Mergi la conţinut
  • https://www.AUTOdoc24.RO

Activitate

Fluxul se actualizează automat     

  1. Astăzi
  2. Cele mai dese scuze întâlnite pentru a nu pleca în tura aceea visată din totdeauna cu motocicleta sunt : nu am timp, nu pot să lipsesc de la serviciu atât, ce o să zică familia și evident, costă prea mult, nu am bani. În seria noastră de interiviuri cu rideri români cât și străini, întotdeauna am întrebat cum reușesc să plece în călătorii ce durează de la câteva săptămâni până la chiar câțiva ani. Dacă pentru a-și face timp, fiecare a avut o soluție proprie, de exemplu în unele țări există posibilitatea după un număr de ani de muncă să-ți iei o vacanță mai lungă, sau unii au „strâns” ani la rândul zile de concediu sau alții pur și simplu și-au dat demisia și au plecat, pentru bani soluția este una comună: reduceți cât se poate de mult cheltuielile în funcție de bugetul pe care îl aveți. Ca să vă faceți o idee de ce buget ați avea nevoie pentru diverse plimbări moto mai ample, mai jos aveți o listă: Începem cu plimbări în Europa care ar putea să fie mai la îndemână pentru mulți dintre noi. Prima oprire, evident, o tură la noi în țară. Adam Dąbkowski de la loveforride.com ne-a spus: „pentru o călătorie de 6 zile în România am cheltuit aproape 800 euro pentru 2 persoane, am dormit la hoteluri medii să zicem ca preț sau pensiuni, am mâncat la restaurante sau baruri sau câteodată am cumpărat de la diverse magazine.” De menționat și faptul că în cei 800EUR a fost și drumul din Polonia până la aici și înapoi. Pe noi românii, cu siguranță ne-ar costa mai puțîn. Marko Rebernik din Slovenia ne-a vizitat țară în 2017 – „Fără să mă rețîn de la niciun „lux”, am făcut această plimbare în 12 zile , cheltuind 600EUR. În banii ăștia intră toate cazările, bilete de intrare la muzee, benzină, mâncare, băutură chiar și telecabina pe Postăvaru :). Am făcut 4300km din față casei de la mine și înapoi, cu un consum mediu 4,8l/100km, ceea ce înseamnă că o treime din bani s-a dus pe benzină. Și ulterior am primit în poștă o amendă de 100eur pentru viteză în Ungaria.” Krzysztof Kucharczyk a făcut o buclă de 21 de zile 6.700Km prin țara noastră venind din Polonia și a cheltuit aproximativ 1300Eur: “Am cheltuit aproape 670Eur pe benzină, vreo 5 nopți le-am dormit în cort, în rest am plătit cam 50-100Ron pe noapte, deci probabil undeva la 250Eur cazarea câteodată și cu mic dejun inclus și probabil am mai dat 50Ron pe mâncare pe zi. Am mai cheltuit pe bilete la muzee sau alte atracții turistice, vreo 120RON, plus 160Ron pentru reparația franei spate și 250Eur cheiltuiti anterior pentru pregătirea motocicletei (revizie,plăcute, cauciucuri)”. Faptul că noi suntem deja aici, ar trebui să ne mai scadă costurile pentru o tură a întregii țări. (Dacă ați făcut vreodată turul moto al României, puteți să lăsați un comentariu cu detalii despre buget, cheltuieli) Mergem mai departe cu ieșiri din țară, apropiate totuși de noi. Grecia și Turcia sunt două locații de vacanță preferate de români. Robert Baltag ne spunea: “Cheltuielile depind foarte mult de cum vrei să călătorești. În general sunt 3 factori importanți = unde dormi, unde mănânci, unde călătorești. În general dacă, campezi, reduci mult costurile dar nu întotdeauna. Într-un camping bine dotat în Grecia ajungi să plătești până la 70% din prețul unei cazări într-o pensiune. Așadar nu se merită să cari după tine tot echipamentul de camping când ai o alternativă doar un pic mai scumpă la îndemână dar mult mai comodă….Pentru Creta am avut un buget de 7000 lei (2 persoane 18 zile). Alte concedii în Grecia au variat între 4000-6000RON. În Turcia wild camping 3000RON. În Georgia 6000RON.” Iar Robert de la Motoskeeters spunea: “Bugete facem în fiecare an, știm întotdeauna înainte de plecare cam de căți bani avem nevoie. Cea mai mare parte din cheltuiala o reprezintă benzina. După atâția ani de călătorii și bugete, pot spune că o călătorie în Balcani o faci cu 800-900 de euro. Atenție, folosim cortul spre deloc. Dacă acoperi benzină și rămân ceva bănuți de mâncare și de o berică, poți pleca la drum liniștit.” Tot la plimbări aproape de casă este și excursia noastră la Brno la o cursa de MotoGP. În 2016, pentru aproximativ 2500Km dus întors, am cheltuit aproximativ 550eur de persoană incuzand biletul la MotoGP. Trebuie menționat și faptul că atunci când este o cursa de MotoGP, prețurile cazării în zona respectivă explodează. După ce ne-am învârtit pe lângă casă, poate există oameni care vor să meargă în locuri mai îndepărtate, în excursii mai ample. Vera Agachi a fost până acum pe motocicletă până în două dintre cele mai îndepărtate puncte europene, față de România,Portugalia și Norvegia, și are propria metodă de a face bugetul. “Întotdeauna am făcut o estimare a costurilor înainte să plec și am economisit să pot pleca. Estimarea e simplu de făcut 🙂 cel puțin pentru Europa, pentru că sunt foarte multe informații pe net și poți află costuri pentru absolut orice. Costurile se împart (cel puțin pentru mine) în 5 categorii: Costuri fixe mari – de obicei ferry – încerc să le iau în avans dacă știu de ele – așa cum am făcut la întoarcerea din Portugalia. Spre Norvegia nu le-am avut cumpărate și cred că a fost mai bine, având în vedere că mi s-a dat planul peste cap. Aici intervine experiența fiecăruia, cât de bine își cunoaște motocicletă, limitele ei (ale motocicletei) și ale lui. Benzină – e simplu de estimat pe baza costului mediu al benzinei în ficare țară – info pe net. Mâncare – știu deja foarte bine ce mănânc la drum lung, ce ține mai bine în bagaje, îmi fac cumpărăturile la supermarketuri. În Spania/ Portugalia am avut o medie de 5-6 Eur /zi, în Norvegia 10-12 Eur/zi. Evident depinde în ce țară ești. Cazare – depinde dacă stai la cort sau cauți cazări. Eu am stat mult în campinguri în sudul Europei (media de 9 -10 Eur/noapte) și la căbănuțe sau Airbnb în nordul Europei (28Eur/ noapte – aici prețul ar fi scăzut dacă mai mergeam cu cineva pentru că adesea cabanutele aveau mai multe paturi). Neprevăzute – de obicei adaug un 20% la ce am calculat până acum, pentru orice cheltuieli neprevăzute.” Cheltuielile detaliate le gășiți pe site-ul ei . Marian Vulpe de la duși.ro a petrecut 6 săptămâni pe drum spre NordKapp, împreună cu soția,trecand prin toate tarile baltice si cheltuind în jur de 3.000 de Euro. Ioana și Christian de la outandabout au făcut două ture de aproximativ 5000km fiecare, prima Cehia – Slovacia – România – Serbia – Croația – Slovenia și Austria, iar a două : Austria-Ungaria -Serbia-Macedonia-Grecia-Albania-Muntenegru-Bosnia și Herțegovina-Croația-Slovenia-Italia, cheltuind 1500-2000eur : “În primul an am cheltuit în jur de 1500 euro, asta pentru că am dat pe la mama, am stat câteva zile pe acolo și ne-a făcut un mic cadou, crezând că plimbarea asta e una în viață. În afară de asta, atunci am cheltuit mai mult pe cazări și restaurante, plus că am trecut pe la un festival, unde am stat vreo 4 zile. Deci pe drum am fost cam 19 zile în total. În cel de-al doilea an aproximativ 2000 euro în 25 zile, am avut de plata taxe de autostradă prin Macedonia și Italia. De asemenea Grecia, Austria și Italia nu sunt cele mai ieftine locații.” Adam Dąbkowski de la loveforride.com a făcut o excursie foarte frumoasă , de data aceasta mai mult în partea de sud-vest a Europei, ce l-a costat aproximativ 2600eur pentru două persoane (el împreună cu soția) : „A fost o excursie de 21 de zile, am stat în Germania, în Alpii Elvețieni, Cannes, Livorno în Toscana, Corsica , Sardinia, din nou Corsica, Lacul Garda, Alpii italieni, austrieci, și înapoi în Polonia. A fost o excursie genială 🙂 călătoria de 21 de zile a fost destul de scumpă, Elveția, Corsica și Italia nu sunt niște destinații ieftine. Am stat în apratamente, hoteluri low budget, campinguri, am mâncat în restaurante medii, și chiar și așa am cheltuit 2600euro.” Michael Morrisey este un american de 55 ani care s-a îndrăgostit de Europa, chiar s-a și stabilit în România și care a parcurs 28 de țări în 8 luni, făcând 52.000Km: “Am cheltuit 20,000USD până acum, aproape 80.000RON pentru 8 luni de călătorie,28 de țări și 52,000Km și asta pentru că am 55 de ani și nu-mi place să stau la hosteluri și deși îmi place să merg cu cortul, oasele mele nu mai rezistă să facă asta noapte de noapte. Probabil aș fi putut să ies mai ieftin dacă nu aș fi stat în așa multe hoteluri cum am stat eu.” Dacă nu vrei să te duci doar într-o singură excursie prin Europa, ci vrei să se te plimbi un an întreg, așa cum a făcut Constantinos Koushiappis de la Ridegaia.com, află că nu îți trebuie foarte mulți bani. Constatinos a reușit să exploreze o mare parte din Europa, în primul an al călătoriei sale , cheltuind aproximativ 8600eur. Cum a reușit asta? “Este o întreagă provocare să mențin cheltuielile cât mai scăzute, mai ales când călătorești pe un continent scump ca Europa. Nu stau la hoteluri și nu mănânc la restaurante. Prefer să-mi fac singur de mâncare sau să mănânc la mici crâșme, unde mănâncă și localnicii. Întotdeauna îmi place să încerc mâncărurile locale, dar nu îmi permit luxul să le încerc în fiecare zi. Prima mea opțiune pentru cazare este cortul și dacă sunt într-un oraș, atunci aleg un hostel. Cea mai mare cheltuiala o reprezintă benzina. Este adevărat că cheltui mai puțini bani pe drum decât cheltuie un european obișnuit acasă, dar după un timp m-am obișnuit. Dacă cineva se hotărăște să călătorească 2 sau 3 ani, își vor da seama repede că nu este nevoie de mulți bani că să faci asta. M-am gândit dacă aș fi avut mai mulți bani, dacă aș fi făcut ceva diferit, însă cred că aș fi cheltuit mai mult pe muzee sau alte activități, decât pe mâncare sau cazare.” Deja acum întrăm în zona călătoriilor serioase, călătorii care lasă semne în buzunar, dar ne umplu de amintiri și experiențe. Mihai Tică de la motorcycling.to luat-o ușor , cu excursii în țară, apoi Nordkaap, Georgia, și a ajuns până în Mongolia. “Pentru Georgia, dacă îmi aduc aminte bine, cred că a fost undeva pe la 2000 de euro bugetul pentru 3 săptămâni – 2 persoane (am fost și cu soția atunci). În Mongolia cred că a fost undeva pe la 3-4000 de euro, excluzând vizele și pregătirea motocicletei. Poate varia foarte mult cât cheltuiești într-o excursie, poți să o faci mult mai ieftin decât atât dacă îți gătești mâncarea singur, campezi mai mult, sunt destul de variabile aceste costuri” Dacă am adus vorba de Mongolia, Marian Vulpe ne-a spus cât l-a costat pe el excursia de aproximativ 30.000km parcurși în 3luni :” aproximativ 4.500 de Euro. Sumele includ toate cheltuielile legate de călătorie, drum, benzină, cazare, mâncare, inclusiv vize, taxe, asigurări, traversări cu bac-ul, etc., mai puțin cele legate de pregătirea motocicletei sau echipamentul propriu.” Tot de la el am aflat și cât te costă să vizitezi India cu o motocicletă închiriată : “India, 6 săptămâni, două persoane, puțin peste 3.000EUR (inclusiv biletele de avion și închiriat mobra)” Per total am fost atenți la costuri, dar nu în mod exagerat. Aș zice că este un cost reținut dar nici pe departe minimal. Am văzut bugete în jur de 10.000 USD pentru un cuplu, timp de un an. Mie mi se pare S.F., dar iată că este posibil. Michal Prskavec – visualmototravel.com a făcut o călătorie de 15.315 KM prin 9 țări în 50 de zile, destinația fiind Iran și a cheltuit aproximativ 1800 de euro : “O mare parte din bugetul meu a fost înghițit de motocicletă. Benzină m-a costat aproximativ 600 de euro. Birocrația a mâncat o altă bucată de bani. Vize, asigurare, pașaport etc. Important este cât timp veți petrece în țări. De exemplu, trei săptămâni în Iran au fost aproape la fel că o săptămână în Turcia. Prețurile benzinei și ale alimentelor pot varia și dacă aveți un buget redus,vă recomand să vizitați Iranul. Întreaga expediție m-a costat aproximativ 1800 de euro, ceea ce este, după părerea mea, destul de rezonabilă.” [embedded content] Tot la capitolul ture mai ample, este utilă experiența lui Radu Cartacuzencu de la motomigration.com, care a făcut o tură în America Latină și una prin Europa și o parte din Africa: „Prima tură, cea prin America Latină a costat cam vreo $12,000 în cele 8 luni și jumătate (fără să includ prețul motocicletei și al biletelor de avion până acolo și înapoi). Deci cam $1500 pe lună. Tura prin Europa și Africa, deși am fost 2, a costat mai puțin: $9,000 în 7 luni ($1300 pe lună). Diferența vine de la faptul că am campat mai mult și am mers distanțe mai mici pe zi.” Și dacă aveți planuri mai mari cum ar fi o tură în jurul lumii, avem ceva indicații cât v-ar costa de la : Jeff și Sally Renwick- granddayout.net : Nu am călătorit ieftin, deși am stat și în hosteluri și pensiuni de multe ori. Am cheltuit în jur de 45,000Eur fiecare în cei doi ani, dar o suma foarte mare s-a dus către transportul și expedierea motocicletelor dintr-un loc într-altul. De exemplu , expedierea „de urgență” din Lima ne-a costat 7000Eur, și nu aș recomandă nimănui să expedieze din/spre Lima,Peru dacă nu este absolut necesar. Expedierile pe distanțe lungi sunt un mod de viață dacă trăieșți în Australia, nu poți să faci prea multe lucruri altfel. În Europa este altă treabă, ai la îndemână o mare parte a lumii „în fața casei”, fără să trebuiască să-ți trimiți motocicletă. Poți să te duci pînă la capul Nord, poți să mergi în Mongolia, Rusia sau India și chiar nici Africa nu este foarte departe. Poți să-ți trimiți motocicleta în Africa pentru doar 800eur. Poate că pare mult, dar uite câte poți vedea apoi. Depinde unde mergi. America de Sud a fost rezonabilă ca prețuri, chiar ieftină aș putea spune, America de Nord ne-a afectat masiv bugetul, la fel ca și Europa, iar Africa a fost bineînțeles ieftină. Continue Reading Articol preluat de pe motoroute.ro
  3. Am inceput sa asamblez jugurile, am inceput cu chiuvetele cadrului care au fost vopsite la exterior: Chiuvetele de pe jug, sunt in stare excelenta: Jugul sablat: Jugul superior vopsit: Jugul inferior: Montarea: Am montat si anvelopele pe roti:
  4. Intrunirea anuala 2019

    OK. Adjudecat - single, doua nopti
  5. Ieri
  6. Jesse Luggage @ Overland Expo

    Jesse Luggage is a name that has been around the Adventure Motorcycle world for a very long time. Recently sold by Al Jesse the product line is alive and well and growing under new management. The new owners are refining styles, adding new products, and making design changes to make the products even better. The new Challenger bag series is the natural advancement of the hard Luggage they are known for. Added material and shaping in the joints and corners to assist in a more waterproof construction The locking system has also been redesigned, improved and strengthened Jesse Luggage may have seemed out of a few riders price range, they have a solution for that now too! They have a new set of bags called the Baja that has a universal mounting system that will mount on your existing racks, and at a price point of around $500 For more information go to jesselugagge.com and also look out for an upcoming “made by inmates for inmates” article coming soon when I head to do a factory tour Vezi sursa
  7. Furca fata si rezervorul de ulei vopsite:
  8. Salutare la toata lumea, Mai scriu o data ca vad ca are defect. Ce ziceti as putea sa vin si eu la marea sarbatoare din 31 M.A.I. 2019 ? Daca da , un loc pentru 2 nopti 31 si 01 iun. Multam fain !
  9. Intrunirea anuala 2019

    Salutare la toata lumea, as mai putea sa ma inscriu si eu pe lista pentru a fi prezent la marea adunare ? Daca este posibil, un loc 2 nopti (vineri si sambata noapte) Multam fain !
  10. Ultima săptămână
  11. Masa festiva am cerut-o noi, tocmai ca sa fim impreuna sambata seara insa pretul cam da peste cap pe multa lume Nu este impusa, de cazare sunt lagate doar bonurile de masa Si eu sunt pentru fara masa festiva OK am marcat
  12. Confirm si eu o camera single 2 nopti... dar ma gandesc ca poate ma cuplez cu cineva la o camera dubla. Deocamdata ramane single. Deoarece din cauza unor probleme de sanatate, mai nou nu pot sa mananc orice si nici alcoolul sau sucurile nu imi sunt recomandate, eu nu prea agreez sa platesc 140 lei pentru masa festiva cu un meniu din care probabil nu o sa pot consuma nimic. Daca se accepta comanda a la carte, atunci e ok, daca nu atunci nu voi participa la masa festiva. In ziua cu masa festiva cheltuiala impusa pentru mancare si bautura va fi de 55 + 140 = 195 lei / persoana. Parca e cam mult totusi. De altfel, avand in vedere "tratamentul" pe care ni l-au aplicat, ar trebui sa nu mai facem nicio masa festiva la ei si sa mergem la carciuma de vis-a-vis unde am fost si in anii trecuti unde isi comanda fiecare ce doreste si cat doreste si de unde nu ne da nimeni afara. Daca masa festiva e impusa si conditioneaza sejurul nostru acolo, atunci avem o problema. Silviu, poate ai mai multe informatii referitoare la aspectul asta.
  13. Triumph Factory rider Ernie Vigil piloting the all-new Scrambler 1200 XE, finished in an incredible 5th place at this year’s NORRA Mexican 1000 Rally. Competing in the Modern Open Class, Vigil was up against a field of dirt bikes. Riding a standard Scrambler 1200 XE, Ernie Vigil completed the five day, 1,347 mile rally in 25 hours and 39 minutes and ran entirely free of a single crash or mechanical issue with the Scrambler 1200. The sole delay occurred on Day 2 when a front BIB Mousse spectacularly failed after crossing a long, rocky stage at high speed. Vigil was swiftly recovered by communicating to the Triumph chase crew via satellite phone, who were able to identify his exact location deep inside the rally course. After a three hour delay Vigil was back out on track using the power of the Scrambler 1200 to make up lost ground. Besides minor additions such as a skid plate and softer bar grips, Ernie’s Scrambler 1200 XE was left stock and used the same suspension supplied on the standard model. Ernie Vigil – Factory Triumph rider: “We made it! I couldn’t ask for a better result and on a stock bike, it was a super rad week ripping in the desert with a bunch of dirt bikes. We had zero issues, she ran like a dream. Two of the longest days were in some really technical, rocky sections, you really have to stay focused and pick your lines without slowing down too much. But when we hit the open desert I could really let the bike eat, she was a rocket and took everything we threw at her. I’m very sad it’s all over, but I’m hoping we can get to the Baja 1000 later this year to run her in the Ironman Class. We not only proved the Scrambler 1200 XE could finish this rally, but be competitive.” ADVERTISEMENT Ernie’s Scrambler 1200 XE was left in stock condition, with only the addition of an extended sump guard, softer bar grips, desert racing seat and the fitment of a Metzeler MC 360 21” front tire and Metzeler Karoo 3 on the standard 17” rear wheel. Suspension settings were left as supplied on the standard showroom models and Vigil rode with ABS & TC functions turned off – an option already available on the XE model. The Triumph Scrambler competed in the Modern Open Class, up against a field of dirt bikes. This result demonstrates the capability of the Scrambler 1200 platform which represents a first for dual-purpose capability and modern custom style. This 1,200cc scrambler delivers a category-redefining level of performance, specification and finish, fused with Triumph’s iconic scrambler DNA and all the multi-surface capability of a genuine adventure motorcycle. The NORRA Mexican 1000 is an incredible off-road racing event that covers 1,347 miles of Mexico’s rugged Baja peninsula, with riders tackling rocks, deep sand and the unforgiving desert landscape. If you want to compete in extreme endurance races on a motorcycle, the Mexican 1000 is one of the biggest. The Mexican 1000 is run on the same hallowed Baja terrain that made the Triumph Scrambler name famous in the 1960s. Hence, this was a homecoming for the Triumph Scrambler, back to prove its capability to a new generation of riding enthusiasts. Mexican 1000 Modern Open Class Results Photo credit: John Ryan Herbert
  14. Triumph Factory rider Ernie Vigil piloting the all-new Scrambler 1200 XE, finished in an incredible 5th place at this year’s NORRA Mexican 1000 Rally. Competing in the Modern Open Class, Vigil was up against a field of dirt bikes. Riding a standard Scrambler 1200 XE, Ernie Vigil completed the five day, 1,347 mile rally in 25 hours and 39 minutes and ran entirely free of a single crash or mechanical issue with the Scrambler 1200. The sole delay occurred on Day 2 when a front BIB Mousse spectacularly failed after crossing a long, rocky stage at high speed. Vigil was swiftly recovered by communicating to the Triumph chase crew via satellite phone, who were able to identify his exact location deep inside the rally course. After a three hour delay Vigil was back out on track using the power of the Scrambler 1200 to make up lost ground. Besides minor additions such as a skid plate and softer bar grips, Ernie’s Scrambler 1200 XE was left stock and used the same suspension supplied on the standard model. Ernie Vigil – Factory Triumph rider: “We made it! I couldn’t ask for a better result and on a stock bike, it was a super rad week ripping in the desert with a bunch of dirt bikes. We had zero issues, she ran like a dream. Two of the longest days were in some really technical, rocky sections, you really have to stay focused and pick your lines without slowing down too much. But when we hit the open desert I could really let the bike eat, she was a rocket and took everything we threw at her. I’m very sad it’s all over, but I’m hoping we can get to the Baja 1000 later this year to run her in the Ironman Class. We not only proved the Scrambler 1200 XE could finish this rally, but be competitive.” ADVERTISEMENT Ernie’s Scrambler 1200 XE was left in stock condition, with only the addition of an extended sump guard, softer bar grips, desert racing seat and the fitment of a Metzeler MC 360 21” front tire and Metzeler Karoo 3 on the standard 17” rear wheel. Suspension settings were left as supplied on the standard showroom models and Vigil rode with ABS & TC functions turned off – an option already available on the XE model. The Triumph Scrambler competed in the Modern Open Class, up against a field of dirt bikes. This result demonstrates the capability of the Scrambler 1200 platform which represents a first for dual-purpose capability and modern custom style. This 1,200cc scrambler delivers a category-redefining level of performance, specification and finish, fused with Triumph’s iconic scrambler DNA and all the multi-surface capability of a genuine adventure motorcycle. The NORRA Mexican 1000 is an incredible off-road racing event that covers 1,347 miles of Mexico’s rugged Baja peninsula, with riders tackling rocks, deep sand and the unforgiving desert landscape. If you want to compete in extreme endurance races on a motorcycle, the Mexican 1000 is one of the biggest. The Mexican 1000 is run on the same hallowed Baja terrain that made the Triumph Scrambler name famous in the 1960s. Hence, this was a homecoming for the Triumph Scrambler, back to prove its capability to a new generation of riding enthusiasts. Mexican 1000 Modern Open Class Results Photo credit: John Ryan Herbert
  15. Intrunirea anuala 2019

    Bine inteles ca nu este o problema Mirela, este chiar un avantaj pentru ei
  16. Intrunirea anuala 2019

    Eu și Mihai Spanu avem camere single. Ar fi o problema dacă s-ar transforma în 2 duble la fața locului, adică în momentul cazării? MAN (Ciudin Marian) are dubla.
  17. Intrunirea anuala 2019

    Aproape ca ai dreptate, pretul este pentru o singura noapte Incepand cu doua nopti cazare iti baga bonurile de masa obligatoriu si fa atunci tu socoteala La noi 325 impartit la doi fac 162,5 lei, minus bonul de masa 55 lei de persoana, rezulta cazarea cu mic dejun inclus 107,5 lei de persoana Daca tu obtii pretul de 151 lei cu bonul de masa inclus, esti tare Danutze Am mai spus, inainte, politica lor s-a schimbat. Au scos din oferta (de doi ani) intrarea la piscina ( se plateste separat la receptie Vezi anii trecuti) si au introdus bonurile de masa incepand de la doua nopti cazare in sus. Prima data cand am fost la ei cu Bujie si cu Costel, ne-a reprosat ca noi am cerut doar cazare si nu mai accepta acest lucru. Omul era chiar suparat pe cestia asta. Si cererea noastra a fost cu masa inclusa (card valoric), masa festiva si sala de conferinte pentru 2-3 ore (cererea o gasesti pe pagina cu lista participantilor) Nu stiu ce sa spun despre masa festiva, inca nu am primit lista cu meniul. Pretul la multi li se pare cam mare 140 lei de persoana In principiu (asa a spus dl. Claudiu) meniul ar contine: - antreu, - friptura - peste - desert- plus bautura (probabil o vodca/tuica si vin in nu stiu ce cantitati) Ar trebui sa discutam despre masa festiva daca o dori toti sau nu ( partial nu se poate si meniu a la carte este excul)
  18. O aventură în adevăratul sens al cuvântului, în drumul spre ecuator, pedalând pe zăpadă, prin apeducte, pe drumuri devenite râuri, pe poteci imposibile până la Drumul Morţii din Columbia. Drum care se pare că nu-i atât de periculos cum spune legenda. [embedded content] Sursa: Freerider
  19. Intrunirea anuala 2019

    Am intrat pe saitul lor si vad ca e 151 de lei / persoana. Inmultit cu doi e 302 lei camera pe noapte nu 325. E mai rentabil sa ne rezervam separat, nu ca si grup. verificati si voi https://calimanesti-caciulata.ro/speciala-complex-cozia-2-2/
  20. Am aflat dece ne-au tinut asa de mult cu preturile Aveau contract cu casa de sanatate si asteptau semnarea contractului si cu ministerul muncii (casa de pensii) in valoare de 350 milioane lei (noi) Odata semnat ii cam doare la bascheti, sunt ocupati 99% tot anul. Acum am inteles dece nu se puteau face rezervari nici directe , nici prin agentii de turism, nimeni nu avea preturi. Asa ca au facut preturile pe care le-au dorit si cine vrea, vrea, cine nu, nu. Tarifele s-au modificat incepand cu data semnarii contractului, respectiv 16 mai si nu cu intai iunie. Oamenii sunt asigurati si nu negociaza nimic. Putem avea surpriza sa fim cazati in doua hoteluri (Oltul si Caciulata). Am spus ca nu ne deranjaza, hotelurile sunt legate (cum bine stiti) pe la mezanin sau tunelul ce merge la piscine.
  21. Intrunirea anuala 2019

    Tu ai single Doar MAN are camera dubla ?
  22. Intrunirea anuala 2019

    Daca nu arde, te-as ruga sa mai astepti macar pana luni seara, ca sa ajung in tara si sa pot lua legatura cu cei care m-au rugat sa le rezerv locuri, fiindca nu stiu sigur daca la preturile actuale vor reconfirma prezenta. Pentru mine o dubla, vineri si sambata, cu masa festiva (doar pe asta sunt sigur, pe moment!). Multumesc! P.S.- Imi cer scuze celor care m-au sunat in ultima saptamana ca nu le-am raspuns, dar tarifele de roaming sunt exagerate in Dubai (~3E/min apel primit si ~1E/min apel efectuat). Promit sa va sun cand ajung acasa!
  23. Triumph’s Electric Motorcycle Development Program

    Triumph has upped its ante in the electric motorcycle segment. According to British outlet MCN, the UK based motorcycle manufacturer has commenced a project to develop an electric motorcycle powertrain to enter the electric motorcycle market. Triumph has dubbed its electric motorcycle powertrain project the TE-1 program. Technology developed during the two-year project may be used in future Triumph motorcycles. Several partners will assist with the TE-1 project. Williams Advanced Engineering will perform the lightweight battery design and integration. Williams’ has vast experience with battery technology. That technology is used in Formula 1 race cars and in its Hyperbat Ltd. program aimed at becoming the UK’s largest independent vehicle battery manufacturer. Such a partnership could be groundbreaking for electric motorcycle development. William Advanced Engineering develops world-class battery tech. Photo credit: Williams Advanced Engineering. Triumph plans to collaborate with several other partners including electric motor and inverter experts, Integral Powertrain as well as a team of electrical specialists from the University of Warwick. Triumph’s CEO Nick Bloor had this to say: “This new collaboration represents an exciting opportunity for Triumph and its partners to be leaders in the technology that will enable the electrification of motorcycles, which is driven by customers striving to reduce their environmental impact, combined with the desire for more economical transportation, and changing legislation. Project Triumph TE-1 is one part of our electric motorcycle strategy, focused on delivering what riders want and expect from their Triumph, which is the perfect balance of handling, performance and usability.” The plan to reach out to advanced engineering facilities before leaping into an electric motorcycle production seems to be a good choice. With no previous electronic powertrain experience, Triumph will significantly benefit from its partner’s broad range of electrical expertise. Working together, the partners can develop the powertrain while Triumph provides its motorcycle building expertise. Triumph hopes that the partnership will allow them to “rapidly” do what they know best. Build motorcycles. It will be interesting to see what the results of project TE-1 will bring. Vezi sursa
  24. Triumph has upped its ante in the electric motorcycle segment. According to British outlet MCN, the UK based motorcycle manufacturer has commenced a project to develop an electric motorcycle powertrain to enter the electric motorcycle market. Triumph has dubbed its electric motorcycle powertrain project the TE-1 program. Technology developed during the two-year project may be used in future Triumph motorcycles. Several partners will assist with the TE-1 project. Williams Advanced Engineering will perform the lightweight battery design and integration. Williams’ has vast experience with battery technology. That technology is used in Formula 1 race cars and in its Hyperbat Ltd. program aimed at becoming the UK’s largest independent vehicle battery manufacturer. Such a partnership could be groundbreaking for electric motorcycle development. William Advanced Engineering develops world-class battery tech. Photo credit: Williams Advanced Engineering. Triumph plans to collaborate with several other partners including electric motor and inverter experts, Integral Powertrain as well as a team of electrical specialists from the University of Warwick. Triumph’s CEO Nick Bloor had this to say: “This new collaboration represents an exciting opportunity for Triumph and its partners to be leaders in the technology that will enable the electrification of motorcycles, which is driven by customers striving to reduce their environmental impact, combined with the desire for more economical transportation, and changing legislation. Project Triumph TE-1 is one part of our electric motorcycle strategy, focused on delivering what riders want and expect from their Triumph, which is the perfect balance of handling, performance and usability.” The plan to reach out to advanced engineering facilities before leaping into an electric motorcycle production seems to be a good choice. With no previous electronic powertrain experience, Triumph will significantly benefit from its partner’s broad range of electrical expertise. Working together, the partners can develop the powertrain while Triumph provides its motorcycle building expertise. Triumph hopes that the partnership will allow them to “rapidly” do what they know best. Build motorcycles. It will be interesting to see what the results of project TE-1 will bring. Vezi sursa
  25. Intrunirea anuala 2019

    Va rog sa faceti confirmarile pe pagina cu lista participantilor, pana cel tarziu duminica seara (19.05.2019) Luni la prima ora trimit lista cu cati suntem, cei ce intarzie isi pot face rezervari directe
  26. Avem preturi, astept confirmarile pana cel tarziu duminica seara (19.05.2019) Luni la prima ora trimit lista cu cati suntem, cei care intarzie isi pot face rezervari singuri
  1. Încarcă mai multă activitate
×