Mergi la conţinut

Clasament Lideri


Continut Popular

Showing most liked content on 15.05.2018 in all areas

  1. 1 point
    gaxel

    Incepator, am nevoie de putin ajutor

    fara permis te poti da pe oriunde , atata timp cat acel oriund nu e deschis circulatiei publice. pe drumurile comunale == dosar penal. Drumul comunal, deschis ciruclatiei publice (asfaltat sau nu drumul) , iti trebuie carnet. Drum forestier, care e drum deschis ciruclatiei => necesita carnet, Drum forestier care nu e deschis ciruclatiei, poti sa te dai cum vrei. Nu esti atat de inalt pe cat crezi pentru o motocicleta de cross/enduro. Eu am 180 si pe majoritatea motoarelor de gen am probleme in a atinge solul. Nu am picioare scurte. Deci fii pe pace. enduro vs cross .... greu de definit. La cross e scurt si intens. Ai grija sa nu iti rupi gatul. cross in general inseamna moto super usor, rezervor mic, super performanta (poti raporta consumul la timp nu le km si revizia la fel) . Scoti tot din moto in ture pe circuit. (in teorie). Motoarele oricum nu sunt inmatriculabile (fie fin cauza sunetului, gazelor, lipsa semnalizarii si luminilor). Enduro, e mai lunga acivitatea, rezervor mai mare, autonomie mai mare, in general 4T peste 450cm3 as zice eu, mult mai adaptat drumului , inmatriculabil. Un pur cross, nu te as sfatui. Ca sa scoti tot din el tre sa ii faci revizii mai dese (super performanta are un pret), sa schimbi cauciucuri in functie de teren (ud, noroi, iarba etc) (altfel nu ai ce face cu puterea) si ca o nota personala sunt greu de stapanit (putere foarte mare) enduro ar fi mai ok (dupa mine) gandeste te si cat vrei sa investeti, vrei sau nu sa ai permis etc
×