Mergi la conţinut

Clasament Lideri


Continut Popular

Showing most liked content since 15.04.2019 in all areas

  1. 3 points
    ivan_pedala

    Intrunirea anuala 2019

    M-am simtit vizat fiindca, pe langa optiunea mea concreta de a ma caza la complex indiferent de cost, am avansat si pentru cativa colegi de-ai mei, din zona, dorinta pentru a ocupa cateva camere...dar cand baietii au auzit pretul, au renuntat chiar sa mai participe la eveniment. Ori interesul nostru este ca sa ne intalnim cat mai multi, sa ne revedem si sa sarbatorim evenimentul impreuna. Si...n-as putea sa stau separat de ai mei, atata timp cat ma stiu cu ei de-o viata si am impartit bune si rele. Obrzaul lui Silviu stiu ca este acum patat, dar n-ar trebui sa puna nimic la suflet atata timp cat oile cu sorici sunt administratorii complexului care incearca fel de fel de tertipuri pentru a ne stoarce de bani si de a ne obliga (intr-un fel aparte, fara sula in coaste!) sa le devenim clienti indiferent de conditiile puse de ei si indiferent de costuri. Si, ca sa extrapolez nitel, eu am de platit pentru perioada 28.06 - 05.07.2019 suma de 393 E (aprox. 1890 lei), reprezentand cazare camera dubla in hotel de 3*, mic dejun bufet suedez si taxe, TVA si tot ce mai tine de locul respectiv - parcare, Wi-Fi, piscina, folosirea unei bucatarii utilate...etc) in Thassos, fara avans si garantii. Asta inseamna cam 240 lei pe zi...fara nimic impus! Si n-am ales cea mai ieftina oferta a momentului! Asadar...nu credeti ca poate ar trebui (asa cum am zis-o si eu, si Toni...si altii) sa schimam locul si zona? Intreb, nu dau cu paru'...pentru viitor, pentru prieteni...
  2. 2 points
    ytu60

    Intrunirea anuala 2019

    Sa inchida cineva topicul si sa ne vedem sanatosi In stilul asta nu mai terminam cu discutiile Ce naiba bre, n-ati avut jucarii cand ati fost mici.
  3. 2 points
    Dan @ Popescu

    Intrunirea anuala 2019

    Daca rezervi ceva anticipat sa ma iei si pe mine in calcul cu o camera dubla ca ar fi frumos sa stam impreuna cei care nu vrem la Cozia.Cred ca si Silvia si Dantudor s-ar combina cu noi . Poate si Nicon .Merci
  4. 2 points
    Conform votului, intrunirea se tine la Calimanesti-Caciulata, restul sunt speculatii Va voi tine la curent cu tot ce apare
  5. 2 points
    suntem in grafic, fiti rabdatori
  6. 1 point
    Toni

    Intrunirea anuala 2019

    Salut tuturor! Initiez topicul pentru discutiile referitoare la intrunirea din ultimul weekend din Mai 2019. Ultimul weekend incepe pe 31 Mai si se termina pe 2 Iunie. Un weekend mai devreme ar fi 24 - 26 Mai. Deci primul aspect care trebubie discutat este data iar al doilea aspect ar fi locatia deoarece au fost mai multe voci care au spus ca ar fi bine sa mai schimbam locatia. Eu personal in weekwndul 24 -26 Mai nu voi putea veni, deci as prefera 31.05 - 02.06, dar bineinteles ca majoritatea trebuie sa hotarasca. Am deschis si votare pentru data si locatie. Votarea se incheie automat pe 31.03.2019 ora 23.59
  7. 1 point
    Dan @ Popescu

    Intrunirea anuala 2019

    Era mai bine daca-l aratai cu degetul direct pe Adi Bujie daca de el e vorba . Nu mai iesea tam-tam. Nici eu nu sunt de acord cu citatul de mai sus. Motociclismul e sport scump doar pt faptul ca iti trebuie echipament. In rest e la fel ca la masina ca si acolo bagi bani in reparatii. Iar cazarea nu are legatura nici cu doua nici cu patru roti.
  8. 1 point
    ytu60

    La Multi Ani!

    De parca tu ai fi un ingras Multumesc din suflet tuturor
  9. 1 point
    Toni

    La Multi Ani!

    La multi ani Silviu!!!
  10. 1 point
    Toni

    Intrunirea anuala 2019

    Ok, atunci iti multumesc pentru apreciere. Ba chiar asta am vrut, sa le bat obrazul tradatorilor si am mentionat ca m-am referit la cei care la inceputul discutiilor din acest an au sustinut vehement Calimanestiul ca locatie (subintelegandu-se prin Calimanesti de fapt complexul balnear Cozia cu bazinele lui termale) si dupa ce Silviu s-a zbatut, si-a sacrificat din timpul propriu, a cheltuit bani cu drumuri, telefoane, mesaje catre locatie, si-a consumat nervi si sanatate si-a pus gaj obrazul pentru rezervarea a 50 camere, cei care au dat tonul la exodul catre alte locatii, creand o stare de dezbinare, au fost exact unii dintre cei care au vrut intrunirea musai la Cozia. La inceputul discutiilor, cineva scria mesaje de genul, citez: "cine are bani vine cine nu nu!!!sa stea acasă!!!motociclismul este un sport scump!!!" si el a fost primul care a dezertat catre alta locatie. Bineinteles ca fiecare face ce doreste cu proprii bani si ii cheltuie unde vrea dar eu vorbesc aici despre atitudinea si respectul dintre noi. Si pentru mine conteaza 100 lei, dar suta de lei nu o voi pune niciodata mai presus decat respectul pentru colegi. p.s. departe de mine gandul ca tu ai fi asa cum ai spus si ai prinde mai greu.
  11. 1 point
    Dan @ Popescu

    Intrunirea anuala 2019

    O clipa am crezut ca sunt si eu vizat de nervii lui Silviu si ai lui Toni dar nu avea cum pt ca eu am spus de la bun inceput ca la nesimtitii aia nu mai stau. La sedinta de anul trecut stiu bine ca nu s-a votat sa facem tot la Calimanesti.De fapt s-a stabilit sa nu votam inca locatia. Apoi Calimanesti a iesit in urma votului de pe forum unde a votat cine a vrut fara sa existe un control cati motoveterani au votat intr-o parte sau alta pentru ca doar votul motoveteranilor conta iar cel al simpatizantilor era consultativ. Si chiar daca s-a votat Calimanesti asta nu inseamna ca s-a votat Complexul Cozia. E adevarat ca in mintea multora exista asocierea intalnirilor de la Calimanesti cu complexul dar daca o luam adliteram, nu s-a votat niciodata complexul ci doar orasul. Silviule nu ai de ce sa iti crape obrazul fata de nesimtitii aia.Daca te luptai cu ei sa obtii niste preturi mai mici sau diverse facilitati fata de pretul afisat iar ei ar fi facut concesii ,asa puteai sa zici ca ti-e rusine de oamenii aia . Puteai spune ca oamenii aia ne-au ajutat iar noi le-am dat flit. Dar ei ti-au spus ceva de genul "astea sunt preturile,daca nu va convine plecati in alta parte ca noi avem destui clienti" .Si atunci pt ce sa-ti crape obrazul? Nu sunt eu cel vizat (stiu la cine te referi) dar nu pot sa nu-ti atrag atentia ca limbajul tau e unul agresiv si distructiv. Dupa ce ca mai are putin si se duce dracu' clubul asta tu le bati obrazul putinilor membrii care au mai ramas si mai sunt dispusi sa-si piarda timpul cu certurile expuse aici de un an de zile incoace. Viata e grea pt fiecare si daca pt tine nu conteaza o economie de 70-100 de lei pt alti oameni e un factor decisiv daca sa vina sau nu.Si nu esti tu indreptatit sa le bati acelor oameni obrazul ca nu le pui tu painea pe masa. Eu asa vad lucrurile.
  12. 1 point
    ytu60

    Intrunirea anuala 2019

    Nu am nici o suparare sau apasare, repet "invatatura de minte" Si ca treaba sa nu se mai repete ar trebui sa lasam carcotelile si sa participam/implicam toti, sau ma rog, cat mai multi la organizare. Unde-s multi puterea creste Gata, comentariile nu mai au rost. Sa speram ca nu se mai repeta
  13. 1 point
    ivan_pedala

    Intrunirea anuala 2019

    Mda, ma simt vizat...si nu prea imi place sa dau explicatii ce fac si cum/cui dau banii mei...la fel cum nu prea-mi place sa ma justific pentru hotararea luata, mai ales cand suntem tratati tipic romaneste, adica sub forma unui sistem de japca vopsita! Dar, in cazul de fata, voi comenta putin aspectul! Silviu nu cred ca a dat vreun avans, caz in care in locul lui as renunta instant la oferta proprietarilor si m-as reorienta. Poate a dat un avans, dar garantez ca nu exista un contract, caz in care avansul l-as folosi pentru plata camerelor deja ocupate sau masa festiva (bani recuperabili)...si-n rest, vezi punctul anterior! Astfel de practici nu trebuie alimentate, fiindca suntem luati drept prostuti! Am patit candva, la Sacelu, ca sa fiu pus in fata unei situatii similare, adica...cu 5 minute inainte de masa festiva sa mi se puna in fata un alt pret fata de cel discutat (ce-i drept, fructele, prajiturile, racoritoarele, bautura din belsug si pretul final fiind acceptate de participanti, chiar daca mie nu mi-a picat prea bine gestul)...dar niciodata la astfel de intruniri nu am solicitat avans participantilor, am avut mereu un contract semnat cu responsabilii locurilor de cazare si servire a mesei si am evitat jepcarii si patronii care doreau imbogatirea instanta! Aici, in cazul de fata, nu este vorba de imbogatire...dar faptul ca ne-au tinut la mantinela cu tarifele pana le-a venit apa la moara, faptul ca ne conditioneaza cu masa, cazare... m-a facut sa iau decizia de a-mi urma colegii care au renuntat (pur financiar, fiindca nu-i asa simplu sa arunci niste bani, pe care nu-i ai...sau mai bine, ii poti cheltui pe benzina si plimbare) la cazarea in complex. Daca Silviu a dat vreun avans pentru mine si solicitarea mea anterioara, promit sa-i returnez si ultimul leut! Si...n-am nici macar o urma de rusine, doar dispret pentru cum suntem tratati si o jena fata de Silviu, pentru situatia creata. Dar...pariez ca o vom depasi si ne va fi invatatura de minte!
  14. 1 point
    Dan @ Popescu

    Intrunirea anuala 2019

    De obicei cel care isi aduce prietenii cu el va dori sa stea impreuna cu ei. Daca cel care a rezervat pt un grup se muta e clar ca si grupul adus de el se muta. Asta e dezavantajul de a nu stii preturile din timp pt a se putea discuta si lua o decizie. Trebuia sa avem o locatie de rezerva.Ar trebui sa le dam MU1E la managerii de la Cozia si sa stam toti unde gaseste Ivan.
  15. 1 point
    ivan_pedala

    Intrunirea anuala 2019

    Am notat...poate trag o fuga pana acolo si rezerv, oricum, nu stam noi in cort! Sunt destule variante!
  16. 1 point
    nicon

    Intrunirea anuala 2019

    Luati legatura si cu cei de la Strandul Termal din padure unde au 160 de locuri , nu sunt ocupate si costa numai 30 de lei de persoana cazarea la care s eadauga 20 de lei /zi accesul la bazin unde intri si iesi de cate ori vrei tel 0250 750 992. Mai sunt si alte pensiuni sau hoteluri la o suta de metri de Aqua Park . ... sau avem un stabiliment aici , cu sala de conferinte si strand propriu la o distanta de aproximativ 300 metri de Aqua Park Cozia
  17. 1 point
    Toni

    Intrunirea anuala 2019

    Avand in vedere faptul ca restaurantul e foarte mare, o dam dracu' de masa festiva si pur si simplu mergem seara in restaurant ca oricare alti turisti si consumam fiecare ce si cat doreste din meniul pe care il au si putem petrece impreuna la fel ca la ''masa festiva'' dar cu costuri mai mici. O tarie, o friptura si o baterie de vin nu au cum sa coste 110 lei. Mai mult decat atat, vom putea folosi la masa din seara respectiva si eventualele bonuri valorice neutilizate. Din ce vad, noi nu avem nici cel mai mic avantaj cu masa festiva. Avantajul e exclusiv numai al lor prin faptul ca le va fi mult mai usor sa pregateasca un meniu fix dar sa incaseze pret de a la carte. Parerea mea.
  18. 1 point
    nicon

    Intrunirea anuala 2019

    Chiar daca mi-am propus sa nu mai postez pe acest forum Motoveteranii totusi imi calc pe suflet si intervin . Acest week-end l-am petrecut cu familia mea ( incluzand si cei patru nepoti aspiranti moto ) la Cozia-Caciulata . Cazare la preturi de nimic la numai un gard despartire de Aqua Park . Mai incolo , am fost la Strandul din padure si iata ce va ofera : 100 lei doua persoane cu intrare gratuita la strandul termal . Totasl 160 de locuri . Este la aproxiamativ 500 metri de Aqua Park Cozia . Mai sunt si alte oferte la pret de tranzitie . Poate , poate ma hotarasc sa vin si eu cu toate ca mi s-a scarbit de atatea grosalanii , marlanii si multe altele .
  19. 1 point
    Masa festiva am cerut-o noi, tocmai ca sa fim impreuna sambata seara insa pretul cam da peste cap pe multa lume Nu este impusa, de cazare sunt lagate doar bonurile de masa Si eu sunt pentru fara masa festiva OK am marcat
  20. 1 point
    Aniversarea Permiselor Moto a ajuns la a sasea editie si ca de fiecare data motociclisti si prieteni ai acestora ne intalnim si ne simtim bine . Prima zi de sarbatoarea Izvorul Tamaduirii unii dintre noi am aniversat momentul la de unde cu motocicletele enduro am strabatul traseul de la Bradulet la Schitul Robaia . Seara la focul de tabara , A doua zi , Curtea de Arges - Niconex , unde cu paine si sare au fost intampinati restul participanților la eveniment de seara , https://photos.app.goo.gl/ZjGjKZJcss9dWq5o6 Sambata seara ... ... si inca ceva . In ultimul filmuleț lumea canta "la multi ani nicon " . Serbarea , desigur era a permiselor moto , dar fiind la o distanta de doua zile de aniversarea (nicon7mai), baietii au stiut ce trebuie facut si in functie de cat si cum cantau urma ca persoana respectiva sa onoreze masa cu băutură de băutură , marca NICON , fabricata in laboratoarele proprii din prune , mere sau struguri
  21. 1 point
    ivan_pedala

    Intrunirea anuala 2019

    Am vorbit aici... ne primesc baietii cu bratele deschise! Sa fac rezervari? Hotel AlBarsha... Dubai!😝
  22. 1 point
    cristichivu74

    Intrunirea anuala 2019

    Ivan la tine e speranta ca altfel intrunire
  23. 1 point
    Mirel_a

    Intrunirea anuala 2019

    Daaaaaa Sedinta anuala in Burj-Khalifa, de preferat ultimul etaj (cred ca la vreo 800m) pentru o ... vedere de ansamblu a situatiei Clubului, iar baia de dupa in "miiiiicul acavariu" din Dubai-Mall, printre rechini ... sau la Atlantis- The Palm ...
  24. 1 point
    ivan_pedala

    Intrunirea anuala 2019

    Sunt in Dubai, sa mut tot aici?!🤣
  25. 1 point
    ytu60

    Intrunirea anuala 2019

    nu te pripii Dane, timp este suficient, nerabdarea intalnirii cu prietenii este mare
  26. 1 point
    Aripa fata, dupa cum spuneam anterior la aceasta a fost mai mult de lucru decat la cea de spate... per total o aripa in stare foarte buna fara gauri, rugina sau indoituri grave. Totusi prezenta multe "cucuie" in anumite zone pe care nu reusesc sa-mi dau seama cum s-au format pt ca aripa nu a fost lovita, si chiar mototcicleta per total se vede ca nu a suferit nici un accident. Acesta este sortul din fata, am dat cu un tampon cu smirghel pe el pt a vedea deformarile, stratul de pasivizare al Feruginolului actioneaza ca un fond si se vede foarte usor astfel unde este o deformare: Dupa o prima runda de ciocaniri am mai dat o data cu tamponul: Si rezultatul, desi niste reflexii dau impresia ca inca exista deformari in realitate aripa a iesit la forma dorita, vreau sa evit sa bag chit pe ea, sau macar sa dau foarte putin chit daca va fi nevoie: Aici avem o suprafata mai mare pe care nu prea reuseam sa o scot din ciocan, totodata era si o difereanta de nivel aripa fiind infundata sub arcul de cerc descris de aripa, aici am incarcat cam cu 2mm de cositor pe o suprafata maricica: Dupa care am constatat ca trebuie sa extind suprafata de incarcare si am facut o baie de cositor: Si am incarcat: Finisarea, la inceput se foloseste un raspel care ajuta la eliminarea rapida a surplusului grosier: Dupa care se ia la tampon cu smirghel sau masina de slefuit dar totul cu mare atentie si fara graba. Si acesta este rezultatul, chiar daca au mai ramas niste gropite mici acelea se acopera lejer cu chit rapid (chit de finisare, nu de umplere) Cam aceasta era diferenta de nivel ca sa va faceti o idee: Acesta este sortul de jos al aripii fata, deformarile erau minore dar ma deranjau craterele formate de la oxidare, fiind partea de jos a aripii aceasta a fost mai predispusa la oxidare din cauza contactului mai des cu apa si mizeria de pe strazi: Dupa curatare am aplicat baia de cositor: Am incarcat: Slefuirea grosiera cu raspelul, cu raspelul trebuie sa aveti grija, daca e un raspel bun ia si din tabla daca atingeti piesa: Si finisarea cu tampon: Am mai avut catva zone mai mici care au suferit acelasi tratament: Tehnica de lipire a tevilor de cupru nu prea merge la reparatii chiar daca se aseamana. Pe scurt, trebuie curatata suprafata de orice impuritate, daca ai cratere trebuie sa sablezi sau sa insisti cu o perie de sarma, ac... orice ca sa poti curata. Dai cu solutie de decapare (flux), eu folosesc pasta Rothenberger dar mai exista si altele (apa tare). Dupa asta pe suprafata pe care o lucrezi trebuie sa faci o baie de cositor, adica sa intinzi un strat foarte subtire de cositor pe suprafata pe care vrei sa lucrezi (lipire, incarcare, samd). In aceasta faza o temperatura a ciocanului de lipit mai ridicata este imperativa, altfel nu se produce baia. Daca lipesti doua piese intre ele trebuie sa faci baie de cositor pe ambele piese. Dupa ce s-a facut baia de cositor pe suprafata de lucru urmeaza incarcarea sau lipirea piesei (depinde ce lucrezi). Si la incarcat sau lipit ai nevoie de temperatura dar daca e prea mare temperatura nu te lasa sa incarci pt ca "fuge" cositorul. Ai doua posibilitati, ori folosesti un letcon electric care nu este foarte puternic si atunci ai un control mai bun asupra temperaturii sau daca folosesti letcon incalzit cu flacara astepti un pic sa piarda din temperatura (nu dureaza mult) si vei vedea cum pt o perioada ai un control bun asupra incarcarii. Nu incalzi suprafetele/piesele cu flacara, atunci oxideaza imediat si nu mai prinde. Poate o sa fac un film si-l incarc pe youtube, nu esti singurul care m-a intrebat cum fac lucrarile cu cositor. Nu sunt un expert dar imi dau seama ca tinichigii vechi care erau foarte buni in reparatii cu cositor au cam disparut si e clar ca asta e o tehnica care se pierde. Si acestea sunt aripile motocicletei, urmeaza nituirea suportilor dupa carevoi aplica filler: Aripa spate:
  27. 1 point
    kato_arad

    Intrunirea anuala 2019

    Io zic sa o facem virtuala :)!
  28. 1 point
    Am inceput sa pregatesc aripile pentru vopsitorie, ele sunt intr-o stare destul de buna dar au cateva probleme, niste mici indoituri concentrate in niste suprafete compacte, unele dintre ele am putut sa le elimin prin ciocanire usoare si atenta iar la aripa fata a trebuit sa lucrez si cu cositor ca sa le elimin. Mai jos aripa spate. Zona cu probleme: Prima faza de indreptare: Si dupa a doua faza am verificat cu un tampon cu smirghel planeitatea: O alta zona cu probleme: Verificarea cu tampon dupa indreptare: Pe sortul dinspre fata al aripii spate am gasit un numar pansonat, nu stiu ce reprezinta dar sper sa aflam: Semi aripa de spate, este in stare perfecta, nu are nici o indoitura. Totusi suportul numarului de inmatriculare a atins pe ea intr-un loc si a favorizat depunerea de praf care la randul lui a mentinut umezeala fapt ce a dus la corodarea locala a aripii formand niste gropite. Am aplicat cositor si l-am slefuit la fata: Zona corodata: Cositorul aplicat: Dupa slefuire a rezultat o suprafata fara probleme care nu va necesita chituire: Maine voi prezenta si aripa fata la care a fost mai mult de munca dar la care am aplicat aceleasi tehnici.
  29. 1 point
    Montarea se face fier pe fier, aplic o vaselina siliconica intre elemente. Piesele nu vor coroda, aceasta motocicleta va cunoaste exteriorul numai la expozitii moto si plimbari scurte de duminica, imposibil sa rugineasca in astfel de conditii. Mai am sa pun cilindrul cu pistoanele si sa definitivez cateva chestii mici legate de adaptarea generatorului, nu o sa-mi ia mult timp. Anvelope noi 3.25x19, camere si banda de spite:
  30. 1 point
    Nu prea stim mai nimic despre istoria ei, a fost cumparata de la un cetatean care a pastrat-o in conditii destul de bune. Dupa ce vom termina motocicleta proprietarul va face niste investigatii, va incerca sa obtina niste informatii chiar si de la fabrica. Dupa aceea voi scrie aici ce a aflat, daca va reusi...
  31. 1 point
    Merci! Mergem inainte...
  32. 1 point
    Atat pe net pe diverse grupuri, cat si oameni cu care m-am intalnit la SMAEB, au plecat de la salon cu impresia ca a fost un salon „trist” sau mai slab decat in alti ani. Si inclin sa le dau dreptate, desi in mod paradoxal, unii dintre importatorii locali au avut niste standuri foarte ample, expunand cam toata gama lor de motociclete. Ma refer la standurile de la Honda, Yamaha, BMW, Ducati si The Bike Hub care a expus un numar consistent de modele italienesti din grupul Piaggio. Si atunci de ce impresia asta? Pai in primul rand din cauza numarului de expozanti, care a fost mai redus si mai ales lipsa unor branduri indragite de motociclistii romani, cum sunt Kawasaki si Suzuki. Am intalnit mai multi motociclisti, unii incepatori care erau in cautare de un SV650,un VulcanS sau un Z650 si au plecat dezamagiti. De ce acest numar scazut de expozanti? Pentru ca este o cheltuiala destul de mare care nu isi arata imediat beneficiile. 3 zile de salon pentru un expozant serios, pot sa coste intre 5.000-10.000eur, poate chiar si mai mult. La 100 de motociclete vandute anual cu un profit mediu de 350eur, o ipoteza destul de optimista, participarea la salon taie inspre 20% din profitul anual. Pe langa costurile cu logistica, multi dintre cei care nu au venit, au motivat decizia pe seama pretului mare de inchiriere a spatiului expozitional. Apoi mai este si data de desfasurare a salonului. In aprilie, dealerii si importatorii sunt la turatie maxima cu livrarile pentru noul sezon. Intreruperea activitatii normale din cauza pregatirilor participarii la salon, pentru ca nu este usor sa muti atatea motociclete, mai ales daca esti o firma din afara Bucurestiului, atrage intarzieri in livrari si alte costuri. Nu mai zic ca anul asta in acelasi weekend a avut loc si prima etapa de MotoRC si etapa a doua a campionatului de viteza. O mai buna planificare si sincronizare a evenimentelor moto ne-ar prind bine. Apoi a fost trist din cauza numarului redus de standuri cu echipament, iar cei prezenti incearca sa-si acopere cheltuiala practicand niste preturi mai mari.Un lucru care nu mi-a placut, si se intampla in fiecare an, preturi mai mari la echipamente decat in mod normal sau produse foarte vechi, care nu se mai fabrica de 3-4 ani la preturi fara discount. Eu m-am tot uitat la blugi moto si am fost surprins sa gasesc o pereche Icon Hooligan, care nu se mai fabrica de 3 ani, la pretul de 470Ron, stiind ca atunci cand au fost lansati au costat maxim 100eur, iar in urma cu 2 ani ii gaseai si la unele magazine din Bucuresti pe la 300-350Ron. La fel mi-a fost usor sa compar preturile la niste manusi de motocross, Fox DirtPaw pe care mi le cumparasem cu doua saptamani inainte. Eu am dat 86Ron, pret redus fiind model de anul trecut,reduse de la 130Ron…la SMAEB le-am gasit la un stand la pretul de 140Ron. Mi se pare si mai jenant sa gasesti acelasi produs la doua standuri diferite, la unul pret „promotional” 789Ron, iar la altul 499Ron (redus de la 599Ron). E clar in situatia asta cine are de castigat:comerciantii seriosi, care vin la salon si au cel putin pretul corect. Am vazut de exemplu produse Dainese care aveau reducere 10-15% pe bune sau aveau acelasi pret ca pe site-ul oficial Dainese. Si atunci normal ca lumea pleaca dezamagita. Sunt oameni care nu au timp sa mearga prin magazine sau poate nici nu exista prea multe optiuni unde locuiesc, si atunci asteapta in fiecare an SMAEB-ul, vin de la 200-300Km, poate si mai bine si gasesc echipamente putine,modele vechi, marci dubioase si la supra pret. Expozantii de echipamente ar trebui sa se gandeasca in primul rand la asta si apoi la cum sa-si acopere cheltuiala, pentru ca o astfel de prezenta iti aduce mai mult deservicii. Poate ca unii, cum ziceam, veniti de la sute de kilometri o sa cumpere chiar si asa, se gandesc sa nu fi facut drumul degeaba, dar cu siguranta nu vor mai cumpara a doua oara sau nu vor recomanda pe viitor acel magazin. Un alt lucru care face salonul sa fie trist sunt afisele cu „nu atingeti/nu va urcati” si asta arata tot cat de mica este piata din Romania. Inteleg in cazul motocicletelor custom, deosebite sau unicat, dar cand vorbim de motociclete de serie nu ar trebui sa existe astfel de restrictii. Asta este avantajul principal pentru vizitatori, daca vor sa-si cumpere o motocicleta dintr-o anumita gama, sa poata cel putin sa vada cum se sta pe motocicleta aceea si asta sa fie un punct de plecare pentru o viitoare achizitie. Din nou, datorita numarului redus de motociclete noi vandute, este foarte greu pentru dealerii locali sa poata sa aiba o flota dedicata pentru test-ride si pentru astfel de expozitii, uneori fiind expuse chiar motociclete ale clientilor, vandute sau ce urmeaza sa fie livrate si de aceea protectia excesiva. Pe de o parte este de inteles, existand riscuri, dar in acelasi timp trebuie sa fie constienti ca le aduce un mare deserviciu, de cele mai multe ori feedbackul pentru standul lor rezumandu-se la „ce sa vad la arogantii aia,nu te lasa nici sa te urci pe motociclete” sau „asa le vad si pe strada”. Si lucrul asta se vede si in atmosfera de la stand. La Yamaha, BMW, Honda si Indian era forfota, in vreme ce la altele era mai ca la muzeu. Sigur motocicletele „incalecate” au facut cativa kilometri in fata si-n spate si se poate considera ca au trecut de controlul calitatii a doua oara dupa ce toata lumea a „verificat” manetele de frana si ambreiaj, dar d-asta vin oamenii la salon. Totusi au fost si parti bune. Mi-a placut prezenta copiilor impreuna cu parintii, in numar mai mare decat in alti ani.Stiu ca pentru expozanti a fost un stres in plus 🙂 , insa cine stie, poate dintre acestia vor aparea viitorii motociclisti, mai buni, mai responsabili. Zic asta pentru ca acum exista multe alternative de a incepe aceasta pasiune intr-un mod organizat si sigur si aici ma refer de exemplu la scoala de motocross RAMS MX School a lui Adrian Raduta, care a fost prezenta la SMAEB in cadrul standului Yamaha. Al doilea lucru care mi-a placut a fost sa vad ca exista un trend ascendent pentru fenomenul custom, desi la salon am remarcat doar doua standuri: Daytona Twins si Ace Custom, la ambele, modelele expuse erau impresionante. Din ce ne-au zis baietii de la Ace Custom, s-au dezvoltat foarte tare in ultimul an, in showroom-ul lor si atelier, aflate la doi pasi, tot in complexul Romexpo, avand peste 200 de motociclete. Al treilea lucru care mi-a placut, nu tine cont de cat de mare a fost salonul, cate motociclete sau cate standuri si este faptul ca m-am intalnit cu niste prieteni pur intamplator, unii chiar din provincie veniti special, fara sa ne vorbim. Indiferent cat de trist ar fi SMAEB-ul, intalnirea unor prieteni vechi te inveseleste si asta este o caracteristica neschimbata a acestui salon. Una peste alta SMAEB-ul este o radiografiei a situatia pietei moto din Romania si toti suntem „vinovati” sau responsabili pentru asta si putem sa facem mai mult. Multi s-au vaitat de pretul biletului de 30Ron sau am auzit intrebari „si motociclistii platesc?”. Da, si motociclistii platesc, ca asa e normal peste tot. E drept ca la EICMA pretul pentru o zi este aproximativ 100Ron, la noi e de trei ori mai mic, dar ce vezi nu cred ca este doar de 3 ori mai putin 🙂 , cel putin la nivel de suprafata expozitionala si asta este un aspect pe care trebuie sa-l aiba in vedere organizatorii. Totusi daca ne uitam in jur, vedem ca SMAEB-ul a ramas cam singurul eveniment de acest gen in europa de est, saloanele de la Budapesta si Belgrad nu se mai tin, pe bulgari i-am vazut mereu venind in vizita la noi…asa ca trebuie apreciate eforturile celor prezenti de a mentine acest eveniment. Continue Reading Articol preluat de pe motoroute.ro
  33. 1 point
    Cateva elemente ale cadrului din partea inferioara, aceste placi fac legatura intyre partea frontala a cadrului si sunt totodata suport de motor si alte accesorii (coturi esapament, scarite, suport baterie). Dupa ce le-am curatat le-am tratat cu Feruginol si le-am vopsit: Pe aceste placi am gasit cea mai mare suprafata de vopsea originala, asta deoarece motocicleta a fost vopsita candva aproape integral iar aceste nefiind demontate nu le-au putut curata de vopseaua veche. Aceasta nuanta de vopsea am gasit-o intr-o masura mai mica sau mai mare pe toate piesele. Practic aceasta motocicleta a mai fost vopsita o singura data in afara de vopsirea originala din fabrica iar acest lucru s-a produs in mod cert dupa incheierea razboiului pt ca elemetele care atestau ca acest vehicul a apartinut armatei germane au fost acoperite cu vopsea pt a nu crea probleme de ordin ideologic care se puteau lasa cu arestari, deportari in Baragan, samd.
  34. 1 point
    k-10

    La Multi Ani!

    Dane, Vali, daca nu se vor alinia oarece planete ne-om vedea la Calimanesti. Hai cu intalnirea!
  35. 1 point
    Dan @ Popescu

    Dumnezeu sa-l odihneasca .

    merci, era din setari
  36. 1 point
    k-10

    La Multi Ani!

    Multumesc mult stimati prieteni si colegi. Sa ne revedem cu bine!
  37. 1 point
    Dan @ Popescu

    Dumnezeu sa-l odihneasca .

    L-am cunoscut pe Sorin prin 2008. Exista un grup de motociclisti care se intalnea la terasa Bordo pe langa Agronomie.Era si Dan Rosca in grup. Am avut cateva iesiri impreuna pana la miscarea Amovero.Apoi am continuat pe linia Clubului. Imi amintesc doar lucruri frumoase despre el,chiar si cand ne-am contrat pe schimbarea pachului a facut-o cu eleganta,cu respect.Imi amintesc cum spunea ca cel din sigla seamana cu el. De acum cand voi vedea sigla imi voi aminti de el. Avea probleme de sanatate,mai facuse AVC minor in trecut .Probabil asta l-a impiedicat in ultimul timp sa mai foloseasca motocicleta.Se pare ca stresul omoara generatia noastra.Dan Iliesu de la Cluj,Fane si acum Sorin . In urma cu doua saptamani a plecat un alt motociclist tanar ,Sebi Prosch ,cel datorita caruia am intrat in grupul de la Bordo si datorita caruia l-am cunoscut pe Sorin. A facut infarct,era cu calul in padure.L-au gasit cazut langa cal. Acum cei doi sunt impreuna,poate e si Fane cu ei. Disparitile astea premature te fac sa-ti revizuiesti asteptarile de la viata,te fac sa constientizezi cat de neputincios esti in fata mortii. De aceea trebuie sa ne facem fiecare viata cat mai usoara si cum am putea altfel decat prin a inceta sa ne mai certam ,macar intre noi cei care ne consideram prieteni ca restul au ei grija sa ne faca viata grea. Odihneste-te in pace Sorine,vei ramane vesnic in inimile noastre! Dan & Cici
  38. 1 point
    ytu60

    Dumnezeu sa-l odihneasca .

    Total de acord, merita cu prisosinta. Motociclistul si prietenul nostru Sorin, este printe puținii membrii Motoveterani de la începuturi si a participat la toate intrunirile Ne va lipsi tuturor. Odihna veșnica prietene
  39. 1 point
    Toni

    Dumnezeu sa-l odihneasca .

    Condoleante familiei. Odihneasca-se in pace. Ar trebui sa facem o coroana de flori cu sigla motoveteranilor.
  40. 1 point
    Sabotii de frana sunt ca noi, sunt din aluminiu si erau fabricati de Nural, o firma care exista si astazi si care fabrica pistoane.pentru motoare auto, chiar la masina mea am montat acum doi ani un piston Nural. Nu stiu daca ferodoul de pe saboti era montat tot de Nural... Sabotii montati: Am facut si o proba de franare, fiind elemente in stare foarte buna franarea este foarte ferma. Pt mine e clar ca aceasta mobra avea foarte putini km inainte sa fie trasa pe dreapta pt ca elementele care se uzeaza in mod specific odata cu numarul de km nu sunt uzate. De exemplu cama de actionare a sabotilor lucreaza direct pe aluminiul carcasei din imaginea de mai jos, nu are o bucsa din fonta sau din bronz pe care sa lucreze si sa apara mai greu uzuri. In acest caz cota pe care lucreaza cama de franare este in stare perfecta: Cap[acul transmisiei pe lant: Suruburile originale zincate: Asa arata ansamblul spate: Asa intra roata pe tambur: Intinzatoarele lantului zincate, originale si acestea:
  41. 1 point
    Spuneam ca revin cu niste poze mai bune pentru piesele vopsite: Codul de culoare este RAL7043 si este culoarea originala din fabrica. Am fost la un pas sa alegem alta culoare (stahlblau) dar dupa analizarea unor piese pe care am reusit sa mai gasim vopsea originala am ajuns la concluzia ca aceasta este culoarea originala a motocicletei.
×