Mergi la conţinut

Clasament Lideri

  1. DeusEx1

    DeusEx1

    Membri


    • Puncte

      2

    • Conţinut

      1.719


  2. maresalu_2005

    maresalu_2005

    Membri


    • Puncte

      1

    • Conţinut

      179


  3. jamalex2000

    jamalex2000

    Membri


    • Puncte

      1

    • Conţinut

      235


  4. Onrace

    Onrace

    Membri


    • Puncte

      1

    • Conţinut

      914


Continut Popular

Showing content with the highest reputation on 18.07.2011 in all areas

  1. In '38 , pe soseaua Ploiesti- Campina, Ludwig Kraus, se pierdea in zare, cu aproape 200 Viteza obtinuta la " Kilometrul lansat " Anul , Motocicleta , capacitate cilindrica cmc , Motociclistul , viteza km/h ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 1926 solo 1000 Marin Moraru 141 1926 solo 500 A.E. Cooke 135 1926 solo 350 B.B. Assan 120 1926 solo 250 D-na E. Closs 106 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 1926 cu atas 1000 B.B. Assan 120 1934 solo 750 Octav Frone 148 Incepand cu anul 1935 , "Kilometrul lansat " s-a organizat pe Soseaua Ploiesti- Campina intre bornele 70-74 obtinandu-se urmatoarele rezultate: Anul , Motocicleta , capacitate cilindrica cmc , Motociclistul , viteza km/h ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 1935 solo 500-750-1000 Paul Vasilescu 151 1936 solo 500-750-100 B.B. Assan 156 1936 solo 350 Ion Salaru 131 1936 solo 250 Stefan Popp jr. 128 1937 solo 500-750-1000 Iosif Roman 165 1938 solo 500-750-1000 Ludwig Kraus 193 ------------------------------------------------------------------------------------ Presedintele F.R.M. in 1940 Scoatem acum la lumina , o imagine , in care ne este prezentat chiar presedintele Federatiei Romane de Motociclism. Lt.- Col. rez. Theodor Saulescu ,presedintele F.R.M. Dam o fuga cu motoarele pana la vecini? ....in Polonia sau Cehoslovacia? ....Scoatem acum la lumina , dupa 85 de ani, harta rutiera a Romaniei. "Aktivitaet des Rumaenischen Motorrad-Clubs" ...asta nu inseamna ca si am habar de germana. " das jahr 1932" Asa cum multi aviatori de la inceputul secolului trecut ,erau pasionati si de motociclism si totodata erau motociclisti , tot asa existau motociclisti , pasionati si de automobilism, sau invers,automobilisti pasionati si de motociclism. In topic pe langa motociclete au aparut si cateva avioane, iar acum avem si un automobil. Acum, aici, avem cea mai veche (probabil) imagine din Romania cu un automobil. Trecerea Muresului, in apropiere de Deva, anul 1901. Automobil Mercedes. Velodrom, Bucuresti 1932,cursa. cu participare internationala (Germania, Austria,...) Motociclisti la odihna dupa cursa . Concurentii "Cupei Balkanilor" in fata sediului Moto-Clubului Bulgar din Sofia, luna mai, 1927. Cupa Balkanilor a fost castigata in 1927 de motociclistul Marin Moraru, prezent in imagine pe motocicleta cu numarul 2B . In imagine " Jos Palaria" la modul propriu. Marin Moraru ( in plan secund in aceasta imagine ) , invingator, este purtat in triumf de spectatorii de la velodrom. Marin Moraru, la Brasov in anul 1929 dupa o competitie din care din nou a iesit invingator ( locul I ) Milano, 19-27 ianuarie 1929 , expozitie de motociclete. ( scris in 1929) --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Un decupaj l-a care am reusit sa-i stabilim perioada in care a fost scris 1919-1923 , dar nu am reusit sa-i identificam exact anul "Una din varietatile vehiculelor automobile pe cari nevoile ultimului razboi ( ref. primul razboi mondial) le-a dovedit apte multor intrebuintari in practica vietei de toate zilele, este si motocycleta. Aparuta aproape in acelas timp cu automobilul, din straduintele puse pentru realizarea atat de necesara a acestui sistem de locomotiune, motocycleta- mai putin favorizata- n-a primit perfectionarile la cari a ajuns sora ei mai mare, trasura automobila. Ceadintai motocycleta a aparut pe la 1894 cand Wolff Muller a construit primele sale modele de bicyclete cu motor. Aproape in acelas timp casa Werner experimenta si construia un model de acelas gen, cu motor monocylindric, cu supape automate, de o putere de 3/4 HP si care era fixat pe ghidonul unei bicyclete ordinare, cu o transmisiune prin curea rotunda la roata dinainte care era astfel roata motrice. (Doi imigranti din Rusia , fratii Michel si Eugene Werner , au inventat in Franta, un cuvant nou - Motocyclette- ... motocicleta . http://www.pro-bike....or-motocyclette ) In 1897, casa Peugeot din Valentingney, a construit la randu-i un model mai puternic, cu un motor tot monocylindric dar de 1.5 HP devine in sfarsit ceva mai practica , gratie intrebuintarei unui carburator cu pulverizare prevazut cu un difuzor ce ingaduia o mult mai buna carburatiune. Din nefericire aprinderea se facea tot prin acumulatori si turistii de pe atunci isi amintesc si azi ce nesfarsite pane le provoca acest sistem. A trebuit sa se astepte anul 1905 cu aparitiunea magnetului de inalta tensiune pentru ca aparatele carburatoare sa ajunga la punctul de a face din motocycleta o masina de turism cu adevarat placuta. In timpul acesta marcile franceze mai ales au lansat un insemnat numar de modele de asemeni vehicule. Cele mai reusite au fost, in 1906: motoreta Perrat si Peugeot-urile de 3 HP. In 1907, Werner construeste pentru motocyclete niste motoare de 4 HP cu doi cylindri. Acestea au adus amatorilor de mari calatorii si puterea si viteza dorita.Tot atunci s-a conceput ideia adaugirei unei avant-tren la motocycleta. Acest tip avea caracteristicile urmatoare: Motor cu 2 cyl. verticali de 60mm. alesaj , si de 76mm. cursa asezati unul langa altul, dar independenti in miscarea lor. Acest dispozitiv- cei ce l-au cunoscut o stiu- ingaduia obtinerea unei ungeri mai satisfacatoare si a unei raciri mai eficace de cat a celor cu cyclindri in V. Masina era prevazuta cu doua frane sistem Bowden, progresive si puternice amandoua lucrand asupra rotei din spate: una pe janta si cealalta pe toba. Suspensiunea conducatorului era de asemeni bine asigurata prin intrebuintarea unei furci elastice. De la aceasta data pana la mobilizarea penutu ultimul razboi, marile linii de constructie a motocycletei n-au variat prea mult- afara doar in ce priveste tipurile speciale de magneti si de carburatoare - cari permiteau, dupa imprejurari, o cat mai lesnicioasa intrebuintare. In acelas timp cateva schimbatoare de viteza, de mana sau de picior, au mai desavarsit confortul relativ ce-l poate procura o motocycleta si o face astfel mai proprie chiar " turismului in mare" si in doi prin adaugirea la motocycleta a ataselor " side cary " - atat de cautate acum. Astfel intocmita cum se gasea si in 1914, motocycleta a fost adaptata si nevoilor militare si a adus reale servicii in razboiul mondial. In afara de legatura intre diversele servicii motocycleta a fost multe luni de zile singurul mijloc de locomotiune la dispozitiunea Brigazilor si mai ales a regimentelor. Prin urmare, gasindu-se astfel in prima linie a fronturilor, ea a trebuit sa circule mai ales pe drumurile desfundate de obuze; ducand ordine si adesea, inzestrata cu cate un side-car, ea a transportat oficeri de toate gradele si a servit la orice corvezi ce urmau a fi repede infaptuite. In aceasta privinta singurele modele cari s-au apropiat mai mult necesitatilor razboiului au fost motocycletele marcilor engleze. Ramane de vazut ce ne va aduce, din partea constructorilor, de acum inainte ." --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Cateva posturi inapoi , au fost imagini cu asaltul Bucegilor , pana la Omu , pe motocicleta Triumph ,in 1927 Acum aveam o imagine in care chiar daca nu apare o motocicleta,este vorba a tot de escaladarea motorizata a Bucegilor , exact in acelasi an 1927 , o imagine din acelasi loc, in care aparea si motociclistul Basile Assan pe motocicleta Triumph. Seaua Caraimanului, Crucea Eroilor Neamului, 17 iulie 1927 cu automobilul Citroen. Marin Moraru, cu viteza de 140km/h, trecand prin fata Tribunei de la Baneasa, intr-un concurs din anul 1926
    1 point
  2. ageamiu'

    Iesiri De-O Zi

    Un drum cu niscaiva premiere si pilde pentru mine: -primul drum legat de aproape 24 ore / 900 km parcursi -primul drum la munte cu mobra si mai ales pe serpentinele transalpinei -primul drum off-road cu mobra...nu imi vine sa cred pe ce coclauri am mers cu ea -este bine sa iti cunosti limitele in tot ce faci, asa ca plimbarea asta a avut si un caracter foarte util -nu as repeta ieseala pentru ca placerea plimbarii este stirbita de oboseala si alti factori inevitabili -drumul asta m-a facut sa fiu multumit de alegerea primei mobre -TOATA STIMA pentru jamalex!!! Eu am fost c@c@t pe mine de frig toata noaptea si am tremurat pe mobra la greu...nu stiu cum a rezistat el caci sigur eu nu as fi putut. Oricum, o experienta frumoasa...numai cand imi aduc aminte ce ochi avea deus... ...semana teribil cu chaosborn.... doi amici ce au sudat fara protectie
    1 point
  3. cslculele mele alambicate3 dau cam 880 km . consum 4.2 pe transalpina / si pe unde am mers incet si vreo 6 pe autostrada. Orice exagerare poate face din ceva placut ceva neplacut. " Chiar si pentru cea mai frumoasa femeie din lume exista cel putin un barbat care s-a plictisit de ea." Cam asa si cu ieseala noatra - bucuria excursiei a fost un pic stirbita de frig - amintiti-va ca eu am fost doar in plasa, mers pe noapte, mers pe dn1, mers pe autostrada, dificultati tehnice (jumatate de bord stins intre swibiu si fagaras). Am cam intepenit si spre dimineata eram chior de somn. Monocilindrul se comporta exemplar cand e vb de frana de motor, sau viteze modeste, sau macadam. Nu mai merg fara timpi de rezerva, fara planificare, harta, estimare buget etc.Chestiile ad-hoc sunt distractive cand nu se intampla nimic insa au fost o gramada de factori de risc - sambata noaptea mai conduc cei intorsi de la nunti botezuri cumetrii,sau mai rau nevestele lor care nu au mai condus din anul in care si-au luat permisul, a mai fost si ud pe jos, frig, nisip in curbe, TIR-uri, soferi agresivi, cauciucuri slick :) oboseala etc. Dupa 7 ore de somn in 3 reprize imi amintesc mai roz excursia decat dimineata. (m-am intalnit cu vecinul intors de la nunta). Pe de alta parte am avut o saptamana f%T^#, cu accident de circulatie, stat la munca pana la 10 vineri, si m-a prins si furtuna la 2-3 km de casa fiind p jos cu cainele la plimbare (are rau de masina javra :) )
    1 point
  4. DeusEx1

    Iesiri De-O Zi

    Hai ma ca n-a fost rau acu avem o aventura de spus nepotilor. Mergem pe transfagarasan data viitoare, dar obligatoriu cu o noapte dormita, la cort sau la hotel ca mi-e mi-a fost putin racoare ieri
    1 point
  5. DeusEx1

    Iesiri De-O Zi

    Deci, ca sa incep cu concluzia NU MAI VEAU :))) M-a batut o cisma, ma dor ochii, ma doare capu, vad numai faruri si asfalt umed . Am reusit inca o iesire de-o zi, adica de 24 de ore, 24 ore continue de mers cu motocicleta Bucuresti - Transalpina-Bucuresti prin Fagararas-Brasov-Bucuresti. Ne-a mai plimbat si jamalex pana la Dragasani ca sa vedem cum e :) . Au fost de doate, caldura insuportabila, frig, ploaie, frig, iar cald Drum bun, drum prost, drum foarte prost, carosabil umed. Totusi e bine ca am ajuns toti sanatosi acasa! Traseu foarte frumos dar ma simt batran pentru aventuri d'astea Dracusoru, pune frate si tu din pozele alea cateva :) Multumesc baiesti pentru o aventura de neuitat :) Da m-am trezit ! A pus cineva ODO-u la 0?
    1 point
×
×
  • Creează O Nouă...