Mergi la conţinut
  • https://www.AUTOdoc24.RO

Activitate

Fluxul se actualizează automat     

  1. Ieri
  2. Pe potecile din Victoria, Australia, cu noua Norco Carbon Sight 2020. Sursa: Freerider
  3. Un nou concurs de mtb-enduro va fi inaugurat în această toamnă, în oceanul Atlantic. Da, nu este nicio greșeală, este vorba de TransAtlantis, ce va avea loc de-a lungul a 6 zile, între 9 și 14 septembrie, dar nu pe apă ci pe patru insule diferite din Azore. De la organizator: O scurtă lectură a narațiunii lui Platon despre Atlantida este sufciientă pentru a afla că atunci când vei călători la vest de „Pilonii lui Hercule” (strâmtoarea Gibraltar), vei găsi o insulă mai mare decât Libia și Asia Mică, protejată de Poseidon, zeul mărilor, și condusă de fiul său Regele Atlas. În realitate, dacă desenezi o linie aproape dreaptă de la Gibraltar spre vest în Atlantic, vei întâlni insula sau mai precis, grupul de insule Azore, accesibile în zilele noastre cu zoboruri directe, scurte din Europa și America. foto Sven MartinDe asemenea, am crescut cu legende și teorii care au învăluit povestea nașterii insulelor, multe dintre ele legându-ne cumva de legenda Atlantidei. Pentru a onora această moștenire, concursul a fost denumit TransAtlantis: O călătorie de-a lungul Azorelor. Călătoria TransAtlantis 2020 100 de concurenți vor lua startul pe insula Sao Miguel, apoi se vor aventura pe patru alte insule Azore, fiecare având caracter și poteci diferite, înainte de a se întoarce, în ultima zi, înapoi pe Sao Miguel. Călătoria va avea loc între 9 și 14 septembrie 2020. De-a lungul a 6 zile, participanții vor concura între 4 și 6 probe speciale, care variază de la 500 m la 7 km lungime. Va fi o combinație de trasee, de la poteci fluide special construite, single track-uri prin jungla luxuriantă la poteci tehnice și stâncoase regăsite de-a lungul vechilor drumuri comerciale. Concurenții vor străbate în jur de 250 km de-a lungul săptămânii din care aproximativ 60 km vor fi probele speciale. Diferența de nivel zilnică va fi în jur de 1300 m. Dormit și mâncat Cât timp ești pe traseu dând totul în timpul concursului, race village-ul va fi mutat în fiecare zi, bagajele și cortul tau fiind mutate automat de organizator. De-a lungul întregului concurs fiecare concurent va avea la dispoziție un cort mare de trei persoane, saltea mare cu aer și pernă. Multe alte corturi vor găzdui celelalte servicii incluse ale concursului cum ar fi masajul, service și zona de relaxare. foto Sven MartinÎntrucât mâncarea bună este foarte importantă, micul dejun, prânzul și cina vor fi toate preparate de bucătari-șefi din zonă plus firme de catering, ce vor oferi mâncare tradițională din bucătăria Azoră. De-a lungul traseelor de concurs vor fi amplasate și alte zone unde-ți poți face plinul. „Pentru a câștiga, trebuie mai întâi să termini” Siguranța este cea mai importantă prioritate a organizatorilor, însă un concurs de enduro este totuși un concurs de enduro. Așa că la fața locului vor fi prezente echipe medicale și echipe de salvare echipate cu transport off-road, care vor urmări concurenții de-a lungul etapelor speciale. Traseele vor fi clar marcate pentru a nu exista dubii pe unde e drumul. De asemenea va fi folosit un sistem cu indicatoare pentru pericol, toate urmând a fi explicate odată ce te înscrii. foto Sven Martin Fii pregătit ca un gladiator! Mă rog, aproape Deși concursul are loc pe insule, există munți și vulcani, așa că nu trebuie ca traseele de concurs să fie considerate ușoare. Este nevoie să ai o condiție fizică bună pentru a putea pedala ore întregi în fiecare zi timp de mai multe zile. Pentru a te ajuta să devi mai bun, concurenții care se vor înscrie vor primi și un plan cu antrenamentul recomandat și necesar, pentru ca TransAtlantis să fie o bucurie, nu un chin. foto Sven MartinCinstind zeii Nu va fi nevoie să sacrifici animale pentru a participa la concurs. Tot ce trebuie să faci este să intri pe site-ul concursului Transatlantisrace.com și să te înscrii începând cu data de 1 martie. Însă, deși nu sunt sacrificate vieți, totuși există un număr limitat de participanți acceptați și termen limită pentru înscriere. Cel mai bine ar fi să nu-ți asumi niciun risc! foto Sven MartinSursa: Freerider
  4. Piața de biciclete electrice este în acest moment atât de diversificată încât alegerea uneia s-ar putea dovedi o treabă nu doar costisitoare, dar și frustrantă. Din fericire, pentru acest top 10, am ales majoritatea bicicletelor de top care merită toată atenție, pe principiul the best or nothing. Desigur, nu toată lumea dispune de bugete uriașe pentru achiziția uneia, însă acest top îți poate fi util cel puțin în alegerea brand-ului preferat. Dacă produsele de vârf sunt realizate atât de bine, este foarte posibil și ca produsele mai puțin scumpe să se descurce mai mult decât onorabil. Ce este de reținut însă: nu toți fabricanții de biciclete electrice au și modele de buget în gamă. Pentru că nu mizează pe volum, ci mai degrabă pe performanță. În acest sens, biciclete electrice cu un preț de pornire de 2.000 de euro pot fi inexistente în portofoliul unor producători. Din acest motiv însă am decis să includem și Rockrider-ul celor de la Decathlon în acest top, deoarece se numără printre cele mai interesante biciclete electrice de buget disponibile în acest moment pe piață. Așadar, iată top 10-ul celor mai reprezentative biciclete electrice pe piață: Specialized Turbo Levo SL (2020) Este suficient doar să privești noul Turbo Levo SL și vei înțelege rapid de ce se află în fruntea acestui top. Iar lucrurile devin mult mai clare când aruncăm un ochi pe greutatea acesteia: 17 kg! Și nu pentru orice bicicletă, ci pentru un full-suspension cu suspensii de 150mm și cu o geometrie modernă, din care merită amintit head angle-ul amplasat la 66 de grade sau chainstay-ul foarte scurt, de 437mm. Altfel, ceea ce vezi în fotografie, este modelul de top care va avea un preț de 13.000 de euro. Partea bună este că vei putea alege și din variantele cu cadru din aluminiu, însă nu te aștepta să fie prea ieftine. Specialized Turbo Levo vine pentru 2020 și un motor nou, cu un cuplu de 35Nm și o putere maximă de 240W. Cifrele acestea nu te vor da pe spate, însă ține cont că motorul este foarte mic, atât de mic încât abia recunoști că este vorba despre o bicicletă electrică. Acumulatorul standard ce se regăsește în down-tube are o capacitate de 320Wh, însă din fericire ai posibilitatea să optezi pentru un range extender, care-ți oferă suplimentar 160Wh. Suficient pentru o tură lungă. Habike XDURO NDURO 5.0 (2020) Cu toate că cei de la Haibike nu și-au adus la zi design-ul pentru toate modelele electrice în gamă, au început bine cu cele de top. Acesta au acum un design integrat, mai agresiv și mai fluid, cu tot soiul de elemente ce fac parte din construcția cadrului, precum: luminile de spate și de față integrate, acumulatorul sau aerisirile de pe headtube pentru a menține la o temperatură optimă acumulatorul sau motorul Flyon, cu o formă rotundă. Acesta din urmă reprezintă și cel mai important atu al acestei biciclete, din simplul motiv că este vorba despre un monstru care oferă un cuplu de 120Nm și care este legat la un acumulator mare, de 620Wh. Unghiul headtube-ului este amplasat la 64 de grade, așadar vorbim despre o bicicletă extrem de capabilă pentru coborâri, cu un chainstay nu tocmai scurt, de 470mm. Greutatea bicicletei de 28 de kg s-ar putea să pară cam mare pentru unii dintre cumpărători, dar nu uita că vei rula pe un cadru foarte solid, din aluminiu, care susține o furcă și un amortizor cu o cursă de 180mm. Prețul lui XDURO NDRUO 5.0 este de 6.800 de euro. Bulls Sonic EVO AM 6 Carbon (2020) Puțini se așteptau ca Bulls să vină cu acest produs pe piață și nu mică ne-a fost nici nouă mirarea când l-am văzut prima dată la Eurobike în toamna lui 2019. Sonic este o piesă de design și vă pot spune că în realitate chiar arată mai bine decât în fotografii. Vine echipată cu un cadru din carbon, cu suspensii de 150mm și cu un mix de roți, de 29 de inch pe față și 27.5 inch pe spate. În plus de asta, este dotat cu cel mai nou motor de la Bosch și cu un acumulator mare, de 625Wh (în funcție de versiune). Deși nu este oferită greutatea, aceasta ar trebui să se învârtă undeva în jurul a 22 de kg, ceea ce face din noul Sonic o laternativă foarte interesantă raportată la concurență, mai ales dat fiind prețul de achiziție de 7.000 de euro. Modelul de bază, cu cadru din aluminiu, pornește de la 3.399 de euro! Mondraker Crafty Carbon RR SL (2020) Totuși, când vine vorba de design spectaculos, parcă cei de la Mondraker și-au depășit limite. Și cu siguranță pe unele ale concurenților. Crafty RR SL este o adevărată piesă de design judecând după faptul că este echipată cu un motor full-size, dar beneficiază de linii subțiri și fine. Agresivitatea este bonus, iar echiparea, una de top în versiunea RR SL. Cadrul din carbon mizează pe suspensii de 150mm, iar motorul, furnizat de Bosch, livrează puterea conectat la un acumulator mare, de 625Wh, bine ascund în down tube. Dacă mai punem în calcul și greutatea de 19.3 kg, fără pedale, atunci lucrurile devin chiar interesante. Din păcate, nu este cazul să te entuziasmezi prea mult în privința prețului, căci acesta atârnă foarte greu când vine vorba de achiziție: 12.000 de euro. Merida eOne Sixty 10.000K (2020) Unul dintre cele mai populare e-bike-uri de pe piață a primit un nou cadru cu o nouă formă pentru 2020. Nu era nimic în neregulă cu geometria vechiului model, însă acum lucrurile stau mult mai bine: bicicleta este mai confortabilă, vine dotată cu roată de 29 de inch pe față și de 27.5 inch pe spate, este mai manevrabilă și în general mai capabilă. Varianta de echipare 10000K primește ce-i mai bun în materie de piese și echipare, însă are și un preț pe măsură: 10.000 de euro. Cu toate acestea, noua eOne Sixty în versiunea de top reușește să fie mai competitivă din punct de vedere al costului de achiziție decât majoritatea concurenților premium. Mai mult decât atât, primești bonus un extra acumulator și un rucsac specific pentru transportul acestuia, de la Evoc. Din fericire, există și variante mult mai ieftine ale acestui model, cu cadru din aluminiu. YT Decoy CF Pro Race (2020) Totuși când vine vorba despre a combina un raport echipare/preț excelent cu manevrabilitate și cu aspectul, cu greu găsești un concurent pentru YT Decoy. O bicicletă electrică care le are pe toate, începând de la geometria agresivă, la manevrabilitatea excelentă și până la prețul aproape incredibil de mic: 6.000 de euro pentru o echipare de top, cu suspensii Fox Kashima, schimbător electronic Shimano Di2 și cu un cadru din carbon. Motorul este furnizat de Shimano ceea ce garantează durabilitate și distracție mare în teren, iar acumulatorul instalat pe bicicletă are o capacitate destul de mare, de 540Wh. Datele din geometrie indică un head tube amplasat la 65 de grade și un chainstay cu o lungime de 442mm, valori ideale pentru o tură agresivă. Greutatea de 22 kg pentru dimensiunea L este absolut acceptabilă raportată la echipare. Santa Cruz Heckler (2020) Santa Cruz trebuia menționat în acest top deoarece a lansat de curând pe piață primul său model electric. Un brand exclusivist, cu produse plasate și dedicate pentru profesioniști, americanii au intrat destul de târziu în horă, însă cel puțin au făcut-o cu un produs pe măsura așteptărilor. Bicicleta cu cadru din carbon este dotată cu suspensii de 160/150mm, un motor central Shimano Steps E8000 – cu acumulatorul standard de 504Wh și cu un preț de pornire de 7.499 de euro. Cu un headtube amplasat la 65.5 grade, geometria este suficient de modernă pentru a face față concurenței care vin în general cu cifre similare. Echiparea cu roată de 29 de inch pe față și 27.5 inch pe spate nu reprezintă vreo noutate, însă prețul pentru modelul de top cu singuranță, da: 14.000 de euro. Ceea ce transformă această bicicletă într-una mai degrabă orientată către fanii mărcii, căci biciclete cu echipări similare sau mai bune se pot găsi chiar și în topul de față. Canyon Neuron:ON Al 7.0 (2020) Cu o cursă ceva mai mică decât ale bicletelor prezentate aici, mai precis de 130mm, această bicicletă este dedicată potecilor de munte, dar cu siguranță te poate purta și pe trasee ceva mai agresive. Cu o greutate de doar 22.1 kg în condițiile echipării cu un cadru din aluminiu, această bicicletă cu siguranță le va face cu ochiul celor care vor să obțină printre cele mai bune rapoarte echipare/preț disponibile pe piață. Căci Canyon cere 3.500 de euro pe această bicicletă electrică, un preț care cu greu poate fi ignorat. Fișa tehnică ne prezintă un headtube amplasat la 66 de grade, un chainstay scurt, de 438mm, iar la nivel de echipare, suspensii Fox din gama Performance, componente Shimano SLX și XT sau frâne Shimano MT501. Chiar dacă vorbim despre o echipare mid-level, prețul este mult sub cel al concurenței, iar garanția de 6 ani nu este deloc de ignorat. Focus JAM² 9.9 Drifter (2020) Deși pe piața locală nu sunt printre cele mai populare, trebuie să știi că Focus construiește de ceva ani biciclete electrice superbe, mai ales la nivel de top. Jam-ul este prima opțiune când vine vorba despre trasee dificile, chiar dacă mizează pe suspensii de 150mm. Iar dacă mai punem în calcul și acumulatorul de 756Wh, atunci e posibil să obții una dintre puținele biciclete care te pot duce foarte departe pe munte. La nivel de geometrie, avem un headtube amplasat la 66.5 grade, care, ce-i drept, ar fi mers ceva mai agresiv și un chainstay cu o lungime de 457mm, nici el foarte scurt. Bicicleta vrea să se plaseze mai mult ca una stabilă mai degrabă decât una jucăușă, iar clientela de e-bike-uri pare să aprecieze asta destul de mult. Prețul de bază este de 4.000 de euro, dar poate ajunge până la 7.000 de euro în cazul modelului prezentat aici. Rockrider E-ST 900 (2019) Chiar dacă este un model al anului trecut, Rockrider E-ST 900 rămâne bicicleta cu cel mai bun raport echipare/preț de pe piață. Testată și de noi în vara lui 2019, aceasta este un hardtial (cadru rigid), însă echiparea sa este de nebătut pentru suma cerută: motor Brose cu un cuplu de 90Nm (mai mare decât al tuturor bicicletelor din acest top), putere maximă 250W și acumulator mare, de 504Wh. Anvelopele de 2.8 inch (în format 27plus) asigură un confort sporit, iar furca Rock Shox Judy cu o cursă ceva mai mare, de 120mm, are performanțe absolut decente, deși pare cam subțire. Despre geometrie nu știm prea multe, însă bicicleta este orientată către drumuri forestiere montane, prin urmare nu se bucură prea mult de abuzurile pe un drum foarte denivelat. 9.299 de lei cer cei de la Decathlin pentru E-ST 900. Sursa: Freerider
  5. Norton Motorcycle’s CEO Stuart Garner did not appear at a recent hearing on Norton’s pension scheme. Members of the fund fear that their retirement savings are lost. Mr. Garner did not appear in front of a pensions ombudsman to answer claims brought by members of a pension fund that Garner and associates had created. Worryingly, 30 members of the public allege that Mr. Garner did not release the pension funds when they became due. Media investigations Investigations by the UK media outlets The Guardian and ITV say that 228 people allegedly have been duped by Garner and his associates to invest up to £14M ($18.25M). The UK media outlets said that the money came from “ordinary working people”. Their funds were allegedly invested via Garner’s retirement schemes into Norton shares. Despite Garner’s absence from the hearing, the pensions ombudsman heard evidence from two victims. They claim that Garner had failed for years to return their retirement funds when requested. The UK’s Pension Schemes Act requires trustees to transfer pensions within six months of an application. Mr. Garner is a trustee of the funds in question. Failed to return funds One witness, Sally Holmes said that her ill father had applied to withdraw from his pension in August 2017. To date, Garner allegedly has not returned the funds. And, Holme’s father has now died. The alleged delay continued despite an ombudsman directing Garner in May 2019 to transfer the man’s pension fund “within 21 days”. That ruling described Garner’s behavior as “inexcusable.” The Guardian also alleges that many of the affected pension holders were financially vulnerable at the time they transferred their pension money to Garner’s pension funds. Those people were allegedly told that they would receive a tax-free lump sum for agreeing to the transfer. But the lump-sum distributions were in reality, not tax-free and left victims with substantial tax bills. Convicted of fraud Several participants in the Norton pension fiasco have been convicted of fraud. Simon Colfer was convicted of fraud in 2018 for the way he sold the pension scheme. Two directors of the company managing the Norton pension scheme, Andrew Meeson, and Peter Bradley were convicted in separate tax fraud cases. They reclaimed £5M ($6.5M) in tax rebates from fictitious pension contributions and were convicted in 2013. According to court documents, about £4m of the £5m was then paid out by Meeson and Bradley to friends, family, and associates, including a £990,000 loan that Garner used to originally buy the Norton brand in 2008. According to the Guardian, Garner has said that he did not know he was dealing with fraudsters, considers himself a victim, and denies any wrongdoing. Whatever the truth is, it’s a sad state of affairs for the Norton brand and the people that rely on the company. Note: The word “scheme” is used in the UK like the word “plan” is in the USA. The use of the word “scheme” does not in itself indicate any criminal wrongdoing. Vezi sursa
  6. The BMW Motorrad International GS Trophy 2020 Oceania continued on New Zealand’s North Island. Highlights included deep sand sections, water crossings, and great photo opportunities. There were also some challenges that did not have much relevance to adventure riding. All photos provided by BMW PressClub Day 4 took the event to the South Island for a rest day that included some non-riding challenges. The scoreboard has started to mix up a bit. Highlight videos are below, and results are embedded in the videos. [embedded content] [embedded content] [embedded content] Intro and Day 1 Results can be found HERE Vezi sursa
  7. Some details of Harley-Davidson’s new 2020 Softail Standard are out. But it’s not the MoCo that released them. The known details come courtesy of the California Air Resources Board (CARB). According to Motorcycle.com, a recent CARB executive order certifies a 1746cc Harley-Davidson Softail Standard and its Stage 1 upgrade. This machine is the second “Standard” model released in recent years. It follows the Electra Glide Standard which was announced about a year ago. Motorcycle.com says that the Harley-Davidson Softail Standard may be a stripped-down, base model with a base model’s price point. They believe that the it may come in with pricing close to Harley’s Street Bob model. The last Harley-Davidson FXST Softail Standard appeared in Harley’s 2007 model line. At the time, it came with Harley’s 1584cc Twin Cam 96B engine. The new version will use a Milwaukee 8 107ci engine like the non-“S” model Softails like the Street Bob and the Softail Slim. Motorcycle.com says the new FXST will receive the modern Softail chassis. Should Harley decide to retain the previous wheel setup, you can expect a spoked 21-inch front wheel. Since this information has yet to be released officially by Harley-Davidson, we’ll have to wait for additional details and pricing. That information could be released near or during Daytona Bike week in March. Vezi sursa
  8. Combinând configurația lentilei late, fără ramă, care cuprinde toată fața, cu lentilele fabricate cu tehnologii inovatoare și cu filozofia Rudy Project neschimbată de 30 de ani, Cutline este o adevărată operă de artă, fiind următoarea treaptă demnă a evoluției producătorului Italian. TEHNOLOGIE DE VÂRF ÎN LENTILE Lentilele Rudy Project ale modelului Cutline, fabricate cu tehnologie de vârf, combinând materiale avansate și tehnologii optice, asigură vedere extrem de clară. Lentilele ImpactX care funcționează super rapid într-un interval de lucru deosebit de larg ne asigură în orice parte a zilei și în orice condiții meteorologice vedere corespunzătoare. În plus, datorită materialului de bază incasabil, oferă protecție oculară de neegalat. De asemenea, ochelarii sunt disponibili și în varianta cu lentile Multilaser, care pe lângă aspectul cool, scad luminile sclipitoare în mod remarcabil. SCHIMBAREA LENTILELOR ÎN CÂTEVA CLIPE Schimbarea lentilelor nu a fost niciodată atât de ușoară și rapidă! Datorită celui mai intuitiv sistem de lentile din toate timpurile, poți alege fără probleme dintre lentilele tale Cutline de câte ori simți nevoia. Doar apasă butoanele pe lateral și brațele se și detașează de pe lentilă! DEZABURIRE EXCELENTĂ Datorită configurației Power Flow, pe lentila și brațele modelului Cutline găsești orificii de aerisire. Cu acestea am maximizat fluxul de aer din interiorul lentilei și am minimalizat șansele de aburire. CONFORT DE NEEGALAT Și modelul Cutline oferă confortul de neegalat obișnuit la ochelarii noștri de sport. Datorită configurației fără ramă a Cutline, precum și brațelor din material Grilamid, modelul este extrem de ușor și ultra-rezistent. Pentru a crește siguranța, lentila ochelarilor este cuprinsă în partea superioară și cea inferioară între bumpere cauciucate, care pot fi detașate și separat, după nevoile noastre – crescând astfel numărul variantelor de personalizare. Brațele și puntea nazală sunt reglabile pe față – pentru că nu suntem la fel și aceeași configurație nu se va potrivi la toate formele feței – iar cauciucările sunt aderente și în condiții de umiditate, ca rama să rămână pe fața ta în mod stabil în timpul activităților sportive. UN ADEVĂRAT CAMELEON Bumperele din partea inferioară și superioară a lentilei Cutline se pot detașa sau schimba după nevoie. Astfel, pe de o parte poți crea o combinație de culori care se potrivește personalității tale, pe de altă parte poți folosi ochelarii în 4 moduri diferite – în funcție de care ți se potrivește cel mai bine. DIOPTRIZABIL În modelul Cutline se găsește soluția noastră de dioptrizare utilizabilă în cel mai larg interval, RX INSERT, astfel poți folosi acest model și dacă ai nevoie de corecția vederii, bucurându-te de confortul și protecția oferită de acesta, în timp ce îți oferă vedere neperturbată. Pentru asta ai nevoie doar de o inserție FR39/clip on lângă ochelari. CARACTERISTICI greutate: 36 gramm lungime brațe: 128 mm mărimea lentilei: 141×62 mm baza: 7 configurație fără ramă brațe din material Grilamid sistem de aerisire Power Flow punte nazală reglabilă pe față brațe reglabile pe față cauciucări aderente și în condiții de umiditate lentile schimbabile – printre care lentilele incasabile și fotocromatice ImpactX arc din Graphene și șuruburi metalice bumpere schimbabile datorită bumperelor, utilizabil în 4 moduri diferite personalizabil – cauciucări pentru brațe, logo brațe, bumpere și punte nazală în diferite culori disponibile în custom kit dioptrizabil – prin tehnologia RX INSERT oferă execuție ușoară, rapidă la un preț avantajos, aproximativ în intervalul de dioptrii -8.00 – +7.00* toc rigid și sac din microfibră ca și accesorii garanție de 2 ani Prețuri Ochelari: de la 756 RON Lentile: de la 211 RON Custom kit: 211 RON www.rudyproject.ro Sursa: Freerider
  9. Inovatia este reper atunci cand vorbim despre brandul Cannondale, iar furca lefty este unul din multele produse inovatoare pe care compania l-a imbunatatit de-a lungul anilor. In toamna anului 2019, Cannondale a lansat pe piata un alt produs aparte: o aplicatie care se conecteaza cu bicicleta intr-un mod cu totul nou. Legatura dintre aplicatie si bicicleta este oferita de un senzor de roata, dezvoltat impreuna cu cei de la Garmin, care echipeaza deja o parte din bicicletele Cannondale 2020. Acesta conectat cu aplicatia de smartphone ofera utilizatorului o multime de informatii interesante, cum ar fi: inregistrarea activitatii pe bicicleta in mod automat, detalii despre bicicleta ta sau iti aminteste cand e timpul pentru o inspectie in service-urile Cannondale autorizate. Conectare in modul invizibil Aplicatia Cannondale poate urmari activitatea ta, fara necesitatea logarii sau apasarii vreunui buton. Senzorul de roata integrat (Bluetooth & ANT+ wireless), dezvoltat impreuna cu cei de la Garmin, incepe sa inregistreze automat, imediat ce identifica miscare. Acesta iti contorizeaza foarte exact viteza, distanta si timpul de rulare, fara sa fie necesara conectarea cu smartphone-ul. Senzorul are o memorie interna care ii permite inregistrarea cu pana la 30 de plimbari, inainte de a face sincronizarea cu aplicatia. Toate datele culese vor fi disponibile in aplicatie, astfel incat iti vei putea urmari foarte usor evolutia. Service inteligent Aplicatia are si functia de odometru, respectiv inregistreaza numarul de ore parcurse in saua bicicletei si te anunta atunci cand bicicleta are nevoie de service. Aceasta iti va reaminti cand trebuie sa faci o vizita la dealer-ul Cannondale autorizat, pentru o revizie periodica sau alte interventii care apar in timp. De asemenea, ungerea lantului sau o scurta verificare de siguranta sunt alte aspecte de baza, deseori neglijate sau pur si simplu uitate, pe care aplicatia ti le reaminteste. Pentru bicicletele echipate cu furca Lefty, functia de odometru va fi de un real ajutor. Intervalele de service, bazate pe numarul de ore de utilizare, vor fi foarte usor de urmarit. Plimbari mai dese. Informatii intr-un singur loc. Un alt lucru foarte interesant pe care aplicatia Cannondale il ofera, este „Garajul”. Aici vei avea centralizate toate informatiile despre bicicleta ta. Vei gasi fiecare manual de utilizare si lista cu toate componentele bicicletei, astfel incat inlocuirea acestora va fi mult mai usoara. De asemeni, vei gasi informatii legate de suspensie, existand chiar si un instrument care iti va permite sa vezi toata tehnologia ascunsa in interiorul bicicletei. Vei gasi o serie intreaga de video-uri despre intretinerea si ingrijirea corecta a bicicletei / bicicletelor tale. Tot in ideea pastrarii informatiei intr-un singur loc, este si optiunea „Bike Fit”. Aici iti poti introduce masuratori precum: inaltimea seii, lungimea tijei de sa, lungimea bratului de angrenaj si altele. Toate aceste informatii te ajuta in momentul in care vrei sa faci anumite schimbari de componente sau cand ti se umple garajul de biciclete si vrei sa pastrezi aceeasi pozitie de pedalare. Bicicletele ajuta la reducerea emisiilor de CO2 Aplicatia Cannondale te incurajaza sa te implici direct in protejarea mediului, prin reducerea emisiilor de combustibil. Pe masura ce pedalezi si distanta este inregistrata, aplicatia iti va arata la finalul traseului, cantitatea de combustibil economisita si reducerea de CO2. Mai mult, aceasta va colecta datele tuturor utilizatorilor aplicatiei si iti va afisa cifrele totale la nivel de comunitate. Va fi interesant sa vizualizezi impactul pe care il ai, impreuna cu comunitatea Cannondale, atunci cand alegi bicicleta, in detrimentul autovehiculului. Cum conectezi bicicleta noua la aplicatia Cannondale. Descarca gratuit aplicatia pe telefonul tau, IPhone sau Android Deschide aplicatia Cannondale Roteste roata fata a bicicletei tale Apasa “Pair with new Cannondale Wheel Sensor” Selecteaza senzorul de roata al bicicletei tale, cand apare pe ecran Apasa “Confirm” si esti gata de drum Mai jos sunt cateva informatii despre senzorul de roata. Acesta se poate achizitiona separat, pentru bicicletele Cannondale care nu vin cu echipate cu senzor de roata. Dezvoltat in parteneriat cu Garmin Date precise pentru viteza, distanta si timp Memorie interna Inregistreaza automat activitatea Memoreaza viteza si distanta pentru 30 de curse/deplasari Odometru Compatibil Bluetooth si ANT+wireless Baterie tip moneda “2032” cu durata de viata de 1 an Disponibil ca produs aftermarket Sursa: Freerider
  10. Clubul Sportiv Universitar Târgu Mureș și Scott ProCycling România au semnat zilele trecute la Târgu Mureș, un protocol de colaborare pe o perioadă de doi ani. Parteneriatul între cele două structuri sportive vine ca urmare a înființării, în cadrul Clubului Sportiv Universitar Târgu Mureș, a unei Secții de Ciclism. „Am înființat recent Secția de Ciclism în cadrul Clubului Sportiv Universitar Târgu Mureș, iar astăzi am semnat un protocol de colaborare cu Scott ProCycling, după ce am făcut un studiu de piață și am ajuns la concluzia că este unul din cele mai prestigioase cluburi din România, demonstrând seriozitate și performanță”, a declarat Laurențiu Magdaș, directorul Clubului Sportiv Universitar Târgu Mureș. Astfel, numele sub care va concura noua echipă este CSU Scott ProCycling, fiind formată din sportivii: Lucian Logigan, Roberto Burța, Tudor Oprea, Mihnea Stratulat (categoria elite), Răzvan Grec, Ionuț Nicola, Cătălin Buta, Paul Tudor (categoria juniori) și Vlad Brașoveanu (categoria cadeți). Aceștia vor fi coordonați de Tudor Oprea care are și calitatea de team manager. În baza parteneriatului cele două structuri sportive vor pune la dispoziția echipei de ciclism toate resursele necesare pregătirii sportivilor și participării acestora la competiții interne și internaționale. „Văd acest protocol ca pe o relansare a activității noastre sportive. Aveam nevoie de noi provocări și obiective și acestea cred că vin împreună cu semnarea acestui parteneriat. Suntem una din echipele reprezentative în mountain biking-ul din România și vom rămâne acolo. Unul din principalele atuuri ale noii echipe este baza de pregătire pe care CSU o are și care ne va ajuta mult în antrenamente.”, a declarat Tudor Oprea, președintele Scott ProCycling România. În sezonul 2020 noua echipă CSU Scott ProCycling va avea un calendar competițional foarte bogat atât intern cât și internațional. Principalele obiective sunt câștigarea Cupei României la XCO Elite și U23, clasări pe podium la Campionatele Naționale de XCO și XCM la categoriile juniori, U23 și Elite și cel puțin un titlu de campion național. Pe plan internațional echipa va participa la 6 competiții dintre care cel puțin o etapă de Cupa Mondială. Website-ul oficial și pagina de Facebook rămân cele pe care Scott ProCycling le administrează în acest moment: www.procycling.ro respectiv www.facebook.com/ScottProCycling. Sponsorii echipei: Scott, Urgo, Tiemme, Aliat, Geiger, OPTcycling, Power Bar, Azomureș, Shimano, Transair Agency, Zen Pharma, Polar, Lazer, Pro, Fox. Sursa: Freerider
  11. The Motorcycle Cannonball is running again this year, but it’s headed in a different direction, literally. Instead of the usual east coast-to-west coast run, this year’s Cannonball is going north-south. The Cannonball is one of the most interesting events on the North American moto-scene, at least if you like vintage bikes. The rules are pretty basic: You take a pre-1930 motorcycle, and run it along a set course with a few dozen other riders. You can’t modify the bike, unless it’s to improve the safety. You can add better brakes, but you’ve got to use the original engine design, and it’s got to be able to hold 45 mph. Obviously, the Cannonball ends up being just as much a display of mechanical ingenuity as it is an endurance ride. This year, the Cannonball runs from the Great Lakes to the Gulf of Mexico, starting in Michigan at Sault Sainte Marie and running down to South Padre Island, in Texas. When all’s said and done, riders will do between 3,000 and 3,500 miles, as long as their bikes hold together. The start date is September 10, and it ends September 27. Most of the machines listed for this year’s event are old Harley-Davidsons or Indians, but there’s a considerable number of other unique machines as well, brands like Pope, Excelsior, Henderson, Norton and others. ADV inmate rtwdoug is back at it this year; he’s a fixture at the Cannonball, and will be riding his 1921 Harley-Davidson JD for this year’s event, if the site’s got it right. You can find more information on this year’s Cannonball at the event’s website. Vezi sursa
  12. Anul acesta, Triada MTB va trece, am putea spune, la nivel internațional. 2 competiții înscrise în calendarul UCI, un S2 la Avrig și un C1 la Păltiniș. Din cauza asta, cel puțin pentru noi, Triada MTB 2020 reprezintă “the next level”. Și pentru că au apărut public doar câteva idei și am primit deja multe întrebări referitoare la ce va fi în 2020, ne-am gândit să oferim mai multe informații încă înainte de a actualiza site-ul triadamtb.ro. Așadar primul eveniment din cadrul Triadei MTB 2020 se va desfășura la Avrig în perioada 30 aprilie – 3 mai și va fi un concurs pe etape. Adică 4 zile de concurs în urma cărora se va întocmi un clasament general. Competiția este înscrisă și în calendarul Uniunii Cicliste Internaționale la categoria S2. Categoriile de concurs pentru cursa UCI vor fi Elite Masculin și Elite Feminin. În paralel competiția va fi deschisă și sportivilor amatori, respectiv categoriilor de vârstă Masculin 18-29, Maculin 30-39, Masculin +40 și Feminin 18+. Cele 4 etape vor avea următoarea configurație: Etapa 1 – Contratimp individual (XCT) 10km cu aprox. 400m diferență de nivel. Etapa 2 – Cross country point-to-point (XCP) 45km cu aprox. 1.250m diferență de nivel. Etapa 3 – Cross country Olympic (XCO). Etapa 4 – Cross country Marathon (XCM) 68km cu aprox. 1.500m diferență de nivel. Pe lângă competiția pe etape la Triada MTB Avrig vom avea și alte concursuri de o zi. Sâmbătă competiții XCO pentru copii, cadeți și juniori ce se vor desfășura înaintea competițiilor care contează pentru stage race. Duminică vom avea 3 trasee: Fun, un traseu de 22km și aprox. 250m diferență de nivel pe care vor concura categoriile Open Masculin +18, Open Feminin +18, Family (părinte + copil), Corporate (echipă formată din 2 angajați ai unei companii). Acest traseu se adresează în special începătorilor. Scurt, traseu de 46km cu aprox. 900m diferență de nivel cu categoriile Cadeți Masculin, Cadeți Feminin, Juniori Masculin, Juniori Feminin, Masculin 18-29, Maculin 30-39, Masculin +40 și Feminin 18+. Maraton, cel prezentat mai sus la etapa a 4-a, pe care vor putea concura pe lângă cei înscriși la stage race și amatori din categoriile Masculin 18-29, Maculin 30-39, Masculin +40 și Feminin +18. Triada MTB 2020 va fi organizată în colaborare cu Primăria Orașului Avrig și Palatul Brukenthal Avrig. Detalii despre Triada MTB Păltiniș într-un articol viitor. Sursa: Freerider
  13. Când te gândești la palmaresul lui Marc Marquez, care domină ostilitățile în clasa regină a Motomondialului din 2013 încoace, e ușor să uiți cât de tânăr este încă fenomenalul pilot spaniol. Marc împlinește 27 de ani astăzi. Ironic, ziua fenomenului din Cervera este la doar o zi după a marelui său rival, Valentino Rossi. Cei doi giganți ai motorsportului pe două roți sunt despărțiți de 14 ani și o zi, ca vârstă, dar de o prăpastie uriașă din punctul de vedere al relației sociale. Indiferent că-i ești fan sau nu, nu se poate contesta lista enormă a realizărilor lui Marquez în motorsport până la 27 de ani: opt titluri mondiale, dintre care șase la clasa regină, recorduri peste recorduri și o dominație autoritară în MotoGP în ultimii câțiva ani. Apoi, mai este și felul în care obține catalanul aceste rezultate, căutând mereu să-și zdrobească adversarii, exploatând fiecare avantaj și dând dovadă de o agresivitate și o tenacitate care îl pun pe aceeași treaptă cu legende ale sportului, precum Rainey, Schwantz, Doohan și, de ce nu, chiar Rossi. Ce e de-a dreptul înspăimântător pentru adversarii lui Marc este că, la 27 de ani, acesta este într-un punct ideal al carierei: încă are agresivitatea și foamea de victorie ale unui lup tânăr, dar a acumulat deja foarte multă experiență, are un psihic de fier și are deja înțelepciunea și, ocazional, viclenia pe care trebuie să le aibă un mare campion aflat în floarea vârstei. Dacă nu-i scade motivația și nu se întâmplă lucruri neprevăzute, pilotul din Cervera ar putea domina Motomondialul ani mulți de-acum încolo, egalând și chiar depășind recordurile de titluri și victorii ale Doctorului și poate chiar ale lui Giacomo Agostini. Deocamdată, Marquez își sărbătorește cea de-a 27-a aniversare cu ceva emoții legate de începutul sezonului, pentru că umărul la care s-a operat la finalul anului trecut este departe de a fi refăcut complet, după câteva complicații neprevăzute, iar motocicleta Honda RC213V, mai puternică și mai rapidă pe linie dreaptă decât anul trecut, nu se împacă foarte bine cu noile pneuri Michelin. Sursa
  14. Asociatia Moto TGM din Targu Mures in parteneriat cu Federatia Romana de Motociclism a organizat la sfarsitul saptamanii trecute cursuri pentru oficiali moto categoria III. Cursurile au avut loc intre 15 si 16 februarie 2020 la Circuitul Transilvania Motor Ring din localitatea Cerghid, judetul Mures. Au participat un numar neasteptat de mare de cursanti, care au manifestat o reala implicare pe parcursul celor doua zile de lectii intensive. La final cursului, toti cei 30 au absolvit examenul si sunt astfel indreptatiti sa obtina licenta de oficial FRM pentru perioada 2020 – 2022. Felicitari tuturor participantilor si organizatorilor din Targu Mures!
  15. Asociatia Moto TGM din Targu Mures in parteneriat cu Federatia Romana de Motociclism a organizat la sfarsitul saptamanii trecute cursuri pentru oficiali moto categoria III. Cursurile au avut loc intre 15 si 16 februarie 2020 la Circuitul Transilvania Motor Ring din localitatea Cerghid, judetul Mures. Au participat un numar neasteptat de mare de cursanti, care au manifestat o reala implicare pe parcursul celor doua zile de lectii intensive. La final cursului, toti cei 30 au absolvit examenul si sunt astfel indreptatiti sa obtina licenta de oficial FRM pentru perioada 2020 – 2022. Felicitari tuturor participantilor si organizatorilor din Targu Mures!
  16. Parteneriatul dintre Polaris și Öhlins a dat naștere unui ATV care stabilește noi standarde ale performanței și calității – Sportsman 570 EPS SP. Fiind echipat cu ultima generație de amortizoare Öhlins, noul model de ATV din ediția specială Polaris Sportsman permite piloților să se concentreze și să acorde atenție traseului, tehnologia implementată asigurând o perfectă ținută de drum indiferent de denivelările întâlnite. Amortizoarele produse de Öhlins conferă un control îmbunătățit, mai multă tracțiune, stabilitate, manevrabilitate și echilibru îmbunătățit, ca și aderență maximă în orice condiții, în special pe viraje. Soluția aleasă pentru suspensii este câte un monoamortizor față/spate, cu un răspuns îmbunătățit și fiabilitate sporită, al cărui arc este mai rigid cu 20% pe față și cu 35% pe spate. În completarea amortizoarelor Öhlins, Sportsman 570 EPS SP Öhlins Special Edition are niște finisaje de calitate, jante negre din aluminiu, protecții la mâini și bară de protecție față vopsite în negru. “Dezvoltăm tehnologii de vârf pentru amortizoare de peste 40 de ani, dar, de câțiva ani nu am fost activi în segmentul amortizoarelor pentru ATV-uri. Parteneriatul cu Polaris pentru realizarea acestui proiect, cu o versiune a celui mai vândut model, Sportsman 570, a reprezentat o ocazie specială pentru ca ambele companii să-si combine experiența. Noul model este alegerea perfectă pentru piloții care vor să beneficieze de o aventură off-road combinată cu performanța dusă la cel mai înalt nivel.”, a declarat Robert Brinkmark, General Manager Öhlins Motorcycle, la lansarea noului model Sportsman 570 EPS SP Öhlins Special Edition. Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  17. Parteneriatul dintre Polaris și Öhlins a dat naștere unui ATV care stabilește noi standarde ale performanței și calității – Sportsman 570 EPS SP. Fiind echipat cu ultima generație de amortizoare Öhlins, noul model de ATV din ediția specială Polaris Sportsman permite piloților să se concentreze și să acorde atenție traseului, tehnologia implementată asigurând o perfectă ținută de drum indiferent de denivelările întâlnite. Amortizoarele produse de Öhlins conferă un control îmbunătățit, mai multă tracțiune, stabilitate, manevrabilitate și echilibru îmbunătățit, ca și aderență maximă în orice condiții, în special pe viraje. Soluția aleasă pentru suspensii este câte un monoamortizor față/spate, cu un răspuns îmbunătățit și fiabilitate sporită, al cărui arc este mai rigid cu 20% pe față și cu 35% pe spate. În completarea amortizoarelor Öhlins, Sportsman 570 EPS SP Öhlins Special Edition are niște finisaje de calitate, jante negre din aluminiu, protecții la mâini și bară de protecție față vopsite în negru. “Dezvoltăm tehnologii de vârf pentru amortizoare de peste 40 de ani, dar, de câțiva ani nu am fost activi în segmentul amortizoarelor pentru ATV-uri. Parteneriatul cu Polaris pentru realizarea acestui proiect, cu o versiune a celui mai vândut model, Sportsman 570, a reprezentat o ocazie specială pentru ca ambele companii să-si combine experiența. Noul model este alegerea perfectă pentru piloții care vor să beneficieze de o aventură off-road combinată cu performanța dusă la cel mai înalt nivel.”, a declarat Robert Brinkmark, General Manager Öhlins Motorcycle, la lansarea noului model Sportsman 570 EPS SP Öhlins Special Edition. Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Sursa
  18. Chainlift este o mână de ajutor excelentă (păstrând mâinile mecanicului curate) pentru cei ce fac reparații atât în ateliere cât și acasă. Când e nevoie să se umble la bicicletă, să fie spălată sau oricând e nevoie să fie scoasă roata din spate, viața e mai ușoară cu noul accesoriu. Mica sculă produsă în SUA împinge automat deraiorul în spate și ridică lanțul de pe casetă, eliberând total roata spate de presiunea lanțului, aceasta fiind astfel mult mai ușor de scos sau reinstalat. [embedded content] Dezvoltată de o companie de design și inginerie din Florida de Sud, Chainlift este o sculă specială pentru biciclete ce are rolul de a elimina murdăria și deranjul atunci când se umblă cu lanțul. Trăgând deraiorul spate și a lanțului departe de casetă, Chainlift elimină presiunea lanțului de pe roata spate, simplificând folosirea axului thru și făcând demontarea și reinstalarea roții spate foarte ușoară. De asemenea, mâinile rămân curate deoarece nu mai intră în contactcu lanțul. Lanțul este ridicat de pe roată în trei pași simpli, odată ce scula a fost montată pe deraior folosind pinul corect. În kit sunt incluși pini pentru majoritatea modelelor de deraior de pe piață. Prima dată se introduce pinul de centrare în gaura de montare a deraiorului. Apoi se rotește tot Chainlift în sensul acelor de ceasornic pentru a trage deraiorul în spate, brațul față fiind astfel blocat pe chainstay. În final, se introduce cârligul sub lanț, iar când se rotește jumătatea superioară a Chainlift-ului invers acelor de ceasornic, acesta ridică lanțul complet de pe casetă. Totul e rapid și simplu. [embedded content] Totul este mai simplu dacă lanțul e poziționat înainte pe foaia mică și undeva la mijlocul casetei de pinioane, spre deosebire de demontarea normală a roții unde se pune lanțul pe pinionul cel mai mic. Bineînțeles că nimeni nu are nevoie neapărat de Chainlift, toată lumea scotea roțile și înainte. Dar pentru cei ce fac asta foarte des, cum ar fi cei ce au mai multe seturi de roți, care montează des bicicleta pe trainer sau o transportă des demontată cu mașina, Chainlift va face viața mai ușoară foarte repede, iar mâinile vor rămâne mereu curate. Asta însă nu e totul… [embedded content] Un bonus important e că ridicarea lanțului de pe casetă permite roții spate să se rotească în liniște, făcând foarte simplă reglarea unei frâne spate care are zgomot. Tot datorită faptului că atunci când roata e scoasă lanțul și deraiorul rămân întinse, e mult mai ușoară curățirea interiorului triunghiului spate și a micilor unghiuri ascunse unde e greu de ajuns, dar și a rotițelor unsuroase ale deraiorului. Chainlift e disponibil prin vânzare directă la prețul de 79$. Prețul include scula Chainlift propriuzisă cu 6 pini diferiți din oțel (păstrați într-o cutiuță gri) ce o fac să fie compatibilă cu majoritatea deraioarelor moderne de la Shimano și SRAM. Momentan deraioarele Campagnolo nu sunt compatibile, dar Chainlift spune că lucrează la o nouă versiune compatibilă și cu acestea. Chainlift este construit din materiale de calitate, în SUA, având o garanție pe viață la utilizare normală. Mai multe informații și comenzi pe pagina producătorului. Informații de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  19. Ultima săptămână
  20. Motocicleta mea - Ural M72

    Electrica e aproape gata, mai am doar sa trag alimentarea de plus la aprindere:
  21. La Mulți Ani, Vale! 41 de ani în 41 de imagini

    Astăzi unul dintre cei mai buni piloți de motociclism viteză din toate timpurile împlinește venerabila vârstă de 41 de ani. Rossi se află într-o etapă a vieții în care majoritatea foștilor săi adversari își puseseră demult casca în cui, dar Doctorul continuă să ne uimească pe toți, continuându-și cariera în Motomondial, la cel mai înalt nivel. Deși nu a mai câștigat o cursă din iunie 2017 (Assen), Rossi continuă să fie cel mai popular pilot din Motomondial, ținând stindardul sus și luptând în continuare pentru locuri de top. Pentru sezonul 2020, Valentino a schimbat șeful de echipă și va beneficia de o motocicletă mai bine pusă la punct și mai competitivă, dacă e să ne luăm după rezultatele primelor teste de la Sepang. În funcție de rezultatele din primele câteva curse ale sezonului care va începe peste trei săptămâni, Rossi va decide dacă să continue și în 2021 alături de Yamaha, caz în care, cel mai probabil, va trece în echipa Petronas, cu o motocicletă de uzină și suport 100% din partea producătorului din Iwata, locul său de la echipa de uzină urmând să fie luat de tânăra senzație Fabio Quartararo. Buon Compleanno, Dottore! Mulțumim pentru 24 de ani de spectacol, mulți înainte! Cu ocazia celei de -a 41-a aniversări a Doctorului, v-am pregătit o selecție de 41 de imagini cu momentele cheie ale ilustrei sale cariere, care a început cu ani înainte ca unii dintre actualii săi adversari să se fi născut. După finalul sezonului 2015, relația cu Marc Marquez s-a deteriorat iremediabil. Rossi refuză mâna întinsă de Marc. Alături de tatăl Graziano, și el fost pilot de MotoGP. Debutul lui Rossi la clasa regină s-a întâmplat în 2000. În 2001 deja devenea campion mondial. Doctorul este singurul pilot activ care a prins vremurile motocicletelor de 500 cmc în doi timpi. Din „perioada neagră”, alături de Ducati (2011-2012). Nicio victorie, doar două podiumuri. Pe podium în Argentina, cu tricoul lui Maradona. 100 de victorii, sărbătorite la Assen, în 2009. Rarele momente când motocicleta Ducati era competitivă, pe ploaie. 2017, revenire eroică: după o fractură de tibie și peroneu la enduro, Rossi ratează doar o cursă, revine la Aragon și termină cursa pe 5, deși mergea în cârje. Mugello, 2010: Rossi își rupe tibia în atrenamentele libere, accidentare care avea să îl coste titlul. „Febra galbenă” în plin avânt: pe podium la Mugello, în 2018. Controversata depășire de la Laguna Seca, nî Corkscrew, în fața lui Stoner, 2008. Rossi victorios în Qatar, 2015. Scusate il ritardo: Rossi campion din nou în 2008, după „pauza” din 2006 și 2007. Aici alături de mama sa, Francesca,și de fratele vitreg, Luca Marini Campion mondial la 125,în 1997. La Ranch, cu prietenii și partenerii săi de antrenament, pe traseul de flat-trac. Campion mondial din nou în 2009. Anul acesta se împlinesc 11 ani de la ultimul titlu al lui Rossi. Alături de Mick Doohan, care i-a fost mentor când și-a început cariera la clasa regină și de la care a preluat șeful de echipă, pe legendarul Jeremy Burgess. Renumita ciocnire din ultimul viraj cu Sete Gibernau, în 2005. Alături de Lewis Hamilton, cu care a făcut un schimb interesant anul trecut.
  22. Astăzi unul dintre cei mai buni piloți de motociclism viteză din toate timpurile împlinește venerabila vârstă de 41 de ani. Rossi se află într-o etapă a vieții în care majoritatea foștilor săi adversari își puseseră demult casca în cui, dar Doctorul continuă să ne uimească pe toți, continuându-și cariera în Motomondial, la cel mai înalt nivel. Deși nu a mai câștigat o cursă din iunie 2017 (Assen), Rossi continuă să fie cel mai popular pilot din Motomondial, ținând stindardul sus și luptând în continuare pentru locuri de top. Pentru sezonul 2020, Valentino a schimbat șeful de echipă și va beneficia de o motocicletă mai bine pusă la punct și mai competitivă, dacă e să ne luăm după rezultatele primelor teste de la Sepang. În funcție de rezultatele din primele câteva curse ale sezonului care va începe peste trei săptămâni, Rossi va decide dacă să continue și în 2021 alături de Yamaha, caz în care, cel mai probabil, va trece în echipa Petronas, cu o motocicletă de uzină și suport 100% din partea producătorului din Iwata, locul său de la echipa de uzină urmând să fie luat de tânăra senzație Fabio Quartararo. Buon Compleanno, Dottore! Mulțumim pentru 24 de ani de spectacol, mulți înainte! Cu ocazia celei de -a 41-a aniversări a Doctorului, v-am pregătit o selecție de 41 de imagini cu momentele cheie ale ilustrei sale cariere, care a început cu ani înainte ca unii dintre actualii săi adversari să se fi născut. După finalul sezonului 2015, relația cu Marc Marquez s-a deteriorat iremediabil. Rossi refuză mâna întinsă de Marc. Alături de tatăl Graziano, și el fost pilot de MotoGP. Debutul lui Rossi la clasa regină s-a întâmplat în 2000. În 2001 deja devenea campion mondial. Doctorul este singurul pilot activ care a prins vremurile motocicletelor de 500 cmc în doi timpi. Din „perioada neagră”, alături de Ducati (2011-2012). Nicio victorie, doar două podiumuri. Pe podium în Argentina, cu tricoul lui Maradona. 100 de victorii, sărbătorite la Assen, în 2009. Rarele momente când motocicleta Ducati era competitivă, pe ploaie. 2017, revenire eroică: după o fractură de tibie și peroneu la enduro, Rossi ratează doar o cursă, revine la Aragon și termină cursa pe 5, deși mergea în cârje. Mugello, 2010: Rossi își rupe tibia în atrenamentele libere, accidentare care avea să îl coste titlul. „Febra galbenă” în plin avânt: pe podium la Mugello, în 2018. Controversata depășire de la Laguna Seca, nî Corkscrew, în fața lui Stoner, 2008. Rossi victorios în Qatar, 2015. Scusate il ritardo: Rossi campion din nou în 2008, după „pauza” din 2006 și 2007. Aici alături de mama sa, Francesca,și de fratele vitreg, Luca Marini Campion mondial la 125,în 1997. La Ranch, cu prietenii și partenerii săi de antrenament, pe traseul de flat-trac. Campion mondial din nou în 2009. Anul acesta se împlinesc 11 ani de la ultimul titlu al lui Rossi. Alături de Mick Doohan, care i-a fost mentor când și-a început cariera la clasa regină și de la care a preluat șeful de echipă, pe legendarul Jeremy Burgess. Renumita ciocnire din ultimul viraj cu Sete Gibernau, în 2005. Alături de Lewis Hamilton, cu care a făcut un schimb interesant anul trecut. Sursa
  23. Cel de-al treilea interviu cu Jonathan Rea și cel mai reușit, după cinci ani în care l-am întâlnit la fiecare ediție EICMA. [embedded content] Jonathan Rea a reușit ceea ce nici un om nu a mai făcut-o: a câștigat cinci ediții consecutive ale Campionatul Mondial de Superbike. Poate că nu toți cei care citesc acest articol sunt interesați de competiții și nu urmăresc cursele din acest campionat, dar oricine ar trebui să respecte talentul unui om și munca unei echipe care învinge într-o competiție la cel mai înalt nivel, timp de cinci ani. Nu voi aminti aici cum a fost crescut Jonathan de tatăl său, câștigator la rândul su la Tourist Trophy, sau cum a început motociclismul tânărul pilot din Irlanda de Nord, născut în orașul care s-a născut și Joey Dunlop, cel mai cunoscut pilot irlandez din istorie. Johnny Rea, tatăl lui Jonathan într-o cursă pe Isle of Man Cei care vor să afle mai multe despre el, pot accesa pagina sa personală – https://www.jonathan-rea.com. Merită însă să postez rezultatele obținute de Jonathan Rea în competițiile importante la care a participat. 2003 – Campionatul britanic 125GP – loc 14 2004 – BSB – Supersport – accidentat 2005 – BSB – Superbike – loc 16 2006 – BSB – Superbike – loc 4 2007 – BSB – Superbike – loc 2 / victorie Suzuka 300 km 2008 – BSB – Supersport – loc 2 2009 – WSBK – loc 5 – 2 victorii 2010 – WSBK – loc 14 – 4 victorii 2011 – WSBK – loc 19 – 2 victorii 2012 – WSBK – loc 25 – 2 victorii / victorie Suzuka 8 ore 2013 – WSBK – loc 39 – 1 victorie 2014 – WSBK – loc 3 – 4 victorii 2015 – Campion WSBK – 14 victorii 2016 – Campion WSBK – 9 victorii 2017 – Campion WSBK – 16 victorii 2018 – Campion WSBK – 17 victorii 2019 – Campion WSBK – 17 victorii / victorie Suzuka 8 ore Să fii cel mai bun din lume este o mare realizare indiferent de domeniu în care se petrece asta, dar să reușești această performanță de cinci ori și să rămâi tot atât de amabil, prietenos și să păstrezi zâmbetul indiferent cu cine vorbești, indiferent dacă ai chef sau ești obosit, asta nu mai ține de talent, de abilități sau exercițiu, ci de caracter și bună creștere și Jonathan Rea le are. Mai jos sunt articolele postate cu ocazia celorlalte interviuri pe care Jonathan Rea a avut amabilitatea să mi le dea. Standul Kawasaki la EICMA 2015 explicat de domnul Martin Lambert, PR Manager şi interviu Jonathan Rea şi Tom Sykes De vorbă cu Jonathan Rea, de 4 ori campion mondial SBK Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  24. Cel de-al treilea interviu cu Jonathan Rea și cel mai reușit, după cinci ani în care l-am întâlnit la fiecare ediție EICMA. [embedded content] Jonathan Rea a reușit ceea ce nici un om nu a mai făcut-o: a câștigat cinci ediții consecutive ale Campionatul Mondial de Superbike. Poate că nu toți cei care citesc acest articol sunt interesați de competiții și nu urmăresc cursele din acest campionat, dar oricine ar trebui să respecte talentul unui om și munca unei echipe care învinge într-o competiție la cel mai înalt nivel, timp de cinci ani. Nu voi aminti aici cum a fost crescut Jonathan de tatăl său, câștigator la rândul su la Tourist Trophy, sau cum a început motociclismul tânărul pilot din Irlanda de Nord, născut în orașul care s-a născut și Joey Dunlop, cel mai cunoscut pilot irlandez din istorie. Johnny Rea, tatăl lui Jonathan într-o cursă pe Isle of Man Cei care vor să afle mai multe despre el, pot accesa pagina sa personală – https://www.jonathan-rea.com. Merită însă să postez rezultatele obținute de Jonathan Rea în competițiile importante la care a participat. 2003 – Campionatul britanic 125GP – loc 14 2004 – BSB – Supersport – accidentat 2005 – BSB – Superbike – loc 16 2006 – BSB – Superbike – loc 4 2007 – BSB – Superbike – loc 2 / victorie Suzuka 300 km 2008 – BSB – Supersport – loc 2 2009 – WSBK – loc 5 – 2 victorii 2010 – WSBK – loc 14 – 4 victorii 2011 – WSBK – loc 19 – 2 victorii 2012 – WSBK – loc 25 – 2 victorii / victorie Suzuka 8 ore 2013 – WSBK – loc 39 – 1 victorie 2014 – WSBK – loc 3 – 4 victorii 2015 – Campion WSBK – 14 victorii 2016 – Campion WSBK – 9 victorii 2017 – Campion WSBK – 16 victorii 2018 – Campion WSBK – 17 victorii 2019 – Campion WSBK – 17 victorii / victorie Suzuka 8 ore Să fii cel mai bun din lume este o mare realizare indiferent de domeniu în care se petrece asta, dar să reușești această performanță de cinci ori și să rămâi tot atât de amabil, prietenos și să păstrezi zâmbetul indiferent cu cine vorbești, indiferent dacă ai chef sau ești obosit, asta nu mai ține de talent, de abilități sau exercițiu, ci de caracter și bună creștere și Jonathan Rea le are. Mai jos sunt articolele postate cu ocazia celorlalte interviuri pe care Jonathan Rea a avut amabilitatea să mi le dea. Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Sursa
  25. Motocicleta mea - Ural M72

    La Urse, telefon 0721 888 403. Comuna Mogosoaia, nu stai cu frica ca nu stie ce trebuie sa sableze.
  26. Indian a lansat modelul Roadmaster Elite 2020

    Noul model apărut, Roadmaster Elite 2020, are instalat un sistem audio PowerBand Audio Plus de 600 w, cu boxe amplasate pe carenă, în topbox și în cutiile laterale. Sistemul include un egalizator dinamic cu nouă benzi de frecvență, care ajustează automat frecvența la nivelul optim în funcție de viteza de deplasare, pentru a compensa zgomotul ambiental, al vântului și al motorului, pentru a oferi cea mai bună calitate a sunetului în orice condiții de drum. În afară de motorul Thunder Stroke 116, care produce un cuplu maxim de peste 172 Nm la 3100 rpm, pentru accelerații excepționale la turații joase, modelul Roadmaster Elite 2020 este echipat cu ultimele tehnologii implementate de Indian Motorcycle. Moduri de pilotaj Trei moduri diferite, Tour, Standard și Sport, permit pilotului să selecteze răspunsul accelerației preferat. Harta accelerației fiecăruia dintre cele trei moduri a fost proiectată pentru o folosință anume, rezultatul fiind o motocicletă cu trei personalități diferite. Decuplarea cilindrului posterior Atunci când motorul atinge temperatura de lucru și temperatura ambientală depășeste 15⁰ C, cilindrul din spate este decuplat automat în momentele în care motocicleta staționează, rezultatul fiind reducerea căldurii emanate de motor, pentru confortul pilotului la viteze reduse sau în pauzele din trafic, cilindrul posterior fiind reactivat instantaneu la deschiderea accelerației. Ride Command Sistemul Ride Command produs de Indian Motorcycle, instalat pe modelul Roadmaster Elite, este cel mai mare, rapid și ușor de personalizat sistem infotainment existent. Având un ecran de șapte inch, care poate fi utilizat și cu mănuși, sistemul are navigație, este compatibil Bluetooth și poate fi comandat prin aplicația pentru telefoane inteligente Indian Motorcycle Ride Command, care permite accesul la informațiile oferite de motocicletă. Pilotul poate planifica pe site-ul Ride Command un drum cu până la 100 de puncte, după care poate transfera motocicletei prin Bluetooth datele stabilite. Roadmaster Elite are în configurație standard toate sistemele și echipamentele prezente pe Indian Roadmaster, lumini tehnologie LED, șaua din piele cu încălzire pentru pilot și pasager, manșoane încălzite, pornire fără cheie, parbriz acționat electric, genți laterale cu închidere de la distanță, topcase în care pot fi depozitate două căști și un spațiu total de depozitare de peste 140 litri. Fișa tehnică Indian Roadmaster Elite 2020 Motor Thunder Stroke 116 în patru timpi, cu doi cilindri în V, răcire cu lichid, DOHC, patru supape pe cilindru, injecție electronică şi sistem Ride-by-Wire. Capacitate cilindrică: 1890 cmc, alezaj și cursă: 103,2 x 113,0 mm, raport de compresie: 11,0:1. Putere maximă: 93 CP (68,4 kW), cuplu maxim: 172,2 Nm la 3.100 rpm. Cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe curea. Cadru turnat din aluminiu cu Air-Box încorporat. Moduri de pilotaj, pilot automat (Cruise Control), sistem de monitorizare al presiunii anvelopelor. Suspensia față: furcă faţă telescopică hidraulică Ø 46 mm, cursă roată față 119 mm. Suspensia spate: monoamortizor cu aer parțial reglabil, cursă roată spate 114 mm. Frână faţă cu dublu disc flotant Ø 300 mm din oţel, etrier cu 4 pistonaşe, ABS. Frână spate cu disc flotant Ø 300 mm din oţel, etrier cu 2 pistonaşe, ABS. Roată faţă 19”/spate 16”, jante turnate din aliaj de aluminiu cu cinci spiţe duble. Anvelopa faţă: Dunlop American Elite 130/60B19 61H Anvelopa spate: Dunlop Elite 3 Multi-Compound 180/60R16 80H Lungime: 2676 mm, ampatament: 1669 mm, înălțime la şa: 673 mm. Gardă la sol: 140 mm, masă la plin: 431 kg., capacitate rezervor: 20,8 ltr. Pentru alte amănunte legate de accesoriile modelului Roadmaster Elite 2020 sau eventuale comenzi, mai multe detalii pot fi obținute de la magazinul din București al importatorului autorizat în România, compania ASP Group East, sau din rețeaua de dealeri al acestei firme. Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  27. Noul model apărut, Roadmaster Elite 2020, are instalat un sistem audio PowerBand Audio Plus de 600 w, cu boxe amplasate pe carenă, în topbox și în cutiile laterale. Sistemul include un egalizator dinamic cu nouă benzi de frecvență, care ajustează automat frecvența la nivelul optim în funcție de viteza de deplasare, pentru a compensa zgomotul ambiental, al vântului și al motorului, pentru a oferi cea mai bună calitate a sunetului în orice condiții de drum. În afară de motorul Thunder Stroke 116, care produce un cuplu maxim de peste 172 Nm la 3100 rpm, pentru accelerații excepționale la turații joase, modelul Roadmaster Elite 2020 este echipat cu ultimele tehnologii implementate de Indian Motorcycle. Moduri de pilotaj Trei moduri diferite, Tour, Standard și Sport, permit pilotului să selecteze răspunsul accelerației preferat. Harta accelerației fiecăruia dintre cele trei moduri a fost proiectată pentru o folosință anume, rezultatul fiind o motocicletă cu trei personalități diferite. Decuplarea cilindrului posterior Atunci când motorul atinge temperatura de lucru și temperatura ambientală depășeste 15⁰ C, cilindrul din spate este decuplat automat în momentele în care motocicleta staționează, rezultatul fiind reducerea căldurii emanate de motor, pentru confortul pilotului la viteze reduse sau în pauzele din trafic, cilindrul posterior fiind reactivat instantaneu la deschiderea accelerației. Ride Command Sistemul Ride Command produs de Indian Motorcycle, instalat pe modelul Roadmaster Elite, este cel mai mare, rapid și ușor de personalizat sistem infotainment existent. Având un ecran de șapte inch, care poate fi utilizat și cu mănuși, sistemul are navigație, este compatibil Bluetooth și poate fi comandat prin aplicația pentru telefoane inteligente Indian Motorcycle Ride Command, care permite accesul la informațiile oferite de motocicletă. Pilotul poate planifica pe site-ul Ride Command un drum cu până la 100 de puncte, după care poate transfera motocicletei prin Bluetooth datele stabilite. Roadmaster Elite are în configurație standard toate sistemele și echipamentele prezente pe Indian Roadmaster, lumini tehnologie LED, șaua din piele cu încălzire pentru pilot și pasager, manșoane încălzite, pornire fără cheie, parbriz acționat electric, genți laterale cu închidere de la distanță, topcase în care pot fi depozitate două căști și un spațiu total de depozitare de peste 140 litri. Fișa tehnică Indian Roadmaster Elite 2020 Motor Thunder Stroke 116 în patru timpi, cu doi cilindri în V, răcire cu lichid, DOHC, patru supape pe cilindru, injecție electronică şi sistem Ride-by-Wire. Capacitate cilindrică: 1890 cmc, alezaj și cursă: 103,2 x 113,0 mm, raport de compresie: 11,0:1. Putere maximă: 93 CP (68,4 kW), cuplu maxim: 172,2 Nm la 3.100 rpm. Cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe curea. Cadru turnat din aluminiu cu Air-Box încorporat. Moduri de pilotaj, pilot automat (Cruise Control), sistem de monitorizare al presiunii anvelopelor. Suspensia față: furcă faţă telescopică hidraulică Ø 46 mm, cursă roată față 119 mm. Suspensia spate: monoamortizor cu aer parțial reglabil, cursă roată spate 114 mm. Frână faţă cu dublu disc flotant Ø 300 mm din oţel, etrier cu 4 pistonaşe, ABS. Frână spate cu disc flotant Ø 300 mm din oţel, etrier cu 2 pistonaşe, ABS. Roată faţă 19”/spate 16”, jante turnate din aliaj de aluminiu cu cinci spiţe duble. Anvelopa faţă: Dunlop American Elite 130/60B19 61H Anvelopa spate: Dunlop Elite 3 Multi-Compound 180/60R16 80H Lungime: 2676 mm, ampatament: 1669 mm, înălțime la şa: 673 mm. Gardă la sol: 140 mm, masă la plin: 431 kg., capacitate rezervor: 20,8 ltr. Pentru alte amănunte legate de accesoriile modelului Roadmaster Elite 2020 sau eventuale comenzi, mai multe detalii pot fi obținute de la magazinul din București al importatorului autorizat în România, compania ASP Group East, sau din rețeaua de dealeri al acestei firme. Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Sursa
  1. Încarcă mai multă activitate
×