Mergi la conţinut
  • https://www.AUTOdoc24.RO

Activitate

Fluxul se actualizează automat     

  1. Ultima Oră
  2. Tyler McCaul este unul din riderii care îşi construiesc singuri mare parte din traseul pe care se dau. Într-o vreme când majoritatea riderilor închiriază utilaje şi plătesc oameni care construiesc trasee pe care să se dea, Tyler McCaul se mândreşte cu munca pe care o face. [embedded content] Sursa: Freerider
  3. Astăzi
  4. Deja ii masor cotele cadrului si al furcii, ma bate un gand cu un monocilindru de 650cmc. Embleme rezervorului, curatate la tabla: Tratate cu Feruginol: Stropite in filler: Proprietarul le va duce la vopsire cu aerograf, abia astept sa vad ce iese.
  5. Intrunirea anuala 2019

    Urâtă treabă! Unii au votat ca și locație Călimănești (prin Călimănești înțelegând Complexul Balnear Cozia unde am fost in ultimii ani) iar acum își fac rezervări prin alte părți... Alții au fost foarte vehemenți (s-au dat cu curul de pământ la figurat) că locația nu trebuie schimbată, că așa a fost votată acu' o mie de ani și nu trebuie schimbată în veci... iar ei au fost primii care și-au făcut rezervare în altă parte, ba chiar în altă localitate... Oare de ce atâta încrâncenare, dezbinare, lipsă de respect față de strădania colegilor care s-au luptat cu nepăsarea si nesimțirea hotelierilor etc??? Pentru o economie de 70 - 100 lei? Oare doar atât valorează prietenia, colegialitatea si respectul dintre noi???? Rușine să le fie tuturor celor care au votat sau susținut această locație și acum dau bir cu fugiții. Bunătatea, altruismul și încrederea lui Silviu pentru că nu v-a cerut bani de avans, voi o răsplătiți prin trădare... probabil vă veți îmbogăți din economia de doi bani pe care credeți că o faceți. Veți rămâne cu doi bani in buzunar dar veți fi mai săraci cu cel puțin un prieten... Să nu spuneți că la momentul votului locației nu ați știut prețurile, pentru că nimeni nu le-a știut și era evident că vor fi mai mari și dacă ați votat Călimănești înseamnă că v-ați asumat eventualitatea unor prețuri mai mari, nu? RUȘINE!!!! Eu așa văd lucrurile.
  6. Intrunirea anuala 2019

    Ce usor este din butoane. Cel mai bine astepti, sa se zbata altii si sa comentezi din spatele monitorului Daca doreati cautati si voi alternative, acum este tardiv si comentariile de prisos Sa ne vedem cu bine
  7. Intrunirea anuala 2019

    De obicei cel care isi aduce prietenii cu el va dori sa stea impreuna cu ei. Daca cel care a rezervat pt un grup se muta e clar ca si grupul adus de el se muta. Asta e dezavantajul de a nu stii preturile din timp pt a se putea discuta si lua o decizie. Trebuia sa avem o locatie de rezerva.Ar trebui sa le dam MU1E la managerii de la Cozia si sa stam toti unde gaseste Ivan.
  8. Intrunirea anuala 2019

    .......deci sa nu pun cortul.... vreau "#sieu" pentru mine si inca unu' din Ardeal (o camera dubla), asta in ideea de a sta gramada cei ce nu vor cazarea cu stelele alea de general....daca nu, se va putea face ceva la fata locului. @ytu60 "Credeam ca se doreste sa stam toti intr-un loc, unde sa avem si sedinta Ma intreb, daca suntem dispersati se va mai tine??" ...... din ce imi aduc aminte nici la Tismana, nici la Sighisoara nu s-a stat intr-o singura locatie si a iesit bine (super la Tismana, bine la Sighisoara)
  9. Intrunirea anuala 2019

    Ivan ma iei si pe mine in calcul o dubla doua nopti. Multumesc. P.S. Daca e nevoie de avans dai un semn.
  10. Clubul Motorsport Race Management Bucuresti organizeaza in acest sfarsit de saptamana etapele V si VI din Campionatul National de Viteza pe circuit si Campionatul European BMU Road Racing. Concursul va avea loc pe circuitul MotorPark din Adâncata între 24 si 26 mai 2019. Vor concura clasele: SuperBike, Supersport, Debutanti 600, Debutanti 1000, Gold 600, Gold 1000, Hobby 600, Hobby 1000, Oldtimer, Moto3, Juniori 1, SP125, 85cc si SSP300. Clasa SP125 puncteaza doar în Campionatul European BMU. Vineri, 24 mai 2019, este ziua dedicata antrenamentelor libere, inscrierilor si verificarilor tehnice. Clasele motocicletelor de 600 si 1000 cc va avea câte trei intrări pe circuit a câte 20 de minute începând cu ora 10:00. Sâmbătă, 25 mai 2019, antrenamentele cronometrate încep la ora 08:30. Prima cursă a zilei este programată la ora 14:30 (Clasa Juniori 1 & 85cc), iar ultima este la ora 19:00 (Oldtimer). Clasa Superbike are startul la ora 17:30. Festivitatea de Premiere începe la ora 19:20. Duminică, 26 mai 2019, Warm-up-urile sunt programate să înceapă la ora 08:30. Cursa clasei Debutanți 600 cc începe la ora 12:20, iar cea a clasei Supersport la ora 13:55. Festivitatea de Premiere pentru toate clasele incepe la ora 16:45. Regulamentul Particular si Programul complet al CNIR Viteza et. V-VI sunt disponibile aici. Regulamentul Particular al CE BMU Road Racing et. V-VI sunt disponibile aici. Fotografii de la primele două etape din acest an sunt disponibile aici și aici. Vă așteptăm!
  11. Intrunirea anuala 2019

    Credeam ca se doreste sa stam toti intr-un loc, unde sa avem si sedinta Ma intreb, daca suntem dispersati se va mai tine?? Daca tot faceti sapaturi, dece nu cautati un loc in care sa incapa toata lumea din lista ramasa? Am in lista persoane care au rezervat si pentru alti colegi, dupa care si-au schimbat locatia. Ce sa inteleg? Dumnealor se muta si cei pentru care au rezervat raman in complexul Cozia Calimanesti? Invatatura de minte, avans fiecare pentru rezervare personala si cine se carmeste, sa se descurce singurel cu hotelul. Nu sa lase pe seama altora.
  12. Is the generally worldwide motorcycle sales slump ending? If Europe Q1 motorcycle sales are any indicator, the answer may be yes. According to Business Matters Magazine, the European motorcycle industry saw nearly 20% growth in Q1, 2019. They point this out against a backdrop of the European economy. The outlet says that as a whole, Europe experienced some tough times in Q4, 2018 and think it is likely to continue for a while. According to MotorcyclesData.com, the manufacturing sector and unwinding inventories weighed on Europe’s domestic economy. Reversing a trend, motorcycles had more sales increases than scooters. Photo credit: Honda In contrast to Europe’s economic uncertainty, the motorcycle market seems to be doing well at the moment. Using sales data collected through ministers of transportation of 37 European countries, early 2019 was very positive with growth well above expectations. January saw sales at 82,976 units, up 9.7% year over year. But February saw the best year over year sales in a decade. European manufacturers sold 103,115 units during this timeframe. Rounding out Q1 in March were sales of 176,296 up 17.8% year over year. This seemingly confirmed that the previous month’s sales as not being a fluke. Ultimately, year over year Q1 sales figures were 362,387 up 19.3%. Electric motorcycles made significant headway. Photo credit: Zero Motorcycles Europe motorcycle market future Business Matters thinks that the European motorcycle sector will not experience a slow death. They think that the industry is on the verge of a fast rebirth. While two-wheeled transportation has been growing in Europe, increases such as those seen in Q1 2019 are startling. While scooters had been driving the growth, it now seems that motorcycles and electric motorcycles are making headway. The electric motorcycle segment saw the most growth of any segment at 42.3%. This is only a quarter worth of data, but it will be interesting to see if this trend continues for the remainder of 2019. Taken with 2018’s upward trend Q1 may be signs of better things to come for the European motorcycle market. Vezi sursa
  13. Europe Motorcycle Industry Sees 20% Growth In Q1

    Is the generally worldwide motorcycle sales slump ending? If Europe Q1 motorcycle sales are any indicator, the answer may be yes. According to Business Matters Magazine, the European motorcycle industry saw nearly 20% growth in Q1, 2019. They point this out against a backdrop of the European economy. The outlet says that as a whole, Europe experienced some tough times in Q4, 2018 and think it is likely to continue for a while. According to MotorcyclesData.com, the manufacturing sector and unwinding inventories weighed on Europe’s domestic economy. Reversing a trend, motorcycles had more sales increases than scooters. Photo credit: Honda In contrast to Europe’s economic uncertainty, the motorcycle market seems to be doing well at the moment. Using sales data collected through ministers of transportation of 37 European countries, early 2019 was very positive with growth well above expectations. January saw sales at 82,976 units, up 9.7% year over year. But February saw the best year over year sales in a decade. European manufacturers sold 103,115 units during this timeframe. Rounding out Q1 in March were sales of 176,296 up 17.8% year over year. This seemingly confirmed that the previous month’s sales as not being a fluke. Ultimately, year over year Q1 sales figures were 362,387 up 19.3%. Electric motorcycles made significant headway. Photo credit: Zero Motorcycles Europe motorcycle market future Business Matters thinks that the European motorcycle sector will not experience a slow death. They think that the industry is on the verge of a fast rebirth. While two-wheeled transportation has been growing in Europe, increases such as those seen in Q1 2019 are startling. While scooters had been driving the growth, it now seems that motorcycles and electric motorcycles are making headway. The electric motorcycle segment saw the most growth of any segment at 42.3%. This is only a quarter worth of data, but it will be interesting to see if this trend continues for the remainder of 2019. Taken with 2018’s upward trend Q1 may be signs of better things to come for the European motorcycle market. Vezi sursa
  14. La sfarsitul saptamanii trecute a avut loc la Heniu prima etapa din Campionatul Regional de Hard Enduro al Zonei de Nord Vest. Concursul a fost organizata de clubul Master Bike Cluj și a avut loc la Prundu Bargaului intre 17 si 18 mai 2019. Au concurat clasele: A, B, C, Veterani si Fete. Au participat peste 200 de sportivi, o etapă aproape integral românească, doar doi sportivi venind din străinătate. Traseul a fost apreciat în mod deosebit de sportivi, din acest punct de vedere organizarea fiind una deosebită. Jozsa Norbert Levente de la Master Bike Cluj este câștigătorul acestei ediții la clasa PRO. Clasa B (Expert), a fost câștigată de Ciprina Codruț Furtună de la Go Racing București. Cel mai bun de la clasa Hobby este Lorincz Alpar de la Master Bike Cluj. De la Clubul Jitsu Zarnesti se impune la clasa Veterani Nicolae Daniel. Averiței Ruxandra Ioana de la Dirt Bike Riders Baia Mare a fost cea mai bună fată. Rezultatele complete ale CR H.E.(N.V.) Enduro Heniu – 17-18.05.2019 sunt disponibile aici.
  15. Intrunirea anuala 2019

    Am notat...poate trag o fuga pana acolo si rezerv, oricum, nu stam noi in cort! Sunt destule variante!
  16. Intrunirea anuala 2019

    Daca rezervi ceva anticipat sa ma iei si pe mine in calcul cu o camera dubla ca ar fi frumos sa stam impreuna cei care nu vrem la Cozia.Cred ca si Silvia si Dantudor s-ar combina cu noi . Poate si Nicon .Merci
  17. Ani de zile am auzit că fenomenul moto nu are istorie și tradiție în România. Așa o fi, dar, atât timp cât apar motociclete ca Trackster, se pare că avem viitor… Pasiunea pentru motociclete poate fi exprimată în numeroase feluri. Unii caută să descopere lumea și fac mii de kilometri, alții sunt dependenți de adrenalină și participă la competiții, unii merg pe cărări nebătute și își găsesc liniștea în natură, altii pur și simplu construiesc motociclete. Dacă în competiții, noi românii, nu am reușit să ne evidențiem, drumurile din țară sunt aglomerate și nu prea te îndeamnă la excursii lungi, constructorii români au început să fie recunoscuți în afara țării. Cei care au reușit să realizeze ceva deosebit sunt cunoscuți de lumea moto românescă, mică, dar ambițioasă. Unul dintre ei, devenit deja un clasic, este Marcel Chiva, un fel de imagine Harley-Davidson autohtonă, datorită pasiunii sale fără margini pentru motocicletele producătorului american. Marcel Chiva cu motocicleta Moşu’ premiată în Croaţia Primele proiecte Am văzut primul său proiect expus în anul 2003, la una din expozițiile auto din București. Era un Suzuki Marauder, găzduit de standul importatorului Suzuki de la acea vreme, o motocicletă modificată, pe care numai Marcel, cu picioarele lui interminabile, putea ajunge la pedale. Acesta a fost începutul, dar prima sa creație care s-a bucurat de recunoaştere internaţională şi a fost premiată la o adunare Harley-Davidson, a fost un Softail Springer. S-a întâmplat în 2011, în Croaţia, unde motocicleta “Moşu’ ” a câştigat categoria Custom şi s-a bucurat de votul publicului, concretizat în premiul “People’s Choice”. Un an mai târziu a urmat concursul de la Balaton, când Marcel a prezentat “Mamutul”, un Touring foarte frumos, cu care a luat premiul doi, dar care, după părerea mea, a fost cea mai frumoasă motocicletă construită de Marcel, până în acel moment. Marcel Chiva cu motocicleta Mamutu’ premiată la Balaton În Europa sunt organizate în fiecare an mai multe adunări Harley-Davidson, fiecare cu specificul ei, cu participanţii, obiceiurile şi publicul ei. Poate cea mai distinsă, civilizată şi spectaculoasă se desfăşoară lângă St.Tropez, la Grimaud, în sudul Franţei, pe Coasta de Azur. Lume multă, lume de calitate, mulţi preparatori şi constructori, concurenţă mare pentru orice fel de întrecere. Aici urma să se desfășoare în 2016 cea de-a zecea ediție a Festivalului Harley-Davidson, unul dintre cele mai cunoscute evenimente din lumea moto, ocazie perfectă pentru cei mai cunoscuți constructori de motociclete personalizate să expună proiectele din ultima perioadă, în cadrul unui concurs devenit tradiție. Fiind locul perfect pentru afirmare, trebuia prezentat un proiect special și Marcel a pregătit viitoarea sa participare timp de aproape un an. Rețeta câștigătoare și niște istorie Rețeta pare simplă: se ia un cadru de Softail (cel mai potrivit pentru personalizare și destul de răspândit chiar și în România), un motor de Sportster și restul se construiește în jurul lor. La prima vedere nu e mare lucru, dar atunci când rezultatul urmărit nu este o motocicletă oarecare, ci una cu totul și cu totul specială, treaba se complică. Motoarele construite până acum de Marcel acoperiseră mai multe categorii, chopper, touring și era nevoie de ceva special: board tracker. Board track a fost prima disciplină moto apărută în SUA la începutul secolului XX, sport care a rezistat doar vreo două decenii. Concursurile erau organizate pe piste rotunde sau ovale, construite din lemn, lungimea unui tur fiind între 0,5-2,0 mile (0,8 km-3,2 km) pe suprafață din lemn, construită din scânduri, pista fiind mult înclinată, semănând cu pistele actuale de velodrom. Deși costurile de construcție ale unei astfel de piste erau mai mici decât orice altă suprafață, scândurile din lemn necesitau în permanență întreținere și reparații, astfel încât cursele au dispărut destul de repede. Motocicletele erau modificate ca pentru probele de record, fiind ușor de recunoscut și foarte la modă printre constructorii actuali de motociclete custom. Câteva caracteristici erau definitorii pentru o astfel de motocicletă și Marcel le-a respectat pe cele mai multe: motociclete înguste, cu ghidoane care facilitau o poziție de pilotaj agresivă, caroserie, aripi și șa minimaliste, rezervor mic, suficient pentru carburantul necesar în cursă, toate componentele inutile fiind eliminate. Numele ales viitoarei motociclete a fost Trackster, o combinație între Board Tracker și Sportster, gamă al cărui motor a fost folosit. De prin lume adunate Roțile folosite sunt produse de Revtech și sunt de 23”, echipate cu aceeași dimensiune de anvelope, dar pentru instalarea lor era nevoie de o basculă si de o furcă de față care să permită un astfel de diametru. Probabil că bascula a fost piesa cel mai greu de construit și a fost realizată din țeavă de oțel prin roluire. Și furca de față a fost o adevărată provocare, pentru că nu există un astfel de model pregătit pentru roată de 23”. Au fost folosite componente pentru furcă springer, iar elementele mobile care dictează unghiurile furcii au fost construite. Munca pentru realizarea acestor două repere nu poate fi descrisă în cele câteva rânduri de mai sus, efortul fiind greu de contabilizat. Elementele sistemului de frânare sunt originale H-D, dar toate, atât discurile, cât și etrierele, au necesitat piese intermediare pentru instalare, din același motiv: dimensiunile speciale ale roților. Rezervorul de doar șapte litri este produs de Santee, ca și ghidonul realizat în stilul celor de pe motocicletele de viteză ale anilor trecuți, iar eșapamentul este produs de Cole Foster, în timp ce șaua din piele este realizată în România, copiind perfect dimensiunile cadrului. Rezultatul final este o motocicletă care impresionează nu numai prin formele neobișnuite, dar foarte atrăgătoare, ci mai ales prin dimensiuni: o lungime de 2497 mm, cu ampatament de 1710 mm, care, combinate cu un set de comenzi avansate, permit numai unui pilot foarte înalt sau unuia cu picioare foarte lungi să o piloteze. Senzația este cu totul specială, înălțimea la șa fiind de 590 mm, mult sub ceea ce există pe orice motocicletă de serie și o gardă la sol de doar 90 mm, dificil de gestionat pe drumuri denivelate. Nici masa la plin de 285 kg sau cursa mică a ghidonului nu fac viața pilotului ușoară, dar o astfel de motocicletă nu este construită pentru folosința zilnică, fiind mai mult un obiect de colecție, sau utilizată în evenimente deosebite. Și aici revenim la începutul poveștii. După opt luni de muncă, proiectul Trackster a fost gata de expus la Festivalul Harley-Davidson de la Grimaud, eveniment pentru care a fost construit. Concurenții au fost împărțiți, ca de obicei, în clase de concurs, cea mai interesantă fiind probabil clasa Custom, unde sunt încadrate lucrările originale, nu modelele de serie cu modificări . Marcel Chiva şi prietenii din HOG Chapter Bucureşti la Festivalul Harley-Davidson de la Grimaud, ediţia a X-a Surpriza evenimentului Trackster a câştigat marele premiu la categoria Custom şi s-a bucurat de aprecierea publicului sosit la concurs, primind şi premiul “People’s Choice”, cel de-al doilea în cariera de constructor a lui Marcel. Poate era nevoie să amintesc că Marcel, împreună cu prietenii din organizaţia HOG București care l-au susținut, au făcut drumul până la St.Tropez pe motociclete, traversând Alpii înghețați, trecând în câteva ore de la căldura sufocantă la șoseaua acoperită cu zăpadă, dar asta este ceva atât de obișnuit pentru ei, încât aproape că nu mai contează. Marcel a fost premiat, motocicleta s-a bucurat de mare succes, dar cred că organizatorii şi-au băgat ghiara în gât, performanţa românească nefiind anticipată, sau dorită de cineva de pe acolo. Cele două mari premii cucerite de proiectul Trackster O astfel de realizare, obținută într-o țară în care există numeroși constructori de calibru, iar românii sunt, de cele mai multe ori, subiectul rubricilor de scandal ale ziarelor, îngrozind opinia publică, un succes românesc, fie el și în domeniul construcțiilor de motociclete, transformă picătura de talent și creativitate în cel mai bun ambasador al țărișoarei noastre. Cam în aceeași perioadă, Bebe, un tânăr de 24 de ani din Câmpia Turzii, a reușit să se claseze pe locul 6 la Campionatul Mondial AMD al constructorilor de motociclete, cu motocicleta El Lunes. Asta dovedește că avem pasionați, există talente, tânara mişcare custom din România are viitor și ne putem bucura de primele semne ale recunoașterii internaționale. Marcel Chiva la festivitatea de premiere Harley-Davidson Festival – Grimaud Date tehnice Trackster Motor Sportster Evolution în patru timpi, doi cilindri gemeni în V, 1202 cmc, două supape/cilindru, răcire cu aer, carburator S&S. Cutie de viteze manuală cu 5 trepte, ambreiaj în baie de ulei cu acţionare prin cablu, transmisie finală pe lanț. Cadru de Harley-Davidson Softail, basculă din oţel tubular. Furcă faţă springer fără amortizor, amortizor spate cu emulsie. Frână disc faţă/spate, etrier cu un pistonaş faţă/spate. Roată faţă/spate 23”, anvelopă faţă/spate 130/60 R23. Jante Revtech turnate din aliaj de aluminiu. Lungime: 2497 mm, ampatament: 1710 mm, înălțime la șa: 590 mm. Gardă la sol: 90 mm, capacitate rezervor: 7 ltr., masă la plin: 285 kg. Articolul complet a apărut în revista Auto Motor şi Sport nr. 3 (256) din martie 2019. Foto din arhiva personală Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Sursa
  18. Duminica a avut loc la Lugoj prima etapa din Campionatul Regional de Motocros al zonei de Vest. Organizatorul acestei etape regionale a fost clubul Moto Extrem Lugoj, iar aceasta a avut loc pe 19 mai 2019 pe circuitul din zona Dealurilor Hezerisului. Au concurat clasele: PRO, VETERANI, MINICROS, MAXICROS, HOBBY, AMATORI. Au concurat aproape 50 de sporivi, spre bucuria noastra un mare număr dintre aceștia fiind piloți care concurează pentru prima dată într-o competiție oficială, mai mult, am avut și sportivi care au pășit pentru prima dată pe o pistă de motocros. La clasa Pro s-a impus Mihai Stoichescu în ambele manșe, locul 1 fiind însă obținut la luptă cu Vlad Rosu (amandoi de la clubul Moto Extrem Lugoj). La Veterani a câștigat Stoeanovici Mihăiță de la Smart Brașov, urmat de Solyom Szilard de la Moto Extrem Lugoj. Clasa Minicross a avut la start 11 copii. Pe primele trei locuri au fost trei sportivi de la clubul Moto Extrem Lugoj care au același prenume: Mark. Câștigător a fost Szoke Eross Mark, urmat de Ioviță Mark Luca și Mark Szabo. La clasa Maxicross câștigător a fost Liviu Jigmond Jr. de la Moto Extrem Lugoj. Cel mai bun de la clasa Hobby a fost Coman Dan Lucian (Haita Deva), singurul pilot care a rezistat și încheiat ambele manșe. La clasa Amatori se impune Pargea Ovidiu de la clubul Moto Bike Shop Timișoara. Rezultatele complete ale CR MX Lugoj 19.05.2019 sunt disponibile aici.
  19. Intrunirea anuala 2019

    Luati legatura si cu cei de la Strandul Termal din padure unde au 160 de locuri , nu sunt ocupate si costa numai 30 de lei de persoana cazarea la care s eadauga 20 de lei /zi accesul la bazin unde intri si iesi de cate ori vrei tel 0250 750 992. Mai sunt si alte pensiuni sau hoteluri la o suta de metri de Aqua Park . ... sau avem un stabiliment aici , cu sala de conferinte si strand propriu la o distanta de aproximativ 300 metri de Aqua Park Cozia
  20. I know it’s spring and the snow has or is beginning to melt. So for many of us, our thoughts have turned to warmer weather and the motorcycling season. But some of us aren’t thinking about riding motorcycles, some of us are thinking about snow and winter. Folks like the people at Arctic Cat. Purpose built snowbike Some time ago, Arctic Cat previously teased their own purpose-built snowbike. However, nothing ever came of it. But there’s apparently life in Arctic Cat’s snowbike. They have just filed a patent application for a new, completely purpose-built snowbike. If Arctic Cat has its way, you’ll no longer need to convert your dirtbike into a snowbike. You’ll just hop onto your purpose-built snowbike and ride it all winter. According to Arctic Cat’s patent application, the engine has been placed low for better CG. Image credit: Arctic Cat Claimed features and benefits The patent application claims several benefits over kit type snowbikes. They say that their purpose-built machine will be lighter than the kit snowbikes. Interestingly, the Arctic Cat’s patent claims that their snowbike will have a continuously variable transmission with an air handling system with a rearward facing air intake. It will also have an exhaust system positioned entirely within the chassis and tunnel of the vehicle to prevent any contact with a user or their clothing. The engine will have a CVT transmission. Image credit: Arctic Cat They also seem to have been thinking about lowering the snowbike’s center of gravity (CG). The patent application says that the machine has a lower center of gravity with the engine positioned lower and forward and lower in the machine’s purpose-built frame. Fuel tanks have also been placed to optimize CG for handling and balance. The fuel tanks have been located to optimize CG and balance. Image credit: Arctic Cat With Arctic Cat emerging from tough financial times prior to its purchase by Textron, it will be interesting to see what the bigger, more financially capable company will bring to market. Vezi sursa
  21. Arctic Cat Patenting Purpose-Built Snowbike

    I know it’s spring and the snow has or is beginning to melt. So for many of us, our thoughts have turned to warmer weather and the motorcycling season. But some of us aren’t thinking about riding motorcycles, some of us are thinking about snow and winter. Folks like the people at Arctic Cat. Purpose built snowbike Some time ago, Arctic Cat previously teased their own purpose-built snowbike. However, nothing ever came of it. But there’s apparently life in Arctic Cat’s snowbike. They have just filed a patent application for a new, completely purpose-built snowbike. If Arctic Cat has its way, you’ll no longer need to convert your dirtbike into a snowbike. You’ll just hop onto your purpose-built snowbike and ride it all winter. According to Arctic Cat’s patent application, the engine has been placed low for better CG. Image credit: Arctic Cat Claimed features and benefits The patent application claims several benefits over kit type snowbikes. They say that their purpose-built machine will be lighter than the kit snowbikes. Interestingly, the Arctic Cat’s patent claims that their snowbike will have a continuously variable transmission with an air handling system with a rearward facing air intake. It will also have an exhaust system positioned entirely within the chassis and tunnel of the vehicle to prevent any contact with a user or their clothing. The engine will have a CVT transmission. Image credit: Arctic Cat They also seem to have been thinking about lowering the snowbike’s center of gravity (CG). The patent application says that the machine has a lower center of gravity with the engine positioned lower and forward and lower in the machine’s purpose-built frame. Fuel tanks have also been placed to optimize CG for handling and balance. The fuel tanks have been located to optimize CG and balance. Image credit: Arctic Cat With Arctic Cat emerging from tough financial times prior to its purchase by Textron, it will be interesting to see what the bigger, more financially capable company will bring to market. Vezi sursa
  22. The Fastest Man On The Planet has announced his retirement from professional racing. James Stewart Jr., a.k.a. “Bubba,” has posted his retirement notice online, announcing it through his gear company Seven. Stewart hasn’t raced professionally since 2016, but he’s one of the most successful motorcycle racers ever, cleaning up in Supercross and outdoor motocross events for years. He won two SX championships and took 50 AMA Supercross premier class wins, second only to Jeremy McGrath. He also won three AMA Pro Motocross championships, with an undefeated season in 2008 (Ricky Carmichael is the only other racer to accomplish the flawless season in AMA Pro Motocross). Stewart’s 20 career 250/450 wins in AMA Pro Motocross are good for fifth all-time in that division, and his 28 wins in the 125/250 class are tops overall. Stewart also win the Red Bull Straight Rhythm event in 2014 and 2015, won an X Games medal in 2009, and had many other riding successes. However, it was off the track that Stewart perhaps saw the most success. He made a massive amount of money through sponsorships, bringing not only the usual industry money to the table (and lots of it!), but also inking deals with big players outside the moto world. For the most part, Stewart didn’t dominate on the bigger bikes later in his career in the same way he did on the smaller bikes at the start, although he certainly had plenty of success. He lost a lot of time to injuries and other issues, including an FIM doping ban, when Stewart failed to get proper exemption paperwork for his medically prescribed banned substance. However, he’ll go down in history as a huge star of off-road racing, and in the long run, probably best-known for inventing the Bubba Scrub, a move that you gotta have in the playbook if you want to win in the big MX races these days. Vezi sursa
  23. James Stewart Jr. announces retirement

    The Fastest Man On The Planet has announced his retirement from professional racing. James Stewart Jr., a.k.a. “Bubba,” has posted his retirement notice online, announcing it through his gear company Seven. Stewart hasn’t raced professionally since 2016, but he’s one of the most successful motorcycle racers ever, cleaning up in Supercross and outdoor motocross events for years. He won two SX championships and took 50 AMA Supercross premier class wins, second only to Jeremy McGrath. He also won three AMA Pro Motocross championships, with an undefeated season in 2008 (Ricky Carmichael is the only other racer to accomplish the flawless season in AMA Pro Motocross). Stewart’s 20 career 250/450 wins in AMA Pro Motocross are good for fifth all-time in that division, and his 28 wins in the 125/250 class are tops overall. Stewart also win the Red Bull Straight Rhythm event in 2014 and 2015, won an X Games medal in 2009, and had many other riding successes. However, it was off the track that Stewart perhaps saw the most success. He made a massive amount of money through sponsorships, bringing not only the usual industry money to the table (and lots of it!), but also inking deals with big players outside the moto world. For the most part, Stewart didn’t dominate on the bigger bikes later in his career in the same way he did on the smaller bikes at the start, although he certainly had plenty of success. He lost a lot of time to injuries and other issues, including an FIM doping ban, when Stewart failed to get proper exemption paperwork for his medically prescribed banned substance. However, he’ll go down in history as a huge star of off-road racing, and in the long run, probably best-known for inventing the Bubba Scrub, a move that you gotta have in the playbook if you want to win in the big MX races these days. Vezi sursa
  24. Conducere preventiva moto cu Brigada de Politie Rutiera

    Interesant curs, voi participa
  25. Ieri
  26. Honda SH 150i 2019 KF23

    Salutare! Ma numesc Alin si acesta este primul meu post aici! Doresc sa prezint comunitatii scuterul meu, este vorba de Honda SH 150i 2019 cumparat cu 0 km. Azi am facut primul schimb de ulei ( la 200 km) producatorul recomanda primul schimb la 1000km dar mi se pare mult. Uleiul era negru...desii pe joja era curat .. si cateva mici bucatele de span in filtru. Momentan sunt in rodaj... am de gand sa ii fac rodajul pana la 1000km. Apoi schimbul de ulei 500-1000km. Dotari : Abs fata spate, keyless go, topcase, start stop... dar il tin tot timpul dezactivat. Faruri cu led...si cam atat cred.
  27. Am decoperit acest traseu cand am fost sa testam Honda NC750X. Doream un drum virajat, mai putin circulat cu asfalt acceptabil si exact asta am gasit. Am venit pe DN1 dinspre Ploiesti si dupa Baicoi am luat-o la dreapta spre Urleta-Telega si Brebu. O bucata de drum destul de buna cu viraje largi, dar care trece prin sate, asa ca e bine sa mergeti preventiv. La Brebu am facut un pic popas la Manastirea cu acelasi nume si muzeul „Casa Domneasca”, dupa care am plecat la drum. Din Telega pana la Bustenari este o urcare cu cateva serpentine si asfalt destul de bun. Sunt doua zone unde se lucreaza, in rest asfaltul este bun. Ajunsi in mijlocul satului Bustenari, GPS-ul indica un drum mai rau, fara asfalt in dreapta, insa am luat-o la stanga pe DC11C spre Poiana Tresiei. Acest drum este cu asfalt bun, multe viraje, singurul lucru la care trebuie sa aveti grija este faptul ca este destul de ingust. Totusi n-as recomanda acest traseu motocicletelor sportive, pentru ca pe langa bucatile unde se lucreaza, la Poiana Trestiei, sunt cativa kilometri (cat tine satul) din dale de beton.De asemenea daca veniti cu ceva orientat mai spre off-road sau adventure va puteti aventura pe drumuri forestiere sau potecile care pleca de la asfalt. Mai multe detalii despre cum este drumul, vedeti in clipul de mai jos. [embedded content] Evaluare traseu Calitatea asfaltului Peisaje Trafic Dificultate (1- foarte dificil/ 5 - foarte usor ) Fun factor Continue Reading Articol preluat de pe motoroute.ro
  28. Având în vedere că orașele devin din ce în ce mai aglomerate, dacă vrei să nu pierzi mult timp în trafic,deplasarea pe două roți devine o soluție evidentă. Există varianta unui scuter, însă dacă nu vrei să-ți simți lezat ego-ul de motociclist, există soluții practice, care să te ducă la serviciu zilnic rapid și economic, iar la sfârșit de săptămâna să le poți folosi și la o tură la munte sau la mare. Honda NC750X este una dintre aceste soluții. Am petrecut câteva zile împreună, mai întâi doar prin oraș, că să ne convingem de cât de practică este, ca apoi să o scoatem la o plimbare în zona Câmpina-Brebu.[embedded content] Faza pe hârtie: NC750X este o motocicletă numai bună pentru a face naveta zilnic la serviciu. Se spune că este una dintre cele mai practice motociclete în oraș, asta datorită ușurinței cu care se conduce, mai ales varianta cu DCT, cât și datorită spațiului de depozitare în locul rezervorului clasic. Motorul de 745cc dezvoltă 55CP@ 6.250rpm cu un cuplu de 68NM@ 4.750rpm. Frânele sunt bine dimensionate pentru o astfel de motocicletă, pe față avem discuri de 320mm împreună cu etrieri cu 2 pistonașe și ABS bineînțeles. Iar pentru o siguranță sporită în zone cu aderența mai scăzută, motocicleta dispune de Traction Control. Un alt punct forte al acestei motociclete este consumul, cei de la Honda specificând un consum de 3.6L/100Km. Știind toate astea, am luat și noi la test o astfel de motocicletă și am scos-o la o plimbare de vreo 400Km prin București și împrejurimi. Faza pe stradă : Motocicleta asta a primit mai multe porecle. Una dintre ele este de motocicleta-scuter, asta pentru cutia DCT disponibilă pentru acest model (și prezentă pe modelul testat) dar și pentru spațiul de depozitare generos, în locul rezervorului clasic. Primele zile petrecute împreună au fost în oraș. Mai întâi să va spun despre DCT. Mai mersesem înainte cu o cutie DCT pe Honda Africa Twin Adventure Sport, așa că știam la ce să mă aștept, dar nu știam cum se comportă cuplată la motorul de pe NC750X. Ei bine primul lucru care mi-a plăcut la DCT-ul de pe NC750X este modul în care pleacă de pe loc. Indiferent că ești în modul Drive sau Sport, motocicleta pleacă extraordiar de lin, te unge la suflet cum pleacă semafor după semafor, mi-ar plăcea să pot să debraiez și eu la fel de fiecare dată. În schimb nu mi-a plăcut foarte mult modul Drive. Mi s-a părut că „termină” cam repede vitezele,le schimbă prea repede astfel încât la 80Km/h ești deja în a 6-a. Există însă modul sport cu 3 nivele, care schimbă mai târziu, iar dacă bagi mâna în gaz la maxim, atunci schimbă treapta de viteza doar când ajunge aproape de limitare. Tot în oraș am experimentat și „torpedoul” motocicletei. Cei de la Honda zic că este suficient cât să încapă o cască full-face, depinde cât de mare ai căpățâna probabil, Shark-ul meu Speed-R nu a încăput,chiar m-am luptat un pic să-l scot de acolo după ce am încercat să-i închid capacul cu forța. Așa că asta cu casca trebuie testată la fața locului cu casca fiecăruia. În schimb poți lejer să-ți pui niște cumpărături din oraș, un ghiozdan mai mic sau alte lucruri de care ai nevoie să zicem când mergi zilnic la birou.Spațiul este foarte generos și te înveți imediat cu utilitatea lui. În plus ai și o priză de 12V poziționată în interior, care poate fi folosită pentru ați încărca telefonul. Și dacă în locul rezervorului este un mini portbagaj, unde este rezervorul ? Rezervorul este sub șa, iar bușonul de la benzină este sub șaua pasagerului. Lucrul ăsta este un pic incomod dacă ești pe fugă, pentru că trebuie să te dai jos de pe motocicletă ca să poți să bagi benzină, însă oricum coborai ca să plătești…Mare avantaj al acestei poziționări în schimb este mutarea centrului de greutate a motocicletei mai aproape de asfalt, ceea ce o face să fie manevrabilă și să aibe o ținută bună drum. Și dacă vorbim de ținuta de drum, trebuie să o scoatem și în afara orașului. O fi ea motocicletă pentru navetiști, dar toată lumea trebuie să se plimbe pe niște drumuri mai pitorești în weekend. Am scos-o la o tură pe lângă Câmpina, drumul principal de test fiind Telega- Buștenari-Cosmina de jos (cum să ajungeți acolo gășiți aici). Până să ajungem acolo am ieșit în schimb pe autostrada București-Ploiești, pentru ca unii își doreau să afle cum se comportă la viteze mai susținute. Unul dintre atuurile acestei motociclete este consumul redus. Odată ce începi să accelerezi, să mergi la viteze mai mari , acest atuu scade. La o viteză constanța între 130-140Km/h consumul este undeva între 4.6-5.2 și se duce înspre 6% dacă forțezi calul. Știu, e în continuare un consum decent, însă este mai mult decât consumă ea în mod normal, dacă mergi civilizat, adică undeva între 4 și 4.4 L/100Km. Eu am scos 4.4 în toată tura, oraș, autostrada, drumuri virajate și puțin off-road. Asta la un rezervor de 14L înseamnă că poți scoți în jur de 300km. Însă sunt un pic sceptic legat de capacitatea exactă a rezervorului. Când am plecat am făcut plinul și când îmi arăta pe bord că am consumat un pic peste 10L , a intrat pe rezervă. Am mai făcut aproximativ 15Km, iar când am realimentat am „reușit” să bag doar vreo 10.5L până s-a umplut. Poate un posesor de NC750X sa ne zica exact dacă a făcut teste legate de capacitatea rezervorului 🙂 . Apropo de bord și indicatoare, unora li se poate părea cam mic și înghesuit. Mie mi s-a părut că ocupă spațiu cât mai eficient, nefiind lăsat niciun spațiu liber pe bord 🙂 . Îmi place modul în care se schimbă culoarea barei de la RPM, în funcție de modul ales de mers, în funcție de felul în care mergi sau când să schimbi viteza sau dacă mergi la un consum economic. Noaptea este un adevarat spectacol de lumini bordul. În rest ai informațiile uzuale, consum mediu, viteza, treapta de viteză, ceas etc. Nu mi-a plăcut că nu îți arată autonomia, în schimb îți arată cât combustibil ai consumat de la ultima alimentare. Pentru cei ce m-au întrebat cum se descura acest motor la viteze susținute având în vedere plajă limitată de turații, se descurcă cu brio. În modul Sport, la o viteză de croazieră de 120Km/h ai o accelerație destul de bună cu care poți să ajungi rapid la 150-160Km/h, iar referitor la turații, la viteză de 130Km/h, motorul are 4000rpm, asta înseamnă că mai are disponibil peste 2.500rpm până la limitare. Ca referință, la 150Km/h motorul are 4.500 rpm. În documentație, limitarea este la 7.500rpm, însă pe bord, redline-ul începe pe la 6.400rpm, deci pentru motor nu este un chin să meargă la aceste viteze. Cu siguranță această motocicletă nu a fost concepută că să spargă recorduri de viteză sau de accelerație, însă este capabilă să susțină o viteză de croazieră foarte bună. Referitor la mersul pe autostrada mi-ar fi plăcut ca NC-ul să aibă și cruise control, mai ales în contextul DCT-ului, parcă este ceva ce se cere automat. Însă se pare că cei de la Honda nu agreează acest lucru, nici pe Africa Twin DCT ne-existând această posibilitate. Cred că inginerii japonezi ar trebui să se gândească și la oamenii care fac naveta zilnic venind pe autostrada 🙂 . Tot referitor la mersul pe autostradă, protecția la vânt este destul de bună, nu a-și spune că excelează, aș putea să zic că este mai bună decât în cazul CB500X. NC750X are un parbriz un pic mai mare și rotunjit spre margini, plus handguarduri care mai dispersează aerul. În cazul meu, la 1.85, am simțit la viteze mai mari , vantul în zona umerilor. Revenind la ținuta de drum pe drumuri virajate, mi-a plăcut cum se simte datorită centrului de greutate jos, se mișcă foarte cursiv pe viraje, suspensiile preiau denivelările din șosea foarte bine, în schimb șaua mi s-a părut un pic cam tare. La drum lung a început să mă incomodeze spre sfârșitul zilei. Frânele mi se par suficient de bune pentru această motocicletă, în schimb mi s-a părut mai greu de frânat pe coborâre. Acolo am avut senzația că cele 230Kg ale variantei cu DCT se simt și pun la muncă serios frânele. Și i-am mai simțit greutatea pe loc, atunci când eram pe ea și o împingeam să o scot cu spatele din parcare. Faza pe lângă stradă: Așa cum au votat majoritatea, Honda NC750X, dă mai bine și se înțelege mult mai bine cu drumurile asfaltate. X-ul acela din denumire te duce cu gândul la off-road, însă este clar că nu pentru asta a fost făcută. Am scos-o un pic pe câteva drumuri forestiere mai mult pentru câteva poze 🙂 . Primul lucru care m-a făcut să cred că totuși nimeni nu s-a gândit la off-road la Honda când a fost coneputa această moticicleta este poziția care o ai pe ea atunci când stai ridicat în scărițe. În cazul meu, la 1,85m, mi s-a părut o poziție incomodă, ghidonul parcă e prea jos, așa că m-am coborât înapoi în șa și am luat-o ușor. De mers pe drumuri de pământ și pietriș, motocicletă merge că orice motocicletă touring și bineînțeles mai bine ca orice motocicletă de stradă , beneficiind de garda la sol de 165 mm. Ce nu mi-a mai plăcut în off-road la ea a fost modul în care intră Traction Controlul atunci treci peste mai multe denivelări. Traction cotrolul intervine puternic pe nivelul 2, tăind intr-un mod agresiv gazul, fapt ce face DCT-ul să fie ușor indecis, să tot schimbe treapta de viteză în sus și-n jos. Mi s-a atamplat o dată asta și pe asfalt în aceleași condiții, 3 dâmburi în asfalt în urcare pe o pantă cu praf, după ce am trecut de ele motocicleta parcă rămăsese hipnotizată între treapta 2 și 3. Așadar, impresia pe care mi-a lăsat-o a fost că X-ul din nume este mai mult pentru designul cu influențe adventure, dar la nevoie bineînțeles că poți să parcurgi câțiva kilometrii de drum forestier la o viteză decentă, cred ca ar fi facut fata de exemplu la traseele din tura de toamna de anul trecut, RideDacica, unde am fost cu o Honda VFR800X Prețul motocicletei testate de noi este de 8.490€, însă prețul NC-ului 750X începe de la 7.490€ pentru varianta fără DCT. Pentru a programa un test-ride în rețeaua dealerilor Honda puteți accesa site-ul Honda România : www.honda-moto.ro Motor - 7/10 Ciclstică , manevrabilitate și frâne - 8/10 Dotări standard - 8/10 Fun factor - 5/10 Raport calitate / preț - 8/10 Date tehnice Motor: 2 cilindri, 4 timpi, racit cu lichid, SOHC. 745cmc 55cp@6.250rpm 68Nm@4.750rpm Cursa suspensie fata : 41mm, Garda la sol: 165mm Frana fata : 2xdiscutri 320mm Frana spate : mono disc 240mm Inaltime sa: 830mm Greutate la plin : 230Kg (*DCT) / 220Kg Capacitate rezervor carburant 14L Consum mediu indicat în testul nostru: 4.4% Continue Reading Articol preluat de pe motoroute.ro
  1. Încarcă mai multă activitate
×