KTM ULTIMATE RACE qualifiers by KTM ambassador Quinn Cody and the rest is history. Scott Myers (USA) KTM 790 ADVENTURE R KTM ULTIMATE RACE 2019 © Marcin Kin With Scott providing an in-depth interview to Upshift online magazine, with their permission we’ve extracted the seven major steps in the American’s unique journey to KTM ULTIMATE RACE supremacy. 1) A racing background “My father raced professionally back in the ‘60s and ‘70s. I got into riding when I was three-years old and started racing when I was five or six. I had a career in racing motocross and supercross, but I was no Ricky Carmichael. I got to ride in the best days; the ‘70s, ‘80s, ‘90s. I was lucky to race in the days when you could make a pretty decent living out of it. I had a great career and then I got into racing Baja. I’ve been racing Baja for over 20 years now and I have multiple championships racing down there. That’s how I really got to know Quinn Cody.” Scott Myers (USA) KTM 790 ADVENTURE R KTM ULTIMATE RACE 2019 © Marcin Kin 2) An adventure bike newbie “Quinn is the reason I got the idea of going to the KTM ULTIMATE RACE qualifiers in Park City. I had never been on an adventure bike in my life before. I have a KTM 950 SUPER ENDURO, but did not take that motorcycle on the dirt until recently. Quinn asked me to join the qualifiers at the KTM ADVENTURE RALLY and I just showed up. I had not ridden that motorcycle in the dirt until I pulled up to the line for the special test in Park City. I showed up with an eight-gallon tank and full saddlebags. People were laughing at me like you could have left your bags back at the hotel at least. So, I raced the special with full bags and I won it. That was my jump into adventure bike riding really.” Scott Myers (USA) & Quinn Cody (USA) KTM 790 ADVENTURE R KTM ULTIMATE RACE 2019 © Marcin Kin 3) It’s all getting real … “Before heading to Morocco, I tried my best to eat a bit better and lose a few pounds. I just got on my motorcycle a lot and rode with my son every weekend. With my family, a full-time job and everything in between, that’s all I had time for. What made me a little bit worried at first was the GPS navigation. The idea of rally racing is you’re following this roadbook, you come to a certain turn, and you need to look over and make sure that your ODO matches the road book. So, you know that you’re on course, and boom, off you go again.” Scott Myers (USA) KTM 790 ADVENTURE R KTM ULTIMATE RACE 2019 © Marcin Kin 4) Pre-race woes “I’d never navigated in my life, so I had no idea what I was doing. In Morocco there were a few competitors that had never seen a road book and others who were more experienced. I found it to be not as difficult as I thought. I love the idea of navigation anyway. Racing offroad is not so much that type of navigation but it does require to know your bearings. I’ve always felt that was pretty naturally for me. I found that the navigation itself in this race was hard. It took me a couple of days to get used to it, but I got better and better at it. It was great having Quinn to help and Marc Coma was there every day. The greatest rally navigator on earth, sitting there at a table with me, helping me figure stuff out.” Scott Myers (USA) & Marc Coma (ESP) KTM ULTIMATE RACE 2019 © Marcin Kin 5) In the heart of the Moroccan desert “I thought Morocco was amazing. I’ve never seen so many sand dunes in my entire life. Rocky roads, the technical stuff, the high-speed stuff all suits my style perfectly. But, I’d never even ridden a big bike in the dunes before. I also loved the camaraderie between competitors. There was no competitive nature whatsoever at the end of each day. I would say my buddy Kevin, the farmer from New Zealand, he was probably the most competitive guy there. But it was great. There’s no way it could’ve been a better group. Smiles every day.” Competitors & KTM 790 ADVENTURE R KTM ULTIMATE RACE 2019 © Marcin Kin 6) The KTM 790 ADVENTURE R machine “The KTM 790 ADVENTURE R was amazing. It handled so good for an Adventure bike. I was totally blown away. But at the same time, yeah, I struggled. The sand over there is so soft at points that your bike would instantly be buried. There was no gassing out of it, there was no momentum that you could get. You were going to be there for a few minutes to get it out. KTM has found a niche with a modern-day Adventure bike, with all the bells and whistles, the ABS, the traction control, just the modernization of an Adventure bike, but really dirt-friendly. Great dirt suspension, obviously lighter than one of the bigger bikes, has a good feel to it and a high fender like a dirt bike. For that guy that’s wanting to get into this, the KTM 790 ADVENTURE R is the only and best bike to buy.” Scott Myers (USA) KTM 790 ADVENTURE R KTM ULTIMATE RACE 2019 © Marcin Kin 7) Almost throwing it all away “During the race, I’d find myself holding my breath sometimes, racing in this amazing country. But I also had to deal with mental and physical stress and I almost screwed up the entire thing. I had a perfect week of no problems and entered the last stage with a 33-minute lead, but ended up crashing four or five kilometers before the finish. I came up over this dune and I didn’t make it up. As I was coming up over again I hit a piece of camel grass and went over the bars. It took me a few minutes but finally got the bike back up. From there I cruised it all the way to the finish and that was it. The feeling of everything that was going through my mind was like nothing you can even imagine. Quinn was there yelling at me for almost throwing it all away. But I’ve made it. I’m just so thankful to KTM for everything. I’ll be going to some KTM ULTIMATE RACE qualifiers and I’m so excited to kind of be a part of it.” [embedded content] The full interview was published in issue 33 of Upshift. Photos: Marcin Kin Video: KTM
  14. The Ultimate Winner: Scott Myers Interview After five days ripping up the Moroccan desert against 11 other KTM 790 ADVENTURE R-mounted racers, Scott Myers talks us through the seven crucial moments that led to him becoming the inaugural KTM ULTIMATE RACE champion. From never having ridden a ‘big’ Adventure bike offroad to winning a five-stage long race in the sands of Africa, Scott Myers’ story is one to be heard. A seasoned motocross, supercross and Baja (21 of them, in fact!) competitor, the 50-year-old American accepted a random invitation to join the KTM ULTIMATE RACE qualifiers by KTM ambassador Quinn Cody and the rest is history. Scott Myers (USA) KTM 790 ADVENTURE R KTM ULTIMATE RACE 2019 © Marcin Kin With Scott providing an in-depth interview to Upshift online magazine, with their permission we’ve extracted the seven major steps in the American’s unique journey to KTM ULTIMATE RACE supremacy. 1) A racing background “My father raced professionally back in the ‘60s and ‘70s. I got into riding when I was three-years old and started racing when I was five or six. I had a career in racing motocross and supercross, but I was no Ricky Carmichael. I got to ride in the best days; the ‘70s, ‘80s, ‘90s. I was lucky to race in the days when you could make a pretty decent living out of it. I had a great career and then I got into racing Baja. I’ve been racing Baja for over 20 years now and I have multiple championships racing down there. That’s how I really got to know Quinn Cody.” Scott Myers (USA) KTM 790 ADVENTURE R KTM ULTIMATE RACE 2019 © Marcin Kin 2) An adventure bike newbie “Quinn is the reason I got the idea of going to the KTM ULTIMATE RACE qualifiers in Park City. I had never been on an adventure bike in my life before. I have a KTM 950 SUPER ENDURO, but did not take that motorcycle on the dirt until recently. Quinn asked me to join the qualifiers at the KTM ADVENTURE RALLY and I just showed up. I had not ridden that motorcycle in the dirt until I pulled up to the line for the special test in Park City. I showed up with an eight-gallon tank and full saddlebags. People were laughing at me like you could have left your bags back at the hotel at least. So, I raced the special with full bags and I won it. That was my jump into adventure bike riding really.” Scott Myers (USA) & Quinn Cody (USA) KTM 790 ADVENTURE R KTM ULTIMATE RACE 2019 © Marcin Kin 3) It’s all getting real … “Before heading to Morocco, I tried my best to eat a bit better and lose a few pounds. I just got on my motorcycle a lot and rode with my son every weekend. With my family, a full-time job and everything in between, that’s all I had time for. What made me a little bit worried at first was the GPS navigation. The idea of rally racing is you’re following this roadbook, you come to a certain turn, and you need to look over and make sure that your ODO matches the road book. So, you know that you’re on course, and boom, off you go again.” Scott Myers (USA) KTM 790 ADVENTURE R KTM ULTIMATE RACE 2019 © Marcin Kin 4) Pre-race woes “I’d never navigated in my life, so I had no idea what I was doing. In Morocco there were a few competitors that had never seen a road book and others who were more experienced. I found it to be not as difficult as I thought. I love the idea of navigation anyway. Racing offroad is not so much that type of navigation but it does require to know your bearings. I’ve always felt that was pretty naturally for me. I found that the navigation itself in this race was hard. It took me a couple of days to get used to it, but I got better and better at it. It was great having Quinn to help and Marc Coma was there every day. The greatest rally navigator on earth, sitting there at a table with me, helping me figure stuff out.” Scott Myers (USA) & Marc Coma (ESP) KTM ULTIMATE RACE 2019 © Marcin Kin 5) In the heart of the Moroccan desert “I thought Morocco was amazing. I’ve never seen so many sand dunes in my entire life. Rocky roads, the technical stuff, the high-speed stuff all suits my style perfectly. But, I’d never even ridden a big bike in the dunes before. I also loved the camaraderie between competitors. There was no competitive nature whatsoever at the end of each day. I would say my buddy Kevin, the farmer from New Zealand, he was probably the most competitive guy there. But it was great. There’s no way it could’ve been a better group. Smiles every day.” Competitors & KTM 790 ADVENTURE R KTM ULTIMATE RACE 2019 © Marcin Kin 6) The KTM 790 ADVENTURE R machine “The KTM 790 ADVENTURE R was amazing. It handled so good for an Adventure bike. I was totally blown away. But at the same time, yeah, I struggled. The sand over there is so soft at points that your bike would instantly be buried. There was no gassing out of it, there was no momentum that you could get. You were going to be there for a few minutes to get it out. KTM has found a niche with a modern-day Adventure bike, with all the bells and whistles, the ABS, the traction control, just the modernization of an Adventure bike, but really dirt-friendly. Great dirt suspension, obviously lighter than one of the bigger bikes, has a good feel to it and a high fender like a dirt bike. For that guy that’s wanting to get into this, the KTM 790 ADVENTURE R is the only and best bike to buy.” Scott Myers (USA) KTM 790 ADVENTURE R KTM ULTIMATE RACE 2019 © Marcin Kin 7) Almost throwing it all away “During the race, I’d find myself holding my breath sometimes, racing in this amazing country. But I also had to deal with mental and physical stress and I almost screwed up the entire thing. I had a perfect week of no problems and entered the last stage with a 33-minute lead, but ended up crashing four or five kilometers before the finish. I came up over this dune and I didn’t make it up. As I was coming up over again I hit a piece of camel grass and went over the bars. It took me a few minutes but finally got the bike back up. From there I cruised it all the way to the finish and that was it. The feeling of everything that was going through my mind was like nothing you can even imagine. Quinn was there yelling at me for almost throwing it all away. But I’ve made it. I’m just so thankful to KTM for everything. I’ll be going to some KTM ULTIMATE RACE qualifiers and I’m so excited to kind of be a part of it.” [embedded content] The full interview was published in issue 33 of Upshift. Photos: Marcin Kin Video: KTM
  15. Josep Garcia (ESP) has won Round 2 of the World Enduro Super Series (WESS) in France. Yamaha mounted Jaime McCanney (GB) and KTM rider Nathan Watson finished the event in 2nd and 3rd respectively. Difficult conditions Conditions for the event were very difficult with continuous rain and fog during many of the tests. Over 600 riders competed. The Trefle Lozerien AMV is a classic enduro with 719 kilometers of riding. Difficult riding conditions with 5 tests over each of three days made the contest both physically and mentally demanding. Garcia charging in wet and muddy conditions. Photo credit: WESS Event winner Garcia was second fastest to McCanney in the opening test. Undeterred, Garcia rode harder and ending up winning tests two and three. Later, Garcia again finished 2nd in the penultimate test. Not to be stopped, Garcia won day 2 as well. Rain fell heavily and cold temperatures greeted riders during day three. With his lead established, during days one and two, Garcia managed his lead and emerged as a first-time winner of the Trefle Lozerien AMV. Race for the remaining podium 2nd place McCanney was able to set the fastest time for the 3rd day’s opening test and ultimately was able to retain that position at the finish. However, the race for 3rd went down to the wire with Watson edging out Yamaha mounted Frenchman Julien Gauthier. The difference between the two; one second. The 2019 Trèfle Lozérien AMV podium finishers (L to R McCanney, Garcia & Watson.) Photo credit: WESS After the event, Garcia had this to say: To get my first WESS victory of 2019, and also to create a little piece of history by being the first non-French winner here at Trèfle Lozérien, is amazing. The conditions really didn’t suit me – I’m not really a big fan of wet, slippery mud. But I pushed hard on all special tests and, well, everything went perfectly. Coming here straight from Extreme Lagares wasn’t easy but I knew this race was going to be important to my WESS championship.” Event Results – Round 2: World Enduro Super Series (WESS) Trèfle Lozérien AMV 2019 1. Josep Garcia (KTM – ESP) 01:03:07.557 2. Jaime McCanney (Yamaha – GB) 1:03:49.586 +42.029 3. Nathan Watson (KTM – GB) 1:03:55.612 +48.055 4. Julien Gauthier (Yamaha – FR) 1:03:57.013 +49.456 5. Jeremy Tarroux (Sherco – FR) 1:04:10.136 +1:02.579 6. Theo Espinasse (Sherco – FR) 1:05:04.311 +1:56.754 7. Christophe Nambotin (Gas Gas – FR) 1:05:10.817 +2:03.260 8. Emmanuel Albepart (Yamaha – FR) 1:05:21.908 +2:14.351 9. Jonny Walker (KTM – GB) 1:05:31.888 +2:24.331 10. Joe Wootton (Husqvarna – GB) 1:05:52.828 +2:45.271 Championship Standings after Round 2 of World Enduro Super Series Championship: Vezi sursa
  16. Intrunirea anuala 2019

    M-am simtit vizat fiindca, pe langa optiunea mea concreta de a ma caza la complex indiferent de cost, am avansat si pentru cativa colegi de-ai mei, din zona, dorinta pentru a ocupa cateva camere...dar cand baietii au auzit pretul, au renuntat chiar sa mai participe la eveniment. Ori interesul nostru este ca sa ne intalnim cat mai multi, sa ne revedem si sa sarbatorim evenimentul impreuna. Si...n-as putea sa stau separat de ai mei, atata timp cat ma stiu cu ei de-o viata si am impartit bune si rele. Obrzaul lui Silviu stiu ca este acum patat, dar n-ar trebui sa puna nimic la suflet atata timp cat oile cu sorici sunt administratorii complexului care incearca fel de fel de tertipuri pentru a ne stoarce de bani si de a ne obliga (intr-un fel aparte, fara sula in coaste!) sa le devenim clienti indiferent de conditiile puse de ei si indiferent de costuri. Si, ca sa extrapolez nitel, eu am de platit pentru perioada 28.06 - 05.07.2019 suma de 393 E (aprox. 1890 lei), reprezentand cazare camera dubla in hotel de 3*, mic dejun bufet suedez si taxe, TVA si tot ce mai tine de locul respectiv - parcare, Wi-Fi, piscina, folosirea unei bucatarii utilate...etc) in Thassos, fara avans si garantii. Asta inseamna cam 240 lei pe zi...fara nimic impus! Si n-am ales cea mai ieftina oferta a momentului! Asadar...nu credeti ca poate ar trebui (asa cum am zis-o si eu, si Toni...si altii) sa schimam locul si zona? Intreb, nu dau cu paru'...pentru viitor, pentru prieteni...
  17. Intrunirea anuala 2019

    Ivane, de ce te simti vizat? Din cate imi amintesc eu tu ai votat pentru alta locatie de la bun inceput. Eu m-am referit la cei care au sustinut foarte vehement Calimanestiul (nu e cazul tau), pentru ca acum sa isi bage picioarele in stradaniile unui om si sa il lase balta. Evident hotelierii de la Calimanesti sunt niste idioti nesimtiti, dar asta nu inseamna ca asta e un motiv sa ne abandonam colegii.
  18. Intrunirea anuala 2019

    Nu boșorogul, nu am dat nici un avans. Eu si Vali pregătisem din proprie inițiativa "un avans", respectiv câtva dintre noi doream sa plătim in avans costul integral. Asta ar fi putut fi considerat avans pentru toată lista. Tratamentul primit este de toată jena. Oamenii s-au văzut cu sacii in căruță si... Nu asta este problema, ci doar batul prin gard si degetele tari pe butoane. Dupa cum ai văzut sunt multi care doar cârcotesc. Daca ar fi dorit sa faca ceva constructiv ar fi ajutat si ei cu ceva variante. Dar cel mai bine chibițezi de pe margine. Întotdeauna au alte idei/propuneri dar nu se implica cu nimic. Cel mai usor este sa dai 25 la fund de pe margine si mai ales din butoane. Cate discutii aiurea au fost si nici măcar nu au venit la întrunire sau au renunțat in ultima clipa. Consider ca cei care nu sunt interesați de aceste întruniri sa se abțină de la comentarii, sau sa vina in timp util cu propuneri sau variante. In concluzie "sa pună osul la treaba" pentru binele clubului. Respect decizia tuturor indiferent care a fost ea si înțeleg mai bine decât toti ce înseamnă economia Constat ca dezbinarea funcționează mai bine decât dorința de bine (sau poate tocmai asta se dorește) Deci pentru a înțelege toată lume nu am plătit nici un ban, am avansat doar obrazul si cuvântul meu si asta ustura mai tare decât partea materială. Sa o lăsam asa si sa ne vedem cu bine. Am trimis lista cu participanții si sa vedem daca mai primim sala de conferința in costul celor 15 camere sau vor alți bani. In cazul asta sa se ocupe cârcotașii de organizarea ședinței La buna vedere si asfalt uscat tuturor pe doua, trei sau patru roti
  19. Am trecut prin multe alături de Panzer-ul meu de încredere – BMW F 800 GS. Peste 35.000 de kilometri în trei ani și jumătate, un rally-raid, plus tot felul de alte aventuri. Care sunt concluziile după cel mai complet test posibil? foto: Adrian Cobzașu, Claudiu Ionescu Multe dintre motocicletele pe care le testăm pleacă de la noi înainte ca să fi apucat să le încercăm în absolut toate felurile posibile. Și acesta e un lucru bun, în anumite privințe. De exemplu, nu aș vrea să fac un crash-test cu o motocicletă împrumutată, fie ea și asigurată complet (deși am făcut asta involuntar de vreo două ori). Pe de altă parte, de multe ori îmi pare rău când returnez o motocicletă unui importator sau dealer fără să fi apucat să fac cu ea un anume lucru pe care mi l-aș fi dorit (fie un drum mai lung sau o tură pe circuit), de obicei din lipsă de timp. Ei bine, nu se poate spune asta despre propriul meu BMW F 800 GS, pe care l-am cumpărat la finalul lui 2015 de la BMW Motorrad România, prin intermediul dealerului Automobile Bavaria. Fusese o motocicletă de test în 2014 și avea cam 8.000 de kilometri la bord. Fiind motocicleta mea, nu a trebuit s-o dau nimănui înapoi. În plus, pentru că lucrez în acest minunat domeniu din mai multe ipostaze (jurnalist moto și instructor la Rider Academy), fac multe drumuri pe două roți, în toate condițiile imaginabile. Apoi, pentru că am obsesia de a-mi împinge mereu limitele mai departe și de a încerca lucruri noi pe două roți, am inventat și câteva situații noi și interesante pentru o motocicletă enduro-touring destul de „normală”. Astfel, în 2016 am terminat un rally-raid deloc ușor (Serres Rally) în șaua Panzerului meu. De fapt, de atunci mi-a și venit ideea poreclei Panzer, pentru că felul în care a rezistat la solicitări pentru care este clar că nu a fost făcut m-a uimit. Și tot atunci m-am atașat definitiv de motocicletă. Până atunci eram mulțumit de ea, nu încape vorbă, dar nu încântat. Asta și pentru că mă gândeam mereu la fratele mai mare, R 1200 GS, pe care mi l-aș fi dorit, de fapt. Dar la Serres Rally un R 1200 GS nu ar fi terminat nici măcar prima zi, darămite tot raliul (decât, eventual, dacă era pilotat de vreun Chris Birch). Al meu F 800 GS a rezistat eroic la o mulțime de trânte, plus teren extrem de dificil, urcări interminabile cu ambreiajul patinat, zile întregi de mers la temperaturi ridicate, prin praf, noroaie, pietre și râuri. Singura problemă a fost apa care a țâșnit din vasul de expansiune în penultima zi, după o urcare interminabilă pe noroi, la viteză mică, cu motorul turat. Am stat cinci minute să se răcească, apoi am pornit din nou. Nu s-a mai întâmplat. De-a lungul raliului, nu am avut nevoie de operații complexe de întreținere sau de reparații. Atunci când adversarii mei cu motociclete de enduro desfăceau la ele de zor, eu doar curățam, întindeam și ungeam lanțul, curățam filtrul de aer și cam atât. Am făcut un schimb de ulei la jumătatea raliului și am schimbat un pneu spate tot atunci. În rest, doar forjă pe potecile din munții Greciei. Am mers și pe circuit, făcând câteva intrări pe AMCKart în acum doi ani. Deși roata de 21 de inci de pe față nu este ideală pentru forțat ritmul pe viraje, odată ce te obișnuiești cu senzațiile destul de vagi pe care le transmite trenul față la înclinări mari, reușești să menții un ritm foarte bun. Acolo, pe pistă, am atins pentru prima dată scărițele pe asfalt, căci trebuie spus că libertatea de înclinare a acestui GS, fiind o motocicletă înaltă și îngustă, e absolut impresionantă. Ce aș îmbunătăți? În primul rând, pentru drumuri lungi aș vrea un parbriz mai mare (e în plan), o șa mai confortabilă (am șaua Comfort împrumutată de ceva vreme, o voi recupera) și ceva mai puține vibrații. La drum întins, cu viteze susținute, Panzerul nu-ți oferă un confort demn de un tourer, așa cum o fac frații mai mari cu motor boxer. Apoi, pentru folosire intensivă, ar trebui suspensii pe măsură. Acestea sunt cam moi și nu amortizează cine știe ce. Sunt OK pentru plimbat, dar nu pentru mers tare pe asfalt sau în off-road. Aș vrea și ceva mai mult cuplu din partea motorului. Acesta trage foarte bine pentru off-road, păstrând o motricitate excelentă, dar la ieșirea din viraje de viteză medie, câteodată trebuie să accelerez la maximum ca să am parte de forța de care am nevoie. Noul BMW F 850 GS bifează foarte multe dintre aceste căsuțe (mai mult cuplu, mai puține vibrații, suspensii de calitate mai bună, senzație mai bună pe roata față pe viraje și în off), dar prețul acestuia se apropie destul de mult de R 1250 GS și complexitatea semnificativ mai mare decât a motocicletei mele parcă mă descurajează. O mare parte a farmecului lui F 800 GS este simplitatea și aerul de vehicul indestructibil (aspect testat intens de mine până acum). Din punctul de vedere al fiabilității, nu am de ce să mă plâng. Am avut la un moment dat o pană de cauciuc, în 2017 era să rămân în drum pentru că mi se slăbise o bornă de la baterie și motocicleta avea momente când nu voia să pornească (dar mi-am dat seama repede despre ce era vorba și am remediat problema) și în iarna 2017-2018 am constatat că nu funcționează încălzirea în ghidonul drept, problemă remediată rapid la Mototehnica. Asta în aproape 43.000 de kilometri parcurși în toate condițiile imaginabile, de la -10 la +40°C, două ierni petrecute sub zăpadă și prin oraș (când nu era zăpadă), un rally-raid, forjă pe viraje și utilizare ocazională ca stunt-bike. Panzer über alles! Multiple îmbunătățiri Nu m-am abținut și am adăugat diverse piese și accesorii pe GS-ul de 800, pentru a-l personaliza și pentru a-mi satisface mie câteva fetișuri mai vechi. Astfel, avem: Crash-bar SW Motech Cumpărat de la Mototehnica (actualmente Moto Hub) în 2016, înainte de Serres Rally. Util, solid, deloc scump. Și-a îndeplinit misiunea cu succes în cele peste 10 trânte pe care le-am luat în raliu. Pe asfalt am reușit să nu cad până acum, dar au avut grijă vreo doi prieteni să mă „rezolve”. Crash-bar-ul e în continuare la locul lui, julit pe toate părțile. Verdict: excelent. Scut metalic motor Scopul pozelor în wheelie este, de fapt, de a arăta minunatul scut metalic. Scutul metalic este din catalogul de accesorii originale BMW și s-a dovedit foarte util în off-road. Am dat cu „burta” de pământ de câteva ori și, de multe ori, am luat pietre zburătoare în partea de jos a motocicletei, dar scutul a protejat excelent motorul. Verdict: excelent. Apărători de mâini Tot originale BMW, au rezistat foarte bine, deși au cicatricile specifice unei vieți grele. Am luat o mulțime de trânte, nu s-au deformat, nu s-au rupt și au protejat manetele de frână și de ambreiaj, care nu mi s-au rupt niciodată. Am avut la un moment dat o problemă cu un șurub de prindere al părții de plastic, care s-a desfăcut singur din cauza vibrațiilor. Verdict: foarte bun. Tobă sport Akrapovic Toba Akrapovic din catalogul BMW a ajuns la mine mai degrabă printr-un concurs de împrejurări, cu contribuția semnificativă a prietenilor de la Mototehnica. Asta pentru că, oricât de mult mi-ar plăcea tobele Akrapovic, nu aș da 600 de euro pe o tobă, din principiu. Toba sună frumos, dar nu deranjant, nici pentru mine, nici pentru lumea din jur. Arată bine și e mai ușoară decât cea originală. Verdict: melodios. Filtru de aer sport Cumpărat de la Mototehnica și montat la ei în service, înainte de Serres Rally. Teoretic lasă mai mult aer să intre în motor, dar nu pot spune că am simțit o diferență semnificativă (prima dată când l-am montat aveam toba stock și la fel și electronica). Verdict: Greu de spus. Wunderlich Performance Controller Cutiuța electronică de la Wunderlich are scopul de a îmbunătăți livrarea puterii și a cuplului motorului cu doi cilindri. În combinație cu toba și filtrul sport, pot spune că răspunsul la accelerare este acum mai prompt și mai precis, iar cuplul la turații medii și înalte s-a îmbunătățit. Modulul Performance Controller este ușor de reglat și costă 249 de euro. Verdict: pentru perfecționiști. Ram Mounts X-Grip Tot de la Mototehnica am cumpărat și prinderea pentru telefon X-Grip. Foarte utilă și ușor de folosit, dar trebuie să nu uiți să scoți telefonul de acolo dacă începe să picure. Și, dacă nu ai grijă să pui telefonul bine în suport, poți să-l pierzi, cum mi s-a întâmplat mie, pe Valea Oltului, la 120 km/h. Verdict: Util. Topcase BMW Vario Mai rezistent decât pare, topcase-ul Vario și-a dovedit utilitatea în repetate rânduri. Mărimea este ajustabilă, prin intermediul unui levier din interior. Dar nu văd sensul de a-l micșora, pentru că diferența nu este foarte mare. De asemenea, topcase-ul este încăpător, dar fix suficient de mic cât să nu poți închide o cască în el. Verdict: Foarte bun. Arcuri progresive Hyperpro Au costat 600 de lei, dar nu mi-a părut rău niciun moment de această cheltuială. În combinație cu ulei de furcă ceva mai gros, fac suspensia față ceva mai fermă, mai ales în situații extreme (denivelări mari în off-road, frânări foarte puternice pe asfalt). De asemenea, parcă feelingul pe roata față este îmbunătățit la intrarea pe frâne în viraj. Verdict: recomandabil, dacă vrei să pilotezi dinamic. Sursa
  20. Întâlnire cu Superman în Izmene

    [unable to retrieve full-text content]Ies liniștit, la ceas de seară, cu niște treabă prin oraș. Cu scuterul, căci motorul îl țin pentru altele. Trafic lejer, oprit la semafor, ce bine că se mai poate respira-n oraș. Și-atunci apare Zeul Tunetului. Călare pe-o Ninja de […] Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  21. Intrunirea anuala 2019

    Mda, ma simt vizat...si nu prea imi place sa dau explicatii ce fac si cum/cui dau banii mei...la fel cum nu prea-mi place sa ma justific pentru hotararea luata, mai ales cand suntem tratati tipic romaneste, adica sub forma unui sistem de japca vopsita! Dar, in cazul de fata, voi comenta putin aspectul! Silviu nu cred ca a dat vreun avans, caz in care in locul lui as renunta instant la oferta proprietarilor si m-as reorienta. Poate a dat un avans, dar garantez ca nu exista un contract, caz in care avansul l-as folosi pentru plata camerelor deja ocupate sau masa festiva (bani recuperabili)...si-n rest, vezi punctul anterior! Astfel de practici nu trebuie alimentate, fiindca suntem luati drept prostuti! Am patit candva, la Sacelu, ca sa fiu pus in fata unei situatii similare, adica...cu 5 minute inainte de masa festiva sa mi se puna in fata un alt pret fata de cel discutat (ce-i drept, fructele, prajiturile, racoritoarele, bautura din belsug si pretul final fiind acceptate de participanti, chiar daca mie nu mi-a picat prea bine gestul)...dar niciodata la astfel de intruniri nu am solicitat avans participantilor, am avut mereu un contract semnat cu responsabilii locurilor de cazare si servire a mesei si am evitat jepcarii si patronii care doreau imbogatirea instanta! Aici, in cazul de fata, nu este vorba de imbogatire...dar faptul ca ne-au tinut la mantinela cu tarifele pana le-a venit apa la moara, faptul ca ne conditioneaza cu masa, cazare... m-a facut sa iau decizia de a-mi urma colegii care au renuntat (pur financiar, fiindca nu-i asa simplu sa arunci niste bani, pe care nu-i ai...sau mai bine, ii poti cheltui pe benzina si plimbare) la cazarea in complex. Daca Silviu a dat vreun avans pentru mine si solicitarea mea anterioara, promit sa-i returnez si ultimul leut! Si...n-am nici macar o urma de rusine, doar dispret pentru cum suntem tratati si o jena fata de Silviu, pentru situatia creata. Dar...pariez ca o vom depasi si ne va fi invatatura de minte!
  22. Ieri
  23. ACS Lion Racing Team Sebis organizeaza in aceasta sambata concursul Iron Crosscountry, cea de a II-a etapa de Endurocross Extrem din Campionatul National. Etapa va fi organizata in localitatea Secas pe 25 mai 2019. Vor concura clasele: A, Veterani, B, C si Fete; QUAD-A și C; ATV-A și C. Secretariatul competitiei este in Secas, comuna Brazii, judetul Arad. PROGRAM DE DESFASURARE - 25-May-19 Înscrieri la secretariatul concursului: ora 07.30-12.00 Antrenamente libere 10:00-12:00 Deschiderea oficiala: ora 12.15 Briefing cu sportivii: ora 12.20 – concurentii se vor prezenta in echipament de concurs START: ora 12.30 – Clasa Moto START: ora 15.30 – Clasa ATV A+C + Quad A + C Festivitatea de premiere – ora 18,30 Programul si Regulamentul Particular al CNIR Endurocross Et.II sunt disponibile aici. Pagina de Facebook a evenimentului este aici. Vă așteptăm!
  24. ACS Lion Racing Team Sebis organizeaza in aceasta sambata concursul Iron Crosscountry, cea de a II-a etapa de Endurocross Extrem din Campionatul National. Etapa va fi organizata in localitatea Secas pe 25 mai 2019. Vor concura clasele: A, Veterani, B, C si Fete; QUAD-A și C; ATV-A și C. Secretariatul competitiei este in Secas, comuna Brazii, judetul Arad. PROGRAM DE DESFASURARE - 25-May-19 Înscrieri la secretariatul concursului: ora 07.30-12.00 Antrenamente libere 10:00-12:00 Deschiderea oficiala: ora 12.15 Briefing cu sportivii: ora 12.20 – concurentii se vor prezenta in echipament de concurs START: ora 12.30 – Clasa Moto START: ora 15.30 – Clasa ATV A+C + Quad A + C Festivitatea de premiere – ora 18,30 Programul si Regulamentul Particular al CNIR Endurocross Et.II sunt disponibile aici. Pagina de Facebook a evenimentului este aici. Vă așteptăm!
  25. Tyler McCaul este unul din riderii care îşi construiesc singuri mare parte din traseul pe care se dau. Într-o vreme când majoritatea riderilor închiriază utilaje şi plătesc oameni care construiesc trasee pe care să se dea, Tyler McCaul se mândreşte cu munca pe care o face. [embedded content] Sursa: Freerider
  26. Deja ii masor cotele cadrului si al furcii, ma bate un gand cu un monocilindru de 650cmc. Embleme rezervorului, curatate la tabla: Tratate cu Feruginol: Stropite in filler: Proprietarul le va duce la vopsire cu aerograf, abia astept sa vad ce iese.
  27. Intrunirea anuala 2019

    Urâtă treabă! Unii au votat ca și locație Călimănești (prin Călimănești înțelegând Complexul Balnear Cozia unde am fost in ultimii ani) iar acum își fac rezervări prin alte părți... Alții au fost foarte vehemenți (s-au dat cu curul de pământ la figurat) că locația nu trebuie schimbată, că așa a fost votată acu' o mie de ani și nu trebuie schimbată în veci... iar ei au fost primii care și-au făcut rezervare în altă parte, ba chiar în altă localitate... Oare de ce atâta încrâncenare, dezbinare, lipsă de respect față de strădania colegilor care s-au luptat cu nepăsarea si nesimțirea hotelierilor etc??? Pentru o economie de 70 - 100 lei? Oare doar atât valorează prietenia, colegialitatea si respectul dintre noi???? Rușine să le fie tuturor celor care au votat sau susținut această locație și acum dau bir cu fugiții. Bunătatea, altruismul și încrederea lui Silviu pentru că nu v-a cerut bani de avans, voi o răsplătiți prin trădare... probabil vă veți îmbogăți din economia de doi bani pe care credeți că o faceți. Veți rămâne cu doi bani in buzunar dar veți fi mai săraci cu cel puțin un prieten... Să nu spuneți că la momentul votului locației nu ați știut prețurile, pentru că nimeni nu le-a știut și era evident că vor fi mai mari și dacă ați votat Călimănești înseamnă că v-ați asumat eventualitatea unor prețuri mai mari, nu? RUȘINE!!!! Eu așa văd lucrurile.
  28. Intrunirea anuala 2019

    Ce usor este din butoane. Cel mai bine astepti, sa se zbata altii si sa comentezi din spatele monitorului Daca doreati cautati si voi alternative, acum este tardiv si comentariile de prisos Sa ne vedem cu bine
  1. Încarcă mai multă activitate
×