Mergi la conţinut

Clasament Lideri


Continut Popular

Showing most liked content since 20.04.2020 in all areas

  1. 2 points
    Dan @ Popescu

    Intalnirea anuala 2020

    Nu imi cer scuze pt ca in lista actuala pozitia mea a fost modificata. Am o lista mai veche si eram in ordine alfabetica trecut la simpatizanti. Nu stiu cine m-a scos din rand si m-a bagat ulterior in pozitia de acum si care a fost scopul dar daca cineva a facut asta intentionat sa-i fie rusine. Macar daca stapanea Excelul si o facea fara urme.... In plus ,fata de lista mai veche au disparut persoane din randul simpatizantilor. Nu e OK pentru ca in Codul Motoveteranilor nu exista sanctiuni de neparticipare ale simpatizantilor la activitati. Legat de participare la Adunarea membrilor de anul asta nu cred ca aveam drept de vot asa ca veneam degeaba. Poate totusi nu degeaba ca daca vedeam cum sunt luati motoveterani la rost de aceasta "tanti nimeni" cred ca o luam de manuta si o scoteam afara din sala ca sa-si vada lungul nasului. Se pare ca trebuie sa revin in randul membrilor. Am pus mult suflet in clubul asta si credeam ca daca ma retrag nu o sa mai ma enerveze diverse aspecte. Vad in continuare ca ma trage ata spre Club, ca nu mi-e indiferent ce se intampla, ca nu pot sa stau de-o parte fara sa ma implic. Clubul asta e si copilul meu pentru ca am pus umarul impreuna cu Toni si Bogdan Harea la forma actuala (versiunea neactualizata) a Codului. Asadar daca sunt persoane care ma vor inapoi ,la urmatoarea sedinta ii rog sa ma propuna si sa ma valideze prin vot.
  2. 1 point
    Valeriu Alexa

    INTRUNIREA ANUALA 2021

    Salut prieteni!Sper ca sunteti toti sanatosi si dornici de a ne revedea si in acest an.Propun sa ne intalnim tot in ultimul wek-end din mai ,28-30 mai.Pentru locatie astept propunerile voastre.
  3. 1 point
    dragos1972

    INTRUNIREA ANUALA 2021

    Buna seara. Anul acesta prezent si eu.
  4. 1 point
    Mirel_a

    INTRUNIREA ANUALA 2021

    Inca o camera matrimoniala Hotel Traian. Mersi.
  5. 1 point
    Dan @ Popescu

    INTRUNIREA ANUALA 2021

    In cazul asta eu ma bag la Iasmina si Pescarul- camera cu pat matrimonial.
  6. 1 point
    NeluBrateanu

    INTRUNIREA ANUALA 2021

    Cu drag
  7. 1 point
    cos75mari

    Moto La Comanda Fara Avans!

    Buna ziua , ne puteti contacta pe w-app la nr 0039 327 58 18 788 Va multumesc, va stam la dispozitie! Marilena Biris
  8. 1 point
    topgun

    La Multi Ani!

    La multi ani!
  9. 1 point
    Silvia Iordache

    La Multi Ani!

    La multi ani BUJIE !!!
  10. 1 point
    ivan_pedala

    La Multi Ani!

    "La multi ani!"...azi lui @Adi Bujie, cu sanatate si mult noroc!
  11. 1 point
    ivan_pedala

    La Multi Ani!

    "LA MULTI ANI!" si sa avem un an mai bun, mai frumos, mai prosper, cu revederi fara interdictii, cu plimbari pe doua sau mai multe roti care sa ne adune ca pe vremuri...
  12. 1 point
    gaxel

    Bine v-am găsit! Recomandări A1

    nu am condus in viata mea un 125. Deci nu stiu ce sa iti spun. La fel cum nu am condus nici scuter. Cele mai mici motociclete pe care am mers au fost un virago 250 (bai ce calma si linistita) si un honda cb 250. Ambele mai batrane decat tine :)) ca era prin anii 2000. MINT, am condus totusi un minsk de 125 dar sunt sigur ca nu la asta te gandesti tu :)) DECI nu am experienta pe nici un motor mic. Singurele motociclete personale sunt cele de la profil.
  13. 1 point
    gaxel

    Bine v-am găsit! Recomandări A1

    vezi tu, asta cu motocicletele si echipamenul e EXACT ca la rockriderul tau. echipamentul : cat dai atata face Echipament de protectie "nu stie carte" si nu stie daca ai cazut de pe o motocicleta ieftina sau una scumpa etc; Deci alege echipament cat mai bun. Si costa. Protectia o sa o ai si la echipamente mai ieftine DAR extra comoditate, performantza etc incepe sa coste. Un exemplu personal : cizme cu protectii moto decente iei si la 50e. Cizme cu protectii moto calduroase iarna, racoroase vara, impermeabile si comode la drum lung, iei cu 350e. casa : la reduceri vei gasi o casca de 70e care iti ofera protectie. Daca vrei o casca similara, dar la care sa nu se abureasca vizorul, sa fie mai bine izolata fonic, eventual sa fie pregatita pentru un sistem audio , atunci pregateste 500e. motocicleta : paralela cu bicicleta ta de la profil : vrei bicicleta, iei un rockrider si iti faci treaba. Cu timpul insa vei cauta mai mult. Cu timpul si cu banii pe care ii ai. Vei dori o suspensie mai ok, niste schimbari de viteza mai ok , o greutate mai mica si nu in ultimul rand poate te vei uita la marca. Si pretul a explodat. sfatul meu : lasa internetu ca nu acolo e viatza reala. vezi cati bani iti vor da parintii . Eu am ales sa astept si sa imi iau motocicleta mai tarziu din banii mei si bine am facut. Daca patesc ceva , nu vreau sa se simta paritnii vinovati ca ei mi au cumparat jucaria. Daca m as putea intoarce in timp, cu mintea de acum, as investi mai mult in bicicleta si in ture lungi cu bicicleta decat in motocicleta. Dar asta e o opinie STRICT personala.
  14. 1 point
    gaxel

    Motor BMW R60/5

    1 m am bucurat ca ai postat si ma bucur ca ne tii la curent 2 m am uitat ca la o operatie pe cord deschis , e frumos ceea ce faci. 3 proiecte de genu asta te invata sa apreciezi munca si timpul necesar pentru a aduce un astfel de motor in stare foarte buna.
  15. 1 point
    Valeriu Alexa

    Intalnirea anuala 2020

    Eu nu cred că trebuie validată de cineva decizia unui motoveteran de a ocupa pozitia binemeritată de membru activ. Pe mine ma bucură decizia lui Dan Popescu(Enduristu) de a cere revenirea pe lista membrilor. Sper sa fie un exemplu pentru ceilalți membri care au făcut un pas în spate și care,la fel ca Dan ,au încă sentimente pentru acest club.Astept sa te vad la urmatoarea Adunare Generală.
  16. 1 point
    gaxel

    Ambreajul musca prea tare

    ambreiaj : cauta cablul, pune cablu nou si incearca sa il reglezi cum trebuie. Ce ii fac eu : pun cablu (motor si maneta, ai cablu vechi de model) si il intind 'la maxim' dar fara sa exagerez (din rotita de reglaj). Cu motoru nepornit trag de cateva ori de el (sa se aseze cablul in camasa) si restrang daca mai e nevoie. La motocicleta mea, cand incep sa trag de cablu ii mas mereu un 2-3mm de joc, dar nu mult. Ca idee, poti sa strangi cablu mai mult decat trebuie, si pornesti motorul . Cu ambreiajul tras motoreta nu va cupla (logic). Incepi sa dai drumu cablului pana incepe sa cupleze motoru unde iti place tie. Greu nu e Motorul moare si socul : verifica carburatia. Problema e ca daca nu te pricepi e greu , mai ales daca te joci cu amestecul de aer. Daca totusi vrei sa incerci, sfatul meu e sa dai carburatorul jos si sa il desfaci cu grija FARA a te juca la suruburile de rglaj. Il cureti frumos si il sufli cu aer comprimat (sau cu pompa) si remontezi. Poze sa stii ce faci si cum era. Daca te joci la suruburi de reglaje noteaza cu grija cate ture ai desfacut sa stii sa il montezi la loc. Reglatu amestecului e FOARTE delicat daca nu stii ce faci neutrul : vezi intai ambreiajul. Daca cu ambreiajul nu se rezilva, vezi sa fie ambreiajul ok, , incet incet Ai grija sa nu bagi in ea mai multi bani decat face
  17. 1 point
    gaxel

    Intrebare intrebatoare :)

    eu te cred ca e caldura si te cred ca insuportabil echipamentul , dar crede ma : merita uite cazul meu : 3 accidente , toate cu ranire la acelasi picior. nici o alta rana "motociclista". Mult mai multe suferinte de la ski snowboard si mtb. Primul accident : curba. viteza mea ? mare. Scarita scotea scantei pe asfalt , eram la inclinarea maxima si viteza maxima pentru curba aia. Pentru ca sunt erou si sunt un zeu al motocicletei. curba fara vizibiliteate, ca eu cunosc drumul si sunt smecher. masina pe contrasens care taie putin curba. La viteza pe care o aveam (maxima pentru curba aia) am doua variante : inclin mobra si mai mult, cad, derapez sub masina sau reduc viteza, ies de pe traiectorie larg si intru tot in masina, in fine, ideea e ca am pastrat traiectoria, m am atins de masina si am indoit TOATA masina de la usa soferului cu genunchiul (protectiile au ajutat) si i am smuls bara spate. Coltul barii spate s a infipt intre protectia de la pantalon si gheata (ca am zis sa nu pun cizme). taiatura de un 15cm lungime, pana la os. Motocicleta OK (nici nu s a atins de masina) genunchi ok intre genunchi si glezna : taiatura mare, urgente, salvare hemoragie, cusatura tot ce trebuie. Urmari : de la taietura in jos am pierdut sensibilitate la nivelul pielii. Asta inseamna ca daca ma pisca un tantar sau ma manance piciorul (de la nervii sectionati uneori am impresia ca ma mananca) , peste noapte, ma scarpin. Si cum e noapte si nu vad ma opresc cand simt ca ma scarpin. Cum nu mai am sensibilitate la nivelul pielii ma scarpin pana literalmente da sangele. Fix pe taietura, unde nervii spre interior sunt taiati, din cand in cand ma ustura terminatiile nervoase. si nu am ce sa fac. Concluzie : nu mai bine mergem eu fara viteza si cu cizme? e o rana STUPIDA care putea fi evitata. si care o sa ma doara toata viatza. revenim la chestii mai simpatice: ma intorc de la birou. Drum drept; semafor. Ploua in draci dar pana acasa desi ma uda e ok. fara pantaloni moto, fara geaca. in timp ce oprea ma semafor , intr o balta (10km la ora , aproape pe loc) roata fatza incepe sa se scufunde si sa se scufunde si nu se mai oprea. am cazut, aproape pe loc, dar nu am avut timp sa scot piciorul de sub motocicleta. Cand ai un fier de 250kg peste glezna, brusc iti dai seama ca e greu si ca era mai bine sa iei cizme. Asta era in 2007 sau 2008. In 2019 ( ca eu nu invat din greseli) , sunt obligat sa ies cu mobra iarna (masina in service). Ies de la birou (am 1km pana acasa) si in topcase am cizmele moto si pantalonii cu protectii. Dar imi zic ca 2 minute, cu tot frigu nu mor (purtasem echipamentu toata ziua ca mersesem mult). scot mobra de sub acoperitoare (parcare pt mobre) ma sui pe ea, 1a, 2a, dau sa ies din parcare si nu am timp sa stiu nici ce se intampla nici cum ca roata fatza a fugit pe unicu petec de polei din toata parcarea. Cad, din nou imi agatz picioru sub motoreta. Am ghete "civile". Ma frec in cadere de asfalt cu mobra peste mine. Se topesc/ard blugii si ghetele. pe genunchi, coapsa si glezna am un amestec de piele arsa cu zgarieturi de la asfalt si panaloni/gheata topita infipta in rana. Si niste pietricele. O fericire sa cureti rana. urmari : 2 saptamani am mers in carja (glezna luxata). Dar pe glezna am o rana de toata frumusetea care dupa 6 luni e inca neagra si urata (dar inchisa) . s a pilit si putin din os nu doar pielea. mi a stricat si vacanta de iarna. Concluziile le tragi tu. Problema e ca ranile astea nu se vor mai vindeca complet niciodata. raman semnele (care estetic nu ma deranjaza) dar sunt mini sechele care fac totu putin mai dificil. te vei simti erou, toti ne am simtit, te vei simti smecher ,toti ne am simtit , incearca sa ai creier. PS : fara accident : imi amintesc ca am luat pe moto pe o "prietena"; eu avem in jur de 19 ani. Simteam pe spate (ioc echipament) sanii aleia presati de mine si undeva jos , unde ma imbratisa cu picioarele simteam o caldura nefireasca pe care in general nu o simt cand merg isngur pe moto . daca in general unde iese tricou din blugi ma tragea curentu , acu simteam ceva cald si (imi imagineam eu) umed. 150km pe ora in oras ? fireste, doar aveam erectie. semafor , e lasa ca e timp. cand am inceput sa franez, roata fatza la limita blocajului , si eu am ajuns primu la semafor, dansand cu roata spate in derapaj printre siru de masini. Ea a crezut ca asa era planificata figura. Eu m am apropiat mai mult de dumnezeu si am zis multumesc ca nu al busit nici o masina , ca nu am facut accident si am jurat ca nu mai fac.
  18. 1 point
    ytu60

    La Multi Ani!

    La Multi Ani sărbătoriților de azi Sf. Constantin si Elena
  19. 1 point
    Mirel_a

    Intalnirea anuala 2020

    Nu crezi ca ar fi mult mai corect sa stabilim NOI data, NU cei de la hotel?
  20. 1 point
    ytu60

    La Multi Ani!

    La Multi Ani Vergil Plesea Sursa sigura si verificată
  21. 1 point
    ytu60

    Intalnirea anuala 2020

    Adevărat a inviat Paste fericit tuturor
  22. 1 point
    NeluBrateanu

    Intalnirea anuala 2020

    Hristos a înviat!
×