Clasament Lideri


Continut Popular

Showing most liked content since 23.01.2017 in all areas

  1. 6 likes
    Astazi am ajuns la Calimanesti impreuna cu Bujie si Marius. Am discutat cu seful departamentului marketing si ne-a promis pt inceputul saptamanii viitoare oferta la cererile noastre pt ultimul weekend din mai.
  2. 4 likes
    Dragii mei , Vin cu o propunere noua.Nu dati cu pietre inca! http://www.hotelclassromania.ro/#!/page_home Se gaseste la 10 km de manastirea Cozia ... pe drumul catre Sibiu , intersectia DN 7 cu drumul spre Voineasa. Pensiunea are 46 camere duble si 2 apartamente. Se pot caza 90 persoane fara nici o problema. Dupa o discutie telefonica cu dl. Danes Radu (administrator) am obtinut pentru cazare cu mic dejun , acces la piscina exterioara, parcare inchisa, internet si sala de fitness un pret de 100 lei / zi / camera. Mic dejun sambata si duminica , vineri seara cina a la carte. Pentru masa festiva si distractie sambata seara am discutat de principiu fara nimic concret caci inca nu stiu cati si daca se doreste.Programul restaurantului este pina la ora 24 dar se poate prelungi in functie de dorinta generala. Se poate organiza masa si in foisorul din curtea locatiei unde se gaseste si un gratar. Cel mai probabil se poate vorbi de un pachet cu masa , cazare si antren . Acum astept cu interes si parerea domniilor voastre.
  3. 4 likes
    Dragul meu Nicon, rolul meu de moderator e sa pastrez topicurile curate si la subiect si sa moderez discutiile care depasesc limitele bunului simt. De promovarea si mediatizarea evenimentului, se ocupa in primul rand organizatorii si mesajele lor vor fi mai eficiente si mai vizibile daca nu vor fi acoperite de avalansa de mesaje in afara subiectului, ca cele pe care le postezi tu de obicei. Te rog sa intelegi ca postarile off topic (in afara subiectului) pot fi agasante pentru ceilalti membri ai forumului si acopera informatiile cu adevarat esentiale referitoare la subiectul respectiv. Fa un mic efort si posteaza in topicurile adecvate mesajelor pe care vrei sa le transmiti si nu asa, oriunde iti vine la indemana, respectandu-i in acest fel si pe ceilalti membri ai forumului.
  4. 3 likes
    Varianta lui Cosmin mi se pare buna,hotelul aratand bine, atat ca piscina exterioara in mai nu cred sa fie practicabila, daca nu este cu apa incalzita sau termala. Anghel a mai venit cu propunere Hotel Central tot in Calimanesti cu piscina interioara si preturi ceva mai mici respective 150 dubla cu mic dejun. Mai discutam joi la intalnire. Preferabil ar fi sa participle cat mai multi si eu ma angajez sa iau legatura telephonic cu cat mai multi din tara pt a hotara in grup cat mai mare ce si cum. De la Calimanesti am primit facture proforma cu avans 30 % din capacitatea rezervata respectiv 30 camere.
  5. 3 likes
    Nicon si Ivan, subiectul acestui topic este despre organizarea intrunirii 2017 si nu e ok sa il umplem cu poze si mesaje care nu au legatura cu problemele organizatorice. Nicon e... Nicon si nu se dezminte dar tu Ivane ce facusi? Dadusi in pacatele lui Nicon? Amintirile lui Nicon le-am mutat eu la Diverse. As fi mutat si celelalte mesaje ale voastre dar veti zice dupa aia ca sunt dictator asa ca va las pe voi sa le mutati sau macar sa le retusati. Multumesc de intelegere.
  6. 2 likes
    Astazi am primit oferta pt cazare la Calimanesti. Pretul este 170 roni/camera cu mic dejun inclus, iar camera singel 124 roni. S-a precizat ca pretul la receptie, la cazare, in acea perioada, va fi mai mare, diferenta fiind reducerea pe care o pot ei face, avand in vedere plata avansului si cele 30-35 camere pe care preconizam sa le ocupam. Asteptam pareri si inscrieri. Contul in care se strang banii de avans este: RO75INGB0000999905808406 pe numele Harea Claudia Magdalena. Adrian Radu. 200 Rosca Dan. 200 Bogdan Harea 100 Popescu Marian. 100 Silvia Iordache. 100 Daniela Petrec. 100 Petrescu George (Nasu). 340 Duta Petrache. 200 Mijaica Marian. 100
  7. 1 like
    "LA MULTI ANI!" azi pentru Cosmin, zis Kosmo...cu sanatate si...beutura, oriunde ne-am intalni!
  8. 1 like
    Multumesc baieti,scuze de intarziere dar intru mai rar pe forum.
  9. 1 like
    Daca vremea o tine ca azi s-ar putea ca la sfarsitul lui Mai sa fie foarte cald si sa putem face baie. Oricum ,daca nu se poate ,cine vrea la piscina poate sa incalece bidiviul si sa mearga 10 minute pana la Oltul. Pe de alta parte, daca suntem in Brezoi putem mai lesne sa iesim la plimbare spre Voineasa ,la lacul Vidra sau pentru enduristi pe valea Lotrului etc Nu mai zic ca economia pt doua nopti de cazare e de140 de lei iar pt trei nopti de 210 lei.
  10. 1 like
    Am primit de la Fane stikerele. Culorile sunt special mai saturate pt ca in timp se mai decoloreaza. Incepem sa le distribuim. Trimit de maine si prin posta, de preferat la cate o persoana cu conexiuni in zona care la randul lui sa le imparta membrilor clubului apropiati, cand se intalnesc.
  11. 1 like
    Nu obișnuim să dăm titluri bombastice, dar chiar credem că dacă toți cei care vor vedea acest film vor trece Transalpina și România pe listă. Nu sunt dintre cei cu “țara noastră-i cea mai frumoasă, cu munți înalți și mare neagră”. Desigur că abordarea academică cu iz patriotic pe care-am întâlnit-o în școală are rolul ei, dar dacă ai călătorit puțin în afara României, ni vei mai fi așa de radical. Totuși, țara noastră are ceva special. O combinație între civilizația Uniunii Europene, peisaje fabuloase și izul balcanic de care, vrem-nu vrem, nu prea avem cum să scăpăm. În timp ce Alpii devin deja plictisitori și scumpi pentru motocicliștii din Europa, Transalpina, Transfăgărășanul și alte locuri din România încep să fie din ce în ce mai atractive. E mai frumoasă Transalpina ca Passo dello Stelvio? Nu neapărat. Dar pentru ei, Alpii sunt cum e Valea Prahovei pentru noi. Doar că într-o formă mai civilizată. Drept dovadă, vara trecută, când am filmat, era plin de motocicliști din Cehia și Polonia. Am văzut și olanzezi, nemți, englezi. Majoritatea, în timpul săptămânii. Am publicat filmul de mai jos pe canalul de YouTube DriveMag Riders. La câteva ore, au început să apară și reacțiile. [embedded content] P.S. Dacă am ști și cum să ne folosim de peisajele minunate pe care le-avem, ar fi Raiul pe Pământ. Dar, pe cât de frumoase sunt locurile, pe atât de urâte sunt casele și hotelurile construite de om. Vezi stațiunea Rânca. Dezamăgirea mea, aflată la polul opus ca ton, în articolul – Transalpina, unde Dumnezeu a dat, omul a stricat. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  12. 1 like
    La multi ani,Mirela.Sa ne revedem cu bine!
  13. 1 like
    Multumesc pentru urari domnu' Pedala! Si ... apreciez faptul ca sunt postate "on topic"!
  14. 1 like
    "LA MULTI ANI!" astazi, in zi aniversara, pentru Mirela noastra draga!
  15. 1 like
    M-am conformat si-mi cer scuze...am fost luat de val! Deh!
  16. 1 like
    Cei de la ProBike Brașov ne anunță că vor să angajeze mecanic cu experiență. De aceea, dacă ești sigur pe cunoștiințele tale de mecanică și poți face față oricăror provocări, s-ar putea ca acest anunț să fie pentru tine, mai ales dacă vrei să lucrezi într-unul din cele mai mari magazine din țară, într-un service profesionist. Mai mult decât atât, se oferă un pachet salarial atractiv, experiența ta fiind remunerată corespunzător. Anunțul este valabil doar pentru magazinul din Brașov, iar relații se pot obține fie în magazin, fie direct la numărul de telefon 0722 44 60 60. Nu trimiteți e-mail-uri! via ProBike Sursa: Freerider
  17. 1 like
    Multumiri si aprecieri ca va ocupati pentru organizarea intilnirii, Bujie, Marius si Bogdan
  18. 1 like
    Hai sa va pun ceva in avanpremiera de la Calimanesti , locul intalnirii anuale a motoveteranilor unde i-am prins "asupra faptului " pe Kosmin si Emil Mihalache . Cred ca faceau descantece inaintea intrunirii .
  19. 1 like
    Stii cum este Dane ? Cand ajungi la o anumita varsta incepe sa nu prea iti mai pese de multe . ....... Referitor la aceasta mica nebunie . Honda Varadero este grea , dar are o ciclistica foarte buna . Sistemul de frane dual break este excelent conceput : 70% fata si 30 % spatele cand actionezi maneta ; 30% fata si 70% spatele cand pui frana de picior . Din obisnuinta , la întoarcere fiind si in plan inclinat pe lateral , am pișcat putin maneta . Imediat am alunecat lateral cu fata . Pana atunci folosisem numai pedala de picior . Daca nu era un automobilist sa ma ajute sa o ridic , nu stiu cum ma descurcam pentru ca fugea pe gheata cand incercam sa o aduc la verticala . La intrare pe Vidraru eram crai pe plai , dar sus aproape de coada lacului unde zapada devenea tot mai mare , nu prea mi-a mai convenit . Hai sa trecem la ziua de astazi si sa va povestesc despre motoseniorul Constantin Turcanu. Astazi a incalecat Burgman-ul lui de 400 si a venit la Curtea de Arges de unul singur . De la mine de acasa am plecat impreuna , cu unul din baietii mei (ZZR 1400) la Barajul Vidraru si inapoi . Mai departe de la Curtea d eArges la Bucuresti s-a intors la singur . Pentru cei care nu-l cunosc , le pot spune ca peste câteva zile împlinește 77 de ani . La multi ani Seniore . Sus , Cetatea lui Vlad Tepes Dracula ... Minunata si unica Manastire a lui Neagoe Basarab .
  20. 1 like
  21. 1 like
    La multi ani !!!, sa ne vedem sanatosi. Astept sa vad programul intrunirilor.
  22. 1 like
    Am 3 invitatii de dat pe filelist.ro, am intrebat intre prieteni, se pare ca nimeni nu are nevoie, urmatorul loc, aici. Care vrei o invitatie, da un semn, primii 3 veniti, primii 3 serviti. Topic preluat automat
  23. 1 like
  24. 1 like
  25. 1 like
    De la Ramnicu Valcea am luat-o catre Horezu si apoi Vaideeni. De aici pana la Novaci este un drum plin de curbe, asfaltat, perfect pentru orice motocicleta si foarte pitoresc. Il recomand. De la Obarsia Lotrului catre Voineasa - Malaia - Si Brezoi drumul nu este tocmai bun, pentru un super sport este chiar prost. Un motor Dual Sport este potrivit.
  26. 1 like
  27. 1 like
    salut suntnou pe aici , va rog ajutatima si zicetimi un service moto bun in brasov ?
  28. 1 like
    BMW Motorrad va implementa de anul viitor sistemul “Intelligent Emergency Call” pentru motocicliști. Acesta-și va da seama dacă ai căzut și va transmite un semnal către Call-Centerul BMW, care va alerta salvarea. În cazul unui accident, sistemul eCall se poate declanșa singur sau de către pilot și transmite coordonatele GPS unui Call Center BMW. Call Center-ul transmite apelul și coordonatele către autorități. Sistemul este format din senzorii montați pe motocicletă care detectează accidentul, un buton de SOS, un microfon și un difuzor. Pentru a funcționa, sistemul trebuie să fie conectat la o rețea de telefonie mobilă. Acesta funcționează după trei scenarii: Declanșare automată în cazul unui accident grav. Sistemul se declanșează automat, iar Call Center-ul BMW alertează instantaneu autoritățile. Totodată, personalul BMW încearcă să discute cu motociclistul, dacă acesta este conștient (sistemul are microfon și difuzor). Declanșare automată în cauzl unui accident ușor. În acest caz, apelul de urgență este declanșat la 25 de secunde de la incident. Dacă motociclistul nu s-a accidentat sau nu dorește să vină salvarea, poate anula apelul de urgență prin apăsarea unui buton. În caz contrar, sistemul acționează potrivit scenariului unui accident grav. Declanșare manuală. Poate fi folosită în caz că sistemul nu s-a auto-declanșat. Adică dacă te aleargă cineva cu pușca sau în caz că un prieten are probleme. Apăsarea butonului te pune în legătură directă cu Call-centerul, unde poți explica ce se întâmplă. Ca să nu facă cineva glume proaste, sistemul intră în funcțiune doar dacă ai contactul pus. Tehnologia se află în teste de ani buni, iar rezultate exercițiilor făcute de BMW în 2011 arată că timpul în care serviciile de urgență ajung la locul accidentului scade cu 50% dacă vehiculul implicat are un astfel de sistem implementat. Comisia Europeana estimează că folosirea unui astfel de sistem ar salva 2.500 de vieți în fiecare an și ar duce la economii de 26 de miliarde de euro. Sistemul a fost folosit pentru prima oară la mașinile BMW, în 1999, iar primele motociclete vor folosi tehnologia în 2017. Va fi disponibil, opțional, de anul viitor în Germania, apoi în toată Europa. Articol preluat de pe site-ul pemotoare.ro
  29. 1 like
    De multe ori, în urma unui accident al unui confrate motociclist, apar inevitabilele întrebări: "Avea viteză?", "Ce viteză avea?". Pe panourile de pe marginea drumurilor găsim de multe ori sintagme precum "Viteza ucide!". E prea multă, e prea puțină? Risc o amendă, risc un accident? Ei bine, stimați motociclişti, spre mirarea unor rideri cu puțină experiență pe două roți, viteza este un concept foarte relativ. Viteza potrivită în trafic variază continuu în funcție de situație. Există situații în care o viteză de 150 km/h (o autostradă liberă, cu vizibilitate perfectă) poate fi mult mai puțin riscantă decât 50 km/h (o străduță bucureșteană îngustă, aglomerată, plină de intersecții prost semnalizate). Viteza pe care ți-o poți permite variază foarte mult și în funcție de tipul motocicletei, genul și starea pneurilor și, mai ales, nivelul de experiență și control al motociclistului. Un pilot profesionist, antrenat, își va permite o viteză medie mult mai ridicată pe un traseu solicitant (un drum cu viraje, dintre care unele oarbe, și cu diferite posibile capcane) decât un rider fără experiență, păstrând același nivel de risc. Pentru că un creier antrenat observă mai rapid potențialele pericole și un control bun al motocicletei permite reacții mai prompte și mai eficiente. Mulți motocicliști care merg normal și corect, în general, se lamentează atunci când sunt acroșați în trafic de câte un șofer neatent: “Dar eu mergeam cu 50 km/h!”, ca și cum mersul perfect legal ar constitui o pavăză invizibilă care îi protejează de accidente. După părerea mea, viteza cu care circulăm nu trebuie să fie neapărat mică sau legală sau să se încadreze între niște cifre fixe. Viteza trebuie să fie mereu cea potrivită pentru nivelul nostru de experiență, starea noastră de concentrare și motocicleta pe care ne deplasăm. Câteodată, o viteză ceva mai mare (chiar dacă depășim limita legală) poate să ducă la o scădere a riscului. De exemplu, pe un bulevard bucureștean aglomerat, cu patru benzi pe sens, unde toate mașinile merg cam cu 70-80 km/h, deși limita legală e 60. Dacă te încăpățânezi să respecți legea, în acest caz, te pui în calea multor șoferi grăbiți și le dai ocazia să te depășească în ce condiții vor ei (poate trec prea aproape, poate revin prea aproape în fața ta, poate unii mai tembeli se enervează și te șicanează). În schimb, dacă ții ritmul mașinilor, eventual chiar cu o idee mai rapid, poți să controlezi mult mai eficient spațiul tău de siguranță și să diminuezi riscul de accident. Desigur, mărești riscul de a lua o amendă, dar, în acest caz, e de preferat o amendă unui sejur în spital. De asemenea, e foarte riscant să mergi prea încet pe autostradă, chiar dacă viteza e mai mare decât cei 70 km/h dați ca minim prin lege. Dacă mergi mai încet decât camioanele (circa 90 km/h), te expui unor riscuri enorme, mai ales noaptea, mai ales pe o autostradă aglomerată, din motive evidente. În același timp, există situații în care 40 km/h e o viteză mult prea mare, deși legea ne-ar permite-o fără probleme. În zona unei piețe aglomerate, unde pietonii traversează în cârduri fără să se asigure și mașinile intră și ies de pe străduțe laterale într-o veselie, fără prea multă atenție la trafic, ai putea avea nevoie să oprești complet de trei ori (deși ai prioritate) în 2-300 de metri ca să limitezi pe cât posibil șansele de a face accident. Și în acest caz i-am văzut pe mulți motocicliști consternați în fața ideii de a-i lăsa pe alții să treacă sau “să se bage”, deși au prioritate. Dar eu n-aș vrea să ajung la Urgență doar pentru că voiam să-i dovedesc unui oarecare din trafic că am dreptate. Pe un drum național, viteza poate varia în funcție de mai mulți factori, dar regula de aur pentru limitarea riscului este să păstrezi întotdeauna o viteză astfel încât să poți opri în spațiul pe care îl ai în acel moment în câmpul vizual. Adică dacă apare o mașină pusă de-a latul drumului în mijlocul unui viraj orb, trebuie să poți să ridici motocicleta și să frânezi până la oprire înainte să o lovești. Dacă mergi mai repede de atât, înseamnă că mergi prea repede. Pont: dacă exersezi intens (și corect) frânarea de urgență, distanța de frânare se scurtează semnificativ. Ce vreau să spun este că nu contează viteza ca valoare în sine, asta de cele mai multe ori nu spune nimic (exceptând, desigur, cazurile extreme, gen 200 km/h în oraș). Trebuie întotdeauna raportată la condițiile de deplasare și la nivelul de experiență și pricepere al riderului. O posibilă reciprocă a acestei teoreme fiind că, dacă vrei să obții o medie de viteză mai ridicată la drum întins, fără să riști foarte mult, trebuie să înveți să mergi mai bine. Sursa articolului aici.