Mergi la conţinut

Clasament Lideri


Continut Popular

Showing most liked content since 30.03.2019 in Postări

  1. 4 points
    Salutari , măi domnilor ! Norocul meu ca nu prea am timp sa intru pe aici si să mă enervez ! Numai orgolii , măsurări de maciuci si IQ din patru - cinci cifre !? Eu cred ca aici , ne informam si stabilim eventual ce discutam la întâlnire ( nu la ședinta de partid ) . Pareri pro sau contra , vis-a-vis de orice si oricine , se exprima fata in fata si prin vot , cel puțin așa cred eu ca e onest . Mi-e dor sa va văd , pe toți ( mai mult sau mai putin nervoși ) sa bem ceva si sa rezolvam amiabil si democratic orice probleme !
  2. 3 points
    Toni

    Modificarea Codului Motoveteranilor

    Mai oameni buni, despre ce virusu' meu vorbim aici ?? Unificarea s-a votat, agreat, realizat si acceptat anul trecut.... Clubul trebuia sa modifice Codul conform celor votate - lucru care s-a facut ONGul trebuia sa preia Codul si sa il implementeze ca regulament (cu cateva modificari pentru compatibilitate) - lucru care nu s-a facut pana la aceasta data. Era datoria ONGului sa faca asta. Cu crearea ONGului eu nu am fost niciodata de acord si am si votat in sensul asta dar ma supun majoritatii si in consecinta, fiind izolat la domiciliu cu timp la dispozitie, m-am oferit (din nou ca prostul) sa fac eu o prima forma a textului regulamentului si sa ajut ONGul sa faca ceea ce a promis anul trecut astfel incat sa mergem mai departe si sa nu facem pasi inapoi. Deci vorbim sa facem ceva (unificarea) ce a fost deja facut anul trecut??? Raspuns: NU Vorbim doar despre ducerea la indeplinire a celor agreate si asumate de parti. Daca postam mesaje ca ne-am unit da' totusi parca mai bine stam separati, atunci inseamna ca am uitat tot ce s-a realizat anul trecut si ne-am intors de unde am plecat si evident ca cine posteaza mesajele astea "s-a sucit" la 180 de grade dar culmea... ce sa vezi.... ma acuza pe mine ca ma sucesc. Incep din ce in ce mai mult sa cred ca unii dintre noi nu stiu, nu pot, nu vor sa fie consecventi si nu facem altceva aici decat VORBIM DISCUTII. p.s. in armata era o vorba: nu stii - te invatam nu poti - te ajutam nu vrei - te f.tem
  3. 3 points
    NeluBrateanu

    Intalnirea anuala 2020

    Iară întrunirea bucureștenilor și oltenilor, alta locație nu a ți găsit de ex. în zona litoralului, banatului, Maramureșului tot acolo în apa clocita scuze dacă am supărate cineva.
  4. 3 points
    ivan_pedala

    Intrunirea anuala 2019

    M-am simtit vizat fiindca, pe langa optiunea mea concreta de a ma caza la complex indiferent de cost, am avansat si pentru cativa colegi de-ai mei, din zona, dorinta pentru a ocupa cateva camere...dar cand baietii au auzit pretul, au renuntat chiar sa mai participe la eveniment. Ori interesul nostru este ca sa ne intalnim cat mai multi, sa ne revedem si sa sarbatorim evenimentul impreuna. Si...n-as putea sa stau separat de ai mei, atata timp cat ma stiu cu ei de-o viata si am impartit bune si rele. Obrzaul lui Silviu stiu ca este acum patat, dar n-ar trebui sa puna nimic la suflet atata timp cat oile cu sorici sunt administratorii complexului care incearca fel de fel de tertipuri pentru a ne stoarce de bani si de a ne obliga (intr-un fel aparte, fara sula in coaste!) sa le devenim clienti indiferent de conditiile puse de ei si indiferent de costuri. Si, ca sa extrapolez nitel, eu am de platit pentru perioada 28.06 - 05.07.2019 suma de 393 E (aprox. 1890 lei), reprezentand cazare camera dubla in hotel de 3*, mic dejun bufet suedez si taxe, TVA si tot ce mai tine de locul respectiv - parcare, Wi-Fi, piscina, folosirea unei bucatarii utilate...etc) in Thassos, fara avans si garantii. Asta inseamna cam 240 lei pe zi...fara nimic impus! Si n-am ales cea mai ieftina oferta a momentului! Asadar...nu credeti ca poate ar trebui (asa cum am zis-o si eu, si Toni...si altii) sa schimam locul si zona? Intreb, nu dau cu paru'...pentru viitor, pentru prieteni...
  5. 3 points
    Toni

    La Multi Ani!

    Multumesc! Ma străduiasc să vă dau prilejul ăsta chiar dacă unora nu o sa le convină 😁
  6. 2 points
    Toni

    Modificarea Codului Motoveteranilor

    Salutari tuturor! Dupa cum stiti sau daca nu stiti, aflati acum, la sedinta anuala a Adunarii Membrilor Clubului Motoveteranilor de anul acesta, care s-a desfasurat la intrunirea de la Calimanesti, s-a propus modificarea Codului Motoveteranilor si anume articolul referitor la statutul membrilor. Propunerea a fost ca membrii sa fie clasificati in urmatoarele categorii: - peste 20 ani vechime permis A = MOTOVETERANI – cu drept de vot decizional - 10 – 20 ani vechime permis A = MEMBRI –cu drept de vot decizional - membri fondatori O.N.G. = MEMBRI – cu drept de vot decizional - sub 10 ani vechime permis A sau fara permis A - MEMBRI SIMPATIZANTI – fara drept de vot decizional. Codul Motoveteranilor prevede la art.17 alin.3 : "Hotărârile privind modificarea Codului Clubului Motoveteranilor sau dizolvarea Clubului Motoveteranilor, vor putea fi adoptate numai cu voturile a 2/3 din numărul membrilor Clubului Motoveteranilor." Numarul membrilor cu drept de vot in 2019 este de 48 din care: - 21 prezenti la sedinta 2019 din care 19 voturi pentru modificarea codului, 1 vot impotriva si o abtinere - 27 absenti la sedinta, din care au fost contactati pentru a-si exprima optiunea 18 iar 9 nu au putut fi contactati din cauza lipsei datelor de contact - din cei 18 contactati au votat: 17 pentru, 1 impotriva. Concluzie: din 48 membri cu drept de vot 36 au votat pentru, 2 impotriva, o abtinere si 9 nu au votat. Doua treimi din 48 inseamna 32 iar voturile pozitive au fost 36, deci Codul Motoveteranilor trebuie modificat conform vointei majoritatii membrilor cu drept de vot. Articolul 10 din Codul Motoveteranilor se modifica si va avea urmatoarea forma: (textul de culoare rosie este introdus suplimentar fata de textul original si este doar propunerea mea de modificare) (orice propunere de imbunatatire e bine venita) Cap.3 – Membri Art.10 Toţi membrii Clubului Motoveteranilor au drepturi egale şi nu au niciun fel de obligaţii faţă de Club sau faţă de ceilalţi membri, altele decât cele asumate prin acceptarea prezentului document din propria voinţă sau care ţin de un comportament civilizat, corect şi respectuos. Calitatea de membru al Clubului Motoveteranilor se dobândeşte prin validare în Adunarea Membrilor atunci când persoana respectivă îndeplineşte următoarele condiţii: a) este titularul unui permis de conducător auto categoria A de cel puţin 20 de ani = MOTOVETERAN cu drept de vot decizional, b ) este titularul unui permis de conducator auto categoria A de cel putin 10 ani = MEMBRU cu drept de vot decizional c) deţine în posesie o motocicletă cu care se deplasează pe drumurile publice; d) işi asumă în faţa propriei conştiinţe că a parcurs un număr de kilometri, la ghidonul motocicletei, suficient de mare astfel încat să fi dobândit o bogată experienţă în acest domeniu, demnă de a fi recunoscut de ceilalţi motociclişti ca un veteran al motociclismului din pasiune; e) participă cel puţin o dată pe an la una din acţiunile organizate de Clubul Motoveteranilor, cu excepţia situaţiilor întemeiate şi motivate la Adunarea Membrilor; f) are un comportament respectuos, civilizat, în spiritul legalităţii şi disponibilitate în a-i ajuta pe toţi motocicliştii aflaţi în nevoie cât şi de a participa la acţiunile organizate în cadrul Clubului Motoveteranilor; g) respectă, apară şi poartă cu mândrie însemnele, simbolurile şi culorile Clubului Motoveteranilor; h) dovedește în timp, un înalt grad de onorabilitate; i) acceptă să-i fie înscrise datele personale în lista membrilor Clubului Motoveteranilor, listă care constituie anexa 1 şi face parte integrantă din prezentul document. Membrii fondatori ai ASOCIATIEI Clubul Motoveteranilor care are personalitate juridica si este inregistrata in Registrul National ONG, au calitatea de Membri indiferent de vechimea permisului de conducere sau de Motoveterani, dupa caz si au drept de vot decizional. Aceasta calitate este conditionata de preluarea textului Codului Motoveteranilor de catre ASOCIATIA CLUBUL MOTOVETERANILOR sub forma oficiala de Regulament de Ordine Interioara. Persoanele care nu îndeplinesc condițiile pentru a fi validate ca membri ai Clubului Motoveteranilor, dar doresc sa participe la realizarea scopului Clubului Motoveteranilor și la acțiunile desfășurate de aceștia, vor avea statut de membri simpatizanți. Membrii simpatizanți vor fi validați în Adunarea Membrilor pe baza aprecierii comportamentului lor în relația cu Clubul Motoveteranilor. Membrii simpatizanți nu au drept de vot în adoptarea hotărârilor Clubului Motoveteranilor. Membrii cu o vechime mai mare de cinci ani în Clubul Motoveteranilor, care din motive de sănătate sau lipsa condiției fizice necesare mersului pe motocicletă, nu mai pot face acest lucru, dar vor rămâne cu inima și sufletul alături de Clubul Motoveteranilor, vor avea de drept calitatea de Membru Onorific. Membrii aflați în aceiași situație dar cu o vechime mai mică de cinci ani, vor avea de drept calitatea de Membru Simpatizant. Votul Membrilor Onorifici are caracter consultativ și nu va fi numărat în cadrul votărilor decizionale. Persoanele care de-a lungul timpului au obținut rezultate deosebite în domeniul motociclistic fie din punct de vedere sportiv, fie din punct de vedere tehnic sau de altă natură, recunoscute la nivel național și doresc să facă parte din Clubul Motoveteranilor dar nu îndeplinesc condițiile de la aliniatul 2, vor primi titlul de MEMBRI DE ONOARE. Acest titlu va fi acordat printr-o Hotărâre a Adunării Membrilor în urma propunerilor primite la Clubul Motoveteranilor și analizării acestora. Votul Membrilor de Onoare are caracter consultativ și nu va fi numărat în cadrul votărilor decizionale. Persoanele care doresc să devină membri ai Clubului Motoveteranilor dar se află într-o poziție de conflict de interese cu Clubul Motoveteranilor, nu vor putea fi validați în Adunarea Membrilor și nu vor putea dobândi statutul de membru al Clubului Motoveteranilor, decât după dispariția elementelor care le determină postura de conflict de interese. Membrii Clubului Motoveteranilor, care ulterior au aderat la alte organizații similare aflate în conflict de interese cu Clubul Motoveteranilor, devin incompatibili și vor fi suspendați pe o perioadă de un an din calitatea de Membru al Clubului Motoveteranilor. Dacă la sfarșitul perioadei de suspendare situația de incompatibilitate nu a încetat, membrii respectivi vor fi excluși din Clubul Motoveteranilor. Persoanele care și-au exprimat dorința de a deveni membri ai Clubului Motoveteranilor și indeplinesc condițiile prevăzute in prezentul document, vor fi validați de către Adunarea Membrilor numai dupa o perioadă de evaluare de cel puțin un an. Evidența membrilor este ținută în anexa nr. 1 și ea va putea fi modificată ori de câte ori situația o va impune. Calitatea de membru al Clubului Motoveteranilor nu este transmisibilă. Dupa o perioada de dezbatere a textului, de 30 zile, voi opera modificarile in documentul atasat in topicul dedicat.
  7. 2 points
    Dan @ Popescu

    Intalnirea anuala 2020

    Macar sa scapam pana la jumatatea lui Mai. In ritmul in care se intorc românasii acasa aducand cu ei material de lucru pt doctori ma tem ca scapam prin August.
  8. 2 points
    Eu nu vad care ar fi problema sa existe Clubul Motoveteranilor ca inainte de ONG iar ONG-ul sa fie pastrat doar ca sa poata proteja denumirea si sigla. S-ar putea adauga in Cod un paragraf care sa specifice ca ONG-ul s-a facut doar pt. protectia numelui si emblemei....si ca sa fim "legali" in fata cluburilor moto. Deocamdata in afara de membrii fondatori nu cred ca e inscris nimeni in Asociatie. In schimb in Clubul Motoveteranilor sunt inscrisi multi motoveterani si simpatizanti. Nu stiu cati motoveterani cu peste 20 de ani au mai ramas activi in Club iar daca sunt mai putin de 10 cred ca ar trebui sa discutati serios reducerea vechimii cu 5 ani macar. Ar fi aiurea sa fie un club cu 7 motoveterani si 40 de simpatizanti. Ideal ar fi sa faceti cumva sa-i intoarceti pe cei care au plecat. Va fi greu daca nu aproape imposibil pentru ca lumea nu a plecat din cauza unui singur motiv care odata inlaturat sa deschida iar portile Clubului. Unii oameni au plecat fie pentru ca le-a placut ideea initial iar apoi s-au sucit, altii poate nu s-au simtit suficient de bagati in seama, altii poate s-au certat intre ei si unii au renuntat dand nastere unor tabere care mai apoi s-au coagulat in alta formula, altii poate au obosit si nu ii mai atrage mersul pe motor iar altii poate au fost deranjati de ONG. Altii au plecat la Dumnezeu. Eu am plecat pentru ca nu vreau sa fiu inregimentat,vreau sa fiu liber in adevaratul sens al expresiei "spirit liber". Nu imi place sa port bulina pe spate pt. ca o vad ca pe o matricola din vremea lui Ceasca prin care puteai sa fi identificat de militie daca te gasea pe strada. Cert e ca cei plecati nu se vor mai intoarce, cei din cer sigur nu, sper . Poate doar cei suparati pe ONG daca cadeti la pace. De aceea primul paragraf din postarea mea poate fi viabil. Ceea ce e vizibil cu ochiul liber e ca doar pe cativa simpatizanti si poate doi motoveterani ii mai intereseaza soarta clubului asta. Se vede cati dezbatem aici o problema de Cod si ce statut au persoanele respective. Iar timpul trece, imbatranim, incepem sa avem alte prioritati decat apartenenta la un Club sau mersul pe motocicleta. Asa ca in anii care vin membrii se vor imputina. Daca ne dam in cap unii la altii , astia care am mai ramas , atunci se va alege praful de tot.
  9. 2 points
    ytu60

    Intalnirea anuala 2020

    Simi, cine intelege...intelege, cine nu... nu ne mai batem capul. Si ca explicatie pe toate intelesurile, revin cu precizari: 1. Cine este interesat de prietenii motociclisti, clubul din vechime sau noua forma de organizare (ONG), are dreptul la o parere personala sau la propuneri constructive. 2. Cine nu agreaza locatia aleasa, sa vina cu alta propunere concreta. indiferent de pozitia fata de "paralela 45" si sa se ocupe de organizare personal sau in grupul de motociclisti din zona. Mai clar de atat cred ca nu se poate "Vin la intrunire dar nu la sedinta", "nu-mi place locatia" dar nu ma implic nici macar in zonz mea, "dincolo este mai ieftin", "am gasit doar pentru mine" etc. etc. Asta numesc eu "batul prin gard". Daca propuneti o alta locatie frumoasa, trebuie sa fie pentru tot grupul aproximativ 50 de camere si vrem sa vedem implicarea. Daca nu...mai bine ne abtinem. Cu stima si respect, va urez un sezon lung si frumos tuturor motocilistilor vechi sau noi
  10. 2 points
    Toni

    Modificarea Codului Motoveteranilor

    La sedinta de la intrunire nu vom avea timp suficient pentru o analiza si o dezbatere serioasa pe marginea textului. Este evident faptul ca textul Codulului Motoveteranilor nu poate deveni regulament in integralitatea lui pentru ONG. Incepand de azi sunt in concediu dar sunt inca in Danemarca. Marti am avion catre Romania dar datorita situatiei actuale, sunt sanse foarte mari fie sa se anuleze zborul, fie sa fiu bagat in carantina la sosirea in tara, fie sa fiu bagat in autoizolare la domiciliu. Oricum ar fi, voi avea timp sa scriu o prima forma a textului regulamentului, bineinteles pe baza textului din Cod, eliminand sau adaptand paragrafele care nu sunt compatibile cu statutul ONG-ului. Voi face asta in cateva zile de acum incolo dupa care voi posta textul intr-o discutie privata la care vor participa membrii cu drept de vot. Discutia respectiva va avea rol de analiza, dezbatere, modificare etc pentru imbunatatirea textului initial astfel incat la sedinta de la intrunire sa avem deja un text de regulament in forma finala. Daca sunteti de acord cu aceassta propunere, ma pot apuca chiar azi de treaba, daca nu atunci imi vad de ale mele. Astept opinii.
  11. 2 points
    Toni

    Intalnirea anuala 2020

    Am mutat mesajele care erau in afara subiectului aici: https://pro-bike.ro/forums/topic/150671-de-la-veteraniiadunarea-la-clubul-motoveteranilor/ Va rog sa utilizati acel topic pentru discutiile care nu au legatura cu organizarea intrunirii 2020 si sa pastram acest topic strict la subiect astfel incat sa fie mai clar si mai usor de gasit informatiile relevante referitoare la intrunire. Multumesc.
  12. 2 points
    ivan_pedala

    Intalnirea anuala 2020

    Salut si noroc bun! Sunt de acord cu orice intrunire pe cale sa ne adune undeva, nu am pretentii, dar nici propuneri. Am iesit din grupul de WhatsApp fiindca ma deranja noaptea clipocitul mesajelor (nu, nu voi da telefonul pe silentios pentru asta, am totusi nevoie sa primesc vesti importante de la membrii familiei, sa le vad la timp), si nu vad rostul crearii unui astfel de grup, cand avem aici destul spatiu de joaca (ca sa nu mai spun nimic despre "invitatii" din acel grup)! Cat priveste un loc de intrunire 2020, nu prea am timp sa ma ocup si nici impulsul (cheful) necesar, asa ca las conducerea clubului sa-si faca datoria, fiindca sunt destui care s-au inhamat si pot s-o faca poate mult mai bine decat mine. Asadar, astept aici sa vad miscare...sa aflam unde si cand, la ce preturi si cine mai vine la intrunirea din 2020.
  13. 2 points
    Salut prietenei! Imi pare rau ca nu am putut fi prezent si eu, voi incerca sa ma reabilitez pe viitor. Ma bucur ca au revenit cativa dintre veterani, mai ales pentru Ivan Pedala, vesnicul nebun frumos al generatiei noastre. Daca sunt noutati dupa aceasta intalnire as vrea sa le stiu si eu. Daca a fost doar de socialiare sa va fie de bine. Al vostru Kato :)!
  14. 2 points
    O camera vineri si sâmbătă .................Nicu Constantin . ... si eu tot din motive obiective
  15. 2 points
    Alex Diaconu

    Intrunirea anuala 2019

    Stimate doamne si stimati domni, am deosebita placere sa va multumesc pentru inca o petrecere frumoasa alaturi de dumneavoastra. Sa ne revedem cu bine la urmatoarele intruniri, pana atunci va salut cu respect si va urez asfalt uscat. Atasez mai jos cateva poze. https://photos.app.goo.gl/kHHWHAnq2juGg9z2A
  16. 2 points
    ytu60

    Intrunirea anuala 2019

    Sa inchida cineva topicul si sa ne vedem sanatosi In stilul asta nu mai terminam cu discutiile Ce naiba bre, n-ati avut jucarii cand ati fost mici.
  17. 2 points
    Dan @ Popescu

    Intrunirea anuala 2019

    Daca rezervi ceva anticipat sa ma iei si pe mine in calcul cu o camera dubla ca ar fi frumos sa stam impreuna cei care nu vrem la Cozia.Cred ca si Silvia si Dantudor s-ar combina cu noi . Poate si Nicon .Merci
  18. 2 points
    Aniversarea Permiselor Moto a ajuns la a sasea editie si ca de fiecare data motociclisti si prieteni ai acestora ne intalnim si ne simtim bine . Prima zi de sarbatoarea Izvorul Tamaduirii unii dintre noi am aniversat momentul la de unde cu motocicletele enduro am strabatul traseul de la Bradulet la Schitul Robaia . Seara la focul de tabara , A doua zi , Curtea de Arges - Niconex , unde cu paine si sare au fost intampinati restul participanților la eveniment de seara , https://photos.app.goo.gl/ZjGjKZJcss9dWq5o6 Sambata seara ... ... si inca ceva . In ultimul filmuleț lumea canta "la multi ani nicon " . Serbarea , desigur era a permiselor moto , dar fiind la o distanta de doua zile de aniversarea (nicon7mai), baietii au stiut ce trebuie facut si in functie de cat si cum cantau urma ca persoana respectiva sa onoreze masa cu băutură de băutură , marca NICON , fabricata in laboratoarele proprii din prune , mere sau struguri
  19. 2 points
    Conform votului, intrunirea se tine la Calimanesti-Caciulata, restul sunt speculatii Va voi tine la curent cu tot ce apare
  20. 2 points
    suntem in grafic, fiti rabdatori
  21. 1 point
    Toni

    Modificarea Codului Motoveteranilor

    Ne intoarcem de unde am plecat. Ideea asta a fost vehiculata/discutata si anul trecut si nu stiu de ce nu a fost acceptata atunci. E o varianta foarte buna dar asta presupune sa ne intoarcem la situatia de dinainte de sedinta din 2019. Adica ONGul nu mai are nevoie de niciun regulament iar Codul Clubului Motoveteranilor revine la forma de dinainte. ONGul va avea doar rolul de protectie a denumirii iar clubul va continua ca si pana inainte de 2019. Mie mi se pare ok cu toate ca ar putea exista unele intrebari.
  22. 1 point
    dantudor100

    Intalnirea anuala 2020

    Sa ma bag si eu in seama. Anul trecut mi-am exprimat parerea, adica : -de locatie sunt satul (si nu am fost prezent la toate adunarile de la Calimanesti!), am ajuns si de pe valea Oltului , si de pe valea Sebesului...vreau si alta destinatie, care ori o fac pe motor , ori deloc....e intrunire moto! -nu agreez ideea de ONG, l-am lasat pe Vali sa-mi expuna toate fetele si unghiurile, ce-i drept la bere, dar capul meu a putut face doar semne pe orizontala -nu am fost de acord cu felul in care este "uns" un motociclist ca motoveteran, mult diferit fata de ideea de la care s-a pornit. ....asa ca pentru 2020: - treceti-ma ca simpatizant, fara drept de vot -daca voi ajunge in zona va fi fara rezervare, ma voi orienta la fata locului, doar in trecere pentru "o poveste" cu cei care am reusit sa ma imprietenesc si nu numai. -...postarea a fost ca raspuns la neimplicarea unor membri in discutiile clubului.
  23. 1 point
    Valeriu Alexa

    Intalnirea anuala 2020

    Buna idee.Pentru întrunirea din toamna voi cauta o locație în Sebes.
  24. 1 point
    Toni

    Intalnirea anuala 2020

    Legat de locatia pentru 2020 eu prefer celalalt hotel, Suprem parca se cheama, daca are suficiente locuri. @nicon era bine daca aveai si niste poze cu interioarele, mai ales din cateva camere ale celor doua hoteluri.
  25. 1 point
    Mirel_a

    Intalnirea anuala 2020

    Mirela Cojocariu o camera 2 nopti
  26. 1 point
    Valeriu Alexa

    Intalnirea anuala 2020

    Si eu prefer să purtăm discuțiile aici.Din pacate multi nu sunt logati,multi citesc dar nu reactioneaza.Voi posta tot ce este potrivit pentru locație.Deocamdata aștept oferta concretă de la Olanesti hotel Parang,2 stele,preturi acceptabile.A em discutii si la Sara Ticleni.
  27. 1 point
    Uitasem de aceste doua clipuri, primul este un test de acceleratie pe care mi l-a cerut proprietarul din curiozitate: Si stopul pe frana, desi motocicleta nu este dotata sin fabrica cu stop pe frana am luat decizia de a face si asa ceva deoarece ocazional motocicleta va iesi la plimbare: Imagini cu motocicleta:
  28. 1 point
    Motocicleta are in total patru serii pe ea: doua placute de identificare aplicate, o serie de sasiu batuta pe cadru si seria de motor stantata pe carter. Seria de motor este aceeasi cu seria de pe cadru (matching numbers). Seriile de pe cadru si de pe motor nu le pot prezenta din motive de confidentialitate si protectie, inceputul seriei 261 marcheaza anul de fabricatie 1939. Mai jos garnitura de cauciuc a carburatorului pentru protectie impotriva apei. Cablurile de acceleratie si de soc trec printr-un furtun de cauciuc, original treceau printr-un copex de metal care semana perfect cu furtunul de dus si se potrivea ca nuca in perete la imaginea generala a motocicletei. Astfel ca proprietarul nu a dorit sa trecem cablurile printr-un copex metalic desi se gaseste foarte usor la orice magazin de materiale de bricolaj. A se vedea cum cuplajul vitezometrului la cablu iese la 45 de grade in dreapta pt a optimiza traseul cablului, foarte putine motociclete au avut asa ceva: Cablul de kilometraj montat, acesta vine la roata din fata si urca pe langa furca pana sus la far: Intre timp am rezolvat si problema debitului al pompei de ulei. Am mai desfacut o data pompa si practic nu gaseam nimic in neregula, la un moment dat am observat ca pompa se misca in locasul ei si chiar daca nu era fixata cu piulita de strangere nu avea voie sa se miste. Corpul pompei are un con de fixare, capacul in care se fixeaza are la randul lui un con in care se aseaza pompa. Rolul acestor conuri este de etansare iar cand asezi pompa, chiar si cu mana, nu are voie sa se miste deloc pt ca suprafata de contact a conului blocheaza miscarea si asigura etanseitate. In acel moment am zis Evrika, din cauza faptului ca cele doua conuri nu erau identice ca unghi pompa etansa pe capac doar cat sa nu curga ulei in afara motorului dar nu etansa si intre gaurile de alimentare cu ulei din rezervorul de ulei. Astfel uleiul 2T curgea prin pompa dar si pe langa pompa unde era preluat de vacuumul creat de motor: practic o data exista un debit asigurat de pompa si inca un debit asigurat de lipsa de etansare pe langa gaurile de alimentare. Am asigurat etansarea cu doua straturi fine de silicon asezate la 180 de grade intre gaurile de alimentare si astfel la teste a rezultat un consum de cca 30ml la litru. Astfel am depasit problema debitului exagerat de ulei si am ajuns in principiu la un debit de 30ml la un litru de benzina dar testele vor continua dupa inmatricularea motocicletei pt a putea testa debitul in conditii de trafic real, nu pe loc. Pana atunci vom continua sa adaugam ulei direct in benzina ca o masura de siguranta pt ca motorul este in rodaj si poate ceda foarte repede daca nu are cantitatea suficienta de ulei. Si un test de incarcare, cifrele oscileaza din cauza vibratiilor. Cand o sa am pe cineva langa mine o sa fac un alt test in care sa nu mai oscileze cifrele si sa pot aprinde si luminile:
  29. 1 point
    In urma discutiilor avute cu majoritatea membrilor s-a hotarat sa ne revedem in perioada 04-06.octombrie 2019 la Han Cozia Calimanesti. Pretul este de 85 lei/zi/persoana, mic dejun si acces la piscina incluse. Rezervarea este facuta pentru 35-40 camere, se primesc si tichete de vacanta emise de Sodexo si Up Romania pentru cazare. Vom putea folosi sala de conferinte daca dorim, la restaurant au formatia localului cu program intre 19-23. Postez mai jos lista celor inscrisi: 1. Ivanoiu Ion. dubla 2. Papacica Adrian. dubla 3. Cojocariu Mirela. single 4. Popescu Marian. single 5. Iordache Silvia. dubla 6. Brinzan Constantin. apartament 7. Brinzan Ana Maria dubla 8. Dumitrescu Silviu. dubla. 9. Anghel Dan. dubla 10. Radu Adrian. dubla 11. Fotescu Dan. dubla 12. Alexa Valeriu. dubla 13. Diaconu Alexandru. dubla 14. Plesa Vergil dubla 15. Petrec Daniela. single 16. Asandei Simion. dubla 17. Emil Mihalache single 18. Anghel Nicolae dubla 19. Anghel Nicolae dubla 20. Tranca Marius dubla 21. Tudor Traian dubla 22. Tudor Traian dubla 23. Adelin Corabia dubla 24. Adelin Corabia dubla 25. Chivulescu Sandu dubla 26. Costi Tg. Jiu dubla 27. Romeo Tg. Jiu dubla 28. Albu Valentin dubla 29. Bivolaru Iulica dubla 30. Popescu Dan dubla 31. Vasilica Virgil. dubla 32. Rizea Boris dubla 33.Liliana Olteanu dubla 34.Costel Vatafu dubla 35.Stancioi C-tin dubla 36.Dumitrescu Vlad dubla 37.Brezan Alexandru dubla 38.Anghel Radu dubla 39.Marius Petrescu dubla 40.Dan Olaru dubla In asteptare 35. Kato dubla Pentru cei care nu au platit avans va rog sa ma sunati la tel.0722614895 Valeriu Alexa. Asteptam sa participe la acest eveniment si ceilalti membri ai clubului.
  30. 1 point
    Imi pare rau ca trebuie sa va dezamagesc, dar TRIUMPH este o marca germana. Creatorii sai sunt germani din Germania, singura contributie a Angliei fiind aceea ca a avut inspiratia de a primi niste emigranti care au deschis o Fabrica de biciclete (mai tarziu trecand si la productia de motociclete) acolo. In paralel a existat si o Fabrica in Germania. Cu timpul, Fabrica din Anglia s-a axat pe motocicletele 4T, iar cea din Germania s-a concentrat pe cele 2T. Deci aceasta motocicleta este un produs pur german, eleganta si rafinamentul fiind ceva absolut normal la nemti in acea perioada. Personal am detinut si am vazut mai multe motociclete germane din timpul Razboiului si detaliile sunt absolut incredibile. Iata cum arata, spre exemplu, acest taler de frana de pe un Puch 125 Wehrmacht (1942) pe care l-am detinut.
  31. 1 point
    Toni

    Modificarea Codului Motoveteranilor

    Salutari tuturor, Deoarece nimeni nu a propus alternative la textul de modificare a Codului si nici nu au fost comentarii / critici / discutii la varianta propusa de mine in urma cu mai mult de trei luni, astazi am efectuat actualizarea Codului Motoveteranilor. Sper ca alaturi de Statutul O.N.G.-ului sa vedem si Regulamentul de Ordine Interioara asa cum au fost discutiile la sedinta de anul acesta, astfel incat toata lumea sa fie multumita. Remarc cu tristete dezinteresul general asupra acestui subiect.
  32. 1 point
    Te-a traumatizat rezervorul asta . Este dorinta proprietarului sa pastreze cutia de scule, motocicleta fiind 100% modelul militar nu vrea sa renunte la ea.
  33. 1 point
    Salut, a intervenit concediul, in toamna asta e gata.
  34. 1 point
    Am montat si lantul transmisiei secundare, mai trebuie sa-l ung dar asta mai poate astepta pana termin alte aspecte in zona transmisiei (firul pentru neutral, lungime cablu ambreiaj, samd). Lantul era plin de vaselina, se invechise si era semi uscata dar a pastrat lantul intact: Garnituri pentru tubulatura lantului, au un sistem de etansare cu o buza care imbraca carterele, nu intra nici un fir de praf: Contactul: Cheie originala: Firele: Vitezometrul este o replica Veigel, pana cand proprietarul va reusi sa gaseasca un vitezometru original care este greu de gasit si foarte scump vom merge pe aceasta replica careia ii voi inlocui ornamentul cromat cu unul vopsit, am l-am montat doar de proba (si nerabdare):
  35. 1 point
    Deja e rezolvata, mai urmeaza niste imagini. Am facut niste teste cu cositor dar mergea prea greu si am renuntat la idee, problema era ca desi era sablata cutia in cratere "fierbea" cositorul si prindea doar partial iar din acest motiv nu puteam sa intind cositorul pe suprafata. I-am aplicat trei straturi de filler mai diluate ca sa patrunda cat mai bine dupa care am aplicat chit rapid (e un chit subtire, ca o pasta, special pt gauri mici) si am slefuit,
  36. 1 point
    Yamaha Niken este probabil cea mai spectaculoasă motocicletă cu care am mers în ultimul timp și când zic asta mă refer la reacțiile pe care le generează pe stradă. Oriunde ai fi , toată lumea se uită la tine.Am luat contact cu ea prima oară în 2018 la Niken Tour, când am făcut câțiva zeci de km pe drumurile virajate de lângă Poiana Brașov. Atunci am plecat acasă întrebându-mă de ce a făcut Yamaha această motocicletă? Anul acesta am încercat să înțeleg mai bine existența acestei motociclete , scoțând-o la o tură de vreo 600Km. Faza pe hârtie: Dacă nu știți nimic despre Yamaha Niken, acum este momentul să vă puneți la curent. Numele vine din japoneză de la Ni Ken și înseamnă două săbii, făcând referire directă la cele două roți de pe față. Prin folosirea celor două roți, aderența a crescut cu 80%. De ce doar 80% și nu 100% dacă sunt două roți? Pentru că roțile pe față sunt de 15”, nu de 17” (cum au majoritatea motocicletelor de stradă) suprafață de contact a unei astfel de roți fiind mai mică. Aderența sporită îți dă mai multă încredere în curbe, mai ales în situații în care întâlnești pietriș sau carosabil umed. Britanicii de la Benetts Social au facut un test care arata într-un mod cât sa poate de elocvent ce înseamna 80% aderența în plus pentru Niken,vedeti mai jos testul. [embedded content] Cei de la Yamaha au vrut ca Nikenul să se simtă ca o motocicletă și au reușit acest lucru folosind un sistem paralelogram combinat cu un sistem de bielete Akerman care fac posibilă înclinarea motocicletei până la 45 de grade și previn derapajul roții exterioare în viraje. Motorul de pe Niken este celebrul deja CP3 de 847cc în 3 cilindri, prezent pe MT-09 și Tracer 900, însă cu câteva modificări cum ar fi un arbore cotit mai greu și un sistem de injecție diferit, ce-l fac să se simtă altfel deși dezvoltă tot 115cp@10.000rpm și 87.5Nm@8.500rpm. Toți caii ăștia trebuie să împingă cel puțin 263Kg cât are motocicleta la plin cu rezervorul de 18L full. Pe spate aveam o roată normal de 17″ cu un cauciuc de 190mm,a cărei aderența este ajutată și de sistemul de Traction control cu două nivele. (de asemenea Traction Controlul poate fi deconectat). Revenind la cele 45 de grade, cam de pe la 50 încolo se ridică una dintre cele două roți și nu prea mai ai ce-i face, decât să chemi un prieten. Foarte important de știut, Niken nu stă singur pe 3 roți,asemenea scuterelor cu 3 roți, cade dacă nu-i pui cricul și de asemenea nu poate fi condus cu categoria B, este nevoie neapărat de A. Această motocicletă nu a fost făcută pentru motociclistii cu dizabilități sau pentru cei cărora le este frică să meargă pe două roți, ci a fost creată pentru plăcerea de a te da pe viraje cu încredere sporită. Faza pe stradă: Fiind inclusă de Yamaha în categoria Sport Touring, am luat Niken-ul, de la Motodynamics – importatorul Yamaha in Romania, la o tură mai lungă pe un mix de drumuri asfaltate de toate felurile. Primul test, DN1 până la Brașov. Mi-au trebuit câțiva kilometri că să mă obișnuiesc cu ea mai ales cu dimensiunile ei. E clar că într-un trafic aglomerat, cum este vinerea pe șoseaua de centură, posibilitățile de a merge printre benzi sunt destul de reduse cu ea. Al doilea lucru cu care a trebui să mă obișnuiesc a fost poziția oglinzilor, care sunt mult mai în față comparativ cu o motocicletă normală. Nu știu de ce au ales soluția asta, îmi aduc aminte că m-am întrebat și prima oară când mers cu Nikenul, mai ales că există loc de prindere a oglinzilor pe ghidon ca la motocicletele normale. Mă rog, o fi o explicație logică, însă până te obișnuieșți cu distanță până ele, le cam cauți cu privirea, în plus, când te oprești pe loc este cam risicant să-ti mai pui casca pe oglindă 🙂 . La drum lung, lipsit de viraje, cum este DN1 până aproape de Câmpina, motocicleta este extrem de stabilă. Din punctul asta de vedere mi-a adus aminte de Super Tenere 1200. Doar o tornadă cred că poate să o dezechilibreze, merge efectiv ca pe sine, lucru destul de logic dacă ne gândim la greutatea extra de pe față. Protecția la vânt este destul de bună, mai ales în partea de jos a corpului, pentru partea de sus mi-aș fi dorit un parbriz mai înalt. Datorită faptului că parbrizul începe de undeva foarte de departe de rider, la viteze mai mari aduce un pic a naked ca senzație. Motorul CP3 se simte un pic mai cumințit, deși păstrează caracterul agresiv, dar parcă răspunde mai potolit la accelerări bruște, față de cum răspunde pe Tracerul 900 care are cu aprox. 50kg mai puțin, sau pe MT-09 (cu 70Kg mai ușoară decât Niken). Însă în continuare accelerările din treapta a două și a 3-a îți pun un zâmbet în cască instant și motocicleta este capabilă să ajungă rapid și fără efort la viteze ce tind să înceapă cu 2…bineînțeles pe autostrăzile fără limita din Germania. Mi-a atras în schimb atenția consumul ei instant afișat pe bord,care în reprizele de accelerare mai violente, cât și la viteze constante, arătau niște cifre total neprietenoase care săreau de 10-13%. Totuși pe prima bucată de drum,chiar mergând mai agresiv,a indicat un consum mediu de 6.9L/100Km. Prima oprire am făcut-o la Predeal că să realimentez, deși mai aveam o liniuță, nu știam cât înseamnă asta. Ceea ce mă face să mă întreb din nou, cât de greu este pentru producătorii moto în 2019 să indice direct în km autonomia…măcar la categoria sport touring 🙂 . Prima oprire a însemnat și prima ședința foto, parcă venisem cu ursul în oraș, toată lumea s-a strâns pe lângă ea cât m-am dus să plătesc benzina. Ăsta este un factor pe care viitorul posesor de Niken trebuie să-l ia în calcul, nu ai cum să treci neobservat cu așa ceva. A urmat puțină distracție pe virajele și serpentinele spre Brașov, apoi o bucată plictisitoare și cu asfalt cam prost până la Târgu Secuiesc. Pe bucata asta de drum mai greu, am văzut cum amortizează suspensiile, și m-am lovit de o problema mai veche. „Ce faci când vezi o groapă mai mare, o eviți sau o „o incaleci” cu cele două roți de pe față?” Răspunsul corect este o eviți, pentru că distanță dintre cele două roți nu este foarte mare, groapa trebuie să fie foarte mică ca să poți să o încaleci, și chiar dacă reușești asta înseamnă că o iei din plin cu roata de pe spate. După ce am dat peste cap traficul în Târgu Secuiesc, pentru că au fost oameni pe jos sau în mașini care efectiv se opreau uitându-se nedumeriți la motocicletă, a urmat bucata de drum pe care o așteptăm încă de dimineață, Târgu Secuiesc – Focșani, sau Lepșa cum mai este cunoscută, unul dintre cele mai bune drumuri de dat cu motocicleta de la noi din țară. Aici a început Niken-ul să se simtă acasă. Mai ales că l-am trecut în modul 1, în care are răspunsul cel mai prompt la accelerație. Senzația pe care o ai pe curbe este senzațională, parcă glisezi de pe o parte pe altă. Mi-a plăcut atât de mult, încât și pe bucățile scurte de drum drept tot în zig zag pe toată lățimea benzii mergeam . A și plouat un pic pe drum, dar nicio problemă, aderența extra chiar îți sporește încrederea, deși din când în când, la revenirea pe accelerare se mai aprinde indicatorul de Traction Control, fiind dat pe nivelul cel mai intrusiv. Frânele sunt bune, însă îți dau senzația că sunt un pic moi, la decelerare simțindu-se greutatea motocicletei. Cei ce ați mers cu motociclete de pe peste 250kg, probabil că ați simțit uneori că deși frânele sunt eficiente, ai o senzație că răspund mai greu, nu au precizia aia de la superbike-uri. Cuplul motorului împreună cu quick-shifter-ul fac să fie foarte distractive accelerările dintre viraje și apoi dans de pe o parte pe altă. Este cu adevărat o experiență ce nu poate fi descrisă fidel 100% în cuvinte și trebuie încercată. Ne-am oprit la cascada Putna și am primit cea mai tare întrebare : ” Da’ ce-i cu asta, e făcută pe comandă?”. Adevărul este că nu-ți vine să creezi că este o motocicletă de serie. Am plecat mai departe iar după Tulnici a început o bucată de drum cu carosabilul „reasfaltat” în bătaie de joc. Prin toamnă a fost dată o criblură care ba s-a prins, ba nu s-a prins, așa că în curbe ai surpriza ca asfaltul să fie ba bun, ba vechi, ba pietriș. Aici s-a văzut din nou avantajul celor două roți pe față. E suficient că una dintre ele să meargă pe bucata mai aderentă. Dupa ce am coborat la campie pe faimosul drum de o banda jumate E85, am avut o revelatie. Mi-am dat seama ca „jumatatea” de banda a fost creata pentru Niken, cel putin de la ghidon asa am avut impresia, ca o ocupa perfect 🙂 După Buzău am tot încercat să evit ploaia și să o mai lălăi un pic până acasă, așa că am deviat pe la Ploiești și dup-aia pe A3 spre București, să pun la treabă un pic cruise controlul pentru niște măsurători „științifice” de consum. Pe autostradă la viteza constantă de 130Km/h consumul instant variază între 6.0-6.9%. Greutatea extra de pe față și forța de frecare sporită, fac ca fiecare denivelare, schimbare de direcție să influențeze consumul. Protecția la vânt este decentă, cel puțin la viteza legală curenții de aer sunt acceptabili însă la viteze mai mari protecția la vânt nu este strălucită. În continuare mi-ar plăcea un parbriz un pic mai înalt, parbriz ce este disponibil din fabrică pentru varianta GT. Motor - 8/10 Ciclstică , manevrabilitate și frâne - 7.5/10 Dotări standard - 8/10 Fun factor - 9/10 Raport calitate / preț - 9/10 Rezumat Yamaha Niken a fost o motocicletă controversată încă din faza de concept, deși, până la prezentarea dinainte de EICMA 2017, a fost un secret atât de bine ținut, încât a luat pe toată lumea prin surprindere. Atunci, lumea s-a grăbit să o înțeleagă doar din poze, generându-se niște idei preconcepute care nu au nicio treaba cu ce este Niken-ul în realitate. În primul rând nu are nicio legătură cu scuterele cu 3 roți, că senzație este cu totul altfel, fiind o motocicletă concepută special pentru drumuri virajate și pentru plăcerea de a merge pe astfel de drumuri chiar și în condiții de aderența mai scăzută. Nu a fost creată pentru rideri cu dizabilități sau pentru cei cărora le este frică să meargă pe două roți și nu se conduce mai ușor decât o motocicletă normală. Ce-i drept cele două roți pe față oferă o stabilitate și o aderență mai bună, ceea ce crește încrederea celui care este în șa. Unii au zis că este o motocicletă de show-off doar, un exercițiu de imagine al celor de la Yamaha sau o încercare de a co-opta noi cumpărători mai ales din rândul șoferilor de autovehicule, ceea ce este parțial adevărat. Yamaha Niken este o prezență exotică pe stradă și atrage privirile oriunde ai fi. Pur și simplu nu poți să treci neobservat pe mastodondul acesta cu 3 roți, nu știm dacă inginerii japonezi i-au avut în minte și pe cei cărora le place să le fie gâdilat orgoliul cu priviri admirative, însă proprietarii Nikenului o să primească o groază de astfel de priviri. Cu siguranță astea vin la pachet și cu glumele prietenilor cu motociclete convenționale, de care nu ai cum să scapi decât până nu le-o împrumuți să facă o tură, să se convingă că este o motocicletă extrem de distractivă. La 15.000EUR, respectiv 16.000EUR varianta GT, Niken poate o fi opțiune pentru cineva care își dorește o motocicletă sport-touring diferită față de tot ce există pe piață și extrem de distractivă pe viraje. Rămâne să vedem cât de bine o să prindă conceptul în Europa, până acum, la noi în țară știm că s-a vândut un exemplar GT, care este versiunea spre care am fi optat și noi, având în vedere parbrizul mai înalt, side-case-urile și mansoanele încălzite cu care vine direct din fabrică. Date tehnice : Motor: 3 cilindri, 4 timpi, răcit cu lichid, DOHC. 847cmc 115cp@10.000rpm 87.5Nm@8.500rpm Cursă suspensie față : 110mm, Cursă amortizor spate : 125mm Frână față : 2xdiscuri 298mm Frână spate : mono disc 282mm Înălțime șa: 820mm Greutate la plin : 263 kg Capacitate rezervor carburant 18L Consum mediu indicat în testul nostru: 6.4% Continue Reading Articol preluat de pe motoroute.ro
  37. 1 point
    Dan @ Popescu

    Intrunirea anuala 2019

    Era mai bine daca-l aratai cu degetul direct pe Adi Bujie daca de el e vorba . Nu mai iesea tam-tam. Nici eu nu sunt de acord cu citatul de mai sus. Motociclismul e sport scump doar pt faptul ca iti trebuie echipament. In rest e la fel ca la masina ca si acolo bagi bani in reparatii. Iar cazarea nu are legatura nici cu doua nici cu patru roti.
  38. 1 point
    Toni

    La Multi Ani!

    La multi ani Silviu!!!
  39. 1 point
    Toni

    Intrunirea anuala 2019

    Ok, atunci iti multumesc pentru apreciere. Ba chiar asta am vrut, sa le bat obrazul tradatorilor si am mentionat ca m-am referit la cei care la inceputul discutiilor din acest an au sustinut vehement Calimanestiul ca locatie (subintelegandu-se prin Calimanesti de fapt complexul balnear Cozia cu bazinele lui termale) si dupa ce Silviu s-a zbatut, si-a sacrificat din timpul propriu, a cheltuit bani cu drumuri, telefoane, mesaje catre locatie, si-a consumat nervi si sanatate si-a pus gaj obrazul pentru rezervarea a 50 camere, cei care au dat tonul la exodul catre alte locatii, creand o stare de dezbinare, au fost exact unii dintre cei care au vrut intrunirea musai la Cozia. La inceputul discutiilor, cineva scria mesaje de genul, citez: "cine are bani vine cine nu nu!!!sa stea acasă!!!motociclismul este un sport scump!!!" si el a fost primul care a dezertat catre alta locatie. Bineinteles ca fiecare face ce doreste cu proprii bani si ii cheltuie unde vrea dar eu vorbesc aici despre atitudinea si respectul dintre noi. Si pentru mine conteaza 100 lei, dar suta de lei nu o voi pune niciodata mai presus decat respectul pentru colegi. p.s. departe de mine gandul ca tu ai fi asa cum ai spus si ai prinde mai greu.
  40. 1 point
    Dan @ Popescu

    Intrunirea anuala 2019

    O clipa am crezut ca sunt si eu vizat de nervii lui Silviu si ai lui Toni dar nu avea cum pt ca eu am spus de la bun inceput ca la nesimtitii aia nu mai stau. La sedinta de anul trecut stiu bine ca nu s-a votat sa facem tot la Calimanesti.De fapt s-a stabilit sa nu votam inca locatia. Apoi Calimanesti a iesit in urma votului de pe forum unde a votat cine a vrut fara sa existe un control cati motoveterani au votat intr-o parte sau alta pentru ca doar votul motoveteranilor conta iar cel al simpatizantilor era consultativ. Si chiar daca s-a votat Calimanesti asta nu inseamna ca s-a votat Complexul Cozia. E adevarat ca in mintea multora exista asocierea intalnirilor de la Calimanesti cu complexul dar daca o luam adliteram, nu s-a votat niciodata complexul ci doar orasul. Silviule nu ai de ce sa iti crape obrazul fata de nesimtitii aia.Daca te luptai cu ei sa obtii niste preturi mai mici sau diverse facilitati fata de pretul afisat iar ei ar fi facut concesii ,asa puteai sa zici ca ti-e rusine de oamenii aia . Puteai spune ca oamenii aia ne-au ajutat iar noi le-am dat flit. Dar ei ti-au spus ceva de genul "astea sunt preturile,daca nu va convine plecati in alta parte ca noi avem destui clienti" .Si atunci pt ce sa-ti crape obrazul? Nu sunt eu cel vizat (stiu la cine te referi) dar nu pot sa nu-ti atrag atentia ca limbajul tau e unul agresiv si distructiv. Dupa ce ca mai are putin si se duce dracu' clubul asta tu le bati obrazul putinilor membrii care au mai ramas si mai sunt dispusi sa-si piarda timpul cu certurile expuse aici de un an de zile incoace. Viata e grea pt fiecare si daca pt tine nu conteaza o economie de 70-100 de lei pt alti oameni e un factor decisiv daca sa vina sau nu.Si nu esti tu indreptatit sa le bati acelor oameni obrazul ca nu le pui tu painea pe masa. Eu asa vad lucrurile.
  41. 1 point
    ivan_pedala

    Intrunirea anuala 2019

    Mda, ma simt vizat...si nu prea imi place sa dau explicatii ce fac si cum/cui dau banii mei...la fel cum nu prea-mi place sa ma justific pentru hotararea luata, mai ales cand suntem tratati tipic romaneste, adica sub forma unui sistem de japca vopsita! Dar, in cazul de fata, voi comenta putin aspectul! Silviu nu cred ca a dat vreun avans, caz in care in locul lui as renunta instant la oferta proprietarilor si m-as reorienta. Poate a dat un avans, dar garantez ca nu exista un contract, caz in care avansul l-as folosi pentru plata camerelor deja ocupate sau masa festiva (bani recuperabili)...si-n rest, vezi punctul anterior! Astfel de practici nu trebuie alimentate, fiindca suntem luati drept prostuti! Am patit candva, la Sacelu, ca sa fiu pus in fata unei situatii similare, adica...cu 5 minute inainte de masa festiva sa mi se puna in fata un alt pret fata de cel discutat (ce-i drept, fructele, prajiturile, racoritoarele, bautura din belsug si pretul final fiind acceptate de participanti, chiar daca mie nu mi-a picat prea bine gestul)...dar niciodata la astfel de intruniri nu am solicitat avans participantilor, am avut mereu un contract semnat cu responsabilii locurilor de cazare si servire a mesei si am evitat jepcarii si patronii care doreau imbogatirea instanta! Aici, in cazul de fata, nu este vorba de imbogatire...dar faptul ca ne-au tinut la mantinela cu tarifele pana le-a venit apa la moara, faptul ca ne conditioneaza cu masa, cazare... m-a facut sa iau decizia de a-mi urma colegii care au renuntat (pur financiar, fiindca nu-i asa simplu sa arunci niste bani, pe care nu-i ai...sau mai bine, ii poti cheltui pe benzina si plimbare) la cazarea in complex. Daca Silviu a dat vreun avans pentru mine si solicitarea mea anterioara, promit sa-i returnez si ultimul leut! Si...n-am nici macar o urma de rusine, doar dispret pentru cum suntem tratati si o jena fata de Silviu, pentru situatia creata. Dar...pariez ca o vom depasi si ne va fi invatatura de minte!
  42. 1 point
    Toni

    Intrunirea anuala 2019

    Avand in vedere faptul ca restaurantul e foarte mare, o dam dracu' de masa festiva si pur si simplu mergem seara in restaurant ca oricare alti turisti si consumam fiecare ce si cat doreste din meniul pe care il au si putem petrece impreuna la fel ca la ''masa festiva'' dar cu costuri mai mici. O tarie, o friptura si o baterie de vin nu au cum sa coste 110 lei. Mai mult decat atat, vom putea folosi la masa din seara respectiva si eventualele bonuri valorice neutilizate. Din ce vad, noi nu avem nici cel mai mic avantaj cu masa festiva. Avantajul e exclusiv numai al lor prin faptul ca le va fi mult mai usor sa pregateasca un meniu fix dar sa incaseze pret de a la carte. Parerea mea.
  43. 1 point
    nicon

    Intrunirea anuala 2019

    Chiar daca mi-am propus sa nu mai postez pe acest forum Motoveteranii totusi imi calc pe suflet si intervin . Acest week-end l-am petrecut cu familia mea ( incluzand si cei patru nepoti aspiranti moto ) la Cozia-Caciulata . Cazare la preturi de nimic la numai un gard despartire de Aqua Park . Mai incolo , am fost la Strandul din padure si iata ce va ofera : 100 lei doua persoane cu intrare gratuita la strandul termal . Totasl 160 de locuri . Este la aproxiamativ 500 metri de Aqua Park Cozia . Mai sunt si alte oferte la pret de tranzitie . Poate , poate ma hotarasc sa vin si eu cu toate ca mi s-a scarbit de atatea grosalanii , marlanii si multe altele .
  44. 1 point
    Aripa fata, dupa cum spuneam anterior la aceasta a fost mai mult de lucru decat la cea de spate... per total o aripa in stare foarte buna fara gauri, rugina sau indoituri grave. Totusi prezenta multe "cucuie" in anumite zone pe care nu reusesc sa-mi dau seama cum s-au format pt ca aripa nu a fost lovita, si chiar mototcicleta per total se vede ca nu a suferit nici un accident. Acesta este sortul din fata, am dat cu un tampon cu smirghel pe el pt a vedea deformarile, stratul de pasivizare al Feruginolului actioneaza ca un fond si se vede foarte usor astfel unde este o deformare: Dupa o prima runda de ciocaniri am mai dat o data cu tamponul: Si rezultatul, desi niste reflexii dau impresia ca inca exista deformari in realitate aripa a iesit la forma dorita, vreau sa evit sa bag chit pe ea, sau macar sa dau foarte putin chit daca va fi nevoie: Aici avem o suprafata mai mare pe care nu prea reuseam sa o scot din ciocan, totodata era si o difereanta de nivel aripa fiind infundata sub arcul de cerc descris de aripa, aici am incarcat cam cu 2mm de cositor pe o suprafata maricica: Dupa care am constatat ca trebuie sa extind suprafata de incarcare si am facut o baie de cositor: Si am incarcat: Finisarea, la inceput se foloseste un raspel care ajuta la eliminarea rapida a surplusului grosier: Dupa care se ia la tampon cu smirghel sau masina de slefuit dar totul cu mare atentie si fara graba. Si acesta este rezultatul, chiar daca au mai ramas niste gropite mici acelea se acopera lejer cu chit rapid (chit de finisare, nu de umplere) Cam aceasta era diferenta de nivel ca sa va faceti o idee: Acesta este sortul de jos al aripii fata, deformarile erau minore dar ma deranjau craterele formate de la oxidare, fiind partea de jos a aripii aceasta a fost mai predispusa la oxidare din cauza contactului mai des cu apa si mizeria de pe strazi: Dupa curatare am aplicat baia de cositor: Am incarcat: Slefuirea grosiera cu raspelul, cu raspelul trebuie sa aveti grija, daca e un raspel bun ia si din tabla daca atingeti piesa: Si finisarea cu tampon: Am mai avut catva zone mai mici care au suferit acelasi tratament: Tehnica de lipire a tevilor de cupru nu prea merge la reparatii chiar daca se aseamana. Pe scurt, trebuie curatata suprafata de orice impuritate, daca ai cratere trebuie sa sablezi sau sa insisti cu o perie de sarma, ac... orice ca sa poti curata. Dai cu solutie de decapare (flux), eu folosesc pasta Rothenberger dar mai exista si altele (apa tare). Dupa asta pe suprafata pe care o lucrezi trebuie sa faci o baie de cositor, adica sa intinzi un strat foarte subtire de cositor pe suprafata pe care vrei sa lucrezi (lipire, incarcare, samd). In aceasta faza o temperatura a ciocanului de lipit mai ridicata este imperativa, altfel nu se produce baia. Daca lipesti doua piese intre ele trebuie sa faci baie de cositor pe ambele piese. Dupa ce s-a facut baia de cositor pe suprafata de lucru urmeaza incarcarea sau lipirea piesei (depinde ce lucrezi). Si la incarcat sau lipit ai nevoie de temperatura dar daca e prea mare temperatura nu te lasa sa incarci pt ca "fuge" cositorul. Ai doua posibilitati, ori folosesti un letcon electric care nu este foarte puternic si atunci ai un control mai bun asupra temperaturii sau daca folosesti letcon incalzit cu flacara astepti un pic sa piarda din temperatura (nu dureaza mult) si vei vedea cum pt o perioada ai un control bun asupra incarcarii. Nu incalzi suprafetele/piesele cu flacara, atunci oxideaza imediat si nu mai prinde. Poate o sa fac un film si-l incarc pe youtube, nu esti singurul care m-a intrebat cum fac lucrarile cu cositor. Nu sunt un expert dar imi dau seama ca tinichigii vechi care erau foarte buni in reparatii cu cositor au cam disparut si e clar ca asta e o tehnica care se pierde. Si acestea sunt aripile motocicletei, urmeaza nituirea suportilor dupa carevoi aplica filler: Aripa spate:
  45. 1 point
    Am inceput sa pregatesc aripile pentru vopsitorie, ele sunt intr-o stare destul de buna dar au cateva probleme, niste mici indoituri concentrate in niste suprafete compacte, unele dintre ele am putut sa le elimin prin ciocanire usoare si atenta iar la aripa fata a trebuit sa lucrez si cu cositor ca sa le elimin. Mai jos aripa spate. Zona cu probleme: Prima faza de indreptare: Si dupa a doua faza am verificat cu un tampon cu smirghel planeitatea: O alta zona cu probleme: Verificarea cu tampon dupa indreptare: Pe sortul dinspre fata al aripii spate am gasit un numar pansonat, nu stiu ce reprezinta dar sper sa aflam: Semi aripa de spate, este in stare perfecta, nu are nici o indoitura. Totusi suportul numarului de inmatriculare a atins pe ea intr-un loc si a favorizat depunerea de praf care la randul lui a mentinut umezeala fapt ce a dus la corodarea locala a aripii formand niste gropite. Am aplicat cositor si l-am slefuit la fata: Zona corodata: Cositorul aplicat: Dupa slefuire a rezultat o suprafata fara probleme care nu va necesita chituire: Maine voi prezenta si aripa fata la care a fost mai mult de munca dar la care am aplicat aceleasi tehnici.
  46. 1 point
    Montarea se face fier pe fier, aplic o vaselina siliconica intre elemente. Piesele nu vor coroda, aceasta motocicleta va cunoaste exteriorul numai la expozitii moto si plimbari scurte de duminica, imposibil sa rugineasca in astfel de conditii. Mai am sa pun cilindrul cu pistoanele si sa definitivez cateva chestii mici legate de adaptarea generatorului, nu o sa-mi ia mult timp. Anvelope noi 3.25x19, camere si banda de spite:
  47. 1 point
    Atat pe net pe diverse grupuri, cat si oameni cu care m-am intalnit la SMAEB, au plecat de la salon cu impresia ca a fost un salon „trist” sau mai slab decat in alti ani. Si inclin sa le dau dreptate, desi in mod paradoxal, unii dintre importatorii locali au avut niste standuri foarte ample, expunand cam toata gama lor de motociclete. Ma refer la standurile de la Honda, Yamaha, BMW, Ducati si The Bike Hub care a expus un numar consistent de modele italienesti din grupul Piaggio. Si atunci de ce impresia asta? Pai in primul rand din cauza numarului de expozanti, care a fost mai redus si mai ales lipsa unor branduri indragite de motociclistii romani, cum sunt Kawasaki si Suzuki. Am intalnit mai multi motociclisti, unii incepatori care erau in cautare de un SV650,un VulcanS sau un Z650 si au plecat dezamagiti. De ce acest numar scazut de expozanti? Pentru ca este o cheltuiala destul de mare care nu isi arata imediat beneficiile. 3 zile de salon pentru un expozant serios, pot sa coste intre 5.000-10.000eur, poate chiar si mai mult. La 100 de motociclete vandute anual cu un profit mediu de 350eur, o ipoteza destul de optimista, participarea la salon taie inspre 20% din profitul anual. Pe langa costurile cu logistica, multi dintre cei care nu au venit, au motivat decizia pe seama pretului mare de inchiriere a spatiului expozitional. Apoi mai este si data de desfasurare a salonului. In aprilie, dealerii si importatorii sunt la turatie maxima cu livrarile pentru noul sezon. Intreruperea activitatii normale din cauza pregatirilor participarii la salon, pentru ca nu este usor sa muti atatea motociclete, mai ales daca esti o firma din afara Bucurestiului, atrage intarzieri in livrari si alte costuri. Nu mai zic ca anul asta in acelasi weekend a avut loc si prima etapa de MotoRC si etapa a doua a campionatului de viteza. O mai buna planificare si sincronizare a evenimentelor moto ne-ar prind bine. Apoi a fost trist din cauza numarului redus de standuri cu echipament, iar cei prezenti incearca sa-si acopere cheltuiala practicand niste preturi mai mari.Un lucru care nu mi-a placut, si se intampla in fiecare an, preturi mai mari la echipamente decat in mod normal sau produse foarte vechi, care nu se mai fabrica de 3-4 ani la preturi fara discount. Eu m-am tot uitat la blugi moto si am fost surprins sa gasesc o pereche Icon Hooligan, care nu se mai fabrica de 3 ani, la pretul de 470Ron, stiind ca atunci cand au fost lansati au costat maxim 100eur, iar in urma cu 2 ani ii gaseai si la unele magazine din Bucuresti pe la 300-350Ron. La fel mi-a fost usor sa compar preturile la niste manusi de motocross, Fox DirtPaw pe care mi le cumparasem cu doua saptamani inainte. Eu am dat 86Ron, pret redus fiind model de anul trecut,reduse de la 130Ron…la SMAEB le-am gasit la un stand la pretul de 140Ron. Mi se pare si mai jenant sa gasesti acelasi produs la doua standuri diferite, la unul pret „promotional” 789Ron, iar la altul 499Ron (redus de la 599Ron). E clar in situatia asta cine are de castigat:comerciantii seriosi, care vin la salon si au cel putin pretul corect. Am vazut de exemplu produse Dainese care aveau reducere 10-15% pe bune sau aveau acelasi pret ca pe site-ul oficial Dainese. Si atunci normal ca lumea pleaca dezamagita. Sunt oameni care nu au timp sa mearga prin magazine sau poate nici nu exista prea multe optiuni unde locuiesc, si atunci asteapta in fiecare an SMAEB-ul, vin de la 200-300Km, poate si mai bine si gasesc echipamente putine,modele vechi, marci dubioase si la supra pret. Expozantii de echipamente ar trebui sa se gandeasca in primul rand la asta si apoi la cum sa-si acopere cheltuiala, pentru ca o astfel de prezenta iti aduce mai mult deservicii. Poate ca unii, cum ziceam, veniti de la sute de kilometri o sa cumpere chiar si asa, se gandesc sa nu fi facut drumul degeaba, dar cu siguranta nu vor mai cumpara a doua oara sau nu vor recomanda pe viitor acel magazin. Un alt lucru care face salonul sa fie trist sunt afisele cu „nu atingeti/nu va urcati” si asta arata tot cat de mica este piata din Romania. Inteleg in cazul motocicletelor custom, deosebite sau unicat, dar cand vorbim de motociclete de serie nu ar trebui sa existe astfel de restrictii. Asta este avantajul principal pentru vizitatori, daca vor sa-si cumpere o motocicleta dintr-o anumita gama, sa poata cel putin sa vada cum se sta pe motocicleta aceea si asta sa fie un punct de plecare pentru o viitoare achizitie. Din nou, datorita numarului redus de motociclete noi vandute, este foarte greu pentru dealerii locali sa poata sa aiba o flota dedicata pentru test-ride si pentru astfel de expozitii, uneori fiind expuse chiar motociclete ale clientilor, vandute sau ce urmeaza sa fie livrate si de aceea protectia excesiva. Pe de o parte este de inteles, existand riscuri, dar in acelasi timp trebuie sa fie constienti ca le aduce un mare deserviciu, de cele mai multe ori feedbackul pentru standul lor rezumandu-se la „ce sa vad la arogantii aia,nu te lasa nici sa te urci pe motociclete” sau „asa le vad si pe strada”. Si lucrul asta se vede si in atmosfera de la stand. La Yamaha, BMW, Honda si Indian era forfota, in vreme ce la altele era mai ca la muzeu. Sigur motocicletele „incalecate” au facut cativa kilometri in fata si-n spate si se poate considera ca au trecut de controlul calitatii a doua oara dupa ce toata lumea a „verificat” manetele de frana si ambreiaj, dar d-asta vin oamenii la salon. Totusi au fost si parti bune. Mi-a placut prezenta copiilor impreuna cu parintii, in numar mai mare decat in alti ani.Stiu ca pentru expozanti a fost un stres in plus 🙂 , insa cine stie, poate dintre acestia vor aparea viitorii motociclisti, mai buni, mai responsabili. Zic asta pentru ca acum exista multe alternative de a incepe aceasta pasiune intr-un mod organizat si sigur si aici ma refer de exemplu la scoala de motocross RAMS MX School a lui Adrian Raduta, care a fost prezenta la SMAEB in cadrul standului Yamaha. Al doilea lucru care mi-a placut a fost sa vad ca exista un trend ascendent pentru fenomenul custom, desi la salon am remarcat doar doua standuri: Daytona Twins si Ace Custom, la ambele, modelele expuse erau impresionante. Din ce ne-au zis baietii de la Ace Custom, s-au dezvoltat foarte tare in ultimul an, in showroom-ul lor si atelier, aflate la doi pasi, tot in complexul Romexpo, avand peste 200 de motociclete. Al treilea lucru care mi-a placut, nu tine cont de cat de mare a fost salonul, cate motociclete sau cate standuri si este faptul ca m-am intalnit cu niste prieteni pur intamplator, unii chiar din provincie veniti special, fara sa ne vorbim. Indiferent cat de trist ar fi SMAEB-ul, intalnirea unor prieteni vechi te inveseleste si asta este o caracteristica neschimbata a acestui salon. Una peste alta SMAEB-ul este o radiografiei a situatia pietei moto din Romania si toti suntem „vinovati” sau responsabili pentru asta si putem sa facem mai mult. Multi s-au vaitat de pretul biletului de 30Ron sau am auzit intrebari „si motociclistii platesc?”. Da, si motociclistii platesc, ca asa e normal peste tot. E drept ca la EICMA pretul pentru o zi este aproximativ 100Ron, la noi e de trei ori mai mic, dar ce vezi nu cred ca este doar de 3 ori mai putin 🙂 , cel putin la nivel de suprafata expozitionala si asta este un aspect pe care trebuie sa-l aiba in vedere organizatorii. Totusi daca ne uitam in jur, vedem ca SMAEB-ul a ramas cam singurul eveniment de acest gen in europa de est, saloanele de la Budapesta si Belgrad nu se mai tin, pe bulgari i-am vazut mereu venind in vizita la noi…asa ca trebuie apreciate eforturile celor prezenti de a mentine acest eveniment. Continue Reading Articol preluat de pe motoroute.ro
  48. 1 point
    Dan @ Popescu

    Dumnezeu sa-l odihneasca .

    merci, era din setari
  49. 1 point
    k-10

    La Multi Ani!

    Multumesc mult stimati prieteni si colegi. Sa ne revedem cu bine!
  50. 1 point
    Toni

    Dumnezeu sa-l odihneasca .

    Condoleante familiei. Odihneasca-se in pace. Ar trebui sa facem o coroana de flori cu sigla motoveteranilor.
×