Activitate
- Astăzi
-
Riders Club anunța deschiderea înscrierilor pentru Topoloveni Summer TOUR 2024!
o postare în blog a adăugat freeriderro în Freerider
Riders Club anunța deschiderea inscrierilor pentru cel de-al 3lea concurs din calendarul 2024, Topoloveni Summer TOUR. După Ziua B, care a fost pe 6 aprilie și Maratonu Dunarii, care va fi pe 18 mai, Topoloveni Summer TOUR vine și cu ceva diferența de nivel, mai precis 450 m. Cu alte cuvinte avansam și trecem de la campie la deal! Insa Topoloveni Summer TOUR 2024 este cunoscut și apreciat de participanti și pentru deja celebra traversare a râului de la finalul traseului. Este un adevărat moment de răcorire, după ce ai pedalat cât ai putut de tare pe unul din cele 3 trasee oferite. De la organizator: E timpul să descoperi câtă tehnică MTB cunoști! La Topoloveni poți trece la următorul nivel în timp ce te bucuri de o tură prin pădure! Pe 15 iunie descoperi cât de priceput ești față de ceilalți Înscrierea cu taxa minima de 160 lei este disponibilă până pe 28 aprilie. Ca la orice altă cursă din calendarul Riders Club, poți veni cu familia și poți profita de REDUCEREA pentru FAMILII de 25% sau poți accesa un ABONAMENT care îți oferă prețul minim în orice moment te-ai înscrie pentru orice 3 curse din calendarul 2024. Abonamente 2024 Campania pentru familii – cu 25% reducere la minim 3 pers. La TOPOLOVENI Summer TOUR ai, pentru prima oară, ocazia să vezi dacă te țin picioarele și câtă tehnică cunoști după ce ai experimentat pe trasee cu diferență mică de nivel și grad scăzut de dificultate. Am gândit cursele din calendar în etape de dificultate, așa încât la Topoloveni descoperi ce înseamnă o urcare și o schimbare de pinioane și puțină tehnică pe coborâre. Nu e greu, dar știi cum să te pregătești pentru ce va urma. Topoloveni este cursa potrivită, înaintea celor “grele”. Diferența de nivel pentru traseul SCURT, cel de 20 de kilometri este de 160 de metri, iar la cel STANDARD este de 450 de metri. Sursa: Freerider -
Riders Club anunța deschiderea inscrierilor pentru cel de-al 3lea concurs din calendarul 2024, Topoloveni Summer TOUR. După Ziua B, care a fost pe 6 aprilie și Maratonu Dunarii, care va fi pe 18 mai, Topoloveni Summer TOUR vine și cu ceva diferența de nivel, mai precis 450 m. Cu alte cuvinte avansam și trecem de la campie la deal! Insa Topoloveni Summer TOUR 2024 este cunoscut și apreciat de participanti și pentru deja celebra traversare a râului de la finalul traseului. Este un adevărat moment de răcorire, după ce ai pedalat cât ai putut de tare pe unul din cele 3 trasee oferite. De la organizator: E timpul să descoperi câtă tehnică MTB cunoști! La Topoloveni poți trece la următorul nivel în timp ce te bucuri de o tură prin pădure! Pe 15 iunie descoperi cât de priceput ești față de ceilalți Înscrierea cu taxa minima de 160 lei este disponibilă până pe 28 aprilie. Ca la orice altă cursă din calendarul Riders Club, poți veni cu familia și poți profita de REDUCEREA pentru FAMILII de 25% sau poți accesa un ABONAMENT care îți oferă prețul minim în orice moment te-ai înscrie pentru orice 3 curse din calendarul 2024. Abonamente 2024 Campania pentru familii – cu 25% reducere la minim 3 pers. La TOPOLOVENI Summer TOUR ai, pentru prima oară, ocazia să vezi dacă te țin picioarele și câtă tehnică cunoști după ce ai experimentat pe trasee cu diferență mică de nivel și grad scăzut de dificultate. Am gândit cursele din calendar în etape de dificultate, așa încât la Topoloveni descoperi ce înseamnă o urcare și o schimbare de pinioane și puțină tehnică pe coborâre. Nu e greu, dar știi cum să te pregătești pentru ce va urma. Topoloveni este cursa potrivită, înaintea celor “grele”. Diferența de nivel pentru traseul SCURT, cel de 20 de kilometri este de 160 de metri, iar la cel STANDARD este de 450 de metri. Sursa: Freerider
-
Marzocchi Super Z: single crown și cursă de 190mm
o postare în blog a adăugat freeriderro în Freerider
Super Z este noua creație Marzocchi cu infuzia noului cartuș Fox GRIP X, o rețetă care a dat naștere unei furci single crown, cu o cursă mare, de 190mm. Iar pentru cine nu știa, debutul și l-a făcut la Rampage-ul de anul trecut. Dar care-i treaba cu furca asta? Pe lângă faptul că este cea mai solidă și cea mai rigidă pe care Marzocchi a construit-o vreodată (după propriile declarații), aceasta vrea să fie de princpiu o furcă double crown într-un pachet de single crown. În acest fel, oricine poate să dea acum un barspin lejer. Brațele superioare măsoară 38mm în diametru, poate fi blocată la nevoie și poate fi achiziționată în mai multe versiuni de cursă, de la 150 la 190mm. Pe alese: roșu sau negru. Beneficiază de reglaj low și high-speed pentru compresie, viteză de revenire și cântărește doar 2.180 grame (deși nu se specifică pentru ce cursă), putând găzdui o roată de 27.5 sau 29 de inch cu o anvelopă de maxim 2.6 inch și un disc între 200 și 230mm. Cel mai probabil, etrierul se montează direct pe furcă dacă folosești un disc de 200mm. Prețul recomandat nu este neapărat mic, însă merită amintită mențiunea celor de la Marzocchi: ”doar 1.289 euro!”. via Marzocchi Sursa: Freerider -
Marzocchi Super Z: single crown și cursă de 190mm
topic a adăugat freeriderro în Pasiunea pentru ciclism
Super Z este noua creație Marzocchi cu infuzia noului cartuș Fox GRIP X, o rețetă care a dat naștere unei furci single crown, cu o cursă mare, de 190mm. Iar pentru cine nu știa, debutul și l-a făcut la Rampage-ul de anul trecut. Dar care-i treaba cu furca asta? Pe lângă faptul că este cea mai solidă și cea mai rigidă pe care Marzocchi a construit-o vreodată (după propriile declarații), aceasta vrea să fie de princpiu o furcă double crown într-un pachet de single crown. În acest fel, oricine poate să dea acum un barspin lejer. Brațele superioare măsoară 38mm în diametru, poate fi blocată la nevoie și poate fi achiziționată în mai multe versiuni de cursă, de la 150 la 190mm. Pe alese: roșu sau negru. Beneficiază de reglaj low și high-speed pentru compresie, viteză de revenire și cântărește doar 2.180 grame (deși nu se specifică pentru ce cursă), putând găzdui o roată de 27.5 sau 29 de inch cu o anvelopă de maxim 2.6 inch și un disc între 200 și 230mm. Cel mai probabil, etrierul se montează direct pe furcă dacă folosești un disc de 200mm. Prețul recomandat nu este neapărat mic, însă merită amintită mențiunea celor de la Marzocchi: ”doar 1.289 euro!”. via Marzocchi Sursa: Freerider -
DH 16, DH 22 și DH MUD sunt noile anvelope Michelin pentru diverse aplicații în cea mai spectaculoasă disciplină a MTB-ului. Toate vor avea un design al crampoanelor inspirat din motorsport, o carcasă foarte dură care se deformează greu, o stabilitate în viraje crescută plus protecție mai bună împotriva penelor de cauciuc, toate acestea în condițiile în care vor fi cu 11% mai ușoare decât cele din generația precedentă. Alături de o viteză de rulare cu 19% mai mare. Sună impresionant. Din păcate, aflăm doar cât cântărește modelul DH16, pentru sol dur, disponibil pentru roată de 27.5 (1.280 grame) sau 29 inch (1.350 grame) – în lățimea 2.4. Michelin DH22 este conceput pentru teren mai moale oferind o stabilitate crescută. Va fi de asemenea disponibil în cele două diametre, cu o lățime de 2.4. În cele din urmă, aflăm că DH MUD este conceput pentru noroi, așa cum o sugerează de altfel și denumirea, iar crampoanele sunt înalte și foarte distanțate. Prețurile nu au fost momentan comunicate. via Michelin Sursa: Freerider
-
DH 16, DH 22 și DH MUD sunt noile anvelope Michelin pentru diverse aplicații în cea mai spectaculoasă disciplină a MTB-ului. Toate vor avea un design al crampoanelor inspirat din motorsport, o carcasă foarte dură care se deformează greu, o stabilitate în viraje crescută plus protecție mai bună împotriva penelor de cauciuc, toate acestea în condițiile în care vor fi cu 11% mai ușoare decât cele din generația precedentă. Alături de o viteză de rulare cu 19% mai mare. Sună impresionant. Din păcate, aflăm doar cât cântărește modelul DH16, pentru sol dur, disponibil pentru roată de 27.5 (1.280 grame) sau 29 inch (1.350 grame) – în lățimea 2.4. Michelin DH22 este conceput pentru teren mai moale oferind o stabilitate crescută. Va fi de asemenea disponibil în cele două diametre, cu o lățime de 2.4. În cele din urmă, aflăm că DH MUD este conceput pentru noroi, așa cum o sugerează de altfel și denumirea, iar crampoanele sunt înalte și foarte distanțate. Prețurile nu au fost momentan comunicate. via Michelin Sursa: Freerider
-
Nou pe piață – Northwave HAMMER Plus, pentru copii și adulți
o postare în blog a adăugat freeriderro în Freerider
Direct din Italia, via Budapesta, am primit la test de la BikeFun, importatorul echipamentului pentru ciclism Northwave, proaspăt lansații Northwave HAMMER Plus, pantofii de mtb pentru copii, dar nu numai. Poate vă întrebați de ce ar avea nevoie cei mici de asemenea echipament specializat, ei bine au nevoie, pentru că din ce în ce mai des fie vad la concursuri copii cu echipament foarte bun aliniați la start, fie am prieteni care întreabă de recomandări pentru copiii lor. Așadar, acest tip de echipament a devenit din ce în ce mai popular și mai căutat. Pantofii abia au sosit la noi și sunt programați pentru teste serioase în următoarele săptămâni, însă până atunci merită să fie prezentați drept o opțiune foarte bună adresată copiilor care doresc performanță. Mai ales că asemenea echipament serios și specializat pentru copii este greu de găsit la noi pe piață, Northwave, prin importatorul său BikeFun, fiind printre puținii care aduc și distribuie. Northwave HAMMER Plus fac deja parte din categoria „pro”, prin faptul că închiderea lor se face prin rotița SLW3, acest sistem fiind alternativa celor de la Northwave la mult mai cunoscutul BOA. Pantofii nu sunt chiar de nivel „super” pro, pentru că ar fi trebuit să aibă închidere cu două rotițe SLW, așa cum vedem doar la pantofii de top de la Northwave, cum ar fi modelul REBEL 3 pentru mtb sau Road EXTREME PRO 3 pentru șosea. Sistemul SLW3 este de încredere, l-am folosit ani de zile și la alți pantofi și foarte precis la reglaje. Pentru a închide pantofii, desigur că rotești și strângi, însă pentru a regla tensiunea în șiret există reglajul fin pe care-l acționezi apăsând pe un mic buton. În acel moment șiretul este eliberat milimetru cu milimetru pentru a-ți oferi strângerea perfectă. Pentru a elibera complet piciorul, trebuie să tragi de buton. În partea din față pantoful se strânge cu o chingă velcro. Însă foarte impresionant este aspectul general, foarte agresiv, robust și dedicat off-road. Talpa JAWS EVO din cauciuc are un profil foarte robust și se vede imediat că pot fi folosiți pe teren oricât de dificil și tehnic. Cu toate astea plăcuța SPD este bine îngropată în talpă, ceea ce înseamnă că se va și putea merge ușor cu acești pantofi, pe asfalt sau gresie, când faci o pauză și intri într-un magazin. În rest pantofii sunt bine protejați de piatră și stâncă, în față și în spate fiind galoșați. Și la mijloc, unde arcul piciorului este susținut, talpa arată robust și pregătită să primească „pedeapsa” terenului off-road. Spuneam la început că pantofii sunt pentru copii, dar nu numai, pentru că Northwave HAMMER Plus sunt disponibili în măsuri de la 36 pana la 50, deci fără probleme și pentru adulți. Culorile disponibile sunt patru: negru/gri, gri/miere, gri deschis/negru și verde/negru. De asemenea, există și jumătăți de măsuri, dar și varianta „wide”, pentru cei cu laba piciorului mai lată, doar în culoarea negru/gri. Nu în ultimul rând există și varianta de damă, culoarea disponibila fiind negru/irizant. Greutatea măsurată de noi pentru măsura 38 este de 347 g, prețul de vânzare fiind de 645 lei. Vom reveni cu recenzia detaliata la scurt timp după ce îi vom folosi mai întâi la Velodelta 2024 la final de aprilie și ulterior la alte câteva ture, eventual și concursuri. Sursa: Freerider -
Direct din Italia, via Budapesta, am primit la test de la BikeFun, importatorul echipamentului pentru ciclism Northwave, proaspăt lansații Northwave HAMMER Plus, pantofii de mtb pentru copii, dar nu numai. Poate vă întrebați de ce ar avea nevoie cei mici de asemenea echipament specializat, ei bine au nevoie, pentru că din ce în ce mai des fie vad la concursuri copii cu echipament foarte bun aliniați la start, fie am prieteni care întreabă de recomandări pentru copiii lor. Așadar, acest tip de echipament a devenit din ce în ce mai popular și mai căutat. Pantofii abia au sosit la noi și sunt programați pentru teste serioase în următoarele săptămâni, însă până atunci merită să fie prezentați drept o opțiune foarte bună adresată copiilor care doresc performanță. Mai ales că asemenea echipament serios și specializat pentru copii este greu de găsit la noi pe piață, Northwave, prin importatorul său BikeFun, fiind printre puținii care aduc și distribuie. Northwave HAMMER Plus fac deja parte din categoria „pro”, prin faptul că închiderea lor se face prin rotița SLW3, acest sistem fiind alternativa celor de la Northwave la mult mai cunoscutul BOA. Pantofii nu sunt chiar de nivel „super” pro, pentru că ar fi trebuit să aibă închidere cu două rotițe SLW, așa cum vedem doar la pantofii de top de la Northwave, cum ar fi modelul REBEL 3 pentru mtb sau Road EXTREME PRO 3 pentru șosea. Sistemul SLW3 este de încredere, l-am folosit ani de zile și la alți pantofi și foarte precis la reglaje. Pentru a închide pantofii, desigur că rotești și strângi, însă pentru a regla tensiunea în șiret există reglajul fin pe care-l acționezi apăsând pe un mic buton. În acel moment șiretul este eliberat milimetru cu milimetru pentru a-ți oferi strângerea perfectă. Pentru a elibera complet piciorul, trebuie să tragi de buton. În partea din față pantoful se strânge cu o chingă velcro. Însă foarte impresionant este aspectul general, foarte agresiv, robust și dedicat off-road. Talpa JAWS EVO din cauciuc are un profil foarte robust și se vede imediat că pot fi folosiți pe teren oricât de dificil și tehnic. Cu toate astea plăcuța SPD este bine îngropată în talpă, ceea ce înseamnă că se va și putea merge ușor cu acești pantofi, pe asfalt sau gresie, când faci o pauză și intri într-un magazin. În rest pantofii sunt bine protejați de piatră și stâncă, în față și în spate fiind galoșați. Și la mijloc, unde arcul piciorului este susținut, talpa arată robust și pregătită să primească „pedeapsa” terenului off-road. Spuneam la început că pantofii sunt pentru copii, dar nu numai, pentru că Northwave HAMMER Plus sunt disponibili în măsuri de la 36 pana la 50, deci fără probleme și pentru adulți. Culorile disponibile sunt patru: negru/gri, gri/miere, gri deschis/negru și verde/negru. De asemenea, există și jumătăți de măsuri, dar și varianta „wide”, pentru cei cu laba piciorului mai lată, doar în culoarea negru/gri. Nu în ultimul rând există și varianta de damă, culoarea disponibila fiind negru/irizant. Greutatea măsurată de noi pentru măsura 38 este de 347 g, prețul de vânzare fiind de 645 lei. Vom reveni cu recenzia detaliata la scurt timp după ce îi vom folosi mai întâi la Velodelta 2024 la final de aprilie și ulterior la alte câteva ture, eventual și concursuri. Sursa: Freerider
-
Care-i treaba cu aceast nou Psylo? Pe scurt, împrumută tehnologie de la furcile mai scumpe precum Pike sau Lyrik și o aduce sub o formă similară însă pentru un preț mult mai rezonabil. Iar astfel se obține o furcă cu o cursă între 130 și 160mm (în funcție de model, nu o poți regla tu cursa), cu brațe superioare de 35mm construite din aluminiu, pregătită pentru roți de 27.5 sau 29 de inch și cu un offset de 37 sau 44mm. Vor exista mai multe versiuni, din care cele OEM, botezate Silver, vin în versiunea cu arc sau Solo Air. Varinta aftermarket, denumită Gold, va beneficia de cartușul DebonAir cu posibilitatea ajustării volumului de aer (cu ajutorul token-elor), însă damper-ul Isolator este de fapt inima acestui sistem. Design-ul pistonului intern este împrumutat de la Charger 3, oferind 3 poziții (deschis, pedală, închis) pentru ajustarea compresiei și un reglaj pentru revenire. Alături de toate acestea, uleiul Maxima Plush Dynamic utilizat face ca furca să aibă o frecare mai mică. Acesta este noul Isolator. Modelul de top, versiunea Gold, cântărește 2320 de grame (pentru cursa de 160mm – așadar cu 200 de grame mai grea decât un Lyrik Ultimate) și va avea un preț de raft de 645 euro. Psylo Silver RC cântărește 2.786 de grame, pe când versiunea pe arc, 2.888 de grame, fiind astfel destul de grea. Apoi, la fel de noua este și furca Domain, chiar dacă numele este vechi. Aceasta are brațe superioare de 38mm, așadar este un substitut mai ieftin pentru ZEB și în acest sens va fi disponibilă cu o cursă între 150 și 180mm. Varianta OEM va benefia de cartușul SoloAir, pe când varianta aftermarket va avea cartușul DebonAir, cu damper-ul Isolator. Această versiune disponibilă publicului (și nu ca echipare standard pe anumite modele de biciclete), va avea o greutate de 2.5 kg pentru o cursă de 180mm și un preț de raft de 695 euro. Partea bună este că prețurile de achiziție cu siguranță vor fi mai mici decât cele de raft, prin urmare acestea s-ar putea să fie chiar niște afaceri bune. via Rock Shox Sursa: Freerider
-
Care-i treaba cu aceast nou Psylo? Pe scurt, împrumută tehnologie de la furcile mai scumpe precum Pike sau Lyrik și o aduce sub o formă similară însă pentru un preț mult mai rezonabil. Iar astfel se obține o furcă cu o cursă între 130 și 160mm (în funcție de model, nu o poți regla tu cursa), cu brațe superioare de 35mm construite din aluminiu, pregătită pentru roți de 27.5 sau 29 de inch și cu un offset de 37 sau 44mm. Vor exista mai multe versiuni, din care cele OEM, botezate Silver, vin în versiunea cu arc sau Solo Air. Varinta aftermarket, denumită Gold, va beneficia de cartușul DebonAir cu posibilitatea ajustării volumului de aer (cu ajutorul token-elor), însă damper-ul Isolator este de fapt inima acestui sistem. Design-ul pistonului intern este împrumutat de la Charger 3, oferind 3 poziții (deschis, pedală, închis) pentru ajustarea compresiei și un reglaj pentru revenire. Alături de toate acestea, uleiul Maxima Plush Dynamic utilizat face ca furca să aibă o frecare mai mică. Acesta este noul Isolator. Modelul de top, versiunea Gold, cântărește 2320 de grame (pentru cursa de 160mm – așadar cu 200 de grame mai grea decât un Lyrik Ultimate) și va avea un preț de raft de 645 euro. Psylo Silver RC cântărește 2.786 de grame, pe când versiunea pe arc, 2.888 de grame, fiind astfel destul de grea. Apoi, la fel de noua este și furca Domain, chiar dacă numele este vechi. Aceasta are brațe superioare de 38mm, așadar este un substitut mai ieftin pentru ZEB și în acest sens va fi disponibilă cu o cursă între 150 și 180mm. Varianta OEM va benefia de cartușul SoloAir, pe când varianta aftermarket va avea cartușul DebonAir, cu damper-ul Isolator. Această versiune disponibilă publicului (și nu ca echipare standard pe anumite modele de biciclete), va avea o greutate de 2.5 kg pentru o cursă de 180mm și un preț de raft de 695 euro. Partea bună este că prețurile de achiziție cu siguranță vor fi mai mici decât cele de raft, prin urmare acestea s-ar putea să fie chiar niște afaceri bune. via Rock Shox Sursa: Freerider
- Ieri
-
William Smith s-a alăturat comunității
-
The ebook writing company are a reliable and reputable brand to cater your book writing and publishing hassles. We are working with a team of experienced and qualified experts who are capable of writing the perfect story for you. Our team consist of professional editors who verifies the quality of your book to provide that you obtain a flawless work.
-
- ebook
- ghost writing
-
(si inca 1 )
Etichetat cu:
-
Albert John s-a alăturat comunității
-
Crescent Yamaha, „casa” echipei oficiale Pata Prometeon Yamaha WorldSBK, a pregătit o Yamaha YZF-R1 ediție limitată Jonathan Rea. Producătorul japonez sărbătorește astfel așteptatul „transfer” al sextuplului campion mondial la echipa cu care concurează în WSBK. Doar 65 de exemplare din această Yamaha YZF-R1 vor fi disponibile, în două culori: „Winter Test” – schema grafică folosită de Rea înainte de testele din noiembrie 2023, alături de o replică exactă a motocicletei Pata Prometeon Yamaha. Fiecare motocicletă va avea o emblemă specială pe rezervor, cu un design asortat cu cel al căștii lui Jonathan Rea. Prețul unui exemplar este de 30.000 de lire sterline, iar „îmbunătățirile” nu sunt doar estetice, motocicletele primind și o linie de evacuare Akrapovic, jante Marchesini încălțate cu anvelope Pirelli SuperCorsa SP, amortizor Ohlins TTX, cartuș furcă Nix și amortizor de ghidon. [embedded content] Frânarea este îmbunătățită grație unui cilindru principal Brembo care lucrează cu conducte de frână cu împletitură din oțel de la Hel Performance. Pinioanele față și spate de la Gandini și lanțul DID sunt similare cu cele utilizate de echipa oficială WorldSBK. Fiecare mic detaliu a fost luat în considerare, de la apărătoarea manetei de frână (GB Racing), protecțiile motorului, elementele de fixare din titan Pro-Bolt, diverse piese de șasiu GYTR, șaua ultra-aderentă pregătită de Race Seat, alături de un prelungitor rezervor din carbon, capac pentru șaua de pasager. Opțional se poate comanda un pachet de frânare compus din etriere Brembo GP4RX și discuri racing T-Drive care oferă o putere de oprire de neegalat chiar și pentru cei mai exigenți pasionați de trackdays. Există și un pachet Garage suplimentar care include standere GYTR, covoraș și husă JR Replica Capit. Potrivit celor de la Crescent, o astfel de motocicletă, cu al său certificat semnat de Rea și Paul Denning, ajunge – ținând cont de upgradeuri – să fie o achiziție mai avantajoasă decât un R1 stock. Mai mult, pentru că din 2025, YZF-R1 se va produce doar pentru uzul exclusiv pe circuit, „JR Replica” este una dintre ultimele ediții speciale YZF-R1 care se poate înmatricula pentru a fi folosită pe drumuri publice. Sursa
-
Una dintre ultimele Yamaha YZF-R1 ediție specială: Jonathan Rea WSBK Replica!
o postare în blog a adăugat Motobikes în Motobikes.ro
Crescent Yamaha, „casa” echipei oficiale Pata Prometeon Yamaha WorldSBK, a pregătit o Yamaha YZF-R1 ediție limitată Jonathan Rea. Producătorul japonez sărbătorește astfel așteptatul „transfer” al sextuplului campion mondial la echipa cu care concurează în WSBK. Doar 65 de exemplare din această Yamaha YZF-R1 vor fi disponibile, în două culori: „Winter Test” – schema grafică folosită de Rea înainte de testele din noiembrie 2023, alături de o replică exactă a motocicletei Pata Prometeon Yamaha. Fiecare motocicletă va avea o emblemă specială pe rezervor, cu un design asortat cu cel al căștii lui Jonathan Rea. Prețul unui exemplar este de 30.000 de lire sterline, iar „îmbunătățirile” nu sunt doar estetice, motocicletele primind și o linie de evacuare Akrapovic, jante Marchesini încălțate cu anvelope Pirelli SuperCorsa SP, amortizor Ohlins TTX, cartuș furcă Nix și amortizor de ghidon. [embedded content] Frânarea este îmbunătățită grație unui cilindru principal Brembo care lucrează cu conducte de frână cu împletitură din oțel de la Hel Performance. Pinioanele față și spate de la Gandini și lanțul DID sunt similare cu cele utilizate de echipa oficială WorldSBK. Fiecare mic detaliu a fost luat în considerare, de la apărătoarea manetei de frână (GB Racing), protecțiile motorului, elementele de fixare din titan Pro-Bolt, diverse piese de șasiu GYTR, șaua ultra-aderentă pregătită de Race Seat, alături de un prelungitor rezervor din carbon, capac pentru șaua de pasager. Opțional se poate comanda un pachet de frânare compus din etriere Brembo GP4RX și discuri racing T-Drive care oferă o putere de oprire de neegalat chiar și pentru cei mai exigenți pasionați de trackdays. Există și un pachet Garage suplimentar care include standere GYTR, covoraș și husă JR Replica Capit. Potrivit celor de la Crescent, o astfel de motocicletă, cu al său certificat semnat de Rea și Paul Denning, ajunge – ținând cont de upgradeuri – să fie o achiziție mai avantajoasă decât un R1 stock. Mai mult, pentru că din 2025, YZF-R1 se va produce doar pentru uzul exclusiv pe circuit, „JR Replica” este una dintre ultimele ediții speciale YZF-R1 care se poate înmatricula pentru a fi folosită pe drumuri publice. -
News From Ural: Demo Days, Deals … And Engine Updates?
topic a adăugat advrider în Stiri si articole
Ural Motorcycles has been making basically the same machine for a long, long time, but in the past decade, the Russian-moved-to-Kazakhstan company (with its headquarters in the US PNW) has been modernizing its lineup with updates like EFI. Now, according to some cryptic lines in their latest PR email, it seems they’re working on upgrading their flat twin engine. The note is prefaced by an explanation that the company has been tied up with overhauling its business for the past couple of years; moving the factory to Kazakhstan was a major endeavor, no doubt! And then we get this: In cooperation with O.M.I. Srl an Italian engineering company and aRacer SpeedTek, a Taiwanese specialist in engine management systems, we started a big project to develop and implement some long overdue changes to our motorcycle. Please don’t get too excited just yet, the changes won’t come to live tomorrow. What could this mean? We’d guess an overhaul to the Ural engine’s top end, perhaps a turbo? O.M.I. Srl works with a lot of different technologies, including aerospace sector stuff, air compressors, aftercoolers, and lots more. Maybe we’ll get a bit more info with their next month’s email. Photo: Ural Demo days Ural has demo days coming up for the next three Saturdays in 2024: April 20, April 27, and May 4. Urals are not exactly common on the ground, so this is your chance to get some actual seat time on a machine if you want to ride one before putting money down! You can find a list of participating dealerships here. Vezi sursa -
News From Ural: Demo Days, Deals … And Engine Updates?
o postare în blog a adăugat advrider în Adventure Rider
Ural Motorcycles has been making basically the same machine for a long, long time, but in the past decade, the Russian-moved-to-Kazakhstan company (with its headquarters in the US PNW) has been modernizing its lineup with updates like EFI. Now, according to some cryptic lines in their latest PR email, it seems they’re working on upgrading their flat twin engine. The note is prefaced by an explanation that the company has been tied up with overhauling its business for the past couple of years; moving the factory to Kazakhstan was a major endeavor, no doubt! And then we get this: In cooperation with O.M.I. Srl an Italian engineering company and aRacer SpeedTek, a Taiwanese specialist in engine management systems, we started a big project to develop and implement some long overdue changes to our motorcycle. Please don’t get too excited just yet, the changes won’t come to live tomorrow. What could this mean? We’d guess an overhaul to the Ural engine’s top end, perhaps a turbo? O.M.I. Srl works with a lot of different technologies, including aerospace sector stuff, air compressors, aftercoolers, and lots more. Maybe we’ll get a bit more info with their next month’s email. Photo: Ural Demo days Ural has demo days coming up for the next three Saturdays in 2024: April 20, April 27, and May 4. Urals are not exactly common on the ground, so this is your chance to get some actual seat time on a machine if you want to ride one before putting money down! You can find a list of participating dealerships here. Vezi sursa -
In its report, Kawasaki says: “On certain eligible units, the spark plugs may have been damaged during the vehicle manufacturing process. It may result in unstable idle, hesitation and in the worst case, engine stalling.” Describing the safety risk, Kawasaki says: “There is a risk that the engine may stall due to the damaged spark plugs.” The motorcycles affected by this recall are as follows: 2023 Kawasaki Ninja® ZX-4RR KRT Edition 2024 Kawasaki Ninja® ZX™-4R ABS/140 2024 Kawasaki Ninja® ZX™-4RR 40th Anniversary Edition ABS 2024 Kawasaki Ninja® ZX™-4RR ABS 2024 Kawasaki Ninja® ZX™-4RR KRT Edition ABS The affected motorcycles were produced between October 4, 2023, and November 14, 2023. The affected machines fall within the following VIN ranges: VIN Range 1: Begin : ML5ZXCS11PDA00082 – Ends: ML5ZXCS10PDA01482 Not sequential VIN Range 2: Begin : ML5ZXCP15RDA09931 – Ends : ML5ZXCP16RDA14989 Not sequential VIN Range 3: Begin : ML5ZXCS10RDA09911 – Ends : ML5ZXCS10RDA14669 Not sequential VIN Range 4: Begin : ML5ZXCS11RDA09951 – Ends: ML5ZXCS13RDA13869 Not sequential VIN Range 5: Begin : ML5ZXCS17RDA09971 – Ends: ML5ZXCS1XRDA14209 Not sequential Supplier Identification: In this recall, Kawasaki supplied the spark plugs, but they were not defective. The plugs were broken during the installation process when the spark plug installation tool was tilted. Component Manufacturer Name: Kawasaki Motors Ltd. Address: 1-1, Kawasaki-cho Akashi, Hyogo Foreign States 673-8666 Country: Japa Kawasaki’s Remedy Owners should take their affected motorcycles to a dealer who will replace all four spark plugs at no cost. If the owner has already replaced the spark plugs on an affected motorcycle, they may be eligible for full or partial reimbursement by sending copies of the current owner and VIN information along with copies of repair orders and payment confirmation to the following address: Kawasaki Motors Corp., U.S.A. ATTN: Customer Care P.O. Box 25252 Santa Ana, California 92799-5252. Notification schedule Interestingly, in its Part 573 Safety Recall Report to NHTSA, Kawasaki did not provide any information on the dates when dealers and owners would be contacted. NHTSA has reminded Kawasaki that it must supply the dates, but as of the writing of this article, no dates have been recorded by NHTSA. Contacts In the interim, if you have an affected motorcycle, you may contact Kawasaki Motors Corp, USA, at +1 (949) 770-0400 and cite Recall MC27-04. Owners may also contact the National Highway Traffic Safety Administration Vehicle Safety Hotline at 1-888-327-4236 (TTY 1-800-424-9153), citing NHTSA Recall 24V-221, or go to www.nhtsa.gov. Vezi sursa
-
Kawasaki Recalls Certain 2023-2024 ZX-4 Sportbikes For Damaged Spark Plugs
o postare în blog a adăugat advrider în Adventure Rider
In its report, Kawasaki says: “On certain eligible units, the spark plugs may have been damaged during the vehicle manufacturing process. It may result in unstable idle, hesitation and in the worst case, engine stalling.” Describing the safety risk, Kawasaki says: “There is a risk that the engine may stall due to the damaged spark plugs.” The motorcycles affected by this recall are as follows: 2023 Kawasaki Ninja® ZX-4RR KRT Edition 2024 Kawasaki Ninja® ZX™-4R ABS/140 2024 Kawasaki Ninja® ZX™-4RR 40th Anniversary Edition ABS 2024 Kawasaki Ninja® ZX™-4RR ABS 2024 Kawasaki Ninja® ZX™-4RR KRT Edition ABS The affected motorcycles were produced between October 4, 2023, and November 14, 2023. The affected machines fall within the following VIN ranges: VIN Range 1: Begin : ML5ZXCS11PDA00082 – Ends: ML5ZXCS10PDA01482 Not sequential VIN Range 2: Begin : ML5ZXCP15RDA09931 – Ends : ML5ZXCP16RDA14989 Not sequential VIN Range 3: Begin : ML5ZXCS10RDA09911 – Ends : ML5ZXCS10RDA14669 Not sequential VIN Range 4: Begin : ML5ZXCS11RDA09951 – Ends: ML5ZXCS13RDA13869 Not sequential VIN Range 5: Begin : ML5ZXCS17RDA09971 – Ends: ML5ZXCS1XRDA14209 Not sequential Supplier Identification: In this recall, Kawasaki supplied the spark plugs, but they were not defective. The plugs were broken during the installation process when the spark plug installation tool was tilted. Component Manufacturer Name: Kawasaki Motors Ltd. Address: 1-1, Kawasaki-cho Akashi, Hyogo Foreign States 673-8666 Country: Japa Kawasaki’s Remedy Owners should take their affected motorcycles to a dealer who will replace all four spark plugs at no cost. If the owner has already replaced the spark plugs on an affected motorcycle, they may be eligible for full or partial reimbursement by sending copies of the current owner and VIN information along with copies of repair orders and payment confirmation to the following address: Kawasaki Motors Corp., U.S.A. ATTN: Customer Care P.O. Box 25252 Santa Ana, California 92799-5252. Notification schedule Interestingly, in its Part 573 Safety Recall Report to NHTSA, Kawasaki did not provide any information on the dates when dealers and owners would be contacted. NHTSA has reminded Kawasaki that it must supply the dates, but as of the writing of this article, no dates have been recorded by NHTSA. Contacts In the interim, if you have an affected motorcycle, you may contact Kawasaki Motors Corp, USA, at +1 (949) 770-0400 and cite Recall MC27-04. Owners may also contact the National Highway Traffic Safety Administration Vehicle Safety Hotline at 1-888-327-4236 (TTY 1-800-424-9153), citing NHTSA Recall 24V-221, or go to www.nhtsa.gov. Vezi sursa -
Back in 2020, Egle reviewed a Monimoto anti-theft tracker which consisted of a wireless tracking node and a fob the rider keeps in their pocket. If the bike moves when the fob isn’t nearby, an alarm rings on your phone and real-time GPS tracking begins via a proprietary app on your phone. Egle found it was very effective, even when traveling in South America: … with the price point of $229, I’d say it’s a worthy investment for your peace of mind – especially when you’re parking your motorcycle in the sketchier parts of Bogota or La Paz, or when there is only street parking available. Safe is always better than sorry! More recently, when the Monimoto 7 came out, the tracking capability got even better, with LTE Cat-M1 wireless connectivity—and battery life was also supposed to improve. And now, this lineup is updated again with the new Monimoto 9. The main difference is size; the Monimoto 7 had a 24-month battery life, but the 9 trades off a smaller size for shortened battery life of 12 months. Chances are, most of us can handle a once-a-year battery change, although if you’ve buried this tracker really deep into your motorcycle, it might be more of a hassle. But to that point—thanks to a new IP68 weatherproof rating, you can stash the tracker node under your skid plate or some other place that crooks aren’t likely to look. The company’ PR says “Monimoto 9 uses LTE-M (LTE-M CAT M1) networks and works globally. The device comes with an embedded eSIM card that covers most parts of the world, where 4G and 5G networks are available.” However, you should check before ordering, in case there’s some legal reason it won’t work in your area—reportedly, Canadians are unable to use this service, and that may be the case elsewhere as well. And obviously, if the service required 4G or 5G networks, it’s useless to you if you’re in the middle of empty wastelands… although bike theft does seem to be rare in the middle of the Sahara. Prices also differ depending on your market; Americans pay a $169 USD MSRP for their tracker, with two months of free service included. After that, your subscription costs $49 a year. For more info, head to Monimoto.com. Vezi sursa
-
Monimoto 9 Anti-Theft GPS Launches This Month
o postare în blog a adăugat advrider în Adventure Rider
Back in 2020, Egle reviewed a Monimoto anti-theft tracker which consisted of a wireless tracking node and a fob the rider keeps in their pocket. If the bike moves when the fob isn’t nearby, an alarm rings on your phone and real-time GPS tracking begins via a proprietary app on your phone. Egle found it was very effective, even when traveling in South America: … with the price point of $229, I’d say it’s a worthy investment for your peace of mind – especially when you’re parking your motorcycle in the sketchier parts of Bogota or La Paz, or when there is only street parking available. Safe is always better than sorry! More recently, when the Monimoto 7 came out, the tracking capability got even better, with LTE Cat-M1 wireless connectivity—and battery life was also supposed to improve. And now, this lineup is updated again with the new Monimoto 9. The main difference is size; the Monimoto 7 had a 24-month battery life, but the 9 trades off a smaller size for shortened battery life of 12 months. Chances are, most of us can handle a once-a-year battery change, although if you’ve buried this tracker really deep into your motorcycle, it might be more of a hassle. But to that point—thanks to a new IP68 weatherproof rating, you can stash the tracker node under your skid plate or some other place that crooks aren’t likely to look. The company’ PR says “Monimoto 9 uses LTE-M (LTE-M CAT M1) networks and works globally. The device comes with an embedded eSIM card that covers most parts of the world, where 4G and 5G networks are available.” However, you should check before ordering, in case there’s some legal reason it won’t work in your area—reportedly, Canadians are unable to use this service, and that may be the case elsewhere as well. And obviously, if the service required 4G or 5G networks, it’s useless to you if you’re in the middle of empty wastelands… although bike theft does seem to be rare in the middle of the Sahara. Prices also differ depending on your market; Americans pay a $169 USD MSRP for their tracker, with two months of free service included. After that, your subscription costs $49 a year. For more info, head to Monimoto.com. Vezi sursa -
Get On! ADV Fest Returns To Sturgis, With Lower Pricing
topic a adăugat advrider în Stiri si articole
It looks like the crew at Revzilla is going to stick with the Buffalo Chip as home base for the Get On! ADV Fest, as the rally is headed back there for 2024. The Sturgis campground has the adventure bike rally listed on the schedule for July this year, and it looks like the schedule is going to be similar to previous years. Here’s what the Buffalo Chip’s website says: A Four-Day Camping and Adventure Motorcycle Festival July 18-21, 2024 at the Buffalo Chip Campground. You’re invited to four days of camping, adventure riding and community in the gorgeous backcountry and front-country of remote South Dakota July 18-21, 2024 at the Buffalo Chip Campground. In addition to world-class adventure riding, the weekend will be full of test rides, seminars, entertainment, prizes, awards, and the latest adventure riding gear and accessories for you and your bike. Kids 15 and under are free. Max 2 per adult and must be accompanied by that adult at all times. Tickets are available here; pricing starts at $99 for access to the festival over the four days of the event. A camping pass only costs you a buck more, at $100. From there, the prices go up depending what kind of accommodations you want. We’d suggest you book early if you want a cabin, and that’s also probably true of the RV spots. Also note that a trail pass for the event is $25. And, also note that the pricing structure has changed since last year. It looks like it’s been designed to save riders money, if there’s aspects of the rally they won’t be participating in. What’s Get On! ADV Fest actually about? ADVwriter Justin Hughes went to Get On! at his own expense last year to investigate this party-hearty gathering, and reported back here. The Black Hills Get On! ADV Fest Experience He said it worked for him, because… … they did all the work for me. I normally have to do my own research and plan my own routes that I want to explore. Here, I could just drop into Sturgis, load up their pre-determined routes that I know are going to be good, and follow that little blue line. A Black Hills off-road permit is included with your admission, making it as easy as possible to ride legally. They also make it easy to meet new friends and riding buddies at your skill level. It’s still a small enough event that you tend to keep running into the same people over and over again, which adds to the feeling of community. Revzilla’s own page for Get On! ADV Fest lists no details, but if you keep an eye on that site, you’ll probably learn more soon. Vezi sursa -
Get On! ADV Fest Returns To Sturgis, With Lower Pricing
o postare în blog a adăugat advrider în Adventure Rider
It looks like the crew at Revzilla is going to stick with the Buffalo Chip as home base for the Get On! ADV Fest, as the rally is headed back there for 2024. The Sturgis campground has the adventure bike rally listed on the schedule for July this year, and it looks like the schedule is going to be similar to previous years. Here’s what the Buffalo Chip’s website says: A Four-Day Camping and Adventure Motorcycle Festival July 18-21, 2024 at the Buffalo Chip Campground. You’re invited to four days of camping, adventure riding and community in the gorgeous backcountry and front-country of remote South Dakota July 18-21, 2024 at the Buffalo Chip Campground. In addition to world-class adventure riding, the weekend will be full of test rides, seminars, entertainment, prizes, awards, and the latest adventure riding gear and accessories for you and your bike. Kids 15 and under are free. Max 2 per adult and must be accompanied by that adult at all times. Tickets are available here; pricing starts at $99 for access to the festival over the four days of the event. A camping pass only costs you a buck more, at $100. From there, the prices go up depending what kind of accommodations you want. We’d suggest you book early if you want a cabin, and that’s also probably true of the RV spots. Also note that a trail pass for the event is $25. And, also note that the pricing structure has changed since last year. It looks like it’s been designed to save riders money, if there’s aspects of the rally they won’t be participating in. What’s Get On! ADV Fest actually about? ADVwriter Justin Hughes went to Get On! at his own expense last year to investigate this party-hearty gathering, and reported back here. The Black Hills Get On! ADV Fest Experience He said it worked for him, because… … they did all the work for me. I normally have to do my own research and plan my own routes that I want to explore. Here, I could just drop into Sturgis, load up their pre-determined routes that I know are going to be good, and follow that little blue line. A Black Hills off-road permit is included with your admission, making it as easy as possible to ride legally. They also make it easy to meet new friends and riding buddies at your skill level. It’s still a small enough event that you tend to keep running into the same people over and over again, which adds to the feeling of community. Revzilla’s own page for Get On! ADV Fest lists no details, but if you keep an eye on that site, you’ll probably learn more soon. Vezi sursa -
Jurnalul „Velo Epic” păstrează excursiile pe bicicletă vii
o postare în blog a adăugat freeriderro în Freerider
De curând am primit la redacție un “produs” mai puțin obișnuit, dar în strânsă legătură cu bicicleta. Este vorba de un jurnal de călătorie, ceva ce poate fi considerat neobișnuit în vremurile “digitale” de azi, unde totul este “sheruit” online cu viteza luminii, la propriu! Ioana Amăriuței Popa, autoarea jurnalului, ne-a trimis un exemplar și pot spune că a picat perfect, noi având programate mai multe ture de bicicletă anul acesta, două dintre ele fiind mai speciale, și anume VeloDelta și Colinele Transilvaniei Gravel Tour. Cu siguranță vom lua jurnalul în tură cu noi, iar juniorul va fi bucuros să-și noteze experiențele și impresiile din excursii. Jurnalul carte este pregătit pentru a fi completat de călător, fiind gândit să completeze statisticile digitale pe care le publici automat online, imediat după terminarea turei. În jurnal poți scrie mai târziu, în cursul zilei, seara la cort sau în pat la pensiune, după ce toată lumea s-a culcat, iar tu reflectezi asupra zilei. Îl vad foarte potrivit și pentru a fi luat într-o tură adevărată de drumeție, cum ar fi Via Transilvanica în întregime? Cartea are 216 pagini, iar calitatea hârtiei și a coperților este foarte bună. La interior poți completa cu informații din 37 de ture făcute pe bicicletă, dar ai spațiu de scris și pentru planificarea turelor viitoare. Acum, recunosc că răspunsul la întrebarea de mai jos pentru mine este “nu”, pentru simplul motiv că turele pe care eu le fac au un scop. Îmi place să pot recomanda și altora excursiile pe care le fac, iar dacă drumul pe care apuc se înfundă, devine nepracticabil sau periculos, nu-l voi putea recomanda și altora. Așa că din documentarea pe care o fac și ținând cont și de experiențele altora, reușesc să “desenez” pe GPS un traseu care, de cele mai multe ori, se dovedește a fi foarte bun de parcurs și de alții. Jurnalul Velo Epic este disponibil de achiziționat online și, dacă pe tine nu te (mai) pasionează scrisul de mână, l-ai putea considera drept un cadou deosebit pentru prietenii tai, pasionați la rândul lor de excursiile pe bicicletă și natură. Sursa: Freerider -
De curând am primit la redacție un “produs” mai puțin obișnuit, dar în strânsă legătură cu bicicleta. Este vorba de un jurnal de călătorie, ceva ce poate fi considerat neobișnuit în vremurile “digitale” de azi, unde totul este “sheruit” online cu viteza luminii, la propriu! Ioana Amăriuței Popa, autoarea jurnalului, ne-a trimis un exemplar și pot spune că a picat perfect, noi având programate mai multe ture de bicicletă anul acesta, două dintre ele fiind mai speciale, și anume VeloDelta și Colinele Transilvaniei Gravel Tour. Cu siguranță vom lua jurnalul în tură cu noi, iar juniorul va fi bucuros să-și noteze experiențele și impresiile din excursii. Jurnalul carte este pregătit pentru a fi completat de călător, fiind gândit să completeze statisticile digitale pe care le publici automat online, imediat după terminarea turei. În jurnal poți scrie mai târziu, în cursul zilei, seara la cort sau în pat la pensiune, după ce toată lumea s-a culcat, iar tu reflectezi asupra zilei. Îl vad foarte potrivit și pentru a fi luat într-o tură adevărată de drumeție, cum ar fi Via Transilvanica în întregime? Cartea are 216 pagini, iar calitatea hârtiei și a coperților este foarte bună. La interior poți completa cu informații din 37 de ture făcute pe bicicletă, dar ai spațiu de scris și pentru planificarea turelor viitoare. Acum, recunosc că răspunsul la întrebarea de mai jos pentru mine este “nu”, pentru simplul motiv că turele pe care eu le fac au un scop. Îmi place să pot recomanda și altora excursiile pe care le fac, iar dacă drumul pe care apuc se înfundă, devine nepracticabil sau periculos, nu-l voi putea recomanda și altora. Așa că din documentarea pe care o fac și ținând cont și de experiențele altora, reușesc să “desenez” pe GPS un traseu care, de cele mai multe ori, se dovedește a fi foarte bun de parcurs și de alții. Jurnalul Velo Epic este disponibil de achiziționat online și, dacă pe tine nu te (mai) pasionează scrisul de mână, l-ai putea considera drept un cadou deosebit pentru prietenii tai, pasionați la rândul lor de excursiile pe bicicletă și natură. Sursa: Freerider
-
Un Scott achiziționat – un rucsac Scott Trail Lite Evo FR cadou
o postare în blog a adăugat freeriderro în Freerider
Importatorul Scott în România derulează o campanie promoțională pentru toți clienții care achiziționează o bicicletă Scott din stocul distribuitorului, a cărei valoare este mai mare de 4.499 lei. Altfel spus, promoția se aplică pentru multe modele de biciclete. Această promoție va fi valabilă în limita stocului disponibil! În ceea ce privește rucsacul, l-am avut și noi în ture. Acesta este foarte ușor, poate printre cele mai ușoare pe care le-am văzut în ultima vreme, este compartimentat, este foarte încăpător date fiind dimensiunile, însă nu beneficiază de protecție de spate, de aici și greutatea mai redusă. Producătorul o declară la aproximativ 350 de grame, însă se simte mai ușor de atât. Volumul său este de 14 litri, iar dimensiunile de 48 cm înălțime și 24 cm lățime. Mai are și câteva caracteristici care merită menționate: Caracteristici: Sistem de fixare a cordonului elasticClip pentru fixare pe cascăPregătit pentru rezervor de hidratare Curele de umăr reglabile și respirabileCureaua de șold reglabilă cu închidere cu cataramăCureaua de stern reglabilă cu catarama de închidereDouă compartimenteCompartiment dedicat obiectelor de valoareBuzunare laterale cu acces rapidBuzunare dedicate pentru unelteBuzunar interior de organizareMâner de transport Tehnologii: BUZUNAR PENTRU TRANSPORT UNELTE: depozitare inteligentă pentru uneltele dvs. pentru atunci când aveți nevoie de ele!TRANSPORT CASCĂ CU FAȚA DESCHISĂ: Datorită funcției de transport inteligent, puteți atașa rapid și ușor o cască de bicicletă pe rucsac.HYDRO READY: rucsacul este proiectat cu un spațiu interior dedicat pentru un rezervor de hidratare. Tubul de băut poate fi cu ușurință prins pe un clip dedicat pe curelele de umăr sau pe centura toracică. Sursa: Freerider -
Importatorul Scott în România derulează o campanie promoțională pentru toți clienții care achiziționează o bicicletă Scott din stocul distribuitorului, a cărei valoare este mai mare de 4.499 lei. Altfel spus, promoția se aplică pentru multe modele de biciclete. Această promoție va fi valabilă în limita stocului disponibil! În ceea ce privește rucsacul, l-am avut și noi în ture. Acesta este foarte ușor, poate printre cele mai ușoare pe care le-am văzut în ultima vreme, este compartimentat, este foarte încăpător date fiind dimensiunile, însă nu beneficiază de protecție de spate, de aici și greutatea mai redusă. Producătorul o declară la aproximativ 350 de grame, însă se simte mai ușor de atât. Volumul său este de 14 litri, iar dimensiunile de 48 cm înălțime și 24 cm lățime. Mai are și câteva caracteristici care merită menționate: Caracteristici: Sistem de fixare a cordonului elasticClip pentru fixare pe cascăPregătit pentru rezervor de hidratare Curele de umăr reglabile și respirabileCureaua de șold reglabilă cu închidere cu cataramăCureaua de stern reglabilă cu catarama de închidereDouă compartimenteCompartiment dedicat obiectelor de valoareBuzunare laterale cu acces rapidBuzunare dedicate pentru unelteBuzunar interior de organizareMâner de transport Tehnologii: BUZUNAR PENTRU TRANSPORT UNELTE: depozitare inteligentă pentru uneltele dvs. pentru atunci când aveți nevoie de ele!TRANSPORT CASCĂ CU FAȚA DESCHISĂ: Datorită funcției de transport inteligent, puteți atașa rapid și ușor o cască de bicicletă pe rucsac.HYDRO READY: rucsacul este proiectat cu un spațiu interior dedicat pentru un rezervor de hidratare. Tubul de băut poate fi cu ușurință prins pe un clip dedicat pe curelele de umăr sau pe centura toracică. Sursa: Freerider