Mergi la conţinut

Clasament Lideri


Continut Popular

Showing most liked content since 28.01.2020 in all areas

  1. 2 points
    ivan_pedala

    Intalnirea anuala 2020

    Salut si noroc bun! Sunt de acord cu orice intrunire pe cale sa ne adune undeva, nu am pretentii, dar nici propuneri. Am iesit din grupul de WhatsApp fiindca ma deranja noaptea clipocitul mesajelor (nu, nu voi da telefonul pe silentios pentru asta, am totusi nevoie sa primesc vesti importante de la membrii familiei, sa le vad la timp), si nu vad rostul crearii unui astfel de grup, cand avem aici destul spatiu de joaca (ca sa nu mai spun nimic despre "invitatii" din acel grup)! Mi-as dori nespus sa pot ajunge cu voi in Thassos, dar inca astept vesti de la fiu, fiindca va trebui sa-l vizitez iarasi in Dubai, el nu poate ajunge in tara...si parca n-as vrea sa ratez! Oricum, o sa am in vedere sa anunt imediat ce voi afla date concrete daca pot sau nu sa vin. Cat priveste un loc de intrunire 2020 in afara celei din Grecia, nu prea am timp sa ma ocup si nici impulsul (cheful) necesar, asa ca las conducerea clubului sa-si faca datoria, fiindca sunt destui care s-au inhamat si pot s-o faca poate mult mai bine decat mine. Asadar, astept aici sa vad miscare...sa aflam unde si cand, la ce preturi si cine mai vine la intrunirea din 2020. Promit sa nu bag bete in roti, iar daca pot, voi ajuta!
  2. 1 point
    Valeriu Alexa

    Intalnirea anuala 2020

    Salut prieteni si colegi.Pentru ca ne apropiem de luna martie consider ca este momentul sa demaram propunerile si discutiile privind intrunirea anuala.Va reamintiti ca la intrunirea din toamna s-a hotarat data de 29-31 mai.Pentru locatie urma sa se faca propuneri si sa se voteze una din ele.Ieri am fost la Targul de turism in speranta ca voi gasi o locatie potrivita.Din pacate o locatie de langa CURTEA DE ARGES nu este disponibila pe 30.Am intrebat si la Olanesti ,unde am mai fost,tot indisponibila in acea perioada.Astept telefoane de la cateva agentii dar va rog si pe voi sa veniti cu propuneri.Timpul este scurt pentru propuneri, vot,rezervare ,avans.Deci, trebuie sa ne grabim daca dorim sa ne revedem si in acest an.
  3. 1 point
    Mirel_a

    Intalnirea anuala 2020

    Mirela Cojocariu o camera 2 nopti
  4. 1 point
    Valeriu Alexa

    Intalnirea anuala 2020

    Din discutiile telefonice avute cu unii membri si din postarile unor colegi, constat ca este agreata locatia Hotel Parang din Olanesti.Voi deschide lista cu viitorii participanti. 1.Silviu Dumitrescu 2.Marius Petrescu 3.Emil Mihalache 4.Dan Fotescu 5.Simion Asandei 6.Alexa Valeriu 7.Adrian Radu 8.Adrian Papacica 9.Dan Anghel 10.Duta Petrache 11.Vergil Plesea 12Marian Popescu 13.Daniela Petrec 14.Silvia Iordache 15Constantin Branzan 16.Nicolae C-tin 17.Marin Mircea 18 Dan Olaru 19.Vlad Dumitrescu 20.Viorel Ochea 21.Carmen Lefterache
  5. 1 point
    Valeriu Alexa

    Intalnirea anuala 2020

    Da ,Emil a vorbit la Ticleni si va merge sâmbătă acolo. Am primit oferta de la hotel Parang Olanesti.70lei/pers/zi,mic dejun inclus,dejun 30,cina 25.Dacă ne hotăram și știm un nr aproximativ de persoane ne face factura de avans 30% din valoare.Nu au piscină au discoteca,au sala de conferinta.
  6. 1 point
    Valeriu Alexa

    Intalnirea anuala 2020

    Si eu prefer să purtăm discuțiile aici.Din pacate multi nu sunt logati,multi citesc dar nu reactioneaza.Voi posta tot ce este potrivit pentru locație.Deocamdata aștept oferta concretă de la Olanesti hotel Parang,2 stele,preturi acceptabile.A em discutii si la Sara Ticleni.
  7. 1 point
    Uitasem de aceste doua clipuri, primul este un test de acceleratie pe care mi l-a cerut proprietarul din curiozitate: Si stopul pe frana, desi motocicleta nu este dotata sin fabrica cu stop pe frana am luat decizia de a face si asa ceva deoarece ocazional motocicleta va iesi la plimbare: Imagini cu motocicleta:
  8. 1 point
    Motocicleta are in total patru serii pe ea: doua placute de identificare aplicate, o serie de sasiu batuta pe cadru si seria de motor stantata pe carter. Seria de motor este aceeasi cu seria de pe cadru (matching numbers). Seriile de pe cadru si de pe motor nu le pot prezenta din motive de confidentialitate si protectie, inceputul seriei 261 marcheaza anul de fabricatie 1939. Mai jos garnitura de cauciuc a carburatorului pentru protectie impotriva apei. Cablurile de acceleratie si de soc trec printr-un furtun de cauciuc, original treceau printr-un copex de metal care semana perfect cu furtunul de dus si se potrivea ca nuca in perete la imaginea generala a motocicletei. Astfel ca proprietarul nu a dorit sa trecem cablurile printr-un copex metalic desi se gaseste foarte usor la orice magazin de materiale de bricolaj. A se vedea cum cuplajul vitezometrului la cablu iese la 45 de grade in dreapta pt a optimiza traseul cablului, foarte putine motociclete au avut asa ceva: Cablul de kilometraj montat, acesta vine la roata din fata si urca pe langa furca pana sus la far: Intre timp am rezolvat si problema debitului al pompei de ulei. Am mai desfacut o data pompa si practic nu gaseam nimic in neregula, la un moment dat am observat ca pompa se misca in locasul ei si chiar daca nu era fixata cu piulita de strangere nu avea voie sa se miste. Corpul pompei are un con de fixare, capacul in care se fixeaza are la randul lui un con in care se aseaza pompa. Rolul acestor conuri este de etansare iar cand asezi pompa, chiar si cu mana, nu are voie sa se miste deloc pt ca suprafata de contact a conului blocheaza miscarea si asigura etanseitate. In acel moment am zis Evrika, din cauza faptului ca cele doua conuri nu erau identice ca unghi pompa etansa pe capac doar cat sa nu curga ulei in afara motorului dar nu etansa si intre gaurile de alimentare cu ulei din rezervorul de ulei. Astfel uleiul 2T curgea prin pompa dar si pe langa pompa unde era preluat de vacuumul creat de motor: practic o data exista un debit asigurat de pompa si inca un debit asigurat de lipsa de etansare pe langa gaurile de alimentare. Am asigurat etansarea cu doua straturi fine de silicon asezate la 180 de grade intre gaurile de alimentare si astfel la teste a rezultat un consum de cca 30ml la litru. Astfel am depasit problema debitului exagerat de ulei si am ajuns in principiu la un debit de 30ml la un litru de benzina dar testele vor continua dupa inmatricularea motocicletei pt a putea testa debitul in conditii de trafic real, nu pe loc. Pana atunci vom continua sa adaugam ulei direct in benzina ca o masura de siguranta pt ca motorul este in rodaj si poate ceda foarte repede daca nu are cantitatea suficienta de ulei. Si un test de incarcare, cifrele oscileaza din cauza vibratiilor. Cand o sa am pe cineva langa mine o sa fac un alt test in care sa nu mai oscileze cifrele si sa pot aprinde si luminile:
  9. 1 point
    Pe seara: Pe zi, soare cu dinti: Motocicleta e gata, mai am cateva detalii de prezentat si sa continui testele mai ales ca la ultimul test pare ca am rezolvat problema cu pompa de ulei.
  10. 1 point

    Versiune

    16 descărcări

    File imported by an administrator
×