Mergi la conţinut

Noni

The Don
  • Conţinut

    22.718
  • Membru din

  • Ultima vizită

  • Days Won

    16

Postări adăugat de Noni

  1. Salut si bine ai venit!

    Acele santuri de la anvelope sunt cel mai bun indicativ de uzura. Masoara cu un subler adancimea santului din mijlocul anvelopei si extremitatea de pe margine. Diferenta dintre cele 2 reprezinta uzura anvelopei in mm si poti aproxima cam cat de mult sunt uzate. In principiu, un cacuciuc de spate de motor de viteza ar trebui sa tina intre 4000-8000 de km in functie de stilul de mers

  2. Si eu am un NF 500 acelasi motor cu CF500... Nu sunt mare atv-ist... dar, imi place versatilitatea lui... Este totodata cel mai fiabil monocilindru pe care il stiu

    Ce trasee ai mai facut cu el? As fi curios sa vad ceva poze din offroad serios...

  3. M-am despartit de anul trecut de KTM 990 Adventure... am lasat-o frumusel la 107.000 de km. O motocicleta exceptionala.

    Pentru cine este curios de cum arata un service complet de 107.000 km, atasez un document pastrat minutios. 
    Istoric service KTM 990 adventure 2008 - 102.000 km

     

    Din ianuarie 2018, adaug la lista... noua motocicleta, un KTM Super Adventure S 2017. O sa imi impart experienta cu ea pe masura ce o descopar...

    IMG_7435.JPG

    IMG_7443.JPG

    IMG_7406.jpg

  4. Am dat peste un site special pentru aventurieri. Contine trackuri gps din toate zonele europei si diverse informatii despre acestea.

    Vi-l recomand pentru orice aventura aveti de gand sa planuiti. 

     

    EUROPE'S DIRT ROAD ADVENTURE
    A 34,000km GPX route from the edge of Africa to the Arctic Circle.
    Created by our community.
    Provided for free.

     

    The Trans Euro Trail is a cultural dirt road adventure from deep within the Arctic Circle to the doorstep of Africa...
    ...and back.

     

    Comprising of over 34,000km of dirt road, the TET is an epic motorcycle journey through some of Europe's most remote, diverse and inspirational landscapes.
    Influenced by the pioneering Trans America Trail, the TET encourages adventurous riders to travel light and experience the rich diversity of Europe's land and culture.
    Powered by a team of enthusiastic volunteers called Linesmen, the TET relies on its community to find and manage the evolving network of tracks that criss cross thirty countries.
    We are not a commercial entity, we are not a tour company, we are not profit driven. Everyone involved in the TET has the same goal, to celebrate lightweight motorcycle adventure and the rich experience of exploring landscapes, cultures and borders.

     

    map.jpg

     

  5. Sunt foarte multe branduri care apar in orice domeniu. Marea majoritate importa produse fabricate in china la care adauga un "brand" sa aiba o identitate.

     

    Din china se aduc multe produse, inclusiv scutere si motociclete si sunt de mai multe feluri din punctul meu de vedere:

    Fake - Fake

    Fake - Real

    Real - Fake

    Real - Real 

    Ultima categorisire reprezentand un produs chiar reusit dar nu neaparat original.

     

    Brandul asta, Giant, daca nu are nici un website de prezentare... iti poti imagina calitatea serviciilor si produselor pe care le ofera... 

  6. Bine ai venit printre noi!

    Cele 3 motociclete pe care le-ai notat, sunt in aceeasi categorie si similare, cu exceptia Hondei Rebel care are motorul mai mic, de 500cc. Yamaha Bolt si Kawasaki V 900 au amandua cilindreea de 900cc.

     

    Alege unul din cele doua motoare mai mari, de la Yamaha sau Kawasaki, te vor multumi mai mult pe termen mai lung. Chiar daca esti incepator, chopperele sunt mai 'iertatoare', poti invata la fe de usor sa mergi pe un motor de 900cc precum pe unul de 500cc.

     

  7. [mention=46931]ciacnicolae[/mention] , am actualizat plugin-ul pentru apicatia mobila. Poti sa imi spui daca mai intampini eroarea la postare? Asigura-te ca ai instalata / actualizata ultima versiune de aplicatie din Appstore sau Android Market.

     

     

    Sent from my iPhone using PRO-BIKE Forums

×
×
  • Creează O Nouă...