Mergi la conţinut

Clasament Lideri


Continut Popular

Showing most liked content since 13.07.2020 in all areas

  1. 2 points
    Dan @ Popescu

    Intalnirea anuala 2020

    Nu imi cer scuze pt ca in lista actuala pozitia mea a fost modificata. Am o lista mai veche si eram in ordine alfabetica trecut la simpatizanti. Nu stiu cine m-a scos din rand si m-a bagat ulterior in pozitia de acum si care a fost scopul dar daca cineva a facut asta intentionat sa-i fie rusine. Macar daca stapanea Excelul si o facea fara urme.... In plus ,fata de lista mai veche au disparut persoane din randul simpatizantilor. Nu e OK pentru ca in Codul Motoveteranilor nu exista sanctiuni de neparticipare ale simpatizantilor la activitati. Legat de participare la Adunarea membrilor de anul asta nu cred ca aveam drept de vot asa ca veneam degeaba. Poate totusi nu degeaba ca daca vedeam cum sunt luati motoveterani la rost de aceasta "tanti nimeni" cred ca o luam de manuta si o scoteam afara din sala ca sa-si vada lungul nasului. Se pare ca trebuie sa revin in randul membrilor. Am pus mult suflet in clubul asta si credeam ca daca ma retrag nu o sa mai ma enerveze diverse aspecte. Vad in continuare ca ma trage ata spre Club, ca nu mi-e indiferent ce se intampla, ca nu pot sa stau de-o parte fara sa ma implic. Clubul asta e si copilul meu pentru ca am pus umarul impreuna cu Toni si Bogdan Harea la forma actuala (versiunea neactualizata) a Codului. Asadar daca sunt persoane care ma vor inapoi ,la urmatoarea sedinta ii rog sa ma propuna si sa ma valideze prin vot.
  2. 1 point
    Valeriu Alexa

    Intalnirea anuala 2020

    Eu nu cred că trebuie validată de cineva decizia unui motoveteran de a ocupa pozitia binemeritată de membru activ. Pe mine ma bucură decizia lui Dan Popescu(Enduristu) de a cere revenirea pe lista membrilor. Sper sa fie un exemplu pentru ceilalți membri care au făcut un pas în spate și care,la fel ca Dan ,au încă sentimente pentru acest club.Astept sa te vad la urmatoarea Adunare Generală.
  3. 1 point
    gaxel

    Ambreajul musca prea tare

    ambreiaj : cauta cablul, pune cablu nou si incearca sa il reglezi cum trebuie. Ce ii fac eu : pun cablu (motor si maneta, ai cablu vechi de model) si il intind 'la maxim' dar fara sa exagerez (din rotita de reglaj). Cu motoru nepornit trag de cateva ori de el (sa se aseze cablul in camasa) si restrang daca mai e nevoie. La motocicleta mea, cand incep sa trag de cablu ii mas mereu un 2-3mm de joc, dar nu mult. Ca idee, poti sa strangi cablu mai mult decat trebuie, si pornesti motorul . Cu ambreiajul tras motoreta nu va cupla (logic). Incepi sa dai drumu cablului pana incepe sa cupleze motoru unde iti place tie. Greu nu e Motorul moare si socul : verifica carburatia. Problema e ca daca nu te pricepi e greu , mai ales daca te joci cu amestecul de aer. Daca totusi vrei sa incerci, sfatul meu e sa dai carburatorul jos si sa il desfaci cu grija FARA a te juca la suruburile de rglaj. Il cureti frumos si il sufli cu aer comprimat (sau cu pompa) si remontezi. Poze sa stii ce faci si cum era. Daca te joci la suruburi de reglaje noteaza cu grija cate ture ai desfacut sa stii sa il montezi la loc. Reglatu amestecului e FOARTE delicat daca nu stii ce faci neutrul : vezi intai ambreiajul. Daca cu ambreiajul nu se rezilva, vezi sa fie ambreiajul ok, , incet incet Ai grija sa nu bagi in ea mai multi bani decat face
×