Mergi la conţinut

Clasament Lideri


Continut Popular

Showing most liked content since 26.11.2014 in all areas

  1. 9 points
    Toni

    Intrunirea anuala 2019

    @adrian radu -bujie Te rog si pe tine sa fii putin mai temperat în exprimare astfel încât discutia sa fie una constructiva. Nu m-am ascuns nicăieri dar nici nu pot sa stau non-stop pe forum si sa raspund instantaneu la intrebari care de multe ori nu sunt relevante. Eu nu m-am erijat în niciun fel de șef iar Alexa, slava Domnului există, nu a dispărut si sper ca e bine sănătos. Lista membrilor nu mai apare pentru ca nu a mai fost actualizată din 2016 si nu mai e relevantă, adica ca si cum nu ar mai exista. Asta din cauza ca nimeni nu a mai fost interesat sa o actualizeze si ma refer in special la cei care și-au asumat prerogative de consiliu director si ar fi trebuit să aducă lista la zi (parerea mea). Lista trebuie actualizată la ședința din 2019 si parerea mea e ca ar fi indicat sa nu mai fie publica decat pentru membri. Nu cunosc numele complet al tuturor userilor dar ii stiu pe majoritatea după userul folosit. Daca tu nu ii stii, probabil ca nu te-a interesat s ii cunosti cu adevarat si nu e treaba mea sa ți-i prezint. Pentru a deschide lista participantilor la întrunire trebuie mai întâi lămurite data si locul astfel încât doritorii sa stie daca pot sau nu sa participe in functie de programul pe care il au. Iti suna cumva logic ce spun? Hai sa fixăm un termen de stabilire a locației si datei după care deschidem listă inscrierilor. Ok?
  2. 8 points
    Pe vremea lui Ceasca cand eram la scoala aveam matricole.Eram un fel de cireada de vaci insemnate,numerotate pentru ca in caz de ceva sa ne poata identifica militia.Asa si cu bulinele. Dupa revolutie cand am prins curaj sa merg cu mobra neinmatriculata pe strazi stiind ca nu ma poate prinde decat vreun politist pe motor aveam sentimentul ala de libertate,sentimentul ala ravnit in comunism.Acum motociclismul nu mai este despre spirit liber ,nu mai face nimanui placere sa se suie in sa si sa plece singur la drum, doar el si gandurile lui. Acum trebuie mers in grupuri ,si cu cat mai mari cu atat mai bine. Grupurile trebuie sa aiba insemne, ca sa nu se rataceasca unii de altii. Motociclismul a devenit un show pe care sa-l aratam celor de pe margine, avem embleme pe spate ca sa stie tot poporul ca nu suntem ai nimanui,ca facem parte din ceva .Ca avem prieteni. Prietenia nu se mai leaga pe pasiuni comune.Toti invocam pasiunea pt motocicleta dar nu la toti e reala.Intreaba doi motociclisti care se cred prieteni daca merg la teatru impreuna,daca se plimba impreuna prin parc cu familiile lor sau daca isi fac concediile impreuna,daca se viziteaza acasa pentru orice altceva decat pasiunea pt motoare.Majoritatea vor spune ca sunt prieteni pentru pasiunea pentru a merge impreuna pe doua roti. Ceea ce e hilar .Un raspuns asemanator din partea unor automobilisti ar parea ciudat.Suntem prieteni pt ca ne place sa conducem masina. Acum daca n-ai prieteni iti cumperi motor si iti cauti ,umil ,un grup care sa te primeasca.Apoi, in clipa cand esti acceptat si ai fost insemnat ca vacile cu fierul inrosit pe spate te transformi din baiatul umil ,timid si linistit intr-un zmeu agresiv .Acum ai spate. Nu mai conteaza ca inainte apreciai muzica clasica sau disco,acum e musai sa spui ca de fapt iti place rockul,tatuajele si bautura pentru ca asa e in filme.Incepi sa-ti modifici personalitatea ca sa te incadrezi in sablonul unanim acceptat. Filmele au creat acest sablon,aceasta reteta cu toate ingredientele necesare ca sa fi vazut drept un motociclist adevarat.Mai trist e ca multi copii incearca sa-si schimbe propriul fel de a fi pentru a se incadra in acest sablon si ca sa fie acceptati de ceilalti. Ne inregimentam singuri in diverse grupuri si ne supunem unor reguli de buna voie. Ne taiem singuri craca spiritului liber de sub fund cazand intr-o lume incalcita plina de oameni care-si dau prea multa importanta,o lume plina de orgolii ,pentru ca au vazut ei in filme cum trebuie sa fie un motociclist.In mintea unora ,odata cu achizitia de motor si geaca devii un fel de zeu la care muritorii de rand fara motoare trebuie sa se inchine si sa cada in genunchi.Exista acea mandrie cand mergi in gasca de motociclisi pe strada ,toti cu aceleasi embleme si tragi cu ochiul in stanga si-n dreapta sa vezi cine ar putea sa te vada si sa se sperie de tine.In mintea ta ai impresia ca pietonii sau automobilistii care te vad se gandesc "uau, motociclisti, ce minunat, ce mi-as dori sa fiu ca ei" cand de fapt sunt injuraturi ori pentru zgomot ori de frustrare din partea soferilor. De ce scriu toate astea? Pentru ca am ajuns la concluzia ca nu voi purta niciodata un pach.Poate sa fie cusut cu fir de aur.Vreau sa fiu liber. Si nu voi merge in grupuri mai mari de 2-3 motoare. Vreau sa ma bucur de peisaj si de satisfactia care ti-o da mersul pe doua roti.Nu vreau sa fiu atent la ce face cel din fata sau din spatele meu. Nu vreau sa incerc sa tin un anumit ritm impus de altul.Vreau sa merg incet sau repede dupa cum simt la momentul respectiv.Vreau sa opresc unde am chef sau sa nu opresc deloc. Vreau sa fiu liber. Imi place sa ma intalnesc cu voi, sa bem un pahar impreuna ,sa cantam, sa dansam ,sa depanam amintiri impreuna pentru ca ne cunoastem de cel putin10 ani .Nu imi plac insa frustrarile,orgoliile unora ,certurile de pe forum fara rost.Si pentru ce? Oare este atat de necesar sa facem parte din vreun club ca sa ne intalnim? La cele una sau doua intalniri pe an la care venim ,o facem din obligatie sau de placere? Daca nu am fi trecuti pe vreo lista a membrilor nu v-ar mai placea sa ne vedem? Voi nu vedeti ca singurul motiv de cearta este clubul in sine? Nu ar fi mai frumos sa dam emblemele jos sa punem lacat pe club si sa ne vedem ca niste prieteni? Cu ce ar fi diferit? Sunt oameni care s-au retras si nu mai vin sa se intalneasca cu ceilalti tocmai pentru ca ceilalti au ramas membri in club. Respect pentru cei care au plecat din club si totusi vin sa ne vedem. Inseamna ca pe ei nu i-a legat un pach care odata pierdut a sters orice prietenie. Inseamna ca ei sunt atasati sufleteste de anumite persoane. Daca maine am desfiinta clubul ,cei care s-au retras ar putea sa se reintoarca ca prieteni printre noi.Sau poate nu ,poate pana s-au retras i-a atras doar apartenenta la un club. Eu recunosc ca din cauza acestui club m-am certat cu multa lume , incercam sa-mi impun un anumit punct de vedere,aveam opinia mea legata de mersul clubului,aveam orgoliile si frustrarile mele. In viata reala nu sunt un certaret dar clubul m-a schimbat. De aici concluzia ca absenta clubului ar fi benefica pentru toti.Nu ar mai fi motive de cearta. Am putea sa organizam intalniri anuale pentru noi ca prieteni.Ar veni toti cei care se simt bine impreuna cu noi.Poate si cei care s-au retras.Nu ar fi nimeni frustrat ca e doar simpatizant si nu membru.Nu ar mai fi doua categorii de oameni in acest grup.Ne-ar lega doar prietenia.Nu ar mai veni cu noi cei care o fac doar de dragul unui pach atasat pe geaca.Am ramane doar intre prieteni si nu vom mai avea motive de cearta . Stati cinci minute si reflectati. Tineti neaparat sa aveti o bulina pe spate? Va face asta mai motociclisti decat sunteti in realitate? Vreti sa va plimbati sau sa faceti impresie pietonilor si soferilor de pe strada? Am sa fac primul pas si o sa spun ca ma retrag din club. Dar am sa vin sa ma vad cu voi indiferent ca va fi la intalnirile anuale sau pe la intrunirile de gen. Vin ca si prieten.
  3. 7 points
    Parerea mea: La sedinta 2019, dintre cei prezenti la locatie, sa participe strict numai acei membri (autentici) care se regasesc in ultima lista valida (2016) si nimeni altcineva. Usa la sala de sedinte incuiata la 5 minute dupa ora stabilita pentru sedinta si nimeni nu iese, nimeni nu intra pana nu se lamuresc clar problemele legate de viitorul clubului, insemne, patch-uri si dreptul de a le purta, oportunitatea de a restiliza insemnele etc. Pentru a evita genul de discutii in care toti vorbesc si nimeni nu asculta cum a fost de fiecare data pana acum, sa fie ales un moderator de sedinta care sa dea cuvantul pe rand vorbitorilor, rand care sa fie respectat cu strictete, seriozitate, fara comentarii inutile iar jignirile sau insinuarile jignitoare sa fie sub sanctiunea eliminarii din sedinta. Ceea ce se stabileste acolo sa fie litera de lege pentru toata lumea, oengisti sau neoengisti. Sunteti de acord?
  4. 7 points
    Seara buna prieteni. Poate că-i bine...poate ca nu-i bine sa-mi dau si eu cu parerea pe aici, dar as vrea sa fac si eu o mica precizare. Eu cand am inceput sa vin pe la ale voastre intruniri/ întâlniri sau cand am mers împreună cu voi la petreceri/ plimbări etc, am observat ca erați toti prieteni extrem de apropiați, ce vă făcea placere si așteptați cu nerăbdare să vă vedeți toti pentru a uita de monotonie, pentru a refula, pentru a va distra. Mai pe scurt, mi-ati arătat si am văzut că sunteți o familie numeroasă si bucuroasă. Eu propun in felul urmator: 1. Sa se respecte codul, care are si el un scop si o vechime. 2. Sa se faca un semn distinctiv pentru noi, simpatizanții. 3. Sa lăsăm certurile d-oparte si sa nu mai afectam imaginea. VA ROG. Haideți să ajungem la un numitor comun, în asa fel încât, aceasta familie sa ierte toate certurile si sa redevină un întreg omogen. Mie unul chiar imi lipesc de la întruniri persoane ce mi-au oferit amintiri frumoase, sfaturi bune, ... imi lipsesc prieteni precum Bogdan Harea, Domnu Rosca, Ducu, Doru, Ivan, Sorin SXN etc. Repet. Rog a fi clemență, Rog a fi intelegere. Seara buna in continuare, si imi cer scuze daca al meu comentariu a supărat pe cineva sau a fost cumva deplasat. Vlăduț
  5. 7 points
    Vad ca fiecare are propria varianta de "adevar" distorsionat sau cu mici omisiuni, in functie de interes. 1. Art. 5 din O.G. 26/2000 privind asociatiile si fundatiile spune: "Art. 5. - (1) Asociația dobândește personalitate juridică prin înscrierea în Registrul asociațiilor și fundațiilor aflat la grefa judecătoriei în a cărei circumscripție teritorială își are sediul.Modificări (1), Derogări (1), Jurisprudență (4), Reviste (1), Doctrină (2) (2) În temeiul dreptului constituțional la asociere, persoanele fizice se pot asocia fără a constitui o persoană juridică atunci când realizarea scopului propus permite aceasta." Deci "gruparea" Clubul Motoveteranilor a fost perfect legal infiintata conform cu art. 5 alin. 2 din OG 26/2000 2. La momentul nasterii clubului nu a fost nici o clipa discutia "fara reguli" ci doar "fara sefi" 3.Textul Codului Clubului Motoveteranilor a fost discutat si votat articol cu articol, propozitie cu propozitie timp de aproape 2 ani si este rezultatul vointei majoritatii membrilor de la momentul respectiv si toata lumea a agreeat printre altele: " Cap. 12.Membrii Clubului Motoveteranilor au următoarele obligaţii: a) să respecte Codul, regulamentele de ordine interioară şi hotărârile Adunării Membrilor Clubului Motoveteranilor; b ) să nu întreprindă acţiuni în defavoarea Clubului Motoveteranilor şi/sau a membrilor acestuia; c) să nu aducă atingere imaginii Clubului Motoveteranilor; d) să anunțe Adunarea Membrilor din proprie inițiativă, pe baza onorabilității personale, atunci când ulterior validării ca membru, intervine postura de conflict de interese sau devine incompatibil cu statutul de membru al Clubului Motoveteranilor prin neîndeplinirea condițiilor prevăzute în prezentul document sau prin aderarea la o altă organizație similară." 3. Adevaratul motiv al discordiei provine din faptul ca nici unul din cei care au infiintat asociatia (o.n.g.) nu indeplineste conditia esentiala de vechime pentru a fi membru cu drepturi depline: Valeriu Alexa = permis categora A din 2013 Asandei Simion = 2010 Orlando Gujan = 2010 Plesa Virgil = 2009 Toti patru avand statut de membri simpatizanti in Clubul Motoveteranilor, cu siguranta lucrul asta ii nemultumeste dar acum ar trebui sa isi asume aspectul asta pentru ca a fost numai si numai decizia lor de a-si cheltui banii proprii pentru infiintarea tocmai a acestui o.n.g. 4. Problema izvoraste din faptul ca cei enumerati mai sus, dupa ce au fost primiti cu bratele deschise in randul clubului, nu se stie din ce motive, au decis sa forteze infiintarea o.n.g.-ului nerespectand astfel capitolul 12 lit. a) a Codului deoarece nu au respectat votul negativ al Adunarii Membrilor Clubului referitor la infiintarea o.n.g.-ului, preluand fortat (ca sa nu folosesc alta exprimare pe care am mai folosit-o) denumire, simboluri, insemne, istoric...practic tot. Acum... despre ce vorbim noi aici? Ce reconciliere??? Ce necesitate ca sa lase ambele parti cate putin de la fiecare??? Adica daca cineva iti "ia fortat" banii din buzunar, daca il prinzi, te duci la reconciliere cu el si negociezi sa iti dea inapoi numai jumatate din suma, nu??? Si cealalta jumatate o lasi tu de la tine asa, de dragul reconcilierii. Interesant punct de vedere..... (Rog a se trata aceasta fraza doar ca o exemplificare, fara nici o insinuare ca cineva ar fi bagat mana in buzunarul altcuiva in cazul discutat de noi.) Reconcilierea are o singura si simpla rezolvare: o.n.g.-ul trebuie sa preia oficial textul Codului sub forma de Regulament care trebuie respectat intocmai si sub sanctiunile prevazute in textul respectiv. Concilierea din partea Clubului Motoveteranilor provenind din singurul avantaj pe care il ofera acest o.n.g si anume faptul ca denumirea este protejata mai bine in felul acesta. Deoarece membrii fondatori ai o.n.g.-ului nu indeplinesc conditiile sa aibe statut de membri cu drepturi depline dar totusi pentru a reusi sa continuam in pace, prietenie si armonie, ar trebui sa se dea putin deoparte din functiile de conducere ale ong-ului (asa cum au si afirmat in nenumarate randuri ca vor sa faca) si sa se limiteze la statutul de membru simpatizant asa cum au fost ei primiti in randul Clubului, respectand bineinteles obligatiile si drepturile prevazute in Cod, bineinteles pana in momentul cand vor indeplini conditiile de a deveni membri deplini. Sau in varianta in care vor ramane in functii, atunci sa faca bine si sa ne respecte pe noi toti si chiar pe ei insisi, respectand vointa scrisa negru pe alb a Motoveteranilor. 5. Usoarele ironii la adresa sediului Clubului (in inimile noastre) raman doar niste ironii nesarate. Adresa de e-mail, site-ul, domeniul .ro si altele cu care se lauda ong-ul, sa nu scapam din vedere ca toate au fost insusite fortat si chiar si asa degeaba au fost creeate daca nu sunt absolut deloc utile si mai ales vizibile. editare ulterioara: ca sa nu mai mentionez si faptul ca cei care au infiintat ong-ul sunt acum si in postura de conflict de interese prevazuta in cap.12 lit. d) din Codul Clubului Motoveteranilor si a se vedea in cap. 3 care sunt consecintele... p.s. referitor la eliminarea conditiei de vechime: cum nu poti sa te numesti Veteran de razboi fara sa fi fost la razboi, tot asa nu poti fi Motoveteran fara ca macar sa ai permis de conducere, iar vechimea de 20 ani e una chiar foarte rezonabila avand in vedere greutatea cuvantului veteran; ...ar mai fi si exemplul celor care au hartii de certificat de revolutionar dar ei au vazut revolutia doar la televizor sau nu erau inca nascuti.... refuz sa cred ca vreunul din prietenii nostri motociclisti ar vrea sa se complaca intro situatie asemanatoare.
  6. 7 points
    Astazi am ajuns la Calimanesti impreuna cu Bujie si Marius. Am discutat cu seful departamentului marketing si ne-a promis pt inceputul saptamanii viitoare oferta la cererile noastre pt ultimul weekend din mai.
  7. 6 points
    Pentru ca am stat la masa "negocierilor" cand s-au hotarat regulile clubului si pentru ca ma simt cumva legat de aceasta grupare, am sa-mi spun si eu opinia. Membri cu drept de vot si dreptul de a purta sigla clubului = doar cei cu 20 de ani vechime categoria A. Toti cei care nu au 20 de ani vechime = simpatizanti, fara drept de vot si fara dreptul de a purta sigla. Sau, ca sa nu se simta exclusi, o sigla putin diferita de cea a membrilor clubului. Altfel, cadeti in derizoriu si nimeni n-o sa va ia niciodata in serios. Doar vor face bascalie de voi. Cred ca e cazul sa faceti putina curatenie in acest club. Parerea mea.
  8. 6 points
    ytu60

    Intrunirea anuala 2019

    Va salut pe toti fara exceptie Si pentru ca tot am demarat discuțiile pentru organizarea întrunirii 2019, voi propune eu o ordine de zi - Ar trebui inceput cu înscrierea in lista de participare a cat mai multor membrii plini si simpatizanti. In acest mod toti membrii si simpatizanții își pot exprima opinia in plenul ședinței si nu pe forum. - Desemnarea unui comitet de sedinta format dintr-un președinte un vicepreședinte si un secretar - Silvia Iordache, Octav Lica si Valeriu Alexa, au inca timp sa "perie" ultima lista a membrilor din 2016 Cel putin asa si-au luat angajamentul la sedinta de anul trecut. Lista este mult prea lunga si multi nu au participat decât o singura data. Dupa care au intrat in "hibernare". Conform codului la a treia neprezentare consecutiva era atenționat si suspendat. - "Darea de seama" privind activitatea clubului 2018-2019 - Prezentarea noilor colegi care au aderat la club in perioada 2018-2019 si confirmarea lor ca membrii plini sau simpatizanti in funcție de vechimea permisului categoria A. Celor noi veniți si confirmați li se va prezenta statutul si codul de conduita ce trebuie urmat si respectat. Ei vor avea drept de vot începând cu sedinta 2020 dupa actualizarea noii liste a membrilor /simpatizanților 2019 - Propuneri si discutii in legătura cu direcția pe care o va urma clubul Luările de cuvânt se vor face in ordinea înscrieri, in asa fel încât secretarul ședinței sa poată consemna in procesul verbal al ședinței. - Stabilirea datei si eventual a locatiei pentru întrunirea 2020 si propuneri de activități pentru perioada urmatoare Angajament ferm si desemnarea organizatorului/organizatorilor întrunirii 2020 - Lista actualizata a membrilor/simpatizanților propun sa fie protejata, ascunsa si sa poată fi accesata doar de cei înscriși. La fel si discuțiile sa se poarte pe un forum protejat la care avem acces doar noi, fara alți "ochi" străini de club. - Votul trebuie exprimat pentru fiecare problema/propunere in parte, trecându-se apoi la următoarea discuție. Propunerea mea si doar a mea este ca votul sa fie exprimat de către toti membrii plini dar si simpatizanții înscriși in lista din 2016. Aceasta este doar o propunere de ordine de zi ce poate fi completată pana la sedinta. Am rugămintea de a trata sedinta cu seriozitate si hotărârile luate in plen sa fie respectate cu strictețe Discuțiile trebuie sa se faca pe grup si nu la vedere. Sunt sigur ca asa vor participa mai multi colegi "Parerea mea"
  9. 6 points
    Eu am atras atentia de multe ori pe aici, inclusiv la unele intruniri celor care au dat patch-urile la gramada, fara discernamant. Nu asa se dau aceste patchuri. Am fost si membru, membru fondator de club. primirea acestui patch stiti bine cum se face. Am ramas uimit sa vad pe vestele unor tineri care n-au nici 25 ani patchul mare. La fel si pe vestele sotiilor unor membri care sunt doar pasagere si n-au nimic cu acest club. Propunerea mea a fost sa se faca ori o deosebire a membrilor veritabili de acestia ori schimbarea patch-urilor si atentionarea pe diferite saituri de profil moto, cu fotografii ca cine poarta patch-ul mare cu aceasta denumire nu este membru al Clubului Motoveteranilor, este doar un fals. Solutii exista. Daca se v-a schimba ceva trebuie facuta o lista cu veritabilii membri si comandate patch-uri nu mai multe decat membrii sunt.
  10. 6 points
    pedros

    Iesiri De Weekend

    Un pic de joaca. VID_20150103_135751.mp4
  11. 6 points
    Toni

    Centru Spa Pentru Motoveterani

    Aici sunt total de acord, cu singura corectie ca nu trebuie folosit pluralul pentru ca e vorba doar de o singura persoana dintre toti cei prezenti pe aceasta sectiune a forumului. Daca iti citesti cu atentie, print screen-urile pe care ti le-ai facut la propriile mesaje, vei afla raspunsul la aceasta intrebare. Pana acum nu am inchis topicul ci doar am sters de nenumarate ori mesajele cu continut jignitor, numai in speranta ca acest topic poate fi unul interesant si util pentru cei interesati de subiect. De fiecare data cand am sters mesajele cu continut jignitor, ele au reaparut sub forma de fisiere atasate. Am atentionat insistent ca astfel de mesaje nu au ce cauta aici si pentru un moment am crezut ca s-a inteles si ca acest topic a fost creat cu cele mai bune intentii. M-am inselat si iata ca mizeriile au reaparut. In asentimentul majoritatii membrilor C.M. care frecventeaza acest forum, voi inchide acest topic.
  12. 5 points
    Si Io am insemnul "Clubului Motoveteranilor (nu "patch", ca suntem romani ce naiba) pe motoreta, pe vesta de piele, pe niste tricouri si pe alte diverse obiecte si nu-l dau jos si nici nu-l acopar cu altceva, sa vedem ce se intampla...si il tin in primul rand in memoria lui Stefan, care l-a pus in practica pentru prima data... Cred in "Clubul Motoveteranilor" asa cum a fost de la inceput, un grup de prieteni cu o pasiune comuna, ajunsi sau trecuti de o anumita varsta si care se intalneau unde, cum si cand puteau pentru a-si sustine si impartasi impresii despre aceasta pasiune...fara pretentii de a se erija in conducatori, sau a beneficia de diferite avantaje de la acest club... Chiar nu se mai poate asa ceva ??!!
  13. 5 points
    dantudor100

    Intrunirea anuala 2019

    Dupa cum decurg discutiile .... nu cred ca voi participa la sedinta. Asa am facut la ultimile doua participari ale mele la Întrunirea anuală a Clubului Motoveteranilor (anul trecut consider ca am "cheltuit" mai bine timpul in apa decat la sedinta). Locatia ...indiferenta, atata timp cat ma face sa imi "sfaraie" calcaiele sa fug de acasa. Calimanestiul e placut, imi place mult apa, dar.... si de gratare te saturi dupa o saptamana! Observ ca se agita lumea dupa nu stiu ce standarde de confort...dar cu unii dintre voi m-am intalnit si la locatii fara mofturi , chiar si cu cortul. Consider ca pana pot sa stau in saua motorului cu scopul de a ma revedea cu prietenii, pot suporta si "doar o camera aerisita si un pat curat", sau chiar cort. Tin minte Tismana- am fost cu cortul, unde seara tarziu "Bucurestiul" a plecat la camera, iar "provincia" a depanat povesti, a golit sticle, a legat prietenii langa foc...pana dimineata. La Sacelu am luat camera ...cam degeaba, acelasi motiv- fara foc. Dupa intrunirea de la Sighisoara a cam disparut entuziasmul ala... povestile mai "subtiri" , la fel si grupurile, seara destul de devreme se retrage fiecare la barlogul lui.... Unde vreau sa ajung? Confortul la care tindem toti, a racit grupul. Sa nu imi spuneti de varsta! Saua motorului si ploile au tabacit doar pielea si fundul pantalonilor, mintea e blocata undeva devreme. Poate si chestiile astea au racit, divizat, micsorat grupul.... a, si orgoliile alea gratuite de genul "masculul alfa" care apar in orice grup. In concluzie, ca tot am zis ca raman doar simpatizant al ideii de club, nu si a felului cum merge clubul... daca felul in care se desfasoara clubul se suprapune cu felul meu de a fi, voi spune si eu prezent. na, ca mult am batut din gura.... sper sa aiba si inteles ( nu am rabdare nici macar eu, sa citesc ce am scris!)
  14. 5 points
    In urma discutiilor avute cu unii membri vechi ,initiatorii conceptului MOTOVETERANII ADUNAREA,sperand ca demersul nostru este benefic pentru viitorul Clubului Motoveteranilor hotaram suspendarea activitatii ONG-ului "Asociatia Clubul Motoveteranilor" incepand cu data de 01.12.2018 pe o perioada nedeterminata. Ne dorim ca acesta masura sa reprezinte "formula de rezolvare a impasului in care s-a ajuns".Ramanem ,cel putin pana la Adunarea de la primavara,simpli membri simpatizanti.Suntem alaturi si sustinem pe cei care doresc sa contribuie la revitalizarea activitatii clubului, asa cum vor hotara membrii cu drept de vot.
  15. 5 points
    Tare as vrea sa o vad si eu Ducule ! Dar in acelasi timp ar trebui sa nu traim doar din amintiri. Cu siguranta ca dupa atatia ani am inceput sa ne cunoastem unii pe altii mai bine si mai detaliat , povestile au inceput sa se repete caci eram 99% aceiasi. Putine fapte si intamplari peste an care sa fie notabile si inedite. Dar ne revedeam mereu cu placere ! Acum senzatia e ca intalnirea a devenit o oarece obligatie , ceva la care participam cu mult mai putina tragere de inima. A disparut acel ceva ! Cu siguranta ca nu toti simt acest lucru , eu unul simt ca s a pierdut acel farmec , acel iz de aventura ! Mi am facut prieteni printre voi si nu imi e tot una sa vad ca se poarta discutii uneori prea dure, Mi ar placea ca zambetul si voia buna sa reapara. Sa lasam ranchiuna , vanitatea si neintelegerile deoparte. Si ca sa fiu in ton cu vremea : Acum in AN CENTENAR sa facem sa ne fie bine impreuna. Poate ca se indura cineva (ma gandesc la tine TONI) sa reposteze listele cu membrii si simpatizanti de acum vreoo 5-6 ani si o actualizare . Va salut cu respect Domnilor !
  16. 5 points
    Cum ma numar printre cei care s a bucurat de la primele intalniri de fiecare moment petrecut in compania domniilor voastre , mai vechi sau mai noi , care inca mai participa sau care au abandonat , consider ca imi pot exprima parerea personala cu privire la starea de facto. Cred ca este o mare dilema aici. Toata lumea vorbeste de " Club moto " cand face referire la Clubul Motoveteranilor . Dar cum cei mai multi stim , CLUB este o entitate ce presupune reguli mai mult sau mai putin stricte . Reguli scrise si nescrise , dar acceptate direct sau tacit. Dar Clubul Motoveteranilor nu este CLUB ci o Asociere de AMICI si PRIETENI pasionati de motoare , de persoane mai in varsta cu precadere , cu pasiune pentru mersul pe 2 roti.Iar in jurul unui nucleu si a efortului depus de catre IVAN PEDALA s au organizat cateva intruniri , ocazie la care au participat din ce in ce mai multi. Toate pana la un moment dat , acum cativa ani , cand din cauza unor disensiuni intre unii membrii si a unor contre din acest GRUP au inceput sa dispara incet incet membrii. Faza cu Tresele s a nascut din dorinta de a diferentia unii membrii de alti membri. Si nimeni nu s a opus. Ulterior s a abandonat. Devenise perimata. Apoi au inceput sa apara Emblemele si Patch urile. Sa ne cunoasca lumea motociclistica. Sa stie ca existam.S a nascut idea de a ne evidentia ca un CLUB , dar NIMENI nu a dorit sa fie un CLUB. FARA REGULI s a spus si chiar atunci cand s a incercat sa se puna bazele unui CLUB s a votat impotriva. Asa a si ramas - NO CLUB. Iar in zilele noastre s a nascut un ONG care a preluat denumirea de CLUBUL MOTOVETERANILOR din dorinta de a securiza aceasta denumire si de a putea da o forma de LEGALITATE in eventualitatea unor discutii la nivel de autoritati. Au aparut acuzatii , s a aruncat cu vorbe grele , etc. OAMENI BUNI ... cred ca e o MARE DILEMA ! Ori aceast GRUP devine constient de sine si Clubul Motociclistilor devine CLUB - cu reguli si tot tacamul Ori acest GRUP ramane la stadiul de ADUNARE tacita si benevola a unor pasionati de motociclism , mai varstnici sau mai tineri fara nici un fel de discriminare sau diferentiere, Alegerea va apartine DOMNILOR. Cu respect si consideratiune ! Eternul simpatizant . PS. Astept comentariile voastre .
  17. 5 points
    Dan @ Popescu

    Intrunirea anuala 2018

    Lipsa de comunicare o sa ingroape clubul asta indiferent daca are sau nu personalitate juridica. Spre exemplu,intalnirea de la Ticleni e postata pe forumul de pe pagina clubului.Nici un cuvintel pe aici.Iar acolo nimeni nu a comentat,nu a fost facuta o lista de participanti.Se vede ca mijlocul asta de comunicare in scris e perimat.Se prefera tot mai mult telefonul. La Calimanesti au fost ocupate 52 de camere.Daca nu s-ar fi postat intalnirea pe acest forum si s-ar fi discutat prin telefon, ar mai fi fost atatia? Cate telefoane ar fi trebuit sa dea Vali ,Orlando si Simi ca sa invite lumea si apoi sa afle cati confirma invitatiile? E in regula sa faci invitatii la telefon doar daca vrei sa mergi undeva cu anumiti membrii ai clubului care au calitatea de prieteni sau apropiati iar locul respectiv nu ofera cazare decat pentru un numar restrans de persoane.Astfel de intalnire as numi-o "prieteneasca". Dar cand organizezi Intalnirea Clubului Motoveteranilor si vrei o participare cat mai numeroasa logic ar fi sa fie cat mai vizibila. Apoi ,rezultatul sedintei,concluzile acesteia ar fi trebuit postate.Chiar si doar pe pagina Clubului dar cele de anul asta nu se regasesc nicaieri. Am senzatia ca ne indepartam incet incet unii de altii si e dureros.Avem multe amintiri impreuna si ar fi pacat sa se piarda.Nu mai suntem toti cei care am fost inainte.Unii s-au simtit nedoriti si au plecat,unii au plecat in alta lume mai buna,altii au avut divergente cu alti membrii si au preferat sa plece etc. Dar cel mai importat e ca inca existam ca si Club,hai sa nu-l lasam sa moara.Linistea de pe forum il omoara,hai sa fim mai activi nu doar in Martie -Aprilie -Mai ...sau in toamna.Cei care v-ati asumat infiintarea Asociatiei trebuie sa fiti mai activi pe forum.Lumea asta asteapta de la voi,sa dati impresia ca de acum Clubul traieste se misca si evolueaza.
  18. 5 points
    Dragul meu Nicon, rolul meu de moderator e sa pastrez topicurile curate si la subiect si sa moderez discutiile care depasesc limitele bunului simt. De promovarea si mediatizarea evenimentului, se ocupa in primul rand organizatorii si mesajele lor vor fi mai eficiente si mai vizibile daca nu vor fi acoperite de avalansa de mesaje in afara subiectului, ca cele pe care le postezi tu de obicei. Te rog sa intelegi ca postarile off topic (in afara subiectului) pot fi agasante pentru ceilalti membri ai forumului si acopera informatiile cu adevarat esentiale referitoare la subiectul respectiv. Fa un mic efort si posteaza in topicurile adecvate mesajelor pe care vrei sa le transmiti si nu asa, oriunde iti vine la indemana, respectandu-i in acest fel si pe ceilalti membri ai forumului.
  19. 5 points
    Nicon si Ivan, subiectul acestui topic este despre organizarea intrunirii 2017 si nu e ok sa il umplem cu poze si mesaje care nu au legatura cu problemele organizatorice. Nicon e... Nicon si nu se dezminte dar tu Ivane ce facusi? Dadusi in pacatele lui Nicon? Amintirile lui Nicon le-am mutat eu la Diverse. As fi mutat si celelalte mesaje ale voastre dar veti zice dupa aia ca sunt dictator asa ca va las pe voi sa le mutati sau macar sa le retusati. Multumesc de intelegere.
  20. 5 points
  21. 5 points
    bogdan_harea

    Iesiri De Weekend

    Marea hoinareala de weekend cu haita. Intalnirea Tenere 2016 la Baile Olanesti cu un scurt popas la Bistrita ca tot era in drum. 1000 si un pic de km in trei zile. Copilotul s-a comportat peste asteptari.
  22. 5 points
    zigzag

    Iesiri De Weekend

    Attached Thumbnails
  23. 5 points
    Mirel_a

    Intrunirea Clubului Motoveteranilor 2016

    Poate nu ar fi rau, ca, la urmatoarele intruniri, atunci cand se propune o locatie, sa fie insotita si de nominalizarea persoanelor care ar putea sau doresc sa se implice (daca sunt din zona cu atat mai bine). Degeaba ne dorim sa mergem in zone in care nu are cine sa se ocupe de organizare! Ori, incercam sa ne organizam de la distanta, gen cautat pe site-uri turistice diverse locatii care ni s-ar potrivi , sunat si aflat tarife,conditii, etc... sau ... daca in maxim 2 luni nu avem nici o solutie pentru locatiile propuse, poate ar trebui sa mergem in alta parte, unde se poate organiza. La urma urmei, important este sa ne intalnim undeva cu totii!
  24. 5 points
    hai sa ma bag si eu in seaman cu niste mazgaleli... Peru pe la 4500m altitudine Masa de pranz in Atacama / Bolivia Popas la 5000m altitudine si la 300km de cel mai apropiat sat... tot Atacama Patagonia Thailanda Anapurna, Himalaya, Nepal Jammu Kashmir, India Procedura de inlocuire a unei pompe de apa in New Delhi pesterile Ellora , India Caravanserai in Iran Numai bine! AMA
  25. 4 points
    Din pacate, probabil niciun "o.e.n.g.-ist" nu a citit niciodata cu atentie topicul asta: https://pro-bike.ro/forums/topic/88900-codul-clubului-motoveteranilor/ Pe cei care vor sa dovedeasca ce a fost mai intai (oul sau gaina) ii rog sa citeasca cu mare atentie topicul mentionat mai sus, inclusiv fisierul atasat acelui topic si ii rog sa observe data la care a fost postat: 7 Martie 2012. Cativa colegi simpatizanti, probabil bine intentionati dar foarte neinspirati, care nu indeplinesc (deocamdata) conditiile de a fi membri plini, efectiv si-au bagat picioarele in actul fundamental de nastere si existenta a notiunii de "Motoveteran" si fara sa citeasca actul respectiv, fara sa tina cont de vointa inaintasilor si a majoritatii constitutive a clubului, au schimbat peste noapte ceea ce fusese "batut in cuie" cu cel putin 7 ani inainte de decizia lor de a-si insusi pe numele lor personal denumirea si sigla care apartineau tuturor motoveteranilor din Romania. Poate ca infiintarea o.e.n.g.-ului nu ar fi cel mai rau lucru, dar faptul ca ei nu vor sa preia nici o regula din codul de onoare al motoveteranilor, ii face pe multi din cei vechi sa nu se mai regaseasca in noua "oranduire" - am pus ghilimele pentru ca de fapt nu e nicio randuiala in regulile lor. Si colegii respectivi pot face acum orice doresc pentru ca nu au tinut cont de prima regula a clubului, aceea de "fara sefi"... ei s-au facut sefi cu acte. Si nici asta nu ar fi atat de rau daca ceea ce vor ei sa faca nu ar fi de fapt o bascalie a notiunii de moto-veteran. Ieri m-am plimbat pe faleza Dunarii si am vazut un poster / reclama a Asociatiei Scafandrilor (o.n.g.) si facand o paralela cu Asociatia Motoveteranilor, ma gandeam oare cum ar fi ca in asociatia respectiva sa poata fi membri unii care nu stiu nici macar sa faca pluta. Ar fi de râsul curcilor evident... cam asa cum e si cu motoveteranii care nu au urcat niciodata pe o motocicleta sau cei care au urcat ieri. Cei care se dau pe motoare de un an,doi, sunt motociclisti respectabili, dar nu pot fi numiti veterani in ale motociclitului. Despre asta e vorba... altfel e doar bascalie. Foarte bine a punctat si prezis Angelo (zigzag).
  26. 4 points
    Si ma rog cine-i acest Club dominant care a cerut asa ceva? Sunt unii motociclisti azi care nici in 4 labe nu mergeau cand noi ne dadeam pe 2 roti. La ei sa ma duc sa cer voie sa port un patch cu o emblema pe spate? E hilara treaba. Poti spune detalii cine ti-a cerut asa ceva, poate nu numai eu sunt curios. ca fapt divers, port vesta cu aceste insemne la toate intrunirile la care ajung si nimeni nu mi-a comentat nimic, in clusiv cei de la H.A, RED, de la noi din zona. Deci eu o voi purta in continuare. Vreau sa se stie ca mai sunt si ,,mosi,, pe motoare in tara asta :)!
  27. 4 points
    bluerider53

    Intrunirea anuala 2019

    Nu cred ca mai trebuiesc reluate problemele vechi.S-au umplut cateva pagini pe topicul celalalt cu argumente si explicatii si te-ai ales cu o ploaie de castane de la "intemeietori".Hai sa punem odata intre paranteze anul 2018, fara alte explicatii si sa ne revedem pentru a petrece impreuna ca la inceput, momente frumoase.Mi se pare ok Olanestiul la Regia !
  28. 4 points
    Toni

    Intrunirea anuala 2019

    Va propun următorul program: - 28 febr. ultima zi de votare - 01 martie definitivare locația și data întrunirii - luna martie inscrieri participanti, negocieri cu locatia si in paralel strâns bani de avans - începutul lui aprilie, plătit avansul către locatie. E ok? Sunteți de acord?
  29. 4 points
    Valeriu Alexa

    Intrunirea anuala 2019

    Ce ar fi daca ar veni Emil cu ai lui ,Ivan Pedala cu ai lui,Adrian Bujie cu ai lui,Pedros cu ai lui ,ai noștri cu ai noștri și să rezulte un grup de veterani autentici reuniți de pasiune comuna si o viata pe doua roti?Nu data întâlnirii sau locația este problema in acest grup.Parerea mea...(citez pe dl.Rosca)
  30. 4 points
    ivan_pedala

    Intrunirea anuala 2019

    Asa cum spune si Toni, ultimul weekend din mai este incepand cu 31...deci Toni s-ar incadra perfect in cele stabilite. Nu scrie niciunde ca weekendul trebuie sa fie intreg in luna mai si cred ca sistemul de vot este unul util. Nu pot, ca mi-as schimba votul...uite-asa, de-al dracu'! Alt aspect este referitor la sportul invocat de Bujie, caruia ii dau dreptate ca motociclismul este un sport scump, insa aici nu-i dau dreptate fiindca nimeni nu practica sport si nu ne intrunim la competitii sportive moto...asadar, aici trebuie sa facem in asa fel incat sa vina cat mai multi motociclisti cu state vechi in motociclism, iar preturile trebuie astfel gandite si negociate incat sa nu excluda din start pe nimeni. Divizarea a-ncetat, iar faptul ca s-a inteles ca nu ne trebuiesc sefi si forme de organizare pompoase, a fost de bun augur! Multumesc celor care au inteles acest lucru si vor sa ne reintregim, asa cum eram la inceput...motiv pentru care tin sa-i multumesc in mod deosebit lui Vali Alexa pentru intelegere! Sper ca acum sa nu ajungem la cutite din cauza unui vot care sa schimbe putin (sau nu) ceva ce poate fi schimbat in bine. Asa ca il rog pe recidivistu' Toni sa umble la butoane si votul sa poata fi sters, in cazul in care cineva se razgandeste sau are alta optiune...ca nu suntem in parlament! Totodata sa faca ceva fiindca totalul celor care au votat nu bate cu "registrul", iar pe sectiuni procentele doar incurca...nu-s corecte! Hai cu vara, ca simt ca vom fi prezenti dublu fata de cati au fost in ultimii ani!
  31. 4 points
    sorin56ro2001

    Sa Ne Veselim

    Cam asa e la noi pe forumuri...
  32. 4 points
    Îmi amintesc cu foarte mare plăcere începuturile acestei frumoase povești, care se pare că a fost, Clubul motoveteranilor (Inițial format din motocicliști cu permis obținut înainte de 1989). Primii ani au fost cei mai frumoși și cei mai productivi. Prin Codul aprobat de toții cei ce făceau parte din grup s-au stabilit reguli de bun simț, coduri de conduită și multe altele... (așa cum am postat ... ”pentru aduceri aminte”). În București ne adunam săptămânal peste 20. Mulți din lumea moto ne respectau și se bucurau să fie alături de noi, apăreau noi și noi membri, precum și membri simpatizanți. Toată lumea respecta pe toată lumea (în timp am constatat că acel respect se datora faptului că nu ne cunoșteam între noi suficient de bine). Majoritatea dintre cei care astăzi scrieți, ați fost implicați în crearea acestui frumos grup. Anii au trecut, am îmbătrânim și am devenim treptat .... dificili, morocănoși, ranchiunoși și toți am uitat de acele reguli de bun simț. Relațiile de prietenie s-au răcit, unele s-au rupt, am început să ne jignim și să aruncăm vorbe grele din spatele tastaturii. Am fost implicat cu tot sufletul în acest grup până la un moment dat, când am considerat că e mai bine să plec. După mine au urmat Doru 1900, SorinSXN, Bogdan și mulți alții..... Astăzi se vorbește de reconciliere, de stat la masă, discutat ordinea de zi pentru întalnirea din 2019. Multă baftă! P.S.Dacă acceptați un sfat! Pentru început cred că ar fi bine să puneți lista din anul 2010 (motoveterani cu permis obținut înainte de 1989) și membri simpatizanți pentru a o compara cu cea de acum (dacă există). Cei ce au inființat ONG-ul , precum și cei ce au fost aleși în conducere (Silvia Iordache și Octav Lică) să pună mâna pe telefoane și să discute cu membrii din lista din 2010. (pe atunci Roșca suna pe toată lumea).
  33. 4 points
    Ceea ce a concluzionat Vali Alexa, mi se pare de bun simt. Sunt sigur ca respectarea celor doua concluzii, va duce la un dialog constructiv. 1.Suspendarea ONG-ului 2.Respectarea Codului Clubului Motoveteranilor.Nu sunt membrii adevarati si membrii aciuiati, sunt membrii si membrii simpatizanti, atat.
  34. 4 points
    Vezi ca se poate?! Asta asteapta si altii, nu te gandi ca-s singurul care vrea o minima conciliere! Si, nu...nu vreau ca sa par mare zeu, asa cum spune Simi, niciunul nu suntem zei, nemuritori...dar nu poti pune semnul egal intre unul care are permis categoria A si circula de peste 20 ani si unul care si-a luat permisul acum doi, cinci...zece ani...ori n-are categoria A si se vor membri in club cu drept de vot, ca si ceilalti! Doar asta am incercat si incerc sa va spun, ca acest club este al motoveteranilor si pe langa ei pot fi simpatizanti, membri onorifici, neveste, amante...etc...dar acestia din urma sunt fara acel drept de vot egal cu al alora care-s membri! Asta este chestia aia care face diferenta, in rest...putem fi egali, ca in comunism...fiindca multi au apucat perioada aceea si stiu cum era! Hai...ca se poate!
  35. 4 points
    https://pro-bike.ro/forums/applications/core/interface/file/attachment.php?id=486235 Pentru aduceri aminte!
  36. 4 points
    Galațiul e tot în Moldova și am fost câțiva. Apoi jumătate din plăcerea întrunirii e însuși drumul, dacă întrunirea ar avea loc la 10 km de domiciliul meu atunci as fi privat de o parte esențială din bucuria întrunirii. Eu zic ca tot centrul țării (nu neapărat Călimănești) e mai potrivit ca locație. Cui îi pasă, vine macar odată la 2 ani, cui nu-i pasă își găsește pentru sieși tot felul de argumente ca să nu vină. Cine chiar nu poate veni la 2 ani, poate fi simpatizant sau membru de onoare dacă întrunește restul condițiilor. Clubul nu trebuie sa aibă neapărat cât mai mulți membri iar sistemul ăsta de pierdere a calității de membru plin la a treia absență, se pare că e o bună sită de cernut.
  37. 4 points
    Dupa vreo 3 ani... sa ma bag si eu in seama. Incet, incet ma departez de acest grup. Nu ma mai regasesc in ceea ce inseamna acest grup. Sunteti unii cu care m-am imprietenit, imi face placere compania voastra si cu care ma voi intilni si in afara acestui grup.... si altii cu care chiar nu am avut nici o "poveste:" la care nu le stiu numele, parca figura daca o vad in grup sau nici nu ne salutam daca ne intalnim pe strada ( s-a si intamplat -prolog Romaniacs-Sibiu ) Acum , ce am vazut eu la intrunirile la care am fost: 1. Tismana- fain,f.fain dar prima impresie: provincia la cort, capitala la hotel-focul , bautura si voia buna ...la cort, normal. Se simtea ruptura fata de Galen si Dan Nastase..... si am primit 2 trese :) ... acum ar fi fost 3 ! 2. Sacelu-fain, iarasi grup mare...ruptura fata de Constantin si SR55 a inceput. Gargara multa pt conditiile din hotel...dar am stat doar 4 ore intr-un pat curat. restul noptii povesti cu prieteni ( parte din ei nu mai sunt in club) 3.Sighisoara- deja mai subtire- se simte ruptura intre capitala ( normal, ei se pot vedea mai des, si deci un grup mai strans)... sunt grupuri care in oras mai ca nu ne bagam in seama. De atunci nu l-am mai intalnit pe Catalin 4.Calimanesti... ceva mai bine ca Sighisoara. Pe Ducu l-am vazut dupa aceasta intrunire doar cu alte ocazii. 5.Vatra Dornei... frumos, dar grup mult mai subtire 6. 2016- incep sa nu mai suport felul in care unii vor sa fie acest grup.... si am considerat ca suma pe care o cheltuiam la Calimanesti a fost mai bine cheltuita la alt chef, langa Hunedoara, pt a ajuta o colega motociclista accidentata.... 7 2017 vroiam sa vin... se suprapune cu o nunta, la care vor fi mai multe motoare ca la intrunirea grupului... si toti prieteni. Daca participam anul asta, ma cazam oriunde in afara de locatia aleasa ( de ex la cea aleasa de Cosmin...era in drumul meu , as fi venit dinspre Voineasa ). Inca agreez iesirile cu cortul (deci fara comfort ), asa ca pt cateva ore dormite...ma multumesc doar cu un pat curat si o camera aerisita. ..... ma puteti trece la simpatizanti. Pe viitor, daca programul vostru se suprapune cu al meu, sau am chef sa fac deplasarea pt. intrunire.... voi veni, dar nu o sa-mi fortez programul pt aceasta intrunire.
  38. 4 points
    Am ezitat ,cateva minute,daca este cazul sa intervin in aceasta dilema :Calimanesti sau Brezoi,piscina acoperita sau nu,coborare din camera in halat direct in piscina,servire ireprosabila la restaurant,etc...Eu astept sa ma intalnesc cu prietenii mei din Oltenia ,Gorj,Valcea,Galati,Mehedinti,Arad,Cluj.Sa ma revad cu Ivan si Costi,Tomita si ai lui din Dragasani,Gelu Lasculescu si Kosmo,Emil Mihalache si Sulu Gabi.Vreau sa-i revad si pe Toni si Mirela din Galati,pe Nicon din Curtea de Arges si toti prietenii din Bucuresti(cer iertare celor care nu au fost mentionati-Bunu Mircea ,Dan Nastase,Dan Olaru,Gigi Constantin,Tibi Troia ,si altii...) Cred ca este bine sa se negocieze si propunerea lui Cosmin .O intalnire la locatiile propuse inainte de a se decide locatia este potrivita.Cine merge ???
  39. 4 points
    Mi-am permis sa va reamintesc cate ceva din ceea ce s-a discutat anul trecut: Rezumatul sedintei Clubului Motoveteranilor Calimanesti - 04.06.2016 ... 8. Stabilirea datei si zonei de desfasurare a intrunirii 2017: Prin votul majoritatii membrilor prezenti, s-a stabilit ca Adunarea Membrilor C.M. va avea loc in ultimul weekend integral din luna mai (26 – 28.05.2017) in aceeasi locatie (Calimanesti) organizatori autopropusi: Radu Adrian (Bujie), Radu Fanel (stefan45), Emil Trasculescu data limita pentru strangerea avansului: 01.03.2017 S-a stabilt ca locatie Calimanestiul nu si acelasi hotel; sunt destule posibilitati de cazare in stati unile Calimanesti-Caciulata si nu ar fi rau daca s-ar cere si alte oferte din zona care sa fie accesibile financiar tuturor participantilor. Eu una renunt bucuroasa la ceva ** din cazare ca sa ma pot intalni cu cat mai multi membri motoveterani; iar la piscinele termale putem merge fara a fi cazati in acelasi complex hotelier. Sper ca, prin aceasta interventie, sa nu ii supar pe organizatori; am vrut sa fie doar o sugestie, astfel incat sa ne vedem intr-un numar cat mai mare! Altfel, riscam sa ne selectam membrii si simpatizantii clubului doar pe criterii financiare si nu cred ca ar fi corect ...
  40. 4 points
    Am primit de la Fane stikerele. Culorile sunt special mai saturate pt ca in timp se mai decoloreaza. Incepem sa le distribuim. Trimit de maine si prin posta, de preferat la cate o persoana cu conexiuni in zona care la randul lui sa le imparta membrilor clubului apropiati, cand se intalnesc.
  41. 4 points
    Dragii mei , Vin cu o propunere noua.Nu dati cu pietre inca! http://www.hotelclassromania.ro/#!/page_home Se gaseste la 10 km de manastirea Cozia ... pe drumul catre Sibiu , intersectia DN 7 cu drumul spre Voineasa. Pensiunea are 46 camere duble si 2 apartamente. Se pot caza 90 persoane fara nici o problema. Dupa o discutie telefonica cu dl. Danes Radu (administrator) am obtinut pentru cazare cu mic dejun , acces la piscina exterioara, parcare inchisa, internet si sala de fitness un pret de 100 lei / zi / camera. Mic dejun sambata si duminica , vineri seara cina a la carte. Pentru masa festiva si distractie sambata seara am discutat de principiu fara nimic concret caci inca nu stiu cati si daca se doreste.Programul restaurantului este pina la ora 24 dar se poate prelungi in functie de dorinta generala. Se poate organiza masa si in foisorul din curtea locatiei unde se gaseste si un gratar. Cel mai probabil se poate vorbi de un pachet cu masa , cazare si antren . Acum astept cu interes si parerea domniilor voastre.
  42. 4 points
    zigzag

    Iesiri De Weekend

    balcic
  43. 4 points
    ivan_pedala

    Diverse

    Pai de unde burta, Nicule?! Daca toti trag de mine, mincare doar miercurea si vinerea, bere nu...iar munca...grupa mare?! Uite, femeile astea m-au terminat!
  44. 4 points
    Pentru că noi apreciem şi susţinem ideile îndrăzneţe şi în 2015, vrem să te încurajăm să ajungi cu motocicleta acolo unde ţi-ai propus. Chiar dacă poate părea că există un milion de motive pentru care să nu mergi şi chiar dacă există oameni care te descurajează, trebuie doar să crezi în tine că poţi. Nu trebuie sa ai cea mai bună motocicletă de pe piaţă, să spargi o bancă şi nici să mergi însoţit de încă zece oameni. Acest lucru ne este demonstrat de experienţa lui Noni şi cea a Roxanei, care au ajuns singuri la Nordkapp, cel mai nordic punct al Europei, denumit şi "capătul pământului". Deşi este greu de crezut că o fată să ajungă singură în cel mai nordic punct al Europei, Roxana a reuşit la vârsta de 30 de ani, în 2014, să îşi împlinească visul şi să ajungă la Nordkapp, cu o motocicletă Honda Hornet. La polul opus, Noni a reuşit la doar 20 de ani, în 2008, să parcurgă întreaga distanţă, cu un KTM 990 Adventure. În 2008 când a avut loc aventura lui, Noni avea 20 de ani şi era motociclist de patru ani.Vreme de un an înainte de plecare citea pe forum un topic în care cineva a avut strălucita idee de a face un plan de bătaie al drumului Bucureşti-Nordkapp. S-a decis să se alăture unui grup de cinci motociclişti care urmau să plece, deşi nu cunoştea pe nimeni, până când a stat de vorbă cu iniţiatorul topicului. De aici, totul a părut destul de firesc. Ştia ziua în care urma să plece alături de cei cinci, locurile de întâlnire, corturile, paşapoartele, banii şi motoarele erau pregătite şi totul avea să fie o aventură minunată. Noni a acceptat provocarea, chiar daca urma să parcurgă cinci-şase sute de kilometri pe zi şi să facă opriri multe şi dese. Iniţial, nu a înţeles ce înseamnă aceste opriri multe şi dese şi acea limită maximă de 600 de kilometri, el dorind să aibă un ritm firesc, în funcţie de cum simte nevoia. Puteau fi la fel de bine două sute sau o mie de kilometri pe zi parcurşi de el, în funcţie de cum simte nevoia sau de ce locuri apăreau şi se cereau a fi vizitate sau privite îndelung. Era atât de dornic să depăşească graniţele ţării în Nord, unde nu mai călătorise, încât nu a luat în calcul anumite aspecte. Cu două zile înaintea plecării, dintre cei cinci motociclişti alături de care urma să plece la drum rămăseseră doar Noni şi un băiat din Constanţa, cei doi necunoscându-se. Noni ştia despre acest motociclist doar că are o motocicletă de 600 cmc touring, fapt care l-a făcut să devină puţin sceptic. Totuşi, a zis că un touring e un touring oricum ar fi el şi a plecat la drum. A plecat din Bucureşti, a făcut la Satu Mare service-ul la KTM, iar a doua zi s-a întâlnit cu motociclistul din Constanţa în Ungaria, pe o autostradă. Constănţeanul a venit pe o Honda Hornet 600, cu un bagaj legat de şaua din spate, un ghiozdan şi un rucsac pe rezervor. A acceptat să meargă mai încet pe autostradă, pentru a nu fi prea solicitant pentru partenerul de drum, gândindu-se că asta este surpriza pe care o poţi avea când pleci la drum cu cineva necunoscut. Din Ungaria au plecat spre Bratislava, urmată de celebrul loc al curselor MotoGP, apoi Praga, Dresden, Berlin şi Rostock, marcând capătul Germaniei. De aici a luat un feribot spre un orăşel din Suedia, de unde a plecat spre Stockholm, care este descris de Noni ca fiind o capitală decentă, un Bucureşti fără mizerie şi cu un trafic de cel puţin douăzeci de ori mai redus. Campingurile în care a dormit în peninsula Scandinava au fost absolut grozave, după spusele lui, pentru nişte sume care au variat între 8 şi 24 de euro. Deşi campingurile se umpleau în fiecare noapte, a doua zi era aceeaşi curăţenie absolută. În Stockholm, datorită inconvenienţelor ce au apărut pe drum, Noni s-a despărţit de constănţean şi şi-a continuat drumul prin Suedia spre Nord, iar el a luat feribotul spre Finlanda. În Suedia, deşi este o ţară cu nouă milioane de locuitori, Noni a avut surpriza de a da peste un trafic incredibil de redus, iar străzile erau ocupate doar de Saaburi şi Volvouri S60. Drumul spre Nord a fost plin de treceri peste lacuri mai mici şi mai mari, iar priveliştile absolut superbe, mai ales la răsărit şi apus. Ajuns la Rovaniemi, oraşul lui Moş Crăciun din Finlanda, nu i s-a părut nimic admirabil, în afară de Santa Clause store, park, shop şi altele din această categorie. Mai departe, urma să ajungă în Nordkapp şi îşi dorea atât de mult să ajungă în acel punct, încât tremura de plăcere pe măsură ce se apropia. Noni povesteşte că îşi amintea de o discuţie cu fratele lui când se uitau pe Google Earth şi vedeau imagini cu locul respectiv: drumuri pustii şi multe poveşti despre reni. Partea cu drumurile pustii a crezut-o, dar cea cu renii nu. Şi rău a făcut. Pe măsură ce mergea spre Nord, a observat că noaptea este dimineaţă şi ziua zi, pentru că ajunsese în acea perioadă a anului în care este zi 24 de ore din 24 şi îi plăcea la nebunie să conducă „noaptea”. A avut câteva probleme cu renii, cu care nu s-a putut împrieteni din cauză că era să se facă de câteva ori una cu pământul din cauza lor, dar totul a fost bine. Într-un final a ajuns la Nordkapp, moment în care a simţit cum îi curge adrenalina prin vene, deşi era nedormit de douăzeci de ore. Era ceaţă încât nu putea vedea doi metri în faţă, aşa că şi-a pus cortul în cel mai apropiat camping şi s-a culcat puţin. Dimineaţă s-a trezit cu dorinţa de a vedea Oceanul Arctic, cum se întinde de pe ultima fâşie de pământ din Nordul Norvegiei. A avut parte de o privelişte incredibilă, dar toată bucuria lui s-a stins în douăzeci de minute, după ce a intrat în complexul turistic de acolo. A avut surpriza de a da de trei biciclişti, care au ajuns în acelaşi timp cu el. Unul dintre ei plecase în Noiembrie 2007 din Roma şi ajunsese în aceeaşi zi cu el, 28 Iulie 2008. Era şocat că sunt opt luni de mers pe bicicletă şi şi-a dat seama în acel moment cât de mic este şi că reuşita lui este incredibil de mică în comparaţie cu ce pot face alţi oameni. A mai dat în camping şi de alţi biciclişti, care aveau mii de kilometri parcurşi în 8-12 săptămâni de mers încontinuu. A tras linie, i-a catalogat pe toti nebuni şi a început drumul de întoarcere spre casă. S-a întors pe acelaşi drum înapoi, a vizitat tot ce a dorit, mai puţin partea vestică a Danemarcii, fapt pe care l-a regretat pentru că a auzit de o plajă de la Nord-Vest la Sud-Vest, care este considerată drum naţional. Cine spune că fetele nu pot sau nu vor să călătorească singure, nu au întâlnit-o încă pe Roxynel. Am avut mai demult o discuţie în forum despre locurile unde călătoresc fetele motocicliste, dar acum avem un exemplu concret. Roxynel este motociclistă de cinci ani de zile, dar nu a fost aşa mereu. S-a apucat de motociclism datorită prietenilor ei care făceau stunt, aşa că totul a început cu un supersport, cu care nu putea face drumuri prea lungi. În general mergea în poligonul din Ilioara şi încerca tot felul de cascadorii de stunt, iar cel mai lung drum de la începuturile ei ca motociclistă a fost de 500 de kilometri, făcut pe o Yamaha R1. Evident, nu a fost o experienţă prea plăcută pentru starea ei fizică. După au urmat experienţele enduro şi cele de pe circuit. Pentru ea, plăcerea de a călători nu înseamnă numai entuziasmul de a conduce mulţi kilometri pe motocicletă, ci este îmbinat şi cu pasiunea pentru vizitat locuri noi, care merită văzute. Încă din 2013, Roxana şi-a promis că va ajunge la Nordkapp, indiferent că va merge singură. O încânta această situaţie, în care ar merge singură, pentru că aşa nu urma să îşi facă programul în funcţie de alţii, putea merge cât voia, pe unde voia şi vizita absolut tot ce dorea. Între timp, Roxynel a rămas fără loc de muncă şi nu îşi mai permitea să plece singură la un drum atât delung, dar nu putea renunţa. Avea doi prieteni care îşi doreau şi ei să ajungă în cel mai nordic punct al Europei şi îşi făcuseră un site pentru a atrage sponsori. În schimb, ea a fost ajutată doar de un dealer de piese şi consumabile pentru motociclete, primind uleiuri şi tot ce mai avea nevoie pentru drum. Din cauza unor probleme personale, Roxana nu a mai putut pleca împreună cu cei doi băieţi, dar a pornit la drum la două zile după ei şi a reuşit să îi prindă din urmă pe drum. În cele din urmă plecau pe drumuri separate, pentru că ea voia să vadă mai multe, iar seara se întâlneau în camping, dar, într-un final, cei trei şi-au despărţit drumurile definitiv, pentru că Roxynel voia să vadă şi Rusia. Pe drum spre „haosul traficului”, Rusia, a avut destul de multe probleme, una cu motocicleta şi restul la vamă, dar cu puţin ajutor din partea oamenilor cunoscuţi şi nou întâlniţi, a reuşit să ajungă şi în Rusia. Roxana povesteşte că în afara oraşelor, traficul nu i-a făcut niciun fel de probleme, dar în oraşele din Rusia totul se transforma într-un haos absolut, mai ales în intersecţii. Dacă mergea prea încet, risca să intre cineva în ea din spate, dacă nu se oprea să se asigure, putea fi lovită din stânga sau din dreapta. O altă problemă pe care a întâmpinat-o, fapt bine de ştiut pentru oricine vrea să ajungă acolo, a fost faptul că hărţile de pe GPS nu mergeau, dar cu puţin noroc a reuşit să se reorienteze şi să părăsească Rusia cu bine. Înainte de a ieşi din ţară, a reuşit cu ajutorul băieţilor de la Hell’s Angels să îşi repare motocicleta şi să îi schimbe lanţul şi a făcut plinul rezervorului cu doar 10 Euro. Sună ca un vis frumos, nu? Aici a fost salutată de doi motociclişti din Moscova, care mergeau şi ei în Norvegia şi care au ajutat-o să treacă mai repede de formalităţile de la vamă. De aici, Roxana a vrut să meargă în Helsinki, dar cei doi ruşi au rămas cazaţi la un hotel cu 100 de kilometri mai înainte, Route 66, de care aceasta a fost încântată la maxim. Mai departe a ajuns în Rovaniemi, unde, cu aceeaşi lipsă de entuziasm, Roxynel povesteşte că nu e nimic să merite văzut, în afară de Moş Crăciun. La început, a fost extrem de încântată când a văzut un ren, doi, trei, dar deja începuseră să fie peste tot, chiar şi pe stradă şi nu mai era deloc plăcut. Având nişte probleme de sănătate pe parcurs, când a ajuns într-un final la Nordkapp a fost puţin dezamăgită de ce a găsit, nefiind mare lucru de văzut, dar respectul de sine crescuse considerabil, pentru că, în ciuda stării fizice pe care o avea, reuşise să ajungă acolo unde şi-a propus. Satisfacţia a fost cu atât mai mare, cu cât bătea un vânt incredibil şi a reuşit să îşi adune totuşi forţele pentru a menţine contactul cu solul al motocicletei. Chiar dacă nu este aproape nimic de văzut, Roxynel spune că este totuşi un „good check point” – capătul lumii. Cine crede că i-a fost uşor să plece şi că a jefuit o bancă pentru a-şi permite, se înşeală amarnic. Roxana a lucrat doi ani fără pic de concediu, pentru a putea să îl ia pe tot odata şi să reuşească să plece, iar legat de motocicleta cu care a fost, mulţi ar spune probabil că este o eroină. A mers pe principiul faci ce vrei cu ceea ce ai, nu există nu am şi nu pot. A plecat la drum cu o Honda Hornet, iar de dormit a dormit la prieteni pe care îi avea de dinainte, oameni cu care s-a împrietenit pe parcurs, în campinguri în cort, în căbănuţe, în cort în pădure, la hoteluri şi moteluri. Motocicleta nu era perfect pregătită de un drum atât de lung, neavând ABS, TCS, prinderi de bagaje excelente, nici măcar parbriz sau carene. Nici măcar o trusă de scule completă nu avea la ea, pentru că, Roxana ne spune glumind, dacă părul îţi stă bine, te descurci cumva. Pe scurt: degeaba ai cheile potrivite, dacă n-ai piesa necesară să o montezi. În total, călătoria ei a durat zece săptămâni şi o zi, deşi nu aşa plănuise, pentru că dacă tot pornise într-o aventură, a vrut să vadă tot ce era de văzut. Este perfect normal, nu ştii când mai poţi ajunge înapoi în acele locuri şi nu poţi trăi regretând ceva ce nu ai făcut sau văzut. Despre oamenii din acea parte a lumii, deşi se spune că sunt reci, Roxana consideră că depinde şi de cum eşti tu ca om. Dacă emani o energie pozitivă şi respecţi oamenii, niciodată nu îţi vor întoarce spatele şi nu-ţi vor răspunde urât. În concluzie, găseşte o cale şi mergi acolo unde îţi doreşti, indiferent că eşti femeie, bărbat, tânăr, bătrân, că ai un job sau o familie. Întotdeauna va exista o modalitate.
  45. 4 points
    green.kecske

    Una dintr-o mie de motocicliste

    Nu doar bărbaţii pot fi buni la "motociclit". Uneori, fetele ne surprind. Iar ce face aici această motociclistă, chiar te poate face să te simţi prost ca motociclist bărbat...
  46. 4 points
    Cateva poze dintr-un traseu prin Apuseni de anul asta
  47. 4 points
    ytu60

    Iesiri De Weekend

    Daca toată lumea este ocupată si nu mai postează, atunci sa va arat cum am petrecut eu Azi între orele 10-15 Test drive Harley-Davidson New Street Glide Special super experienta
  48. 4 points
    Aferim

    Calatorii Lejere Cu Tinta

    Mai stiti ceva de Pazvante Chiorul? Hai ca aduc oarece vesti... https://calatoriifestinalente.wordpress.com/2015/02/27/nis-belogradchik-vidin/
  49. 4 points
    Am ramas moderator prin bunavointa lui Noni. Acum, fiind in afara clubului, imi este mult mai usor sa moderez. Oricum ipocrizia e la ea acasa aici, dar e distractiv. Deschisesem la un moment dat un topic Stima de sine! Ne caracterizeaza pe majoritatea dintre noi. Toni, scuze de off topic!
  50. 4 points
    Toni

    Centru Spa Pentru Motoveterani

    Pentru toti cei care intra pe sectiunea Clubul Motoveteranilor prin alte parti decat prin usa din fata, care este aceasta: http://www.pro-bike.ro/forums/topic/88900-codul-clubului-motoveteranilor/ si nu vad ce scrie la intrare, postez mai jos mesajul afisat la intrarea in Clubul Motoveteranilor: "Va rugam sa luati la cunostinta ca oricine doreste sa posteze in oricare topic din aceasta sectiune (Clubul Motoveteranilor) a forumului, este rugat sa tina cont de faptul ca pe aceasta sectiune, nu sunt permise sub nici o forma si nici intr-un context, jignirile directe sau insinuate, cuvintele jignitoare, injuraturile, amenintarile si alte fapte similare la adresa niciunui user, indiferent daca face parte sau nu din Clubul Motoveteranilor. De asemenea, va rugam sa luati la cunostinta, de la bun inceput, de faptul ca aceasta sectiune este moderata de catre un membru al Clubului Motoveteranilor si astfel de postari vor fi sterse imediat, fara nici o explicatie. Multumim pentru intelegere!" Cui ii convine, e bine venit la discutii. Cui nu ii convine, n-are decat sa se abtina. Cine nu ne respecta, sa nu se mire ca ii vor fi sterse mesajele jignitoare si va fi ignorat.
×