Mergi la conţinut
  • https://www.AUTOdoc24.RO

Activitate

Fluxul se actualizează automat     

  1. Ultima Oră
  2. Europa Centrală – partea a doua

    ai mai pus o piatra la temelia dorintei mele de a face o vacanta "itineranta" prin polonia. Nu cred ca in cazu meu va fi moto ci masina cu echipament de camping serios + biciclete. ramane de vazut si de planificat, iarna e lunga. Drumuri bune sa ai si idei la fel de bune
  3. Astăzi
  4. THE ALL-NEW KTM 390 ADVENTURE IN ACTION Locate those lesser-known roads outside the city and let the KTM 390 ADVENTURE take care of the rest. Built to satisfy your restless spirit, this versatile single-cylinder travel-enduro machine has a sporty attitude that is ideally demonstrated in the action highlight clip accompanying its recent launch. @KISKA Combining the DNA from the popular KTM 790 ADVENTURE and combining it with development feedback collected from nearly two decades of Dakar Rally success, the all-new KTM 390 ADVENTURE is an accessible motorcycle that offers added versatility for touring and light offroading. .embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; h: 0; overflow: hidden; max-w: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; w: 100%; h: 100%; } [embedded content] Using elements of the KTM 390 DUKE as a base, the KTM 390 ADVENTURE offers proximity to the feeling and performance found at the root of the all-conquering KTM 450 RALLY but with crucial A2 license compatibility and current Euro emissions standards as part of the package. The smaller displacement, light weight, narrow and agile chassis and host of electronic rider aids mean the KTM 390 ADVENTURE is the ideal enticement for riders keen to fit motorcycle adventuring into their daily life and those eager to explore the easy roads away from the asphalt. The KTM 390 ADVENTURE is a reference-setting multi-use motorcycle that will deliver a comfortable and effective commute on a weekday but will also be a fun and appealing attraction for the weekends when riders fancy a less-travelled route. Images: Kiska
  5. Ieri
  6. Piciul pe creasta Zarandului

    O frumoasă tură de bicicletă facută de “Aventuri pe bicicletă” la final de săptămână, în munții Zarandului. Traseul este bine marcat și începe din localitatea Ghioroc, continuând preț de 120 km până la Săvârșin. Până acolo se pare că ar fi în jur de 19.000 m diferență de nivel! [embedded content] Sursa: Freerider
  7. FILM | E timpul pentru o nouă aventură. De data asta, vedeta este KTM 790 Adventure. Nu R, ci S, adică versiunea standard. Și cum toate teste cu motoare KTM implică versiuni R și mers a la Chris Birch, noi am optat pentru ceva nemaivăzut: o tură adevărată, așa cum ai face cu orice motocicletă concepută pentru călătorii. De la drumuri virajate cu asfalt perfect, la secțiuni de off-road – unele ușoare, altele ceva mai tehnice. Am luat motocicleta într-o zi cu ploaie, și 7-8 grade, de la uzina KTM din Mattighofen. Ce-a urmat, în filmul de mai jos. Vizionare plăcută. [embedded content] Urmărește filmul aici sau direct pe canalul nostru de YouTubeSursa
  8. KTM 790 Adventure – Aventură în Balcani

    FILM | E timpul pentru o nouă aventură. De data asta, vedeta este KTM 790 Adventure. Nu R, ci S, adică versiunea standard. Și cum toate teste cu motoare KTM implică versiuni R și mers a la Chris Birch, noi am optat pentru ceva nemaivăzut: o tură adevărată, așa cum ai face cu orice motocicletă concepută pentru călătorii. De la drumuri virajate cu asfalt perfect, la secțiuni de off-road – unele ușoare, altele ceva mai tehnice. Am luat motocicleta într-o zi cu ploaie, și 7-8 grade, de la uzina KTM din Mattighofen. Ce-a urmat, în filmul de mai jos. Vizionare plăcută. [embedded content] Urmărește filmul aici sau direct pe canalul nostru de YouTube Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  9. Cluj Winter Race 2019

    Cluj Winter Race 2019 Cluj-Napoca, Romania
  10. În urmă cu câteva luni Adam de la Love for Ride, un polonez pasionat de motociclete și drumuri cât mai pitoreșți, îmi povestea de un concept foarte interesant, Motorcycle Paradise. Atunci îmi spunea că vrea să organizeze în sudul Spaniei, unde temperatura este constant peste 16 grade C în timpul iernii, un loc unde pasionații de plimbări pe două roți să petreacă o săptămâna, timp în care să poată testa pe drumurile virajate din Andaluzia, câte o motocicletă pe zi dintre : Ducati MultiStrada 1260S, BMW R1250GS, KTM 1290 SuperAdventure S, BMW S1000XR și Moto Guzzi V85TT (mai multe detalii aici). Mi s-a părut un concept foarte interesant, așa că atunci când mi-a dat mesaj, “am găsit o vilă perfectă pentru ce vreau să fac, îi dau drumul în Octombrie, vrei să vii să vezi cum e ?” nu am stat pe gânduri și am început să mă uit de avion pentru Malaga, care se află la aproximativ 100km de Salobrena, locul unde este baza Motorcycle Paradise. Mai jos vă explică în detaliu Adam despre ce este vorba la Motorcycle Paradise. [embedded content] Fiind din scurt, nu am putut să lipsesc o săptămâna întreagă de la serviciu, însă cele aproape 4 zile petrecute acolo au fost suficiente ca să mă facă să vreau să revin. Am ajuns marți seară la Malaga, unde Pawel, unul dintre participanți m-a așteptat la aeroport. Apoi i-am cunoscut și pe ceilalți, ei fiind acolo de sâmbătă, marți au luat o mică pauză de la motociclete și au făcut o excursie până în Gibraltar cu dubița din dotarea Motorcycle Paradise. A două zi dimineață abia așteptăm să ies la plimbare. Ne știind zona deloc, deși îmi trimisese Adam câteva trase predefinite, am decis să merg cu întreg grupul.(* poți alege fie să mergi singur, fie cu grupul sau împărțiți cum vreți). Seara dinainte toți mi-au zis: “trebuie să mergi cu KTM-ul 1290, e o bestie…” Așa că.. 1290 Super Adventure-S să fie…Am început lejer pe niște drumuri de munte ce duceau spre un parc de eoliene. Peisajul superb, stânga munte, dreapta în depărtare marea. Și așa a fost preț de vreo câteva ore. Drum îngust cu asfalt bun și viraje stânga dreapta,întrerupt din când în cât de câte un sătuc spaniol în vârf de munte, atât de liniștit că ți se făcea rușine să deranjezi cu sunetul motoarelor. Un deliciu total cu orice motocicletă, însă mai ales pentru KTM-ul 1290 Super-Adventure-S care până la puterea motorului m-a impresionat prin agilitatea lui(dar mai multe gășiți într-un review complet pe site în viitorul apropiat). Am făcut o mică pauză să bem o cafea după care iar drumuri virajate prin munți. Pe la prânz am găsit un restaurant micuț izolat pe marginea drumului, ce părea să aibă și propria fermă. Am intrat timizi și am fost surprinși să descoperim tot felul de produse tradiționale, de la jamon la brânzeturi și dulciuri, așa că am decis să mâncăm acolo. După o masă copioasă, când am ieșit afară am fost surprinși să vedem că starea vremii s-a schimbat complet și începe să plouă. Zona această din Spania este considerată a fi cea mai uscată zonă din Europa continentală, în medie fiind înregistrate maxim 40 de zile de ploaie pe parcursul unui an întreg,se pare că prinsesem una dintre ele, deși prognoza arată cu o seară înainte 19 grade cu soare. Este drept și faptul că diferența de altitudine este destul de mare, de la malul marii până în Sierra Nevada putând depașii 2000m și știm cu toții cât de schimbătoare este vremea în munti. Oricum, noi dacă ne-am luat după prognoza, nu aveam nimic de ploaie la noi, așa că pe drumul de întoarcere spre vilă, ne-a udat serios. A doua zi – Ducati Mulstristrada 1260S >> Dar mai bine puteți să vedeți aici cum a fost prima zi în paradisul motociclistic de la Salobrena, iar traseul parcurs îl găsiți mai jos: [embedded content] Continue Reading Articol preluat de pe motoroute.ro
  11. După o primă zi în care KTM-ul 1260 Super-Adventure-S m-a purtat de la nivelul mării la peste 2000m, de la 18 grade cu soare, la 4 grade cu ploaie torențială, a venit rândul Ducati-ului MultiStrada 1260S. Îi spusesem lui Adam dinainte să ajung acolo că vreau să o testez, asta și pentru că mersesem deja în România cu celelalte motociclete disponibile la Motorcycle Paradise. De data aceasta am hotărât să plec singur. Deși mi-a dat Adam câteva sugestii, am zis să-mi fac eu propriul traseu, în funcție și de ce poze mai văzusem la băieți, făcute în zilele anterioare sosirii mele. Am plecat spre Sierra Nevada să vizitez o peștera. Pe parcus am făcut un mic popas să fac niște poze și am constat cu stupoare că nu mai am telefonul în suportul din bord, deși în intercom auzeam indicațiile gps-ului, repetând același lucru “în 6km faceți la dreapta”. M-a cuprins o panică totală, pentru că aveam toate destinațiile trecute pe telefon și în plus și adresa vilei unde stăteam era tot acolo. Am început să caut telefonul, crezând că a căzut atunci când am ieșit de pe asfalt…după vreo 10 minute, l-am găsit în interiorul carenei motocicletei. Am ajuns la aceea peșteră însă nimic deosebit, era mai mult o scobitura în stanca, așa că am plecat spre a două destinație, un lac de acumulare care văzusem în poze că are o apă azurie. Pe drum văd un indicator Canaluz…the world’s best kept secret. Mă uit pe harta 10km de drumuri întortocheate înspre Sierra Nevada. Mă duc până acolo, satul nimic wow, în schimb drumul până acolo…de vis. Mă întorc la traseul stabilit și până la lacul Bermejales combin autostrada și niște drumuri naționale mai circulate. Constat că pe drumurile principale se merge prost, mai prost decât la noi, prind chiar și un accident stupid…o șoferița neatentă se bagă în fața mea în momentul în care depășeam, încearcă o depășire pe interiorul unei curbe strânse la stânga însă iese larg și lovește în lateral duba de marfă pe care o depășea, aproape băgând-o în parapet… Până la lac merg atent, mai ales că drumul nu este cine știe ce, este mai mult o zonă rural-agrară cu multe utilaje agricole, noroi pe asfalt…Deja încep să mă întreb de ce nu am ales un traseu propus de Adam, pentru că este deja trecut de 2pm și drumurile pe care am mers nu se compară deloc cu am văzut cu o zi înainte. Ajung la lac, fac câteva poze și plec în sud spre mare, de dată aceasta pe un drum recomandat de Adam: “fast corners through mountains, then thight corners on the side of the mountain, traffic low…you will love it”. Sierra Nevada in departare Pantano de Bermajales Coborare spre mare Coborare spre mare Și așa este, drumul începe cu viraje largi cu vizibiltate bună, trece din când în când prin mici canioane, după care mă poartă pe marginea muntelui. Deși asfaltul devine mai prost spre final, asta nu este o problema pentru MultiStrada. Încerc să prind apusul în Nerja, o stațiune cunoscută de pe Costa Tropical, însă îmi dau seama că tot oprind să fac poze nu o să ajung. Decid să ajung la plajă fix unde mă scoate drumul din munți, și ajung la Torre del Tesorillo. Ducati Multistrada 1260S Ducati Multistrada 1260S Ducati Multistrada 1260S Ducati Multistrada 1260S De cum opresc un domn trecut de 70 de ani în baston îmi tot dă târcoale, uitându-se admirativ la Ducati. Se apropie și începem să vorbim despre motocicletă. Spaniolă mea se termină când ajungem la date tehnice și el îmi propune să o dăm în franceză…biensur…mille deux cent soixante eS…bicilindre…”MotoJepe”…Quartararo…Îmi spune că și el are o Yamaha Virago, dar nu a mai mers de vreo 10 ani, de când a avut o operație la genunchi. Îi spun că aș vrea să mănânc ceva în zonă, îmi recomandă un restaurant pe plajă. Între timp cât am vorbit s-a dus și mama apusului…e noapte de-a binelea, asa că le dau un mesaj polonezilor să stea liniștiți că m-am luat cu drumul , cu vorba și m-a prins noapte dar totul e în regulă. După ce mănânc în drum spre vilă mă lovește involuntar dorul de țară, văzând un magazin românesc. Este închis bineînțeles, însă trebuie să opresc să fac o poză măcar. După asta bag pe gps adresa vilei și în loc de 4min pe autostrada fac 20min pe un drum întortocheat prin pădure, unde testez din plin cornering lights-urile Ducati-ului. << Prima zi in Andaluzia cu KTM 1290 SAS A treia zi – prima dragoste din Andaluzia KTM 1290 SAS(*in curand) >> Dar mai bine puteți să vedeți aici cum a fost a două zi, iar mai jos găsiți si traseul : [embedded content] Continue Reading Articol preluat de pe motoroute.ro
  12. A treia zi de dat cu motocicleta la Motorcycle Paradise a venit ca un bonus. După ce în prima zi m-a impresionat puternic KTM-ul 1290 Super Adventure-S, iar în a doua zi MultiStrada 1260S mi-a pus un zâmbet mare pe față pe coborârea din munți spre mare, când credeam că asta a fost tot, a mai apărut o ocazie de a face câțiva kilometri în acest loc minunat și culmea, chiar cu motocicleta care mi-a plăcut mai mult. Eram convins că am avionul la 3pm, însă surpriză este de fapt la 7pm. Ceilalți rideri se sparg în două grupuri, unii vor să se ducă până la Marbella pe coastă și apoi să ajungă în Ronda, iar ceilalți pleacă înspre munți. Își alege fiecare motocicletă și surpriză, în garaj rămâne KTM-ul. Ok, “mă sacrific” eu să merg cu bestia asta. Decid să mă alătur grupului care merge la Marbella. Pornim și drumul este exact cum mi-am imaginat, un drum virajat pe coasta, care din când mai trece printr-o stațiune, inclusiv Nerja, unde voiam să ajung cu o zi înainte. Mă uit în bord la ceas și constat că e trecut de 12 și noi încă n-am ajuns nici măcar la Malaga. Până la Marbella ar mai fi încă o ora cel puțin, mai ales că ceilalți băieți Pawel și Jaroslaw, vor să ocolim un pic prin munte. Îmi iau rămas bun de la ei și mă opresc în Malaga să vizitez puțin orașul. Fac poza clasică cu vederea de deasupra portului și mă întorc înapoi pe drumul de coastă. Mă mai opresc din loc în loc să fac câte o poză, este o zi splendidă cu 25 de grade. Mă cam oftic când văd oameni la plajă știind că eu trebuie să-mi fac bagajele și să plec…însă…așí es la vida. Apropo de bagaje, mă uit la ceas și este deja târziu. Trebuie să și mănânc, însă nu mai am timp să mă întind așa că opresc în fugă la un McDonalds. După două mese tradiționale spaniolesti trebuie să încerc și un BigMac español. Pe drum spre vilă , mă mai opresc de două ori să fac niște poze. Realizez că n-am nicio poză cu Salobrena, orășelul în care am stat, așa că după ce realimentez KTM-ul,cu benzina “d-aia bună, de bagă si Marc”, mă întorc pe un deal de unde se vede cetatea.Ajung la vilă, îmi strâng lucrurile rapid și sar în mașina lui Adam să mergem la aeroport, dar nu înainte de a face un selfie cu familia poloneză adoptivă. Foarte pe scurt, pentru că am plecat în grabă și nu am avut decât GoPro-ul pe cască, a 3-a zi a arătat cam așa : [embedded content] Continue Reading Articol preluat de pe motoroute.ro
  13. Touratech is launching an all-new modular adventure helmet, the Aventuro Traveller, which replaces the outgoing Aventuro Mod in their lineup. The new Aventuro Traveller features a flip-up design with huge airflow, yet Touratech says it is designed to remain quiet on the highway. It offers the communication convenience that only a modular helmet can provide, while still being lightweight for all-day comfort. A helmet’s job is to keep you protected. A side effect of this protection is often excessive heat for the rider. The Aventuro Traveller solves this problem with a peak design that directs airflow into the oversized vent on the forehead, which distributes air through the liner keeping the rider’s head cool. In fact, Touratech claims the flow is so great that the helmet liner comes with a ‘low-flow’ flap that can be closed to reduce airflow for riding in cooler weather. Further airflow cools the rider’s face by entering through the large chin vent. The glove-friendly vents are easy to open and close while riding. The Aventuro Traveller is lighter than its predecessor, the Aventuro Mod, and most other modular helmets on the market. The carbon version is a half-pound lighter than the previous model and the multi-fiber version is a third-of-a-pound lighter. The benefit is reduced neck strain and improved rider comfort for long days in the saddle. ADVERTISEMENT “We expect this helmet to hit the sweet spot for many travelers and adventure riders because it has the flip-up feature we love for interacting with people at the gas station or communicating with our riding buddies, but it’s lightweight and has lots of airflow like a good off-road helmet should. It’s the best of both worlds.” — Paul Guillien, CEO, Touratech-USA An innovative double seal on the shield and chin bar closure keeps rain and dust out while reducing sound levels for a comfortable ride. A large opening provides better peripheral vision and accommodates goggles & glasses. It also features an integrated sun visor that quickly flips down with a glove friendly control to reduce glare while riding. The shield is easy to open with either hand using grip tabs located on both sides and it stays open in 4 positions with strong detents and comes with a Pinlock© insert to prevent fogging. The ‘no-grab’ peak design cuts through the wind minimizing neck strain and includes an optional extension with two length settings. Weight Comparison Touratech Helmet Model Weight (lbs) Aventuro MOD 4.14 Aventuro Traveller (Fiberglass) 3.82 Aventuro Traveller (Carbon Fiber) 3.65 A gravity-defying chin bar stays in the up position without surprise closings like other modular helmets. A quick-ratchet buckle with stainless steel mechanism provides quick closure of the chinstrap and reliable performance for years. The helmet, manufactured by Nexx, is set up to accommodate most communication systems including SENA, Scala Rider and more. Cavities for speakers and microphone and easy routing paths for wires make communication installation a snap. Price & Styles The Aventuro Traveller is available in 3 graphics styles for the carbon fiber version which retails for $749, and 2 solid colors for the Multi-fiber version which retails for $649. Sizes range from XS to 3XL. They are available for pre-order now and will be in the USA in early 2020. The Aventuro Traveller will be on display at Touratech’s booth during the Long Beach IMS show November 22nd to the 24th. For more information go to touratech-usa.com Aventuro Traveller Features Peak & vents work together to maximize cooling airflow around head Offers 40% more airflow than the Aventuro Mod it replaces Large closeable chin vent for cooling rider’s face Easy-open & easy-close, glove-friendly vent controls Lightweight design for reduced neck strain and all-day comfort ‘No-grab’ peak design cuts through wind cleanly Anti-gravity chin bar stays up with no surprise closures Double seals keep rain and dust out while reducing sound levels Wide field of vision to take in sights and boost safety Eyeglasses friendly, with opening large enough for goggles Quick-ratchet chinstrap for easy action and smooth operation COOLMAX liners for moisture wicking dry comfort One-piece liner & neck-roll for easy removal for cleaning Internal sunshade that flips down Includes Pinlock© shield and insert to minimize fogging Intercom system ready, with speaker cavities, wire routing paths, clamp-on mount Camera mount for top included Made in Portugal DOT and ECE certified
  14. Cluj Winter Race anunţă detaliile ediţiei 2019

    A 8a ediţie a evenimentului Cluj Winter Race va avea loc anul acesta pe 1 decembrie. Cluj Winter Race este prima etapă din Cupa Clujului la Ciclocros şi ultima din Cupa României la CX, din cadrul FRC. Concursul se va desfăşura duminică în parcul Cetăţuia din Cluj-Napoca, cu startul principal la ora 12:30. Până atunci vor pleca în cursă copiii de la ora 10:10 şi proba de mtb la ora 11:30. foto mtbbn.roÎnscrierile sunt încă deschise, iar taxa de participare variază de la gratuit la 120 lei în funcţie de modul de înscriere şi categoriile la care se doreşte participarea. Taxa de concurs este gratuită pentru copii şi pentru concurenţii care fac dovada donării de sânge în orice centru de transfuzie din ţară în perioada octombrie – noiembrie 2019. Sursa: Freerider
  15. A 8a ediţie a evenimentului Cluj Winter Race va avea loc anul acesta pe 1 decembrie. Cluj Winter Race este prima etapă din Cupa Clujului la Ciclocros şi ultima din Cupa României la CX, din cadrul FRC. Concursul se va desfăşura duminică în parcul Cetăţuia din Cluj-Napoca, cu startul principal la ora 12:30. Până atunci vor pleca în cursă copiii de la ora 10:10 şi proba de mtb la ora 11:30. foto mtbbn.roÎnscrierile sunt încă deschise, iar taxa de participare variază de la gratuit la 120 lei în funcţie de modul de înscriere şi categoriile la care se doreşte participarea. Taxa de concurs este gratuită pentru copii şi pentru concurenţii care fac dovada donării de sânge în orice centru de transfuzie din ţară în perioada octombrie – noiembrie 2019. Sursa: Freerider
  16. The 2019 running of the International Six Day Enduro wrapped up over the weekend, and the US men’s and women’s World Trophy teams won their respective categories. This year’s edition of the ISDE ran in Portimao, Portugal, with enduro teams from around the world battling it out in tough terrain. The men’s US World Trophy team didn’t manage to get into the lead until the third day of competition; the Australian RecoveR8 team was the early front-runners. But after they got up front mid-way through the event, Ryan Sipes, Taylor Robert, Kailub Russell and Steward Baylor hung on for the win. It was the first FIM World Trophy win for the KTM-mounted men’s team since the 2016 competition, which had been their first-ever victory. The Portuguese host team was fourth overall, and the Belgian team ended in fifth. RecoverR8 actually won the sixth day’s racing, but couldn’t make up the points gap, and ended second overall, nine minutes and 13 seconds back. The Italian team was third. In the women’s category, Rebecca Sheets, Brandy Richards (both on KTM) and Tarah Gieger (on a Honda) won the FIM Women’s World Trophy. The last time the women’s team won was 2007. The German team was second in this category, and then the British team. The Australian team had won here for the past six years, but was finally denied. However, the Aussies weren’t totally shut out, as the RecoverR8 team won the FIM Junior World Trophy. Next year, the 95th running of the ISDE will take place in Italy. Vezi sursa
  17. US teams win men’s, women’s ISDE titles

    The 2019 running of the International Six Day Enduro wrapped up over the weekend, and the US men’s and women’s World Trophy teams won their respective categories. This year’s edition of the ISDE ran in Portimao, Portugal, with enduro teams from around the world battling it out in tough terrain. The men’s US World Trophy team didn’t manage to get into the lead until the third day of competition; the Australian RecoveR8 team was the early front-runners. But after they got up front mid-way through the event, Ryan Sipes, Taylor Robert, Kailub Russell and Steward Baylor hung on for the win. It was the first FIM World Trophy win for the KTM-mounted men’s team since the 2016 competition, which had been their first-ever victory. The Portuguese host team was fourth overall, and the Belgian team ended in fifth. RecoverR8 actually won the sixth day’s racing, but couldn’t make up the points gap, and ended second overall, nine minutes and 13 seconds back. The Italian team was third. In the women’s category, Rebecca Sheets, Brandy Richards (both on KTM) and Tarah Gieger (on a Honda) won the FIM Women’s World Trophy. The last time the women’s team won was 2007. The German team was second in this category, and then the British team. The Australian team had won here for the past six years, but was finally denied. However, the Aussies weren’t totally shut out, as the RecoverR8 team won the FIM Junior World Trophy. Next year, the 95th running of the ISDE will take place in Italy. Vezi sursa
  18. Scutul motorului, este o piesa specifica numai modelelor militare, apare si in lista de accesorii pentru Wehrmacht. Din ce am inteles de la proprietarul motocicletei este o piesa foarte rara si ravnita chiar si de nemti. Culoarea gri inchis provine de la tratamentul cu Feruginol: Scutul vopsit: Scarite pasager, sunt originale si au pe ele inscriptia GEFRAG DRGM, probabil un producator al acelor timpuri: Le-am demontat: Sablate: Tratate cu Feruginol:
  19. Bike Fest 2020

    Bike Fest 2020 Bucuresti, Romania
  20. MoonTimeBike 2020

    MoonTimeBike 2020 Bucuresti, Romania
  21. Transilvania Bike Trails Race 2020

    Transilvania Bike Trails Race 2020 Romania
  22. Red Bull Vampire Trails 2020

    Red Bull Vampire Trails 2020 Bran, Romania
  23. Prima Evadare 2020

    Prima Evadare 2020 Romania
  24. Ultima săptămână
  25. Yamaha Tracer 700 modificată pentru sezonul 2020

    Unul dintre succesele comerciale ale ultimilor ani, Yamaha Tracer 700, a fost prezentat la EICMA 2019, având modificări importante. Păstrând cu strictețe secretul modelelor care urmau să fie prezentate la EICMA 2019, Yamaha a adus la expoziție mai multe motociclete modificate. Dintre acestea, Tracer 700 este probabil cel mai important model pentru piața din România, fiind versiunea îmbunătățită a vechiului Tracer, un adevărat lider al categoriei din care face parte. Modificările aduse generației 2020 se referă atât la formele motocicletei, cât și la componente importante care influențează funcționalitatea. Aspectul noului Yamaha Tracer 700 este complet schimbat datorită carenei, mai agresivă și aerodinamică, cu lumini tehnologie LED, pozițiile fiind oblice și proiectoare pe post de faruri principale, totul fiind completat de parbrizul reglabil și ghidonul mai lat cu 34 mm. Bordul multifuncțional are afișaj LCD negativ, informațiile fiind foarte ușor de citit, cu indicatorul de treaptă de viteză poziționat pe mijlocul ecranului, informație importantă pentru începători. Amortizoarele au fost la rândul lor modificate, cele din față fiind cu cartuș, cele de spate având reglaj pe preîncărcare și revenire, iar șaua a fost redesenată, oferind o poziție a pilotului diferită față de cea a generației anterioare. Motorul este același CP2 de 689 cmc, care produce o putere maximă de 54 kW la 8750 rpm, dar producătorul declară că au fost aduse modificări motorului, transmisiei și evacuării, raportul putere/masă fiind în continuare cel mai bun, datorită masei de 196 kg la plin, cu care Yamaha Tracer 700 conduce detașat categoria sport-touring de clasă medie. Prețul pentru România încă nu a fost comunicat, dar este de așteptat să fie apropiat de cel al modelului 2019, iar noul Yamaha Tracer 700 poate fi comandat la magazinul firmei importatoare, Motodynamics SRL din București, sau la magazinele din teritoriu ale dealerilor autorizați. Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe YouTube. Vezi articolul integral
  26. Unul dintre succesele comerciale ale ultimilor ani, Yamaha Tracer 700, a fost prezentat la EICMA 2019, având modificări importante. Păstrând cu strictețe secretul modelelor care urmau să fie prezentate la EICMA 2019, Yamaha a adus la expoziție mai multe motociclete modificate. Dintre acestea, Tracer 700 este probabil cel mai important model pentru piața din România, fiind versiunea îmbunătățită a vechiului Tracer, un adevărat lider al categoriei din care face parte. Modificările aduse generației 2020 se referă atât la formele motocicletei, cât și la componente importante care influențează funcționalitatea. Aspectul noului Yamaha Tracer 700 este complet schimbat datorită carenei, mai agresivă și aerodinamică, cu lumini tehnologie LED, pozițiile fiind oblice și proiectoare pe post de faruri principale, totul fiind completat de parbrizul reglabil și ghidonul mai lat cu 34 mm. Bordul multifuncțional are afișaj LCD negativ, informațiile fiind foarte ușor de citit, cu indicatorul de treaptă de viteză poziționat pe mijlocul ecranului, informație importantă pentru începători. Amortizoarele au fost la rândul lor modificate, cele din față fiind cu cartuș, cele de spate având reglaj pe preîncărcare și revenire, iar șaua a fost redesenată, oferind o poziție a pilotului diferită față de cea a generației anterioare. Motorul este același CP2 de 689 cmc, care produce o putere maximă de 54 kW la 8750 rpm, dar producătorul declară că au fost aduse modificări motorului, transmisiei și evacuării, raportul putere/masă fiind în continuare cel mai bun, datorită masei de 196 kg la plin, cu care Yamaha Tracer 700 conduce detașat categoria sport-touring de clasă medie. Prețul pentru România încă nu a fost comunicat, dar este de așteptat să fie apropiat de cel al modelului 2019, iar noul Yamaha Tracer 700 poate fi comandat la magazinul firmei importatoare, Motodynamics SRL din București, sau la magazinele din teritoriu ale dealerilor autorizați. Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe YouTube. Sursa
  27. Nufo Bike Trip prezintă traseul de parcurs toamna, între Zărnești, Plaiul Foii şi Refugiul Șpirlea 1415 m altutudine. [embedded content] Sursa: Freerider
  28. Piatra Craiului şi refugiul Şpirlea pe bicicletă

    Nufo Bike Trip prezintă traseul de parcurs toamna, între Zărnești, Plaiul Foii şi Refugiul Șpirlea 1415 m altutudine. [embedded content] Sursa: Freerider
  29. Duminica, la sediul Federatiei Romane de Motociclism a avut loc Sedinta anuala a Comisiei de Motocros sub indrumarea Presedintelui de Comisie si a Vicepreședintelui FRM, domnul Cătălin Duță. A fost facuta analiza sezonului competitional 2019, în urma căreia, etapa de la Ciolpani a fost declarată „Cea mai bine organizată competiție a anului”. În continuarea ședinței au fost luate în discuție propunerile primite pentru modificarea regulamentelor. Astfel, începând din anul 2020, organizatorii etapelor naționale pot alege dacă competițiile lor vor avea una sau două zile de concurs. Au fost omologate rezultatele interne și a fost desemnat ca sportiv al anului la disciplina motocros Zoltan Ordog (Top Cross TCS Otopeni - clasa MX85). Ca o recunoaștere suplimentară, chiar în aceste zile, Zoltan Ordog (Vicecampion National si European BMU 2019), participă la Barcelona la Masterclass-ul clasei YZ85. Zoltan a fost selectat să participe la acest eveniment exclusivist în urma analizării parcursului său sportiv și clasării pe locul VII la finala cupei YZ bLU-cRU Yamaha de la Assen (Olanda – FIM Europe Cup). Felicitări pentru toate aceste rezultate și mult succes în continuare!
  1. Încarcă mai multă activitate
×