Mergi la conţinut
  • https://www.AUTOdoc24.RO

Activitate

Fluxul se actualizează automat     

  1. Ultima Oră
  2. Astăzi
  3. Intrunirea anuala 2019

    M-am simtit vizat fiindca, pe langa optiunea mea concreta de a ma caza la complex indiferent de cost, am avansat si pentru cativa colegi de-ai mei, din zona, dorinta pentru a ocupa cateva camere...dar cand baietii au auzit pretul, au renuntat chiar sa mai participe la eveniment. Ori interesul nostru este ca sa ne intalnim cat mai multi, sa ne revedem si sa sarbatorim evenimentul impreuna. Si...n-as putea sa stau separat de ai mei, atata timp cat ma stiu cu ei de-o viata si am impartit bune si rele. Obrzaul lui Silviu stiu ca este acum patat, dar n-ar trebui sa puna nimic la suflet atata timp cat oile cu sorici sunt administratorii complexului care incearca fel de fel de tertipuri pentru a ne stoarce de bani si de a ne obliga (intr-un fel aparte, fara sula in coaste!) sa le devenim clienti indiferent de conditiile puse de ei si indiferent de costuri. Si, ca sa extrapolez nitel, eu am de platit pentru perioada 28.06 - 05.07.2019 suma de 393 E (aprox. 1890 lei), reprezentand cazare camera dubla in hotel de 3*, mic dejun bufet suedez si taxe, TVA si tot ce mai tine de locul respectiv - parcare, Wi-Fi, piscina, folosirea unei bucatarii utilate...etc) in Thassos, fara avans si garantii. Asta inseamna cam 240 lei pe zi...fara nimic impus! Si n-am ales cea mai ieftina oferta a momentului! Asadar...nu credeti ca poate ar trebui (asa cum am zis-o si eu, si Toni...si altii) sa schimam locul si zona? Intreb, nu dau cu paru'...pentru viitor, pentru prieteni...
  4. Intrunirea anuala 2019

    Ivane, de ce te simti vizat? Din cate imi amintesc eu tu ai votat pentru alta locatie de la bun inceput. Eu m-am referit la cei care au sustinut foarte vehement Calimanestiul (nu e cazul tau), pentru ca acum sa isi bage picioarele in stradaniile unui om si sa il lase balta. Evident hotelierii de la Calimanesti sunt niste idioti nesimtiti, dar asta nu inseamna ca asta e un motiv sa ne abandonam colegii.
  5. Intrunirea anuala 2019

    Nu boșorogul, nu am dat nici un avans. Eu si Vali pregătisem din proprie inițiativa "un avans", respectiv câtva dintre noi doream sa plătim in avans costul integral. Asta ar fi putut fi considerat avans pentru toată lista. Tratamentul primit este de toată jena. Oamenii s-au văzut cu sacii in căruță si... Nu asta este problema, ci doar batul prin gard si degetele tari pe butoane. Dupa cum ai văzut sunt multi care doar cârcotesc. Daca ar fi dorit sa faca ceva constructiv ar fi ajutat si ei cu ceva variante. Dar cel mai bine chibițezi de pe margine. Întotdeauna au alte idei/propuneri dar nu se implica cu nimic. Cel mai usor este sa dai 25 la fund de pe margine si mai ales din butoane. Cate discutii aiurea au fost si nici măcar nu au venit la întrunire sau au renunțat in ultima clipa. Consider ca cei care nu sunt interesați de aceste întruniri sa se abțină de la comentarii, sau sa vina in timp util cu propuneri sau variante. In concluzie "sa pună osul la treaba" pentru binele clubului. Respect decizia tuturor indiferent care a fost ea si înțeleg mai bine decât toti ce înseamnă economia Constat ca dezbinarea funcționează mai bine decât dorința de bine (sau poate tocmai asta se dorește) Deci pentru a înțelege toată lume nu am plătit nici un ban, am avansat doar obrazul si cuvântul meu si asta ustura mai tare decât partea materială. Sa o lăsam asa si sa ne vedem cu bine. Am trimis lista cu participanții si sa vedem daca mai primim sala de conferința in costul celor 15 camere sau vor alți bani. In cazul asta sa se ocupe cârcotașii de organizarea ședinței La buna vedere si asfalt uscat tuturor pe doua, trei sau patru roti
  6. Am trecut prin multe alături de Panzer-ul meu de încredere – BMW F 800 GS. Peste 35.000 de kilometri în trei ani și jumătate, un rally-raid, plus tot felul de alte aventuri. Care sunt concluziile după cel mai complet test posibil? foto: Adrian Cobzașu, Claudiu Ionescu Multe dintre motocicletele pe care le testăm pleacă de la noi înainte ca să fi apucat să le încercăm în absolut toate felurile posibile. Și acesta e un lucru bun, în anumite privințe. De exemplu, nu aș vrea să fac un crash-test cu o motocicletă împrumutată, fie ea și asigurată complet (deși am făcut asta involuntar de vreo două ori). Pe de altă parte, de multe ori îmi pare rău când returnez o motocicletă unui importator sau dealer fără să fi apucat să fac cu ea un anume lucru pe care mi l-aș fi dorit (fie un drum mai lung sau o tură pe circuit), de obicei din lipsă de timp. Ei bine, nu se poate spune asta despre propriul meu BMW F 800 GS, pe care l-am cumpărat la finalul lui 2015 de la BMW Motorrad România, prin intermediul dealerului Automobile Bavaria. Fusese o motocicletă de test în 2014 și avea cam 8.000 de kilometri la bord. Fiind motocicleta mea, nu a trebuit s-o dau nimănui înapoi. În plus, pentru că lucrez în acest minunat domeniu din mai multe ipostaze (jurnalist moto și instructor la Rider Academy), fac multe drumuri pe două roți, în toate condițiile imaginabile. Apoi, pentru că am obsesia de a-mi împinge mereu limitele mai departe și de a încerca lucruri noi pe două roți, am inventat și câteva situații noi și interesante pentru o motocicletă enduro-touring destul de „normală”. Astfel, în 2016 am terminat un rally-raid deloc ușor (Serres Rally) în șaua Panzerului meu. De fapt, de atunci mi-a și venit ideea poreclei Panzer, pentru că felul în care a rezistat la solicitări pentru care este clar că nu a fost făcut m-a uimit. Și tot atunci m-am atașat definitiv de motocicletă. Până atunci eram mulțumit de ea, nu încape vorbă, dar nu încântat. Asta și pentru că mă gândeam mereu la fratele mai mare, R 1200 GS, pe care mi l-aș fi dorit, de fapt. Dar la Serres Rally un R 1200 GS nu ar fi terminat nici măcar prima zi, darămite tot raliul (decât, eventual, dacă era pilotat de vreun Chris Birch). Al meu F 800 GS a rezistat eroic la o mulțime de trânte, plus teren extrem de dificil, urcări interminabile cu ambreiajul patinat, zile întregi de mers la temperaturi ridicate, prin praf, noroaie, pietre și râuri. Singura problemă a fost apa care a țâșnit din vasul de expansiune în penultima zi, după o urcare interminabilă pe noroi, la viteză mică, cu motorul turat. Am stat cinci minute să se răcească, apoi am pornit din nou. Nu s-a mai întâmplat. De-a lungul raliului, nu am avut nevoie de operații complexe de întreținere sau de reparații. Atunci când adversarii mei cu motociclete de enduro desfăceau la ele de zor, eu doar curățam, întindeam și ungeam lanțul, curățam filtrul de aer și cam atât. Am făcut un schimb de ulei la jumătatea raliului și am schimbat un pneu spate tot atunci. În rest, doar forjă pe potecile din munții Greciei. Am mers și pe circuit, făcând câteva intrări pe AMCKart în acum doi ani. Deși roata de 21 de inci de pe față nu este ideală pentru forțat ritmul pe viraje, odată ce te obișnuiești cu senzațiile destul de vagi pe care le transmite trenul față la înclinări mari, reușești să menții un ritm foarte bun. Acolo, pe pistă, am atins pentru prima dată scărițele pe asfalt, căci trebuie spus că libertatea de înclinare a acestui GS, fiind o motocicletă înaltă și îngustă, e absolut impresionantă. Ce aș îmbunătăți? În primul rând, pentru drumuri lungi aș vrea un parbriz mai mare (e în plan), o șa mai confortabilă (am șaua Comfort împrumutată de ceva vreme, o voi recupera) și ceva mai puține vibrații. La drum întins, cu viteze susținute, Panzerul nu-ți oferă un confort demn de un tourer, așa cum o fac frații mai mari cu motor boxer. Apoi, pentru folosire intensivă, ar trebui suspensii pe măsură. Acestea sunt cam moi și nu amortizează cine știe ce. Sunt OK pentru plimbat, dar nu pentru mers tare pe asfalt sau în off-road. Aș vrea și ceva mai mult cuplu din partea motorului. Acesta trage foarte bine pentru off-road, păstrând o motricitate excelentă, dar la ieșirea din viraje de viteză medie, câteodată trebuie să accelerez la maximum ca să am parte de forța de care am nevoie. Noul BMW F 850 GS bifează foarte multe dintre aceste căsuțe (mai mult cuplu, mai puține vibrații, suspensii de calitate mai bună, senzație mai bună pe roata față pe viraje și în off), dar prețul acestuia se apropie destul de mult de R 1250 GS și complexitatea semnificativ mai mare decât a motocicletei mele parcă mă descurajează. O mare parte a farmecului lui F 800 GS este simplitatea și aerul de vehicul indestructibil (aspect testat intens de mine până acum). Din punctul de vedere al fiabilității, nu am de ce să mă plâng. Am avut la un moment dat o pană de cauciuc, în 2017 era să rămân în drum pentru că mi se slăbise o bornă de la baterie și motocicleta avea momente când nu voia să pornească (dar mi-am dat seama repede despre ce era vorba și am remediat problema) și în iarna 2017-2018 am constatat că nu funcționează încălzirea în ghidonul drept, problemă remediată rapid la Mototehnica. Asta în aproape 43.000 de kilometri parcurși în toate condițiile imaginabile, de la -10 la +40°C, două ierni petrecute sub zăpadă și prin oraș (când nu era zăpadă), un rally-raid, forjă pe viraje și utilizare ocazională ca stunt-bike. Panzer über alles! Multiple îmbunătățiri Nu m-am abținut și am adăugat diverse piese și accesorii pe GS-ul de 800, pentru a-l personaliza și pentru a-mi satisface mie câteva fetișuri mai vechi. Astfel, avem: Crash-bar SW Motech Cumpărat de la Mototehnica (actualmente Moto Hub) în 2016, înainte de Serres Rally. Util, solid, deloc scump. Și-a îndeplinit misiunea cu succes în cele peste 10 trânte pe care le-am luat în raliu. Pe asfalt am reușit să nu cad până acum, dar au avut grijă vreo doi prieteni să mă „rezolve”. Crash-bar-ul e în continuare la locul lui, julit pe toate părțile. Verdict: excelent. Scut metalic motor Scopul pozelor în wheelie este, de fapt, de a arăta minunatul scut metalic. Scutul metalic este din catalogul de accesorii originale BMW și s-a dovedit foarte util în off-road. Am dat cu „burta” de pământ de câteva ori și, de multe ori, am luat pietre zburătoare în partea de jos a motocicletei, dar scutul a protejat excelent motorul. Verdict: excelent. Apărători de mâini Tot originale BMW, au rezistat foarte bine, deși au cicatricile specifice unei vieți grele. Am luat o mulțime de trânte, nu s-au deformat, nu s-au rupt și au protejat manetele de frână și de ambreiaj, care nu mi s-au rupt niciodată. Am avut la un moment dat o problemă cu un șurub de prindere al părții de plastic, care s-a desfăcut singur din cauza vibrațiilor. Verdict: foarte bun. Tobă sport Akrapovic Toba Akrapovic din catalogul BMW a ajuns la mine mai degrabă printr-un concurs de împrejurări, cu contribuția semnificativă a prietenilor de la Mototehnica. Asta pentru că, oricât de mult mi-ar plăcea tobele Akrapovic, nu aș da 600 de euro pe o tobă, din principiu. Toba sună frumos, dar nu deranjant, nici pentru mine, nici pentru lumea din jur. Arată bine și e mai ușoară decât cea originală. Verdict: melodios. Filtru de aer sport Cumpărat de la Mototehnica și montat la ei în service, înainte de Serres Rally. Teoretic lasă mai mult aer să intre în motor, dar nu pot spune că am simțit o diferență semnificativă (prima dată când l-am montat aveam toba stock și la fel și electronica). Verdict: Greu de spus. Wunderlich Performance Controller Cutiuța electronică de la Wunderlich are scopul de a îmbunătăți livrarea puterii și a cuplului motorului cu doi cilindri. În combinație cu toba și filtrul sport, pot spune că răspunsul la accelerare este acum mai prompt și mai precis, iar cuplul la turații medii și înalte s-a îmbunătățit. Modulul Performance Controller este ușor de reglat și costă 249 de euro. Verdict: pentru perfecționiști. Ram Mounts X-Grip Tot de la Mototehnica am cumpărat și prinderea pentru telefon X-Grip. Foarte utilă și ușor de folosit, dar trebuie să nu uiți să scoți telefonul de acolo dacă începe să picure. Și, dacă nu ai grijă să pui telefonul bine în suport, poți să-l pierzi, cum mi s-a întâmplat mie, pe Valea Oltului, la 120 km/h. Verdict: Util. Topcase BMW Vario Mai rezistent decât pare, topcase-ul Vario și-a dovedit utilitatea în repetate rânduri. Mărimea este ajustabilă, prin intermediul unui levier din interior. Dar nu văd sensul de a-l micșora, pentru că diferența nu este foarte mare. De asemenea, topcase-ul este încăpător, dar fix suficient de mic cât să nu poți închide o cască în el. Verdict: Foarte bun. Arcuri progresive Hyperpro Au costat 600 de lei, dar nu mi-a părut rău niciun moment de această cheltuială. În combinație cu ulei de furcă ceva mai gros, fac suspensia față ceva mai fermă, mai ales în situații extreme (denivelări mari în off-road, frânări foarte puternice pe asfalt). De asemenea, parcă feelingul pe roata față este îmbunătățit la intrarea pe frâne în viraj. Verdict: recomandabil, dacă vrei să pilotezi dinamic. Sursa
  7. Întâlnire cu Superman în Izmene

    [unable to retrieve full-text content]Ies liniștit, la ceas de seară, cu niște treabă prin oraș. Cu scuterul, căci motorul îl țin pentru altele. Trafic lejer, oprit la semafor, ce bine că se mai poate respira-n oraș. Și-atunci apare Zeul Tunetului. Călare pe-o Ninja de […] Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  8. Intrunirea anuala 2019

    Mda, ma simt vizat...si nu prea imi place sa dau explicatii ce fac si cum/cui dau banii mei...la fel cum nu prea-mi place sa ma justific pentru hotararea luata, mai ales cand suntem tratati tipic romaneste, adica sub forma unui sistem de japca vopsita! Dar, in cazul de fata, voi comenta putin aspectul! Silviu nu cred ca a dat vreun avans, caz in care in locul lui as renunta instant la oferta proprietarilor si m-as reorienta. Poate a dat un avans, dar garantez ca nu exista un contract, caz in care avansul l-as folosi pentru plata camerelor deja ocupate sau masa festiva (bani recuperabili)...si-n rest, vezi punctul anterior! Astfel de practici nu trebuie alimentate, fiindca suntem luati drept prostuti! Am patit candva, la Sacelu, ca sa fiu pus in fata unei situatii similare, adica...cu 5 minute inainte de masa festiva sa mi se puna in fata un alt pret fata de cel discutat (ce-i drept, fructele, prajiturile, racoritoarele, bautura din belsug si pretul final fiind acceptate de participanti, chiar daca mie nu mi-a picat prea bine gestul)...dar niciodata la astfel de intruniri nu am solicitat avans participantilor, am avut mereu un contract semnat cu responsabilii locurilor de cazare si servire a mesei si am evitat jepcarii si patronii care doreau imbogatirea instanta! Aici, in cazul de fata, nu este vorba de imbogatire...dar faptul ca ne-au tinut la mantinela cu tarifele pana le-a venit apa la moara, faptul ca ne conditioneaza cu masa, cazare... m-a facut sa iau decizia de a-mi urma colegii care au renuntat (pur financiar, fiindca nu-i asa simplu sa arunci niste bani, pe care nu-i ai...sau mai bine, ii poti cheltui pe benzina si plimbare) la cazarea in complex. Daca Silviu a dat vreun avans pentru mine si solicitarea mea anterioara, promit sa-i returnez si ultimul leut! Si...n-am nici macar o urma de rusine, doar dispret pentru cum suntem tratati si o jena fata de Silviu, pentru situatia creata. Dar...pariez ca o vom depasi si ne va fi invatatura de minte!
  9. Ieri
  10. ACS Lion Racing Team Sebis organizeaza in aceasta sambata concursul Iron Crosscountry, cea de a II-a etapa de Endurocross Extrem din Campionatul National. Etapa va fi organizata in localitatea Secas pe 25 mai 2019. Vor concura clasele: A, Veterani, B, C si Fete; QUAD-A și C; ATV-A și C. Secretariatul competitiei este in Secas, comuna Brazii, judetul Arad. PROGRAM DE DESFASURARE - 25-May-19 Înscrieri la secretariatul concursului: ora 07.30-12.00 Antrenamente libere 10:00-12:00 Deschiderea oficiala: ora 12.15 Briefing cu sportivii: ora 12.20 – concurentii se vor prezenta in echipament de concurs START: ora 12.30 – Clasa Moto START: ora 15.30 – Clasa ATV A+C + Quad A + C Festivitatea de premiere – ora 18,30 Programul si Regulamentul Particular al CNIR Endurocross Et.II sunt disponibile aici. Pagina de Facebook a evenimentului este aici. Vă așteptăm!
  11. ACS Lion Racing Team Sebis organizeaza in aceasta sambata concursul Iron Crosscountry, cea de a II-a etapa de Endurocross Extrem din Campionatul National. Etapa va fi organizata in localitatea Secas pe 25 mai 2019. Vor concura clasele: A, Veterani, B, C si Fete; QUAD-A și C; ATV-A și C. Secretariatul competitiei este in Secas, comuna Brazii, judetul Arad. PROGRAM DE DESFASURARE - 25-May-19 Înscrieri la secretariatul concursului: ora 07.30-12.00 Antrenamente libere 10:00-12:00 Deschiderea oficiala: ora 12.15 Briefing cu sportivii: ora 12.20 – concurentii se vor prezenta in echipament de concurs START: ora 12.30 – Clasa Moto START: ora 15.30 – Clasa ATV A+C + Quad A + C Festivitatea de premiere – ora 18,30 Programul si Regulamentul Particular al CNIR Endurocross Et.II sunt disponibile aici. Pagina de Facebook a evenimentului este aici. Vă așteptăm!
  12. Tyler McCaul este unul din riderii care îşi construiesc singuri mare parte din traseul pe care se dau. Într-o vreme când majoritatea riderilor închiriază utilaje şi plătesc oameni care construiesc trasee pe care să se dea, Tyler McCaul se mândreşte cu munca pe care o face. [embedded content] Sursa: Freerider
  13. Deja ii masor cotele cadrului si al furcii, ma bate un gand cu un monocilindru de 650cmc. Embleme rezervorului, curatate la tabla: Tratate cu Feruginol: Stropite in filler: Proprietarul le va duce la vopsire cu aerograf, abia astept sa vad ce iese.
  14. Intrunirea anuala 2019

    Urâtă treabă! Unii au votat ca și locație Călimănești (prin Călimănești înțelegând Complexul Balnear Cozia unde am fost in ultimii ani) iar acum își fac rezervări prin alte părți... Alții au fost foarte vehemenți (s-au dat cu curul de pământ la figurat) că locația nu trebuie schimbată, că așa a fost votată acu' o mie de ani și nu trebuie schimbată în veci... iar ei au fost primii care și-au făcut rezervare în altă parte, ba chiar în altă localitate... Oare de ce atâta încrâncenare, dezbinare, lipsă de respect față de strădania colegilor care s-au luptat cu nepăsarea si nesimțirea hotelierilor etc??? Pentru o economie de 70 - 100 lei? Oare doar atât valorează prietenia, colegialitatea si respectul dintre noi???? Rușine să le fie tuturor celor care au votat sau susținut această locație și acum dau bir cu fugiții. Bunătatea, altruismul și încrederea lui Silviu pentru că nu v-a cerut bani de avans, voi o răsplătiți prin trădare... probabil vă veți îmbogăți din economia de doi bani pe care credeți că o faceți. Veți rămâne cu doi bani in buzunar dar veți fi mai săraci cu cel puțin un prieten... Să nu spuneți că la momentul votului locației nu ați știut prețurile, pentru că nimeni nu le-a știut și era evident că vor fi mai mari și dacă ați votat Călimănești înseamnă că v-ați asumat eventualitatea unor prețuri mai mari, nu? RUȘINE!!!! Eu așa văd lucrurile.
  15. Intrunirea anuala 2019

    Ce usor este din butoane. Cel mai bine astepti, sa se zbata altii si sa comentezi din spatele monitorului Daca doreati cautati si voi alternative, acum este tardiv si comentariile de prisos Sa ne vedem cu bine
  16. Intrunirea anuala 2019

    De obicei cel care isi aduce prietenii cu el va dori sa stea impreuna cu ei. Daca cel care a rezervat pt un grup se muta e clar ca si grupul adus de el se muta. Asta e dezavantajul de a nu stii preturile din timp pt a se putea discuta si lua o decizie. Trebuia sa avem o locatie de rezerva.Ar trebui sa le dam MU1E la managerii de la Cozia si sa stam toti unde gaseste Ivan.
  17. Intrunirea anuala 2019

    .......deci sa nu pun cortul.... vreau "#sieu" pentru mine si inca unu' din Ardeal (o camera dubla), asta in ideea de a sta gramada cei ce nu vor cazarea cu stelele alea de general....daca nu, se va putea face ceva la fata locului. @ytu60 "Credeam ca se doreste sa stam toti intr-un loc, unde sa avem si sedinta Ma intreb, daca suntem dispersati se va mai tine??" ...... din ce imi aduc aminte nici la Tismana, nici la Sighisoara nu s-a stat intr-o singura locatie si a iesit bine (super la Tismana, bine la Sighisoara)
  18. Intrunirea anuala 2019

    Ivan ma iei si pe mine in calcul o dubla doua nopti. Multumesc. P.S. Daca e nevoie de avans dai un semn.
  19. Clubul Motorsport Race Management Bucuresti organizeaza in acest sfarsit de saptamana etapele V si VI din Campionatul National de Viteza pe circuit si Campionatul European BMU Road Racing. Concursul va avea loc pe circuitul MotorPark din Adâncata între 24 si 26 mai 2019. Vor concura clasele: SuperBike, Supersport, Debutanti 600, Debutanti 1000, Gold 600, Gold 1000, Hobby 600, Hobby 1000, Oldtimer, Moto3, Juniori 1, SP125, 85cc si SSP300. Clasa SP125 puncteaza doar în Campionatul European BMU. Vineri, 24 mai 2019, este ziua dedicata antrenamentelor libere, inscrierilor si verificarilor tehnice. Clasele motocicletelor de 600 si 1000 cc va avea câte trei intrări pe circuit a câte 20 de minute începând cu ora 10:00. Sâmbătă, 25 mai 2019, antrenamentele cronometrate încep la ora 08:30. Prima cursă a zilei este programată la ora 14:40 (Clasa Juniori 1 & 85cc), iar ultima este la ora 19:00 (Oldtimer). Clasa Superbike are startul la ora 17:40. Festivitatea de Premiere începe la ora 19:40. Duminică, 26 mai 2019, Warm-up-urile sunt programate să înceapă la ora 08:30. Cursa clasei Debutanți 600 cc începe la ora 12:20, iar cea a clasei Supersport la ora 14:00. Festivitatea de Premiere pentru toate clasele incepe la ora 17:00. Programul complet al CNIR Viteza et. V-VI este disponibil aici. Regulamentul Particular al CNIR Viteza et. V-VI este disponibil aici. Clasamentul General Național după 4 etape este disponibil aici. Regulamentul Particular al CE BMU Road Racing et. V-VI sunt disponibile aici. Fotografii de la primele două etape din acest an sunt disponibile aici și aici. Vă așteptăm!
  20. Clubul Motorsport Race Management Bucuresti organizeaza in acest sfarsit de saptamana etapele V si VI din Campionatul National de Viteza pe circuit si Campionatul European BMU Road Racing. Concursul va avea loc pe circuitul MotorPark din Adâncata între 24 si 26 mai 2019. Vor concura clasele: SuperBike, Supersport, Debutanti 600, Debutanti 1000, Gold 600, Gold 1000, Hobby 600, Hobby 1000, Oldtimer, Moto3, Juniori 1, SP125, 85cc si SSP300. Clasa SP125 puncteaza doar în Campionatul European BMU. Vineri, 24 mai 2019, este ziua dedicata antrenamentelor libere, inscrierilor si verificarilor tehnice. Clasele motocicletelor de 600 si 1000 cc va avea câte trei intrări pe circuit a câte 20 de minute începând cu ora 10:00. Sâmbătă, 25 mai 2019, antrenamentele cronometrate încep la ora 08:30. Prima cursă a zilei este programată la ora 14:30 (Clasa Juniori 1 & 85cc), iar ultima este la ora 19:00 (Oldtimer). Clasa Superbike are startul la ora 17:30. Festivitatea de Premiere începe la ora 19:20. Duminică, 26 mai 2019, Warm-up-urile sunt programate să înceapă la ora 08:30. Cursa clasei Debutanți 600 cc începe la ora 12:20, iar cea a clasei Supersport la ora 13:55. Festivitatea de Premiere pentru toate clasele incepe la ora 16:45. Regulamentul Particular si Programul complet al CNIR Viteza et. V-VI sunt disponibile aici. Regulamentul Particular al CE BMU Road Racing et. V-VI sunt disponibile aici. Fotografii de la primele două etape din acest an sunt disponibile aici și aici. Vă așteptăm!
  21. Intrunirea anuala 2019

    Credeam ca se doreste sa stam toti intr-un loc, unde sa avem si sedinta Ma intreb, daca suntem dispersati se va mai tine?? Daca tot faceti sapaturi, dece nu cautati un loc in care sa incapa toata lumea din lista ramasa? Am in lista persoane care au rezervat si pentru alti colegi, dupa care si-au schimbat locatia. Ce sa inteleg? Dumnealor se muta si cei pentru care au rezervat raman in complexul Cozia Calimanesti? Invatatura de minte, avans fiecare pentru rezervare personala si cine se carmeste, sa se descurce singurel cu hotelul. Nu sa lase pe seama altora.
  22. Europe Motorcycle Industry Sees 20% Growth In Q1

    Is the generally worldwide motorcycle sales slump ending? If Europe Q1 motorcycle sales are any indicator, the answer may be yes. According to Business Matters Magazine, the European motorcycle industry saw nearly 20% growth in Q1, 2019. They point this out against a backdrop of the European economy. The outlet says that as a whole, Europe experienced some tough times in Q4, 2018 and think it is likely to continue for a while. According to MotorcyclesData.com, the manufacturing sector and unwinding inventories weighed on Europe’s domestic economy. Reversing a trend, motorcycles had more sales increases than scooters. Photo credit: Honda In contrast to Europe’s economic uncertainty, the motorcycle market seems to be doing well at the moment. Using sales data collected through ministers of transportation of 37 European countries, early 2019 was very positive with growth well above expectations. January saw sales at 82,976 units, up 9.7% year over year. But February saw the best year over year sales in a decade. European manufacturers sold 103,115 units during this timeframe. Rounding out Q1 in March were sales of 176,296 up 17.8% year over year. This seemingly confirmed that the previous month’s sales as not being a fluke. Ultimately, year over year Q1 sales figures were 362,387 up 19.3%. Electric motorcycles made significant headway. Photo credit: Zero Motorcycles Europe motorcycle market future Business Matters thinks that the European motorcycle sector will not experience a slow death. They think that the industry is on the verge of a fast rebirth. While two-wheeled transportation has been growing in Europe, increases such as those seen in Q1 2019 are startling. While scooters had been driving the growth, it now seems that motorcycles and electric motorcycles are making headway. The electric motorcycle segment saw the most growth of any segment at 42.3%. This is only a quarter worth of data, but it will be interesting to see if this trend continues for the remainder of 2019. Taken with 2018’s upward trend Q1 may be signs of better things to come for the European motorcycle market. Vezi sursa
  23. Is the generally worldwide motorcycle sales slump ending? If Europe Q1 motorcycle sales are any indicator, the answer may be yes. According to Business Matters Magazine, the European motorcycle industry saw nearly 20% growth in Q1, 2019. They point this out against a backdrop of the European economy. The outlet says that as a whole, Europe experienced some tough times in Q4, 2018 and think it is likely to continue for a while. According to MotorcyclesData.com, the manufacturing sector and unwinding inventories weighed on Europe’s domestic economy. Reversing a trend, motorcycles had more sales increases than scooters. Photo credit: Honda In contrast to Europe’s economic uncertainty, the motorcycle market seems to be doing well at the moment. Using sales data collected through ministers of transportation of 37 European countries, early 2019 was very positive with growth well above expectations. January saw sales at 82,976 units, up 9.7% year over year. But February saw the best year over year sales in a decade. European manufacturers sold 103,115 units during this timeframe. Rounding out Q1 in March were sales of 176,296 up 17.8% year over year. This seemingly confirmed that the previous month’s sales as not being a fluke. Ultimately, year over year Q1 sales figures were 362,387 up 19.3%. Electric motorcycles made significant headway. Photo credit: Zero Motorcycles Europe motorcycle market future Business Matters thinks that the European motorcycle sector will not experience a slow death. They think that the industry is on the verge of a fast rebirth. While two-wheeled transportation has been growing in Europe, increases such as those seen in Q1 2019 are startling. While scooters had been driving the growth, it now seems that motorcycles and electric motorcycles are making headway. The electric motorcycle segment saw the most growth of any segment at 42.3%. This is only a quarter worth of data, but it will be interesting to see if this trend continues for the remainder of 2019. Taken with 2018’s upward trend Q1 may be signs of better things to come for the European motorcycle market. Vezi sursa
  24. La sfarsitul saptamanii trecute a avut loc la Heniu prima etapa din Campionatul Regional de Hard Enduro al Zonei de Nord Vest. Concursul a fost organizata de clubul Master Bike Cluj și a avut loc la Prundu Bargaului intre 17 si 18 mai 2019. Au concurat clasele: A, B, C, Veterani si Fete. Au participat peste 200 de sportivi, o etapă aproape integral românească, doar doi sportivi venind din străinătate. Traseul a fost apreciat în mod deosebit de sportivi, din acest punct de vedere organizarea fiind una deosebită. Jozsa Norbert Levente de la Master Bike Cluj este câștigătorul acestei ediții la clasa PRO. Clasa B (Expert), a fost câștigată de Ciprina Codruț Furtună de la Go Racing București. Cel mai bun de la clasa Hobby este Lorincz Alpar de la Master Bike Cluj. De la Clubul Jitsu Zarnesti se impune la clasa Veterani Nicolae Daniel. Averiței Ruxandra Ioana de la Dirt Bike Riders Baia Mare a fost cea mai bună fată. Rezultatele complete ale CR H.E.(N.V.) Enduro Heniu – 17-18.05.2019 sunt disponibile aici.
  25. La sfarsitul saptamanii trecute a avut loc la Heniu prima etapa din Campionatul Regional de Hard Enduro al Zonei de Nord Vest. Concursul a fost organizata de clubul Master Bike Cluj și a avut loc la Prundu Bargaului intre 17 si 18 mai 2019. Au concurat clasele: A, B, C, Veterani si Fete. Au participat peste 200 de sportivi, o etapă aproape integral românească, doar doi sportivi venind din străinătate. Traseul a fost apreciat în mod deosebit de sportivi, din acest punct de vedere organizarea fiind una deosebită. Jozsa Norbert Levente de la Master Bike Cluj este câștigătorul acestei ediții la clasa PRO. Clasa B (Expert), a fost câștigată de Ciprina Codruț Furtună de la Go Racing București. Cel mai bun de la clasa Hobby este Lorincz Alpar de la Master Bike Cluj. De la Clubul Jitsu Zarnesti se impune la clasa Veterani Nicolae Daniel. Averiței Ruxandra Ioana de la Dirt Bike Riders Baia Mare a fost cea mai bună fată. Rezultatele complete ale CR H.E.(N.V.) Enduro Heniu – 17-18.05.2019 sunt disponibile aici.
  26. Intrunirea anuala 2019

    Am notat...poate trag o fuga pana acolo si rezerv, oricum, nu stam noi in cort! Sunt destule variante!
  27. Intrunirea anuala 2019

    Daca rezervi ceva anticipat sa ma iei si pe mine in calcul cu o camera dubla ca ar fi frumos sa stam impreuna cei care nu vrem la Cozia.Cred ca si Silvia si Dantudor s-ar combina cu noi . Poate si Nicon .Merci
  28. O bicicletă de succes cu ghidon dropbar în ultima vreme înseamnă tot mai mult una care e gata să atace cât mai multe tipuri de teren. Noua Santa Cruz Stigmata face exact acest lucru! Bicicleta ce era până acum modelul de ciclocros al producătorului este acum mai greu de clasificat, însă cu siguranță înclină mult mai mult spre gravel decât spre cross pur, însă totuși nu și-a pierdut de tot rădăcinile de CX. Este în continuare un model bun de ciclocros. Noul cadru are straturi de carbon mai rezistente, multe forme fiind împrumuate de la modelul MTB hardtail Highball. Au fost împrumutate câteva trucuri de construcție și de la bicicleta lui Danny MacAskill, pentru a face ca noul cadru să nu cedeze sub presiunea unei curse dure de CX. Headtube-ul e foarte masiv pentru a oferi o direcție precisă. Tija de șa de 27.2 și seatstay-urile coborâte ajută la confort peste micile obstacole din iarbă și rădăcini. Un monobloc de dimensiuni generoase ajută ca transferul de putere spre roata din spate să fie foarte eficient, garda la sol fiind destul de bună. Toate cablurile sunt rutate intern iar cadrul nu are nicăieri unghiuri ascuțite în care să se prindă ușor noroiul sau zăpada. Restul bicicletei pare concepută pentru gravel. Ideea de gravel bike e dată și de compatibilitatea cu două foi. Azi aproape nicio bicicletă serioasă de ciclocros nu mai vine cu schimbător față, dar Stigmata oferă posibilitatea de a folosi transmisii 2x cu deraior față clamp-on. Modelul de top e echipat cu SRAM Red eTAP AXS 2×12, următoarea versiune fiind cea din imagini cu Ultegra 2×11 mecanic. Vor exista evident și opțiuni 1x pentru cei interesați. Alte elemente tipice de gravel sunt prinderile discrete de aripi de pe dropout-uri, din spatele furcii și din zona din spate a monoblocului. Axul de 12 mm de la ambele roți rigidizează bicicleta iar frânele cu etriere flat mount o opresc în siguranță. Spațiul pentru anvelope este la nivel cu bicicletele gravel moderne, cu o limită de 700×45 sau 650bx2.1 deși pe piață există deja biciclete cu spațiu mai mare. Datele acestea ne arată că bicicleta e destinată celor mai sportivi și nu neapărat celor ce caută aventuri de anduranță. Cadrul are prinderi pentru trei bidoane – două în triunghiul principal și unul sub downtube. Toate sunt poziționate jos, lăsând loc pentru o geantă de cadru lângă ele. Nu există însă puncte fixe pentru nicio geantă prinsă direct de cadru. Restul componentelor provin din colecția gravel de la Easton, inclusiv ghidonul răsucit spre exterior. Pentru CX s-ar putea să fie un pic prea lat, dar pentru gravel și drumuri dificile e unul dintre cele mai bune. Pipa are un unghi de 0 grade ce oferă o poziție mai ridicată, bună pentru turele lungi de gravel. Bicicleta e disponibilă în culorile Galben Muștar și Verde Olive, ultima având și un logo interesant ce lasă să se vadă fibrele de carbon. Geometria e cea din tabelul de mai jos. Din punctul de vedere al geometriei bicicleta e mai mult spre gravel decât spre ciclocros. Dacă distanța dintre roți e asemănătoare cu cea a altor modele populare de ciclocros, partea din față e orientată spre stabilitate în detrimentul manevrabilității. Unghiul furcii e un pic mai mic iar rack-ul un pic mai scurt pentru a crește capacitățile de parcurgere pe trail. Rezultatul e o bicicletă mai stabilă la viteză, excelent pentru mersul cu viteză pe drumuri neasfaltate. Prețurile și echipările sunt disponibile pe pagina producătorului. Bicicletele vor avea opțiunea de upgrade la noile roți Reserve din carbon de 700c sau 650b recent lansate pe piață. Există și o versiune feminină numită Juliana Quincy. La fel ca alte conversii Santa Cruz – Juliana, și aceasta are același cadru dar diferă culorile și componentele adaptate anatomiei feminine. A fost adăugată și o mărime mai mică. Stigmata e disponibilă în mărimi între 52 și 60 în timp ce Quincy primește și o versiune 49. Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului. Informații și imagini de pe bikerumor.com Sursa: Freerider
  1. Încarcă mai multă activitate
×