Mergi la conţinut

Clasament Lideri


Continut Popular

Showing most liked content since 12.01.2014 in all areas

  1. 9 points
    Toni

    Intrunirea anuala 2019

    @adrian radu -bujie Te rog si pe tine sa fii putin mai temperat în exprimare astfel încât discutia sa fie una constructiva. Nu m-am ascuns nicăieri dar nici nu pot sa stau non-stop pe forum si sa raspund instantaneu la intrebari care de multe ori nu sunt relevante. Eu nu m-am erijat în niciun fel de șef iar Alexa, slava Domnului există, nu a dispărut si sper ca e bine sănătos. Lista membrilor nu mai apare pentru ca nu a mai fost actualizată din 2016 si nu mai e relevantă, adica ca si cum nu ar mai exista. Asta din cauza ca nimeni nu a mai fost interesat sa o actualizeze si ma refer in special la cei care și-au asumat prerogative de consiliu director si ar fi trebuit să aducă lista la zi (parerea mea). Lista trebuie actualizată la ședința din 2019 si parerea mea e ca ar fi indicat sa nu mai fie publica decat pentru membri. Nu cunosc numele complet al tuturor userilor dar ii stiu pe majoritatea după userul folosit. Daca tu nu ii stii, probabil ca nu te-a interesat s ii cunosti cu adevarat si nu e treaba mea sa ți-i prezint. Pentru a deschide lista participantilor la întrunire trebuie mai întâi lămurite data si locul astfel încât doritorii sa stie daca pot sau nu sa participe in functie de programul pe care il au. Iti suna cumva logic ce spun? Hai sa fixăm un termen de stabilire a locației si datei după care deschidem listă inscrierilor. Ok?
  2. 8 points
    Pe vremea lui Ceasca cand eram la scoala aveam matricole.Eram un fel de cireada de vaci insemnate,numerotate pentru ca in caz de ceva sa ne poata identifica militia.Asa si cu bulinele. Dupa revolutie cand am prins curaj sa merg cu mobra neinmatriculata pe strazi stiind ca nu ma poate prinde decat vreun politist pe motor aveam sentimentul ala de libertate,sentimentul ala ravnit in comunism.Acum motociclismul nu mai este despre spirit liber ,nu mai face nimanui placere sa se suie in sa si sa plece singur la drum, doar el si gandurile lui. Acum trebuie mers in grupuri ,si cu cat mai mari cu atat mai bine. Grupurile trebuie sa aiba insemne, ca sa nu se rataceasca unii de altii. Motociclismul a devenit un show pe care sa-l aratam celor de pe margine, avem embleme pe spate ca sa stie tot poporul ca nu suntem ai nimanui,ca facem parte din ceva .Ca avem prieteni. Prietenia nu se mai leaga pe pasiuni comune.Toti invocam pasiunea pt motocicleta dar nu la toti e reala.Intreaba doi motociclisti care se cred prieteni daca merg la teatru impreuna,daca se plimba impreuna prin parc cu familiile lor sau daca isi fac concediile impreuna,daca se viziteaza acasa pentru orice altceva decat pasiunea pt motoare.Majoritatea vor spune ca sunt prieteni pentru pasiunea pentru a merge impreuna pe doua roti. Ceea ce e hilar .Un raspuns asemanator din partea unor automobilisti ar parea ciudat.Suntem prieteni pt ca ne place sa conducem masina. Acum daca n-ai prieteni iti cumperi motor si iti cauti ,umil ,un grup care sa te primeasca.Apoi, in clipa cand esti acceptat si ai fost insemnat ca vacile cu fierul inrosit pe spate te transformi din baiatul umil ,timid si linistit intr-un zmeu agresiv .Acum ai spate. Nu mai conteaza ca inainte apreciai muzica clasica sau disco,acum e musai sa spui ca de fapt iti place rockul,tatuajele si bautura pentru ca asa e in filme.Incepi sa-ti modifici personalitatea ca sa te incadrezi in sablonul unanim acceptat. Filmele au creat acest sablon,aceasta reteta cu toate ingredientele necesare ca sa fi vazut drept un motociclist adevarat.Mai trist e ca multi copii incearca sa-si schimbe propriul fel de a fi pentru a se incadra in acest sablon si ca sa fie acceptati de ceilalti. Ne inregimentam singuri in diverse grupuri si ne supunem unor reguli de buna voie. Ne taiem singuri craca spiritului liber de sub fund cazand intr-o lume incalcita plina de oameni care-si dau prea multa importanta,o lume plina de orgolii ,pentru ca au vazut ei in filme cum trebuie sa fie un motociclist.In mintea unora ,odata cu achizitia de motor si geaca devii un fel de zeu la care muritorii de rand fara motoare trebuie sa se inchine si sa cada in genunchi.Exista acea mandrie cand mergi in gasca de motociclisi pe strada ,toti cu aceleasi embleme si tragi cu ochiul in stanga si-n dreapta sa vezi cine ar putea sa te vada si sa se sperie de tine.In mintea ta ai impresia ca pietonii sau automobilistii care te vad se gandesc "uau, motociclisti, ce minunat, ce mi-as dori sa fiu ca ei" cand de fapt sunt injuraturi ori pentru zgomot ori de frustrare din partea soferilor. De ce scriu toate astea? Pentru ca am ajuns la concluzia ca nu voi purta niciodata un pach.Poate sa fie cusut cu fir de aur.Vreau sa fiu liber. Si nu voi merge in grupuri mai mari de 2-3 motoare. Vreau sa ma bucur de peisaj si de satisfactia care ti-o da mersul pe doua roti.Nu vreau sa fiu atent la ce face cel din fata sau din spatele meu. Nu vreau sa incerc sa tin un anumit ritm impus de altul.Vreau sa merg incet sau repede dupa cum simt la momentul respectiv.Vreau sa opresc unde am chef sau sa nu opresc deloc. Vreau sa fiu liber. Imi place sa ma intalnesc cu voi, sa bem un pahar impreuna ,sa cantam, sa dansam ,sa depanam amintiri impreuna pentru ca ne cunoastem de cel putin10 ani .Nu imi plac insa frustrarile,orgoliile unora ,certurile de pe forum fara rost.Si pentru ce? Oare este atat de necesar sa facem parte din vreun club ca sa ne intalnim? La cele una sau doua intalniri pe an la care venim ,o facem din obligatie sau de placere? Daca nu am fi trecuti pe vreo lista a membrilor nu v-ar mai placea sa ne vedem? Voi nu vedeti ca singurul motiv de cearta este clubul in sine? Nu ar fi mai frumos sa dam emblemele jos sa punem lacat pe club si sa ne vedem ca niste prieteni? Cu ce ar fi diferit? Sunt oameni care s-au retras si nu mai vin sa se intalneasca cu ceilalti tocmai pentru ca ceilalti au ramas membri in club. Respect pentru cei care au plecat din club si totusi vin sa ne vedem. Inseamna ca pe ei nu i-a legat un pach care odata pierdut a sters orice prietenie. Inseamna ca ei sunt atasati sufleteste de anumite persoane. Daca maine am desfiinta clubul ,cei care s-au retras ar putea sa se reintoarca ca prieteni printre noi.Sau poate nu ,poate pana s-au retras i-a atras doar apartenenta la un club. Eu recunosc ca din cauza acestui club m-am certat cu multa lume , incercam sa-mi impun un anumit punct de vedere,aveam opinia mea legata de mersul clubului,aveam orgoliile si frustrarile mele. In viata reala nu sunt un certaret dar clubul m-a schimbat. De aici concluzia ca absenta clubului ar fi benefica pentru toti.Nu ar mai fi motive de cearta. Am putea sa organizam intalniri anuale pentru noi ca prieteni.Ar veni toti cei care se simt bine impreuna cu noi.Poate si cei care s-au retras.Nu ar fi nimeni frustrat ca e doar simpatizant si nu membru.Nu ar mai fi doua categorii de oameni in acest grup.Ne-ar lega doar prietenia.Nu ar mai veni cu noi cei care o fac doar de dragul unui pach atasat pe geaca.Am ramane doar intre prieteni si nu vom mai avea motive de cearta . Stati cinci minute si reflectati. Tineti neaparat sa aveti o bulina pe spate? Va face asta mai motociclisti decat sunteti in realitate? Vreti sa va plimbati sau sa faceti impresie pietonilor si soferilor de pe strada? Am sa fac primul pas si o sa spun ca ma retrag din club. Dar am sa vin sa ma vad cu voi indiferent ca va fi la intalnirile anuale sau pe la intrunirile de gen. Vin ca si prieten.
  3. 7 points
    Parerea mea: La sedinta 2019, dintre cei prezenti la locatie, sa participe strict numai acei membri (autentici) care se regasesc in ultima lista valida (2016) si nimeni altcineva. Usa la sala de sedinte incuiata la 5 minute dupa ora stabilita pentru sedinta si nimeni nu iese, nimeni nu intra pana nu se lamuresc clar problemele legate de viitorul clubului, insemne, patch-uri si dreptul de a le purta, oportunitatea de a restiliza insemnele etc. Pentru a evita genul de discutii in care toti vorbesc si nimeni nu asculta cum a fost de fiecare data pana acum, sa fie ales un moderator de sedinta care sa dea cuvantul pe rand vorbitorilor, rand care sa fie respectat cu strictete, seriozitate, fara comentarii inutile iar jignirile sau insinuarile jignitoare sa fie sub sanctiunea eliminarii din sedinta. Ceea ce se stabileste acolo sa fie litera de lege pentru toata lumea, oengisti sau neoengisti. Sunteti de acord?
  4. 7 points
    Seara buna prieteni. Poate că-i bine...poate ca nu-i bine sa-mi dau si eu cu parerea pe aici, dar as vrea sa fac si eu o mica precizare. Eu cand am inceput sa vin pe la ale voastre intruniri/ întâlniri sau cand am mers împreună cu voi la petreceri/ plimbări etc, am observat ca erați toti prieteni extrem de apropiați, ce vă făcea placere si așteptați cu nerăbdare să vă vedeți toti pentru a uita de monotonie, pentru a refula, pentru a va distra. Mai pe scurt, mi-ati arătat si am văzut că sunteți o familie numeroasă si bucuroasă. Eu propun in felul urmator: 1. Sa se respecte codul, care are si el un scop si o vechime. 2. Sa se faca un semn distinctiv pentru noi, simpatizanții. 3. Sa lăsăm certurile d-oparte si sa nu mai afectam imaginea. VA ROG. Haideți să ajungem la un numitor comun, în asa fel încât, aceasta familie sa ierte toate certurile si sa redevină un întreg omogen. Mie unul chiar imi lipesc de la întruniri persoane ce mi-au oferit amintiri frumoase, sfaturi bune, ... imi lipsesc prieteni precum Bogdan Harea, Domnu Rosca, Ducu, Doru, Ivan, Sorin SXN etc. Repet. Rog a fi clemență, Rog a fi intelegere. Seara buna in continuare, si imi cer scuze daca al meu comentariu a supărat pe cineva sau a fost cumva deplasat. Vlăduț
  5. 7 points
    Vad ca fiecare are propria varianta de "adevar" distorsionat sau cu mici omisiuni, in functie de interes. 1. Art. 5 din O.G. 26/2000 privind asociatiile si fundatiile spune: "Art. 5. - (1) Asociația dobândește personalitate juridică prin înscrierea în Registrul asociațiilor și fundațiilor aflat la grefa judecătoriei în a cărei circumscripție teritorială își are sediul.Modificări (1), Derogări (1), Jurisprudență (4), Reviste (1), Doctrină (2) (2) În temeiul dreptului constituțional la asociere, persoanele fizice se pot asocia fără a constitui o persoană juridică atunci când realizarea scopului propus permite aceasta." Deci "gruparea" Clubul Motoveteranilor a fost perfect legal infiintata conform cu art. 5 alin. 2 din OG 26/2000 2. La momentul nasterii clubului nu a fost nici o clipa discutia "fara reguli" ci doar "fara sefi" 3.Textul Codului Clubului Motoveteranilor a fost discutat si votat articol cu articol, propozitie cu propozitie timp de aproape 2 ani si este rezultatul vointei majoritatii membrilor de la momentul respectiv si toata lumea a agreeat printre altele: " Cap. 12.Membrii Clubului Motoveteranilor au următoarele obligaţii: a) să respecte Codul, regulamentele de ordine interioară şi hotărârile Adunării Membrilor Clubului Motoveteranilor; b ) să nu întreprindă acţiuni în defavoarea Clubului Motoveteranilor şi/sau a membrilor acestuia; c) să nu aducă atingere imaginii Clubului Motoveteranilor; d) să anunțe Adunarea Membrilor din proprie inițiativă, pe baza onorabilității personale, atunci când ulterior validării ca membru, intervine postura de conflict de interese sau devine incompatibil cu statutul de membru al Clubului Motoveteranilor prin neîndeplinirea condițiilor prevăzute în prezentul document sau prin aderarea la o altă organizație similară." 3. Adevaratul motiv al discordiei provine din faptul ca nici unul din cei care au infiintat asociatia (o.n.g.) nu indeplineste conditia esentiala de vechime pentru a fi membru cu drepturi depline: Valeriu Alexa = permis categora A din 2013 Asandei Simion = 2010 Orlando Gujan = 2010 Plesa Virgil = 2009 Toti patru avand statut de membri simpatizanti in Clubul Motoveteranilor, cu siguranta lucrul asta ii nemultumeste dar acum ar trebui sa isi asume aspectul asta pentru ca a fost numai si numai decizia lor de a-si cheltui banii proprii pentru infiintarea tocmai a acestui o.n.g. 4. Problema izvoraste din faptul ca cei enumerati mai sus, dupa ce au fost primiti cu bratele deschise in randul clubului, nu se stie din ce motive, au decis sa forteze infiintarea o.n.g.-ului nerespectand astfel capitolul 12 lit. a) a Codului deoarece nu au respectat votul negativ al Adunarii Membrilor Clubului referitor la infiintarea o.n.g.-ului, preluand fortat (ca sa nu folosesc alta exprimare pe care am mai folosit-o) denumire, simboluri, insemne, istoric...practic tot. Acum... despre ce vorbim noi aici? Ce reconciliere??? Ce necesitate ca sa lase ambele parti cate putin de la fiecare??? Adica daca cineva iti "ia fortat" banii din buzunar, daca il prinzi, te duci la reconciliere cu el si negociezi sa iti dea inapoi numai jumatate din suma, nu??? Si cealalta jumatate o lasi tu de la tine asa, de dragul reconcilierii. Interesant punct de vedere..... (Rog a se trata aceasta fraza doar ca o exemplificare, fara nici o insinuare ca cineva ar fi bagat mana in buzunarul altcuiva in cazul discutat de noi.) Reconcilierea are o singura si simpla rezolvare: o.n.g.-ul trebuie sa preia oficial textul Codului sub forma de Regulament care trebuie respectat intocmai si sub sanctiunile prevazute in textul respectiv. Concilierea din partea Clubului Motoveteranilor provenind din singurul avantaj pe care il ofera acest o.n.g si anume faptul ca denumirea este protejata mai bine in felul acesta. Deoarece membrii fondatori ai o.n.g.-ului nu indeplinesc conditiile sa aibe statut de membri cu drepturi depline dar totusi pentru a reusi sa continuam in pace, prietenie si armonie, ar trebui sa se dea putin deoparte din functiile de conducere ale ong-ului (asa cum au si afirmat in nenumarate randuri ca vor sa faca) si sa se limiteze la statutul de membru simpatizant asa cum au fost ei primiti in randul Clubului, respectand bineinteles obligatiile si drepturile prevazute in Cod, bineinteles pana in momentul cand vor indeplini conditiile de a deveni membri deplini. Sau in varianta in care vor ramane in functii, atunci sa faca bine si sa ne respecte pe noi toti si chiar pe ei insisi, respectand vointa scrisa negru pe alb a Motoveteranilor. 5. Usoarele ironii la adresa sediului Clubului (in inimile noastre) raman doar niste ironii nesarate. Adresa de e-mail, site-ul, domeniul .ro si altele cu care se lauda ong-ul, sa nu scapam din vedere ca toate au fost insusite fortat si chiar si asa degeaba au fost creeate daca nu sunt absolut deloc utile si mai ales vizibile. editare ulterioara: ca sa nu mai mentionez si faptul ca cei care au infiintat ong-ul sunt acum si in postura de conflict de interese prevazuta in cap.12 lit. d) din Codul Clubului Motoveteranilor si a se vedea in cap. 3 care sunt consecintele... p.s. referitor la eliminarea conditiei de vechime: cum nu poti sa te numesti Veteran de razboi fara sa fi fost la razboi, tot asa nu poti fi Motoveteran fara ca macar sa ai permis de conducere, iar vechimea de 20 ani e una chiar foarte rezonabila avand in vedere greutatea cuvantului veteran; ...ar mai fi si exemplul celor care au hartii de certificat de revolutionar dar ei au vazut revolutia doar la televizor sau nu erau inca nascuti.... refuz sa cred ca vreunul din prietenii nostri motociclisti ar vrea sa se complaca intro situatie asemanatoare.
  6. 7 points
    Astazi am ajuns la Calimanesti impreuna cu Bujie si Marius. Am discutat cu seful departamentului marketing si ne-a promis pt inceputul saptamanii viitoare oferta la cererile noastre pt ultimul weekend din mai.
  7. 7 points
    Va multumesc tuturor,din partea tatalui meu,pentru gandurile care sigur ajung la el si sigur il linistesc.Era dedicat trup si suflet motocicletei (o iubea aproape ca pe o fiinta). Nu stiu daca sa ma simt vinovat sau nu ca l-am incurajat sa mergem la intrunire. Oricum dorea asta foarte mult. Daca am gresit, sper sa ma ierte. A ales sufletul lui sa zboare in vazduh in loc sa mai calatoresca cu motorul pe pamint.El mi-a pus ghidonul in maini cind aveam doar 7 ani si m-a incurajat si sprijinit permanent in tot timpul de dupa. O sa-mi lipseasca foarte, foarte tare. De asemenea o sa-i lipseasca si fiului meu Mihnea ,care din pacate a vazut accidentul fiind in masina din spatele lui impreuna cu sora si cumnatul meu. Sper ca Mihnea sa nu-mi ceara sa vand motorul, dupa toate astea pentru ca voi fi nevoit sa o fac. Oricum stiu ca de acolo de sus ne vegheaza pe toti impatimitii celor doua roti. Il rog aici in fata voastra, a celor pe care i-a stimat si iubit atit si cu care se mandrea in fata tuturor sa ma ierte ca nu am fost in stare sa-l fac sa mai parcurga cei 20-30 de km care ne desparteau de casa.Tot timpul radea si spuneaca el "MOSUL" va muri pe motor ca un barbat adevarat. Lui i s-a indeplinit visul insa a lasat un gol imens in urma lui. De asemenea, va rog sa ma iertati, daca fiul meu imi va cere sa nu-i duc pasiunea mai departe. Sper sa ma intelegeti si sa ma credeti ca voi ramane in continuare de-al vostru cu sufletul si i-l voi reprezenta cu onoare si pe tatal meu. Maine (04-06-2014) la orele 13 se va intoarce in tarina din care sintem toti facuti. Tata te rog sa ma ierti si sa te odihnesti in pace. Acesta e ultimul salut al tatalui meu catre voi. Sa aveti cu totii asfalt uscat sub roti.
  8. 6 points
    Pentru ca am stat la masa "negocierilor" cand s-au hotarat regulile clubului si pentru ca ma simt cumva legat de aceasta grupare, am sa-mi spun si eu opinia. Membri cu drept de vot si dreptul de a purta sigla clubului = doar cei cu 20 de ani vechime categoria A. Toti cei care nu au 20 de ani vechime = simpatizanti, fara drept de vot si fara dreptul de a purta sigla. Sau, ca sa nu se simta exclusi, o sigla putin diferita de cea a membrilor clubului. Altfel, cadeti in derizoriu si nimeni n-o sa va ia niciodata in serios. Doar vor face bascalie de voi. Cred ca e cazul sa faceti putina curatenie in acest club. Parerea mea.
  9. 6 points
    ytu60

    Intrunirea anuala 2019

    Va salut pe toti fara exceptie Si pentru ca tot am demarat discuțiile pentru organizarea întrunirii 2019, voi propune eu o ordine de zi - Ar trebui inceput cu înscrierea in lista de participare a cat mai multor membrii plini si simpatizanti. In acest mod toti membrii si simpatizanții își pot exprima opinia in plenul ședinței si nu pe forum. - Desemnarea unui comitet de sedinta format dintr-un președinte un vicepreședinte si un secretar - Silvia Iordache, Octav Lica si Valeriu Alexa, au inca timp sa "perie" ultima lista a membrilor din 2016 Cel putin asa si-au luat angajamentul la sedinta de anul trecut. Lista este mult prea lunga si multi nu au participat decât o singura data. Dupa care au intrat in "hibernare". Conform codului la a treia neprezentare consecutiva era atenționat si suspendat. - "Darea de seama" privind activitatea clubului 2018-2019 - Prezentarea noilor colegi care au aderat la club in perioada 2018-2019 si confirmarea lor ca membrii plini sau simpatizanti in funcție de vechimea permisului categoria A. Celor noi veniți si confirmați li se va prezenta statutul si codul de conduita ce trebuie urmat si respectat. Ei vor avea drept de vot începând cu sedinta 2020 dupa actualizarea noii liste a membrilor /simpatizanților 2019 - Propuneri si discutii in legătura cu direcția pe care o va urma clubul Luările de cuvânt se vor face in ordinea înscrieri, in asa fel încât secretarul ședinței sa poată consemna in procesul verbal al ședinței. - Stabilirea datei si eventual a locatiei pentru întrunirea 2020 si propuneri de activități pentru perioada urmatoare Angajament ferm si desemnarea organizatorului/organizatorilor întrunirii 2020 - Lista actualizata a membrilor/simpatizanților propun sa fie protejata, ascunsa si sa poată fi accesata doar de cei înscriși. La fel si discuțiile sa se poarte pe un forum protejat la care avem acces doar noi, fara alți "ochi" străini de club. - Votul trebuie exprimat pentru fiecare problema/propunere in parte, trecându-se apoi la următoarea discuție. Propunerea mea si doar a mea este ca votul sa fie exprimat de către toti membrii plini dar si simpatizanții înscriși in lista din 2016. Aceasta este doar o propunere de ordine de zi ce poate fi completată pana la sedinta. Am rugămintea de a trata sedinta cu seriozitate si hotărârile luate in plen sa fie respectate cu strictețe Discuțiile trebuie sa se faca pe grup si nu la vedere. Sunt sigur ca asa vor participa mai multi colegi "Parerea mea"
  10. 6 points
    Eu am atras atentia de multe ori pe aici, inclusiv la unele intruniri celor care au dat patch-urile la gramada, fara discernamant. Nu asa se dau aceste patchuri. Am fost si membru, membru fondator de club. primirea acestui patch stiti bine cum se face. Am ramas uimit sa vad pe vestele unor tineri care n-au nici 25 ani patchul mare. La fel si pe vestele sotiilor unor membri care sunt doar pasagere si n-au nimic cu acest club. Propunerea mea a fost sa se faca ori o deosebire a membrilor veritabili de acestia ori schimbarea patch-urilor si atentionarea pe diferite saituri de profil moto, cu fotografii ca cine poarta patch-ul mare cu aceasta denumire nu este membru al Clubului Motoveteranilor, este doar un fals. Solutii exista. Daca se v-a schimba ceva trebuie facuta o lista cu veritabilii membri si comandate patch-uri nu mai multe decat membrii sunt.
  11. 6 points
    pedros

    Iesiri De Weekend

    Un pic de joaca. VID_20150103_135751.mp4
  12. 6 points
    Toni

    Centru Spa Pentru Motoveterani

    Aici sunt total de acord, cu singura corectie ca nu trebuie folosit pluralul pentru ca e vorba doar de o singura persoana dintre toti cei prezenti pe aceasta sectiune a forumului. Daca iti citesti cu atentie, print screen-urile pe care ti le-ai facut la propriile mesaje, vei afla raspunsul la aceasta intrebare. Pana acum nu am inchis topicul ci doar am sters de nenumarate ori mesajele cu continut jignitor, numai in speranta ca acest topic poate fi unul interesant si util pentru cei interesati de subiect. De fiecare data cand am sters mesajele cu continut jignitor, ele au reaparut sub forma de fisiere atasate. Am atentionat insistent ca astfel de mesaje nu au ce cauta aici si pentru un moment am crezut ca s-a inteles si ca acest topic a fost creat cu cele mai bune intentii. M-am inselat si iata ca mizeriile au reaparut. In asentimentul majoritatii membrilor C.M. care frecventeaza acest forum, voi inchide acest topic.
  13. 5 points
    Si Io am insemnul "Clubului Motoveteranilor (nu "patch", ca suntem romani ce naiba) pe motoreta, pe vesta de piele, pe niste tricouri si pe alte diverse obiecte si nu-l dau jos si nici nu-l acopar cu altceva, sa vedem ce se intampla...si il tin in primul rand in memoria lui Stefan, care l-a pus in practica pentru prima data... Cred in "Clubul Motoveteranilor" asa cum a fost de la inceput, un grup de prieteni cu o pasiune comuna, ajunsi sau trecuti de o anumita varsta si care se intalneau unde, cum si cand puteau pentru a-si sustine si impartasi impresii despre aceasta pasiune...fara pretentii de a se erija in conducatori, sau a beneficia de diferite avantaje de la acest club... Chiar nu se mai poate asa ceva ??!!
  14. 5 points
    dantudor100

    Intrunirea anuala 2019

    Dupa cum decurg discutiile .... nu cred ca voi participa la sedinta. Asa am facut la ultimile doua participari ale mele la Întrunirea anuală a Clubului Motoveteranilor (anul trecut consider ca am "cheltuit" mai bine timpul in apa decat la sedinta). Locatia ...indiferenta, atata timp cat ma face sa imi "sfaraie" calcaiele sa fug de acasa. Calimanestiul e placut, imi place mult apa, dar.... si de gratare te saturi dupa o saptamana! Observ ca se agita lumea dupa nu stiu ce standarde de confort...dar cu unii dintre voi m-am intalnit si la locatii fara mofturi , chiar si cu cortul. Consider ca pana pot sa stau in saua motorului cu scopul de a ma revedea cu prietenii, pot suporta si "doar o camera aerisita si un pat curat", sau chiar cort. Tin minte Tismana- am fost cu cortul, unde seara tarziu "Bucurestiul" a plecat la camera, iar "provincia" a depanat povesti, a golit sticle, a legat prietenii langa foc...pana dimineata. La Sacelu am luat camera ...cam degeaba, acelasi motiv- fara foc. Dupa intrunirea de la Sighisoara a cam disparut entuziasmul ala... povestile mai "subtiri" , la fel si grupurile, seara destul de devreme se retrage fiecare la barlogul lui.... Unde vreau sa ajung? Confortul la care tindem toti, a racit grupul. Sa nu imi spuneti de varsta! Saua motorului si ploile au tabacit doar pielea si fundul pantalonilor, mintea e blocata undeva devreme. Poate si chestiile astea au racit, divizat, micsorat grupul.... a, si orgoliile alea gratuite de genul "masculul alfa" care apar in orice grup. In concluzie, ca tot am zis ca raman doar simpatizant al ideii de club, nu si a felului cum merge clubul... daca felul in care se desfasoara clubul se suprapune cu felul meu de a fi, voi spune si eu prezent. na, ca mult am batut din gura.... sper sa aiba si inteles ( nu am rabdare nici macar eu, sa citesc ce am scris!)
  15. 5 points
    In urma discutiilor avute cu unii membri vechi ,initiatorii conceptului MOTOVETERANII ADUNAREA,sperand ca demersul nostru este benefic pentru viitorul Clubului Motoveteranilor hotaram suspendarea activitatii ONG-ului "Asociatia Clubul Motoveteranilor" incepand cu data de 01.12.2018 pe o perioada nedeterminata. Ne dorim ca acesta masura sa reprezinte "formula de rezolvare a impasului in care s-a ajuns".Ramanem ,cel putin pana la Adunarea de la primavara,simpli membri simpatizanti.Suntem alaturi si sustinem pe cei care doresc sa contribuie la revitalizarea activitatii clubului, asa cum vor hotara membrii cu drept de vot.
  16. 5 points
    Tare as vrea sa o vad si eu Ducule ! Dar in acelasi timp ar trebui sa nu traim doar din amintiri. Cu siguranta ca dupa atatia ani am inceput sa ne cunoastem unii pe altii mai bine si mai detaliat , povestile au inceput sa se repete caci eram 99% aceiasi. Putine fapte si intamplari peste an care sa fie notabile si inedite. Dar ne revedeam mereu cu placere ! Acum senzatia e ca intalnirea a devenit o oarece obligatie , ceva la care participam cu mult mai putina tragere de inima. A disparut acel ceva ! Cu siguranta ca nu toti simt acest lucru , eu unul simt ca s a pierdut acel farmec , acel iz de aventura ! Mi am facut prieteni printre voi si nu imi e tot una sa vad ca se poarta discutii uneori prea dure, Mi ar placea ca zambetul si voia buna sa reapara. Sa lasam ranchiuna , vanitatea si neintelegerile deoparte. Si ca sa fiu in ton cu vremea : Acum in AN CENTENAR sa facem sa ne fie bine impreuna. Poate ca se indura cineva (ma gandesc la tine TONI) sa reposteze listele cu membrii si simpatizanti de acum vreoo 5-6 ani si o actualizare . Va salut cu respect Domnilor !
  17. 5 points
    Cum ma numar printre cei care s a bucurat de la primele intalniri de fiecare moment petrecut in compania domniilor voastre , mai vechi sau mai noi , care inca mai participa sau care au abandonat , consider ca imi pot exprima parerea personala cu privire la starea de facto. Cred ca este o mare dilema aici. Toata lumea vorbeste de " Club moto " cand face referire la Clubul Motoveteranilor . Dar cum cei mai multi stim , CLUB este o entitate ce presupune reguli mai mult sau mai putin stricte . Reguli scrise si nescrise , dar acceptate direct sau tacit. Dar Clubul Motoveteranilor nu este CLUB ci o Asociere de AMICI si PRIETENI pasionati de motoare , de persoane mai in varsta cu precadere , cu pasiune pentru mersul pe 2 roti.Iar in jurul unui nucleu si a efortului depus de catre IVAN PEDALA s au organizat cateva intruniri , ocazie la care au participat din ce in ce mai multi. Toate pana la un moment dat , acum cativa ani , cand din cauza unor disensiuni intre unii membrii si a unor contre din acest GRUP au inceput sa dispara incet incet membrii. Faza cu Tresele s a nascut din dorinta de a diferentia unii membrii de alti membri. Si nimeni nu s a opus. Ulterior s a abandonat. Devenise perimata. Apoi au inceput sa apara Emblemele si Patch urile. Sa ne cunoasca lumea motociclistica. Sa stie ca existam.S a nascut idea de a ne evidentia ca un CLUB , dar NIMENI nu a dorit sa fie un CLUB. FARA REGULI s a spus si chiar atunci cand s a incercat sa se puna bazele unui CLUB s a votat impotriva. Asa a si ramas - NO CLUB. Iar in zilele noastre s a nascut un ONG care a preluat denumirea de CLUBUL MOTOVETERANILOR din dorinta de a securiza aceasta denumire si de a putea da o forma de LEGALITATE in eventualitatea unor discutii la nivel de autoritati. Au aparut acuzatii , s a aruncat cu vorbe grele , etc. OAMENI BUNI ... cred ca e o MARE DILEMA ! Ori aceast GRUP devine constient de sine si Clubul Motociclistilor devine CLUB - cu reguli si tot tacamul Ori acest GRUP ramane la stadiul de ADUNARE tacita si benevola a unor pasionati de motociclism , mai varstnici sau mai tineri fara nici un fel de discriminare sau diferentiere, Alegerea va apartine DOMNILOR. Cu respect si consideratiune ! Eternul simpatizant . PS. Astept comentariile voastre .
  18. 5 points
    Dan @ Popescu

    Intrunirea anuala 2018

    Lipsa de comunicare o sa ingroape clubul asta indiferent daca are sau nu personalitate juridica. Spre exemplu,intalnirea de la Ticleni e postata pe forumul de pe pagina clubului.Nici un cuvintel pe aici.Iar acolo nimeni nu a comentat,nu a fost facuta o lista de participanti.Se vede ca mijlocul asta de comunicare in scris e perimat.Se prefera tot mai mult telefonul. La Calimanesti au fost ocupate 52 de camere.Daca nu s-ar fi postat intalnirea pe acest forum si s-ar fi discutat prin telefon, ar mai fi fost atatia? Cate telefoane ar fi trebuit sa dea Vali ,Orlando si Simi ca sa invite lumea si apoi sa afle cati confirma invitatiile? E in regula sa faci invitatii la telefon doar daca vrei sa mergi undeva cu anumiti membrii ai clubului care au calitatea de prieteni sau apropiati iar locul respectiv nu ofera cazare decat pentru un numar restrans de persoane.Astfel de intalnire as numi-o "prieteneasca". Dar cand organizezi Intalnirea Clubului Motoveteranilor si vrei o participare cat mai numeroasa logic ar fi sa fie cat mai vizibila. Apoi ,rezultatul sedintei,concluzile acesteia ar fi trebuit postate.Chiar si doar pe pagina Clubului dar cele de anul asta nu se regasesc nicaieri. Am senzatia ca ne indepartam incet incet unii de altii si e dureros.Avem multe amintiri impreuna si ar fi pacat sa se piarda.Nu mai suntem toti cei care am fost inainte.Unii s-au simtit nedoriti si au plecat,unii au plecat in alta lume mai buna,altii au avut divergente cu alti membrii si au preferat sa plece etc. Dar cel mai importat e ca inca existam ca si Club,hai sa nu-l lasam sa moara.Linistea de pe forum il omoara,hai sa fim mai activi nu doar in Martie -Aprilie -Mai ...sau in toamna.Cei care v-ati asumat infiintarea Asociatiei trebuie sa fiti mai activi pe forum.Lumea asta asteapta de la voi,sa dati impresia ca de acum Clubul traieste se misca si evolueaza.
  19. 5 points
    Dragul meu Nicon, rolul meu de moderator e sa pastrez topicurile curate si la subiect si sa moderez discutiile care depasesc limitele bunului simt. De promovarea si mediatizarea evenimentului, se ocupa in primul rand organizatorii si mesajele lor vor fi mai eficiente si mai vizibile daca nu vor fi acoperite de avalansa de mesaje in afara subiectului, ca cele pe care le postezi tu de obicei. Te rog sa intelegi ca postarile off topic (in afara subiectului) pot fi agasante pentru ceilalti membri ai forumului si acopera informatiile cu adevarat esentiale referitoare la subiectul respectiv. Fa un mic efort si posteaza in topicurile adecvate mesajelor pe care vrei sa le transmiti si nu asa, oriunde iti vine la indemana, respectandu-i in acest fel si pe ceilalti membri ai forumului.
  20. 5 points
    Nicon si Ivan, subiectul acestui topic este despre organizarea intrunirii 2017 si nu e ok sa il umplem cu poze si mesaje care nu au legatura cu problemele organizatorice. Nicon e... Nicon si nu se dezminte dar tu Ivane ce facusi? Dadusi in pacatele lui Nicon? Amintirile lui Nicon le-am mutat eu la Diverse. As fi mutat si celelalte mesaje ale voastre dar veti zice dupa aia ca sunt dictator asa ca va las pe voi sa le mutati sau macar sa le retusati. Multumesc de intelegere.
  21. 5 points
  22. 5 points
    bogdan_harea

    Iesiri De Weekend

    Marea hoinareala de weekend cu haita. Intalnirea Tenere 2016 la Baile Olanesti cu un scurt popas la Bistrita ca tot era in drum. 1000 si un pic de km in trei zile. Copilotul s-a comportat peste asteptari.
  23. 5 points
    zigzag

    Iesiri De Weekend

    Attached Thumbnails
  24. 5 points
    Mirel_a

    Intrunirea Clubului Motoveteranilor 2016

    Poate nu ar fi rau, ca, la urmatoarele intruniri, atunci cand se propune o locatie, sa fie insotita si de nominalizarea persoanelor care ar putea sau doresc sa se implice (daca sunt din zona cu atat mai bine). Degeaba ne dorim sa mergem in zone in care nu are cine sa se ocupe de organizare! Ori, incercam sa ne organizam de la distanta, gen cautat pe site-uri turistice diverse locatii care ni s-ar potrivi , sunat si aflat tarife,conditii, etc... sau ... daca in maxim 2 luni nu avem nici o solutie pentru locatiile propuse, poate ar trebui sa mergem in alta parte, unde se poate organiza. La urma urmei, important este sa ne intalnim undeva cu totii!
  25. 5 points
    hai sa ma bag si eu in seaman cu niste mazgaleli... Peru pe la 4500m altitudine Masa de pranz in Atacama / Bolivia Popas la 5000m altitudine si la 300km de cel mai apropiat sat... tot Atacama Patagonia Thailanda Anapurna, Himalaya, Nepal Jammu Kashmir, India Procedura de inlocuire a unei pompe de apa in New Delhi pesterile Ellora , India Caravanserai in Iran Numai bine! AMA
  26. 5 points
    green.kecske

    De Ce (Nu) Suntem Donatori De Organe

    Sinucigaşi, donatori de organe, teribilişti şi multe alte "complimente" ne sunt făcute gratuit în permanenţă. Ce este în capul nostru, se întreabă majoritatea, aşa că hai să nu-i mai lăsăm să se gândească şi să le spunem chiar noi. Noi, motocicliştii, donăm nu doar organe, ci şi zâmbete. Copiilor, bolnavilor, celor care chiar au nevoie de ajutor. Sunt sute de cazuri prin care putem demonstra că am făcut şi facem asta. Dăm drept exemplu aici "proiectul" Moshocicliştii care a avut loc anual din 2008 până în 2013 şi campania în curs de desfăşurare "Indiferența ucide! Donează pentru viață, investește în viitor!". Noi suntem mai uniţi decât voi toţi şoferii la un loc şi ne ajutăm la nevoie. Câţi şoferi aţi văzut salutându-se în trafic sau făcând campanii de binefacere ori conştientizare? Ei bine, noi facem asta şi suntem mândri. Noi facem fapte bune, dar voi vă încăpăţânaţi să vedeţi partea goală a paharului, latura negativă a poveştii. Cum fiecare crâng îşi are uscăturile lui, există printre noi şi teribilişti şi inconştienţi. Niciun motociclist întreg la cap nu va contesta acest adevăr, pentru că realitatea este dură şi ştim şi noi că mai avem îmbunătăţiri de făcut. Am discutat acum ceva timp pe tema vinovăţiei pasată de la unii la alţii între motociclişti şi şoferii auto aici. Nu am ajuns la o concluzie clară, am spus doar că ar trebui să fim mai toleranţi şi că membrii ambelor tabere adoră libertatea. Toţi avem tendinţa de a ne testa limitele când primim în mână cheia unei maşinării cu o putere cum n-a văzut neam de neamul nostru, indiferent că e vorba despre o motocicletă sau o maşină. Trebuie doar să ştii unde şi când să te opreşti. Majoritatea suntem şi şoferi auto, dar voi, care ne criticaţi, nu sunteţi şi motociclişti. Nu aveţi de unde să ştiţi libertatea pe care o simţi când iei viraj după viraj după viraj cu motocicleta. Nu aveţi cum să vă imaginaţi cum se simte mirosul ierbii şi al naturii la prima oră a unei dimineţi de vară, oricâte geamuri şi trape panoramice aţi deschide la maşină. Nu ai cum să îţi imaginezi ce plăcut e ca semenii tăi să te salute în trafic. Pentru că voi nu aveţi parte de toate astea. Vă e atât de frică să încercaţi să vedeţi cum e să vă simţiţi vii, încât îi acuzaţi pe cei care au curajul să o facă. Iar mai apoi, îi şi condamnaţi că sunt fericiţi. Eu zic să ne punem capul pe umeri şi să privim ansamblul. Sunt, cum spuneam, şi motociclişti teribilişti. Da, şi kamikaze şi da, şi inconştienţi. Dar suntem mult mai mulţi noi cei care mergem regulamentar şi vrem să facem bine. Cei care suntem motociclişti pentru că ne place să ne bucurăm de toate lucrurile frumoase când ne deplasăm în oraş ori în afara lui şi nu pentru că vrem să murim, atingând 300 km/h în mai puţin de 30 de secunde.
  27. 5 points
    Din înţelepciunea popoarelor americane am adus pentru voi cele 55 de legi ale motociclismului: 1. Respectă persoana care a văzut partea întunecată a motociclismului şi a supravieţuit. 2. Insectele care zboară noaptea au gustul mai bun. 3. În genţile laterale nu încape tot ce ai vrea să încapă, dar ar trebui să încapă tot ce ai nevoie. 4. Poartă bocanci grei. Nu poţi lovi cu piciorul lucrurile atunci când eşti încălţat cu teneşi. 5. NICIODATĂ să nu te cerţi cu o femeie care ţine în mână o cheie dinamometrică. 6. Întreţinerea de rutină nu trebuie niciodată neglijată. 7. E nevoie de mai multă dragoste ca să împarţi şaua, decât e necesară ca să împarţi patul cu cineva. 8. Singura privelişte frumoasă a unei furtuni e aceea văzută în oglindă. Să nu îţi fie frică niciodată să încetineşti. 9. Numai motocicliştii înţeleg de ce câinii îşi scot capul pe geamurile maşinilor. 10. Motocicletele nu scapă ulei, ele îşi marchează teritoriul (din punctul ăsta de vedere, comunistele au simţul proprietăţii cel mai dezvoltat). 11. Dacă te grăbeşti, nu întreba niciodată un motociclist în ce direcţie să o iei. 12. Daca ceva e susţinut de mai mult de 3 şuruburi, înseamnă că are o importanţă vitală. 13. Adu-ţi aminte că vei fi judecat de „calul” pe care îl călăreşti. 14. Nu călători prea mult noaptea pentru că te va prinde răsăritul soarelui dormind. 15. Plăcinta şi cafeaua sunt la fel de importante ca benzina. 16. Numărul de pedale necesar ca să porneşi motorul e direct proporţional cu numărul spectatorilor. 17. Nu-i cere niciodată motocicletei tale să urle înainte ca vocea ei să fie caldă şi bună. 18. Câteodată e nevoie de un rezervor plin înainte ca tu să poţi gândi clar. 19. Dacă vrei să-ţi iei o slujbă, e posibil să trebuiască să faci compromisuri pentru şefi. Va trebui chiar să te şi razi. 20. Dacă vei merge cu o viteză mai mare decât oricine, asta nu-ţi garantează decât faptul că vei călători singur. 21. Nu ezita niciodată să treci de ultima lumină de la capătul oraşului. 22. Niciodată să interpretezi greşit cal putere egal rezistenţă. 23. Un motociclist bun are echilibru, discernământ şi o bună sincronizare. Asta înseamnă că e şi un bun amant. 24. Un hamburger îngheţat poate fi încălzit foarte uşor dacă-l fixezi la capătul tobei şi faci o tură. 25. Nu face niciodată mai puţin de 60 de km înainte de micul dejun. 26. Dacă nu mergi cu motocicleta pe ploaie însemnă că nu eşti motociclist. 27. O motocicletă pe şosea face cât 2 aflate în magazin. 29. Când te uiţi în jos la şosea pare că nu se mai termină, dar ai face bine să crezi că se termină. 30. Motocicliştii tineri aleg o destinaţie şi pleacă. Motocicliştii bătrâni aleg o direcţie şi pleacă. 31. Sfatul e gratis şi merită fiecare bănuţ. 32. Câteodată cel mai rapid mod de a ajunge la destinaţie este de a opri noaptea. 33. Întotdeauna temperează-ţi graba şi stai acolo unde poţi vedea. 34. Munceşte ca să poţi călători cu motocicleta. Mergi cu motocicleta ca să poţi munci. Atât de simplu. 35. Cafeaua bună n-ar trebui să poată fi deosebită de uleiul de motor. 36. Un motociclist „miroase” o petrecere de la 8000 de km distanţă. 37. Păstrează-ţi motocicleta în bună stare de funcţionare. 38. Cizmele de motociclist NU sunt confortabile pentru mersul pe jos. 39. Oamenii sunt ca motocicletele: fiecare e „customizat” un pic diferit faţă de ceilalţi. 40. Mai multe curse s-au câştigat în baruri decât pe piste. 41. Nu-ţi împrumuta niciodată motorul şi nu-l conduce pe al altuia. 42. Dacă motocicleta nu frânează cum trebuie, nu trebuie să începi prin a reconstrui motorul. 43. Adu-ţi aminte să acorzi tot atât de multă atenţie partenerului de drum câtă atenţie acorzi carburatorului. 44. Câteodată se întâmplă să comunici cu cineva mult mai bine când sunteţi fiecare pe motocicleta proprie. 45. Reflexele bine antrenate sunt mai rapide decât norocul. 46. Cel mai bun ceas cu alarmă e răsăritul soarelui reflectat în crom. 47. Învaţă să faci lucruri împotriva intuiţiei; asta îţi poate salva viaţa într-o zi. 48. Fereşte-te de motociclistul ale cărui tatuaje se cojesc. 49. Dacă vrei cu adevarat să ştii ce se întâmplă, fii atent la ce se petrece la o distanţă de 5 maşini în faţă. 50. Nu-ţi face o reputaţie pentru care mai târziu vei fi nevoit fie să rezişti, fie să dai bir cu fugiţii. 51. Prieten e cel/cea care se trezeşte la 2 noaptea ca să vină cu o camionetă să te ia din locul unde s-a defectat motorul. 52. Dacă îşi schimbă uleiul la motor mai des decât îşi schimbă planurile, urmează-l/urmeaz-o. 53. Dacă prinzi o insectă de vară la 120 km/h, asta îţi poate dubla vocabularul. 54. Dacă vrei să ajungi undeva înainte de apusul soarelui, nu poţi opri la fiecare bar. 55. Trebuie să fii suficient de deştept ca să înţelegi regulile motociclismului şi destul de prost ca să crezi că jocul e important.
  28. 5 points
    Sanate multa tuturor.Grijile ,problemele ,stresul ne macina putin cate putin in fiecare zi.Ar trebui sa fim mai calmi ,mai veseli ,mai toleranti ca sa nu ne mai enervam din orice.E greu totusi. Degeaba iti spune doctorul "nu te mai enerva" ca nu prea ai cum. Mediul in care traim e nociv. Nesiguranta zilei de maine afecteaza multa lume. La unii le cedeaza inima,la altii cate un vas la cap si uite-asa ne curatam inainte de vreme. O sansa mare sa nu li se intample ceva rau o au cei care au in jurul lor multi prieteni. Cei care au multi prieteni se simt mai in siguranta fata de cei singuri. Suntem la varsta la care nu ne mai protejeaza mama si tata,care-i mai au,ci noi suntem cei pe umerii carora stau toate problemele.Daca suntem uniti ,daca ne apreciem unii pe altii,asa cum suntem fiecare,cu bune cu rele,vom avea mult de castigat.Nu trebuie sa lasam sa se intample vreo nenorocire printre noi ca sa ne dam seama de asta.
  29. 5 points
    Băieţii de la Pemotoare.ro au creat un top al celor 10 lucruri care să te facă să te răzgândeşti în cazul în care te gândeai să îţi faci o iubită motociclistă. Uite cum arată acesta: 1. Motociclistele sunt greu de impresionat E foarte simplu să cucerești o femeie care nu-i motociclistă. O iei în spate, o pui să te strângă-n brațe și accelerezi până la 60 de km/h. Va crede că zboară și se va uita la CB500-ul tău din 1995 ca la o MV Agusta. Încearcă asta și cu o motociclistă… 2. Hainele moto sunt scumpe Femeilor le plac hainele, e clar. Iar dacă la aniversarea fetelor „în civil“ poți scăpa cu o geantă sau cu o bluză de 200 de lei, să te văd cum reacționezi când partenera se uită cu jind la Alpinestars Vika și la Schuberth C3 Pro Women. 3. Nu mai merge faza „ies cu băieții“ Nu mai poți spune „ies cu băieții la o tură, tu rămâi acasă că ne dăm tare și e frig“. Dacă tu poți, poate și ea, așadar s-a dus distracția ta cu iz de burlăcie. 4. Dacă se supără, poate să te bată Cu motociclistele nu e de glumit. Sunt curajoase, puternice și nu stau prea mult pe gânduri. Așadar, cum ai călcat greșit sau te-ai uitat după vreo blondă călare pe Yamaha R1, te poți trezi cu un pumn ranforsat cu fibră de carbon în nas. Ca să te-nveți minte. 5. Te poate face de râs Când vine vorba de mașină, rareori nevasta conduce mai bine. Și chiar dacă nu-i așa, de obicei plecați în aceeași conservă și nu fiecare cu vehiculul lui, așadar nu bate la ochi. N-aș spune asta și despre motociclete. Mai ales dacă are mobră bună și câțiva ani de experiență. Dacă nu, o ia pe-a ta. S-ar putea să te lase-n urmă pe Transfăgărășan și să ajungi la Bâlea când ea deja a comandat cafeua. 6. Ea conduce și nu tu Dacă plecați, totuși, pe același motor va trebui să duci muncă de convingere pentru că nu-i va conveni să stea mereu în spate. Cu toții știm cât e de plictisitor și enervant. Până la urmă vei ceda și vei înjura în cască. Asta dacă n-aveți sistem intercom. 7. Poate fugi cu un Steven Tyler în ataș Dacă ajungi la o întrunire moto, nu mai ești cel mai tare din parcare. Iar dacă apare vreun motociclist cu iz de star rock călare pe vreo minunăție din anii 60 și începe să povestească despre cum îi place să bea la Ace Cafe în Londra, s-ar putea ca șaua ta de Hornet să nu mai fie așa de interesantă. Și-o să-ncepi cu „poate dacă ploaia s-ar opri…“. 8. Nu va exista niciodată „motocicleta familiei“ Dacă te căsătorești cu o motociclistă și crezi că va cotiza la un vehicul comun, te înșeli amarnic. Fiecare trebuie să aibă motocicleta lui, iar dacă nevasta vrea Triumph Street Triple pentru ea și nu un touring cu care să plecați în vacanță, trebuie să te împaci cu ideea. 9. Gătește cu prea mult ulei Niciodată uleiul nu-i suficient. Și cum tigaia n-are jojă… 10. Echipamentul moto e greu de dat jos Piele, fermoare, cizme, brâu, windstopper, strat termic, protecții… dispare tot focul pasiunii până reușești s-o dezbraci.
  30. 4 points
    Cred ca am priceput si eu pana la urma, chiar daca sunt cam de la facere ... MEMBRII CU DREPT DE VOT = MOTOCICLISTI CU CATEG A DE MINIM 20 DE ANI. SIMPATIZANTI FARA DREPT DE VOT , DAR PARTICIPANTI LA SEDINTE = MOTOCICLISTI CU CATEG A SUB 20 DE ANI. Daca imi amintesc eu bine era vorba sa mai si mearga pe moto, dar nu stiu daca se mai aplica. Chestia cu sigle , sefi , care e venit primul si care ultimul cred ca nu se pune. Gresesc?
  31. 4 points
    ivan_pedala

    Intrunirea anuala 2019

    Vali draga, forma de organizare a fost hotarata odata pentru totdeauna (citeste codul!), de ce tot insisti iarasi cu votul viitor care sa faca si sa dreaga, atata timp cat nimeni nu a acceptat forma de organizare agreata de tine (exceptie voi, cativa simpatizanti si doi sau trei membri)? Aveam impresia ca s-a inteles, oengeu' bagat sub masa, numele si emblemele protejate si forma de organizare sa ramana ca si pana la lovitura de stat! Altfel v-ar privi cei care au evitat discutiile cu voi, care au preferat sa va ignore si nu au postat deloc aici. Dar uite, ca uneori, mai rasar cativa membri vechi ai clubului si va dau peste nas (unii mai subtil, altii mai pe sleau), dar se pare ca voua ori nu va pasa parerile lor, ori nu va prindeti de subtilitati! Toni, as prefera sa nu discutam inca despre locul de desfasurare ales pana nu da caldura sa putem cauta si alte variante. Daca deja dam avans si platim pentru acelasi loc, vom avea surpriza ca sa ne trezim mult mai putini ca in trecut, ori nu asta ne dorim (cel putin io nu-mi doresc asta). Nu inteleg, de ce atata graba? Daca nu mai sunt locuri acolo, cu atat mai bine...vom fi obligati sa gasim in alta parte! Avem o tara mare si frumoasa, cu locuri si oameni minunati...de ce sa ne plafonam?!
  32. 4 points
    Valeriu Alexa

    Intrunirea anuala 2019

    Ce ar fi daca ar veni Emil cu ai lui ,Ivan Pedala cu ai lui,Adrian Bujie cu ai lui,Pedros cu ai lui ,ai noștri cu ai noștri și să rezulte un grup de veterani autentici reuniți de pasiune comuna si o viata pe doua roti?Nu data întâlnirii sau locația este problema in acest grup.Parerea mea...(citez pe dl.Rosca)
  33. 4 points
    Pot spune ca-l cunosc destul de bine pe Vali Alexa. Stiu ca ceea ce a facut ( ONG-ul ), l-a facut cu cele mai bune intentii. Sunt convins ca va gasi o formula de rezolvare a impasului in care s-a ajuns.
  34. 4 points
    Îmi amintesc cu foarte mare plăcere începuturile acestei frumoase povești, care se pare că a fost, Clubul motoveteranilor (Inițial format din motocicliști cu permis obținut înainte de 1989). Primii ani au fost cei mai frumoși și cei mai productivi. Prin Codul aprobat de toții cei ce făceau parte din grup s-au stabilit reguli de bun simț, coduri de conduită și multe altele... (așa cum am postat ... ”pentru aduceri aminte”). În București ne adunam săptămânal peste 20. Mulți din lumea moto ne respectau și se bucurau să fie alături de noi, apăreau noi și noi membri, precum și membri simpatizanți. Toată lumea respecta pe toată lumea (în timp am constatat că acel respect se datora faptului că nu ne cunoșteam între noi suficient de bine). Majoritatea dintre cei care astăzi scrieți, ați fost implicați în crearea acestui frumos grup. Anii au trecut, am îmbătrânim și am devenim treptat .... dificili, morocănoși, ranchiunoși și toți am uitat de acele reguli de bun simț. Relațiile de prietenie s-au răcit, unele s-au rupt, am început să ne jignim și să aruncăm vorbe grele din spatele tastaturii. Am fost implicat cu tot sufletul în acest grup până la un moment dat, când am considerat că e mai bine să plec. După mine au urmat Doru 1900, SorinSXN, Bogdan și mulți alții..... Astăzi se vorbește de reconciliere, de stat la masă, discutat ordinea de zi pentru întalnirea din 2019. Multă baftă! P.S.Dacă acceptați un sfat! Pentru început cred că ar fi bine să puneți lista din anul 2010 (motoveterani cu permis obținut înainte de 1989) și membri simpatizanți pentru a o compara cu cea de acum (dacă există). Cei ce au inființat ONG-ul , precum și cei ce au fost aleși în conducere (Silvia Iordache și Octav Lică) să pună mâna pe telefoane și să discute cu membrii din lista din 2010. (pe atunci Roșca suna pe toată lumea).
  35. 4 points
    Ceea ce a concluzionat Vali Alexa, mi se pare de bun simt. Sunt sigur ca respectarea celor doua concluzii, va duce la un dialog constructiv. 1.Suspendarea ONG-ului 2.Respectarea Codului Clubului Motoveteranilor.Nu sunt membrii adevarati si membrii aciuiati, sunt membrii si membrii simpatizanti, atat.
  36. 4 points
    https://pro-bike.ro/forums/applications/core/interface/file/attachment.php?id=486235 Pentru aduceri aminte!
  37. 4 points
    nicon

    Intalnirea de toamna a motoveteranilor

    Multumesc Ivan. Dl . Antonie nu tine neaparat sa faca parte dintr-o grupare moto . Pur si simplu doreste sa se intalneasca cu voi , cu noi , cu ei si sa socializeze . Mereu ma suna sa ma intrebe pe unde se fac intruniri ca sa ajunga si el . Supararea cea mare a dumnealui este faptul ca la multe intruniri se cer bani la intrare fara sa se merite si ca in acest club a intrat dihonia . Nici eu nu sunt membru al clubului moto-veteranilor cu toate ca poate sunt mai activ decat multi din cei care isi pun aceasta sigla pe vesta .
  38. 4 points
    Galațiul e tot în Moldova și am fost câțiva. Apoi jumătate din plăcerea întrunirii e însuși drumul, dacă întrunirea ar avea loc la 10 km de domiciliul meu atunci as fi privat de o parte esențială din bucuria întrunirii. Eu zic ca tot centrul țării (nu neapărat Călimănești) e mai potrivit ca locație. Cui îi pasă, vine macar odată la 2 ani, cui nu-i pasă își găsește pentru sieși tot felul de argumente ca să nu vină. Cine chiar nu poate veni la 2 ani, poate fi simpatizant sau membru de onoare dacă întrunește restul condițiilor. Clubul nu trebuie sa aibă neapărat cât mai mulți membri iar sistemul ăsta de pierdere a calității de membru plin la a treia absență, se pare că e o bună sită de cernut.
  39. 4 points
    Salutare si o primavara frumoasa va doresc din suflet tuturor celor care aveti suflet de calaret motorizat, ori pasager impatimit de plimbari pe doua, trei sau mai multe roti! Ma vad nevoit ca in numele astora rasfirati prin tara, care intra rar aici si doar citesc, apoi ma suna...sa vin cu vreo cateva mici precizari, bine puncate de Mirela si Dan. Nimeni si niciodata nu va aduna bani suficienti in timpul unui an calendaristic pentru o intrunire moto, indiferent ce am vrea noi sa insinuam...banii adunati se duc la un moment dat pe ceva urgent, ceva neprevazut...(si vei ramane la fel ca la inceput, adica lefter)! Orice negociere a unui spatiu de cazare, plus masa, plus alte facilitati pentru un grup mare, se face pornind de la tarifele deja afisate si arhicunoscute! Ori in cazul nostru, nu s-a facut negociere, clar! Nici anul trecut nu s-a facut asa ceva corect, de vreme ce pentru cina festiva ne-am mobilizat ad-hoc si am servit cina festiva prin vecini (mare noroc am avut cu Dan Fotescu, cel care a reusit sa convinga patronul si personalul de la acea terasa ca sa ne serveasca si sa ne acorde atentie, cu toate ca s-a vazut clar ca au fost depasiti de situatie si nu toata lumea a avut un loc pe scaun, la o masa oarecare). Nu discut tarifele si nici meniul, servirea, muzica, etc...e bine ca s-a rezolvat intrun fel sa fim la un loc si sa ne putem bucura de revedere. Dar, daca anul trecut a fost cum a fost, anul asta sper ca am invatat din greselile anilor trecuti si avem timp si resurse incat sa reparam greslile trecutului. Haideti sa negociem un tarif omenesc pentru majoritatea membrilor clubului (vorbesc de cazare), la care sa putem plusa in caz de nevoie cu acces la piscina, mic dejun inclus, etc, in functie de numarul inscrisilor pe lista (deci acei 170 lei tarif maximal sa includa piscina, micul dejun si masaj oltenesc, daca cineva asta isi doreste!). Sa nu uitam iarasi de cina festiva, incat sa nu fim nevoiti sa improvizam pe moment si sa acceptam silit ce gasim atunci! Pentru asta propun comisiei care se ocupa de incheierea contractului sa ia in calcul acest aspect, plus accesul la o sala de sedinte pentru o ora, doua, sambata, ca sa punem tara la cale. Tarifele negociate (clar sa fie ceva mai mici decat ofera orice agentie de voiaj, ori tarifele afisate la intrare in complex nonstop), iar pentru cei stramtorati sa fie gasite cateva alternative, acolo, ori in zona apropiata (fara sa fie nevoie de contract, fiind nevoie de putine locuri, fara pretentii, fara acces piscina sau mic dejun inclus). In felul acesta multumim si saracu' si bogatu'...iar la cina festiva sa putem servi fiecare ce vrea (sau meniu fix, la pret decent), plus macar o statie de amplificare si boxe la dispozitia noastra, fara limita unei ore de stingere! Nu-i imposibil, trebuie doar sa cerem, fiindca suntem multi, suntem o forta si banii astia sunt sigur ca nu-i castiga ei asa, doar oferind soare si apa termala! Haideti sa lungim putin perioada de strangere a avansului, timp in care bombardati-i cu telefoane (organizatorii). Voi incerca si io sa ajung pe-acolo si sa incerc o discutie cu reprezentantul complexului si eventual prin zona apropiata discutii cu patroni de pensiuni. Nu pot promite o data anume, dar sigur voi ajunge si voi incerca abordarea acestei probleme. Sper sa o gasesc deja abordata, incat doar sa punctez anumite aspecte fara sa ma bag peste comisia de negociere, deja stabilita. Fiti ingaduitori cu cei care nu va apreciaza efortul, fiindca uneori nu se poate, alteori nu se stie cum, iar de cele mai multe ori nu se stie se se abordeze un anumit aspect, o clauza sau mici amanunte! Sa ne revedem intregi si sanatosi, frati motorizati!
  40. 4 points
    Mi-am permis sa va reamintesc cate ceva din ceea ce s-a discutat anul trecut: Rezumatul sedintei Clubului Motoveteranilor Calimanesti - 04.06.2016 ... 8. Stabilirea datei si zonei de desfasurare a intrunirii 2017: Prin votul majoritatii membrilor prezenti, s-a stabilit ca Adunarea Membrilor C.M. va avea loc in ultimul weekend integral din luna mai (26 – 28.05.2017) in aceeasi locatie (Calimanesti) organizatori autopropusi: Radu Adrian (Bujie), Radu Fanel (stefan45), Emil Trasculescu data limita pentru strangerea avansului: 01.03.2017 S-a stabilt ca locatie Calimanestiul nu si acelasi hotel; sunt destule posibilitati de cazare in stati unile Calimanesti-Caciulata si nu ar fi rau daca s-ar cere si alte oferte din zona care sa fie accesibile financiar tuturor participantilor. Eu una renunt bucuroasa la ceva ** din cazare ca sa ma pot intalni cu cat mai multi membri motoveterani; iar la piscinele termale putem merge fara a fi cazati in acelasi complex hotelier. Sper ca, prin aceasta interventie, sa nu ii supar pe organizatori; am vrut sa fie doar o sugestie, astfel incat sa ne vedem intr-un numar cat mai mare! Altfel, riscam sa ne selectam membrii si simpatizantii clubului doar pe criterii financiare si nu cred ca ar fi corect ...
  41. 4 points
    Dane!!!văd ca începi ca alții sa ataci !!!așa cum s-a căzut de acord aceasta locație va fi permanenta!!!ca toate celelalte ale altor grupuri!!!!Nu văd de ce in fiecare an apar astfel de discuții! !!!prezenta nu este obligatorie!!!cine vrea sa vina vine și gata!!!astea sint condițiile! !!!!cine nu-si permite sa vina din punct de vedere financiar e treaba lor!!!360 de zile pot strânge bani pt aceasta intilnire!!!și cam atât! !!
  42. 4 points
    Iar pentru cei care nu pot fi prezenti la funerarii este o onoare sa poarte insemnele Clubului Motoveteranilor la locul de munca! Este insigna primita de la Fane inca de la prima mea intrunire, Calimanesti 2014. Multumesc Fane!
  43. 4 points
    Peste tot în lume există drumuri incredibile, drumuri care îţi fac inima să plângă de fericire şi care îţi mângâie privirea cu frumuseţea lor. Vorbim despre acele drumuri pe care ai vrea să mergi şi să tot mergi şi nu te mai poţi opri, oricât de obosit ai fi... Great Ocean Road, Australia Touge Roads of Mount Fuji, Japonia Route 66, Chicago spre Santa Monica Transfăgărăşan, România (sună clişeic, dar...) Karakoram Highway, China spre Pakistan The Amalfi Coast, Italia Sani Pass, Africa de Sud The Col de Turini, Monte Carlo French Riviera Pacific Coast Highway, California Ruta 40, Argentina Savannah Way, Australia Trollstigen, Norvegia
  44. 4 points
    Dan @ Popescu

    Diverse

    Pai hai sa-l atingem.Care membrii de baza? Adica cei care au ramas nu sunt membrii de baza? Nu zic ca unii (nu toti) din cei care au plecat nu au fost membrii de baza dar a spune ca baza clubului a plecat inseamna ca aruncam cu noroi in unii membrii care au ramas si care au pus umarul la infiintarea si evolutia acestui club. Nu uita ca in club au ramas Bogdan Harea si Toni care au muncit pe branci la statut la sigla si la lista membrilor.Nu uita ca a ramas Ivan Pedala care s-a zbatut sa organizeze de vreo 3-4 ori intalnirile si ceilalti organizatori de pana acum.Oamenii astia nu sunt de baza? A ramas Silvia care e un nume in motociclism si inca 9 membrii de onoare pe langa ea in capul listei. Acum ca am lamurit faptul ca in club au ramas o gramada de membrii de baza sa trecem si la membrii de baza care au plecat.Eu numesc membru de baza pe cei care au contribuit cu ceva la clubul asta.Care au muncit ceva pentru clubul asta,macar cu o idee care s-a pus in practica daca nu cu un efort mai mare ori macar cu notorietatea lor pe plan sportiv in domeniul moto. Restul membrilor sunt doar participanti la evenimente.Oameni care au participat la intalnirile clubului asa cum au participat si la alte evenimente din afara lui.Oameni care au venit sa socializeze,sa se simta bine si sa plece acasa.Deci am lamurit si ce inseamna om de baza. Trecand mai departe hai sa vedem care sunt oamenii de baza care au plecat din club. Un singur nume imi vine in minte : Dan Nastase. A fost om de baza pentru ca de la el a plecat totul si in plus avea si notorietate.A gresit ca s-a lansat in lupte interne din cauza ideii fixe cu anii "efectivi" de condus. Deci stim de ce s-a retras omul de baza si nu mai e nimic de discutat pe tema asta. Acum tu vrei sa discutam si subiectul retragerii celorlalti membrii care nu au fost de baza? Pai daca cei care se retrag nu vin sa spuna ce nu le comvine? Daca tu Dorule anunti inainte de Campu Lung ca daca nu se iau masuri te retragi dar nu spui ce te-a deranjat ,nici nu participi la eveniment sa-ti spui oful si sa incerci sa rezolvi problema? Am vazut ca unii membrii (nu ma refer la tine) se retrag brusc fara sa spuna de ce si se asteapta ca ceilalti sa inceapa sa se roage de ei sa revina.Apoi cand nimeni nu-i intreaba nimic caci le respecta decizia ,constata ca nu sunt asa de importanti in ochii celorlalti pe cat s-au crezut.Si asta e crudul adevar. In club poate ai unul sau doi prieteni pe care-i intereseaza de ce una sau de ce alta.Restul au alte persoane de care se intereseaza.Daca ai ghinionul ca cei doi prieteni pe care ii intereseaza de tine sunt si ei la randul lor retrasi din club atunci cine vrei sa te intrebe de sanatate Dorule? Clubul este uniunea unor mici bisericute garnisite pe alocuri cu persoane solitare.Asta este, altul nu avem.Cui ii place vine la intalnirea anuala.Oricum asta e singura activitate a clubului.Inainte mai ajutam cate o baba sa nu-i cada casa pe ea dar au trecut vremurile alea. Concluzia este ca daca cineva considera ca este nedreptatit sau are alta viziune asupra mersului acestui club sa vina sa spuna inainte de a se retrage.Nu avem printre noi persoane paranormale care sa ghiceasca ce e in capul fiecaruia si nici comisii de mediere ca sa se duca sa planga pe la usile celor retrasi. Iar despre problemele aparute intre doi oameni,impacati-va, lasati de la voi ca nu va scade reputatia daca cedati putin. Un mare filozof Charles Chaplin spunea: Fa-ti griji pentru constiinta ta,nu pentru reputatia ta.Constiinta este ceea ce esti tu,reputatia este ce gandesc ceilalti despre tine,iar ce gandesc ceilalti despre tine e problema lor. Viata e frumoasa daca e traita in armonie cu tot ce ne inconjoara.
  45. 4 points
    ytu60

    Iesiri De Weekend

    Daca toată lumea este ocupată si nu mai postează, atunci sa va arat cum am petrecut eu Azi între orele 10-15 Test drive Harley-Davidson New Street Glide Special super experienta
  46. 4 points
    Aferim

    Calatorii Lejere Cu Tinta

    Mai stiti ceva de Pazvante Chiorul? Hai ca aduc oarece vesti... https://calatoriifestinalente.wordpress.com/2015/02/27/nis-belogradchik-vidin/
  47. 4 points
    Am ramas moderator prin bunavointa lui Noni. Acum, fiind in afara clubului, imi este mult mai usor sa moderez. Oricum ipocrizia e la ea acasa aici, dar e distractiv. Deschisesem la un moment dat un topic Stima de sine! Ne caracterizeaza pe majoritatea dintre noi. Toni, scuze de off topic!
  48. 4 points
    Toni

    Centru Spa Pentru Motoveterani

    Pentru toti cei care intra pe sectiunea Clubul Motoveteranilor prin alte parti decat prin usa din fata, care este aceasta: http://www.pro-bike.ro/forums/topic/88900-codul-clubului-motoveteranilor/ si nu vad ce scrie la intrare, postez mai jos mesajul afisat la intrarea in Clubul Motoveteranilor: "Va rugam sa luati la cunostinta ca oricine doreste sa posteze in oricare topic din aceasta sectiune (Clubul Motoveteranilor) a forumului, este rugat sa tina cont de faptul ca pe aceasta sectiune, nu sunt permise sub nici o forma si nici intr-un context, jignirile directe sau insinuate, cuvintele jignitoare, injuraturile, amenintarile si alte fapte similare la adresa niciunui user, indiferent daca face parte sau nu din Clubul Motoveteranilor. De asemenea, va rugam sa luati la cunostinta, de la bun inceput, de faptul ca aceasta sectiune este moderata de catre un membru al Clubului Motoveteranilor si astfel de postari vor fi sterse imediat, fara nici o explicatie. Multumim pentru intelegere!" Cui ii convine, e bine venit la discutii. Cui nu ii convine, n-are decat sa se abtina. Cine nu ne respecta, sa nu se mire ca ii vor fi sterse mesajele jignitoare si va fi ignorat.
  49. 4 points
    Cesar

    Poate Am Gresit Cu Ceva.

    Nu stiu daca sa rad sau sa plang atunci cand vad ca un moderator de la motoveterani da report la o postare a unui alt membru al aceleiasi comunitati restranse de motociclisti. Am evitat sa ma intervin sau sa vizitez acest colt de forum de la momentul cand ati smiorcait, urlati, tropait si iarasi ati smiorcait la propunerea vechilor membri + Noni, de a avea moderatorul vostru. La inceput n-ati vrut pentru ca nu-stiu ce. Apoi ati ajuns la concluzia ca va trebuie dar tot nu vreti. Cu chiu cu vai a primit privilegiile tehnice de moderare, Top Gun (te salut Ducule!). Un moderator nu e nici mai destept, nici mai saritor, nici mai motociclist decat alti forumisti. Are doar niste butoane in plus pe care ar face bine sa le foloseasca fara sa abuzeze de ele. in general face curat dar cu masura, cu discernamant. Il cunosc personal pe Catalin si pe multi dintre cei cu care m-am intalnit de cateva ori la meeting-ul saptamanal - va salut pe toti, cu drag, cu aceasta ocazie. Nu pot sa zic ca ne cunoastem foarte bine dar, mi-au parut cu totii oameni de isprava. Daca imi permiteti insa (perspectiva unui om de 33 de ani poate sa nu fie considerata tocmai valabila sau adecvata) sa va spun cum se vad lucrurile privite din exterior: Din cand in cand se petrece un fenomen straniu intre voi cand interactionati (nu toti) si parca va loveste strechea - suparari mari si mici, "divorturi", orgolii, etc. Si toate astea de ce? Parca nu ati avea atatia ani in spate si va comportati copilareste (repet, nu e valabil pt toti). Intrebarea mea e: chiar nu puteti sa va intelegeti? :)
  50. 4 points
    Stimate Festina Lente, nu este vorba de o tematica penibila ci reala si de cel mai bun simt si-ti voi explica tie si celor care nu au inteles inca despre ce este vorba. Apartenenta la un club sau o grupare de motociclisti implica si ceva "sacrificii" adica prezenta la sedintele saptamanale, evenimente excursii si mai ales la intrunirea anuala. Daca pentru cei din tara este aproape imposibil de participat la sedintele saptamanale, macar la intrunirea anuala sa fie prezenti. Sunt anumiti motociclisti care se impauneaza cu faptul ca sunt membrii CM dar de fapt doar din fata tastaturii. Crezi ca este asa de greu sa participi la o intrunire anuntata cu mult timp inainte? Sunt si absente pe motive de sanatate sau materiale si le intelegem ca si exceptii, dar cum ii spuneam si lui Jean_Taxi "Bucurestiul nu este departe de ...Bucuresti" pentru cei din zona. Pentru ecest fapt s-a pornit o discutie publica in care toti sa-si spuna opinia sa aleaga singuri varianta optima sau sa se supuna votului majoritatii. Nu este vorba de excluderi si doar de atentionari pentru absenta indelugata. Sunt motociclisti care nu au mai participat la evenimente de doi-trei ani, altii aduc injurii sau arunca vorbe din taste doar din plictiseala (cred). Din acest motiv s-a lansat ideea ca fiecare sa hotarasca daca este cu noi sau nu in urma unei atentionari a CM. Altii din motive personale, s-au cerut singuri afara si trebuie sa le respectam decizia. Tocmai de aceea nu suntem interesati de o lista lunga de membrii dar absenti cu anii si mai bine una mai scurta cu oameni de suflet si cu pasiune. Crezi ca asta este lipsa de bun simt sau ca suntem niste comunisti penibili? Sigur nu! Reflecteaza la aceste cuvinte si vei intelege ca nu dorim decat binele comunitatii motociclistilor si implicit al CM. Mai mult topicul a fost facut public pentru faptul ca pe privat nu pot participa decat 50 de persoane si am considerat ca trebuie stiut de toti membrii din lista, avand in acest fel dreptul la informatie si la o decizie proprie. Orgoliile, simpatiile si/sau antipatiile personale trebuiesc rezolvate in privat de fiecare in parte nu in public. Balacarelile, injuriile si atacurile la persoana, nu fac bine nimanui, sunt fara rost si fara rezolvare. Te salut cu respect.
×