Mergi la conţinut

Clasament Lideri


Continut Popular

Showing most liked content since 21.07.2017 in all areas

  1. 1 point
    calin_n

    Ride you fucking bike !!!

    Mă tot gandeam cum să încep poveștile despre cartările făcute în această vară. Am reușit să parcurgem peste 2100 de km din cei 3000 de km planificați. Au fost patru ieșiri și mii de poze, dar îmi lipsește inpirația să scriu despre ele… Acesta este punctul în care prietenii tăi îți sar în ajutor. Marian mi-a trimis clipul facut de el in una din ieșiri. Este exact ce aveam nevoie. Îți multumesc prietene !!! O să mai urmeze! Vezi articolul integral
  2. 1 point
    Iti prezentam gama de echipamente moto Dainese D-Air 2017 Echipamentele moto cu airbag dezvoltate de catre producatorul italian Dainese sunt cele mai avansate de pe piata. Aceasta intrucat, intr-o epoca a masinilor, ele sunt inspirate, mai presus de orice, de catre oameni. Mai pe scurt, tehnologia D-air (R) combina o „Inima”, un „Creier” si o „Inteligenta”. „Creierul” controleaza si monitorizeaza miscarile pilotului, prin intermediul unui algoritm („Inteligenta”), iar „Inima” sistemului declanseaza instantaneu sistemul de protectie care se deschide in jurul pilotului, in caz de impact. Aceasta inseamna un sistem de imbracaminte inteligenta, care este produs de catre Dainese pentru diferite situatii, de la pilotajul pe circuit la naveta zilnica. Unitatea de control, „Creierul”, monitorizeaza semnale trimise de senzori de o mie de orie pe secunda (!), iar airbag-ul propriu zis este construit dintr-un sistem de microfilamente care asigura o deschidere uniforma. Iar atunci cand acest lucru se intampla, protectia oferita de sistemul D-air, este, la nivelul umerilor, cu 90% mai crescuta decat sistemele conventionale. Dezvoltarea sistemului D-air a inceput in urma cu 16 ani, alaturi de cei mai buni ingineri si piloti, informatiile acumulate producand 35 de patente si un produs care acum este o platforma deschisa pentru a face motociclismul mai sigur. 1.000.000 de kilometri au fost parcursi pentru ca acest sistem sa fie fiabil, iar cele peste 1.200 de activari ale sistemului permit o continua imbunatatire a algoritmilor. Pentru pilotajul pe pista exista combinezoanele Mugello R D-Air si Misano D-Air. Acestea sunt croite din piele de cangur, cu insertii elastice in zona lombara si material elastic pe interiorul bratelor, pilotul fiind protejat de placute de titan care se gasesc in zonele umerilor, coatelor si genunchilor. Airbag-ul ajung pana in zona coastelor, costumul integrand si un LED care in caz de cazatura se aprinde, pentru a semnaliza pilotul, in eventualitatea unor conditii proaste de vizibilitate. Sistemul recunoaste si diferentiaza un low-side de un high-side si nu se declanseaza la viteze mici sau in cazul in care considerea ca nu e nevoie de protectia suplimentara oferita de airbag. Pentru pilotajul stradal, Dainese se adreseaza riderilor care utilizeaza motociclete sport, sport-touring dar si maxi-scutere, pentru deplasari urbane. Misano D-air este jacheta destinata pilotilor de motociclete sportive, croita din piele microperforata D-Skin 2.0 si dotata cu protectii din aluminiu dar si o armura integrata pentru spate, cu structura fractala, care permite acesteia sa adopte in mod dinamic forma corpului. Pentru touring, Dainese are pregatita jacheta Cyclone D-Air, croita din Gore-tex si insertii din piele de vaca, alaturi de protectii de poliuretan si desigur, aerisirile si captuseala detasabila, dar si posibilitatile de ajustare, necesare unei astfel de piese de imbracaminte. Nu in ultimul rand, Continental D-Air, jacheta destinata riderilor urbani are o croiala simpla, alaturi de membrane Gore-tex si si Thermore, Classic 130 g. La fel ca si la celelalte doua jachete, ea vine cu o protectie inclusa pentru spate, cu elastomeri din carbon ce alcatuiesc o suprafata mobila si foarte perforata pentru a permita corpului sa respire in voie. Sistemul D-Air pentru aceste trei jachete este integrat in protectia de spate Pro-Armor, are un volum de 11 litri la deschidere si reactioneaza diferit la impacturi frontale si laterale, highside, lowside cu rostogolire si lowside fara rostogolire, nedeclansandu-se la viteze sub 10 km/h sau in eventualitatea in care calculele indica faptul ca acest lucru nu este necesar. Toate echipamentele din gama D-Air vin acum cu o interfata LED care permite utilizatorului sa verifice functionalitatea sistemului, bateria oferind 24 de ore de operare continua, la un timp de incarcare de 4 ore. 714
  3. 1 point
    luca.stere

    Reconditionare Dnepr 650

    Contact nou modelul 6 volti, i-am cositorit niste conexiuni ca sa fiu sigur ca rezista in timp: Element de far nou cu bec H4:
  4. 1 point
    The main event of the season in the Harley-Davidson family is the arrival of the truck. To a biker, the event is the equivalent of Christmas in the middle of summer. [embedded content] 23 motorcycles of the main Harley-Davidson models are brought out to the public to be tested. I could not miss the opportunity to present to you out of the 23 wonders Softail Slim S, a motorcycle that to us is just a bobber, but to the Americans is a real symbol, an emotion-loaded model. . The Slim S model was designed as a homage brought to a historical motorcycle. In 1942, after the attack on Pearl Harbor, the US decided to join the war and one of the most important vehicles, a go-to for the American Army, was the Harley-Davidson WLA 45 motorcycle. WLA 45 in WWII 45 stands for its cylindrical capacity, respectively for its 45 cubic inches or 750 cc, but, due to the fact that this motorcycle was launched in 1942, many have called it WLA 42 or “The Liberator.” In the memory of this historical motorcycle, the Harley-Davidson designers envisaged a model to pay tribute to this icon, to this symbol of the company issued in more than 90.000 units, out of which 30.000 were sent to the allies, in the Soviet Union. WLA 45 restored Borrowing some of the parts of that motorcycle, its overall looks and, speaking of the inaugural edition, its colors and even the star logo – the mere symbol of the American Army – they created the Softail Slim S. For the model to mean something on the American market and have a full impact, the manufacturer decided to install on this first motorcycle the Screemin’ Eagle Twin Cam 110B engine. Harley-Davidson Slim S 2016 It is the first series motorcycle to receive the Harley-Davidson engine in question. Up until now, in order to benefit from this special engine, the fans of the brand had to order one of the super-accessorized, therefore extremely expensive CVO (Custom Vehicle Operation) models. But with this model the engine was installed on a high series motorcycle, its main technical feature being its maximum torque. It is chilling: 145 Nm. If I may remind you, as a comparison, the motorcycle dubbed “The Beast” – otherwise known as the KTM 1290 Super Duke R – has only 144 Nm. What we have here is a wild beast disguised as a bobber. A lot of people will say: “Harley Davidson, what can it do?” It is a motorcycle with a stunning start up. The Screemin’ Eagle Twin Cam engine is complemented by the High Flow admission and the Shotgun exhaust. It’s pointless to go into details. The fact that the engine provides for 82 HP has no meaning at all, as the main point of attraction is its impressive torque. The size of the motorcycle is typical to a bobber and one has to point out the very low seat height. Anybody can ride in such a low seat, which may be also the only flaw of this motorcycle, since, as I have said many times over, no motorcycle is perfect. Because the designers sought to attain this low seat, when making turns, the floorboards will run against the pavement and, as, unfortunately, no wear-and-tear component has been foreseen, when touching the pavement, the floorboards, which are not exactly cheap, will get scuffed. But, otherwise speaking, due to the fact that its centre of gravity is as low as it can go, one is in full control, even though the total weight of the motorcycle amounts to 308 kg. It is hard to describe in words what one feels in traffic when riding this motorcycle. Its retro looks combined with the features of a modern motorcycle, its wireless throttle, cruise control, hydraulic clutch, with no electronic systems – all gear a comfortable motorcycle, which seems weightless. With fabulous starts and more-than-enough breaking options, this bobber is not just a bobber, but a modern and performing motorcycle. For those who think of Harley-Davidson motorcycles by means of preconception, considering them outdated, I have a single suggestion: test a Softail Slim S with a Screemin’ Eagle Twin Cam 110B engine and you will discover that the thrills one gets when riding such a thing may be stronger that Viagra. Vezi articolul integral
  5. 1 point
    ... de toate pentru toti .
  6. 1 point
    calin_n

    Aplicatie mobila cu trasee moto

    Aplicația mobilă Touring în România este disponibilă! Pe lângă ghidul printat Touring în România, echipa Carpathian 2 Wheels Guide vă pune la dispoziţie şi o aplicaţie mobilă, pentru Android şi iOS, cu toate informaţiile din ghidul printat având în plus şi o funcţionalitate de navigare. Touring în România – ghidul printat şi aplicaţia mobilă Al doilea ghid turistic al proiectului Carpathian 2 Wheels Guide: Touring în România propune 28 de trasee pe drumuri asfaltate care acoperă întreg teritoriul țării. Majoritatea traseelor, 21 la număr, străbat regiunile istorice ale României precum: Maramureș, Banat, Transilvania sau Dobrogea, iar 7 dintre ele duc călătorii pe toate pasurile montane majore din Munții Carpați. Toate acestea au durata de una sau două zile. Pentru a prelungi aventura pe două roți prin România, sunt propuse 5 trasee lungi, de până la 8 zile, compuse din cele 28 de trasee. Poti si sa descarci hărțile. O nouă opțiune din meniu o să te ajute: Manager de trasee. Dacă intri aici ai o listă cu toate traseele si un buton pentru download. Mai multe detalii aici http://www.blog.carpathian2wheelsguide.com/ro/touring-romania-aplicatia-mobila/ si aici: http://www.blog.carpathian2wheelsguide.com/ro/harti-offline-touring-romania/ Daca va place ce vedeti, recomandati si unui prieten. o zi placuta!
  7. 1 point
    Excelent. Tare mi-ar plăcea si mie o asa expeditie.Ma încarc energetic se la spirala yoghina de aici de la Băile Herculane si astept o propunere de drum.
  8. 1 point
    neamtu80

    CRISTI

×