Clasament Lideri


Continut Popular

Showing most liked content since 23.05.2017 in all areas

  1. 3 likes
    Am ajuns cu bine, multumim celui care a organizat , respectiv Adi Bujie.
  2. 3 likes
    Salutare, dupa 1655km si 6 plinuri am aterizat cu bine la bucuresti. Am oprit ieri in calimanesti ca sa dau o uitatura, parcarea plina de masini si de gropi, multa lume, atmosfera. Drumuri bune sa aveti, asfalt uscat cit se poate si sa ne vedem cu bine.
  3. 2 likes
    Salutare, mi s-a parut o vesnicie pina a venit intrunirea si ce repede a trecut. Pentru mine a fost a 5-a si ma bucur ca am fost prezent si de aceasta data. Au fost plusuri si minusuri ca de fiecare data dar o consider un succes fiindca ne-am revazut din nou cu bine. Multumesc organizatorilor pentru tot ce au facut. Sanatate tuturor si sa auzim numai de bine.
  4. 2 likes
    IO, din pacate, sau ca de obicei, viu tot pe patru rotite...asa ca daca este cineva interesat, plec azi dupa ora 14.00... Tel. 0726.294.555 Sa avem drumuri bune (asfaltu' uscat e cam scump la vedere) si sa ne revedem cu bine !
  5. 1 like
    Conform cercetarilor mele pe net o tabla cu grosimea de 5 mm costa in jur de 3,80 lei /kg si cantareste 40 kg/mp Cea mai mica dimensiune am vazut ca e 1,5 x 3 m (poate ca exista si mai mica) Deci e in jur de 650 de lei o foaie. Trebuie sa fim multi ca sa fie profitabil. Am cautat tabla de 5 mm dupa ureche. Nu stiu ce grosime ar trebui sa fie sa nu se deformeze.De asemenea nici presa lui Bogdan nu stiu cat de fortoasa e. L.E.- Am gasit si tabla striata de 5 mm la 1000 x 2000 si costa 250 de lei
  6. 1 like
    Role cu blocaj gasesti si-n Dedeman, tabla cutata din aluminiu tot pe-acolo, iar tabla groasa pentru talpa cu "urechi" gasesti la depozitele de materiale de constructii. Un astfel de dispozitiv ar ingloba piese si materiale de pana in 130-150 lei, plus manopera...cred ca n-ar sari de 250 lei per total. Asteptam si parerea meseriasului!
  7. 1 like
  8. 1 like
    Duminică 11 iunie va avea loc cea de-a treia ediție a evenimentului Ducati Day, cu participarea lui Dario Marchetti, manager DRE. Dario Marchetti cu Ducati 959 Panigale pe circuitul Adâncata Manifestare devenită tradiție de când distribuția motocicletelor Ducati a fost preluată de compania Metrotehnica Internațional, Ducati Day a reușit în primii doi ani să polarizeze atenția comunității Ducati din România. După două ediții Ducati Day desfășurate pe pista circuitului Motorpark de la Adâncata, ediția 2017 va fi găzduită de Academia Titi Aur, locație care oferă posibilitatea tuturor posesorilor de motociclete Ducati să testeze motoarelele, fie că este vorba de modele sportive, care vor putea evolua pe circuitul Academiei, sau modele de teren, care vor beneficia de pista off-road a școlii de pilotaj. Evenimentul Ducati Day este rezervat proprietarilor de motociclete Ducati, care au avut posibilitatea să se înscrie în avans. Ca de fiecare dată, gazdele l-au invitat pe Dario Marchetti, managerul școlii oficiale de pilotaj Ducati, pilot cu vechi state în campionatul de viteză italian CIV, una dintre cele mai caristmatice personalități din domeniu, instructor cunoscut pe toate circuitele de viteză. Dario îi va introduce pe proprietarii de motociclete Ducati în lumea magică a circuitului, cu surprizele și secretele ei, sfaturile sale fiind apreciate în întreaga lume. În afară de plăcerile oferite de motociclete, participantii vor avea ocazia să savureze senzații diferite cu modelele performante Audi Q5 și Q7, puse la dispoziție de organizatori, pe circuitul off-road al Academiei, totul sub atenta supraveghere a unor instructori specializați. Ducati Day va începe la ora 10.00 și, pentru cei care nu au posibilitatea să participe și care sunt dornici să vadă cum se va desfășura această manifestare, voi fi prezent, voi transmite materiale live și vă voi spune povestea. . Dacă vreți să aflați mai multe amănunte despre edițiile precedente ale evenimentului Ducati Day, mai jos puteți găsi articole mai vechi postate până acum. Dacă nu ați văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul „POVEȘTI CU MOTOARE” și pe pagina de Facebook, sau dacă vreți să urmăriți materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonați la canalul YouTube. Vezi articolul integral
  9. 1 like
    Salut din nou! Anul acesta am planificat o noua 'golaneala' cum o numim eu si tatal meu, prin europa. Ne-am gandit sa facem ceva usor diferit de datile trecute si anume sa surprindem emotiile si bucuria si in videouri nu numai in poze. Ne puteti urmari aici, in acest topic si pe facebook, pe pagina PRO-BIKE Aceeasi doi, aceleasi 2 motoare... plecam pe urmatorul traseu de aproximativ 6000 de km, care din experienta... se vor transforma in aproximativ 6500-7000... Niciodata calculele de acasa nu s-au potrivit cu cele ... de pe drum :) Planul este urmatorul 28 aprilie ne ridicam motoarele din Bergamo Bergamo - Lyon 612 km - 10h 20 min, prin geneva 29 aprilie - Sambata Lyon - Dune du pilat - 648 km - 7h 38m 30 aprilie - Duminica Bordeaux - Zaragoza - 450 km, o luam prin pirinei 1 Mai - Luni Zaragoza - Madrid, 314 km 2 mai - Marti Toata ziua in Madrid, poate si in Toledo, la 70 km distanta 3 Mai - Miercuri Madrid Lisabona - 630 km 4 Mai - Joi Lisabona - all day long 5 Mai - Vineri Lisabona Sevilla 539km 6 Mai - Sambata Ramanem in Sevilla 7 Mai - Duminica Sevilla - Ronda - Playa Puerto Banus - Marbella - Malaga - Nerja - Granada~ 5 ore : 30 si 400km 8 Mai - Luni Granada - Valencia - 450 km 9 Mai - Marti Ramanem in Valencia 10 Mai, Miercuri Valencia - Barcelona 350km - 4h:40min 11 Mai, Joi v1. Barcelona - Aix: 492 km ~ 6 ore 12 Mai, Vineri Road to Saint Tropez 170 km pe coasta - Harley Davidson Event 13 Mai, Sambata 40 km parada harley 14 Mai - Duminica Briancon - Bergamo 289 km Voi reveni cu poze si povesti pe masura ce se desfasoara planul Povestea am inceput sa o detaliez intr-un blog: Iar albumul foto, am inceput de asemenea sa il actualizez mai jos: Cateva dintre calatoriile memorabile trecute: - Bucuresti - Milano - Maroc si inapoi - 2016 - 4000 de km prin Turcia (29 aprilie - 6 Mai 2015) - Plimbare Aprilie 2012 prin Franta pe 2 roti, 990 Adventure si Harley Davidson - O tura prin Europa cu 990 Adv si Harley Davidson 2009 - Romania - Norvegia (Nordkapp) cu 990 Adventure, 24 de zile incredibile 2008
  10. 1 like
    IO am postat ultimu' inainte de intalnire, iote ca IO postez primu' dupa... Am ajuns cu bine acasa... a fost excelent...sa vedem unde va fi cea din toamna...poate atunci ajung si IO pe doua roti...
  11. 1 like
    La ora 9,00 ne vedem la Petrom-ul de langa Mc'Donald's din Militari, de langa Metro.
  12. 1 like
    Dupa sablare am vopsit cadrul: Si fara vreo legatura cu acest topic prezint cateva chestii: 1. Mi-am facut o presa pentru volanta, de fapt este copia fidela a unei prese pe care fratele meu (mecanic si el) o folosea pentru etrieri si se potrivea perfect si pt depresarea volantului de Dnepr sau Ural. Daca vrea cineva sa-si faca si are nevoie de model ii pot face o schita dupa acest model. 2. Declansator semnal pt aprindere electronica Dnepr si Ural. De data aceasta vreau sa fac o aprindere care va avea doua avantaje: cost mai redus si avans electronic. 3. Imbunatatire kit rulment ambreiaj Ural si Dnepr. Povestea a inceput aici ( http://motorist.ro/viewtopic.php?f=13&t=177&p=3944#p3943 ) si am reusit acum sa bucsez aceasta piesa cu o camasa din fonta bine finisata pe care va culisa rulmentul de ambreiaj fara sa mai piarda ulei. In afara de asta kit-il de rulment l-am modificat si am eliminat sistemul rusesc la care nu exista camasi de rulment:
  13. 1 like
    Am cumparat rulmenti SKF 6209 C3 pt palierul fata si URB NJ209 (cu role cilindrice) pentru palierul spate. Rulmentii originali erau in stare foarte buna dar problema e ca ucrainienii au bagat din fabrica ambii rulemnti cu role desi in fata trebuia cu bile iar in spate la volanta rulment cu role. Din cauza asta arborele avea joc axialcam de 1-2mm. Asa ca daca tot a trebuit sa iau rulment pentru palierul fata am luat rulment nou si pt cel de spate. Rulmentul spate NJ209 montat: Rulmentul fata 6209 C3 montat: Pompa de ulei e noua, nu are uzura deloc: Palierul fata montat:
  14. 1 like
    Salutare, Fiind inoculat cu veninul necesar, am trecut la act, dupa ce mi-am luat si permisul de motocicleta. Varsta, vechimea scl. au facut ca am concluzionat direct pentru Permisul A. La fix 1 an dupa prima lectie pe motor, am cumparat un Suzuki GSF 650 S (adica Banditul "civil"). Am fost stimulat de Bandit deoarece un prieten foarte bun, are un Bandit 1200 din 1998. Avand in vedere increderea in el, am mers si m-am inoculat cu aceasta obsesie ("sa fie un Bandit"), fiind convins ca un motor mare, cu carburatie, poate sa fie o excelenta decizie. A contribuit si faptul ca scoala am facut-o pe un Kawa ER-6N (cred ca 2014, cel putin ABS), si am fost "marcat" de pozitia incomoda si motorul de ascutitoare. Am cautat ceva vreme, vroiam o Suzuki Bandit 1250 (noul motor in 4 cilindri, racire pe apa, injectie, ABS). Am gasit 2: una naked (2007) si una carenata (2013). Preturile cerute depaseau cu mult bugetul, si fiind totusi prima motocicleta am zis ca decat sa bag bani pe care sa-i manance rugina, prefer sa-mi fac mana. Asa ca am ajuns singur la concluzia ca trebuie sa mai las din pretentii. Asa am gasit o Suzuki Bandit 650 GSF, din 2006, adusa din Italia de familia/fratii Biris pentru primul (unicul, pana la mine) proprietar din RO. Eu fiind tot oradean (nastere, parcurs, convingere) insa locuind acum in Bucuresti (desi am tot evadat de aici...) si avand mai multe confirmari despre seriozitatea familiei si a actualului propietar, am optat pentru ea. Am fost pus in garda ca sunt necesare cauciuri noi si poate si frane (cu discuri cu tot). Abia azi, 1 Mai, am dat o tura de acomodare de 2h. Are nevoie (si ii place) sa fie forjata, dar e liniara, controlabila si eficace. Am descoperit ca pozitia este ideala (nu am obosit deloc), desi e carenata nu asigura o protectie eficienta peste 120 (deci trebuie sa fiu calm), e toleranta insa trebuie sa imi pastrez capul rece. O sa ne mai vedem prin trafic. Asfalt uscat! P.S. E interesant, aceasta urare (echivalentul ei) nu prea se regaseste in alte culturi moto Insa mie imi place Attached Thumbnails Topic preluat automat
  15. 1 like
    Cand am fost sa vad mobra am dat un ochi pe la ea desi era deja cumparata chiar daca o vazusem doar in poze, ma interesa mult faptul ca era completa. Cand am inceput sa o dezmembrez mi-am dat seama ca nu mai fusese demontat nimic de pe ea niciodata, pana si splinturile de siguranta erau originale. Chestia asta m-a pus pe ganduri si m-am uitat pe kilometraj: 4718km (si 300 metri ). Initial nu-i dadusem nici o atentie pt ca am vazut ca fusese desfacut si pictat . Da, aceasta mobra chiar avea doar 4700km iar acest lucru l-am constatat pe parcursul dezmembrarii si al demontarii motorului (care deja este in lucru).
  16. 1 like
    Eu atac 2-3 persoane care nu au habar sau nu ii intereseaza sa negocieze un pret.Nu atac restul oamenilor din club.Voi pe ce criterii va numiti organizatori daca tot ceea ce ati facut pana acum a fost sa va duceti pana acolo si sa aflati ca pretul e ca anul trecut si sa-l acceptati cu usurinta? Asta se putea face si prin telefon.Draftul de contract se putea obtine si pe email. Asta nu e o intalnire prieteneasca la care asa cum ai spus " prezenta nu e obligatorie" . Te anunt ca esti intr-o grava eroare. Prezenta e obligatorie ca altfel la a doua lipsa de la apel esti scos din randul membrilor. Sunt oameni care isi doresc sa faca parte din club dar nu-si permit sa dea 170 de lei pe noapte cand in alte locatii banii astia ii ajung pentru doua nopti.Ce facem cu ei ,ii excludem datorita managementului prost? Din cauza mentalitatii asteia ca "strangi un an bani sa mergi la intrunirea anuala" s-a ajuns sa ne imputinam. Nu poti sa stabilesti o locatie permanenta un hotel cu preturile astea. Scuza-ma ca iau apararea oamenilor mai nevoiasi din clubul asta dar nu vreau sa se duca pe apa sambetei toata munca investita atatia ani pentru ca tu nu te pricepi sa negociezi o cazare sau ca Bogdan se incapataneaza sa se cazeze la hotelul asta. Nu vreau sa existe o dezbinare intre bucuresteni si cei din provincie ca vezi doamne bucurestenii isi permit si ii doare-n cot de restul.Voi care va permiteti n-aveti decat sa va cazati la Cozia dar lasati restul sa mearga la 100 de le pe noapte. Stiu sigur ca sunteti multi care ganditi ca mine si va rog sa luati pozitie indiferent daca credeti ca suparati pe cineva.Este democratie inca in club si fiecare are dreptul la opinie.Daca ma lasati sa vorbesc numai eu o sa lasati impresia ca sunteti de acord cu ceilalti si lumea o sa vada in mine oaia neagra a clubului.Singurul caruia nu-i convine si care comenteaza.Si nu ar fi corect. Statiunea Calimanesti-Caciulata , asa cum zicea si Mirela dispune si de alte posibilitati de cazare .Se pot face propuneri si se poate vota. Cui ii este frica de rezultatul votului?
  17. 1 like
    Acum ca a trecut atata timp de la postare, poate revii cu un comentariu @StiucaCatalin si ne spui si noua cum a fost experienta de incepator pe o astfel de motocicleta si daca recomanzi incepatorilor care au astfel de preferinte in ale modelelor de moto sa inceapa direct cu una asemanatoare.