Mergi la conţinut

Clasament Lideri


Continut Popular

Showing most liked content since 13.09.2019 in all areas

  1. 2 points
    Salut prietenei! Imi pare rau ca nu am putut fi prezent si eu, voi incerca sa ma reabilitez pe viitor. Ma bucur ca au revenit cativa dintre veterani, mai ales pentru Ivan Pedala, vesnicul nebun frumos al generatiei noastre. Daca sunt noutati dupa aceasta intalnire as vrea sa le stiu si eu. Daca a fost doar de socialiare sa va fie de bine. Al vostru Kato :)!
  2. 2 points
    O camera vineri si sâmbătă .................Nicu Constantin . ... si eu tot din motive obiective
  3. 1 point
    Așteptăm si cateva cuvinte din partea organizatorilor care au făcut eforturi sa obțină locatia , preturi , consens in ganduri si simtiri . Mie nu mi-a placut spre exemplu ținuta ospătărițelor . Toate foarte tinere si nu purtau si ele barem o minijupă . Toate erau in pantaloni . Inca odată felicit participanții si in mod special tineretul de la care avem cate ceva de învățat noi toti ceilalti care ne vedem mari vedete moto-veteraniene dar trecute care acum se misca din ce in ce mai mult doar in jurul casei . Nu fac aluzie la niciunul . Efectiv ma refer doar la mine care spre rușine am venit cu masina la o intrunire de motociclisti de la numai șaptezeci de kilometri distanta , iar altii , de la Caracal , sau Galati ... pe doua roti . Precum Sherezada care la apropierea zorilor isi înceta povestea si eu ma voi retrage cu postările de pe acest forum pana la noi evenimente .
  4. 1 point
    Impresii dupa?! Multe, unele le pastrez pentru mine (nu mai vreau valuri!), altele le voi expune pe scurt: -cazare beton, piscina extraordinara, mancare multa si buna la preturi decente, cafeaua perfecta, prieteni vechi si noi frumosi si cu chef de viata... asa ca una peste alta, intrunirea si-a atins scopul! Abia astept sa ne revedem... cei vechi si lipsa... sa stiti ca mi-ati lipsit si la urmatoarea va astept! De la mine doar trei poze reprezentative!
  5. 1 point
    De-a joaca cu alea , alea , prin apa . Chiar si cei mai scunzi reușeau in acele momente sa se tina deasupra apei ( Valeriu Alexa )
  6. 1 point
    Imi pare rau ca trebuie sa va dezamagesc, dar TRIUMPH este o marca germana. Creatorii sai sunt germani din Germania, singura contributie a Angliei fiind aceea ca a avut inspiratia de a primi niste emigranti care au deschis o Fabrica de biciclete (mai tarziu trecand si la productia de motociclete) acolo. In paralel a existat si o Fabrica in Germania. Cu timpul, Fabrica din Anglia s-a axat pe motocicletele 4T, iar cea din Germania s-a concentrat pe cele 2T. Deci aceasta motocicleta este un produs pur german, eleganta si rafinamentul fiind ceva absolut normal la nemti in acea perioada. Personal am detinut si am vazut mai multe motociclete germane din timpul Razboiului si detaliile sunt absolut incredibile. Iata cum arata, spre exemplu, acest taler de frana de pe un Puch 125 Wehrmacht (1942) pe care l-am detinut.
  7. 1 point
    Toni

    Modificarea Codului Motoveteranilor

    Salutari tuturor, Deoarece nimeni nu a propus alternative la textul de modificare a Codului si nici nu au fost comentarii / critici / discutii la varianta propusa de mine in urma cu mai mult de trei luni, astazi am efectuat actualizarea Codului Motoveteranilor. Sper ca alaturi de Statutul O.N.G.-ului sa vedem si Regulamentul de Ordine Interioara asa cum au fost discutiile la sedinta de anul acesta, astfel incat toata lumea sa fie multumita. Remarc cu tristete dezinteresul general asupra acestui subiect.
  8. 1 point
    Da, asa e! Nu m-am putut abține, când am dat iar cu ochii de el! Este insă absolut îndreptățită dorința proprietarului de a păstra cutia, este un element important al identității motoretei. Touche! Pentru eleganța generală a motocicletei pesemne că trebuie omagiați creatorii săi englezi. Iar pentru cutia de scule putem bănui că aplauzele i se cuvin valoroasei contribuții practice a unui inginer militar german... (Parcă văd scena: anul 1939, ajunul războiului. Un înalt responsabil tehnic german inspectează materialul de luptă. Deodată, în fața acestei motociclete, se oprește și dă cu șapca de pământ, răcnind: Băăă, unde are asta cutia de scule? Permiteți să raportez, herr oberst: nu are. Că e englezească... și știți... britișharii-s mai poeți... da ia uitați-vă la ea nițel mai așhea, este că-i frumoasă? Păi și cum vreți să o reparați voi băăă, fără scule, în mijlocul Poloniei? se tumefiază apevistul - zicea de Polonia că pe atunci nu se punea problema invadării Rusiei, că doar erau tovarăși și prieteni și tocmai erau ințeleși să nu treacă de mijlocul Poloniei, că cealaltă jumătate era a rușilor - Permiteți să raportez: se face, șefu! unde să montăm cutia, să trăiți? Cum unde băăă? Drept pă rezervor! Una mare, urâtă și cât mai înaltă, să bage groaza în inamic!) Și așa o fi triumfat latura practică în fața esteticii. Poate că de-aia s-o numi motocicleta chiar așa: Triumf.
  9. 1 point
    oamenii astia care au si putin frumos in "formarea" profesionala si sunt sensibili la proportii nu inteleg ca trebuie cutie mare cu scule. E totusi un triumf al practicului in fata esteticului, pentru ca e o masinarie de razboi. isi poarta "uratenia" cu mandrie pentru ca e o masina pentru momente urate ale vietii umane. Daca in easy rider iti permiti sa te joci cu forma si culoarea, aici nu Puse una peste alta mie cutia nu imi displace si isi are locul ei
  10. 1 point
    Te-a traumatizat rezervorul asta . Este dorinta proprietarului sa pastreze cutia de scule, motocicleta fiind 100% modelul militar nu vrea sa renunte la ea.
  11. 0 points
    Din motive obiective se retrag de pe lista: 1. Cojocariu Mirela 2.Ciudin Marian 3. Vatafu Costel
×