Mergi la conţinut

Clasament Lideri


Continut Popular

Showing most liked content since 25.04.2018 in all areas

  1. 3 points
    Dan P.

    Intrunirea anuala 2018

    Eu am mai participat si intr-adevar cand s-a plecat pe autostrada intalnirea era acolo iar cand se pleca la bulgari intalnirea era la OMV-ul din 1 Decembrie.Cand se pleca spre Ploiesti intalnirea era la Arc sau la benzinaria de dupa fantana Miorita. Problema e ca nimeni nu a batut in cuie asta.Nu e o regula scrisa . Nu aveam cum sa ghicesc. Asa ca malitiozitatea nu-si are rost aici mai ales din partea unui fondator al unei Asociatii care ar trebui sa fie mai apropiat de membrii pe care vrea sa-i reprezinte si sa-i ajute la nevoie pe acestia, nu sa-i priveasca de sus .Avem destui sefi la servici care ne privesc de sus. In timpul meu liber nu am nevoie de sefi.
  2. 2 points
    Dan P.

    Intrunirea anuala 2018

    Sa dea Dumnezeu sa vina,mi-ar placea sa vina toti cei care au fost de la inceputuri.Ar fi timpul pentru o reconciliere,sa lasam orgoliile la o parte.
  3. 1 point
    Valeriu Alexa

    Intrunirea anuala 2018

    50.Marius Tranca camera dubla 2 zile plata la hotel 51.Kato Constantin camera single 1 zi plata la hotel 52.Octav Lica camera tripla 2 zile plata la hotel
  4. 1 point
    Incep acest topic pentru a prezenta restaurarea unei motociclete Triumph BD250 model militar produs pentru armata germana (Wermacht). Numarul total de bucati fabricate intre 1939-1943 a fost de 13.000 bucati din care 12.000 au fost pentru armata germana vopsite in culorile armatei germane iar 1000 de bucati au fost pentru uz civil vopsite numai in rosu. Dupa terminarea razboiului au mai fost fabricate un numar de 500 bucati doar pentru anumite oficialitati vopsite in negru. Un scurt istoric al companiei Triumph Werke Nurnberg AG: Comerciantul german Siegfried Bettmann emigreaza in Anglia in anul 1884 unde infiinteaza o fabrica de biciclete cu denumirea TRIUMPH. Mai tarziu aceasta fabrica avea sa devina "TRIUMPH Motorcycles". In anul 1896 fondeaza o filiala cu acelasi nume si in Germania, in orasul sau natal Nürnberg, unde incepe de asemenea productia de biciclete. Aici incepe in anul 1903 si productia de motociclete (cu motoare importate de la alti producatori), dar in 1907 este oprita din cauza cererii scazute din Reichul German. In anul 1911 Compania germana isi schimba numele in "Triumph Werke Nürnberg AG" (T.W.N.), iar in 1913 se separa complet de Compania din Anglia. In 1919 productia de motociclete se reia, aceasta rezumandu-se doar la modele cu motoare 2T derivate de la englezescul Triumph Junior. Folosirea motoarelor 4T incepe din perioada anului 1924, in 1938 acestea incetand a mai fi montate. Fabrica TRIUMPH din Germania a inclinat mereu spre modelele 2T, care aveau un cost de productie mai redus si erau mai puternice. Decisiva in completarea acestor idealuri a fost si venirea lui Otto Reitz de la NSU. Exemplarul la care lucrez a fost fabricat in 1939 fiind din primul an de fabricatie. A fost inmatriculata in Romania inca din anii '50 ceea ce ar putea indica faptul ca motocicleta er fi fost folosita de armata germana in Romania, dar asta este doar o ipoteza. Vopseaua originala a acestui exemplar este culoarea Stahlblau (albastru otel) si era caracteristica corpului Luftschutz care ar insemna Aparare Civila Antiaeriana. Pe furca are prinsa o placuta pe care scrie Enstort Nach Gruppe 3 care indica grupa de ecranare impotriva sistemelor de detectare, pe aceeasi placa se afla si vulturul cu svastica Waffenamt. Cateva imagini cu modelul respectiv: Datele tehnice: archive.zip
  5. 1 point
    luca.stere

    Reconditionare Dnepr 650

    Am terminat scaunul atasului, sunt multumit de rezultat. Ma asteptam sa fie un pic cam moale dar este exact cum trebuie, sezutul sustine bine greutatatea mea (78kg) iar spatarul este ferm dar in acelasi confortabil (atat cat poate fi un scaun de atas). Si o mica plimbare in zona: Si varianta vintigi:
  6. 1 point
    Abaterea nu vine din rulmentii bancului, la verificarea ambielajului se pleaca de la "zero" si se face semn pe ambielaj unde este zero. Daca problema era din rulment nu mi-ar fi dat abaterea mereu in aceeasi zona a ambielajului ci aleatoriu. Ambielajele de BMW R71 de exemplu au voie sa bata maxim 1 sutime conform manualului. Abaterea acceptabila este cea data de producator dar eu am vazut ambielaje reparate care nu aveau abatere.
  7. 1 point
    nu am de comentat despre motocicleta, asta mai tarziu, dar am o intrebare despre bancul tau de test Desi pare ok, ai cum sa verifici ca abaterea nu vine din rulmenti ? te intreb pentru ca o sutime sau 5 este putin. O astfel de eroare poate sa apara dintr un defect de fabricatie al rulmentului. Si o alta curiozitate, care ar fi o abatere acceptabila pentru tine ? Oricum, frumoasa piesa
  8. 1 point
    Am verificat ambielajul de la Triumph cu ajutorul bancului de proba pe care l-am facut la care am adaugat si ceasul comparator: Si iata filmarea de la verificarea ambielajului la care am constatat o bataie de 5 sutimi, pentru a fi sigur ca verificarea e corecta am testat si un arbore de Dnepr la care am gasit o abatere de maxim o sutime ceea ce mi-a certificat ca bancul de probe facut de mine este bun.
  9. 1 point
    gaxel

    Incepator, am nevoie de putin ajutor

    fara permis te poti da pe oriunde , atata timp cat acel oriund nu e deschis circulatiei publice. pe drumurile comunale == dosar penal. Drumul comunal, deschis ciruclatiei publice (asfaltat sau nu drumul) , iti trebuie carnet. Drum forestier, care e drum deschis ciruclatiei => necesita carnet, Drum forestier care nu e deschis ciruclatiei, poti sa te dai cum vrei. Nu esti atat de inalt pe cat crezi pentru o motocicleta de cross/enduro. Eu am 180 si pe majoritatea motoarelor de gen am probleme in a atinge solul. Nu am picioare scurte. Deci fii pe pace. enduro vs cross .... greu de definit. La cross e scurt si intens. Ai grija sa nu iti rupi gatul. cross in general inseamna moto super usor, rezervor mic, super performanta (poti raporta consumul la timp nu le km si revizia la fel) . Scoti tot din moto in ture pe circuit. (in teorie). Motoarele oricum nu sunt inmatriculabile (fie fin cauza sunetului, gazelor, lipsa semnalizarii si luminilor). Enduro, e mai lunga acivitatea, rezervor mai mare, autonomie mai mare, in general 4T peste 450cm3 as zice eu, mult mai adaptat drumului , inmatriculabil. Un pur cross, nu te as sfatui. Ca sa scoti tot din el tre sa ii faci revizii mai dese (super performanta are un pret), sa schimbi cauciucuri in functie de teren (ud, noroi, iarba etc) (altfel nu ai ce face cu puterea) si ca o nota personala sunt greu de stapanit (putere foarte mare) enduro ar fi mai ok (dupa mine) gandeste te si cat vrei sa investeti, vrei sau nu sa ai permis etc
  10. 1 point
    Toni

    Intrunirea anuala 2018

    Miza e neinteresantă pentru mine și în consecință nu mă bag.
  11. 1 point
    Dan P.

    Intrunirea anuala 2018

    Dupa cum ai observat ,in lista de participanti nu s-a inscris Harea deci interesul lui pt locatie e evident.Data nu a modificat-o nimeni pt. ca sfarsitul lui Mai a fost mereu,in rest, sa lasam inteleptii sa-si dea cu parerea despre intelepciune.
  12. 1 point
    nicon

    Intrunirea anuala 2018

    Din cate stiu , Harea si apropiatii lui au pus mult interes pentru acest loc . Au modificat si data tocmai pentru a gasi preturile cele mai bune . Nu ma priviti pe mine ca aplaudaciul lui Harea sau a altuia din grupul vostru , dar cred ca el are înțelepciunea la care multi alții nici nu visează . Acea careia ii spuneti SEDINTA, catati-i alt nume , ca suna tare urat . Astazi , pentru mine este o zi de referință si va urez tuturor " La multi ani , de 7Mai ."
  13. 1 point
    sorin56ro2001

    Intrunirea anuala 2018

    Sorry, da' locu' si data au fost batut in cuie prin hotararea participantilor la sedinta oficiala...
  14. 1 point
    gaxel

    In Serbia, de 1 Mai muncitoresc

    Frumos, frumos. Eu desi am facut niste km cu motocicleta, am inca performanta de a nu fi facut nici un km de placere. Doar deplasari in care pur si simplu nu am luat masina. Sper totusi ca anul asta sa se schimbe ceva, si sa mai fac niste km, ca trebuie, pentru moral. Ma bucur ca ai iesit si ai serbat ziua muncii. Eu am serbat o foarte static, de pe canapea.
  15. 1 point
    O curatare preliminara a carterului motor pentru a verrifica mai usor daca prezinta defecte (fisuri, filete stricate, samd): Palierul din dreapta al carterului, pe acesta se monteaza aprinderea si dinamul: Dupa spalare: Cand am desfacut motorul am gasit cutia de viteze in stare foarte buna iar incinta cutiei de viteze era foarte buna, nu avea depuneri suspecte si partea buna este ca a stat cu ulei in ea.
  16. 1 point
    Ambielajul motorului, dupa cum se vede are doua biele foarte putin defazate. Acest motor are doi cilindri dar in realitate functioneaza ca un singur cilindru, au o singura camera de ardere care este comuna si o singura bujie. Defazarea are rolul de a atenua detonatiile si banuiesc ca solutia cu doi cilindri in loc de unul au adoptat-o pentru o racire mai buna. Ambielajul se prezinta intr-o stare foarte buna (nu a fost batut, polizat, taiat, samd), va trebui verificat la comparator pt a vedea daca prezinta abateri.
  17. 1 point
    gaxel

    Incepatori Pe Forum - Sa Facem Cunostinta

    incep sa imbatranesc si sa vad diferenta intre motoarele pe care le as fi putut alege eu ca incepator si ce isi cumpara lumea azi :) trece timpul sa te bucuri de motocicleta si de multi km fara incidente
  18. 1 point
    Mirel_a

    Intrunirea anuala 2018

    Nu te bucura inca! Multi dintre cei inscrisi sunt prietenii ... prietenilor nostri ... veniti nu atat pentru intrunirea Clubului Motoveteranilor cat pentru socializare si preturi mai bune la cazare decat pe cont propriu. Si sunt bineveniti! Important pentru Club este prezenta in numar cat mai mare la sedinta, ca la balaceala si la petrecere mereu suntem multi!
  19. 1 point
    17 mai 2018 in foaierul Teatrului Maria Filotti din Braila o expozitie aniversara cu stil, dedicata unei generatii de piloti dar in principal braileanului George Burianu. Intrarea libera
  20. 1 point
    luca.stere

    Reconditionare Dnepr 650

    Am definitivat piesele care formeaza sistemul de prindere al scaunului, acum a mai ramas sa croiesc buretele pe forma si sa-i fac tapiteria. In prima poza se vede platbanda zincata care trebuie gautita in drptul piulitei de prindere de pe atas. Aici fac o paranteza si mentionez ca scaunul de Dnepr are doua sisteme de prindere, unul cu surub si piulita asa cum am eu iar celalalt este cu un sistem de incuietoare pe carlig. Am descoperit acest fiind nelamurit de piulita pe care am gasit-o prinsa pe atas si care este pusa de fabrica, de fapt este o piesa de tip platbanda cu filet incastrata intr-o tabla ambutisata: Pe partea sezutului am facut doua prinderi cu platbande, barca atasului are gauri de prindere exact in acele locuri dar nu stiu daca sunt originale: Am montat si garnitura noua de cauciuc pt lampa de pozitie a atasului, am cumparat doua bucati ca sa am si pentru K750: Dupa care am spalat murgul si am facut o tura cu el:
  21. 1 point
    George Burianu, GP Monaco 1929 Au schimbat de curand si au trecut steagul Romaniei in dreptul lui George Burianu pe Wikipedia. http://en.wikipedia.org/wiki/1929_Monaco_Grand_Prix Monaco 1929, in dreapta, George Burianu Monaco 1929
  22. 1 point
    Pilotul, George Burianu - Craciun 1987
  23. 0 points
    Nu vă îmbătați cu apă rece, vorbim de procente, la adevăr suntem ultimii din Europa la vânzările de motociclete, mici sau mari. ACEM, Asociația Europeană a Producătorilor de Motociclete, având sediul în Belgia, reprezintă interesele producătorilor de vehicule cu două, trei și patru roți (categoria L) din Europa. Organizația include 15 companii producătoare și 17 asociații naționale din 14 țări Europene. Colaborând cu organisme din UE, asociația monitorizează vânzările de motociclete din Europa, iar ultimul raport publicat, cu rezultatele primului trimestru al anului în curs, sunt interesante, poate chiar surprinzătoare, depinde de interpretare. În această raportare, România figurează cu cea mai mare creștere a vânzărilor de motociclete (peste 50 cc) din Europa, cu 183 de unități, adică o creștere de 44,1% față de vânzările aceleiași perioade a anului trecut. În același timp, suntem pe ultimul loc la vânzările de moped (sub 50 cc), cu o scădere de 97,1%, datorită celor 2 (două) unități comercializate. În câteva țări numărul de motociclete vândute este mai mic decât vânzările din România, dar populația acestor țări este mult mai mică decât cea din țara noastră, chiar cu cele câteva milioane de oameni care figurează doar statistic. În țările baltice, Estonia, Letonia și Lituania, s-au vândut sub 100 de unități, iar în Croația 146, dar în Estonia trăiesc 1,3 milioane de oameni, în Letonia – 2,2 milioane, Lituania – 3 milioane și 4,3 milioane în Croația, față de cele 20 de milioane care figurează în România, din care or fi rămas vreo 17. Dacă până aici s-ar putea găsi unii care să spună că nu suntem chiar ultimii, deși în realitate suntem, la vânzările de moped (sub 50 cc), situația nu suportă comentarii. În primele trei luni ale acestui an, la noi s-au vândut 2 motorete în toată țara, adică putem cunoaște proprietarii pe nume. Este adevărat că vânzările de moped sunt în cădere liberă în toată Europa, dar nici chiar așa… Încă nu m-am lămurit ce atitudine ar trebui să avem: să ne mândrim că avem o creștere spectaculoasă, cam așa cum fac politicienii noștri cu creșterile din România pe care le vedem la televizor, sau să ne plângem în pumni că suntem ultima găină de la CAP ? Fiecare este liber să facă așa cum crede, iar eu vă prezint mai jos situația în cifre. COUNTRY Motor I Trim. 17 Motor I Trim. 18 % Mopeds I Trim. 17 Mopeds I Trim. 18 % France 33,884 36,979 9.1 17,280 10,102 -41.5 Netherlands 3,647 3,489 -4.3 13,683 8,856 -35.3 Italy 45,495 46,126 1.4 4,798 3,867 -19.4 Belgium 5,624 6,004 6.8 3,011 3,458 14.8 Spain 24,898 29,063 16.7 3,953 3,107 -21.4 Austria 4,846 3,929 -18.9 2,817 1,706 -39.4 Poland 2,937 2,095 -28.7 3,696 1,643 -55.5 UK 21,874 23,485 7.4 1,439 1,124 -21.9 Denmark 715 502 -29.8 1,487 834 -43.9 Germany 35,401 36,058 1.9 7,124 730 -89.8 Slovenia 498 334 -32.9 753 558 -25.9 Portugal 4,011 4,674 16.5 460 475 3.3 Finland 466 340 -27.0 623 216 -65.3 Croatia 315 146 -53.7 158 104 -34.2 Latvia 126 92 -27.0 149 103 -30.9 Czech Republic 2,316 1,915 -17.3 181 94 -48.1 Estonia 103 83 -19.4 50 35 -30.0 Lithuania 65 60 -7.7 79 27 -65.8 Luxembourg 341 378 10.9 207 23 -88.9 Slovakia 729 620 -15.0 20 7 -65.0 Romania 127 183 44.1 69 2 -97.1 TOTAL 194,655 203,853 4.7 62,037 37,071 -40.2 Pentru amatorii de statistici, mai jos puteți găsi situația vânzărilor firmei Honda, cel mai mare producător mondial de motociclete. Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube. Sursa
×