Mergi la conţinut
  • https://www.AUTOdoc24.RO

Activitate

Fluxul se actualizează automat     

  1. Ieri
  2. Cele două noi modele Scrambler 1100 PRO lansate la sfârșitul lunii ianuarie au fost prezentate în premieră la ArtCenter College of Design din Pasadena. Apariția noilor modele Scrambler 1100 PRO și 1100 Sport PRO a fost anunțată pe 27 ianuarie, cele două noi versiuni ale cunoscutului Scarmbler 1100 având mai multe elemente componente modificate față de versiunea originală. Eșapament nou, șa modificată, aripa față mai scurtă, suport de număr coborât și grafică nouă sunt prezente pe 1100 PRO, completate de un ghidon mai îngust, oglinzi stil Café Racer și amortizoare Öhlins instalate pe 1100 Sport PRO. Prin modificările implementate, cele două modele lărgesc familia Scrambler, dar nu au reprezentat o intrare pe piața moto atât de importantă, apariția lor nefiind semnalată zgomotos de presa de specialitate. La doar 10 zile de la lansare, pe 8 februarie, cele două modele au fost prezentate pentru prima oară unui public format din studenți, jurnaliști, persoane publice și fani ai mărcii în California, la ArtCenter College of Design din Pasadena Motocicletele au fost introduse de Jeremy Faraud, designer la Ducati Design Center, considerat tată al originalului Ducati Scrambler 1100. Colaborarea cu ArtCenter College of Design confirmă importanța pe care Ducati o acordă designului, acest colegiu fiind unul dintre cele mai renumite institute de studiu al formelor, o adevarată referință pentru designul industrial, începând din 1930. Studenții colegiului au fost invitați sa proiecteze un Ducati Scrambler al viitorului, propunerile făcute de studenți urmând să fie judecate de un juriu care va alege o singură lucrare, oferind câștigătorului o bursă în cadrul centrului de design Ducati. Evenimentul de la Pasadena va fi urmat de un doilea eveniment similar, programat în martie la Bologna, ocazie cu care vor fi implicate principalele institute de design din Italia. Cele două noi modele Scarmbler 1100 PRO vor fi disponibile începând din luna martie 2020 și vor putea fi comandate la magazinul importatorului Ducati în România. Foto: Ducati Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube. Sursa
  3. Bikepacking în Kârgâzstan și Kazakhstan

    În vara lui 2018 doi prieteni au pornit într-o aventură de bikepacking de o lună pe biciclete în munții Tian Shan din Kârgâzstan și Kazakhstan. Au avut parte de nenumărate aventuri și o grămadă de push-bike, însă escapada a fost reușită. Mai ales dacă te gândești că toate nopțile în afară de patru, le-au dormit în natură! Sursa: Freerider
  4. În vara lui 2018 doi prieteni au pornit într-o aventură de bikepacking de o lună pe biciclete în munții Tian Shan din Kârgâzstan și Kazakhstan. Au avut parte de nenumărate aventuri și o grămadă de push-bike, însă escapada a fost reușită. Mai ales dacă te gândești că toate nopțile în afară de patru, le-au dormit în natură! Sursa: Freerider
  5. Alearga doar cu cronometru – câteva idei de antrenament

    Pentru cei dispuși să investească într-un computer de alergare cu GPS, cu măsurarea pulsului și chiar cu accelerometru, capabil să numere pașii, antrenamentul de alergare e simplu de organizat: există o mulțime de planuri de antrenament disponibile, ghidate elegant de pe computer. Nu toată lumea însă e dispusă să investească o sumă destul de importantă în astfel de dispozitive dedicate. Dar alergarea e cel mai simplu sport, așa că se poate practica foarte bine și fără aceste gadget-uri moderne! Iată un mic plan de antrenament de alergare pentru care aveți nevoie doar de cronometru, respectiv de un simplu ceas. Pentru înregistrarea turei, cine vrea poate folosi telefonul smart cu o aplicație dedicată instalată: Strava, Endomondo, SportsTracker…. Pentru început vă propunem un mic test: alergați cât puteți de repede timp de 15 minute. Măsurați distanța parcursă. Pentru asta va trebui să folosiți telefonul cu o aplicație cu gps la alegere (Strava, Endomondo, RunKeeper, etc…) În funcție de ce distanță reușiți să parcurgeți, vă propunem câte un program de antrenament simplu. Sub 2.5 km – programul scurt (PS) Intre 2.5-3 km – programul lung (PL) Peste 3 km – e de preferat un program mai exact pentru creșterea performanțelor Ziua 1 – alergare lungă PS – alergare ușoară 30 minute, PL – alergare ușoară 60 minute. Alergați ușor, astfel încât să puteți rosti o frază fără întreruperi. Dacă nu puteți pronunța câteva cuvinte legate fără întreruperi, lăsați-o mai moale. Ziua 2 – alergare rapidă (tempo) PS – alergare intensă 15 minute, PL – alergare intensă 30 de minute. Alergați tare, dar nu cu viteză maximă. Încercați să găsiți ritmul care să vă permită să terminați toată durata. Intensitatea trebuie să fie suficient de mare încât să nu puteți vorbi cursiv. Dacă timpul o permite, 5 minute de alergare ușoară înainte și 5 minute după sunt binevenite. Ziua 3 – intervale! Aici sunt mai multe variante, e bine să le schimbați, alta în fiecare săptămână: a. Intervale simple PS – Alergați ușor 5 minute încălzire, apoi repetați 1 minut alergat la maxim cu 1 minut relaxare. Alergați cât puteți de tare în minutul de sprint, în cel de relaxare începeți cu câțiva pași, apoi continuați cu alergare ușoară. Repetați de 4 ori pentru început dar cu timpul măriți numărul de intervale până ajuneți la 10. Finalizați cu 5 minute alergare ușoară de recuperare. PL – Alergați ușor 10 minute încălzire, apoi repetați 2 minute alergate la maxim cu 1 minut relaxare. Alergați cât puteți de tare în minutele de sprint, în cel de relaxare începeți cu câțiva pași, apoi continuați cu alergare ușoară. Repetați de 4 ori pentru început dar cu timpul măriți numărul de intervale până ajuneți la 10. Finalizați cu 10 minute alergare ușoară de recuperare. b. Repetări Similar cu intervalele de la punctul a, dar faceți pauză completă între sprinturi, până vă reveniți aproape total cu pulsul. Evident, veți alerga intervalele de la final mai tare, fiind mai odihniți. c. Repetări în pantă Găsiți o pantă potrivită, care să aibă cam 100-200 m lungime. După 5-10 minute de încălzire, când ajungeți la baza pantei, alergați pe ea în sus cât puteți de tare. Sus alergați ușor 30 de secunde, apoi alergați în jos cu pași scurți și controlați. Repetați de 4-5 ori la început și creșteți numărul de repetări spre 10 cu timpul. La final, 5-10 minute de alergare ușoară de revenire d. Intervale TABATA Pentru aceste intervale aveți nevoie de un cronometru mai sofisticat, există aplicații speciale pentru asta pe smartphone, căutați după TABATA în magazinul de aplicații. TABATA sunt intervale intense, scurte cu pauză mică între ele, ce cresc enorm capacitatea anaerobică. Începeți cu 5-10 minute de alergare ușoară de încălzire. Urmează 2-4 serii TABATA cu câte 5 minute de alergare ușoară între ele. O serie TABATA durează 4 minute și constă în 8 repetări de 20 de secunde accelerație la maxim și 10 secunde relaxare. O să vedeți cât de greu devine pe final. Personal am constatat că TABATA sunt intervale foarte eficiente la orice sport. Deoarece sunt extrem de intesne, toate programele de intervale ar fi bine să fie terminate cu o mică sesiune de stretching. O să pregătim și un articol cu idei despre cum să faceți asta. Combinarea antrenamentelor Aveți idei pentru 3 zile de alergare pe săptămână. Toate sunt suficient de scurte încât să poată fi înghesuite fie dimineață înainte de serviciu, fie seara. Faceți câte unul din fiecare și încercați să nu le faceți în zile consecutive. Repetați testul după 2 luni sau chiar 1 lună. În momentul în care alergați mai mult de 3 km în 15 minute, e timpul pentru un program de antrenament mai exact și ar fi bine să investiți în accesorii cum ar fi un senzor de puls și un ceas/computer de alergare. Sursa: Freerider
  6. Pentru cei dispuși să investească într-un computer de alergare cu GPS, cu măsurarea pulsului și chiar cu accelerometru, capabil să numere pașii, antrenamentul de alergare e simplu de organizat: există o mulțime de planuri de antrenament disponibile, ghidate elegant de pe computer. Nu toată lumea însă e dispusă să investească o sumă destul de importantă în astfel de dispozitive dedicate. Dar alergarea e cel mai simplu sport, așa că se poate practica foarte bine și fără aceste gadget-uri moderne! Iată un mic plan de antrenament de alergare pentru care aveți nevoie doar de cronometru, respectiv de un simplu ceas. Pentru înregistrarea turei, cine vrea poate folosi telefonul smart cu o aplicație dedicată instalată: Strava, Endomondo, SportsTracker…. Pentru început vă propunem un mic test: alergați cât puteți de repede timp de 15 minute. Măsurați distanța parcursă. Pentru asta va trebui să folosiți telefonul cu o aplicație cu gps la alegere (Strava, Endomondo, RunKeeper, etc…) În funcție de ce distanță reușiți să parcurgeți, vă propunem câte un program de antrenament simplu. Sub 2.5 km – programul scurt (PS) Intre 2.5-3 km – programul lung (PL) Peste 3 km – e de preferat un program mai exact pentru creșterea performanțelor Ziua 1 – alergare lungă PS – alergare ușoară 30 minute, PL – alergare ușoară 60 minute. Alergați ușor, astfel încât să puteți rosti o frază fără întreruperi. Dacă nu puteți pronunța câteva cuvinte legate fără întreruperi, lăsați-o mai moale. Ziua 2 – alergare rapidă (tempo) PS – alergare intensă 15 minute, PL – alergare intensă 30 de minute. Alergați tare, dar nu cu viteză maximă. Încercați să găsiți ritmul care să vă permită să terminați toată durata. Intensitatea trebuie să fie suficient de mare încât să nu puteți vorbi cursiv. Dacă timpul o permite, 5 minute de alergare ușoară înainte și 5 minute după sunt binevenite. Ziua 3 – intervale! Aici sunt mai multe variante, e bine să le schimbați, alta în fiecare săptămână: a. Intervale simple PS – Alergați ușor 5 minute încălzire, apoi repetați 1 minut alergat la maxim cu 1 minut relaxare. Alergați cât puteți de tare în minutul de sprint, în cel de relaxare începeți cu câțiva pași, apoi continuați cu alergare ușoară. Repetați de 4 ori pentru început dar cu timpul măriți numărul de intervale până ajuneți la 10. Finalizați cu 5 minute alergare ușoară de recuperare. PL – Alergați ușor 10 minute încălzire, apoi repetați 2 minute alergate la maxim cu 1 minut relaxare. Alergați cât puteți de tare în minutele de sprint, în cel de relaxare începeți cu câțiva pași, apoi continuați cu alergare ușoară. Repetați de 4 ori pentru început dar cu timpul măriți numărul de intervale până ajuneți la 10. Finalizați cu 10 minute alergare ușoară de recuperare. b. Repetări Similar cu intervalele de la punctul a, dar faceți pauză completă între sprinturi, până vă reveniți aproape total cu pulsul. Evident, veți alerga intervalele de la final mai tare, fiind mai odihniți. c. Repetări în pantă Găsiți o pantă potrivită, care să aibă cam 100-200 m lungime. După 5-10 minute de încălzire, când ajungeți la baza pantei, alergați pe ea în sus cât puteți de tare. Sus alergați ușor 30 de secunde, apoi alergați în jos cu pași scurți și controlați. Repetați de 4-5 ori la început și creșteți numărul de repetări spre 10 cu timpul. La final, 5-10 minute de alergare ușoară de revenire d. Intervale TABATA Pentru aceste intervale aveți nevoie de un cronometru mai sofisticat, există aplicații speciale pentru asta pe smartphone, căutați după TABATA în magazinul de aplicații. TABATA sunt intervale intense, scurte cu pauză mică între ele, ce cresc enorm capacitatea anaerobică. Începeți cu 5-10 minute de alergare ușoară de încălzire. Urmează 2-4 serii TABATA cu câte 5 minute de alergare ușoară între ele. O serie TABATA durează 4 minute și constă în 8 repetări de 20 de secunde accelerație la maxim și 10 secunde relaxare. O să vedeți cât de greu devine pe final. Personal am constatat că TABATA sunt intervale foarte eficiente la orice sport. Deoarece sunt extrem de intesne, toate programele de intervale ar fi bine să fie terminate cu o mică sesiune de stretching. O să pregătim și un articol cu idei despre cum să faceți asta. Combinarea antrenamentelor Aveți idei pentru 3 zile de alergare pe săptămână. Toate sunt suficient de scurte încât să poată fi înghesuite fie dimineață înainte de serviciu, fie seara. Faceți câte unul din fiecare și încercați să nu le faceți în zile consecutive. Repetați testul după 2 luni sau chiar 1 lună. În momentul în care alergați mai mult de 3 km în 15 minute, e timpul pentru un program de antrenament mai exact și ar fi bine să investiți în accesorii cum ar fi un senzor de puls și un ceas/computer de alergare. Sursa: Freerider
  7. Comisia de Motocros a Federatiei Romane de Motociclism a decis organizarea unei serii Antrenamente Oficiale pe baza carora va fi analizata pregatirea sportivilor claselor 50cc, 65cc, 85cc si MX2 Jr. Evenimentul va fi organizat de Clubul Sportiv Top Cross TCS Otopeni sub îndrumarea Antrenorului de Lot Național Adrian Răduță. Evenimentul va avea loc pe 8 Martie 2020 începând cu orele 10:00 la Circuitul TCS Racing Park din Ciolpani. Toate clasele vor avea programate antrenamente libere și cronometrate, precum și o manșă de concurs. Programul detaliat va fi postat în cel mai scurt timp. Participarea sportivilor la acest eveniment este gratuită, dar condiționată de obținerea licenței naționale anuale de motocros. Toți ce interesați să participe sunt rugați să completeze formularul disponibil aici, formular pe care să îl transmită până cel târziu 04.03.2020 la adresa de mail viorel@frm.ro. Accesul spectatorilor este de asemenea gratuit. Vă așteptăm!
  8. Red Bull District Ride se întoarce toamna aceasta!

    Lunga așteptare a luat sfârșit! După trei ani de pauză Red Bull District Ride se întoarce la Nuremberg! Pe 4 și 5 septembrie, fantasticul Centru Vechi al Nurembergului se va transforma în cel mai mare paradis pentru Urban Freeride din lume. Orașul german e deja vechi în istoria mtb-ului freeride, încă din 2005 cu Aaron Chase (SUA) care a devenit primul campion Red Bull District Ride. Anul acesta veteranul slopestyle se întoarce la Nuremberg și este responsabil cu designul traseului. Brett Rheeder of the Canada performs during the qualification of the Red Bull District Ride 2017 in Nuremberg, Germany on September 1st, 2017 // Sebastian Marko/Red Bull Content Pool„Am creeat acest traseu gândindu-ne la rideri și la spectacol”,spune Aaron Chase. „Concursul va avea un flow care va face ca evenimentul să fie cursiv și captivant. Riderii se hrănesc cu energia venită de la public și combinând cu premiile adevărate pe care le vor avea, spectacolul este garantat!” „Nuremberg este orașul perfect pentru un concurs de slope style așa cum este Red Bull District Ride”, continuă Aaron. „Orașul, publicul, atmosfera sunt toate altfel decât întâlnești la majoritatea concursurilor. Există un entuziasm și emoție care nu poate fi imitat, întrucât suntem într-un oraș cu oameni care participă la spectacol peste tot, pe la ferestrele clădirilor din jur, nu doar jos lângă traseu.” „Traseul unic, cei 80.000 de spectatori garantați plus orașul, toate se combină într-un eveniment epic”, spune Erik Fedko (GER) care a participat pentru prima oară în 2017, din postura tinerilor challengeri. „Sentimentul pe care îl ai când pornești pe traseul din Centrul Vechi este unul pe care nu-l întâlnești nicăieri în altă parte. Pentru a participa la Red Bull District Ride trebuie să fii slopestyler bun-la-toate. Fie că dai sărituri masive, faci skatepark, dirt jump sau trail, dacă vrei să te descurci bine aici, trebuie să le faci pe toate foarte bine”. Red Bull District Ride este un eveniment FMB World Tour Diamond, parte din Freeride Mountain Bike World Tour. Foto: Red Bull Content Pool Sursa: Freerider
  9. Lunga așteptare a luat sfârșit! După trei ani de pauză Red Bull District Ride se întoarce la Nuremberg! Pe 4 și 5 septembrie, fantasticul Centru Vechi al Nurembergului se va transforma în cel mai mare paradis pentru Urban Freeride din lume. Orașul german e deja vechi în istoria mtb-ului freeride, încă din 2005 cu Aaron Chase (SUA) care a devenit primul campion Red Bull District Ride. Anul acesta veteranul slopestyle se întoarce la Nuremberg și este responsabil cu designul traseului. Brett Rheeder of the Canada performs during the qualification of the Red Bull District Ride 2017 in Nuremberg, Germany on September 1st, 2017 // Sebastian Marko/Red Bull Content Pool„Am creeat acest traseu gândindu-ne la rideri și la spectacol”,spune Aaron Chase. „Concursul va avea un flow care va face ca evenimentul să fie cursiv și captivant. Riderii se hrănesc cu energia venită de la public și combinând cu premiile adevărate pe care le vor avea, spectacolul este garantat!” „Nuremberg este orașul perfect pentru un concurs de slope style așa cum este Red Bull District Ride”, continuă Aaron. „Orașul, publicul, atmosfera sunt toate altfel decât întâlnești la majoritatea concursurilor. Există un entuziasm și emoție care nu poate fi imitat, întrucât suntem într-un oraș cu oameni care participă la spectacol peste tot, pe la ferestrele clădirilor din jur, nu doar jos lângă traseu.” „Traseul unic, cei 80.000 de spectatori garantați plus orașul, toate se combină într-un eveniment epic”, spune Erik Fedko (GER) care a participat pentru prima oară în 2017, din postura tinerilor challengeri. „Sentimentul pe care îl ai când pornești pe traseul din Centrul Vechi este unul pe care nu-l întâlnești nicăieri în altă parte. Pentru a participa la Red Bull District Ride trebuie să fii slopestyler bun-la-toate. Fie că dai sărituri masive, faci skatepark, dirt jump sau trail, dacă vrei să te descurci bine aici, trebuie să le faci pe toate foarte bine”. Red Bull District Ride este un eveniment FMB World Tour Diamond, parte din Freeride Mountain Bike World Tour. Foto: Red Bull Content Pool Sursa: Freerider
  10. KTM 390 Adventure: Off-Road in India

    The 2020 KTM 390 Adventure has been revealed to the Indian motorcycle press. In addition to standard pavement and gravel road routes, this event included a proper off-road section with steep climbs, loose rocks, and even some jumps. Adam Riemann doing what he does best There are a number of articles and videos out there about the press intro, here are a few that stood out above the rest. 1) Overdrive’s thorough 14 minute video review: [embedded content] 2) Adam Riemann’s video of the event: [embedded content] 3) Roshun Povaiah’s quick comparison of the 390 Adventure to the Royal Enfield Himalayan: 390 Adventure and Royal Enfield Himalayan Photo Credit: thequint.com (Click on the above photo to open up the article in a new tab) For those of us who have been clamoring for a Versys-X 400, check out the specs of the KTM 390 Adventure: Engine Type: Single Cylinder Liquid Cooled DOHC Displacement: 373 cc, 89mm bore, 60mm stroke HP / Torque 43hp / 27 ftlbs Transmission 6 Speed Transmission Internal Ratios*: 12:32 14:26 19:27 21:24 23:22 25:21 (3.17 spread) Fuel Injection: Bosch EFI with 46 mm Throttle Body Lubrication*: Wet Sump, 1.8 quarts (1.7 liters) capacity Cooling: Liquid Cooling Clutch: Cable Operated Slipper Clutch Valve Lash Inspection* 9300 miles (15,000 km) Frame: Steel Trellis Subframe: Removable Steel Subframe Fork: WP 43mm Inverted Fork, Non adjustable damping Rear Suspension: WP Monoshock, adjustable for preload Suspension Travel F/R 6.7″ (170mm) / 6.9″ (177mm) Front / Rear Brakes: 320 mm Single Disk 4 Piston Caliper / 230 mm ABS Cornering ABS, switchable Front / Rear Wheel Size: 19 x 2.5” / 17 x 3.50″ Front/Rear Tire Size: 100/90-19 / 130/80-17 Steering Head Angle: 26.5º Wheelbase: 56.3″ (1,430 mm) Ground Clearance: 7.8″ (200mm) Seat Height: 33.6″ (855mm) Fuel Tank Capacity: 3.8 gallons (14.5 L) Dry Weight / Wet Weight (Est) 349 lbs (158 kg) / ~385 lbs (175kg) India Price / USA Price 299,000 rupees = $4,172 USD / $6,199 in USA * Data taken from 390 Duke Specifications The Indian market version of the KTM 390 Adventure appears to have lower specification suspension than what is planned for Europe and the US. While the Indian market bike has a non-adjustable fork, the Euro/US market bike is expected to get one with adjustable rebound and compression. Out back the Indian market bike only has preload adjustment, while the Euro/US bikes add rebound adjustment to the rear shock. Another difference between the two versions? About $2000 US dollars. Real world fuel range will likely be an issue for riders using this bike in remote areas. Allowing for a 3/4 gallon safety margin and 50mpg fuel economy, trips should be planned around fuel stops every 150 miles. If you are smooth on the throttle and can manage 60mpg you can hypothetically make it 228 miles before running dry. What are your thoughts on the KTM 390 Adventure? Is this the small displacement lightweight ADV bike that everyone has been clamoring for? Vezi sursa
  11. The 2020 KTM 390 Adventure has been revealed to the Indian motorcycle press. In addition to standard pavement and gravel road routes, this event included a proper off-road section with steep climbs, loose rocks, and even some jumps. Adam Riemann doing what he does best There are a number of articles and videos out there about the press intro, here are a few that stood out above the rest. 1) Overdrive’s thorough 14 minute video review: [embedded content] 2) Adam Riemann’s video of the event: [embedded content] 3) Roshun Povaiah’s quick comparison of the 390 Adventure to the Royal Enfield Himalayan: 390 Adventure and Royal Enfield Himalayan Photo Credit: thequint.com (Click on the above photo to open up the article in a new tab) For those of us who have been clamoring for a Versys-X 400, check out the specs of the KTM 390 Adventure: Engine Type: Single Cylinder Liquid Cooled DOHC Displacement: 373 cc, 89mm bore, 60mm stroke HP / Torque 43hp / 27 ftlbs Transmission 6 Speed Transmission Internal Ratios*: 12:32 14:26 19:27 21:24 23:22 25:21 (3.17 spread) Fuel Injection: Bosch EFI with 46 mm Throttle Body Lubrication*: Wet Sump, 1.8 quarts (1.7 liters) capacity Cooling: Liquid Cooling Clutch: Cable Operated Slipper Clutch Valve Lash Inspection* 9300 miles (15,000 km) Frame: Steel Trellis Subframe: Removable Steel Subframe Fork: WP 43mm Inverted Fork, Non adjustable damping Rear Suspension: WP Monoshock, adjustable for preload Suspension Travel F/R 6.7″ (170mm) / 6.9″ (177mm) Front / Rear Brakes: 320 mm Single Disk 4 Piston Caliper / 230 mm ABS Cornering ABS, switchable Front / Rear Wheel Size: 19 x 2.5” / 17 x 3.50″ Front/Rear Tire Size: 100/90-19 / 130/80-17 Steering Head Angle: 26.5º Wheelbase: 56.3″ (1,430 mm) Ground Clearance: 7.8″ (200mm) Seat Height: 33.6″ (855mm) Fuel Tank Capacity: 3.8 gallons (14.5 L) Dry Weight / Wet Weight (Est) 349 lbs (158 kg) / ~385 lbs (175kg) India Price / USA Price 299,000 rupees = $4,172 USD / $6,199 in USA * Data taken from 390 Duke Specifications The Indian market version of the KTM 390 Adventure appears to have lower specification suspension than what is planned for Europe and the US. While the Indian market bike has a non-adjustable fork, the Euro/US market bike is expected to get one with adjustable rebound and compression. Out back the Indian market bike only has preload adjustment, while the Euro/US bikes add rebound adjustment to the rear shock. Another difference between the two versions? About $2000 US dollars. Real world fuel range will likely be an issue for riders using this bike in remote areas. Allowing for a 3/4 gallon safety margin and 50mpg fuel economy, trips should be planned around fuel stops every 150 miles. If you are smooth on the throttle and can manage 60mpg you can hypothetically make it 228 miles before running dry. What are your thoughts on the KTM 390 Adventure? Is this the small displacement lightweight ADV bike that everyone has been clamoring for? Vezi sursa
  12. BMW says its Boxer Cup is returning for 2020, with seven race weekends in Europe for 14 races in total this year. The Boxer Cup is a spec series, run in conjunction with aftermarket suspension provider Wilbers. The series uses identical BMW R nine T Racer machines, but with some updates to improve on-track performance. According to the presser, the bikes have “optimised fork and a strut by Wilbers, carbon fibre cylinder head covers, engine spoiler and rear end by Ilmberger, titanium manifolds with mufflers by BOS, quick-release brake couplings by Stäubli, windshield and frame sliders by Wunderlich, BMW Motorrad ABS with racing software, handlebars and footrest systems and the option of a reverse shift pattern by Gilles Tooling, as well as Dunlop slicks and rain tyres. A new BoxerCup partner is silencer manufacturer BOS, who is fitting every racing Boxer with powerful-sounding silencers.” That’s a fairly extensive list of parts, but probably necessary if you want to take these modern-day cafe racer replicas around a circuit at high speed, with a nasty off, or grinding all sorts of low-hanging parts to bits (and then having your nasty off). Last year’s racing ran alongside the German IDM superbike championship, with Chris “Fifty“ Hoefer prevailing, and other well-known superbike racers participating. This year, there’ll be German, Swiss, Belgian and American riders. We haven’t seen an official list of entrants yet, but there’s plenty of time before the first race (May 22-24 at Austria’s Red Bull Ring). The BMW press release says race organizers are still accepting entries, and that Wilbers is offering a complete race bike package for sale: the R nine T, plus a kit that includes a host of go-fast bits. Pricing appears to start at €19,990. If you’re interested, you can find quite a bit more information at the race series website, found here. You’ll need to decipher it, either with a translator or through the wonders of Google, as it’s all in German. 2020 BMW Boxer Cup schedule May 22-24, Red Bull Ring, Austria July 3-5, Most, Czech Republic July 24-26, Schleiz, Germany July 31-August 2, Ochersleben, Germany (alongside WSB round, confirmation pending) August 14-16, Assen, Netherlands September 11-13, Lausitzring, Germany September 25-27, Hockenheim, Germany Vezi sursa
  13. BMW says its Boxer Cup is returning for 2020, with seven race weekends in Europe for 14 races in total this year. The Boxer Cup is a spec series, run in conjunction with aftermarket suspension provider Wilbers. The series uses identical BMW R nine T Racer machines, but with some updates to improve on-track performance. According to the presser, the bikes have “optimised fork and a strut by Wilbers, carbon fibre cylinder head covers, engine spoiler and rear end by Ilmberger, titanium manifolds with mufflers by BOS, quick-release brake couplings by Stäubli, windshield and frame sliders by Wunderlich, BMW Motorrad ABS with racing software, handlebars and footrest systems and the option of a reverse shift pattern by Gilles Tooling, as well as Dunlop slicks and rain tyres. A new BoxerCup partner is silencer manufacturer BOS, who is fitting every racing Boxer with powerful-sounding silencers.” That’s a fairly extensive list of parts, but probably necessary if you want to take these modern-day cafe racer replicas around a circuit at high speed, with a nasty off, or grinding all sorts of low-hanging parts to bits (and then having your nasty off). Last year’s racing ran alongside the German IDM superbike championship, with Chris “Fifty“ Hoefer prevailing, and other well-known superbike racers participating. This year, there’ll be German, Swiss, Belgian and American riders. We haven’t seen an official list of entrants yet, but there’s plenty of time before the first race (May 22-24 at Austria’s Red Bull Ring). The BMW press release says race organizers are still accepting entries, and that Wilbers is offering a complete race bike package for sale: the R nine T, plus a kit that includes a host of go-fast bits. Pricing appears to start at €19,990. If you’re interested, you can find quite a bit more information at the race series website, found here. You’ll need to decipher it, either with a translator or through the wonders of Google, as it’s all in German. 2020 BMW Boxer Cup schedule May 22-24, Red Bull Ring, Austria July 3-5, Most, Czech Republic July 24-26, Schleiz, Germany July 31-August 2, Ochersleben, Germany (alongside WSB round, confirmation pending) August 14-16, Assen, Netherlands September 11-13, Lausitzring, Germany September 25-27, Hockenheim, Germany Vezi sursa
  14. Giant Loop has just announced its updated Buckin’ Roll tank bag, re-designed for 2020 to be less noticeable while riding. The updated Buckin’ Roll is made of the same RF-welded PVC-coated polyester tarpaulin construction as before, made to be waterproof and rugged. It holds the same point in the line as the previous model; it’s intended to be a minimalist piece of equipment, just for carrying the bare essentials. Giant Loop says the new tankbag has 1.5 liters of packable volume. That allows it to be carried directly behind the fill cap on a gas tank on most dual sports and dirt bikes. This means it’s not going to be in the way for riders who are standing up on the pegs, but it also isn’t in the way for fuel refills—a win-win situation. The strap system is also intended to mount fairly far forward, although the mounting arrangement always depends somewhat on the motorcycle used. However, Giant Loop reckons its new design allows the tankbag to “stay completely out of the way, with no buckles in knees or crotch, even when riding the most technical off-road terrain.” Like Giant Loop’s other tankbags, the Buckin’ Roll will unzip from its mounting harness, allowing riders to quickly detach the bag and take it with them when leaving the motorcycle. It’s got a cable pass-through to allow charging cords for electronic devices (phones, camera, GPS). Giant Loop says the tankbag’s clear top pocket will fit most smartphones. The re-designed bag isn’t compatible with Giant Loop’s Pannier Pockets, in keeping with its streamlined design (previous versions were compatible, and made for a very decent all-round back-country tankbag system). The new tankbag measures seven inches wide, four inches tall and four inches deep. It’s available in black, or gray, and has a USA MSRP of $99. Giant Loop is currently running a 20 per cent off deal, though, and also offering early shipping for pre-orders. More details at the Giant Loop website. Vezi sursa
  15. Giant Loop updates the Buckin’ Roll tankbag

    Giant Loop has just announced its updated Buckin’ Roll tank bag, re-designed for 2020 to be less noticeable while riding. The updated Buckin’ Roll is made of the same RF-welded PVC-coated polyester tarpaulin construction as before, made to be waterproof and rugged. It holds the same point in the line as the previous model; it’s intended to be a minimalist piece of equipment, just for carrying the bare essentials. Giant Loop says the new tankbag has 1.5 liters of packable volume. That allows it to be carried directly behind the fill cap on a gas tank on most dual sports and dirt bikes. This means it’s not going to be in the way for riders who are standing up on the pegs, but it also isn’t in the way for fuel refills—a win-win situation. The strap system is also intended to mount fairly far forward, although the mounting arrangement always depends somewhat on the motorcycle used. However, Giant Loop reckons its new design allows the tankbag to “stay completely out of the way, with no buckles in knees or crotch, even when riding the most technical off-road terrain.” Like Giant Loop’s other tankbags, the Buckin’ Roll will unzip from its mounting harness, allowing riders to quickly detach the bag and take it with them when leaving the motorcycle. It’s got a cable pass-through to allow charging cords for electronic devices (phones, camera, GPS). Giant Loop says the tankbag’s clear top pocket will fit most smartphones. The re-designed bag isn’t compatible with Giant Loop’s Pannier Pockets, in keeping with its streamlined design (previous versions were compatible, and made for a very decent all-round back-country tankbag system). The new tankbag measures seven inches wide, four inches tall and four inches deep. It’s available in black, or gray, and has a USA MSRP of $99. Giant Loop is currently running a 20 per cent off deal, though, and also offering early shipping for pre-orders. More details at the Giant Loop website. Vezi sursa
  16. buna dupa-amiaza Mă duc într-o călătorie lungă pe bicicletă și aș dori să fac multe videoclipuri și fotografii. Din păcate nu am o cameră foto și nu știu ce cameră să cumpăr. poate știți o opțiune bună?
  17. REV’IT! Adventure Rally: A new event for 2020

    Riding gear manufacturer REV’IT! has announced it’s starting its own adventure rally for 2020. The event will run May 15-17 this year, in Mendocino, California. It’ll be based out of the Mendocino Grove “glamping hub” (their words, not ours). For accomodations, there are safari-style tents with “plush bedding, lamps, private decks and stunning views,” and there’s also “spaces for yoga, for communal dining, and for reminiscing around an end-of-day campfire.” Sounds quite swank indeed, but since space is limited, REVI’T! says you should book early, if you want to attend the event. The weekend isn’t all yoga, plush bedding and safari tents. REV’IT has a few different tours planned: a ride up the coast to go surfing (board and wetsuit rental included). A putt around Mendocino’s tourist haunts. A dual sport tour up the coast. Self-guided rides through Jackson State Forest’s paved roads. Rider training is available. There’s even the option for outrigger canoeing. REV’IT’s planned schedule is below: Schedule Friday, May 15th ALL DAY: Check-in. Welcome to the Grove! Registered participants will receive routes available on the Rever app prior to the event, so that you can choose your favorite way of arriving at the property. 7PM: Buffet Dinner Sundown: Campfire! Saturday, May 16th 6AM-9AM: Enjoy a delicious breakfast spread from our partners at Trillium Cafe. ALL DAY: Take one of our guided rides, or grab a route custom-built for the event on the Rever map and explore on your own! We’ll also have yoga, canoeing, hiking and other outdoor options available. 7PM: Sit-down dinner under the stars. 9PM: Campfire & entertainment. Sunday, May 17th 6AM-9AM: Enjoy a delicious breakfast spread from our partners at Trillium Cafe. 11AM: Use the Rever app to choose your favorite ride back home – or to your next destination!WHAT’S INCLUDED Lodging (tent, bathrooms, showers) Exclusive rally gift bag REV’IT! new product previews* & testing Ride routes and guided rides On-site training Breakfast on Saturday & Sunday mornings Dinner on Friday and Saturday evening Saturday evening entertainment Campfire You can sign up for the rally here, (costs range from $225 to $1,500) or if you’re the cautious type who wants more details, you can check out the rally’s page here. There’s an FAQ section at the bottom of the page. Vezi sursa
  18. Riding gear manufacturer REV’IT! has announced it’s starting its own adventure rally for 2020. The event will run May 15-17 this year, in Mendocino, California. It’ll be based out of the Mendocino Grove “glamping hub” (their words, not ours). For accomodations, there are safari-style tents with “plush bedding, lamps, private decks and stunning views,” and there’s also “spaces for yoga, for communal dining, and for reminiscing around an end-of-day campfire.” Sounds quite swank indeed, but since space is limited, REVI’T! says you should book early, if you want to attend the event. The weekend isn’t all yoga, plush bedding and safari tents. REV’IT has a few different tours planned: a ride up the coast to go surfing (board and wetsuit rental included). A putt around Mendocino’s tourist haunts. A dual sport tour up the coast. Self-guided rides through Jackson State Forest’s paved roads. Rider training is available. There’s even the option for outrigger canoeing. REV’IT’s planned schedule is below: Schedule Friday, May 15th ALL DAY: Check-in. Welcome to the Grove! Registered participants will receive routes available on the Rever app prior to the event, so that you can choose your favorite way of arriving at the property. 7PM: Buffet Dinner Sundown: Campfire! Saturday, May 16th 6AM-9AM: Enjoy a delicious breakfast spread from our partners at Trillium Cafe. ALL DAY: Take one of our guided rides, or grab a route custom-built for the event on the Rever map and explore on your own! We’ll also have yoga, canoeing, hiking and other outdoor options available. 7PM: Sit-down dinner under the stars. 9PM: Campfire & entertainment. Sunday, May 17th 6AM-9AM: Enjoy a delicious breakfast spread from our partners at Trillium Cafe. 11AM: Use the Rever app to choose your favorite ride back home – or to your next destination!WHAT’S INCLUDED Lodging (tent, bathrooms, showers) Exclusive rally gift bag REV’IT! new product previews* & testing Ride routes and guided rides On-site training Breakfast on Saturday & Sunday mornings Dinner on Friday and Saturday evening Saturday evening entertainment Campfire You can sign up for the rally here, (costs range from $225 to $1,500) or if you’re the cautious type who wants more details, you can check out the rally’s page here. There’s an FAQ section at the bottom of the page. Vezi sursa
  19. La nici două luni de la ultimul proiect terminat de Vova, o nouă motocicletă se apropie de final, un Nightrain Fat Ass. [embedded content] Indiferent dacă ai sau nu treabă, merită să faci o vizită la atelierul lui Vova, măcar odată la două-trei luni. În afară de faptul că aproape orice motociclist și-ar dori un astfel de loc personal de joacă (ceea ce americanii numesc “Man’s cave”), aici se întâmplă câte ceva, niciodată același lucru repetat iar jucăriile sunt atât de multe, încât greu te poți concentra. Făcusem ultima vizită cu nici două luni în urmă, când Vova termina o motocicletă superbă și credeam că va urma o perioadă de acalmie. M-am înșelat. Vova a început lucrul la un Nightrain, cel de-al treilea din cariera sa. Pe primul l-a vândut imediat după ce l-a terminat, cu vreo 17 ani în urmă, pe cel de-al doilea nu a putut să-l încalece, datorită unei probleme de sănătate, așa că a venit vremea celui de-al treilea. Și pentru că își dorea de mult un Fat Ass, a luat de la firma Rick’s Motorcycles din Germania un kit de modificare pentru o anvelopă spate de 300 și a început treaba. Cu ajutorul neprețuit a lui Cătălin, modificarea motocicletei a demarat în momentul în care am început filmarea, așa cum se întâmpla cu mulți ani în urmă la Curtea Sticlarilor. Am asistat încercând să nu încurc pe nimeni și am urmarit etapele lucrării, cu toate că este greu să fii atent la o singură motocicletă, chiar dacă se lucrează la ea, atracțiile din atelier fiind foarte multe și diferite. Vreo 15 motociclete în diferite stadii, vreo 5-6 mașini în lucru și cine știe câte altele demontate prin atelier, cred că nici Vova nu le mai știe. Și, ca să nu fiu singurul privilegiat, martor al lucrării de custom românesc, am făcut plimbarea filmată prin atelier, material difuzat în emisiunea La Volan de sâmbătă 22 februarie 2020, transmisă de Digi24. Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube. Sursa
  20. Intalnirea anuala 2020

    Salut si noroc bun! Sunt de acord cu orice intrunire pe cale sa ne adune undeva, nu am pretentii, dar nici propuneri. Am iesit din grupul de WhatsApp fiindca ma deranja noaptea clipocitul mesajelor (nu, nu voi da telefonul pe silentios pentru asta, am totusi nevoie sa primesc vesti importante de la membrii familiei, sa le vad la timp), si nu vad rostul crearii unui astfel de grup, cand avem aici destul spatiu de joaca (ca sa nu mai spun nimic despre "invitatii" din acel grup)! Mi-as dori nespus sa pot ajunge cu voi in Thassos, dar inca astept vesti de la fiu, fiindca va trebui sa-l vizitez iarasi in Dubai, el nu poate ajunge in tara...si parca n-as vrea sa ratez! Oricum, o sa am in vedere sa anunt imediat ce voi afla date concrete daca pot sau nu sa vin. Cat priveste un loc de intrunire 2020 in afara celei din Grecia, nu prea am timp sa ma ocup si nici impulsul (cheful) necesar, asa ca las conducerea clubului sa-si faca datoria, fiindca sunt destui care s-au inhamat si pot s-o faca poate mult mai bine decat mine. Asadar, astept aici sa vad miscare...sa aflam unde si cand, la ce preturi si cine mai vine la intrunirea din 2020. Promit sa nu bag bete in roti, iar daca pot, voi ajuta!
  21. Ultima săptămână
  22. Harley-Davidson a lansat noul model Softail Standard

    Softail Standard, un bobber care oferă esența Harley-Davidson, un amestec de negru și crom, este cel mai ieftin model din gama Softail. Gama Softail a reprezentat întotdeauna familia compusă din cele mai vândute modele. După introducerea noii familii Softail îmbunătățită, realizată din unificarea modelelor Dyna și vechiul Softail și introducerea noului motor Milwaukee-Eight, a urmat o adevărată avalanșă de noi modele, multe dintre ele fiind versiuni ale unor modele cunsocute. FXDR a fost introdus cu un an în urmă, având niște forme noi pentru firma americană, urmat de Low Rider S, a șaptea generație de Low Rider, o motocicletă cu pretenții sportive și iată că după aceste modele cu aspect agresiv, a apărut un model care oferă strictul necesar, esența Harley-Davidson. Poziția comodă a pilotului, ghidonul mini ape-hanger, amplasarea scărițelor în poziția obișnuită (mid controls), ușor de gestionat pentru începători, echiparea minimă și singura variantă oferită fiind vopsită în negru lucios, prin tradiție cea mai ieftină versiune, totul sugereaz că Softail Standard este recomandat începătorilor și domnișoarelor. Nu degeaba, în majoritatea fotografiilor oficiale de la lansarea noului model, sunt prezentate domnișoare, total atipic pentru fotografiile cu care Harley-Davidson ne-a obișnuit. Pentru această categorie de piloți, unele date tehnice ale motocicletei sunt un argument suplimentar, masa la plin a modelului Softail Standard fiind 291 kg, cu un centru de greutate foarte jos, iar înălțimea șeii este de numai 680 mm. Șa solo pentru pilot, aripă spate decupată, aripioarele de răcire ale chiulasei nefinisate și motorul Milwaukee-Eight 107 vopsit în negru, toate sunt detalii alese de producător pentru ca motorul să fie piesa care atrage atenția și pentru ca motocicletă să reprezinte o bază de plecare pentru un proiect de personalizare. Echiparea spartană a motocicletei a avut un singur scop: lansarea pe piață a unei motociclete din cea mai populara gamă, având un preț cât se poate de atractiv. Și se pare că scopul a fost atins: prețul noului Softail Standard în România este 13864 euro, cu peste 1000 euro mai puțin decât cel mai ieftin Softail de până acum. Încă o noutate pentru Harley-Davidson este oferta de accesorii pregătită pentru acest model, reperele fiind grupate în patru pachete diferite, în funcție de modul în care proprietarul intenționează să folosească motocicleta. Pachetul Day Tripper Custom se adresează celor care vor să folosească motocicleta zilnic și oferă câteva accesorii utile, modificând motocicleta pentru utilizare cu pasager, având strictul necesar. Pachetul Coast Custom conține elemente orientate către performanță, realizate în stilul West Coast, iar pachetul Touring Custom oferă accesorii pentru drumuri lungi, set de genți laterale, parbriz detașabil și alte repere care îmbunătățesc confortul pilotului și al pasagerului. În fine, ultimul pachet se adresează celor care vor să prepare motorul, având incluse numeroase repere Screamin’ Eagle necesare pentru obținerea unui răspuns mai rapid al accelerației, putere și cuplu mărite. Așa cum s-a întâmplat în ultimii ani, noul model Softail Standard proaspăt lansat poate fi comandat imediat la singurul dealer din România, Harley-Davison București, singura varianta de culoare fiind negru lucios. Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe YouTube. Vezi articolul integral
  23. Softail Standard, un bobber care oferă esența Harley-Davidson, un amestec de negru și crom, este cel mai ieftin model din gama Softail. Gama Softail a reprezentat întotdeauna familia compusă din cele mai vândute modele. După introducerea noii familii Softail îmbunătățită, realizată din unificarea modelelor Dyna și vechiul Softail și introducerea noului motor Milwaukee-Eight, a urmat o adevărată avalanșă de noi modele, multe dintre ele fiind versiuni ale unor modele cunsocute. FXDR a fost introdus cu un an în urmă, având niște forme noi pentru firma americană, urmat de Low Rider S, a șaptea generație de Low Rider, o motocicletă cu pretenții sportive și iată că după aceste modele cu aspect agresiv, a apărut un model care oferă strictul necesar, esența Harley-Davidson. Poziția comodă a pilotului, ghidonul mini ape-hanger, amplasarea scărițelor în poziția obișnuită (mid controls), ușor de gestionat pentru începători, echiparea minimă și singura variantă oferită fiind vopsită în negru lucios, prin tradiție cea mai ieftină versiune, totul sugereaz că Softail Standard este recomandat începătorilor și domnișoarelor. Nu degeaba, în majoritatea fotografiilor oficiale de la lansarea noului model, sunt prezentate domnișoare, total atipic pentru fotografiile cu care Harley-Davidson ne-a obișnuit. Pentru această categorie de piloți, unele date tehnice ale motocicletei sunt un argument suplimentar, masa la plin a modelului Softail Standard fiind 291 kg, cu un centru de greutate foarte jos, iar înălțimea șeii este de numai 680 mm. Șa solo pentru pilot, aripă spate decupată, aripioarele de răcire ale chiulasei nefinisate și motorul Milwaukee-Eight 107 vopsit în negru, toate sunt detalii alese de producător pentru ca motorul să fie piesa care atrage atenția și pentru ca motocicletă să reprezinte o bază de plecare pentru un proiect de personalizare. Echiparea spartană a motocicletei a avut un singur scop: lansarea pe piață a unei motociclete din cea mai populara gamă, având un preț cât se poate de atractiv. Și se pare că scopul a fost atins: prețul noului Softail Standard în România este 13864 euro, cu peste 1000 euro mai puțin decât cel mai ieftin Softail de până acum. Încă o noutate pentru Harley-Davidson este oferta de accesorii pregătită pentru acest model, reperele fiind grupate în patru pachete diferite, în funcție de modul în care proprietarul intenționează să folosească motocicleta. Pachetul Day Tripper Custom se adresează celor care vor să folosească motocicleta zilnic și oferă câteva accesorii utile, modificând motocicleta pentru utilizare cu pasager, având strictul necesar. Pachetul Coast Custom conține elemente orientate către performanță, realizate în stilul West Coast, iar pachetul Touring Custom oferă accesorii pentru drumuri lungi, set de genți laterale, parbriz detașabil și alte repere care îmbunătățesc confortul pilotului și al pasagerului. În fine, ultimul pachet se adresează celor care vor să prepare motorul, având incluse numeroase repere Screamin’ Eagle necesare pentru obținerea unui răspuns mai rapid al accelerației, putere și cuplu mărite. Așa cum s-a întâmplat în ultimii ani, noul model Softail Standard proaspăt lansat poate fi comandat imediat la singurul dealer din România, Harley-Davison București, singura varianta de culoare fiind negru lucios. Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe YouTube. Sursa
  24. If you are planning to ride the world or just a world traveler in training, you need a good set of luggage that is durable, waterproof, spacious, and convenient for day-to-day use. That’s exactly what Giant Loop’s Round the World Panniers, matched with their Quick-Release Pannier Mounts, strive to achieve. Made with a vinyl-coated polyester body, they are designed to be rugged enough for long-range off-road travel. A roll-top closure keeps out water from your typical rain storms while inner waterproof ‘Dry Pod’ bags ensure even a quick dip in the river will keep you gear protected from moisture. With a combined capacity of 90 liters, they can swallow all your camping gear, tools and personal items for a long-distance journey. Yet they are lightweight at 15 pounds for the whole system including the quick-release pannier mounting plates. Compression wing pouch is a good place to store items you aren’t worried about getting dusty and wet but need quick access to. While their construction looks fairly simple, there are many convenience features incorporated into the design. A sheet of ballistic nylon material goes over the top of the roll-top closure, which connects to a lower pouch called a compression wing. These help secure the load and you can store items like shoes, a hat or other things you aren’t worried about getting dusty and wet but need quick access to. Each bag also comes with two exterior pockets: a roll-top pocket on one side for things that need to stay clean and dry; and a draw-cord pocket on the other end for quick access to things like water bottles or a first aid kit. What’s more, each bag has internal side pockets which make it easier to organize your gear. The 5-liter Roll-top pockets on each bag give quick access to items while storing them in a clean, dry environment. ADVERTISEMENT Getting the bags mounted does require a set of pannier racks. You can use any bolt-on system from various pannier manufacturers to mount the Round the World Panniers on your racks by drilling holes into the provided heavy-duty plastic frame sheets. We chose to use Giant Loop’s Quick-Release Pannier Mount system for this test. The Pannier Mounts are made with aircraft aluminum and are now in their second edition with improvements that provide even more strength and stability. They are compatible with most popular pannier racks (16-18mm round tube racks) and there is even an adapter for BMW’s odd-shaped racks that wrap around the exhaust racks. Two adjustable bottom hooks fit onto the bottom of the racks and top clip mechanism secures the pannier to the rack in a simple, intuitive motion. Pannier Mounts are locked on to the racks with a hand-tightened screw on one of the bottom hooks, plus a key lock on the clasp. Getting Them Installed Installing the Quick-Release Pannier Mounts onto the Round the World Panniers is fairly easy to do, even if you aren’t an expert mechanic. The included plastic backing plates come pre-drilled to line up with the 6 holes in the Pannier Mounts. But you still need to punch holes through the material on the back of the bags for the mounting screws. We started by putting all six screws through the backing plate and hand tightening the nuts so they stay in place. Then slide the plastic backing plate into the small interior pocket behind the velcro strip at the bottom of the bag and pull the velcro flap over the top of the plate to secure it in place. You should be able to feel the screws poking through the material on the back of the bag. Mark each of the six screws with a pen and then use a soldering iron to burn holes through the bag just big enough to fit the screws through. Either a soldering iron or hot tipped screwdriver is preferred because it cauterizes the hole in the material. Next you want to align the mounting hooks on the Pannier Mounts with your luggage racks after eyeing where you want your bags positioned. Then you can run your screws through and attach the Pannier Mounts to the backs of the bags. Make sure your hooks are aligned correctly and provide a snug fit, while making sure the bags still go on and off easily. Once you’ve got your Pannier Mounts installed, attaching or removing the bags from the pannier racks is dead simple using the two lower hooks and top clip mechanism.We put the bags on two different bikes, a KTM 790 Adventure R with Hepco & Becker racks (16mm tubing) and a Royal Enfield Himalayan with factory racks (18mm tubing). The thinner gauge tubing on the Hepco & Becker racks did have a small amount of freeplay but securing the locking nut on the bottom clamp ensured they don’t float around. How They Performed Loading up the Round The World Panniers for our first test, we quickly noticed that they are much larger than they look. Typically, we pack pretty light and can get away with 60 liters of space using smaller panniers and a top bag. With these bags, we could fit all our gear into just the panniers and still have room to spare for a few extra convenience items. And without a top bag, there was a lot more seating area to use for getting your weight back on the bike during trail riding. The side pockets on the bags are also really convenient, offering about 5 liters of space each. We put a large water bag in one front pocket and a fuel bag in the other. They remained secure and in place using the drawstring, even with fluctuating fluid levels. The side pocket (one on each bag) with roll-top closure is ideal for packing your first aid kit, tools or tire repair kit. Everything is still easy to access but the roll top keeps out moisture. The 5-liter draw-string pockets on each bag are a perfect place to store water or fuel containers. Each bag has a compression wing pocket with two adjustable side straps and three top straps that go over the bags. These make it easy to throw a map inside or other loose items when you are in a hurry. The long top straps also allow you to cinch down odd-shaped items like firewood, beer or that plastic bodywork that fell off your bike in a fall. Speaking of falls, we did have a couple get offs with the bags and they looked none the worse for wear afterward, except one of the side straps on the compression wings did tear loose from its stitching. Structurally, everything still worked because there were still four other straps holding things together, but some reinforced stitching would be appreciated on this area of the bags where damage is more likely to occur. One thing is for sure, if they had been aluminum panniers we would have been beating out the dents for hours and they’d never look the same. A quick trip to the upholstery shop will get our strap sewn back on. Another noticeable advantage is the lower weight of these bags compared to hard panniers. The dead-simple Pannier Mounts also don’t add much to the overall weight. In addition, other quick-release pannier mounting systems typically leave a large, base plate on the racks when the bags are removed from the bike. The Giant Loop Pannier Mounts detach completely, which offers a cleaner look and makes it easier to swap between hard boxes and soft bags for different types of trips. One of the side straps for the compression webbing pulled loose from its stitching after a fall. But it should be a quick fix for any upholstery shop. While contents of your bags are not secure from thieves, the lock mechanism on the Pannier Mounts does ensure an opportunistic thief won’t easily run off with your bags. Keeping them locked while you ride can also help ensure they don’t pop off inadvertently if something were to accidently press on the clamp handle. With the bags locked on the bike, you can just pull out the inner waterproof liners when you get to your destination at the end of the day, then the bags themselves stay locked on the bike. Or just remove the bags from the bike completely and use the grab handles to take everything with you to a tent or hotel room. Inner waterproof bags ensure your clothing or electronics stay moisture free and they are convenient for carrying your gear into a tent or hotel. As far as waterproofing, we did have some heavy overnight rains on one trip. The bags got thoroughly dowsed but all their contents remained dry. Giant Loop recommends three rolls of the roll-top opening for a waterproof seal, but you can probably get away with two if you need to overstuff the bags. Who Are They For Adventure riders who are traveling longer distances will appreciate the ample storage available with the RTW panniers. Also, off-road riders who don’t like to ride with a top bag. Pretty much anyone looking for a set of convenient, spacious soft bags will appreciate the Giant Loop RTW Panniers. Our Verdict The RTW Panniers give you many of the conveniences of hard boxes, with the safety and durability of soft panniers. They offer a ton of storage space, yet they maintain a slimmer profile than most hard pannier systems, and are less expensive than most too. Plus their rack mount design means you won’t worry about scratching your graphics or burning your bags on a hot exhaust like you might with a rackless soft luggage system, and with the Pannier Mounts they can be quickly removed or mounted. The bags are packed with convenience features as well, giving you quick access to all your essential items and making it easier to organize your gear. What We Liked Lots of room for your gear with room to over stuff. Convenient pockets for quick access and staying organized. Fast to remove or mount with the quick-release pannier mounts installed. No mounting plate left behind on racks when bags are removed. What Could Be Improved Heavier stitching or Velcro closure on compression wing side straps. Ship bags with pre-punched holes for Pannier Mounts. Round The World Panniers Specs CONSTRUCTION: vinyl-coated polyester and ballistic nylon CAPACITY: 90+ Liters (total for both bags) DIMENSIONS: 21″ tall x 15″ wide x 7.5″ deep WEIGHT (per pair): 10.5 pounds (4.8 kg), 15 pounds (6.8 kg) w/ Pannier Mounts MSRP: $675 Bags Only; $831 W/ Pannier Mounts Shopping Options Author: Rob Dabney Rob Dabney started a lifelong obsession with motorcycles at the age of 15 when he purchased his first bike – a 1982 Honda MB5. Through his 20’s and 30’s he competed in off-road desert races, including the Baja 250, 500 and 1000. Eventually, his proclivity for exploration led him to dual sport and adventure riding. Rob’s never-ending quest to discover what’s around the next bend has taken him on Adventures in Mexico, North Africa, Europe, and throughout the American West. As a moto journalist, he enjoys inspiring others to seek adventure across horizons both near and far.
  25. Datele întrunirilor moto din 2020

    Sezonul a început ceva mai devreme decât de obicei, motocicliștii deja mișună pe străzi și e momentul să ne facem programul pentru sezonul 2020. Unde mergem, cât stăm, unde ne cazăm și așa mai departe. Mai jos am adunat o listă provizorie cu datele întrunirilor din 2020, cel puțin cele anunțate până acum. Dacă mai organizați sau aflați despre altele, contactați-ne pe Facebook și vom actualiza lista pe care o vom republica periodic. Asfalt uscat și distracție maximă la întrunirile din 2020! Parada Iubim 2 Roți din 2019. Foto: Iubim 2 Roți. Martie 28 martie – Open Season Party/ 5th Anniversary Party. Organizat de Happy Street Brotherhood MF. Locație: Club Live Câmpina. Aprilie 4 aprilie – Analog Party 3. Organizat de Heavy Riders MC. Locație: Heavy Riders Club House, Găgeni 88, Ploiești. Mai 2 – 3 mai – Custom Fest, organizat de Daimler MC și Transylvanian Speedshop. Locația: Str. Mihail Kogălniceanu, Odorheiu Secuiesc. 22-24 mai – Iubim 2 Roți, ediția a opta. Magic Place Aqua Park, Șos. Virtuții, București. 29 – 31 mai – Transilvania Bikers XXIII. Bikefest at ElDorado (Gilău – Cluj), Locația: Camping Eldorado, Comuna Gilău, Cluj, Organizat de Transilvania Bikers M.C. 1990 Cluj. 29 – 31 mai – Bikers for Humanity, Râmnicu-Sărat, Buzău 30 – 31 mai – Timișoara Bikers & Friends, Cabana Vânătorilor, Chevereșu Mare Iunie 12-14 iunie – Seawolves Bike Fest 2020, a 13-a Ediție. Organizator: Seawolves MC. Locație: Phoenicia Holiday Resort, Mamaia Nord. 19 – 21 iunie – Road Patrol MC Romania Bikers Festival 2020. Locație încă neconfirmată. Organizat de Road Patrol MC. 19 – 21 iunie – Întrunirea Moto BlackHelmets, Mănești, Dâmbovița. 26 – 28 iunie – Întrunire Ediția XIX 2020. Organizat de Free Frog’s Riders. Locație: Tg. Secuiesc, Covasna. 26 – 28 iunie – Întrunire Moto Bikers Perla Neagră, Organizat de Bikers.P.N. Locație: Pensiunea Perla Neagră din Câineni Bai, Brăila. 27 iunie, ora 14:00 – 16:00 – Ride of the Century Romania 2020 (ROC Romania 2020), pe Autostrada A2 26 – 28 iunie – Bike Fest X3 – 2020. Organizat de Black Eagles Oradea (Invictvs – Black Eagles RC – Hawks RC). Locație: Ștrandul Municipal Salonta. Iulie 3-5 iulie – Party 10 ani NGR. Organizat de North Gang Riders MC Suceava. Locație: Hotel Alpin Rarău, Pojorâta, Suceava. 10 – 12 iulie – Slowride Transalpina Fest. Organizat de Slowriders Romania Oficial. Locația: Comuna Baia de Fier, Gorj. 10 – 13 iulie – INTDM RO 2020, Organizat de Asociația Clubul Yamaha TDM. Locația: Sub Cetate <Zeteváralja>, Zetea, Harghita, Romania. 17 iulie – Festival Moto Rock, Motociclete cu ataș. Organizat de Romania Motorcycles Riders. Locație: Mausoleul Parcul Carol, București. 17 – 19 iulie – Festival Moto-Rock, Ediția a IV-a. Organizat de Carpat Bikers MC, Piatra Neamț 18 iulie – Parada Motocicletelor cu Ataș, București – Călărași. Plecare din București, Parcul Carol, ora 14:00. Sosire în Călărași, complex Albatros. Organizator: Grup Posesori și Admiratori Moto Comuniste. 23 iulie – 26 iulie – M.A.N ROMANIA Ediția a VIII-a. Organizat de Cristi „Gospodarul”. Locație încă neanunțată. August 7 – 9 august – Rezistenta Făgăraș – Bike Fest (Ediția a II-a). Organizat de Rezistenta Făgăraș – Bike Fest. Locația: Gheorghe Doja (DJ104D), Făgăraș. 7 – 9 august – Rock’N’Road Weekend Ediția a X-a, Organizat de Rock’N’Road Friends Club, Locație: Stațiunea Izvoare, DJ183B, Baia Mare 7-9 august – Bucovina Motorfest. Organizat de LEGIO Phoenix MC România. Locație: Cetatea de Scaun a Sucevei. 14 – 15 august – Ride with the Ravens, Organizat de Dark Ravens. Locație: Clubhouse Dark Ravens, Str. Morii 1, Deva. 21 – 23 august – LIVE to RIDE Festival – Ediția a II-a. Organizat de Ugly Bikers Brasov și LIVE to RIDE Festival, Locație: Maial, în Codlea. Septembrie 4-6 septembrie – Întrunire Moto Geții MC. Organizat de Geții MC. Locație: Complex Agrement Stațiunea Balta Albă, Buzău. Dată și locație neanunțată Rock’n Ride Festival, Ediția a doua
  26. Sezonul a început ceva mai devreme decât de obicei, motocicliștii deja mișună pe străzi și e momentul să ne facem programul pentru sezonul 2020. Unde mergem, cât stăm, unde ne cazăm și așa mai departe. Mai jos am adunat o listă provizorie cu datele întrunirilor din 2020, cel puțin cele anunțate până acum. Dacă mai organizați sau aflați despre altele, contactați-ne pe Facebook și vom actualiza lista pe care o vom republica periodic. Asfalt uscat și distracție maximă la întrunirile din 2020! Parada Iubim 2 Roți din 2019. Foto: Iubim 2 Roți. Martie 28 martie – Open Season Party/ 5th Anniversary Party. Organizat de Happy Street Brotherhood MF. Locație: Club Live Câmpina. Aprilie 4 aprilie – Analog Party 3. Organizat de Heavy Riders MC. Locație: Heavy Riders Club House, Găgeni 88, Ploiești. Mai 2 – 3 mai – Custom Fest, organizat de Daimler MC și Transylvanian Speedshop. Locația: Str. Mihail Kogălniceanu, Odorheiu Secuiesc. 22-24 mai – Iubim 2 Roți, ediția a opta. Magic Place Aqua Park, Șos. Virtuții, București. 29 – 31 mai – Transilvania Bikers XXIII. Bikefest at ElDorado (Gilău – Cluj), Locația: Camping Eldorado, Comuna Gilău, Cluj, Organizat de Transilvania Bikers M.C. 1990 Cluj. 29 – 31 mai – Bikers for Humanity, Râmnicu-Sărat, Buzău 30 – 31 mai – Timișoara Bikers & Friends, Cabana Vânătorilor, Chevereșu Mare Iunie 19 – 21 iunie – Road Patrol MC Romania Bikers Festival 2020. Locație încă neconfirmată. Organizat de Road Patrol MC. 19 – 21 iunie – Întrunirea Moto BlackHelmets, Mănești, Dâmbovița. 26 – 28 iunie – Întrunire Ediția XIX 2020. Organizat de Free Frog’s Riders. Locație: Tg. Secuiesc, Covasna. 26 – 28 iunie – Întrunire Moto Bikers Perla Neagră, Organizat de Bikers.P.N. Locație: Pensiunea Perla Neagră din Câineni Bai, Brăila. 27 iunie, ora 14:00 – 16:00 – Ride of the Century Romania 2020 (ROC Romania 2020), pe Autostrada A2 26 – 28 iunie – Bike Fest X3 – 2020. Organizat de Black Eagles Oradea (Invictvs – Black Eagles RC – Hawks RC). Locație: Ștrandul Municipal Salonta. Iulie 10 – 12 iulie – Slowride Transalpina Fest. Organizat de Slowriders Romania Oficial. Locația: Comuna Baia de Fier, Gorj. 10 – 13 iulie – INTDM RO 2020, Organizat de Asociația Clubul Yamaha TDM. Locația: Sub Cetate <Zeteváralja>, Zetea, Harghita, Romania. 17 iulie – Festival Moto Rock, Motociclete cu ataș. Organizat de Romania Motorcycles Riders. Locație: Mausoleul Parcul Carol, București. 17 – 19 iulie – Festival Moto-Rock, Ediția a IV-a. Organizat de Carpat Bikers MC, Piatra Neamț 23 iulie – 26 iulie – M.A.N ROMANIA Ediția a VIII-a. Organizat de Cristi „Gospodarul”. Locație încă neanunțată. August 7 – 9 august – Rezistenta Făgăraș – Bike Fest (Ediția a II-a). Organizat de Rezistenta Făgăraș – Bike Fest. Locația: Gheorghe Doja (DJ104D), Făgăraș. 7 – 9 august – Rock’N’Road Weekend Ediția a X-a, Organizat de Rock’N’Road Friends Club, Locație: Stațiunea Izvoare, DJ183B, Baia Mare 7-9 august – Bucovina Motorfest. Organizat de LEGIO Phoenix MC România. Locație: Cetatea de Scaun a Sucevei. 14 – 15 august – Ride with the Ravens, Organizat de Dark Ravens. Locație: Clubhouse Dark Ravens, Str. Morii 1, Deva. 21 – 23 august – LIVE to RIDE Festival – Ediția a II-a. Organizat de Ugly Bikers Brasov și LIVE to RIDE Festival, Locație: Maial, în Codlea. Septembrie 4-6 septembrie – Întrunire Moto Geții MC. Organizat de Geții MC. Locație: Complex Agrement Stațiunea Balta Albă, Buzău. Dată și locație neanunțată Rock’n Ride Festival, Ediția a doua Sursa
  27. Dacă anul trecut, Honda se chinuia pe liniile drepte cu deja defunctul CBR1000RR, find de obicei la capătul clasamentului când era vorba de top speed, R-ul în plus adăugat la nume se pare că a venit,pe lângă o aerodinamică înbunătățită și cu un surplus de putere (~210-214cp). În cea de-a doua zi de teste de la Philip Island, ambele Fireblade-uri au înregistrat cel mai bun top speed, în prima sesiune Alvaro Bautista a atins 322km/h, iar în sesiunea de dup-amiază Leon Haslam a avut cel mai bun top speed cu 317.6km/h. Însă cum știm, nu doar top speed-ul contează, în ciuda acestor valori, ambii piloți HRC se chinuie să-și găsească ritmul pe noul model, spunând că deși s-au făcut progrese, mai este încă mult de muncă până să poată fi competitivi. Ambii piloți s-au plâns în principal de cadrul foarte rigid și de agresivitatea motocicletei. Se pare însă că trecerea de la motorul V4 la 4 cilindri în linie îi crează mai mari probleme lui Alvaro Bautista,care în ciuda celor 100 de ture parcurse, la finalul celei de-a două zi de teste a avut doar cel de-al 10-lea timp. Pentru colegul său Leon Haslam adaptarea la noua motocicletă pare să fi fost mai ușoară, acesta reușind să aibă cel de-al 5-lea timp. Ambii piloți sunt optimiști că ușor,ușor vor reuși să îmbunătățească performanțele, puterea și potențialul motocicletei fiind recunoscute de ambii piloți, marea problema este că nu mai este foarte mult timp până la startul campionatului, prima cursa va avea loc la Philip Island la sfârșitul acestei săptămâni, pe 28 Februarie. Cel mai bun timp a fost realizat de campionul en-titre Johnny Rea, care a declarat că cei de la Kawasaki sunt într-o poziție mult mai bună decât anul trecut, simțindu-se pregătit să câștige prima cursa campionatului. Rea a câștigat ultima oară la Philip Island în 2017. Al doilea timp l-a avut fostul pilot MotoGP Loris Baz, care a testat intensiv motocicleta Yamaha YZF R1, realizând nu mai puțin de 92 de tururi de pistă. Diferența între cea mai bună tură a lui Loris și cea a lui Rea este de doar 0.76s, rămâne să vedem cum o să se traducă această diferență în timpul cursei oficiale. Tom Sykes a completat podiumul cu cel de-al 3-lea cel mai bun timp, la o diferență infimă. De fapt toți primi 7 rideri au reușit ture foarte apropiate având cei mai buni timpi cuprinși în aceeași secundă, așa că abia așteptăm prima cursa din acest sezon de WSBK. PHILLIP ISLAND WORLDSBK: Rezultate ziua a doua de teste POS DRIVER NAT TEAM MODEL BEST LAP TOTAL LAPS 1 Jonathan Rea GBR Kawasaki Racing Team Kawasaki ZX-10RR 1m 30.448s 72 laps 2 Loris Baz FRA Ten Kate SBK Yamaha Yamaha YZF R1 1m 30.524s 92 laps 3 Tom Sykes GBR BMW WorldSBK Team BMW S1000RR 1m 30.568s 80 laps 4 Toprak Razgatlioglu TUR Pata Yamaha Yamaha YZF R1 1m 30.752s 93 laps 5 Leon Haslam GBR Team HRC Honda CBR1000RR-R 1m 30.882s 72 laps 6 Scott Redding GBR Aruba.it Racing Ducati Ducati Panigale V4 R 1m 30.885s 65 laps 7 Michael van der Mark NED Pata Yamaha Yamaha YZF R1 1m 31.077s 78 laps 8 Michael Ruben Rinaldi ITA Team GoEleven Ducati Panigale V4 R 1m 31.407s 71 laps 9 Eugene Laverty IRL BMW WorldSBK Team BMW S1000RR 1m 31.436s 72 laps 10 Alvaro Bautista ESP Team HRC Honda CBR1000RR-R 1m 31.453s 100 laps 11 Chaz Davies GBR Aruba.it Racing Ducati Ducati Panigale V4 R 1m 31.533s 84 laps 12 Alex Lowes GBR Kawasaki Racing Team Kawasaki ZX-10RR 1m 31.560s 102 laps 13 Sandro Cortese GER Pedercini Kawasaki Kawasaki ZX-10RR 1m 31.565s 56 laps 14 Xavi Fores ESP Puccetti Kawasaki Kawasaki ZX-10RR 1m 31.653s 85 laps 15 Maximilian Scheib CHI Orelac Racing Verdnatura Kawasaki ZX-10RR 1m 31.810s 74 laps 16 Garrett Gerloff USA GRT Yamaha Yamaha YZF R1 1m 31.941s 84 laps 17 Federico Caricasulo ITA GRT Yamaha Yamaha YZF R1 1m 31.944s 85 laps 18 Leon Camier GBR Barni Ducati Ducati Panigale V4 R 1m 32.676s 48 laps 19 Takumi Takahashi JPN Mie Althea Honda Honda CBR1000RR-R 1m 32.314s 39 laps Continue Reading Articol preluat de pe motoroute.ro
  1. Încarcă mai multă activitate
×