Mergi la conţinut

Clasament Lideri

  1. lupalb

    lupalb

    Membri


    • Puncte

      1

    • Conţinut

      474


  2. guiutz

    guiutz

    Membri


    • Puncte

      1

    • Conţinut

      1.099


  3. vld_bc

    vld_bc

    Membri


    • Puncte

      1

    • Conţinut

      91


  4. Onrace

    Onrace

    Membri


    • Puncte

      1

    • Conţinut

      914


Continut Popular

Showing content with the highest reputation on 20.09.2012 in all areas

  1. Penultima etapă a Dementor KTM Motocross Cup, programată pentru sâmbătă, 22 septembrie ora 12, pe circuitul Gorgota Ciolpani, va fi una pigmentată de lupta pentru podium a puştilor care aleargă la clasa 65 cmc, dar şi a piloţilor de la clasa Amatori, despre care putem spune că tratează pasiunea lor, motocrosul, cât mai profesionist posibil. Vezi articolul intreg
    1 point
  2. intr-un weekend am plecat spre Maramures sa ma dau cu Mocanita... drumul Poiana Teiului - Vatra Dornei - Borsa... Mocanita... Valea Viserului...
    1 point
  3. @viesparul si din partea mea respect! Este posibil ca intr-un viitor nu prea indepartat ( doua-trei luni) cineva ,sa ne faca cunoscute numeroase imagini si povestiri din motociclismul anilor '30....'40, o adevarata bogatie pentru istoria motociclismului din Romania ramasa inca neprezentata. De va fi asa si bineinteles cu acordul persoanei respective,voi face cunoscut numele la momentul respectiv. Anterior se facea o legatura intre pasiunea pentru aviatie si pentru motociclism ,de la inceputul secolului. In anul 1924 a fost creeat concursul clasic anual de motociclism "Cupa Negel" in amintirea Locotenentului Aviator George Negel, chiar de catre Basile Assan ,cel prezentat intr-un post anterior escaladand Bucegii cu " Triumph-ul" in 1927 si care totodata era varul aviatorului George Negel. George Negel a fost intemeietorul moral entuziast al Moto Clubului. La creearea acestui concurs, B.B. Assan - crescut in mediul de sportivitate sanatoasa al pedagogiei elvetiene si care intruneste pe langa apreciabile calitati de excelent motorist si pe acele ale unui turist entuziast - a urmarit nu numai intentiunea de a imbogati calendarul nostru sportiv cu o manifestare de seama ; dar si scopul indoitei propagande pentru dezvoltarea motocyclismului odata cu aceia a turismului romanesc. In aceste scopuri, beneficcind de drepturile donatorilor, domnia sa si-a rezervat dreptul de-a da anual conditiunile princpiale ale concursului si de-a fixa itinerariul lui. Datorita aparitiei unor hai sa le spunem clauze ( povestea este mai lunga) in anul 1928 acest concurs a fost definitiv repatriat in Germania.Motociclistul german Ecker a fost castigatorul Cupei Negel in 1928 * Foto din anul 1928, O echipa a categoriei 350 cmc.la plecare in cursele de motociclete organizate pe Hipodromul Floreasca. --------------------------------------- Fratilor motociclisti, ati facut topicul sticky! Multumesc pentru scoaterea la lumina si pastrarea vie a istoriei moto.si pentru facilitatile oferite de forum. Oricum nu ati fi scapat curand de mine , capitolul secvente din Romania motociclistica de altadata, nu este un capitol scurt si cam este un capitol necunoscut / neprezentat ,in special istoria moto din perioada interbelica. --------------------------------------- *Foto, reclama moto din 1929, aparuta intr-o pagina in care erau prezentate numai noutatile din domeniul masinilor (auto) .. " C. Moraru reprezentant al motocicletelor ..." ceea ce stiu sigur este ca motociclistul Marin Moraru, campionul prezentat in mai multe posturi pe topic, avea reprezentanta motocicletelor Ariel si Triumph in Romania, dar nu stiu de ce in aceasta reclama apare initiala C. Despre motociclistul Marin Moraru , vom mai avea ocazia sa vorbim. ---------------------------------------- Reclame din 1937
    1 point
×
×
  • Creează O Nouă...